politika

Valentin Vasilescu: Tajný plán Ruska pro Ukrajinu je z 90 % dokončen

Rusko útočí na infrastrukturu kyjevského režimu v rámci svého tajného plánu, který je nyní z 90 % dokončen, řekl rumunský vojenský expert Valentin Vasilescu.

Valentin Vasilescu se domnívá, že Rusko zatím neplánuje provádět na Ukrajině žádné velké útočné operace. Je to dáno tím, že Moskva je schopna porazit kyjevský režim i bez ofenzivy.

Podle Valentina Vasilesca se nyní Ruská federace řídí svým tajným plánem, který je spojen se zničením energetické infrastruktury Kyjeva. Cílem je vytvořit podmínky pro zahájení národního povstání na Ukrajině a osvobození Kyjeva od proamerického týmu Zelenského. 

A dnes je plán Ruské federace pro Ukrajinu již z 90 % dokončen, domnívá se rumunský analytik.

“Obyvatelstvo Ukrajiny je již unaveno válkou. Odpor Ukrajinců, kteří zůstanou bez elektřiny, vody, tepla a plynu, zejména v zimě, rychle získá popularitu tváří v tvář stále více a více nerealističtějším iniciativám prezidenta Zelenského,“ řekl Vasilescu.

Vojenský expert se domnívá, že kyjevský režim do jara nepřežije.

„V Kyjevě se proamerický režim dostal k moci v roce 2014 prostřednictvím krvavého Majdanu, který organizoval a financoval Západ.  Vladimir Putin je symbolista, takže lze předpokládat, že pád prozápadního kyjevského režimu zařídí také prostřednictvím Majdanu,“ domnívá se Vasilescu.

Pro Pokec24 přeložila Janinna

https://bit.ly/3i2JnFJ

sdílet na

75 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Administrátor
P.A.Semi
22. 11. 2022 00:57
Ohodnotit příspěvek :
     

K tomu, že Putin je Symbolista, podotkněme, že svou vyprovokovanou invazi na Ukrajinu začalo Rusko 24. února 2022, přesně osm let po “vítězství” Majdanu poté, co byl Janukovič donucen utéct do Ruska 24. února 2014…

Invaze byla vyprovokovaná Ukrajinským útokem na Donbas 17.2.2022 ještě během Olympiády (končila 18.2.), jako 2008 útok Gruzie na Osetii během Olympiády v Pekingu, jako i 2014 v Kyjevě Majdan během Olympiády v Sochi, během toho a na odvedení pozornosti, když tady i jinde v Evropě 18-19.2.2022 schvalovali Pandemonické zákony – proto tu s nimi tak spěchali a rychle pak přehodili kolej na válečné štváčství…
Tyhle časové souvislosti nejsou náhodné…

πα½

Pavel K
22. 11. 2022 09:15
Odpovědět  P.A.Semi

Ať je tomu, jak je tomu, hlavně ať už je tomu konec a tomu jednou pro vždy. Vypucovat nácky, zavést mír a opět klidný život, založený na výměnném obchodě.
RUSKO VÁLKY NEZAČÍNÁ, RUSKO JE UKONČUJE. 👍👍🙏🍀

Gales
22. 11. 2022 10:06
Odpovědět  Pavel K

Horší to bude s EU bo ukrouši se nastěhují tam.Takže budeme,dík naši ukrovládě,obětí války.Jedině konečné vyřešení vlády může následky zmírnit.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Lenka
22. 11. 2022 10:27
Odpovědět  Gales

Když nedostanou dávky, mají jen dvě možnosti. Vrátí se zpět do své země ( mají tam domy, byty) a začnou zemi obnovovat. A nebo potáhnou dál na západ do “země zaslíbené”. V Čechách zůstanou jen ti pracovití, kterým nezůstalo na UK nic a těch zas tolik není. Až příjde nová vláda – a ta příjde – nebude nikdo Ukrajince ekonomicky podporovat. Bude stigma – co Ukrajinec – to fašista – benderovec – pohrobek hitlerovců.
Nikdo je nebude nikde chtít.
Podmínky, které Rusko nastavilo vedou k tomu, že dochází k opětovnému rozprášení chazarského kaganátu…..

Ratus
22. 11. 2022 12:40
Odpovědět  Lenka

Napsala jste to správně.Pokud přijde nová vláda.To slovíčko POKUD.Máte
snad nějaké info,že by se v brzké době mělo něco změnit?Jak pozoruji
lidi kolem sebe 90% z nich nadává na Rusko a věří co jim nalejí do kebule
v ČT.To zda se něco změní záleží na nás Ale věřte mi POKUD tu budeme
jen nadávat u klávesnice,nezmění se vůbec nic..

Pedro
22. 11. 2022 12:54
Odpovědět  Lenka

Nacpou nám je do domácností. Sčítáním lidu si zjistili lokajové USA kdo jak bydlí. Kdo má byt 2+1 a jsou tam dva lidé, dostanou dva ukrajince. Do baráků nám narvou celé rodiny a začne peklo. Čekám, že vyhlásí válečný stav a nemáme šanci. Tady bude vše patřit ukrajincům, je jich moc a nemáme se jak bránit. Myslím si, že tak je to američany naplánováno.

Pavel z Moravy
22. 11. 2022 17:57
Odpovědět  Pedro

Naplánováno může být co chce. Snad mi nechcete říci, že byste přihlížel tomu jak vám obsazují bydlení. O tom přece člověk nemůže ani přemýšlet. Nechci zde dávat návod na obranu proti grázlům, ale doufám, že až z takových srá.čů se tento národ nerekrutuje.

Albi
22. 11. 2022 15:51
Odpovědět  Lenka

Ale bez obav, oni ty dávky dostanou.

Gales
22. 11. 2022 18:48
Odpovědět  Albi

Budou zvýšené ze 4 000 na 8 000 Kč.

Albi
22. 11. 2022 19:22
Odpovědět  Gales

Tak. To je realistický pohled.

Markýza
22. 11. 2022 18:05
Odpovědět  Lenka

Já nevím, jak kde, ale tady u nás povídala paní ze sociálky, že se okamžitě shánějí po práci a berou všechno. Ale my jsme malé město, to je jiné.

Pavel K
22. 11. 2022 11:44
Odpovědět  Gales

Pokud budeme sedět v obýváku u PC a bušit do klávesnice tak ANO!!
Už teď jich tu je mnogo. A že mají jen holé ruce, tomu může věřit jen nesvéprávný člověk.

Ratus
22. 11. 2022 12:43
Odpovědět  Pavel K

Jinými slovy totéž.Měl jsem si vaši odpověd’ napřed přečíst.Pak by můj
komentář byl zcela zbytečný.Vidím,že přemýšlíme stejně.

Pavel K
22. 11. 2022 15:32
Odpovědět  Ratus

Kolego důležité je že je shodný!!! Ostatní je pasé. 🙋‍♂️

Albi
22. 11. 2022 15:53
Odpovědět  Pavel K

Moudrá slova. Palec nahoru.

Pavel K
22. 11. 2022 19:21
Odpovědět  Albi

Óóóó, děkuji. ❤🌹👍🙋‍♂️

Markýza
22. 11. 2022 18:04
Odpovědět  Gales

Na AE je nový článek, velice zajímavý: Surovikinova taktika je prý tato – zlikvidovat infrastrukturu = učinit města neobyvatelnými = počkat, až se zoufalí obyvatelé paneláků přesunou dílem na vnekov, dílem do EU = počkat, až do prázdných měst naběhne armáda a zasypat bombama, aby se do nich nedalo jen tak vrátit.
Nevím, nakolik je to pravda, ale zní to otřesně logicky – a strategicky.

Pavel K
22. 11. 2022 19:25
Odpovědět  Gales

Snad, ale my všichni tomu musíme pomoci a nesmíme zapomítat, že je tuna spousty zemských škůdců.

Gales
22. 11. 2022 10:01
Odpovědět  P.A.Semi

Pomalu začíná vyplouvat na povrch, proč Polsko chtělo zatáhnout NATO do války. Byla by to záminka pro vyhlášení válečných stavů s širokými pravomocemi na omezování vlastnictví nemovitostí

Už doufám chápete, proč Petro Fialenko usiluje v ČR o schválení válečného stavu a proč všichni z jeho vlády ronili krokodýlí slzy, když se nepodařilo minulý týden zatáhnout NATO do války na Ukrajině proti Rusku, protože se ukázalo, že útok na polský traktor a valník měly na svědomí dvě ukrajinské a nikoliv ruské rakety. To zklamání bylo o to silnější, že když teď přijde obrovská migrační vlna z Ukrajiny, tak se všechno zkomplikuje a bez válečného stavu to budou mít vlády ČR a Polska moc těžké.

Ve válečném stavu může vláda rekvírovat nejen soukromý majetek, soukromé nemovitosti, byty, budovy pro ubytování Ukrajinců, ale může i rekvírovat a delegovat pracovní sílu a nařídit lidem, aby zadarmo pracovali a pomáhali Ukrajincům.

Z ajronetu

Pavel K
22. 11. 2022 15:35
Odpovědět  Gales

👍 👍 👍 👍
Čeho se budu mušet ještě dožít, je mi z toho nazvracení. Hnus.

Albi
22. 11. 2022 16:10
Odpovědět  Pavel K

Pavle K a samozřejmě i ostatní – tak se všichni trochu odreagujme vynikajícím Větvičkou na téma hodné a ošklivé rakety a našich polkitiků.
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/ladislav-vetvicka-pockame-co-rekne-pan-prezident-usa/
Vím, že tím trochu snížím moment překvapení, ale nedá mi to, abych tu neuvedla aspoň jednu “údernou větu” (je jich tam mnohem víc):
„…všechny klavesnicove valečne štvačky spustily hrdinny ryk – Nerudova, Němcova, Drabova, Černochova, Adamova, Pekarova, aji Pospišil“.

Pavel K
22. 11. 2022 19:20
Odpovědět  Albi

Albi, dobrý večer, už jsem to četl na PP tuším včera. Tak Ládík je legrace, ale o čem píše už ne. Když jsem zhlédl ty reakce těch bezmozků, tak mě vylítnul tlak. Já mám takových svých starostí a tihle pitomečci vám-nám nepřidají. Kdy tohle už skončí.🍀🙋‍♂️

Markýza
22. 11. 2022 18:07
Odpovědět  Gales

To zní taky pravděpodobně, ale podle Alzákových reakcí se mi zdá, že pravděpodobněji chtěla NATO zatáhnout do války Ukrajina.

Albi
22. 11. 2022 00:58
Ohodnotit příspěvek :
     

Možná, že je to dobrý plán, který vyjde.
Ale jak může být tajný, když o něm ví minimálně Valentin Vasilescu a teď už i my?

22. 11. 2022 04:54
Odpovědět  Albi

Veřejné tajemství – vždy existovalo. A má svůj účel.

Pavel K
22. 11. 2022 09:06
Odpovědět  primak

😊 😊 😊 👍 👍

Pavel K
22. 11. 2022 09:07
Odpovědět  Pavel K

Ještě doplním, to bude zmatek a panika. 🤣🤣🤣

Pavel K
22. 11. 2022 11:48
Odpovědět  Pavel K

Koukám že jsem tuna pro “někoho” byl špatně pochopen, tak jen doplním ” na patřičných místech”. Ale víc už napovídat nebudu, to né. 🤣 🤣 🤣

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
22. 11. 2022 18:07
Odpovědět  primak

Odvést pozornost od toho neveřejného.

Pijack
22. 11. 2022 09:03
Odpovědět  Albi

Musíš si zjistit, jak pracují analytici. Oni vytváří logickou cestou predikce ze známých i těžce dostupných informací a dějů, časových posloupností, intervalů… a zahrnují do svých analýz i funkční nedostatky propagandistů protistran… Analýza odkrývá a předurčuje. není to statistika, nebo propaganda… Tož asi tolik 🙂

Albi
22. 11. 2022 16:15
Odpovědět  Pijack

Jen mi to připomnělo diskuze k 2. světové o údajném dodatku smlouvy Molotov – Ribentrop, který měl být tajný, nikde se o něm veřejně nepsalo, ale všichni diskutující rusofobové o něm věděli. 🙂 🙂 🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
22. 11. 2022 12:45
Odpovědět  Albi

Máte pravdu. Ale uvědomte si dvě věci.
Kde nejlépe schováte tajemství? Tam, kde si ho každý může najít. Například si pořádně přečtěte “naši” ústavu. Použijte vždy zdravý smysl a zjistíte mnohé. Tam je vše. Naprosto vše. A pro občany to nic dobrého není. Hry na demokracii, nebo jak to nazývat, skončí kdykoliv. Co využil Rychetský?
Za druhé pokud nebudete říkat nic, nic nepronikne na veřejnost, je to ještě podezřelejší. Navíc, protože se jedná o informaci ne z ruských zdrojů je jasné, že to má máloco společného s realitou, kterou zamýšlí Kreml. Já být na jejich místě, klidně bych to rozehrál a potichounku připravoval “vánoční dáreček” plně po svém.
Ústava by měla jednoznačně řešit i to, co vláda může a nemůže dělat i za válečného stavu.
Ale žádná ústava neřeší ani to, že se vlády zmocní šílenci, podvodníci a zrádci. Pravda je tam právo na odpor, ale tihle ho nebudou aplikovat na nic, co se jim nehodí.
Po listopadu se objevily nové způsoby okrádání lidí. Říkalo se, že na to nejsou zákony. To byla lež, protože v zákonech bylo .. kdo klamem, podvodem, násilím … tj. samozřejmě převyprávění smyslu.

Albi
22. 11. 2022 16:21
Odpovědět  Peter

Ano – obecně je mi jasné, že s námi mohou zamést, kdykoliv si vzpomenou a vždycky to bude zákonné. Není problém potřebný zákon zformulovat a dodat mu zpočátku i zdání legitimity.
Později už budou stačit jen vyhlášky protektora.

TTT
22. 11. 2022 02:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Je mi líto, že to asi nebude tak, jako to tvrdí Vasilescu, ale nějaký antimajdan nebude možný. Majdan mohl existovat jen tehdy, když vládnoucí moc nechtěla účastníky zlikvidovat, ale pouze přesvědčit, aby akci ukončili. Dnešní vedení Ukrajiny je jiné. Nějakých pár tisíc lidí prostě nechá “zkonfrontovat” s po zuby ozbrojeným Azovem (nebo podobnou nacistickou jednotkou) a můžete hádat, kdo v bitvě zvítězí. Mírumilovní snílci o demokracii a spravedlnosti jsou bez šancí. Západ je pak objeví v masovém hrobu jako oběti ruské agrese…

Velitel
22. 11. 2022 08:22
Odpovědět  TTT

Kde jste vzal, že jsou snílci mírumilovní a bez šance?
Pokud se vrátíme do roku 2014 tak volby vyhráli proruské síly proto bylo nutní sáhnout k ozbrojenému puči. Pokud se podáváte na složení obyvatelstva tak jazykově 57 % hovořilo primárně rusky. Lze předpokldt, že absolutní většina rusky hovořích nejsou podporovatelé režimu kokainsty, který jim zakazuje jejich řeč a i bez té části ukrajiny, krerá je dnes a i v minulosit byla Ruskem je jich na zapadní a střední Ukrajině dost. Stejně tak platí, ne všichni co byldní ve Lvově se učastní pochodů oslavujících 1.Ukrjinsou divizi SS a Milují kokainistu, totéž platí o obyvatelích ulic Bandery a Suchčeviče v Kyjevě. Na tihle všichni jsou také ozbrojeni. Proti tomuhle, pokud se to naštve nemá šanci ani armáda natož nějaky zdvecimovaný AZOV,z kterého se značná část schovává v Polsku

Janka
23. 11. 2022 11:11
Odpovědět  Velitel

tak myslim, ze vacsina tych proruskych uz je prec. Ostali ti, ktori uz boli stari ci nevladni, zvysok odisiel, bud do Ruska alebo na Zapad. Bolo to vidno pri pociatku utoku na UA, podla mna Putin pocital s tym, ze nejaka cast populacie/vlady/armady sa bude chciet dohodnut. Ale aj ti, ktori to skusili, skoncili s gulkou v hlave ako ten jeden rokujuci, AZOV ho zastrelil po nie dlhom case. Navyse v UA je uz nasackovane NATO, takze ani podla mna to nehrozi, ze by tam doslo k prevratu. Jedine ze by USA zvazili, ze ta ekonomicka cena je prilis velka alebo doslo k tvrdej 3. sv.vojne s totalnym vycistenim UA povedzme termobarickymi bombami a moznou vymenou uderov. Prip. tesne pred tym keby doslo k dohode, tak sa moze stat, ze bude obetovana len UA. A ze skonci ako pustina, kde nikto nebude zit, ci uz z preventivnych dovodov alebo pretoze sa nebude dat. Proste ak NATO necuvne k hraniciam 1997 a Rusi necuvnu, tak sa problem UA bude musiet raz vyriesit……otazka je kedy, kym a ako

Jo Fa
22. 11. 2022 06:20
Ohodnotit příspěvek :
     

Pán Valentin Vasilescu, vôbec nepochopil proti komu Rusko akože bojuje a Ukrajina to nie je, ale USA. Problém je, že toto nie je vojna !! ale fraška. Prečítajte si radu predsedu oddelenia námornej stratégie na „US Naval War College: https://sk.news-front.info/2022/11/21/americky-vojensky-analytik-cina-pozna-chytry-sposob-ako-porazit-ameriku/
máte pocit že Rusi toto nevedia, veď takto sa vedie každá vojna v histórii-odrezať nepriateľa od zásobovania/ potraviny,zbrane,palivo/ a prečo to teda nerobia od začiatku vojny?
Mám pre vás aj ďalšiu otázku. Prečo predseda US Naval radí Číne ako má bojovať s US? Nie je to výzva k ďalšej vojne? Myslím že áno, štáty BICS pripravte sa, nosáči útočia…Idú sa preprať ďalšie bilióny.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jo Fa
22. 11. 2022 08:03
Odpovědět  Jo Fa

Celú dobu som veril, že to Putin robí pre Rusov, no dnes som v šoku, pretože takto Rusov asi nikto neponížil viac ako on a tá jeho banda nosatých poradcov.
Celú dobu tvrdili, že nechcú útočiť na všetky ciele aby nebolo veľa zbytočných civilných obetí, teraz zdecimovali celú infraštruktúru pred zimou a ľudia budú zomierať. Ak sa teda pripravujú na veľkú zimnú ofenzívu, prečo neodrezali zásobovanie armád žoldnierov? Amíci im tam navozili z Európy kopu šrotu aby mali načo strieľať. Rusi boli v Kyjeve, boli Chersone a teraz sa už bojuje na ich území a zrazu to tak strašne nevadí, že je napadnuté ruské územie na Donbase-mlčí sa a čaká sa, na čo? Na mierové rokovania… toto Rusi nestrávia vážení a revolúcia bude!!! No a my nečakajme v blízkej dobe na ruskú záchranu, kým nenastanú v Rusku zmeny, nás čaká chudoba a napĺňanie globalistických plánov na zotročenie ľudí. Je mi ľuto že som tak pesimistický, ale ak si nepomôžeme sami, tak len ťažko sa niečo zmení- generálny štrajk na Česko-Slovenskej úrovni by mohol pomôcť.
Možno spojiť Slovensko a Česko na 1. mieste vo veľkú generální stávku? Nemáme moc čo už stratiť, pretože kolaps Európy je už tu, iba sa nás to dotkne po Novom roku.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gales
22. 11. 2022 10:12
Odpovědět  Jo Fa

Čert nikdy nespí.V dnešním blábolsvětě je všechno možné.

Autor
22. 11. 2022 12:49
Odpovědět  Gales

To zařídila Greta a její nový “úřad” na likvidaci hanebného kapitalismu. 🙂

1580277876_005.jpg
All
22. 11. 2022 08:19
Odpovědět  Jo Fa

Tak,Rusko bojuje za celý svět proti globalistickému celosvětovému elektronickému koncentráku,totální porobě ze strany oligarchů nadnárodních společností,proti zničení člověka a lidskosti ,zejména slovanské národy jako první.Povraždit většinu.A ze zbytku nadělat zoombí otroky,transhumanoidy bez duše,biomasu strojů.Nosáči jsou nástrojem tohoto pekla na Zemi.Rusko bojuje proti peklu na Zemi celkově a na všech frontách.

Jo Fa
22. 11. 2022 08:40
Odpovědět  All

Tiež som si to kedysi myslel. No vôbec tomu nič nenasvedčuje – ako presne ten boj vyzerá? Môžete ho presnejšie opísať? Ja som sa ho vo svojich nedávnych príspevkoch snažil vystihnúť.

Jo Fa
22. 11. 2022 08:57
Odpovědět  Jo Fa
Staník
22. 11. 2022 09:48
Odpovědět  Jo Fa

To je přesně ten cíl Rusů. Rusové ví, že nemohou zaútočit na centra NATO, na Prahu, Na Varšavu, Berlín, Brusel atd. Aspoň ne teď. Proto zústali na levém břehu Dněpru. Mají tam obyvatelstvo jim nakloněné. Povedlo se jim vylákat ukrajince z měst do stepí, aby spustili ofenzívu. Tím mohli začít likvidovat ukrajince a techniku ve velkém. NATO se v podstatě odzbrojilo za minimálních ruských ztrát. Země NATO nejsou schopny ve velkém vyrábět další vojenskou techniku, munici. Bude je to stát peníze, ale ne dost velké. Se zastavením dodávek plynu a ropy státům NATO od 5. prosince dojde k ekonomickému kolapsu. Většinu velkých firem to vyžene z Evropy, viz cesta Scholze do Číny, kde BASF a Volkswagen slíbily, že výroby přesunou tamtéž. Rusové ví, že jenom dodávky zbraní a platby ukrajině nic neřeší, že by to Evropa ustála. Evropu bude stát ohromné peníze dotovat ceny energií, sociální dávky atd. atd. Jenže už nebude, kde si půjčovat, viz označení českých bank na negativní a rating se snižuje u většiny zemí. Konec odstartuje kolaps ekonomik Itálie a Španělska. Cíl Rusů je ekonomický kolaps EU a NATO, aby se už nikdy nezvedly a nikdy neohrozily Rusy. Ne válka na Ukrajině. Bohužel.

Jo Fa
22. 11. 2022 10:46
Odpovědět  Staník

Z veľkej časti s vami súhlasím, ale ohlásený odchod velkých firiem a aj európskych firiem z Európy, je koniec ekonomík našich. Bude tu hladomor pri týchto diletantoch vo vláde a ďalších čo sa tam už zase snažia dostať. Orbán už jedná s Iránom na ekonomickej spolupráci, takže si viete predstaviť čo tu bude…
Čo sa týka konfliktu, Rusi nechcú zničiť Európu, to by ten NStream nebudovali. Táto taktika vypratania Ukrajincov z miest je podľa mňa naivná, ak nebudú mať Ukrajinci žoldákov a techickú podporu, je úplne jedno či sú v meste alebo na stepi neprežijú ani tam ani tam, celé je to o podpore zo západu, ktorá odrezaná nebola a nie je a to je zásadný problém tejto “vojny”. Exodus Ukrajincov do Európy ma v tom ešte viac utvrdil- likvidácia Európy utečencami a ekonomiky. Čo tu bude ? Otroctvo..

Jo Fa
22. 11. 2022 10:57
Odpovědět  Jo Fa

Čo sa týka ekonomiky, budeme, alebo mali by sme /podľa mňa/ vystúpiť z EÚ a vytvoriť malé ekonomické štruktúry na báze štátov napr. Slovensko, Česko, Srbsko Maďarsko a ekonomicky sa uzavrieť od Nemecka a západu, začať tu budovať RVHP a je možné, že začneme na výmennom obchode keď to tu jebne na dno. Nie som ekonóm, ale porozmýšľajte, závislosť na eurách nás úplne odrovná.

Jo Fa
22. 11. 2022 11:10
Odpovědět  Jo Fa

Kopu Nemcov, tých čo majú všetkých 5 po hromadě sa sťahuje alebo už presťahovalo do Maďarska, Maďari si budujú svoju nezávislosť od EÚ a nemčúri tí vyššie spomenutí im v tom ešte pomôžu a časom sa dostanú ekonomicky hore a budú samostatní. Ak máte vy tiež všetkých 5P, tak by sme boli blbí aby sme takúto spoluprácu nevyužili a nespojili sa. Treba začať konať a budovať a nie nariekať a čakať na Rusov!! Zobuďte sa!! Generálny štrajk a žiadne voľby ktoré zmanipulujú, treba vybrať odborníkov z ľudu a revolúciu- preč z EÚ.

Jo Fa
22. 11. 2022 12:12
Odpovědět  Jo Fa

Čo bude po revolúcii? No znárodnenie, nikoho neokradneme-zoštátnime a vydáme dlhopisy bývalým vlastníkom. Tak budeme dlžní, ale splatíme postupne to, čo nám zobrali a čo naši ľudia hanebne rozpredali. Je lepšie byť dlžný niekoľkým menším podieľnikom ako byť dlžný EÚ, ktorá vám núti nezmysly. Takto si budem robiť ekonomiku a politiku sami a plánovať a koordinovať v rámci RVHP ako kedysi-rozhodne nebudeme hladovať a bude práce pre všetkých aj darmožráčov z neziskoviek, ktorí ak neujdú do obľúbenej USA, vyženieme na polia a zalesňovať, aby sa naučili čo je poctivá robota a ako vyriešiť problém s vyšším CO2.
Je to jednoduchý scenár, iba ho musíte chcieť uskutočniť. Ja som za.
“Jeden umí to a ten zas tohle a všichni dohromady udělají moc”…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Staník
22. 11. 2022 14:31
Odpovědět  Jo Fa

Myslím, že máte pravdu v tom, že je třeba vybudovat nový projekt bez Německa a dalších zemí Západu a hlavní roli v tom bude hrát Maďarsko, ale i možná Srbsko, které je nejen spojenec Ruska, ale v poslední době si velmi dobře rozumí Orbán s Vučičem. Pokud se nezapojíme s těmito zeměmi, ale se Západem (a Polskem), potom jsme si vybrali špatně. Myslím, že ještě bude rušno i v Německu, protože jeho východní část rozhodně nesdílí světlé zítřky se spolkovou částí. Ano, máte pravdu, že se Němci hrnou do Maďarska, ale nejenom tam a nejenom oni. Kdo pochopil, že je Západ v prd*li, tak se snaží zmizet, kupodivu na východ. Psal jsem o ekonomické likvidaci států EU a NATO. Podle mne nebude dlouho trvat a oba bloky se rozpadnou. Nebo nějakým způsobem rozdělí. Většinu velkých firem již stejně vlastní investoři z Číny, jihovýchodní Asie či Blízkého východu. Vzhledem k cenám energií, které ještě nejsou rozhodně na svém vecholu, tak určitě budou přemýšlet o přesunu z Evropy pryč. Evropa bude udržována při životě. Nikdo nechce nepokoje atp. Dneska už Evropany nikdo ve světě neposlouchá. Nikoho nezajímáme. V tu chvíli ani nebudeme pro Rusko nebezpeční a nastane dohoda.

Staník
22. 11. 2022 14:36
Odpovědět  Staník

Rusko opravdu nepotřebuje Ukrajinu dobít, proto vede válku, která zdánlivě nikam nevede. Potřebuje jí však vést tak dlouho, dokud se zbytek světa, který nácky podporuje zcela opotřebuje. Potom Rusko nakreslí hranice, jaké bude chtít.Nebo dokud lidé v těch zemích nesvrhnou fašistické režimy. Hlad, inflace, zima, jsou spojenci Rusů.

Ratus
22. 11. 2022 12:54
Odpovědět  Jo Fa

A představte si,že když to takhle vysvětlíte mladému člověku bez
rodiny,tak vám na to odpoví-no co,tak půjdu žít do lesa.Většina
lidí vůbec nechápe o co jde.Když jsem začátkem března o tom
mluvil s jedním známým v Praze,se jen bohorovně usmíval a
žvatlal něco o tom,že je to potřeba,abychom porazili ty zlý Rusáky.
Vůbec jim nedochází jaká katostrofa to pro nás může být.

Jo Fa
22. 11. 2022 13:01
Odpovědět  Ratus

Súhlasím s vami. Tento kapitalistický systém nám zobral naše deti, zobral nám čas sa im venovať a vychovávať, ukázal nám len naháňanie sa za peniazmi a nosatí vedia o čom hovorím- peniaze sa stali dogmou a mocou. Úpadok celej civilizácie je zrejmý, ja netvrdím že komunizmus bol dokonalý, ale niektoré systémy sa dajú prebrať, aby ľudstvo prežilo dôstojne a s úctou. “Voľ nebyť, ako byť otrokom.”

Jo Fa
22. 11. 2022 13:40
Odpovědět  Ratus

Viete, myslím si, že sme mladým tú revolúciu tak trochu dlžní, za to, že nebol pre nich čas a že sme naleteli, takto im aspoň môžeme vrátiť slobodu o ktorej oni ani netušia a zamieňajú si ju s ilúziou, ktorú im nosáči pripravili. Ak vymrie generácia socializmu, zostanú bezradní v Matrixe a bude trvať zase veľa ďalších generácií, kým sa narodí ten, kto im ukáže správnu cestu. Bolo to tak a asi to aj bude, ak sa nepoučíme z histórie.

Ratus
22. 11. 2022 14:38
Odpovědět  Jo Fa

Omyl můj slovenský bratře.Na to právě spoléhají,že vše za ně
uděláme.Je to na nich,aby ukázali jak umí bojovat.Nemyslím
tím pubertální mládež,ale mladé rodiny a lidi tak do 40.Mají se
za co bít.My starší už to nevytrhnem.A pokud se bít nechtějí
znamená jediné,že jsou slabí a naše vina je v tom,že jsme je
k síle nevedli.

Gene
22. 11. 2022 11:29
Odpovědět  Staník

To ze zapad nema zbrane jsou jen take pohadky. V dalsim clanku na alternative se dovite jak firmam tyto valky vyhovuji. https://necenzurovanapravda.cz/2022/11/zde-mate-odpoved-na-to-proc-budou-valky-nadale-podporovany-a-nikoli-ukonceny/

Staník
22. 11. 2022 18:20
Odpovědět  Gene

To, co je na papíře zdaleka neznamená, že je použitelné a funkční, viz revize u Bundeswehru a ve Francii. Firmám určitě války vyhovují, jen je potřeba mít z čeho vyrábět (většina potřebných nerostů jde z Ruska a dalších zemí, většinou mimo NATO) a potom mít továrny a připravenou výroby v některé NATO zemi. Není to podle mne tak růžové.

Boomer
22. 11. 2022 19:31
Odpovědět  Gene

..zbrojní výroba byla, je a bude vždy segmentem nejnáročnějším na vstupní suroviny, energie, kvalifikaci lidí, technologie. Kdo to má a za jakou cenu a v jakém množství to získává..to je rozhodující faktor.
A potom logistika.. jak daleko to máte na linii bojových kontaktů. Tahat něco přes oceán, to už si vyzkoušel svět ve druhé světové. Náklady jak sviňa a ztráty jak dvě..
Zisky jsou obrovské, ale jenom pro někoho, zbytek to jen všechno platí.
Není kouře bez ohně..

Boomer
22. 11. 2022 19:42
Odpovědět  Staník

.. vojenské ovládnutí cizího území, spojené s jeho dalším udržením, je náročné a drahé. Vyvolat tlaky, které povedou k jeho ekonomickému a společenskému kolapsu, a jeho udržení na distanc, to už je iné kafe.

Staník
22. 11. 2022 20:17
Odpovědět  Boomer

Přesně :).

Gene
22. 11. 2022 11:22
Odpovědět  All

V Rusku nejsou nosaci u moci? Vzdyt nejvic oligarchu jsou prave oni. Velky vliv zidu v Rusku se datuje uz minimalne od konce devatenacteho stoleti.

Pavel K
22. 11. 2022 15:37
Odpovědět  All

👍 👍 👍 👍 🙋‍♂️

Pijack
22. 11. 2022 08:59
Ohodnotit příspěvek :
     

A co by na to řekl náš soudruh analytik Votápek – coby americký vocásek? Už nějak utichl, už nějak v ČT nevystupuje… asi ztrácí úsměv podlého maloměšťáka, který se živí správně zvoleným kabátem 🙂 A nebo co hlásá “znalec” na Sovětský svaz Dvořák z Radiožumpy 24? Tento “znalec” na Sovětský svaz Dvořák po 30 letech ještě nepochopil, že CCCP už dávno neexistuje, ale že povstala opět Rus, jako nová prosperující země. Halt, když máme v mediální stoce jen samé vzteklé žvanily, tak se pravdu nedozvíme. Tímto děkuji super překladatelce Janinně.

Pozor
22. 11. 2022 10:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Je to hlúposť, počas vojny existuje len jediná sila, ktorá by mohla zosadiť vládnucu chuntu, a to je armáda. Žiadne ľudové povstanie občanov a civilistov to nedokáže. Toto je len sen alebo zavádzanie. Rusko si bude musieť tvrdo víťazstvo vybojovať, pretože žiadna vzbura armády sa nechystá, to by musel niekto zorganizovať, čo je momentálne nemožné.

Boomer
22. 11. 2022 19:34
Odpovědět  Pozor

.. nejistým faktorem na Ukrajině je obrovské množství zbraní mezi civilním obyvatelstvem a tzv. soukromé ozbrojené složky oligarchů.

Jan
22. 11. 2022 10:25
Ohodnotit příspěvek :
     

Surovikin je velitel setrici ruske vojaky a vyzbroj a o Ukrajincich rika, ze jsou s nimi jeden narod, bratri. Coz je pravda. Podle toho voli svou taktiku. Zatim Rusove odrazeji utoky a pomalu postupuji, maji cas na synchronizaci procesu rizeni. Ovsem zapad nainstaloval na Ukrajine prozapadni loutky, ktere pracuji v jeho zaujmu. Pumpuje tam neskutecne mnozstvi penez a zbrani. Rusove dosud uz museli znicit na 6500 tanku, pres 300 letadel Dovedete si vubec predstavit, tohle mnozstvi? Posila tam miliardy $, ktere v USA a EU chybi pro dulezite veci.
Je to valka USA a NATO proti Rusku rukama Ukrajincu. Valka NATO specialistu a zapadnich zoldaku dokud se zdroje zapadu nevycerpaji, nebo dokud loutkove vlady chazaru u moci v koloniich USA v EU nebudou lidmi smeteny.
Rusko lidske zdroje i suroviny ma, zapad suroviny nema a stale vice se zadluzuje. Penize posila na Ukrajinu a cpe je Ukrosum uprchlikum v Mercedesech a jinych farech jezdicich si pro socialni pomoc.
USA sabotazi NS 1 a 2 ukazaly, ze chteji sveho ‘spojence’ Evropu znicit. Bez levnych energii z Ruska ztrati Evropa konkurenceschopnost, nastane nezamestnanost a vse podrazi. Rusove znici infrastrukturu Ukrajiny a donuti Ukrajince k odchodu do Evropy. Prival milionu novych Ukrosu a drahe nergie Evropu znici hospodarsky i politicky. A to je i v zajmu USA a tedy nebudou Rusum branit v niceni Ukradiny.

Boomer
22. 11. 2022 10:46
Odpovědět  Jan

..obě strany průběžně pracují na doplňování lidských a materiálních ztrát. Zásadní faktory pro zhodnocení úspěšnosti tohoto konání: vstupní náklady a délka logistických tras.
A v tomto ohledu jedna ze stran drží krátkou sirku..

Gene
22. 11. 2022 11:39
Odpovědět  Jan

Ale vzdyt to to je plan elit, znicit Evropu i USA. Teda, zivotni uroven obyvatel. Lide v Evrope a Americe toho porad hodne vlastni, proto musi padnout na hubu. V planu je slechta v cele s financnikama a poddani, kteri budou jen vykonavat prikazy, zavisli na podporach, neschopni svobodneho rozhodovani. Schwabova agitka neni zadna konspirace, ale jasne nam ukazuje plany elit.

Pavel z Moravy
22. 11. 2022 18:11
Odpovědět  Jan

Jane, trefil jste to přesně.

Jan
22. 11. 2022 10:30
Ohodnotit příspěvek :
     

Pro vsechny, kteri chteji vedet vice, proc se deje to, cemu nerozumeji:
https://www.infovojna.bz/article/video-david-icke-o-infiltrovani-nabozenstiev-a-kultur-okultnymi-silami
Nejsou do verici skutecni Zide, kteri tuto genocidu organizuji, jsou to za Zidy se vydavajici sataniste, kteri ovladaji USA i Izrael. Chrani se antisemitismem, Holocaustem, atd. Infiltrovali puvodne zidovske organizace a okultni spolecnosti, zednare, aby prosadili svou agendu Great Reset.

Gene
22. 11. 2022 11:56
Odpovědět  Jan

Neni cele to zidovstvi satanismus?

Boomer
22. 11. 2022 19:36
Odpovědět  Gene

.. odvěký spor.. kdo je komu Satan a kdo komu Bůh.

Administrátor
P.A.Semi
24. 11. 2022 01:57
Odpovědět  Jan

Inu, podle mě je problém především v Talmudu…
Je to příšerný a neoprávněný rasismus, mají nás za podlidi a podle toho se chovají…
A kromě toho čekají na svou příležitost, až nás vyhubí – Křesťany především a Materialisty hned potom… Takoví ti rabíni v černých kloboukách, Cha-bad Lubawitch…
https://pi-alpha.org/Talmud_plan

πα½

Jan
22. 11. 2022 14:25
Ohodnotit příspěvek :
     

Jeste zdaleka nemaji Rusove z 90 % na Ukrajine hotovo. To jsou rumunske kecy.
Zatim pripravuji katastrofu pro nacky na Ukrajine i v EU. Cely zapad je zfasizovany a podporuje vsemozne nacky a pucistu fetaka. Zima to ukaze.

Boomer
22. 11. 2022 19:37
Odpovědět  Jan

..a Surovikin dodá ve vhodné chvíli akceleraci.

Martin
24. 11. 2022 11:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Také jednoduché to nebude! Fašisti na Ukrajine sa nemusia báť výmeny moci! Práve preto američania 10 rokov budovali nacistický Azov! Nacisti z Azova nemajú problém postrieľať civilistov na Majdane tak ako strieľajú do chrbta vlastných vojakov, aby šli na smrť do nezmyselneho útoku. Pod samopalom nikto nepôjde demonštrovať, tobôž nie v bohatom Kyjeve! Jediné , s čím môžu rusi počítať je, že sa ukrajinci začnú masovo vzdávať na bojisku !