blog

Fialo, věděl jsi to?

Marek Sterzik – vidlák

Před pár dny proběhla světovými médii zpráva, kterou se naše pravdomluvné a nezávislé novinářstvo snažilo prodat vlastně hrozně nenápadně. Vladimír Putin ukázal při setkání s africkými lídry podepsanou dohodu o příměří z Ukrajinou z loňského jara. Ano, to bylo těch několik kol vyjednávání, Rusové tenkrát říkali, že se stahují od Kyjeva v rámci gesta dobré vůle, Ukrajinci přímo na ulici zastřelili svého hlavního vyjednavače, pak se všichni jeli vyfotit do Buči, kde byla henta zvěrstva ruské armády (nikdy nezapomenu na fotku usmívající se Uršuly před naskládanými pytli s mrtvolami) a válka jela dál.

I když to tak nevypadá, tento podepsaný dokument, kterým Putin teď mával poté, co si ho rok syslil a ani o něm nepípnul a který žádný západní politik vlastně ani nezkoušel rozporovat, tento dokument je zbraní největší ráže, která byla v této válce použita. Jeho důsledky budou dalekosáhlé a fatální. Nejen pro Ukrajinu, nejen pro Zelenského, ale pro celou Evropu i USA.

Velmi nenápadně jsme se dozvěděli, že k příměří loni chyběl jen malý kousíček. Chyběla vlastně jen politická vůle, aby byly zastaveny boje a aby se (nejspíš po mnoho dalších let) jednalo o trvalém míru. Ano, znamenalo by to, že Ukrajina nemá pod kontrolou celé své území a je možné, že by o část přišla definitivně. Místo toho se Zelenský rozhodl, že ruské stažení od Kyjeva prodá jako vojenský úspěch své armády a všechna média na Ukrajině i zde u nás začala jásat nad ruskou válečnou neschopností a tvrdit, že ukrajinské vítězství je možné. Stačí jen pořádné sankce na Rusko a dodávky zbraní.

Teď jsme o rok dál. Rusové na Ukrajině stále drží plus mínus stejně velké území jako loni. Ukrajinu obrana stála statisíce životů a bambiliony peněz. Stálo ji to rozvrat hospodářství, ohromné zadlužení a potoky krve. A přes všechny dílčí posuny fronty o pár kilometrů sem nebo tam, vše podstatné se odehrálo loni během prvních dvou měsíců. Od té doby je to prostě Verdun. Slavná ukrajinská ofenzíva, která měla vše rozhodnout, je „pozastavena.“ Prostě to s Leopardy nejde o nic lépe než s Himarsy nebo Javeliny, ani s dalšími wunderwaffen. Jen krev teče proudem a obchod s protézami kvete.

Fialo, věděl jsi to? Co ty, Černochová? Co Petr Pavel, když byl henten vysoký funkcionář v NATO? Co Lipánek? Věděli jste to? Jsme přece významný a důležitý západní spojenec, ne? Fiala jel jako jeden z prvních do Kyjeva. Konečně neděláme na Západě ostudu, jsme pevnou součástí jeho jednoty. Řekli vám to? Řekli vám, že Ukrajinci a Rusové podepsali smlouvu na základě které se Rusové stáhli od Kyjeva a Ukrajinci se rozhodli s Putinem vyjebat a pokračovat ve válce?

Já vím, tehdy přijel do Kyjeva Boris Johnson a zřejmě Zelenského přesvědčil, že Rusko se dá porazit. To samé nejspíš řekli i celé naší vládě. Sankce, zbraně a eskalace, to měl být recept na Rusa. Nikoliv diplomacie.

Ale lidu se nikdo nezeptal. Ani tam na Ukrajině, ani tady u nás. My jsme vaši zaměstnavatelé, my si vás volíme, vy sloužíte nám, ne naopak. Tady, v USA i v Kyjevě. Ale jaký je rozdíl mezi vámi a Putinem? Žádný. Byla tu podepsaná dohoda, Putin jí začal plnit, ale vy jste říkali, že s Rusem se nedá domluvit. Rus se v rámci ní začal stahovat od Kyjeva, ale vy jste nám to podali jako jeho slabost, nikoliv jako dohodu. Tvrdili jste, že bude poražen a kdo si myslí něco jiného, ten je kolaborant. . Nikdo se nás ani obyčejných Ukrajinců neptal, jestli je ta smlouva akceptovatelná. To si rozhodlo pár papalášů za zavřenými dveřmi.

Fialo, věděl jsi o tom? Jestli ano, tak skončíš jako Zelenský.

Víte, co teď bude říkat ruská propaganda Ukrajincům? Asi toto: „Nejsme vaši nepřátelé, jen jsme chránili svou bezpečnost. Chtěli jsme se s vámi domluvit, nechtěli jsme válku, podepsali jsme příslušný dokument a začali ho okamžitě plnit. Ale vaše nacistické vedení země vás podvedlo. Vehnalo vás do války, obelhalo vás, že tuto válku můžete vyhrát, prolilo krev statisíců vašich synů, otců a bratrů, aby se nakonec ukázalo, že se nic nezměnilo. Celý rok vám lhali a vy jste umírali.“

Nejhorší na tom je, že to nejspíš bude pravda. Velká lež, která rozhodla o tom, že statisíce dětí nebudou mít svého tátu…

My jsme tu válku platili. Každý z nás na ní dal třicet procent svých úspor. Nás stát se zadlužuje rychlostí dvě miliardy denně. Zaplatili jsme to ve drahém plynu i drahé elektřině. Zaplatili jsme to předraženými potravinami. Zaplatili jsme to vším, co se dalo v našich armádních skladech vyšťourat. Po roce se na ukrajinské frontě nic nezměnilo jen Putin je si tak jistý v kramflecích, že klidně vytáhne ten papír a ukazuje ho světu jako důkaz západní perfidnosti.

Proč se ptám zase jen já? Kde jsou ti hlídací psi demokracie? Proč se Fialy neptají, jak to tehdy bylo? Proč se neptají, jestli o této dohodě věděl? Co je tohle za demokracii, že si pár vyvolených rozhodne o tom, že stojí za to prolít hektolitry krve, ačkoliv byl mír na stole? Co je tohle za vládu lidu, když nějaké elity rozhodly o lidu bez lidu, že tento mír není dostatečně spravedlivý a stojí za ta jatka, která následovala? Tohle není žádná hra, tady se umírá doopravdy. Co myslíte, že s vámi lid udělá, až se zjistí, že celý ten válečný optimismus stojí na lži?

Ale už chápu tu urputnou snahu v této válce pokračovat. Podepsali jste mír a nedodrželi ho. Já myslel, že jste na vítězství vsadili své politické kariéry, ale poté, co jsem se dozvěděl o této dohodě, tak už vím, že jste na vítězství vsadili i své životy. Nebude-li vítězství, budou se totiž všichni ptát, proč jste už tenkrát neuzavřeli mír. Proč jste obětovali celou generaci mladých Ukrajinců. Proč jste obětovali prosperitu celé Evropy. Toto dobrodružství stálo příliš mnoho peněz a příliš mnoho krve, než abyste z toho vyvázli bez odpovědnosti.

Mohl být mír, ale někteří si tu byli rovnější a rozhodli, že nám o tom vůbec neřeknou… Ano, tohle je ten náš Západ. Tohle je vizitka našich elit. Hrajte si na demokracii, ale to nejdůležitější a nejfatálnější rozhodnutí poslední dekády, to si uděláme sami bez těch, kteří nás zvolili. Chceme vyhrát, takže jim o možnosti míru raději ani neřekneme, plebs by tomu mohl dát přednost.

Inu dobře… neřekli jste. Všechno stejně vyjde najevo. I to, jestli jste o tom věděli. My se podle toho pak zařídíme. Kdo to tak jasnozřivě řekl? Pokud Ukrajina v tomto konfliktu nezvítězí, tak to bude konec Západu. Ano bude, protože mohl být mír, ale vy jste nám to zatajili. Místo toho přišly drahé energie, drahé potraviny, drahé hypotéky a plýtvání životy. Ne, tohle vám prostě neprojde.
Vidlákovy kydy

sdílet na

42 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
zuzana
25. 6. 2023 14:16
Ohodnotit příspěvek :
     

Kreml: Šéf společnosti Wagner se přestěhuje do Běloruska, bojovníci nebudou stíháni

https://aktax.cz/kreml-sef-spolecnosti-wagner-se-prestehuje-do-beloruska-bojovnici-nebudou-stihani/

Teuton
25. 6. 2023 16:42
Odpovědět  zuzana

A ta stupidní a hanebná frigida, Černochová,která se bojí mít vlastní děti a která má v armádě přezdívku “Stará svině,” je zase za totálního idiota a úplného blbce.

Frank
26. 6. 2023 07:08
Odpovědět  Teuton

Tak ta stará vyšeptaná kráva totiž blbec je.

jik
26. 6. 2023 08:13
Odpovědět  Frank

Neurážejte ta zvířata, ta mají rozum.

EvaK
25. 6. 2023 22:03
Odpovědět  zuzana

A z Běloruska to je do Kyjeva 100 km, už si toho někdo na západě všiml.
Rusové přestěhovali celou tuhle armádu na severozápad a západ si toho zatím nevšiml až na nějakého generála ve výslužbě.

Pavel
26. 6. 2023 20:08
Odpovědět  EvaK

Všiml, Britové už bijí na poplach a Litevci již kvičí, že NATO musí posílit obranu východního křídla!!!Myslím, že už přechází i Poláky chuť na převrat v Bělorusku, na který se tak urputně připravují.

sergej
25. 6. 2023 14:30
Ohodnotit příspěvek :
     

Z té fotomontáže se mi málem zvedlo víko, nebo si si opravdu tu křiklavou žlutomodrou opravdu dal na krk? Nééééé

zuza
25. 6. 2023 14:42
Odpovědět  sergej

prečo? ved je to ukrajinský protektor…

Frank
26. 6. 2023 07:08
Odpovědět  sergej

Tak u toho kreténa bych se tomu nedivil.

Jura S
25. 6. 2023 14:47
Ohodnotit příspěvek :
     

Ale pane “VIDLÁKU” cením si vaší práce pro demokracii, ale pokud vám tohle došlo po roce, tak je chyba na vaší straně… Smlouva o příměří mohla být podepsána již někdy v dubnu 2022, dva měsíce po 24.2.22, kdyby nepopichovala aglosaská rozvědka. Samozřejmě “CHCIVÁLKOVÉ” tehdy dehonestovali (asi dodnes) kohokoliv, kdo se zmínil, že by Ukrajina měla na základě referenda “pustit” území přiléhající k Rusku, že je tam nikdo (ukrouše) nechce… U nás se rozjela bohapustá- debilní kampaň proti “chcimírům”, kdo jen vyslovil, napsal “ALEJ ANDĚLŮ” tak má dva doživotní banány…(já na Hovinkách a iBESU)… Nechaly se mluvit svazákovské zelofašistické tlupy “ala piráti”, kde nikdo nebyl na vojně a nevystřelil ani vzduchovkou… jak pobíjí ruskou hydru, “prafda a lásečka” havloidů (pejzatých) zas zvítězí… Hlasy, nás, co byli na 730 “vostrých” na vojně byly zadupány slizem vyfetované mládeže. kterou my staří živíme, ty otylíny jako “Lipánek”…. A ty hlasy říkaly “POZOR” kdo udeří a zakope se (3 lajny) tak toho z tama nedostanete… na prackách “chciválků” je tolik krve, že je karma pošle v příštím životě být prvokem…. prvok Fiala, Lipánek, atd atd..

Pijack
25. 6. 2023 18:20
Odpovědět  Jura S

Smlouva o příměří byla podepsána již dříve. Jmenovala se “Minská dohoda”. Ukrouši ji totálně porušovali a západ se jen chechtal, když předstíral, že ji s Ruskem bude garantovat. Garantovalo své závazky pouze Rusko. Ne ne holenku, s tou Ukrajinskou mafií se smlouvy dělat nemají. Na ně platí jen bič, tedy speciální vojenská operace. Ostatně se s ní v Minských dohodách počítalo, takže je oprávněná. SVO je OPRÁVNĚNÁ, protože ji Minské dohody v sobě zakomponovaly.

Autor
25. 6. 2023 15:41
Ohodnotit příspěvek :
     

Západu nikdy nešlo o nějakou Ukrajinu, aby jim šlo o lidi i doikonce u nich doma. Stačí se podívat na to, co se děje třeba v Americe, v Anglii a vůbec v EU. O válce bylo rozhodnuto předem a prostě k ní podle přání USA a hlavně těch “vládců prstenů moci”, kteří se snaží nevystrkovat moc frňák, muselo dojít tak jako tak. Jejich plány narušuje přítomnost nejen Ruska, ale jakýchkoli Slovanů, protože ti vždy měli svoje hodnoty a tradice. Podařilo se jim mnohokráte potlačit tyto kořeny u Slovanů, ale oni vždy a znova jdou k nim. Zkrátka jsme nepoučitelní, my Slované. Mohou získat část zrádců a pohodlných i idiotů, ale nikdy nedostanou všechny.
A nic na tom nezmění žádní Fialové, Pekarovky, Lipánkové a ani žádné jiné morální a politické prostitutky, štětky a zrádci.
Vzdor tomu, co se děje u nás, věřím v lidství, které sivce není uhlazené a lesklé jako křídové časopisy, ale je vždy stejné a nepoprazitelné, vždy najde zastánce, kdežto lež se pořád mění ….

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
tupý hulvát
25. 6. 2023 16:22
Odpovědět  Peter 008

Závidím vám váš optimizmus a naivní víru ve vítězství nějaké pravdy.Ta někdy i vyjde najevo, ale vždy je pozdě,je dokonáno.

Autor
25. 6. 2023 18:23
Odpovědět  tupý hulvát

Tak radostně do hrobu. Život nemá pak smysl … klekněte a skloňte hlavu na popravčí špalek …

Kdo by kdy řekl, že tvrdě a krutě kolonizované země kdy pozvednou hlavu? Namátkou vám připomenu Indii, Čínu, některé země Afriky, snaží se Brazílie, Argentina, bojuje Kuba, Venezuela, Severní Korea, Chile se zbavuje definitivně dědictví Pinocheta, stačí, nebo chcete kompletní výčet?
Ostatně naši předkové se dočkali po 300 letech, že si toho mnozí nevážili a neváží? To je jiná záležitost. A víte jak vlastně málo bylo skutečných národních buditelů?

Pavel K
25. 6. 2023 20:45
Odpovědět  Peter 008

👍 👍 👍 👍 👍

Pavel z Moravy
26. 6. 2023 09:42
Odpovědět  Peter 008

Petře, omlouvám se, ale já vám také závidím váš optimismus v souvislosti se současným stavem, který zde panuje. Ty národnostní boje, které zde zmiňujete probíhaly před desítkami roků a v mnohem jiných podmínkách a s generacemi, které nebyly ovlivněny takovou bezprecedentní masáží jako dnes a z velké většiny používali ještě to, co jim vesmírný otec nadělil. Takže i když to bylo pár buditelů, tak ale zbytku lidské populace ten mozek ještě velmi dobře fungoval a tudíž v ten správný okamžik mohl ledacos uskutečnit. Dnes je ta většina duševně vyprázdněná a vlastní myšlení není prioritou tohoto jedince. Proč to dále rozvádět. Pokud jedinec nedojde sám k vnitřnímu pochopení co se děje, jak ho chcete přesvědčit o nutnosti změny. Vyrazit do ulic, loupit a krást, to tedy změna nebude. A mám pocit, že momentálně se zde o nějaké kvalitní změně v myšlení lidu nedá hovořit. Pokud všem půjde stále pouze o majetky a ne o skutečnou lidsky spravedlivou společnost, budeme tam kde nyní. Chtěl bych být optimista, ale nejde to.

Aleš
25. 6. 2023 15:51
Ohodnotit příspěvek :
     

Tento válečný zločin Západu by neměl těm zrůdám projít.

Pavel
26. 6. 2023 20:20
Odpovědět  Aleš

Projde jim stejně,jako jim prošli všechny ty křížové výpravy a obě světové války.V první šlo o udržení britského impéria,v druhé o likvidaci SSSR a nastolení US světovlády.V obou posloužili Němci jako užiteční idioti.

Polo 2
25. 6. 2023 17:39
Ohodnotit příspěvek :
     

A věděl Fiala tohle, nebo jen lže: Bývalý americký prezident Barack Obama poskytl obsáhlý rozhovor CNN týkající se mimo jiné politické situace na Ukrajině během ruského vpádu v roce 2014. Popřel, že by na Krymu došlo k ozbrojené invazi, a zmínil, že Moskva na poloostrově reprezentovala zájmy rusky mluvícího obyvatelstva. Zatímco v ruském komunikačním prostoru si tím vysloužil pochvalné zmínky, Ukrajinci a jejich podporovatelé nešetřili kritikou.

Polo 2
25. 6. 2023 17:41
Odpovědět  Polo 2

Barack Obama veřejně prohlašuje, že ruská anexe Krymu v roce 2014 byla legální a oprávněná

Polo 2
25. 6. 2023 17:43
Odpovědět  Polo 2

Obama k Ukrajině: S Merkelovou jsme to drželi. V roce 2014 byla jiná doba

Polo2
25. 6. 2023 19:47
Odpovědět  Polo 2

Na Obamova slova ovšem reagoval také poradce vedoucího kanceláře prezidenta Ukrajiny Mychajlo Podoljak. „Podivné, a hlavně k čemu? Pokud pan Barack Obama veřejně prohlašuje, že ruská anexe Krymu v roce 2014 byla legální a oprávněná, pak bychom se neměli divit, že dnes je tu plnohodnotná ruská agrese 

25. 6. 2023 18:36
Odpovědět  Polo 2

On neřekl, že anexe legální a oprávněná:
Bývalý prezident Obama ve čtvrtek obhajoval svou reakci na ruskou anexi Krymu v roce 2014 s tím, že okolnosti byly jiné než v porovnání s ruskou vojenskou invazí na Ukrajinu v loňském roce.

“Ukrajina v té době nebyla Ukrajinou, o které dnes mluvíme,” řekl Obama v rozhovoru pro CNN Christiane Amanpour. “Existuje důvod, proč nedošlo k ozbrojené invazi na Krym, protože Krym byl plný mnoha rusky mluvících lidí a existovaly určité sympatie k názorům, které Rusko zastupovalo.”

Rusko nezákonně uspořádalo volby a anektovalo Krymský poloostrov Ukrajiny v roce 2014. V reakci na to vedli američtí a evropští spojenci sankční kampaň, která zdaleka nedosáhla svých cílů v oslabení Ruska a zabránění dalším akcím na Ukrajině.

25. 6. 2023 18:37
Odpovědět  primak

Západní spojenci neposkytli Ukrajině žádnou materiální podporu pro boj s Ruskem ani námitky proti anexi nad rámec ekonomických či diplomatických prostředků, argumentoval bývalý prezident.

Místo toho Rusko prohlásilo Krym za právoplatnou součást země vzhledem k tomu, že většina obyvatel v regionu byla etnicky Rusů a mluvila rusky, což je názor, který má v Evropě určité pochopení, řekl Obama.
https://www.msn.com/en-us/news/politics/ob

25. 6. 2023 18:38
Odpovědět  primak

„Část toho, co se stalo, bylo, že jak já, tak i [německá kancléřka Angela] Merkelová, které dávám obrovské uznání, jsme museli zatáhnout spoustu dalších Evropanů, kteří kopali a křičeli, aby uvalili sankce, které jsme udělali, a zabránili Putinovi v pokračování. přes Donbas a přes zbytek Ukrajiny,“ dodal.

Obama řekl, že smysl pro identitu a schopnost zatlačit proti Rusku se na Ukrajině rozvinul po anexi v roce 2014 a že identita a schopnost je to, co nyní vede k prudkému odporu.

“Vyzvali jsme Putina s nástroji, které jsme v té době měli, vzhledem k tomu, kde se Ukrajina nacházela,” řekl.

Markýza
25. 6. 2023 19:41
Odpovědět  primak

Díky Primaku.

Pavel z Moravy
26. 6. 2023 09:23
Odpovědět  primak

Věřit chameleonům, to je to poslední, čeho je zapotřebí.

Polo2
25. 6. 2023 19:48
Odpovědět  primak

Na Obamova slova ovšem reagoval také poradce vedoucího kanceláře prezidenta Ukrajiny Mychajlo Podoljak. „Podivné, a hlavně k čemu? Pokud pan Barack Obama veřejně prohlašuje, že ruská anexe Krymu v roce 2014 byla legální a oprávněná, pak bychom se neměli divit, že dnes je tu plnohodnotná ruská agrese 

Markýza
25. 6. 2023 17:57
Odpovědět  Polo 2

Škoda, že nevládnu angličtinou, to bych si ráda poslechla. Překvapil, synek…..myslela jsem, že je to takový “hlavně ať je v domě klid”.

25. 6. 2023 17:47
Ohodnotit příspěvek :
     

Na tomhle je neusmažíš…slibovali už po Majdanu…a nedodrželi nic…Tohle je spíš hloupost Rusů…že nějakou dohodu uzavírali,s takovým odpadem prolhaným západním…
Jako by ta Anglossaská svoloč,někdy nějakou dohodu dodržela…

Pijack
25. 6. 2023 18:25
Odpovědět  Veny232

Není to hloupost Rusů. Je to vynucený krok, protože plní své závazky z Minských dohod. Že své závazky neplní všichni účastníci MD za to Rusové nemohou. Západ MO porušil se “solidarity” s Ukrajinskou mafií. Správně podle úmluvy měly zaútočit na Ukrajinu i ostatní signatáři dohod, tedy Francie i Německo… protože Kyjev dál vojensky útočil na Donbas a Luhansk. VIDĚL TO CELÝ SVĚT. TEČKA.

Albi
25. 6. 2023 21:01
Odpovědět  Pijack

A kdyby se Rusko chovalo stejně jako kolektivní Západ, neměl by takovou autoritu, podporu a důvěru jakou má dnes. Bylo by to prašť jako uhoď – protektor jako protektor.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pijack
25. 6. 2023 18:15
Ohodnotit příspěvek :
     

Kurwa Vidlák, mají to zas dlouhé jak 14 dní. Všichni už vědí dávno, že je Fiala osel, mluvka a politolog (nadávka). Stačí tuto znalost pouze medializovat stručně a jasně, aby to pochopili i infantilní voliči ODS. Zasírat prostor opakovaně dlouhými úvahami jen nasere spoustu lidí. Udělal bys lépe, kdyby ses už konečně naučil psát k meritu věci, stručně a srozumitelně. Rozpitvávání známých prkotin NIC nevyřeší. Tohle je na vzpouru lidí a ty píšeš jako intelektuál, který si hlídá flíček na internetu. A to zcela zbytečně. Když se budete bát uhodit hlavičku hřebíku, tak tyto cancy nikoho ke vzpoře nevybudí.

Autor
25. 6. 2023 19:41
Odpovědět  Pijack

Vzpoura přichzí jen za určitých podmínek. Dobře, já vám dám krátkou zprávu a fakt a je na vás jestli tzo dokonale pochopíte: Světovým centrem židů není Izrael, ale tzv. Velká Británie. Pochopil? Do všech důsledků?

Jura S
26. 6. 2023 18:33
Odpovědět  Peter 008

No oponoval bych, pejzy čouhají i z “Nového světa”, kde jsou delší těžko posoudit… ví to jen Sasko – Anhaltsko-Koburský král … :-)))

Standa
25. 6. 2023 20:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Stačí defenestsrace?Fialky a pětikolky včetně Rychetského?Prož nepřipustí referrendum?
KOSY NA STOJATO!

Pavel z Moravy
26. 6. 2023 09:21
Odpovědět  Standa

Proč to nevidíte v širších souvislostech? Dobrá, defenestrace. Ale vždyť tato země je plná neoliberálních woke aktivistů. Ta společnost přece musí vědět, kam se bude ubírat, jakou cestou se vydá. Když nezměníte systém, tak tam budete mít škůdců zemských stále plnou zadnici. Máte zde takové lidi, kteří by byli hlasateli nějaké skutečné změny? Jestli ano, pak je vše v pořádku. Prozatím se ale zdá, že přání je otcem myšlenky.

Jura S
26. 6. 2023 18:30
Odpovědět  Pavel z Moravy

“Aktivisté” by se dali taky “defenestrovat” třeba měsíčně či kvartálně … :-)) Jen je třeba nových “Urválků”, že …

Pavel z Moravy
26. 6. 2023 18:52
Odpovědět  Jura S

Takových Fialů, Lipavských a dalších tady je, stačí si vybrat. To byste museli defenestrovat , a procenta si vyberte sám. To je to co říkám, v současném systému, pokud se nezmění v něco kvalitnějšího se tomu musím smát. To jsou pak dětské poudačky.

Bigo2
26. 6. 2023 09:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Já bych dodal, že ve skutečnosti to Ukrajinu bambilióny peněz nestálo. Peníze dostali pučisté, nezákonná banda, která po roce 2014 protiústavně uchvátila moc v zemi. Peníze, které dostali od Západu nebo které jim bez rozmyslu půjčil, stejně tak jako peníze za polnosti (Black Rock) a průmysl, který ještě za něco stál, už nikdo nevrátí, protože pučisti si půjčovali nebo prodávali jménem státu, na což neměli právo.
Nic nedostanou! Vláda osvobozené Ukrajina, která bude zvolena podle ústavy samozřejmě odmítne jakoukoliv zodpovědnost za tyhle půjčky. To je stejné, jako půjčit peníze podvodníkovi – něco takového by udělal pouze někdo kdo je padlý na hlavu! Západ se z toho zřejmě posere…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel
26. 6. 2023 20:37
Odpovědět  Bigo2

Máte pravdu,ono to vskutku Ukrajinu tolik nestálo.Ta platí majetky,půdou a ukrajinskou krví. Tu “keš”, tu platíme my, valorizací důchodů,inflací a likvidací i toho zbytku průmyslu a zemědělství co tu po těch 34 letech budování kapitalismu ještě zbylo. Jen to nejde na Ukrajinu,ale platíme astronomické dluhy USA. jediný způsob jak může USA splatit ten dluh je hozením jej na celý svět a nebo odepsat vítěznou válkou! Tou první možností byl Covid, nezafungovalo to podle jejich představ tak jede druhá možnost.Souhlas s poslední větou,i my se z toho posereme!

Bigo2
27. 6. 2023 11:17
Odpovědět  Pavel

Já doufám, že po skončení boje, až bude ustavena legální ukrajiská vláda a vyplují na povrch všechna zvěrstava fašounů, tak se mnohé země z toho příslibu úhrady nějak vykroutí. Snad i naše budoucí vláda – obzvláště když ta dnešní bude mezi obžalovanými v nějakém budoucím “norimberském procesu”…