nezařazené

Není nic, co byste mi mohli říct, abych akceptovala vraždy tisíců dětí

Článek Caitlin Johnstoneové, nezávislé australské novinářky, zveřejněný na platformě Substack, přesně vystihuje podstatu věci: Ti, kteří zuřivě brání „právo Izraele na obranu do posledního Palestince“, i když se tváří jako opozice k současné vládě, krásně podporují americké geopolitické zájmy. Posuďte sami:

„Přísahám, že mi nemůžete říct nic, co by mě přimělo přestat se bránit vraždění tisíců dětí v Gaze. Neexistuje žádné jméno, které byste mi mohl říct, žádné obvinění, které byste na mě mohli křičet, žádný argument, který byste mi mohli opakovat a který by mě přiměl zavřít oči a přijmout to.

Neprozkoumanou premisou za frenetickým tlakem na obnovenou podporu pobouření nad 7. říjnem pomocí obvinění ze znásilnění je, že pokud bojovníci Hamásu během útoku sexuálně napadli nějakou izraelskou ženu, pak musí všichni držet hubu a nechat Izrael vraždit děti po tisících. To je evidentně hloupé.

Západní a izraelští propagandisté se budou snažit najít nové důvody, aby znovu podnítili vaše rozhořčení nad 7. říjnem, protože 7. říjen je jejich jediným ospravedlněním pro měsíce trvající masové zvěrstvo, které je mnohem, mnohem horší než cokoli, co se stalo 7. října.

Osobně si nemyslím, že je antisemitské kritizovat izraelské vražedné akce v Gaze. Víte, mám takovou zvláštní představu, že vraždění dětí není součástí židovské víry, a že říkat něco jiného patří ke skutečně velmi ošklivé kapitole v historii naší společnosti.

Jediný způsob, jak mít více soucitu s 1200 Izraelci zabitými 7. října než s více než 16 000 Palestinci, kteří byli od té doby zabiti v Gaze, je věřit, že Palestinci jsou podlidé, jejichž životy mají jen nepatrný zlomek ceny, kterou mají životy Izraelců. To je jediný způsob, jak to vysvětlit.

Nedávný průzkum ukázal, že 57,5 % Izraelců se domnívá, že IDF používá v Gaze příliš málo palebné síly, zatímco 36,6 % uvedlo, že používá přesně to správné množství, přičemž 4,2 % uvedlo, že si nejsou jisti, a pouze 1,8 % tvrdí, že IDF používá příliš mnoho palebné síly.

Jedním z důvodů, proč izraelští představitelé neustále říkají šokující genocidní a fašistické věci, je to, že jazyk, který musíte použít, abyste získali podporu Izraelců, je zcela odlišný od jazyka, který musíte použít, abyste získali podporu západních liberálů.

Izrael říká: „Nezabíjíme děti v Gaze, to jsou panenky. Dobře, možná to nejsou panenky, ale Hamás lže o počtu mrtvých. Dobře, možná nelžou o počtech mrtvých, ale používají lidské štíty a udělali to 10/7, takže každé dítě, které zabíjíme, bylo ve skutečnosti zabito Hamásem.”

„Izraelská lobby“ je ve skutečnosti jen součástí lobby západního impéria – je to specializovaná část operace nonstop vlivu zaměřená na udržení členských států impéria v pohybu v souladu s celosvětovou mocenskou strukturou sdruženou kolem Spojených států, které jim brání jednat jako suverénní národy a starat se o svůj lid v souladu s vůlí svých voličů.

Vlády jako USA a Spojené království mají zavedené právní nástroje, které používají k tomu, aby zabránily zahraničním vládám ovlivňovat jejich národní politiku, ale obecně je používají pouze tehdy, když vliv pochází od vlád, které nejsou spojeny se západním impériem, jako je Rusko, Čína a Írán. Pokud by vojenská a diplomatická podpora Izraele nesloužila zájmům impéria, tyto právní nástroje by již dávno byly použity k zastavení lobbingu. Ale protože lobbistické aktivity ve skutečnosti prospívají zájmům impéria tím, že udržují v chodu válečnou mašinérii spojenou s USA, zaměřenou na všechny neamerické skupiny na geostrategicky klíčovém Blízkém východě, nejenže umožňují, ale aktivně podporují takové lobování.

Je to jen jeden z mnoha typů lepidel nezbytných pro udržení nesourodých částí nepřiznaného impéria vždy v pohybu správným směrem. Izraelská lobby umožňuje skupinám, jako jsou Izraelci, západní sionisté a američtí fundamentalističtí křesťané, financovat vlivové operace západního impéria z jejich vlastních osobních pokladen. Proč by tomu manažeři impéria zabránili? Je to skvělý obchod.

https://www.caitlinjohnst.one/p/theres-nothing-you-can-say-to-make?publication_id=82124&post_id=139484520&isFreemail=true&r=1rd7rc&utm_source=substack&utm_medium=email

sdílet na

45 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pijack
7. 12. 2023 13:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Včera jsem zaslechl několik neuvěřitelných výroků našich zprasených soudců o svobodě slova. Prý má svoboda slova své hranice a tam kde začíná násilí svoboda slova nesmí existovat… Takže svobodně šířit násilí Ukrajinců, nacistů, židů… to se může, to se netrestá. ALE svobodně šířit a schvalovat druhou stranu, která se tomu samému násilí brání je už trestné, protože se to nesmí.

Tahle prasečí slova vám klidně řekne do TV vysílání soudci, kteří klidně odsoudí učitelku za znalosti, které jako správný kantor předává studentům. Nebo obyčejného kluka za to, že má jakousi nášivku. Nebo Čermáka za to, že si u PC uleví, protože je nasr*ný z poměrů. Tihle pronásledovaní moji spoluobčané jsou perzekuováni jen proto, že si soudci a státní zástupci myslí něco o svobodě slova, aniž by k tomu měli důkaz. Důkaz je pro ně jen to, že si to myslí… a nebo jim to politici “doporučili”.
Takže totalita a žádná svoboda a demokracie.

Koudelka zjistil, že nášivka je bezpečnostní riziko. Ten ústav BIS snad vychovává jen idioty.

Slovan
7. 12. 2023 14:20
Odpovědět  Pijack

Však nemusíš daleko, myslím že na Seznamu je článek, kde obřezanci pokřikují na OSN, chcete mír? Tak chcete Hamás. Co to jen připomíná, no přesně, chcete mír podporujete Putina. No a je to, alespoň kdyby ty zhovadilosti trochu jinak vykřikovali. Jsou trapní.

Frank
7. 12. 2023 15:03
Odpovědět  Slovan

Na Seznam chodí jen defekti a podle toho to tam také vypadá.

Pavel
7. 12. 2023 15:29
Odpovědět  Frank

Bohužel pro nás, to jsou téměř všichni pod 50 roků! Jinak, když Generál Milley školí spec služby Ukrů a prohlásí :“Neměl by existovat jediný Rus, který jde spát, aniž by přemýšlel, jestli jim uprostřed noci nepodříznou hrdlo.”! To není nabádání k teroru,to se nešíří rasová a etnická nenávist?!Ne, to je ta svoboda slova, to jsou ta lidská práva a demokracie Made in USA co nám sem byla zavlečena bandou kolem opilce Havla!

Slovan
7. 12. 2023 21:41
Odpovědět  Frank

Tak na PP pan Vylíčil několikrát napsal, že je dobré vědět co si přeje a myslí nepřítel. Mě se to zdá smysluplné, tak tam občas zabrousím. Jó a taky když se potřebuji nassraatt.

katango
8. 12. 2023 10:58
Odpovědět  Slovan

Jinými slovy “Volíš Losnu nebo Mažňáka?”. Já teda volím Bahňáka.

Prostě argumentační faul “falešné dilema”.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
8. 12. 2023 14:21
Odpovědět  katango

Tak jednoho Bahňáka jsem znal osobně, jezdili s maželkou s námi trempovat pod záštitou Červeného kříže na jedno místo Křivoklátských lesů. Ale to je padesát let zpět a jeho žena si říkala Džany. Bylo to hezké a za soudruhů. Hezké vzpomínky. To už se nevrátí.

katango
10. 12. 2023 14:00
Odpovědět  Slovan

Jo. Taky mám takový vzpomínky. Vůni pryskyřice a jehličí, vůni vody, večerní oheň se zpěvy, spaní pod širákem…

ANTIUKRAJINEC
7. 12. 2023 14:23
Odpovědět  Pijack

Šíření násilí nacistů je ale trestné-pokud to nejsou blahoslavení nacisté z ukrajiny,ti mají asi vyjímku

Pijack
7. 12. 2023 14:36
Odpovědět  ANTIUKRAJINEC

Trestná je i podpora a propagace nacizmu, čímž se stává celá naše vláda trestně stíhatelná. A ještě horší je, že tuhle podporu nacizmu dělají za naše daně. Nikdy neproběhlo žádné referendum, jestli vůbec může vláda podporovat jednoho účastníka války nebo ne. Nikdo z voličů nedal vládě mandát. Vláda jen nařídila brát peníze ze společné pokladny na podporu nacistické vlády v Kyjevě. Je mi šumák, kdo koho napadl, i když to byli napřed nacistu z Kyjeva. ALE !!! – oni nejen že propagují nacizmus, ale zatahují do toho celou naši ekonomiku a rozhodují za 10 milionů lidí, i když se jich na nic neptali.

Koloma
7. 12. 2023 16:57
Odpovědět  Pijack

Jde o to, že neexistuje nic takového jako naši soudci nebo naše justice. Jen gój nevidí, že se jedná o jejich soudce a o jejich jewstici.

Vladimír
7. 12. 2023 14:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Dneska jsem koukal na video, jak nějací nácci v maskáčích mlátí takové ty ortodoxní Židy, a oni to byli taky Židi. Tak nějak asi vypadalo Německo za Hitlera.

Martin V
7. 12. 2023 14:49
Odpovědět  Vladimír

Asi netušíte, že nacisté byli židi… Srovnejte fota Heydricha, Goebbelse, Himmlera a dalších – židi jak vyšití. To je také největší tajemství v dějinách – kdo vlastně rozpoutal obě, zatím nejkrutější, světové války…

Juraj
7. 12. 2023 15:23
Odpovědět  Martin V

Nikolaj Starikov: Kdo přinutil Hitlera napadnout Stalina.
https://www.ksbpress.cz/kdo-prinutil-hitlera-prepadnout-stalina/ a další spousta dobré a hlavně pravdivé literatury

Administrátor
P.A.Semi
7. 12. 2023 21:43
Odpovědět  Martin V

Tak Heydrich zrovna asi ne, ten na to nevypadal ani trochu, ti další možná…

Boomer
7. 12. 2023 21:45
Odpovědět  P.A.Semi

.. no jo, ale bez Heydricha by to nebylo vono, že. Neuděláte pro jednou výjimku?

Aleš
7. 12. 2023 14:14
Ohodnotit příspěvek :
     

A Hamas je co ? Klub vyšívání ?

https://pravyprostor.net/?p=169729

Myslím že dobré vysvětlení.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
7. 12. 2023 14:30
Odpovědět  Aleš

🤣 🤣 🤣 🤣
No mě se nic vysvětlovat nemusí, kousek článku jsem si přečetl a zajel na diskuzi, kde na mě vyskočil místní provokatér Jiří, který tam hlásá vše co je pro Izraelské (židovské) a proti RF a jeho Gosudarovi. A to mě úplně stačí. Tečka.

Vladimír
7. 12. 2023 18:57
Odpovědět  Slovan

Zajímalo by mne, jak jsou tito provokatéřki placeni.Nemohu uvěřit, že by se mohl někdo narodit tak duševně postižený.

Slovan
7. 12. 2023 21:46
Odpovědět  Vladimír

Vladimíre otevřete oči a dál nemohu prozradit, zkrátka dělají chyby a mění nicky. Jestli jsou postiženi nevím, je to nožné, protože pokud není člověk sswyně, tak by to nedělal, že.

unor 2022
7. 12. 2023 16:01
Odpovědět  Aleš

V tomto pripade zcela nekriticky proizraelsky L. Stejskal nemuze stvorit nic jineho.
I presto, ze to nejsou Palestinci, kdo okupuje Izrael, ale je to Izrael, ktery si zabira z palestinskych uzemi vytrvale kus po kuse.

Markýza
7. 12. 2023 17:17
Odpovědět  Aleš

Ne, klub UO (ubohých obětí) Ale možná vyšívají kalachama.

Vladimír
7. 12. 2023 18:51
Odpovědět  Aleš

No našim partizánúm také Gestapáci říkali banditi.

Slovan
7. 12. 2023 21:47
Odpovědět  Vladimír

1* výbrná trefa.

Administrátor
P.A.Semi
7. 12. 2023 21:49
Odpovědět  Aleš

Tak to je teda dost zvrácené… On vypadá, že věří jejich jednostranné, evidentně prolhané, a mocně nafouknuté propagandě o údajných znásilněních Izraelských žen Hamásem, a odsoudí a dehumanizuje za to celý národ Palestinců…

Ale i kdyby to všechno byla pravda, vraždění dětí Gazy to stejně neospravedlní…

πα½

Tupý hulvát
8. 12. 2023 09:36
Odpovědět  Aleš

Proč si myslíte,že informace na které ten autor reaguje jsou pravdivé? Ten útok sedmého proběhl v mnohém výrazně odlišně než tvrdí Izrael i podle nezávislých amerických zdrojů.Proč vám to vysvětlení stačí,jak víte,že je dobré?Klub vyšívání nejsou,to je pravda,ale vám se evidentně LÍBÍ TI DRUZÍ.Zabili ža měsíc možná víc civilistů,než Rusové skoro za dva roky!
Na jednu,kteroukoli stranu se může stavět jen idiot.

ANTIUKRAJINEC
7. 12. 2023 14:24
Ohodnotit příspěvek :
     

No ale vraždění dětí JE součástí židovské víry už po staletí!!!

Markýza
7. 12. 2023 18:38
Odpovědět  ANTIUKRAJINEC

A taky víry křesťanské a machometánské a patrně i hinduistické, rozhodně nějaké animální…..snad bychom mohli vynechat buddhisty a taoisty (ovšem tam s výhradou, neb netuším.)
Jo a zapomněl jste modrovokou holku!

Administrátor
P.A.Semi
7. 12. 2023 21:51
Odpovědět  Markýza

Vraždění dětí není součástí křesťanské víry ani trochu, ale součástí židovské spíš asi praxe poměrně dost…

(kromě středověkých rituálních vražd dětí…)

https://pi-alpha.org/Talmud_plan (česky) :

Však jim také Talmud ukládá (Sanhedrin 110b, str.499-501), že “děti zlých pohanů – jak všichni souhlasí, nevstoupí do nadcházejícího světa“. V originálu ovšem bylo “synové zlých sluhů hvězd”, v německém vydání od Lazarus Goldschmidt z roku 1897 se psalo “malí synové zlých Izraelců“, a středověký “cenzor” to podvodem nahradil za “synové zlých národů světa”, a v dnešním anglickém vydání tam je “young children of the wicked heathens, all agree that they will not enter the future world“…

(a asi to není jediný případ, kde to je v Talmudu, tedy součástí Židovské víry…)

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
8. 12. 2023 09:24
Odpovědět  P.A.Semi

Podívejte, Semi (to je od Semita?) nebudu kvůli vám študovat svaté texty všech náboženství – v tomto případě konkrétně Starý zákon.
Zajímá mě, co s tím udělali živí lidi, jak to uvedli do praxe.
A tam – jak jistě nebudete rozporovat – se nemluvňátka vraždí naprosto bez ohledu na nějaké svaté texty.
Machometáni ovšem jsou malou výjimkou, jakožto náboženství mladé – ti ještě mají plnou hubu řečí, jak jim to přikázal Alláh sám.
Mimochodem, Talmud nebo ne – nějak si vám nemůžu vzpomenout na nějaké po zuby ozbrojené židovské legie, které by vyvražďovaly vesnice a přivazovayl neviňátka ostnatými dráty a lili napalm a tak. To všechno vám byly národy křesťanské. Gaza – řeknete mi. Gaza. Na misku vah tedy hodíme jednu Gazu a jeden měsíc – a miliony Negazy a staletí – co myslíte?

Administrátor
P.A.Semi
9. 12. 2023 18:43
Odpovědět  Markýza

Inu, Židi na to obvykle mají Šábesgojim…

Celá WWII byla především Židovská akce proti Německu a Rusku…
Zmiňme třeba Drážďany nebo Hamburg…
(Pak fotky spálených mrtvol z Drážďan vydávali za fotky z koncentračních táborů…)

Zmiňme Libyi, Irák, Afghánistán a Sýrii v poslední době… To všechno byly především Židovské války v zájmu Izraele a Wall Street…

Ostatně asi všechny války za posledních 300 let mají na svědomí Židé z Londýna…
(Vy (kolektivně) tady s oblibou blijete hnůj na “anglosasy”, a přitom za to mohou především Židé, kteří to tam ovládají…)

πα½

Markýza
9. 12. 2023 18:55
Odpovědět  P.A.Semi

Fotky z Drážďan….no kruci. A ty fotky, co dělali Rusové a Amíci v osvobozených koncentrácích, to předpokládám byly židovské páté kolony v těchto armádách, že? Akorát nějak nevím, kde vzali ta kvanta lidí, hubených na kost. Že by barrandovské ateliéry, proslulé uměním kašírunku?

Administrátor
P.A.Semi
9. 12. 2023 18:44
Odpovědět  Markýza

Ne, “Semi” není od Semita…

Ale za pár dekád uvidíme, kdo bude považován za anti-semitu…

πα½

Markýza
9. 12. 2023 18:52
Odpovědět  P.A.Semi

Za pár dekád mně osobně už to bude jedno 🙂

Tupý hulvát
8. 12. 2023 09:56
Odpovědět  P.A.Semi

Myslím,že jste nevědomky dal za pravdu těm,kdo si myslí,že náboženským textům může věřit jen ignorant.Texty jsou jednoduché až primitivní,vzletně napsané,účelově přeložené poplatně zájmům.Víra v něco nad námi je pochopitelná,je to často berlička jak akceptovat složitost a hrůzu světa.Víra ve většinou primitivní,zastaralé a všeobecné texty je pitomost.

Gales
7. 12. 2023 14:29
Ohodnotit příspěvek :
     

chazar potřebuje po rypáku.

Putinovec
7. 12. 2023 14:50
Ohodnotit příspěvek :
     

Něco se k tomu říci dá .
Nestalo se to samo a neděje se to samo . Je to malá součást něčích dlouhodobých plánů .
Předcházelo tomu umístění Izraele , do konfliktního místa .
Tomu předcházel holokaust .
Holokaustu předcházela cílená podpora fašismu , ve 20tém století .
Vznik fašismu byl nastartován, po výsledcích první fáze války 20tého století .
Vše se to umocnilo dvojitým zbídačením Výmarské republiky a záměrným kolapsem světových financí .
Před první sv. válkou bylo odzkoušeno přímo v terénu , jakým způsobem tuto válku vést , aby přinesla kýžený efekt . to znamená likvidace konkurenčních mocností . Ruské říše , Rakouska Uherska , Německé říše . Ta zkouška probíhala v Austrálii . https://1url.cz/ou4M5
A pokud půjdeme dostatečně dozadu v historii , tak můžeme sledovat , jak byla zlikvidována Francie , coby světová mocnost . Pomocí Velké Francouzské Prohry , kdy po řádění vůdce – Napoleona , kterého si lid vždy žádá aby udělal pořádek , zbylo z tehdejších cca 28 milionů Francouzů cca 18 milionů .
Nikdy neříkejte , že se nic nedá říkat . Dá . Holá fakta , která narušují to vybrané prizma názoru , jaký si má konzument na objednávku udělat .

Max
7. 12. 2023 15:04
Ohodnotit příspěvek :
     

Vidíte a když vám to říkal nějaký Adolf neměli jste ho rádi.

zuzana
7. 12. 2023 15:33
Ohodnotit příspěvek :
     

Henry Kissinger zosnoval globalistickou válku Deep State proti lidem

https://aktax.cz/henry-kissinger-zosnoval-globalistickou-valku-deep-state-proti-lidem/

josef
7. 12. 2023 21:34
Ohodnotit příspěvek :
     

Dám jednoduchou otázku. Kdo je to vlastně semita ? Když odpovíte na tuto otázku vyskočí vám logické další. Jaké jsou vlastně vztahy mezi jednotlivými skupinami -kmeny semitů? A takhle můžete pokračovat. Zjistíte, že ti co vykřikují cosi o antisemitizmu nic nevědí, nebo lžou. Která skupina semitů byla pronásledována nejen cizinci, ale i vlastním kmenem? Proč tomu tak bylo a je ? Tak kdo je to tedy antisemita?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
7. 12. 2023 21:38
Odpovědět  josef

VÝBORNÁ OTÁZKA 👍👍👍👍🙋‍♂️

Boomer
7. 12. 2023 21:55
Odpovědět  josef

.. no, dle mého je antisemita člověk, který chová a projevuje odpor či nenávist k semitům jako celku, bez rozlišení kmene.
A tupec s vypitým mozkem je člověk, který místo nějaké odpovědi na otázku ji jen pochválí, že je VÝBORNÁ a následně svoji pověst inkluzáka ještě potvrdí řadou smajlíků…

Slovan
7. 12. 2023 22:07
Odpovědět  Boomer

Protože jsem ty rudý svazáku věděl že na tohle téma hned přiskočíš se svým moudrým vysvětlením. Ty přece víš všechno. A ta otázka nebyla položena přímo mě, ale do diskuze, tudíž na ni JÁ nemuším odpovídat.Ty máš vůbec problémy s psaným textem.Touchéééé.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaro Jaroslav
9. 12. 2023 16:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Zabíjanie detí a ich obeta satanovi je židovská okultna viera a prax po tisíce rokov! Kedže pochadzajú z Hadích kultúr Mezoameriky( Nagila-naga= kobra a z nej Naguatl kobrie jazyky Indiánskych kultúr Mezoameriky, je Hadí tanec aj moderních židov), kultúr vraždenia a nekonecných vojen, kde obetovali nielen deti a dievcatá-panny, ale aj zajatcov! Obetná Studňa v Chi-chen Itza prijala tisícky takých obetí…Tieto kultúry zrejme založil Kain-vrah Ábela a syn satana, ktorý odišiel do krajiny Nod(54 v gematrii, a opak Don)…Aztékovia, ktorý vytrhávali srdcia živým, postavili pyramídu 136,000 lebiek, a moderní židia-sionisti zanechali po svete milióny hnato a lebiek obetí na desiatky pyramíd! A židonacistická lóža Lebiek a Hnatov, ktorej členmi boli aj vojnovy zločinci rodiny Bushovcov, bola založená sionistami-nacistami práve za účelom obetovania miliónov nevinních obeti sionistickych vojen satanovi, najvyššiemu bohovi týchto služobnikov satana!!! Priznali sa aj v ich biblii ústami Krista, že sú vretenicami( jeden z najodpornejších hadov), a pokolením diabla= starého hada a satana, v Apokalypse Jána 12:9 a 20:2!!! Šem symbolizuje semitských a nosatých Indiánov Ameriky….

Jaro Jaroslav
9. 12. 2023 16:33
Odpovědět  Jaro Jaroslav

Ham či Cham ludí Afriky, a Jafet,ludí Eurázie! A kto pochybuje o tom,že moderní nosatí židia a chazari nepochadzajú z Hadich kultúr Mezoameriky, ktorí privandrovali do Stredozemneho mora a na Arabský poloostrov ako Kananejci= Hadí ľud a Habiri= hebrejci= Prekročitelia( oceánu), sú nevdelaní a arogantní ignoranti! Dôkazov je viac ako dosť z antiky!!!

Jerry Hood
10. 12. 2023 03:00
Ohodnotit příspěvek :
     

AshkeNazi nacisti, Ash= popel ùdajne z Auschwitzu, no Nazi survivors obracajùci v Popel Gazu- Auschwitz… Anybody, keð sa Nidál stal Ládin s dvojitÿm Çiernym Septembrom…