nezařazené

Klaus: Barikády, revoluce, jiná cesta z Green Dealu není. A Zeman?

12.03.2024 14:10 | Reportáž

Proč je potřeba dát „stopku“ Green Dealu? A je to vůbec možné? I o tom se mluvilo na setkání Klubu 2019. Hostem byl mimo jiných exprezident Václav Klaus. Významný český potravinář Zdeněk Jandejsek promluvil o naší potravinové soběstačnosti, vysvětlil, co by přineslo snížení produkčního zemědělství a zmínil úskalí dovozu masa například z Brazílie. „Vždyť ta auta a ty lodě vyprodukují do ovzduší to, co ty krávy nenaprdí ani za 300 let!,“ nebral si servítky Ivan Vyskočil.

Jeden z nejvýznamnějších českých potravinářů a člen Klubu 2019 Zdeněk Jandejsek hned na začátku setkání Klubu 2019 v Trhovém Štěpánově promluvil o takzvaném Green Dealu, neboli Zeleném údělu.  Právě „STOP Green Dealu“ je jedním z požadavků, které zemědělci vyhlásili v souvislosti s protestem, jenž se odehrál 19. února v Praze.

„Pokud bude uplatňován Zelený úděl, dojde k rozkladu zemědělství jak v ČR, tak v EU. Zelený úděl vychází ze záměrného bludu, že změna klimatu je způsobená zvýšenou koncentrací kysličníku uhličitého. Od poloviny 18. století je radiační zesílení následkem zvýšené koncentrace CO2 stále stejné,“ uvedl Zdeněk Jandejsek. Dodal, že je v tomto směru velmi důležité mít maximální množství zeleně, a ne například betonové plochy. „Pokud by byla vyvážená rostlinná a živočišná výroba, tak kysličník uhličitý zeleň vlastně spotřebovává při fotosyntéze a tvoří kyslík, který potřebujeme,“ vysvětlil a pokračoval.

Soběstačnost vepřového 32–35 procent, drůbež 60 procent

„Omezením produkčního zemědělství se teplota na zemi bude zvyšovat, nikoliv snižovat. Dobře by bylo, kdybychom to, co tady vyprodukujeme v rostlinné výrobě, byli schopni využít pro živočišnou výrobu, hlavně pro monogastry, konkrétně prasata. My máme v současné době soběstačnost u vepřového pouze 32–35 procent. Co je za problém vystavět pár velkých farem a produkovat si vlastní maso?“ ptá se a jde dál.

„Stejně tak u drůbeže. Tam máme soběstačnost 60 procent. Vozíme to z Ukrajiny, z Polska, z Rumunska, z Brazílie, z Thajska… z celého světa. To je tedy prospěch pro životní prostředí. Je to úplná hloupost,“ kroutil hlavou a dostal se tak znovu ke Green Dealu.

„Pokud budou zásahy Zeleného údělu pokračovat, tak bude ohrožen dostatek potravin. Každý měsíc a každý rok klesá produkce vepřového. Klesá produkce vajec, což je úplně směšné. To je přece nejjednodušší výroba, kterou můžeme zajistit. A my nejsme schopni postavit pár velkých drůbežáren. Vozíme to z Polska, z Litvy a z dalších zemí. Ovoce a zelenina? Místo, abychom podpořili naše výrobce, tak u zeleniny jsme soběstační zhruba z 25 procent a u ovoce je to přibližně 30 až 35 procent,“ popsal a přidal další neradostné informace.

„Řidiči z Holandska nám vysvětlovali, jak to funguje. Pro nás ta jablka stříkají 20x, pro sebe jen 12x. My doma používáme na jablka 50 procent prostředků biologického charakteru a jen tedy 50 procent chemie. A děláme to poloviční dobu. Máme termosklady, kam ta jablka umístíme. Ale máme málo sadů, my jsme jich spoustu vytrhali. Máme kolem 15 až 20 tisíc a měli jsme 60 tisíc hektarů,“ šokoval přítomné.

Ani EU nám to nebude schopna dovézt… A čerstvé maso z Brazílie?

Upozornil na to, že ani EU nám v budoucnu nebude schopna dovézt případně chybějící potraviny. „Protože v Green Dealu je mimo jiné jeden z hlavních bodů snížit produkční zemědělství o 25 až 30 procent. Ale přebytek měla EU 10 až 12 procent, to znamená, že ani oni nebudou soběstační. Takže to budeme muset vozit z Jižní a Severní Ameriky. Tam je situace velice složitá. Dovozy z toho Mercosuru, to je 18 tisíc kilometrů. Tak si vezměte, když sem budou vozit vepřové z Brazílie. Spočítejte si, kolik dní to bude na cestě. Tak tři týdny? A to všechno se bude muset zamrazit a pak rozmrazit a pak nám to budou prodávat jako čerstvé. Navíc tam jsou na 100 procent používané rostlinné produkty GMO (geneticky modifikované organismy). Běžně používají u vepřového chemické kastrace, používají prostředky, které my už dvacet let nepoužíváme,“ popsal Zdeněk Jandejsek a dostal se k dalším problémům.

„Dále, co produkci potravin omezí, to je růst cen elektřiny. Teď klesá silová energie, ale distribuce té elektřiny se nám zvýšila o 100 procent. Copak jsme schopni konkurovat někomu, kdo má energii třeba za 1,70 koruny a my ji budeme mít za 5,20? Současně obrovským způsobem rostou ceny strojů, o 50 až 60 procent. Stejně tak doprava, kilometr byl za 30, teď je za 50 korun. Služby – také obrovský nárůst cen,“ vypočítával a vysvětlil, co by podle něj mohlo zmíněné problémy vyřešit.

Řešení? Stop Green Dealu, nový zákon o nekalých obchodních praktikách…

„Zastavit Green Deal. Přepracovat strategický plán pro zemědělství do roku 2027 a podpořit ty, kteří vyrábějí, nikoliv ty, kteří nic nevyrábějí. Musí se udělat nový zákon o nekalých obchodních praktikách neboli významné tržní síle. Jako to je v Německu, v Itálii, Francii, Španělsku… Ten by nastavil odpovídající vztahy mezi zemědělci, zpracovateli a obchodem. Všechno to by přineslo možnost vyšší výroby, a tím větší potravinovou soběstačnost a bezpečnost. A české zemědělství na to má,“ uvedl a přidal další pozitiva pro ČR, která by z toho plynula. „Pokud by se všechno toto podařilo, tak budou podstatně vyšší příjmy do státního rozpočtu. Sociální, zdravotní, daň z příjmu, spotřební daň, DPH… Když si náš občan dojede do Polska, tak z toho žádné DPH stát nemá, nemá nic. Snížili bychom závislost na dovozech, tím by se mimo jiné snížily emise. Bylo by menší poškozování klimatu. Ale hlavně občané by věděli o kvalitě zboží, která je u nás kontrolovaná řadou úřadů,“ uzavřel Zdeněk Jandejsek.

Václav Klaus: Green Deal je náboženstvím EU

Setkání Klubu se už potřetí zúčastnil jako host i exprezident Václav Klaus. Ten se už po protestech, které se konaly 19. února, v médiích zemědělců zastal. Na začátku setkání zástupců Klubu 2019 upozornil, že je potřeba lidem mimo zemědělství mnohem lépe vysvětlit, proč se zemědělci rozhodli právě nyní protestovat. Upozornil také na to, že chyběla jednota zemědělců. Například Agrární komora ČR se totiž od akce, která se konala 19. února, distancovala.

Václav Klaus pak mimo jiné zmínil problematiku společné zemědělské politiky. „Společnou zemědělskou politiku jsme svým vstupem do EU absorbovali a přijali,“ uvedl a zmínil náš tehdejší „špatný přístup při vyjednávání ohledně vstupu do EU“. „Víte, že v tu chvíli padla naše vláda a já bych to nikdy nenechal dojít k tomu, co dojednala, protože na to naprosto kašlala, vláda miláčka řady z vás, Miloše Zemana. Výsledkem jsou vyjednané podmínky, které my k tomu zemědělství máme,“ nebral si servítky, ale připustil, že vyjednávání s Evropskou komisí tehdy rozhodně nebylo snadné. „A položme si otázku, jestli máme kdokoliv sílu změnit problematiku Společné zemědělské politiky. Já myslím, že v žádném případě nemáme,“ pokrčil rameny.

Následně se dostal například i ke Green Dealu. „Green Deal je náboženství Evropské unie. Takže stěžovat si na Green Deal je bezvadné, ale musíme to pojmout od začátku. Přijímáme to náboženství, nebo nepřijímáme to náboženství. Kdo není ochoten si toto přiznat, tak se prostě nedá k ničemu vůbec dospět. Pokud se někdo chce dozvědět víc, tak asi během dvou týdnů vyjde knížka Tomáše Břicháčka o Green Dealu. Moc ji doporučuji,“ uvedl a pokračoval. „Prohlašuji, že odstoupit od Green Dealu není možné. Je možné udělat revoluci tady, vybudovat barikády a říct, že Česká republika vystupuje z Evropské unie. To je možné. Ale znovu prohlašuji, že bez toho, bez této revoluce, není možné odstoupit od Green Dealu. Nepadá vůbec v úvahu, ani minutu a nežijme vůbec v iluzi, že by něco takového eventuálně bylo možné,“ zopakoval.

Ivo Strejček: argumentace, se kterou začal premiér, nás popudila. A co předvedl Vondra?

Společně s Václavem Klausem přijel na setkání Klubu 2019 i jeho poradce Ivo Strejček. Ten hned na úvod řekl, že podle názoru zástupců Institutu Václava Klause měl protest z 19. února větší přesah než pouze zemědělský protest. „Když jsme tam slyšeli například – chceme národní energetiku, chceme domácí potravinářství, chceme zemědělskou výrobu do vlastních rukou, odmítáme greendealovskou likvidaci českého průmyslu a zemědělství – v tom vidíme pokus o mnohem širší záběr. Pochopili jsme to tak, že v rámci toho protestu vám šlo o to upozornit vládu a alespoň část české společnosti na to, že tento protest má i širší rozměr, než pouze zemědělský protest. To bych řekl, že je velmi podstatná záležitost. My jsme to takhle četli a je to jeden z důvodů, proč jsme na pozvání pana inženýra Veleby přijeli,“ vysvětlil a pokračoval:

„Druhý důvod, který nás popudil nesmírně – a začal s tím premiér Fiala, je argumentace, že se jednalo o jakýsi proruský protest, který má za cíl destabilizovat demokratické zřízení této země. To je něco tak neuvěřitelného, něco tak strašného, urážlivého… To, co předvedl europoslanec Vondra, nemá smysl vůbec komentovat. Neztrácejme nad tím ani pět vteřin mluvením o tom, co předvedl Vondra a společně s ním další a další členové této vlády. Odmítáme tento typ argumentace, protože je totálně lživý, nesmyslný, hloupý a je to záměrné vládní dělení této společnosti. Prostě tato vláda už teď bude do konce svého volebního období říkat – tak hele, kdo nechcete euro, tak chcete rubl, kdo s námi nesouhlasí, tak tady chce Putina a když tedy jste s Velebou a s Jandejskem, tak jste vlastně proruský. My to odmítáme a je to podstatná záležitost, kvůli které tady jsme,“ uvedl bývalý poslanec Strejček a následně v podstatě potvrdil slova Václava Klause ohledně Green Dealu.

Ivan Vyskočil: To ty krávy nenaprdí ani za 300 let!

Velmi ráznou řeč měl herec a člen Klubu 2019 Ivan Vyskočil. „Musím říct, že po každé naší schůzi, po tom, co se tady dozvídám, mám chuť sežrat jed na krysy,“ šel na to rovnou zhurta a pokračoval. „To, co jste tady říkal, pane prezidente, to je samozřejmě veliká pravda. Protože, ať se tady Zdeněk Jandejsek snaží jakkoliv, i kdyby se na hlavu stavěl a ušima odrážel, a vykládal lidem, jak jsme na tom v těch procentech, a tak, tak to na lidi nezabere. Na lidi zabere až to, až přijdou do obchodu a nebude tam ani kuře, ani vepřové maso a najednou zjistí, že se tedy něco stalo a že něco nefunguje. Tak to většinou bývá,“ pokýval a přidal historku z první světové války, kterou mu vyprávěla maminka.

„Když padla na náměstí kobyla, tak všichni vyběhli s nožema a honem se snažili získat kus nějakého žvance. Tak dokud to takhle nebude vypadat, tak nikdo nebude slyšet na žádná procenta. Přesto tedy musím udělat velký hlubosklon před Zdeňkem Jandejskem, který v této poušti bojuje a bojuje statečně proti těm strašlivým věcem i přes to, co o něm říkali v televizi, nebo co říkal Vondra. To nebylo ani k poslouchání, to bylo k zblití. Přesto se rve dál a možná jsme kousek něčeho už dosáhli,“ složil poklonu Zdeňku Jandejskovi a pokračoval. „Ale jinak, když poslouchám, že tohle se nezmění, tamto se nezmění. Já jsem asi před deseti lety řekl v takové legraci – No ten Green Deal, to nám museli vymyslet Američani. Abychom to tady v Evropě prostě všechno zničili a oni nám to pak všechno prodali. Protože oni jsou takoví mazaní. A ono to pomalu vypadá, že to nebyl vtip, že jsem měl pravdu,“ pokýval smutně herec, a ještě smutněji pokračoval:

 „A když to člověk poslouchá, tak mám dojem, že nebyla největší tragédie rok 1968 a sovětská okupace. Já mám pocit, že největší tragédie byl rok 1989. Protože sice nastoupila, jak jste často citoval, pane prezidente, neviditelná ruka trhu. A ta neviditelná ruka trhu nám všechno neviditelně ukradla. To nedokázali ani ti Rusové na těch tancích,“ promluvil směrem k Václavu Klausovi a na závěr opět Green Dealu dodal:

„Každému, i tomu, kdo má pět deka mozku v hlavě, musí přece dojít, že se tady bojuje o nějakou ekologii a pak se vozí třeba ze Španělska a z dalších míst maso a podobně. Vždyť ta auta a ty lodě vyprodukují do ovzduší to, co ty krávy nenaprdí ani za 300 let!“ nebral si na závěr servítky Ivan Vyskočil.

https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/ekonomika/Klaus-Barikady-revoluce-jina-cesta-z-Green-Dealu-neni-A-Zeman-752124

sdílet na

70 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
pedro
12. 3. 2024 21:15
Odpovědět  josh-xy

Nemá ten blb na prsou teroristickou vlajku?

Albi
12. 3. 2024 22:07
Odpovědět  pedro

Proč blb? Vy v tom nepoznáte ironii?

Pravdomluvny
13. 3. 2024 01:29
Odpovědět  pedro

Pšonek nedá bez uSSa teroristů ani ránu 👽

pedro
13. 3. 2024 12:30
Odpovědět  Pravdomluvny

Právě.

Slovan
12. 3. 2024 21:39
Odpovědět  josh-xy

Chlapec mluví hezky a pravdivě, ale oni si najdou způsob, jak je tam dostat. Pokud nebudou lidi jednotní, tak budou prohrávat.

12. 3. 2024 22:05
Odpovědět  Slovan

Ve vězení má i slabej kus větší naději na přežití pěti let, než silnej kus na bojišti na přežití týdne.

ijn
13. 3. 2024 00:21

proč Zeman takové křiváky jmenoval??? je stejný, on daroval banky, plynárenství atd. cizákům!!! Špidla prodal 58% NHKG za 175 mil Kč Mittalovi, r. 2004=zisk 12 mld. Kč!!!

Jaris.
13. 3. 2024 02:03
Odpovědět  ijn

Protoze jak odjakziva tvrdim, Zeman je zkurvysyn a proizraelsky zmrd.

Pravdomluvny
13. 3. 2024 06:56
Odpovědět  Jaris.

A jééé,zase Židi

13. 3. 2024 20:18
Odpovědět  Pravdomluvny

Bez nich si ani moucha neprdne.

Jaroslav
13. 3. 2024 14:52
Odpovědět  Jaris.

Je to politik, falešný a navíc zbabělec. Umí hezky mluvit, chytracit, ale víckrát jsem postřehy, že když se na něj důrazně zatlačilo tak cukl. V obou prezidentských volbách jsem ho volil, byl menší zlo než soupeři. Ale nikdy se po vítězství neprojevil jako frajer, spíše jako nenávistny člověk. Čím to asi je, ve vašem příspěvků je skrytá odpověď. I bratry Srby pomáhal bombardovat a zabíjet a teď “lituje “, jak falešné, zbabělec prozřel

Tupý hulvát
13. 3. 2024 07:06
Odpovědět  ijn

Milí zlatí,nikdo se nás na nic neptal,tak to bylo naplánováno západem už před převratem,řídila to s.banka a MMF.užiteční idioti a zločinci stáli ve frontě jim vyhovět.

ijn
13. 3. 2024 07:49
Odpovědět  Tupý hulvát

Zeman nebyl důvěrník StB se dvěma Svazky??? Na Letné lhal o školství že jsme na 72. místě ve výdajích za Nepálem, KoZa si dosadil pouze zmetky, Klaus praotec ekonomické zkázy ČR,….co se nevyplatí, to si dovezeme,…jako ministr FMF rozhodl zrušit ETE34 – únor 1990, základy na 4 věže zasypány,….to bylo rozhodnutí do FS kooptovaných HOVAD

Jaroslav
13. 3. 2024 14:55
Odpovědět  ijn

Za bolševici byla školství strukturálne vyvážené dle potřeby státu. Dnešní přemíra “politologu ” je úplně k ho v nu. Výsledek je vidět ve Strakovce!

Skeletor
13. 3. 2024 08:00
Odpovědět  Tupý hulvát

Naprosto přesně, kfyž jim to nevyšlo 68mém tak to jednou vyjít přece muselo. A lidi to je to poslední co západ zajímalo, zda vůbec.
Ale bylo toho tafy po Komunistech dost na rozkradení, no a navíc budou mít území pro chátru aby se mohli židi v pohodě roztáhnout.

Jaroslav
13. 3. 2024 14:57
Odpovědět  Skeletor

No a nezapomínejte kdo nám v 68 pomohl- Ukrajinci! Za to jsem jim vděčný, pak už jenom těžko hledám jiný důvod. Dnes jsou tam, kde jsme mohli být po 68 bez jejich pomoci.

13. 3. 2024 07:16
Odpovědět  ijn

Jo. Je.

skeptik
13. 3. 2024 08:22
Odpovědět  ijn

Zeman “daroval” banky proto, aby je zachránil před krachem po Klausovém sociálním bankovnictví.
Klaus položil základy mafiánského kapitalismu a předurčit tím vývoj ČR do budoucna.
Brečíte sice hezky, ale na špatném hrobě.

skeptik
13. 3. 2024 11:02
Odpovědět  skeptik

doplnění:

HN: Bankovním socialismem za český kapitalismus?
Stráský? Musel bych vám odpovědět, že to tak bylo, a dokonce bych musel říct, že to tak bylo vědomě. My jsme si to spočítali, že není jiná cesta než do toho zatáhnout banky, aby našim lidem půjčily. I když to někdo zaplatí a jiný ne. A nezaplatilo se toho hodně, odepisovaly se stovky miliard. Asi v roce 1993 se banky poprvé oddlužily, poněvadž tam byly i staré úvěry, co vznikly za komunismu. To bylo prvních zhruba 50 miliard. Ale pak se ukázalo, že se za pět let kapitalismu udělaly desetkrát větší dluhy.
BC: Jan Konvalinka na Facebooku považuje takové doznání za důvod k trestnímu stíhání přiznaných zločinů. Můj názor je takový, že tahle strašlivá ekonomická kriminalita je bohužel základ moderní české “demokracie”… něco jako státotvorný prvek, něco jako kořen právního uspořádání státu, něco jako Benešovy dekrety.
Jan Stráský: Co Klaus sám necítí, nikdy neposlechne
https://blisty.cz/art/67851-jak-politici-rozkradli-cesky-narodni-kapital.html

Pravdomluvny
13. 3. 2024 11:48
Odpovědět  skeptik

Zesrali to oba rukou společnou a nerozdílnou…… ovšem fakt je ten,že po tom,co se zEMAN nechal očkovat mu totálně zesračkovatěl mozek.

Skeletor
13. 3. 2024 07:55

No ve skutečném vězení asi těžko, v DEMOkratických lázních tak tam ano.

Pavel z Moravy
13. 3. 2024 10:10
Odpovědět  Slovan

No to jsi řekl pěkně o té jednotě. V tom je celý ten kulišácký čertík pěkně uzavřený. Barikády a revoluce – proboha s kým? S těmi rozmazlenými mamánky, kterým maminka ve 30 letech dělá svačinku a pere trencle? To se snad všichni zbláznili. Že by my staří dědci nad 70 a 80 let, většina již chromajzlíci a vy mladší dědci nad 60 narukovali na barikády, vzali do pazour prapor vítězství a šli v předvoji bojovat za lepší svět? To mně podrž, já se snad picnu. Ale jinak fakt dobrý, mlaďoši ožralí a pod marjánkou a staroši v ulicích v boji proti dacanům. To nemá chybu. Tak se měj.

Slovan
13. 3. 2024 16:42
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle vím že je to těžké, kam jen lidské oko dohlédne fšude damej buzerant. Ale zase tak ty mlaďochy nezatracuj, všichni teplý nejsou. No a koho vidíš dnes v těch spolcích proti pětidemolici, koho? Samého starce. Pár mladších, ale to se nedá nic dělat. Nebo se to nechá padnout úplně? Pak už bude doopravdy pozdě. Tak hlavu vzhůru, chlazení zaplé, teď zatopím v Jotulu a půjdu polít jazyk. Nezoufej, dej si Jack Daniels Fire, nebo Honey a i paní bude mít rázem o dvacet let méně. 😊🙋‍♀️

Pavel z Moravy
14. 3. 2024 10:14
Odpovědět  Slovan

Já tě chápu jmenovče, ale my staroši to změnit nemůžeme, to prostě nejde a obzvláště bez podpory těch o které dnes vlastně jde. Tihle na tebe budou ještě hulákat a zesměšňovat tě. Oni jsou již úplně někde jinde. Pár rozumných se jich najde, to jo, ale těch je málo a proti přeformátované většině nemají šanci. A jinak, já nezoufám, jenom vidím jak to je a nic si nenamlouvám.

Slovan
14. 3. 2024 10:28
Odpovědět  Pavel z Moravy

Třeba né!! Kdoví, můžeš se hluboce mýlit, nebo já být velký optimista. Kdoví. Ale si vezmi, jseš zalezlí v baráku a kam jdeš. I já samozřejmě. Tuna bušíme do klábosnice a meleme rozumbrady. Je to asi hodina co jsem vylezl před barák, bo je tu firma co v celé ulici předělávají komplet plynový řád. Jsou z Klatov. Tak jsem vyrazil na pokec a aniž bych ještě otevžel pusu, tak pán ve výkopu mi říká, pane to jsme to dopadli jako Československo có? A takovým smutným pohledem, taky postarší. Já mu říká máte pravdu, to jsme dopadli, ale to dnes nemůžete nikde říkat, bo se určití do vás hned pustí. Musím tam za ním ještě zajít a pokecat. Píšu to proto abys věděl, že spoutě lidí po ČR vadí, tam kde jsme.

Aleš
12. 3. 2024 20:48
Ohodnotit příspěvek :
     

Green deal je zločin, EU kriminální organizace a SPOLU jejich loutky zde.

All
12. 3. 2024 23:05
Odpovědět  Aleš

Polit.strany SPOLU u nás jsou zločinecké organizace a už dosti dlouho.Nejenže okrádají občany ,ani nedodržují zákony ČR,jak to dělá Fialova vláda,ještě navíc chtějí krev,volají po krvi,po válce.Tato vláda je zločin a plná zločinců s nedoukem Fialou,zpozdilcemi ve vývoji.Tohle nemůže dopadnout dobře a nedopadne to dobře.Kradou nám energi,chtějí zničit zemědělství a volají válka,válka.Naprostí cypové,magoří,zločinci.

Ladislav 💤
13. 3. 2024 06:53
Odpovědět  All

👍

pedro
13. 3. 2024 12:35
Odpovědět  All

Fiala má mozek 10 letého kluka. Přesně tak se chová, autista jako kráva.

Jura S
13. 3. 2024 15:57
Odpovědět  pedro

Ale krade jak 100 letej …

Pravdomluvny
13. 3. 2024 16:59
Odpovědět  Jura S

Jako Rockefeller a Sörös😃

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
13. 3. 2024 16:59
Odpovědět  pedro

Desetiletý se syfilidou v posledním stadiu

Putinovec
12. 3. 2024 21:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Klaus je členem generačně parazitické struktury – mafie . Ale protože je inteligetní , tak chápe , který projekt má smysl k získání korýtka pro jeho klan a který projekt by byl likvidační .
Chytil se Fica a to znamená , že vsadil na vytvoření Rakouska Uherska 2 , po přestavbě – přeformátování Evropy .
Ti , kteří sázejí na výhru hnUSA a Anglistánu , jsou v tom likvidačním projektu a to doslova . Dobře jim tak .

12. 3. 2024 22:12
Odpovědět  Putinovec

No, nebylo mi marný hodit do toho trojmoří či co to má být anglosasům vidle, a namísto toho založit neutrální konfederaci Středozem. Aspon by měl Tolkien radost. Ale vážně – přesně něco takového bych bral – vlastně včetně toho názvu. Nebo středoevropská konfederace, aby to neznělo tak bl-bě pohádkově?

ijn
13. 3. 2024 00:29

Made in Czechoslovakia měla zvuk po celém světě, proto AngloSSasi podněcovali pol. loutky k rozdělení, aby loutky vešly loutky do dějin, i Dubčeka odstranili 8/1992!!!

Jaris.
13. 3. 2024 02:26
Odpovědět  ijn

To je pravda. V Australii byly k dostani skodovky, zemedelske stroje, traktory Zetor, porcelan a kristalove sklo, knihy tistene v Ceskoslovensku, znojemske okurky a jine potravinarske vyrobky. Sydneysky most je postaven z vitkovicke oceli. Dnes vsechny ceskoslovenske vyrobky zmizely a byly nahrazeny cinskymi, polskymi nemeckymi, americkymi a jinymi. Nasla jsem v obchode akorat jakesi bonbony a susenky Made in Czech republic vyrabene v licenci.

Pavel z Moravy
13. 3. 2024 10:26
Odpovědět  ijn

Ale vždyť o tom mluvil již Beneš, budou vás chtít rozdělit, abyste byli slabí. Nu a co se týká toho průmyslového potenciálu, který jsme měli, kdo ho tady asi vyprodukoval. Naši rodiče a prarodiče. S několika z nich jsem hovořil, tedy třeba s těmi co pracovali na brigádách mládeže a stavěli to potřebné pro zemi. Koho ale z těchto děcek nějací dědečkové, pradědečkové a další zajímají, tedy ti, kteří se jim svojí dřinou postarali o lepší život. Když jsem nic nepostavil a neudělal tak to mohu alespoň rozkrást a vytunelovat. Však dědkovi to už nemůže vadit. Myšlení těchto děcek už nezměníte. Konec, ámen, mlýnek uzavřen.

Slovan
13. 3. 2024 17:13
Odpovědět  Pavel z Moravy

Jj Pavlíku ano ano, samo se to neudělalo a teď přicházejí největší Krysy z temnot, aby si nakradly co se dalo, za pomoci těch co vždycky stáli stranou, opodál a čekali. Už ale neřeknou to Bé, NA CO? Soudný čtenář si udělá zajistě svůj úsudek.Pak nás ještě tito označí za přizdisráče, chúďátka, pejsky, lojové koule…….atd. není to nádhera? Ta drzost, je neskutečná!! Kontrolní otázka může tohle říci člověk v našich letech, který moc dobře ví jak to bylo? I kdyby byl antibolševik. Však je to evidentní a snadno dokazatelné, co se zde od roru 48 vybudovalo. ONI to moc dobře ví, proto ta kobyla tolik kope. Ja ja. 🙋‍♂️

Jaris.
13. 3. 2024 02:16
Odpovědět  Putinovec

Byvaly prezident Vaclav Klaus byl poslednim politikem, ktery rozumel politice, diplomatickym vztahum a obchodu. Nelitostny bojovnik proti stupidnimu ‘gryndylu’. Ze zacatku udelal par chyb, ale ty zapadni smejdy prokoukl a zacal branit ceske zajmy. V zahranici se rval za vas jako lev.
Nakonec jste si zvolili slavneho palice rudych trencli – Zemana, ktery z CR udelal onuci, zmrvil, co se dalo a jmenoval demolicni cetu fialovych kretenu.

Putinovec
13. 3. 2024 07:23
Odpovědět  Jaris.

Pokud vidíte Klause jako skromného hrdinu ochránce , tak jste informačně naivní . Klaus i Zeman plní svoji svěřenou agendu . Rozdíl zde je v tom , že Klaus hájí zájmy svého generačně parazitického klanu – mafie , což je vnitřní domácí politika .
Zeman pracuje pro nadnárodní košer organizaci , což je vnější politika . A v určitých částech řízení má Zeman svěřenu i agendu Globální politiky . Ne proto , že by byl tak dobrý , důvodem je zoufalý nedostatek samostatně pracujících kádrů globalistů . Nemají nikoho , kdo by byl schopen pracovat samostatně , bez přímého řízení . Poslední byl staletý jindra , který to nedávno zabalil .
Takže Zeman má dva majitele a z toho jsou ty jeho názorové veletoče .
Pokud tito dva pracují v některém procesu pro ČR , tak to není z lásky , ale z důvodů vlastní potřeby zázemí , či nutnosti stabilizace ČR , pro nařízenou řídící agendu .

Jaris.
14. 3. 2024 01:39
Odpovědět  Putinovec

Klaus zadny skromny politik nebyl. Naopak byl razny a mel v zahranici velky respekt.

skeptik
13. 3. 2024 08:34
Odpovědět  Jaris.

Klaus vždy hájil jen svoje zájmy a ČR mu byla ukradená.
Ani člověk ekonomicky neškolený by nedokázal napáchat takové škody jako “nejlepší ekonom světa” – Klaus.
Proto ho taky cizáci tak chválili jak to dobře dělá, protože se dostali k nevídaným majetkům za hubičku.
Naopak Zeman hájil zájmy ČR. Proto taky nebyl oblíben na Západě. Nebyl to “jejich” člověk.

Jaris.
13. 3. 2024 09:17
Odpovědět  skeptik

Ale houby! Mate spatnou pamet. Klause nenavidel cely zapad uz jen proto, ze slapal zelenym silencum na paty. Navic mel velmi dobre vztahy s Putinem a casto jezdil do ruska prednaset o ekonomice. To se neodpousti. Klaus naopak pusobil liberalnim blbum skody a byl jim neustalym trnem v pate. Nedokazali ho ani umlcet, ani se ho zbavit.
Klause take pozvala australska vlada do Canberry na pohovor, ktery mel byt vysilan na ABC.
Vaclav Klaus vstoupil do budovy parlamentu a sesypala se na nej ochranka a jali se ho sacovat. Klaus je setrasl jak obtizny hmyz a pred kamerou jim durazne rekl, ze neni zadny hejpockej, ale prijel na pozvani vlady jako reprezentant a prezident Ceske republiky a aby se podle toho chovali. Pak udelal celem vzad a nechal vlade vzkazat, ze jestli maji zajem usporadat s nim onen planovany rozhovor, najdou ho v tom a tom hotelu a odesel stredem. Byla z toho tenkrat pekna ostuda.

skeptik
13. 3. 2024 10:55
Odpovědět  Jaris.

Co jim takový kazisvět mohl přednášet o ekonomice?? Jak vytunelovat co se dá? Jak zničit suverénní soběstačný stát??

Proč je Klausova privatizace špatná http://www.britskelisty.cz/9905/19990506i.html
Zlodějská cesta transformace nebyla jedinou alternativou https://denikreferendum.cz/clanek/15280-zlodejska-cesta-transformace-nebyla-jedinou-alternativou
Zastánci pomalejších metod věřili tomu, že cesta na Západ vede skrze promyšlený plán a budování silných institucí. Klaus, v té době ministr financí a předseda nově vzniklé ODS, ale brzy ekonomickou debatu přerámoval jako boj nových sil proti starým strukturám, skutečných západních způsobů proti reformnímu komunismu.
V cestě mu už nestáli normalizační komunisté, ale jeho bývalí kolegové z Prognostického ústavu. Trval na tom, že žádná třetí cesta neexistuje, čímž polarizoval debatu a ze všech svých oponentů naráz udělal převlečené komunisty.

https://denikn.cz/282136/misto-rovnych-sanci-prinesla-kuponova-privatizace-zarodky-oligarchie/

Pravdomluvny
13. 3. 2024 11:50
Odpovědět  skeptik

Balící listy máte za věrnou minci?????
A kde jej tomu mudrc Večerníček….????

skeptik
13. 3. 2024 12:38
Odpovědět  Pravdomluvny

Jestli vám nevoní kde je to otištěno, tak si ty informace najděte jinde.
A kde…. zkuste to přeložit do češtiny.

Pravdomluvny
13. 3. 2024 17:03
Odpovědět  skeptik

To, že jsem se uťuknul neznamená, že Blicí listy s Večerníčkem v čele jsou něco víc, než žumpa.

skeptik
13. 3. 2024 17:10
Odpovědět  Pravdomluvny

Tehdy ještě žumpa nebyly. Kdo je večerníček?

Jaris.
14. 3. 2024 01:41
Odpovědět  skeptik

No urcite toho o ekonomice vedel vic nez vy, skeptiku.

Pravdomluvny
13. 3. 2024 11:49
Odpovědět  skeptik

A co potom Kraďousek a Stanjura?????

Pavel z Moravy
14. 3. 2024 10:21
Odpovědět  Putinovec

Je to ale Putinovče stejně pr.del. Můj děda mi říkal jak” na každém rohu” za císaře a jeho rodinu v tom vězení národů, říkající si Rakousko – Uhersko stál fízl a sledoval co se kde šustne. A ono se uvažuje o novém R.U. To fakt nemá chybu. A naše zubožená země tam bude hrát roli jakou? Raději nedomýšlím. No teda
, ještě si to chce zvolit na trůn Habsburka a drama s fraškou je dokonáno.

Slovan
12. 3. 2024 21:51
Ohodnotit příspěvek :
     

Se omlouvám ale nikde to video nevidím, tak jestli se pletu tak soráč. Aktivní blb………..

Václav Klaus, Ivo Strejček, Jan Veleba, Zdeněk Jandejsek, Bohumír Dufek a další – Nepříjemná pravda – YouTube

Slovan
12. 3. 2024 22:00
Odpovědět  Slovan

Viděl jsem to celé a je mi z toho smutno. EU a KoZa nás drží za vajíčka a není to dobré. Klaus a ten jeho kecálista z devadesátek to tam říkají. Telička a spol zrádci národa normálně nás prodali za šekelíky. Líbí se mi tam ta historka o tom vyjednávání Klaus (ČR) a tím holanďanem. Já bych ho poslal tam do černého otvoru a ukázal bych mu dveře. ÁLe jebu na to, nejsem tu sám, pokud sito od Západu necháme líbit, dobře nám. Jedině pod záštitou RF. A byl by klid.

Autor
12. 3. 2024 22:09
Odpovědět  Slovan

Pro Evropu jsou jen dvě varianty. Buď to tu ovládne Chalífát nebo bude pod přímým vlivem Ruska.
https://dzen.ru/a/Ze8QhEY5EjOVCMo6
Pokud by to někdo přeložil, bylo by dobře, já na to teď nemám čas, to by bylo až o víkendu. Je to velice zajímavý rozhovor!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Putinovec
13. 3. 2024 07:03
Odpovědět  Peter 008

Je potřeba sledovat Evropu v částech .
Západní Evropa skutečně spadne do marasmu , protože tam plně vybublají fašistické ideologie .
Východní a střední Evropa má posloužit jako val , před územím lidožroutů .
Je to podobný scěnář rozmístění vlivu , jako za monarchie . Proto RU 2 .

Slovan
13. 3. 2024 08:02
Odpovědět  Peter 008

Peter moje řeč jít do vlivu Ruska a hotovo. Jsme tak maličký že nás schramstne kde kdo okolo. Však byl za socíku klid a až na vyjímky, ale nikdo nás tak nedrtil jako nyní. Ale mám veliké obavy, že už to nikdy nebude takové jak bylo. Jedině revoluce za podpory RF.

Pavel z Moravy
13. 3. 2024 10:33
Odpovědět  Slovan

A tu revoluci jak píši výše udělá kdo? Mlaďoši co jim maminka ve 30 letech dělá sváču a pere trencle. Tahleta děcka mají jiné starosti. Užívej si co to jde, máš k tomu již věk, tady je vymalováno.

Slovan
13. 3. 2024 17:15
Odpovědět  Pavel z Moravy

🙋‍♀️ 🙋‍♂️

Vladimír
13. 3. 2024 18:53
Odpovědět  Slovan

V roce 1968 jsem končil vojnu a mnoho dalších let jsem byl na SSSR naštvaný. Teprve v dnešní době začínám chápat, že nám poskytli 21 roků klidného života.

Slovan
13. 3. 2024 19:59
Odpovědět  Vladimír

Nojo, když na to ale člověk přijde až když už je pozdě.

Autor
12. 3. 2024 22:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Ano, největší tragédií byl onen “listopad”. A to nejen kvůli zradě, ale především proto, že se dostali k moci “všeználkové”, anebo podle slavné a známé knihy – Neználkové. Ovšem literární Neználek by měl do těhle moc daleko! On měl aspoň nějaké lidské pocity a city! Dal by jim hodně velkýho “fóóra”!
Ostatně – jak teď říkám – západní maloměšťácká civilizace nemůže myslet jinak, pokud “myslí” vůbec. Jen si to vemte. Zloděj potřebuje ve skutečnosti spořádanou společnost, protože pak má co krást a jeho lup má aspoň nějakou hodnotu. Ve zmatku se hodnoty ztrácí a mění každou chvíli a zloděj se nadře mnohem více za mnohem méně.
Když nás ubude, tak ti “vládci světa” nebudou mít co krást a vyvraždí se mezi sebou, ale vítěz na tom bude tak, že bude závidět mrtvým. Zmatek ohrožuje především jejich majetek, těch vládců, protože se můžou jiní rozhodnout, že ONI budou chtít všemu vládnout.
Ale co, jak říkám, ta naše jako civilizace sama donutí “zbytek” světa k tomu, že se s ní bude muset vypořádat. Všechny ty způsoby dominance si “tato Římská říše” ničí sama a ani Amerika nemá šanci! To by tam museli přijít absolutně jiní politici. Ani Trump nestačí.

Králík
12. 3. 2024 22:20
Ohodnotit příspěvek :
     

Klaus by si měl uvědomit, že v případě revoluce si spousta lidí vzpomene na to, co dělal sám. Aby ho pak nepřibili rezavými hřebíky na dveře stodoly a nenechali to tam v poklidu pojít.

Aneb člověk by řekl, že by se neměl ozývat…

Pravdomluvny
13. 3. 2024 01:31
Odpovědět  Králík

Klaus byl kurva,ale na tenhle ODPAD nemá…..

Slovan
13. 3. 2024 08:08
Odpovědět  Pravdomluvny

Tvl tak když jen čumíme a hádáme se na netu kdo je větší přizdisráč a nejsme štonc se sjednotit, tak to máš jasný že po dekádách pritvrzují. Umíš si představit kdyby takhle začal řádit Klaus se Zemanem okolo roku třeba 2000? Pěkně salámovka, připravit, otupit, vzteklouni vychcípají a mládež vyškolená. Takhle na to mušíš. Nééé hrr na krávu a už je tele.

Pravdomluvny
13. 3. 2024 11:51
Odpovědět  Slovan

Řádili oba,ale tihle vlastizrádci jsou vrchol…..!

ModrýKlokan
13. 3. 2024 13:49
Odpovědět  Jura S

Tu trasu znám dobře. Pravidelně se tam přesouvají naši opálení spoluobčané z Brazílie, které vydržuje náš stát ze sociálních dávek. Ta sebranka se nikdy nezmění.

Slovan
13. 3. 2024 17:17
Odpovědět  ModrýKlokan

Tvl to snad jsou nějací Papuánci. 🤣

Pravdomluvny
13. 3. 2024 17:04
Odpovědět  Jura S

Na takový platí jen soudce Lynch…..i na jejich parchanty, ze kterých nic jinýho nebude!☠️
U nás v Teplicích a okolí je tohle na denním pořádku …..a teď už i s přispěním muha@@@@mrdánskýho odpadu☠️

Naposledy upraveno$ s uživatelem$