politika

Rozhovor Carlson – Putin.

Americký novinář Tucker Carlson avizoval svůj rozhovor s Vladimírem Putinem jako historicky přelomový. Jeho odpůrci v USA naopak uvažují, zda na něj nepoužít legislativu proti špionáži. Od úterka, kdy rozhovor ohlásil, byl velmi očekávanou záležitostí, které se diváci dočkali v noci na pátek. Od té chvíle je široce komentován a jsou z něj vybírány různé výňatky. ParlamentníListy.cz zaznamenávají celý jeho průběh.

Ruský prezident Vladimir Purin v Kremlu usedl naproti publicistovi Tuckeru Carlsonovi a vyložil mu svůj pohled na dějiny, jehož prostřednictvím vysvětloval napadení sousední Ukrajiny, které nařídil 24. února 2022. Odpověděl mimo jiné na otázku, proč s útokem čekal „tak dlouho“ a zdůraznil, že Rusko tuto válku nemůže prohrát. Promluvil o americké politice, která z jeho pohledu zahnala Rusko do kouta. Rusko, které prý po léta chtělo s USA spolupracovat.

Publicista Tucker Carlson se ještě před začátkem interview pokusil na sociální síti X vysvětlit, proč jej vlastně pořídil.

„Je to naše práce. Pracujeme v novinařině, je naší povinností lidi informovat,“ vysvětlil. Dva roky ukrajinské války podle něj překreslily dosavadní svět, ale američtí občané se o tom ještě nedozvěděli. „Opravdu nemají tušení, co se v tomto regionu odehrává,“ obává se.

Z interview se strůjcem války proti Ukrajině totiž sklidil nemalou porci kritiky. Chtěl dát Putinovi prostor se vyjádřit a ruský prezident jej využil k historickému exkurzu až do 9. století, na kterém vystavěl konstrukci vysvětlující, proč bylo 24. února 2022 třeba napadnout sousední stát. Ukrajina je podle něj nedílnou součástí Ruska. To několikrát zopakoval i ve dvouhodinovém rozhovoru s Carlsonem.

„Když dovolíte, dám vám během půl minutky či minuty určitý historický základ,“ začal Putin. A ona „půlminuta“ se protáhla prakticky na hodinu. Vrátil se do roku 862, kdy se podle něj začala odvíjet historie ruského státního útvaru. Tehdy dorazil do oblasti Novgorodu Skandinávec Rurik, na pozvání zdejších lidí, aby jim vládl. A on jim vládl. A mezitím došel až do Kyjeva. „Rusko mělo dvě mocenská centra – Kyjev a Novgorod,“ pravil Putin. Carlsonovi sdělil, že zpočátku jednotná státní moc se rozdrobila mezi Rurikovy potomky a když do Kyjeva a dalších měst dorazili Mongolové, takto rozdrobené síly snadno porazili.

Celý rozhovor:

V jistém okamžiku historie, pokračoval ve svém výkladu pohledu na dějiny Putin, se Kyjev a okolí stalo součástí jiného státu. Polsko-litevské unie. A tento prostor byl popolštěn. „Poláci se tehdy snažili jakoukoli cestou popolštit tento kus ruských zemí,“ pravil Putin.

Polsko-litevská unie skutečně existovala od 16. století, ale podle Putina docházelo k pokusům popolštit Kyjev a okolí už od 13. století. Skutečností však je, že v tu dobu se Polsko drolilo pod náporem mongolských útoků. Roku 1300 na polský trůn usedl český král Václav II., ale česko-polské spojení příliš dlouho nevydrželo. Putin ho však vcelku přehlédl a jal se Carlsonovi vysvětlovat až historii 17. století, kdy probíhala válka mezi Polskem a Ruskem. Právě o Kyjev a okolí.

Mírová dohoda zvaná Andrusovský mír byla podepsaná v roce 1667 v Andrusově u Smolenska. Rusko dosáhlo významných územních zisků, získalo oblasti Smolenska, Černihivu a Starodubu, celou levobřežní Ukrajinu i Kyjev.

Postupem času získalo nad částí Ukrajiny kontrolu Rakouské císařství a právě to zde začalo budovat cosi jako ukrajinské povědomí. S jediným cílem. Oslabit Rusko a vytvořit dojem, že prostor kolem Kyjeva není ruský, ale patří jakýmsi Ukrajincům. Tak o vidí Putin.

Carlson se ho po dvanácti minutách monologu zeptal, proč tedy neobsadil území Ukrajiny už dávno, když v Rusku fakticky vládne přes 20 let a vidí Ukrajinu jako součást Ruska. „Proč jste čekal tak dlouho?“ zeptal se.

„Povím vám to,“ ujistil Carlsona Putin. A vrátil se do časů, kdy se rodil Sovětský svaz, v jehož rámci existovala také sovětská Ukrajina. Z Putiova pohledu ji etabloval Lenin s dalšími komunisty. Ruský prezident tady zcela vynechal snahy Ukrajinců z let 1917 až 1922 o ustavení nezávislého ukrajinského státu.

Po druhé světové válce Sovětský svaz získal další území, které připojil k Ukrajině. „V tomto smyslu můžeme říct, že Ukrajinu stvořil Stalin,“ nechal se slyšet Putin.

Přešel k rozpadu Sovětského svazu a konstatoval, že Rusové rozpustili Sovětský svaz s vírou, že je Američané a obecně kolektivní Západ přizve ke spolupráci. „Rusové doufali, že budou přizváni mezi civilizované národy, ale nic takového se nestalo,“ postěžoval si Carlsonovi Putin.

Postěžoval si také, že se NATO od té doby několikrát rozšířilo východním směrem. „My jsme říkali, ‚prosím, nedělejte to, my jsme teď kapitalistická ekonomika jako vy, už tu nevládne komunistická strana‘.“

Rusové podle Putina nabízeli ruku k jednání, ale Američané místo toho řešili situaci na Balkáně a řešili ji po svém. Např. bombardováním Srbska, vykládal dál Putin.  

S další nabídkou spolupráce prý Rusové přišli, když Američané chtěli vybudovat protiraketový deštník proti Íránu. Tehdy prý Rusko nabízelo, že by mohlo jít o spolupráci USA, Ruska a Evropy, ale ani to se nakonec nestalo. A tak se Rusko vydalo vlastní cestou a k vlastní obraně neustále zdokonaluje systém hypersonických střel. Je to cesta, kterou podle Putina Rusové původně jít nechtěli, ale když to nešlo jinudy, nakonec se vydali právě tudy.

Po chvíli se znovu vrátil na Ukrajinu a konstatoval, že Američané se neustále vměšovali do tamního vývoje a Rusové tomu po dlouhá léta jen přihlíželi. Putin konstatoval, že šlo mimo jiné o aktivity americké CIA, která odmítala uznat výsledky ukrajinských voleb a neustále se snažila přetvořit politickou situaci k obrazu svému. A v roce 2008 NATO otevřelo dveře Ukrajině.

Poté v roce 2014 Ukrajinci napadli své spoluobčany v Doněcku. Putin je o tom přesvědčen. „Využili letadla a dělostřelectvo proti civilistům,“ zdůraznil Putin. „Existují videa zachycující letadla útočící na Doněck. Tehdy oni spustili velkou vojenskou operaci.“ Podle Putina k ní došlo i proto, že pár let před tím NATO otevřelo dveře Ukrajině. Ale tentokrát už Rusové nemohli jen tak přihlížet, protože vojenská akce vlády v Kyjevě už ohrožovala Rusko samotné a ohrožovala lidi na Donbase, lidi spřátelené s Ruskem. „Americká politika nás dotlačila k liniím, které už jsme nemohli překročit, protože to ohrožovalo samotné Rusko,“ nechal se slyšet Putin. „Ukrajina vyprovokovala ten konflikt,“ zdůraznil ještě.

Konstatoval též, že kdyby nebylo revoluce na Majdanu, „Rusko by nehnulo ani prstem. Putin je přesvědčen, že ruské impérium bylo vždy velmi tolerantní ve vztahu ke všem svým součástem a i ve věcech víry. V tom je podle Putina ruská síla. V toleranci v rámci celého impéria, které je vnímáno jako matka všech národů žijících na území impéria. Proto je vztah k ruskému impériu tak silný na celém území ruské říše. Putin je o tom přesvědčen.

Pokud jde o současnost, Putin má jasno, že bylo třeba chránit lidi na Donbase. Před vládou v Kyjevě.

Západ je podle něj mnohem pragmatičtější v těchto věcech, zatímco Rusové víc cítí tuto lásku k vlasti.

„Zavázali jsme se respektovat hranice republik. Ale nezavázali jsme se, že budeme přihlížet expanzi NATO. Nikdy jsme nesouhlasili s tím, že by Ukrajina mohla být v NATO. Nikdy jsme nesouhlasili, aby tam vznikly základny NATO. Bez konzultace s námi,“ zlobil se Putin.

A k dovršení všeho zlého začalo nové ukrajinské vedení dávat najevo, že neuvede v život tzv. Minské dohody, které měly zajistit autonomii Donbasu. A to byl pro Putina další důvod zasáhnout. A zastavit to, co z Putinova pohledu páchali Ukrajinci na Donbase. „To oni v roce 2014 začali válku. Naším cílem je tuto válku ukončit,“ zdůraznil Putin. „To vláda v Kyjevě, vláda plně kontrolovaná Spojenými státy, oznámila, že nebude naplňovat Minské dohody,“ zaznělo také ze strany Putina.

Jedním z ruských cílů je denacifikovat Ukrajinu, což podle Putina znamená dosáhnout zákazu všech pronacistických hnutí na Ukrajině. Když totiž Ukrajinci začali budovat své národní povědomí, začali se odvolávat i na kolaboraci s Hitlerem. A toto podle Putina musí přestat. Jestli chtějí tvrdit, že nejsou Rusové, že jsou jiný národ, tak fajn, ať si to tvrdí, ale ne na nacisitických základech,“ zdůraznil Putin.

Poté se Putin vrátil k návštěvě ukrajinského prezidenta Volodymyra Zelenského v Kanadě, kde na půdě tamního parlamentu vystoupil také ukrajinský nacistický veterán bojující proti Sovětům. I na něm je podle Putina vidět, že se Ukrajina neodpoutala od své nacistické minulosti a musí to udělat. „Neonacismus musí být zakázán i v ukrajinské legislativě,“ pravil Putin. Až se to stane, bude Ukrajina moderním státem. Dokud se toto nestane, Rusové prý nemají s kým vést dialog.

Potom prý stačí, aby Západ v čele se Spojenými státy přestal Ukrajině posílat zbraně. „Pak nastane konec války během pár týdnů,“ ujistil diváky Putin.

Rusko je prý připraveno vést s Ukrajinou jednání, ale z Putinova pohledu je kdosi na Západě, zmínil např. britského expremiéra Borise Johnsona, stále přesvědčen, že válčit proti Rusku bude výhodnější.

Carlson v jednu chvíli položil Putinovi otázku:

„Dokážete si představit situaci, za které byste poslal armádu do Polska?“

A Putin odvětil, že by tak učinil v jednom jediném případě. „Pokud by Polsko zaútočilo na Rusko. Jinak nemáme v Polsku, v Litvě, ani jinde žádné zájmy. Tak proč bychom to dělali?“ ptal se.

Rusko se podle něj snaží vyhnout globální válce, která by znamenala hrozbu pro celé lidstvo. Rusko se podle Putina jen brání snahám Západu udržet Ruskou federaci co nejslabší. Přitom Američané by podle něj udělali lépe, kdyby se starali o své vlastní věci. O neklid na vlastních hranicích. O svůj obří dluh a o další věci. Zkrátka a dobře, Američané by podle Putina měli respektovat ruské zájmy a měli by s Rusy jednat o vyřešení situace na Ukrajině.

Putin zmínil i zastavení projektu Nord Stream 2 a exploze na dně moře u plynovodu Nord Streram 1. „Je třeba si položit 2 otázky. Komu to prospělo? A kdo měl prostředky, aby to mohl provést?“ položil dvě otázky Putin.  

Konstatoval také, že Američané sami oslabují svou pozici vůči Rusku, když cestou sankcí nutí Rusko hledat ekonomické alternativy ve spolupráci s Čínou a ve využívání čínského jüanu tam, kde dříve dominoval americký dolar.

S čínskou stranou dnes spolupracuje i Evropa a v určité míře také Spojené státy. A samotnou ruskou ekonomiku západní sankce posílily. Daly jí prostor posílit. Západ vyvíjí na Rusko další a další tlak. „Otevření dveří Ukrajině do NATO, to byl další tlak. Proč se to děje?“ ptal Putin a kroutil hlavou. Zvlášť, když je podle něj patrné, že z celosvětového hlediska Spojené státy oslabují a svět se změnil v multipolární.

Než se rozloučil s diváky, Putin znovu zopakoval, že je připraven jednat, ale míč je podle něj na straně Západu, který má Ukrajinu pod kontrolou. Stejně tak vyjádřil přesvědčení, že vztahy mezi Rusy a Ukrajinci se jednoho dne vyléčí.

Parlamentní listy a sítě

sdílet na

183 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
9. 2. 2024 21:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Copak Tucker s Putinem to už všichni víme, ale Poláci to rozjeli ve velkém stylu… 😀
https://www.youtube.com/watch?v=Y-RgB_J_0_E
Nejlepší je tohle, 2:05 😀
https://www.youtube.com/watch?v=5ly5gLvNyrA

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
9. 2. 2024 22:05
Odpovědět  Veny232

3:40 😀 😀 😀 Game ower. https://www.youtube.com/watch?v=zFUaC8810jQ

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Ladislav 💤
10. 2. 2024 10:48
Odpovědět  Veny232

Koukal jsem na jejich TV, po celém Polsku demonstrace! Bravo!
Pitomá Evropo probuď se!

ijn
10. 2. 2024 11:42
Odpovědět  Veny232

Liberasti KoZa vidí záchranu svých koryt pouze ve válečné výrobě, a tak se jim hodí každé napětí, každá krize, každý extrém,……poté hyperinflace A KOLAPS MĚN,….ANI ZLATO NENÍ ŘEŠENÍ,…….POUZE NOVÉ VLASTENCE DO VEDENÍ STÁTŮ KOZA,…..i traktory dotlačit odpovědné odborníky,…..a potrestat současné politiky a soudce!!!!!!!!!!!

Putinovec
10. 2. 2024 11:48
Odpovědět  Veny232

Až si každý člověk přinese svůj nástroj , tak jim nepomůže ani svěcená voda .
A řekl bych , že jsme od toho už jen jeden krok .

Bety
10. 2. 2024 12:51
Odpovědět  Veny232

Mně se nejvíc líbil ten nápis – JSME ROLNÍCI, NE NEVOLNÍCI !

janle57
9. 2. 2024 21:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Tenhle Tucker Crlson bude brzy v Hotdoglandu obviněn ze špionáže ve prospěch RF,
zbaven občanství a uvězněn nejméně na 365 let,zachránit ho může jedině Trump tím,
že na podzim vyhraje volby,pak by mohl,po čase, konečně přijet k nám a na Borech dělat
interview s Pávkem,Černochovou,Lipánkem a další podobnou svoločí,která by tam
hnila do konce života v nějaké útulné samovazbě.

Václav
10. 2. 2024 10:39
Odpovědět  janle57

Pro těžké zločince jsou Valdice. Na Borech by to měli moclehké.

Pavel z Moravy
10. 2. 2024 15:08
Odpovědět  janle57

Pár zdegenerovaných kriplů si myslí, že bude manipulovat s celým světem.

Tupý hulvát
9. 2. 2024 22:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Myslím,že zveřejnění paskvilu z PL je pod úroveň tohoto webu.

10. 2. 2024 00:28
Odpovědět  Tupý hulvát

Souhlas. Když mě převychovávali, bych získal ten správnej postoj k papalášům, práskáčům a vyžírkům všeho druhu – protože proti nim jsem brojil, ne proti socialismu jako takovýmu, ale proti vším a pažravcům v socialistickým kožichu – tak jsme si dělali čaj. To se udělal do bíba (krimislang – zavařovačka) čaj, pak se to do druhýho bíba scedilo, a vylouhovanej čaj se dal sušit. Když potom došel čerstvej, tak se z toho dělal druhák a někdy došlo i na třetáky. No a tenhle článek mi přijde jako takovej třeták.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
komoří Lang
10. 2. 2024 01:34

Protože sem ten rozhovor četl celý, tak mi tohle krátké shrnuti podstatného, přišlo dobré. Určitě ne paskvil. Jiná věc ovšem je, že ho Carlson, moc do kouta nezahanel, řek bych skoro vůbec, nic na tělo. Nicméně sem se dověděl něco o historii a tak trochu, co bude dál. A kdybych to měl hodnotit, tak mezi dvojkou a trojkou. Ale je to jen můj dojem.

10. 2. 2024 01:52
Odpovědět  komoří Lang

A do kouta by ho měl nahánět proč? Z jakého důvodu?
Chtěl, co vím, a taky tak o tom mluvil, představit světu státníka Putina co člověka. Chce světu představit Putina – ne drtiče Carlsona. Hádám, že jste mileniál – jinak byste věděl, co je to je, a jak má vypadat, interview. To, ce předvádí většina současných majnstrýmových “novinářů” není interview, tedy rozhovor, ale prezentace sebe sama. Proto na ně ostatně se-ru.

komoří Lang
10. 2. 2024 03:00

Proč? Třeba proto, že když dostane politik otázku na tělo a neumí ji vyargumentovat, tak je něco hodně špatně. Jako politik a prezident mi Putin hodně sedi a právě proto sem si myslel a těšil se na to, že takový aspoň jeden dotaz tam padne a Putin jej rozbije ověřitelnými argumenty, aby už nikdo nepochyboval, že by to mohlo být jinak. Co je na tom špatně zatlačit na politika?

10. 2. 2024 03:08
Odpovědět  komoří Lang

Tomu byste, jak tak na to koukám, asi nerozuměl, pokud bych to dopodrobna nerozebral. A na to jsem línej.

Boomer
10. 2. 2024 15:30

..už zase? No já bych moh, to byste koukali, a ne že ne!! Ale nechce se mi… ;o)))))

10. 2. 2024 18:03
Odpovědět  Boomer

A? Má bejt?

Albi
10. 2. 2024 11:08
Odpovědět  komoří Lang

To nebyli soupeři ve smyslu “kdo koho nachytá“.Řekla bych, že ten rozhovor byl primárně určen “nerozhodným” americkým občanům.
Oni jsou náchylní věřit ofiko informacím stejně jako Češi.
A možná i v horším poměru.

Jaroslav
10. 2. 2024 15:47
Odpovědět  komoří Lang

Ona již samotná historická exkurze VVP byla dost obsáhlá a pro us obyvatele téměř nesrozumitelna. Pak, jakákoli rozsáhlá odpověď se dá upravit, vybrat část co se hodí a vynechat část co se nehodí. Tím se může změnit její obsah. A zmíněná organizace usa je Mistrem manipulace. Např o převratu v 1989 si dodneška myslíme, že to byla naše vnitřní záležitost. Pojem barevná revoluce byl zaveden později

katango
10. 2. 2024 10:45

Ano, prezentace sebe sama ve formátu výslechu. Ještě chybí lampička namířená do očí zpovídaného.

10. 2. 2024 13:20
Odpovědět  katango

A sem tam rána obuškem do stolu těsně vedle jeho ruky a zařvání: “Nelži! … Nebo…!!!”

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
10. 2. 2024 14:27

🙂 🙂 🙂

10. 2. 2024 14:42
Odpovědět  Albi

Hele na co jsem před chvílí v Cargradu narazil. Cituji:

“Efekt rozhovoru ve světě je již patrný, alespoň definitivně vystřízlivěl obyčejné lidi, kteří dodávky munice na Ukrajinu platí z vlastní kapsy. Navíc to jednoznačně ovlivní politický boj před listopadovými prezidentskými volbami ve Spojených státech…”

https://tsargrad.tv/news/imperija-ssha-v-ruinah-intervju-putina-podorvalo-veru-amerikancev-v-demokratiju_958575

Házím ti to sem jako doklad své myšlenkové nedostatečnosti – já tuhle obrovskou náhodu prezidentských voleb v USA úplně pominul! Asi jsem měl přece jen zůstat na myslivně o chvilku déle.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
10. 2. 2024 15:33

..a to vám ta spojitost mezi rozhovorem a presidentskými volbami v USA cvakla až teď? Hm, vy taky nepřemýšlíte nad tím, co píše Boomer? :o))))))))

10. 2. 2024 18:06
Odpovědět  Boomer

Ono je to, co píše Boomer, třeba poctít přemýšlením? To jsou mi věci…
A jinak, co se Bomera tejče, u něj spíš přemýšlím, když už mě taková hloupost napadne, proč píše, co píše – jako třeba zrovna ted. Povyrost pindík, povyrost? A vyditelně, či zanedbatelně?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
10. 2. 2024 21:10

Těžko. Víc než už je snad ani nejde. 🙂

Slovan
11. 2. 2024 08:19
Odpovědět  Albi

Já znal jednoho a ten si tam na TO uvazoval pětikilový závaží, kdoví, třeba to byl ON mého srdce šampión. 🤣🤣🤣🤣

Albi
11. 2. 2024 13:52
Odpovědět  Slovan

Ahoj, zdravím! Zas perlíš. 🙂

11. 2. 2024 19:36
Odpovědět  Slovan

Mášli malýho ouda nezoufej,
strč do úlu a zabouchej!

Slovan
11. 2. 2024 14:13
Odpovědět  Albi

Koukám dva mínusáky jako vyšité. To je mi ale zase( jak jinak) náhodička cóó? Kdo by mohl mít asi tak na tom zájem viď? No od Amina se to asi zřejmě nedozvíme, bo jsme ti příznivci bývalých pořádků, tak u nás padni komu padni nehrozí. Ale když se tak zamýšlím já snad začnu věřit ve spravedlnost Boží. Kde hold Bůh nadělil jinde zase ubral. A pak jsou z toho takové nepříjemné mindráky a odsírá to okolí. Jak jednoduché, ale na druhou stranu je důležité, že se s tím alespoň člověk vychchčiije. 🤣🤣🤣🙋‍♂️

Boomer
11. 2. 2024 09:07

..pindík je takový, jaký byl a doufám že ještě dlouho bude, zatím nejsou v tomto směru žádné negativní reakce zúčastněných. A nevěřte povídačkám, že může vyrůst nějak dodatečně. Stejné je to i s IQ. pro vás zpráva nedobrá, leč fait accompli.
À propos. . jak jste na tom vy v tomto ohledu, že máte potřebu se předvádět, současně ale nic neukázat.. Já bych mohl, ale nechce se mi.. :o)))))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
11. 2. 2024 17:00
Odpovědět  Boomer

Jak jsem už uvedl výše: A? Má bejt?

Boomer
11. 2. 2024 17:05

..jo, uvedl jste výše a já vám to schvaluji, není-li co ukázat, ukazovat se nemá. Kecat se o tom ovšem může… ;o))))))

11. 2. 2024 19:39
Odpovědět  Boomer

A mě bylo furt divný, že se, co se týká kecání, tak tumlujete. Hele, že vy se tlačíte za Kecala do Prodanky? ;D )))))

Boomer
11. 2. 2024 22:44

..ale fuj, dohazovat tělesné kontakty mezi muži a ženami?!!! Kdo si to neumí zařídit sám, ten si to nezaslouží…

katango
12. 2. 2024 11:17
Odpovědět  Boomer

KLuci, co jsem to tuhle psala o poměřování pindíků? Už to zas děláte! Tak jít spát a ruce na deku! Všchni!

Joe Arp
12. 2. 2024 11:52
Odpovědět  katango

Nic jsem tu nepoměřoval, ale já třeba spím v hromadě listí, tak jak, bez tý deky?

katango
12. 2. 2024 13:02
Odpovědět  Joe Arp

Vy ruce na listí.

Boomer
12. 2. 2024 14:29
Odpovědět  katango

..Zum befehl!

Ještě teda kdybych si mohl dovolit poznámečku.. akorát že mám nerad ty hrdiny, co tvrdí, že by mě snadno zbouchali, kdyby chtěli, ale nechce se jim.. a tak si zavolají staršího bráchu a kamarády.

Zavřete oči, odcházím..

katango
12. 2. 2024 23:29
Odpovědět  Boomer

To je pro mne? To jste na omylu. Já znám své síly a rozhodně bych vás nechtěla zbouchat, natož snadno. Ale mohla bych vám empaticky naslouchat a pak vás odrovnat brutální zpětnou vazbou.

Markýza
13. 2. 2024 09:25
Odpovědět  katango

😀 😀 😀

Boomer
13. 2. 2024 10:11
Odpovědět  katango

.. ne, to není pro vás.
Leonova zásada.. ne ženy a děti, jinak kohokoli!

13. 2. 2024 00:32
Odpovědět  katango

Ale mi se jen tak štengrujem! (I když, pravda, placama se i kousnem.)
On je Boomřík, od tý doby co loni odjel kamsi chytřet, na to poměřování drobátko zatíženej, tak proč mu neudělal radost?

Boomer
13. 2. 2024 10:16

.. já území ČR neopustil dobrých deset let, s výjimkou 1-2 denních akcí v Rakousku a Německu.
Na poměřování jsi tady ty a další takoví, co už s aktivní činností skončili, a tak si o tom aspoň rádi povídají čo bolo to bolo, terazky…

Nekecám a konám.

13. 2. 2024 14:38
Odpovědět  Boomer

Jo. Taky tě miluju. A jinak – já netvrdím že za hranice. Ale loučil jsi se tu loni srdceryvně s pokecelálisty, že se na asi čtvrt roku odmlčíš? Loučil. Ten odjezd kamsi za účelem chytření někde jsem k tomu pak přibalil já, aby bylo drobet srandy v tom tragickým dění vůkol. A když jsi se pak ne po pár měsících, ale po pár dnech ozval… no, nezvedni to. Jo, a Kefalín, řekněte mi, čo si představujete pod hentakou aktivní činností?

Boomer
13. 2. 2024 16:54

.. žádný odjezd, jenom končí zima a začíná fůra práce, teď hlavně se zpracováním dřeva ve svém, aby to zloděje nelákalo no a taky připravit skleník na sezonu, vypiplat rostlinky, včely už taky lítají a nosí pyl. Dokončit terénní úpravy u domu, s barákem práce nikdy nekončí, furt je co vylepšovat, mám v plánu zastřešení části terasy polykarbonátem.. a jak se znám, taky by mohlo dojít k úpravě projektu na zimní zahradu.
Takhle my žijem na lontě… ;o)))))

13. 2. 2024 20:36
Odpovědět  Boomer

Jo. vzpomínám si. Když jsem si pak z tebe dělal ouchcapky kvůlivá tomu srdceryvnému loučení a žes nějak brzo zpátky, taks to zmínil. Tož at se dílo daří. Že pozdravuju včelky.

Boomer
13. 2. 2024 20:46

.. vyřídím. Dík…
Momentálně ještě doplňuju tekutiny, jako ten dřevorubec Drnec..

Jaroslav
10. 2. 2024 15:56

No Rusové často přehánějí. Sleduji jejich weby, a již dlouho mám pocit, že se ukr již již sesype a pořád nic. Přál bych si to, mrtvých bylo již dost. Je to tím, že bojují Rusové s Rusy. Jak uvedl v rozhovoru VVP, obkličena jednotka ukr armády byla vyzváni Rusy, ať se vzdá a přežije. Odpověď ukrajinců v čisté ruštině “ruský voják se nikdy nevzdává “

petr
10. 2. 2024 18:05
Odpovědět  Jaroslav

No já si zase pro zábavu někdy přečtu Novinky a pak mám pocit, že Ukrajinci už jsou až ve Vladivostoku.

Albi
10. 2. 2024 21:14
Odpovědět  petr

https://myslenkyocemkoli.blogspot.com/2024/02/ukrajinci-hromadne-odmitli-splneni.html
Ukrajinci hromadně odmítli splnění rozkazu Místo článku jen krátké komentované video (asi 3 min.)
Podle jiných zdrojů se má jednat o policisty (sic!) z Dnipra.

Albi
10. 2. 2024 16:43

K té “myslivně” jsem ti připsala odpověď u článku (P.C.Roberts-fantazie z NYT), pokud ses tam už nevrátil.

Teď ti sem hodím odkaz z poněkud jiného soudku, ale zajímavý! Aby ses na myslivně třeba nenudil. 🙂
https://www.michalapetr.com/map-1907-volodymyr-zelenskyj-a-adolf-hitler-srovnavaci-analyza-s-prekvapivym-vysledkem/
“Ve stejný den, kdy prezident Zelenskyj odvolal generála Zalužného, se ukrajinská vláda tiše podvolila tlaku americké administrativy a přijala drastická opatření nařízená Mezinárodním měnovým fondem (MMF) k zajištění dalšího financování války proti Putinovi.
Opatření jsou tři: 1 – Zvýšit daně! 2 – Snížit zdravotní, sociální a všechny další výdaje, které nejsou určeny k bezprostřednímu vedení války!
3 – Donutit ukrajinské banky, aby vyměnily peníze občanů, které mají na svých účtech, za “vysoce výnosné ukrajinské vládní dluhopisy”! Atd.
xxxxx
Nějak mi to připomíná nači situaci.
I u nás se doppručuje nakoupit naše bezpečné státní dluhopisy a ochránit tak své úspory. 🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
10. 2. 2024 18:47
Odpovědět  Albi

Vrátil, ale zapomněl jsem tam udělat puchejře 🙂 nebo aspon tři tečky …, že to čet.
Myslíš, že na ty dluhopisy naskáče hodně lidí? Hm… Vzpomínáš, když za totáče bylo v tv málem každý den, at se lidi nenechaj nachytat od skořápkářů a bylo tam dopodrobna rozpracovaný, v čem ten trik spočívá? A přesto se den co den nachytal nějaký idi-ot. A pak o tom byl v tv truchlivý příběh. A víš co? Já ty oškubaný idi-oty nedokázal litovat.
Ani ted si neumím představit, že bych někdy v budoucnosti politoval nějakýho kupce těch dluhopisů. Protože, sázím svý brejle proti kebku fialovýho nuteláka, že lidi práce to nepostihne, neb ti jsou rádi, že jim model ruka-huba zatím ještě jakž-takž vychází a o nějakých úsporách si můžou nechat leda tak zdát.

Albi
10. 2. 2024 20:56

Přesně!
Ale týká se to i těch daní. Konzolidace rozpočtu určitě zdaleka nekončí) a “osekávání” výdajů na další nutné výdaje také – výjimkou “valorizace” vládních platů. Spíš ještě z pilniosti vymyslí něco dalšího.
To by jim šlo na jedničku s hvězdičkou.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
11. 2. 2024 01:34
Odpovědět  Albi

Podtrženou.
P.S. Tu jsem dostal za celejch devět let jen jednou. Ze slohu na volný téma. Ale zato byla podtržená dvakrát a ta hvězdička byla málem větší než ta jednička.

Albi
11. 2. 2024 07:52

… 🙂

Jarosla
10. 2. 2024 21:03

Carlsona jsem postřehl při svých pár cestách do USA. Na první pohled dost agresivní a nepříjemný člověk. Postupně jsem mu přišel na chuť a dnes je to hvězda. Zřejmě dospěl i jako člověk. Technicky, na svých talk show dokáže jít pod kůži, být drsný. Při sledování rozhovoru jsem měl pocit že má k Putinovi respekt. A když i chtěl naběhnout na svůj styl, VVP se ho zeptal jestli chce show a nebo seriózní rozhovor. A bylo vymalováno. Prostě VVP ho vcelku vedl jak potřeboval. Přesto jsem Carlsonovi osobně velmi vděčný

Bety
10. 2. 2024 09:20
Odpovědět  komoří Lang

Ono to spíš bylo tak, že se Putin do kouta zahnat nenechal a přitom hovořil klidně
a věcně. Zajímalo by mě, co jako “na tělo” by ty případné otázky měly obsahovat?

komoří Lang
10. 2. 2024 10:03
Odpovědět  Bety

Na mysli sem hlavně měl sestřelení letadla s Ukrajinskými zajatci. Zatím je to jen tvrzení proti tvrzení. Fandím Rusku, ale to ještě neznamená, že budu věřit všemu bez jasných důkazů. V tomto případě fotografii z místa havárie s těly. Pokud ste takové fotografie viděla, tak pak by to byla moje chyba, že sem málo hledal a pak by sem se musel omluvit.

10. 2. 2024 13:24
Odpovědět  komoří Lang

A ta fotka by jako dokazovala co? To myslím vážně – co by dokazovala, jaký fakt, fotografie z místa dopadu letadla po sestřelení?

Albi
10. 2. 2024 14:33

Navíc jsou věci, které se hned a všem “nevyloží” na stůl.
Zas si ten Putin bez rady neví rady. 🙂

komoří Lang
10. 2. 2024 16:46

No když fotka nic nedokazuje, tak mi jistě budete umět vysvětlít, proč jakákoliv policie na světě pořizuje podrobnou fotodokumentaci, která buď něco potvrdí nebo vyvrátí, a zvláště pokud jde o letecké neštěstí? Vy se mně snad zdáte.

Boomer
10. 2. 2024 17:58
Odpovědět  komoří Lang

.. v tomto ohledu bych byl ochoten akceptovat výsledky vyšetřování komise složené z odborníků obou stran. Fotodokumentace musí být podšprajcována dalšími důkazy.. DNA, identifikace použitých výbušnin, záznamy letových zapisovačů, radarová a satelitní data v oblasti, a výpovědi svědků až na posledním místě…

10. 2. 2024 19:03
Odpovědět  Boomer

Tisíce děkovných dopisů, že jste se toho ujal a komořího osvítil, nebo se o to aspon pokusil, neb já svou lenoru vysvětlovat věci zřejmé hned tak nepřekonám.

Boomer
11. 2. 2024 08:58

..a opravdu je v tom jen vaše lenora? Motivací kvalifikovaného, opakovaného a vytrvalého vysvětlování podstaty věcí zřejmých je doufání, že některá z těch semínek padnou na úrodnou půdu.. Ora et labora.

Tož nelenošit a makat, jináč jsme v.. šak víte kde! Nebo nevíte?

Markýza
11. 2. 2024 14:36
Odpovědět  Boomer

To všechno patrně je – ale koho to zajímá? KoZu jistě ne. Ani žádost Ruska o nezávislou mezinárodní vyšetřovací komis nebyla vyslyšena – jako už vícekrát, třeba v Buči. Tohle je signál (jak by řekl derniér) který by se neměl přehlížet.

Boomer
11. 2. 2024 15:50
Odpovědět  Markýza

.. já bych to převedl pro srovnání do roviny běžného lidského žití.. jakou důvěryhodnost bude mít žena, která uvede konkrétního muže jako otce jejího dítěte, ale upírá mu právo na testy paternity?

Markýza
11. 2. 2024 16:38
Odpovědět  Boomer

A vice versa, samozřejmě – což neříkám pro pořádek, ale že to mám vyposlechnuto z té druhé strany. Jinak ovšem samozřejmě – v našich rodinných případech do dopadá jako v mezinárodních vztazích.
P.S. teď mě napadá, že ten váš příběh paternity je nejen rozhodně častější – ale taky logičtější a zpětně by mě zajímalo, co vedlo onoho chlápka k tomu, že se dral o dítě 😀

Boomer
11. 2. 2024 16:49
Odpovědět  Markýza

.. tohle mi líčila kdysi kolegyně od dráhy, její syn se rozváděl, anžto měl cosi jako důvodnou pochybnost o svém otcovství a dítě bylo ve věku, kdy musela k testům přivolit matka. Před rozvodovou soudní stolicí to prý probíhalo hrozně trapně, ale konec dobrý, soud pohrozil nařízením testů a matka raději kápla božskou. No a ta předchozí důvodná pochybnost údajně zapadla jak lego do lega…

Markýza
12. 2. 2024 18:47
Odpovědět  Boomer

To je ovšem – jak říkám – (bio) logické: máte samečky s báječným genetickým potenciálem, ale jako pečovatele o hnízdo naprd a pak to máte obráceně – tak to holt kdekdo zkombinuje 😀 A rozhodně nejen lidi, nemyslete. Takový sýkorky třeba……..

10. 2. 2024 18:55
Odpovědět  komoří Lang

Tož spěte dál. Hezké sny že přeju. Hlavně abyste na konci toho snění nedopadl jako originál, jehož jméno jste si zvolil za nick.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
10. 2. 2024 19:18

P.S. Našli se, nížeji pode mnou, duše soucitné – Boomer, Václav a Petr – kterým se vaší neznalosti zželelo a přišlo jim, že do hubené kozy není škoda futru a problém který máte s důkazním břemenem stran sestřeleného letadla vám osvětlili. Nebo se o to aspon pokusili. Já, na rozdíl od nich, tuhle potřebu z (pro mě) dobrých důvodů nemám. Doufám, že jim poděkujete.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
komori Lang
10. 2. 2024 20:54

Všem jmenovaným upřímně děkuji hlavně za lidskou komunikaci, i když sem to viděl poněkud jinak. Od toho ten Pokec přece je. Co sem ale nevěděl, že je tady pra, pra,…pravnuk inkvizicniho kněze z koncilu Kostnickeho.

11. 2. 2024 02:17
Odpovědět  komori Lang

No, když už je to s tím mým pra… pra… pradědečkem Mikulášem – takto inkvizitorem pražským – provalený, tak co bych to tajil. A nakonec proč taky, žejo Vždyt to právě on vydal tohle svědectví:
„Já jsem se mnohokrát a častokrát s mistrem Janem Husem stýkal, když jsem s ním jedl a pil, a velmi často jsem se zúčastnil jeho kázání a vedl četné rozhovory o rozličných látkách svatého Písma, nikdy jsem na něm nenašel nějaký blud nebo kacířství, ale ve všech jeho slovech a skutcích shledal jsem ho vždy pravdivým…”
Hlavně si všimněte závěru tý věty. V tom jsem se úplně popradědil.
A co vy, kterej z inkvizitorů byl vaším pra… pra… pra…?
Franta Bobligů z Edelstadtu, či nějakej jinej šikulda?

komoří Lang
11. 2. 2024 08:57

🙂 to nechám na vás. Já bych to tak trefně jako vy určitě nevystihl. Jinak přeju hezkou neděli. 🙂

Václav
10. 2. 2024 16:43
Odpovědět  komoří Lang

Ruskové přinesli několik důkazů o tom, že letadlo, ve kterém byli opravdu zajatí ukrajinští vojáci bylo střeleno dvěma americkým raketami systému Patriot. Ukrajinci tvrdili, že v letadle žádní zajatci nebyli, že si ho Ruskové sestřelili sami atd. samé goebbelsovské pitominy a lži. Rusové ukázali video s nakládáním zajatců před odletem, sesbírali kusy těl pro určení DNA, ukázali trosky obou raket. Proč by se na tenhle detail Carlsson ptal, když je vše jasné?

komoří Lang
11. 2. 2024 08:52
Odpovědět  Václav

.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
petr
10. 2. 2024 18:07
Odpovědět  komoří Lang

Kdyby jsi si dal práci s projetím Netu, tak bys jsi našel i videa s roztrhanými těly rozesetými po 40 km , dost drastické.

petr
10. 2. 2024 18:02
Odpovědět  komoří Lang

Nebylo to citování rozhovoru ale tendenční komentář. Putin si nijak neupravoval historii ale citoval tvrdá fakta z archivů RF, jejich kopie originálů dal potom Carlsonovi. To samé strůjce? Co to je za označení? PRusko od roku 2014 ostřelovalo východní Ukrajinu? Joschua by se měl příště zdržet lidové tvořivosti a pouze otisknout překlad rozhovoru a ne předžvýkaný komentář PL!

Albi
10. 2. 2024 21:48
Odpovědět  komoří Lang

Teď jsem našla moc zajímavý jiný rozhovor k rozhovoru a je od začátku do konce maximálně zajímavý:
https://myslenkyocemkoli.blogspot.com/2024/02/rozhovor-ruskeho-prezidenta-otevrel.html
Rozhovor ruského prezidenta otevřel lidem na Západě očiJak Putinův rozhovor s Carlsonem ovlivní americké volby a proč se ho v USA snažili umlčet. Putinův rozhovor sledovala nejméně osmina lidstva
150 milionů zhlédnutí – rekord – nejméně osmina lidstva”.
xxxx
Přečtěte si sami – celý rozhovor sem nemohu kopírovat a zajímavé je všechno. Snad jen jedna drobnost:

“Z Washingtonu přišel rozkaz: umlčte rozhovor.”

Albi
10. 2. 2024 21:55
Odpovědět  Albi

PS pro komoitřího Langa: Možná ten rozhovor uspokojivě odpoví i na vaši otázku “…že ho Carlson, moc do kouta nezahanel“.

Tucker je samozřejmě skvělý profesionál, umí dělat rozhovory. Ale Putin byl pro něj velmi obtížným respondentem. Protože se nedržel linie, kterou mu Tucker navrhl, ale okamžitě tak trochu porušil logiku rozhovoru, kterou jistě měl Carlson na mysli. To znamená, že měl zjevně v úmyslu položit celou řadu ostrých otázek, a to poměrně zdvořilým způsobem, jak je formuloval. Nebyl hulvátský, rozhodně ne jako mnozí američtí moderátoři, kteří dělali rozhovor s Putinem v předchozích letech, před speciální vojenskou operací. Ale Putin se okamžitě chopil iniciativy a v podstatě od začátku určoval agendu, což se Tuckerovi asi zpočátku moc nelíbilo. Několikrát se pokusil Putina přerušit svými otázkami, ale absolutně se mu to nepodařilo.

To znamená, že hlavní slovo zde měl dotazovaný, ruský prezident, nikoli Tucker Carlson. ….. “

komori Lang
11. 2. 2024 08:16
Odpovědět  Albi

Víte Albi, a tady je asi ten problém, že sme každý myšlenkove někde jinde. Za mě se na základce učilo, že, 1/8 z 8 000 000 000 je 1 000 000 000 a ne 150 000 000. Z vašeho výpočtu by totiž vyplýválo, že na planetě je asi 1.2 miliardy lidí.
Dovedu si ale představit, jak by mě tady kamenovaly, kdybych něco podobného napsal já a chci věřit, že vy by jste se toho posměchu nezúčastnila. Hezký den přeji. 🙂 5

komoří Lang
11. 2. 2024 09:12
Odpovědět  komori Lang

Jo, zapomněl sem vám poděkovat za ten rozhovor k rozhovoru, protože tak sem to totiž vnímal, že sem se stracel v tom kdo to vlastně moderuje. ja myslim, ze do týdne budeme mit moznost se seznámit s fundovanými rozbory. Tak uvidime. Stále si ale trvám na hodnocení toho rozhovoru mezi dvojkou trojkou. Tak jexste jednou děkuji 🙂

Boomer
11. 2. 2024 10:20
Odpovědět  komoří Lang

.. inu, já jsem prostý venkovan a ten rozhovor od začátku vnímám jako Zprávu lidu USA.
No a v listopadu uvidíme, jestli/jak byla cílovou skupinou přijata/pochopena.
A já si počkám, jak je u mě zvykem… ;o)))

Fundované rozbory budou odpovídat požadavkům zadavatelů zakázky.. tedy těch, co si konkrétního rozboráře zaplatí.

komoří Lang
11. 2. 2024 14:32
Odpovědět  Boomer

Tak sem si přečetl ten článek od albi co mi poslala. A co sem se nedocet – že Karlson měl připraveno několik ostrých otázek, ale Putin převzal otěže. A za to mě grilovali, že sem si dovolil napsal, že mi to tam chybělo. A tak jako vy si počkám až si to sedne. mějte se. 🙂

Boomer
11. 2. 2024 15:11
Odpovědět  komoří Lang

.. já předpokládám, že Carlson svoji roli zahrál výborně, celé to vidím jako perfektní předvolební tah, s Trumpem vychází velmi dobře. Myslím, že volebnímu týmu je jasné o co se hraje, proti čemu se hraje a co by asi tak mohlo zamíchat kartami.
Někteří zde to vnímají příliš prvoplánově, jenže svět je trojrozměrný…
P.S.
..na skandální odhalení je času dosti.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
11. 2. 2024 17:35
Odpovědět  Boomer

Sprostej řepák souhlasí – dokonce dvakrát! 10,20 + 15,11 – s prostým venkovanem.

Boomer
11. 2. 2024 19:43

..hm, to abych šel do sebe, kde se stala chyba… ;o)))))

11. 2. 2024 17:27
Odpovědět  komoří Lang

A to je zajímavý. Takže vy jste si odkaz naklikl a článek četl, včetně tohoto:

– Moc vám předem děkuji za odpovědi. První otázka: je to senzace, nebo ne? Dnes ráno se objevila zpráva, že rozhovor Vladimira Putina s Tuckerem Carlsonem na sociální síti X byl zhlédnut více než 150 milionkrát. A to jen na této sociální síti.

– Jsem si jistý, že jde skutečně o rekordní číslo, a to jak pro sociální síť X, tak pro globální informační prostor obecně. Abych byl upřímný, nepamatuji si na žádný rozhovor, který by vzbudil takový zájem. Je zřejmé, že byl sledován nejen na anglicky mluvící síti, ale také na čínské síti, a to ve všech jazycích, které se používají, tedy ve většině světa. Takže ano, myslím, že Putinův rozhovor viděla nejméně osmina lidstva.

– Páni, to je hodně, ano, pokud je to osmina lidstva! Kolik je to milionů, miliard?

To je miliarda.

a přesto jste neodolal, a vykrákal Albi za použitou zkratku za culík. Co z toho lze vyvodit jsem, jak je u mě obvyklé, línej vysvětlovat, neb nevidím žádný přínos ve vynakládání energie na vysvětlování věcí zřejmých.
Hezkej nedělní večír přeju. 🙂

komoří Lang
11. 2. 2024 20:26

🙂 tak už vám teče do bot, co? Už ste si přečetl, že Carlson měl připravené OSTŘEJŠÍ dotazy a tak nějak mu to nebylo umožněno a, že chvilemi to moderoval Putin? A tak doufám, že Carlsonovi vycinite jako mně a napíšete mu, jak ho vůbec mohlo napadnout položit Putinovi ostřejší dotazy, to by přece nebylo interview – vaše slova. No a k tomu vašemu dotazu.
Nějak si nepamatuju, že bych rozporoval rekordní shlédnutí. Vy už nevíte co byste vytáhl. Jo a albi, se určitě neurazila a přečtete si pořádně co mi napsala o těch shlédnutí. Cituji. 150 milionů shlednuti – rekord – 1/8 lidstva. Rozporoval sem jen počet lidí na Zemi a né tu 1/8. A na to sem jí odpověděl. A až teprve za hodinu sem si přečetl ten odkaz, který mi poslala a došlo mi, že trošku pomíchala hrušky a jabka. Nicméně sem ji napsal podruhé a poděkoval. Víte jak se pozná velikost člověka? No, podle toho, jak se chová k malým lidem. S pozdravem Venkovan.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
13. 2. 2024 00:51
Odpovědět  komoří Lang

Co jsem řekl, to jsem řekl a nemám co bych dodal – cokoli navíc by bylo slámomlácení a na takové zbytečné vynakládání energie jsem línej – přeloženo necítím potřebu zbůhdarma žvástat o ničem.
Hele, a co tedy jsem coby vesničan a lopata, profesí zedník? Hmm… Tak to bych si měl kontrolovat, jak se ke mě kdo chová a jak si ho pak mám otaxicírovat – zda je to normál, nebo snob, případně nabob, nebo jenom majitel přefouklýho ega.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
13. 2. 2024 20:55
Odpovědět  komoří Lang

Naposled ke Carlsonovi. Jak to vnímal on:
…Doplnil, že do Ruska nejel propagovat Putina, ale řada lidí v USA neví, kdo je Vladimir Putin, takže je jeho povinností jim tuto informaci zprostředkovat.
Dodal, že to byly dvě hodiny Vladimira Putina, nikoliv jeho. A že cílem rozhovoru s Putinem u ostatních západních novinářů je dokázat, že oni jsou dobří a Putin ne. Moderátor mu vytkl, že se měl ptát na potlačování opozice, na svobodu slova v Rusku, Alexeje Navalného a tak podobně. Carlson poznamenal, že tato témata už jsou pokryta…
https://www.novarepublika.cz/2024/02/kdo-vede-zabiji-lidi-i-v-usa-moskva-je-hezci-nez-new-york-tucker-se-odvazal

Tak. A jdu si vyklepat botky. Sice mi do nich nenateklo, ale mám je plný tý slámy co jsme tu zbůhdarma namlátili.

Markýza
11. 2. 2024 09:51
Odpovědět  komori Lang

To je jen ztraceno v překladu, pane komoří. Přečtěte si to celé, najdete tam vysvětlení. Je sice pravda, že tázající tam kapánek….no, řejněme že intelektuálně ujede, ale odpověď je jasná, a odpovídající sám říká, že ta miliarda je vyloženě odhad – těch spočítatelných 150 milionů bylo totiž pouze na Tvitru.

Albi
14. 2. 2024 19:18
Odpovědět  komori Lang

Já tu “osminu” nepočítala, ani výpočet nekontrolovala – je to prostě jen věta zkopírovaná z článku.

Bety
10. 2. 2024 08:41

Máte pravdu. Nespočítala jsem, kolikrát je tam slůvko PRÝ… ale mockrát.
Prý tuhle a prý tamhle – snaží se ten rozhovor dostat na úroveň -JEDNA PANÍ POVÍDALA.
A vylepšuje to znevažujícím PODLE PUTINA, JAKO BY NEUVÁDĚL FAKTA, ale jen tak
si něco vykonstruoval.
Podle mě tam Putin jasně vyjádřil, že už si Rusko v žádném případě do kaše foukat nenechá a že už má podrazů ze strany západu plné zuby. A že by měli začít řešit své problémy u sebe a ne na úkor jiných. Také zcela jasně řekl, že Rusko své aktivity nehodlá rozšiřovat do Evropy, ale v případě napadení se nepodvolí a bude se bránit.
Takže už žádné – Ameriko, my to s tebou ještě jednou zkusíme.

Boomer
11. 2. 2024 10:26
Odpovědět  Bety

.. je tam naznačen rozdíl mezi parametry současného postupu na Ukrajině a případným vynuceným postupem mimo území bývalého Sovětského svazu.

Markýza
11. 2. 2024 11:02
Odpovědět  Boomer

Schneider – jakožto starý zpravodajec – tvrdí, že úplně nejzajímavější tam byla jiná věc; že totiž Putin – jakožto starý zpravodajec – na plnou hubu pravil, že CIA a GRU jsou v přímém kontaktu. Já, jakožto nezpravodajec netuším, proč přesně – nicméně nemám sice schopnost intrikánského myšlení, zato jsem expert na vyčmuchávání perel v hnoji a jehel v kupce sena – a to tato Schneiderova poznámka rozhodně je.

katango
11. 2. 2024 11:24
Odpovědět  Markýza

No že probíhají jednání mezi oběma znepřátelenými státy, byť to jednání není oficiální. Mezi státy, které spolu na oficiální bázi nemluví. Význam – není ještě vše ztraceno.

Markýza
11. 2. 2024 12:53
Odpovědět  katango

Díky. Jo vlastně – že není všechno ztraceno, to zmiňoval Schneider taky. Nejzajímavější na to ovšem podle něj zřejmě bylo, že to Putin řekl na plnou hubu. Možná prostě lil olej na rozbouřené vody, což by bylo moudré, ale zase – takhle si to prostý divák bez vysvětlení nepřeloží, takže kam lil olej?

Boomer
11. 2. 2024 13:16
Odpovědět  Markýza

.. myslím, že olejová skvrna se blíží Atlantikem k břehům Nového světa, no a zpravodajci se možná mají postarat, aby nebyla přehlédnuta…

Markýza
11. 2. 2024 13:47
Odpovědět  Boomer

Jo, to vypadá poměrně pravděpodobně.

13. 2. 2024 15:35
Odpovědět  Markýza

Ba tak.

Boomer
11. 2. 2024 13:12
Odpovědět  Markýza

..zpravodajci jsou z titulu profese realisté, pracují s tvrdými fakty a musí prověřovat a ověřovat i ta měkká. Jejich práce je do značné míry apolitická, nemůžou měnit strukturu sítí po každých volbách, pokud tedy nejsou Chvojkovice-Brod. Intrikánské metody jsou vlastní politikům, občas k nim zneužívají i zpravodajce, ale ti to nesou se značnou nelibostí, političtí šíbři jim totiž kazí renomé…

Pavel z Moravy
10. 2. 2024 09:47

Myslím si úplně to stejné.

Václav
10. 2. 2024 10:42

Na NOVÉ REPUBLICE vyjde dnes v podvečer celý překlad rozhovoru Carlson-Putin, přeložený profesionální překladatelkou a ne nějakým robotickým překladačem. A vyjde komplet celý.

10. 2. 2024 13:10
Odpovědět  Václav

Fajn.

Pavel z Moravy
10. 2. 2024 10:46

Milane, trochu z jiného soudku, ať máš o čem dumat. Tedy o tom jaký smysl mají vůbec volby a jestli potom není lepší nespolupráce. Na https:// cz24.news- V Holandsku vše směřuje k eliminaci Wilderse a sestavení vlády v čele s Timmermansem, tedy zeleným a jinotajovým fanatikem. Všichni probruselští zmr.di se spojí a vítěze voleb vyautují. Jestli se tady nespojí všechny opoziční strany, ať už si říkají jakkoliv, scénář bude úplně stejný. Ať už to kujwa berou ti opozičníci vážně, nebo jejich děti budou žrát kobylky a svítit svíčkami.

10. 2. 2024 13:44
Odpovědět  Pavel z Moravy

Už to mám produmaný. Ale holt vždycky bojuju až do konce, protože co kdyby. V Holandsku jim to třeba vyjde – ale třeba taky ne. V Maďarsku jim to nevyšlo a na Slovači uvidíme. A volby? Znáš můj názor na ně, ne?

jiří
9. 2. 2024 22:46
Ohodnotit příspěvek :
     

comment image

10. 2. 2024 00:14
Odpovědět  jiří

Bingo.!!!

Ladislav 💤
10. 2. 2024 10:49

👍👍

Albi
10. 2. 2024 08:49
Odpovědět  jiří

1+++++

poseidon
9. 2. 2024 22:54
Ohodnotit příspěvek :
     

Zato náš seznam nemeskal a vybil hned propagandisticke žvásty .schvalene ve Washingtonu a celý rozhovor prekroutil a zesmesnil

Pavel
10. 2. 2024 07:55
Odpovědět  poseidon

Zesměšnil pouze sebe.Kdo ještě nezapomněl Ruštinu a pustil si celý rozhovor v Ruštině na webu Kremlu ,tak se může jen kroutit hlavou nad nevzdělaností a neschopností těch idiotů co si u nás uzurpovali moc.

me2d44
10. 2. 2024 09:21
Odpovědět  Pavel

Bingo!! Když jsem našel odkaz na originál rozhovoru, vyhlásil jsem doma (ostatně tak jako každé úterý ráno) malou “lekci” Ruštiny. Po těch letech, co jsem se Rusky učil, v ruštině odmaturoval, z ruských zdrojů vycházel při diplomové práci – a po těch stozích manuálů k různým radarům, mi pak jeden Ukrajinec – důstojník sovětské armády řekl, že nemůžu být Čech, protože mám přízvuk a styk řeči, jako Moskvan. Před Carlsonem by mainstreemoví novináři měli klečet a prosit ho, aby je naučil novinařinu. Není dobré do někoho rýpat, novinář musí umět naslouchat a při psaní vynechat svoje průjmy o tom, co si lidi mají myslet. I za socialismu dobrý novinář NEKOMENTOVAL, ale napsal článek tak, že se dalo chápat to, co bylo mezi řádky – a názor, ať si každý dotvoří po svém, někdo pochopí, někdo zhltne to napsané…

stan
9. 2. 2024 23:25
Ohodnotit příspěvek :
     

Putin věcně, bez hysterie, bez vytáček a lží dokázal dvě hodiny mluvit bez toho, že by musel používat taháky nebo čtecí zařízení (viď Pávku) Biden si plete mrvé s živými, neudrží myšlenku a nejspíš ani moč a bez manuálů co má dělat , nedá ani ránu.Svět se fakt v prdel obrátil. Jěště před pár lety bych absolutně nevěřil, že se dožiju toho, že celý Západ bude horovat pro válku a bude při tom používat nacistické metody a lživou , hnusnou, odpornou propagandu goebbelsovského ražení.Už jen ten kvikot co se spustil po rozhovoru Carlsona s Putinem. Ubohý, trapný a zoufalý Západ.

Pravdomluvny
10. 2. 2024 01:33
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusobijci a přepisovači dějin se z rozhovoru Putina s Tuckerem můžou strachy postat v koutě…..jen houšť a větší kapky 👏👍

Ladislav 💤
10. 2. 2024 07:31
Odpovědět  Pravdomluvny

Třicet let se nám snažili ti slavní “demokraté” přepisovat dějiny a prásk! Stačil jeden rozhovor s panem Putinem a vše zbořeno! Učitelé dějin okamžitě na dlažbu!
A ještě všechny ministry školství po majdanu v roce 89 za zločineckou inkluzi!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
10. 2. 2024 03:13
Ohodnotit příspěvek :
     

POZOR! POZOR!! POZOR !!!

ROZHOVOR CARLSON-PUTIN s titulky ZDE:

https://rumble.com/v4ce3nz-tucker-carlson-x-vladimir-putin-interview-st-12.html

Slovan
10. 2. 2024 10:36
PENNYS
10. 2. 2024 07:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Pšonci už přišli nato co u nás je v daleko horší :
Janusz Korwin-Mikke se podělil o informaci, že polští občané jsou dováděni k šílenství hněvem na Ruskou federaci, který jim brání dívat se střízlivě na počínání Ruské federace.

Jaris.
10. 2. 2024 07:14
Ohodnotit příspěvek :
     

Praskaji ledy! Mainstream puka vzteky, ze nemuze ten rozhovor Putin/Carlson vyzmizikovat. Ze je vetsina lidi lzemi o Putinovi a Rusku infikovana, jsem se nekolikrat presvedcila sama. Treba nas zahradnik, co nam seka travu, strasne hodny clovek, asi tak 40 let, si pustil pusu na spacir, jaky ten Putin je zloduch. Loni na dovolene se s nami chtel zapojit do politickeho klani na tema Ukrajina Holandan, zijici v Australii, nacez mu muj muz rekl, aby tolik nekoukal na televizi. Vcera jsme byli na navsteve u mladych a ja samozrejme informuji zete o onom neslychanem rozhovoru Putin/Carlson.Rozumim tomu, ze muj mily zetak nema cas sledovat, co se deje, protoze vlastni stavebni firmu a prace ma az nad hlavu. On ani nevedel, kdo je Carlson. Nicmene ho to zaujalo a rekl, ze se na to podiva.

Buchtík
10. 2. 2024 07:42
Ohodnotit příspěvek :
     

Rozhovor Carlsona s Putinem dal milionům lidi na celým světě možnost slyšet to, co jim západní, včetně našeho, tzv. „svobodný” tisk upíra, a to je ruská strana příběhu, nebo jejich pohled na celou věc.

O to víc mě „překvapuje”, když tady pak čtu od některých rádoby chytráků, že to je zápaďácké divadlo a hra globalistů namířená proti Rusku a proti Putinovi.

Jestli je to proti někomu namířené, tak proti Číně, protože co se na tom dá najít za postranní a skrytý motiv je to, že Carlson tim chce získat podporu široké západní veřejnosti pro ukončení války USA/NATO na Ukrajině proti Rusku, aby tím uvolnil ruce USA k válce proti Číně.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gales
10. 2. 2024 09:17
Odpovědět  Buchtík

Jednou zaměstnanec CIA,navždy zaměstnanec CIA.

unor 2022
10. 2. 2024 08:27
Ohodnotit příspěvek :
     

V roce 1989 zapad usty nejen V. Havla sliboval lidem SVOBODU a DEMOKRACII.
..
To co mame dnes v podani soucasne EU a ceske vladni koalice, tak to je ONA, ta svoboda a demokracie?
..
Kazdy kdo zvonil klici by ted mel jit za roh a tam si nafackovat.

skeptik
10. 2. 2024 10:10
Odpovědět  unor 2022

Není podstatné co sliboval Havel, v ČR rozhodují poslanci a vláda zvolená ve volbách. Prezident je pouhý “kladeč věnců”.
Každá odeesácká vláda byla katastrofou a Fialová vláda překonává veškerá očekávání.
Nafackovat by si měli “zodpovědní” “vzdělaní” voliči ODS a hradní ostudy.

katango
12. 2. 2024 11:21
Odpovědět  skeptik

V začátcích byla adorace Havla taková, že co si usmyslel, to mu schválili.

Gales
10. 2. 2024 09:09
Ohodnotit příspěvek :
     

To u nás,na vládě v práglu,z toho rozhovoru měli zvýšenou spotřebu toaletního papíru.

Aleš
10. 2. 2024 09:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Výborný rozhovor, teď víme jako to je, Západ je hnus.

Pijack
10. 2. 2024 10:06
Ohodnotit příspěvek :
     

To že jsou Putin a Carlson největší bojovníci za pravdu svědčí už jediný fakt – rozzuřili vzteklou Mirku, Džamilu, Pekarku, Černochovou a osazenstvo vládních médií. Ještě se nevyjádřila blbka Landšáglová 🙂
Jako když hodíte do tlupy opic medicimbal, který si popletou s ananasem. Tak začnou vztekle kvičet a řvát a běhat, šplhat a vztekle gestikulovat – TO JE naše politická a novinářská špína. Tlupa vzteklých opic. Tyhle opice řvali už před samotným rozhovorem, i když ho nemohli defacto sledovat. Tahle tlupa uřvaných opic už věděla předem co Putin řekne za lži a že Carlson klesl na novinářské dno a zradil pokrokový svět (Roman Joch). Ale ještě nic nepřečetli, protože číst zjevně neumí. Nemají důkazy, ale mají neochvějný politický postoj.
To je jako s 2000 slov za Husáka. Všichni rozcupovali text jako revanšistický plný nenávisti… ale nikdo ho nezveřejnil a obyčejný člověk ho prostě nesehnal, aby si udělal vlastní názor. Přesně tento normalizační režim zde zavedli (slovy vzteklé Myrky) liberálně ulhaní gauneři.

Malé upřesnění
10. 2. 2024 14:43
Odpovědět  Pijack

2000 slov bylo za Pražského jara, tedy za Dubčeka, plně zveřejněno.
Za Husáka byla režimními hýkavci odsouzena bez mediálního zveřejnění Charta 77 nebo Několik vět (1989).

Pijack
10. 2. 2024 15:16
Odpovědět  Malé upřesnění

Sorry, spletl jsem to… mě se ty rezoluce mýchají v jedno lejno, ale princip srovnání je doufám správně, ne? 🙂

Malé upřesnění
11. 2. 2024 02:53
Odpovědět  Pijack

Samozřejmě, podstata je naprosto vystižena.

Pijack
10. 2. 2024 10:58
Ohodnotit příspěvek :
     

Proč jsou stíhačky F-35 neviditelné? Protože je vláda koupila a ještě nejsou vidět. 🙂

jiří
10. 2. 2024 17:46
Odpovědět  Pijack

comment image

Honzas
10. 2. 2024 11:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Za bolševika jsme taky museli podepsat antichardu aniž by jsme znali obsah. Totéž se děje Dnes na Seznamu. Putin se vyjádřil předzápadní novinářem o konfliktu mezi Ruskem a ukrajinou. Neznáme doslovný překlad ani nám jej na Seznamu nepředloží a už na to všichni musí plivat. A povinně. A na 1 máje do průvodu za banány. A když vám bude chybět zastávka na autobus Tak si jí Postavte v akci z. A hurá, Ať žije Strana a vláda. S pětikolkou až do konce života!!!

Zmatený
10. 2. 2024 13:27
Odpovědět  Honzas

Museli??? Jenom sráči…

11. 2. 2024 17:45
Odpovědět  Zmatený

Jo

Jaroslav
10. 2. 2024 16:01
Odpovědět  Honzas

Sloužil jsem v armádě a nikdy a nikdo mne nepožadal abych něco takového podepsal. Možná kdybych projevil iniciativu….., snad. Honzas, jak to skutečně bylo, nebo vás to učili po převratu ve skole/školce?

Boomer
10. 2. 2024 17:31
Odpovědět  Jaroslav

.. Antichartu(Za nové tvůrčí činy ve jménu socialismu a míru..) podepisovali toliko dělníci umění.
Obyčejnější dělníci, rolníci a pracující inteligence byli svoláni na schůze ROH a tam se podepisovalo nějaké protestní prohlášení za tu kterou organizaci ROH. Ale text Charty 77 ani při této příležitosti nebyl předložen k posouzení. A našli se tací, kteří odmítli podepsat cosi jako bianco šek, protest proti čemusi, co oficiálně nebylo sděleno.
A dostávali to od všemožných soudruhů sežrat až do Slavného sametového listopadu.. Probatum est!

Bety
10. 2. 2024 20:32
Odpovědět  Boomer

Zas tak moc lidi nenutili.. Ale uznávám, že to byla kravina, ten bianco šek.
Jenže možná to nebylo zas tak jednoduché. Kdo by se o ten text vůbec zajímal, pokud by
mu takto neudělali reklamu?? Zakázané lidi vždycky láká, tak to prostě je a ví to i ten největší blbec. Takže podle mě ti, co to takto prosadili to evidentně nemysleli s režimem dobře.

Boomer
11. 2. 2024 09:37
Odpovědět  Bety

.. nikde jsem nenapsal, že někoho nutili, každý si mohl vybrat, a svoboda člověka dle mého spočívá v právu konání s vědomím možných následku toho konání. Já na té schůzi, svolané pod záminkou projednávání dodatku ke kolektivní smlouvě stran limitu přesčasové práce, prostě jen požadoval, ať nejdříve přečtou text a potom ať přítomní mají možnost diskuze o svých postojích k věci. Jako většina mých veřejných vystoupení i toto byl test, jak se zachovají soudruzi a soudružky odboráři.. no, nic moc, ticho jak v márnici.

Text Charty 77 jsem v té době znal, ale nijak zvlášť mne neoslovil, z mého pohledu šlo jen o kňučení bývalých soudruhů o připuštění k podílu na moci a obzvláště kontroverzní byla v tomto směru osoba prvního mluvčího Charty 77, který v říjnu 1948, v tehdejším Národním shromáždění Republiky Československé, předkládal ke schválení Zákon č. 231/1948 Sb., na ochranu lidově demokratické republiky…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
10. 2. 2024 17:45
Odpovědět  Honzas

..tož si najděte stránky aif.ru a tam máte videozáznam i přepis. Nejsme slepí koně, aby nás vodili vych*at…

Pijack
10. 2. 2024 11:46
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak jsem zaregistroval jeden blud, který na nás média vypouští. Prý se Polákům nelíbí řeči Putina o Polsku a tím pádem mu nevěří. Ve skutečnosti má Putin pravdu, protože Poláci se za tuto část historie stydí. ALE konotace jsou zajímavější v tom, kdo své sliby nedodržuje… – úplně opomíjí, že nejvíc nedodržených smluv a slibů mají na svědomí dnešní “spojenci”. Kdyby se Putin zmínil o Mnichovské zradě, tak by i tak kvičeli, že lže. Jenže zrady Angličanů, Francouzů, Němců i USA jsou v historii lidstva nesmazatelné, jako skvrna, která nejde vyčistit. O čem vlastně Poláci kvičí? Přesto sami Rusové nikdy žádné smlouvy neporušovali, o tom v historii nikde nikdo nenajde ani slůvko. A naposledy ty Minské dohody – kdo je nedodržel – zase Německo, Francie i Anglie. A když Rusko zasáhne, protože plní Minské dohody o Donbase, tak to ti pitomci zase všechno obrátí.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jarosla
10. 2. 2024 16:15
Odpovědět  Pijack

Měl jsem kolegu Poláka a ten byl hrdý na to, jak to těm Rusům nandali pod Varšavou ve 20 létech a jak musel Stalin utíkat v podlíkackách (nejsem si jist, jestli tam JVS byl). Zato jsem od něj nikdy neslyšel jak se paktovali s Němci proti Rusům a jak chtěli společně porazit rusa a psát na kremelskou zeď “zákaz mluvit rusky ” a dalšíchplánech. O nějakém studu jsem od něj neslyšel. Byl to ovšem jenom jeden z asi 5 polských kolegů, ostatní o ničem podobném nemluvili

Putinovec
10. 2. 2024 11:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Ten rozhovor je jen částí dlouhodobě připravovaného procesu . A dá se říci , že může fungovat jako startovní výstřel .
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Invaze-imigrantu-Ten-plaz-bez-kouli-V-USA-to-vre-Pokus-o-impeachment-Zapojeni-Zide-750488
Když si dáte dohromady , jaké agendy jsou záměrně násilím prosazovány pro nasrání lidí , tak Vám vyjde skutečnost , že pro sebranku po celém světě , bude třeba připravit dostatek hřbitovů .

zuzana
10. 2. 2024 15:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Moderna konečně přiznala, že mRNA vakcíny jsou vysoce toxické pro lidské zdraví

https://aktax.cz/moderna-konecne-priznala-ze-mrna-vakciny-jsou-vysoce-toxicke-pro-lidske-zdravi/

Jarosla
10. 2. 2024 16:27
Odpovědět  zuzana

Osobně mi je to jedno, já jsem vydržel nátlak i vydírání a žádnou vakcínu jsem nepřijal. Teď je otázka jestli byly i testy na covid(např odberová tycinka) něčím naimpregnovany? Možná není třeba ani vakcína. To bude další přiznání. Ve skutečnosti bylo to vakcinovani jenom testem, jak daleko se nechají lidé dotlacit a omezit. Proto dali vlády farmaceutickým společnostem imunitu před trestním stíháním

Boomer
10. 2. 2024 17:41
Odpovědět  Jarosla

.. nejsem vakcinován, byl jsem několikrát testován, na závěr i laboratorní vyšetření vzorku žilní krve na přítomnost protilátek SARS-CoV-2, vše negativní, až odporně zdráv na těle i duchu… ;o))))
Tudíž nějaké nepřímé formy vakcinace neberu vážně…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
10. 2. 2024 19:23
Odpovědět  Boomer

Aj na duchu? A je to jistý? ;o)))))

Boomer
11. 2. 2024 09:48

..jo, je to jistý, psychotesty u pracovníků v dopravě jsou běžnou záležitostí, železnice na to měla a má svoje vlastní odborníky. Dokonce jsem se dobrovolně zúčastnil ověřováním nového systému před ostrým spuštěním, k jeho “kalibraci” bylo nutné předložit kontrolní soubory z více profesních skupin.. to zní zajímavě, že?

A Mařka co uklízela na klinice povidala, že je to směroplatný…

11. 2. 2024 13:43
Odpovědět  Boomer

A vrátnej – taky to potvrdil? Jestli jo, tak to máte se štemplem. Gratuluju.

Boomer
11. 2. 2024 15:57

.. na drážní klinice už v té době probíhala kumulace funkcí, takže Mařka byla i vrátná/ý.
Děkuji…

11. 2. 2024 17:41
Odpovědět  Boomer

Tak to tedy ne! Pokud to bylo po kumulaci, tak vám to potvrdila kosmetička podlahových krytin a oštemlovala recepční!
Neni zač 🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
11. 2. 2024 22:36

.. no to tedy ne!
Vámi jmenované funkce přišly na pořad dne až v další fázi prznění struktury železnice, zvané outsourcing, kdy byla všechna zbytná pracovní místa nejdříve zrušena, lidé propuštěni a poté byly jimi vykonávané činnosti nakupovány od externích dodavatelů jako služby!
Akorát že za podstatně větší peníz, a dokonce většinou šlo o tytéž outsourcingované osoby(Mařka..) a vzápětí zaměstnávané tím dodavatelem. A zlí jazykové tvrdili, že majiteli oněch dodavatelských firem byli v mnoha případech rodinní příslušníci hlavounů železničních.
Commedia dell’arte…

Rádo se stalo. 

13. 2. 2024 21:02
Odpovědět  Boomer

Jojo. Holt se zhaslo, jak po tom zatoužil Transformátor, a už to dunělo.

jiří
10. 2. 2024 19:30
Odpovědět  Boomer

Špatné zprávy pro očkované a testované výtěrem.
http://channeling.safo.cz/detail.php?id=1487

Boomer
11. 2. 2024 09:53
Odpovědět  jiří

..ano, pro někoho, kdo věří v sílu a moc ezoteriky, jsou tyto “informace” špatnými zprávami. Pro mě však ne, já se cítím fyzicky a psychicky v pohodě i bez ezoteriky…

Markýza
11. 2. 2024 14:43
Odpovědět  Boomer

A pro někoho, kdo ví o síle mysli, jsou zase úplně k prdu 🙂

Boomer
11. 2. 2024 16:00
Odpovědět  Markýza

..inu, to máme berle: dřevěné, duralové, kompozitní a ..někomu stačí že si sám řekne “Vstaň a choď!!”

Markýza
12. 2. 2024 13:06
Odpovědět  Boomer

No, to jste zase kapánek kách 😀 s tím vstaním a choděním. Nicméně i vy musíte uznat, že hluboké přesvědčení dělá divy.

Boomer
12. 2. 2024 14:14
Odpovědět  Markýza

..ale nekách, já měl jít na operaci kolenních vazů a taky manžety rotátorů humeru. Na oboje už byly termíny(dík doznívání kovidové magorárny poněkud vzdálené) oboje mi rozmluvila fyzioterapeutka, která měla ten mezičas vyplnit rehabilitací pro zachování přiměřené pohyblivosti. Už ve dveřích na mě mile houkla.. kam s těma klackama, mladej? A když viděla osušku pod paží, ještě dodala.. u mě se nemasíruje, u mě se cvičí až pot stříká! Zkoukla z CD rentgeny , nálezy specialistů, okoukla a prohmatala svalstvo.. vy cvičíte, sportujete, že? Tak to dáme spolu do pořádku, jo? Na kudlu je vždycky času dost.. a jak řekli, tak udělali.

Další ženská, pro kterou budu klidně i vraždit, když bude třeba… o tom jsem hluboce přesvědčen. ;o))))

Markýza
12. 2. 2024 18:03
Odpovědět  Boomer

Fyzioterapeuti jsou pokladi, o tom žádná.
Myslela jsem spíš něco jako tohle: v 82 jsem měla termín na operaci kolene. Počínající artróza. Jenže jsem otěhotněla a povila, zkrátka nebyl čas. A od té doby mi v pravidelných intervalech, kdykoli mi rentgenují ono koleno, pokyvují závažně nad snímkem s tím, že je tam začínající artróza, a že by se s tím mělo něco dělat. Posledně přede dvěma roky – tak jsem suše zkonstatovala, že počínající je ta artróza už 40 let, ať už se na ni vykašlou.
Ale tohle je taková spíš běžná příhodička……

Boomer
13. 2. 2024 10:34
Odpovědět  Markýza

.. jo, mě zase někdy před 30 lety v popisu RTG vyšetření uvedli osteoporózu, můj praktik nad tím kroutil hlavou, já přes všechny svoje lety a pády nikdy neměl nic zlomeného, vyjma malíčku levé ruky, když jsem si klestil cestu do práce parkem.
Praktik mě poslal na denzitometrii, tenkrát byla v Brně, kus cesty od nás.. výsledek 0,00 nic, ač v popisu RTG bylo jakési skóre 2,5.

Jak říkala naše babi.. nechoď po dochtorech, eště tě neco nandó a budeš z teho maródné…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
katango
12. 2. 2024 11:24
Odpovědět  Markýza

Myslím si, že jako psychiatr a psychoterapeut nejsem zcela neinformována o tom, co zmůže lidská mysl. Ovšem jak mysl ovlivňuje tělo, tak tělo i ostatní materiální faktory (teď nemyslím jen peníze) ovlivňují mysl. Jedno se nedá oddělit od druhého, tělo od duše ani duše od těla.

Markýza
12. 2. 2024 13:13
Odpovědět  katango

Většinou asi ano, posbírala jsem podobné zkušenosti od všelijakých kamarádek. U mně to třeba nefunguje, a že jsem to zkoušela poctivě. Já jak si to nepřeskládám v palici, tak se to nehne.
Vzhledem k vaší profesi budete vědět, že to není zrovna procházka petřínskými sady, tohle přeskládávání. Spíš hlubinná archeologie 😀
Konkrétně jsem ovšem mluvila o fenoménu hrůzy kolem kovidu, který byl zřejmě tím skutečným nebezpečím, prostě smrt z vyděšení. A to bez ohledu k tomu, jestli se nešťastník bál vira, nebo vakcíny.
Naopak ti, kterým to bylo všechno kapku šumák, netrpí ani kovidama, ani následky očkování.
Je to jen postřeh pozorovatelky, ale zatím jsem nezaznamenala výjimku.

Boomer
12. 2. 2024 14:23
Odpovědět  katango

.. jenže vaše profese má jedno negativum.. povětšinou se setkáváte s lidmi, kteří díky svému “vnitřnímu uspořádání” potřebují vaši odbornou péči. No a ti péče nepotřební, kteří díky svému “vnitřnímu uspořádání” nejsou vaší odborné péče lační, se s vámi jaksi míjejí, tudíž může být váš “etalon možností lidské mysli” vychýlen na jednu stranu a to defektní.

Mám letitou přítelkyni z vašeho oboru, která si se mnou čas od času vyměňovala pozici.. s tebou si potřebuju pokecat jen tak jako když voda plyne, ty po mě nic nechceš…

Markýza
12. 2. 2024 18:05
Odpovědět  Boomer

To je sice pravda, nicméně má Katango určitě hromadu poznatků, jak s myslí pracovat.

katango
12. 2. 2024 23:39
Odpovědět  Markýza

Mám spíš příběhy. V naší praxi jsou hlavně příběhy.

Markýza
13. 2. 2024 09:30
Odpovědět  katango

A svět není sestaven z atomů, ale z příběhů…(Ruth Rendell)
Nejsem psychiatr, ale vypravěčka a naslouchačka příběhů…….my víme svoje.

katango
12. 2. 2024 23:36
Odpovědět  Boomer

Na psychoterapii chodí lidé netrpící duševní nemocí v pravém smyslu slova, mají jen nějaký problém, při jehož řešení se jim hodí laskavý průvodce. A já jsem v posledních deseti letech dělala hlavně psychoterapii.

Ona je otrava, když po člověku furt někdo něco chce, to jo. Ale je na vás, jestli jim to dáte nebo ne.

Boomer
13. 2. 2024 10:42
Odpovědět  katango

..ta moje kamarádka už je v penzijní škatulce téměř deset let, ale ještě donedávna psychoterapeutila na soukromo, a jak sama říká.. zůstali jí doživotně ti nejvěrnější, které kvůli pracně vybudovanému osobnímu vztahu nedokáže/nechce nechat na pospas sirobě světa…

jiří
10. 2. 2024 19:32
Odpovědět  zuzana

Očkováním a testováním se z Vás stává patentovaný mutant.
https://www.youtube.com/watch?v=qaHGjJPemzk&t=215s

jiří
10. 2. 2024 21:21
Odpovědět  jiří

Křen vyhání grafen. Očkovaní, zachrání vás ovar s křenem, knedlíky s křenovou omáčkou a křenová pomazánka!!! Křen také bystří rozum!!!
Grafen je jak azbest (osinek), azbest je v mnoha zemích zakázán.
Jediné, co grafen rozloží, je enzym myeloperoxidáza, obsažený v bílých krvinkách, a KŘEN.
“Myeloperoxidáza je první a zatím jediný lidský enzym o kterém je známo, že dokáže rozložit uhlíkové (grafenové) nanotrubice, a utišit tak obavy klinických lékařů, že užití nanotrubic pro cílenou dodávku léčiv by mohlo vést k jejich nezdravému nahromadění v tkáních.”
Lidský enzym umí rozložit grafen
https://sciencemag.cz/lidsky-enzym-umi-rozlozit-grafen/
Myeloperoxidáza
https://cs.wikipedia.org/wiki/Myeloperoxid%C3%A1za
RNDr. Stanislav Mihulka, Ph.D.:
“Dr. Valerian Kagan a jeho spolupracovníci z University of Pittsburgh navazují na předchozí výzkum z roku 2008, během něhož se jim podařilo uhlíkové (grafenové) nanotrubičky rozložit působením rostlinného enzymu z KŘENU SELSKÉHO (Armoracia rusticana), takzvaná KŘENOVÁ PEROXIDÁZA (anglicky horseradish peroxidase).”
https://www.osel.cz/4979-prvni-lidsky-enzym-degradujici-nanotrubicky.html

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
jiří
10. 2. 2024 21:25
Odpovědět  jiří
jiří
10. 2. 2024 20:26
Ohodnotit příspěvek :
     

M.T. Po každém resetu jsou lidé vedeni k provádění úkolů v zemědělství a chovu zvířat, aby pak mohli zvýšit co nejrychleji své “chovné” populace. Tito paraziti žijí z lidského strachu nebo smutku a tou “negativní” energií jsou doslova “pohlceni” a doslova si ji užívají. Proto byly vyžadovány ty velké oběti ve starověkých civilizacích a organizovány všechny ty velké tragédie žíznící po lidské krvi. Z těchto obětí se doslova těší a z mnoha příběhů můžeme zjistit, že se touto energií sytí a “živí”.
Povídání Helen Morris – Během “Velké války” nám Obři pomohli vytvořit velký blok a postavili se spolu s lidmi proti „Dozorcům“, ale pak se všechno dostalo mimo naši kontrolu a přišla tvrdá porážka (celostnivzdelavani.cz)

jiří
10. 2. 2024 21:06
Ohodnotit příspěvek :
     

VÁCLAV DANDA přináší typické reakce korporátních médií (a kompletní znění) rozhovoru slavného amerického novináře Tuckera Carlsona s ruským prezidentem Vladimírem Putinem, který vyvolal v globalistických kruzích zděšení a paniku, protože naboural pečlivě a usilovně budovanou zeď lží a dezinformací Západu.
Carlson naboural zeď: Zděšení z prvního otevřeného rozhovoru s Putinem. Z čeho ten strach? Cenzurou mystifikovaná západní veřejnost se konečně dozvěděla pravdu. Příčina? A jak válka na Ukrajině skončí? Proč Rusko nikdy neustoupí? | PROTIPROUD

Markýza
13. 2. 2024 19:25
Odpovědět  PENNYS

To budou náramní šikulkové, tihleti Randi. Takoví asi přemejšilví, se skvělým odhadem situejšn. Přede dvěma lety radili něco úplně jiného:
https://1url.cz/luXKc

15. 2. 2024 05:05
Odpovědět  Markýza

Hlubosklon.