blogpolitika

Emmanuel Todd: proč evropské elity „lehly“ pod Američany?

Dmitrij Dobrov

Vynikající francouzský historik a antropolog Emmanuel Todd v rozhovoru pro nezávislou televizi Elucid vyjádřil svou verzi toho, proč evropské elity opustily suverenitu a daly otěže moci Američanům. Historik proslul tím, že v polovině 70. let minulého století ve své eseji La Chute finale (Konečný pád) předpověděl na základě objektivních demografických a sociálních procesů rozpad SSSR. V další knize před 20 lety Après l’empire (Po impériu) jasně nastínil známky historického úpadku americké moci. Emmanuel Todd se v poslední době věnuje analýze chování evropských elit. Konflikt na Ukrajině podle jeho názoru s maximální jasností zvýraznil motivy jejich chování. Todd pod pojmem elity míní politickou elitu evropských zemí, držitele kapitálu, přední novináře, profesory a manažery – všechny ty, kteří určují národní strategii, kontrolují ekonomiku, vládní struktury a ideologii.

Je paradoxní, poznamenává Todd, že v důsledku expanze Evropské unie „na východ“ výrazně vzrostla kontrola Spojených států nad jejich „evropským protektorátem“. Historik uvádí hrozivou historickou skutečnost: národní elity Evropy se po úspěšném dokončení protilidového oligarchického projektu ve svých zemích rozhodly sebezničit ve prospěch Spojených států. Všichni, kdo byli zastánci nezávislé evropské myšlenky, se najednou stali zastánci agresivního atlanticismu. Všechny národní pravomoci přenesly na Brusel a Evropskou komisi, ale především na NATO.

Někteří pozorovatelé se domnívají, že psychologický posun mezi evropskými elitami nemá žádné racionální vysvětlení, že je spíše problémem psychiatrů, protože mluvíme o iracionální touze po sebezničení. Navrhují dokonce zavést nový koncept – geopsychiatrii, který by měl být považován za rovnocenný s geopolitikou. Pro toto „podivné“ chování evropských elit však existuje naprosto reálné vysvětlení. Jedná se o finanční a osobní kontrolu ze strany Spojených států. Ale nejenom to. Za prvé, byl tu pocit a dokonce i jasné uvědomění, že evropský projekt byl oslaben. Již neúspěšná referenda o ústavě EU v roce 2005 ukázala, že nikdo, zejména ve Francii, evropskému projektu nevěří. Tyto nálady jen zesílily v důsledku neúspěšné reakce na finanční krizi v roce 2008 a epidemii COVID-19 v letech 2020-22. Za těchto podmínek evropské elity začaly rozebírat projekt, který se pro ně stal příliš složitým a zatěžujícím. Zdálo se jim mnohem jednodušší svěřit vše Washingtonu. Konflikt na Ukrajině tento trend jen posílil – dochází k odmítání evropské myšlenky a naprosté podřízenosti Washingtonu. Je úžasné, jak rychle se bývalí zastánci evropské myšlenky změnili v propagátory NATO a protiruského militarismu.

Emmanuel Todd uvádí: Lisabonská smlouva z roku 2007 znamenala konec evropské demokracie. Po neúspěchu referend o evropské ústavě byly všechny projevy lidové vůle zrušeny, odmítnuty a byl přijat právně závazný nomenklaturní dokument, který přenesl veškeré pravomoci na oligarchické nadnárodní orgány – Evropskou komisi a Radu Evropy, které se proměnily v přívěšek Spojených států a NATO.

V současnosti jsme svědky konce německo-francouzské Evropy, říká Emmanuel Todd. Vysvětluje to další důležitý bod: až do rozpadu Sovětského svazu bylo Německo výspou západního bloku, bez něj nebylo možné vyhrát studenou válku. Po skončení konfrontace se hranice bloku NATO posunuly na východ a Německo přestalo hrát výlučnou roli v americké strategii, jeho místo zaujalo Polsko. Proto byly zrušeny všechny výhody, které mělo Německo během studené války. Včetně zvláštních ekonomických vztahů s Ruskem. Zničení „Nord Streams“ dokončilo tento proces a Německo nyní čelí ekonomické degradaci.

Po vypuknutí událostí na Ukrajině přechází role lídra na evropském kontinentu postupně na Polsko a vzniká osa Washington-Londýn-Varšava-Kyjev. Německo je odříznuto od ruských energetických zdrojů, začíná jeho ekonomický úpadek a v politické sféře Německo téměř úplně ztrácí subjektivitu. Protože Francouzi a Němci původně nechtěli vstoupit do přímého konfliktu s Ruskem a osobně s Vladimirem Putinem, nahradila systémotvorný tandem Berlín-Paříž dříve „nepředstavitelná“ osa Washington-Londýn-Varšava-Kyjev. Samozřejmě pod vedením Washingtonu.

Ale je tu ještě jeden nesmírně důležitý aspekt, říká Emmanuel Todd. Jedná se o dramatické změny v globálním finančním systému, ke kterým došlo za posledních 40 let.

Když Švýcarsko zmizelo jako globální finanční centrum, likvidace švýcarského bankovního tajemství a pokladniček, ve kterých evropské elity po staletí uchovávaly své peníze, všechny jejich majetky „vydělané pracnou prací“ a skrývané před zdaněním, se přesunuly do offshorů anglosaských zemí. Tím se finanční závislost evropských elit na Velké Británii a Spojených státech stala totální. Pokud neuposlechnou, riskují odhalení podobné „Panamskému skandálu“ z roku 2016, kdy do tisku pronikly informace o tajných majitelích účtů z řad politiků, podnikatelů a osobností veřejného života z celého světa.

Přesun soukromých evropských peněz ze Švýcarska do anglosaských offshore společností je podle historika nejhlubší geopolitickou transformací naší doby, jejíž důsledky je třeba teprve posoudit. Rozvoj internetu zároveň výrazně urychlil přesun kapitálu z Evropy do offshore společností. Pokud se dříve peníze do Švýcarska přepravovaly v kufrech, dnes lze tuto offshore operaci provést doslova jedním kliknutím. Nyní však anglosaští dozorci bedlivě sledují, jak se chovají držitelé peněz v jejich offshore společnostech. To je důvod, proč navzdory tomu, že globální vliv Ameriky v současném světě klesá, její kontrola nad evropským protektorátem zesiluje.

Internet navíc umožnil přímé sledování evropských politiků. Technologie odposlouchávání a špehování ušla dlouhou cestu, téměř každý evropský politik, novinář nebo podnikatel má odpovídající databázi kompromitujících důkazů. Pro zpravodajské agentury je nyní poměrně snadné zničit reputaci člověka v mediálním prostoru. Todd se odvolává na informace bývalého amerického zpravodajského důstojníka Edwarda Snowdena, podle nichž je sledování ze strany CIA a NSA prováděno především na prominentních představitelích západní elity. V hierarchické třídní společnosti je systém vnější kontroly vybudovaný téměř dokonale, jak popsal americký novinář Glenn Greenwald ve své knize No Place to Hide (volně – Není se kde skrýt – pozn.překl.).

Evropské elity a Evropská unie jako celek ztratily geopolitickou orientaci, nevědí, co dál, protože všechny jejich původní plány na vytvoření „velké Evropy“ se zhroutily. V ideologickém vakuu se chopili myšlenky horizontální expanze Evropské unie, i když začlenění ekonomicky zaostalých zemí východní Evropy (Albánie, Bosna a Hercegovina a dokonce i Ukrajina s Gruzií a Moldavskem) do EU nepomůže vyřešit kterýkoli z naléhavých problémů, ale povede k mobilizaci veřejného mínění.

Todd dochází k následujícímu závěru: Rozšíření EU, rozšíření NATO je pokusem rozšířit umírající systém, který se v epicentru rozkládá. Ve skutečnosti k implozi (kolapsu) dochází v centru samotného západního systému – jak v Evropě, tak v Americe. Starý západní projekt „umřel“ a takzvané politické elity se začínají zapojovat do kompenzačních aktivit – směřují k horizontální expanzi, podporují Ukrajinu a bojují proti Rusku. Pravděpodobně jen psychiatři dokážou určit, co motivuje lidi, kteří dosahují vyšších pater moci a nevědí, jak dál. V historii jsou okamžiky, uzavírá Emmanuel Todd, kdy se chování vládnoucích tříd stane iracionálním, takové příklady známe všichni. To je také přesně ten fenomén, který nyní vidíme v Evropě.

https://inosmi.ru/20240129/evropeytsy-267632249.html

Překlad Peter 008

sdílet na

101 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
pedro
12. 3. 2024 13:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Nelehly, dosadili si je tam, pomocí peněz, intrik, CIA, MI6, strachu, zbabělosti.

Albi
12. 3. 2024 15:31
Odpovědět  pedro

Což ovšem neznamená, že nemohly “lehnout”. Naopak.
Nač “krmit” už nepotřebné elity, které úkol splnily a teď jim jde pravděpodobně o jediné: nahrabat si v poslední chvíli ještě co se dá a “skrýt se” před vševidoucím šmírovacím “okem”.

pedro
12. 3. 2024 16:08
Odpovědět  Albi

Nejhorší je fialový Bulhar, kroucení hlavou znamená u něj “ano”, kývání hlavou “ne”.

pedro
12. 3. 2024 16:11
Odpovědět  pedro

Škoda, že sem nejde dát video, jak fialový bulhar vypráví ještě před válkou, jak poslal zbraně na ukrajinu! To hovoří za vše, bliju z něj.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
katango
13. 3. 2024 16:04
Odpovědět  pedro

Oni dokonce uzavřeli smlouvy o léčení Ukrů v našich nemocnicích a to ještě před vypuknutím SVO.

Boomer
13. 3. 2024 16:35
Odpovědět  katango

.. další indicie, z níž lze odvozovat, že Babiš mohl mít nějaké informace, které ho odradily od boje o další kolo vládnutí.

katango
13. 3. 2024 23:59
Odpovědět  Boomer

Jo. Ať je jakej chce, rozhodně není blbej.

12. 3. 2024 17:07
Odpovědět  Albi

Přihořívá:
 V historii jsou okamžiky, uzavírá Emmanuel Todd, kdy se chování vládnoucích tříd stane iracionálním, takové příklady známe všichni. To je také přesně ten fenomén, který nyní vidíme v Evropě…

A má pravdu:

Protesty poľských farmárov prerástli do násilnosti, zatiaľ čo teroristické európske vlády vedú vojnu… … …
Predseda odborov farmárov Tomasz Obszanski pre agentúru Reuters povedal, že polícia im po skončení protestu zablokovala únikové cesty. Ako uviedol: „Všetko bolo pokojné a zrazu z ničoho nič prišla polícia, ozvali sa hlasné rany, polícia začala používať slzný plyn a jednoducho provokovala ľudí, ktorí odchádzali z protestu.“

Akorát že nějak neberou do úvahy zákon akce a reakce.

https://cz24.news/protesty-polskych-farmarov-prerastli-do-nasilnosti-zatial-co-teroristicke-europske-vlady-vedu-vojnu/

stan
12. 3. 2024 16:27
Odpovědět  pedro

USA jsou napěchovaný prachama, ale přitom mají obrovský vnitřní dluh.Je to vlastně takový had, který požírá svůj vlastní ocas.Zatím bohužel dolary jsou nenahraditelné, Čína má obrovské množství dolarů, kterých se zbavit není asi jednoduché.Celkově si myslím, že než vznikne nějaká nová protiváha vůči dolaru, tak to bude ještě minimálně 10 let trvat. BRICS v tuto chvíli je ještě dost slabý na to, aby mohl dolar porazit. Ale budoucnost dolaru je podle mě spočítaná, je otázka jak dlouho ještě bude ta dominance trvat.

zdendulka
12. 3. 2024 17:23
Odpovědět  stan

USA nejsou “napěchovaný prachama”, ale zelenejma bezcennejma papírkama…. a poroučí s nima leda tak v Evropě a možná v části latinské ameriky… toť vše…..

stan
12. 3. 2024 18:04
Odpovědět  zdendulka

Já s tebou souhlasím, že jsou to v podstatě bezcenný papírky. Ale pořád maj takovou psychologickou sílu, že i když je tisknou ve velkém, tak prostě pořád je to pro většinu světa omamný platidlo.Proč třeba Čína tolik dolarů nakoupila a teď v podstatě neví co s nima.Myslím, že pořád je to platidlo číslo 1. Říkám bohužel…….protože si taky myslím, že je to jen superinflační měna

Boomer
12. 3. 2024 18:15
Odpovědět  stan

.. jednou z možností uplatnění čínského dolarového balíku je, že ho pustí do oběhu až v okamžiku, kdy problémy dolarové sféry dosáhnou ještě větších rozměrů…

Markýza
12. 3. 2024 18:53
Odpovědět  stan

A nemá ta Čína spíš dluhopisy? Vím určitě, že má spoustu amerických. A s tou nenahraditelností to taky nebude až tak žhavé – tuhle jsem zachytila od pana profesora Krejčího tuším, že Čína – a teď abych nekecala – s Indií, Indonézií, či snad oběma – kšeftuje už v místních měnách.
Mmch, neposlouchal jste ten Švihlíkové report z Davosu? Někde jsem to tu dávala……většina sice samozřejmě ekonomika, ale v poslední třetině má mimořádně, ale mimořádně zajímavé postřehy kolem chování účastníků a geopolitiky vůbec.

Boomer
13. 3. 2024 10:36
Odpovědět  Markýza

.. existuje predikce, že v roce 2024 americká vláda, v souvislosti s klesajícím zájmem o státní dluhopisy, zruší zdanění jejich výnosů. A držitel hodně velkého balíku dluhopisů by mohl finančními operacemi nastartovat zhroucení akciového trhu a ještě na tom pěkně vydělat…

stan
13. 3. 2024 12:17
Odpovědět  Markýza

Ahoj, Švihlíkové report jsem neviděl.Nejsem zrovna finanční expert, abych se pouštěl do rozhovorů, ale na RIA Novosti jsem četl článek o Bricsu, kde to podrobně rozebíral nějaký ruský ekonom a upřímně tam popisoval problémy jaké Brics má a že nějaká společná měna zatím není na pořadu dne, že to bude nejspíš trvat tak dekádu, než se něco rozjede.Takže i proto zatím nevidím v brzké době sesazení dolaru z trůnu. Říkám , bohužel, protože bych docela rád zažil krach dolaru

Helena
12. 3. 2024 18:56
Odpovědět  stan

Napěchovaný prachama jsou, ale proto, že za ty “prachy” jim nikdo nechce nic prodat, protože to je to samé jako že to dají zadarmo. Dolary nejsou nenahraditelné, DOLARY JSOU NEPRODEJNÉ,NESMĚNITELNÉ. Protiváha proti dolaru je dnes už každá měna. Budete prodávat velkou vilu v obrovské hodnotě – prodáte ji za dolary? Asi ne, že!

stan
13. 3. 2024 12:18
Odpovědět  Helena

Zrovna řeším prodej nemovitosti a prodávat budu za koruny, tak snad to dobře dopadne

pedro
12. 3. 2024 21:19
Odpovědět  stan

Myslím, že jsou spíš nacpaní fentanylem a to je lék na jejich zmrdství.

ijn
12. 3. 2024 16:52
Odpovědět  pedro

napřed nechali chudé politické elity Východu nakrást, BIS v BASILEJ ví, kolik nakradli, a s vysokým kriminálním potenciálem jsou všichni (každý politik) vydíratelní, hrozba basy je pro devianty a politiky smrtelná jistota,….!!!

Soudci za průtahy od AK až po zproštění dostanou část tučného parmále,…. dnes se i ví, kolik stál Majdan, dnes se ví kolik vydělali energetici, kolik odtéká řetězcům nezdaněných zisků do daň. rájů, kolik a jak se financují pol. kampaně, o kolik je dražší ovoce a zelenina, proč se nechceme vypořádat s mafiemi v politice??? všici kradnů….!!!!!!

Fašizace společnosti dosahuje přípravy na válku!!!!! Kartely ovládají státy, politici jsou mediálními loutkami, soudci zločiny netrestají včas a důkladně není vymáhána celá náhrada škody….!!!

Pijack
12. 3. 2024 13:50
Ohodnotit příspěvek :
     

Tenhle článek si uložím do archivu. Budu ho studovat a bude se hodit. Ovšem vsadím gatě, že tohle téma na našich fakultách k výrobě politologů nepřednášeli. Na druhou stranu se obávám, že psychopatům by dodal sebevědomí. Beztak si myslím, že ti co si amíkům lehli k nohám, že většinou psychopati jsou. Potřebují ochranu. Každý psychopat ochranu pro své vidění světa vítá a udělá pro ni cokoliv. Úchyl masochista ač velmi bohatý se také nechává v bordelu mrskat od prostitutky. Stejná metoda existuje i v politice… 🙂 Umím si představit útlocitného Péťu, jak se oddává bičování z rukou děvky za doprovodu nějaké melodie Henleinovců třicátých let. Obraz této nechutné postavičky české politiky by byl dokonán – blbej jak troky s koženými podvazky, oprátku na koulích a hajlovat u toho :-):-)

Jaroslav
12. 3. 2024 14:03
Odpovědět  Pijack

Ovšem přednáší jim, jak se správně zastřešují státy (samozřejmě Rusko) Byl jsem na jakési konferenci, kde učitel z Masarykovy univerzity Brno na to téma zasvěceně mluvil (nejspíš podřízený Fialy). Na poznámku v diskusi, že by státy měli spíše spolupracovat a ne se strašit jsem dostal bouřlivý potlesk. Bohužel, již je to pár let a nevím, jestli bych znovu uspěl

Jaroslav
12. 3. 2024 14:05
Odpovědět  Jaroslav

Oprava zastrašuje, na šeptávač

zdendulka
12. 3. 2024 14:41
Odpovědět  Pijack

to sedí ! 🙂 🙂 🙂

stan
12. 3. 2024 18:05
Odpovědět  Pijack

Souhlasím s tebou Pijacku

Gales
12. 3. 2024 19:33
Odpovědět  Pijack

Jeden říkal že by ho šlehal ostnatým drátem a potom ho dorazil cepem.

Jaroslav
12. 3. 2024 13:50
Ohodnotit příspěvek :
     

Jenom nekolik bodů k článku
1. Německo po 2svv není suverénní stát, např jeho kancléře schvaluje USA,
2. Že se elity přimknuli k USA není náhoda. USA si dlouhodobě připravovali v Evropě své lidi do vedoucích funkcí. Např posuďte kdo v ČR je absolventem Aspen institutu,
3. V těch “vzdělávacích ” kurzech si vybírají vhodné kandidáty do funkcí, lidi ochotné prosazovat jejich zájmy nad zájmy svých zemí,
4. Systém doplňují a jistí tzv neziskové organizace, plnění nařízení. Např o “naší ” organizaci člověk v tísni je známo že se zapojuje do organizace a provedení barevných revolucí v neposlušnych zemích- Ukr a neúspěšně v Bělorusku atd
5 pro doplnění, us prezident Obama chtěl neposlušným státům páčit ruce, MZ usa Blinken říká pro neposlušné “buď jste za stolem (děláte co vám nařídite), nebo na stole (na jídelním lístku)”
Jak je vidět, systém je úspěšný

Jaroslav
12. 3. 2024 13:55
Odpovědět  Jaroslav

Doplnění i 1svv vypukla z potřeby oslabit Evropu. Evropské monarchie plánovali vytvořit něco jako dnešní EU a to se xxx a XX nehodilo do krámu. Bratři Srbové sehráli roli užitečného idiota. Historie se opakuje, protože se nám předkládá jenom její lži verze a lidé nejsou schopní se z ní poučit

Pijack
12. 3. 2024 14:02
Odpovědět  Jaroslav

Ovšem všimni si, že nějak extra brutální nátlak od Američanů viděn moc nikdy nebyl. Oni už dávno pochopili, že jsou Evropané geneticky moc poddajní, prostě měkota. Stačí je pochválit a půl práce s nimi je hotovo. Veškeré doprovodné technikálie servility provádějí sami a dobrovolně. My v tom vynikáme. Jen mediální příklad – to tady byla jedna zpěvačka s jedním prominentním ” režimním umělcem” a hned museli nazpívat text na skladbu G.Broma slátaninu o hvězdách a pruzích. Trapné to bylo až na půdu, ale tyhle podlézavé myšky očekávali ovace a málem pochvalu z Bílého domu včetně udělení cen Gramy 🙂 🙂 A takové blbečci se v politice jen hemží. Z nás musí mít Američané čurinu od rána do večera.

Pravdomluvny
12. 3. 2024 14:09
Odpovědět  Pijack

Po roce 1948 to na báječných 41 let ustalo, lidé po druhé světové válce prohlédli….

Albi
12. 3. 2024 15:54
Odpovědět  Pravdomluvny

To se pletete, tzv. “obyčejní” obdivovali hlavně USA až do plyšáku a ještě pár let po něm.
Ti ideologicky pevní dodnes.

Trochu jim tu “pevnost” narušila naše fialová vláda svým brutálním hrabáním se v jejich peněženkách a účtech, ale to se snaží přehlédnout. Alespoň v diskuzích volají po tom, že státní kasa především (protože zatím ještě mají na nájem a jídlo a dál bedohlédnou) a “stát tu není proto, aby se staral o lidi“.
Od čeho tu tedy je, to neupřesnila. Asi neví. 🙂

Jaroslav
12. 3. 2024 16:35
Odpovědět  Albi

Ono se ten obdiv týkal obecně západu. Skutečně se tam žilo slušně. Jenomže trend je, že každá následující generace se má o něco hůře. Syn hůře než otec a vnuk hůře obou předchozích. Můj osobní pocit je, že pokud existoval socík , tak se i kapitalisti snažili. Teď se již nemusí

Slovan
13. 3. 2024 07:52
Odpovědět  Jaroslav

No a proč myslíš Jaroslave?! Tak po válce amíci hlavně z Německa udělali výstavní skříň Východu, bo hned začala studená válka. Potřebovali rozložit socialismus a zabrnkat na člověčí slabiny jako mamon a mít výdobytky civilizave a to pokud možno HNED!! Aby se nám to tuna bortilo rychleji, tak Západ nasadil různé sankce. Západ kradl kde se dalo, takže měli laciné prostředky a vůbec vše. No a když už nás uštvali a my se nachytali, tak proč už zkrývat, že furt touží získat ruské území a jednou pro vždy se vypořádat se Slovany. Však se tu o tom bavíme dokolečka. Teď je Západ v kelu, tk budou válčit a Slovani to mají oddsrratt. Takže nic nového jak píši výše.

Pravdomluvny
12. 3. 2024 18:16
Odpovědět  Albi

Pár dementů v čele s chronickým netáhlem a udavačem Havlem bylo,ale většina byla spokojená……a teď ti, kteří v roce v roce 1989 uvěřili Gorbimu můžou cinkat klíčema leda před Úřadem práce 👽

Markýza
12. 3. 2024 18:55
Odpovědět  Albi

No vida a já pořád, k čemu je nám ta fialová hrůza dobrá – kleplas hřebik, Albi. K vystřízlivění!

Pavel z Moravy
13. 3. 2024 09:47
Odpovědět  Albi

Pochybuji, že by naši rodiče obdivovali amíky. Možná jen ta lepší kasta rádoby snobů a nabobů, jestli jsi to myslela takto. Jinak článek je to výborný a ukazuje přesně mentalitu Evropanů. Takhle amíci Evropany vnímají. Jako měkáče lezoucí jim do otvoru při každé příležitosti. A jelikož čím mladší generace, tím větší měkáči, dnes jim stačí ke spokojenosti si pouze šlehnout, nic se nezmění, neboť člověk nedozrál za tisíce let, tak proč by měl teď, obzvláště v prostředí tohoto zdegenerovaného systému. Takže já bych se s tím netrápil, co se má stát, stane se. Jednou budou u moci větší grázlové, jindy menší, ale budou tady stále, dokud tu grázlové jako celek budou stále vegetit, lidé jim naivně skákat na jejich líbivé řečičky a nepoužívat svůj mozek. Až se najde někdo kdo ty lidi přesvědčí, že jsme tady každý na krátkou dobu a lépe je spolu žít v pohodě a míru, bude vyhráno. Ale jelikož to je utopický sen, tak to tady stále půjde od deseti k pěti, někdy se bude zdát, že se to lepší, ale pak to půjde opět od deseti k pěti. Ámen.

Tupý hulvát
12. 3. 2024 15:05
Odpovědět  Jaroslav

Hlavně,že blbci se dodnes smějí komunistům,že měli kádrovou politiku a kádrové rezervy.

Pavel z Moravy
14. 3. 2024 09:59
Odpovědět  Tupý hulvát

No jo, tak když jim ten socialistický systém nedovolil žít na té svojí vysoké noze, tak musel být nepohodlný. Pro tyto typy lidí nebude vhodný žádný systém, který by chtěl nedejbože zachovat nějaký sociální statut společnosti. Oni jsou prostě vyjímeční a zaslouží si přece něco více. Teď už na ně ale globální, pokud nebudou z té absolutně nejvyšší kasty hodí bobek. Takových mají plné pytle, úkol splnili, teď jsou zbyteční. A zabývat se jimi je zbytečné. Oni na ty, kteří nejsou na “jejich úrovni” také hází bobek. Já myslím, že skuteční a poctiví komunisté nemají čeho litovat. Zkusili stvořit spravedlivější společnost a nevyšlo to. To nevyjde nikdy nikomu. K tomu lidé nedozráli. Hamty hamty vždy vyhraje. To je zakódováno v matrice lidského rodu.

Albi
12. 3. 2024 15:38
Odpovědět  Jaroslav

K bodu 3) – to je to tzv. “nestrukturní řízení” – výraz z KSB, který mnozí “odborníci” mají za dezinformaci a nevěří tomu stejně jako tzv. globálnímu prediktoru, kterého považují za živého člověka a nikoliv za způsob řízení.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
12. 3. 2024 21:50
Odpovědět  Albi

Za to nemůžou ti lidé, ale ti, kteří GP “uvedli do světa”. Nebos ještě nenarazila na kořeny GP v dávnověku u žreců a že možná mimozemské entity, nebo reptiliáni či anunaki, vyklízející si planetu pro sebe, i u některých apoštolů hlásících se ke KSB? Já jo. Akorát mě nenapadlo dát si bokem odkazy. Škoda. Ale štoural jsem se a obracel kameny pro sebe, tak proto. Pro mě jsou hybatelem v euroatlanském civilizačním prostoru “ti za oponou” – finančně-politické klouzavé spojenectví co do obsazení proměnné v čase, s “trvalkou” Vatikán. Vatikán, který učení KSB trestuhodně ignoruje.
Jinak řečeno v posledních zhruba sedmnácti stoletích v evropském a později v euroatlanstském prostoru je dle mého od ranného středověku po dnes hybatelem “hluboký stát” Vatikánu, abych tak řekl, účelově propojený v čase s tou kterou finanční “elitou” vládnoucí “elitám” – zkrátka špička špičky finančníků -, verbující politiky co nástroje k prosazení svých cílů. Kupříkladu takovej Kódl veliký byl móóóc prospěšnej nástroj, ale pěkný ptáček Jindřich, ani jeho syn Otas, také nebyli marní. 

12. 3. 2024 21:50

Monarchie a finančníci se měnili, a mění se dál, páč krom toho že smrtelníci, finačníci také krachují a rody vymírají, takže středověké rody finančníků a současné rody jiné kořeny, jiný původ “nadmajetku”, jejich představy o cestě k cíli, ale i cíle samotné rovněž nejednotné – tak např. zrovna ted si jdou francouzká a anglická větev Rotčildů po krku a v USA to není o nic lepší – avšak Vatikán zůstává.
Ostatně ne náhodou má bankovnictví svůj původ v templářském řádu – ne tedy cestování se žoky peněz, ale směnky, úvěry, zahraniční půjčky atd. atd. A rovněž tak ne náhodou je spoluzakladatelem (nejen) Římského klubu právě Vatikán. Sice už na gůglu jeho podíl na spoluzaložení co iniciátora tohoto nenajdeš, ale to na faktu jako takovém nic nemění – stalo se a ještě relativně nedávno to tam bylo.
A dál. Jakých 4 000 let, jakoby se jednalo o subjekt; o organizaci; která v té době vznikla a trvá v čase podnes? Howno! Za těch 4000 let hafo “GP”, jdoucích si vzájemně po krku – žádný jeden subjekt; žádná jedna organizace! 

12. 3. 2024 21:50

Podobný vzorec řízení zajisté – podobné prostředí, podobné cíle, podobné prostředky k jeho dosažení – vzor “proč předkové kytovců vyměnili kopyta za ploutve” – a ani UI na tom nic moc nezmění, páč její “stvořitelé” lidé, že – ale ne prastarý plán jakési organizace vzniklé v dávnověku!
Holt to vidím jinak než Pjakin nebo generál Petrov. Pokud by už někdo jakž takž odpovídal pojmu GP, tak Nikajským koncilem počínaje k tomu mají nejblíže skryté struktury Vatikánu, s tou výhradou, že ani Vatikán to nemá, a nikdy něměl, pevně pod palcem, páč lidský faktor a lidi jsou lidi. Takže tak.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
12. 3. 2024 22:48

Není to pro mě novinka, znám to, ale heslo KSB je:
Teorie je nutná, praxe nezbytná“.
Odmítniout teorii jen proto že se mi nezdá být do detailu přesná a proto odmítat ověřit si ji v “praxi” se tak děje, mi nepřijde zrovna přínosné.

Tím nemyslím tebe, ale ta jednoduchá očekávání, že stačí vyhodit vládu a navolit jiné lidi (stejné tak bez vlivu),všechno se změní, protože ty “šéfy” prostě nevidí, nemají šanci je vidět a proto jsou tak ovladatelní a náchylní uvěřit, když soustavně slyší a čtou o dezinformaích.
Pak je snadné naletět na líbivá momentální slova – viz Mašín, viz Medvěděv, nebo podobně třeba Rajchl v prvních dnech. Toho jsme ale mohli dál sledovat v reálném čase, nejsme odkázáni na jakoukoliv i třeba účelovou interpretaci jiných.

A promiň, ale o reptiliánech či anunaki (neznám), ani jiných
podobných blábolech v KSB není ani slova..

Albi
13. 3. 2024 00:24
Odpovědět  Albi

Jsště malou poznámku ke slovům: “Za těch 4000 let hafo “GP”, jdoucích si vzájemně po krku….
Do frasa, copak jsem už alespoň 2x nepsala,že GP není žádný člověk, žádný konkrétní člověk?
Je to způsob řízení a to bezstrukturního – tedy žádná organizace, žádný ředitel, žádný kádrovák, žádné výběrové řízení na žádost a s životopisem. A každé řízení se vyvíjí podle dosažené úrovně společnosti, takže samozřejmě nemůže být pořád stejné – 4tisíce nebo sto let!

A že ty, kteří takové řízení svých plánů realizují neznáme? Samozřejmě, být neviditelní to je víc než nutné. Zabrání to jejich likvidaci.
Ale tvé reptilioány a jiné mimozemské potvory ti nechci brát, pokud to tak vidíš..

Možná je to lépe vysvětleno tady, ale není to zrovna lehké čtení, zvlášť první polovina textu.
Rakovského protokoly
https://fdocuments.net/document/rakovskho-2016-09-01-titulem-asinfonia-en-rojo-mayoraoe-kniha-jej-obsah.html?page=1

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
13. 3. 2024 07:12
Odpovědět  Albi

Tvrdím snad, že mám GP za osobu? Do frasa, tys nenapsala, ale KSB hlásá, že GP je “malým kolektivem lidí, který nikdo nezná”! A lidi se holt perou. A je fuk, zda před 4 000 lety či ted. Klikni zde: https://ksbzdroje.cz/ a pak na: “Co je to ten globální prediktor?” od času 1:44. Ale to nemám jen z tama – když říkám, že obracel kameny, tak kameny – ne kámen. A do frasa, když za tím ne konkrétní lidé, tak KDO?! KDO za řízením sociálních supersystémů?! At to obracíš jak chceš, když vyloučíš matafyzično, tak na konci toho nekonkrétna stojí banda spolupracujících, dobře zašitých konkrétníků! At již z jakéhokoli světa či dimenze! Konkrétní hybatelé, ne jakési tajemné nekonkrétní rozmázlo! Nekonkrétní pro nás, ale jinak setsakra konkrétní! A že nikdo neviděl? Ale viděl – akorát nevěděl.
Řízení se vyvíjí – a hádám se ? Tak vyvíjí – a? Avšak KDO ho uvádí do života, do praxe? Kdo jiný, než nám sice skrytí, ale jinak zcela konkrétní hybatelé, že. Kde plán, tam jeho konkrétní tvůrce či tvůrci, tam jeho prosazovatelé, a tam také konzumenti výsledků jeho plnění! Bezstrukturní řízení, jistě – leč operující přes prezidenty, monarchy, ředitele atd., tedy skrze strukturované složky.

13. 3. 2024 07:14

A ted mi sama řekni. Jaký je ve výsledku podstatný rozdíl mezi GP, jak ho vidí KSB, a Vatikánem, ve spolupráci s “těmi za oponou”, jak to (zatím) vidím já? Skoro mi přijde, že jen v tom, že já svému modelu občas pro zjedodušení říkám pouze pan Globál a že jsem se k němu nepropracoval přes toto: https://www.konceptualcz.cz/post/glob%C3%A1ln%C3%AD-prediktor-a-jeho-implementace-do-ciz%C3%ADch-supersyst%C3%A9m%C5%AF a další přednášky tam, ani přes “tlusté knihy”, ale celoživotním “obracením kamenů” a prostou úvahou.
Tedy krom jediného – že KSB zcela ignoruje Vatikán, zato tvrdě atakuje židovstvo – je třeba si ujasnit to, že tímto úderným oddílem hnaným odspodu bylo vždy Židovstvo.
Což by mi přišlo, vzledem k postoji Vatikánu k židovstvu, kdy Vatikán za války neviděl, neslyšel, a Hitlera do dnešních dnů neexkomunikoval, a po válce vrahy ve velkém expedoval do obou Amerik, skoro až úsměvné, nebýt to tak smutné.
Neříkám, tak sichr je. Říkám: Tak se domnívám, že by mohlo být.
Takže tak.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
13. 3. 2024 07:10
Odpovědět  Albi

Že znáš? Tak to mě těší. Vtip je totiž v tom, že jsem to od nikoho neošleh; že jsem k tomu dospěl už před lety na základě úvah o likvidaci největší školy za Alpami, na Velehradě – cui bono? -, a o propojenosti římskokatolické církve s mocenskými sožkami. od samého počátku jejího založení. Nakonec nikajský koncil svolal císař, tak jaképak divení, že. No před lety – někdy na počáku milénia, když jsem ještě neměl PC. Pak jsem si tu esej opsal a hodil do počítače. Ale nic divnýho na tom není, že s tou teorií nejsem sám – stejné vstupy, stejný výsledek.

V KSB ne, ale tu replitiáni, tu anunaky atd. zase jiní věřící z řad KSB. Nechci se hádat, ale vtírá se mi silný dojem, že mimozemslý vliv naznačil v některých Otázkách i Pjakin. Ale netvrdím to; jistý si jsem jen tak půl napůl. Jinak na tom, z řad věřících KSB, ujíždí dabérka Otázek, apoštolka KSB Yveta (proud nár. hrdosti). Ale nejen ona. No nic, bádat po dalších nebudu, ale až na mimozemštany či replitiány v souvislosti s KSB opět někde narazím, dám si odkaz bokem a šoupnu ti ho do diskuze.
Jo, a teorii KSB neodmítám kvůli nějakým směšným detailům! Je toho daleko víc, než jen nějaké detaily, ale málo prostoru.

Albi
13. 3. 2024 17:04

Vidím to tak, že prostě máme odlišné názory nejen na KSB, ale i na dobu a místo vzniku GP.
Nejlepší bude, když si každý ponecháme ten svůj, stejně s tím nic neuděláme.

Jen poslední malou vysvětlivku – Vatikán:
“… finančně-politické klouzavé spojenectví co do obsazení proměnné v čase, s “trvalkou” Vatikán. Vatikán, který učení KSB trestuhodně ignoruje….“.

Vatikánské řízení dnes není globalistické ve smyslu rozhodování a provádění (řízení) globální tj.světové politiky – pokud kdy takové vůbec bylo. Protože ty uvažuješ jen evropský “region”.
A pokud někdy Vatikán mohl alespoň nějak zasahovat do politiky globální, tak jen jako vykonavatel rozhodnutí “jiných” – až do dneška!
Nebo se ti zdá, že takhle pracuje ten, kdo rozhoduje?
Dnes tak, zítra jinak?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
13. 3. 2024 17:24
Odpovědět  Albi

Jen názvy článků: (nečetla jsem je):

1–.Válka na Ukrajině je nesmyslná. Ukončeme ji a pomozme těm, kteří trpí, vyzval papež František

2–.Ukrajina by měla mít odvahu k vyvěšení bílé vlajky a jednání, řekl papež

3–,Papež ve vyjádřeních improvizuje a nemá evropský pohled na politiku

4–.Papež František se rozplakal u modlitby za mír na Ukrajině

5-.Papež nevyzýval Ukrajinu, aby se vzdala, ale aby zahájila jednání.

13. 3. 2024 20:05
Odpovědět  Albi

Vatikánské řízení dnes není globalistické ve smyslu rozhodování a provádění (řízení) globální tj.světové politiky…

Kde bereš tu jistotu? Z vnějšího dojmu? Nebo máš propojku na deep state Vatikánu? Který deep state je ve skutečnosti jeho jádrem, podstatou, a to od samého počátku, a stolec je pouze jeho viditelnou, zastřešující částí – stejně jako je Bílý dům viditelnou, provádějící částí hlubokého státu USA, který vládne skrze něj.

Protože ty uvažuješ jen evropský “region”.

A to je mi novinka! Takže ony se světadíly Amerika, Afrika, Austrálie a Asie, plus oceánské ostrovy, kde všude bylo domorodé obyvatelstvo decimováno a zotročováno jménem kříže, vynacházejí v Evropě? Nepodsouvej mi hovadiny! Ale hezký od tebe, že víš, jak uvažuji. Že mám euroatlantský prostor v Evropě. To mě tedy musíš mít za pěkného idi-ota.

A pokud někdy Vatikán mohl alespoň nějak zasahovat do politiky globální, tak jen jako vykonavatel rozhodnutí “jiných”

Jistěže jiných! Vždyť jsem to už psal: hybatelem je “hluboký stát” Vatikánu – deep state Vatikánu, ne Vatikán, ne stolec! Ten jen dílčí úkony.
A papá Franta? Jen figurka plnící své zadání; pimprle; Mikron stolce. A plní je, soudě dle

13. 3. 2024 20:06

těch titulků, nanejvýš uspokojivě.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
13. 3. 2024 21:35

https://vk.com/video351663392_456239217

Zvláštní pozornost doporučuji věnovat času asi od 22.07 – pak zjistíš, že vatikábský stolec není žádným “hybatelem”, ale i s ním je nepozorovaně “hýbáno”.

Takže křesťanství, stejně jako ostatní církve, založené výhradně na víře tomu úzkému kroužku “hybatelů” (dovol mi používat zkratku GP) slouží, ale nerozhodují. A to ani ve vzájemné spolupráci,

14. 3. 2024 05:54
Odpovědět  Albi

Takže ty mi šoupneš odkaz na stejné vidko, na které jsem se vejš:  Albi 13. 3. 2024 07:12 odvolal i já? To jako myslíš, že jsem tu manipulativní nalejvárnu hodnou společnosti Amway, která má též zato, že má co do činění s pitomečky, nezhlédl celou od první do poslední minuty, že mě upozornuješ extra na čas 22.07?
Bane, tak to není. Ty o tom prostě nevíš, že se jedná o stejné vidko. Z toho vyplývá jediné – neklikla sis na to. Z toho pak vyplývá, že jsi nad to příliš povznesená, aby ses aspon podívala, čím druhá strana argumentuje. Pak ale jen zbytečně ztrácím čas s někým, kdo se ve svém názoru zacyklil tak, že není schopný dialogu. A na slámomlácení dvou monologů fakt nemám ani čas, ani náladu.
A kdes vzala jaké křestanství a víru? Já tu mluvím o nejstarší zpravodajské instituci světa – o Vatikánu, resp. o úzké tajné společnosti uvnitř Vatikánu. Kdo myslíš, že založil Římský klub a jiné skryté společnosti? Své agenty mají ve vládních strukturách téměř celého světa – včetně islámského. Ale je zbytečné to vůbec zminovat. Evidentně máš za to, že Vatikán je tím, čím se prezentuje navenek – stánkem víry. Ne institucí moci, jak tomu je ve skutečnosti. Ale jak myslíš.

Albi
14. 3. 2024 15:40

Nejedná se o stejný odkaz. Ten tvůj je přepis Pjakinovy přednášky (to jsem kdysi už četla), ten můj je video – přednáška Nestora. Takže samozřejmě, že oba mají stejný pohled na GP, ale nejsou totožné doplňují se navzájem.

S tvým závěrem souhlasím, skončíme, nemá to cenu.
Jen naposled, abychom si ujasnili pojmy:
Globalistické řízení světa (GP) se začalo formovat mnohem dřív, než křesťanství vůbec vzniklo, natož abyuž existoval Papežský stát, pozdějši Vatikán.
Globalistické řízení v žádném případě neprovádí tzv. “hlubinný stát”, to jsou naopak konkurenti? opozice? Plete se to podobně jako globální politika (o lidech) s geopolitikou (o zdrojích).

Takže … píšeme každý o něčem jiném a tvůj závěr nemůžu přijmout.
Vatikán není GP! Vatikán byl a do jisté míry ještě dnes je organizací jen s minimálním regionálním vlivem hlavně na ten evropský prostor a dnes částečně (možná přes víru) i na křesťany mimoevropské, ale s žádným vlivem na řízení jakéhokoliv státu – že se to toho (rád) plete je jiná, okrajová věc.

Už se sem nevrátím. Sejdeme se zas až u jiného tématu – tedy budeš-li ochotný ještě se mnou “prohodit” slovo. 🙂 Pa.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
14. 3. 2024 17:11
Odpovědět  Albi

Vím že ses vrátila, akorát to budeš tutlat 🙂

Já přece netrvám na tom, abys přijala můj názor, trvám ale na tom, abys mi mocí mermo necpala svůj! Já ti svůj necpu, ale argumentaci, že jedeš svou linku aniž se obtěžuješ podívat čím argumetuju, neberu – u nikoho, ani u rodiny ne!
A pak mi ještě drze tvrdíš, že se nejedná o vidko a děláš ze kre-téna!
Důkaz: Ten tvůj je přepis Pjakinovy přednášky (to jsem kdysi už četla), ten můj je video – přednáška Nestora…

A ted se laskavě obtěžuj, pořádně si přečti ten “návod” co jsem napsal a sem zkopnul, a až si to přečteš, tak bud té lásky, překonej svou nechut, a zkus splnit to zadání, to jest kliknout na odkaz a na tom odkazu kliknout na “Co je to ten globální prediktor?” A vypleskne si ti přesně to vidko s Nestorem, na které mě odkazuješ!

Klikni zde: https://ksbzdroje.cz/ a pak na: “Co je to ten globální prediktor?” od času 1:44. 

Ke všemu ještě mi tu bohorově tvrdíš, že ten můj odkaz je odkaz na přednášku! Na jakou, dop-rdele? Ty tam vidíš nějakou přednášku? Já ne. Já tam vidím úvodní stránku
KSB zdroje.cz! Odk. na přednášku je pod tím! Což znamená, že sis ani napodruhé neověřila jak to ve skutečnosti je!!!

14. 3. 2024 18:06

Ještě něco.
Globalistické řízení světa (GP) se začalo formovat mnohem dřív, než křesťanství vůbec vzniklo…

Jistěže! Dávno jak před křestanstvím, tak před KSB. Akorát že Stolec je o sedmnáct století starší než se stvořitelé KSB, Vladimír Michajlovič Zanzobin, Michail Viktorovič Veličko a Viktor Alexejevič Jefimov narodili a vykoumali hypotézu GP!

A dál.
Globalistické řízení v žádném případě neprovádí tzv. “hlubinný stát”.
Souhlas. Platí celosvětově – avšak s jedinou výjimkou.
A tou je hluboký stát Vatikánu – čímž myslím prastarou podzemní pidiorganizaci Vatikánu, čítající pár zasvěcených – která má ve všech ostatních “hlubokých státech” – i nekřestanských – své vlivové agenty. Která pidiorganizace neřídí, ale ovlivnuje; pokládá příčiny! Pjakinovým slovníkem řečeno není GP, ale je jeho nejstarší a nedílnou součástí.
Jenže abych se zde rozepisoval o politickém undergroundu Vatikánu, na to nemám za á, zvlášt poté, co jsem zjistil, že by ses ani neobtěžovala o tom vůbec přemýšlet, chut, a za bé k tomu není prostor. Závěrem tolik – proč myslíš, že se nikdy nemontuju do vojenských technikálií? Protože o nich howno vím. O skrytém řízení Vatikánu však vím leccos.

14. 3. 2024 18:51

A o doktríně KSB, včetně hypotézy (protože je to hypotéza, a jen hypotéza, stejně jako je můj “pan Globál” s kořeny ve Vatikánu pouhou hypotézou, přesto že nezměrně víc historických faktů, nejen domněnky a tušení) “globální prediktor”, ostatně také.
Začal jsem v tomto směru s obracením kamenů ještě před covidem. Kdybych nevěděl, nebo věděl jen letmo, nechal bych téma GP ležet. O čem nic nevím, do toho se nese-ru. Ono mi totiž trvá, než si utvořím názor. Někdy jen týden, někdy roky. A někdy žádný názor, jen otevřené dveře; volný záhonek na zahradě.
Asiže mám touhu zatáhnout roletu naplněnej vědomostmi, či tím, co za vědomosti považuji – které vědomosti vysmrádnou spolu se mnou, jen co ji zatáhnu.
Zkrátka ty GP – globální prediktor-korektor, já pan globál – finančně-politické klouzavé spojenectví s trvalkou Vatikán.
😛
Bane 🙂

zdendulka
12. 3. 2024 13:55
Ohodnotit příspěvek :
     

Vlastně mi to připadá jako – řečeno lidově – kasali se, měli plány, pak zjistili, že na to nemají a zkoušeli různá řešení – nakonec se všechno ukázalo jako marné a nedomyšlené a tak se zařadili pod americkou hlavičku ve víře, ža jsou amíci chytřejší. Nejsou. Tak se jim to začalo sypat pod rukama. Zůstala jim jen rozmatlaná rozhádaná Evropa (i Spojené státy) a nikdo neví co dál. Tak se aspoň válčí, aby se něco dělalo s tím problematickým Ruskem…. a to zatracené Rusko nejen že úspěšně válčí, ale ještě k tomu si klidně i vzkvétá… hrom aby do toho…. 🙂

skeptik
12. 3. 2024 14:00
Ohodnotit příspěvek :
     

USA si ty “elity” koupily. Kdo se nechtěl dát koupit, v politice skončil.

zdendulka
12. 3. 2024 14:47
Odpovědět  skeptik

chtělo by to esej na téma : Jak se z jelit pomocí kamarádů stala elita a nakonec z toho ta jelita přecejenom vyčuhovala….

Albi
12. 3. 2024 16:03
Odpovědět  zdendulka

Nazvala bych to věčný “koloběh života“. Z jelit se na chvíli stanou elity, po jejich použití – využití následuje návrat ke svým jelitním kořenům = “prach jsi a v prach se obrátíš“.

Pravdomluvny
12. 3. 2024 14:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Protože ŽÁDNÉ EVROPSKÉ ELITY NEJSOU!!!!!
RF je výjimkou, která zůstala 🇨🇿🇷🇺🍀

Boomer
12. 3. 2024 14:17
Odpovědět  Pravdomluvny

.. v každé skupině existuje elita! Její kvality jsou odrazem kvality celé skupiny.. dobrá či špatná zpráva? Jak pro kterou skupinu, že…

Pravdomluvny
12. 3. 2024 18:17
Odpovědět  Boomer

Jsou odrazem buď elit nebo v našem případě Jelit, které je podporují.

Boomer
12. 3. 2024 19:31
Odpovědět  Pravdomluvny

..elita jako pojem v sobě skrývá dvě kategorie: diskrétní a pomocnou.

orinoko
12. 3. 2024 14:34
Odpovědět  Pravdomluvny

Zato jelit je jak po vejprasku. Současná politika generuje jedno hovado za druhým. Českým unikátem pak jsou místní bukanyri ve smazkovem vydání. Prý je to protest proti korupčním partajim. Proto se s nimi dali bukanyri do kopalice. Juvenilum je jedno, co na nich vládní smazky vyzkouseji. Jen do zakopu se jim nechce, kretenum.

Pravdomluvny
12. 3. 2024 19:31
Odpovědět  orinoko

Máš pravdu,tahle doba generuje místo politiků vlastizradný váguse,bezeranty a smažky.

Ladislav 💤
12. 3. 2024 16:30
Odpovědět  Pravdomluvny

👍

ilja
12. 3. 2024 14:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Prezident Klaus odmítl podepsat Lisabonskou smlouvu, a hned zaprodaná banda vlastizrádců řvala po jeho odvolání a vlastizradě.

sergej
12. 3. 2024 15:29
Odpovědět  ilja

Rád bych věřil že u skořápkářů je ta motivace v kterou doufáš, ale nejde mi to. 🙂

skeptik
12. 3. 2024 20:02
Odpovědět  ilja

Jak odmítl, když ji podepsal??
Klaus je a byl bezcharakterní křivák!

Pravdomluvny
13. 3. 2024 01:33
Odpovědět  skeptik

Ty dnešní jsou milionkrát horší!

Jaris.
13. 3. 2024 03:13
Odpovědět  ilja

Vaclav Klaus vas varoval jak pred vstupem do EUrosajuzu, tak pred Lisabonskou smlouvou.
Podepsal ji z toho duvodu, protoze vetsina Cechu byla uplne hystericka, coze si ten Klaus dovoluje branit Cesku k uzasnym stastnym zitrkum. Podepsal, protoze ho zmrd Dr. Hnizdil s jistou partou lumpu chteli udelat nesvepravneho a zavrit do blazince. Na to si zrejme V.Klaus rekl, ze takovou sikanu nema zapotrebi a kdyz si Lisabonskou smlouvu preje podepsat vetsina ceskeho naroda, tak at je po jejich. A tak se take stalo, ze byl zatlucen dalsi hrebik do rakve CR.

sergej
12. 3. 2024 15:19
Ohodnotit příspěvek :
     

Protpže tradičně dědičný koloniální bruselon retard bilderbergu obchodu s lidmi je €araboafrika kalergi výměny obyvatel evropy ECB holara FED globálních lichvářů?

sergej
12. 3. 2024 15:20
Odpovědět  sergej
jhh
12. 3. 2024 17:57
Odpovědět  sergej

No. To vzbuzuje otázku, zda jsme ochotni se s ostatními spravedlivě rozdělit.

sergej
13. 3. 2024 03:33
Odpovědět  jhh

Dáváš jim práci zdejších “otroků zadarmo? Kecat umí vzletně každý.

jhh
13. 3. 2024 16:06
Odpovědět  sergej

Nenene. Zamysli se znovu.

zuzana
12. 3. 2024 15:40
Ohodnotit příspěvek :
     

Elitní jednotky Ukrajinských ozbrojených sil uvažují o svržení Zelenského

Po nedávných změnách ve vedení Ukrajinské armády panuje v elitních jednotkách nespokojenost a diskutuje se o sesazení prezidenta Volodymyra Zelenského a dosazení bývalého vrchního velitele Valerije Zálužného.

https://aktax.cz/elitni-jednotky-ukrajinskych-ozbrojenych-sil-uvazuji-o-svrzeni-zelenskeho/

Jura S
12. 3. 2024 15:46
Ohodnotit příspěvek :
     

Mno.., “ELITY” bych vyměnil spíše za výraz “ČELNÍ PŘEDSTRAVITELÉ” KOZA režimu, jejichž pitomost a nepředvídavost nás to vedle tam, kde jsme….”tam kde vegetí roupi”.
Ovšem tento “Pytel hnoje” stojí na špejlových základech- “petrodolar”- to už se špejle láme, dávám tomu rok, co se bude dolarovkou vytírat zadel… nebude mít žádnou cenu…
Přísloví “naběhnout si na vidle” krásně ilustruje, kam dohnaly “sankcemi” dýpstejtpwejzy zbytek světa- od ČÍNY, Indie, Afriky, Brazílie atd, atd až po to RUSKO. Ti se spojili a petrodolárky už nikdo nechce…. a proto za chvíli budou mít amíci občanskou válku, pokud to tam nevyliská Donald a nepošle někde na Aljašku jako žrádlo medvědům.

Pijack
12. 3. 2024 16:33
Odpovědět  Jura S

Cožpak nevíš, že kariérní patlalové okresního formátu, kteří se vyšplhají do vysoké politiky přes záda slušných kolegů ostrými lokty a podlými postupy se pak rádi nazývají autoritami a elitami? Jsou většinou nevzdělaní, protože význam slov “autorita a elita” jim uniká. Vzdělaný člověk význam zná, proto se nehrne k moci ze slušnosti, protože je vzdělaný, zná morální hodnoty a proto je v blízkém a rodinném kruhu uznáván jako autorita. To jsou ta pravé elita – znalí, inteligentní, moudří a uznávaní. Těmto lidem se příčí nemravné metody v politice. Už jen z tohoto důvodu v politice nevidím autoritu. Psychopati ani sociopati nedisponují s vlastnostmi, které jsem uvedl. Mohou se obléci do sebelepších obleků a šatů, ale elitu to z nich neudělá…viz nedávný tekoucí sliz udílení cen Český lev. Odpad je cítit i přes tuny make up. A dokazují si to navzájem – rádi se poplácávají, děkují, obdivují, chválí, citují vznešené citáty (těch druhých), ale nic po nich vznešeného nikdy nezůstane. Podle toho se to pozná 🙂

zuzana
12. 3. 2024 16:53
Ohodnotit příspěvek :
     

John Cena byl na předávání Oscarů podroben Iluminátskému ponižujícímu rituálu

https://aktax.cz/john-cena-byl-na-predavani-oscaru-podroben-iluminatskemu-ponizujicimu-ritualu/

Slovan
12. 3. 2024 17:25
Ohodnotit příspěvek :
     

…..já znal také jednoho Emannuela z PP, to vám byl cocot, strašně mi připomínal jiného cocota. Koukám že se v té KoZe ty Emani nějak přemnožili, i tenhle čumí jako když naštochá volovi. Jsou to ti kapitalisti. 😊😊🙋‍♀️

Boomer
12. 3. 2024 18:11
Odpovědět  Slovan

.. no a tady jsme u meritu věci.. ty nedokážeš dát pokoj, musíš pořád přiflusávat, ale tak zbaběle, že to vypadá jako že ty nic, ty majinkatej pejsánek.
Jo, ta parta v mládí se na tobě pěkně podepsala, ale zase na druhou stranu ti aspoň velcí psi sem tam hodili nějakou hoóóódně ohryzanou kostičku, jinak bys dodnes nevěděl, co maj holky pod kalhotkama.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
12. 3. 2024 18:20
Odpovědět  Boomer

No vidíš ovčárský Podvemeno, ani se nemusel moc snažit a pajdavá husa sama připajdala. Myslím, že necílil ani na tebe, ale tvoje ego balvana z Kuličkový Lhoty ti prostě nedá a ty se přilepíš. Tak si zanes do kartotéky: ODHALEN VLASTNÍ BLBOSTÍ.

Slovan
12. 3. 2024 18:29
Odpovědět  Boomer

Já za to nemohu že máš bujnou fantazii. Tuna není o tobě ani zmíňka, je vidět jak mě sleduješ a hned naskočíš. Ty si zkrátka myslíš, že já si myslím, co s tebou velkej pejsku? Že se v tom vidíš, tak za to nemohu. Sám si mi napsal ať si píšu co chci. Tak to dělám, já mám taky bujnou fantazii. Na PP je to asi brácha, co mi tak odpovídá stejnýma narážkama, né?!! Jak přes kopírák, né, to není možné.

Boomer
12. 3. 2024 19:38
Odpovědět  Slovan

.. chápu, že vám dvěma prosťáčkům se jeví nepřijatelné až nemožné, aby názor odlišný od vašeho i podobné argumenty k němu měli dva různí lidé. Na vaší straně hodně nalevo od bodu 100 něco takového neznáte, stádo kluše a nediskutuje. Kope, trká, bučí, ale kluše určeným směrem a pohromadě!!!!!
Tož klusejte, bulíci, klusejte…pá pá.

Joe Arp
12. 3. 2024 20:49
Odpovědět  Boomer

Ty jsi taková jedna velká dýmovnice, zasmrdět, zamlžit, odvést pozornost a zmizet. Tak trkej, buč a klusej bulíku určeným směrem hlavně v rámci zákona…pá, pá pupíku!

zuzana
12. 3. 2024 18:28
Ohodnotit příspěvek :
     

Francie chce kriminalizovat kritiku farmaceutické společnosti Pfizer

Zatímco se občané shromažďují proti kodifikaci pandemické smlouvy OSN, Francie vede boj za to, aby porušování Norimberského kodexu pokračovalo. Francouzská vláda se v tomto globalistickém útoku na svobodu projevu podílí na zločinech společnosti Pfizer proti lidskosti.

https://aktax.cz/francie-chce-kriminalizovat-kritiku-farmaceuticke-spolecnosti-pfizer/

12. 3. 2024 18:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Emmanuel Todd: proč evropské elity „lehly“ pod Američany?Protože do 20ti let, dojde ropa…a 5 miliard lidí půjde z kola ven…
Bez ropy je totiž lidstvo neuživitelné…
To je příčina uplně všeho…

sergej
12. 3. 2024 19:55
Odpovědět  Veny232
12. 3. 2024 21:13
Odpovědět  sergej

Ne..je to tak,že z ropy vyrábíme 90% potravin! Bez ropy prostě produkce potravin klesne o 90%, protože z ní jsou hnojiva. Plyn je jen dalším produktem ropy…také se vyčerpá. Takže bez těch hnojiv, ani to konopí nevypěstuješ. Ne dost,aby jsi uživil 8 miliard lidí. My z té ropy žijem, doslova. A ona velice brzy dojde, je to otázka max dvou desetiletí, a nedokážem jí ničím nahradit. I kdybychom dokázali nahradit energii z ní, nenahradíme její výživnou hodnotu. Kterou čerpáme zkrze půdu.
Pád je nevyhnutelný, pro to papaláši kradou a nebojí se,stavějí za to kryty.
Protože jednoho dne už nenatankuješ, cena se záměrně nezvedá,jako kdyby letěla kometa, nechceš vyvolat paniku, ale důsledek bude stejný jako náraz komety…
Jeden den nepřiteče už ani kapka benzínu a do měsíce svět zachvátí hladomor.
A toto je otázka tak max 10-20let…a ten den přijde.
Jsme 20 let za ropným vrcholem, klesající výtěžnost kompenzujem počtem vrtů…jenže už není kde vrtat…20 let už není kde vrtat. 😀
Jedem prostě na plný plyn sešlápnutý až na podlahu ,až do konce. 😀
Brzy se ozve zachrchlání, a všechny vrty na světě budou prázdné…
A pak nastane Armagedon…hladomor.

sergej
12. 3. 2024 21:16
Odpovědět  Veny232

Nastuduj si to než budeš dávat moudra mainstreamu úžerů.

12. 3. 2024 22:27
Odpovědět  sergej

Mám to moc dobře nastudované…zajímám se o to 18 let…od těch dob, co vyšel dokument Až dojde ropa…
Za těch 18 let se všechno z toho dokumentu splnilo do puntíku…
Takže proč bych mu neměl věřit? 😀
A fakta mluví jasně, všechna ropná pole na celém světě jsme našli už před dvaceti lety. A všechna dostupná, která jsme našli, sajem maximálním počtem brček ,co se do nich vejdou 😀
A to nám ještě nestačí, tak jsme začali frakovat, a těžit ropné písky…ale to je jen zlomek energie co potřebujem, to nám koupí maximálně několik málo let… .)
Konvenční ropa je nenahraditelná a dochází.
Společně s ní dojde i plyn, který je ve velké míře vedlejším produktem těžby ropy.
A pak celé lidstvo padne na hubu, tomu se nedá vyhnout. Už je pozdě na jakoukoli záchranu, 8 miliard lidí bez ropy neuživíme. To jsou fakta, podložená!
Jen se o nich nemluví, protože to bude jako náraz komety.
V tom dokumentu předpovídají konec ropy na rok 2050, ovšem také čekali, že 8 miliard nás bude až v roce 2030…jenže je nás 8 miliard o 6 let dřív… 😀
Máme miliardu aut! A to nepočítám lodě a letadla. Snad si také nemyslíš, že je ropa nekonečná? 😀

sergej
12. 3. 2024 21:23
Odpovědět  Veny232

V pindostanu mají 80. cm půdy mrtvou chemizací ropáci. A v podstatě ani nejedou hydroponii a rostou jim na tom jen bezvýživové hybridy bez vitamínů, nutričních hodnot a stopových prvků prostě bezcenný a škodlivý odolný balast GMO který se bez herbicidů a pesticidů ani nehne.

pedro
12. 3. 2024 21:29
Odpovědět  Veny232

Blbákov. Řvou za zelenou planetu a denně milion kamionů v gayropě pálí naftu. Vozí umělé potraviny sem tam. Jablka, cibuli, brambory, vše co tady roste, ale nesmíme! O co jde? Postavený svět na hlavu!

12. 3. 2024 22:17
Odpovědět  pedro

A o to právě jde, jedem na plný plyn až do konce. To je právě to co píšu. Že všechen čas jsme už promrhali. Pád lidstva přijde. Nedá se tomu vyhnout.
Ropa je nenahraditelná, a dochází. Žádná autíčka na baterky jí nenahradí…je to nemožné, nejde totiž jen o dopravu, ropa je nenahraditelná surovina prakticky na všechno. A během dvou desetiletí podle jednoduchých propočtů,dojde, uplně , a všude. Pak bude konec tohoto lidstva. A možná ,že to přijde mnohem mnohem dřív. Klidně může už letos. Nikdo totiž pořádně neví, kolik jí ještě je, všechna čísla jsou sfalšovaná.. OPEC totiž 50let záměrně zvyšuje odhady zásob, aby mohl kompenzovat pokles těžby, počtem vrtů…Čím větší nahlásíš zásoby, tím více smíš těžit…a takto to dělají 50 let. Ten pád civilizace,je možná už za dveřmi. A pro to se děje všechno co se děje…války…atd.

PENNYS
12. 3. 2024 20:42
Ohodnotit příspěvek :
     

TAKŽE RUSKO OPĚT MĚLO PRAVDU.
Z ČESKÉHO STÁTU okrajinský PRÉJMÍER fijalenko
a jeho partička udělali agresivní valky chtivý státeček!!!
TO NEDOPADNE DOBŘE STOUTO DÍROU UPROSTŘED eu
Sikorsky: Polsko se připojilo k české iniciativě dodávat granáty do Kyjeva

Dorotík
13. 3. 2024 08:35
Ohodnotit příspěvek :
     

V historii můžeme číst a pochopit jak současnost, tak i budoucnost. A potom, vědeckotechnický a technologický pokrok celý svět zjednodušil a zmenšil, lze jej kontrolovat a ovládat prakticky z jednoho místa, od jednoho stolu a jedné obrazovky. Ty to skutečnosti zjevně už před 40 léty pochopili v SSSR, což je asi jediným logickým vysvětlením rezignování tehdejšího vedení SSSR na extenzivní expandování po světě. Jednak si tak vyřešili svou tehdejší ekonomickou krizi (držet si vzpouzející se kolonie svého impéria je zdrojově, energeticky náročné a už neefektivní). A potom, je tady i historický efekt s “trojským koněm”, opojení “vítězstvím” a “klamání nepřítele tělem”. Nic z toho zjevně nepochopili v USA, a tak s využitím vědy a techniky pokračovali v opojném extenzivním kolonizování světa, především “nově získané” východní Evropy. Staré anglosaské praktiky – “zanášení svárů”, “rozděluj a panuj” spojené s mega korupcí ke kolaboraci vždy ochotných “pseudo-elit” v místech koloniálních zájmů USA, byly tak dovedeny k dokonalosti. A tak dnes snad všechny evropské státy, díky svým mistrně zkorumpovaným, podvázaným a prostitujícím “pseudo-elitám” v předklonu líbají prsten svého imperátora.

katango
14. 3. 2024 00:02
Odpovědět  Dorotík

Kdyby prsten! Zadek!

Mária
14. 3. 2024 12:55
Ohodnotit příspěvek :
     

Tu pán nazývajúci sa Insider počas posledných rokov, ukončené v 2022 detailne rozoberal plány na “dnes” a “zajtra” –

https://www.svobodny-vysilac.cz/category/archiv/studio-morava/peter-insider-na-studiu-morava/