blognezařazené

Stávka v Německu je i výzvou pro „aspeňáka“ Středulu

V Německu začala stávka, o které si nejen novodobí  chartisté  šuškali dávno před silvestrem.

    Není  tak  žádným překvapením, že český mainstream, včetně veřejnoprávní televize má zatím na obsáhlejší zpravodajství k dění v Německu embargo  a  vydává tak pouze  strohé  informace. Nejde přitom pouze o německé farmáře, kteří svolali celostátní protesty a ke kterým se přidávají živnostníci, logistické a další společnosti, včetně odborového svazu strojvedoucích GDL.

     Němci na vlastní kůži ( stejně  jako naši občané) stále více pociťují , kterak německou spolkovou vládu více zajímá pomoc Ukrajině na úkor vlastních občanů a její ekonomiky. Německý nárůst  vývozu zbraní na Ukrajinu se za rok 2023  v porovnání s předcházejícím zvýšil o 40%. Na Ukrajinu směřovala více než třetina schváleného exportu, a to ve výši 4,15 miliard eur.

  Zatímco zbrojní průmysl slaví a vzkvétá, břemeno války a krize se stále více přesouvá na bedra pracujících.  Němečtí farmáři, na rozdíl od našich zemědělců nosící nesouhlasné  petice do poslanecké sněmovny, tak  berou tento týden nazrálé problémy do svých rukou. Jejich odpor v době, kdy válečný kurz německé vlády staví stále větší část populace do objektivní opozice vůči nim,  je ve všech případech oprávněný.

 Němečtí farmáři, stejně tak i lidé, kteří již nemají na platby za elektřinu a plyn, stávajíc se  tak oběťmi  plánů současné německé vlády, která na jejich bedra uvaluje prostřednictvím sankcí další strádaní a  živořící utrpení, si  zaslouží i naši solidaritu. Nenechme se za současné situace neustále naší vládou a fanatickými politickými válečníky přesvědčovat, že na Ukrajině se rozhoduje o osudu i naší České republiky.

    Ať  již stávka  organizovaná německými farmáři dopadne jakkoliv, měla by být povzbuzením především pro  naše odbory, kterým zatím laxně šéfuje  „aspeňák“ Středula, jemuž zřejmě  současný stav  vyhovuje. A to  době, kdy začíná platit vládní ožebračující konsolidační balíček,  kdy nejen ministři Jurečka či Rakušan „vyrábí “ kauzy  jak na běžícím páse.   V době, kdy Černochová  již  pořádně vybrakovala vojenskou techniku  a zbraňové systémy  AČR  ve prospěch Ukrajiny, kdy  NGŠ  Řehka  nadále šíří  protiruské dezinformace. V době, kdy premiér již rezignoval na počáteční rozdávání žlutých karet svým ministrům, neboť při jejich dalším rozdávání by se jeho vládní chatrč již dávno rozsypala.

Miroslav Kavij


@cristidumitrana

♬ sunet original – Cristy Dumitrana

sdílet na

75 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Ladislav 💤
9. 1. 2024 10:32
Ohodnotit příspěvek :
     

Středula, Středula? Kdo je to? Ten od Aspeňáků, tak ten sotva! Vykopat na hodinu!

Pravdomluvny
9. 1. 2024 10:59
Odpovědět  Ladislav 💤

Středula podržtaška Nerudový , potažmo celé pětidemoliční vlastizrady 🤮

Pipa
9. 1. 2024 16:39
Odpovědět  Pravdomluvny

Teď alespoň vidíme, co je Středula zač! Ten měl řečí, když o nic nešlo, zato teď mlčí, mohl by si pokazit “profil” ! Je to pouze korytář!

Slovan
9. 1. 2024 11:22
Odpovědět  Ladislav 💤

Jeden z dalších naplavenin do Čech z Moravy. Rypec jako vokurku a křivej jak borovice. Středula v Odborech, jako liška v kurníku.

Pijack
9. 1. 2024 11:14
Ohodnotit příspěvek :
     

Středula je navoskovaný kašpar. Ten funkcionář netuší, jak se mají odbory řídit. Nikdy pořádně nepracoval, nikdy po něm nezůstalo žádné smysluplné dílo, práce, nebo myšlenka. Papouškuje floskule stejně jako politici. Ostatně se mezi politiky rád vecpe při každé příležitosti a rád jim zobe z ruky. Naposledy se předvedl v kandidatuře na prezidenta. Je to ostuda v obleku a krásnou kravatou ve stylu samolibého narcise Péti Fialy. To jsou ti odboráři slepí a hluší? Co s takovým panáčkem s nalakovanými vlasy chtějí docílit?

Ladislav 💤
9. 1. 2024 11:24
Odpovědět  Pijack

Možná ještě Dufek, kdyby on zavelel!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
připravený
9. 1. 2024 12:15
Odpovědět  Pijack

Nezlobte se, ale v tomto případě jste kašpar vy.
Proč vytváříte povědomí, že je Středula hloupý a že neumí řídit odbory?
Já se domnívám, že Středula, starý Aspeňák (víte vůbec co to znamená? Protože jinak byste nemohl jeho vlastizrádnou činnost omlouvat hloupostí!) řídí odbory velice zkušeně, aby protestující lid nijak neuškodil vládnoucí vrchnosti.

Pijack
9. 1. 2024 12:26
Odpovědět  připravený

No tak takhle se to dá podat též. Já to psal spíš polopatě. S úlohou Aspen institut máte samozřejmě pravdu… ale to se snad už ví, nebo ne?

Pipa
9. 1. 2024 16:42
Odpovědět  Pijack

Ano, už členství v Aspen institutu hovoři o tom, co to musí být za neoliberálního gaunera jako všichni ostatní co tam jsou !

Pavel z Moravy.
10. 1. 2024 12:59
Odpovědět  Pijack

Sponzoři přicházejí a odcházejí, ale my vrchnost zůstáváme. Takhle krásně a na plnou hubu to řekl vrchní státní rada v seriálu Big Ben. A věřte tomu, že vše co je v seriálu proneseno má svoje základy z praktického života. V tomto seriálu se Němci vycajchovali, ty hlášky a proslovy nemají chybu..Ten seriál si člověk prohlédne a vidí kapitalisticko- klerikální společnost jak na dlani. Kapitál a církev – neporazitelní spojenci.

Pavel
11. 1. 2024 13:22
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Jmenovče pravdu díš : “Kdyby volby mohly něco změnit,dávno by je zrušili!” Tato Benova hlášky by se měla tesat do kamene!

Tupý hulvát
9. 1. 2024 14:34
Odpovědět  Pijack

A koho byste čekal v organizaci,které se tady všichni ti PRAVICOVÍ pitomečkové dvacet let vysmívali,nálepkovali je komunistickým přežitkem,podnikatelé se jim na jedné straně smáli,na druhé vyhazovali kohokoli,kdo chtěl odbory vytvořit ze strachu,že jim budou kazit jejich gagsterské metody okrádání zaměstnanců.Pravicové vlády s odbory jednaly jako s onucí.
Atakhle bych mohl pokračovat ve všech oblastech,vše co jsme volili ,máme.
Teď mi došel email se slovy nenáviděného Miroslava Štěpána v 89.v ČKD:”BUDETE OTROKY VE VLASTNÍ ZEMI”-vypískali ho.

Pijack
9. 1. 2024 16:08
Odpovědět  Tupý hulvát

Problém nastal, když se do čela nově zakládaných odborů nehrnuli odborníci, protože te se chtěli připodobnit nové šlechtě. A tak na jejich místa nastupovali horliví aktivisté (dělnické profese), kteří zase nebyli intelektuálně na takové výši, aby konkurovali dozorčím radám, majitelům fabrik. To byl velký problém. Proto se dostali do čela lemplovéi jako právě Středula – hezky mluvit, oblékat se, reprezentovat—- to byl jejich cíl a záruka, že v tom budou rochnit navěky za slušné prachy. Takové podlézavé kádry “pravicová” šlechta potřebovala. A trvá to dodnes.

Markýza
9. 1. 2024 14:43
Odpovědět  Pijack

Navoskovanej – taktak, mně připadá umělohmotnej. Rohodně bych v něm nehledala odboráře.

Pravdomluvny
9. 1. 2024 16:16
Odpovědět  Markýza

Spíš HROBAŘE ODBORŮ 👎

katango
9. 1. 2024 16:28
Odpovědět  Markýza

Že jo? Takovej lesknouc,í se a bez mimiky. Asi moc botoxu.

Rajko
10. 1. 2024 10:32
Odpovědět  Pijack

No vidíte a i toho by měli odboráři volit. Nehledě na to, že dneska se nemusí jeden bát, že za protest jej vyhodí z práce, protože i zaměstnavatelé jsou proti chování “vlády”. Za Žižky by to bylo “Hrrr na ně”. Tiím nemyslím průrazné heslo toho prťavého uskupení “Pusťte nás na ně” u těch vidíte jak si chrochtají a některé i cení zuby. Pak se podíváte na vazby a zjistíte rodinné vazby.

Gales
9. 1. 2024 11:20
Ohodnotit příspěvek :
     

Německá ekonomika se kvůli zásahu americké okupační správy proti ruským energiím a zdrojům zastavila. Automobilky zastavují výrobu aut, nejen elektrických, ale i těch fosilních, ceny na trhu rostou, inflace ničí úspory a německé fabriky tlumí výrobu, což v překladu do češtiny znamená, že první co se ruší a ukončuje je výroba u smluvních partnerů v zahraničí, rozuměj v ČR. A bez Německa se český průmysl položí. Proto 4 kvartály po sobě dochází v ČR k zápornému růstu HDP. No to je překvapení, čím to asi bude, že? Je to důsledek zadrhnutí německé ekonomiky, která přestala odebírat produkci z českých továren a zpracovatelských závodů!

Appendixová ekonomika ČR po 35 letech v dojezdu, který odskáčou hlavně důchodci a rodiny s dětmi

V takové situaci z makroekonomického pohledu je vstup ČR do eurozóny možné vnímat jako řecký model naruby – vstup ČR do eurozóny a přistoupení k Eurovalu bude jedinou cestou záchrany českých státních rozpočtů, resp. státních deficitů a již trvalých schodkových rozpočtů českých vlád. Česko totiž 30 let usilovně budovalo svoji ekonomiku jako appendixovou a germanizovanou exportní ekonomiku pro německý průmysl.  – Z Ajronetu.

Gales
9. 1. 2024 11:22
Odpovědět  Gales

Jenom mám obavu že se německé fabriky přeorientují na zbrojní výrobu a začnou dodávat na ukrajinu zbraně.

katango
9. 1. 2024 12:24
Odpovědět  Gales

A kdo jim ty zbraně zaplatí? Tedy v dohledné době.

Pipa
9. 1. 2024 16:46
Odpovědět  katango

Myslím, že o placení se nemusíte obávat ! My všichni !

Rajko
10. 1. 2024 10:41
Odpovědět  katango

No přeci my. Důchody třeba zruší a bude dvojí efekt: bude na zbraně a mladí budou rádi, že to konečně někdo těm starochům nandal. Neuvědomují si, že když dávají jíst svým starým ze žlabu, budou ze žlabu jíst i oni až jim to zajistí jejich děti. Říká se tomu koloběh života

Boomer
9. 1. 2024 12:25
Odpovědět  Gales

.. jo, a co budou Němci žrát? Kde vezmou suroviny? Za druhé světové jim to fungovalo jen díky NS-Zwangsarbeit a rabování surovin kam se koukli…

Gales
9. 1. 2024 14:12
Odpovědět  Boomer

Vyžerou nás a ty slabší a na matroš nám vytrhají kolejnice a seberou kostelní zvony.Voni už něco vymyslí jak posloužit páníškovi z poza louže.

Markýza
9. 1. 2024 14:44
Odpovědět  Gales

Myslíte jako, že zas půjdeme na nucené práce?

katango
9. 1. 2024 16:29
Odpovědět  Markýza

Jo, asi se jim stejská po totálním nasazení untrmenšů.

Boomer
9. 1. 2024 16:36
Odpovědět  katango

.. možná tak do manuálního zemědělství, aby tím ušetřili energetické a surovinové zdroje pro tovární výrobu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
katango
11. 1. 2024 00:09
Odpovědět  Boomer

Jo. A mrtvolama se pohnojí.

Pavel z Moravy.
9. 1. 2024 14:06
Odpovědět  Gales

A kde opravdu vezmou suroviny. Jejich výborný růst byl založený na levných surovinách, dokonce z ruské strany cenově podhodnocenných. To, že dali embargo na dovoz ruských surovin byl samozřejmě tah amíků k jejich likvidaci, ale oni jsou absolutní hlupáci i když Evropu všichni tihle zapráskaní aspeňáci likvidují úmyslně. Čína si může mnout ručičky a mít vysmátou papuli, protože ta dodávaná energie z Ruska, řekl bych, že dodávaná ještě levněji než byla dodávaná tady do Evropy převálcuje všechny jak parní válec. Oni si to totiž Rusové vyberou jinak. Tam v Číně se staví a staví vše nač si člověk vzpomene. A bodejť by ne, když tam tečou taková kvanta levné energie. Všichni tihle co tady v Evropě způsobili tenhle krach by to předně měli zaplatit ze svých kapes a pak ať národy rozhodnou jakou práci jim přidělí. Takže jestli má někdo výhrady k Číně, tak je mu zapotřebí říci, vy sami hlupáci jste umožnili to, že vás dneska sežerou ke snídani a na oběd vyplivnou. A nezapomeňme, oni Číňané makají, takže to co mají, mají díky své dřině. Líbit se to u nás zaprodaným bl.bům nemusí, ale Číňané budují, my ničíme.

Ladislav 💤
9. 1. 2024 11:27
Odpovědět  Gales

Ustříhnout jim naší elektřinu a jsou zítra v řiti!
To by ale museli vládnout komunisti!
Nikdo ze zdejších nemá koule!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Helena
9. 1. 2024 12:31
Odpovědět  Ladislav 💤

To by bylo nejjednodušší, tak jako náhodou ty dráty vedoucí do skopčácka omylem strhnout třeba silným větrem, hm to by nám bylo ale líto, naši páníčci. A vyrábět zbraně nebudou, neb nebudou mít z čeho, země bohaté na suroviny nutné k výrobě zbraní už si západní rabijáty na dvorek nepustí. A oni nebudou mít ani železo na ty jejich WV ani na Mercedesy. Co, železo, nebudou mít ani chemii a plyn na výrobu plastových dílů do těch jejich Mercedesů. Že by konečně karma? Jen víc sankcí, čím víc sankcí a šrotu na ukradinu, tím dřív půjdou frickové do pr-ele.

anbar
9. 1. 2024 14:35
Odpovědět  Ladislav 💤

volte STAČILO.

Boomer
9. 1. 2024 16:39
Odpovědět  anbar

.. a myslíte, že to bude stačit? Kolik jich tam je, dají do kupy většinu v parlamentu, potom v senátu, vytvoří vládu a obsadí ministerstva?

Pipa
9. 1. 2024 16:45
Odpovědět  Gales

Ale vždyť je to pravda!

Pavel z Moravy.
9. 1. 2024 11:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Jo, to je výsledek 34 roků ” blahodárného “kapitalismu a vedení těch pravých kapitalistických kormidelníků průmyslu a jejich ochranky. Teď když již většina má to co chtěla se musí pohár hořkosti vypít až do dna. Komunisté varovali- Až skončí vám sen o zlatém teleti, krajinou cizí půjdete o žebrácké holi. Kdo by ale poslouchal ty ” trapácké komouše”. Vždyť ještě dnes se na ně dá ledacos shodit i po těch 34 letech devastace. Když není národ sebekritický a nedokáže si přiznat pravdu, tak co s tím. Chyby mohu udělat, ale když vidím, že jsem udělal něco blbě, měl bych si to přiznat. Když už socík skončil, tak to co jsme měli, mělo být zvelebeno a ne rozkradeno a rozprodáno. Určitě jsme měli na to být ještě vyspělejší země. Ale lidé se nedívali komu svěřují svoje statky a komu dávají důvěru a takhle to dopadlo.

ZMann
9. 1. 2024 18:47
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Tento svrab co tady nyní je, byl plánovaný už před rokem 89. Země východního bloku byly po domluvě hozeny do chřtánu anglosasů aby prodloužily jejich chcípající hegemonii o dalších pár let.

ijn
9. 1. 2024 23:24
Odpovědět  ZMann

to je a byl zloděj, i demonstraci 27.11.2023 ukradl Dufkovi, kolik mu za vlastizrady platí odboráři jak se na něj skládají, na svého zrádce a zločince,…..???!!!

Putinovec
9. 1. 2024 11:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Mafián Středula byl záměrně dosazen na tento post , aby podporoval dosazenou protektorátní sebranku . A tím nemyslím pouze současnou sebranku .
Jen tupý tvor nedokáže vidět , že do všech informačních a mocenských center , jsou dosazeni “naši” šmejdi .
Od TV geblsovky a zbytku prolhaných mééédii , po politiky , soudy , odbory , vedení gestapa a městapa , armádního souboru písní a tanců , vedení krajů a dalších a dalších .
Všude je nastrkaná ta největší havěť a verbež .
Co je darebák Středula za figuru , se plně ukázalo , během podvodných pRezidentských voleb , kde měl svoje vlastní solo , s danuší čapuší .
Jak ta volba démokradicky probíhala , ohledně sčítání podpisů a počítání hlasů při volbách , to by si měl každý pamatovat a vzít si z toho poučení , ohledně “svobodných a férových” voleb .

Ladislav 💤
9. 1. 2024 11:48
Odpovědět  Putinovec

Musíš se ptát, kdo to sčítal a jak?

Nic bych za to nedal, že vše sčítala Goebls 24 za pomocí cia!
Nejvíce mudrovala!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
9. 1. 2024 12:02
Odpovědět  Ladislav 💤

Ne tak docela – ty podpisy neférově sčítali úředníci na ministerstvu, a pěkně tím ukázali, že důvěryhodnost v ministerské úředníky je naivní a škodlivý blud, a že volby musí být transparentní a veřejně zkontrolovatelné, jako byl i zbytek těch voleb, zatím kromě těch podpisů na peticích na prezidenty… (ale valí se na nás korespondenční volba, která bude netransparentní a tedy ohromný prostor pro ty podvodníky, se kterými už máme zkušenost, že to jsou ideologicky zkorumpovaní podvodníci…)

To, co publikuje ČT24 během voleb, se dá transparentně stáhnout a zpracovat z Českého Statistického Úřadu, a v téhle fázi už to je transparentní a zkontrolovatelné…

To si spíš stěžujte, proč tu masmédia vymyla mozek populaci a co s tím?

πα½

Boomer
9. 1. 2024 12:21
Odpovědět  P.A.Semi

..tudíž jen dosavadní systém osobní přímé účasti voliče ve volebním místě, papírová evidence při předání obálky doplněná o podpis a otisk prstu voliče, a doplnil bych ještě veřejnou účastí/dohledem dobrovolníků při odpečetění volebních schránek a sčítání hlasů..
P.S.
..a jen tak pro upřesnění, svůj volební lístek si vždy ofotím a v jednom rohu opatřím lehce zamaštěným otiskem prstu, je viditelný proti ostrému světlu skrz papír…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
9. 1. 2024 17:12
Odpovědět  Boomer

Ale ty volební schránky se odpečeťují s dohledem dobrovolníků a tedy s veřejnou účastí, protože ty místní volební komise dělají dobrovolníci “z lidu”, případně nominovaní jednotlivými stranami, a navzájem se hlídají…

Bez toho by to nebylo důvěryhodné na té místní úrovni, takhle je…

Jestli tam vaše strana nemá své lidi, tak jste buď oslové, nebo je vás tak málo, že jste stejně zbyteční… To se zkuste příště přihlásit, nějaké drobné “kapesné” si při tom ti dobrovolníci vydělají, není to úplně komunistická akce Z zadarmo…

U nás na vesnici tu volební komisi dělají sousedé, skoro všichni se tam známe…

πα½

Slovan
9. 1. 2024 18:09
Odpovědět  P.A.Semi

Tak u nás za to “sezení na prdeelii” dostávají cca 1500,-kč. Což není špatný, kde to najdete, také se tam co já pamatuji už 40 let nehnul žlutej flek, aby tam mezi tu naší honoraci jednou za čas pustili také někoho jiného. Pak ještě muším, já za to nemohu, ale muším, zareagovat na vaši “trapnou a vámi ne hodnou” připomínku komunistická akceZ. Semi vy víte že mám rád okolo sebe chytré lidi, tak mi řekněte, že to byl od vás omyl, nebo náhodný příměr. Vy moc dobře víte, že nebýt třeba i těch komunistických akcí Z, kde naši tátové a dědové makali zadarmo, aby tihle zasranííííí liberálové a pohunci demokracie měli co krást. Ještě taková drobnost, nejste příbuzný, však víte. Proč se ptám, začínám být z toho volako zmetěný komu odepisuji, nějak se mě to plete. Jinak nic ve zlém mě jen zamrzel ten příměr. Já tam makal taky, to víte že mě to srraloo, když jsem byl po tahu na beagbítu a přišel jsem ve tři ráno.Hezký večer.😊

Administrátor
P.A.Semi
10. 1. 2024 00:34
Odpovědět  Slovan

U nás na vesnici (bydlel jsem tam 2010-21) postavili v akci Z hřiště, obchod, divadlo, koupaliště… Pro 600 obyvatel, komerčně by se to nikdy nevyplatilo…
A jejich děti to mají a užívají…

(Já od 7. třídy základky bydlel v Praze, zvonit klíči na Václavák jsem šel ve třeťáku na gymplu, mě tyhle akce Z minuly, i leccos dalšího… děti se tu neměly špatně, i když různé buzerace a posudky a vojnu jako dospělý bych býval zažít nechtěl…)

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
10. 1. 2024 09:37
Odpovědět  P.A.Semi

Tak, to bych lhal kdybych řekl že jsem byl tenkrát natšený že muším na vojnu a nechat tu ladem píchačku. Ale odstupem času se na to dívám samozřejmě jinak. Mám krásné vzpomínky a spoustu kamarádů dodnes. Málem jsem zapomněl k té komerci, to je ten rozdíl mezi námi, komerce nekomerce to jsme tenkrát tolik neřešili. Kapík= myšlení vobřezance, jó to je jiná. Aaaa vo tom to je.

Pavel z Moravy.
10. 1. 2024 13:13
Odpovědět  Slovan

No, tak dědina, kde jsem žil až do svých 4 let jako dítě už nemá nic. Měla školu, školku, knihovnu, poštovní úřad, zdravotní středisko a samozřejmě hostinec a MNV. Samozřejmě také faru. Dnes pusto a prázdno a můj strýc téměř 95 letý, stále chodící je obzvláště nasr.aný neb mu tihle zmr.di vzali i tu blbou možnost skáknout si na pivsona. A to celý život makal na dráze jak šroub, koleje a tak. A sestřenice co o něj a tetu pečuje, nemocná a už také stará musí za vším do města. Takže takhle si tady někteří lidé žijí a ještě mají tu drzost tvrdit jak je tady blahodárně. Banda kapounská vychcaná.

Joe Arp
9. 1. 2024 18:09
Odpovědět  P.A.Semi

Kdopak má u vás na vesnici klíče od voleb. místnosti?? Už jako děti jsme pomocí nože vysypávali z prasátka. V bedně vedle urny je hafo lístků protistran, všem říkám spalte doma, nebo přetrhněte odhozené tam. Pletu se? Volím druhý den věřím na noc plnou kou…zel.

Slovan
9. 1. 2024 18:12
Odpovědět  Joe Arp

Platíš mi pivo!! 🤣🤣🤣👍👍🍺🍺

Joe Arp
9. 1. 2024 18:25
Odpovědět  Slovan

Klidně, ale PIVO, takže pouze PLZEŇSKÉ! Jde tu o tobě pomluva, že piješ jakési místní (berličkové).

Slovan
9. 1. 2024 18:34
Odpovědět  Joe Arp

UKAŽ MI NA NĚJ. 🤣🤣🤣

Joe Arp
10. 1. 2024 11:30
Odpovědět  Slovan

Tady nesmíme ani ukazovat.

Slovan
10. 1. 2024 12:02
Odpovědět  Joe Arp

Tak dobrá, jó kupuji si od 20km vzdáleneho minipivovárku místní dvandu za dvacku. A věř mi, že kdyby to byly košťata tak to nepiji. Místní jakoby pivaři se mi posmívají ale já vím co dělám, to mi věř. A nákupka je Pl myslím za 30, to je sakra rozdíl. Jó byly doby, že jsem plzen sehnad jako deputát za dvaciáíše, ale to už dlouho nebylo. Ale ty piješ čer. Frankovku né?. 🤣🤣🤣

Joe Arp
10. 1. 2024 12:39
Odpovědět  Slovan

…inu dal jsem si strop 25,-, pak má plzeň utrum, zatím 24,- ve slevě, pak budu teprve uvažovat o mléku starců, frankovce curva jéé ;o))))))) a konečně vstoupím mezi vyvolené ; ó)))))

Slovan
10. 1. 2024 13:29
Odpovědět  Joe Arp

…inu mohl bys vědět,že já lahváče piji jen v bojových podmínkách při odrážení nepřátelských Kinžálů. Jinak je už čas vzít čokle vočuchat rohy a nezapomenout na pytlíky s lopatičkou mrtvoly…..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
10. 1. 2024 14:17
Odpovědět  Slovan

…inu, tož mi sděl v čem máš dvandu z mimipiv., tuším správně, že v PVC??? Z plastu pije pivo jen barbar bar bucha!! Sklo je proti tomu královský obal ;óó)))))

Slovan
10. 1. 2024 14:34
Odpovědět  Joe Arp

Včem? v sudech. Já si kupuji ty “puky” které mají 15l= 30 piv. 3 denně, někdy 4, někdy 2, někdy nic (pak to muším dohnat) no a jestli si myslíš že ten konec je větroň tak si na Omylu. Souhlas, že někdy to není ono. V hopodě dáš pade a kolikrát bys to radši vylil. Samo, že pít to ve dvou je lepší. Ženu to CO2. Můžu si vzít i Biogon. To je smes kysličníku s dusíkem. ALE furt to není pade, dáš si to kdy máš chuť. A neriskuješ řidičák. 🤣🤣🤣

Ladislav 💤
10. 1. 2024 07:52
Odpovědět  Joe Arp

Já vždy do bolební mísnosti nesu jen jeden vyplněnný lístek!
Ostatní doma rostříhám na asi 10 x10 cm a píšeme si na ně seznam, co nakoupit ap.
To víte, hlava děravá. Jako u všech.

Slovan
10. 1. 2024 09:38
Odpovědět  Ladislav 💤

👍

Joe Arp
10. 1. 2024 11:32
Odpovědět  Ladislav 💤

Taky tak, jen bez toho psaní nákupu na neupotřebené. Miluju překvapení, když vyndavám nákup z tašky.

Administrátor
P.A.Semi
11. 1. 2024 11:13
Odpovědět  Joe Arp

Ta volební urna je přes noc přelepená a na té lepence jsou podpisy té komise a ráno si to ověřují… To je součást toho, že se “navzájem hlídají”…
πα½

Boomer
9. 1. 2024 18:27
Odpovědět  P.A.Semi

.. měl jsem na mysli dobrovolníky mimo sestavu volební komise. No a já osobně jsem nikdy v žádné partaji nebyl, stranická disciplína pro mě není…

Administrátor
P.A.Semi
10. 1. 2024 00:38
Odpovědět  Boomer

Já také ne… Prostě ale ty volební komise jsou nebo by měly být z dobrovolníků z místního lidu a měli by se navzájem hlídat…

Volí se tu Strany, protože se umí zorganizovat, a protože se navzájem uvnitř té strany hlídají, aspoň trochu… A do Senátu volíte jednotlivé osobnosti, je tam jako pojistka nebo brzda, aby to Parlamentu nešlo tak jednoduše, kdyby to vorali… (to kdo volá za zrušení Senátu, tak tu de-facto volá po maximalizaci moci Parlamentu a tedy Partají, což není úplně prozíravé, čas od času se ta brzda hodí, když zrovna funguje…)
(spíš by bylo vhodné na přehlasování veta senátu víc než 101 poslanců z 200, nebo to třeba nějak upravit atd… aby ta brzda nebyla úplně směšně bezzubá…)

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
10. 1. 2024 11:46
Odpovědět  P.A.Semi

.. na přehlasování veta v PS bych nasadil stejný parametr(3/5) jako na změnu ústavního zákona. Ovšem tady by existoval oprávněná obava, že se opětovné projednání v PS bude táhnout jak asfalt za horkého letního dne…

Joe Arp
10. 1. 2024 14:45
Odpovědět  P.A.Semi

Senát, pojistka, brzda? Tak, to jóó a kdy naposled něco zbrzdil?? Spíš pojistil PS její prasárny, milej pane, neb je to filijálka PS stejně jako prasident! Už padla poslední pochybnost z kterého hnízda zpíváte.

anbar
9. 1. 2024 14:39
Odpovědět  Putinovec

on ten odborářský marasmus se táhne od tatíčka falbra, který chodil snídat s tuneldědkem klausem a radili se, jak rozbít odbory

Tupý hulvát
9. 1. 2024 14:46
Odpovědět  Putinovec

Vy jste dobrý,NĚJACÍ ONI,sem dosadili “tupého tvora”.Asi aby NESPLNIL ÚKOLY,kterými ho pověřili,nebo jak to tedy je?

Frank
9. 1. 2024 11:41
Ohodnotit příspěvek :
     

Kolaboranta Středulu měli odboráři kopnout do řiti hned po prezidentských volbách.

Honzas
9. 1. 2024 12:19
Ohodnotit příspěvek :
     

Jo jo, Aspen institut, sorrosovo VUML. Není od věci připomenout že sorosovo syn navštívil našeho Pepu týden po jeho zvolení. Nějak se s tím moc nechtěli pochlubit. Takže Pepa stihnul obojí.VUML i Aspen institut.

Pijack
9. 1. 2024 12:28
Odpovědět  Honzas

Ještě rudý koutek v základní organizaci KSČ, kde pečoval o nástěnky 🙂

Spam vlasta
9. 1. 2024 14:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Středula je kolaborant s kapitálem a za mrzký peníz podráží odboráže ! Takové odbory jsou na prd !

Jiří
9. 1. 2024 14:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Ano ,Němci stávkují ,protože se mají snižovat dotace ,aby se mohl nácek vyzbrojovat.

Frank
9. 1. 2024 20:40
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak ve Francii padla vláda. Už se to začíná rozjíždět.

Joe Arp
9. 1. 2024 20:49
Odpovědět  Frank

Máš na mysli instalaci bukvice do křesla premiéra? Krásný to pád.

Evžen
15. 1. 2024 11:54
Ohodnotit příspěvek :
     

Jen důkaz toho, že němci mají vzdělanější vidláky než češi vysokoškoláky!

Evžen
15. 1. 2024 11:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Rád budu jezdit do práce o půlhodiny dél, pokud i čeští zemědělci zablokují hlavní tahy.