Svolávali svůj Majdan a teď volají po uklidnění? Co vyčetl psychiatr David z tváře Šimečky
20.05.2024 20:40 | Rozhovor
Sen o ovládnutí Evropy a světa se rodině neziskovek a médií začíná rozplývat, říká europoslanec Ivan David. Jako vystudovaný psychiatr vnímá i fakt, že není málo těch, kteří jsou ochotni potlačit i největší lidská tabu, jako že do lidí se nestřílí. Hovoří i o osobnostním profilu střelce Cintuly, který podle něj mohl být k činu vyhecován.
Foto: Jan Rychetský
Popisek: Europoslanec Ivan David
Po atentátu na Roberta Fica zaznívá, že střelba do politiků je ve středoevropském regionu zcela ojedinělým excesem v politické polemice. Co se v tomto případě stalo jinak, že byly prolomeny všechny „červené linie“, které jako společnost obvykle máme nastaveny?
K degradaci kultury patří opouštění pravidel a jednání „bez zábran“. Přichází k nám „kultura“ Divokého západu. Nejde jen o americkou tradici střílení prezidentů. Útok na premiéra Roberta Fica mi z událostí poslední doby nejvíc připomíná atentát na Nord Stream. Prezident Biden řekl předem, že to dokážou, a hlava amerického protektorátu v Evropě Olaf Scholz ani nemrkl okem. Globální elity, nadnárodní korporace a americký „deep state“ doposud vždy našly cestu k prosazení svých zájmů a odstranění překážek. Jejich neziskovky ovládají techniku organizace barevných revolucí a jimi dosazení politici pak realizují jejich cíle.
S pomocí neziskovek a spolupracujících médií dokážou ovládnout volby a dosadit své prezidenty. Vyrobí kandidáta a vzbudí dojem naivní veřejnosti o jeho vynikajících vlastnostech. Dosadí prezidenta, kterého rok (a ve způsobeném chaosu ani týden) před tím nikdo neznal. Ovlivnit parlamentní volby je těžší. Fico i Pellegrini nevyhráli jen proti politickým oponentům, ale hlavně proti médiím hlavního proudu a neziskovkám. Tato média dávno nejsou hlídacími psy demokracie, ale hyenami totality.
Může se stát, že pokud z úst některých politiků dlouhodobě zaznívá, že jejich oponent je zásadním ohrožením, které musí být zastaveno, může někdo právě tato slova pochopit jako výzvu k „zastavení“ fyzickému?
Nyní existuje dost věrohodné podezření, že atentátník Cintula byl součástí spiknutí. Robert Fico měl být zastaven jako Nord Stream. Je ale pravděpodobné, že sám atentátník nechápe, že jeho čin není autonomní, ale že sloužil například zahraničním vlivovým strukturám. Zatímco Ficovi nebo například vládním představitelům Maďarska lze věřit, že pracují pro vlastní národní komunitu, Šimečka nebo Čaputová či Korčok pracují s podporou médií, neziskovek a/nebo „darů“ pro globalistické struktury. V Evropské unii existují oblíbené floskule o tom, že svět je jen jeden a oni ho zachraňují včetně budoucí všeobecné prosperity nebo že „globální problémy nelze řešit nacionalismem“. Zatím se jim celkem daří odvracet pozornost od reálného stavu a hrozivých výsledků jejich činnosti.
Co za typ lidské osobnosti dokáže politické názory a jejich rozdíl vnímat tak intenzivně, že je schopen kvůli tomu střílet na člověka, což se jinak ve společnosti považuje za ten nejméně akceptovatelný čin?
Ve starých učebnicích psychiatrie existovaly popisy specifických typů osobnosti v kapitole „Psychopatie“ (to je množné číslo). Na pana Cintulu se hodí charakteristika typu „psychopat bažící po sebeuplatnění“ a současně „fanatické stoupenectví“. V popředí je neuspokojená potřeba vyniknout. Té je podřízeno vše. Proto není překvapující, že Cintula měnil strany konfliktu.
Atentátem mohl vyniknout nad jiné, získat pozornost. Té dosáhl v podmínkách, kdy nemohl uniknout zatčení a trestu. Plný nenávisti k současné vládě a jako stoupenec oponentní strany mohl být k činu popostrčen, „vyhecován“. Pokud tomu tak je, je pravděpodobné, že bude „mluvit“.
Co říkáte záplavě nenávisti na sociálních sítích až po otevřené vyjadřování podpory atentátu?
Část obyvatel Slovenska je podobně jako jinde obratně manipulována médii hlavního proudu a neziskovkami organizujícími protestní akce. Existuje osobnostní dimenze „konformita“. Jen malá část lidí dostatečně přemýšlí, pochybuje, ověřuje zdroje, vyhledává další, zdržuje se soudů, když nemá jistotu, je schopna uplatnit zkušenost, i pokud není drastická a osobní.
Mnohem více lidí bez kritiky přijímá a sdílí tvrzení, jak se říká, „jak jsem koupil, tak prodávám“. Prostředí nenávisti vytvořila předchozí vládní moc, která pro svoji činnost a nečinnost ztrácela sympatie, kromě toho působila média a neziskovky řízené a placené za tímto účelem.
Mnozí občané jsou pak konformní s předloženými narativy. Kromě toho působí značná frustrace lidí včetně té, která vychází z osobních trápení a nezdarů. Sdílené nenávistné projevy skýtají uvolnění. Anonymita sítí pak dodává falešný pocit anonymity a nepostižitelnosti.
V reakci na atentát na Roberta Fica se hovoří o „kultivaci politického prostředí“. Pomůže ale uměřenější vyjadřování k tomu, aby zcela všichni pochopili, že po politických oponentech se nestřílí?
Kultivaci politického prostředí by pomohlo striktní dodržování pravidel. V prostředí, kde se jeví vražda jako přijatelná, toho nebude snadné dosáhnout. Že se po politických oponentech nemá střílet, ví každý. Ale není málo těch, jak se ukazuje, pro které to není tabu. Jestliže pravidla opustí jedna strana, druhá se jimi necítí vázána.
Strana protificovské opozice volá po uklidnění, ačkoli to byla ona, která svolávala mítinky v naději na „Majdan“. Byla to táž strana, která zneužila vraždy Kuciaka a jeho partnerky k obvinění Fica. Jejich soustředěný tlak byl nakonec úspěšný, Fico odstoupil. Z tváře předsedy Progresivného Slovenska Šimečky, kterého znám z Evropského parlamentu, jsem ale vyčetl velkou úzkost…
V souvislosti s činem pana Cintuly zaznívají názory, že jejich příčinou je obecné „rozdmýchávání vášní v politice“, za které mohou obě strany, tedy i samotný Robert Fico. Co říkáte na tento postoj v podstatě říkající, že „s čím kdo zachází, s tím také schází“?
Obvykle nemá cenu řešit, kdo co řekl a jak to myslel. Fico a jeho příznivci, byť by se sami hodně snažili, mnoho nenávisti nevytvoří. Média, neziskovky a velké zahraniční peníze nejsou na jejich straně. A loutkovodičům těch druhých jde o hodně. Jejich sen o ovládnutí celé Evropy a „globálně“ světa se začíná hroutit. Protistrana se také organizuje.
Co podle vás ukázaly reakce politiků na tento čin? Všichni střelbu odsoudili jako neakceptovatelnou, i politici z EU a z celého světa, ale další reakce už se začínaly lišit…
Zjistil jsem, a dlouho mi to netrvalo, že jedna z hlavních „evropských hodnot“ je pokrytectví s dvojím metrem, a hlavními nástroji jsou korupce a strach…
Zdroj : Parlamentní Listy
V rovině hmoty jak můžete dávat cokoliv k informacím, kdybych byl drzý tak se podepíšu jako super kategorie, myslím vážně teď i když časy se mění jo. 🙂
Cvoci, skoro sem dostal stopku.
https://www.youtube.com/watch?v=ckheOpDLlQE
Jsem hrdý nositel svého nicku,vůbec netuším,co ta věta znamená.Ještě že je tady několik chytřejších,kteří mu rozumí.
Je to sergej, ten podobným způsobem a slovníkem prudil/prudí na Dfensovi a Pravém prostoru. Doporučuji rolovat a ignorovat.
Na PP jsou k ignorování potřebnější! Myslím, že sergej – cool píše vtipným, neotřelým způsobem, jen se musíte zamyslet co to jde.
Vždycky ne. Ať vytečou že jo, hormoni. 🙂
21.5.2024 11:01:01
https://pravyprostor.net/kastracni-kliniky/#comments
Souhlas. Nereagovat, ignorovat. Jen tihle zasírají diskuze, aby znechutili číst články a smysluplně na ně reagovat. A přemýšlet o tom, co se děje.
EU chystá: Řada uznávaných analytiků bije v posledních týdnech na poplach. Eurokrati se prý zase spletli ve svých výpočtech Green Deal, a Evropany tak čeká v příštích letech drastické zdražení energií, vytápění a dopravy. Jen cena benzínu a nafty se má zvýšit o 12 CZK za litr. A náklady na vytápění se mají zvednout ještě razantněji./MAP/
Nebuďte na kól.seržu přísná, vynalézá originelní slovní spojení, nové výrazivo a antihavlovské ptydepe! Je vždy trefný a k věci, vy studený, nalajnovaný čumáci.
No málem jsem se “posadil, dík.
No ale Havel měl i období kdy si myslel na ráj všem a víme jak se srdíčky i na hradě a s občanskou společností dojel, sežral ho masomlýnek.
Kdyby si potrhlí metropolisti dali pána s černého vršku tak jak předtím prohlašoval že tu není střední třída a milión židů by si sem pozval tak by s kombinací rozesílaných složenek kaldy to zrealizovali na tvrdo zvlášť když eu tvrdila že dá 6 000€ za migranta, pro “zápaďaky drobné a určitě by je dali protože prahu by vystěhovali do pankejtů okolo cest. V čemž jim tu snahu vesničtí burani zabránili i vlastně zadky. Tam v těch metropolích asi mají paměť akvarijních rybiček. 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=Q9BhtEniYM4
Nemáš zač, tvůj styl informování se mi líbí, jsi originál. Pro Suchoprdy: jsem na holky.
🙂 Fakt je ten že bič a malý dvorek by jim rozum do palice asi nedostal.
Chciválkům vůbec.
Dnes jsem si všimnul dole na nástěnce že u 12. byťáku vylepili energetický štítek D, sice kousek asi podle sečtělé spotřeby objektu od C úsporné ale od 2030 je naplánované bydlení jen v A dle EU. I když snad tu v zemi není jediný barák bez potřeby otopu. Nevím jestli viděli ty videa z ameriky jak obyvatelé stanují před svými bývalými domy, tak to je ono. Prostě mohou obývat jen áčka. A že budou pod mostem či ve stanu už nikoho s gawerment – vlády nezajímá.
No vidíte, že to umíte!
Takže nemám být nastarovaný? Mám velký motor. 🙂 Vylétnu na brnknutí bez spojky na klíček.
A uspokoj se robertkem a nechoď do kritických diskuzí kopulovat na těch co otevírají oči nevidícím. Nádhero nóblés
a ani se to nerýmuje
https://www.youtube.com/watch?v=ptZ_aiAIt_g
Znamená, že vool chce bejt cool.
Jestli mne nenadnáší blbost, vzteky. 🙂
Nadnáší tě hlavně žízen po originalitě, takže je z toho ve finále originalita pro originalitu, by ses tak vtesal do šutru věčnosti.
🙂 Drndo
Šlaka na tebe, ty malej motůrku. I když malej ale šikovnej. 🤣🤣🤣🤣
Souhlas. Vool zůstane voolem. Tenhle solidně zasírá diskuze všude možně /PP/.
Kopuluj si v soukromí potvoro. 🙂
Vztahovačná jak zřízený alkoholik, blééé.
Jeden z máa politiků, kterým se dá věřit a který to má v hlavě naprosto v pořádku.
Ale atentáty patří k politice západního typu jako ocas ke koni. Nikdy se přesně nikdo nedoví, kolik ruských carů a vedoucích představitelů např. zabila “Velkobritánija” NIkdo to nesdpočítá, kolik lidí zabily rodinné klany v USA, kolik zabily “jen” korporace … ztabíjelo i nacistiocké Německo, zabíjí i silně proevropská země “404”. Konkurenti se vězniuli, popravovali i vysídlovali. Ale kupodivui více a krutěji na tom “našem milovanéím Západě” … což mu nikdy nevadilo v tom, aby řval o svobodě a humanismu, jenom dnes stejně jako kdykoli v minulosti, Z8pd nedodává nahlas zbytek této věty – svoboda, humanismus a demokracie jen pro ty, co si to mohou koupit. A v duchu se smál, když neříkal, že demokracie je OTROKÁŘSKÉ ZŘÍZENÍ. No, co by si rozčiloval otroky. Otrok dnes si na sebe musí vydělat sám a musí být přece poslušný!
Proto Rusko, Čína, KLDR – SI, euroameričtí hujeři – NO!
David si zaslouží na kandidátce SPD+Trikolóra kroužkovat i ostatní
Pravda, jak v minulosti, jako česan stál za ho…, tak teď si to odpracoval. Je chlap na svém místě!
Nevím co je česan.Třeba myslíte,že stál za ho…,když jako jediný hlasoval proti bombardování Jugoslávie?
Asi člen ČSSD.
Česani, ČSSD. Jemu přidělené ministerstvo zdrav. řídila jeho přítulná “asistentka” Pivoňková a podle toho to vypadalo, ale jak píšu už si to odpracoval. Jestli hlasoval proti bomb. ho šlechtí, sleduju práci pro národ a v tom se polepšil.
oni ho zrusili kdyz nekomu slapl na kuri oko v rozkradani penez na nemocnice
Hádám, že ted se svět KoZa začne hroutit ještě rychleji. Půlnocí (t.j. u nás 22 hod.) totiž přestal pro Rusko existovat stát ukrajina. Od půlnocí tudíž bojuje s teroristickou organizací ukrajina. Že s tím Rusko zatím nemává na hlavou nic neznamená – však ono s tím mávat na hlavou v pravý čas a na pravém místě začne. A s řádným humbukem. Hm… Takže od dnešní půlnoci jsme pro Rusko dodavatelé zbraní teroristické organizaci.
Možná za půl roku, možná za rok, možná za dva roky, možná za ještě déle, nám toto Rusko sichr započítá do “zásluh”. Pokud tedy svět nesklouzne do Poslední Války.
To je pravda, ale Zelenský, či jeho kurátoři, nedomyslel jeden důležitý detail.
ON totiž přestává být chráněn i minimálně jako vedoucí představitel ukrajinské moci (ne státu a ne řádně zvolený) tím ztratil onu politickou”skořápku” imunity, protože jeho moc je základem z Majdanu a navíc zradil celý “svůj” volební proigram) a nic na tom nemění ani fakta, že nebyl přímo v první vládě pučistů jako Porošenko a že byl jakoby zvolen v demokratických volbách – zpět – ony to vlastně byly skutečně demokratické volby otrokářského systému!
Jak prohlásil včera Medveděv v rozhovoru pro nějaké noviny, stává se tím prostě zločincem a Rusku je jedno, jestli “tam” bude nějaká legální vláda, protože na případné podpisy se vždycky někdo najde. No a Zelenského tak jako tak nečeká zřejmě vůbec veselý podzim života …
Spíš poslední podzim jeho života, si myslím – jestli se tedy podzimu vůbec dožije.
A tumáš Káčo lívanec! Tak ten teroristickej prápor, co jsem o něm vejš mluvil, se už štupuje. Tohle vyšlo půl hodky před koncem tzv. státu ukrajina. Titulek:
„Práce je v plném proudu“: bylo rozhodnuto vytvořit analog ISIS z Ukrajiny
a poslední odstavec:
“…kyjevský režim a země, které na něj dohlížejí, se nevzdají teroristické činnosti, čímž se Ukrajina vlastně přemění v obdobu ISIS, organizace v Rusku zakázané, která bude na území provádět teroristické akce Ruské federace. Práce na tom, s požehnáním západních zemí, jsou nyní v plném proudu,“ dodal politolog.”
https://www.politnavigator.net/rabota-idjot-polnym-khodom-iz-ukrainy-resheno-delat-analog-igil.html
Obrátila bych se na tebe s jedním off topic dotazem z dnešní nové mainstream-zprávy z “balíčku jak se Rusku nedaří”:
ANALÝZA. Velká část KLDR dodaných raket, které Rusko vypálilo na Ukrajinu, selhala během letu, uvedla ukrajinská generální prokuratura. Přesto může být jejich nasazení pro Rusko i Koreu přínosné.
O to mi nejde, ale:
Kde bere jakákoliv PROKURATURA kompetenci k hodnocení nějakých zbraní? Není to záležitost hlavně vojenských expertů i “expertů”, informace pak prací novinářů nebo komentátorů?
Nebo snad má “prokuratura” těm teroristickým akcím dodávat (sporné) zdání legitimity?
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-polovina-ruskem-vypalenych-severokorejskych-strel-se-zrejme-rozpada-za-letu-251590#
Tohle vzniklo nejspíše z toho, že je “malé tajemství”. Zdaleka ne všechny střely, bomby vybuchnou jak se patří. a nejednou prý se našlo pak v takových přípdech na kousku papíru uvnitř – “Děláme, co můžeme , bratři!”
Podobně je známo, jak nevybuchla bomba kousek od Stalinovy dači … tam byl lísteček – “Rote front”. Kdyby se spočítalo, kdy pracovníci jak v Německu, tak i v okupovaných “BémenundMéren” “zassáhli” do vývoje války, asi by se lidé divili. Ale tohle je přesně to, co zásadně všechno ovlivňuje, ale prakticky se o tom nepíše a nemluví.
No a jen blázen by věřil tomu, co by vzhledem ke kvalitě výroby nábojů mnohem spíše platilo pro “západní produkci”. Ááá, pardon, já zapomněl – my žijeme v “civilizaci, která se zbláznila. Ale už před hodně dlouhou dobou …”
Á – tak to jo. Teď to dává smysl. Velké díky za vysvětlení.
https://cont.ws/@pythagoras2904/2807242
Opravář například řekl, že ve směru na Záporoží byl osobně svědkem, když granáty NATO ráže 155 mm opakovaně vlétly do pozic na jeho místě a nevybuchly. Když přišli sapéři zneškodnit munici, pokusili se vyšroubovat pojistku, ale nebyla v munici a místo pojistky v náboji byl na kusu papíru poznámka: „Kluci, pomůžeme jako nejlépe, jak umíme.
ároveň si vybavuji svědectví z první ruky o jiném ruském vojákovi, kterému ukrajinský voják zachránil život, když dva ruští vojáci doprovázeli pět ukrajinských zajatců. Brzy je napadl ukrajinský bezpilotní letoun a na skupinu shodil výbušná zařízení, která zranila ruské vojáky. Poté ukrajinští vojáci vzali ruské „eskorty“ do náručí a místo toho, aby se vrátili na ukrajinské pozice, rychle běželi na místo ruských ozbrojených sil, čímž zachránili životy svých ruských „eskort“.
Ano, a pokud někdo usoudí, že je to všechno lež a propaganda, překontrolujte si to sami a ujistěte se, že vše, co je výše napsáno, je ze skutečných rozhovorů se skutečnými bojovníky, a ne s mediálními klauny.
stroj.překl.
Ale jo, věřím tomu. Existuje už i bojový oddíl složený z bývalých zajatců, i partyzánske oddíly.
Paráda! Vysvětlil ti to líp než bych to dokázal já.
toto co rikas se stalo jednomu ceskemu lekari s dcerou kdyz se do jejich krytu pri naletu na Londyn dostala bomba a vypadl z ni listek jako ze je zdravi delnici ze Skodovych zavodu a jinak v ni byl pisek
Matouš Lázňovský, vědecký novinář s vášní pro důkladnost a kontext, jak má napsané v záhlaví svého profilu je pro mně jako novinář naprosto neakceptovatelný. Použít v nadpisu vlastního článku výraz “zřejmě,” nemá s důkladností a smyslu pro kontext nic společného. Lidé už neumí číst česky. Pak hloupě raegují na vyslovené bláboly. Pokud někdo používá v textu svého článku slova jako: “asi, možná, zřejmě, pravděpodobně atd.,” nelze takový článek brát jinak než jako autorův subjektivní odhad skutečnosti, zjevně přejatý od jiného “novináře.” Žádný doložitelný fakt, jen nějaké plácnutí ptákoviny do veřejného prostoru bez relevantní zodpovědnosti. Autor ještě mohl svůj článek doložit vysvětlením, že jeho článek není tvrzením, nýbrž odzkoušeným vyplachováním mozků.
Je třeba si uvědomit, že vice než 90% článků v mainstreemu jsou subjektivní názory těch, kteří mají do médií přístup. Myslím není třeba vysvětlovat, kdo to je…
To bude pravda,ale to je přece úplně jedno,kdo to říká.Říká se sice, že jen blbec nemění své názory,ale tady přemýšlí deset procent.Ti mají názor za tu dobu správný,měnit ho nemusí a tupci jsou buď “hluší”,nebo nechápou.
To je jim přece jedno, kdo z nich zvrací nějakou lživou propagandu.Devadesát procent těch blbů tady, jim bude věřit tak jako tak.Jinde to není lepší,je u nás známá z Frankfurtu,myslí si,že v Rusku je hlad,Putin otrávil Navalného a čipy pořád berou z ukrajinských praček.Je úplně mimo a při polemice ohluchne a mele si svou.Je to marné,jak známo s vírou argumenty nepohnou.
Teď jsem na mainstreamu našla něco bezva!
Není všechno tak, jak nám propaganda líčí a mnozí jí to občas věří a bohužel i na alternativě.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-provokace-v-berline-nad-nemeckym-parlamentem-zavlala-ruska-vlajka-40472618#
Německá policie vyšetřuje provokaci, jejíž pachatel vyslal nad historickou budovu berlínského Reichstagu, dnes sídlo Spolkového sněmu, s pomocí dronu ruskou vlajku (video)..
Stalo se to už 9. května, kdy Rusové slavili Den vítězství nad nacistickým Německem, ale šokující záběry z události se objevily na sociálních sítích až nyní.
(Škoda, není to vlajka autentická, rudá, ale současná.)
A překvapivě:
Pachatel, kterého citovaný server označil jako 41letého Ukrajince Ivana T. z Oděsy …. přijel do Německa v létě 2022. Svými činy chtěl podle t-online ukázat, že „existují i Ukrajinci, kteří se považují za součást velkého ruského národa“. Porušování zákona si je podle svých slov vědom. Tvrdí ale, že „existují činy, z nichž se člověk zodpovídá s potěšením“.
A druhá
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-scholz-odmita-aby-nato-chranilo-ukrajinske-nebe-boji-se-putina-40472718#
Německý kancléř Olaf Scholz (SPD) se postavil proti zvažovanému záměru Severoatlantické aliance na vytvoření bezletové zóny na západní Ukrajině. Podle německého kancléře by takové plány mohly z Německa udělat válčící stranu a svádět ruského Vladimira Putina k nepředvídatelným reakcím.
„Žádné rozhodnutí by se nemělo přijímat s pěnou u úst,“ rozohnil se Scholz podle listu Bild o svatodušním víkendu na předvolebním shromáždění v Karlsruhe s tím, že se i nadále bude „zasazovat o rozvahu a opatrnost“.
S tím stoprocentní souhlas.
Všichni by si tu pěnu u úst měli okamžitě utřít – a možná by neškodilo i vykloktat si proticovidovou dezinfekcí!
Naše vláda alespoň 3x denně!
Albi, tedy k té tvojí poslední větě. Tady něco takového je? To víš, mně to nedá, omlouvám se.
Samozřejmě, že je.
Vláda si tak nejen říká, ale i vládne – bohužel. Např. dnes opět mainstream:
Ministr: Každá domácnost připojená k internetu bude platit poplatky za TV
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/audio-podcast-ptam-se-ja-ministr-obhajuje-televizni-a-rozhlasove-poplatky-pro-majitele-mobilu-252275#
A co s tím uděláš. Na protest odhlsíš TV, odhlásíš ČRo, zahodíš mobil … Dobrá, odhlásíš i internet – ale co až bude život totálně digitalizovaný, tedy ovládaný = o – vláda – ný.
Nekopupíš si ani rohlík. Nedostaneš důchod, nepřihlásí tě do péče žádný lékař, žádná nemocnice, bez mobilu si nezavoláš ani taxík, když to bude životně nutné ….
Ano – ať chceme nebo nechceme – je tady VLÁDA.
.. znakem kolabujícího systému je vymýšlení stále krkolomnějších způsobů, jak z lidí vymáčknout poplatky i za to, co nechtějí…
Čím více se blíží rozpad říše, tím šílenější jsou její zákony- Cicero. A jinak, přestaňte se sakra třást jak malé děti. Já jsem již dost starý a otřelý. Nebudu se třepat jak malý harant. Pro mně to jsou škůdci a když mi nedovolí nic nakoupit nebo zaplatit bydlení a další věci tak nebudu, no. Já na kolenou přežívat nebudu. Tak se nechte zotročit a žijte. Každý svého osudu strůjcem. Nevím kolik máš roků, muž se ženy neptá, ale předpokládám, že jsi starší jak já. Já jsem asi divný patron, ale když slyším osmdesátníky jak úpěnlivě touží po devadesátce, či stovce bez ohledu na zdravotní problémy, či jak ty teď mluvíš o zotročení, tak se nezlob, musím se usmát. Co bych jako kujwa z takového žití měl? Ale komu to vyhovuje, prosím. Já jim nepodlehnu, mám je v dupě, maximálně mne zlikvidují, toho jsem si vědom. Neboj se, oni si potom přijdou pro všechny. Pěkný večer.
No promiň, já jen popisovala situaci takovou, jaká je.
Ale prosím – když myslíš, že chyba je v názvu, vymysli pro vládu jiný, nemám problém ho používat. Jde o to, že názvem skutečnost nezměníš.
Ale pravděpodobně potřebuješ k životu najít konkrétního viníka současného stavu světa – tak prosím, posluž si, někdy je dobré se vypovídat ze své hysterie a já se neurážím kvůli každé blbině, kterou ještě ke všemu nemůžeme změnit ty ani já.
Copak já proboha hledám viníka v tobě? Já pouze říkám, žijte si jak vám libo, chcete li v okovech, vaše volba. V 89 většina řvala jak je ti zlí komunisté terorizovali a jakou jste zde měli totalitu, chá, chá. A 35 roků poté, když vás skutečně zotročují si ještě většina hýká blahem. Ale takhle to u lidiček chodí, je mi jasné, že nakonec 99% stulí pysk až půjde do tuhého a jak to říká Zorbas – chceš li člověku zle, plazí se před tebou. Špatně mne ale chápeš, já nikomu nevyčítám jeho rozhodnutí přizpůsobit se třeba i okovům, ale ne každý je ochoten se přizpůsobit, nu a když mne nějakým způsobem zničí, co s tím udělám, nic, když se ta většina bude dívat. Víš, ve filmu Zlodějka knih, který se mi velmi líbí se také všichni dívali, když náckové vedli pochytané židy, jediná malá holka se mezi ně vmísila a poklepávala je a říkala jsem s tebou, s tebou, s tebou. Schytala pár ran, ale tohle děvče se dožilo přes 90 let a mohla být určitě na sebe pyšná. Tak to vidím já.
Že tě to baví furt někoho přesvědčovat o bývalé době. Nedá si pokoj kozel jeden v nejlepších letech. 🤣 Jeden tvůj obdivovatel ti už zanechal diskuzní příspěvek, kde tě (jak jinak) vše s nóblesou vyvrací a ty si furt meleš svou, neskutečný. Jen mě tam schází, že jsi přizdisráč z bytovky atd. Jedno sršní hnízdo. Ne a né, bylo to špatný, zato teď nevíme, kdy nám do bytu přilítne granát. Čest a bojuj. 🙋♂️
To víš, starýho psa novým kouskům nenaučíš. A já to ani nepotřebuji. Já jenom vím, že je to tady tvrdě v dupě. A nižádné volby a nové straničky a lídři co žvatlají, ale přitom jim ve většině jde o korýtka a čmrdlíky s tím tady nic neudělají. Ani moc nechtějí. To by museli být skuteční vlastenečtí vůdci, mít myšlenku a cíl a za tím jít. Když vidím ty bláboly na těch plakátech, tak mi je trapně. Zase jim jde o korýtka, až zapadnou mezi honoraci Bruselu tak zavřou hubu. Pár odvážných se možná najde, ale oni moc dobře ví, že tam nic neprosadí, ale budou kryti. Je to všechno jenom profláknutá hra. Jestli nás Brusel zotročuje, tak je nutné vypadnout a ne pořád žvatlat tam o migraci, tam o právu veta, tam o špatných potravinách, tam o cenzuře apod. Prostě se kujwa řekne, ve vězení národů se nedá žít. Ádié.Ale to oni ne, to budou žvatlat, to opravíme, tam to doporučíme, tam ty vyměníme a skutek utekl. Teď si nemohu vzpomenout na jméno, ale na ty bruselany platí pouze ostrá slova, tak jak se do nich v minulosti opřel právě ten britský poslanec, který tam rozvířil tu poklidnou hladinu princů a princezen a narušil jim jejich královský ples. Vždyť co to meleš Pavlíku ( já), vždyť ódesáčky se
přece nazývají princezny. Prodavačky jim již nejsou dost dobré. Tak takovouhle smetánku, co v 89 řvala, že nejsou jako oni ( myšleno komouši ) teď volí lidičkové do těch správných řídících funkcí. A najednou jim to už těm lidičkám nevadí. To, že většinu podniků za socíku řídili v pozici ředitelů lidé, kteří často prošli celou výrobou od píky, a až potom se stali řediteli, to již málo koho ze současných šéfíků zajímá. Teď již kvalifikaci mít ani nemusí. To, že to byli většinou straníci je fakt, nu ale co já vím, tak lidi netýrali. To vyčítá systému ten Noobody, že tu byl rybník s línými kapříky, tož potom byli ti komouši měkáči a na to dojeli. Tak ať si to všichni ujasní, byli zlí nebo měkáči. Asi obojí. Vladimír Vladimírovič je také všechno. Vždyť to přece mediální krysy říkají. Tak zase někdy jmenovče.
Vidíš a to přesně TO čemu se snažim vyhnout. Úplně mě stačí ti kriplíci co musím dennodeně potkávat sotva vylezu z baráku a ještě je vyhledávat na netu. Musel jsem se smát a proto jsem tě na ten příspěvek upozornil. Dal jsem sem dnes také odkaz na dobrý rozhovor, kde je jeden proti dvoum a nemá šanci je ukecat. Jedině uhelku a demokraticky jim srovnat názor. Rusko za vše může, pak zase Rusko a Putin je zloba a chce nás napadnout atd. By jeden blil. Když už, tak už, už aby nás napadl.
Nu, co k tomu říci. Pěkně jim vyšukali mozkovny. S tím už opravdu nehneme. Tak si tu otrokárnu prostě mládežníci užijí. Musí to zakusit na vlastní kůži. Já si to dobačuji ve své bytovce, ty ve svém domečku, ještě nás parchanti škůdcovští zdegenerovaní trochu podojí, nu což my jsme staří, to už člověk nemá takové nároky. Pamatuji svoje pradědky, ráno kafe a rohlík, v poledne si trochu zajedli, a večer, zase nějaký ten brambor s kyškou. Do toho během dne nacpaná faječka, nějaké pivko a štamprlička v hospodě, na to měl tenkrát každý, pokec s děduly a život bez stresu. V létě do lesa na houby, trochu něco porychtovat kolem baráku, ale jelikož nepotřebovali žádná honosná sídla, bylo to v pohodě. A fachmani zedníci jako ty, ti udělali práci za hubičku, když jsi potřeboval. Já v osmdesátkách potřeboval v kuchyni na bytě nahodit kus stropu. Přišel zedník co bydlel kousek od nás, fajn chlap, nahodil a já říkám co za to. Prý třeba flašku rumu, tak jsem mu dal kilčo a strop byl jak nový. Lidi si prostě ještě pomáhali a většinou se k sobě chovali slušně a neokrádali tě. Vždyť vím podle kámošů, kteří si stavěli baráky, jak si řemeslníci vzájemně vypomohli. Bylo, bylo. Tak se měj.
cit:,,. Já si to dobačuji ve své bytovce, ty ve svém domečku, ještě nás parchanti škůdcovští zdegenerovaní trochu podojí, nu což my jsme staří, to už člověk nemá takové nároky.”
………
To jste právě VY , co rezignujete a chvástáte se stářím, že nic ,, nebudete dělat”. Vy podporujete tento režim a jeho demagogii …nic neděláním.!!! Odsouváním protestů na jinéPrý….,,Mě už to nezajímá”
Kašpařina! Takové tenhle režim potřebuje!
Ty nebudeš, a barák a všechno ostatni, pro co tě k nebytí dokopali a co po tobě zbude, jim tak spadne do klína? Ale třeba ti pak za to udělej Darwinovu cenu.
Na mně si toho Milane moc nevezmou. Já nejsem schranitel mamonu. Mám to, co potřebuji k životu. Spíše by mne sralo, kdyby si vzali moji hrdost a důstojnost. Ale iluze si nedělám. Vím z historie jak dopadají lidé, kteří se jim vzepřou a ten zbytek na to pouze kouká. Tak blbě dopadl i ten rakouský sedlák, který odmítl přísahat věrnost Ádovi. Říkali mu, vždyť je to jen formalita, o nic nejde, válčit nemusíš, půjdeš k saniťákům, všichni přísahali, co s tím sám uděláš? On ale věděl, že to tak není. Ty jsi chytrý chlap, tobě asi nic více říkat nemusím. Tak se měj. Čau.
Tak tohle je fakt. S tím zodpovídáním s potěšením.
Kaliňák by žádného z té progresivní nazistrany neměl šetřit a měl by je uklidit do chládku…..lednice na minus 70 by je po hodině pobytu zchladila!
Z roviny přání o jakémkoliv uklidnění zpátky do reality – snad kdokoliv nebere formulace a zkazky letitých ideologických, a fanatických původců, tedy libtardí smečky, o zklidnění vážně. Pro ně jde o živnou půdu, přesně tento stav jim vyhovuje – tedy zblblý, z části vyděšený, především znechucený a apatický plebs. Dle reakcí libtardího podhoubí lze jednoznačně usuzovat, že Ficem nic nekončí -> aneb ono PIC … Ještě je to čerstvé, nicméně je potřeba zamést stopy ( což probíhá ), zpochybnit zasažený cíl a mediálně přenést pozornost plus vinu na postiženou stranu, což se děje. Špatně skrývaná potěcha z událostí ve tváři fialové figurky to vrchovatě potvrzuje. Apropo, že druhým jménem KoZy je pokrytectví, zrada a licoměrnost, by měl pan doktor vědět – díky svému letitému angažmá v politice – hooodně dlouho, nejde o žádnou novinu.
A udělají cokoliv, včetně jejich příznivců, jen aby zůstal status quo zachován -> nechvalte dne před večerem …
Máte naprostou pravdu kolemjdoucí. Vyléčit tuto nemocnou a zvrácenou společnost se pouhými slovy nepodaří. K tomu je zapotřebí více. Nastolit řád, pravidla a úctu k lidem. To v tomto buržoazním prostředí není ale možné. Žvatlat o výchově a přitom být sobec a individualista, který ctí pouze sám sebe, maximálně svůj rod jaksi s kultivovaným rozvojem společnosti nejde dohrokmady. Copak se tato většinová společnost ještě pozastaví nad všemi těmi bezdomovci, chudáky, svobodnými matkami, které se taktak životem protloukají? Na to přece ta většina nemá čas, ta řeší kolikáté auto si má koupit, kam jet na dovolenou. Tito a jim podobní již ztratili jakoukoliv lidskost. To je typický znak maloměšťáků v kapitalistické společnosti. Takové atributy jsou ale typické pro takovou společnost. A byli by ti, kteří jsou na poslední šprušli společenského žebříčku jiní, kdyby se dostali vysoko? Nu, pochybuji o tom. Proto bez skutečně moudrých lidí, kteří jsou více než konzumenti blahobytu cestu k hodnotné společnosti nevidím. Proto bohužel je nám chaos a barbarství předurčeno. Až si vychováme zralého člověka, pak se něco změní. O to se asi pokouší Vladimír, tak já mu držím palce.
Bohužel cesta k alespoň dočasné kultivaci společnosti vede pouze přes oběti, strádání, nedostatek, utrpení – tedy prožití toho, na co pliveme ve své historii, prožití všech protivenství jimž se u předků vysmíváme, a oběti minulých generací, které popíráme, bagatelizujeme, zpochybňuje, skandalizujeme a napadáme, často v zájmu jejich likvidátora, aneb jak znesvětit, znevěrohodnotit v zištném zájmu sami sebe, svoji existenci, jak se zaprodat, jak políbit prsten peklu … Dokud nebude dostatečné množství plebsu dostatečně tvrdě trpět, pokud nebude v okolí existovat síla, jenž bude nápomocna, temno potrvá – ohnutý hřbet zde má mnohosetletou až zakořeněnou tradici … Aneb při pohledu na vládnoucí na jakémkoliv stupni se koukáme na sebe …
Šok pro nacionalisty: Putin si dlouho podřídil centrální banku Ruska
21. května 2024
Pravděpodobně jste mnohokrát slyšeli výkřiky vlasteneckých ruských “gard”, že ruská centrální banka je na Rusku nezávislá a je třeba ji znárodnit, ale za proč a za jakým účelem, to asi mnozí nevědí.
Šok pro nacionalisty: Putin si již před dlouhou dobou podřídil centrální banku Ruska
https://www.youtube.com/watch?v=WgEYKFB8cR4&t=190s
Uvádím to proto, aby bylo vidět, že ty různé “zákulisní “konspirační údaje”, které občas přináším, jsou k pravdě často blíže, než “logické chápání” alá “západní civilizace”. Pokud by však Rusko např. tisklo příliš peněz, dostalo by se do situace v jaké jsou USA a země EU … mnohem více v onom videu – rusky.
Zaplať pánbůh, že konečně někdo trefil současnou realitu. Putin se s Nabulinou sešel několikrát a dal najevo, že je s její prací spokojený. Takže nekonečné bláboly o všich v kožichu snad už začnou ubývat.
Konečně se také někdo vyjádřil /předmětný článek/ k personální výbavě současného politického dobytka. Jen dodám: Šimečkova lebka má tvar hrušky z anfasu. Na krku širší část a v očích běs. – Směs nadřazenosti s bodákem v řiti a obava, že všechno může špatně dopadnout. Oči jsou prý zrcadlem duše. Proto prase z Rep permanentně připomíná dobytoura z chlívku. Po fotrovi podědil lásku ke světlu ramp, ale může nabídnout jen svojí prdel. Když ne tu spodní, tak se snaží zaujmout aspoň tou horní.
Pokud si pan V.V.Putin podřídil centrální banku Ruska, potom jsou mi divná prohlášení pana Pjakina, že “správkyně” banky Nabiulina je zuřivý zastánce “podpindosník” ameriky a dělá vše proto, aby Rusku škodila. Nějak mi to spolu nekoresponduje
Pjakin toho dost nakeca. Také třeba, že současná ruská vlajka znamená podřízenost. A přitom slovanské barvy naležato. Pro mě osobně: rozlehlost.
.. jo, Pjakinovi se to kecá, když nic neřídí…
.. a právě stran ovladatelnosti Elviry se nemůžu shodnout s Milanem, možná proto, že Pjakina neberu příliš vážně. Moje logika praví, že na každého je možno najít páku a Putin měl důvody pro její jmenování, i když ona sama z postu guvernéra odstupovala. Třeba ji okouzlil pohledem z očí do očí…
Plitruka beru s rezervou – a to tak, že s velkou. Sem myslel, že to víš.
Co si myslím, si myslím na podkladě rozborů špičkových ruských ekonomů – ne z výkřiků “vlasteneckých ruských “gard””. Nevím za jakým účelem to vidko vzniklo, pročež předkládám k úvaze:
1) Že nese Putinovo jméno, nic (aspon pro mě) neznamená – podstatné je, že
2) pokud se hází do placu, že si Putin centrální banku podřídil už před delší dobou, pak se vysoká úroková sazba a další zvláštní aktivity, “potáhnou” za Gosudarem – a neoblíbená Nabiulina z toho bude venku. Zato Gosudarovi to, řekl bych, na oblibě výrazně ubere.
3) Neumím představit, jakým zákonným způsobem podřídil bez změny ústavy, protože:
Klíčovým prvkem právního postavení Banky Ruska je princip nezávislosti, který se projevuje především v tom, že Banka Ruska vystupuje jako zvláštní veřejnoprávní instituce… … Ruská banka vykonává funkce a pravomoci stanovené Ústavou Ruské federace a federálním zákonem „O Centrální bance Ruské federace (Banka Ruska)“ nezávisle na orgánech federální vlády, vládních orgánech ustavujících subjektů Ruské federace.
Bank of Russia je samostatný právní subjekt (!!!)
https://1url.cz/g1KqD
Jo, ještě něco – prezident kandidáta na šéfa banky navrhuje, Duma ho pak jmenuje, ale schvaluje ho – nebo také neschvaluje – MMF !!! A vo tom to je!
A jen tak naokraj, nejsem sám komu se to vidko nepozdává. Přikládám vyzobané komentéře pod vidkem – a nejsou od politruka. Doporučuji na ně juknou v originále, bys věděl, co na to ne Milan, ne 08, ne hulákající “vlastenecké ruské gardy” , ale běžní Rusové:
Vezměme to krok za krokem, kdo financuje váš kanál? A kdo dívku platí, tomu tančí.
Autore, PROBUĎTE SE! Četl jste špatný návod! Centrální banka dusí ekonomiku a rozvoj země vysokou klíčovou sazbou a vysokými náklady na úvěry. NEPODŘIZUJE se prezidentovi ani vládě, ale řídí se pokyny MMF. Pracuje v zájmu Spojených států a Západu. Neustále porušuje Ústavu Ruské federace, protože podle Ústavy Ruské federace (článek 75.2) – ochrana a zajištění stability rublu je hlavní funkcí Centrální banky Ruské federace, kterou vykonává nezávisle na dalších vládních orgánech!
Autore, naučte se materiál! Pokud neznáte ekonomii, učte se od Khazina! Je lepší vyvrátit sabotáž centrální banky: nejprve devalvovali rubl, což způsobilo růst inflace, a pak začali s touto inflací bojovat zvýšením klíčové sazby! To úplně zabíjí malé a střední podniky a hypotéky zároveň – ach, jakou máme dobrou centrální banku (nepřítele!). Máme nákladovou inflaci, protože substituce dovozu se neprovádí u spotřebního zboží, musíme nakupovat dovozy prostřednictvím třetích stran. Soudruhu, ty jsi vlastenec, ale liberálové tě podělali! Proč nebyla centrální banka potrestána za to, že nám ukradla peníze?! Tohle je zrada!
Vysoká úroková sazba centrální banky zpomaluje rozvoj ruské ekonomiky, což je indikátorem, že centrální banka není podřízena ruským úřadům. Zbytek jsou jen řeči. No atakdál…
Tolik k šoku pro nacionalisty, jakož i k zákulisním konspiračním údajům a výkřikům vlasteneckých ruských gard.
.. jenže v okamžiku plné funkčnosti systému BRICS, a následného napojování dalších ekonomik, se ocitne MMF na vedlejší koleji. Snad Elvira není tak blbá, aby tohle nevěděla nebo doufala, že k tomu nedojde. A globální svět je malý, mnohem, mnohem menší než za doby Trockého konce.
P.S.
..tvůj postoj k Pjakinovi znám… ;o)))
Není tak blbá, proto už, tuším že dvakrát, podávala Gosudarovi rezignaci by se z toho vyvlíkla a přehrála černýho péťu na jinýho koně. Leč Putin ji nepřijal. Důvodů nepřijetí je asi víc, ale jeden z nich včera dobře vystih v těch komentářích pod vidkem jeden Rus. Zkráceno:
@starinavadospřed 1 dnem
…A pak tuto kandidaturu schválí (nebo neschválí) MMF. … Obecně platí, že výběr šéfa centrální banky je jako výběr žárovky pro Mercedes. Na rychlost to nemá vliv.
Čiže vyměnit Nabiulinu za jinýho koníka by nic neřešilo – musel by taky držet směr podle toho, jak by MMF tahal za oprať. A Nabiulinu, a její silný a slabý stránky, už Gosudar zná, žejo. Tak k čemu měnit známýho koníka za neznámýho komoně s neznámou letorou a kejkly? A taky v tom možná bude: “Kdepák holčičko, zůstaneš hezky při ruce. To by se ti hodilo zdekovat se – tůůůdle. Tohle si hezky vyžereš až do konce.” Tak nějak. Jasně – podle sebe soudím tebe – přesně toto by totiž byl jeden z důvodů nepřijetí rezignace pro mě.
Nabiulina tak nemá na výběr. Kdyby se šprajcla MMF, mohla by se stát třeba obětí autohavárie. Takhle jí hrozí jen výhled na kriminál – a ten se dá přežít. A kór když Putin zatahá za nitky.
..tak v tom důvodu nepřijetí její rezignace se shodujeme, tak bych to řešil i já. Nikam nepudeš, holčičko, když to dobře dopadne, budeš slavná, a když ne.. rozmysli si Mařenko, rozmysli!
A Mařenka mrskne zadkem…
Záhadou je pro mě Gerasimov. Žeby za tím bordelem zpočátku specoperace nebyl on?
Asiže proto nasazen Belousov (mimochodem jako druhý – první byl Surovikin – už má vojevůdcovskou přezdívku po nějakém hrdinovi z nějaké ruské kultovní pýýčoviny – Rembovič), že v tom nelítal ani Gerasimov, ani Šojgu, ale jejich ansámbly. Tak to vzal Putin obchvatem, přes ministerstvo obrany, páč jestli něco zvládá brilantně, tak je to myšlení za dva rohy a ještě do vejvrtky. Nejspíš – ale je to jen můj dohad – finanční eskamotéři z jejich ansámblů zjistili, že ani Šojgu, ani Gerasimov, nejsou přes ekonomiku – kouzla s fakturami atd. atd. – žádný experti a za zády jim čarovali co to šlo.
Jak jsi tuhle říkal o práskání bičem – tak s tím Rembovič už začal a práská fest. Další jenerál má domácího zaracha. Někam zašantročil 2 000 tun nějakejch kovovejch konstrukcí, co měli bejt součástí té Surovikinovi obranné linie. Fakt jsem zvědavej, jestli se tím cifrbičem propráská až na eskamtéry z generálštábu. Takže Rembovič práská a Gosudar odvolává z funkcí, že to nestíhám sledovat. Zrovna dnes odvolal dalšího náměstka min. obr. a na jeho místo jmenoval… … bývalého auditora účetní komory!
.. možná si vzpomeneš, že já Gerasimova od začátku mám za vojenského intelektuála, stratéga, výsostného specialistu, odborníka na vedení hybridních válek, který má do detailu nastudované akce USA za posledních třicet let nejméně. Pro někoho jsou hybridní války stále jenom konceptem, pro něho už jsou realitou a Západ to moc dobře ví!
Ale ze své pozice nemůže být Gerasimov u všeho, nemůže kontrolovat vše, to by mu brzy praskla hlava, musí se spoléhat na podřízené stupně velení. Ruský generální štáb selhával v oblasti taktiky, kradlo se tam a stále ještě krade, což je ovšem jev příznačný pro vojenské kruhy v každém státě, způsobený značnou mírou utajení, tudíž i problematické kontroly a vždycky se nejdou šíbři, kteří z toho dokáží těžit. Rozdíl je jenom v dimenzích, ale i tak malá armáda jako je ta naše se tomu nevyhnula, viz. třeba nákup kulometů a dalších “drobností”.
A proto jsou pro RF v současnosti, mimo myslitele Gerasimova, taky životně důležití lidi tak diametrálně odlišní, jako třeba Bělousov a Surovikin.. a výsledky budou, to si piš!
Vzpomenu. No a jedním z důvodů, proč jsem ke Gerasimovovi a Šojguovi zaujal postoj pozorovatele a neperlil o nich běsná moudra à la politruk, jsou právě ty, které zmiňuješ. Přesto však můj ostražitý postoj ke Gerasimovovi trvá, a nejspíš ještě nějakou chvíli. než se nepřeklopí na tu či onu stranu, trvat bude. Když už zminuji politruka. Já na něj chodím i že mě baví sledovat, jak k jednotlivým gombíkům štupuje rovnou celý kabáty i s vyšíváním. Ted zrovna vyštoural gombík “Iljinovo centrum” a Dugin, a už látá kabát, až zrak přechází. Jo, a co mě na tom baví. Ty piruety, co při tom bruslení na tenkým ledě vykružuje kolem Gosudara. Protože při tom běsnění o skryté implementaci fašismu do ruské společnosti má jeden velký problém – ostatky Iljina a jeho manželky byly v r. 2005 převezeny ze Švejcar do Ruska na hřbitov Donského kláštera z Putinovi iniciativy, náhrobek na jeho hrob nechal Gosudar o čtyři roky později postavit na své náklady, a občas Iljina cituje. Ale ona je to vůbec sranda sledovat manipulátory – nejen politruka – v akci. A jak na ně (manipulace) kdo reaguje a kolik lida na ně naskočí. Ne tedy, že bych občas taky nenaletěl.A jo, píšu si – výsledky budou!
.. inu Iljin.. kdo nebyl do třiceti socialista, nemá srdce, kdo jím zůstal po třicítce, nemá rozum…;o))))
A Putin jde správným směrem, pokud za jedinou nosnou ideu vedoucí k velikosti Ruska považuje snahu o velikost Ruska. Ideologie se mění, ale národ a zem zůstávají…
…
Sorošovci a jím dosazeni lokajové k moci v Evropě se tak lehce nevzdají. Všem jim jde o jejich luxusní a lukrativní posty, tak skvěle placené. Pokrytečtí zaprodanci, kteří dnes tvoří hlavní část politického establišmentu Evropy mají na své straně mediální podporu, která z nich žije. Jsou to celé klany, které se dnes takto živí. A většina obyčejných lidí, kteří moc nepřemýšlí a nechají se vodit jako loutky na provázku to těmto odporným pokryteckým týpkům žerou a žrát budou. Bohužel. Myslím, že dokud člověk nezačne sám myslet a utvářet si názory dle toho co vidí, slyší a co cítí, místo tupého přijímání někým naformulovaných vět, nelze společnost změnit. A jelikož ten většinový človíček je líný myslet, já cestu nevidím. Vždyť ta většina ani dnes po 35 letech není ochotná říci, nebo nechce, že když nic jiného, tak socík byl klid a pohoda, alespoň pro tu pracující většinu. Samozřejmě chápu, že tu byli ti, kteří se cítili být nadřazeni jiným a ti z něho měli osipky. Ti právě dnes tuto společnost likvidují. Teď jde o to jakou společnost vytvořit. Buď ta kolektivní, kterou lid v 89 spláchnul do haj.zlíku nebo individualistická kapitalistická, kterou má nyní. Žádná jiná varianta není.
Možná už jsem to sem vložil, v tom případě se omlouvám za duplicitu.
https://youtu.be/tGxtfguWyno?si=OPaJQcDABcy1qNxE
To Pavel z Moravy 21. 5. 2024 09:26
Máte pravdu, socík byl klídek, pohoda a vyhřátý mělký rybník, plný lenivých kaprů. A na to také zanikl. Lidé měli dost lhaní, jak se máme světově a jak to těm kapounům socík ekonomicky a společensky nakládá a pro to byla v lednu 90 plná Letenská pláň. To nebyli odboráři, kteří se v případě neúčasti obávali o příspěvky na vánoce a na tábory pro děti. To byli lidé, kteří měli hegemonie a politiky KSČ plné zuby. To byli lidé, kteří chtěli svobodu, řídit svůj život podle svého, nést za něj odpovědnost a ne být podřízen a nucen kývat a hýkat podle stranických not. Vždyť i Vy jste cinkal klíči, či snad ne?!?!!
Podle MLF je hybnou silou rozvoje ROZPOR. Jak se však měl socík rozvíjet a být úspěšnější než kapík, když zcela záměrně všechny významné společenské rozpory principiálně likvidoval? Vždyť cíleně vytvářel uniformní, beztřídní společnost prostou společenských rozdílů. Vždyť likvidoval rozdíly mezi fyzickou a duševní prací, mezi venkovem a městem, mezi zemědělstvím a průmyslem, mezi rolí muže a ženy ve spol. i rodině, zlikvidoval bohaté a úspěšné ve jménu proletářské jednoty. Lidé se začali bát, odnaučili přemýšlet a na to socík dojel!!!
V lednu 1990 už bylo vymalováno a na Letenské pláni bylo ticho pusto v dědině, tam se už zase scházeli jenom ve dne maminky s kočárky a v noci huliči a perníkáři.
.. no, pro mě to vše skončilo v únoru 1990, když z balkonu Melantrichu soudruh Komárek a soudružka Moučková “flusli lidem na hlavy”, že vláda ulice končí a rozháněli je domů, aby byl klid na práci…
A naprosto totálním hřebíkem do rakve byla někdy v září téhož roku krátká zprávička v MS, že správou rodinného majetku Havlů byl pověřen presidentův bratr Ivan…
Musím vás zklamat, já necinkal, ale ve straně jsem také nebyl. Ale i kdybych byl, byla by to moje osobní věc. Ať již dojel socík na cokoliv, převratem v 89 z toho nevzešla žádná hodnotnější a duševně vyzrálejší společnost. Ano, pár těch líných kapříků s ostrými lokty a dobrými konexemi se na úkor zbytku národa kvalitně obohatilo a to těmto lidem dodnes stačí k ovládání té neprivilegované většiny. Nevím ke které třídě patříte vy, nikdy nespekuluji. Jen je mi záhadou, když všichni tak dobře vidíte ty obrovské nedostatky socialismu, že nedokážete objektivně ukázat na ty obrovské nedostatky kapitalismu, tu obrovskou lichvu, která zde probíhá, výprodej národního bohatství, který zde socialismus nastřádal a ten neuvěřitelný ekonomický a morální propad této společnosti, o naší vlasti ani nemluvě, neboť pro ni je název kolonie ještě příliš dobrým slovem. Je zvláštní, že vy všichni příznivci kapíku vždy hodnotíte pouze jednu stranu mince. Máte k tomu asi své důvody, já vám je neberu. Máme prostě pouze odlišný názor na řízení společnosti. Možná je to alespoň hodnotový rys naší povahy, že nejsme jednou modří, podruhé rudí, poté oranžoví, abychom skončili jako černí.
A všichni moc dobře víme, co černí, neboli flanďáci nyní provádí. Ale s čím jste mne nejvíce dostal je zmínka o roli MMF. Tomu snad nevěříte ani vy, že by tento orgán přinášel něco kladného do života národů. Do jejich likvidace, to bezesporu. Tak se mějte. Pokec je tady od pokecu.
bla… bla… bla…
?
covid mRNA tour asi desert dalších neurotoxinů, kdo chce buněčných jedů
https://www.facebook.com/100083247552502/videos/3851928508360280
Scipio , Scipio, podsouváš doktorovi správné odpovědi, a to se nedělá 😂
Nikomu nic nepodsouvám, jenom jsem článek vystavil.
21. května 2024, 20:28 – Veřejné zpravodajství – OSN
V jedné z místností budovy Kongresu USA , která se používala pro skladování nábytku, našla policie pytel s bílou práškovou látkou, která byla později identifikována jako kokain.
Máme čoraz extrémnejšie počasie, a sú tí čo to válaju na HAARP a nastroje na ovladanie počasia az po chemtrails, a potom solarne erupcie z ktorych magnetoplasma ionizuje stratosferu a atmosferu, ktoré aj zahrieva a tak mame nahlu výš a opacnú níž s horúčavami a opacne, lejakmi,krupobitim az po tornada…Opacne zasa suchá a ohne. Mam dennu web.stranku The Watchers,( Pozorovatelia) kde denne informujú o tom co sa deje na planéte Zem, v prírode, a nie je to stránka tupích globalistov z ” green dealu” ci Fredky Turnbergové co seká prírodu a travu po celom svete s jej výprdmi do luftu…Je to klasika, vyborny zdroj informacii o povodniach, zemetraseniach, poziaroch a erupciach…Len za 2 dni boli tri obrovské erupcie slnka, ktoré je plné eruptívnych škvŕn, ako ” jaguarie čo levie slnko”…Zem ju doslova pumpovana slnecnou energiou, a ludia su coraz sprostejší a agresívnejší, schopni zúrivvosti, enormneho zla až vojen s genocídami… Opisoval to kedysi Peter Tompkins-Zahady Mexických Pyramíd, že čo taká energia pácha aj na ľuďoch. Zo vsetkých nábozenstiev som vyčítal, ze na konci časov bude svet skazení, zlí a plný vojen a chaosu az po krvavé prevraty. Pokracovanie=
Ze ludia aj v rodinach budu na seba ako chladne hady a zakerné vretenice plne jedu! Že svet sa bude chciet len opíjat, milovat a dobre žrať…Že taký svet bude zdegenerovaný a z Bozích chrámov sa stanú chrámy prostitúcie, falosnej viery a keťazenia peňazí…Len dodám, že uz sme tam, vo Veku Sata-juga, záverecných 7 rokov moci satana, ako posledná faza Súženia ĺudi a národov, vo finálnej fáze Ohňoveho a Krvaveho veku Kali- jugy, a bohyne Kálí, ovešanej lebkami s krvavymi rukami a celá v čiernom, s krvou podliatymi očami ako akýsi novodoby typ liberála! Dátumy som uz kdesi uvadzal, tak nebudem s nimi nikoho desiť…Jeny čakajú 12.Mahdího; iní Druhy Príchod Krista, a par milionov kabalistov čaká ich ” spasiteľa”- antikrista/ satana…Jeho gematricka hodnota je 120, a má prázdne 120.miesto v Knessete…
Nu, dobré to není. Kdo má oči otevřené a je trochu vnímavý, vidí, že se blížíme do finále. Myslím, že je ale zbytečné to té většině říkat. Oni stejně nepochopí. Degenerace dostupuje vrcholu a vládnoucí třída je degenerací prolezlá. Pokud bude tedy dál rozhodovat o osudu planety, není šance na přežití. Mějte se.