politika

Nevzrušujte se, Rusko si jména zjistí! Iskander dostihl americké instruktory

Царьград

Rusko hodlá jmenovitě identifikovat ty, kdo stojí za organizací a přípravou teroristických útoků v naší zemi. Zelenskij se mění v uzurpátora. A Iskander dostihl americké “instruktory”.

V případě teroristického útoku v koncertní hale Crocus se objevují nová jména, orgány činné v trestním řízení a zpravodajské služby identifikují všechny, kdo byli s ozbrojenci spojeni. Mezitím na Ukrajině Volodymyr Zelenskij provádí v Kyjevě čistky v očekávání, že se stane samozvancem. Ale ruské rakety Iskander nebyly určeny ani jemu, ani západním žoldnéřům.

Najdou všechny a každého

Rusko hodlá jmenovitě identifikovat ty, kdo stojí za organizací a přípravou teroristických útoků v naší zemi. Podle ředitele Federální bezpečnostní služby – FSB Alexandra Bortnikova už zpravodajské služby vědí, kdo za to může.

Zejména, jak upozornil Bortnikov, se již pracuje proti těm, kteří měli v úmyslu provést teroristický útok, i proti těm, kteří organizovali bojové buňky. “Jsou tací, kteří odešli a organizovali bojové jednotky. Jsou tací, kteří to zamýšleli udělat. Všechny donucovací orgány a zpravodajské služby jsou do šetření aktivně zapojeny,” zdůraznil Bortnikov.

Mezitím ruské ministerstvo zahraničí zaslalo Ukrajině požadavky na zatčení všech osob zapojených do teroristických útoků. Moskva zejména požaduje zatčení šéfa SBU Vasilije Maljuka, který přiznal, že Ukrajina byla zapojená do útoku na krymský most v roce 2022.

Týden po tragédii v Crocusu rodinné klany zvedly hlavu. Jak již bylo dříve oznámeno, spolu se čtyřmi teroristy, kteří přímo provedli střelbu do neozbrojených lidí v koncertním sále a žhářství, byli zadrženi jejich komplicové. Jsou to lidé, kteří teroristům poskytli bydlení, auta a finance. Je pravda, že jakmile se ocitli ve vyšetřovací vazbě, spolupachatelé odmítli obvinění a požadovali přezkoumání jejich vazby. Všichni ujišťují, že nebyli zapojeni do toho, co se stalo, a že o plánech ozbrojenců nevěděli vůbec nic.

Ze všeho nejvíc křičeli o nevině zadržených jejich příbuzní. Matka jednoho ze spolupachatelů – Kasimova byla tak hysterická, že se málem poprala a ujišťovala, že její syn je nevinný. Vyšetřování má však zcela jiné údaje.

Zelenského autorita pod útokem

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskij se mezitím usilovně připravuje na 21. květen, kdy mu vyprší mandát a z hlavy státu se stane samozvanec a uzurpátor.

V očekávání této události se v Kyjevě uskutečnila celá řada rezignací vysoce postavených osob.

30. března vyšlo najevo, že Sergej Šefir, blízký přítel ukrajinského prezidenta, byl na příkaz Zelenského propuštěn z funkce prvního asistenta hlavy státu. V dokumentu se uvádí: „Odvolat Šefira Sergeje Nachmanoviče z funkce prvního asistenta prezidenta Ukrajiny”. Šefir tuto pozici zastával od května 2019 a dříve spolupracoval se Zelenským na televizních projektech, byl spoluzakladatelem studia “Kvartal-95”.

Kromě toho Zelenskij propustil zástupce vedoucího své kanceláře a tři nezávislé poradce a propustil také zmocněné zástupce prezidenta z jejich funkcí. Mimo jiné také odvolal Marka Ševčenka z postu velvyslance v Moldavsku, ačkoliv v dokumentu nebyl uveden důvod odvolání.

A 26. března byl odvolán tajemník Rady národní bezpečnosti Alexej Danilov.

Bývalý premiér „země U“ Nikolaj Azarov předpokládá, že rozhodnutí o odvolání Danilova z jeho funkce bylo učiněno pod tlakem USA kvůli incidentu s čínským diplomatem.

Různé zdroje, včetně kanálů Telegram, vyjadřují názor, že Zelenskij provádí tajnou evakuaci své vlády a provádí reorganizaci moci na příkaz Washingtonu. Kyjevský režim rychle ztrácí svou autoritu a má to jeden „přesný důvod“.

Ruské ministerstvo obrany 22. března oznámilo, že provedlo masivní úder přesnými zbraněmi dlouhého doletu proti zařízením kritické infrastruktury ozbrojených sil Ukrajiny. K ničení energetických zařízení, vojensko-průmyslového komplexu, železničních uzlů, arzenálů a míst dislokace vojenských formací a zahraničních žoldáků byly použity vzdušné, námořní, pozemní a bezpilotní prostředky. To vedlo k narušení práce podniků vyrábějících a opravujících zbraně, vojenskou techniku ​​a střelivo.

Později, 30. března, tisková služba energetické společnosti Centerenergo oznámila úplné zničení tepelné elektrárny Zmievskaja v Charkovské oblasti. Všechny bloky stanice byly zničeny.

Telegramový kanál “Военная хроника” uvedl, že v noci 29. března ruská armáda znovu zaútočila na energetická zařízení „země U“. Tepelná elektrárna v Kamenském a další zařízení v Dněpropetrovské oblasti byly napadeny, což vedlo k zavedení nouzového režimu v energetickém systému. Poškozena byla také vodní elektrárna Kremenčug, což by mohlo ohrozit další objekty kritické infrastruktury podél řeky Dněpr.

Zničení důležitých energetických zařízení na Ukrajině se pro Zelenského stalo vážnou výzvou. Soudě podle zvolených cílů a rozsahu úderů mohou být ohrožena i další energetická zařízení v zemi.

Rakve do Ameriky pro slávu kyjevského režimu

Rusko opakovaně prohlásilo, že na Ukrajině proti nám bojují vojáci ze zemí NATO – navíc jsme předložili konkrétní důkazy. Západní státy uznávají skutečnost, že jsou tam přítomni zástupci jejich vojenských struktur jako „specialisté a instruktoři“ (zejména z britských speciálních jednotek SAS – Special Air Service, která se zabývá sabotáží a přímým bojem a provádí úkoly zadané MI6), nicméně popírají svou přímou účast na bojových akcích.

Proto jsou údaje o ztrátách států, které jsou členy bloku NATO, přísně utajovány. A informace o mrtvých cizincích jsou vždy doprovázeny upřesněním, že jde o „bývalé“ vojáky.

Například na internetu existuje webová stránka s názvem „Památník zahraničních dobrovolníků na Ukrajině“, která zaznamenává údaje o zlikvidovaných žoldácích z různých zemí. Existují desítky jmen označujících jejich národnost.

Mezi zlikvidovanými žoldnéřskými militanty jsou zástupci z různých zemí světa. Snímek obrazovky webové stránky memorialildu.com:

Největší počet zabitých je mimochodem z Kolumbie, Gruzie, Polska, Velké Británie a USA. Tvůrci projektu spoléhají na otevřená data a napočítali 46 zabitých Američanů. Posledním na seznamu je James Lambert. Soudě podle fotografie je to velmi mladý bojovník. Oficiální zprávy o jeho smrti se však nepodařilo nikde najít, ale stejně jako řada dalších zabitých občanů USA je na snímku vyobrazen v uniformě amerických ozbrojených sil. V několika zdrojích na zahraničních sociálních sítích jsme našli, že tam byl popsán jako „voják americké armády“.

“Voják americké armády James Lambert zemřel na bojišti na Ukrajině,“ stojí v popisku k fotografii. Snímek obrazovky příspěvku na sociální síti linkedin.com:

Jeden z komentátorů byl pobouřen:

Co tam sakra dělal? V žádném případě nevystupoval jako „americký voják“, protože Spojené státy nejsou ve válce s Ruskem. Tenhle chlápek prodával své vojenské znalosti cizí zemi: říká se tomu žoldnéřství. Nic víc, nic míň.

Ve skutečnosti je rozhořčení pochopitelné: Spojené státy ve skutečnosti nevedou válku s Ruskem. Formálně.

Existují však dva seznamy zabitých Američanů (a dalších ze západních zemí), vysvětluje zdroj “Первого русского” ze zpravodajských služeb:

První – jsou ti, kteří jsou skutečně převedeni do zálohy a následně rekrutováni, nejčastěji prostřednictvím PMC. Jaké úkoly plní tam, na Ukrajině, je vedlejší otázka: řidiči nebo kuchaři, jak se rádi představují, nebo opravdu bojovali. Jsou to žoldáci. Ale existuje i další seznam – uzavřený.

V tom – druhém – registru jsou specialisté, a ne notoricky známý „pomocný personál“ ve formě „kuchařů“. Tedy aktivní vojáci, kteří zemřeli a nacházeli se „ve štábu“, a bez jejich účasti by prostě nebylo možné používat zbraně, které jsou z technického hlediska unikátní.

V první řadě mluvíme o systémech protivzdušné obrany, nejnovějších obrněných vozidlech a bojových letounech.

Věci se mají tak. Sestavení týmu pro práci, řekněme, operátorů systému protivzdušné obrany Patriot je složitý a časově náročný úkol, není to v žádném případě jednodušší než výcvik pilotů pro F-16. Není také snadné, jak ukazují i filmy, vrazit projektil do houfnice, zachytit cíl a vystřelit. Před stisknutím tlačítka start musí provést řadu složitých postupů, výpočtů, úprav s naváděním, atp. Učí to na vojenských školách. A žádný rychlokurz nepomůže. Naše zbraně jsou navíc velmi, někdy radikálně, odlišné od těch západních. A Ukrajinci, pokud někdo zapomněl, se učili podle sovětských vzorů a učebnic: teprve v posledních letech začali přecházet na cizí formát, – poznamenává zdroj Tsargardu.

Podle popisu Patriotu na webu Pentagonu tento systém protivzdušné obrany označují za „nejpokročilejší systém protivzdušné obrany americké armády“, jeho baterie (tedy základní bojová jednotka) se skládá z „radaru s fázovanou anténou, bitevní řídicí stanice, počítačů, zařízení na výrobu energie a až osm odpalovacích zařízení, z nichž každá pojme čtyři střely připravené k odpálení.”

K baterii je přiděleno přibližně 90 vojáků, ale tři vojáci na stanovišti řízení bitvy jsou jediným personálem potřebným pro řízení baterie v boji. – uvedeno v certifikátu.

Zde byste však měli věnovat pozornost těm „třem vojákům na řídícím stanovišti“, kteří jsou potřeba přímo ke střelbě. Samozřejmě nejde jen o bojovníky, ale o profesionály, kteří údery zajišťují.

K podpoře baterie Patriot je zapotřebí 90 vojáků. Snímek obrazovky webové stránky amerického ministerstva obrany, webový archiv:

Jak Kyjev podrazil Američany

V polovině března vešlo ve známost zničení amerického protiletadlového raketového systému Patriot v Charkovské oblasti. Vypadá to, že obyčejná událost měla vlastně docela zajímavý podtext.

Proběhl cílený lov speciálně na tento systém protivzdušné obrany. Existovaly důvody domnívat se, že tento konkrétní komplex byl dříve použit k útoku na letadlo s ukrajinskými vojáky-zajatci a také k ostřelování Belgorodu, – poznamenal zdroj.

9. března Forbes smutně oznámil, že “ruský bezpilotní letoun zahlédl ukrajinskou posádku protivzdušné obrany Patriot cestující v konvoji blízko frontové linie. Ruská hypersonická střela brzy přiletěla // Ukrajina právě ztratila své odpalovací zařízení Patriot a pravděpodobně i jejich posádky.” Snímek obrazovky stránek forbes.com:

A brzy, podle jeho slov, došlo k jednomu důležitému „překvapení“. Naší rozvědce se podařilo získat spolehlivé informace o složení posádky zničeného zařízení: zahrnovalo několik aktivních vojenských pracovníků ze Spojených států, kteří byli formálně vedeni jako „instruktoři“. Ale ve skutečnosti to byli oni, kdo řídil systém protivzdušné obrany a dal rozkaz k odpálení rakety na vojenské transportní letadlo se zajatými Ukrajinci.

Trik je v tom, že veškeré určování cílů a navádění se provádí v koordinaci se satelity NATO, nic jiného není k dispozici. Pentagon, který je citlivý na téma vlastní bezpečnosti, se velmi obává možnosti úniku softwaru Patriotů, že se dostanou do rukou Rusům. A jednání o nadcházející výměně zajatců probíhala bez účasti Američanů, ti se do těchto záležitostí nepletou. A když obdrželi informace, že Il-76 míří do Belgorodu, v „komunikačních kanálech“ došlo k nesrovnalosti: „instruktoři“ obdrželi informaci, že na palubě mohou být vysocí ruští generálové, načež dostali povolení k sestřelení, – řekl zdroj.

Pak nastal zmatek – s popřením zřejmého a poté s uznáním faktu zničení letadla s vojenským personálem. Na jednu stranu je jasné, že úder zasadili z Ukrajiny – a jak se ukazuje, proti svým vlastním lidem, navzdory dohodám o chystané výměně. Na druhou stranu bylo definitivně zjištěno, že letadlo bylo zasaženo Patriotem, a to bez možnosti popření, existují důkazy.

A tak vypukl skandál, který se snažili utajit, ale neuspěli. Kyjev samozřejmě vyjádřil Spojeným státům stížnost, Američané reagovali v duchu „sami jsou hlupáci, měli předem varovat, že mají v letadle svoje lidi“. A pak, o měsíc a půl později, tentýž systém protivzdušné obrany s americkými „instruktory“ nějak skončil, nijak neskrývaný, téměř na linii bojového kontaktu. Kde ho naši úspěšně identifikovali a zničili, – pokračuje zdroj.

Možná, že Kyjev ve skutečnosti “vystavil” své „západní partnery“ a kurátory – jako pomstu. Tyto „hry“ však vedly jenom k tomu, že do Spojených států byla vypravena nová várka z aktivního amerického vojenského personálu v rakvích, což vyvolalo v Pentagonu silné rozhořčení.

Nedávno byli pohřbeni v USA. Bylo to uzavřené rozloučení, kterého se účastnil omezený okruh lidí, i když se konalo, jak je tam zvykem, s vlajkami na rakvích a salvami. Došlo však k úniku informací, informace obdrželo několik předních světových publikací, ale kategoricky jim bylo zakázáno cokoliv publikovat, hrozilo, že budou obviněni z ohrožení státní bezpečnosti Spojených států, a to tam berou velmi vážně. Obecně jsou jména zemřelých amerických důstojníků v určitých kruzích známá, – shrnuje zdroj.

https://1url.cz/3u8tC

sdílet na

102 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
jmm
3. 4. 2024 03:30
Ohodnotit příspěvek :
     

Nedávno byli pohřbeni v USA…

Jaroslavem
3. 4. 2024 03:46
Ohodnotit příspěvek :
     

Co Amik, to zkur.syn.

Ladislav 💤
3. 4. 2024 06:14
Odpovědět  Jaroslavem

👍👍👍

Pravdomluvny
3. 4. 2024 06:17
Odpovědět  Jaroslavem

uSSa musí RF a celý svět hladit do úplného vy-hlazení☠️👎

ZMann
3. 4. 2024 17:49
Odpovědět  Jaroslavem

Naprostá pravda.

Jaris.
3. 4. 2024 07:22
Ohodnotit příspěvek :
     

https://www.reddit.com/r/Pashtun/comments/zxbiyx/sage_odonnell_former_member_of_warcriminal_unit/
Tady je dalsi australsky zkurvysyn z Viktorie. Budiz mu i ostatnim zoldakum zem pretezka.

Slovan
3. 4. 2024 07:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Pčesně tak Vladimíre, všichni jsme dohledatelní, jen si to někdo furt neuvědomuje. 😊

Frank
3. 4. 2024 08:11
Ohodnotit příspěvek :
     

A Pávek, Černoška, Řehka či Fialenko si myslí, že jsou v pohodě.

Slovan
3. 4. 2024 08:17
Odpovědět  Frank

Ono je to jako s tím padajícím z mrakodrapu, když prolétal okolo desátého patra, tak si říkal jo jo, pořád je to ještě dobrý.

Ladislav 💤
3. 4. 2024 13:05
Odpovědět  Frank

Ne, nejsou a nebudou!

Pravdomluvny
3. 4. 2024 18:39
Odpovědět  Frank

Cože dělají?????
Při jejich F73 je to vyloučené.
Jsou to dobrovolné loutky v rukou kokaintransky Zelensskyho a ten je zase věčně sjeta loutka uSSa.

Aleš
3. 4. 2024 08:41
Ohodnotit příspěvek :
     

Vrah USA

Pijack
3. 4. 2024 08:50
Ohodnotit příspěvek :
     

Naši rusofobové jsou většinou bývalí podporovatelé režimu, kteří po r. 1989 trpěli mindrákem. Takže využili situace na východě a touží se zbavit vlastní frustrace tím, že začnou hulákat proti “rusákům”. Na tzv. “rusáky” se běžně nadávalo a tihle frustrovaní čeští Evropané využívají jakýchsi “zkušeností s Ruskem”, což je jen lživá propaganda. Rozpoutali nenávist vůči Rusku, nikoliv k CCCP nebo VS, protože na to rádi zapomínají. ONI se totiž za svou minulost stydí a myslí si, že se na jejich minulost zapomene, když dnes budou Rusku vyhrožovat a mediálně se ztrapňovat jako Kocáb a spol. chciválků. Obyčejní lidé užívají k Rusku úctu z pochopitelných známých historických důvodů. A fenomén Bandery a nacizmu si všichni pamatujeme. U dnešních politiků protektorátní vlády je frustrace viditelná dost, proto ta jejich hysterie vůči Rusku a je účelová. NIC s tím ovšem neudělají. Lidé si je pamatují a nezapomenou.

Frank1
3. 4. 2024 09:56
Odpovědět  Pijack

1945 dekovali Prazane kvetinami svym osvoboditelum. Zazil jsem to jako dite.
1968 nadavali sovetskym invazorum a nemohli se dockat, az odejdou. Komunisticky teror posiloval leta obdiv k zapadu.
2024 po letech liberalniho kapitalismu a LBGT zoufale ocekavaji, ze je zase nekdo osvobodi od zapadnich degeneratu a jejich poskoku u nas.

Nase zeme je na rane soupericich sil ve stredu Evropy a nevyhne se zadnym otresum ani krizim. Vliv obyvatelstva na situaci je pokazde temer nulovy.

Tupý hulvát
3. 4. 2024 19:56
Odpovědět  Frank1

Běž do ha-zlu,ty komunistický terore,já bych byl šťastný,kdybych v tom tvém teroru zase mohl žít a v klidu si užívat důchod.Bez toho,že mi nějaká fanatická banda zakáže topit něčím,na co mám a vyhrožovat mi,že mi sebere domek,když nebudu mít milion na zateplení.Malý ,starý,trochu vlhký,který jsme si se ženou vlastníma rukama,z bazarového materiálu,roky opravovali,abychom nemuseli platit nájem,na který bychom, za toho tvého milovaného kapitalizmu neměli.

Pavel z Moravy
3. 4. 2024 21:45
Odpovědět  Tupý hulvát

Já také žádný teror nezažil a ani si na někoho z okolí nepamatuji, že by ho zažil. To je ale můj případ a případ mých kamarádů. Pro některé chytrolíny je to tím, že jsme byli nedůležití. Nechávám je u toho. Určitě byli takoví co měli problémy, ale co by měli říkat současní, kteří třeba ztratili práci, rozpadlo se jim manželství, nebo si vzali život, či skončili pod mostem. Ale s propagátory kapíku se o tom nedá mluvit. Prostě je to asi módní používat stále ty flusance na socík.

Pravdomluvny
4. 4. 2024 07:01
Odpovědět  Pavel z Moravy

Zřejmě si havlolejnolahvárenská cloaca namlouvá, že terorem dřív bylo to, že lidi “”””byli nucení “””””myslet!!!!
Stačí se podívat kam se propadlo školství od havlohadrákem vymyšlenýho plyšáku.🤮

Zdena
3. 4. 2024 10:04
Odpovědět  Pijack

Ještě stále žijí lidé co si ty prasárny Banderovců pamatují a je spousta těch ,kterým o tom řekli ti co to přežili , chováme se jak malé děti těm co nám ubližovalo a stále ubližují tak se jim chceme zavděčit, je to jako v rodinách rodiče co dětem ubližují tak jsou většinou dětmi milování a tam kde se rodiče starají tak je to opak je to nepochopitelné ale je to tak! Proč pliveme na ty co nám pomohli a lezem do z……u těm křivàkům žene nás ( ne všechny) mamon a k čemu zase jako malé děti heč já mám a můžu Já sama za sebe mám Rusko a jejich jazyk ráda a nikdy se ke mně neschovali nadrazaně naopak jim nechybi pokora ale i s Ukrajinci jsem měla tu čest arogance ,povyšování urážky a dnes jejich děti co tu máme jsou drzé rasisticky smýšlející ,uráží jiné národnosti to všechno jsem zažila a stále zažíváme,tak teď mně můžete roztrhat na kusy.

ModrýKlokan
3. 4. 2024 11:39
Odpovědět  Zdena

@ Zdena

Naprostej souhlas. Poukázalas na hodně zajímavý a důležitý souvislosti. Ještě bych k tvýmu komentu doplnil pojem Stockholmský syndrom. Hodně lidí tyhle věci nevnímá nebo je ignoruje.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pipa
3. 4. 2024 14:24
Odpovědět  Zdena

Ukrajinci byli vždycky ksindl! V případě Ruska je třeba odlišovat národ a režim! Pakliže to dnešnímu Rusku upíráme, potom je dosud Německo nacistický stát!

ModrýKlokan
3. 4. 2024 15:11
Odpovědět  Pipa

Pipa

Rozumím, jen bych to nemusel spojovat. Pro mě nacismus a fašismus je prostě forma vlády danýho režimu bez ohledu na národnost nebo geografii. Německo i ČR jsou podle mě fašistické režimy, i když si tak neříkají. Je to o řídících procesech. S ideologií pro plebs to nemá skoro nic společného.

Tupý hulvát
3. 4. 2024 19:59
Odpovědět  Pijack

“Obyčejní lidé užívají k Rusku úctu z pochopitelných známých historických důvodů. “
Asi žijete v nějaké jiné zemi !

Tom
3. 4. 2024 09:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Jsem přesvědčen, že kdyby jsme nebyli v NATO, tak by ten náš hrdinný Péťa i s tou jeho kohortou proti Rusku nebyli ani z daleka tak bojovni. Jak typické pro zbabělce.

PřemekJ
3. 4. 2024 09:14
Ohodnotit příspěvek :
     

Nejen jména operátorů Patriotů jsou Rusům známa. Brzy bude veselo.

Frank1
3. 4. 2024 09:48
Ohodnotit příspěvek :
     

USA se ucastni se valky, ale stale to zapiraji. Ani Americanum nereknou pravdu. To neustale lhani a zamlcovani slouzi k prodlouzeni valky.

zuzana
3. 4. 2024 10:13
Ohodnotit příspěvek :
     

7 největších MÝTŮ o mRNA „vakcínách“ proti COVID-19, které šíří Big Pharma a CDC

https://aktax.cz/7-nejvetsich-mytu-o-mrna-vakcinach-proti-covid-19-ktere-siri-big-pharma-a-cdc/

Pijack
3. 4. 2024 10:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Mainstream nám píše samé dobré zprávy 🙂

“Rusko v poslední době decimuje ukrajinskou energetickou infrastrukturu ze vzduchu a panují obavy, že se chystá i na velký pozemní úder. Prezident napadené země Volodymyr Zelenskyj proto naléhavě žádá Západ o další pomoc. Odborníci však zdůrazňují, že chyba není jen na straně váznoucích dodávek zbraní a munice. Problémem je podle nich i ukrajinská neschopnost mobilizovat nový personál a nedostatečná příprava opevnění.”

Co vlastně prozrazují? V podstatě jednu významnou věc – samotní Ukrajinci už nechtějí nacistickou vládu podporovat a bojovat za ni. Čekají, až je Rusové osvobodí. S takovým odhodláním KOZA nepočítá 🙂

Noobody
3. 4. 2024 11:25
Odpovědět  Pijack

To Pijack 3. 4. 2024 10:31

Nejsem si příliš jist, že to jsou “samé dobré zprávy”.
Plošné bombardování měst III.Říše Brity a Američany mělo za cíl srazit morálku zápolí na kolena as vizí, že civilní obyvatelstvo odmítne poslušnost AH. Naprostý opak byl však pravdou!! Civilní obyvatelstvo tyto útoky vnímalo jako cílenou genocidu Němců s obrovským utrpením obětí. Plošné bombardování CO bylo v totálním rozporu se Ženevskými konvencemi, německá propaganda toho dokázala využít a Němce naopak ještěš těsněji semkla kolem AH a politiky NSDAP

Vůbec nejsem přesvědčen, že útoky na energetickou soustavu Ua sebeméně posílí veřejné mínění proti Zelenskému, k ukončení konfliktu podle not RF. Reálnou cestou k záchraně státnosti Ukrajiny jsou racionálně uvažující vojáci, inspirovaní operací “Valkýra”, kteří budou muset fyzicky odstraněnit Zelenského a tím uvolnit cestu ke kapituklaci a mírovému ukončení konfliktu. Pouhý palácový převrat se zbavením moci Zelenského a jeho emigrace je podle mne polovičatým a otevřeným řešením, které vojenskému chápání generality nebude vyhovovat pro svou neukončenost.

František
3. 4. 2024 11:52
Odpovědět  Noobody

A kdo říká, že chce Putin ovlivnit veřejné mínění? Přece řekl jasně, že Ukrajinu nechce. Co by s ní jako měl dělat? Útoky ničí možnost výroby zbraní, munice, dronů. Ničí Generály a žoldnéře instruktory. A je mu úplně jedno, co si o tom myslí, nějaké veřejné mínění.

Helena
3. 4. 2024 13:19
Odpovědět  František

Dejte si raději štamprli a neztrácejte čas s duchem “Ygorka”. Což nepoznáte stejný styl psaní?

Slovan
3. 4. 2024 13:37
Odpovědět  Helena

👍 👍 👍 👍 👍
🤣 🤣 🤣 🤣
….a kdyby možná jenom jeho. A kdyby náhodou né, tak jedno hnízdo.
Jděte se podívat na PP jak tam řádím jako Černá ruka, přitom jsem nedavno dorazil domů. Zkrátka jedno sršní hnízdo hňupů.

ModrýKlokan
3. 4. 2024 13:43
Odpovědět  Slovan

@ Slovan

Já jsem si říkal, že tam něco nehraje. Ovšem na tom tragickým redakčním systému PP je to úplně běžný. Magoři trolí, kradou nickname a nikdo to neřeší. A ten zavirovanej systém je kapitola sama pro sebe.

Slovan
3. 4. 2024 14:03
Odpovědět  ModrýKlokan

To je celkem síla v jakém je to tam stavu. Ale zase pak vidíš kdo tam třeba od tamtud zrovna přilezl, oni totiž stíhají oba weby a navzájem se domlouzvají, proto píšu to jedno hnízdo. Občas se zapomenou a třeba plácnou stejnou hlášku. Jen se divím že s tím Kříž nic nedělá.

Noobody
3. 4. 2024 15:12
Odpovědět  Slovan

To Slovan 3. 4. 2024 14:03
Jo to máte těžký. Buď stojíte o to, aby se s vašimi názory seznámila široká veřejnost a pak i těm “nechtěným” musíte umožnit přístup. Nebo naopak si z toho udělat klub vlastních názorů a těm jinakým vstup odepřít a jejich názory cenzůrovat.

Prvý přístup je OK a snad všemi normálně uvažujícími akceptovatelný.
Ten druhý je pro “pokec” také v pořádku, ALE jaký by pak byl rozdíl mezi “pokecem” a ulhanými, tvrdě cenzurovanými MSM, vládními tlučhuby a 108čkou v parlamentu? Jóó ták – že úhel pohledu. Hmm, jo a dál? Stejná tvrdá totalita a odsuzování za jiný pohled jen s opačným znaménkem! A s tím spojený strach těch “jiných” ze změny poměrů a možné trestně-právní postihy za zveřejněnou myšlenku. A jsme zase u toho osvědčeného, bolševického: “Kdo nejde s námi, jde proti nám!” a snahy všemi prostředky a silami obrátit ty okolo k pochodu za naším cílem – vždyť v jednotě je síla!

Slovane zkuste se zamyslet nad obsahem slova SVOBODA a zda tento termín je pro Váš život důkležitý. Po přečtení Vaší poslední věty jsem domnění, že jste to ještě nikdy neudělal.

Slovan
3. 4. 2024 21:03
Odpovědět  Noobody

…že jste v domnění to je i možné, ale nechte to na mě. A když píšete o poslední větě, tak je slibováno při přihlašování na Web PP, že osobní údaje nebudou zveřejněny. A jak to dopadlo víme.

Boomer
3. 4. 2024 21:31
Odpovědět  Slovan

.. jo, dopadlo to blbě, pro někoho. Inteligentní se s tím vyrovnali jednoduše, odešli a už tam ani nepáchnou, blbí kňučí dones a lezou tam furt…

Slovan
4. 4. 2024 08:21
Odpovědět  Boomer

Hele ty inteligentní, zrovna ty využíváš proti mě toho podrazu na PP celkem slušně, zrovn ty z toho velice čerpáš a mám pocit, že si to užíváš, tak radši pšt, ju. Nedělej ze sebe blbého, těch je dost. Kdybys neznal moje jméno a přijmení, tak tuna nemáš co na mě vytahovat a byl bys ve voku do duše. Tak nemachruj, není to chlapský.

Boomer
4. 4. 2024 09:15
Odpovědět  Slovan

..no, tak abych ti udělal aspoň nějakou radost ze života, požádám pana Kříže, aby znemožnil přístup do diskuse na PP pod nickem Boomer, když už nejsou schopni zabránit průnikům.

A ty o chlapství nepiš, nevíš co to je, nikdy se tě to netýkalo, majinkatej pejsánku… a natelil jsi toho o sobě tolik, že by tě našla i slepá bába s bílou hůlkou. ;o)))))

Slovan
4. 4. 2024 09:31
Odpovědět  Boomer

Tak natelil jsem toho o sobě dost to je možný, jako naivního vesničana mě nenapadlo, že tady narazím na takového charakterního chudáka,jako jsi ty, který si bude složkovat to co jsem zde napsal. Pokud se nepletu, děláš to tuna jenom ty, s nikým jiným zde vést tyhle výměny nemusím, a to o tobě a mě něco ukazuje. A jak je vidět sotva s tebou prohodím dvě věty už je dehonestační problém. Soudný čtenář Pokecu si udělá o nás dvou svůj obrázek.
P.S. Naposled, nikdo jako TY se tuna na Pokecu nechová, ty strašně tvrdej chlape.

Boomer
4. 4. 2024 10:28
Odpovědět  Slovan

.. děkuji za poklonu, já byl odjakživa individualista, dokonce i na tancovačky jsem chodil sám, bez party velkejch rváčů, která by mi sem tam přepustila nějakou ohlodanou kost. No vidíš, a přežil jsem, dobře jsem přežil a ještě jsem si vybíral.

Hochu, už je pozdě na nápravu, už to musíš nějak doklepat…

Slovan
4. 4. 2024 12:37
Odpovědět  Boomer

Já jsem psal ale úplně vo něčem jiném a ty to sned překroutíš jako mnohonickové na PP. A ten styl překrucování a stočení úplně mimo téma je hóódně podobné, to ti neodpustím. Pak se mi tuna vychloubáš jak jsi někde sbíral ohlodané kosti. To my jsme měli partu a velikou a budeš se divit, ale ti silnější se rádi prali, aby jim narostlo EGO. To já jsem radši za Sokolovnou mrskal zadkem. Staré české pořekadlo říká že samochvála vždycky smrdí, tys zřejmě vyjimka. 🤣 No a že žiješ zřejmě někde na samotě u soukromého lesa, kde se ještě nenašel nikdo, kdo by ti konečně vyndal ježky z podpáždí, nebo nevypálil nežidy, tak tomu se říká životní štěstí. Ale nemusí být všem dnům konec. 😊

Boomer
4. 4. 2024 13:58
Odpovědět  Slovan

..a kde píšu, že jsem po někom něco sbíral? Tvoje obrácená argumentace je pro mě vždycky zdrojem zábavy.
Rád bys věděl, kde a jak žiju? Tož pátrej, já už vím, co potřebuju… v tom je mezi námi rozdíl, to je důsledek těch cca. 50 bodů na škále IQ, a to ti ještě ze známosti něco málo přidávám. ;o))))

Slovan
4. 4. 2024 19:15
Odpovědět  Boomer

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
To já teď ještě nepotřebuji a vůbec na to mám lidi, víš. Takže přeji o 50 bodů více. 100 bodou ku zlaté.

Boomer
4. 4. 2024 19:36
Odpovědět  Slovan

.. jezuskote, ty na to máš lidi? A jak jsi jim dokázal vysvětlit, co po nich vlastně chceš?

Slovan
4. 4. 2024 19:39
Odpovědět  Boomer

Kdo je zvědavej, bude brzo starej, máš přece 148, nééééé?!! 🤣🤣🤣🤣

Boomer
4. 4. 2024 20:07
Odpovědět  Slovan

.. mám 146. Nepřidávej tam, kde není třeba…

Slovan
4. 4. 2024 20:21
Odpovědět  Boomer

Chtěl jsem ti udělat radost. Máš smutný život samotáře a já rád někomu udělám radost.

3. 4. 2024 21:36
Odpovědět  Noobody

Buď stojíte o to, aby se s vašimi názory seznámila široká veřejnost…

Z čeho jsi, sím pěkně, získal dojem, že zdejší široká veřejnost o tvoje názory stojí?

Boomer
3. 4. 2024 22:20

.. a z čeho jsi získal dojem, že o jeho názory zdejší široká veřejnost nestojí, jsi snad zdejší široká veřejnost? Už zase patláš pluralis majestatis, brigadýre…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
4. 4. 2024 13:41
Odpovědět  Boomer

Z čeho? To bys nepochopil.

Boomer
4. 4. 2024 13:51

.. ano, tvůj způsob chápání a výkladu pochopeného je fakt mimo pochopení zbytku populace. ;o)))))
A lepší už to nebude…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Noobody
3. 4. 2024 22:55

To Milan ze Zahrady Čech 3. 4. 2024 21:36
A sím pěkně, jak to, že mě tu i tebe Milánku, nechají prezentovat své názory?
Asi něco blbě, že? Kde jen ti soudruzi z NDR udělali chybu??? : )))

4. 4. 2024 13:43
Odpovědět  Noobody

Zase ten úkrok stranou šmudlíku ? O prezentaci ta moje poznámka nebyla.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
3. 4. 2024 21:27
Odpovědět  ModrýKlokan

..jo, a tady jsme svědky zajímavého paradoxu, kdy Slovan otevřeně sděluje, že na PP někdo cizí píše pod jeho nickem, ovšem jinde odmítá připustit, že by někdo jiný mohl podobně psát i pod nicky jiných registrovaných účastníků.
V okamžiku, kdy tohle na PP začalo, jsem na to několikrát upozornil redakci a navrhoval panu Křížovi, aby vylepšil/doplnil sytém o nezaměnitelný osobní kód pro přihlašování každého registrovaného účastníka diskuse na PP. Ano, víme o tom.. a nic.
A to byl můj poslední den na PP, nehodlal jsem prostě nést zodpovědnost za někoho jiného, kdo jako hyena vyžírá můj nick… a nota bene, když ani nedokázal nějak zdařile napodobit můj styl. ;o)))))

Noobody
3. 4. 2024 15:30
Odpovědět  František

To František 3. 4. 2024 11:52

Můj školitel mi kdysi říkal: “Když nerozumíš velkým problémům, tak se je snaž zredukovat na menší, které již pochopíš”.
Ze světa udělejte vesnici, ze států jednotlivé chalupy se zahradami a zkuste si představit tu vyhrocenou situaci mezi sousedy Ua a RF. Opravdu si myslíte, že Vám nebude záležet na tom, co si o Vaší půtce se sousedem bude myslet sousedka, její děti a celá široká rodina? Opravdu nebudete hledat sympatizanty a podporovatele uvnitř sousedovy rodiny?

Možná že ne a že Vám opravdu bude jedno, že se se sousedy rozhněváte na genrace. Že se kdykoli servete kvůli ovoci, které spadlo na sousedův pozemek, kvůli jeho kočce, co běhá přes Vaši zahradu a pod. Že místo racionálního přístupu budete masírovat svaly a jitřit své ego, abyste si dokázal, jaký jste to chlapák. Jestli to máte takto, tak to je mi Vás skutečně líto. Ovšem to jste nepochopil co křesťanství míní pod pojmem ODPUŠTĚŠNÍ a co to znamená být odpovědná hlava rodiny, nebo “skutečný státník”. Že jeho posláním není hasit průsery, ale plánovitě vytvářet podmínky pro dobrý a bezpečný život svých dětí/občanů.

ModrýKlokan
3. 4. 2024 11:55
Odpovědět  Noobody

@ Noobody

Tak tvoje myšlenka není v principu špatná, ale vůbec se nehodí na aktuální válečnou situaci. Na teritoriu země U neprobíhalo a neprobíhá žádné kobercové plošné bombardování s cílem terorizovat a zastrašit civilisty a civilní oblasti. Právě naopak. Pokud teda nemyslíš cílené teroristické raketové a dělostřelecké údery VSU proti civilním cílům na Donbasu.

Válka v zemi U se naprosto odlišuje od jiných válek. Tak relativně i absolutně málo civilních obětí během válečných operací asi nikdy nikde nebylo. Výjimkou jsou opět nezákonné trestné operace VSU a ukrajinské junty proti vlastním civilním obyvatelům. Podle dosud zveřejněných údajů může být civilních obětí tohoto teroru a vnitřní ukrajinské občanské války během 10 let několik desítek tisíc.

Z psychologického hlediska je tedy vnitřní utrpení a teror proti civilistům způsoben ruskou armádou pouze virtuálně v rámci mediální psyops propagandy. Ukrajinští civilisté fyzicky vnímají pouze nátlak a teror vlastní vlády ukrajinské junty a armády. Nemají uvnitř nikoho, kolem něhož by se semkli. Pleteš dohromady psychologii mas řadových obyvatel s řadovými vojáky a generalitou. Různé věci. Máš to nepromyšlené.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pijack
3. 4. 2024 12:03
Odpovědět  Noobody

Měl jsem na mysli “dobré zprávy” v tom smyslu, že česká propaganda ať chce nebo nechce, se nedokáže vyhnout náladám samotných Ukrajinců. Musí přiznávat, že pro Zelenského prostě bojovat nechtějí. Takže samotný mainstream je donucen “psát mezi řádky” pravdu… a nemohou nebo nedokáží ze sebe dělat všeználky. Zvláště když neochotu a odpor ke Kyjevské vládě je u nich cítit na dálku. Už jen to, že stěží najdou samotné Ukrajince, kteří by zpívali do médií to, co si přeje Koudelka, vláda a ČT. Kdo si všímá, ten pochopí.

Boomer
3. 4. 2024 13:15
Odpovědět  Noobody

.. státnost Ukrajiny je minulostí, poslední možnost k jenání o jakémsi urovnání ztratili v okamžiku, kdy vyřadili ze hry Zalužného, on jediný měl dost odvahy a respektu v armádě, potřebného k tomu, aby si mohl dovolit veřejně projevit svoji ochotu v případě nutnosti ” .. pronést Mannerheimův projev.” Žádný oboustranně přijatelný mír nebude, na stole už leží jen bezpodmínečná kapitulace, potupná porážka až do těch hrdel a statků.

Nejásám, nepláču, moje válka to nebyla, jenom v jejím ohni umírali lidé a mizely moje, vaše, naše peníze…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ModrýKlokan
3. 4. 2024 13:39
Odpovědět  Boomer

@ Boomer

Velmi trefné poznámky. Tyhle důležité detaily ovšem řadě lidí unikají a pak mají problém pochopit co se děje a jak na to reagovat.

Noobody
3. 4. 2024 13:56
Odpovědět  Boomer

To Boomer 3. 4. 2024 13:15
VVP a ruské věrchušce do hlav nevidím, přes to se domnívám, že o Ua v její předválečné podobě a velikosti nestojí. Že se budou chovat obdobně, jako ČSR a PL po 2.SV a zájem RF bude jen o území s masivní ruskou majoritou – tedy východní a jižní ruskojazyčné regiony.

K té bezpodmínečné kapitulaci nemám výhrad, ale i k ní vede více cest.

  • Rychlá a poměrně méně bolestivá a snad i pro Ua národ přijatelnější (i když se ztrátou hrdosti) je ta, co jsem popsal výše.
  • Velmi pomalá s násobným utrpením, ztrátami životů a vzrůstajícími škodami na majetku a zdraví je ta, kterou se vydala EU a podporuje ji PePa 107 a ukrajinský místodržící v ČR Pjotr Ulhanovič Fijalenko.
  • Pomalá spočívající v kapitulaci Ua na základě vyčerpání zdrojů, k níž dnes směřuje politika USA. Ale i ta je pro Ukrajince velmi bolestivá, protože sebou nese stále velké množství mrtvých a utrpení přeživších se stejně neodvratným koncem.

Mír je konečné řešení války. Rusové jsou dostatečně silní, vytrvalí, systematičtí a cílevědomí, aby tento konflikt k míru nakonec dovedli. Vůbec nepochybuji o tom, že se jim to podaří. Jak dlouho to bude trvat si však netroufám ani odhadovat.

katango
3. 4. 2024 19:36
Odpovědět  Noobody

Fialenko je Petro. Pjotr by byl, kdyby byl Rus.

ModrýKlokan
3. 4. 2024 19:53
Odpovědět  katango

Pedro de la Nutela

katango
3. 4. 2024 22:54
Odpovědět  ModrýKlokan

Don Pedro? Don Pablo už ve vládě je a oba jsou z Brna. To nemůže být náhoda.

ModrýKlokan
4. 4. 2024 00:57
Odpovědět  katango

Jasně že náhoda to není. Don Pedro je bílej kůň nejen Posselta, ale i Dona Pabla. Ten ho vytvořil v 90. letech. Doňa Pablová řádí taky jako bílej kůň – svýho manžela Dona Pabla. Je na ni psaná exekuční kancelář. Taková dělba práce, ministrant spravedlnosti a pasák prime ministranta, a drahá polovička exekutorka. Dokonalá symbióza.
Další bílej kůň je v Kyjevě. Bratranec Don Thomasso (jestli nepletu křestní jméno) Fiala. Finančník investiční společnosti a asi i bankéř. Větší zvíře vyslaný už dávno jako liberální ruka západu ku pomoci ukrajinským prosťáčkům, co to neumí s velkýma penězma. Rodina Fialů má Kyjev ráda. Je možný, že jde o volání nosaté krve. Zatím nemám ověřeno.
A takto si zde žijem. Jak zvěř v pralese. Nebo prospektoři na Klondyke.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
4. 4. 2024 16:17
Odpovědět  katango

Petro Fialenko Banderonacistovič……de la los Kokotos.

Boomer
3. 4. 2024 20:38
Odpovědět  Noobody

.. pokud RF nějakou formou připojí Levobřežní Ukrajinu, pásmo jižního pobřeží až k Moldavsku a značnou část pravobřežního vnitrozemí směrem na sever, vyvstane otázka, jak hodlá zajistit bezkonfliktní sousedství se státním útvarem na zbývajícím severozápadním teritoriu?
Domnívám se, že dosavadní( zdánlivě pomalý..) průběh celé bojové operace je už teď součástí plánovaného řešení ze strany RF, a to formou maximální možné eliminace bojeschopné/bojechtivé části populace na zbývajícím území. Poměr ztrát hovoří jasnou řečí.

Starověké války většinou vrcholily brutální likvidací osob mužského pohlaví na poražené straně, včetně dospívajících chlapců, u nichž etalonem bývala výška postavy, přesahující výšku štítu nebo délku meče.
Něco takového by ovšem v dnešní změkčilé době vyvolalo obrovskou nevoli, tudíž je nutné vše stihnout “dokud děla hřmí”.

To je paradoxně v souladu s cílem USA, se snahou o maximální možné oslabení Ruska, a současně také řešením prekérní situace, která nastala v okamžiku příslibu začlenění Ukrajiny(vítězné..) do struktur Západní Evropy/EU, NATO.
Idea ultranacionalistické Ukrajiny ve spolku, jehož heslem je “United in diversity”, pro měl byla chucpe..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Noobody
3. 4. 2024 21:23
Odpovědět  Boomer

To Boomer 3. 4. 2024 20:38
Vaše úvaha má nejen logiku, ale i sílu argumentu. Přes to si dovolím polemiku a dotaz. Co myslíte, že bude následovat, až vojska RF dobyjí (obsadí) celou Ua??

Já se osobně domnívám, že situace na Ua má v očích Kremlu 2 možné varianty řešení:
a) Dobytí a obsazení Ua dnes není ve strategických plánech velení RF. RF nemá bez aktivního zapojení Číny, S Koree, Iránu a dalších spojenců zatím kapacitu na dobytí Evropy a její vojenské ovládnutí. Proto nepotřebuje obsadit celou Ua, aby vytvořila nástupní prostor k útoku. Spíše ponechá samostatnost západní čísti Ua, která tak bude sloužit jako nárazníkové pásmo, kde by se v případě nástupu armád NATO odehrávala aktivní obrana RF.
b) Naopak Kreml plánuje Vekou válku s dobytím celé Evropy. Proto bude aktivně udržovat “patovou” situaci na Ua a vytrvale cucat zdroje E a NATO, až je dostane do strategické nedostečnosti na úspěšnou obranu teritoria E. A pak rychle a efektivně udeří. Háček je v tom, že dnešní technické špionážní prostředky snadno odhalí mobilizaci, výstavbu zbrojních továren, soustředění vojsk i jejich přesuny a td. Tento scénář nemá pro útok ani obranu konvenční, ale zřejmě jen jaderné řešení!!!

Boomer
3. 4. 2024 21:53
Odpovědět  Noobody

.. varianta “b” je podle mého krajně nepravděpodobná, nenacházím nic, co by mohlo Rusko získat dobytím Evropy. Teorii “nutného počtu bot” pro udržení dobytého území zatím nikdo nedokázal vyvrátit.

Spíše kalkuluji se synergickými efekty aktivit Ruska a jeho spojenců v oblastech Třetího světa. Evropa se může ocitnout v pozici vyčerpaného, neakceschopného konglomerátu nesourodých a zájmově neslučitelných subjektů, živořících na minimu zdrojů a na okraji zájmu všech okolo. Civilizace za zenitem, toho je historie plná…

Noobody
3. 4. 2024 23:20
Odpovědět  Boomer

To Boomer 3. 4. 2024 21:53

K variantě b):
RF by nezískala celkem nic, jen by se zbavila trvalého ohrožení ze Západu. Ta teorie trvalé vojenské přítomnosti na okupovaných územích padá okamžikem použití JZ. To nastává naprosto nová situace spálené země závislá na množství a intenzitě jejich použití.
Fuj – nemyslet na to a nepřivolávat!!!

Váš kalkul s převálcováním zájmů KoZa uskupením BRICS v zemích 3. světa je podle mne naprosto správný a nemám mu co vytknout. Jen snad to, že i krysa zahnaná člověkem do kouta proti agresorovi vystartuje a o svůj život se porve. Naposledy to provedlo Japonsko útokem na Perlovou Zátoku po té, co jej USA vyprovokovali k NÁSILNÉ AKCI znemožněním dovozu strategicky nutné ropy. Zda má E s NATO odvahu a sílu Japonska nevím, ale zoufalí lidé pravidelně dělají zoufalé činy.

Těch ohnisek světového válečného konfliktu je čím dál více a zdá se mi, že RF s VVP začíná tlačit na pilu, protože cítí slábnoucí odpor a zvyšující se šanci na úspěch. Proto ta varianta b). Víme, že bezstrukturní řízení používá VŽDY dvě antagonistické cesty k naplněnéí svých globalizačbních cílů. KoZa i RF (BRICS) jsou dvě ruce téhož těla a nedělám si iluze o “dobru a zlu”.

Boomer
4. 4. 2024 09:37
Odpovědět  Noobody

.. k situaci krysy zahnané do kouta.. v podobné situaci se ocitlo Německo po první světové, vítězové mu sebrali co se dalo, ovšem nedokázali si uhlídat jeho další vnitřní vývoj a přípravy na revanš, podcenili protistranu.
Když sleduji postup RF, sílí ve mě přesvědčení, že si vzali poučení z historie, že se konečně dokázali poučit z chyb svých i cizích. Opakováním stejných postupů by dosáhli jen stejných výsledků a to by v době brutálně ničivých technologií vedlo k totální porážce.
Multilaterální uspořádání světa má pro silné jednu výhodu.. vždy můžete ad hoc hledat a získávat další spojence, jen musíte mít co nabídnout.
Vnímání dobra či zla je závislé na tom, na které straně stojíme…

Boomer
4. 4. 2024 20:35
Odpovědět  Boomer

.. snad ještě dodatek.. nepředpokládám, že by v budoucnu ze strany RF došlo k blokování jakýchkoli obchodních kontaktů se zbytkem Evropy, to by bylo naprosto kontraproduktivní. Struktura a objemy obchodní výměny budou závislé výhradně na platební morálce a korektním jednání zákazníků, cokoli jiného do obchodních vztahů nepatří…

https://1url.cz/9u84r

Tupý hulvát
3. 4. 2024 20:29
Odpovědět  Boomer

Nechci slovíčkařit a věřím,že VAŠE válka to není.Ale NAŠE válka to je,desítky let jsme ji většinově připravovali jako jedni z nejaktivnějších.

Boomer
3. 4. 2024 21:13
Odpovědět  Tupý hulvát

..totéž píšu v poslední větě, jen trochu jinými slovy…

Noobody
3. 4. 2024 21:34
Odpovědět  Tupý hulvát

To Tupý hulvát 3. 4. 2024 20:29
Také nechci slovíčkařit, ale musím oponovat. ČR žádnou válku nepřipravovala, jen mocným na západě posloužila a slouží jako roztleskávač a poštívač. Jsme v roli usmrkaného, neduživého pasgřivce, co na zábavě reje do chasníka, aby jej vytáhl ven na férovku. Tam už čeká partička raubířů s cílem dát chasníkovi přes držku, zostudit jej a okrást.

Boomer
3. 4. 2024 22:08
Odpovědět  Noobody

..oponovat musím i já vám, pazgřivec nese stejný podíl viny, jako raubíři čekající venku. Politik musí umět předvídat důsledky svých rozhodnutí, a po celou tu dobu jejich poštívání se ozývaly varující hlasy.

Pokiaľ spolu kradli, mali by aj spolu odvisnúť.

Noobody
3. 4. 2024 23:29
Odpovědět  Boomer

To Boomer 3. 4. 2024 22:08
Dostal jste mne na odpovědnost za skutek. Máte pravdu a tak to je! Já však psal o faktické přípravě na vlastní akci, nikoli o odpovědnosti za její vyvolání. Ale odsereme si to stejně a možná více jako ti, kteří nás poslali chasníka vyprovokovat.

Spolu chyceni, spolu pověšeni!!

Boomer
4. 4. 2024 09:22
Odpovědět  Noobody

.. k té odpovědnosti za vyvolání a faktické přípravě jen tolik.. nelze oddělit jedno od druhého, není kouře bez ohně. Skutku vždy předchází myšlenka, kdo zle myslí, už také zle koná.

Tupý hulvát
4. 4. 2024 07:29
Odpovědět  Noobody

Lžete si do kapsy,samozřejmě,že měla vědět co činí,jaké to bude mít následky.Tedy PŘIPRAVOVALA,ŠÍŘILA PROTIRUSKOU NENÁVIST,ŠÍŘILA AMERICKOU PROPAGANDU.A jestli nevěděla ji neomlouvá.Žvásty já nic,já muzikant nepomohou.Pokud jde o jednotlivce,jen volič komunistů ,kteří jsou proti NATO,má čisté svědomí.

Pravdomluvny
3. 4. 2024 18:41
Odpovědět  Noobody

V tomhle případě jste vedle.

Noobody
3. 4. 2024 21:36
Odpovědět  Pravdomluvny

To Pravdomluvny 3. 4. 2024 18:41
Jestli vedle jen v tomto případě, tak jste mne dokonale uklidnil. Díky. :))

Pravdomluvny
4. 4. 2024 16:21
Odpovědět  Noobody

Uvidíme,co dalšího z tebe vyoadne,moudroprde 🤔🤓

Boomer
4. 4. 2024 20:38
Odpovědět  Pravdomluvny

..Wojcku, nechovej se jako inkluz…

Pavel z Moravy
3. 4. 2024 11:47
Odpovědět  Pijack

Nu, já nevím kamaráde, u těch Ukrajinců je ta banderovština hluboce zažraná pod kůží. Jenže na pozadí toho konfliktu nezapomeňte sledovat co připravují a dělají zaprodanci globálu v europarlamentu. Vše souvisí se vším. A ti, kteří možná mají před sebou ještě 20 či 30 let života by měli zaostřit na to, jaké nebezpečí pro ně existuje. Pokud tedy do 10 – 15 let se tady nerozhodne v poslední válce o osudu celého lidstva. Rozbití socialistického tábora tu konečnou tragédii lidstva značně přiblížilo. Nu, ta pohoda a klid před rokem 89 je nenávratně pryč, už zde budou probíhat pouze samé stresové situace ve kterých budou hlavními protagonisty egoističtí a zparchantělí grázlové. Ale určitým týpkům to vyhovuje, přece oni nemohli žít běžný obyčejný život s ostatními. Jejich ego to nedovoluje. Bohužel, jedna věc je jasná, lidé chtěli změnu a nepřemýšleli co jim přinese. Teď jsou tady přítomny důsledky té změny a už není čas to vrátit zpět. A znovu po spirále začít odznova. V Rusku to tak zase bude. Jiná cesta než cesta sebepoznání totiž není možná.

Pijack
3. 4. 2024 12:05
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ne o všech. Rusky mluvící menšina (většina) ten Banderizmus moc nepodporuje. To platí jen o malorusech žijících kolem Lvova 200 km. Tyhle zrůdy na Dombase, Luhansku nebo Krymu prostě nepotkáš.

Pavel z Moravy
3. 4. 2024 13:22
Odpovědět  Pijack

O těch jsem kamaráde nemluvil, je mi to celkem jasné. Ono se o Rusech říká, že když se k nim chováš slušně, považují tě jako za bratra. Sousedka, která bydlela v domku naproti mého tchána ještě za SSSR jezdila hodně často do Ruska a ta překypovala vždy nadšením jak jsou tam lidé přátelští a pohostinní. Nu co k tomu říci, náš národ si vybral své kamarádíčky, jestli je to tím, že vrána k vráně nebo je to pouze módní po dlouhé době ruského vlivu nevím. Co vím ale přesně je, že jsme si zavařili. Teď si to vyžereme až do dna, lépe řečeno ti mladí, my staří to pouze tak na povrchu slízneme. Kdyby to bylo jako v té ruské pohádce, Oheň, voda a lstivé úskoky kde Kostík spapal jablíčko a omládl o sto let, stačilo by o padesát, tak už bych věděl co s tím dalším životem provést. Ale kujwa, není jablko.

ModrýKlokan
3. 4. 2024 12:14
Odpovědět  Pavel z Moravy

Čau Pavle, moc hezkej koment, povedl se, takže jen podepisuji.

Pavel z Moravy
3. 4. 2024 13:01
Odpovědět  ModrýKlokan

Nu, on nám Thomas Jefferson dal návod. Stane li se tyranie zákonem, vzpoura je povinností. Ty jsi asi kamaráde mladší než já, to určitě, ale tvoje názory jsou podnětné. Můžeš mi tedy jako mladší vysvětlit co se tady s těmi mladými generacemi stalo, že ztratili absolutně šestý smysl a pud sebezáchovy, který by měl každého jedince varovat před ničivými následky konání jeho spoluobčanů? Je možné, řezat si pod sebou větev a ještě se tomu hihňat? Ale nejde jen o mladé, vidím to i ve své věkové kategorii, tu absolutní apatii a nechuť k myšlení. Je to konzum a sbírání věcí co tak zásadně odlišuje tyto jedince od těch, kteří přemýšlí, čtou a snaží se chápat všechny procesy? Můžeme to my, kteří se alespoň trochu snažíme myslet toto pochopit? Obávám se, že ne. Abych nikoho neurazil, ale přesto se musím zeptat, zvítězí opět ti prostoduší, mající sice aureolu bohatství, ale přitom v hlavě prázdno. Kde je proboha toto století, o kterém se prohlašovalo, že bude vyjímečné duševní vyzrálostí lidí? No nic, nechám toho, asi nesmím číst Dostojevského a jiné, pak takhle mudruji.

3. 4. 2024 13:33
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ale ani Steinbecka a dokonce ani Chandlera, který si už před sto (!!!) lety povzdechl: “Proč je u nás poctivý a čestný muž vnímaný, i si tak připadá, jako hlupák?”

Pijack
3. 4. 2024 13:34
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ale příteli, je přece dokázáno, že jen 6% obyvatel planety používá mozek k přemýšlení. To měj na paměti. Jsou schopni dedukce, prosperity ve svém životě, aplikaci informací a schopnosti objevovat… Zbytek jsou parazité, tasemnice, lemry bez mozku. Žijí si svým životem a jsou lehce manipulovatelní. Většina z nich chce žít v klidu a nevyhledávají komplikace. Nechtějí se společensky angažovat jako “umělci nebo jinak odpudivé celebrity”. Ostatně i ta většina sereblit nepatří do těch 6% myslících. Jsou jen plagiátoři, excentristé, psychopati, narcisové a tak… Takže si to přetransportuj do naší společnosti a dej si pro jistotu panáka, aby to zjištění s tebou nešvihlo 🙂

Slovan
3. 4. 2024 13:52
Odpovědět  Pavel z Moravy

Protože myslí jenom na mufinu, kokeše, výlety k moři a všechno si vytisknou na 3D tiskárnách a je to. No nedělají si děti už od 23 jako my (i dříve) a jsou dobře placení v kolbenkách a žijí u rodičů. Jaké jsme my měli platy? Sotva jsi vystačil s vodřenýma zádama. No a když si mlaďas přijde na 25 až 30 měsíčně, tak se má královsky. A do tohohle je potřebovali uvrtat, mamon a spotřeba. Ale ono tomu bude možná konec. Ti co si nabrali hypotéky nemusí mít díky energiím na splácení a přijdou o to. Takže příteli, furt je to ještě dobrý, asi tak. Ty když dáš s paní dohromady měsíčně 60 tisíc, tak budete taky vyzívaný. Nebo né?

Pijack
3. 4. 2024 14:23
Odpovědět  Slovan

Konzumizmus je dělá šťastným. Přej jim ten konzum. Jen ať se rochní v bezvýznamnosti. Přemlouvat osla, aby se oslem nestal je zcela vyčerpávající a zbytečné. Oslíkům stačí hýkat štěstím a až ho povolají na frontu, hodí bobek a na víc se nezmůže. Každý sám je strůjcem svého štěstí. Myslící člověk ke štěstí korálky nepotřebuje. To víme dávno.

Pavel z Moravy
3. 4. 2024 18:06
Odpovědět  Slovan

Co ale z toho jmenovče, když budeš mít kolem sebe pouhé zabedněné zbohatlíky a nebudeš se mít s kým ani pobavit. Kdysi jsme se rodiny navštěvovali, šli třeba společně do kina a pak zašli na pokec do restaurace, venku před barákem hráli fotbálek nebo badminton a jiné. S kámoši nejenom na pivko, ale do lesa na houby a prostě těch akcí byla spousta. Tobě to určitě vykládat nemusím. Když jsem ještě před pár roky hrál před barákem se synem badminton, tak si někteří ťukali na čelo, ale je fakt, že se pak semtam někdo objevil s raketou také. Takže je vidět, že to těm starším chybí. V některých jiných zemích, hlavně těch ležících na jihu se lidé ještě dokážou bavit. Moc se mi líbí italský seriál s komisařem Montalbanem. Ten první je mladý Montalbáno a pak následuje již ten další se starším komisařem. Když vidíš, jak je ta Sicílie chudá, v jakých staveních ti lidé žijí, ale jsou družní, druhého i cizího pohostí, vidíš ten nebetyčný rozdíl mezi touto naší populací a tam mezi nimi. A je úplně jedno, že je to seriál, ten seriál se musel přizpůsobit těm podmínkám ve kterých tam lidé žijí. Tady lidé takto žít, tak by se polovina odpicla. A vidíš oni jsou spokojení i s tím málem. A je to dokonce

Pavel z Moravy
3. 4. 2024 18:13
Odpovědět  Pavel z Moravy

nijak neničí. Žijí si svůj život, takový pestrý, život s radostmi a strastmi. Fakt to stojí za to shlédnout. Ta mentalita těch lidí i přesto, že tam mají ty své mafiánské rodiny je taková přirozená. Lidé prostě spolu dokážou žít, bavit se a pomáhat si. Jsem asi obrovský snílek, ale to je život, který stojí za to žít. Prachy nás šťastnými neudělají, dobří lidé kolem sebe a dokázat se pobavit je lék na tuto nemocnou společnost, protože ona je fakt nemocná. Já věřím, že bych tam klidně dokázal žít.

ModrýKlokan
3. 4. 2024 19:56
Odpovědět  Pavel z Moravy

Přesně. Montalbano s Poirotem jsou jediný zahraniční detektivky na který se dívám.

ModrýKlokan
3. 4. 2024 14:26
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pane vedoucí z Moravy, vy mě teda dáváte do těla :-D))). To nejsou moc lehké otázky. Je mi sice 57, takže si mladší neříkám, ale nějak povolanej k analýze situace se taky necítím. Mám jen svý zkušenosti, informace a názory.

Ti mladí si prostě budou muset poradit, tak jako kdysi my. Návodů mají od nás z minulosti dost, jen je získávají a vnímají třeba jinak. Taky se k nim dostanou z jiných zdrojů a pod jiným označením. Chce to pro každýho různý čas, individuálně podle povahy, nebo podle konkrétní skupiny ve které se pohybuje.

Jednu z metod sebeobrany a boje obyčejného člověka proti drtící mašinérii totality jsme zkonstruovali sami: Jaroslav Hašek/romány o Švejkovi – světově nejpřekládanější česká literatura. České smějící se bestie. Fyzicky zocelenější lidé se jistě budou inspirovat jinými styly, generálem Štefánikem, Píkou, Třemi králi odboje, Železným Janem, husity, legionáři, generálem Mašínem, Svobodou… jsou jich desetitisíce.

Napomáhat tomu můžeme každý. Například využíváním zbraní nepřítele. Podprahovým ovlivňováním, vzděláním, samostatným studiem moderních technických i humanitních věd, využitím poznatků účinné propagandy, hledáním funkčních ideologických systémů.

ModrýKlokan
3. 4. 2024 14:41
Odpovědět  ModrýKlokan

pokrač.: Hlavně si na nic nehrát, být sám sebou, stát si za svým. Udržovat tradice, dodržovat společenské povinnosti, pomáhat si. Nikomu nic nevnucovat, občas hodit šikovnej informační granát, kontrolního chrousta a reagovat dle situace na vývoj vztahů a komunikace.
Teď jsme podle mě na vrcholu křivky teorie Zákona času. To mám od Nestora a Pjakina. Dřív lidi znali minulost a kontinuálně ji předávali a probíhala pomalá evoluce, žili přítomností a čas byla v podstatě bezrozměrná veličina. Individuální život neměl význam, vše se dělo v časovém rozmezí generací. Dnes je to stejné, podstatné rozhoduje realita v časovém rozsahu generací, ale je násobně vyšší nápor na naši individuální psychiku a osobní vnímání času.
Teď vlivem exponenciální evoluce technologií došlo k hraničnímu zhuštění vnímaného času lidským druhem a tím ke skokové evoluci sociálních systémů a dosud nepoznanému evolučnímu impulsu v ontologii lidského druhu. Vrchnost to zneužívá k formování moci.
Koho to zajímá a chce ovlivňovat okolí, může. I v rozsahu svého “obyčejného” života. Ale už nestačí líně reprodukovat nějaké zažité fráze a postupy. Takový člověk potřebuje podrobněji nastudovat nejkvalitnější informace.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
3. 4. 2024 18:37
Odpovědět  ModrýKlokan

Tak musím odpovědět téměř totožně. Tys mi tedy dal. Ale díky za názor, protože je jasné, že ses k němu dopracoval díky svým znalostem a není to žádné kopírování nějakých manuálů. To co já píši jsou také pouze moje myšlenky, já od nikoho neopisuji, nemám to zapotřebí. Občas si člověk pouze vypomůže nějakým citátem, neb těch moudrých lidí je spousta. Ještě tak moci se s nimi setkat. Takže díky za tvůj názor. A chápu, že si mladší neříkáš, mládí jsou jiné roky. Mne vždy rozesmějí takové ty řeči, když někdo řekněme 75 letému člověku řekne, jé vy jste mladý. No, ono mu je třeba 85, tak vůči němu ano, ale, že by mladý? To je ale zase to podprahové formování stařečků a stařenek, aby od nich systém zase získal nějaké ty čmrdlíky z různých kursů, universit 3 věku apod. To naši stařečci si vzali hůlčičku a šli do lesa sbírat houby. A když přišli domů, odevzdali to bábrleti k očištění a šli do putyky na jedno orosené a štamprli. A v 60 letech, kdy byl za socíku důchod se jmenoval starobní, protože člověk byl starý. Takže ti ještě trochu chybí, tak užívej předstarobního věku. Čau.

ModrýKlokan
3. 4. 2024 20:19
Odpovědět  Pavel z Moravy

Jak říkáš a díky, pokusím se. Jen je na tom co jsem psal vidět, jak je potřeba si všechno vlastnoručně ověřovat a ničemu nevěřit. Jak lovím z paměti, tak ajn cvaj je tam chyba jako bejk. Prd ontologie, sypu si popel, už nelze editovat, takže znova: dost fatálně se aktuálně rozchází ontogeneze jedinců různýho věku a následně zavedené vývojové mechanismy fylogeneze celýho lidskýho druhu. Proto je minimálně na nějakou dobu potřeba částečně rezignovat na to, že si vůbec můžem s mladejma rozumnět. Aspoň dokud je nepřestane bavit šmrdlat mobil a socíální sítě. Lejnová s Bidetem jim ty brouky vyženou z hlavy.

katango
3. 4. 2024 22:58
Odpovědět  Pavel z Moravy

No, mozek musíte zaměstnávat, pokud chcete, aby fungoval. Jako svaly. A nejlepší trénink pro mozek je učit se něco novýho. Já do svýho mozku nějaký ty čmrdlíky investuju, ale ne na univerzitě třetího věku, ale v jazykovce.

Pokud mozek nezaměstnáváte, i tak se žít dá, ale takovej život není pro mne.

zuzana
3. 4. 2024 11:04
Ohodnotit příspěvek :
     

Big Tech vědomě vydělávala na pedofilech, kteří zneužívali děti na Instagramu

https://aktax.cz/big-tech-vedome-vydelavala-na-pedofilech-kteri-zneuzivali-deti-na-instagramu/

3. 4. 2024 13:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Amizmrdi mají to cestování v pytlích už nacvičené 😀

Pravdomluvny
3. 4. 2024 21:05
Odpovědět  Veny232

Je třeba ho neustále zdokonalovat a nacvičovat ve větším množství……to přejju zachodním demosráčům, potažmo všem jejich žoldákům z celého srdce ☠️👎