blogvideo

PREMIÉRA:Netečkované příběhy.

Je to teprve rok a půl od doby, kdy platila nařízení typu zákaz zpěvu či “bez tečky žádná hospoda nebo divadlo”. Když opadla vlna hysterie, mnozí by byli rádi, aby se rychle zapomnělo na to, co se dělo ve společnosti v letech 2020 až 2022. Aby se nemluvilo o výpovědích z práce kvůli nenasazené roušce, policejních zásazích proti zdravým lidem, kteří chtěli jen jít na koncert, o pronásledování kvůli zdravotním rozhodnutím. Ale lidé, kteří toto zažívali, žijí mezi námi. Jejich příběhy odvahy, odporu proti nesmyslným příkazům či “jen” prostého postavení se za sebe samého jsme zaznamenali a prostřednictví dokumentu je sdílíme. Sdílení skutečných lidských příběhů je důležitým krokem na cestě k uzdravení a sjednocení. Ke smíření a odpuštění. Na příbězích 24 odvážných lidí, kteří se rozhodli místo strachu postavit sami za sebe a nesklonit hlavu před tím, co by bylo v rozporu s jejich vnitřním přesvědčením, ukazuje dokument NETEČKOVANÉ PŘÍBĚHY na absurdní realitu doby nedávno minulé. Svědectví těch, kdo se kvůli rozhodnutí nepodvolovat se slepě příkazům a zákazům a zažili kvůli tomu nátlak, šikanu či dokonce násilí, doplňují vyjádření právníků, psychologů, lékařů a dalších odborníků k mnohdy nezákonnému postupu státních orgánů, nátlaku vyvíjeném médii a dalším průvodním jevům doby. V kontrastu s ukázkami z obsahu šířeného médii hlavního proudu ukazují obyčejně neobyčejní hrdinové z dokumentu, že i nelehkou dobou lze projít nezlomen. Dokument vznikl bez sponzora, díky podpoře jen od drobných dárců, kterým tímto ze srdce děkujeme. Pomozte prosím pokrýt náklady na vznik dokumentu darem zaslaným na účet číslo 123-3999560217/0100 (IBAN CZ38 0100 0001 2339 9956 0217, BIC KOMBCZPPXXX).

sdílet na

96 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Frank1
14. 9. 2023 10:12
Gales
14. 9. 2023 10:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Všichni kteří nutili ostatní do očkování by měli jít na východní frontu hájit Ukrajinu.

Pedro
14. 9. 2023 10:40
Ohodnotit příspěvek :
     

Kubkovi zjistit výši konta a hlavně datum skoku a původ.

ijn
14. 9. 2023 11:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Norimberk II. spustit a konat ……zabavování majetků všem příbuzným pachatelů genocidní zkázy České populace 20% žen a dívek má potíže s otěhotněním, přes milión občanů má NEŽÁDOUCÍ ÚČINKY z vakcinace covid 19…!!!

Pavel z Moravy
14. 9. 2023 19:52
Odpovědět  ijn

Až povstane celý národ, tím myslím třeba 6 milionů občanů a vyjdou do ulic každých 5 dní, tak se může něco dít. Ale ještě je důležité vědět, proč do těch ulic půjdou a musí také vědět co chtějí. Musí již mít představu jak směřovat stát dál.

Albi
14. 9. 2023 20:41
Odpovědět  Pavel z Moravy

Vzkaz Pavlovi K jsem vyřídila – dokonce mi náhoda přála a našla jsem ho na první pokus.
Snad se ozve. Pokud dlouho ne, až se s ním zase “potkám”, připomenu mu to.
Ona je ještě otázka, jestli a kdy se k té diskuzi vrátí.

Pavel z Moravy
15. 9. 2023 07:38
Odpovědět  Albi

Díky.

Albi
15. 9. 2023 13:00
Odpovědět  Pavel z Moravy

Není zač. Doslova.
Dnes ráno jsem mu pro jistotu nechala další vzkaz, ale pokud je záměrně neignoruje, pak se nějak časově míjíme.
Dnes ale na to máme delší čas než včera, tak uvidím a pak se zase ozvu.

Boomer
15. 9. 2023 19:48
Odpovědět  Albi

.. bonton káže takové věci řešit osobnější formou. Tak mu zavolejte, jestli máte číslo.. nebo to mám udělat já? ;o)))

Albi
15. 9. 2023 22:36
Odpovědět  Boomer

Díky za nabídku, číslo nemám, jinak bych ji využila (tedy v případě, že by Pavel z Moravy souhlasil), ale teď jsem prošla všechny diskuze a už se ozval. Pozdravuje a chce si dát na čas pauzu, takže předpokládám, že se možná brzy vrátí.

Ta atmosféra pořád stejných a někdy sáhodlouhých kopírovaných nadávek (vč. provokativního zneužívání cizích nicků), aby se našel jeden normální komentář dlouho nebaví.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
16. 9. 2023 00:04
Odpovědět  Albi

To je dobře, že se ozval.

Administrátor
P.A.Semi
16. 9. 2023 16:28
Odpovědět  ijn

Norimberk nebude, protože si to zařídili tak, že do toho namočili všechny místní funkcionáře a policajty a prodavače a učitele a spoustu obyčejných lidí a ti všichni by byli nyní nejradši, kdyby se na to rychle a úplně zapomnělo, takže ani ty lumpy navrchu, co to spustili a řídili a náramně z toho vytěžili, také nikdo soudit nebude, on totiž prakticky nemá kdo, když v tom jeli skoro všichni, kdo měli nějakou Moc…

Je to ale Velká Chyba, protože ono to neskončilo, ale jen vyhodnotili, že se lidé moc bouří, a že je třeba chvíli počkat před dalším kolem… Oni tu Genocidu mají v plánu a jen-tak z toho neustoupí, když se ovečky trochu splašily… Počkají, až se ovečky trochu uklidní, a pojede se dál na jatka… Protože jsme se nebouřili dost a spokojili jsme se kolektivně s Ignorantským rychlým zapomenutím…

πα½

unor 2022
14. 9. 2023 11:50
Ohodnotit příspěvek :
     

Hloupy clovek je hloupy clovek. Jemu tezko co vycitat. Lec vedle neho je tu vzdelatelny a v mnoha pripadech i vzdelany clovek, ktery se ockovat nechal, kdyz
..
Na jedne strane jista skupina lidi otevrene vyhlasuje trend omezovani poctu obyvatel na planete Zemi. A nejen vyhlasuje

Na strane druhe tataz predvadi jakou dojimavou starost ma o jeho zdravotni stav tim, ze mu prostrednictvim ceskeho statu zadarmo poskytne vakcinu a jeste mu za jeji aplikaci zaplati.
..
Kdo je tedy ten, koho tento zakladni rozpor nepichal do oci? Kdyz tedy opomineme vsechna ostatni rozporna deni.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
katango
14. 9. 2023 12:59
Odpovědět  unor 2022

Když mi tvrdě vnucujou něco, co je údajně pro mý dobro, tak do toho rozhodně nejdu. Skutečný dobro by nemuseli vnucovat.

unor 2022
14. 9. 2023 14:33
Odpovědět  katango

Vase dobro muze byt za jistych okolnosti dobrem pro dobro jinych. Nesmi v tom vsak byt zakladni rozpory v konani tech kteri tvrdi, ze vam prinasi vase dobro.

katango
14. 9. 2023 19:04
Odpovědět  unor 2022

O tom, co je mé dobro, si rozhodnu sama, do toho mi nemá nikdo co mluvit. Snad nemusím dodávat, že své dobro nevidím v něčem nezákonném, nemravném, neetickém, nečestném.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ModrýKlokan
15. 9. 2023 00:42
Odpovědět  katango

@ Katango

Únor je asi ten typ, co kombinuje špekuluje mudruje – až překombinuje.

unor 2022
15. 9. 2023 08:19
Odpovědět  ModrýKlokan

Unor hlavne cetl omezovane zdroje poznani. Nacez se nenechl ockovat, vyhybal se noseni rousky a provadel pravidelnou desinfekci alkoholem. Ten byl ostatne zakladem vsech desinfekcnich anticovidovych prostredku. A je tu dodnes.

Albi
15. 9. 2023 13:15
Odpovědět  unor 2022

Únore, vaše příspěvky mi velmi připomínají příspěvek jednoho diskutujícího na jiném webu. Nechci znát vaši skutečnou identitu, nebo případné jiné nicky, které třeba používáte jinde, ale stačilo by mi, jestli občas nepíšete na PP (Pravý prostor).

Pokud ne, pak vám napíšu, kde a jak najdete delší příspěvek diskutujícího který se mi zdá potvrzovat vaše slova (nebo čerpáte ze stejného zdroje?) – tedy jestli vás to bude zajímat. Možná, že by kombinace obou příspěvků vysvětlila lépe ten vámi nastíněný a nesporně zajímavý důvod, proč byl Covid vytvořen. A mohl byste pro nevěřící Tomáše doplnit “polopatičtější” vysvětlení.

Já jsem vašemu komentáři porozuměla důkladněji až poté, co jsem přečetla ten druhý na PP.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
unor 2022
15. 9. 2023 18:23
Odpovědět  Albi

Vzdy jsem spise cetl, ruzne zdroje, jak psal. Snad kdys davno na iDNES toho bylo vice. Odkud jsem ale po nekolika nucenych prestavkach za vety obsahujici vyrazy jako petrodolar, zoldak a podobne, odesel. Nick unor 2022 mam jako pripominku ‘demokratickeho’ zablokovani Hajkova Protiproudu.

Albi
15. 9. 2023 20:50
Odpovědět  unor 2022

Dobrá, nevím, jak sem správně dát konkrétní odkaz, tak vám to pro jistotuzkpíruji. Možná by to zajímalo i jiné.

Cit.:
Psal jsem o tom, že je záležitostí židovského etnika vypřádat se s hajlujícími potomky vrahů statisíců Židů za druhé světové války na Ukrajině. Samozřejmě, že tato skutečnost byla příslušně rozpracována těmi, kdo se jich museli zbavit. Nelze dopustit, aby byli tito Banderovci ignorováni a Židé přešli jejich neonacismus mlčením a tolerancí. Statisíce hajlujících primitivů vyvolávalo (nejen) v Izraeli obavy, že v případě nereagování na tuto skutečnost se bude vracet a ohrožovat Židy na životě právě vzestup neonacionalismu. Majdan sloužil dvojímu účelu. Jednak měl vyvolat v zemi jasnou reakci těch sil, které usilovaly o návrat k nacistickým kořenům, které byly, jak se ukázalo, podporované většinovou společností. S tímto stavem se muselo nutně něco dělat.
…Postavení Židů si můžeme v tomto případě přirovnat k těm potomkům války a genocidy, jejichž předci byli téměř vyhubeni rukou ukrajinských, šílených vrahů. Co asi tak udělám, když mi ukrovrazi vyhubili většinu mých předků…

Albi
15. 9. 2023 20:51
Odpovědět  Albi

pokrač.:
Protože genocida je světovým židovstvem chápána jako velmi podstatná pro zahájení protiakce, je logicky vyvolán konflikt, který Židy těchto zrůd definitivně zbaví. Jak jinak toho docílit, než strategicky vymyšlenou proxy válkou, kdy budou ukrajinští neonacisti vehnáni do konfliktu, který má za cíl vyhubit všechny, kdo ohrožují svým neonacismem další pokolení světoobčanů, Židů. Zároveň je tento konflikt vítanou záminkou v boji proti těm, kdo by dělali potíže s nasunující se agendou globalistů, a tím je podmanění všech národů světa za účelem jednoho, celosvětového velení. Toho není možno dosáhnout jinak, než naprostým, hegemonistickým ovládáním všech zemí světa. Jenom tak plán globalistů uspěje.

Albi
15. 9. 2023 20:53
Odpovědět  Albi

pokrač.2:
Naplánované je masové vymírání v dosud nevídaném rozsahu. Jako vhodná taktika k dosažení cíle je použito dobrovolnosti propagandou zpracovaných davů, kdy lidé budou horlivě hltat rady těch, kdo mají tu schopnost, aby byli vládci nad jejich životy. Likvidace mas má probíhat tak, že lidé budou bojovat za to, aby byli očkováni experimentální látkou, o jejíchž vlastnostech nikdo nic neví.

Albi
15. 9. 2023 20:56
Odpovědět  Albi

pokrač.3
Likvidace mas má probíhat tak, že lidé budou bojovat za to, aby byli očkováni experimentální látkou, o jejíchž vlastnostech nikdo nic neví. Likvidace má probíhat na základě dobrovolnosti v tom slova smyslu, že oběti si budou aktivně vyhledávat svou smrt (o níž samozřejmě nic netuší) na základě doporučení. Potom není třeba zřizovat koncentrační tábory, továrny na smrt. Efekt je přitom stejný. Rozdíl je v tom, že lidé byli přesvědčeni o blahodárnosti preparátů, které mají za následek nadúmrtnost a nemožnost otěhotnění. O zhoubných účincích preparátů se nesmí vést diskuse. Vše je oficiálně zapovězeno. Plán k dokonalé depopulaci je dnes realizován. Je ovšem ohrožen tím, že RF a ČLR zatím propagandě globalistů vzdorují. Pozoruhodné na této realizaci je to, že oběti tohoto spiknutí samy vyhledávají svou zkázu a ještě ji aktivně propagují, podporují. Ten geniální majstštyk málokdo přečte, a to je také smyslem toho o co globalisti usilují. Lidé si rádi přijdou pro svou smrt a budou ji aktivně vyhledávat, aniž to tuší.

Konec citátu – omlouvám se za délku, na první pohled se mi to tak dlouhé nezdálo. 🙂

Albi
15. 9. 2023 21:07
Odpovědět  Albi

Autorem je Jiří Přibyl, článek na webu Pravý prostor má název “Z liberálního ráje” a uvedený komentář se momentálně a pravděpodobně už i definitivně nachází téměř na konci diskuze.
Tu s výjimkou několika normálních komentářů není třeba číst, leda poprvé – pro legraci.
Jinak po jejich x-tém každodením čtení už to žádná legrace není a i označení “trapnost nad trapnost” je nedostatečné. Ale těžko najít jiné.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Ferko
16. 9. 2023 11:33
Odpovědět  Albi

Zajímavé, já jsem tipoval Maxima.

15. 9. 2023 15:38
Odpovědět  unor 2022

Deep state, který se urthl ze řetězu panu Globálnímu (pár rodin buržujů a židoburžujů těch za oponou), versus pan Globální. Který sice chce omezit populaci, ale ne tím, že rovnou vyhodí celou planetu do luftu.
Jo, mohl/li by přežít roky kdesi v krytu, jenže pokud nejsou úplní idi-oti, musí vědět co je to ponorka. Zkrátay než by vylezli, tak by se vyvraždili. A pak – stali by sejedinými pány – ale čeho?! Čeho by se staly pány?

Boomer
15. 9. 2023 19:45

“.. hrát dvojí trojí hru a o čtvrtou se snažit, státi si na výhru a zmrtvýchvstání zažít.” © Karel Kryl

Tahle partie je jenom o tom, kdo první mrkne.. kolaterální ztráty velké hráče nezajímají a nedojímají, ale rozhodně nehrají tak natvrdo, aby si po prohře prohnali hlavu kulí.
Theatrum Mundi..

16. 9. 2023 00:59
Odpovědět  Boomer

Nemusí. On jim už se někdo najde, kdo jim řepu tou kulí prožene.

Boomer
16. 9. 2023 08:04

.. vzhledem k poměru početnosti hybatelů v historii lidstva a zanedbatelnému množství těch z nich, kterým se dostalo kulí do řepy, Váš optimismus nesdílím.
Tak schválně, kolik jich bylo? Začněme třeba Gaiem Juliem Caesarem..

16. 9. 2023 16:45
Odpovědět  Boomer

Zas tak málo jich nebylo. KSB, CIA, MI6 Mosad a další, aj naše tajné služby, by mohli vyprávět… Nemusí to být rovnou hybatel jako třeba JFK nebo Stalin, žejo. Někdy stačí zlikvidovat některé podhybatele. Krom toho jsou i jiné cesty jak z božtíka udělat nebožtíka. To bych hodil do placu, kdybych měl náladu na slámomlácení.
Ale že ji nemám, tak dělejte, že jsem neragoval.

Albi
15. 9. 2023 21:14

Přesně – aby pánové byli opravdovými píny, nutně k tomu potřebují poddané či přímo otroky.

M. z Pivovaru
14. 9. 2023 13:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Vrchnosti na celém světě si zkrátka otestovaly ohebnost stáda a výsledky předčily očekávání. Dementi v hrůze z nakažení rýmou byly ochotnější než Židi při nástupu do pecí.

Po celém tom idiotském divadle nezbývá než blahopřát těm, kteří nepodlehli hysterii a zachovali si racionalitu a zdravý rozum. Patřím mezi ně a z odstupem času jsem na sebe opravdu hrdý 😉

tupý hulvát
14. 9. 2023 14:31
Odpovědět  M. z Pivovaru

Myslíte,že to co zabilo za dva roky plus minus 40 000 lidí je rýma?O tolik totiž v tom období stoupl počet zemřelých.I když se zpočátku jistě dělaly chyby,myslíte že ty lidi zabíjeli doktoři úmyslně?Myslíte si tedy,že většina lékařů jsou masoví vrazi?Preparátu z Ameriky na bázi mRNA nevěřím také,ale myslíte si,že Číňaná svou tradiční vakcínou také zabíjejí své lidi?Myslíte si,že očkování obecně je zbytečné a neúčinné?!

tupý hulvát
14. 9. 2023 16:03
Odpovědět  Joseff

Že nemám strkat prsty do zásuvky vím už dávno.Všim jste si,že se během té dlouholeté elektrické hrůzy pořád zvyšuje věk dožití?
No a navíc nechápu,jak ten výtvor souvisí s tím,co jsem napsal.Nebo si myslíte,že v těch kovidových letech ta hnusná elektřina najednou zvýšila svou snahu nás zabít?Možná si dala dvouletý závazek socialistické elektrické práce.

ModrýKlokan
15. 9. 2023 00:44
Odpovědět  tupý hulvát

Už to nechlastej, nebo vrať nickname původnímu Hulvátovi.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
M. z Pivovaru
14. 9. 2023 15:44
Odpovědět  tupý hulvát

Vaše liché argumenty byly dávno vyvráceny a ze setrvačnosti je opakovat je známka nezměrné hlouposti až vrozené debility.

Nejlépe to ve filmu uvedla Alena Debsová – otylí zmrdi, kteří za celý svůj život neudělali NIC pro své zdraví, buzerovali zdravé mladé lidi. To je asi nejvýstižnější resumé celé dementní komedie kolem čínské rýmy.

Pro mě byla šaškárna kolem čínské rýmy velkým vystřízlivěním zejména vůči mainstreamovým médiím, ke kterým jsem zcela se otočil zády. Ani Rudé Právo v nejlepších letech nepředvádělo tak hysterické kampaně, jako ČT, Seznam nebo iDnes.

Albi
14. 9. 2023 16:27
Odpovědět  M. z Pivovaru

To ale ten Covid nevhodně zlehčujete. Ten virus byl uměle upraven za nějakým jistým účelem – nejsme nikdo odborník, tedy je jedno za jakým, proč a s jakým úspěchem, ale rýma, nebo neškodná “chřipečka” to nebyl – nakonec ani chřipka “necovidová” není pouhá rýma a není to dokonce ani v podstatě běžná viróza, která se lidově za chřipku označuje.
V jedné dlouho předcovidové době jakási lékařka v TV přednášce řekla, že “s pravou chřipkou” si nedokážete dojít ani k lékaři, ale lékař musí přijít za vámi.

Špatné mimo toho úmyslu – zatím možná jen otestovat vlastnosti “materiálu”, organizaci celého projektu “depopulace”, výchovy obyvatelstva k poslušnosti vypracování spoehlivé vystrašenosti” a bůhvíčeho všeho bylo to, že Covid, ať už byl jeho původ jakýkoliv se jednak neléčil, přesto léky existovaly a za druhé se používaly nesprávné postupy, o kterých se v medicíně dávno ví, že jsou špatné – to se týká toho připojování k respirátorům, které k úmrtím paradoxně naopak vedly.
Navíc se úmyslně špatně přistupovalo k přirozené imunitě. Ta se nezlepší co nejčastější dezinfekcí, ani lockdowny apod.

A nevěřím, že tohle všechno nevěděl sebehorší lékař.

jiří
14. 9. 2023 23:15
Odpovědět  Albi

100 let nám lžou.
Exozomy jsou zcela k nerozeznání od toho, co virologové nazývají “viry”. Exozomy fungují takto: řekněme, že se máme špatně vyživovaný organismus, pak ho vystavíme běžnému toxinu z prostředí. Zasažené tkáně a buňky začnou tyto jedy produkovat, balit a vylučovat ve formě exozomů. Tímto způsobem se buňky a tkáně zbavují látek, které by jim mohly velmi uškodit. Čím větší je vystavení toxickým útokům, tím více exozomů se vytvoří. Studie ukázaly, že pokud buňkám nějakým způsobem zabráníme v produkci a vylučování těchto exozomů, pak buňky a tkáně, vlastně celý organismus, dopadnou hůře. Tento výzkum ukazuje, že produkce a vylučování exozomů je klíčovou detoxikační funkcí všech buněk a tkání.
https://www.matrix-2001.cz/clanek/pravda-o-nakaze-zkoumani-teorii-o-tom-jak-se-siri-nemoci-12512

jiří
14. 9. 2023 23:16
Odpovědět  jiří

Jsou základy zdravotnické vědy záměrně založené na lži?
https://rumble.com/vr9a25-virotologick-crkev-virologie-vyvrac-koronu.html

ModrýKlokan
15. 9. 2023 00:53
Odpovědět  jiří

Tohle řada zločinných lékařů pochopí, až po deseti letech v kriminále. A v uranovým dole.

Ferko
16. 9. 2023 12:06
Odpovědět  ModrýKlokan

Jak jistě všichni víte, obvoďáci fasují paušální prachy na to, aby v případě, že pacient je natolik nemocný, že se nemůže dostavit osobně do ordinace, ho navštívila v domácnosti. Nejsou to drobáky, ta naše takhle “fasuje” cca 65 000,-Kč měsíčně prakticky za nic, protože v době kovidové vás poslala telefonicky do prdele a že si máte zavolat Rychlou Z.P.

Administrátor
P.A.Semi
16. 9. 2023 16:23
Odpovědět  Ferko

Protože Praktik bere peníze za to, že jsou pacienti zdraví a žijou a neutekli k jinému lékaři, ale když k němu přijdete s chřipkou, tak za to (skoro) nic nedostane, kdežto Specialista bere peníze, když mu Praktik pošle nemocného pacienta…

πα½

ModrýKlokan
18. 9. 2023 17:42
Odpovědět  Ferko

@ Ferko

Čau. Je to tak. Ovšem málokdo si to uvědomuje, tak nad tím nepřemýšlí a neřeší to.

ModrýKlokan
15. 9. 2023 00:50
Odpovědět  Albi

@ Albi

Absolutní souhlas. Velká řada takzvaných lékařů bude muset být podrobena důkladnému vyšetřování a stíhání. A nemilosrdně souzena a potrestána za své kokovidové a vakcinační zločiny. Zákaz výkonu povolání jako v Německu, zabavení majetku, ztráta občanských práv a u těch nejhorších lékařských zločinců dlouholeté nepodmíněné tresty.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
15. 9. 2023 01:26
Odpovědět  ModrýKlokan

To by ovšem narazilo na nepřekonatelnou překážku.
Už dnes jsou lékaři nedostatkové zboží. 🙂

tupý hulvát
14. 9. 2023 19:05
Odpovědět  M. z Pivovaru

Které mé debilní liché argumenty byly dávno vyvráceny,kdy a kým ty nezměrný chytrolíne?Uvedl jsem jeden,zvýšení počtu zemřelých,ti nezemřeli?Ostatní byly otázky,proč jsi ani na jednu neodpověděl,ty mladý zmrde?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
jiří
14. 9. 2023 23:18
Odpovědět  tupý hulvát

PODVOD VIROLOGIE, COVID-19, VYSVĚTLEN V 19 MINUTÁCH
http://www.nwoo.org/2021/07/11/podvod-virologie-covid-19-vysvetlen-v-19-minutach/

ModrýKlokan
15. 9. 2023 00:55
Odpovědět  tupý hulvát

@ Hulvát

Už jsem ti to psal, tak to zopakuju. Přestaň chlastat a fetovat, uklidni se, sežeň si kvalitní terapii a až se vrátíš do reality, zkus něco napsat. Teď ve svým stavu raději drž hubu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
M. z Pivovaru
15. 9. 2023 09:07
Odpovědět  tupý hulvát

S idioty nemá cenu ztrácet čas. Nám normálním jste sebrali 2 roky života, mnohým svojí hysterií a panikou dokonce zničili pracně vybudované živnosti.

Nejlépe uděláte, když zalezete do svých sklepů, které máte doteď plné mouky a droždí a budete už navždy držet klapačky 😉

15. 9. 2023 15:41
Odpovědět  tupý hulvát

Čím dál víc děláš čest svému nicku. Gratuluji k jeho výběru.

Albi
15. 9. 2023 20:30

Proč ty výhrady – to co píše (zvýšení počtu zemřelých) už dávno alternativa dokazuje, jen mainstream stále ještě drží bobříka mlčení.

16. 9. 2023 00:45
Odpovědět  Albi

Jablka a hrušky!

Myslíte,že to co zabilo za dva roky plus minus 40 000 lidí…
…zabilo co?! Covid nebo vakcína?

I když se zpočátku jistě dělaly chyby,myslíte že ty lidi zabíjeli doktoři úmyslně?

…úmyslně – s úmyslem zabít – nezabíjeli. Pouze měli následky hluboko v pr.deli.
Moje zkušenost – už jsem to tu někdy předloni psal. Nutila mi pýča vakcínu, já na to, že ne že mám doma Ivermermectin, ona že Ivermectin pro koně, já že by jako mudr. měla vědět že už Ivermectin vyráběn v tabletkách pro lidi, ona furt svou dokola o vakcíně a že umřu, a já že ona taky, že to normální koloběh života, ona furt svou, až jsem se nas.ral a řek, že není každej dědek povolnej dem.et a že ať se smíří s tím, že holt přijde o těch osmnáct set kaček co by za mě zkásla a že jí tu hroší kůži závidím, že se aspoň obejde bez páteře. Načež ona jekot a já zařehtal jako hřebec a s prásknutím odešel. Od té doby – je to už přes dva roky – jsem u ní nebyl. Hm… Budu si muset pro sichr najít nějakého lékaře.
Myslíte si tedy,že většina lékařů jsou masoví vrazi?

Nutiči vakcín jsou! Neznalost neomlouvá! Je jejich povinností pídit se! Od toho jsou, kurwa, lékaři, aby se pídili!

16. 9. 2023 00:54

Preparátu z Ameriky na bázi mRNA nevěřím také,ale myslíte si,že Číňaná svou tradiční vakcínou také zabíjejí své lidi?Myslíte si,že očkování obecně je zbytečné a neúčinné?!

Co má toto: Preparátu z Ameriky na bázi mRNA nevěřím také… s tímto: ale myslíte si,že Číňaná svou tradiční vakcínou také zabíjejí své lidi? společného?!
A co ta poslední otázka?!
Proto ty výhrady. Protože manipuluje a má ostatní za blbce. Kdyby neměl, tak takové triky nezkouší, Howgh!


Ferko
16. 9. 2023 12:09
Odpovědět  tupý hulvát

Ještě jednou:
Víte, co zabilo těch 40 000 lidí? Stálý stres, odpíraná lékařská péče, zákaz vycházení, u seniorů ztráta kontaktu s rodinou a ztráta péče a zejména nesprávná péče o nemocné kovidem. Většinou těžké pacienty hodili do umělého spánku a ti se pak udusili vlastními hleny v plicích nebo na následný zápal plic.

Pavel z Moravy
14. 9. 2023 20:06
Odpovědět  tupý hulvát

Tak já myslím, že to co říká Únor je nejblíže realitě. Je tu ten zásadní rozpor, na jedné straně chtějí snižovat populaci a na druhé straně mají o ni takovou dojemnou péči. To jakým způsobem chtěli ten sajrajt narvat do celé lidské populace svědčí o tom, že to byla nejen zkouška ohebnosti stáda a jeho poslušnosti, ale tam muselo jít o víc. Já si stále myslím, ale samozřejmě se mohu plést, že se jedná o prostředek, který ovlivňuje lidské vědomí. Řeknu to jednoduše, přeformátovává lidské vědomí. Jinak mi až takový tlak na očkování tím sajrajtem nedává smysl. Všichni ti, kteří se na tom podíleli jsou odporní lidští tvorové, kteří bez jakékoliv empatie prováděli tuto prasárnu.

tupý hulvát
15. 9. 2023 09:59
Odpovědět  Pavel z Moravy

Nemohl jste číst,co jsem napsal.

Ferko
16. 9. 2023 12:13
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ještě jedna dost veliká nesrovnalost. Proč tu sračku nervali do černochů a muslimů, ale jen do bílé populace?

Pavel z Moravy
16. 9. 2023 18:21
Odpovědět  Ferko

Na to si odpovězte sám, ale dle mne bílý zlenivělý človíček bojící se o život i když mu je 85 roků je přesně ten typ na kterého vsadili. A samozřejmě potřebovali předně zničit Evropu, ten kontinent, který nejvíce prosperoval a jehož sociální systém jim již neuvěřitelně dlouho ležel v žaludku. A myslím, že muslimové a černoši jsou trochu jiná sorta, ti asi ještě trochu toho pudu sebezáchovy vlastní. Ale třeba je to vše úplně jinak, jak řekl ten rabín svým dvěma známým, vy máte pravdu, vy také, ale vše je úplně jinak.
.

Pavel z Moravy
15. 9. 2023 10:08
Odpovědět  tupý hulvát

Tak si to ujasněme, jako lékař nemohu aplikovat něco, co neprošlo řádným schvalovacím procesem a já nevím co to s dotyčným člověkem udělá. Většina starých lidí má různé zdravotní problémy a ten sajrajt jim klidně píchli do organismu, aniž by se vůbec zajímali, jaké to může mít důsledky. Můj kamarád, který měl problémy s nohama a roky nebyli schopni přijít, co je problémem, aby mohl do lázní, nechal si dát ty jejich 2 dávky a do 2 měsíců zemřel. To jim vůbec asi nevadilo, že to dali člověku, kterému nebyli schopni určit na jeho problémy ani diagnózu. Další můj kamarád přišel do měsíce po 2 aplikaci téměř o nohu při cestě za příbuznými u amíků. U něho je to snadnější, on uvěřil, že to vakcinací nebylo, jak mu řekli lékaři, to se tam pane hromadilo a poté to přišlo. Já mu to nevyvracel, každý ať si dělá dle svého. Jak říká tady paní Katango, každý si rozhoduje dle svého. Já si rozhodnu, co je pro mne správné, navíc když mám nějaké povědomí o zásadách přístupu k rozumnému způsobu života a znám i jiné terapie než ty oficiální. Takže ano, jelikož to aplikovali aniž by dali na zdravotní stav lidí a nevěděli co je to za prostředek, jsou vinni. Pojistili se samozřejmě informovaným

Pavel z Moravy
15. 9. 2023 10:12
Odpovědět  Pavel z Moravy

souhlasem. Většina lidí totiž věří bezmezně bílým plášťům. Říkal to přece pan doktor a u starších lidí i pan farář. A teď to co řekl Einstein – SLEPÁ VÍRA V AUTORITU JE NEJVĚTŠÍM NEPŘÍTELEM PRAVDY.

jiří
15. 9. 2023 11:00
Odpovědět  Pavel z Moravy

comment image

ModrýKlokan
15. 9. 2023 15:52
Odpovědět  jiří

Se z nich asi poblinkám. To se nenajde žádnej rakeťák, co by tu hnusnou sebranku vystřelil na ten jejich milovanej Mars?

jiří
15. 9. 2023 11:02
Odpovědět  Pavel z Moravy

Americký úřad FDA už před více jak rokem dostal soudně nařízeno zveřejnit dokumenty Pfizeru týkající se COVID vakcíny. Na analýze těchto deseti tisíce dokumentů se podílely tisíce odborníků. To, co tyto dokumenty obsahují, Naomi Wolfová nazývá „největší zločin proti lidskosti v historii” a „experiment ve stylu Mengeleho”. Více v této přednášce Naomi Wolfové.
https://otevrisvoumysl.cz/naomi-wolfova-co-obsahuji-interni-dokumenty-pfizeru-o-covid-vakcine/

Ferko
16. 9. 2023 12:18
Odpovědět  Pavel z Moravy

S doktory, i velmi významnými profesory DrSC. jsem ze své funkce spolupracoval 25 roků. Jsou mezi nimi lidé velice solidní a svědomití, ale také pěkní hajzlové, pro které je lidská osobnost pouhý kus masa a prostředek výdělku.

Ferko
16. 9. 2023 12:32
Odpovědět  Ferko

Proto zásadně doktorům nevěřím a zejména těm, kteří mají čekárnu narvanou reklamami. Ostatně obvoďáka může dělat kdokoliv průměrně inteligentní, třeba i ty, ctěný čtenáři. Posuďte sami – bolí tě hlava, pošlu tě na CT, bolí na prsou, šup na Internu, bolí koleno, běž na ortopedii, bolí v krku -ORL a tak dále. Stačí umět napsal na počítači žádanku a prachy se jen sypou. Navíc máš předem domluvenou spolupráci se soukromými specialisty a dohazuješ jim pacoše, samozřejmě ne zadarmo.

Helena
15. 9. 2023 10:51
Odpovědět  tupý hulvát

VŠECHNO SE DÁ ZNEUŽÍT! A kovidem byla pojmenována chřipka, která byla zakázána léčit včas a účinnými léky! A hned se z toho dala udělat pandemie – rýma a kašel je totiž úplně všude. Lokdauny, represe, neléčení chřipky/za 10 dní neléčené chřipky se k zápalu plic dopracuje každý/, to vše mělo jen jeden cíl: dobrovolně donutit lidi, aby si nechali vpravit jed do těla – tak tomu dali takový hezký jméno – očkování – ZNEUŽILI LÉTY VYBUDOVANOU DŮVĚRU V OPRAVDOVÉ OČKOVÁNÍ!! Jinou cestou, než vpichem totiž účinně do těla ten mRNA jed co ucpává cévy, podněcuje rakovinu, neplodnost, epilepsii a samé lepší nemoci, nevpravíte. No vida: z 10 milionu čecháčků se 6,5 milionu dalo opíchnout, a to dobrovolně, bez možnosti náhrady za smrt či nemoc.

jiří
15. 9. 2023 11:14
Odpovědět  Helena

Pochopte, že celý “farmakobyznys” je založen na zisku. Čím více sraček do nás dostanou(“očkování, léky”), tím více nám způsobí nemocí a tím více vydělají na další “léčbě”.
Jak a kde vznikají “viry”.
https://odysee.com/@daadulka:5/virotologicka-cirkev:1?r=4QCyxXN9w1ZRWDjZU2vWWfPqR5jGhhiA

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Helena
15. 9. 2023 12:34
Odpovědět  jiří

To máte velkou pravdu! V posledních letech byla rozmezí normálních hodnot glykemie a krevního tlaku upravovány směrem níž, čímž se zachytí více lidí s dřívějšími hodnotami ještě normálními, ale teď už hodnotami vysokými – a vida už jsou nemocní a už berou léky/v těchto případech doživotně/. Ale to ve lžiTV neříkají.

katango
15. 9. 2023 17:22
Odpovědět  Helena

Ano, je to tak. Dříve byly širší referenční meze. Teď, kdy se cíluje do poměrně úzkého rozmezí, se nejen sežere víc léků, ale je i víc komplikací – víc hypoglykemií, víc kolapsů z hypotenze.

Albi
15. 9. 2023 20:37
Odpovědět  katango

A nazývá se to “novými vědeckými poznatky”. A nejlépe, když to objevili američtí vědci! Pak se nesluší ani pochybovat, natož nevěřit. 🙂

Ferko
16. 9. 2023 12:43
Odpovědět  Albi

Když někde čtu …”vědci zjistili, že”…, okamžitě přecházím jinam, protože jsem ve svém věku už takových mnohdy protichůdných pitomostí četl přehršel. Příklad? Rok 1991 – máslo a sádlo a plnotučné mléko vás zabílí, jezte margaríny. Rok 2021 – máslo, sádlo a plnotučné mléko jsou nejzdravější potraviny. Rok 2023 – nejzdravější je mléko rostlinné ze sóji, ale že to z kluků dělá holky, to už nenapíšou.

Albi
16. 9. 2023 18:48
Odpovědět  Ferko

Tohle říkám už léta.
A myslím,že první takovou “osvětou” (protože do jisté doby taková výchova ke “zdravému životnímu stylu nikdy nebyla) byl kdysi dávno článek právě na téma mléko – a netýkalo se to ani toho, je-li zdravé nebo dokonce závadné.

Jednoduše záleželo na tom, kam se mléko dalo vyvézt, za jakou cenu a jestli vůbec je zájem (na západ samozřejmě) – podle toho byl mléka buď nedostatk, nebo nevěděli, co s přebytky.

A tak bylo jednou zdravé i pro dospělé, jindy by ho najraději upřeli i kojencům, převedeným na umělou výživu.

Mimochodem – k tomu sojovému mléku – nikde jsem o nějaké závadnosti nic nečetla – co je za tím (myslím která složka toho “mléka”?

Ferko
16. 9. 2023 12:37
Odpovědět  Helena

Můj švagr, sportovec, nepije, nekouří, nemluví sprostě a žije zdravě. Bác ho, rok po třetí tečce – rakovina slinivky. A já jsem ho varoval, ať neblbne a nenechá se očkovat.

Dag
16. 9. 2023 14:49
Odpovědět  Helena

Strasné,že tolik lidí. A vlastně ani k tomu nebyl důvod. Kdyby o tom nemluvili v televizi, tak by proběhla jen sezónní chřipka jako každou zimu…

Ferko
16. 9. 2023 11:54
Odpovědět  tupý hulvát

Víte, co zabilo těch 40 000 lidí? Stálý stres, odpíraná lékařská péče, zákaz vycházení, u seniorů ztráta kontaktu s rodinou a ztráta péče a zejména nesprávná péče o nemocné kovidem. Většinou těžké pacienty hodili do umělého spánku a ti se pak udusili vlastními hleny v plicích nebo na následný zápal plic.

ZRX1200
14. 9. 2023 13:48
Ohodnotit příspěvek :
     

Další kousek do skládačky o vakcíně, článek “Co obsahují dokumenty Pfizeru o vakcíně?”. Budou někdy tito lidé souzeni?
https://otevrisvoumysl.cz/naomi-wolfova-co-obsahuji-interni-dokumenty-pfizeru-o-covid-vakcine/

Frank
14. 9. 2023 15:06
Ohodnotit příspěvek :
     

A zmetek Kubek dostal navíc mimořádnou odměnu!!

ModrýKlokan
14. 9. 2023 15:33
Odpovědět  Frank

@ Frank

Jo taky jsem slyšel. Bachaři už mu prej chystají speciální výchovnou směnu v ústavních sprchách.

ModrýKlokan
14. 9. 2023 15:25
Ohodnotit příspěvek :
     

Co ten Kubek a Prymula? Už sedí v kriminále? Flégr už má prej připravený klecový lůžko v Bohnicích. Macíkovi prej zařídil progresivní euthanazii pro domácí mazlíčky v Kanadě.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
M. z Pivovaru
14. 9. 2023 16:06
Odpovědět  ModrýKlokan

Uvedení kryplové jsou potrestáni ztrátou prestiže, protože za to co předváděli, by ještě před dvěma lety vyletěl každý medik od zkoušky. Zcela zdiskreditovali sebe i své obory. Opět velká čest výjimkám, kteří se nezasrali – Pirk, Kolář, Pollert, Žaloudík, Beran.

A zejména Kubek, kterýmu dělali mejdany s bejsbolkama pod okny, si to užil dost. Odporný typ člověka – nelze nazvat chlapa, protože tohle vystrašené uslintané individuum nemá z chlapa ani promile.

ModrýKlokan
15. 9. 2023 01:16
Odpovědět  M. z Pivovaru

@ M.

Přesně. Kubek je lůza, lidský odpad. Klidně ať chcípne na vaginaci. Jeho volba. Je potřeba ho trvale izolovat od lidské společnosti.

Helena
15. 9. 2023 14:00
Odpovědět  M. z Pivovaru

A co Chlíbek, Hořejší a jim podobní, ti si mohou směle s Kubkem podat ruce. Asi by měli vrátit diplomy, pokud nějaké vůbec mají.

ModrýKlokan
15. 9. 2023 15:55
Odpovědět  Helena

@ Helena

Tak aby nějací Mengeleové v českém zdravotnictví zůstali, je potřeba je brát postupně. Začít od nejvyšších pohlavárů a exemplárních případů.

ModrýKlokan
14. 9. 2023 15:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Ale ale, zdá se, že si nás tady dneska prověřuje nějakej rakušákův fízl. Neškodný příspěvky čekají na schválení. Tak pozdravujte Igora Rudou Smrt.

zuzana
14. 9. 2023 15:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Rothschild přiznává selhání ESG, protože globalisté přecházejí na agendu „inkluzivního kapitalismu“

https://aktax.cz/rothschild-priznava-selhani-esg-protoze-globaliste-prechazeji-na-agendu-inkluzivniho-kapitalismu/

ModrýKlokan
15. 9. 2023 01:17
Odpovědět  zuzana

Všichni kapitalisti celýho světa, jděte s kapitalismem do prdele.

zuzana
14. 9. 2023 16:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Trump slibuje, že v případě znovuzvolení zastaví „transgenderové šílenství“ mrzačení dětí
https://aktax.cz/trump-slibuje-ze-v-pripade-znovuzvoleni-zastavi-transgenderove-silenstvi-mrzaceni-deti/

sergej
14. 9. 2023 16:28
Ohodnotit příspěvek :
     

V čase cca. 16:00
https://www.facebook.com/watch/?v=1309952142960874

Frank1
14. 9. 2023 16:50
Ohodnotit příspěvek :
     

Zakaz zpevu? Byl ve filmu Pysna princezna. Nemeli COVID, ale korupci a bezpravi.

jiří
15. 9. 2023 08:50
Ohodnotit příspěvek :
     

Je také zajímavé, že ten údajný “COVID virus”, dokázali bez problému vyléčit léky proti parazitům.

Frank1
15. 9. 2023 10:57
Ohodnotit příspěvek :
     

Kubek na plac!
Zlocinna WHO uz pripravuje novou plandemii. A Pfizer uz ma novy koktajl do injekci:
https://cz24.news/dr-mccullough-varuje-nova-vakcina-pfizer-byla-testovana-na-pouhych-20-mysich-zadne-kontrolni-skupine-a-zadnych-lidech/

Tupci se zacnou radit do fronty. Ti co jeste ziji a nejsou v ustavni peci asi dostali placebo.

katango
18. 9. 2023 11:28
Ohodnotit příspěvek :
     

Jsem lékař, ale ne vakcinolog, epidemiolog, infektolog či imunolog. Když se mne ale pacienti ptali, co si o očkování myslím a zda jsem se nechala, vždycly jsem jim otevřeně řekla, že nenechala a podrobně vysvětlila, proč. A že se ptali. Víc jsem ze své psychiatricko – psychoterapeutické sesle asi udělat nemohla.

ModrýKlokan
18. 9. 2023 17:46
Odpovědět  katango

@ Katango 1+

Velká úklona a klobouček. Jsem fakt rád, že pořád zůstávají lékaři, kteří neztratili čest svého stavu.