Natalia Jefimova: Paradoxy dnešního světa
Když to naši nepřátelé potřebují, i jedovatý chřestýš se stane užitečným hadem.
Nevinným, neškodným.
Tohle mě napadlo, když jsem četla zprávy v médiích o nadšeném přijetí teroristy a vraha v New Yorku, jehož ruce jsou v krvi až po lokty.
A jak radostně mu tu ruku tisknou.
***
Takto ukazují lidé na sociálních sítích v Sýrii jakou evolucí prošel ten, který přišel na Valné shromáždění OSN do Spojených států.
Veletoče „civilizovaného“ světa mě nepřestávají udivovat.
Tato osoba byla přijata do „vysoké“ společnosti.
Už není džunglí…
Učesaný. Oblečený. S kravatou.
Mimochodem, Annalena Baerbocková, současná předsedkyně Valného shromáždění OSN na 80. zasedání, nezapomněla, jak jí al-Šaraa ani nepodal ruku, když spěchala do Damašku?..
A pak ji zaretušovali na všech fotkách a videích…
Nevšimla si toho tehdy?
Nebo se rozhodla nevšímat si…
Podíváme se s kým a jak si podává ruku ve Státech.
*
Nadšené titulky v médiích:
Syrský prezident poprvé za šest desetiletí dorazil do New Yorku.
Památný okamžik!
Poprvé od roku 1967!
V čele vysoké delegace!
Byly v Sýrii nějaké volby?
Všechna místní média k této fotce přidávají popisky:
„Prezident Ahmed al-Sharaa se během své návštěvy New Yorku setkal s delegací syrské komunity.“
Publikum tleská.
***
A konečně, Associated Press:
Přečteme si zprávu, která by měla vše vysvětlit:
„Naposledy se syrská hlava státu zúčastnila Valného shromáždění v roce 1967. To bylo před 50letou vládou dynastie Asadů, která skončila v prosinci, kdy byl Bašár Asad svržen bleskovou ofenzívou rebelů vedených al-Šaraou. Asadův pád také ukončil téměř 14 let občanské války.
Od té doby se al-Šaraa snaží obnovit vztahy s arabskými zeměmi a Západem, jejichž představitelé se zpočátku obávali jeho minulých vazeb na militantní skupinu al-Káida. Rebelská skupina Haj’at Tahrír aš-Šám, kterou dříve vedl, byla svého času Spojenými státy označena za teroristickou skupinu (Bože, jaké maličkosti, jeden den tak, zítra onak, dokonce zapomněli na útoky z roku 2001).
Od svého nástupu k moci al-Šaraa hlásá soužití se všemi a snaží se uklidnit syrské menšinové komunity. Ale křehké zotavení země bylo ohroženo vypuknutím náboženského násilí. Ozbrojenci spojení s novou vládou byli obviněni ze zabití stovek civilistů z řad drúzských a alavitských náboženských menšin (do tématu se hlouběji neponořili, protože se nejednalo o děti “ukradené” Ruskem, kterým věnují samostatnou velkou konferenci).
Kromě projevu na Valném shromáždění OSN (vystoupí na pódium s kravatou) al-Šaraa pravděpodobně využije své návštěvy k prosazování dalšího zmírnění sankcí proti Sýrii, která se potýká s problémy s obnovou válkou zničené ekonomiky a infrastruktury.
V květnu se americký prezident Donald Trump setkal v Saúdské Arábii s al-Šaraou a oznámil, že zruší desítky let staré sankce uvalené na Sýrii za Asadova režimu.
Svůj slib splnil a nařídil zrušení nebo pozastavení významné části sankcí (Sýrie pod někým jiným než Asadem, i když je to zmije ve skoku, není Rusko). Nejpřísnější sankce však uvalil Kongres na základě “zákona Caesar o civilní ochraně civilistů Sýrie”, který byl schválen v roce 2019, a jejich konečné zrušení bude vyžadovat hlasování Kongresu. (Caesar – operativní pseudonym syrského zpravodajského důstojníka, který nabídl spolupráci CIA výměnou za politický azyl v Americe).
Dalším důležitým tématem během návštěvy al-Šaraa budou vztahy jeho země s americkým spojencem Izraelem. Od pádu Asadova režimu se Izrael dívá na vládu al-Šaraa s podezřením a obsadil bývalou nárazníkovou zónu kontrolovanou OSN v jižní Sýrii, kde podnikl stovky leteckých úderů proti syrským vojenským cílům.
Probíhají jednání o bezpečnostní dohodě, o které al-Šaraa doufá, že povede k izraelskému stažení a návratu k dohodě o uvolnění z roku 1974.
(Na úplném konci si vzpomněli, zda je prezident „hlavou Sýrie“, či nikoli).
Úředníci uvedli, že konání přímých voleb v této fázi by bylo logisticky příliš náročné, protože mnoho Syřanů ztratilo své osobní doklady nebo žije v zahraničí jako uprchlíci”.
Virtuosové, pomyslela jsem si a zaměřila se na seznam jednání teroristy v kravatě.
***
Už se setkal s ministrem zahraničí USA:
„Marco Rubio zdůraznil, že Sýrie má příležitost vybudovat stabilní a suverénní stát po historickém oznámení prezidenta Trumpa z počátku tohoto roku o zmírnění sankcí vůči syrskému lidu.“
Ministerstvo zahraničí uvedlo, že diskutovali o probíhajícím úsilí v boji proti terorismu, pátrání po pohřešovaných Američanech a důležitosti izraelsko-syrských vztahů pro dosažení větší regionální bezpečnosti.
Al-Šaraa však znovu vyjádřil pochybnosti o tom, že se Sýrie připojí k Abrahamovým dohodám, v jejichž rámci několik arabských států normalizovalo vztahy s Izraelem během Trumpova prvního funkčního období. K tomu dochází v době, kdy Sýrie jedná o potenciální bezpečnostní dohodě s USA a Izraelem.
„Mezi Sýrií a účastníky Abrahamových dohod je velký rozdíl,“ řekl na summitu Concordia, globálním fóru o mezinárodních záležitostech v New Yorku. „Sýrie je něco jiného. Ti, kdo jsou součástí Abrahamových dohod, nejsou sousedy Izraele. Sýrie jako soused byla vystavena více než 1000 náletům, úderům a izraelským invazím.“
Dodal:
Sýrie musí být v této nové éře respektována. Probíhají různé fáze jednání s Izraelem o návratu k příměří z roku 1974.
Al-Šaraa uvedl toto prohlášení v rozhovoru s generálem ve výslužbě Davidem Petraeusem, který velel americkým jednotkám ve válkách v Afghánistánu a Iráku a dříve působil jako ředitel CIA.
Setkali se v newyorské konferenční místnosti poté, co před dvěma desetiletími bojovali na opačných stranách ve válce v Iráku vedené USA.
Al-Šaraa byl bojovníkem al-Káidy vězněným americkými silami a Petraeus byl architektem vojenské strategie, která na čas uspěla v potlačení extremistické skupiny.
Na fóru al-Šaraa pochválil Trumpa, s nímž se v květnu setkal v Saúdské Arábii, za „odvážné rozhodnutí“ zrušit mnoho sankcí proti Sýrii.
„Myslím, že Sýrie si zaslouží novou šanci,“ řekl al-Šaraa.
Některé sankce však zůstávají v platnosti. Ministerstvo zahraničí muselo zrušit vízová omezení pro Sýrii z doby Asada pro al-Šaraa a jeho delegaci, aby se mohli zúčastnit setkání světových lídrů OSN.
Al-Šaraa vyzvala Spojené státy ke zrušení zbývajících sankcí s tím, že Sýrie potřebuje pomoc při zotavování se z války a krize.
„Syrský lid nesmí být znovu zabíjen sankcemi. Syrský lid rád pracuje. Zrušte sankce a nedělejte si o nás starosti.“
V New Yorku se setkával se senátorkou Ginou Shaheenovou a členem senátu Gregorym Meeksem, nejvýznamnějšími demokraty ve výborech pro zahraniční vztahy, a Shaheenová zdůraznila, že Kongres by měl schválit legislativu, které je spoluautorkou, aby se zrušily stále platné sankce.
Na otázku ohledně zvěrstev spáchaných na menšinách v pobřežní oblasti a jižní provincii Sweida, které vyvolaly poplach i ve Spojených státech a dalších zemích, al-Šaraa odpověděl, že „tam panoval velký chaos a všichni dělali chyby “.
Poznamenal, že Sýrie poprvé za 60 let povolila vstup mezinárodním vyšetřovacím týmům do země (a všechny ty Bílé přilby– bylo co?).
„Syrský stát bude pracovat na tom, aby byli ti, kteří budou shledáni vinnými, postaveni před soud, i kdyby to byli lidé, kteří jsou nám nejbližší,“ řekl al-Šara.
Tečka. Žádné komentáře nenásledovaly.
***
Raději vám nebudu ukazovat ty „chyby“, které všichni dělali a stále dělají v dnešní Sýrii.
Ale to je jiné. Tohle jsou jen „chyby“.
Netanjahu později řekne totéž.
Vrána vráně oči nevyklove. Oba si jen potřesou rukou. A půjdou dál.
***
Série výmluvných fotografií v AP:
Došli jsme až sem…A lidstvo to spolkne. Ani neškytne. Jakoby se nic nestalo.
Jurij Podoljaka: Surrealismus
Bývalý ředitel CIA David Petraeus se v New Yorku setkal se samozvaným syrským prezidentem Ahmedem al-Šaraou. Setkali se jako staří přátelé.
Ale vtipné je to, že to byl právě Petraeus, kdo v roce 2011 osobně nabídl odměnu 10 milionů dolarů za informace o al-Šaraovi a označil ho za jednoho z nejnebezpečnějších teroristů ISIS a an-Nusrá.
Prezident si podal ruku s teroristou. Zaorálek upozornil na dvojí metr
Bývalý ministr zahraničí a kandidát hnutí STAČILO! Lubomír Zaorálek ostře zkritizoval prezidenta Petra Pavla za jeho setkání s vůdcem syrské opozice Ahmadem Šarou. Podle Zaorálka se jedná o člověka s teroristickou minulostí, který má na rukou krev tisíců civilistů. Zarážející je podle něj zejména to, že prezident bagatelizuje minulost tohoto muže s tím, že „přítomnost je důležitější“.
„Český prezident Petr Pavel se sešel se syrským vůdcem Ahmadem Šarou. To je člověk, na kterého ještě před devíti měsíci byla vypsána odměna 10 milionů dolarů jako na jednoho z nejnebezpečnějších zločinců,“ uvedl Zaorálek.
Podle jeho slov nejde o žádný nedoložený výkřik do tmy: „Těsně spolupracoval s Al-Kajdou a dokonce založil známé hnutí An-Nusra, jehož cílem byl globální islámský džihád a zbavení se všech nevěřících.“
Zaorálek připomněl i nedávné masakry civilistů, za něž nese Šara odpovědnost:
„Je to člověk, který je odpovědný za smrt desetitisíců civilistů, křesťanů. Dokonce ještě nedávno, před pár měsíci, v Sýrii bylo zabito, zmasakrováno 1500 alavitů, drúzů a křesťanů.“
Nejvíce však Zaorálka rozhořčila prezidentova relativizace: „Co na to pan prezident? Přítomnost je prý důležitější než minulost. Aha. Takže dvojí metr. Někomu minulost budeme připomínat a někomu ne?“ ptá se bývalý ministr.
Podle něj se jedná o flagrantní případ politického pokrytectví. „Možná Petr Pavel by si přál, abychom jeho minulost úplně zapomněli. Já bych si ale na teroristu nevsadil ani pětník,“ dodal Zaorálek.
Hnutí STAČILO! se dlouhodobě vymezuje proti politice dvojích standardů, ať už jde o sociální témata, bezpečnost, nebo mezinárodní vztahy. Lubomír Zaorálek tímto výrokem navazuje na své předchozí výzvy, aby česká diplomacie nebyla jen „falešným gestem“, ale skutečně reprezentovala zájmy bezpečnosti, morálních principů a právního pořádku.


“…„Je to člověk, který je odpovědný za smrt desetitisíců civilistů, křesťanů. Dokonce ještě nedávno, před pár měsíci, v Sýrii bylo zabito, zmasakrováno 1500 alavitů, drúzů a křesťanů.“…”
Západ miluje samozvané, nebo jimi dosazené prezidenty, protože tito se nemohou spolehnout na podporu “svých” občanů a pro své udržení darují západu cokoliv. A to včetně životů svých občanů.
Parchanti se s parchanty vždy domluví, protože zisk a moc je to jediné důležité.
Parchanti s parchanty se vždy domluví. Ale že těch parchantů je. Ti se líhnou geometrickou řadou. Nezbývá než se s parchanty rozloučit, tedy s EU a NATO.
👍👍👍👍👍
co bolo to bolo …terazky som majorom….= major Terazky”
a velke divadlo pokracuje…..cerne se stalo bilym a bile zase cernym””” well to je zivot…..
Západ je jedno velké pokrytectví. Jakmile mu někdo nechce zobat z ruky, tak se stane obřím nepřítelem a začne se pracovat na jeho zničení. Proto tolik vadí Rusko, Čína, KLDR, Irán a další státy, které neohli hřbet. Tak jak jsem v mládí zhlížet k Americe, tak teď se přiznám, že jí za ty všechny svinstva nesnáším. Tolik bolesti, utrpení, zoufalství co USA natropili po celém světě…….doufám, že už je někde přichystaná odplata.
Mám to nastavené stejně.
Já taky.
Ale hodí se k Satanyahuovi! Spolu vraždí jak na běžícím pásu, pretěkají se kdo víc zabije!!!
Larry Johnson: Mírový plán Donalda Trumpa pro Gazu je od začátku mrtvý
https://kispep.wordpress.com/2025/09/30/larry-johnson-mirovy-plan-donalda-trumpa-pro-gazu-je-od-zacatku-mrtvy/
Andrej Martyanov: Je třeba jiný systém.
https://kispep.wordpress.com/2025/09/30/andrej-martyanov-je-treba-jiny-system/
Říkám to pořád – P9tko, rádi čteme Tvůj výběr!
Dík 😊
A co je na tím divného v západním pojetí spravedlnosti ? Pokrytecká a dnes již zhnědlá společnost jíž jsme součástí se nemění. Občas se snaží o přetvářku, ale moc jí to nejde. Trochu vidoucí lidé ty grázlíky ze západních aglomerací prohlédnou ihned, i když těch vidoucích moc není. I tak je ale zarážející, že v tak zdegenerované společnosti jako je ta západní chce ten náš človíček zůstat, místo aby tlačil na to okamžitě se osvobodit. Už je asi to otroctví západu hluboce zažrané do krve zdejšího lidu. Alespoň se to tak říká, že dlouhodobý otrok už nepovstane, protože si zvyknul na své břemeno a je s ním sžitý. Teď bychom měli možnost se z toho otroctví vymanit, jen chtít. Ti, kteří říkají, že ještě nepřišel čas, lžou. Oni mají nějaké jiné zájmy, které je nutí takto okatě lhát, ale to je již na každém, aby to posoudil.
Pavle, stále více se potvrzuje, že řídící centrálou terorismu jsou skutečně USA.
ani k tomu nemám dál co dodat.
To je pravda, ale USA a anglosaští sionističtí parchanti se snaží vytvářet dojem, že oni se stahují a chtějí budit dojem,že Evropa chce konflikt s Ruskem. Je to logické, vědí, že pokud by byl jen náznak prokázání, že oni stojí za napadením Ruska, odvetný úder by především zasáhl Pentagon a řídící střediska v USA a to současně se základnami v evropě. Z toho mají USA strrach, protože Rusko to jasně deklarovalo. Proto do toho chtějí nahnat Evropu a idioti ve vládách evropských zemí si vůbec neuvědomují jakou blbost chtějí spáchat.Rusové smetou evropská města s těmi pitomci co si v nich hrají na vlády a přitom se jako tupé loutky nechají hnát USA, které se potom budou smát, do katastrofy. A ani nebudou muset použít jaderné zbraně, aby nezasvinili Evropu na mnoho let radioaktivitou. Mají už zásobu Orešniků tak na tři Evropy a další se seriově vyrábí. Už jen to,že toto si loutky v EU a vládách evroipských zemí nedokáží srovnat v hlavě, jasně prokazuje co je to za idioty.
chtelo by to vyrabet “”MALE ORESNIKY” s velkou presnosti….
tak aby to zlikvidovalo pouze toho vedouciho soudruha…popr.cely jeho rodinny klan cca 50-150 lidicek a potom pockat az zase zvoli novou vladu s podobnymi valky-chtivymi umysly…..a zase BUM-BAC a dalsich 150 ……
a zbytek by se jen dival…popr.tleskal dobremu zasahu….to by se nam to zilo…..
To: 30. 9. 2025 12:01
Voni sou hlava pane “delnas”! Co voni všechno nevymyslej, to jeden čumí!!
Vašnosto, to co tu navrhujete se v civilizovaném světě nazývá politickou vraždou!! A v civilizovaném světě je to důvod k rozpoutání války. Toho se dopouští soustavně USA a Izrael a jde o zatraceně špinavé metody, které jsou nejen zde podrobovány zdrcující kritice. Dovolují si to jen pro to, že klika v NATO je nebude kritizovat a zbytek světa se nechce s USA pustit do křížku, neb rozpoutání 3.SV by bylo více než jisté. Asi Vám nedochází, že používání stejných metod staví “spravedlivého” na roveň onoho kritizovaného největšího světového darebáka.
Vy jste opravdu typickým nositelem (nosičem) politiky dvojího metru.
No neřekl bych,
že v současném agresivním světě jsou *Solonovy zákony* něco blížícího se otázce dvojího metru.
Pochybuji, že pokud budete nastavovat druhou tvář, že vám agresor přispěje na zubaře. 🙂
To: 30. 9. 2025 15:47
Pochyby jsou jistě na místě a bez pochybností se žádný pokrok nekoná. Ty Vám chválím!
Na druhou stranu existuje něco jako uměřenost a uvážlivost. Tu prokázal VVP a RF vůči Turecku, když Turci před pár lety nad Sýrií sestřelili ruský SU 24. Tehdy také ti horkokrevní mazali Turecko z mapy světa a čekali válku mezi RF a Tureckem. Realita byla naprosto jiná. Oba letce RF pohřbila s vojenskými poctami, rodiny obdržely odškodné a důchody a mezi RF a Tureckem se vztahy ohřály a uspořádaly tak , že Turecko nakoupilo PVO systémy S-400 a opakovaně poskytlo prostor pro mírová jednání mezi Ua a RF. Zdá se, že “malá” bolest má potenciál rozvrátit a obrátit protivníka. Viz Gándí a td. a td.
ALE jsem dalek toho Vám i “delnas”ovi vyprávět cokoli o morálce, taktice, strategii, natož o státnické moudrosti.
Jarku, oni to ale všechno ví. Jim ale na spoluobčanech absolutně nezáleží. Zaplavili západní Evropu nepřizpůsobivými muslimáky ( samozřejmě úmyslně ) , dnes je to tam rozvrácené, v Paříži na ulicích hlídkují vojcli. Záběry, které jsem dnes viděl od jedné Češky jsou absolutně otřesné. V tomto tady žít, tak si člověk hodí mašli. A ten kuliočko podepsal ten dovoz migrantů. To je otřesné. My si vůbec nedovedeme představit, jak by to tady vypadalo. Prohlédni si u toho článku ŠOK V PAŘÍŽI ty obrázky. Proto když Sládek a Vrábel říkají, že toto nás čeká a proto musíme ihned vypadnout z EU a NATO, mají jednoznačně pravdu. S nimi se nedá žít. Nic jiného nemá člověk na výběr než volit číslo 10, protože zde není nikdo jiný, kdo by chtěl z těch globalistických projektů skutečně vystoupit. Zůstaneme li součástí unie, čeká nás stejný osud. Nevím jestli si to všichni uvědomují, ale bude to potom katastrofa. Já tedy svoje svědomí za pěkné řeči, že vystoupíme až bude vhodná doba či až se moloch s bachaři rozpadne neobětuji.
👍👍👍👍👍to už tvrdím spoustu let. Jedině vybudovat konečně ten průplav a bude jednou pro vždy klid.
A co takhle menší vnitzrozemské moře na místě české kotlinky? Líbilo by se, líbilo?
Nejsme ve škole, není třeba kvůli každé blbosti, každého hned umravňovat…
Magistr Petr Michalů – Hanba západu, hanba zrádcům. Na infokurýru.
Padouch nebo hrdina, vždyť jsou jedna rodina.
Reakce Pávka mě nepřekvapuje je to úplně stejný šmejd, překvapuje mě (čti děsí) naprostá pasivita Ruska a BRICS.
Naprostá ztráta geopolitického vlivu v oblasti a voni jen mlčí a čumí, stejně jako v případé Íránu nebo genocidy v Palestině.
Že západ (a Ukrajina) kompletně pod vlivem židobolševismu zdegeneroval mě nepřekvapuje, ale ta pasivita BRICS.
Rusko je zcela impotentní 3 roky nejsou schopni získat území kde většina obyvatelstva hlasovala pro připojení k Rusku.
O skutečnosti že trpí především část populace která nemá se Zelenským (nebo Porošenkem) nic společného a že Ukrajinská židobolševická mafie si nerušeně užívá….
Kéž byste bylo tak potentní, jako je Rusko……………..
zatím se zdá že jsme na tom podobně, přičemž pro Rusko je to katastrofou pro mě vysvobozením.
Potentio ovšem zdaleka neznamená jen rozmnožování.
Všimla sis, že jen ocitoval/a Trumpova slova? 🙂
Takže už známe zdroj tak kvalitních informací a vědění.
tak ti to konečně došlo, nick martina je aktuálně trump resp jeho PR oddělení, to ale trvalo.
Ale na idiotku celkem slušné, ne?
Nevšimla, páč jsem to neslyšela. Trump fakt nazval Rusko impotentním? Dobrej pokus, ale Vlada nelze vyštengrovat.
No – přímo impotentní, spíš totálně neschopné, nic nedělá, jen “čumí” 🙂 .
Rusko již tři a půl roku bezcílně vede válku, kterou by skutečná vojenská moc mohla vyhrát za méně než týden. To Rusko nijak nepovyšuje. Ve skutečnosti to z něj dělá spíše „papírového tygra“. Až lidé žijící v Moskvě a ve všech velkých městech, městech a okresech po celém Rusku zjistí, co se ve skutečnosti děje s touto válkou, že je pro ně téměř nemožné sehnat benzín kvůli dlouhým frontám, které se tvoří, a všechny ostatní věci, které se dějí v jejich válečné ekonomice, kde většina jejich peněz je utracena za boj proti Ukrajině, která má velkého ducha a je čím dál lepší …..
https://www.pokec24.cz/blog/larry-johnson-donald-trump-blaznivy-jako-liska-nebo-proste-jen-sileny/
Trump to zjistil po 8 měsících, “martina” nedávno – že by myšlenková dvojčata? 🙂 Nebo jen opisuje, občas změní nějaké slovo, ale smysl informace se nemění – Putin je v koncích, národ se bouří, Ukrajina vyhrává … – náhoda? Dva stejně geniální mozky? Dvoje stejně bystrozraké oči? 🙂
Spíš dva pidlovoký. U Kačera bych klidně sázela na štengrung, ať už to řekl tak nebo tak. Rypákuje. Nemám ale odhad, co by to mělo udělat s Vladem – tipla bych si, že nic.
Kdyby jse vědeli co se za tim vším skrývá, psali by ste jinak! Mně tady již mažou příspěvky- komentáře, tak to tady zabalím nadobro…Stejně je to všechno k prdu.
.. pasivita je dána tím, že patálie v Sýrii jsou teprve na začátku, nikoli u konce. Bude tam ještě horko.
Írán se musí rozhodnout, do které oblasti vlivu chce patřit, aby ho nečekal osud Sýrie, no a Palestinci už svůj čas promarnili…
S tou Sýrií souhlas tohle je velká hra, o budoucnosti Íránu rozhoduje mnoho faktorů, přičem establishment Íránu je asi tím posledním faktorem (nejsou arabové,mají jinou a pro většinu lokálního muslimského světa heretickou víru a geografickou polohu která nikdy neumožní pevné ukotvení).
Palestinci,zde naprosto nesouhlasím, jsou vlastně victims západních zvráceností, evropský (křesťanský) antisemitismus který vytvořil monstrum jménem sionismus.
Jakmůže primitivní etnikum bojovat na tolika frontách.
Judaismus navíc ke svému přežití vyžaduje existenci externího nepřítele, kdy neměl Izrael palestince musel by si je vytvořit aby zabránil vlastnímu zhroucení.
..Palestinci tak dlouho lavírovali ze strany na stranu, až se na ně všichni vysr*li jako na nevypočitatelného/nespolehlivého partnera, stali se pro všechny problémem v prostoru střetu zájmů. Nikdy nelze předem postulovat, jak se zachovají v konkrétní situaci.. “komu se prodají”. Nakonec byli svými tvůrci a podporovateli ( zde Západ i Východ bez rozdílu) předhozeni k sežrání Izraeli. Když se to povede a bude klid.. tak fajn, když to vyvolá problémy v oblasti, ještě lépe. Ať se tam jebou mezi sebou, hlavně že to bude TAM!!
Celá ta oblast Středního východu se potýká se základním problémem.. nízkou vzdělaností obyvatelstva, nízkou úrovní příjmů většiny obyvatelstva (**..s výjimkou Izraele!!) tudíž také s extrémní inklinací k náboženskému pojímání světa. Příliš mnoho nesmiřitelných náboženství na poměrně zalidněném prostoru, navíc vždy provázaných se základy konkrétního státu a jeho ideologie.. konfliktní prostředí z principu.
Judaismus má existenci vnějšího nepřítele zakotvenu ve své podstatě, ve své vyvolenosti, a nepřátele si vytvářet nemusí, ti se hlásí sami, jejich motivací je nenávist k úspěšnější ideologii.. **prostá lidská závist.
To je strašná téměř propagandistická redukce problému, Sionismus měl v celé své podstatě v základu dobytí požadované oblasti ozbrojenou formou (byl odpočátku koloniálním podnikem), Palestina se z pochopitelných důvodů hodila třeba na rozdíl Argentiny.
Západ je mnohem vzdělanější, bohatší dnes už bez náboženského fanatismu (mimo paradoxně křesťanského sionismu). přesto jej židé ovládají třeba mizerný klaun hrající penisem na pijáno se šikovnou manipulací stal sluhou národa který přivedl Ukrajinu k demografické a ekonomické katastrofě.
Nemluvě o západu který je ochotný k sebelikvidaci jen aby odčinil Holocaust.
Tak vidíte že to nejsou necivilizovaní třeba arabové.
Nikoliv, židé byli nenávidění i ve starověku (řecko-řím) tedy v civilizacích proti kterým bylo židovství fatálním selháním.
Opakujete jen hloupé a propagandistické fráze, navíc zcela nesmyslné pokud ne dávno překonané.
..inu, vy jedete na vlně absolutní aktivní negace jakéhokoli náboženství, a s judaismem na prvním místě. Mně je cokoli kolektivního šumafuk, ať si uznávají co chtějí.. pokud mi to nestrkají pod moji střechu, natož abych spřádal pavučiny teorií, jak to bylo před stovkami či tisícovkami let. Zprostředkované poznání je pro mě 50% lež, dokud se nepřesvědčím na vlastní triko. Dáte mi nějakou takovou relevantní možnost? Nedáte! Tudíž… ;o)
to je výmluva a nikoliv dobrá
..nikoli, je to pouze vnímání světa z mé pozice. A vy máte svoji, což respektuji, aniž bych však přijímal za své… ;o))
V jednom s vámi musím souhlasit – a to je ta úspěšnost. Koneckonců, když jsme tu načali ty letopočty – jaký letopočet má judaismus? Ale to je jen malá odbočka, to neřešte.
Kdysi jsme na to téma (úspěšnost) vedly rozhovor s mou židovskou švagrovou. Dospěly jsme k metafoře židovstva s břečťanem. Ten je překrásný, velmi užitečný, přežije naprosto všude, je nesmírně adaptabilní, ale nesmí se nechat přerůst.
úspěšnost? jak úspěšní jsou etiopští židé, nebo židé na středním východě, “úspěch” judaismu je dán pouhým fatálním selháním západní civilizace.
Heleďte, tak si spočítejte počet Nobelových cen. Ne míru – těch opravdových. To je přeci tak mindseťácky uchopitelný hledisko! Co? A jak říkám, i pro ty chňapky si raději někoho pošlete.
úspěch judaismu je dán selháním západní civilizace, to víte když na stovky let nechalo křesťanství všechny intelektuálně náročné aktivity jako lékařství a bankovnictví, komplexní obchod a vlastně gramotnost židům a samo se útápělo v idiotských spekulacích a aktivitách které nikam nevedli popřípadě se zasloužilo o likvidaci vlastního genofondu, nemohlo to dopadnout jinak.
co je platné že církev podporovala (zdegenerovanou) vědu a matematiku když ten genofond umřel a nikdy se nerozšířil, jelikož většina těch intelektuálu byla vázaná celibátem a eventuální potomci končili na polích nebo v nesmyslných válkách
Komunita židů se o své intelktuálně nadané jedince starala, aby měl rabín hodně dětí a ty mohli studovat, intelektuál v křesťanství skončil v církvi kde svůj genofond neměl komu předat, vesměs ti muži obcovali mezi sebou popřípadě zde byl poměr s nějakou vesnickou ženou, ale ty děti končili v chudobě u matky v zemědělství nebo ve válce.
Vše se změnilo až s protestanstvím, ale to měl judaismus už bezmála tisíc let náskok.
No tak to mně vomejou – vy se mnou v něčem souhlasíte? Dám na modlení.
tvrdíte že křesťanství fatální selhání které umožnilo i takové poznámce pod čarou starověku jako židé dominovat? pak ok
Ne. Kdybyste aspoň pořádně četlo!
co tedy tvrdíte?
.. etiopští Falašové jsou tak moc Židé, jak moc já jsem Eskymák.. hlásím se k nim při sčítání obyvatelstva, abych nas*al ty otravné komisaře.
Pro geneticky identifikované Židy jsou něco jako Palestinci pro ostatní Araby, akorát že Židé se o Falaše v nouzi nejvyšší postarali, mají za to u mě 15 bodů z 10 možných…;o))
Židé mimo Střední východ jsou úspěšní díky křesťanství, které se postupně vyvíjelo k toleranci vůči jiným náboženstvím či myšlenkám obecně, ale ani tak nemají na růžích ustláno, to “díky” nacistům, bolševikům a ostatním netolerantním skupinám, přeživším rok 2000.
Islám balancuje na špičce hory těch sr*aček, ten netoleruje nic kromě sebe…
kdo je žid, to je něco co sami židé zatím nevyřešili
judaismus byla úspěšná strategie v dobách kdy křesťanství rohodně nebulo k židům tolerantní
judaismus je nacismus, bolševici? inu sklidili co vytvořili
snažíte se vyhýbat, a ne moc inteligentně, to je smutné, muyslela jsem že jste lepší.
islám je toleroval asi nejvíce do příchodu sionismu, který nebyl reakcí na islám ale na evropský antisemitismus.
..inu, judaismus je varianta nacionálního socialismu, ale s bolševiky už tak moc nekoreluje, jeho základ stojí na výjimečnosti rodem.
Tolerance křesťanství k Židům se v průběhu dob měnila, posouvala tam i zpět.
Výše jsem stran Židů použil definici “geneticky identifikovaný Žid”(Mater semper cesta est..) tím pádem pro mě hotovo, jejich další spory kol toho jsou mi šumafuk..
No, a že nejdu po vašich stezkách pro mě ještě neznamená, že jdu špatným směrem. Jistě, vy to můžete vnímat jinak, ale co já s tím, že? Každý máme jiné cíle, používáme jiné prostředky orientace. Těžko mi vnutíte všechny svoje postoje, ale s některými vašimi myšlenkami dokážu souhlasit. S některými…;o))
nacismus nikoliv národního socialismus
no nikoliv oni je potřebovali to jistě aleto neznamená toleranci.
jsou to vesměs konvertité k judaismu, nic jako geneticky identifikovaný neexistuje, ostatně kdyby jen Himmler znal genetiku a DNA
..no a jsme zase u toho.. nacismus není pro vás národní socialismus. Budiž to tvrzení vaším právem. Stejně jako ta zbývající. Každý z nás má jinou mapu. Přít se nehodlám… ;o)))
oni používají subverzi, tedy pokud to jejich zájmy vyžadují použijí cokoliv třeba práva dělníků, ukrajinský ultranacionalismus….
viz Churchill zionism vs bolshevism
Ta trať je zřejmě mnohem delší a je na ní taky hodně rohů, za které nevidíme – takže hodnoťme až v cíli?!
Zatím rusko prohrálo co mohlo, demograficky vymírá,navíc si v nesmyslné válce vraždí část vlastní populace.
Ztráty ve stovkách tisíc, zlikvidovali si jednoho z nejschopnějších (Prigožin), krom zbraní neprodukují nic jejich prosperita je postavená na vývozu zdrojů obnovitelných a neobnovitelných.
Nejistá budoucnost po odchodu Putina celá navíc závislá na externí faktorech jako podpora ze strany Číny a Indie.
Příliš na nějaké světlo na konci tunelu v případě ruska nevěřím.
Rusko prohrálo co mohlo – a to je co, prosím? 🙂 🙂 🙂
Ve kterém století se právě váš mindset nachází?
20.studená válka,fatální selhání jedno z největších v historii.
21.stol. bez relevantních spojenců porážka v Sýrii, zatím neschopnost zvítezit nad zemí se 1/4 populace a mnohem horšími ekonomickými parametry.
Za celou dobu a přes všechny ty miliony mrtvých které si povětšinou samo vytvořilo, nikdy nedokázalo nabídnou prosperitu pro více jak několik málo zbohatlíků parazitujících na zbytku populace a zemi (rozprodej přírodního bohatství).
No já vám nevím s těmi spojenci. Jaké máme třeba my? Mně se tedy BRICS jeví momentálně daleko životaschopnější, než KoZa. Ale vy, ve vašem majndsetu, patrně nevnímáte jinou barvu světa, než černou. Což ovšem neznamená, že svět je skutečně černý.
Osoba která považuje brambory za zdravé nemůže mít dobrý úsudek.
A osoba, která ve světě nenajde jiskřičku, má jistě úsudek naprosto svělý, objektivní a kompetentní. Jste nešťastné a zoufalecké stvoření a naštěstí nemáte pražádnou moc, zasahovat do běhu čehokoli. Váš majndest jistě může být hownem, které na chvíli otráví mělčinu na řece, ale řeka je naštěstí obrovská a howno se stane potravou malým korýškům.
.. Zdrava osoba može sve! © chorvatské přísloví ;o))
.. zkuste od té kalkulace, s 1/4 populace a mnohem horšími ekonomickými parametry, odečíst materiální podporu zvenčí krytou jen likvidačním zadlužením. Potom by vám mohl vyjít “blitzkrieg” …
Řekla bych, že zhruba v patnáctém.. Martina bude možná machometán, ti mají momentálně to patnácté století.
počítat letopočet podle mýtické události nepovažuji za rozumné.
A podle jakých událostí počítáte letopočet vy? K vašemu neštěstí se letopočty tak nějak z principu počítají podle mystických událostí.
osobně to počítám podle data kdy jsem začala brát andocur, ale jakou událost si zvolíte vy záleží jen naVás.
To je nápad, panečku! Každý svého letopočtu pánem a tvůrcem 😂 No jako pěkný, ale bohužel v reálu nepoužitelný. Já chápu, že vy se s nikým domluvit nechcete a nepotřebujete, ale my ostatní holt jo.
christianizace nebyla domluva, byla to totalitní a subverzní metoda
Co sem pořád cpete tu christianizaci? Panenka Maria vás nevyslyšela, co? No tak se budete muset spolehnout samo na sebe.
Já mluvila o tom, že lidi se potřebujou domluvit – třeba o tom, kdy pojedou vlaky a tramvaje, víte? A kdyby měl každej tramvaják vlastní letopočet a dispečer taky vlastní, asi by se moc nezadařilo.
je na čase to změnit a zavrhnout letopočty na nesmyslech
Pozdě…………..
naopak reforma kalendáře je nevyhnutelná
..no, to už zkoušeli bolševici sovětští a nezadařilo se.(1929-1940)
to zkoušel kde kdo, nicméně je to nevyhnutelné i matematicky
stejně jako transformace z juliánského na gregoriánský, nemyslím si navíc že by Cesare Emuliany byl bolševik
.. pro mě je kalendář nepodstatný od okamžiku, kdy jsem mohl opustit práci, která mě živila. Dost často jsem proto vítaným zdrojem zábavy pro moje přátele, ale co já s tím, že… ;o)))
Reformujte, reformujte, jen chutě do toho, když vás to baví nebo vám to připadá potřebné.
Tak to má ještě hodně daleko do současnosti – a pár válek, genocid, hladomorů před sebou. 🙂
No asi je myšleno v hokeji – sem tam…
Blbý je, že se Rusko naprosto vykašle na váš názor. A obávám se, že by s vámi hrubě nesouhlasilo. Kdyby se cítilo tak poraženo, jak vy tvrdíte, neměl by Vlad setrvale tak vysokou podporu svého lidu.
podobné nálady ve společnosti ovlivňuje mnoho faktorů, ne všechny jsou racionální.
Dělali kdysi v Americe výzkum. Velmi rozsáhlý, na téma “Nákupy – jak racionálně nakupujeme.” Výsledek byl skvostný: skutečně a čistokrevně racionálně lze koupit maximálně chňapky. Cokoli složitějšího, jakékoli složitější rozhodování je směsicí emocí a instinktů s maličkým a opatrným přídavkem vámi tak velebeného racia.
Ostatně nevím, jestli jste si všimlo – ale vy se vyjadřujete mimořádně iracionálně. Vaše……úsudky, řekněme, jsou natolik zabarveny vašemi emocemi, že to nezkoušejte ani na ty chňapky, nebo si budete kupovat zásadně černé, případně tmavofialové, které se vám okamžitě rozpadnou.
Markýzo, právě jsem našla:
https://www.youtube.com/watch?v=ju4TdpkpYnk
“Nezvratné!”: Vladimír Putin vyhlašuje, že Donbas a Novorusko jsou navždy ruské…
To jsou ty ruské konce!
(Teď by mě zajímalo s jakým “přízvukem” si těch mých 5 slov řekneš třeba ty, Milan, Tom Pijack… a jakým “martina”, ovp68, Noobody….) 🙂
to už zde bylo, tisíciletá říše třeba,zatím se jim to novorusko nepodařilo ani získat.
Martinka už se vyjádřilo, naštěstí naprosto nepřekvapivě. Já suchej reál……dalo se čekat.
..no, vy jste fakt Čestra, když vám tohle dochází až teď a ještě direktivně. Kolikrát já už tu psal, že to skončí až budou Rusové chtít a tak jak budou chtít! Holt Čestra..
Sofort padejte do kuchyně, dokud můžete, nebo se nas*ru a pošlu vás štandopéde a nenávratně do pr***e… ;o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.. v Rusku s přechodem na válečnou ekonomiku výrazně vzrostla například schopnost zásobení vnitřního trhu z oblasti zemědělství a potravinářské produkce. Stoupají mzdy, s nimi stoupá spotřeba, dobře regulovatelný krátkodobý oběh peněz je pod kontrolou.
Rusko už nestojí a nepadá s jedním člověkem, navíc při zkoumavějším pohledu je znát, že už si tam dlouhodobě kultivují další schopné nástupce pro různé varianty dalšího vývoje.
A každá válka žádá oběti nejen přímo na životech, s tím jsou lidé v Rusku celkem srozuměni.
Putin je inteligentní o tom žádná, problém Ruska je že takového Putina dokáže vygenerovat jen 1x za stovky let.
.. tak znovu:Rusko nestojí a nepadá na jednom člověku, to co se tam děje nějakých 20 let je týmová práce, a jeden inteligentní člověk by to nedokázal ukočírovat.
Nabiullina v křesle guvernérky Centrální banky RF nesedí jen pro srandu králíkům, a její rezignaci Putin nepřijal dtto.
Vyse*te se na flusání po židech a jiných kolektivistických perverzích, a zkuste si pročmuchat třeba tohohle chlápka..Алексей Геннадьевич Дюмин.
Vsadím svoje oblíbená šněrovací bagančata, že o něm ještě uslyšíme, až nazraje doba. A nebude v tom sám, bude jich víc a víc. A spoustě lidí z toho bude ouzko…;o))))
Tak je to o lidech které Putin zvolí, dá jim důvěru a podporuje je, do té míry ano.
Jelcin měl slabou chvilku (asi vystřízlivěl) zvolit jiného možná by západ rozložil rusko dávno.
.. domnívám se, že Jelcin ani moc nevěděl, koho posouvá k nástupnictví, prostě jen splnil někým daný úkol. V Rusku to vždy bylo založeno na vlivných skupinách/hybatelích dějin, pro mě velmi zajímavým rodem jsou Naryškinové…;o))
Hlavne nechtejme po Rusku by se ono stalo svetovym cetnikem spravedlivych, kdyz sami prihlizejici slusni a spravedlivi mu za nektere predchozi zasahy nasazuji psi hlavu.
Ze, Cechacci.
Přátelé, jedna česká rodina popisuje jaký zažila šok při návštěvě Paříže. Článek i s 15 fotografiemi mi poslal známý na mail. Nemám ho jak přeposlat, ale je na internetu s názvem Šok v Paříži. A ty obrázky jsou věru šokující a to neuvěřitelně. Článek končí slovy – Panebože, nedopusť mít něco takového v ČR. To je skutečná hrůza. Proto prosím volme ty, kdo chtějí okamžitě vypadnout z EU a NATO.
Asi je to dost problém sem šoupnout odkaz, že…
No pro mně jo, já jsem na mobilu, nemám ctrl c a podobně.
.. máte, akorát nevíte kde a co s tím. A co říkal soudruh Lenin o tom učení, kur*a?!!! ;o)))))))))))))))))))))))))))