nezařazené

Jak židovská je válka proti Ukrajině?

Před pěti lety jsem napsal článek s názvem „Američtí Židé vedou Americké války“. Ukázalo se, že je to nejoblíbenější kousek, který jsem kdy napsal, a byl jsem za to odměněn tím, že mě časopis takzvaný American Conservative okamžitě vyhodil, kde jsem byl čtrnáct let pravidelným a velmi oblíbeným přispěvatelem. Začal jsem článek stručným popisem setkání s příznivcem, kterého jsem krátce předtím potkal na protiválečné konferenci. Starší pán se zeptal: „Proč nikdo nikdy nemluví upřímně o šestisetkilové gorilě v místnosti? Nikdo se na této konferenci nezmínil o Izraeli a všichni víme, že jsou to američtí Židé se všemi svými penězi a mocí, kteří podporují každou válku na Blízkém Východě pro Netanjahua? Neměli bychom je začít volat k zodpovědnosti a nenechat je, aby jim to prošlo?“

Ve svém článku jsem jmenoval mnoho jednotlivých Židů a Židovských skupin, kteří vedli obviňování pro invazi do Iráku a také pro vypořádání se s Iránem během toho. Použili falešné zpravodajské informace a otevřené lži, aby prosadili svůj případ, a nikdy se nezabývali ústředním problémem, jak tyto dvě země skutečně ohrožovaly Spojené Státy nebo jejich životně důležité zájmy. A když se jim podařilo zavázat USA k fiasku v Iráku, jak mohu zjistit pouze jeden čestný Žid, který se tohoto procesu účastnil, Philip Zelikow v čestné chvilce připustil, že válka v Iráku, podle jeho názoru, se bojovala za Izrael.

Po 11. září došlo mezi Izraelskou vládou a Židy v Pentagonu, Bílém domě, Národní bezpečnostní radě a ministerstvu zahraničí ke značným tajným dohodám. Za prezidenta George W. Bushe měli zaměstnanci Izraelské ambasády jedinečně volný přístup do kanceláře náměstka ministra obrany Paula Wolfowitze v Pentagonu a nemuseli se přihlašovat ani předkládat žádná bezpečnostní opatření. Bylo to mocné znamení zvláštního postavení, které měl Izrael u předních Židů v Bushově administrativě. Je třeba také připomenout, že Úřad zvláštních plánů Douga Feitha byl zdrojem falešných informací o zbraních hromadného ničení, které administrativa použila k ospravedlnění invaze do Iráku, přičemž tyto informace byly také zaslány přímo viceprezidentovi Dicku Cheneymu, aniž by se jeho případným kritickým analytikům podrobily, náčelníkem štábu „Scooter“ Libby. Wolfowitz, Feith a Libby byli samozřejmě Židé, stejně jako mnoho z jejich zaměstnanců, a Feithův vztah s Izraelem byl tak blízký, že se stal partnerem v právnické firmě, která měla pobočku v Jeruzalémě. Feith také sloužil v představenstvu Židovského institutu pro záležitosti národní bezpečnosti (JINSA), který je zasvěcený pěstování vztahů mezi USA a Izraelem.

V současné době jsou tři nejvyšší představitelé ministerstva zahraničí (Tony Blinken, Wendy Sherman a Victoria Nuland) všichni Zionističtí Židé. Šéf ministerstva pro vnitřní bezpečnost (DHS, Alejandro Mayorkas), které je na stopě domácím „teroristickým“ disidentům, je rovněž Žid, stejně jako generální prokurátor (Merrick Garland) a prezidentův šéf personálu (Ron Klain). Oni a jejich šéf Joe Biden se nezdají být znepokojeni tím, že jejich klient Ukrajina není žádná demokracie. Současná vláda se dostala k moci po převratu v roce 2014, zkonstruovaném ministerstvem zahraničí prezidenta Baracka Obamy za odhadovanou cenu 5 miliard dolarů. Změnu režimu za Baracka Obamy řídila rusofobka Victoria Nulandová z ministerstva zahraničí s malou pomocí mezinárodního globalisty George Sorose. Odstranila demokraticky zvoleného prezidenta Viktora Janukovyče, který byl, bohužel pro něj, přítelem Ruska.

Ukrajina je údajně nejchudší a nejzkorumpovanější zemí v Evropě, dosvědčeno ságou Huntera Bidena. Současný prezident Volodymyr Zelenskij, který je Žid a tvrdí, že má ve svém rodokmenu oběti holocaustu, je bývalý komik, který vyhrál volby v roce 2019. Nahradil jiného Židovského prezidenta Petra Porošenka poté, co byl masivně financován a podporován dalším Židovským spoluobčanem a nejbohatším ukrajinským oligarchou Ihorem Kolomoyským, který je rovněž Izraelským občanem a nyní žije v Izraeli.

Všechno to znovu zní jako deja vu, zvláště když je mnoho pachatelů stále nablízku, jako Nulandová, která přiživuje přání jít znovu do války bez jakéhokoliv důvodu. A připojují se k nim novináři jako Bret Stephens z New York Times, Wolf Blitzer a Jake Tapper ze CNN a také Max Boot z Washington Post, z nichž všichni jsou Židé a lze se spolehnout, že budou psát pravidelné články, které zatracují i démonizují Rusko a jeho hlavu státu Vladimira Putina, což znamená, že už nejde jen o Blízký východ. Jde také o oslabení a dokonce o změnu režimu v jaderně vyzbrojeném Rusku a zároveň o nakreslení určitých čar do písku pro podobně jaderně vyzbrojenou Čínu. A mohu dodat, že hraní mocenských her s Ruskem je mnohem nebezpečnější, než kopání do Iráku.

Řečeno polopatě, mnoho amerických vládních a mediálních Židů nenávidí Rusko, a to přestože jako skupina podstatně těžili z titulu své přední role při drancování bývalého Sovětského svazu za Borise Jelcina a nadále patří mezi nejvýznamnější ruské oligarchy. Mnoho z oligarchických miliardářů, jako Boris Berezovskij, sami odešli do exilu, když Vladimir Putin získal moc a začal zasahovat proti jejich vyhýbání se daním a jiné nezákonné činnosti. Mnozí se přestěhovali do Západní Evropy, kde někteří koupili fotbalové týmy, zatímco jiní odešli na jih a získali izraelské občanství. Jejich současné stížnosti do jisté míry odrážejí požadavek jejich kmene na věčný status oběti a úctu a odpuštění všech hříchů, které to přináší, s vlastními propagovanými příběhy o pronásledování sahajícími až do dob carů, plnými obviňování z pogromů a Kozáků přijíždějících v noci, příběhy konkurující mnoha holokaustovým výmyslům (*) v jejich postrádání důvěryhodnosti.

Pro mnoho Židů, zejména pro mladší Židy, je obtížné podporovat apartheid Izrael a neustálé války, které zahajují a vedou bez zvlášť důvěryhodného důvodu jak demokratické, tak republikánské strany, když jsou u moci, což je dobrá věc. Ale Židovskou moc ve Washingtonu a v celých Spojených státech je těžké ignorovat a jsou to právě ty Židovské skupiny a jednotlivci, kteří byli posíleni díky svému bohatství a konexím, kteří byli nejhlasitějšími vůdci válečných štváčů, když přišlo na Blízký východ a na Rusko.

Zajímavé však je, že se vyvíjí určitý odpor. Židovská mírová skupina Tikkun nedávno zveřejnila zničující článek Jeffreyho Sachse o Židech, kteří agitují za válku. Nese název „Ukrajina je nejnovější neokonská katastrofa“ a popisuje, jak „Válka na Ukrajině je vyvrcholením 30-letého projektu amerického neokonzervativního hnutí. Bidenova administrativa je plná stejných neokonů, kteří bojovali za americké války v Srbsku (1999), v Afghánistánu (2001), v Iráku (2003), v Sýrii (2011), v Libyi (2011) a kteří udělali tolik pro provokaci Ruské invaze na Ukrajinu. Záznam neokonzervativců je nezkrocenou katastrofou, přesto Biden osadil svůj tým neokony. (pozn. překladatele – spíš by se mělo říct, že neokoni se ve volebním podvodu dosadili se svou loutkou Bidenem do Bílého Domu!) Výsledkem je, že Biden směřuje Ukrajinu, USA a Evropskou unii k dalšímu geopolitickému debaklu…“

Tikkun vysvětluje, jak „hnutí neokonzervativců vzniklo v 70. letech kolem skupiny veřejných intelektuálů, z nichž několik bylo ovlivněno politologem Leo Straussem z Chicagské univerzity a klasicistou z Yaleské univerzity Donaldem Kaganem. Mezi neokonské vůdce patřili Norman Podhoretz, Irving Kristol, Paul Wolfowitz, Robert Kagan (syn Donalda), Frederick Kagan (syn Donalda), Victoria Nuland (manželka Roberta), Elliott Abrams a Kimberley Allen Kagan (manželka Fredericka). Lze dodat, že Kimberley Kagan stojí v čele Institutu pro studium války (ISW – Institute for the Study of War), který je často citován v médiích a dokonce i v Kongresu, aby vysvětlil, proč musíme bojovat proti Rusku.

Mnozí si již dlouho uvědomují, že mimořádná antipatie namířená proti Rusku prostupuje takzvaný neo-konzervativní světonázor. Neokoni jsou extrémně zastoupeni na nejvyšších úrovních vlády a jak je uvedeno výše, řada z nich řídí ministerstvo zahraničí a zároveň zastává vysoké pozice jinde v Bidenově administrativě (*v, *v, *v, *v), jako i v zahraničněpolitických think-tancích, včetně Richarda Haasse ve vlivné Radě pro zahraniční vztahy (CFR – Council on Foreign Relations). Právě tak silně rusofobní americká a západní média, nadace a sociální sítě jsou neúměrně Židovské, pokud jde o jejich vlastnictví a personální obsazení.

A kromě toho je Ukrajina do jisté míry velmi Židovsky identifikovaným místem. Židovská média v USA i jinde zasypala Zelenského chválou a označovala ho za skutečného „Židovského hrdinu“, moderního Makabejského vzdorujícího útlaku, Davida versus Goliáše. Prodávají se trička s jeho podobiznou s nápisem „Odpor proti tyranům už od faraona“, zatímco převážně ortodoxní Židovská komunita v New Yorku již shromažďuje miliony dolarů na pomoc Ukrajině.

Židovská telegrafická agentura uvádí, že „demografický průzkum z roku 2020 odhadl, že kromě „jádrové“ populace 43 000 Židů je technicky způsobilých pro izraelské občanství asi 200 000 Ukrajinců, což znamená, že mají identifikovatelné židovské předky. Evropský Židovský Kongres říká, že toto číslo může být až 400 000.” Pokud je to pravda, je to jedna z největších Židovských komunit na světě a zahrnuje nejméně 8 000 Izraelců, z nichž mnozí se vrátili do Izraele.

Vzhledem k tomu, že americko-ruská jednání, která vedla k současným bojům, byla Bidenovou administrativou jasně navržena tak, aby selhala, je třeba si klást otázku, zda tato válka proti Rusku není z velké části produktem dlouhotrvající etnicko-náboženské nenávisti spojené s vírou v nutnost silné americké armády aplikované podle potřeby k ovládnutí světa a tím k ochraně Izraele. Neokonzervativci jsou nejviditelnější, ale stejně toxičtí jsou Židé, kteří by se raději označili za neoliberály nebo liberální intervencionisty, tedy liberály, kteří prosazují silnou, asertivní americkou vedoucí roli, aby podpořili v podstatě falešná hesla „demokracie“ a „svoboda“. Neokoni i neoliberálové nevyhnutelně podporují stejnou politiku, takže mají pokryty oba konce politického spektra, zejména pokud jde o Blízký Východ a proti Rusku. V současné době dominují myšlení zahraniční politiky obou hlavních politických stran (v USA), a zároveň vykonávají kontrolu nad médii a nad pokrytím témat, které se jich týkají, zábavním průmyslem, převážně zanechávající Americké (i Evropské) publikum s pouze jejich stanoviskem k uvažování.

Existuje spousta dalších důkazů, že prominentní Židé uvnitř i vně (americké) administrativy podněcují proti Rusku se značným úspěchem, když prezident Biden nyní šíleně prohlásil, že jeho administrativa je zapojena do „velké bitvy za svobodu. Bitvy mezi demokracií a autokracií. Mezi svobodou a represí.” Potvrdil, že USA jsou ve válce Ukrajiny proti Rusku, dokud „nevyhrajeme“. Jak jinak si vysvětlit směšnou cestu generálního prokurátora Merricka Garlanda do Kyjeva koncem června, aby pomohl zahájit vyšetřování válečných zločinů namířené proti Rusku?

Vzhledem k tomu, že Garland má být americkým generálním prokurátorem, může být nejprve užitečné vyšetřit zločiny související se Spojenými Státy. Mohl by začít americkými válečnými zločiny v Iráku a v Afghánistánu nebo izraelskými válečnými zločiny s použitím zbraní poskytnutých Washingtonem v Libanonu a v Sýrii, nemluvě o porušování lidských práv za použití stejných zbraní, ke kterým dochází denně, namířených proti Palestincům. Někteří konzervativci se také diví, proč generální prokurátor tráví čas pronásledováním „bílých supremacistů“ a nedokázal vyšetřit výtržnosti, rabování a zabíjení, které otřáslo národem v Létě BLM 2020.

Nicméně neohrožený a nebojácný Garland v Kyjevě oznámil, že Eli Rosenbaum, samozřejmě Žid, a veterán s 36 lety na ministerstvu spravedlnosti, který dříve sloužil jako ředitel Úřadu zvláštního vyšetřování, který byl primárně zodpovědný za identifikaci, denaturalizaci a deportace nacistických válečných zločinců, povede tým odpovědnosti za válečné zločiny složený z odborníků z ministerstva spravedlnosti při vyšetřování ruského porušování lidských práv. Po povinném fotografování lezení do zadku Zelenského, drobný generální prokurátor s ocelovýma očima prohlásil, že „pro válečné zločince neexistuje žádný úkryt. Ministerstvo spravedlnosti USA se bude všemi způsoby usilovat o každou cestu zodpovědnosti pro ty, kdo na Ukrajině páchají válečné zločiny a jiná zvěrstva. Spolupracujeme s našimi domácími i mezinárodními partnery, Ministerstvo spravedlnosti bude neúnavné v našem úsilí pohnat k odpovědnosti každou osobu, která se podílí na páchání válečných zločinů, mučení a dalších závažných porušení během nevyprovokovaného konfliktu na Ukrajině.” (pozn. překladatele – samozřejmě se při tom nezmíní, že většinu válečných zločinů, zvěrstev a mučení a autokratické potlačení disidentů má na svědomí především Ukrajinský nacistický Režim…) A pokud by k demonstraci Židovství toho týdne v Kyjevě byl vyžadován nějaký další důkaz, herec Ben Stiller, rovněž Žid, navštívil Zelenského a silně ho objal.

Pokud má Eli Rosenbaum stále vážný zájem o hledání nacistů, najde jich na Ukrajině mnohem více, než v Ruské Armádě. Takže je třeba se ptát: „Čí je to válka a kdo ji způsobuje?” Můžete mi to prosím vysvětlit, Joe Bidene? Nebo se mám, vzhledem k vašemu věčnému prázdnému pohledu, zeptat Merricka Garlanda nebo Tonyho Blinkena nebo možná dokonce Victorie Nulandové?

Philip M. Giraldi, Ph.D., je výkonným ředitelem Council for the National Interest, vzdělávací nadace 501(c)3 s odčitatelnou daní (federální identifikační číslo #52-1739023), která usiluje o zahraniční politiku USA více založenou na zájmech na Středním východě. Webová stránka je Councilforthenationalinterest.org, adresa je PO Box 2157, Purcellville VA 20134 a její e-mail je inform@cnionline.org


Zdroj unz.com, revize předchozího překladu InfoKurýr 14.8.2022 P.A.Semi

sdílet na

177 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
15. 8. 2022 01:42
Ohodnotit příspěvek :
     
Hm... Rozpačitý pocit a tak trochu... Řekl bych, že články od
Thierryho Meyssana jsou objektivněší a zasvěcenější (snad
proto, že je Francouz?). Obzvláště pak co se týká úlohy Židů
v USA politice. Rozhodně stojí zato, přečíst si 
na*voltairenet.org/article215852.html* v článku
 "Rusko vyhlásilo válku Strassovcům" pod podtitulkem: 
"Stručné dějiny Straussovců" co jsou tito "vyvolení" zmetci zač 
a jak to souvisí se specoperací. Ale nejen tento jeho článek pomůže
v náhledu na to, co se děje. Za mě je to nejobjektivnější a
nejlépe vysvětlující autor, zabývající se (nejen) současným
děním. Až od něj jsem se dozvěděl nejen že Židé, ale a
hlavně  i kteří a proč. Což je podstatné; paušalizace zužuje
pohled. Vřele doporučuji každému, kdo se snaží "být v
obraze". Obzvláště podnětné je přečíst si jeho starší
články a pak je porovnávat se současností. Jediná nevýhoda -
musí se myslet a zabere to drobet času - cca 5-10 min. Nejsou to
zkrátka jednohubky. Ale ani nezáživné elaboráty ne.  Jeho
nejnovější článek týkající se Banderstánu nese titulek
"Agónie Západu", je rovněž výživný, a končí:
"Přijdou lidé ze Západu na mizinu? Podstoupí riziko již
prohrané třetí světové války, jen aby nezemřeli sami?"
Admine, sory jako, ale já musel. VAL

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
15. 8. 2022 08:49

👍 👍 👍
Tak já už o tom díky PP něco vím. Píšou tam lidi co o tomto etniku dost ví, tak jsem za těch pět let něco pochytil, JÁ s pravopisem na draky, to koukáš co?!! Jedná se snad okolo 13 vlivných rodin. Nebudu to dál rozepisovat, protože tak nadupaný zas nejsem ale už vím dost. Tohle etnikum mezi sebou soupeří už hóódně dloho. Jedno je za Atlantikem, Anglii a to druhé je v Rusku, kteří se o svoje bohatství nechtějí z příbuzenstvem podělit. To je celé, tedy skoro.

Ratus
15. 8. 2022 11:55
Odpovědět  Pavel K

Roschild,Bruce,Kennedy,DeMedici,Hanover,Hapsburg,Krupp,Plantagenet,
Rockefeller,Romanov,Sinclair,Warburg a Windsor.

Pavel K
15. 8. 2022 15:42
Odpovědět  Ratus

Da, Da!! 👍🙋‍♂️

15. 8. 2022 18:41
Odpovědět  Pavel K

To jo, jenže já bytostně nesnáším paušalizaci, protože je za á dcerou omezenosti, za bé zužuje pohled a vytěsňuje kritický úsudek, a za cé je matkou křivd.
Žid byl zakladatel NSDAP Emil Maurice stejně jako vědec Einstein a přes 600 Židů z 974 členného Československého armádního sboru – budoucí Svobodovi armády. Ergo – z více než milionu československých vojáků kteří mobilizovali se po demobilizaci rozhodlo uprchnout za hranice a bránit vlast všehovšudy 974 mužů a žen, z nichž přes 600 těchto Čechoslováků byli Židé. A tak bych mohl pokračovat. Ale k čemu a nač? Byla by to marnost a nic než marnost.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
15. 8. 2022 19:34

🙋‍♂️ 🙏 🌹 🙋‍♂️ 🙋‍♂️

jar
15. 8. 2022 22:00
Odpovědět  Pavel K

Židák je hraboš,pijavice.Proto se výborně hodí pro intriky nejhorších zrůd.Kdo je to ? Říkají mu ,Prediktor, se svými pomocníky-,,Uctívači Satanismu”. Dnes Putin vůbec nebojuje se ,,Satanem”.Vladimír bojuje s ,,Uctívači Satanismu”,kterých je všude plno a na ukrajině v přímém,otevřeném střetu. Tyto uctívače je potřeba likvidovat,jinak oni zlikvidují i nás,i tady v České Republice.CHvála Bohu za Vladimíra Vladimiroviče.

jar
15. 8. 2022 22:17
Odpovědět  jar

Bohužel pitomost politiků,celé pětky a všech jejich voličů dosáhla takového zblbnutí,že ani neví,že uctívají satanismus taky v plném rozsahu,jsou to taky satanisté.Všichni,i ti co podporují všemožné ůchylky jako je LGBT ,přepisovači dějin,či podvodníky-obchodníky s globálním oteplováním.Do očí bijící je dnes uctívání satanismu přes TV a rozhlas,jsou to běsové těchto uctívačů satanistů.

Pavel K
16. 8. 2022 08:59
Odpovědět  jar

👍 👍 👍 🙋‍♂️

Administrátor
P.A.Semi
15. 8. 2022 11:04

Ten článek z Voltairnet jsem do překladu textu přidal (na textu Leo Strauss), akorát je na anglickou verzi a ne na francouzskou.
Akorát že Thierry Meysan se plete, že by pár “Straussovců” hýbalo světem…
Ti to formulují jako profesoři, a vykonávají jako úředníci, ale kdyby za nimi nestáli Ž vlastníci zbrojního a farmaceutického průmyslu a médií, ti, kteří ovládají ZOG vlády Západu, tak by pár Straussovských kašparů nic nezmohlo… Ti jsou totiž vidět na povrchu, ale je třeba chápat tu Sílu, co stojí v pozadí za tím…
Podobně kašpárek Bill Gates hraje jen pódiovou roli ve vaxxínách, ale podstatnější jsou ty Zájmy, které stojí za ním v pozadí…

A ještě jsem přemýšlel, jestli mám k článku doplnit naši východní perspektivu – Petr Fiala je také zpola Žid (ještě se tím ve Wiki chlubí), jako i šedá eminence Polské politiky Kaczynski. ČT lžou o Ukrajině, polovina redaktorů a šéf tam jsou Židé, jeden z vlastníků TV Nova byl Igor Kolomojskij (nevím jestli ještě je)…
Není to náhoda, že většina nejsilnějších Rusofobů pochází z tohoto etnika, anebo jsou to užiteční idioti, kteří jim spolkli propagandu i s navijákem…

πα½

15. 8. 2022 18:57
Odpovědět  P.A.Semi

Jistěže ne pouze Straussovci a že je to vše navzájem mnohem provázanější, jenže ne paušálně pouze a jen Židé! A k těm pár Straussovcům co kašparují – pár rodin “za oponou” (špička špičky světových finančníků) tu cvičí s celým světem, jaký je v tom tedy rozdíl? V počtu to tudíž není. Je to v reálné moci.
Málo prostoru, jdu od toho. Já pán – vy pán. Já názor – vy názor.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
[Trol-1] spam Filip
15. 8. 2022 02:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Autor je bývalý důstojník CIA, již řadu let známý extremista s vyhraněnými antisemitskými postoji a obdivem k nacismu. V Evropě by čelil dávno trestnímu stíhání. Doufám, že se jeho fantasmagorie v nynějším konfliktu moc nechytí.

15. 8. 2022 02:26
Odpovědět  [Trol-1] spam Filip

Cítil jsem z něj ten antisemitismus, ale nechtěl jsem to říct na plnou hubu, tak jsem tu první větu napsal jak napsal. Chytrému napověz. Jsem línej lempl, mohl jsem si dohledat co je zač. No, aspon vím, že jsem cítil dobře. VAL

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
15. 8. 2022 08:33

To jste klidně mohl, vždyť to z toho čouhá, jako sláma z bot. Bože můj dobrý – nechápu, proč taková spousta lidí potřebuje ještě i dnes nepřítele – totiž Nepřítele.
Ten Putina, ten zas Židy……..jsou snad lidi nějací neúplní bez zavilého nepřítele u zadku? Nebo co?

Markýza
15. 8. 2022 15:20
Odpovědět  Markýza

Ráda bych vzkázala všem mínusujícím – Nepřítel vás nespasí, fakt ne. Ani vám nepřinese klid i kdybyste ho vyhubili 🙂 Kdyby se vám to náhodně povedlo, najdete si nového…a pak dalšího….a dalšího.

Markýza
15. 8. 2022 21:11
Odpovědět  Markýza

Tak ještě jednou a pomalu pro vás všechny, co jsem vás tak naprdla prohlášením, že Nepřítel neřeší nic: no, neřeší. Není venku, je ve vaší hlavě. Tam se s ním popasujte, to jediné je funkční.

15. 8. 2022 19:04
Odpovědět  Markýza

Nechtěl jsem tu rozpoutat nikam vedoucí zbytečnou debatu. Už takhle jsem sakra rozdělená společnost, k čemu ještě plácat do howna a dělit dál a dál a rozhádat se i tady.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
15. 8. 2022 19:27

Nic si z toho nedělejte. Je čas hádek a sporů, nevyberete si, kdybyste se rozkrájel.
Se mnou osttně tyhle papírové spory vůbec nehnou…….

15. 8. 2022 19:44
Odpovědět  Markýza

A helemese, asi jsem zčista jasna na indexu. Napsal jsem nezávadnou re, popisující mé pocity, a “čeká na schválení.”
Já to sem schválně připíšu co úpravu, co to udělá. Tak tedy na schválení čeká toto:
“Že by s mým 105 kilogramovým materiálnem hejbaly to těžko, ale mé nemateriální duchovno našňupnou spolehlivě, že to obráží nevalný stav společnosti, z čehož na mě lezou chmury.”
No a ejčkon dumejte se mnou – co tam je takového, že to čeká na schválení?! Ale třeba mě jenom někdo škádlí, že jsem ho našňupnul.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gene
15. 8. 2022 20:40

Problem je v tom ze clovek napise pravdu, je antiseminista, protoze sice ne vsichni zidi jsou spatni, ale zato jsou u vsech spatnosti. Za vsim tim svinstvem co se dejeje posledni stovky roku stoji finanncni elita a ta je zcela jasne vedena askenaskyma zidama a neboli chazarama. Ven si dal vy myslitele hrajte na spravedlive.

Markýza
15. 8. 2022 20:53
Odpovědět  Gene

Špatnosti….no, špatnosti si nosíme každý své vlastní. Bílí i černí, Židé, machometáni i ateisti.
A s tou pravdou je to jako s tím slonem, víte? Co ho oblejzají ty tři myšky.
Já opravdu považuju za nebezpečné jen zuřivé přesvědčení o vlastní pravdě – čímž se automaticky vyloučí ty ostatní.
A vyplyne vám z toho krásný, realistický obrázek Nepřítele – a bum. Máte vystaráno.

Gene
15. 8. 2022 21:36
Odpovědět  Markýza

Jak vite ze mam vymalovano? Nemam v tom snad pravdu? Nebo snad musim byt korektni i tady. Spis mi vyvrate to ze financni system je pod vlivem zidovskych/chazarskych bankeru a nemelte kolem.

Markýza
16. 8. 2022 09:14
Odpovědět  Gene

Nemusíte být korektní, proboha. Co mě se týče, stačí mi obyčejná zdvořilost a korektnost považuju prostě za formu pokrytectví.
Řekla jsem že “máte vystaráno”, čímž jsem ani nemyslela vás osobně, bylo to obecné oslovení.
A máte? No máte, ne? Nehledě k tomu, že tak, jak vy si můžete myslet, co chcete, já můžu taky.

16. 8. 2022 00:31
Odpovědět  Gene

Přesně – stojí finanční elita!
Finanční elita však není elitou (blil bych když to slyším ve vztahu k finančníkům), finačníci jsou kořistníci a nic než kořistníci!
Vlastí kořistníků je finanční trh, národem finančníci a sounáležitost je poutá jen a pouze k ostatním finančníkům nezávisle na takových margináliích jako je původ, rasa, náboženství atakdál.

Státní příslušnost: Světová velkoříše Kapitálu a Moci
Státní zřízení: Kleptokratický lumpenkapitalismus
Prezident a premiér v jednom balení: Největší Měšec
Náboženství: Globalizace

Jasně Chazaři tohle a Chazaři tamto a Židi tohle a Židi tamto – a anglosionisté nic, anglosienisté muzikanti, anglosionisté jenom drancují Zemi, prolévají krev nevinných – a ve volném čase k hymnu Globalistů připisují noty.
Pravda, takhle jednoduché to není, ale právě anglosionisté jsou výkonnou mocí Velkoříše Kapitálu a Moci! To není o spravedlnosti, ale o realitě! Židů je celkem cca čtrnáct milionů.- kolik z těch čtrnácti milionů Židů je na špičce špičky světových finančníků? Všech třináct rodin? Ponecme stranou že nejsou všechny židovké, ale kolik z těch rodin patří do užší rodiny “hybatelů”? 500? 1000? Pochybuji. A proto jsou všichni

16. 8. 2022 00:38

Židé, všech čtrnáct milionů zmr-di?! Jenže i koncentráky a německý nacismus financovaly tyto rodiny! Židovské rodiny se spolupodíleli na likvidaci vlastní krve! Jak je to možné? Protože to není jejich krev! Nic pro ně neznamenají!
Já si myslím něco jiného. Už dobrých tisíc let, vždy, když lezli světovládcům tlustý do tenkejch a hrozilo že se plebs vzbouří a bylo proto třeba najít obětního beránka, zvedl se pokřik proti Židům; předzvěst chvíli poté následujících pogromů. Metoda se osvědčila raným středověkem počínaje Třetí říší konče a nebyl proto důvod aby ji nepřevzali světoví finančníci a nevyužili k tomu svou výkonnou moc – anglosaský svět loupeživého kapitálu. Že jsou ty rodiny vesměs židovské? No a? Kdy už lidem konečně dojde, že etnicitu mají tyto rodiny u pr-dele! K tomu jsou zde ještě Straussovci a Světový židovský kongres a Evropský židovský kongres a anglosionisti a všechno se to navzájem infiltruje a prolíná a bordel a chaos náramný – a nad tím vším bdělé oko “těch za oponou” (oněch pár rodin), těch, kteří ten chaos řídí, kteří tahají za nitky. A tu, kde se vzal, tu se vzal pokřik, že to všechno Židi! A do nich! Rodiny si mnou ruce. Za to se toho schová…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gene
16. 8. 2022 05:05

Ja nekde pisi ze vsichni zidi jsou zmrdi? Co mi to tu prisuzujete? Jen pisi ze za vsema svinstvama jsou zide askenazi, neboli chazari, neboli vychodni zide a ti zadni semiti nejsou. Placate oficialni propagandu, aniz by jste mel nejaky prehled. Vubec se nedivim ze Cesko je jake je.

Markýza
16. 8. 2022 09:15
Odpovědět  Gene

No sláva – zjevně máte lepší informace, než všechny světové tajné služby dokopy.

16. 8. 2022 17:19
Odpovědět  Gene

Ale prd, žádnou propagandu nehlásám a nikdy nehlásal. Řídím se za všech režimů vždy a pouze jen svým rozumem. Krom toho mi není známo, že by takovou propagandu jakou jste mi podsunul kdo oficálně hlásal. Jo, a vy máte povědomost o tom, jaký mám o čem přehled? Tak to jste fakt borec.
Pokud si ale myslíte, že lidé rozlišují a vidí nějaký rozdíl mezi Chazary, Židy a aškázskými Židy, nemohu s tím nic dělat.
Většina zde u nás ale nerozlišuje. Jak v Kanadě nevím, ale tady ne. Říkám většina – ne všichni. Jenže těch co rozlišují je pomálu. Všem ostatním to splývá pod pojmy Žid a světové Židovstvo.
Píšete: “… člověk napíše pravdu…” – vy pravdu vlastníte, že víte že jim máte? – a dál: “… ne všichni židi jsou špatní, ale zato jsou u všech špatností.” Židi! Ne Chazaři, ne Aškenáziové, ale Židi jsou u všech špatností! Takže jo, napsal jste že Židé jsou u všech špatnosttí, ergo nosná myšlenka je, že všichni Židé jsou zm-rdi! Pokud nejste sto pochopit vlastní napsaný text a jeho skryté poselství, o čemž pochybuji, aspoň nepovažujte ostatní za bl-bce.

Gene
16. 8. 2022 04:59

Anglosasove jsou jejich aktivni poskoci. Odrovnate mozek a ti vasi anglosasove budou dezorientovani mamlasi. Vzd je vidim kolem sebe, bez pokynu ani kroku. I ti polocerni maji vic rozumu. Jaky je rozdil mezi anglosasem a prazakem? Skoro zadny. Navic je videt ze o financnim systemu nemate potuchy.

16. 8. 2022 17:22
Odpovědět  Gene

A hádám se snad?

Gene
16. 8. 2022 05:07

Samozdrejme ze jsou elita, ktera vladne a to co popisujete je jejich styl vladnuti, ozebracit koho se da.

Markýza
15. 8. 2022 21:09

Haló, admine! Kam zmizela moje kratičká odpověď Valovi o d-u-c-h-o-v-nu?

16. 8. 2022 01:31
Odpovědět  Markýza

Hu! Černá ďoura tu řádí! Jen doufám, že až vstanu, nepropadnou do ní i mé noční reakce.

Administrátor
P.A.Semi
16. 8. 2022 02:05
Odpovědět  Markýza

Asi to tu někdo přeci-jen mírně moderuje…? (Já jsem to nemazal…) Ale když to zjišťuji, za posledních 1000 komentářů jich je 21 smazaných. A ve většině případů se tomu smazání nedivím… (anebo je tam filtr na určitá slova automaticky???)

16. 8. 2022 01:23
Odpovědět  Markýza

Němci Poláky, Poláci Rusy, Češi Čechy…

Alfred
15. 8. 2022 07:20
Odpovědět  [Trol-1] spam Filip

A v čem, konkrétně, spočívá ten antisemitismus autora v tom článku? Jiní američtí analytici, kteří stoprocentně nezaujímají antisemitský postoj říkají toto:

Ve skutečnosti je zcela zřejmé, že nejhlasitějšími rusofoby na Západě jsou v drtivé většině Židé, a to jak v Izraeli, tak mimo něj. Obvykle se vymlouvají na to, že v Rusku byly protižidovské pogromy. Ve skutečnosti se však všechny tyto pogromy odehrály na území dnešní Ukrajiny, a přesto je zcela zřejmé, že sionistické a židovské organizace stojí v drtivé většině na straně Kyjeva (navzdory tomu, že vládnoucí režim je nepopiratelně nacistický), a jen velmi málo jednotlivců stojí na straně Ruska…”

ijn
15. 8. 2022 07:53
Odpovědět  Alfred

Rubl je krytý zlatem,…… a o tom to všechno je!!! ž/Ž si nárokují všechno zlata světa, a to je jasný impuls pro zničení RF světovými ž/Ž

Pavel K
15. 8. 2022 09:01
Odpovědět  Alfred

👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍
Ne nadarmo se furt předtřásá holocaust a proč se tolik nepovídá kolik zemřelo třeba jen slovanů za II WW. Proč?!!
Nebo ať si každý zjistí, kdo byl odpovědný a měl prsty v hladomoru na Ukrajině v letech 32-33. Nebo třeba francouskou revoluci, kde byla spousta poničených domů, jen né domy jistého etnika. Když je to pořád dokola, jedou ve všem po staletí zpět a možná i po tisíciletí. Stačí si dohledat info a dát si dohromady 1+1. Jak u blbých na dvorku.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
15. 8. 2022 19:21
Odpovědět  Pavel K

Tři viníci: Sucho, kolektvizace, anglosionisté.

Gene
15. 8. 2022 20:42

A kdo za tim kolektivismem a anglosasama stoji?

16. 8. 2022 01:40
Odpovědět  Gene

Špička špičky světových finančníků za anglosionisty, za kolektivizací naivní nedomyšlenost a hloupost bolševiků, nepočítající s lidskou přirozeností.
A ještě něco – neuvěřitelně mnoho potravin bylo rozkradeno a prodáno na černý trh těmi, kteří je měli hlídat. Později sice skončila většina z těchto zmr-dů s kulkou nebo v gulazích, leč milionům mrtvých už život nikdo nevrátil.

Gene
16. 8. 2022 05:10

Samozdrejme ze neumite odpovedet. Kdo to vse financuje, propaguje a kdo a proc je dostal k moci?

16. 8. 2022 17:28
Odpovědět  Gene

Na otázky jsem odpověděl a na to, abych si tu s vámi poměřoval pinďoura, nemám čas ani náladu.

Gene
16. 8. 2022 18:00

Ale houby jste odpovedel, vzdyt o tom nemate ani paru.

16. 8. 2022 23:04
Odpovědět  Gene

No, mě osobně je u prdele, zda o tom dle vás páru mám nebo ne.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gene
16. 8. 2022 23:24

Je rozdil myslet a vedet. Vy tu vetsinou ohledne zidu melete nesmysly, ze je nesmime vnimat…. a podobne. Naprosto ignorujete jejich vedouci roli v tech svinstev co se deje. Placate kolem dokola upozornujete na jejich posluhy, ale hlavnimu problemu se vyhybate. Ten problem je vedeni. Uz to dochazi i tem obycejnym zidum ze ti jejich sefici asi nejsou to co si predstavovali.

17. 8. 2022 14:55
Odpovědět  Gene

Já ignoruji vedoucí roli ve svinstvech těch cca 13 rodin o počtu zhruba 350 zmr-dů, vesměs židovského původu, a jejich poslání – jak to vnímají – globalizátora? Nejspíš to bude tím, že jste se tu zčista jasna vyloupl z jiného alterwebu a tím pádem o mě a mých dlouhodobě zastávaných názorech víte lautr howno, což vám nikterak nebrání otírat si o mě hubu stylem pouličního srá-če.
Jestli nemůžete překousnout, že jsem vám (16.8.17:19) dokázal že jste antisemita, což si zřejmě ani sám buď neuvědomujete, nebo nechcete připustit, je to váš problém – ne můj.
Tady se účelově “aby to nevypadalo” oháníte “obyčejnými židy”, ale přitom jinde paušalizujete a házíte Židy, Aškenáze a Chazary do jednoho rance židovstva bez rozlišení, čímž nahráváte právě globalizátorům – oněm 13 rodinám hybatelů. Protože právě za těmi (zatím) virtuálními pogromy, na které se soustředí pozornost, mohou nerušeně mimo pozornost provádět svůj plán Velkého resetu. A vy a vám podobní jim na to ochotně skáčete.
Jo, a jestli máte dojem, že jsem vám neodpověděl, tož mě poučte kdo podle vás stojí za kolektivizací zemědělství. Ne za VŘSR, která stála “rodiny” dva vagony zlata, ale za kolektivizací a kolchozy.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
17. 8. 2022 15:36

Zjevně odmítáte vnímat co jsem napsal v 00:31 a násl. jen abyste mohl machrovat a mlít o rozdílech mezi myslet a vědět a jak to a ono ignoruji atd. Takže naposled.
Paušalizaci neberu, protože díky pokřiku “u všech svinstev jsou Židi! ergo za všechno můžou Židi a na něééé!” unikají pozornosti skuteční hybatelé – ti za oponou; ony “rodiny” – skuteční aktéři programu Velkého resetu, jehož pouhou součástí jsou (v posledním století) prováděcí podprogramy jako je revoluce v Rusku, obě světové války, podíl na hladomoru jak v Rusku, tak i ten dobře utajený v USA, vyděračský “Holo-caust”, OSN, NATO, WHO, OBSE, Marschalův plán, Římský klub a další tajné společnosti, -většina s tichou spoluúčastí Vatikánu -, Deep state, Peresttrojka+Glasnot+rozpad SSSR, válečné konflikty USA, barevné revoluce, “pandemie”+”vakcinace”, rozšiřování NATO, Majdan + nastolení bandernacismu, vyprovokování Ruska k specoperaci a tím rozpoutání zástupné války mezi Ruskem a NATO na území Banderstánu atakdál.
No a až bude po všem a budou padat hlavy, nebudou to hlavy “těch za oponou”, těch co to mají všechno na triku, ale opět jen hlavy pouhých vykonavatelů. Viz Francouzská revoluce, Norimberk a další.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
17. 8. 2022 18:05

P.S. Pokud byste totéž co o Židech tvrdil o nadnárodních korporacích a společnostech, jako i o bankovních domech, nezávisle na rase původu a náboženství, ani bych necekl.
Že jsem v tom výčtu vynechal řízenou migraci, islamizaci Evropy a další a další je pochopitelné – málo prostoru.
Takhle je ale ono vaše “za vším jsou židi” z mého pohledu a dle mého názoru pouhá manipulace a je mi u pr-dele zda vědomá či nevědomá.

Unter
15. 8. 2022 12:45
Odpovědět  Alfred
15. 8. 2022 19:19
Odpovědět  Alfred

No jo. Jenže když budeme jako nebezpečí paušálně vnímat pouze Židy, zaměříme se pouze na ně a přehlédneme nežidovské zm-rdy! Navíc toto upozorňování na Židy může být brilantní manipulací nežidů za účelem upoutání pozornosti na Židy, co univerzálního nepřítele, čímž vznikne prostor pro daleko sofistikovanější kejkle mimo pozornost.
Jako by to tu už nebylo. A jako by přesně toto – instalace kohokoli, v současnosti Rusa (před tím Iráčana, Srba, atakdál), co univerzálního nepřítele světa, právě neprobíhala s naší trapnou spoluúčastí přímo před našimi zraky.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
16. 8. 2022 09:08

Tak tady s tebou kamaráde nesouhlasím a byl bych rád kdybys na tohle měl už konečně jiný pohled!!!! U mě je zmrrdd jen jeden!!! A je mi jedmo jaké je národnosti či vyznámí. Ne ne!!!

16. 8. 2022 17:56
Odpovědět  Pavel K

Spíš informační šum a nepochopení, řekl bych. Hm… co se týká mého pohledu, nedá se s tím nic dělat. Ani já sám s tím nic nenadělám. Ale třeba sám dospěju k jinému náhledu, jako se mi to stalo s tzv. okupací ČSSR Sověty a s tzv. Pražským Jarem. S hadrákem ne, tam jsem věděl od začátku o co jde. Vlastně ještě než vypukl. Vždyť toho prodejného šmejda v zahraničí oslovovali jako prezidenta už ROK před jeho instalací na Hrad! A klíčníci zvonili… Myslel jsem, že mi praskne ko-kot.
Upřímně – mám dojem, že to vidíš trochu placatě. Jeden nepřítel – “ti za oponou” – v současnosti bojuje s Deep statem, který se vymkl jejich kontrole. Krátkodobě nás – tedy dle mého kakaného pohledu – více ohrožuje deep state, trvale a dlouhodobě, už pár století, ale ti za oponou. A je fuk, jestli jim budeme říkat Globální prediktor, třináct rodin světových finančníků, Globální lichváři atd. atd. – furt do bude jeden a ten samý “hybatel”. A včil mudruj o mém eaném pohledu. Nebo se na to rovnou vys-er, aspoň ušetříš čas.

Pavel K
16. 8. 2022 18:58

Tak já mám času dost 🤣🤣
Tak to svedeme na mimozemšťany a dáme plichtu. JU?!! 😋😋🙏

16. 8. 2022 23:11
Odpovědět  Pavel K

Ju!

15. 8. 2022 03:55
Ohodnotit příspěvek :
     

VAL — UPOZORNĚNÍ !!! — VAL

Scipio tvrdí, že když si někdo svůj nick zaregistruje pod heslem, nemůže ho nikdo zneužít. Protože vycházím z toho, že svůj vlastní nick má Scipio zaregistrovaný pod heslem, zaregistroval jsem se dočasně jako Scipio, abych mu dokázal, že registrace, byt pod heslem, nikoho před trolly neochrání. Takže všichni Scipiové bez toho “editor” nahoře, co jsou tu ted na pokecu zpětně až do doby kdy jsem se zargistroval – bez registrace jsem tu fungoval co Milan -, a co tu budou oxidovat až do doby než někdy po poledni vstanu, jsem ve skutečnosti já, VAL.
Toto upozornění proto, abyste v tom neměli guláš.
Tímto se Scipiovi zárověn omlouvám, ale na jiný způsob jak ho přesvědčit jsem nepřišel.
VAL

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
15. 8. 2022 08:35

Tak teď už jsem z toho úplná laň: kde je tu jakási registrace??

Pavel K
15. 8. 2022 09:08
Odpovědět  Markýza

Už včera jsem tuna napsal kde si mohu zaheslovat nick (12 znaky) ?

Editor
15. 8. 2022 12:53
Odpovědět  Pavel K

V pravé části stránky ve sloupci pod novými příspěvky když budeš rolovat dolu, narazíš na sekci přihlášení, kde je fce registrace, klikneš na ní a dál je to snad jasné.

Markýza
15. 8. 2022 15:23
Odpovědět  scipio

Fce registrace – to jakože přes fejkbůk?

Editor
15. 8. 2022 16:41
Odpovědět  Markýza

Fce je zkratka, znamená funkce. Je to výraz z matematiky.

Markýza
15. 8. 2022 19:31
Odpovědět  scipio

Děkuji :-)) s matikou jsem opravdu nikdy nebyla kamarádka.
Každopádně, nic takového jsem nenašla – ani dole, ani nahoře, ani vpravo, ani vleo.
Myslel jste tady v tom slupci příspěvků, ne? Je tam všeho přehršel – přístupy na Fb, Instagram, gůgl a nevímco všechno, ale funkci registrace jsem fakt nenašla. Ale já třeba nemám v odpovědním okýnku smajlíky, tak jestli tu nemám něco jinak.

15. 8. 2022 20:29
Odpovědět  Markýza
Ježíííšmarjáááá panneko sedmibolestná ty to vidíš!
Tak jinak. Rolujte si od tohoto místa nahoru a sledujte pravý  okraj. Bude tam fur bílé nic, furt bílé nic, už končí zčátek diskuze a jste na konci článku a furt bílé nic, až najednou na vás vpravo od článku jukne lupa v modrém políčku s rámečkem a v něm stojí "Hledat".
Hodíte na něj bobek a o fous vejš další modrý rámeček a v něm stojí "Kontakty". I na kontakty hodíte bobek, a cuknete ještě o fous vejš - a tu máš káčo lívanec! Další modrý rámeček! A v něm stojí "Přihlášení". No a pod ním: Regisreace, přihlásit se atd, to vás už nemusí zajímat. Kliknete si na registraci a dál vás to už navede. 
Pokud ale pod rámečkem Přihlášení stojí: Administrace webu, odhlásit a pak to, co vás nemusí zajímat, znamená to, že jste se zaregistrovala aniž o tom
máte povědomost. Což se i domnívám, neb nevěřím, že  občanským jménem slujete Markýza a že máte v občance Markýza ta a ta. Teď jsem sám zvědav jak to dopadne. Hergot, to mám dneska rušnej den ve
virtuálnu. Až jsem z toho dostal v reálnu hlad.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
15. 8. 2022 21:00

No tak namouduši, na psí uši – ani Kontakty, ani Přihlášení. Pusto, prázdno, poslední rámeček je ten hledací. Vážně – kontakty, registrace, přihlášení a takové věci zvládnu jinde, tak proč ne zde, že.
A vskutku, vy bystré očko! V občance nemám Markýza, ba dokonce ani Markýza de Sádka! Nene :-))) Jenže jsem zkrátka nikam své občanské jméno nezadávala. Jako na PP: kliknu na Odpověď, vyleze odpovídací rámeček, tam zadám nick a meil (mmch nefunkční) a šup – už pišu.

Pan Tau
15. 8. 2022 23:29
Odpovědět  Markýza

comment image

Pavel K
16. 8. 2022 18:59
Odpovědět  Pan Tau

👍 👍 👍

16. 8. 2022 01:53
Odpovědět  Markýza

Hele, Markýzo, jen tak mezi námi dvěma a kocourem co mi mňouká pod oknem, nemáte dřevěnej počítač na kliku? Sory že si z vašich potíží dělám srandu, ale co se sebou nadělám.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
16. 8. 2022 09:19

Na kliku jste tu vy, hoši. Až Scipia napadlo odnavigovat mě na hlavní stranu! Zásadní informace a oni si to nechají v šupleti….pak se divme chaosu ve světě!

16. 8. 2022 18:03
Odpovědět  Markýza

Na jakou hlavní stranu? Vždyť když roluju nahoru, tak se mi to na pravé straně objeví tady a na tomtéž místě, jako na hlavní straně! Ale on talent umět se ze všeho vykecat taky není k zahození. 🙂

15. 8. 2022 19:24
Odpovědět  Markýza

Prostě si kliknete na “Registrace” a pak vás to samo navede.

Markýza
15. 8. 2022 19:31

To bych ještě zvládla, ovšem musela bych najít tu Registraci :-))

Pavel K
15. 8. 2022 19:39
Odpovědět  Markýza

V pravo dole, já tam byl chtěl jsem se zaregistrovat a vyhodilo mě to že mám moc velká (jiná) písmena. To mě vykolejilo. Už mě to tolik nemyslí. Pomóóc.🙏🙏🙏

Markýza
15. 8. 2022 21:01
Odpovědět  Pavel K

Tak vpravo dole, nebo vpravo nahoře? Už se chlapci dohodněte.
Mně je to jedno, nemám to ani dole, ani nahoře, ani vpravo, ani vlevo :-))

Pavel K
16. 8. 2022 09:09
Odpovědět  Markýza

Já to mám dóólééé!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙏🤦‍♂️😈😈

Editor
15. 8. 2022 19:56
Odpovědět  Markýza

Na úvodní stránce v pravém sloupci. Úplně nahoře se zobrazují Nejnovější příspěvky (vložené články), pod nimi nejnovější komentáře, pak kalendář a čím dál tím dolů je pak přihlášení bílým písmem na modrém podkladu a tam je možnost registrace jako první možnost.

Markýza
15. 8. 2022 21:04
Odpovědět  scipio

Sláva nazdar výletu, drahý Scipio! Našli, rádcové! Teda – nebylo to dole, ani nahoře, ale uprostřed – ale aspoň že vpravo :-))
Ale nemusím se registrovat, že ne? Když nemám potíže s nickem.

Editor
15. 8. 2022 23:26
Odpovědět  Markýza

no, když se to dělá na čerstvém článku, kde se ještě nerozjela diskuse tak je to dole. Holt když je tam 100 příspěvků tak je to skoro nahoře …

Pavel K
16. 8. 2022 09:16
Odpovědět  scipio

🤣 🤣 🤣 🤣 🙋‍♂️ 🙏 🙏
Nóó konéčně jsme se domluvili. Musím se pochlubit, že jsem to našel hned. Ale ptal jsem se výše, že mě vyběhlo něco(ted nevím co přesně) že tam mám nějaká špatné písmena. CapsLock byl vypnutý. Pak jestli mě neblbne klávesnice.

Editor
16. 8. 2022 15:25
Odpovědět  Pavel K

některé nealfanumerické znaky nejsou povolené, pokud jsi nějaký použil buď v nicku nebo v hesle, tak tě systém vyhodil. Jsou to tyhle * : ? # < >

Markýza
16. 8. 2022 09:20
Odpovědět  scipio

No, víte co? Dobře jsme se pobavili, řekla bych, že jsme si dali mentálního panáka slivovičky.

16. 8. 2022 18:07
Odpovědět  Markýza

Já medovidy. Tak. A teď si jdu loknout nementálního panáka. Teda sklínku, medovina se nepanánukuje, tu si musí jeden vychutnat.

Pavel
15. 8. 2022 09:09
Odpovědět  Markýza

A já fakt jelen, ale jinak jelen co oceňuje vynalézavost Vala.

Pavel K
15. 8. 2022 09:17
Odpovědět  Pavel

Má na to holt po nocích čas. Počestný člověk spí. 🤣🤣
Jedině jestli není bílý Róómo?!! 🤣🤣
Už jsem se ho i chtěl mockrát zeptat jestli nemůže spát. 😋😋
Třeba má doma mladou pak bych to chápal. 👿👿
Tak a teď jsem zvědavý na reakci. 🙏🤦‍♂️

Albi
15. 8. 2022 10:25
Odpovědět  Pavel K

Jednou tu psal, že je “sova”.
Protože já jsem sova taky, tak vysvětlím tvůj omyl (např. s tou “mladou doma” to nemá nic společného).
.
Např. já jako sova (pokud mě okolnosti nenutí jinak) chodím spát po půlnoci, tak mezi 02 – 03 hod. a nejraději bych vstávala někdy po 12.00, což ovšem často nejde.
Pro mně začíná večer v době, kdy většina ostatních odchází spát nebo často už spí, tedy někdy mezi 22.00 – 23.00.

Tak tohle jsou “sovy” – na rozdíl od ranních ptáčat – “skřivánků”.

Pavel K
15. 8. 2022 11:12
Odpovědět  Albi

Tak se přiznám, že mě teď nikdo nenapadá zmých kamarádů, kdo takhle ponocuje. Jsem pivař a to uspává dokonale, ale jme lidské bytosti a podle biologických hodin bychom měli v noci spinkat. Kdsi jsem chodil necelých deset let na nepřetežitý provoz a od té doby jsem si to rozházel a stojím za prd. Někdy jdu i do peří se slepicemi a nejsou zmoklí. 🤣🤣🤣😋🙋‍♂️

Albi
15. 8. 2022 16:35
Odpovědět  Pavel K

Ještě aby byli! (Slepice – a dokonce zmoklé!)
Ten titul jsem obdržela speciálně já od sádrového trpajzlíka Bořivoje a jsem na něj patřičně hrdá – nedovolujte si ho nikdo přivlastnit.

Vysvětlím – blbů/blbek, volů, krav, trollů, Putinových děvek, boíševických sviní, apod. je všude plno a stále jich přibývá.Takový titul obdrží někdo každou chvíli. Zmoklá slepice jsem jen já a to se mi přihodilo poprvé a nejspíš naposled v mém životě! 🙂 🙂 🙂

PS: Bořivoje pěkně štvalo, že mi ty jeho “lichotky” nejen nevadí, ale dokonce baví a zkratku zmoklé slepice – zs – jsem několikrát použila jako podpis.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
15. 8. 2022 16:47
Odpovědět  Albi

🌹 👍 👍 🤣 🙋‍♂️ 🤣

Pavel
15. 8. 2022 15:01
Odpovědět  Albi

Tak to já jsem chodil na nepřetržitý provoz celých 10 roků, snad na den. Jenže poslední rok jsem už potom nemohl spát ani ve dne ani v noci a kamarád ze stejného podniku dopadl tak, že jak říkal má takovou poruchu spánku, že prakticky nespí vůbec. Mně se to potom, jak jsem odešel asi po roce upravilo a teď jsem rád, že mohu spát. Teď jsem přišel z našeho obchodu/ Hruška/ a tam když jsem viděl jak ti zku…ní šmejdi zase všechno zdražili, což je teď již skoro každý den, tak jsem si pěkně sprostě od plic zanadával a teď už ty šmejdy a škůdce nebudu vůbec šetřit, bo se znám. Manželka mně bude napomínat, ale já na tu svoloč seru. Ať si jelimáni drží hubu, když jsou to připodělanci.

15. 8. 2022 19:28
Odpovědět  Albi

A nejen to. Skřivani se prsí, že ranní ptáče dál doskáče, jenže celá pravda je ta, že ranní ptáče dál doskáče, ale dříve zhebne.

Pavel K
15. 8. 2022 19:45

Ne NE!!! Ranní ptáče dál doskáče, nakopneéém ho až za pláče!!
Vzduchem lítá Jepice ve stínu svého měsíce….
VALE, nemáš pravdu, jeden můj hodně blízký ponocoval den co den několik let. Pravděpodobně mu to rozhodilo člověka (biologické hodiny) Bohužel je tam, nechtěj to zažít.

Markýza
15. 8. 2022 21:05

Popletli to – ranní ptáče DŘÍV doskáče. Uvidíme – na stará kolena jsem začala dobrovolně vstávat kolem půl osmé, tak uvidíme.

Administrátor
P.A.Semi
15. 8. 2022 11:24

VAL – je to nečestné, zneužívat chybu systému k podvodům…! To, že to jde, vydávat se za někoho jiného, ještě neznamená, že je to správné…

Mohli byste spíš ocenit, že tu není moderace jako třeba na Zvědavci, že si tam někdo musí přečíst a odsouhlasit každý žvást, který do komentáře někdo napíše, což tu diskuzi pak dost zdržuje…
Tož v databázi to asi bude vidět – ip adresa a email, některé WP systémy odmítnou jako spam, když tam zavedený komentátor najednou napíše něco s odlišným emailem, jenže doplňovat to do tohoto wpdiscuz pluginu je problematické, protože by se to při příští aktualizaci zase přepsalo zpátky… A také, když to bude nějaký “robot” hlídat, budou s tím problémy a nepříjemnosti, zavánějící cenzurou…
Možná se zkusím zamyslet, jak takovéhle podvodníky aspoň označovat…
(možná by sem šel doplnit gravatar? nevím…)
πα½

Pavel K
15. 8. 2022 11:45
Odpovědět  P.A.Semi

Já zastávám názor se přihlásit pod pravou identitou s ověřením.

15. 8. 2022 16:14
Odpovědět  P.A.Semi

Óóó! Jaká to tlustá slova mentore! Podvod! Nečestné! Nesprávné!
Schází už jen: “Fuj! fuj! fuj! že se VALe nestydíš!”

P.S. Nas-ral jste mě P.A. Semi, tímto pokusem o podsunutí vlastního černého Petra mě. Což je nad práh mé tolerance, takže na rovinu:
Jsem snad já tou chybou systému, já za ni odpovídám?! Já tu snad dělám z lidí bl-bce, že si za to můžou sami, že stačí se zaregistrovat? Já snad mám diskutující za pitomce neschopné se zaregistrovat a třískám jim opakovaně tuto jejich předpokládanou neschopnost o palici? Já jsem ten kdo podal minimálně scipiovi nesprávné informace na které se spolehl, následkem čehož došlo k tomuto střetu? A ještě máte tu drzost mě tu kaceřovat?

Jinak upřímně a celým srdcem oceňuji vaši práci i váš boj za svobodu slova, to mi věřte. Hm… Aspoň už – konečně – všichni čtenářové vědí jak to je, že je to chybou systému, a s tím, pevně věřím, se už smíří. Smíříme. Howgh!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Arnoldix
15. 8. 2022 21:21

a neznáš ty Howgh blbečky co přejí druhým Smrt ?? Já mam špatnou pamět ty Jitrnice VAL do pi či.

16. 8. 2022 02:04
Odpovědět  Arnoldix

(_!_)

Pan Tau
15. 8. 2022 12:31

A co jste si tím VALe vlastně dokázal, krom toho, že jste spadl na úroveň “šmejdů” trolla? Nebo toužíte, to dát dále na vědomí a popřípadě, aby se přitvrdil systém a ostatním slušným diskutujícím vytvořil problém, či zničil jednu z mála důstojných diskuzí?.Aby každý příspěvek musel být schválen?
Nevím, každý jsme jiný.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
15. 8. 2022 16:52
Odpovědět  Pan Tau

Co jsem chtěl dokázat? Aby na nás nikdo nemachroval a nedělal z nás blbce, že je to naše vina! Stačilo aby si kdokoli z administrace udělal čas a ověřil si, zda je či není možná záměna nicků i když je ten který nick pod heslem zaregistrovaný, jak jsme na to opakovaně upozorňovali a pak nás informoval, že je to těžko odstranitelnou chybou systému – nic víc třeba nebylo, toto bychom akceptovali.
Namísto toho nám bylo opakovaně tvrzeno že to možné není a že je tudíž chyba na nás, s implicitním předpokladem, že jsme staří, zbytečně remcající pitomci. Tak jsem se nas-ral a jediným možným způsobem dokázal že to možné je!
Zda jsem tím někam ve vaších očích spadl či nespal je, ujišťuji vás, pro mě zcela a dokonale irelevantní. Relevantní pro mě naopak je, že nyní každý čtenář, jehož nick si někdo přes zaheslovanou registraci “vypůjčí”, ode dneška ví, že není pitomec a že to není jeho vina, ani vina administrátora, a vezme to jako danost s níž mu nezbývá než smířit.
Čímž krom jiného ubydou i zbytečné dohady.
A jinak. Ony vám ty dohady mezi scipiem a diskutujícími připadaly ukázkou důstojné diskuze? Mě rozhodně ne. Máte pravdu. Každý jsme jiný.

Pavel K
15. 8. 2022 17:40

Však jsem napsal, že na PP se to splašilo, zřejmě do toho vrtali Cemperovci a ti jeho aktivní pohunkové. Dopadlo to tak že tam pár diskutujícím zůastala viset adresa a kdekdo si ji mohl přečíst. No a jeden tamní kretének pak vypisoval naše jména a přijmení do éteru. Já mám v 🔶 ale spíše sserree, že vám někdo slibuje že nebude adresa zveřejněna a ona JE!!!!

Editor
15. 8. 2022 12:48

V tom případě je to chyba systému. Debatoval jsem o tom s tvůrcem celé záležitosti a pouze jsem tlumočil informace. Osobně bych uživatele bez registrace nepouštěl do diskuze, dělá to chaos. Holt asi podle Švejka (lehce parafrázováno) “Na hajzlíky musí být přísnost!”

Administrátor
P.A.Semi
15. 8. 2022 17:50
Odpovědět  scipio

Ale tady vám “chaos” dělal registrovaný uživatel, že si změnil “display name” z “VAL” na “scipio”, a změnilo se to i ve starých komentářích… (což uvádím, protože zítra nikdo nebude chápat, co tu VALovi vyčítáme, když si ty komentáře budou číst…)

Takže to máte jako s odebíráním zbraní legálním držitelům, protože nelegální držitelé s nimi páchají zločiny, tady je to analogicky naopak – zakazování “anonymních” uživatelů, protože registrovaní uživatelé dělají bordel…

Takže “nick” je tu bez záruky, jako leckde jinde, kde je diskuze, ale když by byl nějaký spor, tak to půjde dohledat a třeba označit jako “podvod”… Což je ale práce navíc…
πα½

16. 8. 2022 03:01
Odpovědět  P.A.Semi

Přestaňte mít, prosím, uživatele za bl-bce!
Uživatelé dobře chápou o co tu šlo, neb uživatelé si přečetli mé upozornění proč dočasně měním svůj nick za scipiův, včetně toho, že vše vrátím po poledni do původního stavu, protože uživatelé chápou přečtené.
Chaos zde dělají a nicky zneužívají trollové, ne já. Já pouze dočasně zaměnil svůj nick za scipiúv, abych prokázal praktickou ukázkou, že není pravda to, co nám bylo opakovaně tvrzeno – totiž že pod heslem zaregistrované nicky nelze zneužít.
Závěrem – kdybyste namísto tohoto lavírování a žvástů o zbraních a zločincích řekl po pravdě scipiovi: “Milý příteli, nedá se s tím nic dělat, je to chybou systému s kterou nic nenadělám,” a scipio by nám to takto tlumočil, nemuseli jsme si my, diskutující, ani scipio, připadat jako bl-bci a k tomuto nemuselo vůbec dojít.
A ještě něco. Měl byste pouvažovat o hackerech. Jeden trol zneužil můj nick, tak jsem si uložil pod jakým článkem a čas, že se na tu diskuzi pod článkem později vrátím, trolík že mezitím na svém PC provede stejnou změnu do původního stavu jako já ze scipia na Vala, a tím že odhalím který uživatel a jakého nicku to je. No a falešný VAL tam visí doteď beze změny.

15. 8. 2022 18:00
Odpovědět  scipio

Už mě tvůrce informoval mailem a mám rozepsanou odpověď. Dokončím v noci.
Hm… Jenže dle mého netkví problém v registraci, když je možné, jak jsem právě k pobouření některých diskutujících, a s pravděpodobností hraničící s jistotou i tvému, dokázal zneužít tvůj nick k důkazu svého tvrzení že to jde, vzdor tvé zaheslované registraci.
Tím chci říct, že by, aspoň dle mého názoru, nepřipuštění neregistrovaných do diskuze nic neřešilo. A když už jsem v tom a už jsem tě tak jako tak nas-ral, tak ještě toto. Co tobě osobně mám za zlé je, žes dal na ifo tvůrce a nezkusil to samé co já – zaregistrovat se, vzdor jeho tvrzení, pod libovolně zvoleným nickem.
Kdybys to zkusil a pak čtenářstvo pokecu informoval že je to v systému a že s tím nemůžete nic dělat, namísto povýšeného pojebu kmeta Pavla (táhne mu na osmdesát): “Prostě tak to funguje, smiř se s tím!” této výměně názorů bychom předešli a čtenářstvo by vědělo na čem je.
Závěrem se omlouvám za dočasné zneužití tvého nicku, ale neviděl jsem jinou možnost jak dokázat, že nejsme banda remcajících senilních dědků, ale – pravda, občas protivná, remcající a postarší -, svéprávná, placama i svérázná, subkomunita pokecu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Editor
15. 8. 2022 22:36

Jako povýšený pojeb kmeta bych to opravdu neoznačil a sám nepatřím mezi mladíky, když jsem se narodil, zahrabávali Stalina a Gottwalda, takže už mám taky něco za sebou a nejsem tady za admina, jsem tu jako editor na češtinu.

16. 8. 2022 04:07
Odpovědět  scipio

Nojo, jsem vůl. Mě ten editor nějak splynul s adminem, asi žes nám tvrdil, že tu záměnu nelze provést a to mě zmátlo. Takžes vlastně šel s kůží na trh za Semiho, žes dal na jeho informace.
Editor na češtinu? Ježíííšmarjááá, tak to ty mé příserky raději nečti, pokud se chceš dožít požehnaného věku.
Funus Gottwalda a Stalina? Tak to jsi mlaďas, to jsem si už hrál coby batole starší v uhláku na horníka. Dělám si srandu, jsme vlastně vrstevníci.
Hm… Jaks psal o tom nepřipuštění neregistrovaných do diskuze, radši bych to moc neškrábal. Aby nedošlo k nedorozumění – neradím, ani do ničeho nekecám, tak oprsklej zase nejsem. Jen taková zkušenost.
V. Dvořák vrazil na NR těžký prachy do nějakého programu aby zatrh trolení, jenže tak se stalo, že z diskuze zmizlo s trolly i hafo fajn lidí, načež krátce poté NR cenzoři vymázli, no a pak, když redakce NR našla obezličku a NR zase fungovala, už diskuze v podstatě mrtvé a v současnosti má NR třetinu čtenářů oproti původnímu stavu. Chodím tam na návštěvu doteď, neb jsem věrný, ale v diskuzích už opruzuji jen na Pokecu.
A jinak – jsem za pokec rád – a myslím to ve vší vážnosti – a cením si vaší práce a boje za svobodu slova.

16. 8. 2022 05:22

Asi už senilním. To nejdůležitější kvůli čemu jsem se rozkecal o NR a trollech jsem zapomněl napsat. Diskuze tam totiž zmrtvěla ještě před výmazem NR cenzorem a i když to nemohu dokázat – a jak bych také mohl – myslím si, že počet čtenářů rapidně poklesl ještě před výmazem. Tak si teď tak konspirativně říkám, zda přesně toto nebylo účelem všeho toho trolení. Troldové se tam totiž opakovaně do pana Dvořáka naváželi kdeže má ten program omezující trolení kterým jim vyhrožoval a že už nejspíš peníze prochlastal a podobně, což jsem původně bral jen jako záminku k napadání p. Dvořáka, ale teď si tím už zdaleka nejsem jistý. Ti trolové se totiž všichni zčista jasna vyloupli zde – bezpečně je poznávám. Dikce, slovosled, oblíbené slovní obraty a slova, typické chyby, ale i vědomosti a intelekt atd. – je toho dost k identifikaci. A tady náhle záměny nicků a úvahy (nic ve zlém) o omezení diskuzí a chaos – já tu praktickou ukázku záměny udělal proto, abych ten chaos a dohady zatrhl, ne rozpoutal! – a nevraživost atd. Možná by nebylo od věci hodit řeč s p. Dvořákem a přesvědčit se, zda neblbnu nakvadrát, nebo jestli opravdu poklesl počet čtenářů po aplikaci toho programu.

Lev Prch
15. 8. 2022 06:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Odpad z uSSa se zdraví s hajlujíc8m fetkodpadem z Banderostánu 😡🤮😡🤮😡🤮😡🤮😡🤮

Frankie
15. 8. 2022 08:21
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak je dávno jasné, že za vším svinstvem stojí židé. I v tom Rusku to tam ovládají obřezanci.

Pavel K
15. 8. 2022 09:11
Odpovědět  Frankie

To je ale ta druhá větev a ti se po tisíciletí mažou s těmi zpoza Atlantiku a Anglie.

Unter
15. 8. 2022 12:19
Odpovědět  Pavel K

Buď prohraje Ukrajina, anebo prohraje Rusko. V každém případě vyhraje žid.

Pavel K
15. 8. 2022 15:52
Odpovědět  Unter

POZOR!!! Unter má pravdu!!!
Jen dodám, že ty v Rusku jsou asi hodnější.

Albi
15. 8. 2022 16:58
Odpovědět  Frankie

Pokud vás zajímá úloha židovstva, jak došlo ke “vzniku globalistů”, podívejte se tady:
https://www.youtube.com/watch?v=JQekI_iuQRM&list=PL83w55tb_FRGEGgOsrtFyMJY5bREPQ1rD
Je to Úvod do KSB (Koncepce společné bezpečnosti), gen. K. P. Petrov (asi 11. dílů – celá historie globalistů).
České titulky, navíc generál Petrov mluvá tak srozumitelně, že by ro většina dala i rusky.
Je to maximálně zajímavé, poslouchá se to skoro jako detektivka a určitě se dozvíte i něco, co budete slyšet poprvé.

15. 8. 2022 20:40
Odpovědět  Albi

Díkýýýý!

[Trol-1] spam Michal
15. 8. 2022 08:32
Ohodnotit příspěvek :
     

Esesaci z Wagnerovy skupiny v Popasne zničeni. Denacifikace pokračuje.

Alfred
15. 8. 2022 10:20

Povol si tanga.

Lev Prch
15. 8. 2022 15:29

Vyndej palici z amianálu a vypláchni si hubu, smrdíš i přes monitor 🤮🤮🤮

15. 8. 2022 20:41

(_!_)

Aleš
15. 8. 2022 10:05
Ohodnotit příspěvek :
     

Myslím, že by světové společenství melo začít vyšetřovat USA za válečné zločiny vcetne uvaleni sankcí na tu zemi zla. Zločiny USA lze srovnat jen s hitlerovskym nemeckem. Nikdo na svete neposlapal tak lidská práva jako USA.
Je jedno jestli to spáchal žid, nebo nezid, tato zeme by měla být rozdrobena na národní státy aby už nemohla škodit. USA jako státní subjekt by měl zaniknout. Stejně tak EU.

Pat
15. 8. 2022 10:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Sprostí gojim nemají právo hodnotit lžidovské konání.
Každý lžid má osobní smlouvu s Bohem.
Takže co lžid činí, to si Bůh přeje.

Administrátor
P.A.Semi
15. 8. 2022 11:14
Odpovědět  Pat

To se mýlíte… Ale Bůh nám tu nebude “uklízet”, musíme to pochopit a vyřešit a poučit se sami…
πα½

Pavel K
15. 8. 2022 11:19
Odpovědět  P.A.Semi

IRONIE. 😋🙋‍♂️

Pavel K
15. 8. 2022 11:15
Odpovědět  Pat

Jj, ti sprostí gojimové jim začali přerůstat přes hlavu svojí inteligencí a vynalézavostí. A to je nepřístupné. Také mají v držení spoustu majetku, to je ještě horší.

Albi
15. 8. 2022 17:04
Odpovědět  Pavel K

Jo, jo – hlavně inteligencí. I když i ve vynalézavosti nebudou mít konkurenci, zvlášť pokud se blbin – z nudy? z neschopnosti? z nekvalitního vzdělání? – týká 🙂

jar
15. 8. 2022 10:17
Ohodnotit příspěvek :
     

Dobře víme z dějin ,jak byla chazarská banda výpalníků a vrahů kdysi poražena,vypráskana a rozprášena.Tahle sebranka taky přísahala,že se vrátí.Tahle sebranka přijala židovské náboženství a židé ji přijali a prohlásili je,tyto lupiče a vrahy za svůj 13- náctý kmen židů. Víme,co je starý zákon a thora,je to tam jen o násilí,příkazech a zákazech. Vrána k vráně sedla.A tak se ti vrahové a výpalníci neustále stěhují a taky neustále vrací.Zavšivili kdysi Kyjevskou Rus,byli vyhnáni a zase tam nalezli,přijali víru nacistů o své výjimečnosti nadlidí.Tahle banda chazarů-nacistů-vrahů. Pravda je pouze jedna a je obsažena v dějinách,nikoli ve vylhané historii kolaborantů co mlží a tvoří blbečky čummobily a ovce čučící na goebels nácky v TV .

Pavel K
15. 8. 2022 11:18
Odpovědět  jar

Hezky napsáno. 🙋‍♂️

Editor
15. 8. 2022 12:59
Odpovědět  jar

Tóra je prvních 5 knih Starého zákona. Nic víc. Další zdroj pravidel, příkazů a zákazů je Talmud.

Administrátor
P.A.Semi
15. 8. 2022 16:18
Odpovědět  scipio

Tóra není špatná, ale není dobře přeložená, takže se tam ztratilo, že je tam leccos míněno jako podobenství…

A na otázku dole “co je v Talmudu?” – třeba příkaz, že nás musí vyhubit, především děti.
Kniha Sanhedrin (centrální součást Talmudu) je vrchol všeho Zla.
A ani to není nijak zvlášť tajné, jen to prozatím čeká (zřejmě už na letošní podzim?! ale třeba to zase odloží, když už na to skoro 2000 let čekají)…

http://pialpha.cz/Talmud_plan
(je tam odkaz na anglickou verzi se zvýrazněnými pasážemi)

πα½

Pavel K
15. 8. 2022 16:24
Odpovědět  P.A.Semi

👍 👍 👍 👍 👍

Editor
15. 8. 2022 16:46
Odpovědět  P.A.Semi

a opravdu si jsi jistý korektností anglického překladu? V originále si jak tóru tam talmud přečte opravdu málokdo a ten, kdo je toho schopen z 99% patří k těm, kteří obojí berou za skutečně boží slovo. Málokterý nevěřící judaismu ovládá četbu daných knih v originále.

Administrátor
P.A.Semi
15. 8. 2022 18:13
Odpovědět  scipio

Ten anglický překlad dokládá, jak to oni chtějí chápat nyní…

Naučil jsem se hebrejsky a přeložil jsem třetinu Bible do češtiny, a v Talmudu si vybrané pasáže přečtu v originálu také, když je potřeba něco ověřit… Mají tam také chyby v překladech, nebo spíš záměrné podvody, kdy vyměnili subjekty těch nařízení naopak, např. kdo se nemá dožít budoucího věku – v tom svém článku to popisuji…

Dole když píšete o Nikajském koncilu – např. řecké zlomky knihy Zjevení se dají nalézt z druhého století, dá se na tom doložit, co tam při postupných přepisech popletli… Z třetího století už jsou dochované celé řecky-psané kodexy… Nápisy v římských katakombách (2.-3. století) byly řecky a latinsky, ne hebrejsky…

πα½

Pan Tau
15. 8. 2022 16:47
Odpovědět  P.A.Semi

👍 👍 👍 👍 👍

Pavel
15. 8. 2022 15:11
Odpovědět  jar

Moc pěkně napsáno. A co je v tóře a co v talmudu? Důležité je to co dělají a to peklo na zemi.

Gales
15. 8. 2022 11:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Židi mezi sebou bojují už od nepaměti.Jedni Krista ukřižovali a druzí se od něj učili.A tam kde vítězí ti chamtiví,tam jsou dluhy,svrab a neštovice.

Editor
15. 8. 2022 13:04
Odpovědět  Gales

Ježíš, pokud opravdu existoval byl Žid. Samostatné křesťanství je orientální kult vytvořený uměle v 5. století, Do té doby to byla jenom sekta židovství. V zásadě jenom jiný výklad Tóry. O nějakou dobu později další takový výklad stvořil Mohamed a vznikl korán jako základní text muslimské víry. Proto jsou všechna tři tato náboženství označována jako “Abrahámské kulty”.

Oy vey
15. 8. 2022 14:54
Odpovědět  scipio

materinský jazyk Ježiša Krista bola aramejčina – vtedy aj dnes jazyk Chaldejcov (ešte stále žijú). I keď, na druhej strane sa píše, že Abrahám odišiel so svojou čeľaďou a so svojimi stádami z Úru chaldejského

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
15. 8. 2022 16:42
Odpovědět  scipio

Od sv. Pavla, tedy už od druhé poloviny 1. století, bylo Křesťanství spíš řecká a římská záležitost… Od roku 313 oficiální náboženství Římské Říše, když byl sv. Konstantinovi ukázán kříž na Slunci, poté, co byla ve 3. století a na začátku 4. století spousta římských a řeckých Křesťanů umučena pro víru, ale vydrželi a nevzdali se… (a to je otázka, jak moc se na tom mučení Křesťanů tehdy mohli podílet Židé svým vlivem?? těžko říct… ale rozhodně to ve 3. století už dávno nebyla “jenom sekta židovství”…)
πα½

Editor
15. 8. 2022 16:50
Odpovědět  P.A.Semi

Až do Nikajského koncilu se jednalo o sektu židovství. Ten se odehrál r.325 (4.století).

Aleš
15. 8. 2022 20:52
Odpovědět  scipio

Jste vedle. Nový Zákon /NZ/ není Tóra v jiné podobě. Navíc podvodník Mohamed obšlehl část SZ a NZ.

Editor
15. 8. 2022 21:05
Odpovědět  Aleš

Já také o Novém zákonu nic nepsal, Tóra JE prvních pět knih Starého zákona.
Genesis
Exodus
Leviticus
Numeri
Deuteronomium
Říká se jim Pentateuch neboli Pět knih Mojžíšových a jsou základním dokumentem judaismu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
15. 8. 2022 22:34
Odpovědět  scipio

Nemusel nutně být Žid. Stejně tak dobře může mít pravdu Celsus a Yeshu ben Pantera, možný pozdější Ježíš, mohl být synem římského lukostřelce berberského původu Tiberia Julia Abdese Pantery, později pochovaného na území dnešního Německa v Bingerbrücku, kde dožil svůj život co veterán (zemřel v 62 letech), a tehdy třináctileté Miriam. V každém případě mi to přijde jako mnohem pravděpodobnější, než neposkvrněné početí. Pak by ovšem nebyl čistý Žid, jenže nemanželský panchart pochybného původu se sepisovatelům Talmudu a pozdějším tvůrcům nového uspořádání světa pod rouškou náboženství zřejmě nehodil do krámu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Editor
16. 8. 2022 15:31

Tak nějak mi uniká souvislost mezi Talmudem a Ježíšem ohledně případného nevhodného původu.

16. 8. 2022 18:42
Odpovědět  scipio

Já tu nechci rozvíjet polemiku, ale v Talmudu přece je zmínka o Yeshu ben Panterovi. Pak (nejen) na tom dost rajtoval Celsus a mě se to nezdá být tak od věci. A fakt mi to přijde pravděpodobnější než neposkvrněné početí. Pochopitelně takové obsáhlé znalosti Talmudu jako ty a obzvláště Semin nemám, jen co se tak dalo dohledat. Co se týká toho nevhodného původu a Talmudu, není to nic jiného než můj dojem, že mi to tak připadá, – nic víc. Moje bl-bost. Měl jsem tam vsunout “myslím že”, nebo “dle mého” či “domnívám se” aby bylo jasné, že se jedná jen o mou spekulaci, o “myšlení nahlas”, ne o tvrzení. Že se k tomu ale (zatím) přikláním je fakt. Netvrdím: “Tak je!” Jen si tak říkám, že tak by to mohlo být. Takže tak.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Editor
16. 8. 2022 22:07

Z Talmudu sem tam něco vím, ale za obsáhlé znalosti bych se neodvážil to vydávat, se Starým zákonem je to o dost lepší. Původ Jošuy z Nazaretu mě zas až tak nebere, pochopitelně v neposkvrněné početí nevěří dnes ani katolíci. Posledn, co jsem na toto téma slyšel od církevní autority bylo vyjádření tuším Wojtyly na TeZe, že neposkvrněné bylo protože Marii poslal Josefa bůh a protože jí to přišel říci archanděl. Klasické katolické vysvětlování nevysvětlitelného.

16. 8. 2022 23:59
Odpovědět  scipio

To je těžké. Protože pocházím z bigotní, původně husitské, později českobratrské, ještě později baptistické rodiny, do které jsem se narodil, a protože jsem pídivý, netrvalo dlouho a hrozně věcí se mi nezdálo. Později jsem pochopil, že Bible jsou také metafory – klasická ukázka řeči metafor je zabití Abela, kde je hlavním poselstvím možnost volby: “…hřích ve dveřích leží; a pod mocí tvou bude žádost jeho, a ty panovati budeš nad ním.” Tedy že to není o tom, že by Jahve nemusel vegetariány, pročež hodil na Kainovu oběť bobek, ani o tom, že by pohrdal lopotnou prací zeměhryzů a upřednostňoval pastevectví, ale o možnosti volby ve smyslu: “Je to tvá svobodná vůle Kaine – buď podlehneš svému hněvu, nebo ho ovládneš. Je to jen a jen na tobě.” Ale zpět. Neposkvrněné početí mi v podstatě od dětství smrdělo grandiózním podfukem a nešlo mi do hlavy, jak takové kravině může někdo věřit. No a pak jsem narazil na Yeshu ben Panteru. Tak jsem po tom šel, prolouskal k čemu jsem se dostal, a utvořil si názor. Jenže jak už to tak bývá, všechny vstupy vedoucí k utvoření názoru si normální člověk – s výjimkou géniů typu P. Staňka – nemůže zapamatovat. Proto nejsem schopný o svém názoru

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
17. 8. 2022 00:19

hraničícím s přesvědčením polemizovat. Protože bych musel doložit zdroje. A to bych se musel ponořit do pracného zpětného vyhledávání co a z čeho a na základě jakých kamínků jsem si utvořil konečnou mozaiku svého názoru a to mě už dopředu bere děs. No původ Jošuy jako takový se mnou taky moc necloumá, co mnou však cloumá je, kterak lehce jsou lidé schopni naskočit na kdejaký rozumu se příčící manipulativní žvást a výmysl. Jsem se nějak rozkecal. Jen jsem chtěl osvětlit, jak to s tím údajným synem božím mám a proč o tom nejsem schopný polemizovat na vyšší ozdrojované úrovni. Takže tak.

Unter
15. 8. 2022 12:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Na to se dá říct jen jedno: hodně.

Emil
15. 8. 2022 12:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Víc takových článků, co ukazují na pachatele veškeré té zhovadilosti, jenž vládne světem…Lidi to potřebují, aby se už konečně probudili a pře stali jim dělat jatečný dobytek, jak je to aktuálně na té Okrajině…

Robert
15. 8. 2022 12:59
Ohodnotit příspěvek :
     

Některé články by se měly ukládat do zlatého fondu a tento je jeden z nich.
Americká demokracie dvou rádoby střídajících se stejných stran je naprostá šaškárna a jde ve skutečnosti o oligarchii. Je zřejmé, že existuje něco, čemu se říká americký deep state a je zřejmé, že tento deep state ovládají a z velké části i tvoří Židé.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Menhir
15. 8. 2022 13:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Aby mohli Židé ovládat a zotročovat národy, potřebují je rozbít a atomizovat. USA jsou pro ně v tomto směru ideální substrát. Pro Židy je velice náročné ovládat národy s jasný národním uvědoměním a identitou, národy probuzené a stmelené. Je to jako s imunitním systémem. Pokud má člověk silný a zdravý imunitní systém, patogeny nemají šanci. Proto ta silná propagandistický válka na prosazování multikulti, dovoz migrantů a rozbíjení všeho, s čím by se člověk mohl identifikovat a to především v Evropě. Pro Židy je to způsob jak ovládnout Evropu a evropské národy stejně, jako ovládají USA.

Pavel
15. 8. 2022 15:14
Odpovědět  Menhir

Velký souhlas.

Albi
15. 8. 2022 17:13
Odpovědět  Pavel

Ano. A souhlas s Menhirem a Robertem, přes ty mínusy, které obdrželi – zřejmě od někoho, kdo o něčem takovém čte prvně.

Pavel K
15. 8. 2022 16:22
Odpovědět  Menhir

👍 👍 👍 👍

Gene
15. 8. 2022 21:29
Odpovědět  Menhir

Jste prvni koho hodnotim dobrovolne a to kladne. Jinak taka perlicka – V tom přichází Praha: v roce 1354 pověřil císař Svaté říše římské a český král Karel IV. židovské obci v českých zemích vyvěšení rudé vlajky s Davidovou hvězdou. Pražská židovská obec se tak stala první v Evropě, která tento symbol použila jako svůj oficiální a právní znak.

Použití se pomalu rozšířilo po celé Evropě: v 15. století například židovská komunita v Budapešti používala téměř podobnou vlajku k setkání s králem Matyášem Korvínem. Od 17. do 19. století byla Davidova hvězda téměř všeobecně přijata židovskými komunitami (včetně sionistického hnutí).

Administrátor
P.A.Semi
16. 8. 2022 01:08
Odpovědět  Gene

Ta “rudá vlajka” s hvězdou je na tom zajímavá… Ono leccos pochází z Čech, to se ani moc neví…
Ale tzv. “Davidovu” hvězdu používají Židé nejméně od roku 1000, mají to třeba v “Leningradském” kodexu z Aleppa…
http://bible.pialpha.cz/doc/len.codex/Leningrad-codex-25-mesorah.pdf strana 22,28,32
πα½

Gene
16. 8. 2022 05:32
Odpovědět  P.A.Semi

Davidova hvezda byl vzdy jejich symbol, ale v Praze to bylo uzakonneno oficialne.

Milan
15. 8. 2022 14:15
Ohodnotit příspěvek :
     

zkouška

15. 8. 2022 14:16
Ohodnotit příspěvek :
     

zkouška

Astražiletka
15. 8. 2022 17:40
Ohodnotit příspěvek :
     

VA Lium nemohl dospat … to je v pyčíně 😁 zkouška morseova

15. 8. 2022 20:45
Odpovědět  Astražiletka

(_!_)

Lev Prchala
16. 8. 2022 12:17
Odpovědět  Astražiletka

Havlopussynko,drž pec!

jar
15. 8. 2022 21:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Židák je především hraboš,pijavice co hrabe a hrabe,klidně obere i své příbuzné o všechno,je schopen kvůli majetku všeho.Proto se tak výborně hodí pro všemožné intriky těch nejhorších zrůd na Zemi,mnohem horších,kteří židy zneužívají.Kdo je to ? říkají mu ,,Prediktor”Prediktor a jeho nejlepší pomocníci.Kteří to jsou ? Uctívači satanismu.Jsou rozeseti po celém světě,od Kanady a USA přes Evropu až po N.Zéland ,Srí Lanku,Austrálii.Vlezli dokonce i do Ruska a řádí i tam.Dnes Vladimír Vladimirovič Putin nebojuje se Satanem,to vůbec ne. Putin bojuje proti Uctívačům Satana,kterých je dnes všude plno a na Ukrajině v otevřeném přímém střetu.

Albi
15. 8. 2022 22:30
Odpovědět  jar

Pozor na to generalizování. Není Žid jako Žid.
https://zemavek.sk/rabin-weiss-za-holokaustom-antisemitizmom-a-izraelskym-terorom-stoja-sionisti/
“Keď začali byť židia v roku 1938 atakovaní, zorganizovali stretnutie, na ktorom vystúpil a hovoril Chajim Weizmann: „Palestína nemôže prijať všetkých európskych židov. Chceme, aby šli s nami iba tí najlepší mladí židia. Chceme iba vzdelaných židov, ktorí vstúpia do Palestíny a ich cieľom je zvýšiť kultúru. Ostatní židia budú musieť zostať tam, kde sú, a čeliť akémukoľvek osudu, ktorý ich čaká. Tieto milióny židov sú iba prach na kolesách histórie a možno budú musieť byť odfúknutí. Nechceme ich pustiť do Palestíny. Nechceme, aby sa Tel Aviv stal ďalším podradným getom.“ Inak povedané – nechajme ich umrieť.”

Albi
15. 8. 2022 22:32
Odpovědět  Albi

“Oni majú tú drzosť hovoriť o holokauste a používať holokaust, aby vytvorili v ľuďoch pocit viny, a podporili tak vytvorenie štátu. Mali by sa skryť do dier od hanby za to, čo urobili počas druhej svetovej vojny. Milióny židov mohli byť zachránené v Maďarsku a tretina na Slovensku. A teraz majú drzosť hovoriť, že reprezentujú židov. Toto je zneužívanie holokaustu! Jediní, ktorí profitovali z holokaustu, boli sionisti, pretože každý trpel a teraz ho využívajú ako obchodnú dohodu”.

[Trol-1] spam Lumír
16. 8. 2022 05:46
Odpovědět  Albi

Pěkná blbost. Britové do Palestiny kvůli Arabům pouštěli jen velmi omezené množství Židů.

Gene
16. 8. 2022 05:57

Proto proti nim zautocil Irgun bombardováním kancelari britské vlády a velitelství armády v hotelu King David v Jeruzalémě. Za svuj laxni pristup k Palestine byli potrestani druhou svetovou.

Gene
16. 8. 2022 06:02

Jenze Alibi ma pravdu. Holokast byl vytvoren proto aby nas zidi mohli drzet za koule a vydirat. O cisle 6 milionu se hovorilo uz po druhe svetove.

Administrátor
P.A.Semi
16. 8. 2022 09:33
Odpovědět  Gene

O čísle 6 milionů se hovořilo už před druhou světovou válkou, protože to mají takhle zadané, že až obětují a “spálí” těch šest milionů, mohou se vrátit do své zaslíbené vlasti. Ve Starém Zákoně to mají označené jako nejdůležitější pasáž. A třeba už v lednu 1945 to číslo psali v NYT, i když velká část těch obětí zemřela až na jaře 1945 na tyfus, ale spočítaní už byli předem…

V prosinci 2019 jsem napsal sérii článků, vydané to je http://pialpha.cz/WPoHC.pdf – Wider Perspective of H-t Cult, kde jednak vysvětluji, odkud se to číslo vzalo a co znamená. A že H-t je základním kamenem Judaismu, jehož většina hlavních svátků oslavuje nějakou masovou vraždu a lež. A že “Šoa” hebrejsky doslova znamená Podvod a Lež, to slovo je použité i v Desateru jako slovo “falešné” – nevydáš falešné svědectví proti bližnímu svému!

(Čímž si nijak nedovolím zpochybňovat, nakolik se jim to tentokrát povedlo zařídit, protože to je na téhle polokouli zakázané zpochybňovat, protože to číslo je “posvátné” a předepsané…)

A kromě jiného tam na straně deset dole píšu (v prosinci 2019), že vypustí nějakou falešnou epidemii a budou se nás snažit zničit očkováním – protože to bylo logické…

πα½

Gene
16. 8. 2022 10:11
Odpovědět  P.A.Semi

Opravil jsem se . Po prvni svetove. Mate pravdu, vse co se delo a deje je jeden velky podfuk.

Pavel K
16. 8. 2022 19:25
Odpovědět  P.A.Semi

Když to tak čtu, tak už ani nechci více vědět, je mi z toho na blití. Jsou to šílenci sektářský. 🤮🤮🤮🤮

Gene
16. 8. 2022 19:48
Odpovědět  Pavel K

Pavel, jsou. A cim vic to sledujes tim vetsi spinu vidis. Navic pochopis ze vse je jinak. Ze takzvani nepratele jsou vlastne pratele. A s nami si jen pohravaji.

Pavel K
16. 8. 2022 21:15
Odpovědět  Gene

To ale odporuje vesmírným zákonům a to není dobře!!!

Gene
16. 8. 2022 10:08
Odpovědět  Gene

Preklep, po prvni svetove.

Administrátor
P.A.Semi
16. 8. 2022 00:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak až dost pozdě mi došlo, že jsem při překladu popletl titulek článku, mělo tam být “… válka proti Rusku”… To je fakt trapné… Zvláštní faux-pas…
Ale ona to je válka Západu i proti Ukrajině, oni je schválně nechávají vybít “do posledního Ukrajince”, a zbytek vyhnat na Západ nebo do Ruska…
Každopádně se tedy omlouvám za omyl…
πα½

Lev Prchala
16. 8. 2022 09:27
Odpovědět  P.A.Semi

Kdyby je hnali třeba do moře,hlavně NE DO EVROPY,NE DO ČR!

Pavel K
16. 8. 2022 12:34
Odpovědět  Lev Prchala

Zkus zapomenout……..🤣🤣

Lev Prch
16. 8. 2022 21:02
Odpovědět  Pavel K

To mě ani nehne, takový je třeba hladit až do úplného vy…..zení 😁