Střelec v centru Prahy
„Nenávidím svět a chci zanechat bolest“. Už se ví, kdo zavraždil na fakultě více než 15 lidí
21.12.2023 17:46
Za obrovskou tragédií, která se stala dnes odpoledne na Filozofické fakultě v Praze, má stát 24letý student této fakulty David Kozák. Odpoledne měl zavraždit na Kladensku svého otce a pak vyrazit do prahy. Ve škole zabil podle policejního prezidenta více než 15 lidí a desítky dalších zranil. Sám je již po smrti..cz
Ze střechy? Co mě to jen připomíná? Hmm…..
Že by r. 2014 Kyjevský majdan zorganizovaný USA i s jejich ostřelovači na střechách a následnou válku?
Že by “re majdan a zrovna hned proti těm co se vyjadřují ke všemu?
nevěřím na náhody – můžou za tím bejt amíci (vymytí mozku není problém) má to rukopis stejný jako masové vraždění v uSSa, a účel: zákaz shromažďování ? a nebo odzbrojení lidí v souvislosti s něčím co chystaj – invaze africké fauny ? – otevřený fašistický převrav v protektorátu ?
A ta publicita tohodle šíleného čínu v masmédiích
Nojo, ale kdo teda byl za Olinkou? 😎
.. no, nebylo vona tak trochu.. tmavé vlasy, žádná modrovoká holka, ten nos a tak, však víte, nebo nevíte? A její rodičové zdědili nějaký statek, no to nemohli bejt slušný lidi… i kdyby chtěli!
Kdo ví, jestli tam nepěstovali česnek…
Namouduši! Akorát ten nos, Boomere, ten nos je děsně slovanskej. Zepředu. Ze strany přímo římskej. Sakryš…….
.. no to máte jako s tím Lipánkovým blembákovým stínem. Zepředu to vypadá jako ti zbrojnoši z Hvězdných válek, ale z boku už je to celkom inakší koko..
To je sice pravda, ale Přední východ z jejího frňáku nevykřešete, kdybyste se postavil na hlavu 😀
.. a neměla třeba nosánkovou plastiku? Aby jako nebyla nápadná, než se dostane ke klíčkům od pragovky…
Za totáče? Neblbněte 😀
.. inu ano, i za totáče. V Brně působil prof. B……., známý v celém světě, vykoumal a operoval i to, co jinde neuměli, jezdil operovat a učit i na Západ a jezdili za ním pacienti, teda hlavně pacientky, i ze Západu. Byl to moc prima chlap, s ohromným smyslem pro humor, říkal že jeho pracoviště republice vydělává tolik, jako fabrika Zetor. Byl sice lehce samolibý, ale u tohoto oboru to jaksi patří k věci, když umíte někomu vyrobit nos v místě, kde po původním zůstala jen ohavná jizva, můžete si připadat časem jako Bůh nebo mocná příroda, vyberte si. A on dělal i onačejší věci, nad kterými zůstával rozum štajf.
Začínal jako zubní technik a když po válce viděl ty strašlivé následky zranění, se kterými lidi museli žít, řekl si že tohle teda neé, vystudoval medicínu a vyhrnul si rukávy.
Co jsem viděl při občasných návštěvách na jeho pracovišti, to bylo něco neskutečného, rád se pochlubil a já mu tisíckrát rád vyslovil svůj obdiv…
Vidíte, tak toho pěkně zasklili, neměla jsem o něm tušení. No každopádně byl asi jen tenhle jeden – respektive, plastiky se samozřejmě dělaly, ale pokud vím, tak jen úrazové.
Na náhody asi už nikdo nevěří. Klánovice: udělal to profík?-takový předkrm pár dní před černým pátkem, oni pomáhali ukradincům-bude použito jako že kdo je proti ukradincům bude brán že je proruský a bude stíhán. A toho kluka nějakým způsobem zneužili, tátu oddělali, aby nemohl mluvit. Mééédia spustí, že byl kluk ovlivněn rusy, výsledek: kdo bude vystupovat prorusky a bude proti usákům, bude stíhán. A za proruské a PROTIAMERICÉ/a vůbec protizápadní/ vystupování bude brán i nesouhlas a odpor proti fijalovému a dozimetrovému rozvratu naší země. A možná konečně dojde i k násunu americké armády na naše území, aby čecháčky “ochránili” před ruskými vlivy.
SOROŠOVINA A CIA MANÝRY JAK VYŠITÉ!! Proto se sem nedávno Soroš vlekl přes půl světa a co asi Pávkovi pověděl při té tajné poradě-takže věděl Pávek a možná i dozimetr i čoudelka a pyjala co se chystá?. Po telefonu nebo mailu takové rozkazy a informace dávat nejdou. Proč chtěli Sorošovu návštěvu utajit? Stálo to tolik životů-ne, nejsme pro ně nic, nic, ani ten smradlavý hadr na podlahu, NIC. Teď udělají kvanta zákonů na postih těch nepohodlných osob. Odpovědět na ty otázky si může každý sám.
to mi připada take pravdivé
tohle je na rezignaci mninistra vnitra, příp.šéfa BIS- Obě složky pečlivě sledují. co kdo řekne nebo napíše negativního o Ukrajině nebo o imigrantech a pak dotyčné potahují po doudech apod. ale že si někdo LEGÁLNĚ pořizuje domů takový arsenál, už nikoho netrápí. To je neodpustitelné selhání bepečnostních složek a za jejich (ne)činnost kdosi nese odpovědnost – a měl by tu odpovědnost přijmout.Jedna zbraň na sebeobtanu stačí; drží-li doma někdo takovýhle arsenál – nvíc legálně (tedy s vědomím úřadů), mělo by to být – mírně řečeno – poněkud zvláštní a vzbudit zájem příslušných bezpečnostních dložek – což se evidentně nestalo.
Hm… Ještě teď volejte po větším a větším policejním dohledu a tyranii…
Vidíte, “Systém selhal, bylo málo dohledu a tyranie, byli příliš benevolentní”…
Víte, kam tahle rétorika povede ?!
πα½
Ale takhle je to vždycky! Opatření musí být a) viditelná, b) účinná, c) dostatečně předvídavá, aby pokryla možné další excesy. To přece chápou všichni, kteří jsou vystrašeni. A že jich je! Proto tyto “excesy” musí být tak brutální, aby bylo kýženého účinku strachu dosaženo!
Pamatujete na 9/11 a co se poté stalo – Patriot act.
Pamatujete na ISIL a jejich řezače hlav, kdy byly info předávány světu MSM on line? Důsledkem byla migrační vlna do E a Merklino “Wir schafen das!”
Pamatujete na “pandemii” Cov-Sars-II, její průběh a “fuckcinaci”? Důsledkem je prosazení vakcinačních pasů a nadvláda WHO nad jedincem kdekoli + potencionální depopulační důsledky spojené se zprovozněním 5G sítí.
Pamatujete na 6.1.22 a obsazení Capitolu davem? Důsledkem je proces s Trumpem s cílem zbavit jej (jako 1.kandidáta) šance být zvolen prezidentem.
Jistě znáte tu posloupnost aktů, kterou jsem poprvé četl při studiu Zednářské literatury:
./.
./. :
Jako první přijít s důvěryhodným řešením, které je hrůzou paralizovanou společností přijato, ale má účinky, které jsou tím původním, nemyslitelným cílem
Po té je již ono řešení zakomponováno do právního řádu a všeobecně akceptováno jako nová norma
Takhle se rychle (nikoli postuponě salámovou metodou) uvádí v život dříve naprosto nepřijatelná řešení a akty. Přesně takhle nás vládci zeměkoule – globalisté – zbaví občanskýc i osobních svobod a pravděpodobně i života. Šokovou terapií!! A lid bude jen čučet a ti “chytřejší” bez ducha a představivosti i radostně plácat ručičkama a hlasovat oběma rukama za znovuzvolení těch, kteří neměli strach přijmout razantní opatření. Samozřejmě na naši ochranu byť s cílem nás zotročit a eliminovat.
naprosté nepochopení – já nemluvím o zvyšování dohledu, to není třeba – já mluvím o osobní odpovědnosti za podcenění bezpečnostních rizik těm,i kdo ty indicie měli vyhodnotit, a o osobní odpovědnosti těch, kdo daný resort/služby řídí…..co se vám na tom ještě nelíbí. kterému písmenku jste nerozuměli?
Jenže “osobní odpovědnost za podcenění bezpečnostních rizik” v důsledku znamená, že bude potřeba mnohem víc kontrol a šikany, aby se ta “bezpečnostní rizika” včas odhalila…
πα½
👍 👍 👍 👍
super, tak mi jenom vysv+tlete, který normální člověk potřebuje mít doma Olik kanónů A NIKOMU TO NEPŘIJDE DIVNÉ…. tohle není o ještě většm policejním dohledu, to jr o tom, že někdoneudĚlal to, co udělat měl – a teď běžte a vykládejte rodičům a příbuzným těch mrtvých, že je to jenom cena za svobodu a demokracii – už vidím, jak pro Vaše argumenty budou mít plné pochopení; kdyby tam zůdtaly ležet vaše děti, asi byste takhle nemluvili; a ne, nejsem vystrašený – na šílence lze narazit ldykoli na kterékoli silnici; zažil jem tzv. totalitu a vid+l jsem to, co už nikdy neuvidím – kočárky s dětni před obchodyobchody a rodiče nakupující uvnitř; kdo si to dnes dovol? proč to tehdy bylo možné a dnes si to žádná máma neriskne? vy mluvíte o svobodě a já mluvím o nesrovnatelně horší bezpečnostní situaci, kterou s sebou ta “svoboda” pžinesla. Vy mluvíte o utahování šroubů, já zase o tom, že někdo nedělá to, co by dělat měl – kdyby někdoz odpovědných projevil zájem o to, ptoř taková kolekce funkčních zbraní, nemuselo to zajít tak daleko…..ano, svoboda,,,,tak na co máme polcii a bezpečnostní služby? Proč se ted tolik bráníme migraci, když si nedoážemeuhlídat ani vlastní šílence? až nškdo na int
až někdo začne na internetu shánět 200 kg sentexu, ptoč se vzrušovat? vždyť přese svoboda, že? Chápu, že ten příklad není nejšťastnější, ale jde o princip. Tady se monitoruje každé “xenofobní” prohlášení, ale nikdo se nrpozastaví nad tím, k čemu takový cápek potřebuje tolik zbraní…..proč se vlastně dšlají psychotesty když chcete legálně vlastnit zbraň? A teď do mě….nechci žít pod neustálým dohledem; ale chci, aby se lidi mohli cítit ve své zemi bezpečně. Proč vám vadí monitoring takových “sběratelů ” zbraní a nevadí vám, že jste pod kamerovým dohledem, jakmile vystrčíte nos ze dveří?
A k tomu kamerovému dohledu – trochu mi to vadí, ale zvykl jsem si…
(ono taky když víte, kde ty kamery jsou, tak víte, kam nevidí… to bude mnohem horší, až nasadí policejní drony a budou létat a monitorovat všude…)
Tam, kde teď bydlím v Praze – kousek od jedné stanice metra, vidím živého policistu možná tak párkrát za čtvrtletí… Začátkem prosince tu projelo policejní auto, a někdy v říjnu tu byli, když se tu kluci poprali v hospodě… (jeden dostal pěstí, že chytil druhou o zeď, a přijelo na to asi tak 4 policejní auta, a záchranka křísit…)
Naproti je luxusní obchoďák a má ochranku, a kamery zvenku… Je tu klid a policie není potřeba… (a ovšem nežijí tu naši snědí spoluobčané ani jiné “socky”, málokdo je tu chudší než já…)
K vašemu “nechci žít pod neustálým dohledem; ale chci, aby se lidi mohli cítit ve své zemi bezpečně” si protiřečíte… Vy nechcete dohled nad sebou, ale nad “lumpy”… Ale ono se to předem nepozná, tak aby byl dohled nad “lumpy”, musí být dohled nad všemi, abyste včas lumpa poznal…
πα½
pro: vladjan, 23. 12. 2023 14:52
Zdravotní způsobilost žadatele o vydání zbrojního průkazu zjišťuje a posudek o zdravotní způsobilosti vydává posuzující lékař na základě výsledku lékařské prohlídky, popřípadě psychologického vyšetření a dalších potřebných vyšetření. Posuzujícím lékařem se pro účely tohoto zákona rozumí poskytovatel zdravotních služeb v oboru všeobecné praktické lékařství, u kterého je žadatel o vydání zbrojního průkazu nebo držitel zbrojního průkazu registrován k léčebné péči.. takže ty vámi zmíněné “psychotesty” jsou jen na základě důvodného podezření ze strany posuzujícího lékaře/praktika.
Nevědomost je nejlepší trezor, Vladjane. Kdo jako věděl, že má plnej barák kvérů? Mně na tom celém přijde divná jediná věc – v rámci tohohle všeho jsem se dozvěděla, že když máte zbroják, musíte každou další koupenou zbraň zaregistrovat na policii. Tak buď nic neregistroval (což mi přijde pravděpodobnější) nebo poliši měli bloumavou. Jinak by jim to muselo připadat podezřelý.
..jakmile máte platný zbrojní průkaz příslušné kategorie, zákon další zkoumání vašeho stavu nezmiňuje, pokud k tomu nedá podnět váš praktický/posuzující lékař, který by měl vědět, že máte zbrojní průkaz, neb vám vystavil příslušné potvrzení, že jste zdravotně způsobilou osobou.
Já bych to uzavřel asi tak.. po shlédnutí dostupných videozáznamů a fotografií můžeme být rádi, že ten střelec moc střílet neuměl, neuměl si ani zvolit střeleckou pozici přiměřenou svým schopnostem, palba s převýšením, s proměnlivou vzdáleností cílů, a takhle předimenzovanou optikou není totéž, co vleže na střelnici. Měl dvojnožku, ale pálil z ruky se silným nábojem, naštěstí…
.. na koupi palné zbraně potřebujete od police tzv. šedivák, nákupní povolení, poté musíte do 10 pracovních dnů předložit zbraň k registraci + vydání průkazu zbraně.
drahá markýzo, on měl včechny kvéry regfistrované a tedy úředně podchycené – navíc – pokud chcete takovou zbraň zaregistrovat, musíte doložit. že jste ji koupila legálná (a ne na černém trhu) – pro legální koupi zbraně musíte mít povolení od policie , jinak vám ji nesmějí prodat (alespoň jeětě donedávna to tak bylo a dost bych se divil, kdyby se podmínky změkčily – trend je spíše opačný; a pokud si frajer během několika týdnů koupil a zaregistroval sedm!!! kusů těchto hraček a nikomu to nepřišlo zvláštní (navíc nebyl nikde registrován – např. ve střeleckém klubu), pak tedy je cosi shnilého ve státě dánském – proto jsem od začátku mluvil o selhání určitých složek; a nadále se k tomu nehodlám více vyjadřovat – umím trávit svůj ča lépe než mlácením prázdné slámy
Ok. Nevěděla jsem, že je měl legálně, a že se každá musí nahlásit – v tom případě je zjevně velká díra ve výstupní kontrole – jak ostatně konstatuje Štefec vedle.
Když píšete “někdo neudĚlal to, co udělat měl” – inu, dali nám moc svobody a moc nás nekontrolovali, a teď jim to vyčteme a budeme volat po důkladnějších kontrolách a prověrkách a šikanování, a pak nejen na Zbraně, ale i za Názory…
Viz, co píše Noobody výše, dobře to shrnul… Je to smůla, že si lidé nevidí na špičku nosu…
πα½
dobrá, nevidím si na špičku nosu – s tím dokážu žít; ae pokud vám příjde naprosto normální že si něhjaký student během pár týdnů koupí 7 ks takových stříkaček, možná byste se měl sám nad sebou zamyslet – těm mrtvým a jejich rodinám to však už nepomůže – budu nyní malinko hnusný – takovýhle “vámoční dárek” v rodině by vašemu uvažování mohl napomoci – možná byste byl tím prvním, kdo by požadoval čísi hlavu; ale t+žko byste k tomu přistupoval takto nonšalantně,,,,,končím; zavřete oči. odcházím
A myslíte, že kdyby jich neměl 7, ale jen jednu nebo dvě, že by těch obětí bylo méně? Jen by musel častěji přehazovat zásobník…
πα½
K tolika kvérům jen dotaz. Víte k čemu potřebuje sběratel voj. techniky mít na zahradě několik tanků a ještě nějaké kanony a pod? Protože když máte něco rád, v něčem máte zálibu, tak holt jednáte stejně jako sběratelé a milovníci známek, nebo veteránů. Stačí přeci jeden, tak na co jich má 15 a shání další? Není von nějakej podezřelej?!? Zákon neříká, že můžete mít jen omezený počet, ale že je musíte držet v souladu s jeho dikcí, nic víc!! A policie tu není, aby předpokládala, ale aby kontrolovala dodržování zákonosti odhalovala a stíhala pachatele tr.činů. Prevenci má též v dikci, ale spíše jen z hlediska informovanosti (varování) veřejnosti a odstrašování od páchání tr.č. A tu vzhledem k držitelům zbraní koná při kontrolní činnosti.
Z veřejně známých info k případu já osobně žádné zanedbání policie neshledávám.
podle mého názoru budete velice těžko shánět bojeschopný tank nebo kanón a navíc ještě a ostrou municí Ale pokud psychicky narušený jedinec (o němž se to podle poslednách zpráv vědělo). začne si legálně domů pořizovat takový arsenál funkčních zbraní ((je otázkou jak mohl ptojítpsychotesty), asi by si někdo měl položit otázku: PROČ?A pokud mu opravdu straší na cimbuří, pak je trestuhodné se o něho nadále nezajímat. Jsem nakloněn věřit tomu, že kdyby tam zůstal ležet někdo z vašich blízkých,tak si tyhle plky nechal na koledu a budete žádat něčí hlavu. Pokud bych si dovolil někde napsat např. že dle mého názoru je radikální islám netolerantní a nekompatibilní s jinými kulturami, mám vzápětí na krku trestní stíhánípro předsudečnou nenávist, a to bych řeba jenom napsal svúj názor, kerý mi někdo jiný může argumentačně vrozmetat na cucky a já bych nikoho neohrozil. Ale pokud necháte tzěžceozbrojenéhp, psychicky labilního jedince volně běhat po ulicích, je to nesrpvnatelně větší průšvih, protože za ním pak zůstane cca 15 mrtvých.Tady se lidi honí za vyslovený či napsasný názor, ale těžce ozbrojený magor pozornosti hravě uniká. A když poukážu, na tu nevyváženost, tak mlete cosi irelevantn
Tak to zkusme jinak. Nyní se zcela jistě bude st.správa, policie a st. zastupitelství zaobírat otázkou, co kdo zanedbal, jak se měl dle zákona zachovat a co činit a proč nečinil. A zcela jistě bude především zkoumána otázka legality držby a zákonná možnost předejít kritickým událostem. Vyčkejte výsledků oficiálního vyšetřování, spekulace nyní není na místě. Přes to si dovolím vyslovit svůj odhad: Vyšetřováním nebude zjištěno žádné zákonné pochybení při povolování nákupů a držby zbraní pachatelem. Podle mne vše bylo v rámci legislativních pravidel.
Vaše požadavky jsou zcela legální a v intencích zájmu na zachování životů postižených. Proti tomu nemůže být a nemám, výhrad. ALE tyto požadavky by měly být v souladu se svobodou ostatních včetně práva na držbu zbraně. Čím víc budete prosazovat jedno, tím více budete potůlačovat druhé. Je třeba vědět, že vždy je NĚCO za NĚCO! Bezpečnost je vždy na úkor svobody (viz socík) a svoboda je vždy placena zvýšeným rizikem. Takhle to prostě je!! A je jen na osobních preferencích hodnotitele k čemu více inklinuje. Vy jste evidentně více submisivní než Boomer, Semi, nebo já. Nevyčítám, jen konstatuji.
nemám vůbec nic proti právu držet zbraň, ba naopak – 1 pistoe lv kapse nebo v kabelce pro potřebu nutné sebeobrany – tady nelze nic namítat, ale pokud si n+jaký student začne takhle rychle pořizopvat zníněný arzenál, ssi by nebylo od věci maličko se nad tám zamyslet, zda by se nemohl s touto výbavou stát nebezpečím pro své okolí – a ten kvér s optikou asi není určenp ro nutnou obtanu
o mé submisivitě by Vém mohli říci své soudruzi z SSM na fakullě mebo z KSč na pracovišti – a to byl přelom 70. a 80. let, kdy většina držela hubu a krok
.. jenže islám je netolerantní náboženství a není kompatibilní s jinými kulturami, a nemusí k tomu mít ani ten falešný přídomek “radikální”. Islám je islám, od devátého století našeho letopočtu je neměnný, tehdy si mudrcové odhlasovali “uzavření jeho bran”. Co je psáno v jejich knihách, to nelze argumentačně rozmetat na cucky. Propagandistické kecy kolem toho nejsou argumenty!!!!!!!
ne, nebylo málo dohledu, jenom kdosi nevyhodnotil bezpečnostní tizika – o tom tady píšu,,,,indicií bylo dost
Jenže na “vyhodnocení bezpečnostních rizik” je potřeba důkladný sběr dat a neustálé vyhodnocování, a s tím spojená šikana, protože nyní mohou dělat, jako že si toho nevšimli, a nechat nás na pokoji, když se nic neděje, ale když to budou mít kvalitně podchycené, a nic se dít nebude, tak půjdou po těch méně závažných, které by jinak blahosklonně přehlíželi…
třeba bych s Vámi souhlasil ale ta “předsudečná nenávist” – některé orgány u nás to berou smrtelně vážně
A jestlipak by se vám chtělo spouštět planý poplach, kdybyste byl šéfem policie? První….aha, tak nic. Druhý….jo tak zase nic. Už s tím jdi do hajzlu, veliteli!
Tak byste šel do hajzlu a šup………..magor na scénu.
Je to stará lupičská metoda – aktivujete poplašný systém tak dlouho blbostma, až majitel nevydrží a vypne ho.
BIS prý neměla žádnou informaci o hrozícím činu. To ale dost selhává, ne?
👍
Někdo říkal “zabít Čechy, podřezat Čechy” takže v řeporyjích slaví ne?
Pochybuju…tam moc Čechů nebylo…podle toho pláče na IDNESu v diskuzích…
Karma zasáhla přesně kam měla…
Veny, myslíš ukry?
To nevím…ale na těch videích utíkajících studentů žádnou češtinu neslyším….
To je tam tak půl napůl,půlka děcka naší smetánky,půlka zahraniční smetánky…
Ale vzhledem k tomu,že na Idnesu někteří diskutéři bědují že tam chodí jejich dítě…se dá odhadnout jakou sortu lidí to zasáhlo…
Tu co píše Rusko se dvěma SS. Takže karma udeřila…
Třeba se nad sebou konečně smetánka zamyslí…
Asi to byla nějaká ukrajinská budova, na videu v RT je vidět, jak jim vlaje na střeše ukrajinská vlajka…
https://www.rt.com/news/589481-prague-shooter-telegram-posts/
πα½
Dohnali jsme náš velký vzor USA v teroristických útocích sakra velmi brzo,
teď už jenom zbývá zrušení bezplatného školství a zdravotnictví a v dohledné
době jsou tu stany bezdomovců na Václaváku,Příkopech nebo u Národního divadla,
bravo, pane Fialo,jen tak dál !!!
Jako malý kluk jsem asi před devadesáti lety našel v bahně vypuštěného rybníka bouchačku. Už byla dost rezavá, tak jsem to rozhýbal a šla do toho poplašná. Párkrát jsem si vystřelil na rynku a už mě soudruzi z SNB a místní PSVB zajistili a bylo po radosti. A od té doby jsem podvratný živel a zůstalo mě to do nyní. My jsme tenkrát měli prioritu les, přírodu, k rybníku k potoku A dnes PC hry plné zabíjení, tak co z toho může vyjít. psychopati.
“V bahně vypuštěnýho rybníka”. Chlape tak ty sis už tenkrát vybral cestu životem! Zdravím do Mejta, jestli teda info. od Čoudelky II. nekecá.
Však píšu, že mě to zůstalo. Jdou po mě jdou jdou, na každém rohu mají fotku mou……🤣🤣🤣
A my jdeme po nich.
Nechápu zcela, za co ti asi tak přistály, ty dva minusy. Asi je něco ve vzduchu. Hlavně v Praze to teď asi řádí.
A když jsme u toho. Vykulenci a rakušáci demisi. Okamžitě a fofrem raus.
Ahoj, mínusy dávaj mínusi. Jo sranda je drahá věc. Kdo z vás na to má, řečeno slovy klasika. Nikoho, ani osiny v řiti tu nepalcuju, takže pocity z toho mě míjí.
…..jsou tu bacha na ně!! 🤣🤣🤣
Ano. Milan jich za velice prostou a správnou poznámku tuhle schytal asi 16….to tu máme samýho mínusa, co?
Jo, někteří jsou lehce do plusu a stejně spadnou do mínusu, volil bych nulování, jako na teploměru!
Překrucování a zatajování našich dějin,podpora a schvalování válek naší vládou,dokonce schvalování použití jaderných taktických zbraní. To samé 24 hod denně v TV,vůbec nic duchaplého a tvořivého,spousty mordů,zabíjení a vraždy denodenně,podpora nejhoršího zla našimi politiky,fialovou vládou,včetně TV.Politici a vládo,máte tu výsledky své činnosti.
Trefila jste to na hlavičku. Za té dnes zatracované totality,jsme se na ulici zdravili, pomáhali si v rodinách,,stavěli v akci Z a nenáviděli zabíjení a smrt.Po hadráku sem byl zatažený kult smrti, v mediích jen samé vraždy a zabíjení. “Kvér” má dnes kde jaký “pako”,stačilo říct, že podniká a má to na obranu a testy se daly obšlehnout! No a ta každodenní masáž a štvaní proti těm co mají jiný názor nese ovoce! Ale debil Rakušan již našel Ruskou stopu, jako by si Beslan zorganizovali Rusi sami. Teď se v tom budou media babrat minimálně půl roku a všude bude jen střelba v Praze tak jako ty bakchanálie s pohřbem Schwarzenberga.
Jojo……………… https://1url.cz/PuhPp
To byl ještě HUMOR a navíc inteligentní a neurážlivý!
Nemáš takových scének uložených víc?
Ne, tohle jsem normálně vygůglila na Trubce. Humoru mám uloženého stovky, ale většinou obrázky, takže jsem tady namydlená. Škoda – specielně kovidové mám vyloženě klenoty.
Ale hele, co jsem našla předs minutou: 😀
Na vojnu Řehka se rychtuje,
Černoška v tom ho fedruje,
žádný z nich, milý osude,
ke konci řehkat se nebude.
Já jen dodám, když takhle sedím u toho PC a žena se dívá na ty přitroublé všelijaké seriály, vše viděla už pětkrát, tak neslyším nic jiného z té TV každou chvilku než ” já tě, nebo já vás zabiju”. A furt dokola. A málem jsem zapomněl, kde koho ojebat, tedy jako okrást, oloupit, podvést. Taky prachy, prachy.
Před 90 lety jseš ješte skackal z vajce do vajce…
Proto jsem napsal takové číslo, úmyslný namévr. To já rád.😊🙋♂️
Já našel krochnu u kostelní zdi. Bohužel už nešla rozhýbat. Dezolát a zaprodanec jsem ovšem také. Jo tenkrát jsme ještě měli dětství.
Nojo to jsme celý my dezoláti a problémový živly. 🤣🙋♂️
Máte pravdu je to zpovykaná ufňukaná generace nemakačenek znají jen svá práva, ale bacha povinnosti máme my vůči nim, když jsi k ničemu
budeš celý život studovat tatík to zaplatí a pak možná konspirace že je za tím ještě někdo a teď mě kamenujte
To je tím že jsme pro ně chtěli to nejlepší atd…….
Úplně jste mě dojala………..jako bych slyšela své spoluobčany, když mi bylo patnáct………
jen ještě malý dodatek,v 80.letech min.století jsem taky navštěvoval v Praze
VŠ,opravdu si nevzpomínám,že by v tehdejší době a také i dlouho před tím
byl proveden nějakým studentem teroristický útok s takovými následky,byť
třeba jen obyčejným nožem,protože zbraně tenkrát měli jen policisté a vojáci
a mimo ně pouze osoby ve Svazarmu atd.atd,nežilo se nám tenkrát klidněji
a museli se naše rodiče se tenkrát bát,že se třeba nevrátíme ze školy domů??
Jestli ještě jednou uslyším od fiasového debila a jeho squadry ve Strakovce, že “patříme na západ”, tak ho osobně naložím do nákladního vagónu, zaplombuju a na ten jeho vysněný západ expres rekomando pošlu!
V ČT už přišli s tím, že se prý inspiroval nějakou podobnou střelbou loni v Rusku…
Takže to vypadá jako produkt Rusofobní Nenávisti Západu, ale je dost pravděpodobné, že to obrátí proti nám…
πα½
O den později pak dodal, že jej inspirovala Alina Afanaskina. Ta ale podle něj nezabila dost lidí, což se on pokusí napravit. Odkazoval tím na ruskou školačku Alinu Afanaskinovou, pachatelku masové střelby ve škole Brjansku, při které 7. prosince zemřeli dva lidé a další byli zraněni. Poté sama spáchala sebevraždu.
Pozdě. Všichni už vidí inspiraci na úplně opačném konci světa.
Je to nutné??? 😊
Co zase, proboha?? Tak jestli potřebujete šířit do světa inspiraci Afanaskinovou šiřte si – nebráním vám.
Tak to je dobře proboha, jinak nic, nebudu vám přece JÁ póvl napovídat.
Samozřejmě, že toho méééédia hnusně zneužijí pro pyjalový prospěch. Teď jde o to, jak s tím veřejnost naloží. Muselo jim tedy zatrnout. Možná, že ta rodina byla v bezvýchodné finanční situaci, možná museli uvažovat o svém vystěhování a o všem co s tím souvisí, protože na už neměli peníze – v takové situaci se bude nalézat čím dál víc lidí, i podle toho – jestli je to pravda, co psal na sítích-z toho čiší beznaděj a strašná společenská křivda.
Tak měl jít lovit politiky.
.. no, to by si moc nezalovil, dopadl by jako jeden islámský terorista, který byl “postižen” nápadem, že autem prorazí do kasáren belgických “paras”. Krasojízdu ukončil cca. 75 metrů před vytouženým cílem, prostřílený jak řešeto.
Jo, holt jsou cíle měkké a tvrdé…
Taky mě to napadlo.
Semi tohle jsem před necelou hodinou řekl ženě, jen aby vykuléný kouřící ježek nevydal sbírku zákonů v rámci bezpečnosti státu a jeho občanů “DAVAJ SUDA”.
V našem regionu už zabavují praky, taky!
Už jsem tu psal, že mám rád okolo sebe chytrý lidi. 🤣🤣🤣
SLOVANE……………….. ty koni asi jsi si spletl adresu ,musíš na SEZNAMCZ NEBO HOVINKA :CZ
tam jsou jedni z NEJ………………
MUSÍM SE SMÁT IKDYŽ MI NENÍ DO SMÍCHU CHLAPE
PENNYS to není z mé hlavy, jen cituji jednoho známého 59 ročník. Ten to takovou mluvu používá. 😊 🙋♂️
P.S. Hovínka? Tak kolik bys mi dal času sertvání než by mě blokli. 🤣
P.S. II- Jak to mám jinak kamarádovi napsat, aby mě Kolíňák nezašil za Dezinformaci, víš já ovládám to mezi řádky. Hezký večer.
Jako politickej nebudeš mít v ťurmě mezi poctivejma lupičema váhu. Přečti si Švejka lumpe…
Není čas, tož jako chcípák a vyvrhel společnosti, který si dovolil zažádat o ID mám tolik práce, že nevím kam dříve skočit. Já radši koukám na film. 😊
Jo tu Švejkovu trilogii taky vždycky sleduju. Je to nesmrtelný. Hláška za hláškou.
Pavle smiř se s tím, tomu se říká nenávist až za hrob. A to jsi na tom ještě dobře, víš jaké je utrpení přímo sousedit s debilem?
Vím. Ale co se týče toho tajtrlíka nechápu, zřejmě jsem se mušel do něčeho trefit. To co tu napíši on okamžitě archívuje a pak to tu na mne sype v domění jak mě nasserre. Sranda jak cyp, jak to píše ten debil z PP Jiří. Ale aspoň je legrace. 😊🙋♂️
Než bytě ta sebranka blokla tak ti dávám tak jeden krátký příspěvek.
a vyřazen NATRVALO!
Kurňa pánové výše, to nejsou pro mě zrovna moc dobré preference. No co holt muším bojovat, ale ponejprv se budu mušet vypořádat s nepřítelem v týlu. Je nebezpečný sobě ale hlavně svému okolí. Má poruchu osobnosti a nebere léky. Pořád kvoká a myslí si že je to potomek Velkostatkářů.
Udělej z něho polívku a má po kvokání…
To jako myslíš natočit nějaké to Babicovo videjko. To by vlastně šlo už jsem byl tou flákotou pozvaný na natáčení.
Gaulaiter Osterraicher Vykuleny Voko prej bude zabavovat Praga V3S. Vraždící vozidlo, velmi nebezpečné, slečna Olga Hepnarová by mohla vyprávět.
Čoveče, nechci se přít, ale myslím, že Hepnarka použila malou třítunovou pragovku, ale to neva, zabavíme taky!
Zdravím Joe, máš pravdu. Praga RN “erena”. Já to lovím z paměti a zdroje řeším až po reklamaci. Prostě dezolát a dežoinformátor.
O Olze Hepnarové má web https://pantharei.estranky.cz/ autor, který se průběžnému sběru materiálu o případu Olgy Hepnarové věnuje desítky let a dodnes ho doplňuje o nová zjištění. Velmi zajímavé, žádný zbytečný balast a traktáty. Vzhledem k množství materiálu i stručné. Podepsala se na ní podle mě, především její ignorantská a dominantní matka a její hloupý přišláplý ignorantský otec.
Tak Rakušan zakončil nějaký proslov, že je to prý projev “Ruské trolí farmy”… (jestli jsem se odvedle nepřeslechl?) To se dalo čekat, že to použijí a hodí na nás…
πα½
Tak co asi se dalo od toho retardovanýho nedonošenýho jelita čekat, že…
23. prosince 2023, 01:52 — Veřejné zpravodajství — OSN
Americký vůdce Joe Biden řekl, že ho zpráva o smrti 73letého amerického občana Gadiho Haggaie, který je zadržován jako rukojmí Hamásu, zlomila……„Necháme zabíjet děti. Zbraně pryč!(Ted mě napadá jak tady čtu názory. nebyl ten vrah, co střílel, navedenej ,kamarád, přitel toho “řeporyjského prasete”????????????????????????
TAK TOHLE JSEM NĚKDE UŽ ČETL,ALE V OBRÁCENÉM GARDU!!!!
NÁŠ STRÝČEK
“DŽOU PRÝ LITUJE PRÁGLEOBJETI”
TED MUŽEME OPĚT OČEKÁVAT,ŽE VLÁDNOUCÍ ŽUMPA PŘITRVDÍ JAK INTERNET,TAK ŽÁDOSTI O ZBROJNÍ PRUKAZ.
ONO JIM TO VŠE VYCHÁZÍ A PŘÍJDE VHOD .OBRÁTÍ TO VE SVUJ PROSPĚCH.
FUJ FUJ FUJ TEN NOVÝ RO SE MI JEVÍ JAKO SMRADLAVÝFIjalenkovývul!
Tak většina těchto činů je součástí jednoho procesu takzvané rozšířené sebevraždy. Často pravděpodobně iniciovaného neschopností v klidovém režimu realizovat samostatnou sebevraždu. Pachatel tedy vyžene tímto situaci a vlastní emoce na ostří nože a následně spáchá sebevraždu už sám, nebo počítá s tím, že ho zabije policie.
Největší fór je v tom, že David Kozák je vlastně vzorový člen naší progresivně liberální demokratické kapitalistické vyspělé pokrokové společnosti. Z dobře situované rodiny, VIP High Society, úspěšný student university a progresivního “vědeckého” prestižního oboru, frikulín, on-line, in-line, all-line, hipster, sluníčko a nejspíš volič Pyjaly Nuteloviče i pana Pávka 107. To nevymyslíš. To zdar.
Kontrolní otázka, viděl někdo na vlastní oči někoho střílet, či zastřeleného člověka? Už jsem zhlédl spoustu videí a jen chaos a nic. 🙄🙄🤦♂️
Oni se ti mrtví nezveřejňují v novinách, to je určitá etika…
A navíc je tam s foťákem k obětem nepustí…
πα½
No to jo, já vím ale byla tam spousta lidí a měli zajisté všelijaké ajfouny atd. V kdejaké (!) je tu do pár hodin video a divil bych se, že by tam nebyl někdo chtivý natáčet okolí. Bylo tam všude jak říkám spousta lidí.
No…………v takové situaci budete nejspíš koukat kam se schovat, všude zmatek, chaos a křik – já se tedy nedivím, že nikdo nevytáhl ajfouna a netočil. Nebo vy byste točil, kdyby vedle vás umíral spolužák, se kterým jste byl chvíli předtím na přednášce? Já rozhodně ne, ale lidi jsou všelijací, že.
Tak jasně jiný kraj jiný mrav, já píši TO co jsem viděl na vlastní oči někde po netu. Co bych dělal vás nemohu uspokojit, bo jsem nikdy v takové situaci nebyl. Ale na vojně jsem měl kudlu na krku od frustrovanýho supráka, slovenskýhomaďara a ožratého jako prasca, že kámoši mávali do civilu a on mušel 14 dní nasluhovat. Chlap jako hora. Dobře mě nebylo, klika že tenkrát ještě nebylo populární Aláhu Akkbar. Kdoví. Ale ti jeho etničtí kamarádi mu zavčasu domluvili. Ano, pětku drát bych asi vejfukem přeštípnul. Ono to tam bylo trochu jako v kriminálu.
Tam by jistě někdo točil, být ajfouny. Jenže tam jste měl diváky….u FF prostě nikdo divák nebyl.
Hezké a šťastné Vánoce. V reakci na Vás: Já to zažil. V posledním ročníku střední vojenské školy mi, jako závodčímu stráže, přišel na kontrolu dévéťák – že půjdeme na stanoviště. Strážného tam ale “splašil” ježek a to, že nás je víc, než závodčí a střídající stráž – a než ho starej pardál zpacifikoval obchatem, proletěly mi kolem hlavy 2 zásobníky. Jen jsem měl pokyn “střílej do vzduchu, abys ho zaměstnal”. No, byl to dosluhující důstojník, prošel z Buzuluku až na Moravu, takže věděl, co dělá. Mezitím jsem si málem pod sebou vyhrabal i jámu (prádlo jsem si měnit nemusel). Přežil jsem, dneska jsem kapitán v důchodu, ale na tu zkušenost nezapomenu. Jenže, to jsme se učili, že se učíme pro Vlast.
Ještě dovětek: šikan-vojna začínala zpravidla 15 minut po odchodu “lampasáků” po šichtě domů. Takže vojáci si dělali vojnu sami mezi sebou ( dostal jsem k jednotce Róma, vyhozeného z poddůstojnické školy za to, že šikanoval starší vojáky – výborný kuchař). Jako ZVP jsem svoji kancelář vyhlásil za nekuřáckou – a “hulíc jak tovární komín” jsem chodil na kuřárnu. Vojáci ani nevěděli, jaké průšvihy na sebe prozradili ještě před tím, než k nim došlo!
Děkuji za přání. I vám příjemné a klidné prožití svátků i celé rodině P.K.
Nevím, ale na pozadí Klánovických vražd, mi na tomto případu něco hoooooodně smrdí. Jako kdyby někdo chtěl odvést pozornost od té Klánovické události a odvést pozornost od dokončování rozvratu naší země.
Jako, že rozvráceným kočárkem, no to mi smrdí taky.
Tak si představte-je to tedy strašné a nechutné: někdo zastřelí chlapa. Je zima. Vedle stojí kočárek-dítě je zabalené, na kočárku kryt, je trochu divné, že se trefil dítěti přímo do břicha. Dítě muselo po tom ohlušujícím výstřelu/nebylo-li to s tlumičem/ plakat a začít se kroutit. Nemůžu si pomoct – M A F I E – možná zasahující do nějakého ministerstva a možná ještě dál. Myslím, že by nám oči přecházely, vědět, co se v té “vládě” a na ministerstvech děje za šílenosti. Jak velké šílenosti by museli zakrývat touto šíleností?
Tento případ je ještě více zapeklitý jak ten na střeše.
Tedy madam, zastřelit chlapa a dítě jenom proto, že je jim zima, šílené! K druhé polovině vaší dedukce, nebylo by lepší třeba vykolejit vlak a natočit u toho Vrábela nebo Hájka s nohou na ležící bezbranné lokomotivě. Samozřejmě byli inspirováni ruskými partyzány (podtrhuji, důležité) operujícími na nádraží v Mukačevu za II. sv., rozpoutané Husákem!! Omluva, kecy pod stromeček.
Už to nehulte
Jak je to dlouho co tady byl Sereš? Na výlet se sem asi netáhl. SMRDÍ TO POŘÁD VÍC A VÍC !!!
Nojo do toho nevidíme, ale asi se něco bude dít. Slovač, Serbia, a tuna.
jiří hezký, ale tohle kdybych poslal na patřičná místa, tak se mnou nemluví ani klika od dveří. 🤣🤣🤣
Řečí těla Fiala jasně sděluje, že bude potlačovat.
Možná má tu snahu 😀 ovšem já, jako majitelka vlčice mám na potlačovací gesta jiné požadavky 😀
Škoda, že mu nestačí potlačená stolice. Jinak myslím, že nikdy nic nesděluje. Loutky nesdělují, pouze tlumočí pánovu vůli. Asi budu blinkat.
TO NENÍ PRAVDA!!!! Musíte si uvědomit ,že “POMÁHAT A CHRÁNIT” policie na 100% dodržují.
Chrání a pomáhají našim zvoleným a vyvoleným!!!
Připomíná .Kuciak . Benderovský převrat . A ještě předtím , mrtvý student Šmíd .
Pokud to povede ke svržení protektorátní sebranky , tak je to připravená akce . Když potřebují stabilizovat nějaké řízení , protože hrozí výbuch , který by mohl vést ke ztrátě řízení , tak dosadí toho , kdo bude zklidňovat vášně . Viz Slovensko a Fico .
A znamená to i fakt , že jsou připraveni spustit přeformátování stř. a vých. Evropy .
Pjakin vždy upozorňuje , že je třeba sledovat hned tu první informaci , která vypluje ven . Protože tu ještě nemají informačně podchycenou . To další už je přelátaná pohádka .
Pro toho , kdo potřebuje spustit nějaký manévr v řízení procesu , pro toho lidský život znamená jen použitou položku .
Takhle právě se ty vaše Pjakinovské pomluvy pak používají na očerňování férových politiků, jako je třeba Fico, aby to vypadalo, že jednají na zadání globalistické mafie…
Víte, mnohem pravděpodobnější je, že jim to řízení jaksi zadrhává a dostávají se jim tam neplánovaně politici, jako třeba Fico, kteří jim občas hodí písek do soukolí…
πα½
Vy jste to zase pochopil podle sebe . Já jsem nenapsal , že je Fico darebák . Velice srozumitelně jsem napsal , že byl Fico dosazen právě proto , že situaci dokáže stabilizovat . Což znamená , že jde směrem , politika pro lidi , pronárodní .
Opakovaně se mi snažíte podsunovat to , co chápete posle svého rozumu .
Nechápete ten jednoduchý fakt , že existuje kádr spásy a kádr pohromy . Ten rozdíl je v morálce , těchto kádrů . A ten , kdo je schopen řídit sociální procesy v supersystému – státu , národu , ten zaměření těchto kádrů jednoduše využívá tak , že je nechává pracovat ve chvíli , kdy potřebuje provést určitý manévr .
Pokud Vám vadí Pjakin už z přesvědčení , které začasto nevzniká samo od sebe , ale je lidem vpraveno do hlaviček záměrnou propagandou , pak ho můžete ignorovat . Ovšem ignorovat člověka , který odhaluje jinak skrývaný způsob řízení , upozorňuje na to , jak toto řízení probíhá , k čemu směřuje , poskytuje faktologii k danému řízení a neváhá jít při tomto odhalování hluboko do historie , aby si každý mohl propojit tyto dlouhodobé procesy se současností , tomu už se nedá říkat chyba .
Je to rezignace na možnost , aktivně chápat a bojovat tak proti fašismu .
Nenapsal jste přímo, jen vytvářel takový dojem, aby to takhle čtenář pochopil…
Fico nebyl nikam “dosazen”, ale férově to vyhrál, protože je dobrý a protože na to čtyři roky dřel a burcoval na mítincích a demonstracích… Čtyři roky tam neochvějně říkal Pravdu, a proto si ho Slováci zvolili, poučili se…
Prostě se těm globalistům to “řízení” vymknulo z ruky…
Vy děláte z těch GP polo-bohy, jak všechno ovládají…
Mně nikdo nelil proti-pjakinovskou “propagandu”, k tomu jsem dospěl sám, že to je právě on, nebo spíš leva-net, který vás takhle zmagořil…
Protože chápu konceptuální a duchovní řízení věcí o něco lépe, než je běžné, a také vidím, jakou konceptuální manipulaci se snaží Pjakin a pjakinovci uplatňovat… Spoustě lidem to nedochází, jak jsou manipulováni…
πα½
Ani nevíte , jak velikou pravdu máte , ve své poslední větě .
Pokud chápete politiku jako činnost , kde nějaký člověk takzvaně “maká” a je za svou činnost spravedlivě odměněn přízní obyvatel a dostane tak do rukou řízení supersystému , tak to znamená , že způsob řízení vůbec nechápete .
Nikdy bych si nedovolil o sobě tvrdit , že jsem v otázce jemnohmotných částech tohoto složitého světa odborníkem , který chápe více než ostatní , funkci těchto jemnohmotných světů . Jak jste na to přišel , že máte větší znalosti o duchovnu , než ostatní lidé ?Já naopak tak nějak chápu svým selským rozumem , že Náš rozum sám o sobě , není schopen toto pochopit , do dostatečné hloubky . A každý z Nás pochopí jen tolik , nač stačí jeho rozum a co sám sobě pochopit dovolí .
Už jednou jsem Vám napsal , Kdo hledá boha , ten nenajde Boha .
Nezamyslel jste se nad tím , tak to vysvětlím .
Proč hledáte Něco , co se ve všem okolo Vás , touto entitou plně projevuje ?
Proč hledáte tam , kde je nápis bůh .
Podívejte se sám do svého nitra a najdete Ho . Podívejte se na soulad a MÍRU , která se ve všem kolem Nás projevuje a uvidíte Ho , v Jeho nekonečné rozmanitosti .
Je to dané v Rozlišení .
Ohledně míry chápání, já jsem to minule nepsal, že jsem Shaman, který konvertoval ke Křesťanství…
A že když člověka vidím, tak vidím, co cítí… Tuhle schopnost máte všichni, ale nepoužíváte ji dost… Takže třeba nepotřebuji nějaký “detektor lži”, protože já tu lež na chlapech vidím… Na ženských někdy ne, ty umí lhát mnohem lépe…
(A ovšem také “vidím” duši člověka skrz psaný text, i když to není takové, jako mu vidět přímo do očí…)
A (byl) jsem dlouhodobě “zaměstnaný” v režimu “hlavně už nic moc nedělej”, takže jsem měl spoustu času se “vzdělávat” a shromažďovat informace a posuzovat bias jednotlivých zdrojů…
Ohledně té teze, že Boha má každý v sobě, tu samozřejmě znám… Ale nápisy na Slunci nebo počasí nedělá “Bůh v lidech”, víte, je to příliš velké…
Také znám důkaz vlivu Andělů (nebo Hospodina nebo jak Je(j) nazvete) na pozemskou makro-politiku, datující se nejméně od doby Řecka, od té doby, co máme Historii a Zápisy, a je prokazatelně daleko nad možnostmi jakékoliv tehdejší “egyptské” nebo Židovské “mafie”, jak se snaží pjakinovci podsouvat GP do Historie…
Jenže ho nezveřejním (víte proč? protože pokračuje dosud…), tak o tom pochybujte…
πα½
Abych to shrnul – já ani nerozporuji, že je nějaká “mafie”, které pjakinovci říkají GP, která se snaží o Konceptuální řízení procesů…
Jenže ji přeceňujete a podsouváte tomu pak i leccos, co se děje spontánně (třeba to, jak se Slováci poučili z chyb), nebo jinými vlivy (třeba od Hospodina)…
A ovšem extrapolovali to do Historie, jako že už to takhle funguje od hodně dávno, a nabalí na to spoustu nesmyslů a výmyslů, jako třeba zpětné vymýšlení historie Slovanů (tyhle zakládací mýty se pak používají pro sjednocování), třeba v té údajné Tartárii… Nebo třeba Bukvice, jak se z nich prý vyvinula ostatní písma, což ale lze lingvistickou “archeologií” dokázat, že ne, že a b v g d pochází z a b g d z řečtiny původně z hebrejštiny a předtím možná z nějaké féničtiny, ale určitě ne od Slovanů, protože to V, které vypadá jako řecká Beta, si tam doplnili až později, protože řekové V neměli a v hebrejštině se B čte většinou jako V…
πα½
……že je to furt stejnej scenárista a rejža. Jen kulisy a kompars se mění.
Denně kolem sebe vidím lidi, kteří jsou neskutečně vystresovaní. Opravdu. Jsem denně mezi kvantem lidí a určitá vystresovanost je před každými Vánoci. Ale letos je to tedy opravdu S Í L A .
To vše má na svědomí tato “vláda”, která zabíjí naši zemi všemi možnými i nemožnými způsoby-a to jen pro rozmar USA, Anglie a skopčácka.
Každý má obrovský strach jestli bude mít příští rok na zaplacení hypotéky, jestli bude mít příští rok na zaplacení už tak uškrcené spotřeby energií, jestli bude mít na jídlo pro děti a na dojíždění denně za prací a jestli vůbec bude mít čím do práce dojíždět a jestli tu práci bude vůbec mít. Jestli bude mít dětem čím zatopit. A jestli je exekutoři neokradou o vše co mají, protože prostě nebudou mít na zaplacení úplně základních věcí.
Je to šílené, jaký mají lidé strach. Fiala s dozimetrem/velitelem/ rakušákem zajištěnými agentem Pávkem a jejich spolupachateli si můžou gratulovat-rozvrat se zdařil.
Ani to nejde popsat, jak jsou lidé zoufalí.
Je to strašné.
Ale skoro všichni, si to nechají líbit, je málo těch, kteří proti tomu jakýmkoli způsobem bojují. Většina Čechů skloní hlavu a mlčí, jen když mají plné nákupní vozíky. Bylo by potřeba se semknout a už zbavit této zkorumpované, zaprodané fašistické fialové chátry a tohoto protilidského systému.
Jen za Kalouuska při zavedení exekutorské mafie a lákání do dluhových pastí prudce vzrostly vraždy a sebevraždy,uběhly roky a vláda podporuje válku,posílá zbraně,které zabíjejí a vraždí nevinné. Tohle vše i ten dnešní masakr je dílem ODS,TOP,KDU,STAN, aj. včetně TV propagandy,jejich dílo ,,výchovy k mordům a válce”.
Přesně… a teď nás jako soucitně budou “zachraňovat” z toho, co sami spáchali. Včera jsem viděl ten Rakušákův ksicht ve zprávách a udělalo se mi na blití… hnus fyjalovej
Že je to hnus fialovej, to vřele souhlasím. Už jsem na několika diskusích zaznamenala požadavek, aby proboha držel zobák.
Předpokládám, že od vlastních liberálních jelit, aby jim nedělal ostudu :-D)))))
To nevím, neříkali ničehož nic – je možné i to. Spíš ale ne.
Jde o ten samý “lid”, který 3x ve volbách většinově podpořil Demolici ? Jde o ten samý lid, co na Hrad s velkou pompou zvolil Pávka ? Jde o ten samý lid, který hlasitě a mohutně podporoval i svojí účastí na demonstracích Milion chcanek a hnědokošiláče ? Jde o ten samý lid, který je otevřeně rusofobní, klidně by vraždil a vyhubil bez mrknutí oka příslušníky jiného národa, které nepovažují za lidi ? Jde o ten samý národ, který se nejen drzými kušnami politické sebranky omlouvá svým katům, leze do zadku zrádcům, podlým rádobykamarádům, a společně s místní i mezinárodní verbeží tančí na hrobech předků, plive na jejich odkaz, utrpení i oběti ? Je to ten samý národ, který je na míle cítit nacismem, nefalšovaným otevřeným fašounstvím, křupanstvím, šosáctvím a komplexní podporou nácků ve válečném konfliktu ? Je to ten samý lid, bezohledný, arogantní, záludný, hladový, vypočítavý, zákeřný a falešný, který bez mrknutí oka zaprodal vlastní státnost, průmysl, bankovnictví, vlastně celé hospodářství včetně pozemků a lesů komukoliv za pár drobných ? Je to ten samý lid, který je tak hrdý na svůj plný nákupní vozík, že v klidu prodá i vlastní mámu ? Tak ten ať trp
Je to tak… není co dodat… to ovšem ovce nechtějí slyšet. Bééééééé
Omluva není to k tomuto neštěstí, ale myslím si že by vás to mohlo zajímat jak Ladislav Vrábel bojuje i za nevděčné Čechy.
EP STRASBOURG – Ladislav Vrabel – Trust and Freedom – YouTube
“ušácké” manýry v žádném případě….
👎Fašistickobanderovská kapitalistická pavládo, okamžitou demisi!👎
Hnus, kam jste nás to přivedli! To máte za to, že podporujete veřejně za pomocí VŠECH Goebbls médii války, tetorismus a vraždy!
Tohle by se za komunistů nestalo!
Takže jak to poslouchám v ČT, prý student, prý jako dost blbý způsob sebevraždy…?
Někdo tam ty studenty magoří, Bečva Ukrajina atd atd…
Tenhle týden jsem v té budově byl se zeptat na katedru arabistiky, a když tam nebyla, tak jsem další den (asi včera nebo předevčírem?) byl v jiné budově téhle vš… Chvíli jsem čekal venku, až tam potkám arabistu, ale pak šel vrátný někam naproti, tak jsem proklouzl dovnitř a prošel tu multi-budovu systematicky, až jsem tu katedru našel, chvíli jsem tam čekal, ale na žádného arabistu jsem nenarazil, tak jsem si aspoň něco opsal z nástěnky, a zase jsem šel… Tiše, slušně, nikoho jsem nerušil…
Na chodbě tam měli letáky, verbující na demonstrace za VŠ, a verbující na demonstrace za důkladné vyšetření “Bečvy” – zjevně anti-babiš propaganda, a nějaké pro-ukrajinské letáky…
(akorát jsem neměl foťák a teď už se tam asi jen tak nedostanu…)
πα½
Že by špatná karma okolí?
Tak toužebně si Práglovci přáli žít jako usáčtí gengstři.
USA, přeci náš vzor, až se toho vraždění konečně dočkali!
No, napadlo to i Jeronýma Klimeše: “Dá se říci, že je to americký folklór, který po mnoha letech dorazil do Prahy.”
Práglovci, to je omyl, jestli jste sledoval odjinud podobné záležitosti, tak hlavní města byla vždy spíše výjimkou. Tohle je nemoc celé společnosti. To je to nejhorší! Nikdy nevíte, co a kde a kdy se může takováto událost zopakovat.
Mne by spíše zajímalo, jestli náhodou nebyl na sociálních sítích tam, kde “kurátoři” nabádají a “jemně” postrkávají dospívající k sebevraždám, či podobným činům jako je tento. Tohle mohlo stát i za tím, co bylo – jak se odvolával – v tom Rusku.
A BIS, Bezpečnostní informační služba takzvaného generála Čoudelky, jenom sedí, čumí a vymýšlí halucinační bláboly o tom, že předloňské tornádo na Moravě mají na svědomí “cizí agenti.” Když opravdu dojde k terorismu, jsou tihle žalostní a tragikomičtí čučkaři úplně jaloví. Přitom ten vrahoun si na netu vedl deník, že hodlá vraždit. Čučkaři ale raději vymysleli, že prý vánočnímu stromečku na Staromáku hrozí od “cizích agentů” nebezpečí.
Desátník Čoudelka si nasypal v rozrušení kokain do rici a už volal svému řídícímu důstojníkovi do CIA pro instrukce. Prý zesílí boj s dežoinformacemi.
Kokainu Slava
Kladu si na srdce jednu příznačnou otázku. Proč se to v době před 89 nestalo? Proč se to děje jenom v americkém modelu. Protože děti nebyli krmení kravinami a to nejen ve škole ale i cílenou reklamou nebo propagandou ve všech médiích, které tu dnes jsou. Pokud si chci vzít život, netaham do toho ostatní. Bude zajímavé se třeba příští rok dozvědět co ho k tomu vedlo. Jen kolik uchylaku pobíhá volně mezi námi a k volnosti jim stačí probíhající terapie. Zrovna jsem letos přemýšlel kam jsme se to až dostali. Každý si pořád říká, mě se to netýká. Jednou ale může a dostane je chladný přístup společnosti k danému problému. Nepamatuji si na školách, kterými jsem prošel ani jednu zásadní násilnost. Tu a tam rána nebo facka, toť vše. Nikdo se psychicky nehroutil jako tomu je dnes. Mám kamarádku psychologickou poradkyni na škole a z jejího vypravování, samozřejmě anonymně bez jakýchkoli jmen, mi vstávají hrůzou poslední vlasy na hlavě. Škoda. V 89 jsme to měli zastavit ale to chtěl každý majetky, jezdit po světě atd ale co to s sebou přinese jsme si neuvědomili 😒
Pamatuji, jak tu najela (snad) ženská náklaďákem do zastávky plné lidí, někdy v 70-tých nebo 80-tých letech…
Dělo se to tu i za socialismu…
Nedělo se to tu a neděje se to tu nijak běžně, protože nejsme magoři…
πα½
Hepnarová. Hezká holka to byla….důvody podobné, jako tenhle magor, jako ten magor v Uherském Brodě…..a pak se mi někdo diví, že si ošklivím, když kolem sebe kdokoli plive nenávist, ať už ke komukoli.
Pravda připadá jako Nenávist těm, kdo Nenávidí Pravdu…
πα½
jo… ta ženská byla lesba, nenávidějící muže, ale kupodivu vlítla do shluku lidí na zastávce, kde byly i ženy – dostala doživotí.
Hepnarovou oběsili.
@ Semi, Markýza, Zdendulka, Katango
Četl jsem o Olze Hepnarové z dostupných zdrojů a zdálo se mi, jako by v té kauze něco zakrývali. Několik nejasných indicií mě přivedlo na hypotézu, že vůbec není vyloučeno, že byla Olga v dětství psychicky či fyzicky týraná či sexuálně zneužitá či zneužívaná, buď blízkou osobou, nebo s jejím vědomím.
A nezdálo se, že by kdokoliv z osob zapojených v té kauze, projevoval nějaký zájem motivaci jejího zločinu jednoznačně rozkrýt a zveřejnit. Jen takové podezření, samozřejmě tvrdý data k tomu nemám.
Politika se dělá ze všeho. I dnes z Davida Kozáka budou třískat politickej kapitál jak horníci na čelbě, v potu tváře a s revolučním nadšením Mao Ce Tunga. Ropušákovi a presstitutům to stříká z ksichtu.
Ale jo, určitě bylo něco, událost či sled událostí, co ji k tomu dovedlo, to nerozporuju. Opravila jsem jen tu mylnou informaci o trestu.
Chápu, všiml jsem si. Taky nic nerozporuju, jen jsem to trochu rozvedl, přijde mi to všechno složitější :-))
Ono se to většinou takhle nějak vyvíjí, že z dětského zneužívání obvykle vyrostou Psychopaté, většina psychopatů má nějakou takovou poruchu v dětství, ono to nebývá samo sebou…
πα½
Já byl v dětství taky zneužíván, musel jsem chodit tátovi s bandičkou pro pivo a cigarety, mamince na nákup. Abych si to vykompenzoval zneužíval jsem podobně děti a teď vnoučata, takže už jsem přesgenerační zloduch, ale psychopat? Zeptáme se hada obtočeného kol hole, katango, kde se flákáš?
Já si lížu rány z dětství, musela jsem chodit na nákupy; se džbánem pro pivo ne, ale běžné nákupy ano. Musela jsem stát fronty, na maso, na chleba…Krucajs, nemáte tu někdo nějakou blbovzdornou zbraň?
Omývej se vlažnou vodou. Teď nevím jestli zátylek, nebo přirození. Pokud tenze neodezní, zavolej Ropušákovi, třeba ti sežene psychiatra v důchodu :-D)))))
Proboha tu zbraň na mě? Blbě jsem to napsal, teď na to čučím, sorry, původní myšlenka byla, zeptáme se majitelky hole s obtočeným hadem. Fakt, krásný Vánoce. Zbraň neprodávat, člověk nikdy neví, odkud se zas vynoří nepodařený.
Ne, na vás rozhodně ne. Jen jsem chtěla využít své utrpení z dětství a udělat něco užitečnýho.
Dělat něco užitečnýho, nedoporučuju, dopadne to jako vždycky…..vlastní zkušenost. A teď na kapra šup, šup.
Tohle, co popisujete, není “zneužívání”, ale běžná výchova…
πα½
Tak to jsem z toho smutnej, zas nic nevysoudím!
Událost se stala v r. 1973 v Praze a pachatelka Olga Hepnarová byla poslední popravenou ženou na území ČR.
Poslední popravená žena u nás.
..a co Hepnarová v roce 1973, tedy před rokem 1989? Původně plánoval taky střelbu, jen prý měla strach že by ji mohl někdo rychle zneškodnit… takže auto. Těm mrtvým to ale bylo asi jedno…
Milý Buráku, jistě jste si ale všiml, že v 89-tém se razilo geniální heslo, že se schopní budou mít dobře.Nejvíc tomu věřili největší pitomci.
.. a vy se dobře nemáte? A jste schopný?
.. no to není zlý, jen čtyři neschopní, tudíž chudobní, nešťastní, nespokojení s dobou. A to Zeman tvrdil, že blbé jsou 2/3 národa…
..voni ti neschopní se do vlastní neschopnosti a blbosti postupně zamotávají, až z toho začnou mít existenční potíže a tak někteří z nich z posledních sil pár litry nepovedené hruškové kořalky podmáznou posudkáře a vykňučí si v šedesáti částečný invalidní důchod, ale jak dostanou plný starobní, ožijou jako křepelky, na to si můžete vsadit. No paraziti non plus ultra…
Trefa, tak dlouho jalově žvaní o lemplovství ostatních až mu unikne, že tím looserem je on sám, dozajista mladý, úspěšný, a spokojený hlasateli trhoveckých a libtardích manter… I když v ten moment je i ten Nick podvod, i když na poměry vnitra dobrý…
..
Nejlépe se mají všehoschopni s křivou páteří. Vnímám kolem sebe mnoho tzv úspěšných a tím myslím milionářů a pokud si myslíte, že nikoho sprostě neokradli nebo nepotopili skrz své známé na různých úřadech, žijete v obrovském omylu. To přijde za dalších 10 let, pokud dokážete vnímat svět kolem. Pokud se zajímáte jen o sebe, neuvidíte nikdy nic. Na americký sen jsem věřil jako mladý bez reálných zkušenosti. No a co se týče té kvality života, musím se smát pro dnešní spotřebě antidepresiv v porovnání s rokem 88. Osobně jsem viděl 8 sebevrahů. Přímo přede mnou skočili pod vlak nebo pod kamion v protisměru na dálnici. Také jsem viděl placatého chlapa pod mostem. Má neteř dělá u záchranky a garantuji vám, že jen v našem městě není týden bez sebevraždy. Celá tahle doba dohání lidi k šílenství. Netvrdím, že si za to mnohdy nemůžou sami svou naivitou. Je to ale naivní, když reagujeme na klamavou reklamu? Kde je ta hranice mezi podvodem a lži s lidskou blbosti? Já tvrdím, že mnoho lidí by šlo zachránit, kdyby tady neúřadovalo stádo podvodníků, kteří si hrají na poctivé firmy. Navíc ani většinou neplatí daně a ještě poškodí stát. Protože kdo se postará o toho vyhozeného z práce a o nemocné?
Mnoho parazitů tu vyloženě okrádá lidi a následky hradí stát. Co je ale víc alarmující, že se stát z toho většinou nemá vůbec nic. Naopak hradí škody, které vznikají. Je to zrůdný svět ale vypadá to, že jsme už pomalu došli na konec. Lidí musí hlavně začít vnímat to svinstvo. Kupříkladu proč dnes musí většina rodičů vozit děti do a ze školy a kdysi nemuseli. Společnost tuto skutečnost přijala a vůbec nevnímá proč se tak děje. Přece to je v seriálu nebo americkým filmu. Přece na to máme. A nikomu nedochází, že kupříkladu u toho strašného Lukasenka v Bělorusku chodí naprostá většina dětí pěšky a že si bez dozoru hrají po celém městě. Přesně jako tomu bylo kdysi i u nás. Každý se raději otočí zrakem kamsi do virtuality a pak při následném procitnutí lidí začnou blbnout, protože to psychicky nezvládnou. Nikdo je na to nepřipravil, protože všichni žijeme ve lži.
Jenže takový je svět, víte? I v takovém sedmnáctém století už byl:
Ó, milosrdná smrti! Zbav mě, zbav muk z únavy, zas a zas poznávati, jak se pan Nikdo halí v zlatohlav, jak mošnou žebráckou se za poctivost platí…………když blbci, vládnou-li, jsou ctěni víc, než svatí a její jasnost pravda budí leda smích.Tak s vírou v dobro vždycky se cos zhatí A dobří na lotry dřou jak mourovatí A jen hrst popela je ze všech lidských práv.
Chudák Vilík Šejkspírů, schytal dva mínusky 😀
.. no jo, není divu, poskok feudálů!
.. koukněte Buráku, pokud si myslíte, že víte co si já myslím, tak si to myslíte špatně. To ostatní co jste napsal není můj problém, tudíž neřeším, žiju, po svém, na svém a za své. V každé době existovali lidi, pro něž byl a je běžný život těžko zvládnutelný, tudíž asi chyba bude na straně těch lidí, protože jiní tentýž život zvládali a zvládají bez problémů.
Vás se už někdy někdo pokoušel podvést nebo rovnou okrást?? To jistě nejste sám, to zažil kde kdo, včetně mě. Podařilo se mu to u vás? U mě ne. V čem jsem jiný než ti podvedení a okradení? Že by cogito, ergo sum?
Toto “tudíž asi chyba bude na straně těch lidí, protože jiní tentýž život zvládali a zvládají bez problémů” není validní argument…
Máme různé schopnosti, různé výchozí podmínky, a společnost by těm méně schopným měla pomoci, a “argument”, že když jedni můžou, mohou druzí také, je nejen sobecký, ale i krátkozraký, protože to se pak proti Šlechtě většinou obrátí, když míra přeteče…
Že se jim nepodařilo vás okrást? Asi jste narazil na neschopné lupiče… Zase z toho nelze vyvozovat nevalidní závěry, extrapolovat konkrétní případ na rádoby-statistickou domněnku…
πα½
.. jo, asi jsem měl štěstí na lupiče packaly, jeden takový obral moji tchýni o 10 tisíc fintou s titanovými hrnci. Tak jsem ji přemluvil, aby ho pozvala ještě jednou, pustila do domu a pak jsem se s ním domlouval já, a to bez násilí!! A ten všehoschopný šizuňk podlehl mému osobnímu kouzlu, vysázel deset litrů na dřevo a vysmahnul, ani hrnce zpátky nechtěl.
A teď na rovinu, P.A.Semi.. fascinuje mě, k jakým chujovinám se dokážete uchýlit, jen abyste obhájil svoje vlastní. Máte tohle zapotřebí? Věříte vůbec tomu, co píšete?
Denně jezdí po silnicích miliony lidí a jen mizivá část z nich je schopna vytlačit úmyslně jiného řidiče z vozovky. Tak která část nezvládá psychický nápor, spojený s řízením motorového vozidla v současném provozu?
To chcete vinit schopné lidi z toho, že jsou schopní se vypořádat s životem a přenášet na ně tíhu neúspěchů lemplů?
Víte, ty “chujoviny” jsou Sociální Systém, který má smysl a je generacemi vyzkoušen a doveden do současného stavu… Pomáháme slabším, protože je to tak správné… Sobectví není správné a vede ke špatným koncům…
“Když nemají chleba, proč nejedí koláče?” je jedna z posledních známých vět té popravené královny z Francouzské revoluce 1789…
Že to libertardiáni nechápou se sice dá čekat, ale přesto je třeba se to snažit vysvětlit těm, kteří to ve svém sobectví nechápou, že někdo je na tom hůř a že takovým jako společnost pomáháme, protože jinak by je nouze a hlad dohnala ke krádežím a revolucím… A pokud myslíte, že tohle by se spravilo větším policejním terorem, tak ne, ten to jenom jako poklice na papiňáku dusí a hustí, až to pak vybuchne o to silněji…
πα½
.. jděte do řiti se svým podsouváním, co já si myslím, milý P.A.Semi. Solidarita má být založena na dobrovolnosti, a ne že si pár vych* ánků postaví existenci na přerozdělování daní, vybraných od těch, co dokáží být produktivní a soběstační. Největší zhovadilostí je paušální odpouštění dluhů těm, co už při při prvním chybném kroku mohli a měli vědět, že nekonají dobře a že to nezvládnou. Milosrdné léto pro dlužníky, hubená léta pro daňové poplatníky.
Obzvláště mi vadí lidé, co vystudují za peníze všech a pak jsou dlouhodobě nezaměstnaní a nezaměstnatelní, aniž by něco té společnosti vrátili, místo práce mají plnou kušnu keců o sociálním systému, do něhož moc nepřispěli, ale naprosto přesně vědí, jak by společnost měla pečovat o lemply a vyžírky, tedy především o ně samotné…
Víte, ve své sobeckosti zapomínáte na to, že “produktivní a soběstačný” jste především díky fungující společnosti…
Produktivní znamená, že máte odběratele, a že ti odběratelé mají za co nakupovat, a že nemusí z hladu loupit…
Vaše “při prvním chybném kroku mohli a měli vědět” – jasně, za první chybu ekonomicky a společensky zlikvidovat, zbydou ti silnější…
Jenže jsme si kolektivně vybrali jinou cestu, po staletích zkušeností, že Systém Hyen a Dravců, který prosazujete, nevede k dobrým koncům…
πα½
Čím více na něj budete reagovat, tím více mu naháníte vodu na mlýn. Odstavíte ho tím, že ho budetze ignorovat. Sám to tuna dnes napsal, že MUTÍ argumentovat atd. ale my nebudeme hrát podle něčíh not. Budeme diskutovat podle sebe a ne podle něčích představ. Semi, bylo by zajímavé být přihlášem podle pravé identity. Abychom věděli s kým tu máme čest. To by bylo nářku asi.
Slovane – sory jako, ale diskuse se vede pro to, aby se vyměňovaly pohledy a názory, nikoli pro to, aby někdo svůj názor prosadil. Je ale fakt, že tady na Pokecu to takhle máte. Zabít, nebo alespoň znemožnit toho, kdo vám oponuje. A když to nejde, tak jej ostentativně ignorovat.
V čem je Váš i valné většiny zde diskutujících, přístup k jinému názoru rozdílný od “jedině správného názoru současné Pétidemolioce? V čem jste jiní, lepší???
Toužíš znát pravou identitu Boomera a předjímáš jeho reakci. Tož zkus se sám demaskovat a předveď svou charakterovou pevnost, ať víme, jak opravdově a nestranně to myslíš!
Heleďte vy osobo, jak to tu máme na pokecu je snad věc majitele a lidí kteří sem chodí. Když máte s tím problém, tak proč sem lezete? Jen trouba leze tam kde se mu to nelíbí. To platí pro toho vašeho obdivovatele tupůem. Nebo tu mám tyhle žabomyší války jen já? Vždyť tu možná není nikdo kdo by se s Boomeren alespoň jednou chytil. Co je to za diskuze? To se vám líbí? A troufnu si tvrdit, že vždy přišel útok od Boomera a jestli ne, tak jich moc není. Nemušel jsem to zaregistrovat. Založte si portál a tam můžete vy dva a + diskutovat na vaší úrovni co hrdlo ráčí. Ale vono je to možná jinak co? Úkol ten zněl jasně………
P.S. Ještě k těm blbejm kecům o kterých víš hoownoo. On moji identitu zná, tak ať zveřejní tu svojí, když je takový mistr světa, ať vím s kým tu mám čest. Míč je na vaší polovině frajeři.
Slovane, Slovane – ty tu vyskakuješ, jak čertík z krabičky. Proč?
Že jsi invalidní mi je líto, ale to podle psaní nepoznám, až když to tu předneseš. Co však dáváš na odiv je úroveň Tvé komunikace a neskrývaná útočnost malého ratlíka, co zpoza plotu oštěkává velké psy. Z Tvých textů vnímájm projevy slabé, zamindrákované osobnosti.
Tož co s Tebou Slovane? Nic – nereagovat, protože to není o diskusi k věci, ale prokydávání Tvých problémů a o to fakt nestojím.
Slovane – měj klidné a pohodové svátky a neužírej se! Věz, že svět není spravedlivý a nikdy nebude.
😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊
Na tuhle snůžku nálepek némá smysl reagovat.
Taky klidné svátky vám přeji, Vy vyrovnaná nezamindrákovaná povaho. 🙋♂️
.. měl jsi možnost poznat moji pravou identitu a vycouval jsi jako ratlík…;o)))))))
Tys měl zájem poznat mě,co já byh měl jezdit, já o tebe nestojím. Kreténů v mém okolí je dost i když ty jsi ECH pablb. Vyšmíroval jsi kde bydlím a moje jméno znáš i s příjmením. Tak přijeď připravím ti pohoštění.
K tomu ratlíkovi frajírku, ty víš moc dobře že jsem marod a tady je vidět tvoje ubohost, že se chceš poměřovat s invalidou. To svědčí o tvém charakteru, vyzívat na souboj někoho, kdo je napůl mrtvej. Ty musíš být fakt machr. Vědí tohle o tobě tvoje okolí?
..tak si to zrekapitulujem, jo?
Nabídl jsem ti setkání, když jsi psal o tom, že pojedeš na burzu exotů do Kroměříže, místo setkání u motorestu s benzinkou u dálnice, kousek před cílem, všude kamery, každou chvíli tam parkují policajti na kafe .. no a ty jsi ječel jak píchnuté sele, že pod kamerama teda v žádném případě neééééé!!! Tak kdo z nás se bál o svoji identitu?
Není problém naši komunikaci v tomto směru dohledat, to umí kdejakej páťák ze základky, popros vnuka, ať tě to naučí, určitě je chytrej, chytřejší než ty.
A že bych se s tebou pral..? No nebuď labuť, ty pro mě nejsi důstojný soupeř, nebyl bys jím ani v dobách svojí nejvyšší formy, ty jsi jenom trapný internetový hulvát od výčepáku s dvandou…
Tak si to pěkně užívej.
Co to meleš, že kdo se bál o svoji identitu, vždyť moji znáš!! Jsi při smyslech?!! Tak hoď do placu tu tvoji pravou identitu frajírku napomádovaný a jaké setkání před kameramy? Proč? Až tam pojedu tak si tě podle tvé adresy najdu. Tak šup. K čemu by takové setkání na parkovišti bylo a na odpočívadla jezdí policajti všude, ty já nepotřebuji. Ty moji identitu znáš, tak férově, když seš tak zásadovej a máš zájem se setkat, tak chci také vědět s kým mám tu čest. Takhle tam může přijet kdokoliv a vydávat se za Boomera. Tak šup předveď se neohrožený muži. Čeho se bojíš, seš přece vysoko nade mnou né.
.. jo milej zlatej, musíš se víc snažit hlavou, ne jenom mlátit do klávesnice. Já si tě našel od stolu, ani jsem nemusel zvednout zadek ze židle. A při osobním setkání by k tobě přišel chlap, jakého znáš z popisu zde(185/85, úsměv od ucha k uchu..) podal by ti ruku a představil se.. tak já jsem ten Boomer, v kapse by ti zvonil tvůj mobil a na něm číslo, které jsem ti dal k dispozici. Jenže takových čísel ty nas*reš kýbl, jak jsi zde napsal. Svoje máš pořád stejné, že?
Máš palici vymytou chlastem, odvahu čivavy za plotem, komplexy od hlavy až k patám, logika je ti cizí, no co s tebou, Kočkine ? Nic…
Ty chytrolíne co tu machruješ že jsi si mě našel od stolu, já tě to naservíroval na podnose. Stačilo zadat živnostníci v mém bydlišti a vyjelo ti to na monitor. To bylo ale náročný co?!! No dobrá já si holt budu mušet pomoci sám. Nebuj všichni jsme dohledatelní. Já to vezmu od Bohnic, protože všechny předpoklady k tomu vedou. Někdo se se mnou chce setkat, já nevím kdo a proč Vyhrožuje a vypisuje moji identitu záměrně na internetové diskuzi v četně bydliště. To by mohlo stačit, có?
pro: P.A.Semi; 23. 12. 2023 18:53
.. já snad někde napsal, že za první chybu je třeba někoho likvidovat? Co to na mě zkoušíte, co se mi snažíte podsunout, P.A Semi?
Svéprávný člověk je dle mého i dle zákona povinen nést zodpovědnost za své konání, toť vše!!! Já svoje pohledávky vždy platím, vy snad ne?
Produktivní můžete být i v zaměstnaneckém poměru, pokud si plníte své povinnosti v rámci pracovní smlouvy a dalších smluvních ujednání.
A jaký systém hyen a dravců podle vás prosazuji? Požaduji snad něco mimo rámec platných zákonů?
Nelíbí se vám současné uspořádání společnosti? Tak prosaďte jeho změnu, ale do té doby, než ke změně dojde, pokuste se respektovat status quo…
Společnost je fungující především díky lidem, kterým nečiní problémy postarat se o sebe v co největší míře vlastní pílí, pracovitostí, díky svým schopnostem, od popeláře až po docenta na universitě.
Heleďte, kluci a nechete si vzít rovnou sekery a šlápnout do toho zgruntu, co? Vždyť mluvíte o tomtéž – plusmínus – jen každý z opačného konce.
.. no, prostě nemám rád, když mi někdo podsouvá co jsem nenapsal, a na nějaké dedukce absolventa filosofické fakulty, který vidí nápisy na Slunci, nejsem fakt zvědavý.
A souboj sekerami? Prohrál by to v prvních třech vteřinách, ani by na sekery nedošlo…
No, je hezké, že máte takovou sebejistotu, ale já bych se tak neprsila.co bylo za války ňoumů, kteří se projevili jako hrdinové nejvyššího kalibru. Můj děd, jsa notářem, taky prý napřed schytával samé “ani by na sekery nedošlo”, ale když provedl svou rotu až do Vladivostoku, už to byla jiná.
.. moje sebejistota pramení z toho, co jsem se naučil a taky si to mnohokrát vyzkoušel, fyzická příprava byla základem našeho výcviku… pot šetří krev, ale občas i na tu krev došlo.
Váš děda “prostě jen” v extrémní situaci osvědčil cosi, co v něm bylo vždy, jen to nepotřeboval ke svému běžnému životu.
Vlk samotář, co v případě nouze dokázal převzít zodpovědnost, smečku dát do kupy, udržet v ní soudržnost a disciplínu a dovést ji k cíli.. a potom se zase v klidu vrátit ke svému původnímu způsobu života.
Ale já se s vámi nehádám o vašich schopnostech. Jen jsem tím chtěla říct, že pravděpodobně nevíte nic o těch Semiho, třeba má černý pásek v karate, žejo. Pokud se znáte, tak beru zpět.
.. černý pásek v karate(DAN..) má devět stupňů, no a se svým pohledem na svět by se P.A.Semi nedokázal vyhrabat ze žákovských KYU ani k tomu nejnižšímu DAN. Karate je o rovnováze těla a mysli…
K dotazu “já snad někde napsal, že za první chybu je třeba někoho likvidovat?”
Jo, to jste psal, doslova “při prvním chybném kroku mohli a měli vědět”, v souvislosti likvidace za dluhy…
Jaký “systém hyen a dravců” ? To, že se každý má postarat sám o sebe, a slabé jedince byste asi nechal chcípnout hlady, když se o sebe postarat nedokáží…
πα½
A koho zajímá co si “myslíte” ( dost odvážné použít toto slovo na vaší produkci ) – to tu nikdo neřeší. Takto se prohlašovat za pupek světa, a ještě se pasovat do role arbitra s tak chabou intelektuálně-morální výbavou, jest chucpe, vtipný glosátore, jemuž je vše jasné, všude byl minimálně 2x, a od všeho má klíče… Pochopitelně sypete moudra plus rady z rukávu co by místní Deus ex machina – to tedy potěš koště, střelče…
.., a co vám dává jistotu, že vaše trapné pokusy o myšlení zajímají někoho víc než vás samotného? Plusy vám podobných? No potěště koště, duchovní ..
..ale ale ale, admin nám tu krátí příspěvky? Že by další duchovní bezzemek? No potěště koště…
Vláďo už jsi volepenej pro neschopnost a už ti to nikdo neodpáře. Nejsi v tom sám já taky, jen jsme málo všehoschopní. V příštím životě to budeme mušet vycentrovat.
Tak jo, inspiroval se v Rusku. Žádný policajt ani záchranář zraněný nebyl. Zasáhl nejméně 38 lidí.
A tomu mám věřit?
Jen sobě!
Však nemusíte.
..záchranáři a policajti jsou na krizové akce připravováni, to jen novináři se v takových situacích tváří strašně ohroženě, aby jako divák tuhnul u obrazovek. No a potom nějaký srandista uveřejní fotku, jak se neohrožení ohrožení novináři teatrálně kryli o čtyři ulice dál a kolemjdoucí koukají, co zas ti filmaři blbnou.
A běžní civilové vůbec netuší, co v takových situacích dělat, navíc mezi budovami necvičený člověk jen těžko identifikuje jaká zbaň střílí a odkud asi. No a k tomu ještě předvánoční atmosféra a další debilové do toho s petardami…
LOL
Ohňostroje prý v Praze letos neměly být a počítám, že po tomhle poženou i každého nezvedence s petardami sousedi.
.. no já bych byl rozhodně pro omezení, mému psovi to sice nevadí a kocouři jsou taky celkem v klidu, stačí jim zvýšit příděl masíčka a chrní jak zařezaní, ale městské policie nestíhají splašené psy odvážet do útulku…
Vlková je poměrně v klidu, dokud nezačnou sousedi. To ji pak chytí vlčí panika, což nechcete zažít – letos jsem se konečně dopracovala k uklidňovátku, které jí nasadí takové růžové brýlky, že jí to bude fuk – doufám, ale říkali to.
Jenže divoká zvířata jsou hrůzou šílená – prý jim to připomíná sopky, čemuž by se dalo věřit. A předpokládám, že šílejí hlavně proto, že jsou to takříkajíc sopky bez varování – žádné chvění, žádné otřesy a bum.
My zavíráme kočky do předsíně, která je bez oken a tedy nejtišší místo v domě. Petardy teda štvou i mne osobně.
.. tak hafika jsem na střelbu přivykal, a kocouři to možná pochytili taky, obecně je to u nás tak, že když je klidný páníček, tak jsou “v poho” i zviřátka. Akorát ten můj bestiáš nemá rád, když někdo zazvoní, to se řítí k vrátkům jak dělová koule.. si to s nima vyřídím, to budou čumět!!!
Nepochybně – když správně dejchám já, je vlková víceméně v klidu – ale neplatí to stoprocentně a u ohnostroje se radikálně rozcházíme 😀
Náš pes (dokud slyšel) bral ohňostroje prostě jako zvláštní druh počasí… Dneska to venku bouří, ale neprší z toho, tak fajn…
πα½
Skoro to vypadá, jako kdyby ho přestala bavit výuka.
Trochu jsem sledoval cancy modifikátorů ČT, CNN v průběhu případu. To, že to to stádo dementů vysloveně dojilo z “expertů”(každý kdo má díru) info., zda běžet od střelby, nebo k ní, kde se zamknout, kolik asi tak bude mrtvých, kde se bude střílet příště? HNUS. Byla tam však zajímavá informace od jakéhosi zaměstnance FF, který viděl na střelce oknem na terasu. “Střelec pálil, kamsi, potom zvedl zbraň a hodil jí na ulici, dopadla na přechod, střelec byl potom eliminován”. Ten člověk byl kýmsi z hovoru odvolán, asi k poučení, že něco viděl špatně. Ne, že bych lačnil po jeho krmení v krimu poplatníky, to tedy néééé!!! Jen bych rád, aby kulivoko mělo vše v lajně, já ho miluju.
Jestli je to tak, nemohl se zastřelit. Jak je to dlouho, co tady byl sereš? Pár týdnů. Taková akce by tomu byla podobná. Sereš tady nebyl jen tak pro srandu králíkům. To by se jim náramně hodilo do krámu. Taková akce by byla záminka na Velkou akci v ČR.
Dnes přidali další “špek”. Střelec byl duševně nemocný! Dříve, premiant s výbornými výsledky, žádný ani malý přestupek (dle ropušana), tudíž legální držitel několika zbraní. Nevím jak se jmenuje to militantní, modifikační ho*vado s hůlčičkou mezi prsty na ČT24, které tlačilo, zas a opět na každého hosta, zda by nebylo třeba zpřísnit držení, a jak je možné, že měl doma více kusů.
Asi byl kur*vsky nas*anej na ten bordel tady.Bulvostapo bude tvrdit že byl psychicky narušenej.Ale proč zabil fotra? Asi ho nechtěl pustit ke zbrani. Nebo co.
Anebo ho někdo vydíral a zabili mu otce a někdo další měl být na řadě a tím ho k tomu přinutili?
Šance se dozvědět Pravdu v takovém případě je mizivá…
A ještě si k tomu nabalí jinou mafiánskou vraždu v Klánovicích na úplně druhé straně Prahy na zametání pod koberec, a jestli to byli “příbuzní” tohoto střelce, tak by to zřejmě byla součást toho vydírání ??? Jinak je to velmi nepravděpodobné, že by to spolu nějak souviselo…
πα½
A od kud víte, že si tátu zavraždil on??
Nebylo to třeba tak, že se s otcem měli opravdu rádi (nevím – spekulace) a někdo mu jej zcela cíleně zavraždil, aby se ta ztráta stala spouštěčem dalších událostí???? Jestli si jej někdo vytipoval jako psychicky labilního se silným poutem na tátu a připravoval jej na podobnou akci, tak tahle varianta je hodně pravděpodobná a měla by být policií zohledněna a prověřena. Na víc info o odhození pušky živým střelcem a jeho následná “sebevražda” se mi jeví jako hodně krkolomná konstrukce. Proč by jinak odhazoval zbraň, kdyby se nechtěl vzdát, nebo vypařit? A měl u sebe vůbec nějakou krátkou, kterou by se zasebevraždil?!?
O případu víme jen tolik, co nám redaktůrci nalejou do hlav – tedy skoro nic + různé šumy. Takže to, co tu dáváme k lepšímu, jsou jen čiro čiré spekulace a jalové úvahy s pouze hypotetickou možností trefit hřebík po hlavičce.
Už nás mají!!! Je nutné odvést pozornost od táty a miminka v Klánovicích a porážky UA, tak střelbu spustili o něco dříve! Nebo se pletu???
Uvažujete stejně jako já. Ještě je možné, že dostali strach a možná i noty CIA/nebo ty noty rozdal sereš? při návštěvě-není to tak dlouho a pořádná pecka se dala očekávat/ a potřebují pořádný, ale POŘÁDNÝ bič na nás nepodvolené téhle loutkové mafiánské “vládě” a jejich pasákům. Podoba s Kuciakem i s “mrtvým studentem Šmídem”, či střílení do vlastních v Izraeli- čistě náhodná? Tak tentokrát to vzali opravdu přes mrtvoly. A možná toho kluka nějakým způsobem zneužili-možná proto odkráglovali i otce-aby nikdo nemluvil. Na sítích ty plky ani nemusel psát on. Uvidíme, co se bude dít dál – s tím, jak melou něco u ruském vzoru, to směřuje k řádnému utažení totalitní smyčky. Asi se začnou dít věci.
On to KoZa někdy někde dělal jinak ? Nic nového pod sluncem, recept využívaný i před Sorosem. Nakonec Gladius zde byl, a asi i je, proč, že…
Chceli sme Ameriku, tak ju teraz máme! So všetkou pachuťou a kriminalitou, kde ľudský život nemá cenu! Je mi z toho na grcanie..
Mluv jen za sebe!
Vidíte vidíte……kladete podle těch mínusů zřejmě nesplnitelné požadavky 😀 😀
V době kdy jsem se probudil všichni ti lidé ještě žili a Kozák nebyl masový vrah. Co tím chci říct ani pořádně nevím. Připadám si zkrátka, hadrákem počínaje, čím dál víc jako bych žil ve světě Franze Kafky. A protože věci jsou jak jsou, bude mít následovníky.
Pěkně s AR-15…hmmm nu ,ještě že studoval Filozofii…nedej bože kdyby se někomu užitečnému něco stalo…
Tak to abyste byl velice rád, že se nějaké vám příbuzné dítě pro tu filosofii nerozhodlo, že? Jste? Rád?
Neblázni…Sérešova fakulta…dodnes tam vlaje Ukrajinský hadr…tam studují jen fakani Papalášů…a nikoho jiného mezi sebe nepustí…to je půlka studentů,a ta druhá jsou vyžírky z ciziny, kterým platíme školy z našich daní…
Tam se normální člověk nedostane…a Čech už vůbec ne.
Ani slza…však jejich fanatické vedení chtělo Ameriku ne? Tak jí má se vším všudy.
Možná kdyby tam ta svoloč neměla žlotomodrý hadr…že bych je politoval…
Ale Ukrajinskou školu a Sérešovo telata , litovat nebudu.
Záleží jen na tom, čemu říkáte “normální”. Což je mimochodem samozřejmě nesmysl – nějaké papalášské dítky tam asi byly, ale rozhodně ne všechny.
A však nelitujte….ten střelec taky nikoho nelitoval, možná taky střílel sérešova telata, že? Kdyby se neodpráskl, mohli jste si hezky pokecat, hned vedle je slušná hospoda.
To si nerozumíme…já pro takový bordel rozhodně nejsem…
Já raději provaz…ten je bez krve a osobnější…
Nemám rád krev…
A střelná zbraň je k ničemu…jak píšeš,těžko se s ní vybírá…
Na to je lepší šibenice…a to vše píšu,jako dobovou metaforu.
Protože zastávám názor, že tohle všechno je jen vyustění okolností…
Toho, že stát řídí Nacistická Mafie…
A pro to mě to nemůže překvapit,tím pádem mě to vlastně ani nebaví,tahle událost.
A mohu se jí jen s klidem a nadsázkou vysmát…
Protože jsem to čekal už dávno…a rozhdoně to není poslední případ.
Tak co se budu vzrušovat.
Na Ukrajině se kuli tatínkům těchto studentů deně postřílí tisíce lidí…nějakých 15 sem nebo tam…až sem přiletí první granát, díky Mafii co vládne…budou se počítat ve stovkách a nebude už čas ani brečet…dokonce ani znát jejich jména…
V čem je tahle tragédie větší? Se ptám?
Tragédie těch děcek je velmi podobná tragédii děcek a dědků na ukrajinské frontě. To je jediné, s čím můžu souhlasit.
A tak jako přeju život ukrajinskm chlápkům, kterým se povedlo zdrhnout, tak bych ten život přála i těm děckám na FF – to je ten rozdíl mezi námi.
Ne to si jen nerozumíme…já jim život přeju také…ale zároveň jsem rád,že sklízí ten kdo sázel…to je snad poprvé.
Poprvé co ta smetánka nahoře ochutnala plody své práce…
Rež a růbaj do krve, že. Schopnějšímu sousedovi chcíplo děcko, jdeme slavit. Dolfek a esesáci a Džugašvili a čekisté by z tebe měli radost krokote
No Veny, kéž vás něco podobného nepotká. On by se jistě našel někdo, kdo by viděl důvod.
.. myslím, že se neodpráskl. Byl eliminován.. terminus technicus. V takové situaci není na co čekat, není důvod riskovat další ztráty na životech, jedna miska vah už byla hodně nízko…
Jedny zprávy řkaly, že eliminován, jiné, že se střelil do krku – bůhví. Každopádně i kdyby eliminován, tak samozřejmě v pořádku.
.. nemůžu spekulovat, jak se zachovali policisté v rozhodujícím okamžiku. Můžu napsat, jak bych se na jejich místě zachoval já.. dva výstřely v rychlém sledu, cíl hlava. Na krátkou vzdálenost má kupříkladu pistolový náboj 9mm Luger se střelou HS(policejní..) velmi ničivé účinky v cíli.
Co s člověkem, který má tolik zářezů na pažbě? Živit ho další desítky let? Merde…
samozřejmě, co s ním…..
Nevím, jak dlouhá ta zbraň byla. Obecně vzato je těžké zastřelit se dlouhou zbraní. Jak zmáčknete spoušť? Pokud už takové případy byly (viz učebnice soudního lékařství), vyžadovalo si to složitější přípravy a trvalo to déle. Řekla bych, že nám tu někdo kecá.
..dlouhou zbraň(pušku) odhodil, pravděpodobně to podle špatných fotek byla AR 15, je vyráběna ve více verzích a ustřelit si s ní palici není problém.
Podle AE News to byl ZEV 308 Win AR10 ráže 7.62
V tomhle článku je dole na obrázku, jak leží na ulici:
http://www.infokuryr.cz/n/2023/12/22/unikatni-zabery-policie-cr-zachytily-okamziky-nejhorsiho-teroristickeho-utoku-v-historii-ceske-republiky/
Řekl bych, že pokud se tímhle malým samopalem zastřelil, tak mu pak vypadl z ruky na ulici… Anebo ho někdo střelil z policistů a nechce se k tomu přiznat… Anebo obojí, možná ho někdo střelil třeba do nohy a ten střelec to pak vzdal a zastřelil se sám…
Možností spousta, ale kteroukoliv z nich vyčítat policii je nesmysl…
πα½
..tuhle fotku zbraně na tramvajové koleji jsem viděl až včera(22.12)… a není to samopal, ale útočná puška.
.. a jen pro upřesnění, podle našeho Zákona o zbraních je dlouhá zbraň definována nepřímo jako ” ..zbraň, která není krátkou zbraní”.
A krátká zbraň je taková, u níž délka hlavně je do 300mm a celková délka zbraně je menší než 600mm…
To Boomer
No eliminován… Pamatujete na Brejvika? Ten případ byl hodně podobný nejen metodou provedení, ale i zvoleným cílem. Brejvik si zvolil progresivní socialistickou mládež, Kozák v podstatě tutéž sortu, neboť současné humanitní fakulty svou neomarxistickou indoktrinací nikoho jiného neprodukují. Jen ten závěr je podstatně jiný. Brejvik ve vězení studuje, mění si jméno a opakovaně žádá o snížení trestu a předčasné propuštění. Kozák byl eliminován. Jestli je pravdou, že zahodil flintu, tak byl zřejmě eliminován, aby nehovořil. Brejvik se vzdal a sedí, Kozák se možná chtěl vzdát, ale nebylo mu umožněno, aby vypovídal před soudem. Asi jako L.H.Oswoldovi. Tenhle případ opravdu zavání falešnou vlajkou a prací spec. služeb.
.. no, zkuste se na to podívat z pohledu policistů, kteří stáli v posledním okamžiku proti němu.
Než se k němu přiblížili, měli pravděpodobně souhrnnou informaci o tom, že zabil svého otce, v místě nechal bombu, která nevybuchla jen náhodou, v okolí zásahu zabil a zranil větší množství lidí. Tudíž.. jistě ozbrojen, možná taky vybaven další bombou, třeba na způsob sebevražedné vesty, jako používají teroristé, bere to jako způsob sebevraždy, pušku odhodil asi proto, že mu došlo střelivo, tudíž je na konci svojí naplánované cesty. A vy teď stojíte proti němu, míříte na něho zbraní a křičíte třeba: ruce nad hlavu, klekni, lehni na břicho.. no a on místo toho udělá pohyb směrem k vám nebo něco drží v sevřené pěsti. Co když je to spínač k náloži pod bundou? Kolik času máte na rozmyšlenou, toužíte se stát poslední z obětí, opálenou od exploze plastické trhaviny a prošpikovanou šroubky a maticemi? Běží vám čas… no co uděláte?!
Je lépe být souzen dvanácti, než nesen šesti…
Njn. Oni jsou všichni děsně chytrý, protože buď něco podobného nezažili, nebo prostě nemají absolutně představivost. Pamatuju, jak jsem se strašně zhádala s jednou kolegyní ohledně zprávy, kdy jeden horolezec (v Himálaji, podotýkám) “nechal” umrznout druhého na druhé straně údolí – viděli se, slyšeli se, tak kolegyně vytrvale tvrdila, že tam měl jako skáknout, na tu druhou stranu a vysvobodit ho……..nic nepomohly příklady daleko menší intenzity z mé vlastní zkušenosti z vody – měl tam skáknout a basta.
.. inu, kdo chce poznat jak se cítí Indián, musí přejít prérii v mokasínech…
I tak to mohlo být.
Ale to pak asi nesedí ta policejní verze o sebevraždě, kterou je veřejnost krmena skrze MSM.
Eliminace = cílená rezignace na vyšetření motivů a průběhu událost, Veřejností velmi oceňovaná a vítaná, protože ta vidí jen náklady na dlouholetý žalář. A možná i prachsprostá vražda k zakrytí stop vedoucích (možná) k odhalení skutečných iniciátorů události – viz Oswold a vražda JFK. Stres policajta při zásahu je omluvitelný, pokyn nadřízeného po pojítku a následující střelba na hlavu je vražda a zametání stop, či účelovost pro konstrukci shodného pachatele vražd s Klánovicemi. Jak to sluitečně je – NEVÍM.
Výše napsané jsou skutečně jen mé dohady a spekulace, které nemají žádnou oporu ve výsledcích vyšetřování. Jen v mých životních zkušenostech.
Já bych řekl, že v rámci možností ho vyřídili přijatelně… Aktivního střelce je třeba zastřelit dřív, než postřílí další lidi…
S tou Klánovickou vraždou, a pokud souhlasí balistika, je ale také možné, že mu tu zbraň někdo domů přinesl až při vyšetřování, aby to zametli spolu dohromady…??
Ale jestli byl posedlý totální nenávistí, je i možné, že týden předtím dojel do Klánovic zastřelit tátu a dvouměsíční miminko zblízka do břicha… To je tak nechutné zvěrstvo, že to by ani “normální” lump neudělal…
πα½
Mně to připadá pravděpodobné, protože ani mafián s mozkem velikosti hrášku snad nestřílí miminka…..myslím jen tak na procházce.
21. prosince 2023, 21:42 – Veřejné zpravodajství – OSN
Student,24letý student této fakulty David Kozák. který provedl střelbu na pražské Karlově univerzitě, údajně před útokem zabil svého otce. Informaci o tom přinesl místní tisk Lidovky. V důsledku tragédie se obětí stalo 11 lidí.
Útočník, 24letý český student historie s psychickými problémy, podle předběžných údajů údajně zabil svého otce v domě v obci Kladensko.
Podle následných informací v domě nachystal i podomácku vyrobenou bombu, která nevybuchla. Vyzbrojen puškou přišel na univerzitu a během vyučování začal střílet.
Očití svědci uvedli, že nejprve slyšeli zvuky připomínající bubnování, načež se museli schovat na verandě budovy.
V důsledku útoku bylo zabito 11 lidí a několik desítek bylo zraněno. Útočník poté spáchal sebevraždu. Místo incidentu bylo uzavřeno a na místě je policie a záchranka.
ten stěma drdami věčně nafetovaný Bartosh tentam studoval a ten vrah se tak nějak podobá …………………
Jen bych upřesnila, že “podomácku vyrobená bomba” byl barák plný plynových flašek, benzínu plus časovací systém plus puštěný plyn…. policejní pyrotechnik má můj hluboký obdiv a je mi líto, že mu nemůžu složit poklonu.
tato zlodějská vláda okradla 90 tisíc lidí ve Sberbance o jejich životní úspory, mně tam Fialova zločinná vláda ukradla 3 miliony Kč, já se divím, že tady někomu již dávno nebouchly nervy a nešel si to s touto vládou vyřídit za tuto sviňárnu. Sotva mi ty prachy sebrali, tak vystoupil nějaký vládní odborník na důchody a sdělil nám, že by si důchodci měli zvyknout si šetřit na důchody, tak to jsem zaržal jako kůň a mít tu vládu po ruce, tak bych jim dal. Jistě si pamatuji, jak tady Blíštivý Fiala sliboval, jak bude spojovat společnost, tak to se mu povedlo, takto spojil společnost.
No vida, a jde to i bez Alahu agbar. Lidi jsou vygumovaný. Politici je štvou proti sobě, planeta je přelidněná a tak to to dopadá. Podle mého bude hůř. Dojdou zdroje A vítězem bude vždy pouze ten kdo bude mít větší kalibr.
.. ale houby, vítězí ten, kdo je odhodlanější, neztratí nervy, vystřelí jako první a umí se trefit…
je to obráceně… komu dřív dojdou nervy a začne střílet jako první, ten prohrává… Propaganda to otočí jako mocnou zbraň proti jeho “soukmenovcům”…
Třeba na Novém Zélandě tehdy pomocí totálního False-flag (v Christchurch) pak odzbrojili před Covidem populaci, aby se nemohla bránit nebo mstít… A snažili se na to pomocí “Manifestu” nalákat Americkou a Evropskou pravici, aby se pokusili vyjít střílet a být odzbrojeni a zneutralizováni…
πα½
..to je vaše pacifistická teorie, o zbraních nemáte šajna, nebyl jste cvičen v zacházení s nimi. Možná jste si někdy zablbnul na paintballové střelnici, ale to byla jen hra. Když se ocitnete proti ozbrojenému chlapovi, během sekundy se na morální postoje vys*rete, a když ne, máte rázem o jednu díru víc…
Nikdy jsem nevystřelil z ohnivé palné zbraně (firearm)…
Já nejsem voják, jsem filosof…
Tohle není problém zbraní, ale politického boje, jak to zneužijí…
Těm mrtvým už nikdo nepomůže a jsou ze “hry” pryč, ale ta pokračuje, a je třeba přemýšlet, jak se to bude vyvíjet dále…
Lež nezastřelíš, a když zkusíš zastřelit lháře, přijde místo něj sedm jiných, a bude to ještě horší, než předtím… (Mt12:43-45)
»Tedy jde a vezme s sebou sedm jiných duchů horších, nežli jest sám, a vejdouce, přebývají tam, i bývají poslední věci člověka toho horší nežli první. Takť se stane i tomuto zlému pokolení.«
πα½
Na druhou stranu dobře chápu přirozený kastovní systém, že jsou kromě brahmanů-filosofů také potřeba kšatriové-bojovníci a obránci, a šůdrové-dělníci…
Akorát je to potřeba těm méně inteligentním “bojovníkům” vysvětlovat, aby nenadělali víc škody než užitku…
Nejde o to, kdo vystřelí dřív a jestli zastřelí deset nebo dvacet “nepřátel”, ale jde především o to, co se bude dít potom, jak na to zareaguje ten zbytek…
πα½
..mrtvému je reakce zbytku platná jako mrtvém zimník, živý je rád že je živý a co si o tom myslí zbytek, je mu putna, což je ovšem těžko vysvětlitelné méně inteligentním pacifistům…
To ale není blbá poznámka, Boomere – vždyť se podívejte na ty reakce: všude postavit policajty, rámy, všechno zamknout……..myslím, že Semi nemluvil o přímých přeživších, ale reakci společnosti jako takové.
..tohle není reakce společnosti, tohle je reakce vlády. Jde jen o uklidnění obyvatelstva, signál že to má pevně v rukách. Společnosti se nikdo na nic neptá, nedohodla by se na ničem.
Tahle situace nemá uspokojivé řešení, v žádném systému, v žádné zemi na světě. Když seberete všechny legální zbraně, někdo si zbraň sežene nelegálně, najede náklaďákem do lidí jako na promenádě v Nice, pustí plyn do metra jako v Japonsku. Nemáme k dispozici fantasy PreCrim(Minority Report..), i když snahy jsou…
Semi do toho motá filosofické hovadiny z jiných civilizačních okruhů a o životě ví kulový, napůl anarchista, napůl náboženský pošuk, co vidí nápisy na Slunci. Ale zítra by mohl něco extrovně varovného vidět při lití olova….;o)))
No, nejsem si jista. Vláda se toho jistě radostně chopí, o tom žádná – ale slyšte schválně vox populi.
.. vox populi je sprostý konstrukt, vy někde z ulice snad slyšíte nějaké hlasy? Já tedy ne, slyším a čtu jen to, co někdo může za vox populi drze vydávat, anžto má v rukách média a rozhoduje, co smí být slyšeno…
Teď přeháníte – je to jen do jisté míry. Chce to kapku citu, ale poznat se to dá.
Vy mluvíte o jednom pachateli a jedné oběti (nahoře “mrtvý” a “živý”), ale je třeba uvažovat především o Národu – ten je věčně živý nehledě na drobné ztráty, a kam nás to celkově posune…
Když mi zkoušíte vyčítát “filosofické hovadiny z jiných civilizačních okruhů“, je to naopak… Tohle je křesťanská civilizace, z těch kořenů jsme tu vyrostli, i když se to snažíte popírat…
K tomu “při lití olova” – ovšem nevíte, který duch vám to podsouvá, a jestli jste to pochopil správně…
πα½
.. nechte toho, na víru a pověry já nejsem. Věřím jen v sebe a to tak, že neochvějně..
.. dovolím si zdánlivě drobné, leč z mého pohledu zásadní upřesnění. Vy nejste filosof, jste absolventem studia na filosofické fakultě. Filosofem byl a stále zůstává kupříkladu Aristotelés ze Stageiry nebo Sókratés, který toho o skutečném životě věděl určitě víc než vy, i zbraní se dokázal ohánět…
Víte, já jsem Myslitel, ale lidé to špatně snáší, protože si myslí, že jim tím říkám, že oni nemyslí, tak radši říkám “Filosof”… Ale je v tom drobný rozdíl…
Na Filosofickou fakultu (historie+angličtina) mě tehdy nevzali (kvůli angličtině), šel jsem na Matfyz, a pak jsem pracoval na VŠCHT… (mám 3x půl roku vysoké školy, vždycky mě v pololetí vyhodili nebo jsem šel sám… já tehdy především oddaloval civilku, chtěl jsem být malíř a muzikant…)
πα½
.. k malování a muzicírování až tak moc školu nepotřebujete, tady je rozhodující talent. K dalšímu vzdělávání v oboru vás přivede až praxe.. Libor Vojkůvka. Já sám mířil ze základky na umprum, za podpory starého pana řídícího, než mi po prázdninách mezi osmou a devátou vystavil stopku nový soudruh ředitel. Já ti dám talentovky.. na Žižkárnu pudeš! Nepudeš? Tak do dolů pudeš, o to se postaráme..
A může se někdo divit, že je mám dodnes rád jako koza nůž, ty soudruhy?
Psychické problémy ? U dětí a mladých lidí ? Proč asi ? Děti si je nevytváří,tvoří je jiní. Třeba ti,co ničí stát,školství,zadlužují,lžou a lákají do finančních pastí,dokonce podporují válku a přejí si válku.Takoví nesou odpovědnost i za dnešek.A kolik takových mladých lidí,zvrácených a rozvrácených od LGBT až po nekončící bláboly z EU o prdech krav a dýchání lidí je připraveno zopakovat dnešek ?
Tak jak už slyším, že “Policie” žádá o cenzurování, tak článek odkazovaný na Parlamentní Listy je také v https://archive.is/zKvcL (tam zřejmě Český cenzor nedosáhne…)
Smrdí to podvodem, jak se to snaží hodit na Telegram, a jak volají po zavedení policejního sledování a brzy i cenzury…
πα½
Je tu dost podivných nejasností,dokonce to vypadá na ůplně něco jiného,spíše zase ,,Spiknutí organizované cizí tajnou službou,rozhodně ale ne z Ruska,to v žádném případě.
Kolik to je více, než 15 lidí? To je stejná hovadina jako množství větší, než malé.
Množství “větší než malé” je dost zásadní termín k pochopení lecčeho… (ne zrovna v tomhle případě)
(protože “malé” množství se třeba dá tolerovat, ale “větší než malé” už je problém, a kolik je “malé” je subjektivní… v případě vražd ale není “malé” množství obětí…)
Ve Wikipedii psali včera 16 lidí, včetně střelce a jeho otce… A to si ještě nemohou být jisti, jestli někdo z těch těžce zraněných ještě nezemře v nemocnici, takže “více než 15 lidí” je naprosto přesný termín…
https://en.wikipedia.org/wiki/2023_Prague_shooting
πα½
Si dovolím polemiku,
Na ČT24 soudružka redaktorka OPAKOVANĚ uváděla, ře je nejméně 15 zabitých a “nejméně 24 postřelených (zraněných)”. Nevím, proč včera i dnes ráno po prohlídce budov a zajištění stop policií je stále ještě používán vágní termín “nejméně” ve spojitosti s počtem postřelených. U počtu mrtvých je Váš výklad zcela logický a korektní, ale u postřelených?? Že by snad redaktůrci doufali, že se ještě někde po Praze objeví další zraněný, co si jaksi nevšiml, že je střelen?
.. nelze na 100% vyloučit, že se někde nenachází někdo, kdo byl střelbou zraněn jen lehce, ale je v takovém psychické stavu, že nedokáže ani vystrčit nos ze svého bytu a jen nevěřícně kouká na tu drobnou ranku pod provizorním obvazem. I škrábanec způsobený střepinou odražené střely, kouskem omítky, odštěpkem okenního rámu nebo střepinou prostřeleného skla je v těchto situacích zahrnut do kategorie “zranění způsobená střelnou zbraní”.
Jak nejblíž kolem vás kdy prolétla nebo narazila střela o rychlosti 975m/s, pokud tedy vůbec kdy nějaká …
Takhle rychlá asi žádná. Já měl naštěstí jen jednu v noze, co letěla cca 760 z kalacha a pár střepin z RG v zádech, které mohly být o dost rychlejší.
Mne na tom nevadí onen neurčitek, ale to, že se používá pouze zde!! Třeba v hodnocení válečných událostí na Ua, nebo v Gaze. Tam je naprosto jednoznačně jasné, že Rusáci jsou váleční zločinci, kteří pálí na civilní cíle, způsobili masakr v Buči a td. Teroristé z Hamásu postříleli 1200 izraelců bez toho, aby se oddělily “colaterální” ztráty způsobené IDF vrtulníky na hudebním festivalu a při “osvobozování” kibuců.
..hodnota lidského života je proměnná veličina, závislá na době a prostředí/místě, ve kterém je posuzována. Dalším faktorem je pozice posuzujícího, na které straně stojí…
Rozhodujícím faktorem, dodala bych.
..inu, když jeden “stojí na té správné straně”, ani šest milionů srdcí prohnaných komínem nic neznamená… Danse macabre.
https://www.youtube.com/watch?v=UQ6-Uv-1cQI
Taktak……….jen nezapomínejte, že komíny byly vymyšlený a obyvatelé Osvienčimského tábora nakašírovaní na Barrandově.
..jo, jo, akorát ten smrad z vymyšlených komínů prej byl strašnej, když foukalo od západu, jak přiznali někteří pamětníci ve Weimaru u Buchenwaldu…
Pamětníci jsou určitě taky vymyšlený 😎
.. jo, a stejně žádná Vídeň není…
Rozhovor s nádražákem; Slávek Janoušek
https://youtu.be/eckA2Lqa2oo
Otazky bez odpovedi:
Jak je mozne, ze psychicky nemocny cvok dostal zbrojni pas?
Jak je mozne, ze si jako studak bez prijmu mohl koupit 7 zbrani? Jenom ta svycarska pistole SIG stoji kolem 20 000 Kc.
Kdo mu dal ty penize na zbrane? To bude klic k rozkryti ucasti spolupachatelu.
Nikomu neprislo podezrele, ze si studak zaklada arzenal zbrani za stotisice Kc?
Jako cvok sdeloval sve vrazedne plany co udela i nenavistne kecy na Telegramu. Nikoho nenapadlo toho cvoka policejne i psychicky vysetrit ?
Tato opomenuti stala 15 lidi zivot.
Kdo? Jako študák na brigádách sběru kamení a brambor, 1kč za kýbl.
Tady se něco asi připravuje, protože na povrch vyplouvá jedna debilita za druhou.
Teď mě ještě napadlo když se ptáte kde to vzal, tak možná ve Vrběticích.
Pavle teď sis posr*al žití úplně, tahat z hrobu Vrbětický Čuky a Gekony a jejich prodeje zbraní na tuzemských burzách! Čoudelka už větří úlovek, doporučuju, kefu na poslední zub a pyjamo s ručníkem do pohotovostní kabely.
ha, tak přece jenom někdo, kdo to vidí podobně 🙂
UK
Praha vychovala největšího teroristu novodobých dějin ČR.
FF UK vychovala tohoto cvoka, FF MUNI nám dala Fialu…..
Pár otázek: 1. Kde se student historie na FF UK naučil tak dobře střílet? 2. Kdo byl jeho otec a kdo a kde je jeho matka? 3. Pokud smrt střelce nastala zásahem do krku, tak nejde o sebevraždu ale o popravu? 4. Kdo na FF UK hlídá přístup na balkon a byl tento vstup zamčen a zajištěn, jak by normální člověk předpokládal? 5. Dlouhá zbraň se nedá přenášet nepozorovaně, jak to, že si nekdo podivného, nepochybně zabaleného předmětu nevšiml po vstupu střelce do budovy? 6. Cui bono?
Tak než se dočkáte odborníka analyzátora, Přemku, zkusíme trochu selského rozumu:
1) Kde? Co třeba nějaká střelnice? Možná stačila plechovka na kládě za vsí – někdo má talent. Já třeba nikdy nestřílela systematicky, ale když se mi něco dostalo do ruky, trefovala jsem se často.
2) Kdo byl jeho otec (případně i jeho matka) se časem jistě dozvíte, prozatím jste moc kách.
3) O popravu rozhodně nešlo, o zabití nejspíš ano a je to tak naprosto v pořádku.
4) Kdo by měl proboha hlídat balkony – ať na FF, nebo jinde? A proč?? Jakože kdyby náhodou někdy něco? Víte, co je na světě balkonů? A proč by měl být zamčen a zajištěn? Na tu školu nechodí prvňáci, ale dospělí lidi.
5) Podivného, nepochybně zabaleného dlouhého předmětu si tuhle například všimla u jednoho chlápka moje vlková; povrčovala, tancovala a ježila se………a jampadá! Nebyl to samopal, bylo to nějaké rybářské náčiní.
6) Cui…..no, nejspíš tomu šajtánovi, co se vylíhl Kozákovi v palici.
.. jenom k tomu zásahu malá technická.. pokud se chcete zastřelit brokovnicí, je ideálním místem pro přiložení ústí hlavně právě to rozmezí mezi krkem a spodní čelistí. Nejlépe v sedě, zbraň přidržet mezi koleny. Hypothalamus a thalamus jedním vrzem, akorát člověk musí bejt odhodlanej a nesmí se snažit v poslední chvíli ucuknout…
Ať mír dál zůstává…….
Nojo, když já nevím, že měl i brokovnici 😀
..to já taky jistě nevím, plácá kolem toho kde kdo kde co. Faktem je, že policie taktické brokny má. Otázkou je, kdo ho picnul, kam a čím..
Já si myslím,že na tuhle otázku klidně oželím odpověď (což je u mě teda úplný unikum)
Hlavně, že je picnutej.