Buď neruský plyn, nebo žádný. Fialův zmocněnec odhalil
Tři těžké zimy prorokuje českým domácnostem zvláštní zmocněnec pro energetickou bezpečnost Václav Bartuška. Jakuba Železného ale ujistil, že při dobrovolné úspoře 15 procent energie dokážeme nahradit výpadky ruského plynu.
Schválení plánu na úsporu plynu je podle Bartušky zásadní. Hlavně proto, že se na něm shodla EU – s výjimkou Maďarska.
„Zda to bude stačit na příští zimu, uvidíme. Každopádně je tu ochota všech členských států se bránit,“ dodal.
Kalkulace o patnácti procentech jako dostačující úspoře jsou počítány na průměrnou zimu. O úspěchu akce tedy rozhodnou teploty v lednu a únoru.
Další změny, třeba návrat Německa k jaderné energii, o kterém se hovořilo, Bartuška neočekává. Alespoň ale u západních sousedů oceňuje „obrat v rétorice“. „Když jsem poslouchal německého ministra Roberta Habecka hovořit na Radě, bylo obdivuhodné, jakou sebereflexí Německo prošlo,“ pochvaloval si.
Německo energetický zmocněnec chválí hlavně za přehodnocení vztahu k Rusku.
Neruský plyn. Velký úkol
Novou evropskou doktrínu pak definoval lakonicky: „Buď bude neruský plyn, nebo nebude žádný.“
Podstatou dohody členských státu podle něj je vytlačování ruského plynu z Evropy. „Jedinou cestou jsou stabilní a věrohodní dodavatelé, kteří nás nebudou vydírat,“ sdělil. Pak se prý ceny plynu vrátí na loňskou úroveň.
Ceny energií v Česku podle něj ovlivňuje především cena zemního plynu. „Platí jednoduchý vzoreček, že cena elektřiny je zhruba dvojnásobek ceny zemního plynu plus čtyřicet procent emisní povolenky,“ počítal.
Německé jaderné elektrárny by nás tedy nevytrhly.
Kritickou energetickou situaci Václav Bartuška odhaduje na další tři roky, pak se prý stabilizuje.
„Nahrazujeme čtyřicet procent zemního plynu v Evropě. To je velký úkol. Věřím ale, že to budou tři zimy, které zvládneme,“ uklidňoval diváky České televize.
https://bit.ly/3ow4xMk
Václav Bartuška byl jedním z vůdců listopadové revoluce. Jak na dobu před 30 lety vzpomíná?
Václav Bartuška je v současné době zvláštním velvyslancem České republiky pro otázky energetické bezpečnosti. V době listopadových událostí byl jedním z vůdců sametové revoluce.
Nelze, než se rozplakat………….ty debile! Nemám z čeho šetřit!!!
Ale banderoksindl se uskrovňovat nebude,leda z našich kapes co ty potrate opičí kurvy?!
P.S
To bylo na adresu toho fyjalovo experta,na na Vás.
Pochopili jsme! Jen ten název, energetickou bezpečnost!! Už měl na své náklady odjet za panem Putinem jednat! “Experte” na energ. bezpečost!
Pane kolego, na jednání jsou potřeba dva rovnocenní partneři, ten BEZmozek by se musel celou cestu plazit po kolenou a být v roli prosebníka….
Máte pravdu, Putin opravdu rovnocenný partner není.
Máš pravdu, o čom by pán Putin asi jednal s Fialom, veď je to len západný pingl.
Ty seš pingl, ale východní 🙂
Když máš tři v žíle nepiš, projeví se to 👎
Možná, že už čtyři podle jeho debility
Není. Má všechny trumfy. Ovšem to je naší vládě jedno.
Číst psaný text v jazyce českém je vzhledem k tvé rodinné zátěži mimo tvojí rozlišovací úrověň,Vygume.
To bude další člen protiruské úderky.
Že si ale centrála nevybere nějaké schopnější. Provokace z nich čouhá jak péro z gauče. Nebo že by to byla třetí kategorie? Zatím v zácviku? 🙂
Jeeee a na tu kravinu jsi dostal fyjalovou nápovědu? 😆
posledni dobou se tu ti poskoci objevuji castej
Jestli já jsem protiruská úderka, tak Albi je matka Tereza 🤣
???
To byla přece charakteristika Kulise 12:02, která měla navazovat na vaše slova Lev Prchala 13:01
A tu Matku Terezu bych si vyprosila, byla to pěkná mrcha, té bych se nemohla vyrovnat ani v případě, že bych byla vedoucí zdejší buňky rusofobů, což nejsem.
https://svetkreativity.cz/matka-tereza-tajemstvi-fakta/
Zajímavé čtení
Např.: Matka Tereza “vždy říkala, že je utrpení dobrá věc, protože Kristus také trpěl. Lidé v hospicových domovech nedostávali léky proti bolesti, takže jejich poslední dny byly opravdu plné bolesti. Ti, kteří nebyli křesťané, na tom byli úplně nejhůře. Nedostávali najíst a tak byli třeba 24 hodin úplně bez jídla”.
A je toho samozřejmě víc.
..
Albi,
v tom případě se omlouvám, zřejmě chyba v Matrixu a moje vrozená debilita může za toto malé nedorozumění.
Přijměte prosím mou omluvu 💐
Když jsem ten informační šum četl, tak jsem se nezřízeně bavil.
No jo Ty aby sis nepřisadil🤪🤪🤪🤪
Nojo, to jsem celej já. Ale nech to ležet…
To je v pořádku, nejsem urážlivá a navíc jsem si byla jistá, že šlo o omyl. Taky se mi to někdy stává.
to opravdu nebylo mysleno na tebe
Hergot ženská, jenom zírám! Není u nás totiž moc lidí, kteří vědí, co to bylo za sadistickou svi-ni.
Jen malá velmi málo lidí schovávajících se za církev bylo lidstvu prospěšná
Bohužel. Ale ono taky přijde na to, o jaké církvi je řeč. Vezmi si Moravské bratry.
Dokod byla církev v počátcích jako za Cyrila a Metoděje,tak to ještě šlo, ovšem už v té době byl z Lateránu hambinec nejtvrdšího kalibru.
ono kdyz urela tak na Viasat history byl o ni porad a mluvili tam ti co ji znali a nebylo to nic pekneho treba kdyz onemocnela tak se jezdila lecit do nejlepsich nemocnic v Britanii ono na te stanici toho bylo dost o prasarnach USA treba o Kambodzi atd no a potom stanici koupil novy majitel a je to hlasna truba USA
Hezký den. Konstatoval bych jedno: 80% důchodců si pamatuje, kdo nás v 1945 osvobodil a že po 1968 se o Sovětské armádě vědělo jen tehdy, když se přesouvaly jednotky mezi posádkami (ona rychlost 30 km/h by dneska vytočila i flegmatika). Najít někoho, kdo by dokázal čelit zkušeným, mezi dnešní mládeží – to je nesmysl. Když narazíte na někoho s vymytým mozkem, tak nějaká polemika, logické uvažování, matematika, fyzika nemají šanci. Takhle ještě LGBT+ a teze o nich, nebo náprava lidských práv někde, kde je nikdo nechce – brát prachy v neziskovce a nepracovat. To jim jde…
pak se jim jedna poradna uleze az se jim protoci panenky a bude se divit za co to bylo tak jak fasisti na Ukr
Opravdu by mne zajímalo, koho by jste za rovnocenného partnera pro diskuzi považoval vy.
Třeba Kima?
Jako rovnocenný partner pro Kuldu? Těch je! Skoro celá naše vláda. A to by ještě byl mezi nimi ten nejchytřejší, i když je jinak blbej jak sádrovej trpajzlík.
Přihořívá 🤣🤣 HOŘÍ!! BINGO!!🤣🤣🙋♂️
Koukám, že Kavárna to rozjela s plnou parádou. To je přehlídka svoloče, co?
Val,
tady se skutečně urodilo. Na NR to byl jeden a ten samý jen 2x, tady se nám urodilo nejméně 3x víc👎
Aspoň víme že šmejdům lezou tlustý do tenkejch. Akorát bych nerad aby to odradilo starou gardu diskutérů.
Neboj, stará garda vydrží!
Nebojte se, při nejhorším vstanou noví bojovníci. Mimochodem, dneska jsem se na pravda.ru dočetl, že Rusi postupují na Ukrajině proto, že se neumí bránit. Nějaký expert na to odepsal, že stejný problém s obranou měla i Rudá armáda – proto zavlál rudý prapor s hvězdou, srpem a kladivem nad Reichstagem – přiznám, když jsem to přečetl, poprskal jsem si monitor….
To se Vám nedivím, není nad experty, kteří rozumí vojenské taktice…..jako poručík Dub ve Švejkovi 😂😂😂😂
Ta ukrajinská prasata vlezou všude.
Jenom znechutit a zhnusit. Ať jde do pr-dele,
zmetek nacistický.
To nejsou ukroprasata. To jsou, jeden vedle druhýho, kavárenský sereščuňata.
Sakra vy náckové jste ale kreativní. I když znám Vás málo, těžko říct, zda jste fašoun, nebo nácek. Ruskej kolaborant stoprocentně. Jako značná část osazenstva zde.
F73+A52+F600+F1000…… další netřeba.
To je kretén, co?
Výsledek incestu kamene s cihlou,co čekat?
Jejda! Tak on nás už Gosudar připojil k federaci a jsou z nás ejčkon Rusové? * Ale znáte mě, znáte. Z NR Jako Milana, z druhého PC jako Milana ze Zahrady Čech. Už tam jste se projevoval jako zdatný frázomlatec. * Jestli se vám tu nelíbí, tak sem nelezte. A jinak? Jak řekl Gosudar: “Líbí, nelíbí, trp krasavice.” A hodně nelíbí? Hodně trpíte? To je dobře.
Vy můžete být rád, že máme až na výjimky v TZ u nás svobodu slova. V Rusku byste dávno seděl v gulagu, tedy teď tomu říkají moderně, tedy vězení. To víte, vlastizrada je holt vlastizrada. A napomáháte cizí mocnosti z vlastní vůle, nebo jen blbosti?
Eje, trolík to ráčil zmanipulovat do obráceného gardu? A mohl byste mi sdělit, co pro vás znamená pojem vlast kterou zrazuji? Eurosajuz jehož jsme kolonií, který poté, co nás ohlodal na kost, i kosti drtí a saje z nich morek? A až i morek vysaje, kosti rozdrtí v prach a pohnojí s ním svá pole?! Tuto vlast zrazuji? A co vy, jaká je vaše představa vlasti s kterou byste se rád ztotožnil? Pravdoláskova vlezdoprdelecká, Klausova rozprodávající, -emanova beznadějná, nebo tato současná nihilistická?! Tuto vlast zrazuji ve “prospěch cizí mocnosti?! A to jaké? Eurasuzuju pod anglosionistickou nadvládou Pentagramu sloužíte jako nevědomý užitečný idiot zdara, nebo za jidášké stříbrňáky?
Vy máte tu drzost vzpomínat kriminál a vyhrožovat mi? Vy, vlastizrádné budižkničemu a parazit přisátý na erární cecek?! Než nebojte, všeho dočasu. Třeba se tam sejdem. Vy za vlastizradu, já za to, že jsem nějakému vlastizrádci rozkopal tlamu. Rozdíl je v tom, že já to tam z dob komárů, za napadení veřejného činitele znám a dokážu se tam pohybovat, ale z vás si udělají čimelíka a z pr-dele budete mít třapec.
🤣 🤣 🤣
Bude mít z voka do duše trhací kalendář.
Jedná věc je vlastizrada, o níž fantazírujete, např. ve vztahu k EU, druhá je ta reálná, značná část že zde diskutujících by sem Rusa pozvala jako Indra, Bilak ad. Prostudujte si trestní zákoník 40/2009 Sb. Nejen paragraf k vlastizradě. Řada lidí zde popírá genocidu, obhajuje zabíjení lidí či k němu přímo vyzývá. Využíváte demokracie a vůbec si neumíte představit, že kdybyste žili v zemích jako Rusko, můžete tak akorát držet hubu a krok. Ale to je tam tradice.
Genocidu popírají pouze a jenom ty zkurvenci z havlostoky,kteří podporují Banderstán ve vraždění rusky mluvící civilistů.A teď tameč a vyskoč Pepku.
Havel je dávno po smrti, nechcete si najít nějakého skutečného nepřítele. Je škoda zamrznout v r. 2011.
Je to jejich ikona a je to ten kterej byl větší odpad než kdy byl Emanuel Moravec 😡😡😡😡
Tam zamrzli jeho pohrobci, ne my.
Vy jste moc rozumu, tím méně logiky, nepobral, že? Za prvé u nás demokracie? A za druhé, když jsem dle vás proruský – ne ruský, jak žvástáte vy, což je opět doklad vaší dutolebosti – kolaborant, proč bych měl z logiky věci držet v Rusku hubu? Dle vaší vlastní argumentace by mě tam přece museli nosit na rukou a rublíky by se mi museli jen hrnout!
A jinak – víte o Rusku méně než než já o jaderné fyzice, jinak byste takové hovadiny nežvástal. Co se zákoníku týče, stal se z něj díky parazitům jako vy stejně účelový žvástpapír, jako z naši ústavy. Prostě opět jen frázomlácení a bla… bla… bla…
Sice šede mi už bylo, ale v Rusku jsem nebyl, tak nechci radit, nelépe ignorovat, vím někdy to nejde, ale tak jen v nutným případě. On vyšumí chlapeček sádrovej terpajzlíček.
Já byl – ještě před “sametem” v Rusku 4x – na bojových střelbách pro PVOS (kterou pak nějaký debil z ministerstva obrany zrušil). Pokaždé tam ruští i ukrajinští oficíři fungovali, jako jedna parta. Přiznávám – už jsem v Rusku nebyl po 1989. Takže se asi hodně změnilo, ale co slýchávám od lidí, co navštívili Rusko, tak je to k lepšímu – zato Ukrajinci houfem prchají…. (děda mi říkával: “neraď, není ti 60 a v Rusku jsi nebyl”. No letos mi bylo 62 a byl jsem v Rusku 4x – to už asi radit můžu…)
Ještě dodám: ČSLA – a potom i AČR fungovala na mezinárodním principu – Češi a Slováci. Když to Klaus s Mečiarem dotáhli k rozpadu, tak PVOS zrušili – a jeden Slovák, kolega – ale já byl od radarů, on od PLRV – začal prodávat tajné informace na Slovensko. A samozřejmě se mu na to přišlo…. Holt, ve Slovácích stále doutná ten Slovenský štát ( tchánovi v 1968 bylo řečeno, že kdo byl dobrý Gardista, bude dobrý komunista – tak tu červenou vkladní knížku zahodil, já jako voják z povolání – snažící se o jeho dceru – jsem s tím pak měl problém…)
Kde jste sloužil, já byl v Brno okolí. No a do Ruska jsme na střelby jezdili taky, ale já ne nedostal jsem tu zprávnou důvěru. Jste o rok výš. Neříká vám něco nevím jestli to píšu dobře gen.major Střecha?
Hned po vysoké škole jsem si POŽÁDAL o Zhůří – komunisti tomu říkali “kovárna kádrů” a já – jako absolvent VOJENSKO-INŽENÝRSKÉHO SMĚRU(5 let, 4 semestry matematiky, 2 semestry aplikované matematiky, teorie magnetického pole, teorie obvodů – taky matematika), jsem chtěl do té největší díry v republice – byla tam odloučená rota, kasárna, 4 radary a nákup zásob 25 km. Byt (slíbený) jsem ani za rok nedostal – ženu s dítětem jsem měl v Liptovském Mikuláši, ale služby ob 24 hodin…..
Malá poznámka: většina zde přítomných UZNÁVÁ genocidu 8 let prováděnou na Rusech na Donbasu. Vám ještě teče mléko po bradě, nebo vám hoří vajgl někde na nádraží. Doučte se, proč se v historii zmiňovala Kijevská Rus (a mám to gramaticky správně – v obou jazycích je po “K” měkké “i”. Byl jste někdy na Rusi – kdekoliv. Já 4x – vždy na 14 dnů až tři neděle – hovořit se dá s Rusy i Ukrajinci, na okraj: 80% Ukrajinců Ruštinu ovládá – jen mně říkali, že mluvím jak Moskvan a nevěřili, že jsem Čech…..
Ještě k té vlasti, svobodný stát, nikým neokupovaný, s vlastní svobodně zvolenou reprezentací. Respektující ústavu, tedy stát demokratický. K EU, řada nesmyslů z Bruselu mi také vadí. Zatím ale u většiny věcí platí veto členských zemí. Že nejsou naše vlády schopný nic moc vyjednat, je věc druhá. Od euroskeptické ODS jsem čekal více, byť je nevolím. Babiš holt čerpal dotace, tak držel ústa a podepsal i GD. Ovšem i europarlament je demokraticky volený, že tam namísto SPD poslanců převažují ekolevicoví a obecně liberální, to je holt vůle občanů EU. Můžete tam taky volit.
Na vyhnání okupanta – Eurosajuzu pod diktátem anglosionistů Pentagramu – vlastními silami nemáme. Jediná záchrana naší kultury a národa obecně je v eliminaci vlivu Pentagramu na Eurosajuz – a tím v rozvalu Eurosajuzu – a ve vyhnání okupanta vnější silou. V tomto případě Ruskem, protože jiná reálná síla schopná se mu postavit v současném světě není. A dobře že není. Druhá by totiž za pár let byla čínská síla. I tak bude mít svět dost co dělat aby se ubránil čínské měkké síle. Rusko to zvládne, ale horší to bude se zbytkem světa.
Teda takto otevřené přiznání vlastizrady bych nečekal. To jste ještě větší blázen, než jsem si myslel. Máte štěstí, že je za to u nás maximálně 20 let. Bacha na to, že i příprava je trestná.
Tak jsem to skoro trefil,tak už je ti dvacet?!! Jó a bacha!! měla říci taťkovi matka, když začal valit oči, jako kráva před kopcem a bylo by o jednoho mudrce méně. Jó a vůbec pozdravuje tě Bouřil.
Přiblblo údajně pamatuje osmašedesátý, ale blbý to je k uzoufání. Asi to hapalo na hlavičku a přišlo tak o obě sapiens.
Ha! ha! ha! Proti vám je vachmajstr Franderka génius.
Kde jsou v Rusku gulagy?Ty sám bys měl jako podporovatel havlolejnolahvárenský stoky a milovníky amiokupanta a fašoEU sedět na hradě….. Mírov!
Dnes tomu říkají speciální vězení, trestanecká kolonie, v jedné sedí po v konstruované procesu A. Navalnyj. Známý kritik korupce a totalitních praktik v Rusku.
Nevalný sedí kvůli vykonstruovanému procesu?????Ten sedí za zlodějiny stejně,jako seděl Chodorkovsky!
To nesmíte taky Putinovi všechno věřit. Tam je to jeden politický proces za druhým. Kdyby měli zavřít skutečné zloděje, tak se vyprázdní půlka Kremlu.
Je zajímavé,že Chodorkovského nebránila nijak zuby nehty ani zahraniční média……to je ovšem na pováženou,že?
A v ČR by tahle pětislepenina bručela dávno.
Huš!
Především a hlavně politický hochštapler a defraudant.
IQ 12, v Čechách může být jen český kolaborant, ruský může být jen v Rusku, nebo vocazdejší Rus. Prsíte se tu vzděláním a logiku máte na úrovni retardáta. Co se týká pochopení pojmů fašista, nacista a demokracie, jste na tom ještě hůř.
Kolego,ten tukan má právě tolik ješitnosti,kolik mu chybí rozumu!
Nemá to smysl. Vždy, když se do diskuze zapojí
retardovaný nácek, skončí to takto. Bylo to za německa,
bude to i za ukrčeska. Umí jenom řvát.
Na tento dobytek se taky uvaří voda a přijde den kdy jim bude v této kolonii velice horko.
Mám nápad na zahřátí.Pokud nebude v zimě plyn, vytvoříme uličky hanby pro tyto bezmosky a zahřejeme se tím, že je pořádně propleskneme!!!Pěkně po zednicku!!!
Že se hlásím, léta praxe. 🤣🤣🙋♂️
Tak pevně doufám, že už z nás znovu východní kolonie nebude. 1948-1989 stačilo.
Proc pisete v budoucim case, nase zeme vychodni kolonii je.
Oni nás už Rusové okupují? I když řadu zdejších diskuteru mentálně ano.
F73+A52+F600+F200….
Na kterépakže světové straně Eurosajuzu se vynacházíme IQ 12?
Jsme Protektorát Böhmen und Mähren díky kolaborantům jako seš ty a ta havlolejnolahvárenská stoka
Spokojenej Vygume?
Je mi to jasný, být to podle Tebe jsme ruský protektorát, jako po druhé válce a hlavně po 1968. Za Protektorátu bys byl nejspíš členem Vlajky. Pokud neznáš, nastuduj si. Najdeš i v encyklopedii pro lid, tedy Wikipedii.
Jestli tu byl ruský Protektorát tak by sis měl jít stěžovat Francii,maly Británii a amiokupantovi který Protektorátem souhlasili…….VYGUME.
A když neznáš dějiny a máš dva měsíce zvláštní školy tak troluj v kniHOVNĚ UDAVAČE HAVLA,TAM TO OCENÍ,TADY NE!!!!!
Kdyby tady byli Rusové, jsem buď ve vězení po Tvém udání, anebo nuceně emigrován, jak to StB dělala. Možná bych odešel i dobrovolně. Vzdělání mám stoprocentně na zcela jiné úrovni než Ty, formální i neformální. Nemáš žádné argumenty. Jen umíš sprostě nadávat. Že by typický jednoduchý volič SPD s VŠŽ? Nebo nějaký zamindrákovaý exkomouš?
A co umíš ty,kdepak máš argument?Nikde,jen plkáš a nic nevíš ty havlolejnostoko.Čest Tvé památce ty ranní F100.
P.S.
Dovzdělej se,prospěje Ti to stejně,jako celé pětiškolce.
Vzdělání, jak vidno, je vám k hownu, když jste na štíru s logikou a kritickým rozumem. Škoda futru do hubené kozy.
Tak to s vámi zcela výjimečně souhlasím. Vzdělání máte vskutku na zcela jiné úrovni.
Zatím nejvíce udáváte vy, ne? Náckové.
Jo. Tetka Wiki co pramen poznání. Tak to se pak není čemu divit.
Kolik je Ti,ty hovado,18,19 nebo už 25??
Zase jeden kultivovaný diskutér, jako Lev. Zažil jsem okupaci 1968, tak to třeba spočítate Jene.
No jo zažil a přímo v Reichenberku,seděl jsi v uhláku a informoval Svobodnou Evropu,viď indoběhno?
Ještě dodám: On vám fyala (jak ho tady píšou) osobně slíbil, že vám bude prdět do trubek, abyste si ráno uvařil čaj, nebo kafe? Tak to máte – na rozdíl od zbývajících 10 milionů skutečně kliku!!!
Jen vám (malé “v” schválně) – nebudu brát iluze: jen dokud jsme byli ve Varšavské smlouvě, tak jsme si vyráběli to, co jsme potřebovali – a bylo dost i na vývoz a zisky šly do společné kasy. Dneska sem-tam něco vyrábíme, ale zisky z toho – i ze skladů, které jsou místo našich polí – tečou na západ. Teda já – na rozdíl od vás čekám, že z nás zase bude východní kolinie – Rusko se k nám nikdy tak, jako západ, nechovalo. A doporučuji, najděte si na netu Dny zrady!!!
Vždy se najde něco, kde je možno šetřit. V první řadě na daních.
Až tomuto poslednímu exempláři DRONDE MAURICIJSKÉHO dojde co se vlastně děje budou z něho dějiny. je to velmi pravděpodobné. Proč asi jel bývalý německý kancléř urychleně do Moskvy ?
Mozno sa len chce podobat na svojho sefa, celad vtaka “Dodo Pyjalovy”
A to je právě ono!! Čím zaplatíte, až nebudete mít z čeho šetřit, až nebudete mít z čeho energie zaplatit! Svou nemovitost prodáte, nebo vám jí v exekuci zabaví!! A na to oni čekají! TO JE TEN PRAVÝ DUVOD TÉHLE PLYNOVÉ A ELEKTRICKÉ KOMEDIE !!!
Myslíte ruské podnikatele? Aby toho v ČR skoupili ještě víc? Zajímavé, jak se všichni Rusové ženou na ten dekadentní Západ, včetně Putinovců. Ti movitější tam většinou posílají na vzdělání i děti. Dneska samozřejmě s jiným než ruským pasem.
To je pátá kolona. Ale to vy určitě víte.
Nemohli byste vy rusofobovcé psát sofistikovaněji? Je to nuda a taky to téměř uráží, když si myslíte, že jste tak chytří, že vás nikdo ze zdejší “staré gardy” neodhalí..
Větší chybu jste nemohli udělat.
👍 👍 🤣 🤣 🤣 🤣 🙋♂️
Koukám, že kavárenská trolí farma už vytáhla do boje a nasadila všechny síly.
Kde je vidíte kolego, dosud mé ostříží oko nic nezaznamenalo. 😢
Ajajajaj! Musíte juknout tím druhým, ne tím skleněným.
Všechny zdaleka ne. Kdo by trolil na Seznamu, Blocích listech atd?
Oprava
Blicích listech
Myslíte Blisty?
Přesně,Blicí listy v čele s Čulíkem -Večerníčkem.
A nevšimlo jste si, že naopak ruský majetek je tady zabavován? Komupak ten majetek ve finále asi připadne: jsou to nemovitosti, tudíž se po tom vrhne mafie z germánie a USA. ŠKODU JS Rusům sebrali a dali pod ČEZ – proč asi? Kdo fakticky vládne ČEZu amíci a germáni. Rusové na nás kašlou, Karlovy Vary krachují. Rusové se sem dávno neženou. Co by tu hledali. UK už není co bývala. A oni to dobře vědí.
neni zabavovan on je kraden ale zlodejna je na zapade normal kazdy poslanec sklada slib a ze bude pracovat pro vsechen lid a jeho prospech oni si to spletli a mysli si ze to je myslená on ajeho rodina
No jistě, v Rusku korupce neexistuje. Tam holt panuje nezkažená morálka.
Ale ano existuje, ale když vás pak lapnou jdete bručet a na hodně dlouho. V Číně tam je taky, ale tam to mají ještě vymakanější. Vyfasujete tepláky a jdete na fotbalový stadion. Ale fotbal se tam hrát nebude.
A proč jsou ty největší zloději v Rusku na svobodě? Mnozí dokonce v nejvyšší politici. Ne že by u nás nebyli.
A tady se peníze odklání ODS nebo nikdo o ničem neví jako ten baseďák Rak-ušan.🤪
Souhlasím. Rus tady opravdu nemá co pohledávat. Chtěli užívat v Rusku nakradenej majetek na dekadentním Západě. Teď se můžou zkazit tak maximálně doma. Na místo Ferrari holt bude muset stačit Lada. Vyrábět letadýlka se třeba ještě naučí. Zatím museli ukrást ty dekadentní 🙂
V geometrii jsi byl tupým úhlem….a to ti zůstalo 👎
Nevím, zda byl tupý v něčem Pepa, ale Vy jste evidentně tupý celkově. Ne každému je z hůry dáno.
Souhlasím,ne každému….a Tobě vůbec!
Nevim co rusak na zapade ukral, ale dekadenci urcite ne, te ma zapad na rozdavani a Rus ne a ne brat.
Ukradl
Ošlehnou je podle svých raket, ajnštajne.
Máš tam chybičku,on je Einteinův bratr,jmenuje se Blbstein 🤫
Ty jsi zamrz v devadesátých letech co.
A Ty v padesátých?
Je opravdu obtížné zbavit se pitomců vykonávajících svůj posvátný úřad….
Souhlasím. Zbavit se Tě prostě nejde 🙂
Proč bychom se ho měli zbavovat? Lev je tady doma, na rozdíl od těch náplav, ke kterým ráčíte přináležet,
Albi,
on to stejně nepochopí,s F73 nemá čím.
Je mi to jasný, Vy jste holt elita, akorát ne ceskýho národa. Ovšem Vlajkaři za Protektorátu si to taky mysleli.
Ty jsi stejný kolaborat jakým byl udavač a milovník nacistů Havel!
Kdyby dneska obnovili Svatováclavskou orlici jako vyznamenání těm NEJ kolaborantům,tak Ty vodkovič Havel,Šláfendrek atd. toho máte plné skříně,tak drž pec!
Když tak čtu Vaše komentáře, myslím, že by to nebyl Lucky, ale spíše byste s hitlerovci kolaboroval Vy. Mentálně jsou Vám evidentně blízcí.
Já podporují banderosviníě, já velebím udavače Havla, já podporuju fašoEU a amiokupanta!????Se prober ty jitrnice.
Huš!
Havel, aneb agent STB Profous.
Jednou byl ten lump u nás v práci,bylo mi z něj zle jen promluvil!
A Vy jste měl u StB jakou přezdívku? Anebo až u FSB?
Běžte už do pr-dele s tou primitivní manipulací s Vlajkou a podobnými kydy. To můžete zkoušet ještě tak na oběti inkluzivního školství, ale ne tady.
Vy skoro vypadáte jako oběť inkluze 🙂
Kdo staví na Tvé hlouposti,staví pevně a trvale!😂
Tak si z nich aspoň budeme dělat prdel, ne?
Jasně,jak říkal Laďa Menšík
Smích, zpěv a ještě jedna činnost jsou zdraví prospěšné……😂
No, jak se vezme. Učitel národů zase říkal, že “lepšíť sobě semeníkem potřásti, nežli za ženami hampejznými píditi se:”
No jo ale mistr Komenský byl Učitel národů,on to takhle říkat musel.
Laďa byl živel,ten se ničím neřídil,jen život užíval plnými doušky 👍
To radši zmrznu!
Budu vás občas zahřejvat dobrým slovem, ju?
Nikdy nekupovat zajíce v pytli. 🤣🤣🤣🙋♂️
Děkuju. Až jste mě dojal!
Vítejte v klubu!
co by jste čekal od novináře a ještě k tomu hodně špatného jeho výrok o vraždění civilistů se zapsal do naší diplomacie krvavým písmem prostě je to hovado – “… model, který byl použit na východě Ukrajiny, v Doněcku, Luhansku a v dalších městech. Šlo to jakoby přes kopírák a popírá to teorii o lidovém povstání. Skupina civilistů obsadí budovy administrativy, muži, ženy, děti. Do dvou dnů se tam začínají nosit zbraně, ženy a děti odcházejí, zůstávají ozbrojenci. Pokud se jim postavíte rychle čelem, jako to udělali třeba v Oděse, kde je prostě upálili, nebo v Dněpropetrovsku, kde je prostě zabili a pohřbili u silnice, tak máte klid. Když to neuděláte, tak máte válku.”
Jo to je to HOVADO, co schvaloval to upálení těch 46 východních Ukrajinců v domě odborů?! Tak toho si prosím zapamatujme a ač ateista:věřím,” boží mlýny melou pomalu, ale jistě”.A takové hovado si dal Fiala do svého týmu? Vrána k vráně sedá,podle zpěvu poznáte je!
Jak paní Helena píše..až nebude z čeho zaplatit faktury,tak nám budou exekučně krást naše domy,pozemky,pole,firmičky ! Nejde tu o nic jiného, než o ,, DALŠI DLUHOVE PASTI ” další řádění exekutorů a soudní mafie,Dluhy,Sebevraždy a Vraždy ! Totální ničení ČR podle not EU-globalistů. Naprostá zrůdnost a zhovadilost.
Tak to moje dcera bude mít u svého zaměstnavatele žně. Na podzim se zrovna vrací po mateřské do práce.
Na začátku ekologického blbnutí prodávali v Německu a Rakousku aktivistům a dalším ekošílencům zajímavý přístroj. Dokázal třídit českou el.energii na “atomovou a neatomovou”. Žralo to jak “sviňa” a taky to bylo drahé. Nešlo by něco podobného vymyslet na ty naše aktivisty třeba s plynem? Nebo že by to oddělovalo ruskou zimu od kanadské? Když je v Kanadě -30 tak prý je větší teplo než když je v Rusku -20. Tvrdí aktivisté.
Václav Bartuška je v současné době zvláštním velvyslancem České republiky pro otázky energetické bezpečnosti………. A pro záchody jsou taky nějací zvláštní velvyslanci????
Tak tenhle hňup se nehodí ani do lampárny! Sto miliard vhozených do fašistické UA a ten ksindl řekne budeme šetřit! V sernátu a sněmovně netopit, nesvítit, odpojit vodu, sebrat počítače, služební auta, sebrat všechny benefity, a plat snížit na třetinu! Až toto bude, možná budu i šetřit!
Jo, plnej sernát!
Takýchto poskokov bruselu treba postaviť k múru a odstreliť na počkanie!
Bylo by možná zajímavé otestovat, jak teplo budou mít papaláši u sebe doma a v kanceláři… a jak moc si budou vytápět obrovský parlament…. ale kdyby sněmovali v kravíně, nemuseli by topit vůbec… krávy vydechují velké teplo…. co říkáte páni poslanci a vládci ??? Prostě úsporné opatření, no….
Ale v tom kravíně by se nepoznalo, kdo je poslanec a kdo chovanec.
Ovšem v blázinci o nich mají jasno😆
🙂 🙂 🙂
Poznalo, v kravíně normálně tolik volů není.
Ale co když ty krávy odmítnou sdílet s nimi jeden prostor?
Tenhle ocas s IQ tykve jak sobě tak nám namlouvá, že když nekupujeme levný ruský plyn napřímo od Ruska, ale předražený (stále ruský) od Němců, Norů nebo dokonce Indů, tak už to prý ruský plyn není.
Čím dál víc lidí chápe že máme nejvyšší ceny energií (a tím pádem všeho) v Evropě díky imbecilům jako je tenhle.
Vypadá to na zástupce min,kultury (chvála bohu) HERMANA. Stejná sorta z mnoha ZAPRODANCŮ tohoto obludária* v parlamentu &EU
Pro někoho 3 roky už je za hranicí. Ať tak, či tak. Snad jen doufat, že že nastávající zima vyžene lidi k volbám. Pokud ne, tak se podepisují na tomto národě a jeho další existenci.
A koho byste doporučoval volit? Komunisty? Fašouny z SPD? Děkuji předem za tip.
Zapněte si čt, dejte si lahváče a počkete si na výsledek. Protože pro vás totiž žádná volba nikdy nebude dobrá ani náznakem ani když bude sestavená z odborníků.
👍 👍 👍
Nesouhlas se závěrem druhé věty. Dle mého ne “ani když…atd.”, ale “…zejména když bude sestavená z odborníků”. První co by byli odborníci nuceni k ozdravění republiky udělat, by totiž bylo zastavení penězovodů parazitickým neziskovkám a Velká očista byrokracie spolu s Velkou očistou justice. A darmožrouti by přišli o živobytí…
V čem je SPD fašistická ty fyjalovejnedoděku pětikolky???? Povídej přeháněj.
Jediní SPD chtějí zabránit tomu obrovskému odtoku financí a majetku z ČR za hranice. Proto jsou pro tuhle vládnoucí mafii tak nebezpeční! A dále chtějí hmotnou zodpovědnost politiků, což je dalším strašákem vládnoucí mafie. Proto nálepkují SPD extremisty, fašouny atd. Opak je ale pravdou. PŘEMÝŠLEJTE !!
S jeho rodinnou yteligencí není Lucky štont pochopit ani to, že se v omalovánkách vymalovávají jiné ty vyznačená bílá místa obrázků 😝
toto pred volbama rikal na SK Matovic ze to prosadi a jak to dopadlo
Kdo přemýšlí, těžko může volit SPD. Tomio a spol. by šli do vlády s kýmkoli, kdo by je tam vzal. Jde jim jen o moc a prachy. Jednodušší voliči jim však skočí na to, že jim jde o nějaké ideje 🙂
A koho pak jste volil Vy, moudrý Pepku?
Kdežto třeba takoví Starostové, panečku…..kdepak, ti by nikdynikdy nikdy do vlády s nikým. No já vám nevím ale zvolil jste opravdu nevyvratitelný argument. Vzhledem k Pětikolce.
Hm, zato s ODS a spolekmafie naše země jenom vzkvétá, že? SPD nejde o žádné ideje, jen o rozumné hospodaření, žádná věda, ale trochu selského rozumu.
Komančové taky, jak tak karta ukazuje.
Jistě, majetek musí zůstat v ČR. Pohlídá ho Vochomůrka.
Jako ministerstvo vnitra který hlídali Rumílek a Fendrychmurka?
Vypadalo by to dost podobně, ne-li hůř.
Hůř těžko, takový nýmandy mají jen “”””ty správný “””havlolejnolahvárenský strany.
Než vstoupíš do diskuze, zkus se trochu vzdělat. Můžeš začít třeba tím, že se přečteš, co je to fašismus.
To by měla udělat většina zde diskutujících. Stejně tak doporučuji prostudovat pojem národní socialismus/nacismus a povšimnout si rozdílů, navzdory některým společným prvkům. A na samý konec popřemýšlet, i když je to fuška, o současném ruském režimu a jeho charakteru. Pak někteří třeba pochopí, jak válčící Rusko s imperiálními ambicemi, s nimiž se nijak netají, dokáže skloubit řadu totalitárních hnutí 20. století. Těm, kteří uvedené zvládnou, blahopřeji.
Ovšem heslo amiokupanta je nad slunce jasnější
“”uSSa nemají přátele či nepřátele, POUZE SVÉ ZÁJMY…..aneb,To nezákonné děláme okamžitě,to neústavní nám trvá trochu déle””!!!!!
Takže pindy o Ruském režimu a jeho imperiálních ambicích si nech jako pohádku pro Šlafendreka Von Poserplínu.
Své zájmy má samozřejmě každý stát. Supervelmoci jsou už dnes jen dvě, USA a Čína. Rusáček se to snaží dohnat, ale pozdě bycha honit. I kdyby se stavěl na hlavu, Puťka už s tím nic nezmůže. Nelze vyloučit, že Čína jednou USA predstihne, Rusko se tak maximálně znůže na Itálii, možná Francii, Británii těžko.
Souhlasím s tím že na Británii mít nikdy nebude….. takový odpad, jaký zavalil a ničí rozpadající se malou Británii Rus nikdy nepřipustí!
Pokud myslíte muslimy, tak s těmi se Putin paktuje nyní o sto šest.
A dovolí si v Rusku to co v malý Británii????!!!!!!
Bla… bla… bla….
Ale snad nedošly argumenty i takovému intelektuálovi?
Neházejte perly sviním, nebo je nohama zašlapou, otočí se a roztrhají vás.
Matouš 7/6
Říkal mi tatík. Tak se toho držím.
Takže, mladičká, po majdanu 1914 na Ukrajině začal masakr civilistů na Donbase – jen proto, že chtěli mluvit Rusky – jako rodilí Rusové. Vraždení se týkalo nejen dospělých, ale i malých dětí (Alej andělů). Pak se Ukrajina pokusila získat jaderné zbraně, na svém území vydržovala laboratoře na výrobu ZAKÁZANÝCH biologických zbraní – a Šéf Ruska Putin se naštval – 14 dnů před útokem Ukrajiny na Rusko vyhlásil speciální vojenskou operaci. A její výsledky jsou dohledatelné – jde to pomalu, protože Rusi šetří svou sílu ale i ukrajinské civilisty…. Takže ani ne tak do školy – hledej informace (při svých 62 letech ti rozhodně vykat nemíním). Až se ti otevřou oči, vlez sem, je tu dobrá parta.
Ještě doplněk: A nehledej info na ČT1, ani na ČT-Goebels24 – ty už lžou i o tom, pro koho dělají! (A do budoucna je to podle mne dobrá rada!)
Já bych doplnil větu “Buď bude neruský plyn, nebo nebude žádný”, že s největší pravděpodobností bude plyn ruský, nakoupený přes pár prostředníku a označen jako neruský, s patřičnou demokratickou přirážkou. A zvýšíme výrobu levné elektrické energie, aby si němci mohli přitápět přímotopy, Vláda pak půjčí ČEZu dalších pár miliard EURO, aby jsme si jí číst mohli přes burzu koupit zpět. Samozřejmě jak jinak že s nepatrnou přirážkou.
Jako bezvěrce mě napadá jediné : Bože, za co??!!
Nejlepší důkaz, že Bůh neexistuje. Určitě ne ve formě dobrotivého bělovousého stařečka, shllížejícího z obláčku laskavým zrakem na lidstvo.
Jinak by nemohlo jedno z jeho dítek – jistý Bartuška, bohužel taky Čech – říci:
„Jedinou cestou jsou stabilní a věrohodní dodavatelé, kteří nás nebudou vydírat”,
Že nás “vydírá” zrovna Putin tím, že chce a taky dodával plyn za slušnou cenu, to je tak silné kafe, že tomu snad nemůže uvěřit ani nejmilitantnější rusofob. I když …..
Ale mohlo. Ona ateistům uniká podstatná věc, kterou křesťanský pánbů lidstvu daroval. – možnost voly. To, co se hází na boží vůli, není boží vůle, ale jen a jen lidská zvůle. Jenže katolíkům se šiklo vládnout světu skrze virtuálního pánbíčka, pročež Bibli kanonizovali a vyřadili z ní nejen Lolit, ale vše, co by mohlo ohrožovat patriarchát a světovládu. Následky lidské zvůle proto vydávali za boží trest a – málo prostoru. Jen tolik. Člověka údajně stvořil pánbů ke svému obrazu. Znamená to tedy, že byl pánbů de-bil a že v Edenu uhňácal ke svému obrazu nesvéprávno které musí vodit za ručičku a tohle jó a tohle né? Ne! Dal mu svobodnou vůli – cestu člověka a tím odpovědnost člověka.
Tak to já jsem se v tom případě taky nepovedl, protože jsem byl každou chvíli pod obraz a málo k obrazu svému. To je život. 🤣🙋♂️
Kdo ví, kterej obraz byl ten pravej…
Pokud obraz maloval s Boží pomocí Han van Meegeren……
Jen se obávám,že nedostatek plynu bude důvodem k přímému útoku NATO na Rusko.Západ je mistrem v manipulaci a klamání obyvatel EU a obyvatelé jsou po většině rádi klamáni.Pak stačí ve
vhodné příležitosti až lidé budou značně vymrzlí hladoví a budou hledat nepřítele,ukázat prstem a
zvolat,pohledte tam je váš nepřítel,který může za všechny vaše potíže.A ti zmrzlí,hladoví a zmanipulovaní sami začnou volat po válce s Ruskem.
Pokud zavoláme bude nám vyhověno se všemi důsledky,které z toho volání vyjdou.
Oni po té válce v podstatě volají už dnes.
Jednak proto, že žádnou válku ani opravdový hlad a zimu ještě nezažili, ale hlavně proto, že si ji představují jako napínavý válečný film, kde právě oni budou ti hrdinní zachránci světa v poslední minutě před katastrofou. V každém americkémn filmu to přece tak je.
.
Naivní jsou jak třídenní koťátka a proto nemají ani představu, kdyby k té válce došlo, že první, kdo z ní uteče budou naši vládní politici, kteří po té válce tak volají, protože na rozdíl od těch užitečných idiotů-rusofobů mají možnost sami osobně se jí vyhnout
Doufejme, že to mají do švestek a nastoupí někdo jiný – nečekejme, že lepší, ale aspoň se zbytkem pudu sebezáchovy,
Ještě než se babička rozhodla odejít, že ji to tu už nebaví, jsem s ní měl dlóóóuhou debatu a mezi řečí jsem si postěžoval na to, jaký směr nabírá naše republika. Načež mě bábrle řekla abych počítal s tím, že do čtvrt století bude ještě o moc hůř a abych na to připravil i své děti. Já proč. A ona: “Protože to se dostane k veslu rozfrackaná generace co nepoznala válku.” Já ji oponoval že se mýlí a že to a že ono a kdesi cosi.
Babičko, omlouvám se, že jsem ti nevěřil. Mělas – opět -pravdu.
Moudří předci nám chybí aneb, idioty máme, chybí nám Dostojevští 👍
Měl jsi štěstí na moudrou babičku. A taky si její slova pamatuješ a to není málo.
Tak já se za moudrého nepovažuji, ale snažím se také něco předat a stejně mě nikdo neposlouchá. Je to marný. Mládí zhýralé si říci nedá, každý musí se džkou přilepit na zeď a razantně, toto je nejlepší zápis do mozku.
Moje prababička taky říkávala:
Komunisti byli svině,ale ty co přijdou,ty republiku zničí.
A co si myslela o udavači Havlovi se smí publikovat hluboko po 22h😀
Zmíněná babička, těžká antikomunistka, mi krátce po hadráku řekla, že by bylo nejlíp, kdyby zůstali po nějakej čas dál u moci komáři. Což mě, obzvláště od ní, překvapilo a chtěl jsem vědět proč. “Protože nejvíc chlastá hladovej komár. Co komunisti kradli čtyřicet let, bude chtít tahle svoloč nakrást za čtyři roky a po nich zase jiná grupa a po nich další a za čtyřicet let už nebude z čeho krást. Tahle banda aspoň budovala, ale ta nová na to pro samou zlodějnu nebude mít napřed čas a pak už nebude za co.” Naše bábrle by si rozuměli.
Na severu (myslím, že jsme oba že “”Sudet””,)bylo spousty chytrých Čechů….a snad i zůstalo 👍.
P.S.Naše babičky byly moudré ženy.
No ba. Ze Zahrady Čech, jak jsem si i dal na NR do nicku.
No jo vlastně, Litoměřice.Už mi svítá 😀
Tak tak. Od Litoměřic, ne z. Protektotátní hranice byla na konci naší vsi – potok – takže táta chodil do práce z Raichu do protektorátu na takovej jakoby pas. Mám ho schovanej. A v Sudetech jsme se ocitli proto, že u nás bylo o 12 – dvanáct – Němčourů víc, než českého živlu. To byla ta německá většina. By se jeden pos-ral.
Já jsme z Zuckmatlu,příbuzenstvo bylo Teplicích a Tupelburgu,tak bylo ovšm Fricků dost…..a dost jich tam kupodivu po druhé světové i zůstalo.
U nás z pěti set a fous Němčourů dvě rodiny. Správně by odsunutí dospělci zasloužili provaz, že to, až na ty dvě rodiny, byli ercsv-ně
Přesně tohle se myslí výrazem “selský rozum” – ať už tedy vaše babička byla selka, nebo ne. A tomuhle, přesně tomuhle se kavárníci přechytralí posmívají: sami by neuměli ani zaštupovat ponožku, ani dříví naštípat, ale ohrnovat rypáky, to jim jde.
Selka z mlynářského rodu. Vlastně byla dva v jednom – měli s dědou mlýn aj statek. Sakra, taky strojník. Byla. Takže tři v jednom. Protože na Volyni v Gorodku žádný potok, natož řeka, tak když s dědou postavili mlýn, poháněl ho motor zn. Mauser. No jo, ta zbrojovka vyráběla i motory. A protože děda byl sedlák do morku kostí, ale motory mu nic moc neříkali, musela se o něj starat a opravovat ho ona. Jo, a taky obě auta. Traktor ne, ten nechtěli, že by zdusal půdu a lokomobila byla moc mastná. Chtěli si ji koupit až pozdějš. Jenže pak Moskali a banderovci (právě ti mi zastřelili dědu) a válka a pozdějš se nekonalo, páč zase Moskali a bábrle kulačka a Sibiř na obzoru.
To měl. Bábrle a sprostej strejda Jozef, oba těžcí samorosti, mě, dá se říct, formovali. Vlastně není dne abych si na ně nevzpomněl. Ne že bych byl tak sentimentální, i když drobet jo, ale že furt narážím na něco, co mi připomene některé jejich moudro. Přitom se navzájem nemohli ani cítit. Na svatbě jednoho mého bratránka totiž bábrle do všeho kecala, až se strejda nakrk a na celou hubu povídá: “Ančo, bys zkrátka potřebovala pořádnýho utahováka. Pak bys měla jiný starosti a přestala bys do všeho kecat.” A bylo. Babička (od třiačtyřicátého vdova) se těžce urazila a strejda pro ni přestal existovat a to zase urazilo strejdu. Ale! Ale ani jeden toho druhého nikdy nepomlouval. Jo jo..
opr. ty bys
Dřív bylo pravidlem, že co se doma uvaří se doma taky sní….
To by ovšem NATO do pár minut přestalo existovat.
Až se vrátí Trump tak existenci NATA ukončí.
Trump je take jejich. Podivejte se kym se obklopil a kde to tahlo jeho dceru. Je to tkz. rizena opozice, neboli divadelni predstaveni pro ovce.
Ale věřte mi,Že Trump bude mít plné ruce s občanskou válkou a na podporu NATA v čele s tím obrýleným imbecilem času zbývat nebude.
Bylo by ovšem fajn,kdyby dokončil vyšetřování Bideta a Banderostánu,.
Kdepak, oni nechtějí celoevropskou válku s Ruskem. To by zničilo ty jediné hodnoty, které na planetě Zemi ještě jsou. Oni potřebují prostřednictvím totálně nesplatitelných faktur za energie exekučně ukrást za pár korun pozemky, nemovitosti, firmičky, zemědělské farmy, stroje.
Peníze nyní nemají žádnou cenu. Cenu na tomto světě mají už jen nemovitosti, pozemky. Proto za odprodeje v exekucích dají lidem bezcenné papírky, za který si koupí chleba. Ale ty pravé hodnoty budou mít v ruce oni. Oni ví, že válkou s Ruskem by přišli o svoje majetky i o svůj život.
Paní Heleno, to by jste měla přednášet po celé zemi. Jenže to by potřebovala slyšet hlavně ta přihlouplá omladina. Jedna Slovenka to vyjádřila velmi dobře. Vychovali jsme rozmaznaná, osprostená a zdebilizovaná decka. Nechtějí dělat, jenom brát, to říkám já. A ona ještě dodává, je to naše chyba. Ne, nejsou všichni zdebilizovaní, to by nebylo správné říkat, ale je fakt, že většina jsou opravdu rozežraní a nezodpovědní frackové. Zdá se, že v naší zemi nám již s těmito bezmozky došla řešení.
Přesně tak je to vymyšleno. Dostat lidi do sraček, až nebudou mít co do huby a budou zmrzat, najít předem známého nepřítele a BUDE TEPLO AŽ MOC:
Západ udělal znovu tu chybu, že zase připustil, aby jeden nezávislý evropský stát byl bezdůvodně napaden svým militantním sousedem. Rusku navíc Sudety, tedy Donbas, nestačí. Chce ukrást co nejvíce území Ukrajiny. Dobyvačná válka jak za Hitlera. Jen se v Moskvě nepoučili z minulosti. Když vedli obranné války, tak je vyhrávali. Poslední velká dobyvačná válka, v Afghánistánu, stála na počátku rozpadu SSSR a mindráku VVP.
Srovnávat Sudety a Dobas může jen někdo s F73+A52+F100,prože SROVNÁVÁŠ NESROVNATELNÉ!!!!!!
Ty se Vygume řídíš pravidlem(jako celoá havlolejnolahvárenská stoka),že kde strčí rypák amiokupant,tam jde o demokracie,když jde Rus bránit ruskojazyčné obyvatelstvo,které 8 let vraží Banderosvině z Azova a Prvavého prostoru tak je to okupace?????TY SEŠ CHUJ,JAK FOTR TVŮJ!!!!!
P.S. A V SUDETECH VIRKLICH fRICKY NIDO 8 LET NASTŘÍLEL JAKO ŠKODNOU NA POČKÁNÍ,VERSTEH DUMMKOPF?!
Zajímavé sousloví Amiokupant, dnes se většinou všude skloňuje ruský okupant. Samozřejmě až na Pokec a podobná “alternativní” fóra.
Amiokupat….to je správné pojmenování tech vrahů, zločinců, zlodějů a lhářů z uSSa.
Huš!
Bla… bla… bla…
další nýmand, který za zásluhy dostal trafiku, o energetice neví nic viz https://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%A1clav_Bartu%C5%A1ka, ale bude radit.
Zvláštní vyslanec je to proto, že úspěšně absolvoval zvláštní školu?
Ti čummobilisti neví, co to byla Zvláštní škola? Celé to pětilejno tuto školu navštěvovalo, včetně Pekařky! Proto jsme tam, kde jsme! 👎
Ne. Proto, že se co jeden ze “studentských vůdců” hadrákové revoluce úspěšně narval do disidenské řiti obojetníka (jak říkali naši předkové bisexuálům) Saši Vondry. Nebo mu naopak podržel.
Šáša Vondta byl vrchním milcem vodkoviče lahvičky Havla 😉
Toto je echt šmejd. Toho se bál vyhodit ten eunuch Zaorálek, když byl ministr zahraničí, po té co tento šmejd, jako zaměstnanec min. zahraničí, schvaloval to bestiální upálení těch Rusů v Domě odborů v Oděsse.
Také si je sem Zaorálek vozil speciálem na léčení a dával jim azyl…
Vozil je nejen Za-orálek,ale i Strop-nicka do nejmenované nemocnice.Banderoodpad prolezlej HIV, syfilis a otevřenou tu berou a naše lidí lídrovi do Motola aby měl ten mejdanovej ksindl místo 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Omlouvám se, ale ten comp píše hovadilny a já blbec to pošlu jako svou vozitku….. jsem jako ostuda😨😰😔
Proč? Mě se ta vozitka líbí. A ještě víc, jak to svaluješ na comp. Aspoň nejsem sám.
Chci si vylepšit image a nepřiznat, že jsem blbec 🤪🤪🤪🤪
Cituji z Vlka k evropské dohodě o snížení spotřeby plynu:
“A Putin se hroutí….. Jestli, tak smíchy. Je to jen pár dní co Medveděv Západu na další sankční balíček sdělil, že zřejmě touží po tom aby platil za 1000m3 plynu 2000 USD.
1 MWh včera stála 214 Eur. To je asi 100m3. 1000 m3 = 10 MWh. Takže nikoliv 2000 dolárků, ale rovnou 2140 Eur. Což je v dnešním kurzu rovnou 2182 USD….”
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2022/07/26/flash-to-jsou-ale-hlavyeu-bere-rusku-trumf-z-ruky-dohoda-o-snizeni-spotreby-plynu-je-tu/
Pěkně to vedou ti predstaviTELE pětislepence, fašoEU a amiokupantů.
Je mi vás ľúto, najmä ak máte takých celosvetových odborníkov ako je napr. p. V.Štepán https://www.infovojna.bz/article/video-energeticka-suverenita-ceska-je-utopie-musime-zachovat-dovoz-z-ruska-jak-to-delaji-vsechny-ostatni-staty-jsme-proste-zavisly-na-ruskem-plynu-to-je-realita-pro-tuto-zimu-rika-energeticky-expert-vladimir-stepan , nikto ich nepočúva a nechce počúvať. To čo sa valí, zasiahne všetkých v Európe. Ak chce niekto byť nezávislý od ruského plynu, tak to musí robiť postupne a premyslene a to tu samozrejme chýba. Je pre mňa nepochopiteľné ako mohol český národ /vždy ste boli vraj proti Slovákom vychytralejší/ takto nechať zmanipulovať, navoliť si takúto háveď do parlamentu a Volný a spol. nedostal skoro nič z hlasov, ľudí, ktorí vám majú čo dať a povedať prehliadate, v čom ste teda od nás lepší, keď ste si / mali ste možnosť už prehliadnuť situáciu na rozdiel od nás pred voľbami cca 2 roky/aj dlhšie../ sa tu dejú veci na hlavu/.
Nepíšte mi prosím, že to bolo zmanipulované, veď Maďari si presadili Orbána a je tam aj pri možnej manipulácii, takže chyba je niekde inde a my opakujeme rovnakú- je to blbý resp. zblbnutý národ ?
Co byste chtěl po národu, kde je 70% hlupáků. A to si myslím, že je ještě tak 5% statistická chyba směrem nahoru. Za 30 let debilizace národa postoupila nevídaným tempem! Školy, televize, tisk, debilizovali lumíky 24h denně, 7 dní v týdnu, ani poledne nedrželi. No a rodiče se často na výchovu vysrali, neboť museli budovat ty bájné, kapitalistické zítřky, většinou za třetinové platy oproti západním vychechtaným sousedům. Tohle je už jen důsledek
V tom s vami naprosto súhlasím, ale čakal som predsa od českého národa predsa len viac, no nestalo sa a sme si podobní ako vajce vajcu. U nás dopadnú nastávajúce volby podobne-koalícia Hlas-Sas-PS a možno Sme Rodina budú vládnuť ďalej= liberálny hnus a ľudia budú voliť kreténa Fica, ktorý to tu 12 rokov rozbíjal a platil neziskovky a vytváral eurojadro a nemá ani s kým vládnuť v opozícii max s Republika. Idiotický národ, logicky neuvažujúci, jediný s čím sa hádam môžeme pochváliť je len tá 50perc. nezaočkovanosť, čo je však slabá náplasť na idiotizmus.
Ak by niekoho zaujímalo možné politické východisko z matovej situácie, tak potom okamžité odstúpenie Fica z čela Smeru-u, dosadenie Blahu na post predsedu a vytvorenie koalície Smer- Vlasť a Belousovovej strana Národ a Spravodlivosť-porážka liberálov by bola istá, pretože za tichej podpory Republiky by to dali. To by však muselo môj národ osvietiť svetlo božie a to sa asi nestane aj keď sa síce hovorí, že sprostému šťastie praje alebo občas aj motyka vystrelí, porážka Ficovho ega je v tomto projekte nutná.
Slovenští bratři, přeji vám, ať provedete takovou změnu, která vám zajistí skutečný a spravedlivý život ve vaší zemi. Jiné řešení, než odstavení škůdců od moci to nezmění. I když nikoho z vašich vůdců neznám, pan Blaha, alespoň jak jsem ho měl možnost takto na dálku poznat je ten správný syn Slovenského lidu. Hodně štěstí.
Ano, to co jste vyjmenoval je ten hlavní důsledek debilizace této společnosti. Celá tato kolonie v rukou EU je pravděpodobně na cestě do neexistence, neboli zapomnění. Co ale nyní dělat v situaci, kdy 5- 10% lidu této země má ještě duševní úroveň a zralost hodnou názvu lidská myslící bytost. S kým se má provést restart této v současné době většinově zbabělé a zombifikované společnosti. Všechny základní lidské hodnoty byly pošlapány. Současné generace jsou vychovávány v tom nejodpornějším duchu egoismu a nelásky k bližnímu. Kdo ví, co připravovali po válce bratři Dullesové s našimi národy a hlavně s mladou generací, tak ví, že to co se nyní děje je přesný popis toho co naplánovali.
Rozhodne si myslím, že východiskom je obroda jednotlivca- zjednodušene ” Ak sa darí mne, tak nech aj susedovi” alebo pozrite si film “Pošli to ďalej”, mládeži chýbajú správne vzory, oprášiť a hlavne správne vysvetliť históriu /neskreslenú a nemanipulovanú/, ten kto pozná svoju minulosť, dokáže zmeniť budúcnosť… Je toho veľa čo sa dá popísať a vysloviť, ale jednoducho treba začať a nie len hovoriť- to je všetko…
Ač váš nick je “zmatený” příspěvek by měl být vytesán do kamene!Trefil jste to na hlavičku.Podělali jsme si to sami svojí výchovou.Mysleli jsme si naivně,že dobré slovo a příklad je povede po správné cestě.Podcenili jsme bezpáteřnost našich pedagogů a politiků a nechali si ukrást vlastní děti.Ti teď jdou proti nám a netuší,že jdou i proti sobě! Po nás jsou na řadě oni!!!
Ten Vámi jmenovaný pan je opravdu machr. 👍👍👍👍👍
Samozrejme …https://www.youtube.com/watch?v=4Bpvthw9L5M#utm_content=organic&utm_term=youtube%20xaver%20a%20host&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam.cz&title=Xaver%20s%20hosty%3A%20Ivan%20Noveský%20a%20Vladimír%20Štěpán
Děkuji Vám za odkaz 👍
No, aspoň tady na pokecu jsme – Češi stejně jako Slováci – lepší než vy – míněno než vy osobně – v tom, že sem až doteď nikdo netahal národnostní měření pinďourů, zda jsou lepší, chytřejší, či naopak blbější, Češi, nebo Slováci. Za sebe bych strašně rád aby to takhle zůstalo. Není podstatné zda je děravější slovenská či česká loďka, ale je třeba díry vyspravit. Nejlépe by bylo společnými silami, to však, žel, nebude možné a ještě by to nedopadlo. Možná tak za dvě generace. Až na obou stranách vymřou národnostní “měřitelé pinďourů” – na české straně jich je také dost, ne že ne.
Přesně tak, Vale.
Měli bychom především hledat, co nás spojovalo a dodnes spojuje, ne naopak.
Těch “bouračů” států je víc, než budovatelů, nemusíme jim ještě pomáhat.
(Tím nemyslím konkrétně Jo Fa – napsal jen svůj pohled na situaci v obou republikách – ale obecně a v každém ohledu, nejen politickém.)
Ano což se na PP děje. Ne často ale děje se to, já je vždy ustřihnul aby toho nechali. A pak další, když někdo vytvoří hrubku-y. Posměšky, jízlivost a ponižování, že je to učivo 4třídy. Je to veřejná diskuze, ne akademická půda. Jak se pak jako národ máme semknout, když sebou navzájem pohrdáme a povyšujeme se navzájem. Jak to zpíval Jeník Werichů té pohádce, ten umí tohle, ten zase toto a všichni dohromady………
Omlouvám se neznám to doslova a hledat to nebudu, ale však rozumíte.
Já Jofači rozumím a respektuji jeho úhel pohledu, ale dostal jsem bobky, aby se toho nechytil nějaký trolí debil a nevyužil toho.
Je třeba, abychom společně už žádné “””díry”” natož potopení lodi jménem Československo NEDOPUSTILI!!!! 👍
Je ťažko zabudnúť na výroky českých bratrú: Když Slováci chtějí ať jdou” alebo To co chtěli -mají.. Ja si to z čias rozdelenia ČSR dobre pamätám a podobné hlasy z druhej strany a to sú slová prostého lidu, keď som bol po rozdelení v Šumperku na dovolenke.
Vtedy nerozhodoval ľud-nebolo referendum, teraz máme slobodné volby a aj tak si volíme blbov. Aj vtedy to bolo o manipulácii, Sorošovom vplyve a Havlovej zrade, len si to priznajte, zlyhali sme vtedy a zlyhávame aj teraz. Takže sme sa z histórie nijak nepoučili !!
Karel Kryl to pochopil jeden z prvých a aj to zhudobnil, tiež bol prekážkou budovania “demokracie” v Čechách a na Slovensku ako Dubček.
Plně respektuji váš názor, ale jsem silně proti tomu, prezentovat zde co kdo na té či oné straně hranice tehdy řekl. Po hadráku, ještě před rozdělením, jsem jako živnostník zbrázdil Slovensko křížem krážem a znám proto i většinový “hlas lidu” od Bratislavy po Košice. A teď – čemu prospěje, tahat sem zmanipulovaný jak slovenský, tak český, vox populi? Hm… Moje mínění. Víte, já jsem přesvědčen, když tak ty tehdejší “hlasy lidu” z obou stran hranice porovnávám, že i kdyby referendum proběhlo, nic by to na výsledku nezměnilo. Češi by byli silně proti, Slováci silně pro. Mělo Slovensko právo se trhnout? Rozhodně mělo. Měla Bohemie právo ho zadržovat? Rozhodně neměla. Takže tak.
Jo, ještě toto. Dejme tomu že by referendum proběhlo. Slovensko pro rozdělení, Bohemie proti. Jenže slovenský hlas by byl v menšině už prostě proto, že nás je víc. A co dál? Občanská válka? Měli bychom se koukat dopředu, ne se ohlížet zpátky. Jedna z rad mého strýce: “Musíš koukat dopředu. Když se budeš furt ohlížet zpátky dojdeš leda do pr-dele a ještě si rozbiješ hubu.”
Ak budeš koukat len dopredu a neohlížet se, potom sa ti môže stať, že prestaneš mať svedomie, človek musí kontrolovať to, čo po ňom ostáva, inak to môže byť len spúšť.
Mimochodom, kde sa práve nachádza vaša vlasť? Nie je to práve tým neohlížením se?
Ak sa nedokážeme z histórie poučiť, potom sa tá bude neustále s malými obmenami opakovať a teda tvrdenie neohlížet se a koukat jen dopředu je veľmi relatívne, pretože sa budeme točiť neustále v kruhu.
Takto sa práve dostávame k tomu, čo som písal vyššie ako návod-k obrode jednotlivca a ak by som to aplikoval na rozdelenie Československa, tak ohliadnutím nie je to, že Slováci sa odtrhli/oni vás nevymenili za niekoho iného !!/, ale to, prečo sa odtrhli od ČSR.
A teraz budem veľmi tvrdý na vás Čechov, pretože už viac krát sa mi stalo, že vo filmoch najmä dabovaných / bondovka s P. Brosnanom a scéne s kapsulov prevávážajúcou osobu za hranice v plynovode a “tlustá Berta” na plynostanici zrazu Slovenka/ ale aj v českých, ak potrebujete zvýrazniť blba, tak je to zvyčajne slovensky hovoriaci a hlavne cigáň. Odmietate počúvať slovenčinu a hovoríte, že nerozumiete-hlavne mladí, nútite hovoriť našich hercov česky v českých programoch- to je to bratrstvo? U nás Čechovi rozumie každý a dokonca sa snažíme mluvit česky aby sme si rozumeli- z čoho by ste Slovákov chceli obviniť, že vám ublížili?
A je to tady. Jen uvažuji zda je za tím šovinismem úmysl poštvat česko – slovenské diskutéry pokece proti sobě, nebo zda jste se pouze mimo svou vůli odkopal.
Teď jsem doroloval níž a je tu v plné parádě všechno to, čeho jsem se obával a proč jsem napsal co napsal. Najeďte si milan h, 17:10 a pochopíte jak to myslím. Tohle chceme?! Hádky a výčitky? Ve válce, kdy nám všem jde o kejhák, otevírat rány, vzpomínat staré křivdy a bojovat staré války?
vy cesi ste vyborni placete nad tim jak chcu Nemci zlikvidovat cesky narod a sami delate to same Moravanom furt zapominate ze mezi CECHY a SK je markrabstvi Moravske kde ziji Moravane kterym ti darebaci pri prevratu vratit jeji stara prava a kdyz se na Moravskych radnicjch vyvesi Moravska vlajka tak se mozu zlobu zadusit mimo jine Morava pod Cechy nikdy nepatrila pouze patrila pod korunu proto ne ceske zeme ale zeme Koruny Ceske
Ale no tááák… To mám snad psát čechomoravoslezané? Snad jste si už všiml, že včude kde to jde používám pro svou vlast pojem Bohemie, pojem o stovky let starší než země Koruny České, pojem zahrnující všechny kmeny na území Bohemie. Stejně tak používám pojem boem, ne Čech. A když pláčeme nad tím, že Němci chtí zlikvidovat český národ, máte za to, že tím nemyslíme i Moravany a Slezany? Zlobou se nemohou zadusit Češi, ale pragocentristé, to jest vláda! A teď – dejte si tu práci a zjistěte si, kolik je v každé té vládě Moravanů a Slezanů! Mám snad kydat bláto na celou Moravu a dšít na ni síru a oheň jen proto, že fialový sliz je Brňák?! Jsem Čech, národnosti Moravské – kdo to řekl?
Já tě varoval a je to tady. Tys to přivolal. 😢🙋♂️
Kdyžtak Bohemia/Boemia a Boemus či Bohemus. Vy jste tu latinu s češtinou nějak zkřížil.
Nezkřížil. Zjednodušil a přizpůsobil. Hlavně že normál pozná co mám na mysli. Furt lepší než tu na kvadrát blbnout s Čechomoravoslezskem bych nedejbože někomu nešláp na kuří oko. Osobně bych upřednostnil Bohemii, namísto zas-raného, nelibozvučného patvaru Česko. Bral bych i velkou Moravu, akorát že kvůli tomu “Velká” by z nás měli všici srandu. Když jsem autocoural Evropou tak jsem na Západě říkal, že jsem Čechoslovák z Bohemie, páč jak jsem žekl mimo Německo že jsem Čech, tak mě měli za Čečence. Ale o Bohemii měli od Vlámů po Španělsko pojem všude.
Nemuzete byt Cech narodnosti moravske. Nanejvys Moravak, obcan Ceske republiky. A nebo mix.
Já ne. Řekl to o sobě J. A. Komenský. Já jsem když tak po meči Tuhošťan, když už tu máme takhle blbnout.
Vlastizrada. SPOLU do basy, povstání 17.11.89 II a CZEXIT.
Jak se to stabilizuje? Že zničí 2/3 průmyslu a nechaji 1/2 národa vychcípat, když nechtějí zdroje ničím nahradit?
Nebýt 5. kolony Ruska, plán by už dávno nebyl, když za něj nechceme platit. Asi ví, proč nebude.
Celá města topí a ohřívají vodu spalováním plynu.
A cena elektřiny je jen nafouknutá, aby si Emeričtí kurátoři (čti minoritní akcionáři) tzv. vlád přišli na své.
Celá města topí a ohřívají vodu spalováním plynu. Tak jest. Co se stane, až na ty faktury ti obyvatelé bytů a domů nebudou mít? Buď to rychle prodají nebo přijde exekutor a v dražbě to za pár korun koupí někdo z vládní mafie a jejích kámošů. Proto je to plynové divadlo hráno!!
no ale kdyz jich bude moc tak budu muset na lidi poslat zoldaky v jejich sluzbsch
Paní Pavlo, nu frčí tady plán NWO, to je absolutně jasné. Jenže je jisté, že v tom zůstane pouze zdegenerovaná Evropa, Amíci, Kanada, Austrálie a pár pinčlíků. Všechny ostatní národy na planetě mají už anglosasů a Evropanů plné zuby i s těmi jejich 60 pohlavími, zeleným údělem a škůdci zemskými, kteří pouze vnáší nenávist a nesoulad mezi národy. Já jako jedinec tohoto tzv. demokratického pořádku jich mám více jak plné zuby. Hlavně jim vyčítám, že krom toho, že u nás nechali vše rozkrást, rozprodat a zlikvidovat, ještě dokázali takovým neuvěřitelným způsobem znemravnit naši mladou generaci, pro které již základní lidské hodnoty přestávají existovat. O vlastenectví se nemá smysl bavit.
Studoval žurnalistiku na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy a patřil k vůdcům revoluce v roce 1989. Ve svých 22 letech se stal členem parlamentní komise pro dohled na vyšetřování událostí 17. listopadu. O svých zkušenostech z práce v komisi napsal knihu Polojasno. Zisk z prodeje knihy mu umožnil absolvovat cestu okolo světa.
A od té doby a vlastně celý život žije a tyje ze 17. 11 1989. Lehkoživka, hlupák a kolaborant.
to je ten debil co schvaloval ten pogrom v Odese jak to ze nani zavrity a vyhozen z politiky uza schvalovani etnickych vrazd
Omlouvám se ještě za jeden vstup, ale nedalo mi to. Přátelé, mám upřímnou radost z toho, že zde přibývá na pokecu diskutérů. Možná, že se přece jen blíží lepší časy a společnost se začne probouzet. Už jenom to, kolik trollíků vyslala protistrana do souboje proti nám je vlastně pozitivní zjištění.
Tak mám na to odpověď ale bohužel napsat svoji doměnku nemohu, nemám to podložené, ale tuším. 🤣🤣🤣🙋♂️
Tušíte dobře. A sichr nejste sám.
„Jedinou cestou jsou stabilní a věrohodní dodavatelé, kteří nás nebudou vydírat,“ sdělil. Pak se prý ceny plynu vrátí na loňskou úroveň.
Ježišmarja, to je absolutně vyšlemovaný naivní debil který zřejmě neví že už teď Saudi nakupují levný ruský plyn který po patřičných úpravách prodávají jako svůj a za nynější ceny.
Tyhle kusy by měli energetici a plynaři odpojit už nyní. Aby měli čas se začít otužovat.
Když nebude plyn, co s plynovým kotlem? Vyměnit? Za co? V roce 1995 – přímotopy, v roce 2004 plyn, v roce 2018 čerpadla, v roce 2022 – vaťáky. Nesystémovost, diletantství kam se podíváš.
Komunisti, když něco dělali blbě, tak jen proto, že to neuměli. tihle to dělají plánovaně.
S jeho platem ano…a co ostatní? A mimochodem plácá nesmysly, kde se berou tito rádoby odborníci?
Co je to za pitomce !!!! Tak snad mu nebude vadit aby netopil vůbec !
Tak vůdce listopadového HADRÁKU !!!????? Měl by raději zálézt někam do cvokhazu !!!
Do blázince ne. Ten patří do jiného zařízení, kde také nejsou zevnitř kliky.
A komu tim prospějete, co?!?
Německým soudruhům.
KDO TU ZRŮDU PLATÍ
Ešte väčší debil,než sme čakali…
tento fialový gauner počítá s tím že si lidé nechají srát na hlavu jako oni od bruselskoemerickýchzmrdů
Pane admine, co se děje, dělají vám opět nějaké potíže ti zbabělci cenzorští? Není tu dnes žádný článek.
Tak hele, Venco Bartoško, ty už máš patent na to, abychom si na vaření mohli naprdět do flašek??? Tyhle experty miluji – nejradši hráběmi na štorc, ze zadu a pak párkrát otočit. Ne, že by se jim rozsvítilo – ale je od nich pak pokoj. Druhou metodu pak vyzkoušeli už Husiti – říká se jí defenestrace – taky funguje (jsem ateista).
Ktož sú boží bojovníci
a zákona jeho,
prostež od Boha pomoci
a úfajte v něho,
že konečně vždycky s ním svítězíte.
Kristusť vám za škody stojí,
stokrát viec slibuje,
pakli kto proň život složí,
věčný mieti bude;
blaze každému, ktož na pravdě sende.