politika

Alexandr Dugin: Co by se po tomhle mělo dělat s Čechy?

Politolog a filozof Alexandr Dugin komentoval úder na Belgorod 30. prosince. Dugin je přesvědčen, že děti v Rusku budou i nadále umírat, pokud konflikt s Ukrajinou neskončí úplným vítězstvím bez „polovičních opatření“.

Úder na Belgorod zasáhl centrum města, kde byl instalován slavnostní vánoční strom. Mezi mrtvými a zraněnými je mnoho dětí. Děsivé záběry z incidentu ukazují, jak matky během ostřelování chrání svá miminka.

Politolog Alexandr Dugin v komentáři k incidentu v Belgorodu poukázal na to, že za tragédii jsou přímo zodpovědné západní síly.

Věnujte pozornost raketám, které zabily naše děti – dodala je Česká republika. Co by se po tomhle mělo s Čechy dělat?  Zamyslete se sami, co je potřeba s Čechy udělat. Jsou to spolupachatelé zločinu. Stejně jako Američané, Britové… Všechny tyto závěry je třeba vyvodit. A buďte připraveni na jakýkoli vývoj události. Protože nás nikdo nenechá v klidu,“ poznamenal Dugin.

Dugin si myslí, že myšlenka odsunutí fronty nepomůže. Rakety přiletí znovu a ruské děti zemřou. I kdyby Kyjev slíbil, že nevstoupí do NATO a zapomene na osvobozená území, bude to pro Rusko stále porážka.

Dokud bude Ukrajina existovat, stejně nebudeme mít mír. A naše děti budou neustále pod hrozbou raketových útoků.  Tato válka nemůže skončit na půli cesty. Zde neexistují žádná poloviční řešení. A na Tsargradu o tom mluvíme celou dobu. Buď vítězství, nebo porážka. Žádné příměří. Nebo Rusko skončí, – věří filozof.

Pro obyvatele Belgorodu, kteří byli zasaženi ostřelováním, je smrt jejich dětí porážkou, zdůraznil Dugin. A taková porážka čeká celé Rusko, pokud nevyhraje. 

Filosof připomněl, že milosrdenství lze prokázat pouze nepříteli, který je na kolenou a s vyraženými zuby. Zatímco nepřítel zabíjí naše děti, není třeba mluvit o lidskosti, uzavřel Dugin.

https://1url.cz/cuCXi

sdílet na

73 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Jaris
3. 1. 2024 00:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Bohuzel v tom teroristickem cinu jede take Cesko. A nejen to. Po celou dobu valky na Ukrajine zasobuje zbranemi banderovske vrahy. CR se chova jako neodbytny komar, aby se nacucal krve sve obeti. Rusko ma neuveritelnou trpelivost s touto drzou zemickou, co si hraje na valecneho hochstaplera. Tedy az do te doby, nez Rusko placne neodbytneho komara, ze zbude po nem jen mastny flek.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
sergej
3. 1. 2024 00:54
Odpovědět  Jaris

Dejte vlákno ctrl.
sergej 2.1.2024  18:13:33 
https://pravyprostor.net/?p=171032#comments

Pepa
3. 1. 2024 09:33
Odpovědět  sergej

Dyslektik blábolivý Šlak, alias .lak, alias eš, alias Sergej, alias atd. sem strčí odkaz na cosi kamsi a nenapíše, o co jde. Je to holt zasíravej blbec.

Vystavit nejasný neuvedený odkaz, to je projev kreténství.

sergej
3. 1. 2024 10:15
Odpovědět  Pepa

Vždyť nemáš zdravý mozek agresivní hulvátský exote imbecilismu, tak co se sereš ostudo. Meleš slova co slyšíš pořád k sobě moulo multinicku ešlakotkane paralitický deliryjníku žump. Ten zázrak jede bossingostalkingového kádrováka gramatik slabikáře. To je provařený dáreček s drátem do oka naprosto všem a parazitický troglodyt z paleolitu. 🙂

sergej
3. 1. 2024 10:21
Odpovědět  sergej

Přecvičený výkvět mkultra kudrnkace z pasťáku.

Standa
3. 1. 2024 11:06
Odpovědět  sergej

Vaše vyjadřování je poněkud neuchopitelné? Inkluzivní vzdělání 3. třídy z ,, pasťáku”,že??!Nepatříte do slušné společnosti, která se zde většinou? vyskytuje!
Argumenty nahrazujete nadávkami. Proč…protože neumíte argumentovat!

sergej
3. 1. 2024 14:28
Odpovědět  Standa

Tak se vy kvičící prasata z pomocný zlajkujte, laj laj laj. 🙂

sergej
3. 1. 2024 14:37
Odpovědět  Standa

Komunikuj se ěmatlafounem a ne s člověkem mamlasi digitální demence. 🙂

Spam steve
4. 1. 2024 19:42
Odpovědět  Standa

Jaká argumentace pořád dookola ? Pěst, brada, zem…!

Standa
3. 1. 2024 11:01
Odpovědět  sergej

Vaše kultura slova vyjadřuje Vaše vychování i to , jak na Vás celý den volají!
Nějaká reminscence na novoroční opilost,že?. Běžte se naučit slušnému chování a vážně to už zde nezas.rejte!

sergej
3. 1. 2024 14:33
Odpovědět  Standa

Dejte v četě dezinformantů hlavy dohromady jinak plán nesplníte sviňodebilismus fašounů, trubky. 🙂
Za tohle chcete výsluhy vy podělaní hovniválové jo? 🙂

Pravdomluvny
3. 1. 2024 11:00
Odpovědět  Pepa

V Bohnicích ubytovaný Sergej má zřejmě u ředitele protekci a tak smolí a smolí…..

sergej
3. 1. 2024 14:29
Odpovědět  Pravdomluvny

Pindale zatleskej siz drátem do oka z pajzlu držkounů. 🙂

Pravdomluvny
3. 1. 2024 14:46
Odpovědět  sergej

Vyser si voko negramote z pomocný školy v bohnickym sklepě 😎

sergej
3. 1. 2024 14:53
Odpovědět  Pravdomluvny

To bylo v úrovni tvého intelektu, gratulace. 🙂

Pravdomluvny
3. 1. 2024 15:34
Odpovědět  sergej

Ty a úroveň????
Zázraky jsou jen v pohádkách 😎

sergej
3. 1. 2024 18:59
Odpovědět  Pravdomluvny

Jsi se zaměnil porucho? 🙂

Pravdomluvny
3. 1. 2024 21:12
Odpovědět  sergej

Nečum do zrcadla,pulče nepovedenej 😎

Gales
3. 1. 2024 10:34
Odpovědět  sergej

Sluha dvou pánů – https://youtu.be/1YV935oi4FI

Helena
3. 1. 2024 08:45
Odpovědět  Jaris

Ne “Česko”!, ale úzká skupina dosazených k moci CIA, londýnským výběrem a hochskopčákem
a jsou pořád spolu. Takže to Čukovi a Gekovi nedá moc práce je vyčmuchat, jako vzor si můžou vzít Duginovu dceru.

Jaris
3. 1. 2024 10:20
Odpovědět  Helena

Ona ta skupina protiruskych pitomcu neni zas tak mala. Staci si procitat komentare hlavnich medii, jak se Cesi nasupene prezentuji vuci RF. A nejsou to jen placeni kecalkove. Vetsina mych byvalych znamych v Cesku je rovnez protiruska a nema cenu jim neco vykladat. No a Cesi v Australii, jekapitola sama pro sebe.Tem se zastavil cas na 68.roce ‘ruske invaze’ a ja si pripadam mezi nimi jako bila vrana a radeji se s nikym nestykam.

Helena
3. 1. 2024 10:34
Odpovědět  Jaris

ZÁSADNÍ VĚC: ti obyčejní tupí protiruští pitomci NEMAJÍ ŽÁDNOU MOC!! Tu moc má právě ta parta západem dosazených dozimetrů, zrovna jako má moc disponovat obrovskými balíky NAŠICH peněz a majetků a přesouvat je, kam pasák rozkáže. Možná namítnete, mají moc: volit. Ale kdepak- tyhle volby byly hodně okatě cinknuté a nejspíš i ty před tím a korespondenční volbou se tam zabetonují. Svoje uvědomění moci si lidé uvědomí, až je budou vyhazovat na dlažbu, ožebračené, okradené.

Standa
3. 1. 2024 11:09
Odpovědět  Helena

Korespondenční volba je jasná manipulace.To se to bude podvádět!

Pravdomluvny
3. 1. 2024 11:36
Odpovědět  Standa

To budou volit i třista let mrtví…..jako při zvolení senila Bideta 🤡

Jarda
3. 1. 2024 10:38
Odpovědět  Jaris

Páni, netušil jsem, že mezi hlavní českoevropské hodnoty patří zabíjení dětí a civilistů.
Málo se o tom v čt hovoří.

Helena
3. 1. 2024 09:01
Odpovědět  Jaris

Seznam: Putin posílá Lipavskému osobní „péefko/to vypadá jako zlomená tužka, aby tomu dozimetři rozuměli/. To se Lipánek a spolupachatelé i s dozimetry po.erou strachem do vejšky, to bude jiný level než celý Dozimetr.

Gales
3. 1. 2024 10:37
Odpovědět  Helena

I Lady Černá,až poletí vzduchem z okna,bude litovat že ji Pánbůh nedal místo frndy křídla.

komoří Lang
3. 1. 2024 17:41
Odpovědět  Gales

Míň by mě překvapilo, že sem těhotnéj, než to, že má Černochová frndu.

Koloma
3. 1. 2024 09:12
Odpovědět  Jaris

Česko je do toho zavlečeno těmi, kteří ho už úplně ovládají a cíleně rozeštvávají a štvou ho proti Rusku. Nadvládu tohoto slepého národa dovršili dosazením jejich loutky za prezidenta.

Prodost
3. 1. 2024 11:14
Odpovědět  Jaris

Za 33 roků se populace ČR z většiny obměnila a ti informovanější zkrátka odcházejí. Také jsem na řadě. Nebudu odpovídat na otázku “jak je možné, že Češi nevědí, kdo jim vládne”. Ti, kdož vědí, odpověď znají. A umějí nalézt mnoho historických paralel. A ti, kdož nevědí by se měli zajímat. Jen nápověda: Jakého původu byl Hitler? Kdo je Zelenský? Nemají snad náhodou v Praze a samozřejmě všude možně jinde “souvěrce”? Kdo stojí v pozadí moci v USA? Odpověď je zde: Rusko vyhlásilo válku “straussovcům” – Nová republika (novarepublika.cz)

janle57
3. 1. 2024 11:23
Odpovědět  Jaris

Tohle varování by mělo každému normálnímu Čechovi stačit a měl by se
podle toho taky chovat,už jen proto,že má taky svoje malé děti,až se tu
po jaderném výbuchu všichni vypaříme,budou to právě ty malé děti,které
tak brzy ukončí svůj život jen díky tomu,co pro ně nachystali Pávek,Fiala,
Černochová a feťácká banda jménem Piráti společně se všemi ostatními
vlastizrádci.

ModrýKlokan
3. 1. 2024 01:34
Ohodnotit příspěvek :
     

Jen pro pořádek připomenu, že český RM 70 Vampir do Belgorodu nemohly dostřelit s českýma raketama. Ten blb Jasánek/Lipánek to ani neví. Do Belgorodu mohly dostřelit jen s US raketama M 26 modernizovaný Vampiry slovenského výrobce pod typovým označením Modular. Samozřejmě je to v této situaci vcelku jedno. V Oděse za to už zaplatilo životem několik tseska fojak topra fojak.

Ladislav 💤
3. 1. 2024 07:10
Odpovědět  ModrýKlokan

Pouze prodejni žoldáci!

Standa
3. 1. 2024 11:12
Odpovědět  Ladislav 💤

Jen at se tam odstěhují všichni čeští taky žoldáci! Rusové to vyklátí a v Česku pronikavě stoupne průměrné IQ!

Tupý hulvát
3. 1. 2024 08:45
Odpovědět  ModrýKlokan

Také jsem to četl,jen si nepamatuji,jaké důkazy zveřejnili Rusové,jestli to byly zbytky střel,ty tam být nemohly.
Je docela legrace,jak jsou tady ty komentáře stejné jako na seznamu,jen v opačném gardu,fakta a pravda některé diskutující vůbec nezajímají a jedou si svou.
Připouštím,že možností je v tomto případě několik .

novota
3. 1. 2024 09:08
Odpovědět  ModrýKlokan

Ale dostřelí viz michal a petr stránka oprava a k tomu srbská munice dostřel 40 km.

ModrýKlokan
4. 1. 2024 00:18
Odpovědět  novota

Mohou dostřelit – podmiňovací způsob. Český rakety nemůžou. Pokud je nevyrábíme v srbský licenci. To zatím veřejnost neví. Nebo pokud se nanabijí do slovenských Vampirů/Modular nebo nestřílí US M26. Takže zatím nevíme, jestli střílely český RM 70 se srbským či licenčním G2000, nebo zda střílely slovenský Modulary s US M26 a kdo ty rakety na UA dodal.

S tvou krátkou sebevědomou poznámkou se realita zatím nesešla veřejně známým způsobem.

Gales
3. 1. 2024 10:39
Odpovědět  ModrýKlokan

Ceská fójak,kripl fójak.

Pravdomluvny
3. 1. 2024 11:02
Odpovědět  Gales

Češka fójak -žoldák v režii uSSa potažmo Bundeswehru .

Jaroslavem
3. 1. 2024 04:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Já jsem pro,aby následky neslo i Česko. Tady není nikdo zvyklý nést následky a odpovědnost za své skutky a činy. Jen tak se bezpáteřní demobolševický soudruzi budou bát.

Jaris
3. 1. 2024 06:42
Odpovědět  Jaroslavem

Nepreji vam to, ale nasledky prijdou samy i z jine strany. Nemecko zavira fabriky a ceska kolonie, ktera dodava Helmutum ze sajrajtu levne vyrobky, bude rovnez postizena. Drahe energie si ani Nemcouri nemohou dovolit a byznys a investment se stehuje do Ciny, Indie, Jizni Ameriky, kde je energie i pracovni sila levna. Nad Evropou se rysuje cerna budoucnost a zvratit to, na to je uz pozde.Velmi dobre je to rozebrano v dnesnim clanku na AEronetu.

https://aeronet.news/evropska-unie-se-rozpadne-ve-chvili-kdy-nemecko-prestane-financne-zvladat-dotovani-chudsich-statu-eu-podle-nemeckeho-europoslance-stoji-existence-cele-eu-na-schopnosti-nemecka-dotovat-ostatni/

Tupý hulvát
3. 1. 2024 08:49
Odpovědět  Jaris

Když on mi ten ajroneťák s jeho patnáctou úrovní řízení připadá nělaký moc chytrý.

Helena
3. 1. 2024 09:27
Odpovědět  Jaris

V tom s vámi nesouhlasím. Skopčák si nikdy nenechá sáhnout na svůj blahobyt. Nikdy. Ty drahé energie platíme skopčákům MY!! Skopčáci nás vysávají po všech stránkách-a nejen skopčáci. Jestli skopčák bude zavírat fabriky, tak ty co mu patří u nás, spec. Škodu MB-tu už kupovali s tím, že ji zavřou, jen se to báli udělat – tak teď budou mít “důvod”.
Naopak: tím, že zavřou své fabriky v ČR, tím si odmáznou konkurenci, kdyby se to otočilo-a oni už větří. Černá budoucnost se rýsuje jen nad. býv. vých. blokem.
A když už jsme u toho Aeronetu-tam mi blokují mé příspěvky – tak asi tak.

Pepa
3. 1. 2024 09:38
Odpovědět  Helena

“Skopčák si nikdy nenechá sáhnout na svůj blahobyt.”

– A co to bylo po Versailles-smlouvě, a cože si to “skopčák nechal líbit, když chodil s trakařem marek kupovat půlku chleba? A co po WW2, kdy 3 miliony skopčáků zdechlo hladomorem, ano, tři miliony vyhladovělejch mrtvol bylo v Rajchu v té západní zóně, kterou dodnes i s bývalou NDR okupuje USrael. Ty trubko blábolivá.

kuthgc
3. 1. 2024 10:10
Odpovědět  Pepa

Brutopejre, šlaku, měsíci v útrobě, pepo, ty jseš fakt všude.
Žluč z tebe tryská gejzírama. Taky všude.
Podle toho tě každej hned pozná. Podle smrádku.
Co ti kdo kua udělal? Že tys prosral majetek nejdřív k kampeličkách, pak v H-systému, a nakonec v investičních fondech?
Dyť už babička ti říkala, že kdo chce lítat v oblacích, tak si dá na rypák mnohem víc než ten, kdo se drží pěkně při zemi.
Měls poslouchat.
Ale že máš ještě do čeho ťukat znamemá, že to nedopadlo až tak fatálně.
Tak se trochu z toho života taky zaraduj, čéče.

Jaris
3. 1. 2024 10:47
Odpovědět  Pepa

Nemusite hned nekomu za jeho nazor nadavat. Snizujete tim kvalitu vaseho komentare. Souhlasim, ze dnesni Nemecko je ovladano mezinarodnim zidem.
Nemecko dodnes vyplaci renty zidum, jejichz pribuzni zahynuli v koncentracich. Ovsem, aby zaplatili kompenzaci CR za masakry Lidic, Lezaku, Javoricka a jinych postizenych osad bestialnimi Nemci, tak k tomu se jaksi nemaji.

Pravdomluvny
3. 1. 2024 11:04
Odpovědět  Pepa

Po Světové válce Německo vyskakovat nemohlo,bylo okupováno stejně,jako my Frickem a uSSa teď.

Jaris
3. 1. 2024 10:37
Odpovědět  Helena

Zrovna dnes jsem cetla komentar stare pani, ktera bydli v Nemecku, ze 70 az 80% fabrik nevlastni Nemci.
Nikdy nepochopim, proc se Cesi neustale chteli zalibit helmutum ze sajrajtu. Tolikrat z historie si Nemcouri z Cechu udelali rohozku, a presto se cesky narod k nim stale lisal. Fabriky budou zavirat i v Nemecku, protoze byl zrusen prijem ruskych surovin, diky ‘chytrym sankcim’ a pracovni sila je u nich draha. Je logicke, ze se bude hledat misto, kde jsou energie spolecne s levnou pracovni silou pristupne. Nemcour nikdy za tretinovy plat pracovat nebude.

Pavel z Moravy.
3. 1. 2024 18:10
Odpovědět  Jaris

Amíci jsou na tom ale zrovna tak stejně. Jakékoliv spotřební zboží na které se kouknou je z Číny. Celý ten slavný kapitalistický západ je se svými hodnotami totálně v prde.li. To bude sešup větší jak v 29 při začátku světové hospodářské krize. A teď ještě s těmi mohamedány, ukrajinci a evropskými přeformátovanci to bude o to veselejší. Nic jiného tady nebude, než bída a zmar.

Ladislav 💤
3. 1. 2024 07:08
Odpovědět  Jaroslavem

👍

Pavel
3. 1. 2024 08:42
Odpovědět  Jaroslavem

Vy jste tam posílal tu munici a zbraně?! Následky musí nést ti, co to tam posílají,včetně toho blba na steroidech Vetchého! Ty ale musíme potrestat my, abychom předešli tomu, že nás budou trestat Rusové za jejich zločiny! No a protože v tomto systému a s těmito mocenskými orgány to je utopie,stejně jako naivní představa,že to mohou změnit volby,jediná cesta je svržení tohoto US režimu a návrat ke skutečné vládě lidu! Bohužel na to u nás nemá nikdo koule, tak se připravme na život bez energií a bez budoucnosti, ale s USA!

Tupý hulvát
3. 1. 2024 09:11
Odpovědět  Pavel

Ano,možná posílal,stejně jako možná vy.Posílají je tam VŠICHNI,kdo nevolili komunisty v posledních 25 letech.To je JEDINÁ strana,která se jasně distancovala od NATO,a protiruské nenávisti…..J E D I N Á !!!

Honza 1966
3. 1. 2024 09:14
Odpovědět  Tupý hulvát

To znamená cca 90 až 95 procent obyvatel. Co s námi uděláte? Oprátka? Jáchymov? Sibiř?😋

Tupý hulvát
3. 1. 2024 09:38
Odpovědět  Honza 1966

Proč bych já měl s idioty něco dělat?

Standa
3. 1. 2024 11:21
Odpovědět  Tupý hulvát

Holt s Honzou nic neuděláte. Nemá vlastní rozum. Pouze , co si přečte na příští den z projevu Fialy.
Ostatně někdy a to vyjimečně si ho přečtu pro pobavení.Přijde a zasmrdí.I směšný šašek pobaví.
Oprátka? Jáchymov? Sibiř?😋To je to, co mu neustále straší v hlavě( asi výchova z rodiny zřejmě SS).

petr
3. 1. 2024 09:58
Odpovědět  Honza 1966

Na svůj věk, vzhledem k niku jsi moc rozumu nepobral, pokud fandíš tomuto mravnímu bahnu po roce 1989.

Pravdomluvny
3. 1. 2024 11:05
Odpovědět  Honza 1966

Vy se odrovnáte bez cizí pomoci.

Pavel z Moravy.
3. 1. 2024 18:25
Odpovědět  Honza 1966

Nemáš už skutečně příliš upito? Vždyť ty si ze socíku pamatuješ hov.no. Musel jsi být význačná osoba, když se o tebe ti esenbáci a straníci tak zajímali. To je opravdu směšné co tady blábolíš, jak jsi trpěl. Za co, za vlasy, za hraní na kytaru? Když jsem byl kluk, tak můj kamarád v cihláku, který bydlel přes chodbu celé hodiny, když nebyl ve škole, nebo s námi nehrál fotbálek na place bubnoval na bubny, které měl doma jeho tatík. Ale esenbáci nikde, stížnosti žádné, předvolání žádná. A ve straně tam bylo v baráku minimum lidí. Takže houpej, houpej ale na jiném hřišťátku.

ModrýKlokan
4. 1. 2024 00:21
Odpovědět  Honza 1966

Blázinec, klecové lůžko a silná sedativa.

Ladik
3. 1. 2024 10:26
Odpovědět  Tupý hulvát

Je to tak!

petr
3. 1. 2024 09:57
Odpovědět  Pavel

To by je někdo k té odpovědnosti musel pohnat! Mladí vymaštěnci je podporují a my staří už nic neovlivníme. Pouze si to odneseme s nimi!

Velitel
3. 1. 2024 07:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Podíval se někdy někdo na mapu?
RM-70 Vampire tak jak ho vyrábí ČR je 40 hlavňový raketomet ráže 122mm a jako každý raketomet této ráže má dostřel cca 20km, české rakety uvádí 20381m .Cca 20km je i dostřel děl ráže 155mm. Pokud se ale podíváte na mapu je mezi frontou a centrem Belgorodu více než 30km , protože, kdyby nebylo tak by Ukroši mohli na Belgrod běžně střílet z děl a dělali by to.
Sečteno a podtrženo, z českého RM-70 Vampire se českými raketami ráže 122 mm na Belgorod střílet nemohlo, pokud by Rusové nenechali ukrajinský raketomet vjet cca 10km do hloubky jejich obrany.Tohle by měl byt schopen ověřit si každý pologramota, schopny najít mapu bojiště a RM-70 na Wikipedii.
Jak to tedy asi je?
Na Slovensku předělávají české RM-70 Vampire na RM-70 Modular, není to nic tajemného, prostě místo nástavby s 40 hlavněmi ráže 122mm se na tu Tatru přišroubuje kontejner s 6 hlavněmi ráže 227mm, ČR ani SR ale rakety ráže 227mm nevyrábí a musí se do toho dávat americké M-26, dolet raket M26 je podle verze 32 až 45km. Není ais náhda, že v centru Belgorodu spadlo 6 raket ne 40 jak by odpovidalo salně 122mm RM-70

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Bety
3. 1. 2024 08:55
Odpovědět  Velitel

A není to jedno, jestli to bylo čistě české, nebo nějaká kombinace s tím či oním ? Faktem zůstává, že tam zbraně dodáváme pod pláštíkem NATO, ke kterému se ” náš ” prezident tak hrdě hlásí, jak je vidět včetně “našich” důstojníků. Naše špičky a média se k Rusku staví krajně nepřátelsky a být na místě Ruska Amerika, už by naše města byla na cucky. Pomlouváme je jak můžeme a přitom věříme,
že nejsou ve skutečnosti zlí a že nás přes to všechno nechají na pokoji. Není to schizofrenie ??

novota
3. 1. 2024 09:09
Odpovědět  Velitel

U michala a petra je oprava článků o Bělgorodu.

Tupý hulvát
3. 1. 2024 09:14
Odpovědět  Velitel

Také jsem to četl,jen si nepamatuji,jaké důkazy zveřejnili Rusové,jestli to byly zbytky střel,ty tam být nemohly.
Je docela legrace,jak jsou tady ty komentáře stejné jako na seznamu,jen v opačném gardu,fakta a pravda některé diskutující vůbec nezajímají a jedou si svou.
Připouštím,že možností je v tomto případě několik .

Pijack
3. 1. 2024 10:48
Odpovědět  Tupý hulvát

Předpokládejme, že Ruští zpravodajové nejsou stejně blbí, jako Koudelkovi chovanci v ústavu BIS.

Ladik
3. 1. 2024 10:16
Ohodnotit příspěvek :
     

Jo 100% souhlas!

krůtí brko
3. 1. 2024 12:46
Ohodnotit příspěvek :
     

Myslím si, že vzhledem k míře nenávisti, kterou ke všemu ruskému cítí čeští politici a velká část českého obyvatelstva, bude tento typ podpory Ukrajiny ze strany ČR pokračovat. Vlastně to ani není podpora Ukrajiny, ale skutečná válka proti Rusku. Ostatně, oni se tím ani netají- Fiala hned od začátku říkal, že jsme ve válce a tento výrok nikdy nezmírnil ani neodvolal. A teď už pomáháme zabíjet i civilisty… Je to otřesné, co nám vládne. A kolik lidí jejich názory sdílí! Je otřesné, že s tím nic neděláme. Myslím, že dokud nepocítí na své vlastní kůži následky svého jednání, tak toho válčení jen tak nenechají. Ve své debilitě a zaslepenosti mají pocit beztrestnosti. Čili jde i o čas: pokud nepřijde trest, mrtvých ruských dětí bude jen přibývat.

Frank
3. 1. 2024 15:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Souhlas. Dokud bude ta nacisticko-banderovská chátra existovat, nikdy klid nebude. Tak je na Rusech, co s tím.

José
3. 1. 2024 16:33
Ohodnotit příspěvek :
     

A co je ještě horší – to nebyla obyčejná válečná dodávka, ty raketomety. To byly ty zbraně, na které se mnozí z českých kolaborantů skládali a vše organizoval jakýsi pan Dědek z firmy Jablotron.

ModrýKlokan
4. 1. 2024 00:25
Odpovědět  José

Nechtěl bych mít karmu toho jelita z Dědka.

M.Š.
3. 1. 2024 18:42
Ohodnotit příspěvek :
     

Ukradina nedá pokoj Rusku nikdy stejně jako anglošašci a EU.Je to banda debilů…..

Pravdomluvny
3. 1. 2024 21:17
Odpovědět  M.Š.

Pokud se rozdělí mezi jednotlivé země jako za R-U(nebo li,za čára Petra Velikého)zbyde jen Kyjev a okolí a na to stačí jedna noc a nebude existovat!