Krize UKRAJINA

Putin o víkendu rázně přitvrdil! Babiš se trefil do černého – odtajňujeme zákulisí NATO!

16. ledna 2023

ČRHistorie Války ArmyHlavníKomentářePolitika & Lid. právaSvět

 

V neděli 11. října 2015, podle oficiálního záznamu jednání velení NATO ČJ: 254 DSC 15 F , bod 86,  navrhnul generál Petr Pavel defacto rozpoutat nové kolo závodů v jaderném zbrojení s Ruskem. Naštěstí český generál tehdy se svým voláním po rozmístění dodatečných nových jaderných zbraní na ochranu Pobaltí a dalších nových zemí NATO narazil u USA, a i několik let po jeho tehdejším návrhu, Jessica Cox, (USA), nejvyšší šéfka NATO pro jaderné zbraně, udržela zdrženlivý postoj USA v této otázce – tedy udržela politiku nerozmisťování a nerozšiřování nových jaderných zbraní v Evropě namířených proti Rusku, jako základní kámen jaderné politiky NATO. A zabránila tak obrovské a v důsledcích naprosto nevypočitatelné eskalaci konfliktu mezi NATO a Ruskem vyvolaném událostmi na Ukrajině v roce 2014. Protože prezidentský kandidát Babiš se do svého soupeře generála Petra Pavla včera pustil právě pod heslem:  Nezavleču Česko do války. Jsem diplomat, ne voják, a vyvolal tak zuřivou reakci českých kavárenských médii, rozhodli jsme se v dnešní analýze, blíže se podívat na válečnickou minulost generála Petra Pavla, který už v roce 2015 vážně navrhoval nejvyššímu velení NATO, aby začalo balancovat na ostré hraně jaderné apokalypsy v Evropě.

V dubnu 2016 generál Petr Pavel vykonal inspekci Ukrajiny (foto dole) a při ní vyhlásil podle záznamu NATO vůči Rusku toto ultimátum:  V dobách, jako jsou tyto, je politický dialog užitečný a nezbytný, pokud chceme snížit riziko vojenských incidentů, a vyjasnit a vyřešit vážné neshody. To ale neznamená, že dojde návratu vztahů na minulou úroveň. K tomu nedojde, dokud Rusko znovu nebude respektovat mezinárodní právo! Tedy na vzdory minským dohodám, už v roce 2016 generál Petr Pavel, třetí nejvyšší funkcionář NATO, na Ukrajině jasně deklaroval, že NATO bude vojensky podporovat Ukrajinu proti Rusku, a nebude respektovat minská ujednání podepsaná Francií a Německem, a to dokud se Rusko nestáhne z Krymu, a rebelové nekapitulují! Účelem návštěvy Petra Pavla na Ukrajině byla inspekce dosaženého pokroku ukrajinských ozbrojených sil a zbrojního průmyslu. Generál byl dle vlastních slov, velmi spokojen: the scope of reforms is truly impressive considering the backdrop of real-life operationsProtože Rusové velmi dobře monitorují podobná vyhlášení, je jasné, že Putin dostal už v roce 2016 svodku, varující před tím, že Minské dohody, jsou jen zastíracím manévrem. Je tak zřejmé, že Babišovo heslo: Nezavleču Česko do války. Jsem diplomat, ne voják. Má oporu v generálových vyhlášeních, a to ještě není zdaleka vše, co dnes odhalíme.

2
2

Jaderná válka mezi NATO a Ruskem je konečný scénář pro Evropskou civilizaci i celý svět. Kdysi v šedesátých letech čeští válečničtí generálové požadovali po SSSR přidělení několika desítek jaderných bombiček, aby mohli uskutečnit svůj plán na pochod České armády k Rýnu. Bomby nedostali, a i v osmdesátých letech byly ruské jaderné rakety rozmístěné v tehdejším Československu pod výhradní sovětskou kontrolou. Jessica Cox, šéfka jaderného ředitelství NATO, se v roce 2020 pochlubila, že USA od skončení studené války odvezly z Evropy více než 3000 jaderných zbraní, a zbylé, výhradně letecké bomby uskladnily na několika vojenských základnách. Coxová také potvrdila, že Rusko zmodernizovalo svoje taktické jaderné zbraně, proto aby čelilo konvenční vojenské převaze NATO. A že díky této modernizaci ruských nestrategických jaderných zbraní,  (které nedoletí do USA, a za Rýn,) má a bude mít v tomto desetiletí Rusko jadernou nestrategickou převahu na evropském válčišti. Tuto jadernou nestrategickou převahu Ruska ovšem vyvažuje jaderné strategické odstrašování USA, a mnohem větší zbrojní a válečný potenciál NATO.

Klíčovým bodem pro pochopení nebezpečnosti návrhů generála Petra Pavla z roku 2015 je vymezení pojmu, strategická jaderná zbraň. Ve smlouvách mezi USA a Ruskem je strategická jaderná zbraň definovaná zejména svým doletem. A to je velmi zavádějící kategorie, neboť z ruského i amerického pohledu je strategická jaderná zbraň taková zbraň, která dokáže doletět do Ruska, a nebo naopak do USA. Rakety Iskander s doletem 600 km, tak nejsou strategické zbraně z pohledu USA, protože je nemohou ohrozit, dostřelí jen na severní Moravu. Ale obdobné rakety, nebo letadla F-35 rozmístěné v Pobaltí (Lotyšsko, Zilupe), a nebo na Ukrajině (Šostka), dostřelí, či doletí  až do Moskvy. Vzhledem k tomu, že nestrategické jaderné zbraně potřebují mnohonásobně kratší čas k dosažení cíle, jsou obtížně detekovatelné i zničitelné, představuje jejich rozmístění obrovský problém, protože nestrategické jaderné zbraně NATO rozmístěné v Pobaltí a na Ukrajině mohou zničit hlavní části Ruska, kdežto ty samé ruské zbraně rozmístěné v Kaliningradu či Bělorusku mohou zničit pouze země bývalé Varšavské smlouvy. Rozmísťování jaderných zbraní v NATO je proto tedy velmi nebezpečné a vyvolává obrovské nebezpečí jaderného konfliktu. Jinými slovy – Rusko má tolik nestrategických jaderných zbraní právě proto, že vzhledem k blízkosti evropské části NATO, nepotřebuje u velké části jaderných zbraní daleký dostřel, a zároveň těmito zbraněmi nepotřebuje napadnout USA a další odlehlé západoevropské země NATO.

Generál Petr Pavel v říjnu 2015 při odpovědi na příčiny slabé obrany Pobaltí, argumentoval, že v Pobaltí jsou nepříznivé geografické podmínky pro včasné soustředění dostatečných sil, a pokračoval, že: Možná nastal čas, znovu začlenit jaderné plány do plánování obrany. ( Fr.originál: Le moment est peut-être venu, ajoute-t-il, de réintégrer les plans nucléaires dans la planification de défense. Dokument se stáhne v doc.) Vzhledem k tomu, že jaderné plánování bylo od vzniku NATO jeho nepřetržitou součástí, ovšem od skončení studené války, pouze jako reakce na protivníkův první jaderný úder, nelze chápat požadavek generála Petra Pavla jinak, než jako volání po znovuzavedení prvního jaderného úderu do plánovací strategie NATO a volání po opětovném rozšíření nestrategických jaderných zbrání na území Evropy! Podle nejužšího výkladu generálových slov, by ruský konvenční úder na Pobaltí, znamenal podle jím navrhované doktríny jadernou odvetu z NATO. Tím by ovšem generál Petr Pavel rozpoutal jadernou válku! A zničil minimálně Evropu!

V Rusku musela slova generála Petra Pavla o prvním jaderném úderu vyvolat značné znepokojení, protože v říjnu, kdy je vyslovil, byl už ve funkci v nejvyšším velení NATO! Nelze se proto divit, že Putin nepřipustí rozšíření NATO o Ukrajinu, jak vyhlásil před útokem.

Když už jsme u Putina, ten o víkendu přitvrdil, a své nové raketové útoky už zaměřil, ne na trafostanice a rozhody elektřiny, ale na turbíny tepelných elektráren. Rozdíl je v délce oprav – místo měsíců, to budou nyní roky. Vyrobit novou turbínu, a postavit pro ni novou halu, trvá léta. Putin se chová stejně jako Nixon, zvyšuje ničivou sílu bombardování, aby donutil protivníka přistoupit na “výhodný mír”. Tento jasný signál dává opět za pravdu Babišovi, že potřebujeme diplomata, a ne generála. Diplomat mír vyjednává, generál diktuje poraženému protivníkovi. Ultimátum Petra Pavla Rusku z roku 2016 sděluje Rusku, že NATO nepřestane dokud Ukrajina nedobude Krym a rebelská území! To ovšem zřejmě vyvolá jadernou válku!

3
3

Foto: Burštýnská tepelná elektrárna po ruském raketovém útoku na turbíny. Mimochodem tato elektrárna dodávala elektřinu do EU v rámci tzv. Burštýnského elektrárenského ostrova. Cílem projektu bylo vyrábět elektřinu v době, kdy jí je v EU nedostatek

Tuto analýzu jsem napsal díky zuřivému ryku pražské kavárny na Babiše, kvůli jeho nejnovějším plakátům, jak jsem psal v úvodu. Osobně jsou mi nesympatičtí oba. Chci ovšem mír, aby moje děti a vnoučata měli jistotu, že nepadnou v nějaké nesmyslné válce, a nebo jim Iskander nepřistane na hlavě.  Tak se mějte a držte míru palce!

AUTOR:  Michael Svatoš

sdílet na

171 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Autor
16. 1. 2023 14:01
Ohodnotit příspěvek :
     

O výsledku bojů na Ukrajině zcela jistě nebude rozhodovat KDOKOLIV od nás. Vůbec ne a ani náhodou. Kolonie přece nebude určovat kolonizátorovi, co má dělat. A my jsme v postavení kolonie.

JURA
16. 1. 2023 17:06
Odpovědět  Peter 008

NATO zavelí a pošle slovanské maso s ČR a SR do mlýnku , výzbroj milerádi zašlou , sněmovna navrhne , prezident podepíše a bude . Divil by se tomu někdo po tom co se v Evropě a u nás děje.

František
16. 1. 2023 17:38
Odpovědět  JURA

Oni prostě donutí Putina k vybudování průplavu mezi Kanadou a Mexikem. Už by jim to přání mohl vyplnit. Posejdonů už má na to dost.

Autor
16. 1. 2023 20:27
Odpovědět  František

Ono to není tak jednoduché. Poseidony, pokud vezmete jen oficiální pohlášení mohou nanést jaderné tsunami, ale ne jen tak vytvořit tsunami ve vodě. Laicky řečeno k tsunami potřebujete poměrně široký “záběr” příčiny “vzdutí” vlny vody. Výbuch na jednom místě – z jednoho zdroje velice pravděpodobně tsunami nevytvoří. Vemte koberec a zkuste vytvořit pohyb podobný vlně. Jednou rukou se vám to prakticky jistě nepodaří, ale vemte koberec dvěma rukama na krajích a “pošvihněte”. Hotovo.
Hlavní výhoda Poseidonů je v “neulovitelnosti” během pohybu, schopnosti “čekat” na svoji dobu a nečekanosti zásahu, navíc podle parametrů může plout i řekami. Není možno vyhlásit poplach předem, což u drtivé většiny ostatních raket lze. Jen si spočítejte, že má-li taková raketa rychlost dejme tomu 4 000 km za hodinu, pak vzdálenost např. 6 000 km proletí za hodinu a půl. A i když ji třeba nesestřelíte, pak díky satelitům máte něco kolem hodiny na varování, tj. mimo dobu kdy vyhodnocujete.
To vůbec nic nemění na děsivosti Poseidonů pro nepřítele. Následky i tak budou obrovské.

scale_12003.jpg
Boomer
16. 1. 2023 21:28
Odpovědět  Peter 008

..jako mladí bejci jsme na přání vyráběli tsunami holkám v bazénu.. chtělo to jen koordinaci tří řad, zdatných a rozverných mládenců, držících se za ramena, první řada hrudníky vytvořila vlnu, kterou další dvě řady v určitém rytmu zvětšily a popohnaly proti stěně bazénu. Ve výsledku to opláchlo i maminy na břehu..
Tudíž správné načasování exploze několika řad torpéd by mohlo dokázat totéž.. pro odborníky na hydrodynamiku by cosi takového nemuselo znamenat problém.

Autor
17. 1. 2023 08:51
Odpovědět  Boomer

Jistě, znám, to dělá i malé dítě, když se koupe a dovádí, ale tady nejde o uzavřený prostor a jde o fyzikální zákony, které nelze obejít.
Ostatně podobnou vlnu ve větším “rybníku” by se vám jen tak za pomoci “pouze lidské síly” nepodařilo vyvolat. Ale uvědomte si, že vlna není tsunami, jedná se o zásadně odlišné fyzikální procesy!! Mimochodem my jsme to jako kluci zkoušeli na “větší ploše”. Výsledek byl, ale docela neškodný a spíše jako “pohlazení”. A to nás bylo přes dvacet – kluci ze dvou tříd.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
17. 1. 2023 14:27
Odpovědět  Peter 008

..inu, okamžitý výkon člověka je obtížně stanovitelný a v poměru s explozí v řádech kilotun TNT opravdu zanedbatelný. Ale destrukční účinky pohybu kapalin se dnes celkem běžně simulují ve specializovaných laboratořích.

František
16. 1. 2023 23:30
Odpovědět  Peter 008

Já jsem nepsal jen o jednom posejdonu. Psal jsem, že jich má Putin dost. Výbuch pěti posejdonů v řadě najednou by udělalo své.

Pavel K
17. 1. 2023 07:34
Odpovědět  František

😂 👍 👍 😂

sergej
17. 1. 2023 05:16
Odpovědět  Peter 008

Nálože prý zmenšili ze 150 na 50Mtnt protože vlna by jinak oběhla zeměkouli a spláchla i rusko, tak tolik asi k tomu.

Standa
17. 1. 2023 06:37
Odpovědět  sergej

Ono to bude už ouplně jedno. Jestliže vyletí Sarmaty, Minutemany,Zirkony,zbraně z vesmíru ,z moří atd. bude spláchnuto všechno.
Ani jedna strana si to nedovolí, jde pouze o konvenční válku a ovládnutí zdrojů v RF.

Pavel K
17. 1. 2023 07:39
Odpovědět  Standa

Tyhle zbraně co tuna o nich píšeme jsou známy že, ale kdoví co mají ještě za bukem a co drží v tajnosti. Nevěřím, že by rusové vyložili karty na stůl.

ZMann
17. 1. 2023 08:11
Odpovědět  Pavel K

Přesně tak.

Standa
17. 1. 2023 09:12
Odpovědět  Pavel K

Geofyzikální zbraně?

Pavel K
17. 1. 2023 10:34
Odpovědět  Standa

Někde jsem četl, že jsou schopni vyvolat tak silné zemětřesení, že by to rozpůlilo zemegullu. 😲😲😭

Julinek viršík
21. 1. 2023 03:40
Odpovědět  Pavel K

A jseš si jistej, že to je zemegulla?

me2d44
17. 1. 2023 10:16
Odpovědět  Pavel K

Jako bývalý důstojník – dneska už v důchodu – musím Vaše slova potvrdit. Když se Rus něčím chlubí, tak má v záloze něco, co je o nejmíň 2 generace novější – a účinnější. To jsem poznal i na radarech – když se mi vrátil radar po “repase” z Ruska, tak jsem se musel znovu prokousat stohem manuálů, protože pod stejným označením přišla úplně nová mašina, která měla na svém místě snad jen dveře. Jinak bylo všechno jinak.

me2d44
17. 1. 2023 10:18
Odpovědět  me2d44

Doplním: překlad manuálů neexistoval – všechno jen v Ruštině. Ale vždycky jsem se s tím dokázal poprat…

Pavel K
17. 1. 2023 10:28
Odpovědět  me2d44

Já vím že jsi bývalý voják, však už jsme si to párkrát psali. I to, že já byl taky u PVOS, jen tedy záklaďák. Já bych vojnu nikdy nepodepsal. Ani fízla. To už tenkrát cca 75-80 tak bylo, dnes vidím že jsem se v určitých věcech velice mýlil, jenže za to mohli komouši. Proč? Měli dělat tématické zájezdy na Západ a ukazovat taky tu horší stránku, ne jen to pozlátko, co jsme viděli z časopisů a TV. Věřím že by žádný 89 nebyl.

Janka
17. 1. 2023 11:33
Odpovědět  Pavel K

tak zasa ono to vtedy fungovalo tak, ze to pozlatko sa dostalo medzi podstatne viac ludi, takze vtedajsi bezdomovci boli brani skor taki, ze si za to mozu sami. Zdravotnictvo tam bolo lepsie a v tom case aj podstatne lacnejsie pre ich platy, skolstvo tiez fungovalo rozumne, byty a socialne zabezpecenie v tom case bolo viac nez dostatocne. Proste kapitalisti pustili co to plebsu, aby pri porovnani s Vychodom v tomto neboli skodni. Preto ludia neverili komunistickej propagande. Aj ti, ktori chapali system, si mysleli, ze rast produktivity prace a technologickeho pokroku dosli tak daleko, ze ta minulost je uz za nami a aj pri chamtivosti kapitalu, stale ostane tym dole dost.Az po pade Vychodu sa vraciame k stavu ako pred 2.sv.vojnou+oblbovanie a zblbnovanie populacie, predrazene zdravotnictvo a zvysok zprivatizovany.

Pavel K
17. 1. 2023 12:19
Odpovědět  Janka

No taky kapouni jeli na plné obrátky aby přesvědčili východní lůzu. Taky měli kde brát, když vykrádali kolonie, to se nám to hoduje, když nám druzí zadarmo dávají. No akdyž nás na cetky konečně nalákali, tak konečně rozjeli to co prožíváme dnes. Oni se potřebovali dostat se nám pod kůži a to se jim povedlo. Nebo si myslíte, že tohle vymysleli nedávno? Nené, to už kujou od II WW. Možná i dříve.

Rapa
16. 1. 2023 22:13
Odpovědět  František

!,, Zprávy z dneška na ,,Pravda.ru” : Šílený západ nepřestává,hrozí přímý střet ! TASS : ,,Testy Poseidonu dokončeny a jaderná munice je připravena pro ponorku Belgorod.Její hlavice letí v hloubce 1km rychl.200 km /hod s výtěžností až 100 megatun-exploze zvedne radioaktivní vlnu 500 m vys.,ta změní Anglii v radioakt.pustinu. 2. V akci je už i fregata Adm.Gorškov s hyperson.střelami Zirkon s jadernými náložemi. 3. TU 160,TU 95 ms a TU 22m3 jsou rovněž připraveny i s jadernou municí. !! Díky naší vládě se i my stáváme cílem v Evropě spolu s ukrajinou !!

zuza
16. 1. 2023 17:41
Odpovědět  JURA

veru tak, a druhého generála Svobodu nemáme…..

Boomer
16. 1. 2023 21:39
Odpovědět  zuza

.. možná by stálo za zamyšlení, proč generál Opata rezignoval na post náčelníka štábu armády. A to v době, kdy z titulu svojí funkce s velkou pravděpodobností měl dostatek informací o tom, jaká je situace na východ od nás a co se možná bude brzy dít ..

janle57
16. 1. 2023 20:09
Odpovědět  Peter 008

Všem fanatickým příznivcům českého gen. Pinocheta,který horuje pro jadernou
válku s Ruskem se rozsvítí až ve chvíli,kdy nad Prahou exploduje termonukleární
nálož,kterou spolehlivě doručí jedna z hlavic rakety Sarmat,pak si s obnovou Ukrajiny
patrně můžeme přestat dělat starosti stejně jako se starostmi,kdo bude zajištovat
obnovu ČR,ještě,že tu máme soudruhy Fialu,Němcovou,Fischera a další rusobijce,
Ti již určitě pro tenhle scénář něco vymyslí.

Standa
17. 1. 2023 08:12
Odpovědět  janle57

Oni budou vymýšlet v Tunelu K 111.Naproti Úřadu vlády Ká je sice tajný , ale vede pod a do katakomb pod Letnou až ke Hradu,kde jsou všude protiatomové kryty od Stalinova pomníku až pod Hrad ,jsou určené pro dlouhé přežití..Vchod je i ( všimněte si naproti předsednictvu vlády na ul.Edvarda Beneše ) je výše ve skále.Jsou to železná vrata. Od Úřadu tam vedou nejen podzemní chodby , ale i ze stanice Malostranská metro. Všimněte si odbočky do prava.
Je tam i nemocnice atd.Kryty jsou určeny pro cca 1000 lidí( ne pro MČČ)!
Pokud už nebudou u protektora.
Těm se ,, nerosvítí” nikdy! Pokud nedostanou ránu do lebeni!

Janka
17. 1. 2023 11:33
Odpovědět  Standa

ak to tam preziju, co potom?

17. 1. 2023 09:24
Odpovědět  Peter 008

To jistě ne, ale kdokoliv od nás bude rozhodovat o tom, zda budeme servilní kolonií dělající cokoliv, co si jejich páníček usmyslí, nebo se budeme snažit o politiku podobnou Maďarsku. V současné době jsme v situaci, že vítězí bohužel ta první varianta. Mají PS, mají senát a budou mít prezidenta. Volba mezi Pavlem a Babišem je Sophiinou volbou. Oba jsou servilní slouhové Bruselu a Washingtonu. Jediný rozdíl je v tom, že u zeleného mozku je pravděpodobnější přímé zapojení do války.

Aleš
16. 1. 2023 14:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusko už vyhrálo ať si každý říká co chce. Západ co zasel to sklidil.
Dnes jde jen o je jedno, zastavit to, další a další mrtvý, to vyhovuje jen USA, jejich zbrojovkam.

Rapa
16. 1. 2023 22:28
Odpovědět  Aleš

Jenže západ chce dodat těžké tanky.Jako první je slíbila Anglie.A dnes dorazila na zaškolení pro rakety s delším doletem do USA první skupina z banderstánu. USA chce válku v evropě rozšířit za každou cenu a rusko se připravuje i s nejmodernější municí.Medveděv prohlásil,že belgorod může čekat 100 mil od pobřeží v oceánu a udeřit i na USA.

Standa
17. 1. 2023 05:39
Odpovědět  Rapa

Pochybuji.Belgorod nezaútočí na území USA , jako první.Je to plácnutí do vody.Bylo by to vyvolání celosvětové války.Ostatně Belgorod může být velmi rychle zničen.
Pokud by se USA a jeho satelity odhodlaly přímo zaútočit na RF bylo by zaútočeno zbraněmi hromadného ničení ( a právě tak odpovězeno)a Belgorod by v tom případě byl nebezpečím a byl by zničen již současně s naplánovaným útokem.

Standa
17. 1. 2023 06:03
Odpovědět  Standa
Standa
17. 1. 2023 06:22
Odpovědět  Standa

Bohužel. Adresu mám uloženou nicméně z google zmizela ve všech formách .
https://vk.com/wall345667219_12390
Stává se to poslední dobou velmi často. Maže se vše Ussáckému režimu nevhodné , přepisuje se Wiki pedia,mizí nevhodné weby, cenzůra panuje všeobecně. Společnost modelují Šafrové, Pečínkové a různí politologové ( všimněte si , že jim není nikdy více než 45 let) a vykládají něco o době,, nesvobody” , kterou tedy reálně nezažili a mají všechno , co papouškují, z politologických příruček vycucaných s prstu.

Autor
17. 1. 2023 08:42
Odpovědět  Standa

Belgorod prostě zmizel. Kde je? Aby ho mohli ,zničit? Na Ukrajině “stačilo” “rozkolébat” GPS a ruské rakety “náhle” měly vyšší účinnost. Myslím, že kdyby věděli, kde Belgorod opravdu je, že by na něj uspořádali hon. Mediální aby zesměšnili Rusko a Putina osobně.

17. 1. 2023 09:25
Odpovědět  Standa

Dejme tomu, že zničen. A co v podstatě autonomní torpéda Poseidon?
Měl by je dosud v útrobách? Nebo už teď odpočívají někde na dně poblíž USA? A v případě že v útrobách – jaká je jistota, že by jich v tom případě neřachlo všech šest naráz? A pak – zničit můžete jen to, co lze vypátrat.

Standa
17. 1. 2023 06:03
Odpovědět  Rapa
jiří
17. 1. 2023 07:17
Odpovědět  Standa
Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
17. 1. 2023 08:19
Odpovědět  jiří

Bohužel, v Čédině to všude zmizelo i s popisem odborníků.Asi,, Pozor nepřítel naslouchá”!
Podle hesla ,, My víme, on ví , že my víme,víme ,že on ví , že my víme atd.

17. 1. 2023 09:28
Odpovědět  Standa

K těm zbraním. čas 1:53:50

 https://odysee.com/@Petrburestv:3/profStanek:3

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
17. 1. 2023 18:59
Odpovědět  Rapa

Tak řečeno jednoduše – Challenger 2 jsou tanky z poloviny 90. let na úrovni T-80, Leopard 2A4 jsou tanky z poloviny 80. let na úrovni T-72B3. Ukrajina měla před válkou 2600 tanků T-64, T-72, T-84. Z ČR dostala 130 T-72 (včetně modernizovaných M4 – stálo nás to v roce 2005 5 miliard) a 400 T-72 z Polska. Momentálně je většina této techniky podle Ukrajinců zničená. Co tak asi změní 14 tanků z VB a 20 Leopardů? Bude o pár set mrtvých víc a jinak nic.
Mimo jiné problém celého bývalého východního bloku je v nosnosti mostů. Všechny mosty v SSSR a zemích východního bloku byly dimenzovány na ruskou techniku – tedy s nosností 40-48 tun. Leopardy i Challengery s plnou palebnou sadou váží 64,5 tuny. To znamená, že při první mostní konstrukci jsou odstaveny. Je to jeden z důvodů, proč Poláci kupují korejské K2, který se dá odlehčit na 48 tun hmotnosti.

me2d44
18. 1. 2023 13:41
Odpovědět  Rapa

Jenom obě strany – Západ i Rusko – zapomněly na to, že rozchod železnic v Evropě a v Rusku má rozdíl asi 85 mm! (V Rusku 1520, Evropa 1435). Proto jsou na hranicích Ukrajiny a Běloruska překladiště – minimálně je nutno vyměnit mašinu a podvozky. Na podvozky jsou hydraulické zvedáky vozů – ale hydrauliku ženou elektromotory. Kdyby Rusi vyřadili napájení těch překladišť (a jsou na Ukrajinské a Běloruské straně), tak se na Ukrajinu nedostane ani drezína. (Pamatuji, poslední Slovenská stanice Čierná pri Čope, celní kontrola, překladiště za hranicích – asi 2 hodiny zdržení), a pak se teprv jelo po sovětském rozchodu. Která elektrárna to napájí – a proč ještě existuje? Naco atom?

Boomer
18. 1. 2023 13:50
Odpovědět  me2d44

..řekl bych, že to vygraduje postupně, nejdřív hořela trafa jako výstraha, potom to schytala turbína. Trafo vyměníte za dva dny, když vám ho někdo pošle letecky..

me2d44
18. 1. 2023 14:19
Odpovědět  Boomer

Jedna z posledních zpráv z pravda.ru: bývalý poslanec ukrajinské rady Kiva: “vrtulník s vedením ministerstva Ukrajiny” byl u Kyjeva vestřelen ukrajinskou protivzdušnou obranou! (dnes jsem zaznamenal i to, že Rusové lákají Ukrajince do “protiútoku” a pak jen se stáhnou a počkají si, až je zlikviduje – Ukrajince – jejich vlastní dělostřelectvo – zajímavá taktika, ale může fungovat…)

me2d44
18. 1. 2023 13:53
Odpovědět  me2d44

Doplněk: kdyby to Rusi provedli, tak spojení toho polského letiště, kam západ lifruje zbraně a posily, by bylo s Kyjevem možné jen letecky – a s tím si poradí ruské migy a suchoje s protiletadlovými střelami. Kyjev by skončil do 14 dnů!

unor 2022
16. 1. 2023 14:14
Ohodnotit příspěvek :
     

Petr Pavel Zelensky.
P. Pavel je odporny (clovek) jedinec. Ale je to vlastne jeste clovek?

Boomer
16. 1. 2023 14:35
Odpovědět  unor 2022

..je to člověk jako každý z nás. Co je v něm doopravdy, to se ukáže časem, až dojde na lámání chleba i charakterů.

To poznali Andrej Andrejevič Vlasov i Sergej Kuzmič Buňačenko. Válka není legrace, ve válce jde o životy..

Standa
16. 1. 2023 16:13
Odpovědět  Boomer

,,Člověk ,jako každý z nás”?
Doufám, že ne!Co je v něm doopravdy už se ukázalo!Jeho charakter?Láme se podle potřeb na několikrát podle momentální situace.

Boomer
16. 1. 2023 20:30
Odpovědět  Standa

.. rozdíl mezi lidmi je pouze v ceně, za kterou jsou ochotni ohnout hřbet.
Pro zachování rovné páteře je ideální mít hodně tvrdou hlavu, žádné ambice a tím pádem být málo zajímavým pro případné ohýbače a lamače charakterů.
Jak mi kdysi řekl jeden starý a kupodivu slušný komunista.. blbců a haj*lů se nám dobrovolně hlásí spousta, ale my potřebujeme získávat taky chytré a slušné lidi.

Standa
17. 1. 2023 05:55
Odpovědět  Boomer

Hodně tvrdá hlava? Charakter?
https://www.youtube.com/watch?v=9SkvD2r6dq4

Boomer
17. 1. 2023 14:36
Odpovědět  Standa

.. a vy si jako myslíte, že tvrdou hlavou a charakterem jsem mysle právě tohoto pána, či spíše sluhu dvou pánů? Vám se musí vše telit polopatisticky?

Jan1
16. 1. 2023 17:11
Odpovědět  Boomer

Rusove oba zminene po konci valky soudili a povesili. Zbytek velitelskeho sboru Vlasovcu se rozutekl po Evrope, kde jim lichtenstejnsky knize dal pasy, se kterymi mohli cestovat a unikli trestu.

Boomer
16. 1. 2023 21:43
Odpovědět  Jan1

.. o zkušené žoldáky byl zájem vždycky, ovšem Západ neměl zájem o jejich ideové vůdce, kteří by je dokázali organizovat a ovládat. Proto skončili nacionalisté Vlasov a Buňačenko před soudem..

Standa
17. 1. 2023 05:58
Odpovědět  Boomer

Jak do tohoto schématu zapadá Bandera?

Boomer
17. 1. 2023 14:39
Odpovědět  Standa

..to si řešte sám, já se o něm ani slůvkem nezmínil.
Ale napovím vám, když se v tom neráčíte orientýrovat.. Bandera byl nepřijatelný pro obě strany. Pro ruský internacionální socialismus stejně jako pro německý národní socialismus. Už dva kohouti na jenom hnoji byli víc než dost, ještě tak aby se připletl třetí..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
16. 1. 2023 15:33
Odpovědět  unor 2022

Mrzká lidská bytost?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
sizok
16. 1. 2023 17:17

Dobytek, bych řekl já. Ale to bych ten dobytek urážel.
Na pozadí toho, co se děje, je válka nevyhnutelná.
Už se mnou souhlasíš, Milane?

Standa
16. 1. 2023 18:35
Odpovědět  sizok

Pouze dotaz. Je to naše válka, či budeme válčit za jiné?

16. 1. 2023 18:55
Odpovědět  Standa

Je to naše válka. Volby jsou o volbě. Pokud vyhraje guma, zvolili jsme válku. Takže naše válka volbou.

Standa
16. 1. 2023 19:35

Takže je to jasné!
Pokud zvolíme gumu volíme válku.
Nebudu volit Pávka!
Nebudeme volit toho, kdo chce posílat české vojáky bojovat za Banderovské nacisty.

16. 1. 2023 18:52
Odpovědět  sizok

Přijde na to s čím; co máš na mysli.

sizok
16. 1. 2023 19:31

Hovořím o celoevropské válce.

17. 1. 2023 10:00
Odpovědět  sizok

Pak nechápu dotaz “už se mnou souhlasíš?”
Přece tu už málem od začátku specoperace upozorňuji na Gosudarovy výroky o denacifikaci Evropy, k nimž se v poslední době asi ještě dvakrát přidaly zmínky o možné nutnosti deamerikanizace Evropy.
Abych řekl pravdu, počítám s možností celoevropské války už od pohrdavého odmítnutí prosincového (2021) bezpečnostního ultimáta. Zkrátka si od počátku myslím, že celá specoperace a všechno kolem jsou jen takové zastírací manévry a tanečky sloužící k zamaskování skutečného cíle RF – dotáhnout Vlasteneckou válku do konce. Zatím nevidím jediný krok z Ruské strany, který by s tímto byl v rozporu. Pro nás je ovšem podstatné, a to sakra podstané, v jaké pozici vůči Rusku budeme v době… deamerikanizace Evropy dejme tomu. Dost dobře je ale také možné, že než k tomu dojde, začne se to tu mydlit všichni proti všem.

Rapa
16. 1. 2023 22:33
Odpovědět  unor 2022

Ne.Tohle už člověk není.S takovým odpadem opovrhoval jak Napoleon,tak Hitler.A tohleto se cpe na presidenta,tohoto chumaje by odvrhly i opice v pralese.

Teuton
16. 1. 2023 14:20
Ohodnotit příspěvek :
     

Říkám zcela otevřeně a bez obalu, že mi je nějaká Ukrajina maximálně ukradená a šumafuk. A naprosto si nedovedu představit, že bychom zde v ČR kvůli těmto přismrádlým Vasilům a Vasilisám měli jakkoli strádat či být dokonce zataženi do války. Fialo, já v žádné válce nejsem. Leda s tebou, ty hanebný skunku.

Helena
16. 1. 2023 14:30
Odpovědět  Teuton

Kvůli těm Vasilům a Vasilisám už strádáte-ať chcete nebo ne- a to každou odebranou kapkou energií, každým koupeným rohlíkem, každým litrem nafty…. to jsou solidní daně a fijalový hnus všechno cpe ukrošům za bydlení, energie, léčbu, zbraně… proto tu máme takové ceny, jinde do ukr. necpou všechno, tudíž mají ceny snesitelné. Ale naše “vláda” chce americký plán splnit na 150%.

PENNYS
16. 1. 2023 14:56
Odpovědět  Helena

Kvůli těm Vasilům a Vasilisám už strádáte-????????????????????????????
Pletete si dojmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MY STRÁDÁME KVULI VOLIČUM, ”  Řiťchechetským”, A PODOBNÍM KTEŘÍ ZVOLILI TUTOPROTILIDOVOU VLÁDU! STRÁDÁME NA ROZKAZ VLÁDY.

Helena
16. 1. 2023 15:15
Odpovědět  PENNYS

A vy fakt věříte, že ta “vláda” byla opravdu zvolena lidmi? Fakt věříte, že by to americká ambasáda nechala na volech voličích? Kdepak tohle vysávání je řízené a stejně tak je řízené i dosazení poslední kapky – prezidenta, který má hlavní úkol: nechat volnou cestu amíckému válečnému procesu na českém území. Všechno do sebe zapadá a jde za vytčeným americkým cílem !!

PENNYS
16. 1. 2023 15:50
Odpovědět  Helena

Všichni víme co se postvýchodních zemí děje to mi nemusíte psát, jen vyberu něco mála z desateraVÍME JAKOU SÍLU MAJÍ MÉDIA OVLADANÉ OD 99ROKU “SPACÁKOVOU ŠLECHTOU”:1. uspořádat referendum, „ČechXICHT.
2 Vystoupení z EU, NATO.
3 zrušit zbytečný senát
4. zrušit neziskové organizace Sorose, a podobně
5 zrušit povinné desátky pro Čt , zakázat protistátní noviny Bakala
POTOM MOŽNÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ NĚJAKÉ VOLBY BY BYLI VOLBAMI!!! 50% OBČANU VĚŘÍ ČESKÝMVYSÍLAČUM TAK NENÍ ČEMU SE DIVIT,VOLÍ CO JIM DAJÍ NA TALÍŘ

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
16. 1. 2023 16:05
Odpovědět  PENNYS

Co je .,,.Naposledy upraveno s uživatelem”?

zuza
16. 1. 2023 17:54
Odpovědět  Standa

keď odošleš komentár a potom si zbadáš chybu, tak si ju môžeš opraviť. A vtedy sa objaví tá hláška “Naposledy upraveno….”

Standa
16. 1. 2023 18:32
Odpovědět  zuza

Díky,zuza.

me2d44
18. 1. 2023 14:01
Odpovědět  Standa

Ovšem – pouze do chvíle, než Vám někdo hodí +/-, nebo odpověď. Pak už se možnost editace (to je kolečko vpravo pod příspěvkem) už nezobrazí.

17. 1. 2023 04:47
Odpovědět  zuza

Tak by to ale snad mělo správně znít “upraveno s uživatelem”, bez “s“. Někdo to snad “s” ním upravuje?

Taky jsem se ptal, co znamená pod každým článkem “sdíletj na” ?

zuza
17. 1. 2023 09:25
Odpovědět  primak

to je pravda, malo by to byť bez toho “s” a aj bez tých dolárov

JURA
16. 1. 2023 17:11
Odpovědět  PENNYS

souhlasím , ale mi nedržíme žádné otěže , ,co říkám my nemáme ani koně.

16. 1. 2023 19:00
Odpovědět  JURA

No, aspon že volů je u nás dost. A jak jim to panečku sekne pod jhem! Ted nám bude jeden dokonce prezidentovat, heč!

Pavel z Moravy
16. 1. 2023 17:00
Odpovědět  Helena

Paní Heleno, samozřejmě, že to amíci tady řídí se škůdci zemskými, kteří jsou v haptáku. Všelijak možně ovlivňují volby, ale za toto si může lid sám. Já si myslím to, co zde říkává Sizok. 93 % lidí je minimálně nehloubavých, pokud to člověk chce říci slušně, hloupých pokud je to v nějaké normě ale bez ovlivnění grázlů by nějaká procenta z nich ještě dokázala samostatně myslet. Nu a víte to Paretovo pravidlo, nebo jak se tomu říká, 95 versus 5. Zdebilizovaní versus normální. Tady před barákem jezdí pár desetiletých kluků na koloběžkách a řvou na plné pecky jedna skupinka pi.., pi a druhá ču, ču atd. Jací budou jejich rodiče a koho budou volit. Přece sobě podobné idioty. Toto vše si projíždí sám lid tohoto národa, s tím s Pennysem plně souhlasím, ale jinak máte pravdu, že to vše v režii těchto škůdců do sebe perfektně zapadá.

Jan1
16. 1. 2023 17:13
Odpovědět  Helena

Bingo! US Zide a jejich poskoci na ambasade s CIA neponechaji nic nahode.

zuza
16. 1. 2023 17:53
Odpovědět  Helena

Ja si myslím, že fialová vláda bola zvolená ľuďmi, rovnako ako ľudia zvolili u vás (zbytočný) senát a predčerom a včera posunuli to karieristické houno do druhého kola (nie že by bol Babiš o moc lepší) prezidentských volieb. A tiež u nás ľudia zvolili za predsedu vládu psychiatrického pacienta a za prezidentku jaternicu. Inak by neboli také rozdiely medzi Prahou resp. Bratislavou a vidiekom, kde ešte ľudia majú zdravý sedliacky rozum (aj keď aj im ho neustále vymývajú médiá). Len nechápem, ako je možné že v Maďarsku majú ten zdravý sedliacky rozum aj v Budapešti.

Ferko
16. 1. 2023 18:12
Odpovědět  Helena

Asi stejně, jak to zařídila Slovákům jejich Čapuše. Pokud zvolíte Pavliše, máte tady do roka leteckou základnu Mošnov, jak vyšije.

JURA
16. 1. 2023 17:09
Odpovědět  PENNYS

A čtete co píše Teuton , paní Helena odpovídá na příspěvek , nic více.

milan h
16. 1. 2023 18:23
Odpovědět  PENNYS

no a volici z Prahy nadavaji Babisovi do Buresu ale oni voli skutecneho clena stb ktere jako tim co delal podlehal to je jim suma fuk oni su tak hloupi ale tu jejich tupost odserou vsichni cele CR

Pavel z Moravy
16. 1. 2023 15:13
Odpovědět  Helena

Však všichni víme, jak se chovají gangsteři. A celý tento západ je plný gangsterů, ať již soukromých a nebo ve státních službách. Tato země asi již nemá budoucnost. Dávám tam to “asi “, kdyby snad náhodou přiletěl nějaký ten archanděl Gabriel a nějakým zaklínadlem tady tomu lidu nalil trochu rozumu do makovic. Myslím, že to se ale spíše dočkám toho, že za půl roku budu rád když si dám na oběd a večeři nemaštěné erteple s 1 litrem polotučného mléka řízlého francouzskou vodou abych měl více a zůstali mi nějaké prašule na zaplacení nájmu a dalších povinných náležitostí, které musím gangsterům odevzdat. Ještě, že po nás nechtějí, abychom si koupili unijní a ukroušské vlaječky, abychom s nimi mávali na procházkách a demonstrovali tak odhodlanost zůstat věrni unii. To by byl finanční vývar. Třeba by potom výrobcům mohli odpustit i daně. Mějte se fajn paní Heleno.

me2d44
16. 1. 2023 17:11
Odpovědět  Pavel z Moravy

Je to cca 2 dny zpátky, jak se v USA vyděsili, že torpédo Poseidon (ruské) může “spláchnout” z povrchu zemského i New York (proč ne, já po sobě na záchodě taky splachuju – ale tsunami vysoká 300 m – to by asi rozhodilo i mne). Když tak o tom – po kecech z Británie- přemýšlím, tak taková vlna by potopila i “Britskou “”nepotopitelnou”” loď” – takový “šplouch” by zasáhl i Irsko (z východní strany). A neříkejte mi, “není pravda, co se říká”, po 20 letech v armádě – z toho byla většina v ČSLA – Rusové mluví jen o tom, co je zjevné – a jen tehdy, když se to už nedá utajit! To je moje zkušenost z armády. Pak jsem poslal radar na generálku – a to co se mi vrátilo jsem mohl studovat znovu!

me2d44
16. 1. 2023 17:24
Odpovědět  me2d44

Dodatek: a to ještě amíci zapomínají, že by se Rusové mohli “podívat” Sarmatem na “vnitřnosti” Yellowstone – takový “průliv” mezi USA a Mexikem – s vylidněnými zeměmi, vulkanickou dobou ledovou, to by zastavilo i globální oteplování. A není otázka zda to dokážou, ale kdy se k tomu odhodlají – jak řekl Putin: “Svět bez Rusů a Ruska nepotřebujeme” – on to řekl jinak – ale podstata je stejná!

PENNYS
16. 1. 2023 17:51
Odpovědět  me2d44

“Oní zgebnu ,a my pajďom do něba”!!!!! Putinuv pruplav je jistota ,Matka Země by si hodně hlasitě oddechla.

me2d44
16. 1. 2023 18:27
Odpovědět  PENNYS

Dneska už Evropa “žebrá”, aby jí Rusové “odpustili poplatky” za přelet Sibiře. No po těch sankcích, co jsou na Rusko uvaleny, zvýšil bych je na trojnásobek -to by byla odpovídající úroveň – navíc bych požadoval zrušení ruských aktiv na západě – krást se nemá!

ladik
16. 1. 2023 20:22
Odpovědět  me2d44

Ta vlna by byla 500 metrů vysoká a spláchla by VB.

me2d44
18. 1. 2023 15:16
Odpovědět  ladik

Já jsem realista: ono vždy platí, že účinek je podle toho, co trefíte a jak kvalitní máte munici. O tom se přesvědčili i důstojníci štábu PLRV v osmdesátých letech, když jejich střelecký radar v první řadě zaznamenal vodárenskou věž na cvičišti, a pak na cíl – podle dodaných koordinát poslali prošlou raketu – výsledek: raketa dopadla asi 200 m od velitelského stanoviště – tedy v důsledku, stříleli sami na sebe…

Teuton
16. 1. 2023 15:14
Odpovědět  Helena

Pravda, vlna zdražování je kvůli těm ukrajinským přismrádlíkům. Fialoví pětizmrdi jim nacpali přes padesát miliard korun a teď zjišťují, že je státní kasa poloprázdná. A chtějí nás podojit zvýšením daní. Asi jste slyšela, jaký je návrh na zvýšení daně z nemovitosti, že ? A tohle vše kvůli dokurvené zemi názvu Ukrajina…!

Helena
16. 1. 2023 15:38
Odpovědět  Teuton

A bude se cpát minimálně celý další rok – celý další rok naše prachy půjdou ukrošům.
Už chápete proč jsou ceny také jaké jsou? A ještě budou další vychytávky.

ladik
16. 1. 2023 20:26
Odpovědět  Teuton

U nás nedostatek léků a 8 kamionů napěchovaných léky byly odeslány na Ukrajinu.

miro
16. 1. 2023 14:56
Ohodnotit příspěvek :
     

NAŠE RODINA BUDE VOLIT BABIŠE

ladik
16. 1. 2023 20:30
Odpovědět  miro

My také, ale i kdyby dostal 90% hlasů, stejně bude mít oficiálně 49,5%. Fašington to zařídí.

16. 1. 2023 16:42
Ohodnotit příspěvek :
     

Všechno jenom žvásty na odvedení pozornosti od prostého faktu…že jste Národ Zbabělců …a Bůh už s váma nebude ztrácet čas…v Polsku máte nápis…pokud zapomeneme,ať Bůh zapomene na nás…Volím Pávka…když chcete všichi do řiti,tak vám tam pomůžu expres…

Standa
16. 1. 2023 16:54
Odpovědět  Veny232

A pojedeme s ním na Rusa na Ukrajinu? Dobrý voják Švejk. Povede nás z podzemního bunkru hrdinný jenerál NATO a vrchní velitel armády Pávek!

16. 1. 2023 17:02
Odpovědět  Standa

Ne….pozve Banderovce a ty vás vytáhnou z baráku…hodí na korbu a za pár hodin použijí jako živé štíty na frontě…někdy jsou věci jednodušší než se učí ve škole…..Až se budete vracet v pytlích propaganda pojede zlej Rus zlej Rus…a vaše ženušky už s pláčem ty tanky ve fabrikách stlučou…to uvidíte…zatím si Séreš bude kouřit doutníčka s novýma plícema z vašeho syna a pít Koňáček s novým žaludkem od vašeho vnuka….

Helena
17. 1. 2023 08:49
Odpovědět  Veny232

TO JE PŘESNÉ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A s vracením v pytli se nikdo zatěžovat nebude, nahrnou ty rozřezaný kluky buldozerem do díry, zasypou vápnem a zahrnou.

Pavel K
17. 1. 2023 09:05
Odpovědět  Veny232

Musím dát za pravdu, vše tomu spěje. 👍🙋‍♂️

Jaroslav
16. 1. 2023 17:59
Odpovědět  Standa

Mluvil jsem s relativně vysoce postaveným americanem, dál jasně najevo že Čechy považují za Švejky včetně vojáků. A tak to nejspíš je. Ti vygumovani obránci z Afghánistánu to nezachrání

16. 1. 2023 18:08
Odpovědět  Jaroslav

To je jedno…víš co je to StatusQ? Je třeba změnit statusQ. A ten se změní v tu chvíli…kdy papalášům bleskne v hlavě myšlenka…”oni k volbám nepůjdou,místo toho nás tu všechny zabijou” V ten okamžik se změní statusQ. ….

katango
16. 1. 2023 20:09
Odpovědět  Veny232

Status quo.

Pavel K
17. 1. 2023 08:03
Odpovědět  katango

Dobrá kapela. 😂

16. 1. 2023 16:55
Odpovědět  Veny232

Hrajete se Satanem Skořápky! Kdy už vám to dojde…že Volby a podobná blbost je mariáš s ´Dáblem…Není nad to mít Krále…kterému když se nemáte dobře,tak prostě useknete hlavu…namísto toho máte Parlament..který když se provaří…tak se uklidí do stínů….nasadí kamarády….a za pár let zase vyleze z kanálů a tvrdí,že nesmrdí….král je mrtev…ať žije Král….to je Demokracie.

ladik
16. 1. 2023 20:31
Odpovědět  Veny232

To nemusíš, všechno je už zařízeno.

Jan1
16. 1. 2023 17:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Penzionovany NATO general Pavel byl nejdrive komous adorujici CCCP, po sametu prenesl chameleonsky svou adoraci na USA a ani se nazacervenal. Jako megera Merkelova. Kariera sveti prostredky!
Udelal karieru v NATO, kde Rusy neustale nasiral plany na rozmisteni atomovek na hranci Ruska a tim pripravoval 3. svetovou. Nastesti o tom rozhoduji lide, kteri nemaji nasrano v hlave jako on!
Bezcharakterni US poskok, smejd a reptil, jehoz impresariem je Kolar – byv. velvyslanec v Rusku a USA (!). Jeho syn jako starosta a nacek nechal odstranit sochu Koneva.
Jestli se spenat a lampasak Pavel dostane na hrad, bude v Cesku velice nebezpecno!

ladik
16. 1. 2023 20:37
Odpovědět  Jan1

Teď se ukáže, co jsme za národ. Bezcharakterního šmejda budou volit rovněž bezcharakterní a navíc bezskrupulózní davy. Ne, že by ten druhý skvost byl výhra.

Jan1
16. 1. 2023 17:15
Ohodnotit příspěvek :
     

Babis je mensi zlo jak lampasak v penzi.

me2d44
16. 1. 2023 17:41
Odpovědět  Jan1

Jen doplním: Babiš, údajný spolupracovník, Pavel – STB vyškolený agent, který 2x převrátil kabát. Nezlobte se na mne – mně v r.1968 bylo 8 let, jsem z komunistické rodiny a netajím, že jsem byl komunista, ale tvrdit jako Pavel, že byl v 1989 “pomýlený” a obrátil – po prodělání špionského kurzu – no on to o “pomýlení” tvrdil i při prověrkách po 1968. To jsou jen 2 pomýlení, aby si udržel koryto. Babiš pracoval v zahraničí – každý takový musel i STB podat zprávu co, kdy a jak. Nezlobte se – ale raději “spolupracovníka”, který musel, než vyškoleného špiona, který chtěl (peníze)! To jsou ta zla, mezi musíme volit ve druhém kole. A raději budu mít za vítěze zkušeného politika, který dokázal přidat mladým rodinám, nezaměstnaným, samoživitelkám, důchodcům včetně invalidních, než abych v druhém kole podpořil převraceče kabátů, který z politiky zná jen název – a léta zadkem leštil křesla v NATO!

me2d44
16. 1. 2023 17:45
Odpovědět  me2d44

Dodatek: To si uvědomujete, že po dobu premierování Babiš posílal celý premierský plat na charitu? Jemu na jeho živobytí stačil výnos jeho podniků!! A ještě dodatek: Pavel může mít 1000x hodnost generál (já to dotáhl – o dva roky mladší na kapitána – pak mě dali na “vidličku”), ale pokud “informativec” na plnou hubu mluví o přísně utajovaných věcech, tak by si zasloužil “povýšení” na vojína – aby se naučil konečně držet hubu. Jsou prostě věci, u kterých se na veřejnosti nehodí mluvit. (stejné je to s šéfem BIS Koudelkou, čekatelem na generálskou hodnost!).

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ladik
16. 1. 2023 20:43
Odpovědět  me2d44

Výnos z jeho podniků by stačil na živobytí tisíců rodin, které se nyní propadají do chudoby. Holt, není nad nejlepší společenský systém.

Standa
17. 1. 2023 09:11
Odpovědět  ladik

No, když to tak vezmu ! Guma dostal nyní miliony ( po prvním kole)a Babiš( ze Seznam) halíře a nadávky. Kolik má vlastně jenerál na osobním kontě? Co vybudoval ? Potravinářský průmysl? Nebo hutní? Nebo je exponentem zbrojařského? Proč ho podporuje Bakala, Soros ,Křetinský , Sekyra,Urban @spol.?Proč ho podporují a co jim má za to případně odvádět?
Víme , že Babiš si vybudoval v souladu s podmínkami volného trhu?… potravinářský řetězec. Co vybudoval NATOguma pro ČR?

ladik
17. 1. 2023 10:58
Odpovědět  Standa

Babiš jako vybudoval? Nebo otroci co pro něj pracují? A podmínky volného trhu jsou co? Uloupení majetku lidu po hadráku?

Jan1
17. 1. 2023 08:50
Odpovědět  me2d44

Nevim jestli si lide vubec uvedomovali, jakemu tlaku kvuli Capaku i Agrofertu Babis jako clovek a premier po dlouha leta celil. Diky zradcum a smejdum na dozoru pres soudnictvi (statni zastupitele Zeman a Bradacova) byl cele roky lyncovan medii a ve snemovne neustale ponizovan Fialou, Kalouskem a jinymi! Ze musi podat kvuli stretu zajmu demisi, kvuli Capaku, ze je to zlodej. Atd. Najednou je vse jinak. A kde jsou omluvy smejdu? Jak to, ze Babis nevyzaduje odskodne? Pravem mu nalezi za necinnost justice!!!

Helena
17. 1. 2023 14:25
Odpovědět  Jan1

Nedejte se vysmát! Babiš dobře věděl, že z toho vyjde jak lilium. Celé to soudní divadlo bylo jen DIVADLO pro vovce!! Babiš a Fijalovýhnus jedou podle stejných not, jen musí pro vovce hrát divadlo jak se nenávidí, nadávat si atd. vždyť mají justici koupenou do posledního picmocha, proto justice odsoudí jen takové Čermáky, Vrabely, Tušly a ty co jim na obrázku přimalují tykadla. Celé to divadlo je režírované a placené angloamerikou.

Jaroslav
16. 1. 2023 18:02
Odpovědět  me2d44

Já jsem byl na tom obdobně, ale tvrdit o pomýlení je ponižující. Je to prostitut, který podrží každému co zaplatí. O co lepší byla Žena za pultem

me2d44
16. 1. 2023 19:18
Odpovědět  Jaroslav

Jardo (jmenuješ se jako můj brácha – já jako nejstarší jsem po tátovi zdědil jméno Jiří) – to “pomýlení” není můj výmysl – takhle o sobě v 1968 až 1972 mluvili ti, kteří si “krápli do gatí”, ale chtěli zůstat “u koryta”. Řadě z nich to nevyšlo – ale bylo a dodnes je mnoho takových, co u toho koryta jsou – a je to jen o tom: Bolševik – práce pro většinu, Trockista – práce na konto v USA. Trockistovi Gorbačovovi stačila v USA reklama na kečup a na pizzu!

16. 1. 2023 19:10
Odpovědět  me2d44

Poslušně hlásím, že ten pán je hotovej nezmar. Jako nějakej Bouška z Libně. Vosumnáctkrát za večer ho vyhodili vod Exnerů a dycky se jim tam vrátil, že si něco zapomněl. Takovej byl vytrvalej, že se moh stát ministrem.

No a guma je obdobnej případ. Akorát že místo vracení si převléká mundůr.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
16. 1. 2023 17:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Lidská vůle to je něco s čím ani Bůh nehne…je Svobodná…lehce se Korumpuje…těžce se Světí.

Autor
16. 1. 2023 17:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Potraviny určené pro ukrajinské ozbrojené síly byly masově rozkrádány.
V pondělí 16. ledna o tom informoval ukrajinský Státní úřad pro vyšetřování. 
V Dněpropetrovské oblasti odhalili pracovníci SBU společně s SBU soukromý podnik, který dodával potraviny na frontu.
V dokladech soukromého podniku bylo uvedeno jedno množství výrobků, ale vojenským jednotkám byly zaslány zcela jiné objemy. Zbytek výrobků podvodní podnikatelé dále prodávali prostřednictvím sítě zprostředkovatelů.
Při téměř 70 prohlídkách bylo nalezeno asi 30 tisíc masových konzerv o hmotnosti přes 7 tun, které již byly připraveny k dalšímu prodeji.
Zabavili také 4 miliony hřiven v různých měnách a nejméně 10 dopravních prostředků.

Zdroj: https://rusvesna.su/news/1673877467

Translated with DeepL

Nechávám tentokrát bez komentáře, kam se ztrácí “pomoc západu”.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaroslav
16. 1. 2023 18:05
Odpovědět  Peter 008

Petře, Ukrajina měla po SSSR munice na 2 takovéto války a tu také rozkradli a rozprodali . Co dodat, zlodějina jako národní hoby

Pepa
16. 1. 2023 18:41
Ohodnotit příspěvek :
     

“…. analýzu jsem napsal díky zuřivému ryku pražské kavárny na Babiše,..” Tady bych to malinko poopravil. Na místo pražské kavárny by se mělo používat výstižnější “pražské chazárny”. Aby bylo jasno. Ostatně, stačí se podívat, kdo toho generála pase. Kolář, Votápek, a jim rovní.

Burák
16. 1. 2023 19:21
Ohodnotit příspěvek :
     

Stejně člověk zírá co si ty západní kurvy udělali z Ukrajiny a jak moc jí dojili. Tím narážím na fakt, že Rusové zničili jakousi elektrárnu, která dodávala elektřinu do EU. Ta největší atomová, kterou hlídají Rusové rovněž cpala elektřinu do EU. Chápete to? Konzumní olej z Ukrajiny. Krmiva z Ukrajiny. Testování léků na lidech. Prani špinavých peněz. Co ještě? Proto ten vztek. Rusko jim bere super kolonii. Myslím že teprve historie v budoucnu ocení přístup Ruska a sami Ukrajinci budou děkovat. Hlavně musí úplně odpojit média, aby už nemohli manipulovat a rozkrýt všechny zločiny režimu. To pak bude veselo.

Standa
16. 1. 2023 19:46
Odpovědět  Burák

Třetina Ukr. půdy patří nadnárodní firmě Mondsat.Podle mých známých bylo odvezeno z Ukr.také prakticky všechno- zůstaly pouze kotevní šrouby v halách. Jsou z Luhanska a jsou v v Čechách už od r. 97. Mají večerku.
O bio-válečných laboratořích vedených USa na Ukr. z genetickým materiály Slovanů ani nepíši.Dokumentů je dost.Od Azovstanu po Zmijí ostrov.
A odpojit média ? Spacáky a Kalouska -to je jejich taktika. Ovšem oni ta média jsou už v cizích rukou!

Vaska
16. 1. 2023 19:44
Ohodnotit příspěvek :
     

jeneralovo poděkování voličům – https://t.me/absurdnisvet/41489

Administrátor
P.A.Semi
16. 1. 2023 20:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Jen doplním k prvnímu kolu voleb mapu, v jakých krajích měl kdo větší preference…

Je vidět, že v chudších krajích má větší preference Babiš, kdežto v bohaté Praze a Středočeském kraji, v Královehradeckém a trochu v Libereckém jim pěti-kolka tolik nevadí…
Češi v Zahraničí jsou úplně odtržené od místní reality…

πα½

Volby_prez2023_K1_mapa1_desc.jpg
Administrátor
P.A.Semi
16. 1. 2023 20:10
Odpovědět  P.A.Semi

A ještě k tomu dodám – nejen že mě spletli s tím průzkumem a hádal jsem se tu zbytečně, protože Nerudová nehrozila a tak to bylo jedno, jestli volíte Baštu,

ale kdybych přemýšlel za vás o krok dopředu, býval bych vám poradil,

abyste tolik nenadávali na Babiše v prvním kole,
když v druhém kole zřejmě budete naopak nadávat na ty proti němu…

πα½

Boomer
16. 1. 2023 21:48
Odpovědět  P.A.Semi

.. jo to máte těžké, konceptuální myšlení se sice dá naučit, ale tenkrát ve škole se to neprobíralo a kdo by se něco takového učil mimo školu, že.. a taky kvůli čemu.

zuza
16. 1. 2023 22:56
Odpovědět  P.A.Semi

ľudia, ktorí žijú dlhodobo v zahraničí, by vôbec nemali mať právo voliť v domovskej krajine. Keď sa niekto zdržiava v zahraničí dlhšie ako 1 volebné obdobie, nemá právo spoluurčovať osud ľudí v domovskej krajine.

Jaris
16. 1. 2023 23:26
Odpovědět  zuza

Naprosto spravne. Cesi zijici permanentne mimo Ceskou republiku by se nemeli plest do zalezitosti obcanu CR.
Nemusite mit vsak obavy, protoze volby v Australii mohou probihat pouze v Sydney na ambasade. Pro vetsinu Cechu by to byla velmi draha zalezitost. A jet nebo letet tisice kilometru jen proto, abyste hodili listek do urny, je drahe vyhozeni si z kopytka. Jen letenka by me stala cca $1200, dalsi doprava na ambasadu a zpet na letiste, ubytovani v hotelu pres noc, by opet navysilo rozpocet. Tak ja takoveho zuriveho patriota neznam.

Pavel z Moravy
17. 1. 2023 09:33
Odpovědět  zuza

Jenže tyhle právě potřebují, protože to jsou přesně ti jejich voliči. Přátelé, to v čem se nalézáme se nestalo nyní. To zde již trvá nejméně 33 roků. Toto bylo západem a našimi škůdci zemskými a zrádci připravováno už tehdy, kdy se v Praze vyřvávalo na Gustava, že je tu husto. Vše vždy vyžaduje dlouhodobý proces a oni moc dobře věděli, že potřebují pár desítek roků aby si vychovali nové generace, smýšlející tak, jak to loutkovodiči současných českých loutek potřebují. Tyto mladé generace samozřejmě nemohou být duševně vyzrálé, neboť na to nemají věk, ale výchovou ve společnosti a většině rodin jsou duševně vyprázdnění a vytunění. Přesně toto naplánovali bratři Dullesové ještě snad během války. A tady je výsledek. Stačilo k tomu 33 roků naší apatie. Teď už to nespravíme. Vždyť většina mladých chce asi to, co jim nabízí tito škůdci z pětikoalice. Není to jasný důkaz, jaké kvality má tato omladina? Všichni se asi shodneme, že zde probíhají stejné procesy jako ve 30 letech v Německu. A co chcete dělat se zfanatizovaným národem, mnoho starších a starých je na tom stejně jako tato děcka. Nepřemýšlí a sežerou vše co jim předhodí. Takový prý byl i jeden z králů rodu Jagellonců.

Standa
17. 1. 2023 09:44
Odpovědět  Pavel z Moravy

Asi máte pravdu. Podívejte se na zfanatizovanou diskuzi na Bakalově Seznamu!
Titulek je,, O Horkého z Kamelotu se zajímá policie”!
Podstatou je , že blahopřál k pravoslavným Vánocům! Ty se slaví se podle Juliánského kalendáře .6-7.2013
Udavač se našel,policie koná!
To bude za ,, schvalování”!
Kam jste došli??????????????????????????????????????????????
Naposledy to bylo za ,, schvalování” po atentátu za nacistů i s popravami.
Vláda vyzývá k udávání za jiné názory zcela veřejně!To ani němečtí nacisté v r. 39-45 takto nevyzývali.I , když Češi udávali iniciativně.
Jak to bude za gumy?

Pavel z Moravy
17. 1. 2023 09:55
Odpovědět  Pavel z Moravy

Dvořané mu řekli něco ráno, on to sezobl a uvěřil tomu, večer mu řekli něco jiného a on to sezobl opět a věřil tomu. Historie se opakuje a my jsme ve fázi, kdy společnost ztratila pud sebezáchovy, vzdala se všech morálních hodnot, nechá se řídit a ovlivňovat škůdci a zaprodanci a musí za to zaplatit. Není zde skutečná síla, která by to chtěla změnit, většina myslí pouze na sebe
. Tento stav naznačuje, že probíhá totální rozvrat společnosti. Aby se změnil svět, museli bychom se stát takovými lidmi jako byli první křesťané, kteří si vážili jeden druhého a dokázali si nezištně pomoci. To byli ti praví křesťané. Fidel Castro velmi uznával Huga Chávese a říkal o něm, že je to pravý křesťan, protože Cháves se opravdu ke křesťanství velice hlásil. Koneckonců tvrdil, že Ježíš byl první revolucionář a socialista. A vidíte jak ho pokrytečtí modloslužebníci ze západu nenáviděli, jelikož chtěl dobro pro svůj lid. Takže se probuďme a podívejme se kdo řídí naše osudy. Prezidentskou volbou to nezměníme, my musíme změnit systém. Ale k tomu potřebujeme skutečně národ odvážných a slušných lidí. A co myslíte, máme na to? Já už nechci nic posuzovat, protože jsem skeptik.

17. 1. 2023 15:37
Odpovědět  Pavel z Moravy

Nemáme. Teď už to vím nabeton. Bude ho za nás muset změnit vnější síla.

Pavel z Moravy
16. 1. 2023 21:32
Ohodnotit příspěvek :
     

Na sk.news-front.info jsem četl zajímavý článek: jelikož Ukrajina poskytuje západu obrovské zisky z prodeje zbraní, je prý nutné dovést ruské vítězství od mlhavé denacifikace k likvidaci rusofobního projektu Ukrajina, což znamená úplnou kontrolu nad celým územím Ukrajiny, tedy i západem. Jinde jsem četl, že 9 z 10 světových zbrojovek má takové zisky, že přání stále na Ukrajině válčit je fanatické. Nu a my jsme do toho nyní přímo zapojeni volbou P. Pavla do prezidentského křesla, protože tato společnost je kopií německé společnosti 30 let minulého století. Tam to také tak začínalo. Všechny dokumenty a lidská vyprávění to potvrzují. Všechny ty myšlenky od nadlidí, kteří chtějí porazit toho ruského mužika znovu po 90 letech ožívají. Nejhorší je, že teď i u nás. Amerikanizace školství přinesla své ovoce.
.

Jan1
17. 1. 2023 13:49
Odpovědět  Pavel z Moravy

Korporace zbrojni i financni ovladaji politiky a politiku prostrednictvim pujcek, zadluzeni statu a korupce. Kazda valka jim prinasi ohromny vejvar. Bude treba novych zbrani a systemu, mnohem drazsich jak ty z Ruska. Zaplati kazdy Franta Vopicka na danich.

Lenka
16. 1. 2023 23:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Bašta slíbil, že odvolá vládu. Rychetský změnil pravidla “hry” až po vyhlášení termínu voleb.
Babiš by mohl nechat vládu v tom případě taky odvolat a některé “hajzlíky” pozavírat. Armády by mu šla určitě na ruku. Nevěřím, že někdo z nich má zájem jít bojovat na Ukrajinu. Jak to nazvat? Převrat? Byl by to takový jiný, obrácený. Český – skoro jako od Švejka.

sergej
17. 1. 2023 05:33
Odpovědět  Lenka

Samozřejmě nechtějí rozumět jasným textům výkladu tak mají s tituly ústavní zvyklosti /demokradticky “vjetšinou a utopí vás na lžičce vody. My zíráme, vy zíráte a oni se smějí s rychtou €panem. Mmj. v čechách je prý jen milion čechů ostatní rychtují, sluníčkaří kalergi a neziskují soroš bend malou domů s.r.o. mimovládních řízení státu a potom se mohou vzteknout z vlastence Orbána který odmítá agendu světoobčanů lichvářů podlokajníků bruselonů dědičných kolonizátorů, naruby z kšeftu. Protože o lidi jim vskutku nejde.
https://www.youtube.com/watch?v=tllqGr6iTCQ
https://pravyprostor.net/?p=154958#comments

17. 1. 2023 10:13
Odpovědět  Lenka

Bureš na to nemá koule. To by mu Eurosajuz (pod vedením CIA, připomínám) netoleroval. Riskoval by Agrofert.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
17. 1. 2023 07:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Toto je Fin. Bloger. Z Oulu.
Nikoli ruský nadšenec. Nějak to zhodnotil.
https://www.pokec24.cz/historie/polovina-sveta-vdeci-za-svou-existenci-rusku/

Jan1
17. 1. 2023 09:10
Odpovědět  Standa

A co za to Rusko dostalo za odmenu od osvobozenych zemi? Nepratelstvi, plivance, sankce, bourani pomniku Rudoarmejcu, ponizovani, vyhostovani diplomatu, nenavist, bezmeznou rusofobii, atd.

Jeste bych doplnil roli Kateriny II o ktere pisete. V obcanske valce na uzemi rodicich se USA podporila vyslanim dvou eskader valecnych lodi na podporu valky proti britskemu valecnemu lodstvu. Britanie tim ztratila politicky vliv a kolonii. Ovladla ovsem USA pozdeji politicky diky pusobeni financnich magnatu, kteri ovladaji FED, banky a zbrojni koncerny.
Emerickou vdecnost v praxi vidime kazdy den:
Za Aljasku zidovsti smejdi dosud nezaplatili, skodi Rusku kde jenom mohou sankcemi, provokuji ho stale a chteji ho ovladnout jako uz Evropani po 1000 let najezdy a valkami.
Kde je karma, ptam se? Nebo musi hrat Rusko v tomhle zasranem svete stale jenom roli zachrance a mesiase?

Standa
17. 1. 2023 09:52
Odpovědět  Jan1

Smlouva byla sice podepsána , ale peníze do Ruska nikdy nedošly.
Jako právník se na to dívám tak :
Smlouva dochází k naplnění ,když jsou obě smluvní ujednání naplněna….
.Lapidárně…má dáti-dal. K oboustranému plnění nedošlo a smlouva je dodnes neplatná.
S karmou bych nyní nijak nepolemizoval! S podvodným jednáním ano.

Aljaška dodnes patří Rusku( popř. nástupnickému státu).

Jan1
17. 1. 2023 14:03
Odpovědět  Standa

Vsak se to bude resit, az US Zidum vyladne karabac z ruky.

Jan1
17. 1. 2023 08:21
Ohodnotit příspěvek :
     

Zeleny spenat, bezcharakterni chameleon a poskok USA se cpe na hrad, sekundovan Kolarem, byvalym velvyslancem v SSSR a USA.
Babis je mensi zlo nez on!
Podla krysa Erdogan chce hrat prostrednika pro rozhovory Ruska a Ukrajiny.
Rusove predtim odmitli nabidku Svycarska, protoze neni neutralni, za coz se rado vydava. Ucastni se sankci a dodava zbrane do valecneho konfliktu. Vedle toho ted hosti v Davosu WEF – kongres nejvetsich zmrdu zemekoule.
Zelda podepsal dekret, ze s Putinem jednat nebude.
Tak ted vetri krysa Erdogan prilezitost se zviditelnit. Doma se mu to sype a potrebuje PR pro svou podporu. Turecko je clenem NATO a dodava Ukrajine drony a vse mozne zbrane a hazi klacky Rusku pod nohy kde jenom muze. Jede na dvou zidlich jako jel batka Lukasenko. Ten na to malem dojel.
Resume: Rusove musi jednat sami a zadne cizi smejdy nepripustit do jednani k urovnani konfliktu.
Gerasimov je autorem stejnojmenne doktriny k vedeni vojenskych operaci a dostal ted moznost jako velitel operace ukazat, ze neni jenom teoretikem. Dosud nese na zadech balvan kritiky Rusu za dosavadni prubeh operace a je na odstrel. Na mne odjakziva pusobil dojmem vahaveho strelce.

Jan1
17. 1. 2023 08:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Doufam, ze uz vsem ovcanum i tem nejvetsim tvrdolinum v chapavosti snad konecne uz docvaklo, proc nas nahnali do EU a NATO.
EU clenstvi nam prineslo privatizaci podniku a bank a tim rozkradeni majetku statu. Ve svem dusledku i vysokou cenu el. energie, kterou doma lacino vyrabime. Dale vyssi ceny energii, protoze si je nesmime vyhandlovat s Ruskem sami. Dusledkem bude ekonomicky upadek a nezamestnanost.
Clenstvi v NATO a nase vlada nam umozni poslat nase kluky na Rusa a nechat je tam sesrotovat. Vedle toho je Cesko uz ucastnikem valky samotnym dodavkam zbrani a podpore Ukrajiny ve vycviku vojaku! Muze tedy pocitat s raketovymi udery na infrastrukturu a velitelska centra rizeni. Pro nas je to uz ted smrtelne nebezpeci, ktere si vetsina ovcanu vubec neuvedomuje. Politicka a konceptualni gramotnost naproste vetsiny Cechu nedosahuje gramotnosti kratkosrsteho foxteriera.

V Čech
17. 1. 2023 08:46
Ohodnotit příspěvek :
     

Že by naše vojsko jelo na povel našeho Pichonetta na Rusko? Nenechte se vysmát! JAKÉ VOJSKO? Mám sice dva syny v jatečním věku, ale ve válce jsou nepoužitelní. Ani onuce si neumí omotat! Střílet umí akorát v PC hře. Než takové pan Pichonett vycvičí…. a kde? Kasárna nejsou. A kým? Oficíři nejsou. Poddůstojníci nejsou. A na čem? Výstroj, výzbroj není…Nás, co jsme sloužili ještě s “pumpičkou”, už moc není a jsme staří a zrovna tak nepoužitelní jako ti mlamojové. Petr nebo Pavel jsou generálové bez vojska.
——————————-
A vůbec, co je to za generála, když k tomu, aby se stal presidentem potřebuje volby! Takový opravdický čilský Pinochett, ani africký Mobutu k získání presidentského místa volby nepotřebovali. To byli jiní kabrňáci!

Pavel K
17. 1. 2023 09:02
Odpovědět  V Čech

Máte pravdu tak nějak napůl. Jestli jsou mamánci v boji použitelní, nebo ne, to nevadí. Během týdne je s flintičkou zacházet naučí, ale tady jde o výřad Slovanů a to vám zřejmě uniklo. Vakcíny jsme jim prokoukli a smrtnost není taková jakou potřebují, tak vymysleli útok na rusa. Píšete, že není výstroj. Chá, ta se zajisté někde v nějakých skladech válí a pušťičky se taky dodají. Být vámi, tak pro sychr bych syny vyhnal od PC a naučil bych je pořádně utíkat. 😜🙋‍♂️

Standa
17. 1. 2023 09:56
Odpovědět  Pavel K

A bylo by to , jako v Afganistánu. Utíkali pomalu!
Jak se říkalo?? Kdyby byla krev na zadku hnědá, byli by smrtelně zranění”!

Pavel K
17. 1. 2023 10:09
Odpovědět  Standa

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 👍 👍 🙋‍♂️

Jan1
17. 1. 2023 13:58
Odpovědět  Standa

Pred odjezdem zacali US zeleni magori strachy bez sebe strilet do neozbrojeneho davu a zabili 170 Afghancu. Medialni sracove to nevzali vubec za nutne o tom mluvit. Gangsterum je dovoleno vse.

Autor
17. 1. 2023 09:03
Odpovědět  V Čech

Ludvík Svoboda byl skvělý a principiální člověk a nelze jej považovat za ubohého ani náhodou. A dostal se na místo prezidenta volbou! Rozhodně to nebyl žádný pučista.
Čest a sláva jeho památce a jeho činům pro naši republiku!

Uvádím jeho celkem neznámou fotografii:
https://cpdba.eu/blog/arm%C3%A1dny-gener%C3%A1l-ludv%C3%ADk-svoboda

67baa083-85fd-46c1-b752-368b525f6f30.jpg
17. 1. 2023 10:15
Odpovědět  Peter 008

Souhlas !!!

PENNYS
17. 1. 2023 12:42
Odpovědět  Peter 008

Souhlasím na 1000% TACÍ SE UŽ NERODÍ

Jan1
17. 1. 2023 14:02
Odpovědět  Peter 008

Rad bych se mylil, ale Svoboda sehral svou roli i o unoru 1945, kdy byl velitelem ci ministrem obrany. Benes byl zahnan pozadavky komunistu a demisi pravicovych ministru do slepe ulicky. Tenkrat se ptal Svobody, jak se zachova armada a on rekl neutralne. A tim byl unorovy puc neodvratitelny, protoze milice uz Nosek vyzbrojil.

17. 1. 2023 15:47
Odpovědět  Jan1

Věčná škoda. Tolik štěstího na dosah a Svoboda nám to zhatil. Mohli jsme být kolonií USA už pětasedmdesát let.

P.S. On byl Vítězný únor v r. 1945? A dokonce puč? Pak není co dodat. Nejste, čirou náhodou, absolvent pohadrákového inkluzního školství?

Autor
17. 1. 2023 17:50

Ludvík Svoboda veřejně prohlásil, že Československá armáda je (nebo jde) vždy s lidem. To bylo to rozhodující, co tehdy udělal.
Mimochodem měl dostat ještě za války nejvyšší vyznamenání Francie pro cizince, ale “londýnská vláda” byla kategoricky proti.

18. 1. 2023 08:14
Odpovědět  Peter 008

No, on byl Ben Ešeda pěknej ksindl obecně. Každý se odvolává na jeho zásluhy – asiže po celý svůj život dokázal vždy včas zahnout kramle a košatě to okecat – a jeho varování a jak teď dochází na jeho slova, přičemž pomíjí, že jsme Dolfímu předali zbrojnici Evropy a že Dolfí se mohl radostí pominout. Přitom stačilo, aby to zemský škůdce ustál a Dolfího by izolovali, protože tehdy ještě Němci na válku neměli – plány na izolaci Dolfího už měl německý generální štáb vypracované. Ale nechci tu prudit dobré lidi, kteří na ten jeho obraz prezentovaný veřejnosti naskočili.

me2d44
18. 1. 2023 16:06
Odpovědět  Jan1

Jen mimochodem: Svoboda už po 1945 – a ani později moc nerozhodoval. Připomínám éru generála Čepičky. Zásluhy má – vzepřel se před 1944 londýn. vládě a vybudoval armádní sbor – to mu Beneš neodpustil. A že řekl v 1948, že armáda bude neutrální? V 1968 to ČSLA dostala příkazem – nesplnila to jednotka na Ostravsku a zahnala Poláky. V 1989 dostala armáda příkaz sedět v kasárnách – a velitelé měli 14 dnů pohotovost, aby jim žádný voják neudělal průšvih. Ve všech 3 případech se jednalo o rozhodnutí politické. A že byl Svoboda nejlepší prezident, to mi nikdo nevyvrátí. Studujte – třeba dějepis před 1989, ten “novodobý” je jen přepisování historie (chceme si to prožít znovu? Já jsem věrný předkům)

Pavel z Moravy
17. 1. 2023 10:16
Odpovědět  V Čech

Ono je to asi trochu složitější. Výstroj a výzbroj jim bezpochyby dodají spojenci, o amících nepochybujte. Psal jsem včera, že k tomu aby tato děcka byla použitelná do boje, by musela mít alespoň roční armádní výcvik. Ale co když jim nevadí, že nejsou zdatní a nemají vojenské znalosti, co když mají být pouze obětmi a potravou pro děla. Co když likvidace Slovanů má probíhat podle tohoto naplánovaného scénáře. Jaký byl plán Hitlerovčíků s naší populací? Jste si vědom toho, že těmto současným grázlům je jedno jak lidé skončí. Co když chtějí, aby se tento prostor uvolnil pro jejich vyvolené. Těch otázek je zde hodně. Nedívejme se na to pouze z jedné strany ale opravdu studujme vše ze všech úhlů pohledu a pak se nám otevře široký prostor pokrytí možných dosahů toho co tyto tzv. elity připravují. Čím více z nás v tom bude mít jasno, tím lépe. Takže i když nevycvičená děcka, oni jsou schopni je na ta jatka klidně poslat.

jiří
17. 1. 2023 19:15
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pojedou dělat živé štíty. Nato nebudou potřebovat ani výcvik, ani výstroj/výzbroj.

me2d44
18. 1. 2023 16:22
Odpovědět  Pavel z Moravy

Trochu Vám budu oponovat: SA-58 se předaly k prodeji, uloženky poslány na Ukrajinu, když dneska provede ČR mobilizaci, tak nemá zbraně ani pro aktivní zálohy. Z času na čas to jako kpt v.v. sleduji. Ve zbrani – s těmi novějšími – je 4500 lidí. Zbytek jsou občanští zaměstnanci a kancelářské krysy – ve výcviku byli někde v mládí. Dneska naše “armáda” není schopná ubránit větší město, natož kraj (asi proto ti Ukrouši ve vojenských úvalech). A co pomoc při živelných katastrofách – i to byl úkol ČSLA – dneska je to zapůjčení dvou tater po životnosti… Armáda potřebuje národní hrdost, a ne hlídat zadky Francouzům v Mali a amíkům všude po světě!

Boomer
18. 1. 2023 16:56
Odpovědět  me2d44

.. je to smutné, ale jednotky schopné skutečného ostrého boje máme akorát v Chrudimi a Prostějově.

Michal Vejsada
17. 1. 2023 09:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak jste potvrdil ze Babis zase lze, kdyz rika ze Pavel je spojen s Ruskem atd…

Pavel z Moravy
17. 1. 2023 11:09
Odpovědět  Michal Vejsada

Stejně jste to již projeli, protože jste to nechali dojít do tohoto stavu, kdy vás řídí zaprodanci . Jaké je jich příjmení je jedno. Na shledanou v lepších časech říci nejde. Ty se už totiž nikdy nevrátí. Ty skončily s odstraněním socialismu. Pěkný den přeji.

PENNYS
17. 1. 2023 12:44
Odpovědět  Pavel z Moravy

S ČESKÝM NÁRODEM JE TO” RITI”!!!!!
ALE , JEŠTĚ NĚJAKÁ NADĚJE SNAD JE.

17. 1. 2023 16:02
Odpovědět  PENNYS

Že prej nás může zachránit už jenom Euros; bůh východního větru. Ostatně to věděl už i Šerlok Holmesů:

“Fouká východní vítr, Watsone.”
“Myslím, že ne, Holmesi. Je velmi teplo.”
“Starý dobrý Watsone! Jsi tím jediným pevným bodem v měnícím se věku. Stejně vane východní vítr, takový vítr, jaký dosud nefoukal. Bude zima a hořko, Watsone, a spousta z nás může uschnout při jeho burácení. Ale je to přece jen Boží vítr a až se bouře uklidní, bude na slunci ležet čistší, lepší a silnější země.”

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jan1
17. 1. 2023 14:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Stale vic a modernejsich zbrani a zlodaku proudi na Ukrajinu podporit nacky. Nikdo ze statu nerika dost, nemame, nemuzeme. Protoze vsude sedi lokajove neoconu z USA, Aspenaci a jini zaprodani sracove.
Co s tim? Rusove preci nejsou slepi!
Rychle ukonceni konfliktu prevalcovanim s nasazenim vsech sil prospeje hlavne Rusku.

17. 1. 2023 19:14
Ohodnotit příspěvek :
     

S velkou pompou se nyní oznamuje dodávka bitevních tanků. Co změnili HIMARSy? Nic, jen zabili desítky nebo stovky civilistů. Nic jiného než civilní cíle s tím Američané netrefovali. Ano, Američané, protože řízení palby provádí Američané. Co změnili ty “bombasticky” oznamované systémy protivzdušné obrany? Nic, protože Ukrajinci by jich potřebovali více než Západ dohromady vlastní. Jen pro dokreslení. Pročpak Saudové kupují S-400? Jednoduše, protože “oslavované” Patrioty nedokázali chránit ani rafinérie před primitivními raketami Jemenců. Copak asi změní 20 nebo 30 bitevních tanků z 80. a 90. let? Nic, jen přibude pár set mrtvých. Ukrajina měla přes 2 500 tanků, jen z Polska a ČR jich dostala dalších 530. Skončili převážně jako šrot pro ocelárny. Jestliže nyní žebrá Zalužny a Zelensky o 500 tanků ze Západu, je jasné, jakým tempem z nich Rusové dělají šrot. Ukrajina dostala zbraně za 60 miliard USD. Ruský rozpočet na celé ozbrojené síly činil v roce 2021 67 miliard USD. A stejně to bylo Ukrajincům k hovnu. Jediným výsledkem jsou desetitisíce mrtvých.

17. 1. 2023 19:22
Odpovědět  pavelpe

Ještě dodám jednu věc. I kdybych uznal “nadřazenost” západních zbraní, jakože neuznávám, pak je to totožné s 2. válkou. Němci měli Tygry. Poměr zničených tanků byl 6-10:1 ve prospěch Tygrů a co to změnilo? Nic. Zatímco Němci stihli vyrobit za celou válku 1300 tanků Tygr a 450 Tygr 2, Rusové vyráběli v roce 1944 3000 tanků měsíčně, USA asi 1800 měsíčně.

jiří
17. 1. 2023 20:10
Odpovědět  pavelpe

Demilitarizace.