blogpolitika

„Naše země nevzkvétá.“ Bašta napodobil Havla. A rozvinul

Ze sítí

Poslanec SPD Jaroslav Bašta, jako prezidentský kandidát promluvil ke svým spoluobčanům. Parafrázoval Václava Havla a vyložil svůj pohled na uplynulých 30 let vývoje České republiky. Konstatoval, že politici toho od listopadu 1989 namluvili hodně o tom, jak je Česko bezpečnou a prosperující zemí. „Předpokládám, že nečekáte, že bych vám lhal i já. Naše země nevzkvétá,“ pravil.

Volební místnosti se otevřou již za pár dní a občané si budou moct potřetí v historii České republiky zvolit prezidenta. O jejich hlasy se uchází také poslanec SPD Jaroslav Bašta. Stejně jako další prezidentští kandidáti, i Bašta pronesl svůj novoroční projev. Parafrázoval Václava Havla a konstatoval, že politici toho od listopadu 1989 namluvili hodně o tom, jak je Česko bezpečnou a prosperující zemí.

„Předpokládám, že nečekáte, že bych vám lhal i já. Naše země nevzkvétá. Velký tvůrčí a duchovní potenciál našeho národa byl zmařen,“ pronesl Bašta v nápodobě Havlova projevu z 1. ledna 1990. Když poslanec SPD mluvil, jeho slova doprovázely záběry ze sametové revoluce, záběry mluvícího Václava Havla a také záběry na prvního československého prezidenta T. G. Masaryka.

„Celá odvětví průmyslu jsou zničena a to, o co je zájem, se dováží z ciziny. Vláda, která se zpupně nazývá demokratickou, je připravena odevzdat i zbývající pravomoci do Bruselu a čekat na nové příkazy,“ pokračoval Bašta.

V české společnosti dnes podle něj vládne strach a někteří lidé si prý už zase zvykli, že jsou věci, které je lepší neříkat a jen si je myslet. Ale to z Baštova pohledu není to nejhorší.

„Nejhorší je pokračující všeobecný úpadek, který se skoro nikdo nesnaží zastavit. Naopak. Je stále zřejmější, že úpadek je cílem a prostředkem uplatnění cizích zájmů. Někdo parazituje na problémech, které nám způsobil. Ještě nedávno by mě političtí oponenti a novináři mohli napadnout, že se jen snažím strašit. Dnes ale máme všichni osobní zkušenost a důkazy, že nejde o strašení. Za poslední tři léta to byla pandemie covidu-19 a přehnaná protiopatření, která způsobila mnoho škod podnikání a kvalitě života. Zato výroba nanejvýš problematických vakcín přinesla velké zisky korupčním prostředí,“ nechal se slyšet Bašta

„Následovala dlouho připravovaná akce, údajně pro zlepšení životného prostředí. Green Deal,“ pokračoval poslanec SPD s tím, že tato tzv. zelená smlouva je z jeho pohledu pouhým diktátem Evropské komise, která takto likviduje jak zemědělství v EU, tak vlastně i občany, protože je nutí vydávat více vlastních peněz. Údajně za zlepšení klimatu. Bašta je však přesvědčen, že Green Deal přírodě nijak nepomůže. „Cílem tohoto zeleného šílenství je zničení evropské civilizace jako takové,“ konstatoval.

Vyjádřil se také k válce na Ukrajině a konstatoval, že útoku ruské armády předcházelo 8 let ukrajinského „genocidního ostřelování Donbasu“. Toto ostřelování nastalo po událostech na kyjevském náměstí Majdan, které Bašta označil za politický převrat řízený Spojenými státy.

Válku následovalo vyhlášení sankcí proti Rusku ze strany Západu, na které z Baštova pohledu nejvíc doplácejí občané EU. Inflace, která je se současnou krizí spojena, „okrádá občany o jejich těžce vydělané peníze“. Tak to vidí Jaroslav Bašta, podle kterého vláda Petra Fialy (ODS) lidem začala pomáhat pozdě, což podle poslance SPD vedlo až k tomu, že v některých oblastech je situace horší, než byla za komunistů. Před sametovou revolucí.

Za komunistů nemohlo Československo provádět samostatnou zahraniční politiku, ale v hospodářské oblasti byla situace lepší, než je dnes, protože československý průmysl byl schopen sám produkovat velké projekty, které mohl exportovat. „O tom se nám dnes ani nezdá,“ prohlásil Bašta.

Dnes se jen vyváží ze země kapitál a v souhrnu jsme v Baštových očích jen hospodářskou kolonií a politickým protektorátem západních zemí, které jsou čím dál více závislé na USA. „Proto u nás vládnou slouhové slouhů,“ vyložil svůj pohled na dnešní dobu Bašta.

„Máme-li přežít jako národ a ne jako vymírající skupina chudých anonymních nádeníků a spotřebitelů, nemůžeme si prostě dovolit mít vládu prosazující výhradně cizí zájmy,“ pravil Bašta.

Prezident České republiky má podle Bašty dost pravomocí k tomu, aby tuto situaci změnil. Pokud bude zvolen prezidentem, přislíbil, že odvolá vládu premiéra Petra Fialy (ODS), jmenuje vládu odborníků a udělá vše pro to, aby Česká republika nebyla zatahována do třetí velké války.

Bašta je přesvědčen, že jak na první světové válce a na druhé světové válce, tak i na této válce nakonec vydělají především nadnárodní korporace

Bašta se vidí jako jediný kandidát, který je schopen této mašinérii čelit. Ostatní kandidáti budou součástí této mašinérie. I média hlavního proudu jsou podle Bašty součástí této mašinérie a napomáhají tak tomu, aby vláda a vládě naklonění kandidáti uspěli. „Ta média je dlouhodobě prosazují a spolu s vládou nás vedou do pekla války,“ uvedl Bašta.

Prezidentský kandidát má za to, že česká justice má být spravedlivá a nemá si vybírat, koho bude stíhat a čí totožné prohřešky přehlédne, policisté mají být odměňováni za to, že pracují podle zákona a obecně všichni občané, děti, aktivní pracující i senioři a zdravotně postižení spoluobčané mají mít prospěch z plodů práce své vlasti. O toto vše se Bašta prý jako možný příští prezident hodlá zasazovat.
https://bit.ly/3jGdwLM

sdílet na

61 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pedro
2. 1. 2023 15:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak proč jste hlasoval pro vstup Finska do NATO?

Markýza
2. 1. 2023 15:16
Odpovědět  Pedro

A zase to tu máme. Tak si zkrátka hoďte na jednu misku vah podle vás plusy (v tomto případě pana Bašty) a na druhou misku mínusy – a vyhodnoťte až výsledek, ne?

2. 1. 2023 23:56
Odpovědět  Markýza

To nemůže. Pak by to buď nemohl hodit Burešovi, nebo by neměl čím si okecat, že se na volby vyse-re. Jinou alternativu tam nevidím.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
2. 1. 2023 15:57
Odpovědět  Pedro

Tak dobrá. Mlčte při volbách a zařaďte se do řad “mlčící většiny”, která de facto umožnila tento úpadek naší země. Každý rok, každé volby, každý den jsme měli možnost volit a “něco” dělat, co je pro nás lepší a co horší. “Mlčící většina” zvolila neodpovědnost, zvolila vlastní pohodlnost. Sám si budete muset vybrat, kam chcete patřit ale nezajímá mne to. Vy buď sám budete mít čisté svědomí nebo ne.
A ještě něco. Čím déle se mlčelo, tím se stávalo jasnější, že náprava bude bolestivá, možná krutá, ale nebude nikdy zadarmo. Už ne. O tom se rozhodlo definitivně tím, že jsme jako celek nedokázali zastavit šílenství s kovidem. Tehdy se rozhodlo, že není cesty zpátky. Už nikdy nebude ani “pouhá” hra na “demokracii”. Buď se budeme snažit o svoji suverenitu nebo ji ztratíme na hodně dlouho. A neplatí to jen pro nás, ale pro všechny evropské země bez výjimky.
Všichni ti, kteří se dívají do budoucnosti a nechtějí ji podle vzoru “naší civilizace” vidí, že se bude muset změnit jak vzdělávání, tak věda. Zatímco “zbytek” světa jde ve svých snahách tímto směrem, my si budeme hojit bolístky za ztrátu koloniálních říší.

Pavel z Moravy
2. 1. 2023 16:02
Odpovědět  Pedro

Milan ze zahrady Čech to tady zmiňoval. Bašta řekl, že hlasoval tak proto, že soudí, že každý stát má nárok zvolit si svůj osud. Nechtěl Finsku brát tuto možnost volby. Je to celkem pochopitelné, i když názory na to se mohou různit. Po jeho projevu je jasné, že se dá ohledně toho Finska vyloučit z jeho strany jakákoliv zbabělost nebo kalkul. Prostě dal Finsku možnost, tak ať si to Finové případně užijí. Rozhodli se sami.

Velitel
2. 1. 2023 18:23
Odpovědět  Pavel z Moravy

Bašta neměl žádný reálný ani teoretický vliv na to zda Finsko někam vstoupí nevstoupí, to je realita tohoto světa a proč hlasoval jak hlasoval je záhadou.

Pedro
2. 1. 2023 19:12
Odpovědět  Velitel

Smysl jeho jednání není vysvětlen. Charta 77 škodila této zemi v režii západu, proto nevěřím ani tomuto šišlovi. Není tam jediný rovný chlap, ženské tam nemají co dělat. Rovný chlap v této zemi je třeba Mudr. Marek Obrtel.

2. 1. 2023 23:53
Odpovědět  Pedro

Proboha! On snad Obrtel kandiduje na prezidenta?! Že je čestný, je nám platný asi jako to, že osobně znám rovných chlapů poměrně dost – s křiváky se nestýkám, tak proto – a co z toho vzhledem k volbám? Smysl Baštova jednání byl vysvětlen; co na tom nechápete?
Charta škodila této zemi až když se dostala k lizu !!!
A právě tehdy, když začala škodit, se od ní čestní lidé odpoutali!
On snad Bašta škodil této zemi?! Kdy a jak?! Ostatně to, že panu Baštovi říkáte šišla, a že “ženské tam nemají co dělat”, mluví samo za sebe.
Řekl byste to panu Baštovi do očí? Řekl byste to ženám do očí?
Sice o tom dost pochybuji, ale dejme tomu, že řekl. Fajn.
V tom případě dovolte, abych vám “řekl do očí”, že si dle mého v současné době, stejně jako Velitel a s nimi mnoho dalších, právě vyrábíte alibi pro své občanské svědomí. Buď proto, abyste našel důvod, proč to hodit zemskému škůdci Burešovi, nebo proto, že na prezidentské volby hodláte hodit kakáč.

Jaris
3. 1. 2023 07:12

Milane, s vasim komentarem souhlasim az na tu vetu ‘zenske tam nemaji co delat’. Jsem presvedcena, ze zeny do politiky a vubec do vysoke politiky nepatri, protoze delaji vetsinou spatna rozhodnuti a jsou emocionalne nevyrovnane.Staci se podivat do kterehokoli statu, kde se do politickych funkci dostaly zeny. Secteno a podtrzeno je to vzdy katastrofa, kterou na sve zeme uvalily.
Prikladu je nespocet znamych a mene znamych politicek.
Merkelova, Trussova, Lejnova, Klintonova, Gillardova, Ardernova, Mayova, Nemcova, Schillerova, Langsadlova, Pekarova, Cernochova, Valachova, Baerbeckova, Pelosiova a list zdaleka nekonci. Vsechny tyto feministicke divozenky urvane ze retezu dokazaly zmrvit, co se dalo.
Proto pisu, chran Buh Ceskou republiku pred rampepurdou Nerudovou.

Spam Bety
3. 1. 2023 20:03
Odpovědět  Jaris

V žádném případě se nezastávám Nerudové, ale uvědomte si, že tento typ
žen je do politiky cíleně protlačen. Jejich mužské protějšky jsou stejně hrozné. Je to jen kamufláž podvodné rovnosti.
Když se dcera radovala ze zvolení Obamy, řekla jsem jí, že nezáleží na barvě kůže, ale na tom, kdo mu platil volební kampaň.

2. 1. 2023 23:22
Odpovědět  Velitel

Jakoupak záhadou? Teď vám to Pavel vysvětlil, a furt je to pro vás záhadou? Proč jste si to nedohledal, kde mluví o tom, proč hlasoval, jak hlasoval, v předmětné době? Teď už se to, s odstupem času blbě hledá. Ale někde to tam je – jak na YT, tak na NR, tak na Svobodném rádiu, tak i na dalších webech.
Ale jo, tak ještě jednou. Hlasoval tak proto, že když jsme tuto možnost dostali my, bylo by od nás nefér, abychom ji ostatním upírali.
Že s ním v tomto přes jeho vysvětlení hrubě nesouhlasím je jedna věc, že se s tímto názorem postavil proti vlastní straně a nenechal se od nikoho zviklat, pak druhá věc.
Věc daleko zásadnější a podstatnější, než celé pos-rané hlasování, kterého se každý chytá jak howno košile, jen aby sám sebe přesvědčil, že bude lépe to hodit zemskému škůdci Burešovi, nebo se na volby rovnou vys-rat.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
sizok
3. 1. 2023 08:57

Milane, upřímně, opravdu si myslíš, že má Bašta nějakou šanci?
Nejde zde jenom o přání otcem myšlenky?
Se svým image to nedotáhne ani do druhého kola.
Od prezidenta čekáš jiný obraz. Určitou dominanci, že převyšuje
jak v intelektuální , tak řečnické rovině ostatní.
Bphužel, Bašta se jeví jako subtilní, někdy až infantilní, děda,
který se nechá ukecat. Byť ho můžu respektovat jako
člověka pevných zásad, na prezidenta se mi nehodí.

Pavel z Moravy
3. 1. 2023 10:29
Odpovědět  sizok

Udělej si srovnání s ostatními kandidáty. Co jsme získali ukecaným Zemanem s jeho bonmoty. Zradu v přímém přenosu. Ať je jaký je, jestli je to rovný chlap, tak pro tuto současnost, která je řízena zemskými škůdci s úkolem likvidace vlasti je prostě potřebný a vhodný. Podívejte se všichni na ty evropské loutky, co jsou zač. Už jsem unavený z vysvětlování co je miliardář Babiš zač a za koho kope. Jestli si myslíte, že naší zkolonizované zemi světový globál( bankéři Rotschildové, Rockfellerové a jiní odpustí dluhy co zde škůdci nasekali), tak to se sakra pletete. Tenhle slovanský člobrda jim to splatí do poslední penny. Nějakým Frantíkům, Taliánům to možná projde, ale naše ,, zlatíčka” vysají do morku kostí. Ještě jsou zde lesy, půda, státní zámečky atd. Tak si jestli chcete zvolte svého miliardáře, on vám možná ten dluh ze svého zaplatí a jedinému kandidátu, který zde zbyl hoďte klacek pod nohy. Já jsem osobně šel na výbor KSČM v našem městě a podepsal volbu pro Skálu, ale netrmácel jsem se zbytečně, protože bych ho podpořil. A teď upřímně, líbil by se vám Skála, velký rétor. No, nevím. Tak to hoďte komu chcete a pak už si počkáme pouze na popravu. Sizoku, velmi si tvých názorů vážím

Pavel z Moravy
3. 1. 2023 10:44
Odpovědět  Pavel z Moravy

ale nyní je potřeba dívat se na to vše pragmaticky. Nikdo není dokonalý, ale kdo by otevřeně řekl, že odvolá nebo se pokusí, protože by ho napadali, odvolat tyto protinárodní elementy? Toho si cením nejvíce, že se vyjádřil jako chlap a proto já se ženou neváháme vůbec. Jestli zde vyhraje někdo další z té evropské bruselské konklávy tak je už stejně s vlastí definitivní konec, protože zlatíčka mamánci na nic jiného než na bušení do klávesnice nemají. Jo, ještě možná rozhodnout se jakého jsou pohlaví. Asi je stejně s tímto národem, jestli ještě vůbec národem je, konec, ale dokud žije naděje, že se něco může změnit, bojujme. U jednoho článku jsem zde uveřejnil báseň Kubánského básníka, která přesně říká, že to co je sladké v sobě nese hořký boj a že sny těžce vybojované se uskutečňují. Jestli nás malou 7% menšinu budou chtít zničit, tak nás asi zničí, ale bojujme dostupnými prostředky jak to jde. Stejně už nemáme co ztratit.

3. 1. 2023 21:11
Odpovědět  sizok

Jo. Myslím. Jde jen o to, aby se dostal do 2 kola. Tam to vidím tak 10:8 až 9 pro Baštu když s Babišem, a 10:4 až 6 když s kýmkoli jiným. Největší omyl totiž je, že se nechá ukecat. Nenechá, ač tak působí. Taky jsem si to původně myslel, než jsem si na něj udělal čas.

skeptik
2. 1. 2023 17:08
Odpovědět  Pedro

Kdo chce kam, pomozme mu tam!

2. 1. 2023 23:08
Odpovědět  Pedro

Proč jste si to nedohledal?! Teď už je to problém, zřejmě to jeho vysvětlení teď před volbami vymázli – co zřejmě, určitě, když to na internetu do nedávna korodovalo -, že spoléhají na to, že se kverulantům vaší mentality zadřelo do řep BAŠTA JE ŠMEJD!, tak aby si nikdo nemohl dohledat jak to bylo. Slovem – protože je, jakej je! Mě tím napřed strašně nas-ral, ale když jsem zjistil důvod PROČ hlasoval, jak hlasoval, a že svůj názor udržel i přes nátlak své vlastní strany – která se většinově “hrdinně” zdržela hlasování – tak tím naopak u mě stoupl ve ceně, i když bych ho za to i teď vzal s gustem na sandál. Chtěl jsem vám to vysvětlit, ale už to za mě udělal kámoš Pavlík z Moravy.

Pavel z Moravy
3. 1. 2023 10:54

Jo, ti co se ” hrdinně” zdrží se prostě hrdinně zdrží, jejich aureola je čistá, alespoň podle některých. Já tedy osobně dávám vždy přednost tomu, kdo se vyjádří, ať tak nebo tak.

Gales
3. 1. 2023 10:07
Odpovědět  Pedro

Zvolením Bašty máme naději.Zvolením ostatních nám zaniká.

3. 1. 2023 21:15
Odpovědět  Gales

BINGO !!!

Helena
2. 1. 2023 15:17
Ohodnotit příspěvek :
     

Ať tak, či tak, jestli bude prezident čapuše, agent Pávek nebo jejich brácha Babiš, pakujte si vojenský bágly na ukrajinu. Zpáteční lístek už potřebovat nebudete. Prezident může zabránit poslání našich chlapců do americké války za amícké zájmy a choutky na Ukrajinu, až jim budou ukři docházet-a to nastane brzy.
Už jen tím, že p. Bašta bude na prezidentském křesle sedět a nebude nic dělat zabrání tím poslání –na jistou smrt- našich mladých troubelínů-mamánků, kteří si budou myslet, že je to počítačová hra dokud nedostanou kulku mezi oči. Volím p. Baštu. Tak neseďte na zadku, i váš neplatný hlas má svoji váhu. Pokud do 2. kola půjde jeden z vlálečných štváčů, jděte k volbám a volte neplatně. Přece jsme nerodily a nestarali se o naše syny, aby z nich ukroši a amíci udělali pro svoje potěšení mrtvoly.

Pavel z Moravy
2. 1. 2023 16:05
Odpovědět  Helena

Moc pěkně řečeno a vysvětleno. Díky paní Heleno.

Pekos
2. 1. 2023 16:08
Odpovědět  Helena

Pokaždé říkám, že volit nepůjdu, ale nakonec to vždy dopadne zcela opačně, stejně jako v tomto případě.
Pan Bašta je opravdu jediný kandidát.
PS: Díky za Váš příspěvek.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ZMann
3. 1. 2023 08:20
Odpovědět  Pekos

A Vy věříte v demokratické volby?

Pekos
3. 1. 2023 11:43
Odpovědět  ZMann

Když jsem v roce 1989 s údivem sledoval kdo se dere ke korytu, tak jsem přestal v nějakou demokracii věřit už tehdy a to mi zůstalo dodnes, ale nejít volit, to bych si asi vyčítal.

jiří
2. 1. 2023 18:10
Odpovědět  Helena

Vzor odmítnutí mimořádné služby ve stavu ohrožení.
https://app.box.com/s/64pk72qt2icsig3b5en69xdlkklhjaqx

3. 1. 2023 00:04
Odpovědět  Helena

Helčo, dotaz – jak se volí neplatně? Nekecám; na mou duši na psí uši na kočičí svědomí, fakt to nevím. A ještě dodotaz – jaký je rozdíl mezi tím, když někdo volí neplatně, nebo když se na volby rovnou vys-ere?
K těm mrtvolám. Od počátku specoperace se v Banderstánu ve velkém kšeftuje s orgány. Hned na počátku tam přijela, tuším že z dánska, jedna euroswině se svým “lékařským týmem”. Odskočím si na inter., zkusím najít poslední článek o tom. Pak přilepím odkaz buď sem, jestli to ještě půjde, nebo jako odpověď.

Tak jsem to nenašel. Prostě je to ohromnej transplantační kšeft s orgány.
Takovej, že zraněnýho, kterej vypadá jinak zdravě a použitelně, odtáhnou, je-li transplantační tým “lékařů” zrovna v dosahu, raději stranou, aby tam v klidu vykrvácel. Zato pak se mu věnují, pak teprve nastane fofr. Já to sem chtěl hodit, ale byl zrovna ten mezivánoční čas a přišlo mi to vzhledem k tomu moc eklhaftní.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
janle57
3. 1. 2023 11:55
Odpovědět  Helena

Pokud všichni my,co volíme dlouhodobě SPD půjdeme k volbám a hodíme
to panu Baštovi,musí dosáhnout cca 10%,společně s hlasy Trikolóry
a ostatních nespokojených občanů by se mohl dostat do 2 kola,v tomhle
snad jednotní budeme a máme jen jediného kandidáta,takže snad hlasy
tříštit nebudeme,z toho má ta prohnilá vládní žumpa společně s Koudelkovými
ideově čistými televizemi a Jourou Babišem největší strach.

3. 1. 2023 21:18
Odpovědět  janle57

Nojo vlastně, to je fakt, s tím tříštěním. Jsem blbej.

Pijack
2. 1. 2023 15:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Bašta nenapodobil Havla. Bašta Havla předčil v mnohém. Naučte se naslouchat. Ti ostatní kandidáti, kteří jsou mainstreamem předvoleni, by tohle vůbec ze strachu neřekli. Byli by jako poslušní vycvičení mopslíci z Aspen institutu náležitě potrestáni, kostičku by nedostali a museli by zalézt do koutku svého kotce a svěsit uši studem.
Bašta je dobrá volba.

Pavel z Moravy
2. 1. 2023 15:54
Ohodnotit příspěvek :
     

Musím se přiznat, že jsem nesmírně překvapen jak perfektně se pan Bašta svým projevem prezentoval a jak se zachoval. Je jasné, že je to odvážný chlap a ta nejlepší volba na našeho presidenta. Neseďte doma a zvolte si ještě naději. Jinak se dá předpokládat,že to s naší zemí skončí zle. Dle mne je to poslední šance jak se zachránit. Vyměnit škůdce zemské za normální slušné lidi, kteří budou o lid a národ pečovat. Já se svojí manželkou ho zvolíme s pocitem, že se tento člověk nezalekne výhrůžek a zemi pomůže. Je to jediná naše volba.

3. 1. 2023 01:16
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ani nevíš, jak jsem za ten projev rád. Doteď jsem si připadal jako blbec, když jsem tu furt dokola vysvětloval proč mu věřím a proč v jeho osobnosti vidím důvod jít k volbám a hodit mu to. Akorát je škoda, že není rétor od přírody, jako je třeba Bradavice z lidu (Paroubek), nebo Rath či -eman – hele, čím to je, že nejlepší tribunové lidu byli socani? Tedy krom Ozubené pleše – a že jak má brilantní písemnej projev, tak má ten verbální, no, nic moc, když budu kulantní.

Pavel z Moravy
3. 1. 2023 11:04

Ono to tak většinou je, že je velmi málo lidí co mají dobré oba projevy. Ale teď mne tak jako tebe určitě zajímá, že má rovnou páteř, to je pro moje hodnocení to nejdůležitější. Co mi pomůže rétor a přitom sr.áč. Těch tu je dost a úplně všude.

3. 1. 2023 05:52
Odpovědět  Pavel z Moravy

Před chvílí jsem narazil na čerstvé vidko s Baštou. Pozvali si ho do Radiožurnálu a chtěli ho dotlačit k tomu, aby vyžvejk něco, čeho by se mohli chytit a využít to v předvolební štvanici, kterou by rozpoutali. Je docela sranda sledovat jak mu tam Pokorný klade nástrahy a jak mu z nich Bašta uniká. On vlastně i to svoje škobrtání dokáže zužitkovat, jak mě napadá. Odpovídá sice hned, ale během toho těžkýho porodu myšlenek má čas promyslet si pointu, koncovku, a pak, když už si Pokorný myslí, že ho má na lopatě, mu zkazí radost. Pokorný má bud špatnej den, nebo je pitomec – Bašta mu tam do jedné odpovědi propašuje informaci pro veřejnost, že je u nás 50-60, možná i víc, procent nespokojenců (v majstrýmu je to vždy jen zanedbatelná ukřičená menšina) a do toho mu zaštrachá vějičku, na kterou Pokorný skočí, místo aby začal rajtovat na těch procentech, že je to blbost, když průzkumy říkají… atd. atd. Nebo když mu tam P. (17:26) hodil primitivní udičku a Bašta ukročil a odved to úplně do jinam, aniž mu vlastně odpověděl. To jsem se bavil. Nebo když mu vzal o dvě min. později vítr z plachet ještě před dotazem. Tady to je:
https://www.youtube.com/watch?v=GWcYl7cO26w

sergej
2. 1. 2023 15:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Soustruháti na 3 000% čt orwell ZDROJE JSOU
//popravdě vydrželo vám to dlouho od vztyčení vysílacího stožáru s jednokterých oborů fachidiotů zěsile pádívých, druhými//
zabalte si maršálskou hůlčičku do torničky za pana dýpstejta pokud nezvolíte pana Baštu.

Zmatený
2. 1. 2023 16:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Malá připomínka k tématu! V případě, že se Bašta dostane do druhého kola, mám dilema! Budu samozřejmě volit menší zlo, ale s tichou obavou !!! Čistě akademický dotaz/není Bašta příslušníkem jistého etnika?/sic…

Rapa
2. 1. 2023 17:47
Odpovědět  Zmatený

Je. Ale pres.Zeman ze začátku taky vyhovoval,než ho někdo a něco zlomilo a překabátil. Kdyby pan Bašta vydržel aspoň rok,dva,byl by to přínos pro stát a naši mladí lidé by nemuseli ( tak jak si to velmi přeje pětidemolice a touží po krvi) třeba rukovat za banderovce a cizí zločinné zájmy.

3. 1. 2023 01:23
Odpovědět  Zmatený

Myslím, že je. A co jako má bejt? Nic ve zlým, ale už mě to škatulkování se-re, že si to neumíte představit.

Vaska
2. 1. 2023 16:24
Ohodnotit příspěvek :
     

z trošičku jiného soudku – kam jdou peníze od nás do banderostánu – jak jím to krásně sype
comment image

Administrátor
P.A.Semi
2. 1. 2023 17:16
Odpovědět  Vaska

Zajímavé…
Kdo to tvrdí?
Že někdo udělá takovýhle graf ještě neznamená, že to je pravda

(Pokud to je pravda, tak to je bombastické obvinění Západu, koho a jak podporují ve skutečnosti. Jenže na to, aby se to někde používalo jako Argument, tak to musí být něčím podložené – tedy Zdroj!, abych nešířil něco, co se pak ukáže jako trapný Hoax…)

Na to, aby šlo říct “podle tvrzení BBC …” je potřeba trochu víc, než přilepené logo BBC vespodu…

(podle názvů měsíců to dělal nějaký Ukrajinec… Ukrajinci jsou notoričtí lháři, a myslet si, že lžou jen ve svůj prospěch, ale proti sobě nebo svým oligarchům říkají pravdu, by bylo naivní…)

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Vaska
2. 1. 2023 18:30
Odpovědět  P.A.Semi

ještě než začalo začišťování banderovců na okrajině, tak masmédia na západě probírala prachy které si ulil do daňovejch rájů ten zelenej feťák, dále taky o tom jak oligarchové a generálové rozkrádaj co se dá – takže se bude jednat o pravdu – a ta informace by mohla bejt podle údajů z BBC

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
2. 1. 2023 23:07
Odpovědět  Vaska

To viz třeba https://www.youtube.com/embed/Pp0WWZbNGq4
Film “Ofshor 95” o korupci Zelenského, je to ukrajinsky, což je dost podobné ruštině…

Na tom obrázku zde je ale zajímavý ten letošní rozdíl u Zelenského a spol, o kolik údajně za letošek narostli…

A s těmi mínusy se třeba pos-erte, když nerozeznáte trapný hoax a nechápete třeba rozdíly v kvalitě informačních zdrojů…

Na to, abyste tu informaci proti někomu mohli použít, tak ji musíte mít podloženou… Takový graf jako tady může být dost dobře podvod, a nemusí, těžko říct…
Jako solidní Argument je to prozatím nepoužitelné…

πα½

jiří
2. 1. 2023 16:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Rakousko: Největší opoziční strana FPÖ zakládá vyšetřovací Covidový výbor.
Během tiskové konference 30. prosince mluvčí FPÖ pro média Christian Hafenecker oznámil rychlé zřízení vyšetřovacího Covidového výboru v rakouském parlamentu. Je důležité nemilosrdně vyšetřovat porušování zákona, korupční machinace, manipulaci a cenzuru během pandemie a volat odpovědné osoby k odpovědnosti.
https://necenzurovanapravda.cz/2022/12/rakousko-nejvetsi-opozicni-strana-fpo-zaklada-vysetrovaci-covidovy-vybor/

Pedro
2. 1. 2023 19:29
Odpovědět  jiří

Můj kamarád, 11 členů rodiny, 10 opíchanci, všichni nemocní přes Vánoce. Každý jiné problémy, z toho 6 dětí. Všechno ovlivněno tv. On není píchlý, ale má chřipku.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
2. 1. 2023 21:09
Odpovědět  Pedro

Takže nemocní všichni? Já se také nenechal opíchnout, nemarodím, ale když jsem nastupoval na nové pracoviště, bylo to klimatizované prostředí, tak jsem prostě zakašlal v tom vzduchu a spolupracovník ode mne ušel dva kroky a ptal se “Nemáš kovid?” Já mu s úsměvem řekl, víš, já nemohu kovid prostě dostat, i kdyby ch se o to sebevíc snažil. Díval se na mne jako na zjevení. Nepochopil ani tu ironii.
JO na TV se absolutně nedívám na zprávy už dvacetz let a svět se mi přes všechno zdá od té doby jakýsi volajaký lepší a klidnější.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
2. 1. 2023 21:28
Odpovědět  Peter 008

Tak to vztřebáte na internetu. K tomu opíchání, také nejsem ani žena a už se v tom plácám celý měsíc. Takový hnusný průběh jsem ještě nezažil a doufám že už se mě to nikdy nepoštěstí.

Pedro
2. 1. 2023 22:48
Odpovědět  Pavel K

Roznáší to očkovaní, to byl účel.

Helena
3. 1. 2023 07:58
Odpovědět  Pedro

Ano, přesně tak. Očkovanci jsou chodící továrny na viry. V naší úzké rodině 1, jakmile jsou děti nebo my pár hodin v její blízkosti, okamžitě bolest v krku, kašel, rýma. A ona sama už marodí několik měsíců s různými podivnými záněty v těle – jako zánět hrtanu, zánět žaludku. Schválně pozorujte, co se stane, když jste několik hodin v blízkosti očkovance.

3. 1. 2023 01:33
Odpovědět  Pavel K

Zajímavý. Předminulej rok můj kluk opíchal několik zdravotních sestřiček, co se s nima seznámil když chodil za ségrou (tedy za mojí cérou) do nemocnice, a holky jsou všechny dodnes zdravý jak rybičky. Jedna ho dokonce uháněla do chomoutu a ten parchant se z toho nějak vyvlík. Já jí totiž fandil; byla to fajn žába. No, žába. Pětatřicítka..
P.S. To jediný se mi nepovedlo – oběma klackům je už přes čtyřicet, a šou-stat, to jó, ale založit si rodinu, to ne.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
3. 1. 2023 11:19

Já se tedy zasmál od srdce, ale že je výkonný, asi dobře krmený. To jeden náš známý má dospělé kluky, takové obrovské mamlasy a když jsem se ho ptal, jak je možné, že jsou takoví obři, tak s úsměvem prohlásil, to víte, on mi tyká bo je o 20 roků mladší, to dělají ty brambory a šrot. Prostě vtipálek.

Pavel z Moravy
3. 1. 2023 11:08
Odpovědět  jiří

Všechny předvést před veřejné soudní slyšení. Nemuseli dělat to, do čeho je panstvo nutilo a když to dělali musí nést zodpovědnost.

jiří
2. 1. 2023 16:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Prezident Sberbank Hermann Gref zapomněl, že je v přímém přenosu. “Slované na nás musí pracovat!! A v té míře, v jaké je nebudeme potřebovat, mohou vymírat”! 
https://rumble.com/v1y1jfu-president-sberbank-hermann-gref-zapomnl-e-je-v-pmm-penosu.html

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Rapa
2. 1. 2023 18:01
Odpovědět  jiří

Rovný přístup k informacím- Slované,protože umí,jsou zruční a dovední,ale taky nadbytečně dobrosrdeční,tak toho my germáni využiváme,aby na nás makali,na nás nadlidi.

Pavel K
2. 1. 2023 19:22
Odpovědět  Rapa

Ale vono to tak bohužel je.

Administrátor
P.A.Semi
3. 1. 2023 00:44
Odpovědět  jiří

Tohle neřekl Hermann Gref, to v tom videu píšou, že údajně říkal nacista Martin Borman za Druhé Světové války, a spojitost s tím Grefem nalezl ten mluvčí videa…

Takhle nějak také vznikají Dezinformace – z nepochopení, z nepřesné citace, a pak už se to traduje…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
miro
2. 1. 2023 17:49
Ohodnotit příspěvek :
     

ODS+ČSSD v jednom šiku rozkradli republiku !

Pedro
2. 1. 2023 20:21
Ohodnotit příspěvek :
     

Koller o Baštovi-do konce.
https://www.youtube.com/watch?v=EE96gAw0EYQ

3. 1. 2023 03:44
Odpovědět  Pedro

Díky za odkaz. Teď už z definitivní platností vím, že Koller je podlá swině a šíbr Havel jakbysmet. Jen to mi je líto, že Havlovi pět odborníků skočilo na špek. Asi tak tři týdny aj já, ale časem se ukázalo, kdo je kdo z dvojice Havel – Vrábel.
Neslyšel jsem tam, co se týká Bašty, jediný argument. Jen nepotvrzené domněnky a jeduflusy. Nosná myšlenka bývá vždy na konci projevu, článku atd. – co nám tedy podlec závěrem zlosr-aní sděluje? Že Babiš aspoň přisypal důchodcům nějaké ty drobky, ale on že se na volby vys-ere, že se s ním kousnul. Najednou cancá o nějakém konfliktu s Burešem, jinak by mu to prý jako důchodce hodil, když před tím, když o nic nešlo, nenechal na Burešovi nitku suchou a prohlašoval ho za nejhoršího zemského škůdce, vlastizráce, a eurohujera? Podprahové sdělení: “Dúchodci, když už půjdete k volbám, šoupněte to Babišovi.” Ježíííš, to je xindl!
Ještě před čtrnácti dny jsem se mylně domníval, že Koller je sice amorální, arogantní a ješitný podlec a všivá lidská bytost, ale že je krom toho skvělý vojenský analytik (s výhradou, že pouze a jen vojenský) a vlastenec. Nyní, díky vašemu odkazu, už vím, že je pouze skvělý vojenský analytik.

3. 1. 2023 03:45

P.S. Už druhý rok si marně lámu hlavu, za koho tahle podivná existence (Koller) kope. Jisté tušení už sice mám, ale je tak… jak to říct… fantazijní?… spletité?… pročmodrchané?, že si ho raději nechám pro sebe. Však se, dá-li Pán a sra-čky přežiju, ve zdraví dožiju, ještě dočkám.
Přemýšlel jste někdy o tom, proč Andy Bunkr lavíruje, a jak je v tomto kontextu možné, že Kollerovi dlouhodobě prochází výroky, za které by jiné kverulanty už dááávno naháněli po soudech? U profesora Staňka je to vysvětlitelné – ve vědeckých kruzích západního světa, stejně jako mnoha vládám tohoto světa, je natolik známou personou, že je v podstatě jen jedna možnost, jak ho umlčet – transformovat ho z božtíka na nebožtíka (čirou náhodou nedávno prodělal v pořadí třetí těžkou rakovinu), ale jinak ho raději nechat na pokoji. Soudy by vyvolaly příliš mnoho rozruchu jak ve vědeckém, tak v politickém světě, a hrozil by bumerangový efekt. Že málokdo u nás ví, kolik vlád si ho zve jako externího odborného poradce, o světových vědeckých kruzích nemluvě, na tom nic nemění. Ale Koller? Co ten je mimo naší kotlinu? Stejné howno, jako já, řekl bych. Ledaže…
A vom to je.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
3. 1. 2023 11:35

Nějaký rádoby vlastenec ti dává pořád mínusku, tak to napravuji, ať se skóre vyrovná. A tak jsem si vzpomněl při této příležitosti na presidenta Beneše, který říkal, přijdou určití vlastenci a budou se sudeťákům omlouvat a to, že přijdou o tom buďte přesvědčeni. A není to samozřejmě jen o omluvě sudeťákům, ale je to o výprodeji vlasti těm kruhům, které s tímto slovanským lidem měli vždy ty nejhorší úmysly. Všechno se nám to vrací jako bumerang. Nejhorší ale je apatie národa, který vidí jak ho zotročují a on tomu pouze přihlíží. Jak ti budou šťastní až se nás zbaví, protože my jsme zatím jejich svědomím. Sice jsme bezvýznamní, ale svědomím jsme a proto nebezpeční.

Aleš
2. 1. 2023 20:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Jediný možný kandidát.