nezařazené

Proč muselo zemřít půl milionu Ukrajinců?

24.9.2023

Krátká odpověď: Kvůli vědomě vyprovokované válce na Ukrajině ze strany USA a samozřejmě kvůli následné ruské agresi. Níže je dobrý pohled na povědomí amerických zpravodajských služeb, že je jen otázkou času, kdy Rusko zareaguje smrtící odpovědí na eskalující vojenskou expanzi Ameriky na Ukrajinu.

(Ještě jednou zdůrazňuji, že neospravedlňuji ruskou agresi proti Ukrajině, i když byla vyprovokována akcemi USA, zatímco americkou agresi proti Iráku, Libyi, Afghánistánu atd. nevyprovokovaly napadené země, ale vymyšleně USA. Takže mezi těmito agresemi jsou rozdíly a kontext je důležitý, ale to neospravedlňuje akt agrese samotných velmocí.)

______________

zajímavém projevu o způsobu, jakým americká imperiální agrese vyvolává násilí po celém světě, se protiválečný komentátor Scott Horton odvolával na článek z dubna 2022 z Yahoo News, který předtím unikl mé pozornosti.

Článek se jmenuje „ V užších vazbách na Ukrajinu, američtí představitelé dlouho viděli příslib a nebezpečí “ a uvádí jmenovaní i nejmenovaní veteráni amerického zpravodajského kartelu, kteří tvrdí, že dlouho před invazí v únoru 2022 si byli plně vědomi toho, že USA „provokovaly“. Rusko na Ukrajině a vytvořilo situaci, která by pravděpodobně vedla k válce.

„Do loňského léta [to znamená v létě 2021] byl základní názor většiny analytiků americké zpravodajské komunity, že Rusko se cítí dostatečně vyprovokováno Ukrajinou, že nějaký neznámý spouštěč by mohl spustit útok Moskvy,“ řekl Yahoo News bývalý představitel CIA. Zach Dorfman, který dodává: „(CIA a Kancelář ředitele národní zpravodajské služby to odmítly komentovat.)

Dorfman píše, že počáteční podpora poskytovaná Ukrajině během Obamovy administrativy byla „nastavena tak, aby nedošlo k pohoršení Moskvy“, ale „částečně ji pobídl Kongres, stejně jako Trumpova administrativa, která byla ochotnější být agresivnější při přesunech zbraní do Kyjeva, Otevřená vojenská podpora Ukrajiny ze strany USA postupem času rostla – a s ní i riziko smrtící ruské reakce, věřili tehdy někteří představitelé CIA.

Tvůrci politik „vždycky říkali: ‚Když uděláme X věcí, když dáme Ukrajincům systém X, jak budou Rusové reagovat?’ A naše odpověď by vždy byla: ‚Nemůžete se na žádnou věc dívat izolovaně‘,“ řekl nejmenovaný bývalý představitel CIA Yahoo News. „A mohli bychom se podívat a říct: ‚No, je to jen několik stovek MANPADů [přenosných systémů protivzdušné obrany] nebo několik stovek Humvee,‘ ale postrádá smysl, že Rusové berou všechny tyto věci dohromady. a vykreslují tento obrázek tohoto stále rostoucího vztahu mezi USA a Ukrajinou.“

„Chápu morální argumenty,“ říká bývalý úředník CIA Jeffrey Edmonds ohledně transferů zbraní na Ukrajinu, „ale rozumím také argumentu, že proč byste chtěli dávat tyto věci, když to jen zvýší šance, že Rusko něco udělá?”

Takže zatímco my členové veřejnosti jsme slepě spekulovali o tom, zda Rusko zaútočí na Ukrajinu, či nikoli, americký zpravodajský kartel si byl plně vědom toho, že USA podnikají kroky, které zajistí, že se tak stane. To je prostředí, v němž bezpečnostní stát USA věděl, že působí, když se až do posledních okamžiků před invazí nadále vysmíval myšlence přidat Ukrajinu a Gruzii do NATO .

Tato válka nebyla jen vyprovokována , byla vyprovokována vědomě . Americká válečná mašinérie uháněla rychlostí sto mil za hodinu vzdušnou čarou směrem k strašlivé zástupné válce, protože manažeři impéria spočítali, že taková válka poslouží zájmům USA. A nyní běžně vidíme, jak američtí představitelé jako Mitch McConnell otevřeně říkají , že tato válka slouží zájmům USA. 

Kdyby to zkusili, opravdu to nemohlo být jasnější. 

Je legrační sledovat reakci apologetů impéria na překvapivé vyvrácení rok a půl propagandy impéria ze strany generálního tajemníka NATO Jense Stoltenberga tím, že otevřeně přiznal, že rozšiřování NATO vyprovokovalo invazi na Ukrajinu, a uznalo, že mocnosti NATO odmítly moskvou navrhované kompromisy, které mohly odvrátil válku. V podstatě jediným argumentem, který nyní po tomto přiznání mají, je tvrzení, že Rusko nemělo na expanzi NATO pohlížet jako na existenční hrozbu.

Jejich jediným zbývajícím trikem je argumentovat realitou; v podstatě říci, že ano, je skutečností, že rozšiřování NATO vyvolalo tuto válku, protože to Moskva považovala za hrozbu, ale realita neměla být taková, jaká byla realita. Argumentují tím, že Rusko by mělo pociťovat zcela jiné pocity ohledně vojenské hrozby na své hranici, než jaké by pociťovaly státy jako Spojené státy, protože jak jsme již dříve diskutovali, když se u hranic s USA vyskytla věrohodná vojenská hrozba, USA reagovaly tak agresivně, že svět málem skončil.

To je opravdu vše, co mají: „Ano, je pravda, že všichni lidé, kteří v této válce zemřeli a ztratili své domovy, to udělali proto, že jsme shromažďovali nepřátelskou vojenskou alianci poblíž ruských hranic, ale na naši obranu Rusové měli v hlavě jiné myšlenky, než jaké bychom si my sami mysleli o nepřátelské vojenské hrozbě na naší hranici.”

Kdyby všichni obyvatelé Západu hluboce chápali veškeré utrpení a nebezpečí, které na náš svět tato válka uvalila, a hluboce chápali skutečnost, že jejich vlastní vlády sehrály roli při jejím zahájení, nebylo by možné udržet politický status quo západního světa. . To je důvod, proč taková bezprecedentní úroveň propagandy a internetové cenzury brání obyvatelům Západu dospět k takovému porozumění. 

Obyvatelé Západu byli podvedeni, aby podpořili další ďábelskou válku, která opět ukazuje všechny známky toho, že se v dohledné budoucnosti povleče, aniž by se rýsovala nějaká strategie odchodu. Jediný rozdíl mezi touto válkou a všemi těmi ostatními válkami je v tom, že tato je zatížena rizikem jaderného zničení, rizikem, které americké impérium obchází stále méně opatrně, jak krveprolití pokračuje.

Čím více o tom přemýšlíte, tím je to děsivější.

Catlin Johnston

sdílet na

49 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Teuton
24. 9. 2023 19:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Ukrošvábové mi jsou totálně šumafuk, jsou mi – a jejich problémy a spory s Ruskem – naprosto lhostejní. Žádní mí bratři to nejsou, takže mne solidně vytáčí, když zde u nás kvůli jejich válce chybí medikamenty a zřetelně se snižuje kvalita a úroveň života. Fialova vláda jim poslala desítky a desítky miliard, které beztak rozkradla – jak se v poslední době ukazuje – ukrajinská mafie a které pak v našem rozpočtu chybí. Čert vem Ukrošvába !

Me Two
24. 9. 2023 19:52
Odpovědět  Teuton

no ale hlavně: čert vem fialu!

Pedro
24. 9. 2023 20:06
Odpovědět  Teuton

Dnes v Praze není slyšet čeština. Tady bude ukrajina!

sizok
24. 9. 2023 20:11
Odpovědět  Pedro

Přesně tak. Poděkuj fialovi.

Jura S
25. 9. 2023 15:04
Odpovědět  Teuton

Kdyby čert odnesl ihned pětikulčák i s ukrouši, nefachčenky a smažky, to by tu bylo krásně 🙂

sizok
24. 9. 2023 19:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Asi trochu mimo mísu, ale podnětné.
Vážený pán prezident Českej republiky P. Pavel, nerozbíjajte dobré vzťahy medzi našimi národmi. – YouTube
Projev státníka. Ta naše hloupá ovce si z toho stejně nic nevezme. Teď bude mít
jediný úkol, rozeštvat nás. Prostě svině.

Slovan
24. 9. 2023 20:12
Odpovědět  sizok

Tak si mě op půl hodiny předběhl, teď jsem to dokoukal a chtěl jsem to sem dát. 😊
Fico je borec a rád ho poslouchám. O tom našem rozvraceči…..pchéé fuj. 💩

Markýza
24. 9. 2023 21:08
Odpovědět  sizok

Hezké. Ale on na to PePa stejně nemá žádný vliv. Národy si udělají, jak chtějí.

Albi
24. 9. 2023 22:05
Odpovědět  Markýza

To tedy neudělají. Žádný. Národy ne, bohužel. Dokud se nezmění politické klima.

Markýza
25. 9. 2023 09:21
Odpovědět  Albi

Dobře – tak lidi.

Standa
25. 9. 2023 09:26
Odpovědět  Markýza

Sedím s Ukrajinkou Ludmilou u kávy. Vypraví: Poláci nedávali a nedávají víza mužům. Velmi zpřísnili pomoc. Zelenský vydal příkaz, že žádní muži 18-65let nesmí opustit Ukrajinu. Nechápe, že tady vidí po Praze tolik ukrajinských mladých mužů, nepracujících, v produktiv-ním věku! Říká: “proč ukrajinským mužům vaše vláda dala víza? Velká chyba. A proč přijímáte vůbec lidi ze Západní Ukrajiny a Zakarpatí? Vždyť téměř všichni v Česku, opravdu téměř všichni, až na výjimky, jsou jen ekonomičtí migranti ze Západní Ukrajiny. Jste velice hloupí lidé a hloupý národ. Co to děláte?”A co se týká ukrajinských cikánů? Tak to prý bez komentáře. Nepra-cují na Ukrajině, nebudou ani tady. Jsou těžce nepřizpů-sobiví.

sizok
25. 9. 2023 09:38
Odpovědět  Standa

Jak jsem už tady 100x psal, hloupý národ, hloupá vláda. Tečka.

Slovan
25. 9. 2023 11:09
Odpovědět  sizok

No já bych tam viděl veliké pokrytectví až apatii a místo hloupýnárod bych dal vychchcanýý národ. Ba ju.

Albi
25. 9. 2023 15:22
Odpovědět  Slovan

Ty kecy o “hloupém národu” už mě pěkně štvou.
A co jsme my – např. sizok? Taky hlupák, nebo nepatří k národu?

Budeme-li sami sobě lhát, že patříme k po všech stránkách “hloupému” národu, nikdy lepší nebude. Jednotlivec hloupý, blbý, líný, nesamostatný možná je – vždycky být může – ale o národu by se jeho členové tak vyjadřovat neměli. Vlastně si to myslí o svých rodičích a prarodičích, a tedy i sami o sobě.

Markýza
25. 9. 2023 15:34
Odpovědět  Albi

Pro hloupého každý hloupý. (Forest Gump)

sizok
25. 9. 2023 19:34
Odpovědět  Markýza

To jsou ale kecy, dámo.

Markýza
26. 9. 2023 17:15
Odpovědět  sizok

To si vyřiďte s Forestem 🙂

sizok
25. 9. 2023 19:32
Odpovědět  Albi

Kdybychom byli hrdý a chytrý národ, nemuseli bychom si
své názory a pocity sdělovat zde, v komunitě kolika lidí?
20,30, možná 40. A to nad námi visí Damoklův meč,
že nás někdo z těch tzv.chytrých nabonzuje. Za naše řeči
tady nás totiž odsoudí do lochu. A zase, odsoudí nás ti chytří.
Takže,promiň, jsme chytrý a tolerantní národ.

Slovan
25. 9. 2023 20:01
Odpovědět  sizok

….já bych se přiklonil pro tu moji teorii. Vůbec nejsme blbí, ale jen strašně vychchanííí.

Pavel
25. 9. 2023 20:06
Odpovědět  Standa

já nesouhlasím – to válečné šílenství bude trvat o to kratší domu o co více Ukrajinských mužů v branném věku bude u nás nebo v Polsku či Rusku nebo prostě kdekoliv jinde než na Ukrajině. Je to dobré pro nastolení míru – protože až nebudou Ukrajinci které by mohli jejich vládní zmrdi povolat do mlýnku na maso – tak to skončí. Mám rád každého Ukrajince, který je dnes jinde než na té přiblblé Ukrajině.

Autor
24. 9. 2023 20:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Trošku bych upřesnil. Ano, lví podíl mají USA, ale je tu jeden hráč, který hraje také a dlouhodobě – ano, Anglie. Ostatně “elity” jak USA, tak Anglie jsou navzájem propojeny mnoha zájmy a náhledy na situace, ovšem také je občas zřejmý jejich vzájemný souboj o to, čenu oni říkají vedoucí role.
Ukrajinci byli zmanipuilováni podobně jako lidé tady u nás, jako v Polsku, Bulharsku a dalších zemích. Ono se to nezdá, ale v podsatatě ten rozdíl je jen v tom, že u nás neproběhl ten “závěřečný” majdan, který by přinesl k moci vyložené nacisty, fašisty. U nás i přes fašistické způdssoby ještě nedosahuje činnost vlády SPOLU (všech jejich stran bez výjimky!) až takového stupně, kdy by fyzicky likvidovali oponenty, či “nežadoucí elementy” ve velkém, jako ruskojazyčné obyvatelstvo Ukrajiny.
Takže Ukrajinci umírají za to, co se jich v podstatě netýká a nic by neměli a nebudou ani případně mít, i kdyby Ukrajina vyhrála. jejich životy nejsou nikomu potřebné, kromě jich samotných. Nanejvýše by byly třeba jako část slovanstva, které právě rozdělováním postupně likvidují ti nejvýše uvedení.
Prostě potrava pro děla, kterou se při “shodě” okolnmostí můžeme stát i my, i Poláci i Slováci atd.

Markýza
24. 9. 2023 21:14
Odpovědět  Peter 008

Je pravda, že umírají za něco, co je jich netýká, ale já mám už léta podezření, že mají silný sebedestrukční potenciál………….takže se připletli z hlediska vesmírného vlastně vhodně. Navíc si stejně nedokázali vládnout, tak to nějakou katastrofou muselo skončit.
Amíci zkrátka začenichali slabej kus, tak že ho použijou jako návnadu, jen zkrátka neviděli celé obrysy toho, nač měli políčíno.
Že jsou Angláni pěkní poňoukači o tom žádná – kdo má na svědomí to loňské, skoro už uzavřené příměří, že.

Albi
24. 9. 2023 22:12
Odpovědět  Markýza

No – jak říkává Pjakin. Anglie je mozek, USA svaly. Mohou žít a pracovat pouze v součinnosti. Ruce bez mozku a mozek bez rukou – to prostě fungovat nemůže. Ani obrazně, stejně jako skutečně, fyzicky.

sergej
24. 9. 2023 23:05
Odpovědět  Albi

Tam jim přestal fungovat strojek tří městských států s vlastní jurisdikcí mimo země v kterých jsou. Vatikán ideologie, london city administrace – jištění prostředků a vošintonská bažina – vojenské zajištění. Papež ale pochválil rusy. Tak oči i vidí nejsou ..ča.

Putinovec
25. 9. 2023 08:28
Odpovědět  Markýza

Ono se to nestalo samo . Benderismus byl dlouhodobě generačně pěstován , coby zbraň proti Rusku .
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://zvedavec.news/vezkratce/18633/&ved=2ahUKEwiQzvGRkMWBAxV5hv0HHYCKB5EQFnoECA4QAQ&usg=AOvVaw1klUZrgsH56hgwPJwhfkGL
Stačí jen rozkliknout .

Markýza
25. 9. 2023 09:23
Odpovědět  Putinovec

Nestalo…samo. Ale nemít to předpoklady, nestalo by se to vůbec. Musíte mít správnou půdu, do které zasejete, jinak vám nevzejde a s myšlenkami je to totéž.

Markýza
25. 9. 2023 15:35
Odpovědět  Putinovec

Putinovče, taky vám přihodím, ať nemáte z odkazu tři čtvrtiny komentáře: https://1url.cz/

Putinovec
25. 9. 2023 18:33
Odpovědět  Markýza

Děkuji , bude se hodit .

Mike
24. 9. 2023 20:56
Ohodnotit příspěvek :
     

“Proč muselo zemřít půl milionu Ukrajinců?” Protože Žid.

Markýza
24. 9. 2023 21:09
Odpovědět  Mike

Protože američtí zbrojaři neměli co žrát.

sizok
25. 9. 2023 09:39
Odpovědět  Markýza

Jsou, bohužel, ještě hloupější než my.

Pavel z Moravy
24. 9. 2023 21:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Kteří obyvatelé západu byli podvedeni do prkinka. Ti, s těmi vytuněnými palicemi? Kolik jich do prdelky v té EU je? Jak říkává Sizok o nás, 93 %? To do prde.le nemají svoje mozky, aby přemýšleli. Jak dlouho se dá hloupost a debilita tolerovat? Oni chudáci neví, oni chudáci jsou pod palbou médií, oni chudáci tomu nerozumí. Sakra a jak to, že my to vnímáme a rozumíme tomu. Ať si všichni pustí V. Neckáře a jeho LP Atlantida, pozorně se zaposlouchají do jeho písniček a pochopí. Já už prostě pro to stádo pochopení nemám. Pořád někoho omlouvat, to je k zblití.

ModrýKlokan
25. 9. 2023 01:00
Odpovědět  Pavel z Moravy

@ Pavel

Čau, máš recht. Tak do dvaceti let se dá omlouvat naivita mladickou nerozvážností a vymytím mozků. Nejpozději od 25-30 let již nejde o naivitu, ale o neomluvitelnou pitomost nebo o neomluvitelnou snahu zákeřně těžit ze lží a ještě se na něco vymlouvat.

Ukrajinci si za svůj neblahý osud můžou i sami. Pro nás platí totéž, pokud se necháme bez boje zlikvidovat nadnárodní politickou a podnikatelskou mafií, nebude nás škoda. Každýho volba, jestli s sebou vezme pár zločinců, nebo pojde bez boje jako tupá ovce.

Slovan
25. 9. 2023 08:47
Odpovědět  ModrýKlokan

V 25-30 letech jsi furt blbej a divokej. To by tě k tomu mušel někdo vést už od 5let. Který z rodičů to dělali po hadráku. Všichni v eufórii z nabyté “svobody” ani neušili co nás za 25 let bude čekat. Daň z naivity to jo. A každý zdravý chlap v těchto letech má rozum v poklopci a toho nějaká pětikolka nezajímá.

katango
25. 9. 2023 11:19
Odpovědět  Slovan

Souhlasím. Třicet let je málo. Přidejte dalších dvacet. To už má člověk (obvykle) velké děti, nějaký majetek a začíná myslet na budoucnost.

Pavel z Moravy
25. 9. 2023 12:40
Odpovědět  katango

Nu tedy já nevím, ale být dospělý a zralý až v 50 letech, není to trochu pozdě? Tím neříkám, že by 30 letý měl být už vyzrálý génius, ale v 50 letech, to se již v dřívějších generacích připravovali k odchodu. Není to milí zlatí tím, že tenkrát těm zlatíčkům nikdo neumetal cestičku a oni se museli od svých mladých roků starat o sebe a svoji rodinu, kterou většinou zakládali kolem 24 až 25 roku života, tedy tím myslím chlapce, děvčata dříve. A většinou bojovali sami o místo na slunci bez nějaké přehnané péče svých rodičů. Jenže teď přišlo období zlatíček a mazánků, takže jak chcete, aby vyzráli, když nejsou ani nuceni. Takže tedy slevím, když ne ve 30, ale v 35 a výše už musí být jedinec zralý. Za tím si stojím. Hovadiny dělat může, ale myslet musí. 40 let je maximum, abych chápal co se děje.

Slovan
25. 9. 2023 15:18
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle, tak samozřejmě že to beru podle sebe. Však budeš souhlasit, že když chci něco kritizovat, nebo na něco poukazovat, musím začít u sebe. Pak je tuna další individualita, každý jsme jiný. A ještě, hodně záleží v jaké době žiješ a MY jsme žili v době beztarostné, klidné, neuspěchané, tak jak ti asi bude pracovat mozek, než kdyby si musel být ve střehu, aby tě někdo neodprásknul. Tak to vidím já.
Já sázím na číslo 45, víš podle čeho jsem na to přišel? Mě v tomhle věku zemřel otec a došlo na dědictví atd. Tady jsem začal tak nějak uvažovat o zadní vrátka a co kdyby. Do téhle doby mě to fakt nezajímalo.😊🙋‍♂️

katango
25. 9. 2023 18:11
Odpovědět  Pavel z Moravy

To bylo dřív. Dnes každej blb “studuje” do třiceti, pak dlouze rozvažuje, jestli se vůbec zavázat a ženit se nebo se vdát, jestli mít děti. Dobře, nemusí to být až v padesáti. Ale určitě je to později než ve třiceti. Lidi jsou sice dospělí fyzicky, rozumově i sexuálně, ale ne sociálně.

Slovan
26. 9. 2023 09:17
Odpovědět  katango

Ano, nemůžeme to srovnávat s naší dobou, když my jsme byli mladí.

David
25. 9. 2023 00:04
Ohodnotit příspěvek :
     

Ten problém trvá od doby, kdy Putin na nějakém ekonomickém fóru vyzval k vytvoření jedné volné obchodní zóny od Lisabonu po Vladivostok. Jistě si dokážete představit, komu nejvíce vstávaly po těch slovech hrůzou vlasy na hlavě a proto bylo nutno začít okamžitě jednat. Zkoušeli to v Gruzii, leč bezvýsledně a další příležitost se naskytla na Ukrajině, kdy Janukovič, tehdejší ukrajinský prezident, odmítl podepsat asociační dohodu s EU poté, co si ji přečetl. A tak zorganizovali převrat přesně podle hesla, že „Jedinou zemí na světě, kde nemůže být převrat jsou USA, neboť na území USA není velvyslanectví USA, které by převrat financovalo.“

David
25. 9. 2023 00:05
Odpovědět  David

Vzpomeňte si, jak po Majdanu zázračně uzdravená Tymošenková začala křičet, že “Rusáky je třeba vymlátit atomovkama!” V té době začaly dobrovolnické prapory provádět čistky ve vesnicích na východě, zhruba tam, kde se dnes bojuje a v prázdných obcích byly vybudovány ukrajinské pevnosti. Konala se referenda na Krymu i na Donbase a v Luhansku, Zatímco na Krymu to proběhlo bez problémů, na Donbas a Luhansk začaly zanedlouho dopadat ukrajinské střely. Kdyby Západ měřil každému stejně, musely by na Kyjev dopadat americké bomby stejně, jako dopadaly na Bělehrad, když se něco podobného dělo v Kosovu. Jenže touha západu zničit Rusko je neukojitelná a tak začal dělat vše pro to, aby Rusko alespoň poškodil. Sankce, sestřelení dopravního letadla, další sankce a mezinárodní zostuzení, falešné Minské dohody a neustálé vyzbrojování Ukrajiny postavilo Rusko do neřešitelné situace, kdy ať udělá co udělá, vše bude špatně. Kdyby se rozhodlo jinak, tak už by dávno, počítám před rokem, uznale blahopřáli Zelenskému k vyřešení donbaského a luhanského problému. Ty mrtvé, kterých by bylo ještě více, ty by na Západě nikdo neviděl.

Jaris
25. 9. 2023 02:18
Odpovědět  David

Tymosenko je zidule s kriminalnim zivotopisem, tak se neni cemu divit. V tom prestrojeni za Ukrajinku se zlatymi copy zmatla Ukrajince.

Pavel z Moravy
25. 9. 2023 13:00
Odpovědět  Slovan

No jo a kdo jim dovoluje aby si mnuli pazoury? Když ti žena dovolí, taky můžeš, když ne, ostrouháš. Teď nemluvím o násilnících, tam je to jiné, i když ti jsou dnes na to bájném západě sprošťováni viny pro nepříčetnost. No jo, když oni chudáci dorazili bez děvčat. Tak to se musí Schvábovci a Šorošátka postarat, aby nebyli trestáni. To Julian Assange je jiná kapitola. Tam stačila obyčejná pomluva a bylo to. Tento současný západ, to je asi nejodpornější společnost, která existuje.

katango
25. 9. 2023 18:12
Odpovědět  Pavel z Moravy

Jo, jeden čmoud vysvětloval, že už tři měsíce netrtkal a že má opuchnuté semeníky.

Markýza
25. 9. 2023 18:37
Odpovědět  katango

Ježiš, toho hnusa si pamatuju! Pravda, že taková argumentace tedy utkví 😎 A ještě s ním měl někdo soucit, žejo?

Slovan
25. 9. 2023 15:24
Odpovědět  Slovan

Jestli se někdo budete dívat na ten odkaz výše sjeďte o dvě videa níže, tam je to fak humorný. To jsou tajtrlíci. 🤣🤣🙄🙄🤦‍♂️🤦‍♂️👎👎

Pavel z Moravy
25. 9. 2023 12:49
Odpovědět  David

Moc dobře Davide řečeno, skutečně souhrn toho podstatného. Teď jenom kdyby taková slova dolehla ke sluchu jiných. Jenže bohužel, tento národ je totálně nedoslýchavý, slyší pouze na to když je v nějakém germánském krámu výprodej o 50 %, zboží předtím desetkrát předraženého. No a s inteligencí si nedělejme starosti. Již svého času přece Topolánek nabádal český národ, nestarejte se, stejně na to nemáte, koukněte se na telenovelu, nakupte si v germánshopu a žijte blaze. My víme co je pro vás nejlepší, si asi myslel on a jemu podobní. A lidičkové ty jemu podobné stále volí, tak co si potom do prde.le tento národ zaslouží.