Krize UKRAJINA

Každý další návrh Putina bude méně výhodný než předchozí.

Rusko nebude jednat s Kyjevem o statutu Chersonu a Záporoží

Otázka je definitivně uzavřena: Rusko nebude s Kyjevem jednat o statutu Chersonu a Záporoží.

V nové dohodě s Ukrajinou, pokud Kyjev přesto naváže kontakt s Moskvou, se nebude o statutu Chersonské a Záporožské oblasti diskutovat, stejně jako je pro Moskvu uzavřena otázka s Krymem a Donbasem. Vysoce postavený zdroj v Rusku o tom řekl listu Izvestija:

„Moskva byla připravena zastavit speciální operaci již v březnu, během jednání delegací v Antalyi. Tehdy sama Ukrajina nabídla neutrální status a bezpečnostní záruky bez zahrnutí Donbasu a Krymu.  [Prezident Ruské federace] Vladimir Putin byl připraven k tomuto kroku, ale Západ vyvinul na Ukrajinu nátlak, a proto Kyjev svůj návrh stáhl,“ uvedl zdroj listu Izvestija.

Chersonský a Záporožský region nebudou zahrnuty do nové dohody mezi Ruskem a Ukrajinou, protože drtivá většina obyvatel regionu podporuje Rusko.

https://iz.ru/1345875/2022-06-07/rossiia-ne-budet-obsuzhdat-status-khersona-i-zaporozhia-s-kievom 

Do února 2022 mohla Ukrajina ztratit pouze Krym a území DLR a LLR platné pro rok 2021.

Od února 2022 mohla Ukrajina ztratit pouze Krym a území DLR a LLR v hranicích bývalých regionů.

Od dubna 2022 se Ukrajina může připravit na ztrátu Krymu, LLR a DLR v hranicích regionů, Chersonské a Záporožské oblasti.

Co ještě Ukrajina ztratí, se určí v průběhu dalších bojů v létě a na podzim 2022.

Čím déle budou USA a NATO protahovat válku na Ukrajině, tím více území Ukrajina nakonec ztratí.

Pro Pokec přeložila Janinna.

https://bit.ly/3tl54DF

sdílet na

20 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
krtek
7. 6. 2022 23:41
Ohodnotit příspěvek :
     

RF a PUTIN NEJSOU ŽÁDNÍ TRHOVCI.

Frank
8. 6. 2022 10:46
Odpovědět  krtek

Putin nemá s kým na Ukrajině jednat. Přece se nebude zahazovat s tím věčně zhuleným hloupým a prolhaným šaškem. A je stále více zřejmé, že Ukrajina jako stát končí, takže už není o čem jednat. I když zelený mužíček stále blouzní, jak ukrajinská vojska postupují a vytlačují Rusy. Kdo seje vítr, sklízí bouři.

STAN
8. 6. 2022 00:04
Ohodnotit příspěvek :
     

Když jednal Lavrov s Kulebou v Istanbulu , dostali Ukrajinci únorovou , velmi mírnou nabídku , Krym a obě republiky. To jsem si říkal , že je Lavrov blázen , že ho Rusové sami ukamenují. Ovšem starý lišák věděl, že nafoukaní ukropi to nepřijmou. Já ne. Já je za blázny tehdy nepovažoval.Myslím , že se nebude vyjednávat o Krymu , Donbassu , Záporoží , Chersonu , Nikolajevě a Oděse. O Charkovu možná až po referendu. Také se zřejmě nebude vyjednávat O Lwóvě , Haliči a Podkarpatské Rusi. Možná i Bukovině. Pěkně to ten komediant dokráloval.

Markýza
8. 6. 2022 11:35
Odpovědět  STAN

To mi uniklo – ale Starý Lišák mě teda rozesmál ještě dodatečně, díky.

8. 6. 2022 14:34
Odpovědět  Markýza

Jak já ho Rusům závidím! Od Majdanu sleduji jeho diplomatické hrátky a mám k němu čím dál větší úctu. Za mě král současné diplomacie.

Markýza
8. 6. 2022 16:57

Jo, je to silná trojka.

8. 6. 2022 18:20
Odpovědět  Markýza

Myslíte Putin, Lavrov, Šojgu? Já jim říkal triumvirát, ale ne každému docvaklo koho myslím a nebavilo mě to dokola vysvětlovat. To je jako s tím osvobozením Prahy ukr-ajinci (musím vypomlčkovávat, záškodník se tumluje) že na tom měli zásluhu tři (1+2+4) tzv. uk-raj-inské fronty (přičemž ten druhý slul původně Stepní a ve čtvrtém byli začleněni svobodovci). Uk-raji-ské fronty takže chocholové a sláva jim! U žen mi to neva, ale že ani mužům to není jasné, to je k pos-rání. Ale třeba je to jen následek toho, že buď měli modrou knížku, nebo jsou to mladší ročníky a tudíž

nevojáci, takže nevědí co věděl do zrušení prezenčky i vojín s IQ našich vládních ničite... sory... činitelů.

8. 6. 2022 14:47
Odpovědět  STAN

“Když jednal Lavrov s Kulebou v Istanbulu , dostali Ukrajinci únorovou , velmi mírnou nabídku , Krym a obě republiky”.
Není to nějaký omyl? Odkaz?

8. 6. 2022 00:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Ona podle mě žádná "Ukrajina", až specoperace" skončí, stejně existovat nebude - tak jako ani neexistovala, dokud tak habsburci nezačali nazývat okraj svého nově nabytého haličského území. Budou rádi, když jim nakonec zůstane území bývalého kozáckého hetmanátu založeného (1649) Bogdanem Chmelnickým - který, a rád, aby ho Pšonci nesežrali, svěřil (1654) "svůj" kozácký hetmanát pod ochranu Ruska. Což bylo území o fous větší, než je současná ČR (ČR - ne ČSSR). Roku 1764 však byl hetmanát za zradu hetmana Mazepy Kateřinou II. zrušen a jako gubernie Malorusko začleněn do ruského Impéria. No a podmnožina hetmanátu, Záporožská Sič, která to přežila, byla o 11 let později za podporu Pugačovova povstání taktéž zrušena a přiřazena k Impériu. Což je v kostce celý příběh slavné ukrajinské "státnosti". Která ukrajinská "státnost" jako taková nikdy neexistovala.


zdena
8. 6. 2022 10:09

krásné shrnutí, díky 🙂

Pat
8. 6. 2022 07:32
Ohodnotit příspěvek :
     

Pomalu ale jistě, čím dál více lidem v celém světě, dochází základní premisa:
1 – Ukrajinské hlouposti nevyužívá Rusko, ale zneužívá ji tzv. “demokratický” západ, kterému se skrz ukrajinské blbce pohodlně bojuje s Ruskem.
2 – Ukrajina přestane existovat ne pro ruskou rozpínavost, ale pro západní (již několiksetletou) touhu zničit-podrobit si Rusko.

Gales
8. 6. 2022 09:34
Ohodnotit příspěvek :
     

Rus si vezme to co potřebuje a zbytek nechá ukrajincům co mluví jinou řečí. Jestli a jak přežijí,bude záležet pouze na nich.

Ladislav
8. 6. 2022 11:30
Odpovědět  Gales

Ne! Nic jim nenechat! Nebo začne nacismus opět klíčit!

Gales
8. 6. 2022 13:12
Odpovědět  Ladislav

Třebas si je rozdělí okolní státy.Něco si vezme DLR,něco LLR něco rumuni, poláci,maďaři,bělorusko a bude klid.

Jaroslav
8. 6. 2022 13:48
Odpovědět  Gales

Tož já bych jim přál poláky. Ti by se nezakecali (viz Cimmerman) a nejspíš by tam provedli očistec po svém. Inu staré hříchy se pamatují. Poznámka pod čarou, v 68. nás osvobozovali ukrajinci, můj bývalý ukr kolega byl na to hrd

8. 6. 2022 15:16
Odpovědět  Jaroslav

Jo. To byli asi takoví ukr-ajin-ci, jako byli vojáci západního okruhu 7 a 10 letecké armády v dobách kdy jsem sloužil "zápaďáci". Který zápaďáci pocházeli od Šariše po Cheb. V armádě funguje územní princip - ne národnostní! To znamená, že ukr-aj-inský front se zrovna tak mohl jmenovat západní front, ale s jeho národnostním složením by to mělo ho-vno společnýho - stejně jako, z týchž důvodů, měli uk-ra-jinci ho-vno společnýho s osvobozením Prahy - byli pouze jednou z mnoha sově-tských národností, z nichž se (1, 2 (bývalý Stepní front) a 4tý) tzv. uk-raj-inské fronty skládaly - ale nic víc! Váš kolega se pouze hrdil cizím peřím, jehož byl jedním z brků - ale nic víc.

8. 6. 2022 15:23

Záškodník opět v akci! Dokud jsem chocholy s ho-vnem nevypomlčkoval, nedal pokoj a že "čeká na schválení". Tož schvaluj, kre-téne elektronickej. A bacha ať se ti nezačmodrchaj algoritmy. De-bile umělej.

Gales
8. 6. 2022 19:36

Musíš před každým příspěvkem vyplnit danej kód. Asi je to sichrovačka před hekry.

8. 6. 2022 20:03
Odpovědět  Gales

Tomu fakt věříte?

Markýza
8. 6. 2022 16:56
Odpovědět  Jaroslav

Už mě napadla hříšná myšlénka….jestli oni neusilujou o ta svoje bývalá území kromě jiného i proto. Jako pomstu za Volyň a Babi Jar.