Nahnali Palestince na jih Gazy a tam je bombardují
Svět tupě čumí a blábolí o příměří, které Izrael už nechce a odvolal z Kataru své vyjednavače.
Podolyaka.su:
Kronika izraelsko-palestinského konfliktu: události od 30. listopadu do 1. prosince 2023
▪️1. prosince skončilo příměří mezi Izraelem a Hamásem. IDF uvedla, že ozbrojenci porušili dohodu a nabídli, že místo deseti živých rukojmích předají sedm lidí a tři těla mrtvých Izraelců.
▪️V pátek ráno, po skončení příměří, IDF obnovily bombardování Pásma Gazy. Jejich cílem bylo nejen hlavní město enklávy a severská města, ale také velké osady na jihu – zejména Khan Yunis a Rafah.
▪️Stále více naráží na to, že IDF plánuje zahájit ofenzívu proti Khan Yunis. Po městě byly rozházené letáky s výzvou, aby odešli. Palestinci navíc hlásili izraelskou aktivitu v Khuzaa východně od Khan Yunis.
▪️S obnovením nepřátelských akcí se zastavil tok humanitární pomoci přes kontrolní stanoviště Rafah. Palestinci opět ztratili přístup k základním lékům a potravinám. Zda bude dovoz humanitární pomoci přes tento kontrolní bod obnoven, se zatím neví.
▪️Palestinské skupiny od pátečního rána opět začaly ostřelovat města na jihu Izraele. V kibucu Nirim bylo zraněno pět vojáků a zničen byl i jeden kus lehkého vybavení.
▪️Po skončení příměří výrazně vzrostl počet razií izraelských bezpečnostních sil na západním břehu Jordánu. K hromadnému zatýkání a střetům s Palestinci dochází v Hebronu, Tuku, Nahalinu, Beit Sahour, Jeninu a dalších osadách.
▪️Bojovníci Hizballáhu také obnovili své útoky a zasáhli izraelskou pevnost Dvoranit na hranici. IDF odpověděla ostřelováním Labune a okolní oblasti An-Nakura. Nad Metulou byl také zachycen neznámý objekt.
To jsou židovská zvěrsva. A svět opravdu pouze čumí. Nebo jásá nad izraelským bombardováním arabů. Za posledních 24h.židé zasáhli 400 cílů.Na jihu Gazy , kam nahnali araby. Zřejmě , aby naplýtvali municí na roztroušené cíle.Genocida za tupého pohledu západních zemí.
A nejtupjejší je česká nobilita a (,, prý Češi to podporují”).
Bejd by ne , když na Hradě sedí NATOidní generál , válečný zločinec z nelegální války v Jegoslávii, kde byl velitelem.české jednotky.. Je na masakry zvyklý!
Nahnali Palestince na jih Gazy a tam je bombardují
A je čemu se divit? Vždyť se tím netají a nikdy netajili, naopak. Vždycky a stále to říkali a říkají i dnes.
A svět mlčky čuměl tehdy a čumí i dnes. A podporuje a platí Izraei pořád, protoře přece HOLOCAUST. Proto byl taky vytvořen. To nebyl momentální nápad, jsem už dlouhý čas přesvědčena, že to bylo připraveno jako součást akci ve 2.svetové.
AshkeNazi sionisti sú tí čo vybľakujú cez holyhoax ze sú ash= popol v Auschwitzi, ale sú to Nazi= nacististickí ” prezivší”, uz 3.generacia nacistov, čo obracia v ash= popol nimi spravovaný Gaza-Auschwitz cez skutočný holocaust!
Zase se sem vloudili dva debilové.
Ty egoisto, ty se počítáš za dva?
Ty a Ivo,to je tí dvaja!
Pořád skáčete na stejné hrábě .
Když protizákonně dosazená protektorátní smečka šmejdů, dodává zbraně do banderstánu a podporuje tak očividně fašismus , válku a genocidu , je tím vinen celý Český Národ ? Jste vinen i Vy , kojenci v kočárku , děti ve školce , rodící matka v porodnici , lidé v eldéence , prodavačka pečiva ?
Krucinál , tak už si konečně všichni povyskočte , ať si nestojíte na vedení a začněte rozlišovat ,
Kdo jste , že křičíte nahlas “vinni jsou všichni židé” . Kdo Vám dal právo volat po likvidaci celého národa .
To , co probíhá , nevzniklo samo od sebe , je to dlouhodobě generačně připravováno a provozováno . A aby ten připravený proces vyšel , tak jsou k tomu potřebná nemyslící telátka , která se programují za určitým cílem .
Přesně tak jako došlo k naprogramování telátek ve 20tém století , kdy Někdo potřeboval nástup fašismu .
Ty články jsou evidentně vytvářeny tak , aby si jednoduchý jedinec , nesledující procesy v jejich plnosti , vytvořil takový názor , který potřebuje prosadit sociální manipulátor . Říká se tomu sociální magie – oblbování oveček , masírováním pomocí emocí .
Lidi , už si konečně uvědomte , že dnes křičíte zabijte je všechny a zítra jiní po emoční masáži budou křičet Vaším směrem , zabijte je všechny .
Takhle se to nesmí řešit . Protože přesně tak se z Lidských bytostí vytvářejí zvířata .
Možná si to neuvědomujete , ale právě jste účastníci procesu , který z Vás vytváří benderovce .
Taky budete plést věnce ostnatým drátem z kojenců ? Budete zabíjet těhotné ženy a bestiálně masakrovat toho , na koho Vám Někdo ukáže prstem ?
Halo , je potřeba přemýšlet a nelézt do pastičky , ve které je zdánlivě sýr zdarma .
Jinak přivodíte hrůzu , která nebude mít konce a požere i Vás a Vaše blízké .
Máte snad pocit , že Putin řeší své domácí a globální úkoly pomocí obrněné pěsti , ve které drží kanystr s benzínem ?
To , co zasejete a bohatě na to stačí myšlenky , Vám vyroste a dostanete úrodu , podle vlastní zásluhy . V zamlčení většinou zůstává to , že tato úroda bývá egregoriálně dědičná , takže sejete i do budoucnosti svých genetických pokračovatelů .
To jako píšeš směrem ke mě, Osle?
Ne , píšu směrem ke všem Lidským bytostem .
Proč ta sebekritika?
Saglasna. Nesu vám na bojiště kafe, Putinovče a obloženej chleba. Jak vidno – vnější bitvy jsou jen odrazem bitev vnitřních.
Jo a potěšil jste mně, že jste práv svého nicku.
To bylo jasný od začátku, že to tak dopadne. Za hranicemi je nikdo nechce, židi je taky nechtějí v Palestině, tak co s nima. Ostatně bratr americký má s genocidou již své zkušenosti v USA. Nebyla jenom My-Lai, ale genocida indiánů, Mexičanů a pod. Zkrátka America first!!! Je mně z ní na blití.
Jak se dívám dolů, nějak se to zvrhlo!Hádáte se o ničem a nikdo k věci.
Takže arabský svět hodil Palestinu přes palubu, protože uvěřil židovské propagandě, že kojenci, nemluvňata a batolata jsou teroristé. Sionisti dělají vše proto, abych porozuměl Ádovým pohnutkám. Tak nějak už nemohu o židech mluvit jako o lidech.
Ano, arabský svět je obětoval. Ostatní svět také.
..a co vy, vy jste mimo svět? Kolik jich máte doma na byt a stravu ? Tedy na své náklady…
Ze vam neni hanba, bumere, takhle se vyjadrovat nad nestestim Palestincu, ktere izraelske zrudy terorizuji od r.1948.
No,hanba mu nebude! On totiž zároven flusnul na Čechy. My tu totiž máme ,, máme doma na byt a stravu ? Tedy na své náklady…statisíce chocholů připuštěných k nám a , kteří nás zneužívají!
Když je to ideálem boo, jeho věc. Když se mu to líbí….at si je platí sám…
Arabové jsou pragmatičtí. Ti chtějí, aby se naplnily rezoluce OSN a Palestinci měli vlastní stát. Jinak by se rozutekli do světa a rozmělnili populace.
Právě , ovšem, to je záměr českých vládců, aby se tu chocholové množili a splynuli s Čechy. A tvrdí, že bez chocholů se neudrží české hospodářství ( pracovní síly).
Chocholů tu pracuje cca 15% ostatní to zde zneužívají. Takže jdeme obracenou cestou než pragmatičtí arabové…..
.. Stando, správně jste pochopil, co jsem měl na mysli, ale váš uzávěr, že mám z radost z toho, co nám sem naše vláda natahala, je naprosto mylný. Takže na vaší straně opět Dunningův-Krugerův efekt, že..
To je co, tenhle efekt?
.. inu, podprůměrní mají tendenci nadhodnocovat svůj výkon, nadprůměrní svůj výkon podhodnocují. Při porovnání výkonů všech ze skupiny ti podprůměrní dál trvají na svém, nadprůměrní svůj odhad upraví blíže ke skutečnosti.
Dalo by se to vyjádřit i stručněji, ale blbci by se zlobili… ;o)))
MY tady se na tebe nezlobíme.Jsme pouze MČČ! Můžeš svou ,, myšlenku” rozvést obšírněji?
..a kterou, Stando, tu oficiální nebo tu stručnou? Ale nepotěší tě ani jedna!
..a že vám není hanba neustále flusat na všechny židy. Kdyby blbost kvetla…
Ono totiž není jedno flusat na židy a na Židy. A v tom je právě ten rozdíl. Stačí si něco přečíst z historie i na internetu k mání. Ten snad máte ten internet, oder?
.. no, moc se tady internetem neohánějte, admin je přibližně stejného názoru jako vy a ten internetu nevěří ani za mák.
No, a fakt, že se mě v internetové diskusi zeptáte, zda mám internet, vypovídá cosi hodně nelichotivého o vás, nikoli o mě.
Je vám znám pojem “řečnická otázka”?
A, má BOO internet? ( řečnická otázka).Proč admin má stejný názor na internet ( jako BOO)a nevěří mu, když provozuje internetový server?
.. sakra Stando, zase se v tom motáte jak “větr v bedni”. Já jenom použil adminův názor na věrohodnost internetu jako vzor liché argumentace, nota bene od správce/zametače skla.
pro: katango; 4. 12. 2023 12:00
.. ano, je mi znám. A nepochybuji, že vám je stejně tak znám pojem “sžíravá ironie”, kterým jsem kontroval řečnické otázce.
A ještě odbočná otázka k tomu, co jsme nakousli nedávno.. jak jste na tom tedy s palnými zbraněmi? Odhadoval jsem vás na pistoli ráže .380 ACP nebo klasický luk 32lbs…
Ptáte-li se mne, tak leda vodní pistolka. Blížím se sedmdesátce a mé zdravotní handicapy mi udělat si zbroják znemožňují. A co se týče zbraní, na které netřeba zbrojního průkazu, to je taky v háji, zase vlivem zdravotních omezení. Po mrtvici mi věci padaj z rukou, ruce mám takový slabý a voko z Kašparovy krávy. Beznadějný.
.. no tak to už vám zbývá jen houkačka na plyn(sprej..), umí to 115-120dB. Stojí tak bajvoko 500-600Kč, Používají sportovní fandové…
Mám vuvuzelu. pravda, je moc velká na nošení v kabelce. V ní mám gelovej pepřák.
Neblbni , BOO, nebo budeš samý kvítek. Samozřejmě , že na všechny to neplatí. Nebud hned s tou obhajobou, tak vytočený. Samozřejmě , že všichni nejsou stejní.Pouze.. můžeš uvést nějakého konkrétního?
.. mordyje Stando, a kam se vám vytratil princip rovnosti před zákonem?!!!!!
Já bych vám s někým konkrétním stačila, nebo ne?
Souhlas, zastávat se muslimů (čti budoucích vrahů jinověrců) je trochu chucpe. To je myšlení užitečných idiotů.
Žvaníš, jako obvykle kraviny.Jestli se ti líbí , že křestané , jako vrazi, bombardují muslimy natlačené do jednoho pásma, jestli se ti líbí genocida, jestli se ti líbí , jak to vypadá v rozbombardované Gaze , jestli se ti líbí židovské metody,které se naučili od Hitlera ,tak jsi vůl. A zastávat se volů, kteří jsou zralí na porážku je také,, chucpe ,Nebo jsi nacista..(zřejmě bys,, jinověrce “-z našeho hlediska to muslimové jsou) poslal do koncentráků, že).
Schvalovat vraždění podle vyznání , což ty tu veřejně děláš, je trestné podle zákona!§ 355Hanobení národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny osob
(1) Kdo veřejně hanobí
a) některý národ, jeho jazyk, některou rasu nebo etnickou skupinu, nebo
b) skupinu osob pro jejich skutečnou nebo domnělou rasu, příslušnost k etnické skupině, národnost, politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že jsou skutečně nebo domněle bez vyznání,
bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.
Už jsem ti to psal minule, že jsi vůl!
Hamás zaútočil proto, aby vyprovokoval co nejbrutálnější odezvu Izraele. Tu brutální odezvu vyprovokoval proto, aby spustil Armageddon na Blízkém Východě, třeba i jaderný a aby zničil fyzicky Izrael. A co je nejubožejší – akci provedl primárně proto, že se jeho vliv mezi ostatními palestinskými organizacemi snižoval. Naštěstí tomu tento týden Írán vystavil stopku – nepomůže Hamásu, jelikož Hamás o akci Írán předem neinformoval. Obyvatelé Gazy jsou jedné krve s Hamásem. V té akci Hamásu byli i civilové, včetně žen a invalidú, jak ukazují záznamy kamer. Každý si chtěl trošku povraždit a naloupit. Nyní pijí svou vlastní meducínu. Ohněm a železem. Tak si nbech ty své hemzy, joudo. A napráslket mě svým muslimským přítelíčkům klidně můžeš. Já se smrti nebojím.
Hamás ovládá Mosad z Izraele.A ten si objednal jeho útok na Izrael. Podle reakce Izraele není těžké uhodnout proč.
A musel je k tomu nutit násilím…
Šéfovi stačí šekel.
A co pojem “falešná vlajka”?! Identifikoval jste každého jednotlivého člena komanda Hamasu ze 7.10! Je to furt jako přes kopírák! Putin též napadl chudáky mírumilovné “Ukry” ! Těch 15000 mrtvých na Donbase a každodenní odstřelování východu Ukrajiny od r.2014 se jako nepočítá?! Jak vám psal Gales, Mossad věděl přesně co se bude dít. Nezaspal.Izrael potřeboval pořádnou záminku k tomu, aby mohl vyčistit Gaze od Palestinců a dostal se k těm ložiskům zemního plynu u pobřeží Gaze! A stejně jako 11.9.2001 v New Yorku byla falešná vlajka nutná k rozpoutání tzv. války proti teroru, nebudu daleko od pravdy, když si myslím, že 7.10.2023 jsou “Izraelské Gliwice”.A to, že IDF pálilo z tanků a vrtulníků i do svých osadníků již přiznali sami Izraelci!Dočkejme času, pravda vyplave na povrch a pak suďme!
No hlavně, že jste u toho byl, co se dojednalo. Copak sakra nevidíte světové souvislosti a toho jednoho pasáka co ty světové události řídí. Bože, Bože, do čeho jsi to vložil rozum a duši.
Jestli pak ten palusek taky nedělá na dráze?🤣
Tam je to začarovaný. Dodnes nezapomenu 40 let zpět, jak přišel můj spolužák mezi partu(nás kluky) a byla debata. A ON si vzal slovo azačal že jako MY (strana) atd ty kecy, dodnes se tomu směji když si vzpomenu.
Na PL byl před dvěma dny článek, jak si pouští pusu na špacír agent Mosadu už staršího věku a zřejmě to bylo špatně. Nemohu ho najít. Tak bohužel nemohu vám ho poslat. Já četl jen kousek, ale že byl Izraelský premiér kámoš s tím v Gaze a měly společné zájmy, tak teď se v tom vyznejte. Je to na vás. 😊
.. no zdejší admin je toho mínění, že kamerovým záběrům neradno věřit, alébrž s nima může nekale pracovat AI a tu zase můžou mít pod palcem Židi, prej jsou v tom moc dobří.
Akorát mi teda tím pádem nejde do hlavy, jak potom můžou lidi, jako třeba tenhle Gales, brát za bernou minci kdejakou konspiračku z webů, co píšou takové blibvajzy, že by to ani prase nežralo. Dneska hrajou za muslimy, zejtra za koho?
No, asi to bude tím, že některým lidem jejich vlastní ho*no nesmrdí…
Promin , ale,, konspirace” je ošidný pojem! Konspirací se zabývají ti , co chtějí něco skrývat. Tak za ,, konspiraci” označují pravdu ,aby tu pravdu na okamžik odložili.
buď tak. Anebo je to konspirace 😎
Chit ….. Plán v plánech jiných plánů!
Jojo. A tak furt pryč.
Včera konspirace, dnes skutečnost!
.. no, ten termín vnímám taky spíše v původní konotaci, jako skrývání, a v podstatě to dnes zase slouží k zakrývání, ovšem jen totální zhovadilosti některých “myšlenkových konstrukcí”, které žel obsahují jen málo myšlenek, schopných přežít v ostrém světle logické argumentace. Takže vlastně konspirace, ano… ale fuj!
Nebo to slouží jako nálepka k dehonestování nepohodlných názorů, ba co dím, mnohdy i pravd.
..což už je zase další módnost, vyprázdnění obecně uznávaného pojmu a jeho zpětné naplnění čímsi zouplna jiným… to strašně milujou neomarxisti a rochní si v tom velice.
Ó ano.
Cit:,, Obyvatelé Gazy jsou jedné krve s Hamásem. V té akci Hamásu byli i civilové, včetně žen a invalidú, jak ukazují záznamy kamer. Každý si chtěl trošku povraždit a naloupit. Nyní pijí svou vlastní meducínu. Ohněm a železem.”
———————————-
Záznamy s kamer koho ??! Všichni vědí, že je to zkresleno Izraelci a natočeno , jako fake. Jsi směšný vůl.,, Invalidé si chtěli povraždit a naloupit”,?, Ženy také..?.Zatím je jasné , že nebylo , kde , co naloupit , ženy a invalidé tam nebyli.KDE loupit ?V jednom kibucu na okupovaném území? Nebo na tom festivalu, kdo to vystříleli Izraelské vrtulníky??
Jsi vůl! A to ještě směšný!
Je to od tebe hezké ,že diskutuješ o problému a vůbec nevíš ,o co tam jde ..I kdyby ..počty ..prý cca 1200 mrtvých Izraelců,obrana je .již cca 15000 civilistů ..prý .se Izrael brání ! Ano ..GENOCIDA ! .Izraelské dělostřelectvo dnes brzy vypálilo více než 100 granátů na předměstí libanonských měst Ramia, Beit Liv, Aita al-Shaab a Ramish v jižním Libanonu. K tomu dochází uprostřed probíhající války Izraele proti Pásmu Gazy.
..jih Libanonu je palestinskou enklávou už od sedmdesátých let, kdy se tam přestěhovala OOP. A z těch míst letěl izraelským směrem nejeden Kassám…
..a prosim jich pane dochtore advokáte, vztahuje se ten palagraf o hanobení rasy taky na to, když bude někdo házet špínu na ty Židáky? Páč to by v tom průs*ru byl tady na tom pokecu kde kdo, včetně admina…
Stando, dvě vysoké, čtyřicet let advokátní praxe a takhle se střelit do vlastní nohy… no teda!!
Lidé jsou velmi špatní soudci, ve skutečnosti nemohou soudit ani sami sebe. Proto nejsou důležité lidské soudy ale lidské činy. A bombardování válečných uprchlíků v jejich táborech si zaslouží odměnu, kterou bych opravdu nikomu nepřál. Kdybys byl moudrý, věděl bys, že moudří místo mluvení jednají a jednají ke slávě toho, kdo je posílá.
.. kdybys byl opravdu moudrý, věděl bys, že moudrý nemusí být jen ten, kdo myslí jako ty, kdo věří témuž, jako věříš ty. Někdo si vystačí sám se sebou, někdo potřebuje mít někoho jako oporu.
První stojí zpříma na svých, ten druhý bez opory padne…
Není BOO ta opora pro spoustu lidí Bůh?
.. no, tak jsem to myslel. Znám jich pár, co víru ztratili a stejně tak zase jiné, co ji našli. Ani jedni ani druzí nejsou mým šálkem kávy, ani jedněm ani druhým to ale nemám za zlé. Každý života svého strojvůdcem…
Samo, že bude ! Ovšem ,, špína” se dá házet i na Hitlerovce, když se na to díváte takto!
Nečiním , židovskou obec , odpovědnou za zvěrsta státu Izraele!.
To je omlouvá , že ta zvěrsta po vzoru Hitera oni činí? Mám je omlouvat, jako Vy?
Když napíši , že USSA vraždila v Iráku je to ,,špína”? Nechápu tvoje vnímání světa! A nejsou to Američané?Když tu pomlouváš,, rusáky ” není to samé?A tam nerozlišuješ! A nerozlišuje se!!!!!!!
.. Stando, dávám v sázku litr 12leté slivovice, když mi najdete, kde jsem pomlouval Rusáky!!! Tak šup, ať nečekám dlouho…
Navypij to mezi tím! To bny s tebou už vážně nebyla řádná řeč!
..rozumím Stando, další z vašich plácnutí do vody. Jo, na to prostě jeden musí mít školy, a to nejmíň dvě, a k tomu ještě ti dva záškodníci Dunning s Krugerem, i když mi občas připadáte, že s vámi taky hodně cloumá jiná dvojice – Müller a Thurgau, pokud to tedy prodávají v krabicovém balení….
Nemám náladu reagovat na tvé výtvory chorého ducha.Jenom mně zajímá jakým způsobem byla u tebe zachovaná 12letá slivovice.Když je o tobě známé že máš místo mozku z piva kostku.
..nejstarším ročníkem v mém archivu je slivovice z roku 1979 a ta má 72%. Rodinné stříbro.
Nic pro chudáčky tvého ranku, odkojené pivem a šnapsem z melasy a brambor, Galesi…
Povídali že mu hráli. Koupil si denaturovanej líh,přidal meruňkovou tresť a teď tady machruješ že ti to tak dlouho vydrželo.Bodejť by ne když se to nedá pít.
.. blbe, pleteš si švestky s meruňkami, ale v denaturáku se cítíš jako doma. Nejsi ty preparát ze školního kabinetu?
No co s tebou? Nic…
Co to tu blábolíš o nějaké archivní slivovici.Tu poslední kterou si měl,tak tu ti vychlastala žena když od tebe,kvůli tomu že si ji bránil ve stravování a jídlo si před ni zamykal,utekla. Flašku ti nalila vodou,prej takový hovado jako jsi ty,to stejně nepozná.
.. tak schválně, chceš ochutnat co jsi nikdy nepil? Řekni si, domluvíme se, Lojová koule ti může dát moji e-mailovou adresu… mně jedna štamprle neubude a tobě už stejně žádné mozkové synapse nespálí.
Nevím jak u tebe funguje synapse ale je to stejně jedno protože máš rozyebané axony takže ti nepomůže ani svěcená voda. A za nabídku dík,piju pouze vlastní výrobky.Nechci se dostat do statistiky ,,lihové mafie”.
🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 👍 👍 🙋♂️ 🙋♂️
.. no jo, další přizdis*áč, co bude furt prudit, ale na osobní setkání s Boomerem nemá koule. Tak si stoupni do řady za toho ochmelku z Mejta a můžete si poplakat, než na vás dojde řada…
Gales,čistě pro tebe, jakákoli podobnost se zde se vyskytujícími neexistuje!! V určitých končinách se dodnes používá recept z Vojína Čonkina: kilo cukru a kilo hoven. Při pálení jdou všichni na “návštěvu” do sousední vsi.
🤣 🙏 🤦♂️ 🤦♂️ 🙄
Omlouvám se !,, Když pomlouvají,, rusáky”….Správná interpfretace… Což je dovoleno. Napiš něco v tisku , řekni v médiích o židech a máš problém.
Vybudovali si okolo sebe ochranou bublinu!
.. omluvu beru. Ovšem ta dvanáctiletá je epes rádes. Byla vynikající úroda toho roku a švestky voněly až za humna, 1/3 dávám do kvasu s peckami, 2/3 bez pecek, má to jemnější chuť a dostatečně silné aroma…
Nemusí se vypeckovávat, stačí si pohlídat čistotu bez listí a stopek a žádný cukr a pokud není páleník debil a nepustí tam kyselku, tak nemá chybu! 🙂
.. někomu ta přílišná příchuť pecek vadí, mám to odzkoušené a můžu porovnávat pálenku ze dvou dávek kvasu z jedné zahrady, vedené ve stejných podmínkách, pálené ve stejné pálenici, jeden s peckami a druhý částečně vypeckovaný. Obě pálenky perfektní, ta druhá o poznání jemnější.
S materiálem se mazlím, přebírám, opláchnu vodou, zakládám 100l do 120l sudu naráz, rozmíchám s 1kg medu pro lepší start kvasinkové kultury, uzavřu víkem, nasadím kvasnou zátku a v chladnu pomalinku sleduji, jak to pěkně bublá..
Týýýjo! Takovejch mínusů – za co, soudruzi?? Aby to nebylo jako s tím intervjů v Paříži – rozkošné! To chodili s mikrofonem, dejme tomu 2018 – tak nějak. A jak je to prý s těmi migranty? Óó! Musíme je přijmout! Všechny! Pomáhat! Další otázka zněla: zkoumáme možnosti ubytování těchto. Kolik si jich můžete dočasně vzít domů?
No hádejte, Boomere, kolik zpovídaných přikývlo na nějaké ubytováníčko 😎 😀
.. no, tak nějak kolem nuly bych to taxíroval…
Velmi správně, študente! 😀
.. tož u nás by snad Kunštekovic mohli něco…
Ale pobohaživého na tohle nereagujte!!!!
Tak už chápu, proč přihazujete nahoře do komentu čas – to je docela praktické!
pro: Markýza; 3. 12. 2023 19:48
.. tož skutečný vládce pokecu by na řazení příspěvků a replik zapracovat mohl, ovšem já k tomu mám takovou jakousi teorii, jistěže kacířskou, kvůli níž bude křiku jak u kolotočů, ale.. dle mého “oberadmin” asi nebude zouplna blbej a je mu jasno, že většina příspěvků je zde v kategorii “výkřiků do světlíku” a kvůli nim mu nestojí za to investovat do úpravy systému.
A název pokecu už je zajetá firma, i když by se to klidně mohlo jmenovat třeba “Pavlač”…
Neobětoval. Ono je těžké jít proti Izraelcům, kteří mají za zády dvě US letadlové lodě s doprovodnými svazy a ty jen čekají, kdo půjde proti Izraelcům aby se do toho masakru mohli zapojit. Nejraději by byli, aby to byl Irán a mohli povolat své nohsledy s NATO ke svým bakchanáliím a proměnit Irán v Afganistán či Irák! Je to stejné jako s “Ukry”, za těmi stojí celé NATO a proto si troufli na Donbas. Bohužel Irán není RF a nemá JZ tak se musí držet zpátky. Izrael je takový ten klasický hajzlík “šikanista” a provokatér, co má za zády silnějšího partnera a dělá za něj tu špinavou práci! Stejně jako se chovají naši politici!
Pod taktovkou USSA vznikl konflikt na Ukr., stejně tak, jako v Izraeli, nyní čekají na válku s Iránem.Nejraději ještě to samé… Čína -Thai-wan. Bestie kope v posledním tažení……………………..
Tak, tak. Podívej se, jakou “reputací” KoZa disponuje dnes:
Pár perliček, celé to najdeš tady:
https://myslenkyocemkoli.blogspot.com/2023/12/proc-arabsti-vudci-ignoruji-zapadni.html#more
-.(prezident SRN Frank-Walter Steinmeier) …. byl nucen čekat více než půl hodiny ve třicetistupňovém vedru, dokud se neobjeví alespoň jeden z místních úředníků, aby mohl uvítat váženého hosta podle protokolárního ceremoniálu…..
podle Bildu katarský emír zjevně “nebyl připraven” přijmout Steinmeiera po přistání a ten musel čekat na šejka na schodech letadla.
-.v říjnu nechal saúdskoarabský princ doslova celou noc čekat amerického ministra zahraničí Antonyho Blinkena na setkání s ním. Původně byla audience naplánována na večer, ale nakonec se Mohammed bin Salmán objevil až ráno. Málokdo si myslel, že následník saúdského trůnu je tak zaneprázdněn, že se prostě nemůže setkat s vysoce postaveným „představitelem nejvlivnější světové velmoci“. Samozřejmě to bylo provedeno záměrně.
Ale Blinken čekal – tiše a trpělivě. Čekal, protože to situace v Izraeli vyžadovala …..
A naopak:
V roce 2019 Vladimira Putina na rampě přivítala čestná stráž a hned na letišti bylo na jeho počest vypáleno 21 salv dělostřeleckého pozdravu, na cestě do sídla saúdského krále doprovázela prezidentský Aurus kolona aut a 16 jezdců na ušlechtilých koních a po příjezdu do paláce se setkal s tím, že sám král zahrál ruskou hymnu.
Jestliže cesta před Putinem byla poseta růžovými lístky a davy Saúdů skandovaly rusky: „Vítejte!“, vše, s čím mohl počítat Joe Biden, byla skromná ceremonie na letišti, kam ani nikdo z nejvyššího vedení království nedorazil: žádné ohňostroje, žádní jezdci, žádné šavle.
Závěr článku:
O slušnosti, přijatelnosti či nepřípustnosti takového chování lze samozřejmě polemizovat, ale jedno je jistě nepopiratelné: západní svět si to zaslouží. A to na docela dlouhou dobu.
Tady to máš takříkajíc naživo:
https://1url.cz/judED
Pro srovnání to začíná Zelinou, tak se nelekni.
Já mám neodbytný dojem, že arabský svět velmi správně pochopil ruské postoje k němu samotnému. Že tam červené čáry blikají jako divý a není radno za ně strčit ani palec u nohy. Inu – KoZa se přesvědčí taky………….
Blinken ví ,že Mohammed bin Salmán má velký harém! A tiše a trpělivě mu záviděl!
.. a víte, že něco podobného jsem si v té souvislosti taky myslel? On se určitě mladej bavil v noci přenáramně, obzvláště při pomyšlení, že jeho ocas vesele stojí a o kus jinde další ocas smutně sedí…
.. nikoli, arabský svět jen využil situace k flusnutí na Izrael, aniž by byl ochoten si pustit Palestince byť jen na zadní dvorek. Osud Libanonu varuje ještě po desítkách let…
Osud Čechů, kteří si pustili na zadní dvorek chocholy bude varovat Evropu ještě po desítkách let…
.. ano, v tomto směru s vámi souhlasím, jen se obávám, že nám to bude platné asi jako tomu Libanonu…
Libanon si je tam více-méně nepustil. My ano!
.. no, Libanon měl v té situaci smůlu, když jedna z jeho státotvorných skupin pootevřela zadní vchod.
U nás je to vládní politika.. a mně osobně je ho*no platné, že jsem tuhle vládní koalici nevolil…
Jordánsko by si taky řeklo svoje. Kolik jim tam provedli atentátů na krále – naštěstí nepovedených? Tři, mám dojem, že?
..jo, tomuhle se říká historické zkušenosti. A s jízlivostí sobě vlastní připomenu.. že se na ně vykadí všichni, včetně jejich souvěrců, jsem napsal hned na začátku. A to bylo keců, že se konečně arabský svět sjednotí.. jenže i ten arabský svět má svoje elitní národy, stejně jako má(nerad..) i ty svoje neelitní pronárody.
Ale vždyť se víceméně sjednocuje, svět jeden arabský. Což neznamená, že se musí sjednotit úplně do jednoho…..”padouch nebo hrdina” mi moc arabsky nezní.
.. možná se sjednocují arabské elity, ale některé skupiny stojí a budou stát velmi nízko i v jejich sjednoceném světě, pokud vůbec přežijí. Kasty jako v Indii…
No vy už jste moc daleko ve Vodnáři.
..kdeže já a Vodnář či čo iného, ale kdybych na to věřil, tedy moje hvězdy by byly Castor a Polux…
….,, s jízlivostí sobě vlastní připomenu ” kdy se sjednotí slovanské národy? Srbové Češi, Slováci, Poláci, Rusové, Slovinci ..atd…a kdo má zájem , aby se nesjednotili?
Právě tak i u Arabů!
.. sjednotí se až tehdy, kdy sjednocení bude základní podmínkou přežití, tedy aspoň doufám…
Nemyslím si, že arabský svět hodil Palestinu přes palubu. A židákům arabové nevěří a nenávidí je. To jsme viděli v arabském světě, kde se na jednom místě vyskytovaly židovské rodiny poměrně početné – neskuteční magoři – byli ověšení zlatem, měli zlaté mobily, ale byli špinaví a smrděli jak prase. Myslím, že se čeká na vhodný okamžik pomsty.
Pomsta by neměla být v našem slovníku a především ani v myšlení.
Důležitá je výchova a když takhle fatálně buď selže, nebo v případě Izraele je taková “zakotvena” už v základu jejich existence, tak náležitý trest (třeba doživotní, ve kterém by byla – jako jeho součást – povinnost vlastní prací nahradit alespoň ztráty materiální, když ty lidské už nahradit není možné.
K takovým doživotním trestům bývají odsouzeni i vrahové jednotlivců, natož masových a brutálních vražd.
Odplata neboli pomsta je nutna, protoze takovym zrudam, jak se ukazali zidi nebo Nemci za II.sv.valky, je treba utipnou tipec a zjednat poradek.
Pogromy na zidy nevznikaly jen tak z niceho nic. Vzdy byl k nim padny duvod. Zidi proste nerespektovali zakony hostitelskych zemi, smelili, podvadeli, provadeli ritualni vrazdy krestanskych deti az cise pretekla, tak byli vyhnani z vice nez sta zemi, kde cinili neplechy. To uz je cislo, kdy se clovek musi zamyslet, proc tomu tak bylo. Vysledek byl vzdy vsude stejny – protistatni intriky, lichva, podvody atd.
Ne všichni židé!
Víte např., že Židům nebyla povolena mnohá běžná práce, že to “šmelení” a obchodovíní bylo v podstatě to jediné povolené, protože bez výhrady to byli poskytovatelé peněz vládcům? Tehdy byli vítaní.
A ty pogromy? Nebyly snad taky a úmyslně vyprovokovány?
Zajímavé je, že v každé zemi se pogromy nikdy nijak nedotkly velkých peněžních domů – samozřejmě židovských! Vždycky jen Židů bez vlivu a velkých peněz!
xxxxx
A pokud by byla přijata vaše doporučení, tak – samozřejmě jen teoreticky – kdyby Rusové osvobodili Evropu od “hegemona” – kolektivního Západu, taky byste podporovala pomstu celém národu?
Nepochybujte o tom, že ti “nejvyšší” spolu s těmi nejbohatšími mají možnosti se takové pomstě vyhnout – odnesli by to zas jen ti “obyčejní” vč. vás, pokud byste se náhodou nacházela na území ČR a neměla ty výhody – ideálně peněz a vlivu z nich vyplývajících.
Trestoprávne podla jednotlivých zodpovedností postihnúť iba tých čo spáchali genocídu, Celý národ nemôžeme odsúdiť za viny elít.
https://aragonit11.blogspot.com/2023/11/zelenskemu-volali-z-domu-zo-slonoviny-xv.html
V tomto pripade je cely Izrael vinen za genocidu Palestincu.
“Obyčejní” Židé jistě ne. Ti budou nejspíš taky obětí a – nejen vinou Palestinů, ale bohužel těch, ktří Izrael na palestinském území vytvořili a dodne si ho “kultivují” podle svých plánů a představ.
Podívejte se, za jaké lidi tvůrci Izraele ty “neprivilegované” považují.
Možná vám to otevře oči a začnete trochu rozlišovat – že není Žid jako Žid!
Jsou to slova rabína, vzdělaného Žida – toho snad nebudete považovat za nepřítele a pomlouvače Židů obecně.
https://zemavek.sk/rabin-weiss-za-holokaustom-antisemitizmom-a-izraelskym-terorom-stoja-sionisti/
Ne vsichni zide, ale VETSINA. Zidi se vzdy vetreli tam, kde byla prosperita na ktere parazitovali.Tak tomu je dodnes. Zivili se vetsinou pochybnymi spekulacemi a lichvou a nikoli fyzickou praci. Rovnez na fyzickou praci v Izraeli maji lidi cizich narodnosti a rozhodne tam neokopavaji vinohrady zidovsti okupanti. Na to maji Palestince a jine otroky. Chci tim rici, ze ackoliv dnes mohou s pudou zidi pracovat, nedelaji to, protoze je to pro ne spinava a nedustojna prace. A kdo myslite, ze jim stavel TelAviv? Na stavbe totiz tezko zida uvidite se zednickou lzici.
Jaris. Vám straší v hlavě démon, tak ho potřebujete zhmotnit. Židé jsou na tohle jak dělaní, že? Oni by se potřebovali zbavit blbého zvyku být oběťmi, vy zas svého démona. Ovšem takhle, jak to dáváte dohromady, to fungovat nebude 😉
Ale nic mi v hlave nestrasi, Markyzo. To je vase smesna predstava.
Straší. Vy to nevidíte – navenek to vidět je velice pěkně. Že to ani nevidíte, tím hůř. Kdyby nestrašilo, neměla byste potřebu vidět démona venku. To se dělá právě jen tehdy, když straší uvnitř a vy nevíte, co s ním, případně – jako vy – o něm nevíte vůbec.
A ty nesmyslné floskule typu “já nevidím démona, já vidím realitu”, to na mě nezkoušejte. To se dá napasovat absolutně na cokoli – a co se dá napasovat absolutně na cokoli, to nemá žádnou váhu.
Jste příkladem vnuknutého fanatismu .
Přesně takhle probíhal vznik pomatenců nenávidících lidi , bez dusítka na obličeji .
Je to až neuvěřitelné , jak se lidská mysl nechá naprogramovat a tím zvrhnout .
Je omyl nazyvat kritiku nenavisti. Mel byste si ujasnit rozdil mezi temito dvema terminy. Kritika musi byt podlozena fakty, zatimco nenavist je spise veci emocialni a casto zaslepena.
Dnesni Izrael je primym dukazem, co jsou zidovsti okupanti zac a ceho jsou schopni, ze pro ne zadny zivot krome toho zidovskeho nema cenu za zlamany gros a ani se tim netaji. Jiste take musite vedet, ze hlavni media jsou vlastneny zidovskym aparatem, takze neni prekvapenim, ze se snazi genocidu Palestincu svest na to, ze si za to mohou sami. proste lzi jsou jim vlastni.
To, ze pisu o tom, ze finance, soudnictvi, skolstvi, politicke deni,, farmaceutika, obchodni korporace a dalsi, jsou fakta, ktera s nenavisti nemaji nic spolecneho.
Vite, zkuste se zeptat zida, co si mysli o Izraeli a on vam z 99% odpovi, ze je v pravu a ze Palestinci jsou spinavy a liny dobytek.
Kritik který šmahem odsuzuje ke genocidě celý národ , není kritikem , ale fašistou .
Tohle téma jde trochen oklo mě, ale přesto co druzí píší čtu(né vše), ale vás vcelku ju, tak se vás chci zeptat. Já také samozřejmě nejsem pro kolektivní vinnu, ale protože jak píši zas tak to nesleduji. Teď ta otázka, nikde nevidím že by ti ž někde vystoupili a dali hlasitě najevo, že to co dělají Ž není dobré a jestli vůbec ví co jim pravděpodobně provedli za II.WW.
Trefil jsi hřebík na hlavičku, opravdu není nic moc slyšet, že by ti malí ž podrobili nějaké kritice ty svoje velké Ž- sionisty. Je to stejné jak s těmi chudáky Ukrajinci, kde jsou ti, co alespoň tuší co ten dacan Zelenský provádí ve jménu celého národa? U nás i dále na západě jsou již pěkně dlouhou dobu, ale, že by se projevili nechutí k tomu banderovskému režimu člověk nepozoruje. Zdá se, že právě naopak, ten jejich vůdce je dle nich asi hrdina. Kdyby vystoupili protiválečně asi by nedostali tu podporu kterou tady mají. A to přitom práskli z oblastí, kde se prakticky neválčí. Toto byl jasně připravený scénář natrvalo je zde usídlit. Dobře, odpůrci řeknou, že utíkají před válkou, tak já potom namítnu proč zde nedemonstrují za její ukončení aby se mohli vrátit ke svým rodinám. Je zajímavé, že migrace muslimů jsou téměř samí mlaďoši, většinou kluci, jako by měli mít za úkol obšťastnit zdejší děvuchy a uskutečnit mísení ras, z Ukrajiny je to podobné, převážně mladí. A na životech těch jejich starých rodičů ať tam či tam nezáleží? Ti mohou zůstat ve válečném konfliktu? Vždyť to vše je řízeno z jednoho centra přesně k tomuto stavu. Na to člověk nemusí mít ani odbornou, aby to chápal.
Příteli naprosto přesně jsi popsal situaci jen ti to potvrdím.
Ve Stříbře se pobodali úkáčka a v Plzni v nějakém klubu cikánská férovka deset na jednoho. Udělali z něho kulatý čtverec a konečná. A je to tuna čímdál tím více.
Je to hodně podobné , jak to probíhalo před první a druhou sv. válkou , 20tého století . Je to hodně podobné , jak už to po generace probíhá v českém prostoru .
Ti , co jsou proti , nejsou slyšet . Podívejte se na činnost Karla Čapka . Měl posluchače i čtenáře po celém světě . A slyšel ho někdo , když varoval před fašismem ? Slyšel , ale nechtěl slyšet .
A když ti lidé vidí , že jejich slovo není slyšet , protože nemá být slyšet , tak už o tom nemluví . A ti ostatní , prostě nepřemýšlejí , protože přemýšlení bolí a v některých dobách bolí hodně .
Ono je o tom mnoho napsáno např. zde : https://1url.cz/Bud2w
Putinovce, ja psala VETSINA a ne CELY. Nedavate pozor, co pisi a tim se snizujete k dezinformaci 😀
.. no jak tak koukám, ve své kritice se fakty neráčíte obtěžovat, oháníte se pouze obehranými floskulemi, tím pádem je vaše kritika postavena pouze na vašich emocích, které z ní čouhají jako sláma z bot…
Áá! už je to tady! Už je to tady! 😀 😀
Dělit lidstvo na kasty se těm bohatým a mocným vždycky vyplatí. A každá kasta, která je o chlup výš než ty ostatní se těší z toho, že není ta nejnižší a sní o tom vyškrábat se výš. Jen ti v té nejnižší to jaksi mají na doživotí. A všechny církve
pomáhají tento pořádek posilovat a udržovat. Třeba Francouzi se pokusili vyhlásit – volnost, rovnost, bratrství – ale protože hnací silou byla střední třída, která se pokoušela ten kastovní systém rozbít jen kvůli sobě, skončili nakonec s císařem na trůně. A proto mají bolševici na hlavách nakydány tuny hnoje, protože oni tu rovnost mysleli a prosazovali doopravdy. Proč to říkám: mezi bolševiky byli i židé a myslím si, že proto, že o té rovnosti snili také. Využít toho,
a označit celý ten směr za židobolševismus byla práce těch největších novodobých rasistů a prosazovatelů kast, což byl Hitler se svými nacisty. Němci si tím nakonec pořádně šlápli na hrábě, ale skrytý nacismus zůstal. Lidé by si měli došlápnout na tu nejvyšší kastu, která má všechno na svědomí a ne se vydávat tou nacistickou cestou.
Bingo!
A mimochodem – výraz “židobolševik” prý vytvořil a používal Hitler. To “prý” znamená, že sama jsem žádný Hitlerův text nečetla, ale nemám důvod tomu nevěřit.
Vysvětlila jste to velice přesně . Je mnoho tupců čekajících na svou příležitost , někoho nenávidět . Jen potřebují manipulátora , aby jim označil toho , koho mají nenávidět .
Karel Čapek – žid , těmto monstrum říkal “malí človíčkové” . Pro nemorální monstra , je to až příliš přívětivé označení .
Ani to nemusejí být tupci. Kdyby tak raději každý zalezl na pár let do vlastní hlavy a pořádně tam vyluxoval a vytřel!!
To je jak do dubu, Albi. Kecám – duby jsou komunikativnější.
Odplata. Pomsta. Zrůdy. Ďábel.
Jen vás cituji.
A vy mi budete tvrdit, že nemáte švába v duši, jo? Jděte do háje, nebo teda do buše.
“Sundáme-li Boha z piedestalu, na jeho místo vtrhnou běsi.” C.G.Jung
..existují prostě lidé, kteří prázdno v sobě musí něčím vyplnit a když to nedokáží z vlastních zdrojů, naberou kdejaký šunt…
On tam většinou ten šunt už byl. Vemte si, co se muselo za tisíciletí nashromáždit. Ale vymeťte, nač vám stačí síly a vznikne vám tam prostor, kam začne zvolna vsakovat i ten bůh. Tedy…..vypadá hoodně jinak, než ten ztracený a zavržený – ale je.
.. neradno učiniti obrazu boha svého. Takže víra je osobní věcí každého věřícího. A s tím letitým šuntem máte pravdu. Čím hrnec navřel poprvé, tím je cítit po zbytek svých dnů…
I to připečený jde ostranit – ale takové výkony bych od svých bližních nežádala, to je příšerná dřina. Ovšem trochu umejt může každý.
.. některé skvrny nelze odstranit bez porušení podstaty látky, na níž skvrny ulpěly…
Mluvíte o fyzičnu. V duševnu je to kapánek jinak – lze. Bez porušení. Respektive porušení sice nastane, avšak další přeskupení podstaty je jen k dobru věci. Což pravda u hrnce fakt nejde 😀
Teď mi to došlo. No, přesně to se stává – obraz zmizí. To, co se zjevuje, jsou spíš toky – energie, informace, bůhví.
👍 židácké bestie podporované zločinci usa, se světu jen drze vysmívají a šklebí! Iránci, srovnejte je do latě!
Buď proto – anebo mají vlastní zkuišenosti 😎 Neblahé.
To kdyby s těma civilistama udělali stejně Rusové na Ukrajině… To by bylo řečí…
A nikdo nepřipomíná, že Židé jsou tam okupanty, tady je vidět ten dvojí metr…
Rétoricky to tak je, zatímco Ukrajinci jsou samá láska, soucit a nezištná pomoc zraněným ruským vrahům.
(Pro případné oponenty vysvětlující poznámka: Ironie !!! – tím ale nechci bránit vašim jakýmkoliv negativním vyjádřením. Jen bez obav do toho.)
Nyní je izraelcům dovoleno vyvraždit palestince v Gaze formou totální genocidy,ale není nakonec záměrem a konečným cílem zničit Izrael,protože někomů už moc vadí a překáží tihle posbíraní židé v Izraeli a nakonec i jejich odnož v USA,protože dějiny dobře vědí,jak dokážou kvůli majetku a moci samotní židé se mydlit a zabíjet sami mezi sebou.
Kez byste mel s tim dabelskym Izraelem pravdu! Jestli si zidaci mysli, ze tahle genocida Palestincu jaksi vysumi a pojede se klidne dal, tak se seredne myli. V zapadnich zemich muzeme ocekavat teroristicke vypady muslimu nejen proti zidum, ale proti obyvatelum zapadni spolecnosti, ktere proti tehle nespravedlive a krvave genocide nehly prstem a dokonce se pridaly na stranu parazitickeho Izraele. 🙁
Jak Hitlera tak Stalina podporovali a financovali bankéři a čípak bankéři to byli,dobře víme.A kdopak zase sedí ve světových bankách a kdo je vlastní,zase,vše se opakuje,zase. A kdopak řídí tyto bankéře ukryté v pozadí za nimi,nejsou to jen vyšší židé,Lévité,ale ti nejhorší z nejhorších,okultní satanisté rozlezlí v Kanadě,Usa a po světě,co ovládají i ty nadnárodní banky,globalisty a všechny mafie i teroristy až po parlament EU a všechny ty tajtrlíky a hrabaly jako je Fiala s pětikoalicí nenažranců,zlodějů a podvodníků,vrahů ČR jako státu,ničí naprosto vše i rodiny,které rozkládají,lžou dětem,velmi ničí i děti,jejich vývoj a budoucnost bez poznání a smyslu života.Sodomisté a satanisté řídí mezinárodní banky,ničí naši zelenou planetu,sají a nic netvoří. Naši politici,ůplně všichni s Fialou i Babišem jim posluhují nejvěrněni,řádí tu zběsile bez rozumu,vůbec nic netvoří,jen berou,ssají a ničí,nerozvíjí společnost,naopak,slouží satanismu,fašizmu a nacizmu.
Stalina podporovali bankéři? To slyším poprvé.
Pokud máte na mysli financování revoluce v Rusku 1917, pak podporovali zničení carského Ruska za každou cenu, financovali především První – únorovou revoluci svržení Cara – a to mnohem většími částkami než ty druhé. A otázka kolem financování samotných “bolševiků” je sporná, protože by bylo správnější použít vyjádření spíše z pozdější doby – trockistů – tedy těch, co prosazovali světovou revoluci za každou cenu.
Industrializaci si Sovětský svaz řádně a tvrdě – a o tom nepochybujte – musel zaplatit.
Za Velké vlastenecké války zase Sověty podporovaly proto, že v počátku prohrávalo. Jakmile bylo jasné, že Němco nemohou za žádnou cenu již zvítězit – klíčové události Stalingrad a Kurská bitva, kde Němci definitivně ztratili jakékoli i teoretické možnosti. Pak chtěli Anglie a USA začít podporovat Německo, ale bez Hitlera, za uzavřeného mezi nimi “příměří” pro společný postup (a boj) PROTI Sovětskému svazu (cílem byla likvidace jak Německa tak i SSSR v jejich vzájemném boji). Ten slavný “lízing” si SSSR rovněž musel zaplatit.
Tak kdy ho podporovali?
Přesně tak. Ono by mnohým prospělo, kdyby četli i něco jiného
Nejen v mainstreamu, ale dokonce i na “alternativě” se mohou vynacházet zavádějící informace. Zvlášť v diskuzích.
Ale celkem jim rozumím – ono korigovat si pohled na Stalina apod. není tak jednoduché.
Dávat mezi Hitlera a Stalina rovnítko je už notně otřepaný špinavý trik, ale
co naděláte, když na to pořád lidé skáčou. Řeknou si – není louře bez ohýnku –
a vůbec je nenapadne zamýšlet se nad tím, kdo ten ohýnek zapálil a proč.
..jo, mezi Stalinem a Hitlerem byl jeden obrovský rozdíl. Stalin byl reprezentantem internacionálního socialismu, v němž jediným spojujícím prvkem byla vyvolená idea, Hitler reprezentoval čistě nacionalistický socialismus pro jedinou vyvolenou rasu… “Пролетарии всех стран объединяйтесь!” proti “Deutschland über allles!”
Včera jsem tu pověsil video, kde Milouš Jakešů říká jasně, půjčili jsme si 11miliard dolarů a mušeli vrátit 2O miliard, lichva jako prase, ale to blbej národ zmagořenej KoZou a touhou po cinkrlátkách vlezl do chřánu ZLA pomalu se na nás nachystané nás zničit. Nojo za blbost se platí a ti co tu tak všemu rozumí a vyhrávají války když je dávno po všem, tak kde byli aby zasáhli a zabránili aby tomu tak bylo. Zalezlí s hnědýma trenýrkama a čekali jak to dopadne. Jo, typiše čechyše švajne.
Ďábelským, jo? No a pak že nemáte démony 😀
Markyzo, vy mi pripadate jako takovy otravny vorisek, ktery pri jakekoliv prilezitosti me rad kousne do kotniku, protoze vys nedosahne. No tak si posluzte, kdyz vam to dela radost.
Sú to AshkeNazi sion-nacisti, čo vytrubujú 80 rokov do sveta že sa stali Ash= popol v Auschwitzi, ale sú to ” survivors”= 3 generácia už nacistov čo obracia Gazu= Auschwitz na popol!
Náš 5.vek slnka začal v 4 Ahau 8 Cumku,3113 pnl, podľa Mayov. Čislo 4= Smrť a číslo 8= život…Ale každá židovská biblia má 84 kníh aj s apokryfami: Ortodoxna= 84 kníh, RKC= 73+11 Apokrýf= 84, a Luteránsko-Protestantská má 66 kníh +18 apokrýf a deuterokanonických kníh=84…Aj Korán má 84 Iniciálnych kódov zostavených z 13 arabských písmen arab.abecedy, a ich hodnota je cez gematriu,rok 2025…Kolónia Israel sa zrodila v roku 1948(48)..Kralická biblia,1611KJV má 1948 červených veršov ako priamu reč Krista…Iba Kopticka biblia má 81 kníh, pretože v suhvezdí Labute v Dendera zodiaku narátali iba 81 hviezd.V Šaštínskej bazilike Sedem(7) bolestnej majú 4 Latinské riadky a 8 slov v Supraporte, a je v nich 48 lat.písmen, a vedľa je 84 cm vysoká soška Sedembolestnej…A orgán je 3113 ” božím dielom” Varhany Krnov! Izrael nesie 84 ročné proroctvo fyzickej kolónie, a má zaniknút po 84 rokoch existencie v roku 2032, v roku Novus Ordo Seclorum. Rok 2033 je Veľkým Jubilejným rokom Krista-Syna a slnka, Znovuzrodenie slnka z lona Mliecnej dráhy, a o tom je aj ” Zlatá, 100 vežatá Praha= na prahu medzivekov slnka, mesto na 7.kopcoch” ako Rím či Lisabon.No uz brazílske Rio je na 9.kopcoch…
Celý plán Prahy je o znovuzrodenom slnku z čierneho slnka, s chrámom Sv.Víta= Víťazného slnka z lona= Raja Mliečnej dráhy, ktorého kópiou je záhyb v tvate U či V vo Vltave(T-tav) s Josefovom, symbolom z Egypta…A o tom je aj Karlov most s 33 hlavami svätcov, pre rok 2033…Tento rok je aj na USA štátnom znaku: 32 a 33 bŕk na oboch krídlach holohlaveho orla,a 65 Bak’tunov je 1 Anno Magnus deleny na 5 vekov slnka po 13 Baktunoch.Magen Dávid ma 13 hviezd obkolesených 20 mrakmi magnetoplazy= 33, pre Novus Ordo Seclorum v 2033! Ich zástava ma 9 radov+11stĺpcov hviezd, plus 6+7 pruhov= 33, pre rok 2033! A mohol by som pokračovať…Od 2025 do 2033 svet pôjde cez zvláštne udalosti a vojny!!!
To tedy nejsou pěkné vyhlídky do budoucna. Vidím to tak, co nejvíce projíst a propit, no a pokud se zadaří, tak udělat pár návštěv do Pamely. Snad už ty úspory je čas si je hezky užít, když se člověk tak na ně nadřel.
No, ono to opravdu smrdí. Není to prd.el. Ti parchanti nám to mohou opravdu všechno sebrat. Já se tedy nezajímám a nemám povědomí o tom co píše Jaro. Spíše mám pocit, že ten rok 2033 až 34 skončí obrovskou katastrofou. Tyto roky mi na vznik katastrofy ukazovaly již před 20 roky, když jsem se tak nějak zajímal. Zdroje neuvádím. Asi každý z nás starších má něco našetřeno a já tedy nevím, ale nemám důvod těmto parchantům své peníze nějakým způsobem odevzdat. Ať si grázlové kradou na svém písečku. Jenže tihle zmr.di se neptají a kradou z cizího. Z toho přece krev neteče, že?
Pavle, teď jsem četl, že se řítíme do obrovské finanční katastrofy říká Golden Sachs a japonská banka Nomura. Neprodukujeme a nevyvážíme a jsme obrovsky zadlužení. Může prý zde proběhnout měnová krize jako v Turecku či na Srí Lance. To co jsme zde říkali, že to tady bude konec. S těmito škůdci u moci určitě. Paní Helena to tady píše stále.
Kamaráde také jsem něco zaznamenal, ale kdybys měl nedejbože pravdu ať to ještě chvilku vydrží než to málo stačím ještě utratit. To že se muší něco stát mě dochází, ale prosím ještě chvilku, do příštího léta. Však to Lejno prý všude jezdí a prosí o love. No a vezmi si na dlani chlup, když tam není. Ale začnem se modlit ať to tak nedopadne a zasáhne vyšší moc.
Víte proč Česko podporuje Izrael? Protože Soros. Soros si koupil České neziskovky a tyto neziskovky zase pronikly do Aspen institutu, tedy do “liberálně demokratické” vlády. Tahle naše protektorátní vláda nesmí rozhodovat za náš národ. Proto plní rozkazy jednoho obyčejného žida. A to samé platí o Ukrajině. Podporují Ukrajinu, protože si to Američané přejí. Oni ani nemusí nařizovat, protože vědí, že Češi poskakují předem a snaživě předjímají přání svých kolonizátorů. Jak pravil Český a náležitě vycvičený mopslík Koudelka z ústavu StBIS haf haf… haf haf… Lehni Koudelko, přines Koudelko, zaštěkej Koudelko 🙂
…..a za odměnu obsypou oukolík pudříkem, hezky se ukloň a flákho bez mazadla na sucho pes. 🤣🤣🤣
Ale vždyť je jasné, že to řídí jeden pasák a rozděluje lidi. Ale tato naše sebranka, ta vyčnívá obzvláště, ono je to tady v té kotlince už tak zažité. Hrozný národ, který ještě ani doteď nepochopil co za týpci ho řídí a nebo pochopil, ale je jim to jedno, neboť do huby mají ještě co vrazit.
Neskákejte jim na to – náš národ se v tomhle bohužel neliší od jiných – nejsme sice lepší než oni, ale také nejsme horší.
Řekl jste nádhernou věc – oni dokonce již předem, aniž obdrželi od páníčka příkaz, žadoní o možnost provést opět nějakou prasárnu, kterou se páníčkovi zavděčí. To je tak odporné tohle patolízalství a mám dojem, že to v naší historii nikdo nezdokonalil do této formy jako tato pokrytecká a zbabělá pětikolka.
Mě už děda, starej mašinfíra, co za II. světový vozil partyzány říkal, jak jsme loupali po večerech jabka a hráli šachy u krásného teplíčka z litinových kamen : “Z čeho čouhaj pejzy, tak z toho na konci kouká zmijí ocas” … Klobouk dolů, měl pravdu…
Pfizer neinformoval těhotné ženy o rizicích předčasného porodu a úmrtí novorozenců při testování RSV vakcíny
https://aktax.cz/pfizer-neinformoval-tehotne-zeny-o-rizicich-predcasneho-porodu-a-umrti-novorozencu-pri-testovani-rsv-vakciny/
Vakcíny proti COVID-19 snižují počet prospěšných bakterií v lidském mikrobiomu
https://aktax.cz/vakciny-proti-covid-19-snizuji-pocet-prospesnych-bakterii-v-lidskem-mikrobiomu/
Přátelé, trochu z jiného soudku.
Golden Sachs varuje své klienty před výrazným oslabením české měny. Japonská banka Nomura varovala Čechy – žene se na vás finanční katastrofa nevídaných rozměrů. Bude to mimořádně těžké. Stát je v mínusu a obrovsky zadlužen a dle prognózy se dá očekávat i Euro za 30 kč. Jak zde mluví paní Helena, je možné, že nás chtějí úplně oholit. Přečtěte si vše na Mix24.cz. Je tam spousta info o tom co se děje v bankovnictví. Nevypadá to vůbec dobře. Takže všichni ti co jsou dnes v pohodě, mohou být zítra absolutně v dupě. Prý to může postihnout každou rodinu. Prý neprodukujeme a nevyvážíme jako dříve, ale hlavně já bych řekl, že nás řídí ti nejhorší co nás mohou reprezentovat. A my jsme jim to zadlužení a rozprodání země dovolili. Teď poneseme důsledky i když my osobně jsme v tom třeba nevinně. Tak se mějte. Dobrou chuť k obědu.
Jak Němci vyhlazovali židy, tak dnes židi vyhlazují Palestince. A svět, který se označuje za civilizovaný, s tím v tichosti souhlasí.
Znova vám pripomeniem význam mena sionistického AshkeNazi: je to do sveta trúbiaci ” preživší” holyhoaxu, že sa stal ” Ash”= popol v Auschwitzi, no v realite je to ” preživší” Nazi= nacista uz do 3.generácie, ktorý obracia v Ash= popol jeho Auschwitz v Gaze!!!
A naše sionistická média fandí vyhlazování menšiny a apartheidu. Jaký to pokrok od multikulti společnosti…
Židonacisti používajú UI aby nahnala Palestincov tam,kde ich môžu ľahko a veľa zbombardovať a zabiť! PoPalestíncoch prídu na radu gojovia Západu! Veď židonacistickí supremacisti uz od Protokolov hlasajú,že tento svet patrý a bude patriť iba im!!!