blog

Mezinárodní soudní dvůr neuznal Rusko jak „stát agresora“

Fašistická kyjevská junta se nedokázala prosadit v řízení zahájeném Ukrajinou v lednu 2017 s Ruskem na základě Mezinárodní úmluvy o potlačování financování terorismu (ICFT).

 Mezinárodní soudní dvůr se nepřiklonil na stranu Kyjeva a většina žalob proti Moskvě byla během diskuse zamítnuta.

 Soud OSN v Haagu zároveň neuznal Ruskou federaci jako „stát agresora“ a DLR a LPR jako „teroristické organizace“.

Zpráva zveřejněná na oficiálních stránkách ruského ministerstva zahraničí:

” Mezinárodní soudní dvůr vydal 31. ledna konečné rozhodnutí o řízení zahájeném Ukrajinou v lednu 2017 s Ruskem na základě Mezinárodní úmluvy o potlačování financování terorismu (ICFT). Argumenty ruské strany o neopodstatněnosti ukrajinských narážek zazněly v Haagu: z těch, které Kyjev vyhlásil v průběhu sedmi let v řízení o více než 20 žalobách, soud téměř všechny zamítl a opustil Ukrajinu bez jakékoli náhrady.

Mezinárodní soudní dvůr nenásledoval příklad Kyjeva a zásadně odmítl uznat Rusko jako „stát agresora“. Soud také odmítl ukrajinské narážky, že DLR a LPR jsou údajně „teroristické organizace“.

Tyto závěry jsou zvláště důležité ve světle skutečnosti, že verdiktem soudu Kyjev doufal, že podpoří jeho požadavky na převod ruského majetku ukradeného na Západě a zavedení mezinárodních omezení vůči Rusku.

Kromě toho soud zamítl žádost Ukrajiny v rámci ICFTC, aby bylo Rusko odpovědné za havárii letadla Boeing MH17, a nepřijal tvrzení Ukrajinců o účasti na havárii DLR. Během slyšení Rusko předložilo přesvědčivé důkazy o fatálních chybách v pseudo-mezinárodním vyšetřování incidentu „společným vyšetřovacím týmem“ pod záštitou nizozemské justice.

Pokud jde o události let 2014-2017, Mezinárodní soudní dvůr nepovažoval za možné podpořit argumenty Ukrajiny o údajném zapojení Ruska a vině doněckých milicí při ostřelování vojenského kontrolního stanoviště „Bugas“ poblíž vojenského letiště Volnovakha. v Kramatorsku, kde se nacházelo velitelství tzv. ATO, a pozice ukrajinských ozbrojených sil v Mariupolu a Avdějevce, což naznačuje, že tyto incidenty nespadají pod Mezinárodní trestní zákoník.

Ruská strana zdůraznila zvláštní cynismus ukrajinských obvinění: Kyjev se pokusil prezentovat útoky na vojenské cíle jako „akty teroru“, ačkoli ukrajinské ozbrojené síly ostřelovaly města Donbass těžkými zbraněmi po mnoho let a útočily konkrétně na civilní obyvatelstvo. cíle, včetně náletu na budovu luganské oblastní správy 2. června 2014, zabití civilistů v důsledku dělostřeleckého úderu na zastávku MHD v Doněcku 22. ledna 2015 a mnoho dalších krvavých zločinů.

Neméně cynický je způsob, jakým se kyjevský režim pokusil prohlásit humanitární pomoc obyvatelům Donbasu, kteří trpěli ukrajinským ostřelováním a ekonomickou blokádou, za „financování terorismu“.

Mezinárodní soudní dvůr uvedl, že Rusko poctivě plnilo své závazky spolupracovat v oblasti boje proti financování terorismu, včetně povinnosti identifikovat a blokovat finanční prostředky používané k financování terorismu; vydávat nebo nezávisle soudit osoby, které spáchaly teroristické trestné činy; poskytovat vzájemnou trestně právní pomoc; spolupracovat při předcházení teroristickým zločinům. To je plně v souladu s dřívějšími závěry FATF o vysoké úrovni plnění závazků ze strany Ruska v této oblasti; FATF vyhodnotila tvrzení Ukrajiny jako čistě politickou.

V této souvislosti se závěr Soudu, že Rusko údajně ve dvou případech řádně nevyšetřilo aktivity jednotlivců, kteří podle Ukrajiny shromažďovali v Rusku finanční prostředky na pomoc lidem na Donbasu, setkal se zmatkem. Soud musel jít proti své vlastní praxi a nastavil bezprecedentně nízkou laťku pro prokázání použitelnosti Úmluvy o financování terorismu při úplné absenci známek „terorismu“ nebo jeho „financování“.

V důsledku řízení byly Ukrajině zcela zamítnuty veškeré nároky na odškodnění nebo jiné formy zadostiučinění .

    2. února má Mezinárodní soudní dvůr rozhodnout o přípustnosti další žaloby Ukrajiny proti Rusku, kde ukrajinská strana zpochybňuje skutečnost údajné genocidy obyvatel Donbasu. Oficiální zástupkyně ruského ministerstva zahraničí Maria Zacharovová vyjádřila naději, že soud projeví nestrannost a nezávislost.

Miroslav Kavij

sdílet na

204 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Markýza
2. 2. 2024 14:04
Ohodnotit příspěvek :
     

Ó bohové! Zdravý rozume, vítám tě zpět mezi živé!

2. 2. 2024 14:14
Odpovědět  Markýza

…doufejme, doufejme…

lubkral
2. 2. 2024 15:07

Podle toho mínusu je tü s námi nějakej nácek?

2. 2. 2024 16:07
Odpovědět  lubkral

No jéje!

Markýza
2. 2. 2024 16:16

Zrovna nácek bych neřekla – je to někdo, kdo nemá rád mně, Milana, nebo oba. Řekla bych, že mínusy nejsou ad rem, ale ad hominem.

2. 2. 2024 16:30
Odpovědět  Markýza

Ale jo, aj pár nácků sem občas zabrousí.

ijn
3. 2. 2024 11:55

Nožná ale uzná ISC za stát podporující teroristy ČR,…za dodávky kazetové munice nasazené proti civilistům,……. a jak se naši vlastizrádci budou vymluvat na neznalost mezinárodních dohod i ČR podepsanými,…..ale ČR je nerespektuje, nedodržuje, ale Ústavní Soud ČR české ministry chrání,……co se to v hlavách soudců děje, že neodvolá celou vlastizrádnou vládu porušující Ústavu ČR??????????

Mike
3. 2. 2024 12:43
Odpovědět  ijn

ČR, tedy Česká republika již neexistuje. Tato forma státnosti nám byla odebrána a nahrazena novým názvem Czechia, označující kolonii. Czechia byla za první republiky tuším továrna na mopedy a název fotbalového mužstva. Na zahraničních eshopech už najdete jen “shipping to Czechia,”ale to je jedno. I kdyby nás přejmenovali na Cocotof, o to víc bysme se zavrtali do bruselsko – americké pr:dele.

Pravdomluvny
3. 2. 2024 13:32
Odpovědět  Mike

Pětidemoliční vlastizrada je v půlce “”””vládního období “”””, občané ČR jsou MEZI PŮLKAMA…..

Pavel z Moravy
3. 2. 2024 16:00
Odpovědět  Mike

A přitom podle mne jsme do převratu jako Československo splňovali v životní úrovni ta nejvyšší kritéria ve všech oblastech života. Moc málo států se nám mohlo rovnat. V průmyslové a zemědělské výrobě, zdravotnictví, školství, skvělé kultuře ( film, divadlo, literatura) a určitě i v několika oborech vědecké činnosti. A to jsme byli tak malý stát. Nyní nejsme nic, pouhá bezvýznamná kolonie. Přátelství, kamarádství a lidskost tady úplně zmizelo. Pouze sobectví nabralo vrchu nade vším. Nedávno to dobře a stručně zhodnotil T.H – kolektivismus jsme odmítli a s individualismem a to ještě nebývale sobeckým se řítíme do žumpy zmaru a beznaděje. A není tady nikdo, kdo by nás z toho vytáhnul. Protože ta většina ani nechce, sobci nemají zájem utvořit lepší společnost. Tak si tu hnusárnu všichni vyžereme, my staří chvíli, nu a ti druzí mladší dokud nepochopí co je v životě nejdůležitější.

3. 2. 2024 12:58
Odpovědět  ijn

Z dění bych hlavy soudců nepodezíral…

Administrátor
P.A.Semi
2. 2. 2024 16:32
Odpovědět  Markýza

Asi máte pravdu, to mínus je od jednoho ze zdejších méně inteligentních diskutujících, který je zřejmě naštvaný…

Anonymitu emailů a IP adres tu dobrovolně neporuším (na druhou stranu na to záruka není, teoreticky to může hacker nebo policie vytáhnout, na další stranu není záruka, že to je fakt ten člověk, jehož email tam je uveden),

ale co si myslíte o anonymitě hlasování?

(teoreticky mohu zjistit, když to mínus dává někdo, kdo tu zároveň diskutuje, jinak je k tomu jen číslo… na druhou stranu se tím neobtěžuji zbytečně, že bych třeba koukal, kdo mi dal 50 mínus pod příspěvek, abych zjišťoval, koho mám považovat za “hňupa”… to jako ne…)

πα½

Markýza
2. 2. 2024 17:03
Odpovědět  P.A.Semi

Teď nevím, jak jste to myslel. Hlasování o čem?

Administrátor
P.A.Semi
2. 2. 2024 18:35
Odpovědět  Markýza

Ty pacičky nahoru a dolu… Ptala jste se, kdo vám dal jedno mínus… Když vám to řeknu, kdo to byl, bude naštvaný… Myslíte, že právem?

πα½

Markýza
2. 2. 2024 19:02
Odpovědět  P.A.Semi

Jo tak – ale já to nepotřebuju vědět, děkuju. Jasně, že by byl mínusař asi naštvaný – což je jeho problém. Když si neumí obhájit svoje. Ale já to neprožívám vůbec, nějaké palce tam či tam.
Jo, samosebou mě potěšilo, když Katango řekla, že někdy plusuje ad hominem, ale fakt to neprožívám.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
2. 2. 2024 19:53
Odpovědět  P.A.Semi

😊 😊 😊 😊 😊
Semi, děkuji za potvrzení, jak to tu chodí.
A kdo je potom dává třeba mě? Tak vstřícný už nebudete co? To se to potom špatně “bojuje” proti někomu, kdo má o vás veškeré údaje a nahrává těm názorově vyvoleným. Jak to napsal přítel Pavel.

sergej
2. 2. 2024 19:58
Odpovědět  Slovan

https://t.me/tvsalingrad/10415
Sypejte mínusy, mne to nevadí. 🙂

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 00:50
Odpovědět  sergej

@Slovan – na každém webu někdo dělá správce a vidí do té databáze “z boku”… Tak to prostě je…

Nemám program na hromadné zjišťování, kdo jak kliká… Když to je potřeba, tak to můžu dohledat, je s tím dost klikání a kopírování čísel z logu do databázových dotazů, a nedělám to zbytečně… (a navíc když tu někdo nekomentuje a jen klikne plus mínus, tak ani nevím, kdo k tomu číslu patří…)
A jak jste si mohl všimnout výše, tak to stejně nehodlám prozrazovat konkrétně…

(a to, že tu pacičku, kde jste volili, vidíte zelenou nebo červenou, znamená, že to je někde uložené, že to ten systém ví, i když tu stránku zobrazíte příště…)

πα½

sergej
2. 2. 2024 20:17
Odpovědět  Slovan

A tohle nikdo nesoudí, bodejť podlokajníci.
https://www.facebook.com/100071641332634/videos/2175192422815260/

Slovan
2. 2. 2024 20:39
Odpovědět  sergej

🙋‍♂️ 😊 😊 😊 😊 😊

jiří
2. 2. 2024 22:29
Odpovědět  Slovan

Jen jestli to tu nemínusuje sám semi…

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 00:33
Odpovědět  jiří

Zrovna vy, který jste tu přes VPN volil v mé anketě 32x, si nemáte co stěžovat…

Já také jako leckdo klikám plus a mínus, a dost často proti všem jinak, ne nutně, jak kdy… Leckde nevolím, a leckde volím jen proto, že tam dám tu jedničku proti všem ostatním, abych se někoho zastal… Za leden 2024 tam mám 528 “paciček”, z toho 332+ a 196- …

A print-screenuji si to, nyní jsem si na to napsal program, aby mi ty moje pacičky na print-screenech našel – ony jsou červené nebo zelené, narozdíl od šedých, když jsem tam nevolil… Našel mi 606 print-screenů s barevnou pacičkou (z cca 10 tisíc), za leden 2024, jsou tam duplicitně, 769 dvoj-paciček… (protože něco vidím víckrát, a na jednu obrazovku se často vejde víc komentářů s barevnou pacičkou…)

comment image
(jsou tam duplicitně, ručně to probírat nebudu…)

πα½

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 00:36
Odpovědět  P.A.Semi

Inu, když je nyní mojí hlavní náplní venčit hluchého psa, což mi z určitých důvodů přijde velmi symbolické, mám spoustu času, jako důchodci…
Až pes umře, což vypadá dost brzy, je mu skoro 14 a je dost “mimo”, tak půjdu někam pracovat, a čas na to mít nebudu…

πα½

Joe Arp
5. 2. 2024 16:21
Odpovědět  P.A.Semi

Kefalín, čo si predstavujetě pod hentým práca?

Mike
3. 2. 2024 12:56
Odpovědět  P.A.Semi

Tak nevím, jestli není masochismus prohrabávat se takovou databází. Musíte svou práci opravdu milovat.

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 17:51
Odpovědět  Mike

Což o databázi, to mě baví už dlouho…

Ale číst, co tu píšeme…

A ovšem “práci” ? Já tu jsem zadarmo… Všichni to tu děláme asi zadarmo… (kdysi jsem něco dostal, když jsem to spravil, když to nefungovalo, ale spíš symbolicky…) (kde dnes seženete programátora, který je ochoten něco udržovat zadarmo?)

Pro mě je tu hlavně prostor, kde mě necenzurují, a kde jsou lidi, kteří se se mnou hádají… Nahráváte mi na smeč… (leckde jinde mě mazali, nebo mě ignorují…) A vydávají tu dobré články…

A vrchní Admin (J.) s tím má ještě náklady, když platí za hosting…

Ale nejsou tu reklamy, není tu ani číslo účtu na příspěvky… Nemůže tu Google vydírat, že by ustřihl reklamy, jako to dělají jinde (což zase vím, protože dělám web-admina i jinde)…

πα½

Boomer
3. 2. 2024 18:30
Odpovědět  P.A.Semi

..třeba se to jednou v budoucnosti oberadminovi vrátí, když data někomu poskytne pro výzkum segmentu veřejného mínění v krizovém období naší historie…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
4. 2. 2024 18:41
Odpovědět  Boomer

Nejste tu reprezentativní vzorek…

Slovan
3. 2. 2024 18:51
Odpovědět  P.A.Semi

….i na PP? 😊

Markýza
3. 2. 2024 19:49
Odpovědět  Slovan

A vy si fakt myslíte, že jste vtipnej? Nebo teda ta veselá kupa, jo? Haha.

Slovan
3. 2. 2024 20:02
Odpovědět  Markýza

Ale ale, copák hned tak agresivní reakce? Co je na tom špatného, že jsem se zeptal na co jsem se zeptal. Holčičko co hlavička a vzájenmý zákaz reagování.? No nic asi jsem se zase do něčeho trefil, když ten přískok.

Markýza
3. 2. 2024 20:48
Odpovědět  Slovan

Máte pravdu a normálně na vás nereaguju. Nějak se mi ovšem aktivoval všeobecně obranářský vlčí instinkt 🙂 Semi mi sice někdy jde na nervy, ale je to slušný synek, který do nikoho nereje – na rozdíl od vás.

Boomer
4. 2. 2024 00:11
Odpovědět  Markýza

..no jo, u nás v okolí kdysi operovala parta vedená několika bijci(ne moc tvrdými..)doplněná smečkou ratlíčků, co jenom při candrbálech podrejvali, brali si z cizích stolů cigarety a pití, obtěžovali zadaná i volná děvčata, prostě provokovali, aby mohli nastoupit pod vedením bijce a nějakého protivníka hrdinně kolektivně zašlapat do trávníku. Než se na ně domluvili skuteční tvrďáci a ty bijce rozmazali po betonu i s pár ratlíčky. A bylo po partě…

No a jeden tunajší ratlíček se nedávno kasal, že v takové partě 30 hrdinů byl. Dovedu si ho představit, malej, přitloustlej, upocenej a hloupej, co měl akorát to štěstí, že ho tenkrát nikdo nepřeválcoval, páč vždycky včas zavrtěl ocáskem, že je malej pejsek a vycouval. No, štěstí.. táhne se to s ním dones a dnes je taková dost divná doba, že by mohl snadno narazit na někoho, s kým se v mládí šťastně minul. Ale to bych mu nepřál, na stará kolena….

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
4. 2. 2024 09:44
Odpovědět  Boomer

Ten váš první odstavec: to popisujete bály v místním kulturáku, nebo dění na Ukrajině? 😎 😀
Na naše vodácké a fotbalistické bály taky semtam chodili ratlíci, jenže kluci si s nimi poradili hned v zárodku. Tedy kluci – abych byla přesná: holky je odpálkovaly klukům rovnou do chřtánu a tak to ma byť.

Boomer
4. 2. 2024 13:00
Odpovědět  Markýza

..tohle se fakt dělo v jednom regionu Hané na počátku osmdesátých let, ani esenbáci si s tím nevěděli rady, naštěstí ale zase nebyli tak blbí, aby se nějak zásadně pletli do závěrečného narovnání, o němž byli předem informováni. Jenom požadovali “žádný penál v našem okrsku”. A v inkriminovanou dobu zrovna kontrolovali občanky na candrbále na opačném konci svého rajónu.
Ta banda baronů a jejich zbrojnošů jim dlouho pila krev, navzájem si dosvědčili cokoli, takže nikdy protokolárně nebyli tam, kde nechtěli být, i kdyby tam byli. Zůstávaly po nich jen škody na inventáři a sem tam krvavé fleky na podlaze. Tenkrát se na nějaké žaloby za rozbitou hubu moc nehrálo….

Markýza
4. 2. 2024 13:17
Odpovědět  Boomer

Koukám, že jste to tam měli nějaké živější 😀 a nehrálo se na rozbité nosy, pravda, ani se na ně nežalovalo.

Slovan
4. 2. 2024 10:58
Odpovědět  Markýza

Tak si tu aktivaci laskavě vypněte a až posbíráte to moje rytí, tak pak něco zapínejte. Pavlovi jste nedávno tleskala, když se vás zastal, že nejste z cukru. Hmm, ale jak vidíme opak je pravdou a opět mě osočujete z nějakého rytí.Nepamatuji, do vás to užčitě není, tak o co vám jde. Já pak klidně mohu napsat, že máte potřebu někoho nasíírratt a k tomu se hádat. Že vono vám to chybí……dál to psát nebudu, protože nejsem swyněě a nebudu používat stejné metody, jak vaše obdivovaná modla. Hezkou neděli a slunce v duši.

Markýza
4. 2. 2024 11:30
Odpovědět  Slovan

Bravo, bravissimo! 😀 😀 😀
Musím říct, že teď jste mě fakt pobavil. Jen si nezapomeňte utřít monitor.

Slovan
4. 2. 2024 15:58
Odpovědět  Markýza

Vaše spokojenost je mojí radostí, rád dělám dobré skutky a radost druhým.

Joe Arp
5. 2. 2024 16:26
Odpovědět  Mike

No někdo to má jako jakýsi pofidérní pocit moci nad ostatními, tomu dotyčnému bych doporučoval, shlédnout smrtku v podání Svěráka, která na dotaz o věcech, jenž mají být utajeny praví: “jó milej zlatej my nesmíme ani naznačovat”.

Boomer
3. 2. 2024 18:26
Odpovědět  P.A.Semi

..jo, to máte marný, to vám nikdo neuvěří. Sice vám nedokáží popsat, jak podvádíte, ale jistojistě vědí, že podvádíte…

Administrátor
P.A.Semi
2. 2. 2024 17:09
Odpovědět  P.A.Semi

A ještě k tomu podotknu, že mně se to stává často, že proti 30+ klikám jediné mínus nebo naopak… (jste tu taková monokultura… to se podaří vyjímečně, aby na něčem bylo aspoň řádově vyrovnané hlasování plus i mínus, jako třeba nedávno na Klausovi…)

πα½

Pavel z Moravy
3. 2. 2024 10:21
Odpovědět  P.A.Semi

Tak teď něco mimo mínusy a plusy Semi zvláště pro vás. Když vám řeknu, že až do vašeho slavného převratu, myslím tedy vás ctitelů kapitalismu jsem platil za 2 pokojový družstevní byt se vším všudy 420 korun a v zimě měl teplo i 26 stupňů při platu 2500 – 3000 korun, což nebylo až tak extra, za byt jsem platil zhruba do 18 % mého výdělku, tak se mám od vás těšit na co, na mínusku nebo plusku. Mně tedy tahle hodnocení jsou volná, ty mínusky mne spíše ujišťují, že jsem někde rýpnul do vosího hnízda. Jedinec s rozumným myšlením by řekl, oj to byla paráda, dát pouze 18 % svého platu za bydlení a to nemluvím o manželčině platu, dám mu plusku, ten druhý ale řekne, oj, on je ale příznivec socíku, lupnu mu mínusku. Jak z toho ale ven, co je důležitější, znectít režim nebo uznat, že on ten režim asi tak špatný nebyl, když v něm člověk mohl bydlet a jíst téměř zadara. Nejezdil sice do Španěl a neměl meďoury, ale zato měl brambory za 50 haléřů, 1.5 kg chleba za 4.2 kčs a do práce jezdil za pakatel a do restauračky jsem mohl jít na oběd každý den, když se mi nechtělo vařit. Ale byl to socík, lupněte mu mínusku, to se nehodí takhle tady mluvit. To bychom nebyli přátelé.

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 10:45
Odpovědět  Pavel z Moravy

Inu, pokud své potřeby omezíte na žaludek a postel, tak to tu nebylo špatné… Sice všude lež a přetvářka a strach z postihu, duchovní hodnoty žádné, ale korýtko plné a postel teplá, co víc by dělník potřeboval…?

Inu, ale po převratu a “restituci” se spousta parazitů živí na nájmech, tak zabrzdili výstavbu nových bytů, aby vyšroubovali ceny nájmů…

Víte, mě ale Ekonomické důvody příliš nezajímají, zajímá mě Svoboda a Duchovní záležitosti… (jenže nyní začali už i tu Svobodu omezovat, a to je horší, než drahé byty a jídlo…)

πα½

Gales
3. 2. 2024 10:52
Odpovědět  P.A.Semi

Kolik máš píchanců od Pfájzru?

Markýza
3. 2. 2024 16:32
Odpovědět  Gales

A má to vliv na dojivost?

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 18:13
Odpovědět  Gales

https://pi-alpha.org/Vax6-cz
Další nápis na Slunci o Covidové Vaxxíně – Ďábelská Pouta 666 (2021-09-28, na sv. Václava)… Já jsem se snažil včas, ale nikdo mě neposlouchal…

https://pi-alpha.org/OckThread#p678367
(víte, kolik jsem toho už napsal proti očkování celkově? a proti covidovému očkování jsem začal varovat už v prosinci 2019 předem, viz WPoHC str. 10 dole, a pak celý rok 2020)

https://pi-alpha.org/ockovani (česky 2019-03-26, ještě poněkud naivní…)

https://pi-alpha.org/MzDesinfo (Vyvracení Lží a Dezinformací o Covid, 2021-02-04) Protože mě s nějakým článkem dalo MZČR na jejich prestižní seznam “dezinformací” vedle MUDr. Berana a Václava Klause, tak jsem jim to vyvracel celkově… a jak se postupně ukazuje, měl jsem pravdu, že to má vliv na porodnost…
Viz https://blog.tomanek.com/2024/01/nikoli-prelidneni-planeta-vymira/ grafy, jak u nás klesla porodnost o 10% a má sestupný trend…

(protože předtím jsem dělal programátora zdravotního software a dělal jsem v tom i očkovací kalendáře pro pediatry, nejsem úplně amatér, i když nejsem ani doktor… víte, “semi” znamená “napůl”…)

πα½

Slovan
3. 2. 2024 10:56
Odpovědět  P.A.Semi

Co je vám platná svoboda a duchovno, když byste neměl co do pusy, nebo dát najíst svým umírajícím dětem hlady. Když už jsme u toho, tak čemu byste dal přednost, dětem, nebo mít svobodu a duchovno. Hmm.

Pavel z Moravy
3. 2. 2024 16:08
Odpovědět  Slovan

On asi nikdy manuálně nedělal, takže plný žaludek asi nepotřeboval. Já vídával naše účetní a jiné pracovníky či pracovnice z kanceláří, když si na svačinu v kantýně kupovali 1 rohlík a 5 dkg salámu. Prostě jim to stačilo. Více k tomu není co dodat.

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 18:20
Odpovědět  Pavel z Moravy

Loni jsem měsíc dělal zahradnickou brigádu (sekání trávy na sídlišti), a jedl jsem o dost víc, než když pracuji v sedě u počítače…
A deset let jsem bydlel na vesnici (2011-2021) a pomáhal kamarádům na statku a sklízet seno, občas, trochu…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 18:17
Odpovědět  Slovan

Ale tady nikdo neumírá hlady…

Víte, když lid snáší určitá příkoří, tak ho to utuží a pozvedne, kdežto když si žijí jak prasata v žitě, tak tloustnou a rochní se ve špíně…
(to je takový cyklus – hard times create strong men, strong men bring good times, good times make weak men, weak men bring hard times…)

πα½

Slovan
3. 2. 2024 18:56
Odpovědět  P.A.Semi

….ale já se ptal na něco jiného a néé na nějaký hard times create strong………. Ta si tuace nastala a JE a JÁ ji muším řešit. 😊😋

Slovan
4. 2. 2024 16:00
Odpovědět  Slovan

NIC?!! 😊😊

Administrátor
P.A.Semi
4. 2. 2024 18:46
Odpovědět  Slovan

Hard times create strong men
Česky – co tě nezabije, to tě posílí…

πα½

Pavel z Moravy
3. 2. 2024 11:14
Odpovědět  P.A.Semi

Ó, příteli, mohu li vás tak nazvat, vy nositelé kapíku tak nádherně vždy měníte rétoriku, až je to úsměvné. To víte, že jsem si kupoval knihy, chodil do kina, občas i když málo chodil do divadla, někdy zabrousil do muzea, v televizi viděl většinou hodnotné věci, ne ten paskvil a pakulturu dneška, jezdil a cestoval po vlastech českých a moravských, hlavně miluji hory a přírodu a prostě tak nějak žil. Takže bohužel ve vaší nenávisti k socialismu zůstáváte se svými souputníky osamocen a nic více závadného mi již asi nepředložíte. Je vidět, že vaše myšlení se zastavilo v bodě, kterému se říká popření reality, ale vás to omlouvá, byl jste mladý, když zde proběhnul majetkový převrat. Ale i tak, vysvětlili vám to tak jak potřebovali. Mějte se.

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 18:39
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ohledně Kultury – dali vám náhražku, aby z vás vygumovali Křesťanství… (to je jak když včelám seberou med a dají cukr)

Když srovnáte Baroko, nejen paláce a chrámy, ale i malované chalupy, nebo Secesi, s šedými kvádry paneláků – ty jsou sice účelné, ale cit pro estetiku tím trpí… (a narozdíl od toho, vilové čtvrti na předměstích jsou noclehárny, tam se jezdí leda přespat, kdežto na sídlišti se žilo celkem dobře, protože leccos bylo na dosah, ale že to v lidech gumuje estetické cítění, jsme si tehdy nevšimli…)

Ohledně “ve vaší nenávisti k socialismu” – inu, já jsem pravicový národní socialista… Kdyby místo “s lidskou tváří” tam ještě přidali “s Kristem v srdci”, tak by to bylo fajn a udrželo by se to… Ale bez toho to bylo odsouzené k zániku…

πα½

Janaz
3. 2. 2024 21:46
Odpovědět  P.A.Semi

Jak si mladej tak si blbej. Keby nebolo kultúrnych počinov za socializmu, tak by celá dnešná pakultura pozostávala zo šašov v tv a hnoja , ktorý rozmetaju.

Administrátor
P.A.Semi
4. 2. 2024 01:52
Odpovědět  Janaz

Je mi 51… Zas tak “mladej” nejsem…
TV vám vymývá mozky…
πα½

Pavel z Moravy
4. 2. 2024 12:03
Odpovědět  P.A.Semi

Vy jste absolutní fanatik, přesně takoví v minulosti upalovali své bratry a sestry převychovávali je křížem a mečem na tu jedinou samospasitelnou víru, pravicový národní socialisto. Bavíte mně čím dál více. Takže úchvatná díla literatury, krásné divadelní hry, filmy, úžasná muzika nám vzaly tu pravou kulturu – tedy křesťanství. Větší bláboly lze stěží pohledat. Křesťanství je o hledání lásky a pochopení druhého i s jeho nedostatky. A co vy, jak se hodnotíte na stupnici lásky a pochopení k druhým? Fanatismus není křesťanství.

Joe Arp
4. 2. 2024 12:16
Odpovědět  Pavel z Moravy

Zrovna jsem se ho chtěl zeptat, jak mu šmakuje současná hlava křesťanů, a jestli ne, tak jak proti ní bojuje (konkrétně on). Ale nezeptám, litanie jako kol vysvětlování významu duhy už neabsolvuji.

Administrátor
P.A.Semi
4. 2. 2024 18:56
Odpovědět  Pavel z Moravy

To spíš vy jste fanatický Ateista, i proto se mi to snažíte vyčítat… Tříska a Trám… Podobně i s “nepochopením”…

Nějak ignorujete dva tisíce let historie, gotiku, renesanci, baroko a další… S tím se Ateistický “Socialistický Realismus” dá jen stěží srovnávat…

Úžasná muzika? Kde jste ve srovnání s Beethovenem nebo Mozartem? S Gregoriánskými chorály? To je právě to, že vám ty moderní Country a Popové odrhovačky připadají “úžasné”, protože vám ustřihli Historii a sebrali skutečná měřítka kvality…
(Ale třeba Pink Floyd hráli opravdu kvalitní věci, zřejmě i Beatles převzali leckteré staré metody a dali tomu nové formy, nevím… Je v tom vývoj a měli na co navazovat…)

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
skeptik
3. 2. 2024 14:03
Odpovědět  P.A.Semi

Vzhledem k tomu co se děje v celé Evropě – kdo se odváží zveřejnit svůj názor, který je v rozporu s názorem, který musí všichni povinně převzít, tak je vyhazován ze zaměstnání a dokonce odsouzen natvrdo, tak je úsměvné říkat, že “Sice všude lež a přetvářka a strach z postihu”…
A prý žádné duchovní hodnoty… se musím smát jak jste pěkně ideologicky zpracovaní.

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 18:22
Odpovědět  skeptik

Inu, v poslední době (od Covidu a od té doby, co Brexitem a volbou Trumpa lid dokázal sílu Alternativy) se to tu kazí a to rapidně… A to je horší, než vysoké ceny…
πα½

Bety
3. 2. 2024 16:29
Odpovědět  P.A.Semi

Já s vámi nesouhlasím. A se mnou by s vámi nesouhlasili všichni lidé, kteří si celé věky vydělávali na živobití prací, nebo spíš dřinou, a přitom neměli dost jídla o teplé posteli ani nemluvě.
Jen díky sociálnímu hnutí a pak úspěchu SSSR se tohle začalo měnit a teď vytýkáte socíku, že měl nějaké chyby, jakoby měl
povinnost být dokonalý, když lidé jako takoví mají do dokonalosti
pěkně daleko.
Nikdo se nemůže cítit svobodný, když je svázán půjčkami a hypotékami, nemůže si dovolit třebaže jen z těch vámi opomíjených finančních důvodů slovíčko proti šéfům, kteří si
s uspokojením otírají o své podřízené boty – a tomu vy říkáte
svoboda?? Nařízení a zákonů máme milion, ale pro zbohatlíky neplatí – a spravedlnost ? Té se nedovoláte. Teď nás drtí Green Dealem, imigrací, kdo se nedal vakcínovat byl lump … a nejraději by měli pěknou vyhlazovací válčičku do které nás vtahují.
Kde máte tu svobodu?? Leda tak svobodu chodit do bordelu, tu tedy máte. Jestli vás to duchovně povznáší….

Pavel z Moravy
3. 2. 2024 18:19
Odpovědět  Bety

Tito velmi málo z vašich argumentů přiznají. Nabouralo by jim to jejich vidění světa.

Slovan
3. 2. 2024 18:58
Odpovědět  Pavel z Moravy

😊 🙋‍♂️ 😋 😊 😊 😊

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 18:47
Odpovědět  Bety

Jak daleko mají lidé k dokonalosti je otázka výchovy ctností… (nebudou nikdy “dokonalí”, ale je otázka, kam směřují, co se velebí a co se haní…)

Jestli si vezmete hypotéku nebo ne je vaše svobodná volba, ale pak z ní nesete důsledky…

A “Spravedlnost” neznamená “Rovnost”…

A ano, nyní se to rapidně kazí… Tak asi do 2014 bylo celkem fajn…

πα½

Slovan
3. 2. 2024 19:08
Odpovědět  P.A.Semi

Semi já to vidím tak a muším uznat, že jste dobře připravený diskutér. A kvalitně odrážíte konkurenty. 👍👍
Ale to je tak jakobych tu úroveň přirovnal Brazílie proti Kotěhůrkám. Vy jste zřejmě profík, ale bylo by zajímavé, kdyby na tyto stránky zavítal diskutér, věcí znalých. Protože JÁ jsem velice přesvědčen, že tuna máte současně soupeře z Podkopné Lhoty. Proč tu tyhle mistři nejsou je jasné, bo nemají čas se zabývat takovýma pííčoovinaama, které tu řešíme. 🙋‍♂️

Janaz
3. 2. 2024 21:40
Odpovědět  P.A.Semi

A v tom tvojom kapitalizme tie tvoje duchovné záležitosti a sloboda len prekvitá, že? Tak slepého som už dávno nestretla.

Pavel z Moravy
4. 2. 2024 12:14
Odpovědět  Janaz

S ním je zbytečné diskutovat, je to bezvýsledné. Ten je zapouzdřený ve své jediné pravdě. S pravičáky je to stejné, ti válí pouze tu svoji kuličku a nevidí na ní sebemenšího smítka i kdyby jim natvrdo to smítko vlezlo do oka. To je sebestředná ekipa, se kterou se nedá diskutovat. Prostě jejich pravda je ta jediná, vidíme to koneckonců na té kamarile zemských škůdců. Kolik vynikajících levicových vůdců přiznalo své chyby a omyly na rozdíl od těchto zfanatizovaných pravičáků. Prostě dobře slouží v předklonu svým nadřízeným páníčkům. A tam se odpor netrpí.

Administrátor
P.A.Semi
4. 2. 2024 19:00
Odpovědět  Pavel z Moravy

Vždy, když o mně něco zkusíte psát, vzpomeňte si na zlaté pravidlo z Křesťanství – Tříska a Trám !

To s vámi je možná zbytečné diskutovat a máte “jedinou pravdu”, která je blud, ale aspoň mi nahráváte, abych vám vyvracel zas další a další argumenty, on to na tom příkladu možná pochopí pak někdo další, kdo bude méně zaslepený…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
katango
2. 2. 2024 17:28
Odpovědět  Markýza

Plusy taky, markýzo.

Markýza
2. 2. 2024 17:34
Odpovědět  katango

Až tak? No že necháváme děkovat pěkně 🙂

zdendulka
2. 2. 2024 18:43
Odpovědět  lubkral

asi jo 🙂

Sleletor
2. 2. 2024 19:18
Odpovědět  lubkral

Všude se nějaký nácek najde, přece nechtějí být češi dokonalý.

Pipa
2. 2. 2024 19:29
Odpovědět  lubkral

Nácků je v Česku mnoho, jsou to všichni podporovatelé ukrajinského bandera nacistického režimu od hradu dolů.

Markýza
2. 2. 2024 16:20

No, nevím….právě jsem doposlouchala tohle: https://1url.cz/EuS8X Přestože ten chlápek myslím není ani ekonom, zřejmě má přirozený cit pro peněžní toky a takové věci. Připadalo mi to velice reálné, zvlášť proto, že ho semtam poslouchám a dost se trefuje. Tak schválně, co vy na to.

Markýza
2. 2. 2024 16:24
Odpovědět  Markýza

Jen že tam upozorňuje, že na ony peněžní toky nebude mít vliv žádná vláda.

2. 2. 2024 19:44
Odpovědět  Markýza

Tak se juknul. Hm… Zůstanu radši u profesionálky Švihlíkové – pohled zleva, profesionálky Šichtařové – pohled zprava – a u profesionála Stanka – souvislosti a pohled ze všech stran. A občas se zastavím u několika dalších profíků, jak ti se na to či ono koukaj. A pak si to holt musím všechno přežvejkat.

Markýza
3. 2. 2024 16:33

Ty taky. Jen tenhle že na to kouká zase odjinud.

2. 2. 2024 16:33
Odpovědět  Markýza

A helemese, toho neznám. Díky. Juknu se.

Gales
3. 2. 2024 10:54

Prej vláda za nic nemůže a za všechno si můžeme sami.Už tím že jsme.Blábol.

3. 2. 2024 13:02
Odpovědět  Gales

Je to manipulace. Ale nemám náladu to rozebírat. A proč taky.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Vaska
2. 2. 2024 17:59

no až se do voleb vložej sudeťáci (rozuměj – falšovací softtware) tak bude vše jasný – na věčný časy žééé soudruzi

Vaska
3. 2. 2024 09:29
Odpovědět  Vaska

teď mě tak napadlo že to může bejt ještě horší – vono totiž v tom korespondenčním hlasování můžou hlasovat i banderovci

Pravdomluvny
3. 2. 2024 09:55
Odpovědět  Vaska

Přesně, Banderonacisti ve valné většině dostávají české občanství na které NEMAJÍ NÁROK!

Gales
2. 2. 2024 18:11

ANO od začátku stojí na straně Ukrajiny a podporuje ji. Babiše nadzvedlo zařazení mezi „bakterie ruského světa“

Pravdomluvny
2. 2. 2024 18:17
Odpovědět  Gales

Blbiš je šestou stranou pětidemoliční vlastizrady 🤮

2. 2. 2024 19:24
Odpovědět  Pravdomluvny

Spolu s Rajchlvší plán bé soukmenovců globalizátorů – ale nemusí jim to vyjít. Jakože si myslím, že jim to nevyjde.

2. 2. 2024 19:20
Odpovědět  Gales

Ale je to s ním docela sranda. Ted jsem na tv bureš narazil na vidko s Babišem v Č. Lípě z nějaké jeho nalejvárny. Za to Burešovi ze Štětí velký dík, že na svou tv hodí i rusínského Bureše z ANO, bysme byli ve vobraze co a jak. Tak jsem zvědavej co tam bude zase perlit a jaký sebechvalný vlny bude dělat – a taky jestli tam zmíní postoj ANO k Ukrajině a jakej na to bude ohlas. Ale hádám že žádnej, že tam jsou hlavně jeho příznivci. Jestli chceš, tak se taky potěš – nebo zdravě nas-er: https://www.youtube.com/watch?v=Y51uObSXHl0

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
3. 2. 2024 08:49

Čekáš jeho sebekritiku na vlastní předposranost směrem k vlastním lidem prolhanost v každém slově stejně,jako “”””na Godota””””(

3. 2. 2024 13:12

Tak už zkouknul. Přesně jak jsem očekával. Takže očekávám, že mu na to opět naskáče hafo vovčanů, neb očekávám, že k žádné revoluci v myšlení u nich nedošlo.

Pavel z Moravy
3. 2. 2024 16:16

Milane promiň, zbavíte se fijalových a co dál. Jaký koncept nastolí tahle případná trojka? Pokračování v EU a NATO nebo svrchovanost země a obnovu? A ke skutečné změně je potřeba, aby národ zabral na své převýchově mladých směrem k hodnotné práci a ne pouze k nějaké šolichačce za krásné prašule na kterou si většinová omladina zvykla. Ale chápu, že nějak se začít musí, ale prostě já v zázraky nevěřím.

4. 2. 2024 00:46
Odpovědět  Pavel z Moravy

A já snad jo? Ale mohli by ten držkopát drobet přibrzdit, než Gosudar začne denacifikovat a deamerikanizova tu “naši” fašistickout euroříši. Tedy aspon doufám, že bude muset, aby byl klid. Víc si od nich neslibuji. Hm… Ale k volbám do euroříše – poprvé v životě – přesto půjdu. Hodím to “Stačilo”.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
jiří
2. 2. 2024 20:47

HARVESTING LIDSKÝCH ORGÁNŮ, ANEB CO SE DĚJE NA UKRAJINĚ… (VIDEO)
Harvesting lidských orgánů, aneb co se děje na Ukrajině… (video) | Myšpule Svět.org (myspulesvet.org)

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
2. 2. 2024 21:21
Odpovědět  jiří

Dík, ale už jsem jich viděl dost.

Pijack
2. 2. 2024 14:19
Odpovědět  Markýza

Vidím v tom nebývale vyspělou diplomacii Ruska. Liberální amatéři jim nesahají ani po kotníky a tak musel mezinárodní soud smeknout. Jinak by tu ostudu nesli dost dlouho.

2. 2. 2024 16:27
Odpovědět  Pijack

Věci, které Rusům ze srdce závidím: Většinová sounáležitost s Matičkou Rusí – tedy bytostné vlastenectví a odhodlání bránit své hodnoty třeba proti celému světu, diplomacie pod vedením Lavrova, zahraniční rozvědka, a tým Putin a spol. který osobně považuji za soustředění nejlepších mozků planety. Jistě, i jinde se najdou odborníci na jejich úrovní, jenže jsou roztroušeni po celém světě, čímž je vyloučena jejich spolupráce.
A že autoritářský režim? No a? Jak chcete vyhrát válku – navíc obrannou válku – bez autority, která to vše zastřešuje a jíž lid věří?
Jediný problém vidím v ruské páté koloně. Leč i na ni dojde. Tím si jsem jistý. Akorát si “házím kostkou” kdy se tak stane – zda před volbami, které se valem blíží, či až po nich. Ale že jedním z prvních kroků, který tým Putin a spol. po volbách učiní, bude schválení nové, už ruské ústavy, na to bych vsadil svýho vohniváka proti Lejnový vysušený švestce.

Markýza
2. 2. 2024 17:01

No hlavně nevím, co je komu do toho, pokud ten “autoritářský režim” nikomu nevnucují.

2. 2. 2024 19:33
Odpovědět  Markýza

A vo tom to je, páč je to nedemokratické!

Ladislav 💤
2. 2. 2024 14:22
Odpovědět  Markýza

Už to četli i zločinci na NEústavním “soudě”?

Jura S
2. 2. 2024 14:39
Odpovědět  Ladislav 💤

Nemyslíte snad tech 13 okrádačů důchodců ? Lidský hnus co kálejí na své rodiče ?….

Joe Arp
2. 2. 2024 15:25
Odpovědět  Jura S

Ten dobytek už rodiče nemá, sami jsou excelentně zajištění “důchodci”, bohužel z našich daní!

Pravdomluvny
2. 2. 2024 15:52
Odpovědět  Ladislav 💤

Pokud ano,jsou tajné pokoje na ARU a JIPCE plně obsazené 🤓

Albi
2. 2. 2024 15:26
Odpovědět  Markýza

Jenže – co teď?:
V důsledku řízení byly Ukrajině zcela zamítnuty veškeré nároky na odškodnění nebo jiné formy zadostiučinění

Zelenský nebude mít možná ani na chleba a paní Zelenská na nové šatičky, kdyby ten očekávaný “penězovod” vyschl!

Markýza
2. 2. 2024 16:20
Odpovědět  Albi

A zmlátí pyjanistu po hlavě kabelkou Vuitton…….. 😎

Markýza
3. 2. 2024 16:37
Odpovědět  Markýza

To je neuvěřitelná………..jak ji nazvat? Nechci urazit dobytek ani drůbež, natož pohlavní orgány……právě jsem shlédla titulek, že je to prý “ostudné”, když je Evropa unavena válkou na Ukrajině. Tak nevím – došly jí děngy na Vuittony, nebo co? Celé jsem to nečetla, taky mám jen jeden žaludek, ale mrkla jsem se do diskuse…..inu, jeden hlas tam jde 😀

Pavel z Moravy
3. 2. 2024 10:41
Odpovědět  Albi

Jenže Zelenský tady celou Evropu globalistických poskoků řídí. A v Evropě současnosti, nevím jak na západě, ale zde na východě žádný vůdce typu Mahátmy není. A to ani Orbán či Fico. Jsou také příliš ukotveni v eurosojuzu, neboť samostatnost jejich zemí není jejich prioritou. Přišli by o čmrdlíky a to by jim občanstvo neodpustilo. Být chudší ale volný a svobodný, copak tohle je cíl rozmazlené mladé generace? Lépe být závislý a otrok, ale mít alespoň trochu čmrdlíků, to jsou jejich hodnoty. Takže o skutečné svobodě si můžeme nechat pouze zdát. Ale kdo si myslí, že i bez změny systému se tady s tím dá něco dělat, tak ať si to myslí a čeká na spasitele. Žádný nepřijde. Není tady a šel by navíc proti mocné finanční lobby a to nebude dovoleno. A kdo by ho kryl?

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 18:50
Odpovědět  Pavel z Moravy

Zelenský nic neřídí, to je komik a hraje podle režisérů, které na scéně nevidíte…

πα½

Markýza
2. 2. 2024 17:40
Odpovědět  Veny232

Mám, pěkný. Posílám oplatku: https://1url.cz/QuSx3
Ona je hezká muzika už snad jen na netu, zato tam hromady.

Boomer
2. 2. 2024 20:32
Odpovědět  Markýza
Markýza
3. 2. 2024 08:51
Odpovědět  Boomer

Děkuju. Ano, vlková má jasně zlaté zářící očičky a když něco otravuje, taky jí říkám “zlatý voči” 🙂

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 10:50
Odpovědět  Markýza

Mí psi mívali zelené oči a vrtěli ocasem, když se na něco těšili, a červené oči, když měli zlost… Zlaté oči jsem u psů zatím neviděl, tak nevím, co znamenají…
πα½

Markýza
3. 2. 2024 13:00
Odpovědět  P.A.Semi

Ona je čévéčko, proto má zlaté vlčí oči, ale co znamenají taky nevím.

Boomer
3. 2. 2024 13:12
Odpovědět  Markýza

..oči má zlaté po genetické linii karpatských vlků, no a to znamená, že toho má po karpaťácích mnohem víc, kupříkladu výrazný sklon k monogamii…

Markýza
3. 2. 2024 14:16
Odpovědět  Boomer

Monogamii i polygamii má chudák zakázanou – je výrazně rodinná nátura a já nebudu dělat takové chovné prasárny, jako se dělat musejí…..a celou vlčí rodinu holt mít nemůžu.

Boomer
3. 2. 2024 17:43
Odpovědět  Markýza

..a z těchto důvodů mám psy, páč si nedovedu představit, že bych měl “dát pryč” byť jen jedno jediné štěně, nebo cvičit psy na zakázku pro někoho… prostě liška Malého prince.

Markýza
3. 2. 2024 19:56
Odpovědět  Boomer

No já to vyřešila vysvětlovací přednáškou – prozatím to funguje, ale samozřejmě když hárá (čévéčka jen jednou ročně) musíme oželet všechny klučenčí kamarády. Naštěstí máme nejlepší kamarádku holku a ony si to hárání sesynchronizovaly, takže je to jen jeden měsíc v roce.
U nás byla veškerá výchova psů na mně, takže jsme měli vždycky čuby, to se mi líp zvládá.
Štěńata jsem občas mívávali, ale právě proto děkuju, nechci.

katango
3. 2. 2024 10:55
Odpovědět  Markýza

Naše Pankratěvna Praskovna taky. Já jí říkám Zlatoočko. Kocour ne, ten je má dozelena, ale PP… A kočky většinou neotravujou, jen se podivujou nad zabedněností a neochotou svého personálu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
3. 2. 2024 14:17
Odpovědět  katango

My měli kdysi kočku s tak zářivě smaragdovýma očiskama, že se na to nedalo vynadívat.

2. 2. 2024 23:53
Odpovědět  Markýza

Na ukázku posílám záznam z utkání zdravý rozum versus “demokrat”. Docela mě to před spaním osvěžilo.
https://www.youtube.com/watch?v=E2FjJSkQXhU

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
3. 2. 2024 08:36

Skalický super. 👍👍👍

Markýza
3. 2. 2024 14:18

Pěkné – jen teda ten Nádvorník byl taková argumentační pralesní liga.

Pijack
2. 2. 2024 14:17
Ohodnotit příspěvek :
     

Tuhle zprávu by mělo obdržet i naše Ministerstvo zahraničí a celá vláda, hlavně ti zfanatizovaní vymaštěnci, co chtějí vypouštět na Rusko jaderné hlavice… Dvořák ze STAN, který to zuřivě na ČT obhajoval. Nechutné divadlo !!! A po přečtení bych těm grázlům a náckům ještě s chutí rozkopat jejich cynické a drzé ksichty. Ten Dvořák snad musí být z rodiny gestapáků, nebo tak něco. Prostě STAN = největší svině v České politice od roku 1945.

Markýza
2. 2. 2024 14:38
Odpovědět  Pijack

Je možné, že jim to kapánek schladí hlavinky. A co Markét? Alzákovi věnovala tričko “Rusko je teroristický stát” nebo tak nějak…..kam ho teď chůďátko Alzák vynese? Možná do rakve?

Albi
2. 2. 2024 15:37
Odpovědět  Markýza

Hlavně ale ministryně války neměla tak spěchat s podepsáním smlouvy na F-35, které ještě nejsou připraveny k dodání (naštěstí!) a možná ani nebudou, protože je nestačí vyrobit.

Miliardy USA ale určitě vysoudí v arbitráži, máme své zkušenosti (kauza Diag Human – asi jsme zaplatili, protože už je dlouho “ticho po pěšině”)..

Markýza
2. 2. 2024 16:21
Odpovědět  Albi

Jojo, Diaghůman už je zaplacenej, pár let tomu nazad.

Gales
2. 2. 2024 20:10
Odpovědět  Markýza

Židé se dohodli.

Markýza
3. 2. 2024 08:54
Odpovědět  Gales

Huš

Honzas
2. 2. 2024 14:18
Ohodnotit příspěvek :
     

Ještě počkáme na vyjádření Ukrajiny a pak už se jenom budeme popadat za břicha. Co ten zelený skřet zase vymyslí?

Jura S
2. 2. 2024 14:41
Odpovědět  Honzas

Doufám, že si tou Pávkovou pistolí konečně propláchne kebuli…

Pravdomluvny
2. 2. 2024 15:54
Odpovědět  Jura S

Toho by byl schopen chlap,ne kokaintranska.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
2. 2. 2024 16:22
Odpovědět  Jura S

Já si myslím, že na to je přílišný pos.era.

Trojta
2. 2. 2024 18:51
Odpovědět  Jura S

Myslíte jako že si to nechá projít hlavou?😂

Markýza
2. 2. 2024 19:05
Odpovědět  Trojta

A teď – kardinální otázka:
prožene si kuli hlavou, nebo hlavu kulí? 😎

Pravdomluvny
2. 2. 2024 15:53
Odpovědět  Honzas

💩💩💩💩,jako obvykle 😎

Jura S
2. 2. 2024 14:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Budou snad VLÁDNÍ PRASATA ještě odsuzovat lidi, kteří si dovolí říct, že “Rusko není AGRESOR” ?

Albi
2. 2. 2024 15:39
Odpovědět  Jura S

Samozřejmě, že budou. Jinak by se USA-protektor zlobil.

Pravdomluvny
2. 2. 2024 15:55
Odpovědět  Albi

Po volbách se Petro Fialenko Banderonacistovič dobrovolně odstěhuje do Banderonacistánu….i s pětidemoliční vlastizradou.

Aleš
2. 2. 2024 14:40
Ohodnotit příspěvek :
     

Teda mezinárodní soudní tribunál neoznačil Rusko jako agresora ale naše justice odsoudila řadu lidí za schvalování ruske “agrese “.
Budou rozsudky anulovány a soudci vyhozeni na hodinu ?

Markýza
2. 2. 2024 14:42
Odpovědět  Aleš

Áá, to se nám to ale hezky zamotává! 😀 😀

Ladislav 💤
2. 2. 2024 15:46
Odpovědět  Aleš

A samozřejmě milionové odškodné! Jako u těch, co si říkají “politici” když jsou vykopnutí!

unor 2022
2. 2. 2024 15:39
Ohodnotit příspěvek :
     

A i kdyby .. Amerika si odjakziva resi svoje potreby na uzemi jinych statu. Nakonec dnes tak cini prave na Ukrajine. A nikdo ji za to nepeskuje.

zuzana
2. 2. 2024 15:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Ice Cube: Gangsterský rap byl Psy-op CIA, který měl zasít rozkol v Americe

https://aktax.cz/ice-cube-gangstersky-rap-byl-psy-op-cia/

Pijack
2. 2. 2024 16:05
Odpovědět  zuzana
Markýza
2. 2. 2024 16:23
Odpovědět  Pijack

Pěkný sešup…..

Markýza
3. 2. 2024 08:59
Odpovědět  Pijack

Teď jsem koukala na dokument o bitvě o Stalingradu. Moc pěkný, mimochodem – věcný. Co mě ovšem fascinovalo bylo, jak je to dnes jako přes kopírák – včetně Hitlerových formulací (nikdy se nevzáte, do posledního muže) , osočování jejich spojenců že spojencovali málo a blbě. Včetně toho, že Rusko je kolos na hliněných nohách a sesype se. Včetně konstatování historiků, že Hitler nebral v potaz ruské zdroje a ruskou odolnost.
Ty citace někdy jako by Alzákovi z huby vypadly, to bylo fakt neuvěřitelný.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
2. 2. 2024 15:52
Ohodnotit příspěvek :
     

Kurňa, zázraky se dějí 🇨🇿🇷🇺

Pijack
2. 2. 2024 16:32
Odpovědět  Pravdomluvny

Zázrak bude, až naše ČT a ČTK začnou zveřejňovat pravdu a ne lež jak posledních 20 let, resp od roku 2014.

Pravdomluvny
2. 2. 2024 17:36
Odpovědět  Pijack

Přidejte,od roku 1991……

Markýza
2. 2. 2024 16:27
Odpovědět  x-13

A co čekali? jéžišmarjá. Někldy si myslím, že by “vrcholní politici” měli občas zajít do hospody, nebo před krám, aby věděli.

Pravdomluvny
2. 2. 2024 17:38
Odpovědět  x-13

Milión mrtvých Banderonacistů na čtyři do křížovky …..m@@o!😎

Administrátor
P.A.Semi
2. 2. 2024 18:43
Odpovědět  Pravdomluvny

Když zvážíte, že tam byl primární cíl KoZa vyvraždit a vyhnat ukrajince – nejdřív jim na to vymyli mozky nenávistí, a pak je naženou před ruská děla, a těm nezbývá, než si bránit svoje vlastní lidi… Anebo je vyženou (nechají utéct) a řeknou jim, že vracet už se nemusí…

A nyní vyhrožují nebo vysvětlují, že když to nepůjde před ruská děla kvůli příměří, tak si ten zbytek vyvraždí sami…

Inu, Ukrajinci tam jsou největší oběť toho Zelenského režimu a snahy (((někoho))) vyčistit bývalou Chazárii od současných obyvatel…

A vy jednodušší si řeknete – však si to ti fašisti zaslouží… Jenže je potřeba jít trochu zpátky a přemýšlet, kdo z nich nadělal ty fašisty a proč…

A pro nás z toho poučení, že pozor na to, kdyby někdo chtěl dělat fašisty i z nás, takže by nás pak v příštím kroku vedl na “zasloužená” jatka…

πα½

Kolemjdoucí
3. 2. 2024 00:54
Odpovědět  P.A.Semi

Ukrajinci i historicky vůbec nejsou v otázce fašizace a nacifikace beu viny, spíše naopak. Není asi relevantní řešit tatarsko-polsko-rusko-maďarsko-rumunské krvavé konflikty, jenž se v průběhu vícero století buď za přímé účasti, či na popud zmíněných, udály. Pravda, RU tajná služba během I.WW odvedla kus práce na fundamentu fašizace Ukradiny, a vytvořila prostředí pro Bandery a spol., kteří pol.oponenty likvidovali raz dva. Během porevolučnich let se tam udála spousta nepěkných věcí, na jejichž průběh I příčiny panují různé názory. Nicméně co se týče stylu, prostředků, způsobů, etc. bylo okolo Bandery a spol., v onom politickém hnutí rozhodnuto. Už jen kvantum ukronácků hlásících se do SS a wermachtu ( v řádu stovek tisíc ) , samostatně prováděné masakry civilistů “doma” i jinde nejen v tehdejším SSSR, děsivá role ukrodozorců, banderovci táhnoucí na Západ, atd. Fašounské podhoubí tam bylo jako řemen, reinarnováno po r.1991 nácky z Kanady, a našli úrodnou půdu. Je to v nich jako v koze…

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 03:06
Odpovědět  Kolemjdoucí

Inu, tím, že se nyní přihlásili k odkazu Bandery, tak se (bohužel pro ně) přihlásili i ke kolektivní Karmě za ta zvěrstva…

πα½

Kolemjdoucí
3. 2. 2024 01:28
Odpovědět  P.A.Semi

A co se týče “výroby” fašounů a nácků” v Ukrostánu, tak to probíhalo a probíhá děsivým způsobem. Těžká indoktrinace už u malých dětí, vštěpování krvavé nenávisti, odlidštění především ruského obyvatelstva s tím, že jejich vyvraždění je historickou nutností – to vše prezentováno roky už od předškolní výchovy, veřejně, v médiích, včetně oslav válečných zločinců a veřejného používání fašounských a náckovských znaků, ornamentů, insignií, včetně “pozdravu”. To, jak roky jednali a jednají se svými spoluobčany, jaká svinstva spáchali, jak arogantně držkují vlastně všude, kam se navezli, je dostatečným důvodem pro to, aby plně nesli všechny důsledky své arogance, agresivity a fanatismu. V Bohemii kupodivu, ač za II.WW země okupovaná s velkým počtem civilních obětí ( vztazeno na počet obyvatel ), vystavená teroru protektorátních úřadů, římských a především sudetských Němců, dnes tepe v rytmu nácko-fašoidní symfonie, plebs je většinově zcela fašoidní, náckoidní pod prapory libtardí demošky. Jsme stejní šosáci, šovinisté, fanatici, šmejdi jako sousední Germáni a Rakušáci – jen o dost zrádnější, podlejší a zbabělejší. Za II.WW zde prostě kolaborantských kriplů bylo mnoho.

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 03:13
Odpovědět  Kolemjdoucí

Ono to není jen tak, zmagořit celý národ, aby byl až tak nenávistný, jako nyní Ukrajinci…

Většina si tam zaslouží, co na ně přišlo a přichází (ale leckdo také ne! tam je leckdo, kdo s tím nesouhlasil a nesouhlasí…), ale je to třeba chápat i jako poučení pro ostatní, že je tam někdo vmanipuloval záměrně, postupně ale jistě…

Ideálně kdyby rusové uměli tu “denacifikaci” včas zastavit, až ty mlýnky na “maso” začnou mlít převážně anti-fašisty, co je odvodní komise nyní chytají, i když do žádné války jít nechtěli… (tedy “zastavit” nejlépe kapitulací Ukrajiny, aby tam byly zároveň nějaké záruky, že už to nebude pokračovat…)

πα½

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 10:36
Odpovědět  P.A.Semi

A z dlouhodobého hlediska to udělali proto, aby nám zhnusili Vlastenectví… Vytáhli z muzea germánský fašismus jako hnusnou Karikaturu a obrátili ho na Ukrajině falešným směrem proti Rusům, a nyní tu dělají, jako že to nevidí… Ale počkejte deset dvacet let, všichni budou vědět, jak hnusný “fašismus” byl na Ukrajině, tak si zasloužili potrestat jako Němci po WWII, a jak i každé vlastenectví a obrana proti Židům a Černochům jsou Fuj! Aby nás tu mohli snáze zničit přílivem Afričanů a Arabů, abychom se nebránili…

A všichni budou hýkat: “nacismus je fuj a zasloužili si to”… A odsoudí s tím každé další spravedlivé Vlastenectví, dají na to nálepku “Nacismus” a “fuj!”…

Tohle je ideologické plánování, konceptuální moc, která pak funguje ještě století potom…

Je to jako Společenské Očkování – nasadí někde falešnou nemoc, aby proti ní vytvořili protilátky… Tehdy v Německu, a nyní “booster” na Ukrajině…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
3. 2. 2024 13:03
Odpovědět  P.A.Semi

No, asi se jim to až zas tak nepovedlo, když si vezmete, že půlka národa už se rozutekla po Evropě. Jasně že se jim nechtělo válčit, ale kdoví – třeba jim to taky šlo na nervy, všechny ty banderovské kecy.

Boomer
3. 2. 2024 13:20
Odpovědět  Markýza

..a tady jsme u meritu věci.. dokud se to odehrávalo jen jako buzerace určitých etnických skupin, tak to byli na koni velkou většinou, jenže jak se pohnul ten kolos na východě, vytanula mnohým na mysli historická zkušenost předků a zhmotnila se do pokynu.. jdi na Západ, mladý muži!

Markýza
3. 2. 2024 14:20
Odpovědět  Boomer

Ale to je přirozený běh věcí.

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 19:00
Odpovědět  Markýza

To byl (asi primární) účel, vyhubit nebo vyhnat, a tedy vylidnit tu zemi, zřejmě aby měli kam utíkat z Izraele, až jim tam začne hořet půda pod nohama…

A ovšem sem především utekli ti, co nechtěli mít s válkou nic společného… Ti skalní náckové tam zůstali válčit, a tedy být vyhubeni ve válce…

πα½

Markýza
3. 2. 2024 20:02
Odpovědět  P.A.Semi

Já vám nevěřím na tak účinné a fungující “řídící mechanismy” ba ani na nějaké ty prediktory.
Ne že by se někdo nesnažil prediktorovat – ale živý svět – a zvláště lidský – je podle mě prostě příliš…..živý. Nepředvídatelný. Složitý. Že ovšem nastalou situaci někdo využije, o tom žádná. A že se na východní Ukrajině chystá Nová Chazarie už jsem taky slyšela. Což – možné by to bylo, ovšem jestli doopravdy bude………………
Navíc zkraje to přeci vypadalo, že celý národ ve vojště a tak – svaté nadšení. No a poserové, co neměli dostatek svatého nadšení, už u nás jezděj s ještěrkama, sedí za kasama, opravujou silnice…..a přežijou 🙂

Administrátor
P.A.Semi
4. 2. 2024 19:05
Odpovědět  Markýza

Já také nevěřím na tu škodlivou bajku GP, a není to řízení až zas tak účinné a všemocné…
Ale na druhou stranu nevidět, že se to někdo snaží ovlivňovat, vyžaduje určitou naivitu…
Víte, nějaký rabín to zřejmě vymyslel, a skrze MMF (IMF) a podobné struktury to pak protlačují…

Jak píšete “poserové”, zvolili správně a přežijou… Ale jestli se tam pak nevrátí, tak je tu asimilujeme, jejich děti nebo vnuci už budou češi a ne ukrajinci…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 03:17
Odpovědět  Kolemjdoucí

btw “římských Němců” jste asi myslel “říšských Němců” ?

A ovšem u nás ten fašismus je hodně slabý odvar toho, čím vymyli mozky Ukrajincům… Tady moc lidí hajlovat a pochodovat s pochodněmi nevídáte…

πα½

skeptik
3. 2. 2024 14:17
Odpovědět  Kolemjdoucí

A u nás se snad neděje to samé K Rusku??

Těžká indoktrinace už u malých dětí, vštěpování krvavé nenávisti, odlidštění především ruského obyvatelstva s tím, že jejich vyvraždění je historickou nutností – to vše prezentováno roky už od předškolní výchovy, veřejně, v médiích, včetně likvidace památníků majících připomínat vítězství Rudé armády nad nacismem a fašismem a náš vděk za to.

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 19:05
Odpovědět  skeptik

Ale je tu rozdíl… U nás rusy obviňují (falešně) z násilností proti Ukrajině… (ale neučí tady, že je potřeba rusy “vraždit”, ale snaží se je zkrachovat a rozpadnout a bojkotovat…)

Na Ukrajině prostě učili ty rusy vraždit… Oni to mají i v hymně “ať zhynou naši nepřátelé”…

Neznají totiž jeden z karmických principů, že co plánujete pro své nepřátele, to k vám samotným přichází… (i proto je v Evangeliu “milujte své nepřátele”… ale nemělo by se to vysvětlovat, protože prospěchářství v karmě nefunguje…)

πα½

skeptik
3. 2. 2024 19:44
Odpovědět  P.A.Semi

Jsou někteří tací (i z vlády), kteří se radují z každého zabitého Rusa a schvalují teroristické útoky na civily.
Mrkněte se na diskuzi na Novinkách kolik nenávisti k Rusku je v některých jedincích. To ani nejde říct v lidech, to nejsou lidi.
Hlavně nechápu, kde se v mladé generaci tolik nenávisti bere. Proč??

Pravdomluvny
3. 2. 2024 05:03
Odpovědět  P.A.Semi

Litovat Banderonacisty=pomáhat vrahovi.
Pošlete ten váš odkaz pozůstalým z Oděsy, určitě to ocení 👎

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 11:00
Odpovědět  Pravdomluvny

Má to víc úrovní a cílů – vylidnit Ukrajinu, poškodit Rusko i Evropu, a ideologicky zničit Vlastenectví…

Že při tom zemře pár nebo pár set tisíc Slovanů je pro ně přijatelná vedlejší ztráta…

Neměli bychom ale pro stromy přehlížet les, i když každého jednoho stromu nebo člověka je škoda… Ale jedni i druzí se vás snaží příliš se zaměřit na podrobnosti a jednotlivé oběti, abyste nechápali celkový obraz…

πα½

Pravdomluvny
3. 2. 2024 13:05
Odpovědět  P.A.Semi

Banderonacisty nelituju v žádném případě a v žádné situaci.
Čím míň jich bude,tím líp.
Je to přímá úměra.

Gales
2. 2. 2024 20:16
Odpovědět  x-13

Stejně to má tenhle chuj spočítané,Jestli se mu nepodaří útěk z Ukrajiny,tak ho sami Ukrajinci umlátí lopatama.

Pravdomluvny
3. 2. 2024 08:51
Odpovědět  Gales

Škoda, že jen jeho……

2. 2. 2024 17:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Proč by také měl? 😀
Nebýt Putina tak už Světu vládne Satan a v řekách teče krev místo vody…

Pravdomluvny
2. 2. 2024 17:39
Odpovědět  Veny232

Pokud by tekla krev amiokupanta řekou Mississippi…..no ne, chudáci zvířata 🙃

2. 2. 2024 18:15
Odpovědět  Pravdomluvny

Problém je,že půlka Ameriky to nepodporuje…a ta druhá jsou libtardí ovce…zbraň nedrželi v ruce…bojí se jí… 😀
A tak jak řekl Hermes na smaragdové desce…třídit, třídit se musí…
hrubé od jemného… 😀
A na třídění je nejlepší Sekera… 😀

PeterStuyvesant
2. 2. 2024 17:41
Ohodnotit příspěvek :
     

Mě bude moc zajímat jak s tím naloží fialova sekta (podle očekávání to vymlčí neboť to odporuje jejímu náboženství).
Pozitivem ale je že se na ten verdikt odteď už lze odvolávat a doufám že toho odpůrci bidenovy války hojně využijí a budou na tom grilovat válečná prorežimní prasata.

2. 2. 2024 18:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Koukejte držet hubu a živit tu šlechtu , lůzo 😀
novinkycz/clanek/domaci-trafika-nebo-drzhubne-v-brne-vznikl-post-za-sto-tisic-mesicne-pro-piratskou-zastupitelku-40459464
Já chci také 100 000 měsíčně,slibuju že dám Negry se Šlapkama dohromady 😀

2. 2. 2024 18:02
Odpovědět  Veny232

Taková dost Arijská 😀

2. 2. 2024 18:10
Ohodnotit příspěvek :
     

novinkycz/clanek/ekonomika-ptaci-chripka-v-dalsim-velkochovu-40459450
Vyžente už ty zkurvený Americký Satanský svině z Evropy…a bude po chřipce…
OOO jak je to jednoduché,všem okolo otrávit jídlo a pak dovážet to své…
Nebo ještě líp,zabijte je,a pošlete domu v pytlích…ty z Ambasády…
Ostatní normální Americký ovce ,jsou všem ukradený…
Té Hydře,je třeba usekat všechny hlavy…
Nikdo jiný se ve Virech 70 let nehrabe…aby nás všechny zničil…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
2. 2. 2024 18:12
Odpovědět  Veny232

I na vlastní lidi to vypouštěli a nechali je chcípat! V San Franciscu…
Co asi dělají tady u nás? Dnes? Z Ukrajiny to Putin vyhnal…a naší Vlastizrádci to nastěhovali k nám i s laboratořema…

Helena
2. 2. 2024 21:13
Odpovědět  Veny232

Žádná “ptačí chřipka”, vymlácení chovů drůbeže je další úkol této “vlády” od pasáků. Zničit tu všechno – to je jejich cíl!!! Už ničí i vajíčka – JE TŘEBA VYSTŘELI DO ASTONOMICKÉ VÝŠKY CENY DRŮBEŽÍHO MASA A VAJEC. NIC JINÉHO ZA TÍM NENÍ – JEN ZNIČENÍ ZEMĚDĚLSTVÍ CO TU JEŠTĚ ZBÝVÁ – PROTO “PTAČÍ CHŘIPKA”. JAK JEDNODUCHÉ.

Boomer
3. 2. 2024 13:29
Odpovědět  Helena

.. dostatečný přísun živočišných bílkovin je základním stavebním kamenem lidského mozku už v prenatálním vývoji. A zbytek si může každý domyslet…

JoFa
3. 2. 2024 19:57
Odpovědět  Helena

Vypočujte si, 10 rokov a budete sebestační, ale nesmiete voliť idiotov- skúste to s odborníkmi- https://cz24.news/zablokuji-zemedelci-prahu-a-brno-fialova-vlada-organizovanych-zlocincu-porozumi-uz-jen-sile-zdenek-jandejsek-hostem-tv-protiproud-petra-hajka-video-cz-49-min/
Program, porozumenie, plánovanie a suverenita ČR je tu, iba ju musíte chcieť, pochopiť a zvoliť: https://jasan-nezavisli.cz/nadchazejici-udalosti/

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Kara Ben Nemsi
2. 2. 2024 18:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Už se těším, až to bude hlavní zpráva na SSeznam.ua.usa….

Markýza
2. 2. 2024 19:06
Odpovědět  Kara Ben Nemsi

Vy naivo 😀 😀

Honzas
2. 2. 2024 20:05
Ohodnotit příspěvek :
     

Nejhorší co by nás mohlo potkat by bylo vítězství Ukrajiny. Ten zelený prcek by v ten moment začal vládnout i v Evropě. Už dnes si dělá seznamy nepohodlných lidí v České republice. To snad ani není pravda co jsi ten skřet dovoluje.

Frank
3. 2. 2024 07:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Ukrajinská banderovská pakáž ztrácí podporu.

Pravdomluvny
3. 2. 2024 08:20
Odpovědět  Frank

V ČR bohužel ne,podle některých je ta smradlavá a zbytečná Banderonacistická pakáž “””obětí””””KoZa

Evžen
3. 2. 2024 08:30
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusko není agresor, to znamená, že česká vláda jsou lháři a čeští ukrajinci tupci?

Pravdomluvny
3. 2. 2024 08:52
Odpovědět  Evžen

Omyl,jsou to Banderonacisti jako ti na Usranině 😡

Pravdomluvny
3. 2. 2024 08:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Teď skončil dokument o obléhání Stalingradu a vysílala ho kupodivu Goebbels 2.(ČT2)
Zazněla tam památná slova německého válečného historika:
Hitler podcenil odhodlání všeho ruského lidu bránit svou zem proti nacistům.
Tyhle slova by měly být vyryta na všechna velvysranectví západních,ale i východních podporovatelů Banderonacistánu, uSSa a fašoEU 🇨🇿🇷🇺

Ladislav 💤
3. 2. 2024 12:00
Odpovědět  Pravdomluvny

🇷🇺🇨🇿A na vrata před Goebbls tv!🇨🇿🇷🇺

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
3. 2. 2024 13:07
Odpovědět  Pravdomluvny

Jo, taky jsem na něj koukala – zmiňuju to někde výš, jaký dojem to na mně udělalo. Byl to dobrý dokument, nestranný a věcný. A zmiňovali tam nejen tohle podcenění – ale jak jsem napsala výš – celá dlouhá řada výroků a postojů jak přes kopírák s dneškem. A jestli jste si všiml i historici se podivovali, jak moc Hitler podcenil ruské zdroje……já nevím, co to tihle nadlidi mají v palici.

Pravdomluvny
3. 2. 2024 13:36
Odpovědět  Markýza

Nadlidi mají v palici obvykle 💩💩💩💩,viz.von 💩nerová

Ladislav 💤
3. 2. 2024 16:27
Odpovědět  Pravdomluvny

👍 včetně pavlády a NE ústvních uločinců!

x-13
3. 2. 2024 12:42
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusko rozhodně nepůsobí dojmem jakým by asi mělo (Velmoc, aspoň regionální). Minimálně v očích obyčejného Rusa už musí být vše za hranou (a že oni snesou…). Číňan se hraje na spojence, žádná kritika…rakety zemí NATO padají na hlavy obyčejných Rusů a ticho…dokáže si vůbec někdo představit ten řev a zřejmě i válečné odvety s ostrou municí pokud by se tohle dělo nějak opačně? Kdyby ruské zbraně padaly na hlavy američanů nebo kohokoli jiného z toho zločinného spolku? Toto není rozumný Rus co se děje…a čím víc mrtvol z řady civilů bude Rusko mít, tím větší spokojenost se vším v Rusku povládne. V Doněcku a i jinde jim padají rakety na hlavu denně…Výsledek SVO a dva roky této akce. V mnoha směrech je to směšné. Teda bylo by, kdyby za to neplatily statisíce civilů a vojáků životy.
https://www.infovojna.bz/article/ruska-celni-straz-zadrzela-v-zabajkalsku-na-dalnem-vychode-9-vlakovych-kontejner-s-nakladem-uniforem-pro-ukrajinskou-armadu

x-13
3. 2. 2024 13:02
Odpovědět  x-13

Rusové co položili životy když bojovali proti takovéto svoloči se musí v hrobě obracet, když vidí jak údajně bojují proti stejnému nepříteli jejich potomci (tedy papláši)
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/kyjev-na-nohou-zaluznyj-poslal-zelenskemu-fotku-jako-varovani/

Pravdomluvny
3. 2. 2024 13:39
Odpovědět  x-13

Ať vychcípou do jednoho, Banderonacisti posraný😡
Dle mého je Putin moc šetří a to není dobře.