blog

Francouzi prohráli volby

MUDr. Ivan David

Lidé se rozhodují podle informací, z nichž některé jsou nepravdivé, některé jsou dezinformace. Všichni jsme manipulováni a všichni manipulujeme. Zdatně nebo méně zdatně. Parlamentní volby ve Francii znovu potvrdily sílu mainstreamu. Stálé varování před důsledky vítězství “krajní pravice”, přineslo své ovoce. Nadnárodním korporacím, které reprezentuje prezident Macron vítězství “levice vůbec nevadí. Melanchonova levice je krajně populistická a skutečná pravice (globalisté) se může spolehnout, že “levic” neprosadí nic ze svých slibů. Marinne Le Pen a její Národní sdružení by narůstající krizi ve francouzské společnosti nevyřešila, ale mohla přispět k jejímu zmírnění. Na to dnes Francouzi mohou zapomenout.

sdílet na

91 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
8. 7. 2024 08:08
Odpovědět  josh-xy

Afrika 😀

stan
8. 7. 2024 11:40
Odpovědět  josh-xy

Francii, potažmo francouzům není rady ani pomoci.Doslova zdebilizované masy mladých , ale i straších voličů raději zvolí cokoliv jiného než Le Penovou. A to jen proto, že se spustila šílená hysterie, že její strana je ultrapravicová a tudíž fuj. Je to stejné jako u nás, pokud něco nejde podle plánu, tak se spustí méééédialní hnojomety a začne se vřískat o fašistech a podobnejch blábolech. Nejenom Francie, ale i celá Evropa je prostě nemocná. Morální mrzáci se dostali k moci lží, propagandou a vyhrožováním . A většinové části voličů jim to žerou………….jsem zvědav kam lze až klesnout, každopádně Evropu nečeká nic hezkého.

janle57
9. 7. 2024 11:09
Odpovědět  josh-xy

Mají to,co chtěli !! Zdejší pracující plebs i senioři ještě neklesli na pomyslné dno,muslimští čmoudi jim v brzké době ukážou,kdo skutečně vyhrál poslední volby.Skončí to tam občanskou válkou s tisíci
mrtvých a nikdo tomu už nebude moci zabránit.

Jaris
10. 7. 2024 11:22
Odpovědět  josh-xy

Sami certi! A ten bordel! Brrrrrrrrrrrrrrrrr… Francii je lepsi obloukem se vyhnout. Bude to jeste legrace s temi OH. To jste to frantici dopracovali!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Antonín Körber
8. 7. 2024 06:17
Ohodnotit příspěvek :
     

..i Ty jsi naletěla na ty vidly….ve skutečnosti už žádná levice ani pravice dávno neexistují a nic nebrání tomu,aby se levice s pravicí spojily,což je hrůza pro ty Makrónovce !!!,…no a zároveň i pro celou EU..je to to největší štěstí pro Francii co ji mohlo potkat v této době !!!..u nás také bylo naběhnuto .. ANO-SPD-KSČM a to přetrvává dodnes !!!…rozdělují jen darebáci..

Albi
8. 7. 2024 10:53
Odpovědět  Antonín Körber

Přesně tak, ta slova úplně ztratila obsah – význam. Resp. ho změnila.
Zlo se nazývá levicí, dobro pravicí, přitom dobro i zlo jsou v různém poměru namixovány v obou.
A “mozkoví lenoši” se nenamáhají hledat a vybírat. Proto jsme tam, kde jsme. Použít slovo je jednodušší a bezpracné.
Koukám, že devět (zatím) z patnácti to, co jste napsal nechápe. Nebo nechce? Neumí?

Monty
8. 7. 2024 06:20
Ohodnotit příspěvek :
     

Světová média informují …Svět je ohromen: Francouzi, kteří před týdnem volili v EU a ve svých národních volbách vpravo, pochodovali v konečném rozhodnutí tuto neděli doleva. Opoziční aliance složená z extrémních levičáků, komunistů, sociálních demokratů a zelených zachytila ​​drtivé favority z Rassemblement National (RN) a odsunula je na třetí místo. Levicový populista Jean-Luc Mélenchon se okamžitě přihlásil k vládě, zatímco úřadující premiér Gabriel Attal hodil ručník do ringu.

Jan
8. 7. 2024 06:32
Ohodnotit příspěvek :
     

“Volby”-strany-iluze……přeješ si být oběšen, sťat, utopen, upálen nebo zastřelen…? Můžeš si “svobodně a demokraticky vybrat”. A TO SE VYPLATÍ….

Pavel z Moravy.
8. 7. 2024 09:01
Odpovědět  Jan

Přesně tak. Iluze. Nedozráli k ničemu kvalitnějšímu, náš problém to není. Nemuseli by mít žádné strany, mohli by mít pouze slušné lidi v celém řízení státu, kdyby ovšem o slušné, čestné a chytré lidi měli zájem. Pokud ne, mají cestu danou.

Putinovec
8. 7. 2024 09:43
Odpovědět  Jan

Došlo k jednoduchému scénáři . Když je v supersystému – státu davu zřejmé , že je podváděný , tak se místo jednoho košer hošana dosadí jiný košer hošan .
A čeká se , zda to tupý dav spolkne či nespolkne .
Jde o hodně , když to dav nespolkne , tak hrozí plná ztráta řízení supersystému .
Já bych nesledoval tyto evropské tanečky v protektorátech . Důležitá mise je u Orbána , nového mluvčího Kissingera Globalistů. Tam se vytváří řízení procesů , které budou velice důležité , minimálně pro Evropu .

Albi
8. 7. 2024 10:57
Odpovědět  Putinovec

K většině hovoříte v cizí, dosud neznámé řeči.

Putinovec
8. 7. 2024 21:16
Odpovědět  Albi

Albi , nepodceňujte lidi . Lze to vidět pouhým selským rozumem , co se děje .

Standa
8. 7. 2024 06:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Mě naprosto stačí, že tento český,režimní meinstream to vítěztví oslavuje! Tím pádem vím, že je to pro rozumné lidi špatné. At žije vítěztví levice hýkají blahem politici. A přitom se chlubí tím , že jsou v ,,pravicových “stranách pětikolky. Pravicová strana Le Pen je náhle prý pulistická, ale my politici jsme pravicový a pro lidi( před volbami), ale nesnášíme populismus( viz popul) a jsme pro levici.
Šaškárna. Schýza!

sizok
8. 7. 2024 07:54
Ohodnotit příspěvek :
     

K tomu není co dodat. Chtějí chalifát, budou ho mít. Sbohem, Francie.
Kanada nakonec svůj úmysl navýšit počet obyvatel na 100 mil do konce století
dosáhne.

Joe Arp
8. 7. 2024 08:23
Odpovědět  sizok

Mají ho mít? Ovšem až na to, že se s nimi o to blaho budem donucováni dělit!

Pavel z Moravy.
8. 7. 2024 08:55
Odpovědět  Joe Arp

Budu trochu sobecký Joe. Tak já se ženou už asi ne, to bych tady musel být do stovky. A starý pajdající človíček v osmdesátce či starší v této společnosti bezcitných tvorů to tady za 10 roků nedá. Nebo si myslíš, že kolem těch nemohoucích staroušků budou v těch ústavech a jinde s láskou a péčí běhat za těch ” pár čmrdlíků” co ti ošetřovatelé dostanou? Jestli jsi ještě mladý, tak si tady užiješ, ale já se tomu raději vyhnu. Moje teta na vejminku pečovala o své staré rodiče až do jejich zhruba 94 let a nic za to nechtěla. Bylo to ještě v socíku. Byla strašlivě laskavý člověk i k cizím. Jak se říká, rozdala by se. Moje sestřenice teď pečuje o své staré rodiče, kteří mají hodně přes 90 let a nic za to nechce. Sama je nemocná. Myslíš, že ty generace dnešních mladých lidí budou stejné? Že jim je vlastní soucit? Možná pár procentům. Ale mám ten dojem, že být v této společnosti starý přes 80 let a nemohoucí, to je lépe zhebnout.

Kolemjdoucí
8. 7. 2024 09:39
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Bohužel je Váš názor velmi blízko realitě, i když žít se chce vždy, a o svůj život, o své žití, člověk instinktivně do poslední chvíle bojuje.
Nic pěkného nás, ostatní i potomstvo nečeká.

Slovan
8. 7. 2024 09:46
Odpovědět  Kolemjdoucí

S Pavlem se shoduji skoro ve všem, proto chci říci, že “jim” to říkáme, upozorňujeme, ale oni vidí jen ty svoje liberiální výdobytky pořád někde cestovat, utrácet, zkrátka jen úžívat. Vlastenectví, povinnosti jim moc neříkají.

Albi
8. 7. 2024 11:45
Odpovědět  Slovan

Pavle – a teď bez vytáček – co jsme pro to udělali MY? Ty konkrétně, Pavel z Moravy, my ostatní?

Připomenu ti – před časem Pavel psal něco ve smslu, jak ho kdosi vytočil nějakým mainstreamovým názorem a když mu ho Pavel vyvracel, snad se naštval, nebo něco tak – ale:
tys tomu “virtuálně” nadšeně zatleskal a ještě podotkl cosi ve smyslu “to je dobře, jen ho příště zas pořádně naštvi“.

Takhle si přestavujete, že se “spojíme” a že se podaří změnit systém???
Pokud ne, tak proč něco takového praktikujete. proč to těm dotyčným “odpůrcům” nevysvětlit pomocí konkrétních protiargumentů – ale taky nečekat, že hned, okamžitě změní názor, který do sebe “nasávají” 30let!

Soustavným “naštváváním” je opravdu nepřesvědčíte.
Skoro se mi začíná zdát, že tu nenávist a opovržení k jinému si obě strany “konfliktu” pěstují. Proč? Proč třeba ty – za jiné se mluvit nedá. Něco jiného píšeš, něco jiného !nejspíš) děláš.

Pavel z Moravy.
8. 7. 2024 13:31
Odpovědět  Albi

Nevím nic o nějakém vytočení na které bych tak reagoval. Ale budiž, třeba jsem zapomněl i když se mi to nezdá.

Albi
8. 7. 2024 15:23
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Tak reagoval na tvé sdělení Pavel – Slovan.

Že tě někdo naštval mainstreamovými “důkazy” – nejspíš o Rusku nebo Fialově vládě, to chápu, žes třeba použil v té chvíli ostřejší slova taky, ale místo aby ti “druhý” Pavel napsal nějaká uklidňující slova, ještě ti doporučí “přitvrdit” a druhou stranu provokovat a tím jí potvrzovat, že s “dezoláty” neradno nejen kamarádit, ale raději ani nemluvit a tedy žádný div potom, že dosažený výsleek bude – vláda má pravdu, bez ní by bylo mnohem hůř a proto ji budou volit i příště.

Pak se holt můžeme jen divit.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
8. 7. 2024 18:31
Odpovědět  Albi

Opravdu nejsem v obraze, nevím o čem to mělo být. Už kdysi dávno jsi napsala, že jsem se proti něčemu vymezil a já přitom o tom dotyčném .nebo co to bylo vůbec nemluvil. Musela bys to konkretizovat. Měj se.

Albi
8. 7. 2024 11:22
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Správně Pavle – sizok na začátku vlákna psal o chalífátu!

Tak ať si to ti dnešní mladší, mladí i dnes čerstvě narozená mimina vyžerou. Co si sem navezli, to budou mít. MY jsme z obliga. ONI měli NĚCO udělat – nejspíš ta mimina?

Proč tak provokuješ? Nikdo ze situace, ve které se naše republika nachází přece neobviňuje konkrétně tebe! Promiň, fakt ti nerozumím.

Pavel z Moravy.
8. 7. 2024 13:11
Odpovědět  Albi

Sakra Albi, já mluvím o miminech či malých 10 letých a podobného věku dětech? Já mluvím sakra o jejich rodičích, kteří jsou zodpovědní za jejich výchovu, o těch třicátnících a čtyřicátnících, kteří by již do prd.ele měli být již zralí. Nebo ty snad jim ještě řídíš život a vodíš je za ručičku? Spousta z nich je již ve 13 či 14 letech zralá na soulož a v 35 letech nejsou zralí na výchovu dětí a nechápou co se ve společnosti děje ? To snad ani nemůžeš myslet vážně. Mnoho z našich generací se o sebe muselo již postarat od svých 18 roků, v 18, 5 jsme již většinou vykonávali ZVS a dostávali záhul a učili se plavat v životě. Nezlob se, já nerozumím tobě, myslíš si, že nějakou přespřílišnou péčí již dávno dospělých jedinců jim nějak pomáháš. Pomáháš jedině k tomu, že nemusí myslet. Ale každý máme svůj přístup, ale ten tvůj přinesl právě to, co zde nyní je. Ze strany těch mladých absolutní nezájem o celek jako o společnost. Ale jsi starší, máš na věci svůj pohled, já zase svůj. Kvůli jinému názoru nemám ve zvyku někoho nenávidět

Albi
8. 7. 2024 15:47
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Ti rodiče byli před 35 léty mladí asi tak jako ti dnešní. A kdo z nich byl tehdy a ve svém věku významným politickým činitelem?
A o jaké přespílišné péči vlastně píšeš?

Podle tvých slov převážná většina mladých nepracuje a nechává se živit rodiči. To, že mnozí žijí pořád doma “v mama-hotelu” – to je jejich vina? Viděl jsi někdy čísla, kolik stojí koupit si byt? Deset milionů domek – žádná suma, byt 2+1 za metr čtvrereční! 40 – 50tisíc! , nájemné kolem 10 tis./měs, někde možná i víc.

A ti 25-30 let – kolik vydělávají? Nejsou všichni ajťáci, poradci ministrů, zaměstnanci neziskovek, nebo potomky miliardářů, aby jim papínek koupiil ne-li přímo dům -rezidenci, tedy alespoň luxusní byt.
Otázka je – dosáhnou s takovým platem na hypotéku? A stačí ji splatit, když vláda stále zhoršuje podmínky a hrozí riziko, že budou platit hypodéku do důchodu a o dům/byt nakonec stejně přijdou?
Ale to všechno si způsobili sami, samozžřejmě. Minulé generace nemohou za nic, všchno zlé způsobila ta dnešní mladá. O to přece jde!!!
O pokrytectví nás starých!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
8. 7. 2024 18:47
Odpovědět  Albi

Kde jsem řekl, že převážná většina mladých nepracuje? Nezlob se, ale nevymýšlej si. Já pouze říkám, že oni musí zapojit mozkovnu, oni sami musí chtít svoje postavení změnit a oni sami musí bojovat. Ve 35 či 40 letech už musí být natolik zralí, aby věděli co chtějí. Nikdo jiný jim nepomůže. A za tím si stojím. Musí vědět v čem chtějí žít, jak říká Hampl, ta společnost musí mít vizi. A staroši, kteří jsou již mimo produktivní věk již do toho nemají žádnou možnost zasáhnout. Je úplně zbytečné se o tomto dohadovat, na nás starých, kteří jim ještě nedávno ujídali chlebíčky už fakt nezáleží. Ale abych byl spravedlivý, nemysleli si to s tím chlebíčkem všichni mladí. Ale za našich mladých let my bychom na to, že nám staří něco ujídají ani nepomysleli.

Slovan
8. 7. 2024 20:31
Odpovědět  Albi

Ježišimarjá, to tu snad úplně nikdo netvrdí. Já sám jsem tuna napsal, že ta Západní propagandfa začala min. od r.68!! Popisuji tu svoje životní příběhy z mládí, jak jsem byl ovlivněn záp. propagandou. A proto jsme MY byli snadnou kořistí majdanu v 89 a závalem zboží a vidinou cestování po celem světě. KDE NAŠE GENERACE CCA OD 55 DO 89 MĚLA NĚJAKÉ INFORMACE ZE SVĚTOVÉHO DĚNÍ? Dnešní generace má snad větší možnosti se dopídit nějakých informacích. Zbožího všude plná prdel!! Auta o kterých se nám tenkrát ani nezdálo, ale díky tomuto kapitalistickýmu pozlátku, zapoměli, že jim berou život. JÁ a Pavel neříkáme nic jiného, že by mladí měli trochu opustit od svého sobectví vůči ZEMI ve které žijí a měli by se zajímat o dění ve své domovině a AŽ pak přemýšlet kam poletí na dovolenou. CO JE KURWA NA TOM K NEPOCHOPENÍ.

Albi
8. 7. 2024 11:12
Odpovědět  sizok

Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá” – nás do ní shodí istalmisté, kteří sem budou dříve či později odsunuti, protože co se povedlo v zemích západních, povede se i ve východních. A že v západních mají lepší život, proto na východ nechtějí? Ve východních si ho prosadí taky tím si můžete být na 100% jistý!

Tak díky za tak krásné přání – jistě jste ho myslel upřímně. :-(.

Pavel z Moravy.
8. 7. 2024 13:20
Odpovědět  Albi

A co řekl Sizok špatně, prosím tě? Řekl jaká je realita tady na západě, tedy i u nás, vždyť tam většina chce přece patřit, na ten západ. No tak to tady časem bude potom při morální vyzrálosti populace podobné jako v té Francie. To přece dává logiku. Jak si zdejší generace stelou, tak si ulehnou. A už se budu opakovat jako starý vůl, před námi staroušky už žádná budoucnost není, ta je před jinými, ti musí mít zájem s tím něco dělat. A že v tom jedou i naše děti, které třeba myslí jinak, no tak mají smůlu. Ti zralí musí bojovat i za ty nezralé, ale pokud se jim nechce, ježuch jim nepomůže. Mlýnek uzavřen.

Albi
8. 7. 2024 16:25
Odpovědět  Pavel z Moravy.

“Chtějí chalifát, budou ho mít.” To napsal. A já: “ldo jinému jámu kopá….”. To znamená – neměl by být tak spokojený, že to odnesl někdo jiný než my. Ten “jiný” to taky neudělal dobrovolnbě a ze své vůle. Dokonce ani Merkelová není tak absolutně vinna, klidně mě začněte ukamenovávat vašimi “argumenty”!

Jo – a zas za to mohou dnešní mladí!
Prosím, mohl bys mi napsat, proč naši rodiče/prarodiče nezabránili 2. světové??? Taky byli tak nevyzrálí a duševně vyprázdněni? Líní a rozmazlení? Blbí??? Ale nepiš ani slovo o Benešovi, o českých kolaborantech a českých zrádcích!
Piš, jak mnohli tenkrát začátek války ovlivnit lidi jako dnes my – dělníci, zemědělci, prodavačky, kuchři, uklízečky, učitelé, hudebníci, herci zdravotníci, železničáři, sportovci, Sokolové …..

Já ti to povím – vůbec nic – NIC, protože to válečné rozhodnutí šla mimo ně!
Jako dnes válka na Ukrajině, jako muslimové v Evropě! Ani dnes my, ani tenkrát oni nemáme jak do světového dění jak zasáhnout.
Jen ta dnešní mládež si všechno zavinila sama a proto si to podle tebe taky právem odnese.

sizok
8. 7. 2024 17:18
Odpovědět  Albi

Ty jsi, Albi, typický příklad dnešní generace. Co je bílé, je černé a naopak.
Stále nechápeš, že lidé se chovají jako stádo. Předválečné Německo, poválečné Československo, atd. Nakrm ho lží, ono ji přežvýká
a je z ní pravda.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
8. 7. 2024 18:09
Odpovědět  sizok

Především mám dojem, že vidím naopak všechno černě, jen nepatrnou bílou tečku hóódně daleko – v čase i prostoru.
A chovají-li se lidi jako stádu, žádný div, lidstvo je “stádní typ”, jinak by nepřežilo. To za prvé.

Za druhé – co jsme my- “hrdí alternativci” – tzv. dezoláti?
Přece taky stádo, jen patřící jinému “bačovi”, ale stejně pitomé, protože rozhádané, neschopné aspoň na chvíli zapomenout na osobní antipatie a v zájmu většiny se spojit a prosadit to, co by nám oběma prospělo.

Jeden obdivuje Rusko, druhý Ameriku a oba na republiku zvysoka kašlou, protože s nikým z druhého stáda stejný kus louky spásat nebudou.

Pavel z Moravy.
8. 7. 2024 18:56
Odpovědět  Albi

Proč tady argumentuješ s Benešem. Nedávno jsme tady toto téma probírali důkladně a pokud vím tak jsem se s tebou shodoval na rozdíl třeba od jiných. Já neustupuji ze svého názoru pokud mu věřím. Pokud mne někdo přesvědčí, že je špatný, mohu ho přehodnotit. Ale s proudem kvůli oblibě nikdy nepojedu, pokud nesouhlasím.

sizok
8. 7. 2024 19:45
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Jenom mrtvé ryby plují po proudu.

sizok
8. 7. 2024 19:57
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Pavle, ty umíš polsky dobře?

Pavel z Moravy.
9. 7. 2024 09:36
Odpovědět  sizok

Ne, jen tak zběžně. V osmdesátkách jsme dost koukali na polské programy v telce, takže člověk něco trochu pochytil. Měj se.

Frank1 -
8. 7. 2024 08:34
Ohodnotit příspěvek :
     

Radujici se pitomci si mysli, ze se neco zlepsi.

Frank1 -
8. 7. 2024 08:51
Ohodnotit příspěvek :
     

Jak znicit blahobyt zapadu a udelat z neho dnesni Burkinu Faso. (Ta ma ovsem suroviny, ktere ted zacne prodavat za trzni ceny, ne za 2 % trzni ceny).

Zaplavit zeme muslimy.
Odriznout je od energii a surovin. Vypnout atomove elektrarny, protlacit drahe vrtule a panely, neschopne zajistit vykon, kdy je potreba.
Zlikvidovat farmare. Vytlouci drubez a dobytek na zaklade nemoci, ktere jim naockuji, nebo budou tvrdit na zaklade zfalsovanych testu, ze jsou nemocne nakazlivou nemoci a musi byt zlikvidovane. Budou nicit farmy a zdrava zvirata.
Promenit urodnou pudu v uhor. Subvencovat zaseti plevele namisto plodin jako v Anglii.
Vyvolat valecny konflikt, do nehoz musi vsichni prispivat k vitezstvi sionistu. I duchodci.
Zaplavit vlady zenskymi bez rodin a buzeranty, kteri jsou jen poslusni k plneni ukolu, ktere jim globaliste narizuji. Jinak nicemu nerozumneji a jsou to pouhe loutky.
Znicit skolstvi a jeho kvalitu prostrednictvim inkluze a LGBT.
Znicit tradicni rodinu a nahradit ji bezdetnymi vztahy.

Doplnte si co jsem zapmnel.

Pavel z Moravy.
8. 7. 2024 10:23
Odpovědět  Frank1 -

Franku, jak ale toto poselství chcete duševně vyprázdněným generacím předat? Vím, že máte již svoje roky, takže jste skutečně již člověk co něco prožil a ví. Ale kolik je zde starších lidí v této zemi, kteří jsou ochotni těm mladým toto osvětlit. Mnoho z nich místo výuky těmto zlatíčkům nadbíhá a říká jim do ouška co ti mladí chtějí slyšet. Převedeno do lidštiny, jen mazlíčku odrbávej druhé ať máš spoustu majetku, že je to na úkor druhých, se.r na to, ti by to dělali také apod. A co z tohoto materiálu chcete vychovat. Opět pouze sobce. Ale asi člověka nezměníme. Mějte se a držte se. To mi vždy říkala jedna o téměř 30 roků starší známá, které jsem donášel náš časopis Hraničář. Neuvěřitelná žena.

Frank1 -
8. 7. 2024 13:42
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Stari lide vetsinou nevedi a nechapou co se deje. Ani nemaji proto co sdelovat. Maji jine starosti, existencni, zdravotni…
Ve snu by mne nenapadlo, nekomu z toho neco predavat, ci nekoho prevychovavat. Kdyz ani moje rodina mi neverila a nechala se opichat? Jsem u nich podivin a lehkoverka, verici konspiracim, pane! V me rodine se nebavim o dvou vecech: O politice a ockovani.
Kdyz vsude vladne mainstream, nemate sanci nekomu neco predavat! Krome alternativy jako tady. Ale tady je to zbytecne, tady ctenari jsou uz vice mene konceptualne gramotni. Jen si tady notujeme a sdelujeme si novinky.

Pavel z Moravy.
8. 7. 2024 14:52
Odpovědět  Frank1 -

Nu vidíte, když jsem to zde zmiňoval, že staří lidé toho moc nevědí o tom co se děje a doporučoval jsem alternativcům, že je potřeba pořádat setkání se starými lidmi, alespoň těm, kteří budou mít zájem si něco vyslechnout, neboť většinou nemají internet, moc jsem pochopen nebyl. Ale díky za upřímnost.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovák
8. 7. 2024 09:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak často si spomínam na slová Alaina Delona na konci jeho života…Nu, žabožrúti majú čo nechceli, lebo 90% z nich stále spí…A uspávajú ich teraz aj mohamedáni…

Burák
8. 7. 2024 09:57
Ohodnotit příspěvek :
     

Ono to je všude stejné. Neinformovaní musí za každou cenu volit. A čím větší vzdělání, tím je to horší. Znám ve svém okolí pár voličů Stan a jejich myšlení stojí opravdu za to. Jsem rád, že se s nimi vidím párkrát za rok, protože na tak nevzdělané lidi nemám už nervy. Možná jsou mistři ve svém oboru, kupříkladu projektování domů ale jinak jsou totálně nepoužitelní ve všem. Nemají komplexní znalosti a neumí srovnávat ani s historií. Základem je lenost. Nezajímají se o dění kolem nich a ani si neumí získat informace. Kdyby jste ale věděli jak fungují vyhledávače, mnohé to pak vysvětluje. Pokud máte doma spárované vše, tak potěš koště, protože jste zacílení nejen reklamou ale i informacemi. Na mě to také občas počítač zkouší. I na mobilu mi občas vyskočí ty správné informace hlavního proudu aniž bych cokoliv mačkal. Vše mám zakázané ale i tak se občas snaží přivést mě zpátky do stáda. A mnoho lidí se prostě nechá vést. Je to pohodlnější.

Pavel z Moravy.
8. 7. 2024 10:26
Odpovědět  Burák

Nu Buráku, Epikuros, filosof z doby rozpadu říše Římské pravil – Musíš li žít v davu, stáhni se do sebe.

katango
8. 7. 2024 11:22
Odpovědět  Burák

Podle mne není vzdělanost totéž, co absolvování vysoké školy. Ke vzdělanosti patří i rozhled, vědomosti i z oborů a okruhů, co člověk nestudoval. Přírodovědných i společenských.

Joe Arp
8. 7. 2024 22:45
Odpovědět  katango

No a co sociální inteligence, většinou vrozená, žádným vzděláním nenahraditelná pí. Dr. či čo? Víte to vaše “vzdělání” je k h…, když v tom kadlubu už nic jiného není!

katango
9. 7. 2024 10:45
Odpovědět  Joe Arp

Ale ano, to nerozporuji. Ostatně lékař sociální inteligenci mít musí. Že jí má semtam někdo málo, ano, to se stane.

Opakovaně tady i jinde uvádím výrok jednoho českého lékaře z minulých dob. “Pokud lékař umí jen medicínu, pak neumí ani tu medicínu.” To by vám na vaše osobní výpady mělo odpovědět.

Jakožto psychiatr, potažmo jednu dobu dětský psychiatr, jsem se musela orientovat ve spoustě věcí. Ježto mě toho hodně zajímá a ráda jsem se něčemu přiučila, nebyl to pro mne problém. Debatovala jsem s mladejma o fotbale, hokeji, o role-playing-games, muzice, módě, o knihách a literatuře, s dospělejma taky o zahrádkaření, šití, vaření apod. Teda jako mimo věcí, na který se defaultně ptáme. Čemu jsem nerozuměla, na to jsem se zeptala. Oni lidi jsou fakt rádi, když vám můžou něco vysvětlit.

Ráda bych věděla, kde se bere váš pohrdavej postoj. Nebo radši ne.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
8. 7. 2024 12:10
Odpovědět  Burák

Nemají komplexní znalosti a neumí srovnávat ani s historií.
Kde je měli získat, kde se to naučit? Škola učí “moderně” a podle úplně jiných plánů, rodiče = “střední generace” musí pracovat “od nevidím do nevudím”, jednodušší z inteligentů dodají i jednoduchá řešení – učte děti doma sami.
To se pak to stádo vede moc dobře a dá se do něho zahnat kdokoloiv A všml jste si, že za všechno je dnes obviňována tzv. střední třída?

Pro ni platí:
Pracujte, nejlépe do 70+, starejte se o děti, přispívejte finančnčně rodičům, příp. se o ně starejte – je-li nutné i celodenně – šetřete si na důchod. .
A do toho poslouchejte a čtěte jak jste líní, pohodlní, neochotní se starat o rodiče, nebo dokonce i prarodiče, jak se ve všem spoléháte na stát.
To se pak v tom stádu octnete ani nevíte jak.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
8. 7. 2024 13:42
Odpovědět  Albi

Mohou se duchovně vzdělávat sami. Nemusí se spoléhat na nikoho jiného. Naše generace to ve většině dělala stejně. Nebyla přímo studovaná, ale získávala znalosti samostudiem a také vychovávala děti. Ale možná neupřednostňovala vycestovat třikrát za rok na dovolenou, ale věnovala se více sobě a svým dětem. Samozřejmě jak kdo.

Albi
8. 7. 2024 18:13
Odpovědět  Pavel z Moravy.

To sice mohou, ale kde na to vzít hlavně čas?

Pavel z Moravy.
8. 7. 2024 19:01
Odpovědět  Albi

A kde jsme na to brali čas my?

katango
9. 7. 2024 10:47
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Nebyly smartfouny a počítače a místo pobytu na sociálních sítích jsme se družili ve všech smyslech toho slova.

8. 7. 2024 19:32
Odpovědět  Albi

To není o čase, ale o lenosti

Standa
8. 7. 2024 18:42
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Samo studiem čeho ? Zcenurovaného čeho?

Pavel z Moravy.
9. 7. 2024 09:47
Odpovědět  Standa

To myslíš, že za socialismu nevycházely knihy a časopisy? Vycházely knihy jakékoliv, beletrie, cestopisy, odborné knihy a časopisy, mohl jsi se stát třeba i elektro specialistou kdybys měl zájem. Literatura k tomu byla. Byly různé kurzy, večerní školy při zaměstnání, moji 2 kamarádi si udělali maturitu na průmce při zaměstnání a zaměstnavatel jim hradil určité studijní volno.

katango
9. 7. 2024 10:48
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Potvrzuji.

Slovan
8. 7. 2024 20:56
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Pavle to je individuální. Někdo preferuje tohle a jiný toto. Ale KDO bude určovat, že TOTO je správné pro všechny ostatní , KDO?!!
Rád se někam podívám, ale není to pro mě prioritní. Naši mladí? Z 52 týdnů v roce a cca 50+ víkendů v roce jsou doma 🤣 možná méně než 15x. Věčně v (_!_)

Frank1 -
10. 7. 2024 08:58
Odpovědět  Burák

Cetl jsem. Je to uprimna zpoved vyborneho herce pred koncem zivota, ktery tim vyjadrenim prokazal, ze je i dobre informovan. Nechtel by uz podruhe zit v tomto svete, ktery ovladaji sioniste.

Frank
8. 7. 2024 10:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Frantíci byli vždy kokoti a kokoty zůstanou. Ale muslimové je už dají do latě a to velice brzy.

Albi
8. 7. 2024 12:14
Odpovědět  Frank

Nás taky a taky možná brzy. Ke spokojenosti není důvod. Za vodou nejsme ani náhodou.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
8. 7. 2024 12:05
Ohodnotit příspěvek :
     

Globalisté nejsou “skutečná pravice”, Globalisté jsou de-facto bolševici, nad-národní komunisté, pokračování “Internacionály” jinými prostředky…
Skutečná Pravice od slova Právo jsou vždy Národní… (better far right than far wrong…)

πα½

Boomer
8. 7. 2024 12:55
Odpovědět  P.A.Semi

..jo, to máte 100% pravdu, a já teď budu s pobavením přihlížet, jak to zdejší pohrobci socialismu nestráví a budou na vás flusat jako lamy nakažené Aphtae epizooticae.

Tak, soudruzi bolševici utajení i zjevní, a teď na můj povel: Kupředu levá, zpátky ni krok!
Si to večer přečtu…

Albi
8. 7. 2024 16:56
Odpovědět  Boomer

Než se začnete bavit, zjistěte si nejdřív, co který termín znameniá.
Abyste se nebavil sice blízko vpravo, zato totálně špatně.

JoFa
8. 7. 2024 17:44
Odpovědět  Albi

Tentokrát ste sa sekla, myslím že to chápu obaja. Ak si vezmete motto globalistov, že “Nebude nic vlastnit a budete šťastni.” tak sa obzrite do socializmu, to je presne to čo nám socializmus dal, vládla komunistická elita vyberaná a podporovaná STB a my sme mali síce nutné, ale nic moc, ale spokojnost…Ona ta myšlenka nie je zlá, ale to kto vám vládne je problém a akým spôsobom si tú moc upevńuje.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
8. 7. 2024 18:40
Odpovědět  JoFa

Zdá se, že znáte jen slogany a některé zevšeobecněné výroky.

Pokud se týká těch komunistů a bolševiků – už to tu píšu asi po páté (a zbytečně!) – bolševismus je ruská duše (povaha), chápající, že každý chce žít, přežít a to je možné jen spoluprací – že je proto nutné na velkých věcech pracovat společně a ne si vzájemně škodit.
(Z čehož vyplývá, že my se ani omylem nemlžeme nazývat “bolševiky” – spíš do jisté míry celkem neškodnou odrůdou predátorů KoZa. Slováky si netroufám někam zařadit.)

Komunismus je politická organizace a bolševici nejsou žádná “frakce – část členů s trochu odlišnými odlišnými názory, kteří mohou, ale nemusejí bolševiky být.
Nepochopení rozdílů mezi těmiismy je možná dáno tím, že existuje současně ještě jeden termín – trockismus – pro mnoho “alternativců” zdá se, neznámý. Možná tedy proto ho nahradili bolševismem.

A to všechno bohužel o poučenosti mnoha “alternativců” moc lichotivého nevypovídá.

JoFa
8. 7. 2024 18:50
Odpovědět  Albi

Problém je, ak si bolševizmus osvojí len určitá skupina ľudí a to sú práve globalisti, ktorí túto vašu definíciu prebrali a teda len v úzkom kruhu skupiny vyvolených- tu sa teda nezhodneme.
V podstate ste to popísala vo svojom komentári citujem: “(Z čehož vyplývá, že my se ani omylem nemlžeme nazývat “bolševiky” – spíš do jisté míry celkem neškodnou odrůdou predátorů KoZa.”
Vy sa na tú definíciu dívate z pohĺadu spoločnosti, ale pozrite sa na ňu z pohladu “vyvolených”.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
8. 7. 2024 22:37
Odpovědět  JoFa

Opět špatně. Nepochopil jste.

Ten bolševismus si nelze jen tak “osvojit” (ukrást jako myšlenku, politický nápad) a kdykoliv ho opět odhodit – to je zřejmě výsledek mnohatisíciletých let vývinu a výchovy, pravděpodobně ovlivněné drsností přírody a velkými vzdálenosti od jiných lidských obydlí, kdy skutečně bylo životně nutné, aby si lidé nezištně pomáhali.
Tedy ho mají t.zv. ” v krvi” – dnes bychom asi mohli říci “zakódovaný v genech”.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
11. 7. 2024 01:59
Odpovědět  Albi

Ne… Bolševismus je Pýcha a Lež – “my vládnem jménem většiny”, i když jsou vlastně v menšině…
Ostatně v Rusku na začátku bylo mezi těmi “Bolševiky” velmi málo Rusů, většina byla Židovská… To se pak spravilo až se Stalinem, proto ho tak dodnes nenávidí…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
8. 7. 2024 18:45
Odpovědět  JoFa

No coment! Na hloupé keci nemá smysl odpovídat!

JoFa
8. 7. 2024 19:03
Odpovědět  Standa

Vôbec nie sú hloupé, naopak sú dôležité pre pochopenie súvislostí !

8. 7. 2024 19:57
Odpovědět  JoFa

Ty by si nepochopil súvislosti ani keby ťa fackovali

JoFa
8. 7. 2024 20:02

Páči sa mi, že ste začali používať slovenčinu, možno sa raz zas vytvorí Česko-Slovensko.

Pavel z Moravy.
8. 7. 2024 19:06
Odpovědět  JoFa

Kolko rokov si mal, keď prišiel prevrat, že si takí múdrý?

JoFa
8. 7. 2024 19:11
Odpovědět  Pavel z Moravy.

To je osobné a definuje ma to-na také neodpovedám, mám rád svoje súkromie. Dobrá slovenčina.!

Joe Arp
9. 7. 2024 18:20
Odpovědět  JoFa

Jasně ani věk neprozrazuj, u vás na direkci by to považovali za “proval”, ty jsi blbej jak nůše bláta.

8. 7. 2024 20:03
Odpovědět  Pavel z Moravy.

To si ještě hrál v uhláku na horníka a říkal hownu papů, ale nemůže to přiznat, bo už takhle je s těmi svými zasvěcenými kecy o věcech, o kterých nemá ánunk, pro srandu

JoFa
8. 7. 2024 20:10

Jseš pašák, Emane! Lépe bych to neřek.

Joe Arp
8. 7. 2024 21:54
Odpovědět  JoFa

Vidím , že přišel čas, říct ti co nikdo neřekl BĚŽ DO PRDELE.

katango
9. 7. 2024 10:49
Odpovědět  Joe Arp

Ale áno, povedal. Ja som viacráz napísala, nech ide do riti.

Joe Arp
9. 7. 2024 18:22
Odpovědět  katango

Tak pardon, přesouvám se na druhé místo, pokud už nikdo nepřijde.

Boomer
8. 7. 2024 22:53
Odpovědět  JoFa

..poslyšte, JoFa, vy jste masochista! Takhle tratit čas s debily…

Joe Arp
9. 7. 2024 18:23
Odpovědět  Boomer

A že jsi tu furt Suchoprde? Potomek Telete z Teleké a toto!

Slovan
9. 7. 2024 18:42
Odpovědět  Joe Arp

To je jak ta práskčská tlustá (_!_) holynova na PP. Ten tam taky nebyl. Je to dost že jsi otevřel oči. 🤣🤣🤣

Joe Arp
9. 7. 2024 20:13
Odpovědět  Slovan

Ale Pavle no tak, jaký otevření očí teď, se Suchoprdem jsme měli potyčky už před léty na PP, už tam byl velmi, ale velmi moudrá, opatrná sova!

Slovan
9. 7. 2024 20:41
Odpovědět  Joe Arp

Je tu potom něco co mi uteklo? Nemůžu být fšude.

8. 7. 2024 19:53
Odpovědět  Boomer

Nebo se tomu vašemu jalovému slámomlácení, pramenícího z ostudně hluboké neznalosti pojmů, budou srdečně chechtat, Jako například právě ted já:
https://www.youtube.com/shorts/rxcWDvuDzcc
Samospasitelné… čo to tárám… neviditelné ruce trhu nazdar!

8. 7. 2024 19:39
Odpovědět  P.A.Semi

Takže pravice vznikla od slova právo? To myslíš vážně? Ale jinak žvaníš, při své absolutní neznalosti pojmů, fantasticky.

Administrátor
P.A.Semi
11. 7. 2024 02:08

(Neznalosti, to jistě… Projekce…)

Jistě že Pravice je od Právo, nebo Právo od Pravého od Pravice… To není náhoda… Levice je levárna… to také není náhoda…

A ovšem dnes v Evropě “Pravice” zastává především konzervativní morálku a vlastenectví, zatímco dnešní “Levice” uctívá perverze a leze globalistům do řití, zřejmě dobře koupená investice…

Každému podle jeho Zásluh je “Právo”, zatímco Každému podle jeho Potřeb je Zvůle… A zejména v době Migrantů to bude zřejmé – my tu máme domovské Právo, tady je to naše a tam u nich jejich, kdežto z hlediska “Levice”, oni mají “potřebu” sebrat nám naši zemi, a vskutku ještě “každému podle jeho potřeb” ?

πα½

Spam PepeAlex
8. 7. 2024 21:01
Ohodnotit příspěvek :
     

Jednou v Evropě budeme muset vybojovat svoje národní práva

cool
8. 7. 2024 22:29
Odpovědět  Spam PepeAlex

To bys musel zrušit inkluzky “formantů.