nezařazené

Moskva udeřila na ukrajinské “teroristické surovce” kvůli novoročnímu útoku

Moskva udeřila na ukrajinské “teroristické surovce” kvůli novoročnímu útoku
Kyjevské ostřelování Doněcku o půlnoci na pondělí zabilo čtyři lidi, 13 jich bylo podle místních představitelů zraněno.
foto: Moskva udeřila na ukrajinské “teroristické bestie” kvůli novoročnímu útoku
© RIA
Pouze násilničtí divoši se mohou snížit tak hluboko, aby o novoroční noci zaútočili na civilisty, prohlásila mluvčí ruského ministerstva zahraničí Maria Zacharovová s odkazem na ukrajinské ostřelování Doněcku, při kterém zemřelo několik lidí.

V pondělí několik minut po půlnoci ukrajinská armáda zahájila masivní raketový útok na centrum Doněcku a podle místních představitelů vypálila nejméně 15 raket. Denis Pušilin, šéf ruské Doněcké lidové republiky (DLR), s odvoláním na předběžné údaje uvedl, že při útoku zahynuli čtyři lidé a 13 dalších bylo zraněno.

https://t.me/itsdonetsk

Agentura TASS s odvoláním na záchranné služby uvedla, že při ukrajinském úderu zahynul jeden válečný zpravodaj a další byl zraněn, aniž by uvedla osobní údaje.

Zacharovová útok odsoudila a o několik hodin později na Telegramu napsala, že “jen terorističtí surovci” mohou rozpoutat palbu na civilisty slavící Nový rok.

https://core.telegram.org/widgets

Podle místních médií a ruských kanálů Telegram některé z projektilů poškodily hotel Donbass Palace v centru města. Videa kolující na sociálních sítích ukazují poškozenou fasádu budovy s rozbitými okny a zničená vozidla zaparkovaná poblíž. Další klipy natočené uvnitř hotelu ukazují chaos v pokojích a na chodbách, stoly v jídelně jsou obtěžkány jídlem v očekávání novoročních oslav.

Další snímky na sociálních sítích ukazují několik úlomků raket ležících na zemi, přičemž jedna fotografie zachycuje proražený a roztříštěný strop v místní mateřské škole.

Ukrajina běžně zasahuje civilní cíle a infrastrukturu v Doněcku a dalších městech Donbasu od roku 2014, kdy v regionu poprvé vypukly boje po Západem podporovaném puči v Kyjevě.

https://core.telegram.org/widgets

Nový útok přichází v návaznosti na další ukrajinskou palbu na město Belgorod uvnitř ruských hranic, při níž zahynulo 24 lidí včetně čtyř dětí a 108 dalších bylo zraněno. Moskva přislíbila odvetu, přičemž ministerstvo obrany později uvedlo, že ruská armáda úspěšně provedla vysoce přesné raketové údery proti ukrajinským vojenským představitelům, kteří útok naplánovali a provedli.

https://www.rt.com

stroj překlad

sdílet na

75 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Karel
1. 1. 2024 13:55
Ohodnotit příspěvek :
     

Jak dlouho bude Rusko ještě váhat? Ať si vezme příklad z USA. Ti označili Irák za nebezpečný, vtrhli tam a vraždili iráčany jako židi Palestince v Gaze. Rozsekat velká města, zlikvidovat vládu a nastolit okupační režim. Podle tohoto vzoru by bylo velmi rychle po válce na Ukrajině. .

Pravdomluvny
1. 1. 2024 14:18
Odpovědět  Karel

Přesně,kdyby dál Putin volnou ruku Wagnerovcům je Bělgorod i jeho obyvatelé (a nejen ten) v pořádku .

x-13
1. 1. 2024 14:28
Odpovědět  Pravdomluvny

Na toto nemají vojenské kapacity. Neobsadí větší území, na toto je potřeba násobně více vojáků. Bachmut než padl, tak byl dobýván 8 měsíců, a to je město velikosti Nitry jak jsem se právě dozvěděl z jednoho rozhovoru. Tahle válka je v mnoha směrech více než podivná. Američani vždy zničili infrastrukturu, prostě všechno…tady se nechávají dovážet hromadně zbraně ze západní Evropy a USA po kolejích z Polska, přeloží se a tradá do skladů a na frontu. Už toto je naprosto nenormální přístup ze strany Ruska, kdy toto po celou dobu konfliktu prakticky tolerují.

All
1. 1. 2024 14:59
Odpovědět  x-13

Putin taky prohlásil,že ukrajina není nepřítel( proto spec.voj.operace a proto se rusko chová i takto) Kdo je skutečným nepřítelem už taky řekl,ví se to.

x-13
1. 1. 2024 15:07
Odpovědět  All

To je sice moc krásné, ale bojují tam proti zahraničním žoldákům, proti banderovskému režimu a díky těm zbraním, které se tam dostanou umírají i tisíce ruských vojáků. Mužů, kteří mají taky své rodiny, ženy a děti, rodiče…Můj osobní pohled je takový, že bych být Rusem neměl sebemenší problém jít proti někomu takovému bojovat, ale pokud bych znal okolnosti za jakých mne armáda vlastně v prvopočátku problému brání…sakra nevím….smrdí to.

x-13
1. 1. 2024 15:09
Odpovědět  x-13

A vlastně…díky takovým transportům zbraní je ostřelován i Bělgorod, kde umírají další ruští občané včetně dětí.

Pavel
2. 1. 2024 20:08
Odpovědět  x-13

No dobře a co s tím děláme my?! Za protektorátu se sabotovala zbrojní výroba,likvidovaly se transporty.Dnes se dělají sbírky na tanky,raketomety a FTP drony a neslyšel jsem o jediném případu, že by občané blokovali výjezd transportů munice či vojenské techniky pro Ukrajinu.Ani jim nevadí, že kvůli dodávkám munice,zbraní a materiálu pro Ukrajinu je vláda okrádá zvýšenou inflací o úspory a úspornými batohy o jejich výplaty!!!Rusové nebojují jen za sebe,ale opět za svobodu většiny světa, tak jako to bylo za II.světové.A mimo Irán,KLDR a Bělorusko zbytek jen zbaběle vyčkává jak to dopadne! Svět se v “zadel” obrátil!

Jaris
2. 1. 2024 06:31
Odpovědět  All

Ukrajina, ze neni nepritel Ruska? To snad Putin nemysli vazne! Me ty jeho ciny ‘dobre vule’ lezou krkem delsi dobu. Ukrajina z historie byl vzdy reznicky narod sadistu a vrahu. Ze na ne tlacila zidovska Amerika, aby povstali proti Rusku je znama vec a ta Ukrajinu neomlouva. Jejich vrazdeni civilnich obeti na Donbase a Lugansku z nich dela nepritele RF c.1. Tecka.

http://novysmer.cz/index.php/2014/07/09/kdybych-mel-zapomenout-na-ne-boze-na-nebi-zapomen-na-me/

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
1. 1. 2024 16:12
Odpovědět  x-13

Nejsem expert,ale tohle protahování je proti zájmům RF.
Nejdřív měli zničit Kyjev a největší hnízda Banderonacistánu a pak začišťovací akcí eliminovat zbytek .
To je můj názor laika.

x-13
1. 1. 2024 16:31
Odpovědět  Pravdomluvny

Taky se na to dívám pouze pohledem laika. All třeba píše, že Putin řekl, že UKrajina není nepřítelem Ruska. Můj pohled je takový, že ruskojazyčná Ukrajina jistě není a bude to vzájemné. Ovšem čím víc na západ Ukrajiny, tím to bude zcela jinak z pohledu Ukrajinců. Vždy to tak bylo a dnes je to tak tuplem. A ty západní zbraně proudí na bojiště právě z toho nejvíce Rusku nepřátelského území. Z území, které je na rozdíl od Rusku přátelského území prakticky “nedotčeno válkou”….

Pravdomluvny
1. 1. 2024 16:44
Odpovědět  x-13

Za mě by se Banderonacistán měl vrátit do hranic z dob císaře Petra Velikého.
Minimálně 80% území Banderonacistánu je netknuto a ti dovezení do ČR mají právě většinou značky z oněch netknutých regionů…… převážně AA nebo KA(Kyjev)😡

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
x-13
1. 1. 2024 17:00
Odpovědět  Pravdomluvny

V polovině roku 2015 odhadovala OSN počet uprchlíků na východě Ukrajiny na 900 000. Drtivá většina utekla do Ruska, což je naprosto pochopitelné, jelikož byli vyvražďováni banderovským režimem. Začátkem roku 2023 bylo v Rusku už více než 3 miliony uprchlíků před banderovským režimem. Tady máme Ukrajince v bojeschopném věku, kteří velmi rádi provolávají banderovská hesla, slovně podporují válku a vraždí Rusy, ale jen odsud….tady čerpají zdravotní péči, rádi berou dávky a pracují načerno a drtivé většině lidí tady lezou krkem

Pravdomluvny
1. 1. 2024 17:26
Odpovědět  x-13

Přesně, taková ubytovna na Zálesí má 15.pater a je těch milovníků Bandery plná 🤮

Jaaaaa
1. 1. 2024 16:39
Odpovědět  Pravdomluvny

Da, nu Putin jest Putin, on znajet choroso sto delat. Ponimajes?

Pravdomluvny
1. 1. 2024 16:47
Odpovědět  Jaaaaa

Da,já chorošo panimaju.No já nesaglasen s proceduroj.
Chvatit?😉

František
2. 1. 2024 00:21
Odpovědět  Pravdomluvny

Kdyby to udělali hned, vrhl by se dobře vyzbrojený západ všichni najednou na Rusko. A ztráty by byly mnohem větší. I u nás.

Boomer
1. 1. 2024 17:54
Odpovědět  x-13

.. no teď si zkuste představit, že by ruské síly náhle zaútočily, použily taktické jaderné zbraně a vyrazily směrem na Západ, proti Evropě, zbavené velké části svých zásob zbraní a munice. To by si nedopadlo…

x-13
1. 1. 2024 18:21
Odpovědět  Boomer

Rusko podle mě nemá důvod, zájem a v neposlední řadě za současného stavu ani možnosti na nějaké výboje. SVO je důsledkem rozpínavosti NATO a politiky Západu vůči RF. Proto Rusko reagovalo jak reagovalo. Tato operace ruských ozbrojených sil je z jejich pohledu vedena čistě proto, aby neměli vojska NATO ne na dvorku, ale v kuchyni. Jen je mi vážně s podivem jak to v jistých věcech vypadá.

Boomer
1. 1. 2024 19:25
Odpovědět  x-13

.. inu, ze všeho nejvíc mi současný způsob boje připomíná lov na újedišti. Společenský úzus v Rusku vychází z historické zkušenosti, kdy miliony mrtvých byly nutnou cenou zachování stamilionů živých…

Administrátor
P.A.Semi
2. 1. 2024 03:07
Odpovědět  Boomer

Inu, kdyby Rusko chtělo někam “vyrazit” i na té Ukrajině, tak by rozdíl za celý rok 2023 nevypadal takto:
comment image

πα½

Boomer
2. 1. 2024 13:57
Odpovědět  P.A.Semi

.. můj příspěvek o možnosti vyrážení Ruska na západ byl čistou spekulací, jejímž účelem bylo poukázat na nesmyslnost něčeho takového, a současně i nástinem možných dopadů.. použití taktických jaderných zbraní.
Takže jako efektivnější se jeví spíše to újediště…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
František
2. 1. 2024 00:17
Odpovědět  x-13

V tom je ten fígl Putina. Jak zbraně docházejí, jsou ihned ničeny. Některé ani na UK nedojedou. A tím nebojuje s UK ale odzbrojuje západ. Už teď tam naříkají, že už nemají co posílat.

x-13
2. 1. 2024 10:31
Odpovědět  František

Tam se testuje Františku. A k testování toho mají mocnosti zřejmě dost. https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/britanie-posle-rakety-martlet-do-kyjeva/

Boomer
2. 1. 2024 14:05
Odpovědět  x-13

..ostré testování má jednu velkou nevýhodu, protivník se totiž pravděpodobně dozví cosi, co mu mělo být utajeno co nejdéle.
A kdo je předem zpraven, ten následně bývá předem připraven…

x-13
2. 1. 2024 17:37
Odpovědět  Boomer

To je pravda, ale záleží na úhlu pohledu.

Spam Janka
2. 1. 2024 13:54
Odpovědět  x-13

RF nebojuje s UA, ale s NATO. Na totalne znicenie celej UA by potrebovali tolko rakiet a lietadiel, ze by potom boli zranitelni voci NATO+museli by v potom financovat obnovu celej infrastruktury.

Pavel
2. 1. 2024 19:57
Odpovědět  x-13

To není válka, ale prolog k válce a Rusové to velice dobře chápou! Ukrajina má co nejvíce vyčerpat zdroje ruské armády a odkrýt jejich slabá místa. NATO velice podrobně studuje,kde je jaká PVO, taktiku vedení boje a připravuje se na zapojení dalších debilních slovanů do bojů po likvidaci Ukrajinců. V záloze ještě mají Poláky, země Pobaltí a samozřejmě nás. Tak jako USA a VB “vychcaně” vede válku s Ruskem na Ukrajině, povede NATO s Ruskem válku na našem území a doufají, že západní Evropy se tato válka nedotkne. A ti debilkové co jim skočili na špek a naivně se domnívali, že je západ vezme jako rovné s rovným, ať si to rozflákají na “cimr campr”!Co je na této strategii tak nepochopitelné, že český “ovčan”, místo aby vyšel do ulic a poslal tuto svoloč co nás žene do záhuby tam kam patří, tak ji ještě tleská!!!

Pijack
1. 1. 2024 14:28
Odpovědět  Karel

Víme že tohle cíl Ruska bude, tedy aspoň v to doufám. Ale dělají to kluci Ruští chytře – chtějí zabít dvě mouchy jednou ranou. ÚMYSLNĚ TO PRODLUŽUJÍ, PROTOŽE TÍM ODSLABÍ “SPOJENCE” UKROUŠŮ. No až dojdou KOZA finance a zbraně, tak to uzavřou a přijmou Ukrajinu mezi své gubernie jako rovnocenné s ostatními. Válka skončí a KOZA vyhlásí bankrot, protože jí už svět ukáže fak.

All
1. 1. 2024 15:04
Odpovědět  Pijack

Od 1.1.2024 se členy BRICS stávají další země: Egypt,Etiopie,Saudská arábie,Irán,Spojené emiráty. Příjmy a HDP těchto států jsou velmi vysoké.Svět se rychle mění.

Jaaaaa
1. 1. 2024 16:41
Odpovědět  All

Tento pokec24.cz uz tiezbstraca uroven. Skoda. Este ze sa nebavite o cirkvi. A kto vlastne vybera temy a pise o nich? Niekto kto sa nedokaze/nechce pod ne podpisat????

Janaz
1. 1. 2024 19:05
Odpovědět  Jaaaaa

Prečo sa ty nepodpíšeš pod svoj výgrc?

Pijack
1. 1. 2024 19:16
Odpovědět  Jaaaaa

Proč bychom se měli bavit o církvi? Je to snad nějaká povinnost? Najdi si web nějakého kostela, to bude nejlepší 🙂

Jaro Jaroslav
1. 1. 2024 14:30
Odpovědět  Karel

Rus.Putin sa nechce oslobodiť od chazarov okolo seba a z chazarskej zvieracej ” chazajky”, a tak to aj vyzerá! Chazarskí sionisti mu rozbíjajú Syriu, a vyvražďujú Gazu pred očami celého sveta! A Okrajinskí nacisticki chazari mu zabijaju a vrazdia Rusov pod nosom! A ten khui sa schovava v Kremelských muroch…Najlepšie by bolo ho vymeniť za Ruskeho vlastenca a vyhnať chazarov aspoň do Birobidžanu, ich Jevrejskej kolonie pri Chabarovsku…A on by tam mal isť s nimi!!!

All
1. 1. 2024 15:17
Odpovědět  Jaro Jaroslav

Spíše se objeví nový vůdce Ruska,který bude spolurozhodovat s Putinem.Jako dvojka progresívních správců,těch nejlepších v zemi.Proč ? Jako rozdělení rolí a vzájemné kombinace a koordinace.Jeden pro plnění ůkolů a dohled na frontu vojsk při spec.operaci,druhý dohled,řízení a koordinaci celého východu a společenství BRICS.Protože Rusko se stává ode dneška a r.2024 řídícím členem,šéfem. Je to obrovské množství ůkolů,Putin potřebuje ještě někoho,plně spolehlivého vůdce,pravou ruku,sám by měl zůstat dál v ůřadě.

Pravdomluvny
1. 1. 2024 16:16
Odpovědět  All

Prigožin bohužel záhadně zemřel ….

Jaaaaa
1. 1. 2024 16:42
Odpovědět  Pravdomluvny

Nezomrel..ani nahodou !

Pravdomluvny
1. 1. 2024 16:56
Odpovědět  Jaaaaa

Máte odkaz?
Rád si ho přečtu a rozšířím obzory.
Předem děkuji.👍

Pepa
1. 1. 2024 17:55
Odpovědět  Pravdomluvny

Nevěřím, že zemřel. Vyleze z úkrytu v ten pravý čas. A ten letos přijde.

Boomer
2. 1. 2024 20:14
Odpovědět  Pepa

.. ale že mu to tvá! Kristus to zmáknul za tři dni..

Ale fakt by mě tím potěšil, Prigožin jeden…

Frank
1. 1. 2024 14:32
Odpovědět  Karel

Skoro se zdá, že i ruských akcích rozhodují obřezanci.

ZMann
1. 1. 2024 16:56
Odpovědět  Frank

Přesně tak máte naprostou pravdu,Putin o ničem nerozhoduje musí poslouchat své nosaté páníčky.

Helena
1. 1. 2024 14:36
Odpovědět  Karel

Všechno má svůj čas, prohlédnutí pravdy, zkušenost je nepřenosná a velmi draze zaplacená.
Jinak je to na nic zas, i nám krátí se čas:

Prezident-ten pravý, Kolář, poddaný Bruseli a USA,
postavil a zpaměti naučil oddanou postavičku Pávka,
co čeká nás za hnusa.

Projev plochý jak umakartová deska,
bez citu a bez emocí,
kecy v kleci o mrtvých-to se nosí.

Mládeži! sloužíte nám mocným protlačovat loupež naší země-
řve pořád naše mafie: málo prachů máme,
zato odměnu: nikdy nemít peníze, bydlení ani rodinu, to vám rádi dáme.

Tenhle bezemoční Pávek zvěstoval nám hlavní věc,
eurem to tu dokradem, to je na beton přec!!

Nejlepší byl v pozadí ploché řeči zvonící zvonec,
co oznamoval Čechů konec.
/Nebo ten zvonec,
oznamoval Pávka konec?/

All
1. 1. 2024 15:26
Odpovědět  Helena

Jenom ne euro, další mazec a smrtící rána pro ČR,už tak jsme po krk v bažině eurobažiny.Proto pávek tak spěchá s mordurem na lidi,no ať,kdo je připravený přežije.Připravení,spojme se a bude odraz,bude líp.

Jaaaaa
1. 1. 2024 16:43
Odpovědět  All

Spojme se, udelejme neco….stale to iste bla bla uz niekolko mesiacov…….!

Pravdomluvny
1. 1. 2024 17:00
Odpovědět  Jaaaaa

Máte řešení jak to co nejrychlejší udělat, když každá politická strana, která není vyloženě Prousraninská je alespoň pro fašoEU nebo NATO…..(a doteď se nebyly schopny spojit proti pětidemoliční vlastizradě a uspořádat společnou demonstraci proti vládě)…. každá leda dáma za sebe 😢

miro
1. 1. 2024 15:18
Odpovědět  Karel

Poslechněte si Pjakina, Putin ma doma obrovské problémy s podpindosniky na všech úrovních nevyjímaje gen.štáb armády,má velice okleštěné pravomoci ale zatím to zvládá dobře,držme mu palce.

Sw_Ninja
1. 1. 2024 20:11
Odpovědět  miro

Pjakin je neskutečně mimo, Putin zmíněné problémy zcela jistě nemá. Postup na ukrajině není ničím vynucený, je to plán a žába bude už brzo uvařená. A pak se ukáže, jaké nesmysly Pjakin celou dobu mlel. Pjakin je nepřítel Ruska.

Boomer
1. 1. 2024 20:17
Odpovědět  Sw_Ninja

..a potom možná mnozí pochopí, jakou roli hrála Nabiullina…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
2. 1. 2024 10:47
Odpovědět  Sw_Ninja

To je tak, když někdo chápe jen to co má před nosem, co má ale za ním nevidí. Většina vidí pouze tu 1. úroveň, soustředí se na to co je nejbližší z pohledu vnímání, ale další úrovně nevnímá. Máte naprostou pravdu, Rusové vaří žábu a to celoevropskou a nikam nespěchají. Jejich materiální základna a zbrojní kapitál je nenutí nikam pospíchat. A co se týká jejich vlastních obětí, tedy zdálo by se zbytečných ztrát? Rusové nejsou bolestínci, určitě nechtějí zbytečně přicházet o své lidi, ale pro většinu z nich je vlast na prvním místě a oni pro ni svůj život obětují. Vždyť tady lidé často komentují, jak se pro nás někdy nepochopitelně chovají, jako by jim na svém životě nezáleželo. Ale jim záleží, ale pocit zodpovědnosti je u nich někde jinde než u nás. V pěkné sérii filmů Bez ženské a bez tabáku v díle Režný chléb to říká krásně ve své roli Josef Króner. Rusové ke všemu přikusují chléb a když jim kúštíček zůstane, tak si ho schovají, tak si ho váží. Nikdy nemůžeme pochopit co byl Stalingrad, Moskva a celá jejich vlastenecká válka na hraně sebeobětování. Jenom prostě nechápu, že všichni mají takovou touhu je poučovat jak mají co dělat. Zkušenosti jsou totiž opravdu nepřenositelné.

Marek
1. 1. 2024 16:03
Odpovědět  Karel

Putin je šachista a myslí hodně dopředu. Počítá s tím, že se Ukrajina opět reálně vrátí do SNS. Nechce proti Rusku postavit většinu národa, byť prolezleho banderismem. Nechává na Ukrajině vyrůst podzemní opozici proti alzákovi a západním zemim.

Bety
1. 1. 2024 17:38
Odpovědět  Karel

Pokud vím, tak v Iráku tohle všechno amíci dělali a přesto tam dodnes není klid.
USA válčily pod falešnou záminkou, Rusům se do války z Ukrajinou nechtělo a přitom měli
důvodů víc než dost.
Proč chcete, aby se Rusko chovalo jako USA?
Protože pak by všichni kdo ten nebetyčný rozdíl dnes vidí přestali doufat, že lze něco změnit ???

Janaz
1. 1. 2024 19:07
Odpovědět  Bety

Aspoň jeden, čo má niečo v hlave, nie tí tunajší “diskutéri”, ktorí majú žida aj pod posteľou a agresivity na rozdávanie.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
2. 1. 2024 10:50
Odpovědět  Bety

Opět s vámi musím naprosto souhlasit.

Janaz
1. 1. 2024 19:03
Odpovědět  Karel

Ešte šťastie, že ruské vedenie má viac rozumu a empatie ako ty a pár ďalších.

Karel-koko
2. 1. 2024 01:31
Odpovědět  Karel

Karel, ty si zase snedl 💩 dnes? Co tady kecas?

Jaris
2. 1. 2024 06:21
Odpovědět  Karel

Irak nebyl nebezpecny. Sadam akorat chtel, aby bylo mozne obchodovat s ropou i za jine meny nez zidacky vydridussky dolar.Tim si podepsal ortel smrti stejne jako kdysi Kennedy, ktery nechal vytisknout novou serii dolaru obchazejici zidacky FED. No Gadafiho stihnul stejny osud ze stejnych duvodu – konkurovat dolaru. Priklad z JewSA bych si zrovna nebrala. Soucasna genocida Palestincu v Gaze jeste neznamena, ze zidi vyhrali.
Souhlasim vsak, ze prodluzovani valky na Ukrajine nedava zadny smysl. At mi nikdo netvrdi, ze v soucasne dobe, kdy jsou na fronte ukrajinsti invalidi, zeny a teenageri, nejsou Rusove schopni ukoncit jednorazove valku. Navic je znamo, ze Rusko stale dodava ropu a suroviny Ukrajine. Nevadi mu staly prisun zbrani pro Ukrajince ze zapadu misto, aby se zamerila znicit trasy, kudy prichazeji. Kdyby Putin chtel, davno by za pacesy pritahl zida Zelenskeho do Moskvy pred soud za valecne zlociny. Zacina to byt ze strany RF trapna komedie.

Putinovec
2. 1. 2024 09:27
Odpovědět  Karel

Chápete to , že jste právě popsal morální jednání fašistického režimu ? Co koncentrák , ten má RF taky postavit , pro všechny Ukrajince ?
A co takhle koncentrák pro všechny Čechy , za napomáhání genocidy a vyzbrojování fašistického režimu . Za to taky přece mohou všichni Češi , i ti , co jezdí v kočárku .

1. 1. 2024 14:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Srovnali jim se zemí muzeum Nacistického vraha 😀

Pravdomluvny
1. 1. 2024 14:18
Odpovědět  Veny232

To měli udělat dávno s celým Kyjevem!

Pijack
1. 1. 2024 14:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Správné pojmenování terorizmu je dáno ve světě v několika formách. Nejbrutálnější forma terorizmu je ta, kde státní ozbrojené složky terorizují vlastní obyvatelstvo. “Měkčí” formy terorizmu jsou např. nám známé teroristické akce vlků samotářů, čímž se prezentují převážně islamisté. Mnoho jiných forem předvádí USA – jednou sabotáž na NS2, podruhé občasné záminky vyvolané “domnělým” atentátem, vyhození mostu do povětří atd…

Ovšem nejbrutálnější formu předváděli AZOV na Ukrajině proti pokojným obyvatelům Dombasu a důvod byl ten, že mluvili rusky. Terorizmus neprováděl jedinec, ale rovnou celé vojenské jednotky. Tyto vojenské gerily spadaly pod Ukrajinu, tedy rozkazy vydávala vláda v Kyjevě. To je ten nejhorší terorizmus, protože obyvatelstvo má být státem chráněno, nikoliv likvidováno. Tohle nedokázal ani Hitler, protože ten své obyvatelstvo nevraždil. Vraždil jen cizí, nikoliv Němce. V tom Ukrajina velmi silně Hitlerovské Německo předčila. Tak o čem se chce ta Kyjevská zvěř na půdě OSN bavit ???

Pablo
1. 1. 2024 22:08
Odpovědět  Pijack

“Tohle nedokázal ani Hitler, protože ten své obyvatelstvo nevraždil. Vraždil jen cizí, nikoliv Němce” – to je omyl, prvně zlikvidoval své odpůrce-komunisty – viz KzL Dachau.

Boomer
2. 1. 2024 20:17
Odpovědět  Pablo

.. z čehož vyplývá, že to celé začalo jako boj dvou kohoutů o jedno hnojiště! Nacionální socialisté proti socialistům internacionálním…

Gales
1. 1. 2024 15:55
Ohodnotit příspěvek :
     

Holt žoldáci ani svátky nedrží.Všichni by tam měli pochcípat.

Frank1
1. 1. 2024 16:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Co se dela s teroristy vrazdici obyvatelstvo? Zadne slitovani!

Pravdomluvny
1. 1. 2024 16:19
Odpovědět  Frank1

S žádným Banderonacistou a to platí i pro ten milión v ČR 👎

Jaaaaa
1. 1. 2024 16:45
Odpovědět  Frank1

Nič ! Ako vzdy a vsade !

Kelly
1. 1. 2024 16:28
Ohodnotit příspěvek :
     

pověsit si zaslouží nejen Zelenský, ale i Lipavský a samozřejmě i Černochová.

Pravdomluvny
1. 1. 2024 16:49
Odpovědět  Kelly

Celá pětidemoliční vlastizrada by zasloužila pobyt v Černém delfínu.

ZMann
1. 1. 2024 17:07
Odpovědět  Pravdomluvny

Petak je lepší než delfín.

Pravdomluvny
1. 1. 2024 17:30
Odpovědět  ZMann

V Černém delfínu by se pětidemoličním vlastizrádcům dostalo zvláštní péče…..od již uvězněných spolubydlících.

ZMann
1. 1. 2024 17:44
Odpovědět  Pravdomluvny

To je pravda.

ijn
1. 1. 2024 17:14
Odpovědět  Kelly

celá vláda musí skončit na Mírově hlasují a jsou si kolektivní moci vědomi, dodávat teroristům kazetovou munici umí spolupachatelé teroru == čeští ministři občané ČR, zatím jsou justicí ČR chráněni,……..ČR čeká pouze velký a rozsáhlý úpadek,….jsme pokusné krysy KoZa, jak lze pokořit stát a jeho občany!!!!!!!

Pavel z Moravy.
1. 1. 2024 16:58
Ohodnotit příspěvek :
     

Tady ve světě to není pouze o Ukrajině. Je to jedna epizoda ze skládačky ovládnutí populace. Potlačuje se pravda, přepisuje se minulost, začnou fungovat obory, které budou provádět přesně tu činnost, kterou Orwell ve své knize popisuje, tedy shromažďovat a upravovat data. Nevhodná skartovat a nová vydávat jako jedinou pravdu. A potom to budou mít v cajku. V tom tkví to obrovské nebezpečí, které zde rozehráli. Blokádu vlastních myšlenek lidských jedinců. Připravili manuál svých manter a ty vštěpují mladé generaci. Války budou další, ale oni teď rozehráli válku o lidské vědomí. To je ta nejhorší zpráva. Je nutné přemýšlet a nepodléhat okamžitým emocím po určitých událostech. V tom musí být naše síla, býti sami sebou. Nepanikařit, oni se musí zdiskreditovat sami a to úplně, oni se musí před lidem úplně obnažit a znemožnit. Pokud ne úplná, tak co největší nespolupráce se škůdci. Dobře se to říká, hůře dělá, ale je důležité se o to snažit.

Administrátor
P.A.Semi
2. 1. 2024 03:01
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak nějak jsem to na Silvestra čekal, oni to ti bastardi udělali i loni, když tehdy trefili nějaká kasárna nových rekrutů… Je to kromobyčejně podlé a zbabělé (letos do civilistů v Doněcku), když při Silvestrovském ohňostroji je PVO “zaslepená” spoustou různých petard…

Má už Doněck časovou zónu jako Moskva (UTC+3), nebo ještě jako Kyjev a Izrael (UTC+2) ?
(Tedy po které “půlnoci” to bylo přesně?)

πα½

Jaroslavem
2. 1. 2024 09:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak je všechno jak má být.