blog

4. UBÍJENÍ LIDSTVA INTERNETEM

4. UBÍJENÍ LIDSTVA INTERNETEM

Titulní obrázek – Chat mého dětství – Peter 008

(Tento článek jsem uvedl kvůli analogii se situací u nás, v Rusku se začínají dnes ve školství změny, bude to trvat, ale převaha Ruska se pak může znásobit, byť i „jen obyčejnou úrovní vzdělání“ které by žáci a studenti mohli a měli získat. Uvádím to k zamyšlení nad situací u nás. Peter 008)

V polovině srpna (2021) jsem se dozvěděl zprávu, která se mne osobně dotkla. Do Dněpropetrovského metalurgického institutu (ДМетИ – DmetI. Připomínám, že autor se narodil na Ukrajině – pozn.překl.) jsem nastoupil v roce 1967, navíc kvůli obrovské konkurenci jsem uspěl teprve napodruhé. Na DMetI tehdy v té době studovalo 6000 lidí na všech fakultách na denním, večerním a dálkovém studiu. A letos ani nenastoupilo, ale bylo podáno žádostí o přijetí do institutu … od 150 lidí! A bylo učiněno přirozené rozhodnutí institut uzavřít a jeho pozůstatky jsou spojeny s Ústavem dopravních inženýrů trpících stejnou bídou …

A hotovo! Není více těch, co si přejí stát se inženýrem!

Ale vždyť Ukrajinská SSR byla na druhém místě na světě za Lucemburskem (s jedním hutním závodem, který kazí Ukrajincům statistiky) v produkci oceli na hlavu a žilo tam více než 50 milionů lidí.

Proč? Myslím, že je to školou. Teenageři, tak či onak, se dohadují, že inženýr potřebuje znalosti z matematiky, fyziky, chemie, a u nich po škole zůstal dojem o těchto vědách jako o naprosto nezajímavém chaosu a dál nemají žádnou touhu se v ústavu mučit tímto chaosem.

A mimochodem, také jsem si vzpomněl, že již před 15 lety V.A. Matvijenko, který se vrátil ze služební cesty na Sibiř, mi řekl, že mladí specialisté přijíždějící do tamních továren jsou většinou Kavkazci a že mezi mladými specialisty prakticky nejsou žádní Slované ani Židé.

A kdo teda učí?

Předchozí díl jsem ukončil zvoláním jiného sovětského učitele I.N. Gusjeva, který skončil v moderní škole:

“Dokonce i teď, dejte mi normální učebnici, normální dobře promyšlené učební osnovy a nezasahujte mi do práce, a jsem si jistý, že s těmito dětmi můžete dělat zázraky! Ale kdo to dá …“

Nebudu komentovat jeho ubíjející pozorování dětí, nebudu komentovat nepodloženou důvěru, že se z takových dětí dá dostat něco hodnotného s velkým přínosem, prostě se pozastavím nad jeho přesvědčením: „… dejte mi normální učebnici, normální promyšlený vzdělávací program a nepřekážejte v práci.“

Komu je určena tato výzva? Ruské akademii vzdělávání? Těm 268 členům, kteří obžírají Rusko, z nichž 123 jsou skuteční akademici? Ano, Rusko má tyto parazity, jen nejsou žádné učebnice, žádné programy, ani žádná svoboda učit děti. Ano, s takovými akademiky už dávno nejsou učitelé. V celé historii ničení střední školy jako zdroje vědění totiž neproběhly žádné protesty učitelů ani proti takovým učebnicím, ani proti takovým programům, ani proti takovým metodám. Takže je možno říci, “učitele” taková “škola” zcela uspokojuje.

Ale vždyť to se nestalo přes noc. Bylo to před 200 lety, kdy tito starověcí učitelé (Vivat Academia! Vivant professores!) začali měnit cíl učení mladých lidí z cíle „učit mladé lidi využívat znalosti“ na cíl „tučný život učitelů“. Nyní učitelé děti neučí, protože sami většinou nevědí, o čem ve třídě v hodinách blábolí, nyní na tomhle blábolení „jen“ vydělávají. Jak ti, co „učí“ děti, tak ti, co učí učitele a další.

Zde je čerstvý dojem někoho, kdo snil o získání „vysokoškolského vzdělání“, převzatého z internetu.

„Moderní vysoké školství je fikce

Institut jsem studoval dvakrát – poprvé jsem nastoupil v roce 2001 a kvůli jistým okolnostem (musel jsem si vydělávat) jsem studium skončil již ve 4. semestru a nastoupil „akademické volno“, které trvalo téměř 20 let …

Nešel jsem do toho proto, že bych opravdu potřeboval diplom, ale chtěl jsem získat specializované vzdělání v oboru, ve kterém pracuji, a doufal jsem, že se nějak posunu ve své kariéře. A ano, podařilo se mi dostat na rozpočtové místo na jednu z „prestižních“ univerzit v regionu, protože, první vzdělání je považováno za neúplné, pak se můžete učit na “rozpočet”. Podle zákona se má za to, že studuji poprvé. Ale to je všechno lyrika, to je věc, jaká je současná vejška, pro mě – člověka 40+ a s životními zkušenostmi a ne mladého studenta, který to asi vzhledem ke svému věku moc nevnímá:

1) Učitelé jsou z velké části lidé žijící v jakémsi paralelním světě, který s tím reálným nemá nic společného, od slova vůbec.

2) Přednáška je prosté čtení starých učebnic a zapisování si standardních tezí, které jsou již morálně a fyzicky zastaralé, jakýkoli dotaz na Wikipedii bude mnohem informativnější a přínosnější.

3) Většina přednášky je vyprávění o rodině přednášejícího – o jeho dětech, o manželovi, jak relaxoval a další nepodstatné žvatlání.

4) Teorie, kterou učitelé dávají, je zastaralá již před 20-30 lety, zejména v části předmětů souvisejících s ekonomikou, informatikou a dalšími vědami, kde každých 3-5 let narůstá obrovské množství informací.

5) Učitelé-fanatici-výzkumníci, to je samostatná kategorie, která se zabývá kurevsky zbytečným výzkumem, vyprávějící, že jakmile si jich všiml jeden ze slavných lidí a pochválili je (no, jen aby ty lidi drželi v pozadí) a teď nastavili tyto studie jako cíl svého života, obviňujíce ostatní, že nerozumí jejich genialitě.

6) Zkouška je obecně samostatná písnička – semestrální práce, učitel sám radí, u koho si její napsání objednat, protože to dělá levně. Odpovědi na otázky testů – obecně je vše hloupě opsáno z mobilního telefonu, učitelům je to fuk.

7) Vzhledem k tomu, že jsem letos dokončil čtvrtý ročník, stále jsem nepochopil, jaké znalosti jsem vlastně získal, kromě toho, že vím, kolik stojí práce v kurzu a na kterých stránkách hledat odpovědi na otázky, na to které téma. Sebevzděláváním jsem získal stokrát a dokonce tisíckrát více vědomostí.

8) Ve výsledku řeknu, že naše vysokoškolské vzdělání je spláchnuto do záchoda – momentálně jsem šéfem organizace, kde pracuji a nikdy nepožaduji po zaměstnancích diplom z VŠ, ale pouze znalosti v oboru, ve kterém pracujeme.

9) Je mnohem poctivější a levnější koupit si diplom a získat znalosti sebevzděláváním a úzkoprofilovými kurzy, od skutečných praktiků, než tohle všechno, žíjící z rozpočtových peněz…“ kiryuha.

Vyřešte alespoň tyto dva problémy!

O tom, co přesně je potřeba s výchovou a hlavně výchovou dětí udělat, jsem už psal tolikrát, že teď nebudu vyvolávat polemiku o tom, jak je dobré nikdy nebýt bitým dítětem. Zaměřím se na dva body.

Musíme skončit s nějakými osobními příběhy ve třídě nebo přednáškami – musíme skončit s ignorováním pokroku. Lekce by měla být ve formě filmu, je jasné, že kaligrafii, kreslení nebo diktování nelze dělat formou filmu, ale vše ostatní by se mělo studentovi dostat do paměti v podobě obrázů. Nejen to, ale ve formě způsobů, jak tyto obrazy – tyto znalosti – mohou být aplikovány v životě. Úkolem učitele je po zhlédnutí filmu odpovídat na otázky. Nebudu psát ani o tom, jak testovat znalosti, v tomto případě jde hlavně o to přenést znalosti ze světa slov do světa obrazů.

Při takové výuce jakoby není vůbec potřeba střední škola – můžete studovat doma. Formálně je to tak, ale ve skutečnosti – v žádném případě! Lidé by od raného dětství měli být spojováni do týmů, kolektivů nikoli oddělováni.

A druhá otázka – je potřeba striktně odepřít dětem přístup k internetu a obecně k zobrazovací herní technice. Je potřeba vyhnat děti na ulici – pro ně by zábava měla být v kolektivu, a ne na internetu, vlastně o samotě. Do ukončení studia by dítě mělo mít pouze prostý telefon nebo jiné komunikační zařízení s omezeným počtem účastníků.

S dospělými nic nenaděláme – byli hloupí a hloupí většinou zůstanou, ale o děti je třeba bojovat.

A zakončím s internetem.

Toto je největší vynález člověka, který otevírá výjimečné možnosti pro hledání a zpracování informací o tom o čem přemýšlíte. Internet by měl podle své ideje pomáhat člověku k samostatnému myšlení. Samostatnému! (Pokud ovšem není blokovaný, promazávaný a pokud není „automatické doporučení“, na co se dívat, co číst … a to se právě dnes u nás děje – pozn.překl.)

Ale internet se za prvé proměnil v debilizátor – ve způsob, jak zablokovat informační kanály člověka o životně důležitých problémech a o nezávislých způsobech jejich řešení tím, že zatíží duševní schopnosti pro člověka neužitečnými informacemi, které jsou pro život k ničemu. Takový člověk se stává bezmocným otrokem těch, které uznává jako autority nebo kterých se bojí, a proces vlastního myšlení nahrazuje přijímáním ne vždy falešných, ale prostě extrémně primitivních informací a komunikací s extrémně primitivními lidmi.

Za druhé, internet odděluje lidi, rozhazuje je do děr bytů. Teď totiž spousta žen zůstává bez své „polovičky“ jen proto, že se s touto „polovičkou“ nemají kde potkat.

Ještě jednou!

Člověk se od zvířete liší především rozumem (vývoj rozumu vedl ke vzniku morálky). Lidskost je rozum! Dnes internet zabíjí rozum a tím zabíjí lidstvo. Od lidstva se vyžaduje, aby mělo rozum co největší počet lidí, a ne jen nějaké „křivé kebule“,u kterých přítomnost rozumu bude vždy pochybná.

A tady je problém. Je-li ve věci výchovy dětí možné přiměřenou silou (protože děti ještě nejsou dospělí lidé) získat znalosti, které rodiče vyžadují, pak je násilí na internetu nepřijatelné. Pokud někdo smí na internetu něco zakázat, tak se do zákazů okamžitě nahrnou šmejdi, idioti a pitomci, jak to dnes vidíme v podobě 450 zbabělých a hloupých kreténů dumy, kteří umí jen zakazovat (Já;

 vás předem varoval! Ale jakpak to asi vypadá u nás, co?). Jako v každé oblasti informací by i na internetu měla být naprostá svoboda a na lidi, kteří tráví život ve hrách a planém tlachání, je třeba tlačit pouze morálně, ale všemi způsoby.

Je známá Paracelsova fráze, jež ve volném překladu zní, že „všechno je jed a všechno je lékem a jen dávka promění jedno v druhé“. Na internetu dávka zábavy přesáhla hranici, po jejímž překročení se ze zábavy stal jed.

Jed pro celé lidstvo.

***


A zakončím zásadní otázkou – kdy začalo toto ohlupování lidstva? Nebo položím mnohem přesněji otázku – co lidstvo potřebovalo ke svému vlastnímu zhloupnutí?

Ohlupování započalo, když začala být vštěpována protilidská myšlenka, že žvanění bez praktické hodnoty může být lidstvu užitečné. Nejspíše to začalo tlacháním kněží a šamanů, i když z hlediska veřejné morálky je náboženské tlachání, byť ve své podstatě nemá žádný užitečný obsah, možná tím nejužitečnějším z těchto žvanění. Opakuji, výlučně jen pro zachování morálky společnosti.

Pak se toto žvanění změnilo v tlachání jen o tom, aby „jistí“ ukázali svou moudrost a inteligenci, což se stalo zábavou povalečů. To je žvanění „teoretiků“, filozofů a spisovatelů literární banality. Pak přišlo čistě žvanění pro zábavu a pak žvanění novinářů o tom, co pro posluchače není důležité a není to jasné ani novináři samotnému.

To už je tlachání na zabití času vlastního života. Neužitečného života.

Všechny tyto druhy žvanění dnes umožňují žvanilům, kterých je „ zrozeno nespočetně“, občas vydělávat pěkné peníze, ale už samotná představa, že toto žvatlání je pro lidstvo nezbytné, je pro lidstvo smrtící. A právě internet dovedl toto tlachání do bodu idiocie a naplnil celý svět žvaněním, které ochromilo celé lidstvo.

Pokud se tedy na problém podíváme hlouběji, pak je důvodem kupodivu pokrok – pokrok poskytl příliš mnoho dodatečného produktu, na kterém tito zbyteční řečníci žijí. A lidstvo souhlasí s tím, že je bude krmit. (Ale není paradoxem to, že zbavovat „zbytečných lidí“ se chtějí právě takoví zbyteční řečníci? Co jiného jsou tzv. „demokraté“ a různí ti „dobrotiví mecenáši“ a jejich pomocníci třeba z „naší“ vlády?? Co je celý ten svět takzvané „západní civilizace“ A její současné podoby kapitalismu, který potřebuje, a vlastně ze své podstaty přímo vyžaduje ohlupování lidí, aby kupovali a kupovali a kupovali, a vlastně co?? – pozn.překl.)

KONEC

Jurij Ignatěvič Muchin

Přeložil Peter 008

sdílet na

29 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Lubek
18. 2. 2024 21:05
Ohodnotit příspěvek :
     

Co je celý ten svět takzvané „západní civilizace“ A její současné podoby kapitalismu, který potřebuje, a vlastně ze své podstaty přímo vyžaduje ohlupování lidí, aby kupovali a kupovali a kupovali, a… cestovali.
Cestovanie, ako je teraz štandardom mi robí koprivku. Včítane cestovania mojej dcéry. Cestujeme! Kde sú teraz lacné letenky? Ideme! Načo? Čo tam chceš vidieť? Čo Ťa zaujíma?
Dva príklady. Mal na sklonku kariéry šéfa, ktorý na moju VŠ a ďalšie vzdelávania iba hodil rukou. “Načo? Všetko je na webe. Treba cestovať! Spoznávať! Bol som v Amerike. Super. Bol som v múzeu, bola tam dokonca ponorka!” To ma zaujalo, bez zlého úmyslu som sa spýtal. či dieselelektrická, alebo jadrová. “Akože? No ponorka to bola! Aká mohla byť iná?”
Bývalý kolega ma zastavil, že precestoval celučkú Južnú Ameriku. “Nie je tam jednej krajiny, v ktorej by som nebol.” Spýtal som sa, či mal aj dáky konkrétny cieľ. “Aký cieľ, čo by si chcel za cieľ?” No ja by som keď už, rád videl miesto, kde je potopený Admiral Graf Spee v La Plate a jeho vyzdvihnutý diaľkomer. ” Graf Spee? To je kto? La Plata to je nejaké mesto?” …no, ale precestoval celú Južnú Ameriku.

Velitel
18. 2. 2024 22:23
Odpovědět  Lubek

Obávám se že z miesto, kde je potopený Admiral Graf Spee v La Plate byste byl dost zklamaný, ta lod tam už není. prostě byla rozkradena, postupně mizelo co se dalo od děl, přes vše co bylo nad základní palubou až po říšskou orlici, která byla na zádi. Jedno z menších děl tam mají před muzeem, ale není to nic zajímavého,bežné dělo jaké je i na Zuzaně II.

Lubek
18. 2. 2024 22:51
Odpovědět  Velitel

A ten skoro 30 tonový diaľkomer? Mal by byť vystavený. Nebolo ľahké ho vyzdvihnúť, ale to som iba čítal. V každom prípade, keby som ta cestoval s nejakým cieľom, zistil by som na mieste, ako sa veci majú. Teda ako píšete, že Graf Spee už tam nie je. Ak by som cestoval, ako “sa” cestuje teraz, stačila by fajočka v check-boxe, že “bol som”. Takto som chcel navštíviť raketovú základňu SSSR Pervomajsk na Ukrajine, pozrieť sa dole a tiež múzeum KGB v Moskve a pozrieť na vlastné oči odpočúvacie zariadenie operácie Ivy Bells. Rovnako múzeum Kubinka. Nuž, doba je, aká je. Tak som aspoň pozrel múzeum Lešany, Kbely, kostel Cyrila a Metoděje. Vrcholný zážitok však boli múzeá Sinsheim a Speyer v Nemecku.

19. 2. 2024 01:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Chtěl jsem sem původně hodit před spaním nějaké moudro, ale nejde to, anžto jsem již ohlupen internetem. Raději si vezmu menstruační volno, abych se ve spaní necítil diskriminovaně:

Francie řeší menstruační volno. Na univerzitě ho dostanou kvůli diskriminaci i muži
https://cz24.news/francie-resi-menstruacni-volno-na-univerzite-ho-dostanou-kvuli-diskriminaci-i-muzi/

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
19. 2. 2024 10:32

A používají s křidélkami nebo bez křidélek. Víš, už před mnoha roky, nevím proč jsem byl přesvědčen, že tato tzv. bašta západní civilizace zdegeneruje. Ale, že to dojde až do takových extrémů to by mne nenapadlo. Žijeme nyní v epochální době, kdy vládnoucí třídy zdegenerovaly na nejvyšší možnou míru degenerace a nejhorší je, že tento odporný tvor tohoto typu vychovává mladé generace a řídí naše životy. Podle toho to zde také tak skončí. A není zde moudrá síla, která by tomu udělala přítrž.

Markýza
19. 2. 2024 17:35

Ale no sak.ra.kurrwa…………..a vodkáď vám to chlapci poteče? 😀 😀 😀 Nosem leda 😀

Markýza
19. 2. 2024 17:36
Odpovědět  Markýza

Každopádně velice pobavilo, díky.

19. 2. 2024 02:04
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak, a je po záhadě pagibnutí Navalného. Možná…

“Smrt jakéhokoli člověka je tragédie. Ale stojí za to pochopit, že trombóza (oficiální verze smrti Navalného) si bohužel vyžádala a stále vyžádá životy mnoha lidí. Zemřel Dmitrij Maryanov, Alexey Buldakov, Vladimir Turchinsky. A v posledních měsících, kdy se ukázalo, že trombóza byla důsledkem Covidu, počet úmrtí v důsledku oddělené krevní sraženiny jen rostl. Někdy byste neměli ve smrti člověka hledat něčí zlé plány. Zvlášť v tak těžkých dnech.”
https://tsargrad.tv/news/navalnogo-pytalis-spasti-neskolko-nedel-neudobnye-fakty_962209

Ale je tu ještě jedna důležitá nuance. Jsou to západní zdroje, které nyní propagují verzi Navalného smrti* v důsledku vedlejšího účinku použití vakcíny Pfizer proti covidu. Je všeobecně známo, že vakcína Pfizer byla uspěchaná. Společnost přitom o rizicích věděla, a tak s úřady západních zemí předem podepsala dohodu o jejich zproštění odpovědnosti za případné negativní důsledky použití vakcíny. Následky ale byly a dostavily se i roky po očkování..
A na konci:
Měl smůlu, že patřil mezi 20 % těch, kteří zemřou, především na trombózu, do 5 let po očkování.

https://1url.cz/6uXmu

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
19. 2. 2024 02:24

Sakra. Ještě toto:
Komentář uvádí, že Navalnyj byl čtyřikrát nebo pětkrát očkován lékem Pfizer. V tomto ohledu není jeho náhlá smrt na trombózu nijak zvlášť překvapivá…
Takže, Markýzo, žádný vlastenecký osputníkování, ale kozí ofajzření.)

Akorát nechápu ty “západní zdroje”. S tím měli, dopr-delekur-wašlajer, okamžitě vyrazit do boje Rusové! A rajtovat na tom! Kurwa !!!
P.S. Nechce se mi konspirativně věřit, že v tom mžení kolem smrti zmetka, když se nabízelo takové elegantní řešení, má prsty ruská 5 kolona. Ale jak jinak si to mám vysvětlit?!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Janaz
19. 2. 2024 08:10

Markýza to má asi od kolotočiara, ten najnovšie tvrdí, že Navaľnyj bol opichaný Sputnikom, lebo vraj V Rusku museli byť povinne opichaní všetci väzni a personál väzníc, ale žiadny zdroj neuvádza. Ktosi účelovo zamlčal, že Navaľnyj “behal po svete”, kým bol uväznený , a na Západe sa už dávno opichávalo fajzersračkami, a hádam by si nedal pichnúť niečo ruské, čo inak na Západe ani neuznávali za dostatočnú “ochranu” pred covidom, pamätáte?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
19. 2. 2024 17:27
Odpovědět  Janaz

Markýza to nemá od nikoho, jen ji to napadlo.

Markýza
19. 2. 2024 17:33

Děkuju. A Jano, vy bacha na cévky v mozku, jo?

Albi
19. 2. 2024 08:35

S tím měli, dopr-delekur-wašlajer, okamžitě vyrazit do boje Rusové!! A rajtovat na tom!”
To snad nemyslíš vážně!

Jako že by Putin a spol. měli převzít způsoby KoZy?
Cokoliv se bez vyšetřování a neprůstřelných důkazů hodí “protivníkovi na hlavu”? Navíc když Covid a uměle vytvářené nebezpečí onemocnění + vakcína a její pozitivní účinek jsou stále ještě dezinformace? A jistě ne jen u nás.

Ale hlavně! Ať to bylo jak chtělo, má Rusko klesnout až na úroveň KoZa a kvůli jednomu zrádci možná ztratit část své reputace a důvěryhodnosti kterou si získalo za těch 30 nelehkých let?

19. 2. 2024 17:56
Odpovědět  Albi

Albi, sory jako, ale se-reš mimo mísu. A to tak, že fest. Protože to covidočkování se přímo nabízelo jako nejpřirozenější a nejjednodušší vysvětlení bez konspiračních úvah o najatých vrazích, at již tou či onou stranou za tím či oním účelem. Tak jaký “házení na protivníkovi hlavu”? A jakýpak neprůstřelný důkazy máš medle na mysli? Takový, jako v odprásknutí nordstrýmu, či v sestřelení malajského letadla, či “masakru” v Buči?
S kterými si KoZa vytírá pr-del?
Reputaci a důvěryhodnost by naopak získalo, protože to je skutečně to vůbec nejpravděpodobnější vysvětlení – které mě, mimochodem, napadlo okamžitě jak jsem se o smrti zmetka a na co pagip dozvěděl, ještě dřív, než s tím kdokoli jiný, včetně cargradu, vylezl – a ještě by vyrazilo konspirativní karty z rukou protivníka! Tak jaký klesání na úroven atd.? Trvání na pravděpodobnosti – což je prokazatelně a doležitelně smrt na trombózu, jako následek covidočkování fajzrem – je dle tebe “klesání” na úroven KoZy? Jaká tady chceš “nevyvratitelná fakta”? Chcíp na trombózu? Chcíp. Je trombóza častým vedlejším účinkem fajzru? Je. Nechal se otečkovat fajzrem? Nechal. Tak co víc ještě chceš?

Albi
19. 2. 2024 20:14

To nevyvracím. Jde mi o to, že se mi nelíbí doporučovat “móresy” KoZA.

A co se týká těch důkazů – pitvali ho? Mají ten nález oštemplovaný?
Myslím, že si 5. kolona dala velký pozor, aby byl pohřben včas, než něco takového napadne zničené a s pláčem nad ním se hroutící Moskvany. Jinak by jim za to Ami i Pfizer pěkně poděkovali.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-sazka-na-jaro-alexeje-navalneho-jeho-smrt-muze-probudit-ty-kteri-mlci-246031#
A jinak – jako bys neznal KoZa, zvlášť, když jiám “teče do bot”! Co všechno bylo pravděpodobné až jisté na první pohled snad každému kdo chtěl a dodnes se s tím operuje jako jasná vražda rukama Ruska, Že tomu nikdo nevěří – ani sami autoři, nic neznamená.
Celý svět to slyší a x krát opakovaná lež …. může minimálně vzbudit, když to potřebují, aspoň žádoucí pochybnosti.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
20. 2. 2024 00:47
Odpovědět  Albi

Myslet si můžeš co chceš, ale bude se dělat podrobné vyšetření, takže i pitva. Se štemplem!
Trvání na pravděpodobnosti nejsou móresy KoZa! Móresy KoZa jsou přesně opačné! A právě to, že s tím vylezli západní zdroje, je strategickou informační óbrchybou. Měli s tím vylézt Rusové a useknout tím všechny ty konspirativní kydy! Právě proto ta poslední věta: Nechce se mi konspirativně věřit, že v tom mžení kolem smrti zmetka, když se nabízelo takové elegantní řešení, má prsty ruská 5 kolona. Ale jak jinak si to mám vysvětlit?!
Takže jak jinak si mám to mžení a váhání, zatímco se KoZa nazouvala do VVP že to nájemná vražda na jeho příkaz, vysvětlit?
Ledaže by… Ledaže by to byla perfektně připravená akce. Protože, na druhou stranu, když s tím vylezla KoZa, které bl-bci důvěřují, a ne Méda, kterému nevěří, vypadá to pro kozí chlívek jaksi poněkud jinak, že. Tak náko důvěryhodně pro to kozí stádo. Třeba pár kozím redaktorům nabobtnalo konto. Ach jo. Tak jsem nakonec stejně skončil u konspirace…

Albi
20. 2. 2024 10:58

Tady se neshodneme, ale nakonec na tom houby záleží.

Markýza
19. 2. 2024 17:32

Ale klidně – já se nehádám, jen že jsem někde odchytila, že i Sputniček má svoje následky – ale to je vyloženě JPP a podle mě zrovna tohle se dozvíme nejdříve tak za padesát let.
Ostatně, jestli je moje teorie o smrti z vyděšení správná, bude logicky v Rusku takových případů pomálu.

20. 2. 2024 00:56
Odpovědět  Markýza

V každém případě se Sonička P. podivovala, proč vyrobili právě takový sputnik dle zastaralého receptu, který má také eané vedlejší následky, když ruská lékařská věda je přitom mnohem, mnohem dál. A hned to rozebrala, o kolik dál a co měli hodit do výroby. Škoda, že mě nepadlo stáhnout si to. Jenže to bych toho měl v de-bilovi v archívu tolik, že bych se v tom nevyznal. No, já, když to řekla, se, jakmile to řekla, nepodivoval, ale konspiračně zamyslel. K jakému úsudku jsem dospěl, je vám, tuším, jasné…

unor 2022
19. 2. 2024 08:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Kdyz dva delaji totez, vysledek neni nikdy totez.
A plati to i pro pouzivani internetu.

skeptik
19. 2. 2024 08:28
Ohodnotit příspěvek :
     

Kdysi museli lidi pracovat a vyrábět vše potřebné aby mohly přežít.
Pokrok umožnil spoustě lidem se jen přiživovat na práci druhých a je to čím dál horší.

Putinovec
19. 2. 2024 09:17
Ohodnotit příspěvek :
     

Je potřeba se vrátit ke knihám a způsobu učení z doby , kdy nějaký národ skokově postoupil kupředu .
A nemusíme dlouho hledat . Toto vše najdeme v době Stalina .
Takže pokud vyjdeme z tvrzení Stalina “Praxe je kritérium pravdy” , tak zde máme doslova vědecky potvrzeno , že tímto způsobem , za použití těchto učebnic , myslím tím těch základních učebnic , je možné během jedné generace změnit schopnosti vnímání celé populace .
Samozřejmě s tím souvisí i způsob výuky , sklon lavic , umístění sedadel , počet žáků na jednoho učitele a znovu zavedení statusu učitele , jako váženého občana , který je finančně hodnocen tak , aby se mohl plně věnovat svojí práci .
A na závěr je nutné dodat , že nejlepší odborníky , pouze takové , kteří mají dlouholetou praxi a vykazují znalosti při práci s dětmi , je možno nechat pracovat v mateřských školkách . Tam vše začíná a není možné nechávat tam břídily , kazící charakter dětí už na samém začátku .

Pavel z Moravy
19. 2. 2024 10:51
Odpovědět  Putinovec

Naprostá pravda. V Rusku se to možná časem podaří. Tady by to bylo možné pouze tehdy, kdyby k moci přišli opět rozumní a znalí lidé. Určitě zde nějací jsou, ale jejich pozice nebude ve společnosti jako je tato podporována. Vám asi nemusím říkat co Dulles pronášel, co říkal a připravoval pro generace východu, tedy jak chtěl likvidovat dětskou duši a jaké nešvary chtěl zasít do mladých lidských tvorů naší oblasti, aby mu vykvetl ten květ degradace mladého člověka. Toto zde právě teď probíhá. A najde se síla, která to změní a společnost očistí? Přál bych si aby se našla i když já se toho asi nedočkám. Bohužel budovat a obnovovat je mnohem těžší než bořit. A jak dlouho to potom opět vydrží? Jak dlouho budem ještě zrát?

Albi
19. 2. 2024 11:06
Odpovědět  Putinovec

Židé, komunismus, STALIN – taková zakázaná slova? Chcete být označen za nepřítele lidstva a kapitalistického pokroku? 🙂

Samozřejmě že máte pravdu, kdo chce, musí to uznat, dnes je už dost informací, aby si každý mohl názor opravit, ale toho Stalina se lidé pořád bojí jak pověstný “čert kříže”. Ještě tak, být snad považován za komunistu.
Dokonce třeba chtít, aby se každému žilo dobře a bez obav z hladu a nuceného “bezdomovství” jako nějaká “socka”?

Stalinovi přísluší jen slova gulagy, popravy, čistky a “rudý teror”.

Pavel z Moravy
19. 2. 2024 17:04
Odpovědět  Albi

Přestaňme se bát co našim názorům řeknou druzí. Je mi absolutně jedno co si o mně myslí druzí. Oni moji duchovní podstatu netvoří. Já mám rád a kloním se k tomu co je pro mne přínosné a dobré.

Putinovec
19. 2. 2024 17:05
Odpovědět  Albi

Nebál bych se použít slova Bolševik . Ptotože Stalin skutečně Bolševikem byl , tak jako mnoho lidí tehdy i dnes .
Jen si musí každý udělat pořádek v tom co slovo bolševik charakterově obnáší a jak je propojeno s vnitřní Mírou , svědomím .

Albi
19. 2. 2024 20:28
Odpovědět  Putinovec

Lidi většinou dávají přednost “statkům” materálním, hmatatelným a hlavně viditelným a patřičně okolím závidějícím.
Kampak na ně s “duchovnem” a ještě z východu.

Už dost zlé je, že USA s celým KoZa nemůže ani sankcemi donutit Slunce, aby vycházelo na Západě -)

Administrátor
P.A.Semi
19. 2. 2024 21:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Inu, k závěru článku – žvanění je také neméně a spíš více i tento článek…

Myslím, že dnešní děti kazí především mobily (chatování), nebo hry… Nekazí je přístup k informacím a leckterým encyklopediím, který naopak prospívá…

A ovšem – přiměřený věk pro začátek práce s počítačem je tak asi 12-14 let, ne dřív…

A pro společnost celkově je velmi prospěšné, že proti monopolu na informace ze strany velkých Médií a Televizí a Tisku lze dnes postavit lidovou Žurnalistiku, samizdat dnešní doby… Jako je mimo jiné i tenhle web pokec24.cz … Sice nejsme tak profesionální, jak velká média, ale zase na nás nemohou na všechny tlačit Oligarchové a Propaganda Režimu, abychom cenzurovali a ohýbali a psychologicky manipulovali podle jejich jednotného zadání…

Takže tím došlo k ohromné demokratizaci informací, a zrušení internetu by byl návrat k Informačnímu Feudalismu…

πα½