politika

Riposte laïque: Nic nešlo podle plánu

Jacques Guillemain

Ukrajina: Vybojováno 200 km2 z 80 000 km2. Za cenu 45 000 zabitých za 67 dní!

Když mluvím o území, které znovu získali Ukrajinci, mluvím o šedé zóně nacházející se před první linií ruské obrany.

Od roku 2014, mezi Krymem a oblastmi nedávno integrovanými do Ruska, obsadila Moskva 80 000 km2 bývalé Ukrajiny. Což znamená, že ukrajinská protiofenzíva umožnila získat zpět pár kilometrů čtverečních, které Rusové považují za zbytečné bránit, protože jejich strategický význam je nulový.

200 km2 z 80 000 km2, to představuje 0,25 % území, o kterém Kyjev tvrdí, že ho znovu dobývá.

45 000 zabitých na získaných 200 km2, je přibližně 225 zabitých vojáků na km2, za dva měsíce sebevražedných útoků. 

Pro NATO je šílené tolerovat, nebo dokonce i prosazovat takovou strategii, která je odsouzena k neúspěchu, vzhledem k ruské obraně, neprůchodné jako Velká čínská zeď.

Při tomto tempu by bylo zapotřebí 18 milionů mrtvých, aby bylo možné znovu získat 80 000 km2 ztracených od roku 2014.  Oficiálně deklarovaný cíl Zelenského!

A při tempu dvou měsíců na znovudobyté km2 by návrat k ukrajinským hranicím roku 2014 trval 66 let.

Morbidní a velmi zjednodušený výpočet, souhlasím, ale který dokonale ilustruje šílenství pokusu na znovudobytí, který chce Washington, když Kyjev nemá ani dělostřelectvo, ani letectvo potřebné pro tento protiútok.

Včera Kyjev opět ztratil 780 zabitých a 930 zraněných. Denní údaje k udržení iluze možného ukrajinského vítězství.

Ve skutečnosti se Zelenskij omezuje na provádění teroristických útoků na civilní cíle na Donbasu a v Rusku a požaduje rakety dlouhého doletu, aby se pokusil zasáhnout ruskou logistiku do hloubky. Což prodlužuje agónii ukrajinské armády, aniž by se změnil průběh války.

NATO, arogantnější než kdy předtím, ve skutečnosti vstoupilo do dobrodružství, které je daleko za hranicemi jeho sil a nemá žádné řešení, jak se z něj dostat, kromě prodloužení agónie ukrajinského lidu, který již ztratil 400 000 mladých mužů a ještě více zraněných.

Přemýšlel jsem, proč Putin nezahájil svou velkou ofenzívu, aby dobyl Oděsu a Charkov, zatímco ukrajinská armáda je odkrvená. Zdá se však, že ukrajinská armáda se v těchto dvou městech opevnila, aby se z nich stal nový Mariupol nebo Bachmut, dvě symbolická města ukrajinského odporu, která čečenské jednotky a jednotky Wagnera stála draho. Je zřejmé, že pokud Kyjev je schopen obětovat 700 nebo 800 vojáků denně, Putin nemá zájem zahájit ofenzívu, která bude stát mnoho lidských životů.

Totálně rozčarovaní obyvatelé Západu, kteří neočekávali takový ruský odpor, vojenský i ekonomický, stále doufají, že vyčerpají Moskvu prodloužením války do roku 2024. To je skutečné nepochopení ruské duše a zapomínání na poučení z historie.

Tato válka může skončit pouze dvěma způsoby:

– Totální vítězství Putina s katastrofální porážkou Západu tak troufalého a bezohledného;

– Nebo jaderná eskalace bez vítěze, jejíž důsledky pro lidstvo nikdo nedokáže předvídat.

Doufejme, že maniaci z NATO nakonec přijmou první možnost, jakkoli je ponižující.

Západ mezitím začíná být unavený a pro Evropany, kteří pociťují kruté ekonomické důsledky války, bude návrat do normálního života těžký. Nic nešlo podle plánu.

Jacques Guillemain

https://1url.cz/6uiwE
https://aftershock.news/?q=node/1277029

sdílet na

74 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Autor
13. 8. 2023 20:53
Ohodnotit příspěvek :
     

Takhle budou muset ty opevněná města opustit, aby nakonec zaštupovali aspoň nějak ty ztráty na frontě. Takže Rusku opravdu stačí počkat si ….
A ani nemohlo jít nic podle plánu, protže Rusko mělo kleknout starchy na koelna a pozvat znovu ty americké “poradce” … nejenže si Rusko nekleklo strachy, ale navíc se na jeho stranu přidaly některé další státy, které už prostě nebaví být západní kolonií.

Albi
13. 8. 2023 23:33
Odpovědět  Peter 008

To je tím, že Gosudar nehraje podle svatých předepsaných Pravidel. A občané mu to schvalují.
“Kreml nalil do armády biliony. Na úkor Rusů, kterým to však zřejmě nevadí”https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-finance-kreml-nalil-do-armady-biliony-na-ukor-rusu-kterym-to-vsak-zrejme-nevadi-235230#
“Rusko v letošním roce prakticky zdvojnásobilo výdaje na obranu, které tak nyní tvoří asi třetinu všech veřejných výdajů. S touto informací přišli zpravodajové agentury Reuters, kteří měli možnost nahlédnout do ruského vládního dokumentu.”

To my jsme jiná garnitura – Strakovka nalila do válečné Ukrajiny miliardy (jsme podstatně menší stát), Čechům to vadí, ale vláda je jiné “kafe” – tváří se, že nevidí, neslyší.

Pavel z Moravy
14. 8. 2023 09:11
Odpovědět  Albi

To je zajímavé, že Kreml nalil takové prašule do armády, ale důchodcům zvedá penze a asi se Rusům nežije špatně. Tyhle žvásty prodejných českých grázlů mohou působit leda tak na vypatlané a potetované bezmozky u nás. Vše co Rusko potřebuje dováží z Číny. Tady zmr.di ze západu a u nás dovezou textil nebo domácí potřeby a elektroniku a cokoliv za absolutní hubičku z Číny a prodají s 500 % ziskem. Zdejší lichváři si mastí kapsu jako nikdo. A to se ještě snaží prodávat pod svojí renomovanou značkou. Já spím pod dánskou přikrývkou, ale z kačeního peří z Číny, kde to bylo celé vyrobeno. Ale jakou velkou značku dánské kvality s korunkou tomu dají do záhlaví. Kdyby měl tedy ten obchodník v Rusku jen 100% zisk na tom zboží z Číny, i tak je král. A nejvíce šokující je, že v Rusku chtějí uzákonit 4 denní pracovní týden, maximálně 36 hodin. Tam je tedy kujwa ” mizérie”. Mizérii mají tady ve svých mozkových závitech. Ty utrpěly asi tím covidem a sajrajtem nejvíce.

katango
14. 8. 2023 09:56
Odpovědět  Pavel z Moravy

Jo. Taky se uzákoňuje ještě víc přesčasových hodin pro lékaře.

Albi
14. 8. 2023 11:08
Odpovědět  Pavel z Moravy

Tak jest! Nejlépe, kdybychom začali “krachovat” po vzoru Ruska!
Ale nám rozhodnutím “stoosmičky” stačí ta černá inflační propast.

Markýza
14. 8. 2023 19:54
Odpovědět  Albi

Když on na nás nikdo nechce uvalit sankce! 🙁

tupý hulvát
14. 8. 2023 09:19
Odpovědět  Albi

Typický seznamovský parchant.Čeho bilióny, bývalých lir?Před válkou vydávalo Rusko cca 66 mld dolarů,což bylo asi DVANÁCTKRÁT méně než USA,takže teď dvakrát víc znamená šestkrát méně a to myslím,že navyšují i USA.Navíc jakých PŘEDEPSANÝCH PRAVIDEL,co to ten blbec blábolí,to předepsal seznam?
Proč to proboha čtete!!??

Noobody
14. 8. 2023 10:55
Odpovědět  tupý hulvát

“Proč to proboha čtete!!??”
Abycho mohli být alespoň tak informovaní, jako Vy.

Albi
14. 8. 2023 11:16
Odpovědět  tupý hulvát

Jednak výraz “předepsaná” Pravidla jsem napsala já – a neznáte-li definici těch Pravidel, pak ta zní – “Všichni jsou povinni jednat podle amerických pravidel. Výjimka platí pouze pro USA”.
To se vám nezdá být “předpisem”, přikázanou normou? 🙂

Markýza
14. 8. 2023 15:11
Odpovědět  tupý hulvát

Jestli přebíral nějaké americké médium, tak typicky zaměnil naše miliardy za americké biliony. A miliardám už bych klidně věřila.

Pavel z Moravy
14. 8. 2023 08:55
Odpovědět  Peter 008

Včera jsem na sk.news-front.info četl dobrý komentář o této situaci. Rusové jim prakticky dvě bezvýznamné dědinky bez strategického významu pustili a přibudou další ukrajinští mrtví. Pisatel říká, že je to taktika, pojďte holoubci pojďte a pak jsou zničeni. Putin chce co nejvíce uchránit své vojáky a teď už je jasné, že úplně vyčerpat Ukroše. Na Ukrajině už se mobilizuje kdekdo, jak Rusové říkají, v zákopech nachází mladé kluky pod 18 roků, starce, tedy 60 a výše a kdo ví jak to je s duševně nemocnými a jejich opatrovateli. Kdo ví, koho všeho nakonec obvodové komise naženou do mlýnku na maso. To prý tady ještě nikdy nebylo, taková bezohlednost a krutost vůči vlastním lidem. A co ti zde v Evropě, kteří to vidí a podporují. To je skutečně odporná společnost.

Keller
14. 8. 2023 18:19
Odpovědět  Pavel z Moravy

Nic nového pod sluncem. Tohle tady už bylo v Německu na konci války. Přestože těch důchodců a mladistvých je mi líto, jedná se o jasný signál, že Ukrajina má vyčerpaný mobilizační potenciál a svědčí to, že konec se blíží.

13. 8. 2023 20:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Snad KoZe nešlo podle plánu, ne? Méďovi, řekl bych, poté co skočil na ten vyjednávací špek, stáhl se na plus minus současnou linii a plán příslušně upravil, tento upravený plán dokonale vychází. Ještě chvíli a může nasadit a vyrazit na zteč.

Jiří
13. 8. 2023 21:30
Ohodnotit příspěvek :
     

Když mají komunisté přezdívku”komouši”, tak kapitalisti si zaslouží přezdívku ,která je vystihuje dokonale “kapouni”.

Velitel
14. 8. 2023 05:40
Odpovědět  Jiří

Rusko a Čína jsou dvě poslední kapitalistické země na planetě, EU to je čistý dotační socialismus a USA to je bankovně dotační socialismus.

Pavel z Moravy
14. 8. 2023 09:27
Odpovědět  Velitel

Z koho se ale ti vaši dotační socialisté na ryze kapitalistickém západě a poté tržně ekonomickém západě rekrutovali? Tvrdí a neúprosní kapitalističtí mocipáni a teď jsou z nich dotační socialisté? Nebo je to tak, že grázlové přehodili výhybku a těmi dotacemi, kterými krmí své rozsáhlé rody a příbuzenstvo pokračují ve své bohabojné vykořisťovací taktice, ale jiným způsobem? Nebo li, když se člověk tak sám sebe ptá, komu asi tak ty dotace v těchto zemích slouží? Jaký průmysl se zde zbudoval, jaká zařízení pro lid se zde zbudovala. Kam odtekly tedy všechny ty dotace. Řekl bych, že naplnily kasičky těch bývalých kapounských rodů, někdy i komoušských samozřejmě, a to když se tito dobře orientovali ve zmíněném procesu. Já nevím, tehdy v padesátých letech ještě nebyl socík oficiálně přijat, ale pokud vím postavil tolik staveb, že se o tom může dnes komukoliv pouze zdát. Vždyť jsem hned od počátku bydlel v krásném novém městě Havířově, které postavil ten pro mnohé nenáviděný režim. A žilo se tam perfektně.

Noobody
14. 8. 2023 11:17
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle, vy tu vykořisťovací matru máte tak silně zažranou, že Vám uniká spousta podstatných souvisliostí. Buďte sám k sobě upřímný a zkuste si odpovědět na pár následujících otázek:

  • Cinkal jste klíči na náměstích, věděl jste proč chcete zrušit vedoucí úlohu KSČ?
  • Zažádal jste si o živnosťák a podnikal jste jako živnostník, nebo s.r.o?
  • Podařilo se Vám firmu udržet a provozovat až do odchodu na důchod?
  • Ne? Co jste udělal, nechal jste se dobrovolně zaměstnant a vykořisťovat?
  • Jak jste se cítil v kůži “podnikatele” vs “zaměstnance”? Kde to bylo lehčí, jistější, bezpečnější, méně náročné na nervy a čas, tedy radostnější??
  • V případě, že jste nepodnikal – víte proč? Proč jste se dobrovolně nechal vykořisťovat, když jste mohl vzít svůj osud do vlastních rukou??

Myslím, ze když si na otázky poctivě a pravdivě odpovíte, tak dojdete ke zjištěním, která budou v opozici vůči Vašim výše uvedeným odsudkům kapitalistů. Tady jsme skoro všichni měli po plyši šanci reálně zkusit někoho vykořisťovat. Jak to dopadlo ví ti, kteří zkusili i ti, kteří otevřeně vnímají realitu.

Každý systém má svá obrovská negativa i nezpochybnitelná pozitiva. Pro každého však jinak, dle jeho preferencí!

Albi
14. 8. 2023 14:23
Odpovědět  Noobody

“Tady jsme skoro všichni měli po plyši šanci reálně zkusit někoho vykořisťovat”
Uvědomujete si tu nelogičnost, kterou jste právě dokončil svůj test kovaného “pravičáka”?

Všichni tu šanci neměli. Ne každý má organizační talent, ne každý dokáže najít na trhu “díru”, kterou by mohl využít, pokud v jeho “oboru” taková je.
Otázka – má takový člověk mít ti přesto svou lidskou důstojnost, nebo jen vybírat popelnice a žít v kartonové krabici, případně přespávat ve špinavém spacáku na chodníku velkoměsta – viz mnoho videoukázek ze země zaslíbené – USA.

Dále – kdyby většina úspěšně podnikala, měla by k dispozici dost zaměstnanců k vykořisťování?

A co vy – najdete nějaká pozitiva v minulém režimu a negativa v současném? Nebo hodnotíte režimy výhradně en bloc?

Tedy s výjimkou padesátých let, což je nezpochybnitelná chyba tehdejšího režimu, ale trvala asi 10 let v porovnání s dnešními víc než třiceti. Ale situace se postupně zlepšovala, což snad i vy uznáte, byl opačný efekt než ten dnešní. A to ještě není všem dnům konec. I když se to nezdá být možné, ke zničení se ještě něco jistě najde.

Noobody
14. 8. 2023 18:36
Odpovědět  Albi

Albi, prosím zamyslete se!
Šance = příležitost = MOŽNOST.
Jaký je rozdíl mezi MOŽNOSTÍ vs. SCHOPNOSTÍ?
Možnost je objektivní situace, schopnost však subjkektivní vztah k této situaci. Opravdu nelze míchat hrušky s jablky!!

Že je člověk zaměstnán, pravidelně pracuje, plní zadání šéfa a za to dostává mzdu, tak ztrácí lidskou důstojnost?

Nekoukejte do zahraničí, ale řešte situaci doma! Znám dost bezdomáčů a vím, že někteří se do problémů dostali v zásadě nezaviněně, z hrdosti, měli smůlu, když si šli sednout za autonehodu, rvačku s policajtem a po propuštění již neměli domov a td. Tihle se až na 2 případy vrátili do “normálního” života. Jeden zemřel na neléčenou sněť a druhý propadl alkoholu, na ulici se mu zalíbilo a asi už tam zůstane. Pak znám množství “somráků”, kteří lidskou důstojnost neřeší, protože je zajímá krabičák, cígo, plná popelnice a čorka. Ti starší byli příživy za socíku, mladší jsou nezaměstnatelní, protože se jim nechce a není na ně spoleh! Pomocit můžete jen tomu, kdo chce, aby mu bylo pomoženo!

“Dále – kdyby většina…” tak to se Vám povedlo popřít dělbu práce a průmyslovou revoluci!

“A co vy – ” Viz poslední věta komentu.

Souhlas, bude jen hůř!

Albi
14. 8. 2023 20:03
Odpovědět  Noobody

Ale jděte – to je teorie a kecy politiků, skutečnost je jiná.

Nekoukejte do zahraničí – řešte situaci doma!
Zahraničí nám naši politici (samozřejmě v upravené formě) cpou až do kuchyně!

“…somráci”, kteří lidskou důstojnost neřeší, protože je zajímá krabičák, cígo, plná popelnice a čorka” – a co je má jiného zajímat? Politika? umění? poezie? klima?
Možná až si všichni vyzkoušíme.na vlastní kůži, že krabičák, cígo a jídlo z popelnice je to jediné, co můžeme mít, pak je snad pochopíme.

Protože akademickým filozofováním nad důstojností hlad nezaženete, pod mostem vás v zimě nezahřeje a lidi nepřesvědčíte, že jste člověk jako oni. Možná ani v parku na lavičku by si k vám nepřisedli. Kdyby pro nic jiného, tak aby “normální” neviděli, s kým hovoříte.

Pokud se nemýlím, i vy jste se ohradil proti tykání a to,- dovolím si tvrdit – mezi námi žádný “somrák” není, ale
měli jsme předpokládat, že mezi “lopaty”, dezoláty a socky přišel NĚKDO.
A jak by to dopadlo venku v reálu při setkání “vis à-vis” (tváří v tvář), si netroufnu ani představovat.

Pavel z Moravy
15. 8. 2023 08:13
Odpovědět  Albi

Albi, řekla jsi to nádherně, lidsky, asi tak jak se má člověk chovat. Ke mně se občas nějaký ten bezdomovec přitočí a poprosí o nějaké drobné. Nemohu přece řešit, proč do té situace spadl, je to prostě jev kapitalistického systému. Vždy mu pár drobných dáme, neboť většinou jsem venku se ženou. Vždy si pouze uvědomím, kam jsme jako společnost dospěli a potom tím více děkuji tomu, že jsem mohl prožít 38 roků v tom slušném socialistickém společenství, ať se to komu tato definice líbí nebo ne. Nebudu nikomu nadbíhat a tím, že dotyčný nenáviděl socík mu přizvukovat, abych vypadal jako většina. Mám svůj názor a rozum a to mi stačí.

Noobody
15. 8. 2023 14:15
Odpovědět  Pavel z Moravy

Někdo kdysi řekl, že řešením hladu není dát hladovějícím rybu, ale naučit je rybařit. Nedávám almužny, ale podporuji ty, kteří např.prodávají “PROSTOR” tím, že si koupím 2 výtisky. Nepotřebuji ani jeden, ale vidím snahu NĚCO pro své povznesení dělat a to budu vždy podporovat!

Měl jsem po rodičích zahradu se zděným domkem a kamny. Je to z ruky, tak jsem tam jezdil posekat, vyplet záhony, zasadit a sklidit. Jednou přijedu a koukám z komína kouř. Tak jsem tam vlítnul a on tam borec evidentní bezďák. Když jsem ho vyzpovídal, tak z něj vypadlo, že ho po 2,5 roce propustili z basy za autonehodu, žena se s ním rozvedla, on nemá kam jít a tak využil příležitost. V domku uklizeno, žádný bordel, žádné flašky, kouřil venku, tak jsem mu nabídl, že tam může bydlet za pomoc při údržbě zahrady. Našel si práci a bydlel u mne přes 3 roky. Pak jednou zmizel a co je s ním dnes nevím. Měl jsem kliku a možná i on, protože se dokázal vrátit do společnosti. Zahradu jsem pak prodal kvůli dalekému dojíždění.

Psal jsem to výše: Pomoci lze jen tomu, kdo o pomoc opravdu stojí!! Jinak je to jen plýtvání prostředky na emoční vydírání: Máš hlad? Koupím Ti jídlo. Chceš love na krabicák? To máš tedy smůlu.

Pavel K
15. 8. 2023 08:26
Odpovědět  Albi

Ten by nás vybušil všechny, protože je to vycvičenej průzkumník v boji ve vysoké trávě a červený paragán. Napsal jsem ti toho tolik že snad ani nemůžeš neuhádnout co tím myslím. Sama si ve svém přispěvku napsala jednu indícii hádanky. Já už to vím od začátku i z PP. Jedno sršní hnízdo. Ale je s ním sranda, jen někdy když člověk nemá náladu, tak je to otravné. A co je hlavní, to mletí naučenýho stále dóókolečkááá dokóóláááá, hlava se mi točííí……..🙄🤦‍♂️🤣🤣

Noobody
15. 8. 2023 14:47
Odpovědět  Albi

“Možná až si všichni vyzkoušíme.na vlastní kůži, že krabičák, cígo a jídlo z popelnice je to jediné, co můžeme mít, pak je snad pochopíme.”

To je jako Váš cíl pochopit bezďáky? K čemu Vám to bude, kam Vás to posune, čím obohatí? Nebo naopak Vás to srazí z Vašich cílů, tužeb,…? Vy toužíte dát lidem šanci na lepší život. OK, idea úžasná. Ta šance je právo, nebo výdobytek? Bude automaticky s narozením, nebo závislá na aktivitě jedince? Jakou společnost chcete vybudovat? Tu, kde jsou lidé odkázáni na dobrodiní státu a čekají s nataženou rukou “Státe dej!”? Nebo tu svobodnou, kde jsou hrdí a odpovědní lidé, kteří žijí díky vlastní aktivitě a nespoléhají se na “dáfky”??

Víte, já nejsem žádný idealista a pro to je moc nechápu a nerozumím jim. Lidi jsou i přes nátěr civilizovanosti jen zvířata, která se nakonec vždy servou o poslední kus žvance. A servou se ti, pro které jste se Vy obětovala a Vám nenechají ani poslední drobek i když ví, že jste na tom úplně stejně blbě, jako oni. Oni přesně ví, že ideály a vzletné kecy jsou pro navoněné “enteligenty”, ale pro lidi ulice je jen to, co si teď a tady urvou. Platí právo silnějšího, nebo spolupráce slabých. Nic víc!!

Pavel z Moravy
14. 8. 2023 14:42
Odpovědět  Noobody

Tak já necinkal,ale o to tu teď nejde. V politice je člověk většinou buď čestným člověkem nebo zločincem. Záleží také na tom kdo ty dotyčné posuzuje a jak to tomu kdo posuzuje to jednání škodí nebo neškodí. Někteří ti zločinci si povětšinou najdou důvod jak své jednání a své zločiny zakrýt a někteří z těch čestných lidí je nakonec budou považovat za čestné, neboť oni za ně vlastně vykonali práci na které měli nebo neměli zájem. Tak tomu je určitě v každém systému, teď jde o to, která ta strana nakonec převládne. Kapitalismus a socialismus jsou dva rozdílné pohledy na svět. Kdyby se daly sloučit do formy přijatelné pro obě strany, bylo by to v pohodě. Není to ale možné. Jednoznačná preference zisku kapitalisty před sociální úrovní těch, kteří mu vytváří hodnoty, tedy jsou jeho výrobním prostředkem musí vytvářet třídní rozdíly,ať se to komu líbí nebo nelíbí. Vezměme si ten nejjednodušší příklad. Zručný a kvalitní zedník, který postaví desítky domů a bytů svému šéfovi, který z toho bude mít neskutečný vývar a tento jeho zaměstnanec možná ani nikdy nedosáhne na to, aby měl tak kvalitní byt nebo dům sám. A jsme opět u toho přerozdělování. Socialismus se snažil přerozdělovat, aby většina

Pavel z Moravy
14. 8. 2023 14:56
Odpovědět  Pavel z Moravy

skutečně důstojně žila a neživořila pod papírovými krabicemi. A vy velice dobře víte, že nebýt socialistického systému zde na východě, nikdy by ani nedošlo ke zkvalitnění životních podmínek na západě. Přesně tak to bylo. Je mnoho filmů a knih, které ukazují neskutečnou mizérii těch prostých a obyčejných lidí ze západu a v USA obzvláště, těch kteří vytvořily to obrovské bohatství kapitálu, které tak obhajujete a těm, kteří se o to největší měrou zasloužili pohodil kostičku. Něco masíčka na ní ještě zbylo, takže tito jakžtakž přežili i když mnoho věcí což bylo třeba zde samozřejmostí si nemohli dovolit. Pokud si to dovolili, hlavně ty placené zdravotnické úkony, školy pro své děti, potom spláceli jako mourovatí celý život tuto půjčku, pokud nakonec o své majetky dokonce nepřišli. Tady nic takového nebylo, stát se o lidi staral, jak se to komu líbilo nebo ne, to je jeho věc. Vím, že spoustě bílých límečků se ta rovnost zajídala, ale těm v těch modrých montérkách se třeba zajídá nyní, jak se k nim kapitalistické panstvo chová. Dnes jsou již zotročeni, takže většinově drží hubu, ale víte, když vidíte jak v plískanicích na podzim tito novodobí otroci kladou ve 20 hodi večer v nečase při

Pavel z Moravy
14. 8. 2023 15:13
Odpovědět  Pavel z Moravy

nějakých lampičkách dlažební kostky na náměstích a chodnících, tak musíte chtě nechtě socialismus pochválit jak se k lidem choval. Jo, těm kteři přišli veškerým tím podvodem, který se zde uskutečnil k velkým majetkům je samozřejmě hej, ti netrpí a tváří se, že je vše v pořádku. Dnes v době nejistých financí jsou to právě oni, kteří počítají, že si ty svoje čmrdlíky promění za zlato. A tím se mohu vrátit k úvodu mého příspěvku. Právě ti zločinci, kteří své podvodné jednání dokázali dobře zakrýt a někteří čestní lidé jim dokonce uvěřili, že to dělali pro dobro věci( modernější a vyspělejší stát) , protože i těm čestným to možná v některých případech vyhovovalo, protože z toho měli také osobní prospěch a tito grázlíci to provedli za ně bude vždy socialismus rvát ušní bubínky. A má proč, protože takhle by za socialismu to co je všech nerozkrádali. Každý si tedy ponechme svůj názor, vy jste pro kapitalismus, já pro socialismus, vedený ale opravdu slušnými lidmi, kontrolován celým národem a to důsledně. To je jako když ještě byly národní podniky, tam totiž fungovaly podnikové rady z pracujících, které o mnohém spolurozhodovaly. Pak se to přeměňovalo na státní podniky, protože to už se

Pavel z Moravy
14. 8. 2023 15:13
Odpovědět  Pavel z Moravy

připravoval převrat. Tak jednoduché to bylo.

Noobody
14. 8. 2023 19:03
Odpovědět  Pavel z Moravy

Děkuji za obsáhlý, smysluplný a neútočný koment, dávám palec+.
Psal jsem to dnes někde jinde, že socík chcípnul mj. na to, že svým praktickým fungováním popřel svůj metodologicko – ideologický základ = M-LF.

Vývoj se zřejmě nezastavitelně ubírá směrem ke globalizaci, která je stejně jako komunismus vynálezem vyvoleného národa. K ní neodmyslitelně náleží předstupeň New Worl Order (nový světový řád) – totalita korporátního kapitálu, která určuje politiku (pozvolna se do NWO nasouváme i my). Podle Hegelova zákona materialismu (M-LF) o změně kvantity v novou kvalitu očekávám, že až korporace budou vlastnit úplně všechno (půdu, zdroje, energie, movité věci i lidi) dojde k dobrovolnému předání tohoto majetku společnosti, protože již nebude kde a koho odírat, aby vlastník neobíral sám sebe.
Předpokládám, že ono předání movitého inemovitého majetku bude limitováno osobou obdarovaného. Že se nebude jednat o celé lidstvo, ale pouze o dar vyvolenému národu, který na jeho základě naplní myšlenku komunistického ideálu – KAŽDÉMU PODLE JEHO POTŘEB. Na depopulizované Góje zbyde ůloha otroků, kteří svou prací spolu s UI, a průmyslem 4.0 budou zajišťovat potřeby svých vládců.

A to mne se_e!

tupý hulvát
14. 8. 2023 09:29
Odpovědět  Velitel

Nemohu souhlasit,pokus o socializmus byl tady před převratem,chtěl vyrovnat rozdíly ve společnosti,socius,společník,společně.Vy si opravdu myslíte,že to,co je v USA a EU je pro spravedlivé rozdělování ve prospěch většiny společnosti?To byste byl hlupák.

Noobody
14. 8. 2023 11:42
Odpovědět  tupý hulvát

Ano, ty rozdíly se socík pokoušel vyrovnat naprosto v rozporu s vědou (M-LF), která tvrdí, že hybnými silami spol. vývoje je ROZPOR. A tak socík plánovitě likvidoval rozdíly mezi bohatými a chudými, mezi fyzickou a duševní prací, mezi dělníky a inteligencí, mezi městem a vesnicí, mezi úlohou muže a ženy na pracovišti i v rodině, mezi úlohou mocnosti a malé země, mezi nadřízeným a podřízeným – prostě ROVNOST bez výjimek.
Tím bylo umožněno, že mistr nebyl pro dělníka autorita, že plán se plnil na papíře, nikoli ve skutečnosti, že lidé ztratili vzájemnou úctu, uměřenost, schopnost rozpoznat důležité od nepodstatného, morálně upadli, ale získali zkušenost, že lež je výhodnější pravdy.

Socialismus má vysoký morální étos, ale jeho praktická realizace jej totálně zdiskreditovala. Uchopení moci bylo hodně krvavé a její upevňování ekonomicky značně bolestivé. Tahouni pokroku (kapitalisté) byli nahrazeni dělníky bez zkušeností a tak se HDP postupně propadalo a životní úroveň občanů rostla oproti KoZa strašlivě pomalu a zaostávání bylo v 89. velmi patrné. Ztráta dynamiky rozvoje byla jednou z hlavních příčin nespokojenosti občanů a radostného úspěchu plyše.

tupý hulvát
14. 8. 2023 14:02
Odpovědět  Noobody

Jak to prosím vás souvisí s tím,co jsem napsal?Já přece nehodnotím funkčnost tehdejšího socializmu,ten funkční být nemůže z jiných důvodů a to jsou hlavně vlastnost jako sobectví,závist a touha po moci.S filozofickým ROZPOREM jděte někam,seženu pytel jiných filozofů,kteří mají opačný názor.
Já jsem kritizoval autora,že používá termín socializmus na systém,který chce jen změnit ty,kdo profitují za jiné a ne ve prospěch většiny.Žebračenky nejsou žádný socializmus.

Keller
14. 8. 2023 18:22
Odpovědět  tupý hulvát

Zajímavé je, že v Číně socialismus funguje pořád.

Noobody
15. 8. 2023 13:50
Odpovědět  Keller

To je otázka, kterou by se měli zabývat znalci čínských poměrů, politilogové, ekonomové a leadeři pol. stran, aby zjistili důvody úspěchu a přemýšleli, zda by nebylo možné něco okopírovat a využít k našemu úspěchu.

On to zřejmě bude konglomerát vnitřních a vnějších podmínek, příčin, vztahů a jednání, který umožnil kdysi zaostalé Číně zvednout hlavu a ukázat světu své schopnosti a sílu. Ale to je téma na skutečně obsáhlou vědeckou studii, nikoli na vyzobnutí několika aspektů ze široké reality a jejich prezentace co by zjevené pravdy.

Jen poznámku – jde skutečně o socialismus, nebo je to nějaký slepenec kapitalistických výrobních vztahů se soc. vlastnictvím a rozmanitým přerozdělováním? Info mám jen z MSM a tam se tyhle věci neřeší, tak nevím.

Albi
14. 8. 2023 17:19
Odpovědět  Noobody

Hrozbou M-L můžete hrozit jen nepoučeným, ten odmítl už Stalin.
Chtělo by to inovovat inrormace.

Noobody
15. 8. 2023 13:32
Odpovědět  Albi

Možná by to opravdu chtělo ty info inovovatI A hlavně – zapojit mozek.

Stalin odmítl M-L: OK. Stalin byl odejit a M-L byl až do 89. zapovězenou ideologií na indexu, nebo byl intenzivně vyučován na všech VŠ, skládaly se z něj zkoušky a státnice?? Koho portrét byl na 1.májových i komunistických tribunách,čí ideologií byla podepřena vedoucí úlohy strany??? Nebyl to náhodou na vždy živý M-L, vůdčí to idea DT v boji proti vykořisťování?!!!?

Zdá se, že jste byla poučena, ale nic jste nepochopila!! Pouze papouškujete útržky, co Vám zrovna pasují.

Keller
13. 8. 2023 21:32
Ohodnotit příspěvek :
     

Podle mého názoru 45 000 mrtvých ukrajinských vojáků je číslo nadhodnocené a jedná se o celkové ztráty – mrtví + těžce ranění + nezvěstní. Vzhledem k tomu, že poslední informace o celkových ztrátách Ukrajiny jsou z konce května (650 000 vojáků), tak současné celkové ztráty ukrajinské armády překročily 700 000. Celkové ztráty RF do světa vypouští pouze ukrajinský GŠ a poslední číslo je 245 000 vojáků. Tato čísla se dají analyzovat různě a můžeme je zpochybňovat, ale v každém případě za rok a půl v bojů jsou celkové ztráty 1 000 000 (1 milion) vojáků – to je hrozné číslo. Zálužný loni uvedl, že mobilizační možnosti RF jsou 28 milionů vojáků a oficiálně bylo mobilizovaných 350 – 450 tisíc vojáků (přesné údaje neznáme). Ukrajina už mobilizovala přibližně milion vojáků a mobilizační možnosti jsou prakticky vyčerpané – už není koho mobilizovat. Myslím, že i z těchto nepřesných čísel vyplývá, že Ukrajina může vydržet bojovat ještě několik měsíců, možná do konce tohoto roku, možná do jara roku 2024. Jsem zvědavý, jestli Ukrajinci budou bojovat až do úplné ztráty bojeschopnosti armády nebo “hodí ručník do ringu dřív”. V každém případě se mírová dohoda bude psát v Moskvě.

krtek
13. 8. 2023 22:56
Odpovědět  Keller

Bude to asi pravda protože popvolávají do zákopů od 16 let, muže nad 50 let, dokonce tělesně i duševně postižené.

Standa
14. 8. 2023 07:36
Odpovědět  krtek

Loví mladé chlapy po ulicích a násilím je odvádějí.Všude tajní, lidé mají strach něco říci , razie v bytech a odvážejí je za protistátní řeči. Kamarádka je od Lvova a nyní se vrátila do Čech-vzala si kamaráda a je zdr. sestra v Thomayerce.Měla tam vyřizování se závětí. Byla na hřbitově u hrobu a za krátké návštěvy tam přivezli 6 vojáků v pytlích.
Je otázkou mezinárodního práva , jestli-že Poláci vstoupí na území Ukrfaš nebo Běloruska a střetnou se s RF na jihu Ukr.Co na to NATO? Poté půjdou Češi.Jenerál na pražském Hradě bude v genštábu posunovat červené stužky.

tupý hulvát
14. 8. 2023 09:38
Odpovědět  Standa

Myslete trochu,jak takoví co píšete mohou bojovat tak,jak ještě pořád bojují Ukrajinci?

Keller
14. 8. 2023 12:37
Odpovědět  tupý hulvát

Pokud se ptáte, jak budou bojovat muži nad 50, mladiství a tělesně postižení, tak je odpověď jednoduchá – budou špatně bojovat a budou mít velké ztráty.

Pavel z Moravy
14. 8. 2023 09:40
Odpovědět  Standa

Češi nikam nepůjdou, to jsou pouze zbožná přání. Tihle vyholení mamánci s mobily v rukou bez fyzičky? Co by tam dělali? Určitě jste absolvoval základní vojenskou službu, pamatujete si na ten výcvik? Já moc dobře, bylo to právě na začátku normalizace. Z tohoto by se dnešní mamánci posr.ali. Toto jsou opravdu jen zbožná přání určitých nedouků, ale nedouky si do řízení státu právě zvolili převážně mamánci, tak kdyby je tam náhodou poslali, budou mít co chtěli.

Jaris
14. 8. 2023 10:16
Odpovědět  Pavel z Moravy

Myslim si, ze by to tem samponovym mamankum prospelo podivat se na nejaky cas na ukrajinskou frontu.

Albi
14. 8. 2023 11:45
Odpovědět  Jaris

To “podívání” by s pravděpodostí blížící se jistotě byl poslední pohled v jejich životě. 🙁

Albi
14. 8. 2023 11:40
Odpovědět  Pavel z Moravy

A koho to zajímá, Pavle? Vládu? Politiky? P-rezidenta?
Hlavně že dodáme Ukrajině živou “hmotu” do mlýnku.na důkaz naší loajality s Ukrajinou, A taky nekončící vděčností, že bojuje i za Prahu. 🙁

Noobody
14. 8. 2023 11:49
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ničeho se nebojte, kdyby byla společenská poptávka, tak z těch mamánků máte za 3 měsíce použitelné kluky, co by si věřili, měli sílu i odhodlání. Že by toho tolik neuměli je pravda, ale odhodlání znamená mnohdy víc, než znalosti.

Jenže ta společenská poptávka není a tak to tu vypadá, jak vypadá. V tomto směru je autoritativní režim mnohem úspěšnější, než jakákoli forma demokracie.

Staník
14. 8. 2023 07:59
Odpovědět  Keller

Rusové měli na začátku cca 150 tisíc vojáků. Zmobilizovali 300 tisíc. Wagnerovci měli nějakých 60 tisíc u Bachmutu (zdaleka ne všichni jsou Rusové). Pokud by padlo 245 tisíc Rusů a k tomu přibližně stejný počet zraněných, tak by byli Ukrajinci už ve Vladivostoku. Podle svědectví Ukrajinců přímo z fronty, tak jich 90% umírá dělostřeleckou palbou apod. a nikoli přímým střetem s nepřítelem. Kromě Mariupolu (Čečenci) a Bachmutu (Wagnerovci). Proto tolik amputací končetin (50 000 u Ukrajinců) a velkého množství těžkých zranění. To, co hlásí GŠ Ukrajiny jsou spíše zbožná přání a podle nich padlo více Rusů, než Ukrajinců. Situace na bojišti tomu zrovna neodpovídá.

tupý hulvát
14. 8. 2023 09:36
Odpovědět  Keller

Z vašeho výpočtu plyne,že Ukrajina má 28 krát méně obyvatel než Rusko(milion=vyčerpáno x 28 mil.možnost)To si děláte legraci,nebo je přání otcem myšlenky?

Keller
14. 8. 2023 11:05
Odpovědět  tupý hulvát

Možná by neškodilo, si ten můj příspěvek přečíst pečlivě a trochu se zamyslet. RF má 141 milionů obyvatel a z tohoto množství podléhá branné povinnosti 28 milionů obyvatel. RF mobilizovala 350-450 tisíc vojáků (přesné údaje neznáme). Z toho vyplývá, že RF mobilizovala 0,15% občanů podléhajících branné povinnosti. Počet Ukrajinců žijících na území Ukrajiny pod Kyjevskou správou se odhaduje na 20-22 milionů obyvatel. Ukrajina tedy mobilizovala přibližně 5% obyvatel z celkového počtu obyvatel žijících na Ukrajině.

Keller
14. 8. 2023 11:47
Odpovědět  Keller

Velimi důležité je, že Ukrajinci neprovedli mobilizaci najednou, ale probíhá nepřetržitě tak, aby kompenzovali ztráty a případně navýšili počet vojáků. 1 milion mobilizovaných je celkový počet povolanců od loňského února a mobilizace pokračuje dál.

Noobody
14. 8. 2023 11:53
Odpovědět  Keller

“Ukrajinci budou bojovat až do úplné ztráty bojeschopnosti armády nebo “hodí ručník do ringu dřív”.”

Já jsem přesvědčen, že Ukrajinci budou bojovat do té doby, dokud USA a NATO neřekne DOST! Oni sami mohou rozhodovat do úrovně taktické – řekl bych do velitele brigády. Strategická rozhodnutí činí úplně jiní mimo Ua a Zelenského.

Keller
14. 8. 2023 13:30
Odpovědět  Noobody

Souhlasím.

Autor
13. 8. 2023 23:30
Ohodnotit příspěvek :
     

Mimo téma, ale aspoň V NĚČEM VEDEME!!!
NEJHOLOHLAVĚJŠÍ země podle Vantage Hair Clinic. Vantage Hair Clinic s největší pravděpodobností nemá data pro všechny země světa.

comment image

https://aftershock.news/?q=node/1277695

Me Two
14. 8. 2023 07:14
Odpovědět  Peter 008

český chlapi mají nejvíc testosteronu.
ostatně, na internetových diskusích je to vidět.

Standa
14. 8. 2023 07:53
Odpovědět  Me Two

Započítali do toho i české cikány? Ti neplešatí!

tupý hulvát
14. 8. 2023 09:44
Odpovědět  Standa

To není pravda.

tupý hulvát
14. 8. 2023 09:44
Odpovědět  Peter 008

Zdravím,potom ale neplatí dlouhé vlasy,krátký rozum.Podle mých zkušeností jsme nejblbější národ na celém světě.

Autor
14. 8. 2023 10:14
Odpovědět  tupý hulvát

Tak zkuste žít třeba dva tři roky jako DOMORODEC a muž v Německu, Francii, Anglii, Polsku, v Pobaltí, Švédsku, USA, atd, zkrátka u “nás na západě”, pak se tak vyjadřovat nebudete. Takhle si pročtěte diskuse “někde v těch internetových zákoutích těchto zemí” a nebudete se stačit divit, jak se tam píše naproto to samé, co třeba i vy teď. No, samozřejmě nemůžete to hledat na jejich obdobě “H(ovn)o(n))ovínek.

Albi
14. 8. 2023 11:57
Odpovědět  tupý hulvát

Takové podceňující řeči o národu, ke kterým dotyční “kritici” taky patří, se v diskuzích objevují každý den. Ráda bych jim vzkázala – jak se oceňujete sami, tak vás vidí svět. Včetně nebo možná hlavně ten západní.

A vlastní podřízeneckou a tedy v zásadě otrockou povahu nepřisuzujte národu.

Markýza
14. 8. 2023 22:56
Odpovědět  Albi

Howgh sestro!

Pavel z Moravy
14. 8. 2023 08:42
Ohodnotit příspěvek :
     

Jacquesi, já nejsem totálně rozčarovaný, ale také nejsem obyvatel zdegenerovaného západu. Raději zůstávám Slovanem i když v kolonizované zemi, kde již nic není mého, protože právě ti západní rozčarovaní nám vše vzali, samozřejmě přes svoje loutky, které si sem nasadili. A loutky musí plnit zadání, které jim bylo určeno. Nejvíce smutné je, že i zotročení z Afriky chápou mnohem více co je kolonizovaný otrok než ti, žijící v této zemi. Takže se zdá, že i v takové Burkině – Faso bych měl více práv než zde. Takhle skončila pravda a láska těch, co nechtěli být jako oni.

ZMann
14. 8. 2023 10:45
Odpovědět  Pavel z Moravy

Super napsaný.

Pavel K
14. 8. 2023 11:22
Odpovědět  ZMann

Tak nepíše to prvně, to neříkám že nemá pravdu, ale já bych viděl a rád přivítal kdyby se lidi už konečně vzchopili a místo remcání je vyházeli z úřadů. To mlácení prázdné slámy mě už deptá, já bych rád viděl činy.

Albi
14. 8. 2023 14:33
Odpovědět  Pavel K

Pavle proboha!
Neber to jako kritiku, jen upozornění – to “vyházování z úřadů” je stejné mlácení prázdné slámy a možná víc, než cokoliv jiného.

Vyhodit z úřadů je stejné, nebo ještě dětinštější než čekat, že demonstrací se dá změnit systém – režim, a to nejpozději do týdne!

Pavel K
14. 8. 2023 14:38
Odpovědět  Albi

Tak jasně že by to nebylo hned, to neříkám, ale hlavně už něco dělat.

Albi
14. 8. 2023 17:12
Odpovědět  Pavel K

To si myslíme všichni – ale CO a taky JAK?
Vyhozením z úřadů ani demonstracemi to nepůjde. Zvlášť když zrovna v čase demonstrací budou v super- hyper- velké slevy.

Pavel K
14. 8. 2023 18:23
Odpovědět  Albi

Albi važená paní, co ti mám furt psát já si přišel popovídatJá vím že to víš-te, ale jsem doma sám všichni na mě kálí, bo fotr má vždy pravdu a oni mě to snad závidí, ale uznají to, přijdou na to až když je PO. A já su pak z toho smutný, ale to je normální lidský jev né? 😊🙋‍♂️

Pavel z Moravy
14. 8. 2023 18:59
Odpovědět  Pavel K

Pavle, tady se musí předně změnit myšlení lidí a to bude nadlouho. Včera nebo kdy se mi líbil názor Pijacka se kterým souzním. Jak řekl, ti potetovaní vypatlanci, to je a já říkám bohužel s obrovským zármutkem úplně marná generace. Ta bude muset být přeskočena. A snad potom jejich děti budou k něčemu více, to je ale neznámá proměnná. Netrap se tím, není možné s tím nyní něco dělat. Musí se změnit myšlení a chování člověka a to opět bude trvat dlouho. Odpověz si co sám říkáváš- to už tady maminko nebudete. Pěkný večer ti přeji.

Albi
14. 8. 2023 19:21
Odpovědět  Pavel K

Ale nic ve zlém. Já to tak nemyslela, taky sem chodím jen pokecat, vždyť všechno jsme už probrali “do kolečka do kola” a nic moc nového se zatím neděje.

Pavel K
15. 8. 2023 17:43
Odpovědět  Albi

Albi já to také NIKDY nemyslím zle. 😊🙋‍♂️

Noobody
14. 8. 2023 19:17
Odpovědět  Pavel K

Nemám plán, nevím co chci, ale chci změnu! A pojďte něco dělat, ať stihnem otevřenou hospodu!

Hmm, tak s takovou dojdete pouze ke změně k horšímu. S takovým přístupem nemáte šanci postavit funkční barák, natož založit podmínky pro vznik lepší, spravedlivější a na víc i funkční společnosti!!!

Vždyť Vy ani nevíte, zda z toho původního baráku má zůstat alespoň obvodové stěny a střecha, nebo provedete kompletní demolici a začnete od gruntu jinak. Ovšem jak a co má vzniknout je více než tajné. Bohužel pro všechny zúčastněné.

Pavel K
15. 8. 2023 17:43
Odpovědět  Noobody

Zdar ty rozumbrado!! 🤣🤣🤣🙄🤦‍♂️🙋‍♂️

Albi
14. 8. 2023 12:07
Odpovědět  ZMann

Ano – taky to tak vidím.

14. 8. 2023 17:20
Odpovědět  Pavel z Moravy

🙂