nezařazené

Aaron Bushnell se upálil zaživa, aby vás přiměl obrátit oči v sloup ke Gaze

Aaron Bushnell se upálil zaživa, aby vás přiměl obrátit oči v sloup ke Gaze

Zhlédla jsem necenzurované video, na kterém se americký letec Aaron Bushnell upálil před izraelskou ambasádou ve Washingtonu a přitom křičel “Svobodná Palestina”. Váhal jsem, jestli se na něj mám dívat, protože jsem věděl, že jakmile si ho jednou vložím do hlavy, zůstane mi tam po zbytek života, ale řekla jsem si, že mu to dlužím.

Mám pocit, jako by mě někdo vzal do náruče a otřásl mnou, o což Bushnellovi asi v podstatě šlo. Něco, co by otřáslo světem a probudilo ho do reality toho, co se děje. Něco, co by nás vytrhlo z vymytých mozků a roztěkanosti západní dystopie a obrátilo náš pohled ke Gaze.

Zvuky ve vás zůstanou víc než pohledy. Zvuk jeho jemného, mladistvého hlasu připomínajícího Michaela Cera, když kráčel k velvyslanectví. Zvuk kulaté kovové termosky, do níž uložil hořlavinu, který se při kutálení směrem ke kameře zesiluje. Zvuk Bushnella, který říká “Svobodná Palestina”, pak to vykřikne, pak přejde na výkřiky beze slov, když se bolest stane příliš zdrcující, pak ze sebe vynutí ještě jedno “Svobodná Palestina”, než nadobro ztratí slova. Zvuk policisty, který na něj znovu a znovu křičí, aby si lehl na zem. Zvuk prvního záchranáře, který policistům říká, aby přestali mířit na Bushnellovo hořící tělo a šli pro hasicí přístroje.

Při hoření zůstal neuvěřitelně dlouho stát. Nevím, kde na to bral sílu. Zůstal stát ještě dlouho poté, co přestal mluvit.

Bushnell byl převezen do nemocnice, kde podle nezávislé reportérky Talie Jane zemřel. Byla to asi tak strašná smrt, jakou může člověk zažít, a tak to mělo být.

Krátce před svým posledním činem na tomto světě zveřejnil Bushnell na Facebooku následující vzkaz:

“Mnozí z nás si rádi kladou otázku: ‘Co bych dělal, kdybych žil v době otroctví? Nebo v době Jima Crowa na Jihu? Nebo apartheidu? Co bych dělal, kdyby moje země páchala genocidu?”.

” Odpověď zní: “Děláte to. Právě teď.”

Aaron Bushnell poskytl na tuto výzvu vlastní odpověď. My všichni si právě teď poskytujeme svou vlastní.

Nikdy bych neudělala to, co udělal Bushnell, a nikdy bych to nedoporučila ani nikomu jinému. Přesto také nemohu popřít, že jeho akce má zamýšlený účinek: upozorňuje na hrůzy, které se dějí v Gaze.

Vím, že je to pravda, protože všude, kde se o Aaronu Bushnellovi diskutuje na internetu, vidím obrovskou záplavu proizraelských trollů, kteří se zběsile hrnou do komentářů a snaží se manipulovat s příběhem. Všichni chápou, jak destruktivní je pro informační zájmy USA a Izraele, když lidé vidí mezinárodní zprávu o příslušníkovi amerického letectva, který se před kamerou sebeupaluje a přitom křičí “Svobodná Palestina”, a dělají vše pro to, aby tuto škodu zmírnili.

V době, kdy píšu tento článek, se s naprostou jistotou objevují lidé, kteří se prohrabávají Bushnellovou historií a hledají na něm špínu, kterou by mohli přetavit v důkaz, že byl špatný člověk, že byl duševně nemocný, že ho na scestí svedli propalestinští aktivisté a disidentská média – cokoli, co by se jim hodilo. Pokud něco najdou, doslova cokoli, pomlouvači a propagandisté s tím poběží, jak jen to půjde.

To je to, co si v tomto bodě dějin vybírají. To by dělali i v době otrokářství, Jima Crowa na jihu nebo apartheidu. To je to, co dělají, zatímco jejich země právě teď páchá genocidu. Lidé ukazují, co by udělali, když reagují na situaci v Gaze, a ukazují, co by udělali, když reagují na sebeupálení Aarona Bushnella.

sdílet na

75 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Gales
26. 2. 2024 19:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Chcimír, dezolát a proruskej šváb. By o něm prohlásili ,,naši” politici.

Jaris.
27. 2. 2024 01:15
Odpovědět  Gales

Zbytecna smrt amika, co stal na spravne strane. Mel radeji vypalit parazitickou Izraelskou ambasadu.

Marian
27. 2. 2024 04:54
Odpovědět  Jaris.

Neviem či existuje správna strana. Skôr osamostatnenie

Marian
26. 2. 2024 19:21
Ohodnotit příspěvek :
     

Hlupák

Putinovec
26. 2. 2024 19:33
Ohodnotit příspěvek :
     

Někdo ho zpracoval a pomohl mu .
U Nás byl taky takový zpracovaný . Palach .

Gales
26. 2. 2024 19:38
Odpovědět  Putinovec

Zneužitej ,,politiky”.

Marian
26. 2. 2024 21:58
Odpovědět  Gales

Zneužitý politikmi možno ešte len bude po tom čo urobil

Putinovec
27. 2. 2024 07:16
Odpovědět  Gales

Každý takový člověk , je zneužitý ideologicky . Mnoho náboženských sekt používalo tuto zvrácenost , jako oběť svému bohu – Démonu .
Dnes se tato zvrhlá symbolická oběť používá jako páka , k výraznější podpoře určitého procesu .
Uvědomte si , že Ten , kdo záměrně zapříčinil svým řízením procesů generačně provokovaný konflikt západu , proti muslimům , kde je židovstvo používané jako jednoduchý , předem odepsaný idiot , skákající na hrábě , se dokáže pomocí vhodné propagandy postarat i o potřebnou oběť , násobící efekt prudkého řídícího manévru .
To , co obdivujete jako projev solidarity , je ve skutečnosti záměrný kalkul , pro oslnění a jednodušší řízení davů .
Zneužívat tímto způsobem psychiku lidí , je zrůdnost a zvrácenost .
A pokud to stále nechápete , tak si vzpomeňte na to , kolik mladých lidí se nechalo zpracovat , až do podoby masového vraha , svých učitelů a spolužáků .
To je stejný projekt , vytvořit biorobota – mučedníka , který je universálně použitelný .

Putinovec
27. 2. 2024 08:23
Odpovědět  Putinovec

Když už je zde téma o tom , jak je možné lidi ovlivňovat , tak zde je něco ze druhého břehu . Můžete tak porovnat , jaký způsob je pravděvěrnější .
https://www.infovojna.bz/article/video-stretnutie-v-lese-s-predkami-alebo-narod-nepoznajuci-svoju-minulost-nema-buducnost-kratky-film

RodoVOZ
27. 2. 2024 13:43
Odpovědět  Putinovec

A co si představit, že to byl velmi morální člověk, který zjistil, že jako člen letectva USA je na té špatné straně a nedokázal s tím žít. Že věřil, že bojuje za svobodu, demokracii svou vlast a náhle prohlédl, že bojuje za zájmy globálních elit, kde život, pravda, spravedlnost nic neznamená a prostě to neunesl.

Aragonit
27. 2. 2024 15:25
Odpovědět  RodoVOZ

Asi tak a ako žid sa postavil proti beštiálnemu vraždeniu v Gaze takýmto svojim obetovaním sa. Možno to niekomu vstúpi do svedomia že mnohí židia sami s tým vraždením nesúhlasia a chcú aby mali palestínci svoj Palestínsky štát.

Marian
26. 2. 2024 19:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Len hlupák lieči utrpenie utrpením. Navyše keby mal len trochu zmysel pre realitu tak by pochopil že dosiahne veľké nič tak ako Palach. Ale za hlúposť sa platí. Keby mali policajti v hlave v poriadku dorazili by ho nech netrpí.

Marian
26. 2. 2024 21:23
Odpovědět  Marian

Palestinu to nezachráni akurát sa umučil jeden človek

Jaris.
27. 2. 2024 01:16
Odpovědět  Marian

Ano, nic tim neziskal. Za tyden o nem nikdo vedet nebude. Smutne.

Marian
27. 2. 2024 05:05
Odpovědět  Jaris.

Alebo mu úchyláci postavia pomník a budú nahovárať a oslavovať aj ostatných čo sa upália. Prvý bol ten Tibeťan potom Palach teraz Aaron však on sa už niekto nájde čo je dostatočne hlúpy aby to urobil. Je to vec ľudskej hlúposti a tá je možno skoro až večná. Akurát utrpenie rozkol medzi tými čo oslavujú to čo urobil a tými čo to neoslavujú. Ale vojnu to ani v jednom prípade nezastavilo a pochybujem že prispelo k jej ukončeniu. Skôr nie.

Marian
27. 2. 2024 05:08
Odpovědět  Marian

Na podobných ľudí treba zabudnúť.

Aragonit
27. 2. 2024 15:46
Odpovědět  Marian

to je tak ako by si chcel tvrdiť že na tých ktorí sa obetovali v boji za slobodu a životy iných treba zabudnúť. To vôbec nie je pravda. Tisíce ľudí sa obetovalo v boji proti Fašizmu. Keby ich nebolo nie sme tu.
Vaša komfortná zóna nepripustí možnosť aby ste šli a riskovali svoj život za spravodlivú vec radšej si počkáte kým to urobí niekto iný… Dokázali by ste zabudúť na človeka ktorý vám zachránil život a obetoval tak svoj vlastný život? Prečo ste nezabudli na Palacha? Preto sa stavali pamätníky padlým hrdinom ktorí hnali fašistu na západ a vojna sa tým pre tých čo si ten teror pamätali a trpeli ním konečne skončila. Zdanlivo zbytočná obeť tohoto vojaka otriasla mnohými ľuďmi a až teraz si uvedomujú čo sa vlastne skutočne deje. Bolo to mierené predovšetkým do vlastných radov do židovskej komunity lebo tí sú opitý svojou vlastnou výnimočnosťou a dopúšťajú sa bezbrehej genocídy

Aragonit
27. 2. 2024 15:50
Odpovědět  Jaris.

to sa nedá posúdiť hneď a celkom isto tento otrasný čin ostane v mysliach tisícou ľudí aj samotných Palestíncov

Aragonit
27. 2. 2024 15:26
Odpovědět  Marian

to nie je isté

Nadia369
26. 2. 2024 23:19
Odpovědět  Marian

Jen mu to nandejte! Z pohodli pohovky, klavesnice snese vsechno, ze ano.Oznacite za hlupaka cloveka o kterem vubec nic nevite. Pisete tady o smyslu pro realitu a nejspis vas vubec nenapadlo, ze on tu realitu genocidy mohl videt na vlastni oci. K tomu co udelal je potreba poradna davka odvahy a presvedceni, ze pomuze lidem otevrit oci a najit svedomi. Pokud se ale z obcanu nestanou zase lidske bytosti, zemrel zbytecne.

Albi
26. 2. 2024 23:46
Odpovědět  Nadia369

1+++++

Marian
27. 2. 2024 00:00
Odpovědět  Nadia369

Choroba a svedomie je rozdiel akurát že nemáte na to aby ste to pochopili

Marian
27. 2. 2024 00:03
Odpovědět  Marian

Kto z Vás po tom čo urobil urobí niečo pre Palestínu. Málokto. A pritom to šlo aj inak nekrvavo.

Marian
27. 2. 2024 00:04
Odpovědět  Marian

A áno zomrel zbytočne len čo rozdeluje spoločnosť a urobil viac zla ako dobra

Marian
27. 2. 2024 00:16
Odpovědět  Marian

A čo sa týka podstaty problému ako takého Palestína a Aaron sú tu kvôli ľuďom čo nerozlišujú rozum a cit a v konečnom rozhodovaní uprednostnia cit pred rozumom navyše falošný

27. 2. 2024 00:24
Odpovědět  Nadia369

Zemřel zbytečně tak jako tak, i kdyby se v té realitě genocidy koupal. Zrovna tak dobře mohl odjet do Gazy a tam proti té realitě bojovat. Jenže to by mu žádnou posmrtnou slávu nepřineslo. Že se upálil? Jeho rozhodnutí, jeho věc, že pohrdl darem života. Doufám, že mu svatej Péťa omlátí klíče od brány o palici.

Marian
27. 2. 2024 00:29

Miluj blížneho svojho ako seba sama. Aaron sa upálil. Milosrdenstvo žiadam nie obetovanie… Aaron uprednostnil obetovanie. Budeme všetci oslavovať Aarona za jeho rozhodnutie veď to je ten pravý cit a pravý rozum že?

Aragonit
27. 2. 2024 16:04
Odpovědět  Marian

Bolo to zúfalé rozhodnutie s tým je treba súhlasiť ale ak preberie niekoho z tých či už na tej ambasáde alebo na inom mieste ktorí v sebe pochovali všetku ľudskosť nemuselo by to byť nezmyselné.

Albi
27. 2. 2024 07:31

Taky chceš Milane naznarčit, že třeba náš Mistr Jan Hus se měl poslušně sklonit před učením Církve svaté katolické, odvolat a zachránit si život, když “páni” přikázali a dát přednost před svědomím životu v církevním chomoutu?

Tos mě tedy hodně překvapil. Já otevřeně přiznávám, že bych takovou odvahu nikdy nenašla a proto asi mě takový přístup k těm obětujícím se za správnou myšlenku, uráží. A zrovna tak domnívat se, že to udělal pro svou posmrtnou slávu.

Pokud se entita nick Marian domnívá, že nazvat někoho hlupákem, místo aby alespon držel hubu a neurážel, je to známka jeho nepatrné lidské hodnoty a netřeba se jím zabývat. Hovado táhnoucí poslušně vůž s hnojem je nekonečně užitečnější, než takoví “Marianové”.

Putinovec
27. 2. 2024 08:30
Odpovědět  Albi

To je ale rozdíl . Hus bojoval proti zlu dobrým slovem a Pravdou .
Nezabil se , byl bestiálně popravený , zavražděný .
Ten člověk , který se zapálil , nic nevyhrál . Místo aby použil svůj potenciál v boji proti zlu , tak se zlikvidoval .
Představte si armádu vojáků bojující proti fašismu , kteří bojují tak , že se demonstrativně zastřelí .
Ten svinský motiv , který toto obsahuje , pochází ze starého zákona , kde měl otec obětovat svoje dítě . Stejná ideologická zrůdnost , vydávaná za svatý akt .

Albi
27. 2. 2024 09:33
Odpovědět  Putinovec

Píšu o něčem jiném.
O slušnosti a pietě vůči jakékoliv smrti, která se pomalu, ale jistě z naší společnosti vytrácí.

Je chucpe vyjadřovat se ke smrti kohokoliv způsobem, jakým tady většina reaguje.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Aragonit
27. 2. 2024 16:14
Odpovědět  Albi

Pekne si to napísal Albi. Radšej ticho postojme kým začneme odsudzovať

28. 2. 2024 15:54
Odpovědět  Albi

Stejné míněni jsem měl, a mám, o Palachovi, Zajícovi, Hlavatém a dalších nominantech na Darwinovu cenu, tzv. sv. Václavem, od dětství toužícím stát se mučedníkem a sv. Vojtěchem, který o to tak dlouho usiloval, až se jím stal, počínaje. Jo, a ze mě se pieta vůči demonstrativní smrti nevytratila, bo jsem ji nikdy necítil a mám hluboko v pr-deli, zda to je či není cynická arogance – po tvém chucpe

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Aragonit
27. 2. 2024 16:12
Odpovědět  Putinovec

Tento svet aj tohoto vojaka bolestne popravil, skrátka tento svet sa premenil na Peklo ktoré popravuje podobným spôsobom milióny ľudí tým že ich doženie do bezvýchodiskových situácii do biedy a chaosu, až na samé morálne dno. Je to zlý svet a našou úlohou je ho naprávať všade tam kde sme, len sa prizerať nestačí, alebo keď sa budeme len prizerať KLADIVO tohoto zla na nás alibistov a nič-nerobenkou skôr či neskôr tvrdo dopadne….

Nadia369
27. 2. 2024 17:03
Odpovědět  Albi

Albi mate pravdu. Ja uz jsem vic nereagovala, protoze z nekterych komentaru je mi opravdu smutno. Mozna by se mohli podivat na film “Cena lidske duse” at vi do ceho jdou.

28. 2. 2024 15:42
Odpovědět  Albi

Mistr Jan se sám neupálil. Kdežto tenhle sebestřed se sám polil i sám zapálil.
Howgh!

Aragonit
27. 2. 2024 15:58

Podľa mňa mu v žiadnom prípade nešlo o posmrtnú slávu. A to pri tej bráne hore budú vedieť veľmi dobre rozlíšiť.

Marian
27. 2. 2024 00:30
Odpovědět  Nadia369

Miluj blížneho svojho ako seba sama. Aaron sa upálil. Milosrdenstvo žiadam nie obetovanie… Aaron uprednostnil obetovanie. Budeme všetci oslavovať Aarona za jeho rozhodnutie veď to je ten pravý cit a pravý rozum že?

Aragonit
27. 2. 2024 16:19
Odpovědět  Marian

Kto si aby si súdil? Keby som mohol tak mu v tom samozrejme zabránim. Toto čo sa okolo nás deje je aj dôsledkom nášho vlastného zla, našej benevolentnosti a lahostajnosti nášmu hedonizmu v ktorom kašleme na to čo sa deje okolo nás, hlavná vec že my si žijeme zatiaľ svoje komfortné životy

Aragonit
27. 2. 2024 15:54
Odpovědět  Nadia369

Presne tak to si napísal výstižne. Tento čin má hlboko otriasť ľuďmi ktorí zašlapali svoje svedomie do prachu zeme

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Bob
26. 2. 2024 20:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Hovoříte o lidské bytosti, tak se vzpamatujte.

Marian
26. 2. 2024 20:17
Odpovědět  Bob

Nemám z čoho

Marian
26. 2. 2024 22:01
Odpovědět  Marian

Palestínu to nezachráni akurát sa umučil jeden človek

Slovan
27. 2. 2024 08:07
Odpovědět  Marian

Jsem stejného názoru, zbyzečná smrt. Jako vlatně všech, kteří zemřeli následkem lidské bezohlednosti a zlobě.

Aragonit
27. 2. 2024 16:24
Odpovědět  Slovan

Otriasla mnohými a tá zloba sa zviditelnila ešte viac na pozadí tejto smutnej zúfalej udalosti

Aragonit
27. 2. 2024 16:21
Odpovědět  Marian

to nemôžeš vedieť

Marian
28. 2. 2024 18:54
Odpovědět  Bob

Vy sa spamätajte ja nemám z čoho.

Karel
26. 2. 2024 20:26
Ohodnotit příspěvek :
     

To s bezcitnými, krutými, nenávistnými židy ani nehne.

Albi
26. 2. 2024 22:16
Odpovědět  Karel

S “nežzidy” rovněž ne – jak jste se právě mohl přesvědčit.

27. 2. 2024 00:31
Odpovědět  Albi

No, mě smrt sebestředného hlupáka, ať se již jmenuje Palach, sv. Vojtěch, nebo Aaron Bushnell, žíly vskutku netrhá.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
27. 2. 2024 08:09

Já to taky nemám rád, člověk nemá právo brát násilím svůj život, který mu byl darován.

Albi
27. 2. 2024 11:18
Odpovědět  Slovan

Nemá právo?
Nemá právo brát svůj život – a cizí může?

Pak to není žádný dar, ale mlýnský kánmen na krku.

Aragonit
27. 2. 2024 16:36
Odpovědět  Albi

Pre žida je najväčším hriechom sa sám zabiť preto keď ich mali Rimania zajať aby nepadli do zajatia losovali a vzájomne jeden druhého zabíjali a napokon los určil že Jozef Flávius ostal nažive posledný a vzdal sa Rímskemu velitelovi v Rimanmi dobytej pevnosti Josapat, ktorej Jozef Flávius ako židovský kňaz velil a úspešne bránil Rímskemu vojsku tiahnuť na Jeruzalem a oddialil zničenie Jeruzalema o celý jeden rok.

Aragonit
27. 2. 2024 16:25

to netrhá ani tým židom čo v Palestíne vraždia hlava nehlava nebuďme ako oni

28. 2. 2024 19:53
Odpovědět  Aragonit

Tzv. palestinci nejsou o nic lepší. Mezi nimi a Židy je rozdíl pouze v možnostech..

pedro
26. 2. 2024 20:42
Ohodnotit příspěvek :
     

Kdyby mu to myslelo a byl pilot, jebnul by to do bílé chajdy, nebo někam mezi zmrdy.

Slovan
27. 2. 2024 08:11
Odpovědět  pedro

Přesně, za stranu a za lidi a šup. Jen kolik už jich bylo i u nás. Mohli být slavní a zapsat se do historie našich dějin.

Lubkral
26. 2. 2024 20:47
Ohodnotit příspěvek :
     

Já si myslím, že se upálil, tak jako říkali o Palachovi, že za nás. Za naši budoucnost. Nejde přece aby okupanti kradli někomu jeho vlast a některé státy, které si říkají, že jsou slušné a demokratické to podpirují…

Marian
26. 2. 2024 21:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Palestínu to nezachráni akurát sa umučil jeden človek

Slovan
27. 2. 2024 08:15
Odpovědět  Marian

….a ti šmejdi, kteří by si to zasloužili na něj koukali z oken a dost možná z toho ještě měli podívanou.

Albi
26. 2. 2024 22:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Tady se ale sešla squadra pokrytců a “hrdinů” nadávajících tomu pilotovi do hlupáků jen proto, že dobře vědí – sami by toho schopni nebyli.

Ale když už jiná slova nenajdou, alespoň z piety.by se mohli zdržet takové sprostoty.

Marian
26. 2. 2024 22:21
Odpovědět  Albi

Sprostosť je oslavovať sebaupálenie čo vy robíte Albi

Marian
26. 2. 2024 22:22
Odpovědět  Marian

Palestinu to nezachráni akurát sa upálil jeden človek

Marian
26. 2. 2024 23:39
Odpovědět  Marian

A povedať o hlúpom človeku že je hlúpy je v poriadku aj keď je už mŕtvy

Marian
26. 2. 2024 23:40
Odpovědět  Marian

Je to len konštatovanie faktu aj keď na druhom svete sa možno poučil kto vie

Marian
27. 2. 2024 20:01
Odpovědět  Albi

Nie nie som schopný sa upáliť pretože nemám v hlave nasraté nasraté aby som sa upaloval.

27. 2. 2024 00:13
Ohodnotit příspěvek :
     

No a je to! Teď už mu Darwinova cena neuteče.

Marian
27. 2. 2024 00:39

Obetoval sa Ježiš. Je otázne či to malo nejaký zmysel. Ježiš na kríži stačí… Nijakého Aarona nepotrebujem

27. 2. 2024 01:36
Odpovědět  Marian

Kristus na kříž sám nevylezl, ani se k němu sám nepřitlouk, stejně jako Mistr Jan se sám neupálil. Kdežto tenhle sebestřed se sám polil i sám zapálil.

Marian
27. 2. 2024 03:11

Jo

Marian
27. 2. 2024 03:46

Kristus vedel že pôjde na kríž ale poslúchol svojho divného imaginárneho priateľa Boha a nechal sa ukrižovať. Skutočne pochybujem že tým niekomu pomohol. Leda jako odstrašujúci príklad. Ale cesty Pána sú nevyspytateľné

Slovan
27. 2. 2024 08:19
Odpovědět  Marian

Já už jsem takových nevyspytatelných cest za celý svůj hříšný život měl a jsem tu “prozatím” furt.

Aragonit
27. 2. 2024 16:43
Odpovědět  Marian

Píšeš ako náboženský fanatik a čo ak Ježiš na kríži nezomrel

Albi
27. 2. 2024 07:53

To má být co?
Po urážkách a nadávkách ještě chyběl výsměch?
“Nemůžeš-li říci o mrtvém nic dobrého, mlč“.

Administrátor
P.A.Semi
28. 2. 2024 01:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Myslím, že přesněji by se “Free Palestine” v tomto kontextu přeložilo “Osvoboďte Palestinu”…

A k tomu, co s tím zrovna dělají Lžidé – zapamatujte si, pokud někoho uvidíte, jak se ho snaží pomlouvat nebo očerňovat, a už mu nikdy nic nevěřte, protože to jsou Lžidovský Lháři, a jsou tu mezi námi spolu proti nám, nejhorší vnitřní nepřítel…

Na druhou stranu, taky tu jsou mezi námi i čestní a odvážní Židé, jako byl asi i tenhle Aaron…

(a právě proto je vhodnější si je zapamatovat podle skutků a ne podle původu…)

πα½