blogKrize UKRAJINApolitika

Ukrajina hnědne, a není to výmysl Putina. Jan Schneider cituje z amerického časopisu

12.02.2024 21:20 | Monitoring

„Ukrajina hnědne neuvěřitelným způsobem a Evropa jí k tomu pomáhá, přestože má plnou hubu úcty k obětem holokaustu, to pokrytectví je naprosto úděsné,“ bezpečnostní analytik Jan Schneider v pořadu Aby bylo jasno hovořil na téma současného rusko-ukrajinského konfliktu a analyzoval některé výroky ruského prezidenta Putina, které zazněly v nedávném rozhovoru s americkým moderátorem Tuckerem Carlsonem. Souhlasil s jeho tvrzením, že Rusko nemůže být na Ukrajině poraženo, a vysmál se západním technologiím, jako jsou letouny F-35, které mají zajistit bezpečnost.

Foto: Hans Štembera
Popisek: Jan Schneider

Schneider analyzoval výroky ruského prezidenta Vladimira Putina z rozhovoru, který před pár dny vedl bývalý moderátor americké stanice Fox News Carlson. Zde v rámci rusko-ukrajinského konfliktu Putin označil za důležitý rok 2008, kdy NATO prohlásilo, že jsou otevřeny dveře Ukrajině a Gruzii. Putin uvedl, že Američané tehdy zatlačili na Francii, Německo a další evropské státy, aby souhlasily. „Myslím, že to tak bylo ze strany ukrajinské reprezentace nehorázné, protože v roce 2008 byla Ukrajina z ústavy neutrálním státem čili jakékoli jednání o vstupu do NATO bylo protiústavní, to se málokdy zdůrazňuje,“ připomněl Schneider.

Hovořil o tom, že NATO dělalo vše pro to, aby Rusy vyprovokovalo. „Když NATO začalo kontaktovat ruské hranice, bylo to dávno přes čáru. Geopolitická zásada je, že každý stát má právo dělat, co se mu líbí s přihlédnutím k tomu, aby se sousední stát necítil ohrožen ve své bezpečnosti. Když se na Ukrajině objevily laboratoře, Ukrajina se vzdala své neutrality, kterou měla v ústavě. Když pomineme provokování Ruska tím, že byla potlačovaná ruština, potlačována práva ruskojazyčného obyvatelstva, byly zakazovány konkurenční politické strany, byla zakazována média. A to nemluvíme o obrovském vzestupu neonacismu, který konstatovaly prestižní časopisy Spojených států, to není prostě žádná ruská propaganda. Rusko bylo cíleně provokováno,“ uvedl bezpečnostní analytik.

Vladimir Putin v rozhovoru vzpomínal na debatu s prezidentem Clintonem, na kterém se ho měl ptát, zda by Rusko bylo přijato do Severoatlantické aliance, kdyby o to požádalo. Clinton mu měl nejdříve říct, že ano, ale o pár hodin později po domluvě se svým týmem mu měl sdělit, že nyní to není možné. Schneider vzpomněl slova bývalého amerického ministra zahraničí Henryho Kissingera: „Rusové, resp. ještě Sovětský svaz, zaskočili NATO několikrát právě touto žádostí. V podstatě tomu vůbec nic nebránilo. Ostatně, tuším, Henry Kissinger tomu byl nakloněn spíš, než aby do NATO vstupovaly středoevropské státy. Čili on tušil, jaká hra se tu hraje, bral Rusko jako potenciálního spojence, chápal, že geopolitika se zásadně přeformátovala vzestupem Číny. Historie ukáže, že tento názor byl správný,“ pokračoval Schneider. „Třicet let systematického tlaku na Rusko přineslo tento výsledek a Kissinger to věděl, předpovídal to,“ dodal opakovaně.

Ruský prezident také v rozhovoru několikrát zdůraznil, že cílem speciální operace na Ukrajině je denacifikace. Podobnou optikou se na na situaci dívá také Schneider. „Evropa hnědne. Americký časopis Forward vydal dokumentaci o tom, kolik jmen, památníků bylo na Ukrajině pojmenováno skutečně po válečných zločincích. Bohužel to není výmysl Putina, bohužel je to pravda. Ukrajina hnědne neuvěřitelným způsobem a Evropa jí k tomu pomáhá, přestože má plnou hubu úcty k obětem holokaustu, to pokrytectví je naprosto úděsné,“ konstatoval bezpečnostní analytik.

Znepokojuje jej v této souvislosti informace z médií, že Památník Terezín a Památník Lidice budou letos pořádat daleko méně akcí spojených s pietami, protože na to nejsou peníze. „Možná nejsou peníze proto, že se podporují banderovci. Ta tendence hnědnutí Evropy tady bohužel je a toto já vidím jako takové ty drobné projevy, když se ty hranice posouvají,“ všímá si Schneider.

Šéf Kremlu v rozhovoru také popřel, že by Rusko mělo zájem na invazi do Polska, Lotyšska nebo kamkoli jinam. Zároveň uvedl, že politici zemí NATO straší vlastní obyvatelstvo imaginární ruskou hrozbou. Ani tato jeho slova Schneider nezpochybňuje: „Z takového nezúčastněného pohledu to přesně tak vypadá. Jak říkám, ty použité síly a prostředky odpovídají skutečně tomu, co deklaroval, to znamená ochránit ruskojazyčné obyvatelstvo na Donbase,“ glosoval Putinovy výroky.

 Má Putin pravdu i v tom, že Rusko nemůže být na Ukrajině poraženo? „Když se podíváte na Afghánistán, na Irák, kde západní technologie ztroskotaly. Podívejte se, co se stalo v Gaze, kde použili naprosto primitivní prostředky proti sofistikovaným F-35 milovaným ministryní obrany Janou Černochovou, lítaly po obloze naprosto bezmocně. Vidíte, že západní sofistikovaná technika je naprosto k ničemu. Když si vezmete tu rozlohu Ruska, ty jejich zdroje, kdo všechno tam vojensky ztroskotal, myslím, že je to snadná odpověď. Rusko se dá dobýt, ale ne ovládnout,“ doplnil Jan Schneider.

sdílet na

85 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pijack
13. 2. 2024 14:52
Ohodnotit příspěvek :
     

Putin dal válkychtivému západu pořádnou po držce. Nacisti a fašouni se přejmenovali na demokraty a jejich snahy o umlčení světové veřejnosti vyšly naprázdno. Cenzura sice funguje, ale proti ozbrojujícím argumentům nenacházejí účinnou zbraň. Nejvíc vykřikují Čeští elfové pod dozorem Kartouze. Ten už doslova řídí jejich ideologické oddělení. Co nadiktuje Kartouz idiotům na diskuzích, to samé vynucuje po ČT a ČRo. Tam je jeho spřízněná dušinka Tachecí. Ta už hlásila před 2 roky, že Putin bude už mrtvý… že má třepavku, rakovinu a jiné smrtelné nemoci. Teď té krávě Putin ukázal, že je ve formě. KOZA nechtěla, aby to svět viděl. Ale Česká myš neustále vyhrožuje Rusku likvidací. To by se jeden posraI smíchy :-))

Zmatený
13. 2. 2024 15:58
Odpovědět  Pijack

Přesně! Stačí zaskočit na novinky do některé s diskuzí. 90% diskutérů tam musí být totální kreténi. Nezná to historii, nebylo to na vojně, nikdy to nebylo v Rusku ani na Okrajině, ale všichni jsou váleční a političtí stratégové. Země, která má počet obyvatel jako některé velkoměsto kdekoliv jinde, má ambice na řízení světové politiky či ekonomiky?
Nechte se Pepíci někde ošetřit! Neznám snad jiný stát, který si sám pod sebou řeže větev a že jsem jich pár desítek navštívil. Takové hlupáctví a šosáctví jako tady, aby s lupou jinde pohledal. Všichni co v 89tém cinkali klíči, vy by jste si měli navzájem nakopat do zadelí i za to, jak jste vychovali /či nechali školou vychovat/ své potomky, bez empatie, svědomí a alespoň trochy vlastenectví.
Ps: neplatí samozřejmě pro většinu z těch, kteří zde přispívají! Jen taková obecná charakteristika českého většinového ovčana.
Pozn.: Čechové to snad mají přisouzeno karmicky asi…

sergej
13. 2. 2024 17:16
Odpovědět  scipio

Jsou k obrazu svému, inkluzek odpadu směrnic. Jakéhokoliv.

Pavel z Moravy
13. 2. 2024 18:56
Odpovědět  scipio

Já bych řekl, že vám spíše vadí ta zmínka o Pepících než to časování sloves. To, že zmatený popsal stav společnosti tak jak vypadá není jeho vina a on určitě sám nemá přání, aby společnost takto vypadala. Já bych to viděl stejně, ale svět je jaký je a naše země opravdu té duševní zaostalosti pravděpodobně vévodí. Ať si to rozebere každý po svém.

Autor
13. 2. 2024 20:17
Odpovědět  Pavel z Moravy

Kdyby naše země byla až taková, kde by pak někde v pozadí pádilo Polsko, celé Pobaltí, Švédsko se svou letitou paranoiou, Angličané se svou staletou nenávistí, Amerika s touhou po všech ruských zdrojích a touhou Rusy vykořenit, kde by bylo Německo, jak se ukázalo, se stále živým a dosud se jen dočasně přetvařujícím nacismem a vůbec celá ta takzvaná “západní civilizace”?
Ne, nejsme až úplně v popředí, ale také ne na konci, teda jako celek. Po roce 1968 vsadili nepřátelé naší země všechno na pěstování nenávisti vůči Rusku, Sovětskému svazu a i na pozadí toho se jim podařilo i tehdy přeorientovat hodně mladých, natož dnes, kdy mají volné pole působnosti. Ale nezapomínejme, že i za První republiky se zbrojilo vědomě a cíleně proti Sovětskému svazu. Celá řada států, které sousedily se SSSR dostala výzbroj a zbraně i od nás.
No a konečně, kdo po “listopadu” se z rodičů skutečně zajímal o školství a co jim – dětem – lijí do hlav? Rodiče zajimaly jen známky a ne obsah a pak pokud možno snadný a jednoduchý život pro jejich potomky. A v podstatě nic jiného.
Ale když to srovnám, pak kam se v tomhle stále ještě hrabeme i jen na Polsko.

Pepa
13. 2. 2024 21:14
Odpovědět  scipio

Kurví se scipio neříká.

Věra
15. 2. 2024 12:04
Odpovědět  scipio

Ono je zřejmě pro vás fascinující výraz ” Wouuuuuuu! “

skeptik
13. 2. 2024 18:58
Odpovědět  scipio

V r.1998 se konaly předčasné volby po tragických vládách Klause a jeho ODS.
A kdopak je v Praze vyhrál? No přece ODS jako vždy.
V r.2002 opět v Praze vyhrává ODS. “Uvědomělým” “zodpovědným” “inteligentním” voličům mafiánské ODS nevadí ani to, že je Klaus podvedl a uzavřel s fuj ČSSD opoziční smlouvu, proti které každé volby mobilizoval a strašil jaká katastrofa by ČR postihla kdyby ČSSD vládla.
V r.2006 opět v Praze vyhrává ODS, jak jinak že? Takže opět mohla řádit mafiánská ODS pod vedením Topolánka.
Ve volbách v r.2010 konečně už i Pražákům došlo co je ODS zač takže už nezvítězila, ale přesto získala nejvíc hlasů v Praze.
Bohužel pověstná inteligence Pražáků nestačilo na to aby si uvědomili, že když pro změnu volí uměle vytvořenou TOP09 s Kalouskem schovaným za zády knížete, tak stejně bude vládnout ODS v koalici s TOP09. Tak se i stalo, takže následovala ještě tragičtější vláda Nečase. Nastal nečas trvající tři roky.
V r.2013 v Praze opět vítězí TOP 09 kde získá dokonce 23%. Druhé pořadí měl Liberecký kraj s 15%. Smutné, že.
V r.2017 sice vítězí i v Praze ANO, ale druzí jsou Piráti.
A hádejte kde získalo SPOLU nejvíc hlasů. No přece v Praze plné “vzdělaných” lidí.

skeptik
14. 2. 2024 07:10
Odpovědět  scipio

Nevymlouvejte se na náplavy. Kdo má trvalé bydliště v Praze je Pražák a basta!
A proč volí jak volí? No protože je ovlivněn prostředím ve kterém žije.
A taky určitě hraje roli ta známá povýšenost Prahy nad “vesnicí”. A oni jim to na ČT vysvětlí jak má správně volit “vzdělaný” “inteligentní” volič jakých je Praha plná, že.

Mike
14. 2. 2024 09:32
Odpovědět  scipio

Bože, míval jsem dojem, že jsi inteligentní…

Věra
15. 2. 2024 12:08
Odpovědět  Mike

Ono zdání někdy klame.

Bety
13. 2. 2024 21:34
Odpovědět  skeptik

Myslím si, že je to jednak tím, že Pražáci měli od začátku “měkčí” režim ( platy, ceny), protože co mám přímo pod zadkem není třeba naštvat, a jednak tím, že je to byrokratické centrum plné úředníků všeho druhu a jejich rodin přisátých tím na státní rozpočet, takže se hrozí změn, které by mohly tím jejich bydlem otřást.
Připočtěte k tomu hafo tak snadno ovlivnitelných studentů s dnes už fakt vymytými mozky a máte to. Bohužel .

15. 2. 2024 00:22
Odpovědět  scipio

Jo. Ale zároven nejvyšší platy. Čím vyšší životní úroven, tím méně dětí. Rovněž statistiky.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Věra
15. 2. 2024 12:20
Odpovědět  scipio

Co tím chtěl básník říci?Kdyby se lidé nehonili jenom za mamonem,tak by se jim žilo lépe a byli by možná i děti.Jé jsem za minulého režimu vychovala pět dětí,všichni pracují,jenže jsem nebyla ani líná,nebo pohodlná,spát jsem chodila většinou v jednu hodinu a vstávala jsem v pět hodin a to jsem ještě chodila po celý život do práce,ono to za komunistů byla nutnost,mateřská byla pouze půl roku,potom děti do jeslí,nebo mateřské školky a nikdy mě nebyly děti na obtíž,jako těmto rozmazleným ženským,hlavně,že mají na moře a jiné zábavy pro sebe,děti jsou až nakonec.Ono je to někdy lepší,když dnes vidím tu omladinu,tak je mi smutno.

Frank1
14. 2. 2024 09:16
Odpovědět  skeptik

Volby se falsuji. Nedelej z Prazaku hovada.

Pepa
13. 2. 2024 21:13
Odpovědět  scipio

Ale no tak , pane učiteli.

Zmatený
14. 2. 2024 10:06
Odpovědět  scipio

Možná to bude tím pane autore, že jsem vlastně i Němec. Nicméně, když není protiargument, kritizuje se pravopis. Tak je to správné, tak to má být…

Boomer
15. 2. 2024 23:08
Odpovědět  Zmatený

psáno pro: komoří Lang;  14. 2. 2024 17:52

.. no, něco jiného je hovorová mluva, více čí i méně odlišná od gramatických pravidel a cosi jiného jsou základní neznalosti pravopisných pravidel, která by si měl rodilý mluvčí osvojit už v prvním stupni základního vzdělávání. Vyvaroval by se tak zvěrstev ve stylu “dívky vyšli”, páchaných na vlastní mateřštině.

Kdo ani toto vlastní leností nezvládá, je dle mého hovado bez úcty k dědictví předků…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
komoří Lang
14. 2. 2024 17:52
Odpovědět  scipio

…ale tady de přece o pokec, nebo snad ne? Tak nám tady z toho nedělejte lingvistický kroužek. Nikdo rozumnej tady nikoho na, byť i hrubé chyby neupozornuje, natož na takovou prkotinu. Jo a já zde píšu, tak jak mluvím, kdybyste citil tu potřebu mě opravovat.

Věra
15. 2. 2024 11:56
Odpovědět  scipio

Nám některým se můžete jevit jako trouba,protože my jsme se ve škole učili právě vámi zatracované časování a to o inkluzi nebylo nic známo.Začala jsem chodit do školy a vy jste možná nebyl na světě,psal se rok 1944 a nemyslím si,že to,co se dnes učí děti ve školách je nějaké unikum.Nyní ze škol vychází děti čtyřkaři a přesto se mohou hlásit na další školu,byť znalosti tomu neodpovídají.Co se dnes děje s naší rodnou řečí je hrůza,hlavně,že se vše amerikanizuje.Je mi osmdesát šest let a jsem za to ráda,aspoň neuvidím ty smutné konce nejenom naší mateřštiny,ale zánik národa jako takového.Ta vaše námitka proti používaných výrazů je proti tomu směšná.Rozumíte?

hart
13. 2. 2024 19:29
Odpovědět  Zmatený

Jen k tomu hnusu”novinky”.Musíme si uvědomit,že to cenzor důsledně vyčistil.No a proto už tam zůstalo jen těch 90% kreténů

Pepa
13. 2. 2024 21:21
Odpovědět  hart

Váš účet je trvale zablokován za porušování smluvních podmínek.
Taky to znám.

Pravdomluvny
14. 2. 2024 06:31
Odpovědět  Pepa

I já…. Seznam a Fuckingbook 🥳

15. 2. 2024 15:38
Odpovědět  Pravdomluvny

Mě už vyhrožuje i you tube 😀 😀 😀 Jinak jsem blokovanej všude, kromě HS a tady 😀

Petr
13. 2. 2024 21:57
Odpovědět  hart

Vym o čem mluvíte sem bloknuti a chtějí mou bankovní identitu. Jo Demo seznam cz

Korovjev
13. 2. 2024 21:42
Odpovědět  Zmatený

 ….Neznám snad jiný stát, který si sám pod sebou řeže větev a že jsem jich pár desítek navštívil….
Urcite jste nenavstivil Svedsko. Tady je tech magoru daleko vic nez u vas v Cesku.

Burák
13. 2. 2024 21:57
Odpovědět  Zmatený

Myslím si, že jsme v 89 vlastně prohráli vlastní budoucnost. Ty západní kurvy a všichni ti kolaboranti to věděli, že stačí ještě pár desítek let a vše bude nevratné.
Proto vše zničili a vrátili tam, kde to bylo před válkou. Někdy mám pocit, že cílem bylo vše vrátit ještě před vznik první republiky, protože to co vzal Masaryk v rámci pozemkové reformy, se rovněž vracelo. Reparace nám nikdo vyplatit nechce ale my musíme vracet vše. Stačí mít dobré právníky a podplatit všechny na těch správných místech a nic není problém. A to prý je korupce jen v Rusku😁

Pravdomluvny
14. 2. 2024 06:32
Odpovědět  Burák

Máš pravdu, bohužel 😓

Věra
15. 2. 2024 12:31
Odpovědět  Burák

To,že nám Němci nechtějí vyplatit reparace není jejich vina,protože,když byl šušla v germánově a setkal se tam s tím vepřem poseltem,tak mu naše reparace v rámci přátelství odpustil,proto se sudeťáci snaží smazat i Benešovi dekrety,které narušil už šušla s knížátkem.

Boomer
15. 2. 2024 23:32
Odpovědět  Věra

.. Benešovi už Sudeťáci nic nesmažou, ten je pod drnem. Ale Benešovy dekrety by smázli velmi rádi…

Boomer
15. 2. 2024 22:56
Odpovědět  scipio

..část reparací získalo Československo v sedmdesátých letech minulého století, a zbytek jim po SSR(Slavná Sametová Revoluce..) odpustil Havel, aby se tím nezkalily nově vznikající “brrratrrské vztahy” s německým státem…
Merrrrde…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
16. 2. 2024 00:03
Odpovědět  scipio

.. ano, činilo to bratru nějakých 700 milionů…

Lékořice
14. 2. 2024 08:23
Odpovědět  Zmatený

Docela by mě zajímalo, z jaké společnosti se skládá fronta diskutujících na Novinkách, Seznamu atp. Ve srovnání s Pokecem, PL, atd., jsou jich mračna.

,

Dag
14. 2. 2024 08:33
Odpovědět  Zmatený

Z novinek vyštipali každého,kdo nebyl proamerický. Mne tam zrušili účet za slušnou diskuzi a upozornění na ověřitelna fakta. Takže zůstaly jen prorežimni názory.Aspon víme,že nemáme svobodu slova…fakticky.

PřemekJ
14. 2. 2024 10:08
Odpovědět  Zmatený

Ba ne, už i na Novinkách, kam mi obnovili přístup, je dost komentářů vyjadřující slušnou mozaiku zobrazujíccí skutečnost.

Jiří
13. 2. 2024 15:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Charta 77 se ukazuje jako hlavní strůjce nešťastného roku 1989 pro Československo a dnes se část pohrobků snaží hasit 30ti letý požár.Evropa je rozdrbaná fajnová špína a Rusko pádí k lepším zítřkům a naše země je nadlouho zabetonovaná také v hnědé demokracii.

Albi
13. 2. 2024 16:16
Odpovědět  Jiří

Nevěřte na pověry = mainstreamové (dez)informace.

Ten chartisttický spolek s tím neměl nic společného, než své protestsoggy a hklavní úkol dostat guru “Vaška” na prezidentskou sesli, coby oběť – “trpitel” – bojovník za práva lidí, za svobodu, lásku a demokracii.

Už jen to, jak byl prosazován Západem podporovanou Chaertou před hadrákem a všude zván, veleben a jeho slova citována po hadráku (nepřipomíná situaci Zelenského?) by vám mělo napovědět, že nikdo, nikdo – ani z komunistucké věrchušky – neměl na ty procesy pražádný vliv, natož schopnost mu zabránit.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
13. 2. 2024 20:19
Odpovědět  Albi

O našem osudu rozhodli takoví jako Gorbačov a Jakovlev. Zradili všechno.

PřemekJ
14. 2. 2024 10:13
Odpovědět  Peter 008

Však i v RF je masově mají za zrádce. Ostatně, v RF se postupně vracejí dobré prvky z dob SSSR a ty špatné se nahrazují propojením Kremlu s lidem RF. To je i návrat toho, v co doufal JVS.

sergej
13. 2. 2024 17:24
Odpovědět  Jiří

institucionálním a průmyslovém rasizmu, přesně z podstaty právnických osob úžerů – korporátů.

Pepa
13. 2. 2024 21:27
Odpovědět  Jiří

Ch á t r a 77 ….se prochlastala a prožrala na Hrádečku, za prachy ze západu, až ke kabátové revoluci.
Zatím co my jsme budovali v akci Z kanalizace, vodovody, kulturní domy, samoobsluhy.
Které nám pak ukradli tzv. privatizací.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Burák
13. 2. 2024 22:35
Odpovědět  Pepa

Dodnes nechápu proč se z většiny samoobsluh stali servisy a kovodílny většinou uprostřed obytné zóny. Tyto objekty měli chladící boxy, rampy, zázemí pro personál ale hlavně oddělené sklady. Dnes se vrátilo na malých městech vše tam, kde to bylo možná za monarchie. Zboží je nevhodně skladováno a většinou Vietnamci svítí jednou zářivkou na celý krám, takže si nepřečtete ani datum spotřeby. Nechápu, že to nikdo nevidí. Studoval jsem potravinářství a to co vidím na malých městech je celkový úpadek. Myslel jsem v 90tych létech, že se to dnes posune dál ale nestalo se tak. Vrátili jsme se zpátky. A slavné supermarkety nejsou rovněž žádné terno. V honbě za ziskem je povoleno vše. Možná se jednou budou lidi ptát kde se vzalo tolik zhoubných nádorů i když už dnes to má každý na očích a nevadí mu to.

PřemekJ
14. 2. 2024 10:15
Odpovědět  Burák

Proto je lépe si vařit a péci z nezávadných surovin doma a nežrat průmyslově zpracované šmejdy.

Věra
15. 2. 2024 12:44
Odpovědět  Burák

Jak kde,protože u nás máme obchod plně funkční”má ho Vietnamec”,který je velmi ochotný,přátelský,nevadí mu zajít do obchodu v osm hodin večer,když to někdo potřebuje.Nemá-li žádané zboží,tak ho do druhéhodne sežene.Říkáme mu Pepa,protože to jeho jméno si nikdo nezapamatuje.Nejsou všichni stejní z tohoto národa,nepěstuje plodiny,jako někteří,stará se jen o to,aby vyhověl všem zákazníkům.

Pipa
15. 2. 2024 20:17
Odpovědět  Pepa

Napsal jste to krátce, ale naprosto pravdivě a výstižně!

PřemekJ
14. 2. 2024 10:11
Odpovědět  Jiří

No, já u dosud žijícíh chartistů vidím zajímavé zachování kritického myšlení a schopnost vycítit, že to, proti čemu vystoupili a to, v čem dnes žijí se navzájem podobá v míře netušené.

Aleš
13. 2. 2024 15:47
Ohodnotit příspěvek :
     

EU je už hnědá dlouho.

Pepa
13. 2. 2024 21:35
Odpovědět  Aleš

Už by mohla začít hnědnout ze zadního otvoru..
Myslím, že by se už konečně mohla pos..t.

zuzana
13. 2. 2024 16:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Putin: USA řídí CIA a další agentury, nikoliv zvolení představitelé

https://aktax.cz/putin-usa-ridi-cia-a-dalsi-agentury-nikoliv-zvoleni-predstavitele/

PřemekJ
14. 2. 2024 10:19
Odpovědět  zuzana

No nejen USA dosud řídí globální chazarská mafie, která je zastoupena ve zmíněných institucích významným způsobem. AktaX málokdy vyhmátnou podstatu, ale kráčí správným směrem.

Pavel
13. 2. 2024 16:54
Ohodnotit příspěvek :
     

že ukrajina hnědne to ví každý kdo to chce vědět kdo nechce tak bude tvrdit že je to výmysl https://forward.com/news/462916/nazi-collaborator-monuments-in-ukraine/ nebo viz naše demokratická česká televize ta nám bude tvrdit že to jsou kozáci https://t.me/casusbellilive/107767 ale každý má právo na své vidění světa https://postimg.cc/gallery/WF6gfPY jako ti hoši na fotkách

Pravdomluvny
13. 2. 2024 19:04
Ohodnotit příspěvek :
     

Banderonacistán,to je správný název toho uměle vytvořeného pseudostátu jménem Usranina 🤮

PřemekJ
14. 2. 2024 10:21
Odpovědět  Pravdomluvny

Ještě přesnější je Chazaristán, který se tam nacisti usilují oživit a jejich satanští bratři z globálu jim marně říkají, že už to projeli. Ano, globální Zlo má nahnáno s toho, že je dostihne osud, který chystali jiným.

13. 2. 2024 19:18
Ohodnotit příspěvek :
     

Páč se s Náckama nezatočilo pořádně,musíme to dodělat. 😀
https://www.youtube.com/watch?v=WX3IZU-9JtM

komoří Lang
13. 2. 2024 21:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Omlouvám se, že to nesouvisí, ale je dobrý článek na – prvnizpravy.
Titulek: Petr Sak: Stojím za Pavlem Novotným. Nikdy nepochopím, jak může někdo vyhledávat společnost, takové kreatury. Slušnej člověk určitě ne.
Ten článek by měli dát sem na pokec.

komoří Lang
14. 2. 2024 07:08
Odpovědět  scipio

Tak sem to také pochopil, ale pravdou je kdo se s tímto vředem už setkal nebo nadále kontaktuje. Kdyby takového “člověka” mělo ANO, tak už je dávno v kriminálu. Taky ironie.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pepa
13. 2. 2024 21:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Pozorně jsem si poslechl celý rozhovor a jen musím říci, že já osobně se domnívám, že byl moc měkej a mohl toho říci daleko více.

komoří Lang
13. 2. 2024 21:43
Odpovědět  Pepa

Tak to ste můj člověk Pepo, s tímhle názorem. Už nás přibývá.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
14. 2. 2024 09:23
Odpovědět  komoří Lang

Tak to oba vidíte stejně jako válku na Ukrajině – vybombardovat, rozmlátit, pozabíjet všechno a všechny – za měsíc hotovo!

Rozhovor – každému vynadat, urazit, vyhrožovat …..

Závěr? Putin – neschopný, měkký, nevidí to co my z gauče a neposlouchá naše dobře míněné rady.

komoří Lang
14. 2. 2024 12:12
Odpovědět  Albi

Vite Albi, kdo to byl major Gavrilov? Byl to velitel asi šestitisícove jednotky, která
od prvniho dne napadeni bránila citadelu v Brestu litevskem. A skoro měsíc tam vázala jednu německou divizi – Hitler zuřil. Když ho jako posledního přeživšího a těžce raněného Němci zajali, tak Guderian, ohromen tou statečnosti prohlásil,”kdyby takto bojoval každý německý vojak, dubudeme celý svět.” A vydal rozkaz- okamžitě do nemocnice a dustojnickou stravu. Stalin mu po válce udělil titul Hrdina Sov. svazu.
A dovolím si ještě zmínit seržanta Sirotinina (19let) Který se v prvních dnech války dobrovolně přihlásil, že bude jedním dělem krýt ústup jeho jednotky. Měl znehybnit první a poslední tank nebo vozidlo německé kolony a vrátit se ke své jednotce. A vysledek? Zničil 6 tanků a asi 6 vozidel a sebou vzal asi 20 nepřátel. Když Němci zjistili, že tohle způsobil jen jeden Rus, byli ohromeni a večer ho pohřbili se všemi vojenskými poctami.
A tyto a mnoho dalších hrdinů a činu hodné následování uchovává Ruský lid neustále v paměti. Rusko není silnější tím, že disponuje nejvyspělejší technikou, ale, že disponuje nejodhodlanejsimi vojáky na světě kteří, se chtějí podobat svým otcům.

komoří Lang
14. 2. 2024 12:21
Odpovědět  komoří Lang

A zato je moc obdivuju, ale to neznamená, že musím všechno pochlebovat co Putin dělá.
No a to vraždění a bombardování o kterém se zmiňujete, je mi stejně odporné, jako ten, který takové věci vkládá do úst jinému.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
14. 2. 2024 18:51
Odpovědět  komoří Lang

A co jste tím chtěl říci?
Dobře, asi jsem špatně pochopila, za to se omlouvám.
Ale mícháte hrušky s jablky.

Proč mi píšete srovnání slov – byť Putina – s osobním hrdinstvím ruských vojáků v situaci ve vámi popisovaných situacích?
Chápete aspoň to, že Putin je v naprosto jiné situaci, než my všichni tady a když chce stav obou zemí řešit s maximálním ohledem na civilisty – ukrajinské i ruské – pokud to jde diplomaticky, nemůže být tvrdý jen proto, aby Čechům udělal radost a chválili ho!

komoří Lang
14. 2. 2024 20:16
Odpovědět  Albi

Vždyť to tam Albi, píšu, že ikdyž si ruských vojáků vážím pro výše jmenované skutky a odhodlání, tak to ještě neznamená, že budu hodnotit ten rozhovor najedničku ikdyž bych mu jí rád dal. Prostě, ten fakt Albi, že nedovolil položit ostřejší dotaz, tak dal široký prostor mé fantazii a asi nejen mně. A domnívám se, že i ti padlí by čekali trochu víc, kdyby mohli mluvit,
proto sem je zmínil, kvůli kontrastu.
Každý týden si pustím nějaký dokument z druhé světové, tak trochu vím, jak komunikovali Stalin, Molotov, Chruščov.
Četl sem i paměti Hitlerova tlumočníka, kde popisuje rozhovor Hitlera s Molotovem. Doslova píše: byl to diplomatický střet dvou těžkých vah. Na jednáních s anglickým nebo francouzským premiérem si je vodil jak loutky.

Vlastně ani teď nevím jestli sem vaší otázku zodpověděl, ale líp už to neumim. 🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
15. 2. 2024 01:22
Odpovědět  Albi

Je marný, je to marný, je to marný. Když budeš zastávat názor, že Putin řekl přesně to, co říci chtěl, a že to řekl přesně jak to říci chtěl, protože to bylo jeho osobní poselství KoZe zaobalené do staniolu intervjů, čili brilantní diplomatický tah vpravdě světového významu (navíc, jak ted karta ukazuje, dlouho předpřipravené, aby zaznělo přesně v tu správnou chvíli, což se také i stalo), jen se zbytečně rozhádáš, bo právě toto – že se jednalo o diplomatický tah par excellence – mnohým, bohužel, uniká. (Zřejmě jejich představám o diplomatovi odpovídá banderský “diplomat” Andrij Jaroslavovyč Melnyk.) A když v dobré víře upozorníš na to, že šutry do intervjů se státníkem nepatří, budeš soutěživými pidourůměřiči považována za přemoudřelou a venkoncem povýšenou intelektuálku, protože uražené ego.
Tak třeba mě, lopatě, napsalo jedno takové uražené ego, toto: Víte jak se pozná velikost člověka? No, podle toho, jak se chová k malým lidem. S pozdravem Venkovan.”
A to napíše mě, zedníkovi profesí, drnohryzovi a potomkovi drnohryzů. Není to pos-rání? Nebo spíš k pláči. Stojíme na stejným břehu a štěkáme po sobě jak na jarmarku, protože ego. Pak se divíme opozici…

Albi
15. 2. 2024 11:06

Tak zlé to nebude.
S panem komořím jsme si to celkem vyjasnili – jako že oba si myslíme zhruba totéž. Problém je u mne, že nedokážu vysvětlit, jak a hlavně proč mě už ty hrdinné “štěky” – vyházejme je z vlády…, kdybych ho potkal na ulici, dostal by pěstí…. ať si dají pozor, mám doma dvě pistole… vč. měl/i udělat tohle a nemě/i tamto už tak vytáčí že se občas “strefím” do nepravého.
To je k první části.

Ke druhé: Kdyby byli všichni “lopatami” (i intelektuálská práce je potřebná, pokud přináší nějaké pozitivní výdledky, což tedy rozhodně není můj případ, i když “uitečná” lopata jsem nebyla), bylo by nám “hej“!

Ale ono to přijde, pokud se lidstvo nevyvraždí přičinlivě samo.
Protože až budeme hledat marně toho zedníka, instalatéra, pokrývače, sklenáře, opraváře pračky, plynového kotle, ledničky … a místo toho všude najdeme žvanící politology, psychology, sociology a jiné “logy” tak potom konečně všichni poznáme, že fungující topení uprostřed zimy žádné sociologické cancy nenahradí. .

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
17. 2. 2024 16:28
Odpovědět  Albi

Jo 🙂

Kelly
14. 2. 2024 07:06
Ohodnotit příspěvek :
     

tím cílem Západu, je likvidace nás Slovanů, a to naše vyvraždění musí začít likvidací Ruska, to na Západě každý chápe, a nehraje roli, jaký je v Rusku politický systém, že tomu ten český národ nahrává sám, to je totální idiotskost, je mi hanba za tento zbabělý český národ, co jiného k tomu říci.

Albi
14. 2. 2024 09:35
Odpovědět  Kelly

A za co se konkrétně stydíte třeba vy osobně?
I vy jste totiž částí toho zbabělého českého národa!

Myslíte, že takto se dívá na svůj národ Rus – Slovan, ke kterému se najednou tak hlásíme?

A že by cílem Západu byla zrovna likvidace “nás Slovanů”, tedy konkrétně Čechů, Moravanů, Slezanů (abych nikoho neurazila označením Čech)? To ani náhodou. Veškeré “hrdinství” (a mnozí to už tady na sebe i “práskli”), by byla emigrace!
Tak nekecejte o nás Slovanech, chudinkách, které chce kdekdo vyvraždit.

Nepřivlastňujme si ruské hrdinství. Nepatří nám ani jsme k němu ničím nepřispěli!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Frank1
14. 2. 2024 09:15
Ohodnotit příspěvek :
     

Usporadat manevry NATO 300 m od ruske hranice bylo uz moc i pro Rusy. Jejich reklamacim se zapad vysmival a Rusy stale urazel a ponizoval. Ted to dostane vse zpatky i s uroky! Cesko taky.

PřemekJ
14. 2. 2024 10:05
Ohodnotit příspěvek :
     

Asi tak. Jenže hnědo není pouze na území ovládaném kyjevským režimem, tedy fakticky Deep state USA a Chazarskou mafií. RF má totiž mandát pro denacifikaci v celé Evropě. Pochopitelně ne nějakými válečnými metodami, ale důslednou vyhledávací, obžalovávací a tribunální činností. A to, my, vědomí samozřejmě víme.

PENNYS
14. 2. 2024 18:05
Ohodnotit příspěvek :
     

MRTVÉ BUDOU ODVÁŽET NEJMÉNĚ 24 HODIN! Strašlivý masakr – raketový úder ruských ozbrojených sil na cvičiště ukrajinských ozbrojených sil14. února 2024Historie Války ArmyHlavníKomentářePolitika & Lid. právaSvět vivat Rossia GO GO

Honzas
14. 2. 2024 19:42
Ohodnotit příspěvek :
     

Stačí si dát dohromady pár čísel. V roce 1938 obsadili Pohraniční Československé republiky Němci Poláci, Maďaři a na východě nás napadli bojůvky banderovců. Stalin tleskal. Ještě v roce 1948 u nás umírali lidé rukou banderovců. Proti Hitlerovi a jeho fašistům jsme bojovali 6 let, proti banderovcům 10 let. Během této doby Němci vyvraždili 300 000 czechoslováků, Spojenců v Evropě padlo 380 000. Je to skoro stejně jako těch Padlých čechoslováků. Příslušníků sovětské armády a rumunů padlo na našem území 120 000. SS divize Nachtigal která potlačovala na Slovensku Slovenské národní povstání byla s největší části tvořena Ukrajinci. V Bělorusku bylo vypáleno vesnic jako jsou naše Lidice více jak je dnů v roce. Vše rukou německých nacistů. Jejich potomci Mají tu drzost bělorusy poučovat O demokracii. Germáni potlačovali vždycky Slovanské národy. Dnes si hrají na demokraty ale jsou to pořád Germáni. Židovský Holokaust má na svědomí 6 milionů lidí, slovanský který se nikde nezdůrazňuje má na svědomí 20 milionů lidí.

Honzas
14. 2. 2024 19:45
Odpovědět  Honzas

A ještě jedna poznámka: dovedete si představit že by Ukrajina s tím jejich židovským nacistickým skřetem vyhrála válku na Ruskem? Ten by nám tady v Evropě zavedl režim!!! Už dnes si poroučí co od nás chce, jako vítěz by tady nenechal kámen na kameni. Tak to opravdu radši Putina.

15. 2. 2024 01:30
Odpovědět  Honzas

Stalin tleskal?!

Honzas
16. 2. 2024 00:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Jak hnědne? Jak může něco hnědého hnědnout. Je to tam samý nácek A světe div se dokonce židi tam zhnědnou😄😄😄