blogpolitika

Šli vzorem, teď na to mohou doplatit

19. 07 2025

www.inadhled.live    Poslední již proběhlé parlamentní volby se nesly v duchu koalicí. Naprosto nepodstatné strany, jakými jsou nyní Top09 a KDU-ČSL, se spojily s ODS a vytvořily přes řadu diskuzí a díky posvěcení Ústavního soudu partičku SPOLU. STAN využili stoupající popularity a peněz Pirátů, které nakonec v realitě převálcovali, a jen díky dodržení dohod je dostali do více vládních postů. Aniž si je tito avantgardní škodiči ve skutečnosti vyválčili. Téměř shodný počet ministrů jako poslanců ve Sněmovně je obdivuhodný výkon.

  Pozdější odchod pirátské svoloče z vlády po naprostém krachu digitalizace stavebních řízení už byl jen ukázkou neschopnosti, kterou jsme očekávali. Ostatně to, co dělá Hřib v jiné části politického působení Pirátů, to jen podtrhuje. Praha při vyslovení jeho jména pláče a následky rétoriky slavičínského rodáka budou metropoli trápit ještě dlouho. Podobně destruktivní je přístup pirátské europoslankyně Gregorové v Evropském parlamentu. Společně se stranickou kolegyní a místopředsedkyní Sněmovny Richterovou patří k tomu méně inteligentnímu na politické scéně a jejich zarputilost v prosazování greendealové zvrhlosti, genderu a eurohujerské podřazenosti je strašidelné. Je tedy s podivem, kolik potencionálních voličů  již osamoceným Pirátům zůstává. Tato ultralevicová mládež doplněná starými harcovníky vidícími šanci se udržet u koryt by měla být za zenitem a pohybovat se na úrovni nepotřebných Zelených.

  Rozpad koalice STAN a Pirátů asi nikoho nemrzí, i když dle předvolebních průzkumů by mohli mít dohromady až je 20%. To je smutné zjištění, protože STAN má za sebou účast ve více zásadních kauzách. Náměstek ministra spravedlnosti se podílel na probíhající bitcoinové kauze, Rakušanovi se rovnou říká Dozimetr a v praní peněz přes Ukrajinu má prsty celé vedení STAN. Navíc europoslanci Nerudová a Farský jsou skutečnými poddanými Leyenové a Danuše navíc již nějakou dobu oživuje různé debaty a sociální sítě svou neochvějnou moudrostí, kterou šíří ona i její rodina. Bohužel jsou o ní přesvědčeni jen oni a pár spolustraníků. To Farský si zastudoval v éře Bidena  v USA a své poznatky přenáší poté k nám. Jde o klasického gaunera a už jeho ironický výraz při argumentaci oponentů v oblasti liberálního chování v EU je….s prominutím…na přesdržku. Stejně tak působení straníků ve vládě.

  Samotné SPOLU je spojením stran s rozdílným potenciálem. ODS se zvedla z prachu, v kterém se ocitnula po kolapsu záletníka Nečase. Zpět se pod vedením ultralháře Fialy s pomocí mnoha slibů a díky důsledkům covidového šílenství Babiše po spolupráci s dalšími subjekty sloučenými do Pětidemolice vrátila do vlády. Svou destrukci státu provádí tak dokonale, že ji opustil poslední schopný dlouholetý člen Zahradil a tváří se naopak částečně stal feťák a blázen Pavel Novotný. Z kdysi hrdé ODS je spolek středolevých eurohujerů nesoucích vinu na urychlovaní Green Dealu i díky průběhu předsednictví v EU a šíření nenávisti vůči Rusku a Bělorusku. Momentální předvolební obrat je jen další vylhanou etapou v životech členů ODS. Když mohli pomoci strhnout Leyenovou z piedestalu, radši mlčeli. To je pravá tvář ODS. Jsou vždy především tam, kde to něco kápne. Ne pro stát, ale přímo pro ně osobně.

  Top 09 je především tupá Pekarová, naštěstí údajně končící v politice (asi už je zajištěna), liberální zločinec a europoslanec Niedermayer, který nemá ani české jméno, natož ochotu hájit naše zájmy, genderově pomatený Pospíšil zaopatřující si potomky někde v marketu a pár dalších pohrobků zbožtělého  potomka šlechticů za 2.světové války klidně spolupracujících s nacisty Schwarzenberga. Ten s Havlem nejen prolomil Benešovy dekrety, ale zároveň na své panství až do své smrti čerpal další hromady peněz různou formou dotací. Z Topky toho moc nezůstalo a po odchodu Pekarové vlastně nikdo ani neví, co s ní bude dále. Je totiž úplně zbytečná. To KDU-ČSL má aspoň na Moravě jisté zázemí a je schopná přivést pár voličů, což vnímáme spíše jako jistou tradici, než aby to bylo opodstatněné výkonem ministrů nominovaných za tuto partaj.

  Letos opozice pochopila, že jít proti vládním stranám a ANO samostatně je nesmysl. Roztříštěnost ničemu nepomůže. SPD se satelity může myslet na více než jen na stínové působení, navíc s novými přáteli přišlo pár potřebných odborníků. STAČILO se dohodou z torza ještě relativně nedávno silné levicové ČSSD vzešlé SOC-DEM  také může posunout o nějaké procento výše. Halekání liberálů v čele s naprosto manipulujícím a protivným Zdechovským o nutnosti zakázat cokoli spojené s komunisty je jen projevem strachu z Kateřiny Konečné a její argumentace. Současní levicoví komunisté už nejsou tím, čím byli jejich předchůdci za socialismu (mimochodem to byli mnohem lepší hospodáři, než liberálové). Stejný příměr můžeme dát mezi Sovětský svaz a Ruskou federaci, kdy jde o naprosto odlišné státní i politické útvary, jen území a národ zůstávají. A celé to protikomunistické a protiruské tažení je výplodem fantastů. Začne li teď někdo hovořit o „invazi“ Rusů na Ukrajinu, ať si z relevantních zdrojů nastuduje její příčiny, spočítá, kolik nás Ukrajina stála a až poté se můžeme bavit dále.

  Osamocení tak zůstávají ANO a Motoristé. Samotní Babišovci už ve vládě 2x byli, jen lidem nedochází, co způsobili. Při vší úctě jde o liberály, příznivce NATO i jen částečně reorganizované EU, mají za sebou ne zrovna demokraticky pojatý covid, Schillerová není ekonomka s rozsáhlými znalostmi a jsou schopní spolupracovat s kýmkoliv mimo SPD (rádi bychom se mýlili). Motoristé bohužel mají k NATO kladný vztah, k Rusku jsou zdrženlivými a souhlasíme s nimi především v otázkách Green Dealu, nesmyslnosti dopravních zákonů a omezení, také v genderové problematice. Dokázali by ale prosazovat své priority i v nějaké koalici?  Jisté je, že pokud se ANO i Motoristé dostanou do Sněmovny, budou muset s někým spolupracovat. ANO je favoritem, Turek & spol . mohou jen překvapit. Volby se blíží a pečlivě vše sledujte. Za nás je kdokoliv z Pětidemolice nevolitelný. ANO považujeme za příliš poslušné EU, což nechceme být i my. A ze zbytku se dá vybírat podle toho, patříte li doprava či doleva. Je to na vás.

Jindřich Kulhavý

sdílet na

108 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pavel z Moravy
19. 7. 2025 10:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Paní Vítová z rozpadlé ANS chtěla ven z tohoto vězení národů, Národní demokracie pana A. Bartoše nevím, ale myslím si, že také. K čemu vznikli nějací motoristé, kvůli každé kravině vznikne nějaká stranička či hnutí ? I kdyby to nebyla řízená opozice, tak se jí stává, protože všechny tyto subjekty nemají žádný skutečný volební potenciál. Copak do prd.ele mohu doma řešit shnilou podlahu, když mi přitom teče střechou. Tady se musí ke všem problémům přistoupit z celkového hlediska, ne jako západní medicína, která rozpitvá člověka do 50 oborů a nevidí ho jako celek, tedy celostně. Ale asi je problém alespoň v zásadních věcech táhnout za jeden provaz. Mocenské ambice a počet získaných sesílek u většiny vyhrává. Takže já neočekávám k velké lítosti všech zainteresovaných od těch voleb vůbec nic. Pouze hádky o koalici, podpásovky a urážky. Zájem o stát a občanstvo je dle mne v nedohlednu, když se ti hlavní aktéři, kteří chtějí změnu nedokážou ani dnes domluvit na spolupráci. Ale třeba se pletu, pokud ano, budu rád.

JoFa
19. 7. 2025 10:59
Odpovědět  Pavel z Moravy

ANS je už zrušená a Vítová je v ČR na1.míste, rovnako strana M.Sládka je pozastavená a Sládek tiež v ČRna1 místě, predpokladám, že tam pribudne aj Bartoš a aj Hynek Blaško, či sa tam objavia aj iné tváre netuším, ale pospájali sa mnohí, čo je dobre, len to nestačí ako píšeš..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ijn
20. 7. 2025 07:47
Odpovědět  JoFa
Eva
20. 7. 2025 21:26
Odpovědět  ijn

Suhlasím jen zpola. Na Šumavě se podesaly i předchozí vlády. Hlavně ODS.

Jura S
19. 7. 2025 11:07
Odpovědět  Pavel z Moravy

Bohužel to tak bude, KONSTRUKTIVNÍ OPOZICE, tedy ve smyslu fyzikálně a sociologicky realistická chrápe 11 let
 – 8 let za Babiše teď 3 roky za Pětikulčáku….
Za 11 let se nic rozumného nedokázalo zformovat, marginální uskupení jezdí, přednášejí, rokují, hlasují, konsolidují se a předjednávají, pojednávají….a pak se zřejmě jdou OŽRAT a výsledky NULOVÉ !

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
19. 7. 2025 11:22
Odpovědět  Jura S

Presne to sa deje aj u nás, miesto toho aby sa pripravovala nejaká skutočná opozícia, tak Republika u nás len z Eparlamentu chrlí videjká a okrem toho že zabojovali za Antibaterkáreň, tak personálne a ani programovo nič neriešia, takže v podsate žiadnu konštruktívnu opozíciu nemáme, imbecilov v terajšej parlamentnej opozícii nekomentujem-zbytočné. SNS u nás som už komentoval nedávno a zbytočné pokračovať. Vidíme to úplne rovnako..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Lubos
19. 7. 2025 13:20
Odpovědět  JoFa

No Fico se s tím balíčkem sankcí a vetem vyznamenal. Akorát pobavil vaši libtardí opozici. Tvoji kritiku na Fica beru všeobecně jsi měl pravdu. Je jasné že pokud se plyn vypne,dostanete od Eu suché z nosa.
Nicméně tvoje nespokojenost s vaší politikou je už chronická.
Republika u vás maká.
Co jsi konkrétně pro změnu na Slovensku zrobil ty?
Věčné pindy o ničem.

JoFa
19. 7. 2025 13:36
Odpovědět  Lubos

Žiadna zmena nie je, ale niečo urobil, ale to nemôžem zverejniť, odhalilo by ma to..Na Slovensku sa pripravujú nové strany alternatívy a to je chyba Republiky, tomu mali zabrániť a evidentne je to ich neschopnosť jasnejšie a razantnejšie vystúpiť za Slovensko a propagovať nové tváre odborníkov do volieb-voliči to vnímajú podobne. Veď uvidíš časom…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
19. 7. 2025 19:26
Odpovědět  Lubos

Dnes mám zablokované komentáre, takže nemôžem sa obhájiť…

Lubos
20. 7. 2025 03:13
Odpovědět  JoFa

Jofo, pokud budeme plivat úplně na všechny nikam se nedostanem.
V dalších tvých příspěvcích jsem často souhlasil. Co bych dal za vaši Republiku
Díky naší dezinformované propagandě lidé v Česku mají o Sk zkreslené informace
Takto to jen zhoršuješ..

JoFa
20. 7. 2025 06:55
Odpovědět  Lubos

Nezhoršujem vylepšujem a mal by si si to uvedomiť, bez kritiky konštruktívnej, sa nikam nepohneme. Ak strana ktorá bola za vystúpenie z EU a NATO a potom zase nebola a teraz boh vie čo vlastne chcú, keď Uhrík lieta do US na republikánske dýchánky, keď takto lavírujú, tak to nič dobré neveští…Chlapci by sa mali spamätať a orientovať na Rusko a preto musí Belosová obsadiť šéfku SNS!! Prečo sa to doteraz nestalo? Lebo Mossad+Danko! Už sa hovorí o jej spojení s SNS, takže priberú totálne neschopnú stranu. Ja by som dal podmienku, Danko do péčka a naspäť Belousovová a potom by to spojenie prinieslo Republike body, s týmto lófasom si akurát pohoršia. Bez ľudí čo vedia obsadiť rezorty a bez zmien ako majú Sládkovci u vás je pre mňa Republika nevoliteľný loj.To ja závidím vám, že máte Č.R. na1 mieste a nevážite si to, tak vám nie je rady…Plujte si na mňa koľko chcete, kým tam nebudú schopní ľudia u nás a revolučný program, tak to nehodím nikomu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
20. 7. 2025 10:07
Odpovědět  JoFa

Dávám ti absolutně za pravdu. Dokud nebude skutečná opozice, která bude chtít prosperitu pro vlastní národ a lid nemá cenu to nikomu házet. Jenom tak pro srandu králíkům to nebudu házet takovým, kteří si hrají na vlastence ale přitom nejsou schopni se postavit razantně k problémům a říci dost bylo 4. říše a našeho ožebračování, mizíme z těchto profláklých a zkorumpovaných spolků. Ještě dokonce někteří mluví o tom, že budou reformovat EU. To už je úplný výsměch lidem. Vy tam budete kuj.wa něco reformovat. Tam jsou jiní borci, kteří vás postaví do latě. Tam si ani neprdnete, natož něco zreformujete.

JoFa
20. 7. 2025 14:08
Odpovědět  Pavel z Moravy

Presne tak, stačí si spomenúť ako nám Nemci v prístave zadržali naše objednané rúška počas Covidu na jeho začiatku. Jednoducho oni nemali tak si zobrali a niikoho sa nepýtali, takto jedná Nemecko so svojimi podriadenými národmi.

Pavel z Moravy
20. 7. 2025 10:17
Odpovědět  Lubos

Luboši, co máme sakra z opozice, která neplní roli opozice. O tom dle mne mluví JOFA. To sakra nevidíte jak to tam dělá Fico ? Jo, možná je v prekérní situaci, ale když nemohu splnit co jsem slíbil, tak se seberu a jdu od válu a zachovám se jako čestný chlap. Mají tam Luboše Blahu a ten se jeví jako ten co když něco řekne, tak si za tím stojí. Jinak těm předvolebním kecům, že budu plnit to co jsem slíbil a pak to nedělám se říká Mazat med kolem huby. A tady u nás to tedy zvládají na jedničku a mezitím jsou ti zbídačovaní lidé dále zbídačováni.

Slovan
20. 7. 2025 11:03
Odpovědět  Pavel z Moravy

Výborná připomínka, ano Blaha je tvďák, ale to je Fico taky a Blaha v jeho pozici není. Já si počkám, než provádět vaše soudy. Jako na potvoru nikdy nevidím video, co na to ten Blaha říká, klid. Takže neboj ozvu se ti až budu vědět více. Mohu rozhodit kontakty na Slovač mezi známé, ale to už je z druhé. Něco jako od Jofa.

Lubos
20. 7. 2025 12:58
Odpovědět  Pavel z Moravy

Tak Pavle, já jsem na Slovensku často, jejich politickou scénu sleduji.
Měl by si slyšet v jejich radiu, jak si Fico naběhl tím,že před odjezdem do Brusele JASNĚ DEKLAROVAL,ŽE SE ZÁRUKAMI EU SE NEUSPOKOJÍ,ŽE JSOU NEDOSTATEČNÉ. Pak to odkejval. Opozice, ti největší -ajzli jako Grolich,Matovič si ho natírá na chleba.
A to Ficovi fandím. Má se tam na podzim hlasovat o důvěře vládě. A Šimečka je silnější než si v Česku myslíte. Uhrík nic špatného nedělá, to bych se od běžných Slováků dozvěděl.
JOFU jsem ze začátku bral, teď mám delší dobu pocit, že se snaží tu rozeštvat náš vztah k naší opozici před volbama na údajně příkladech špatností ze Slovenska, které se nedějí, viz hnutí Republika a o Ficově fatální kravině najednou JOFA překvapivě mlčí. Nemohl si patrně informace aktuálního Slovenska mít, ale uvažuj o čem píši.Není ten JOFŮV postoj divný?

JoFa
20. 7. 2025 14:00
Odpovědět  Lubos

V tom závere sa mýliš Čechu, JoFa považuje Fica za odpísaného a už hľadá nové riešenie a ponúkol som Blahu ako najjednoduchšie. Druhé radikálne riešenie môžu byť nové volby, čo sa ziež môže stať a práve s toto možnosťou nemáme na výber, pretože Republika nepracuje na odbornej zostave v strane, pracuje len časť v Eparlamente a teda Uhrík a Mazurek a generál píše články, už sa mala formovať kandidátka odborníkov, upravovať a prispôsobovať program a vytýčiť jasné smerovanie, nikto žiadne Ficoľavírovanie už nechce a toto ja vidím, ale tí Slováci, ku ktorým chodíš zrejme nie, pretože sa dívam dopredu a hľadám možnosti.
K Ficovej kravine som sa tu vyjadril skôr než to média na alternatíve dostali, len si to nečítal. V podstate sem som tú info zavesil prvý ja. Asi o 22 30 večer ešte než si si to ráno prečítal v novinách.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
20. 7. 2025 14:15
Odpovědět  Lubos

Luboši, řešení je jediné, dát hlas skutečným vlastencům, kteří nebudou dělat věci polovičatě a co řeknou a slíbí tak také splní. Takže vypadnout z vězení národů je nutnost, jestli vůbec chceme jako národ přežít, jestli ne tak jeďte s karavanou dál. Babiš si po volbách k sobě někoho vezme, takového, který mu bude dělat křoví a k ničemu zásadnímu ho nepustí. Všichni z alternativy to vědí, nebo alespoň cítí. A Jofa asi lépe než my vidí situaci na Slovensku. Já o tom nic nevím, to je fakt, já pouze Fica posuzuji podle toho jak se chová. Když něco slíbí,

Pavel z Moravy
20. 7. 2025 14:25
Odpovědět  Pavel z Moravy

slíbím a pak to nedodržím, co to o mně vypovídá. Proč tedy ty řeči na veřejnosti vypouštím? Možnost jak dostat od koryt tyto libtardy by byla jediná. Spojení kompletně celé opozice, bez ohledu pravičák, levičák, středolevý,pravolevý, čistý středolín chá, chá, pak se možná tedy dohádat, ale vytvořit fungující vládní instituci, nastolit zde pořádek a řád, skutečně zastavit korupci a ožebračování lidí a stát se suveréním, možná maličkým ale ještě státem. Už brzy se může totiž stát, že někteří budou pošilhávat po tom být spolkovou zemí. Ale tam už chudí lidé nemají prachy na platbu plynu a elektřiny, tak jim to vypínají. Máš li chuť, přečti si na infokuryr.cz Miroslava Petra- čekejme další blackouty.

Pijack
19. 7. 2025 11:20
Odpovědět  Pavel z Moravy

Už se smiř s tím, že my češi jsme podlé povahy. nemáme žádného vůdce typu Jana Žižky. Nemáme ani duchovního vůdce typu Jana Husa. Není nikdo, kdo by nás jako národ spojil. Jsme poraženi. Porazili jsme se sami. Prodali jsme se západu, protože jsme si nevážili východu. Povahově krysa s potkanem zůstane krysou a potkanem vždy. Až zavedou novou říšskou měnu euro, zrušíme si i vlajku a potom i hymnu. Dobrovolně. Protože se vždy najde krysa, která to prosadí. Ty krysy už známe. Sedí nejen v institucích státu, ale i v justici. Dokonale slouží a poníženě škemrají o drobky. Takoví jsme my, češi.

Pavel z Moravy
19. 7. 2025 12:02
Odpovědět  Pijack

Trefil jsi to dokonale. Simmel napsal výbornou knihu Hurá, ještě žijeme. Tak to platí i nám. Jinak tento spisovatel má lidem co říci, hlavně z toho germánského prostředí. Měj se.

Ladislav 💤
19. 7. 2025 15:05
Odpovědět  Pijack

👍👍👍👍👍 ať jsou Poláci jací jsou dokáží utvořit DOMOBRANU a hlídají hranice s Germánskem, aby jim netáhali do země přistěhovalce.
Merklica je dotáhla, tak ať se jich nažerou do syta.
Tohle my nedokážeme.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ijn
19. 7. 2025 21:43
Odpovědět  Ladislav 💤

do čr už autobusy prý vozí nepodvolené přistěhovalce ze SRN, vnitro to ví Ropušan nic nenamítá a přijímá je

me2d44
19. 7. 2025 17:43
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle z Moravy, s dovolením Vás jen doplním o to, co si mnozí možná ani neuvědomují: Strany současné čtyřkolky/pětikolky (ODS, TOP09, STAN, KDU-ČSL, Piráti) před nedávnými posledními volbami protlačily změnu potřebných procent pro vstup do parlamentu ( jen nemyslící tvor v tom nevidí ovlivnění voleb, když koalici stačí stejný procentuální výsledek (dřív 15%, po přijetí zákona 5%, jako samostatné straně). Letos, před následujícími volbami si tatáž pětikolka prosadila zákon o korespondenční volbě (v konečném důsledku – umožnění hlasování pro ty, kteří neplánují návrat domů a jejich děti, které ani nemluví Česky – není to ovlivnění voleb?). Jako starý pardál dneska už věřím, že kdyby volby mohly něco změnit, tak už je dávno zrušili. A jako třešnička na dortu: byť zákon říkal, že koalice i samostatně zvolená strana mají nárok každá na 1 klub, tak po volbách si pětikolka prosadila samostatné kluby pro každou stranu – no, šlo o prachy…..

Noobody
20. 7. 2025 09:49
Odpovědět  Pavel z Moravy

To: 19. 7. 2025 10:43
Souhlasím s Vámi, žádnou zásadní změnu neočekávám, neb to z logiky věci není možné.

ANO má přes 30% a jejím programem je “střízlivé a “racionální”” setrvání v NATO i EU. Jak si my starší pamatujeme, tak v bolševickém systému (což NATO i EU jednoznačně je) žádný střízlivý a racionální přístup NIKDY neslavil úspěch. Systém vždy zvítězil nad “revizioniosty” a příkladně se s nimi vypořádal. Jistě jste si všiml, jak rychle vyměkl a zařadil se do houfu sankcionářů “principiální” FICO a totéž očekávám od ORBÁNA. I ten v minulosti vyměnil své pevné principy za prachy a výhody od EU pro MgR. ANO bude mít (v případě sestavení vlády) v příští vládní koalici jednoznačnou většinu a bude řešit kosmetická změkčení Green Dealu a časové posuny v zákoném přijetí různých agend EU, ale nikoli zásadní odmítnutí jejích protilidových opatření. Kobliha bude jednat, bude lavírovat a hledat obezličky, ALE nevzepře se!! Jakákoli koaliční strana bude mít pouze možnost prosazovat parciální úpravy změkčující dopad EU nařízení, nikoli jejich zvrácení a zrušení. Tak to prostě je a únik z tohoto kolotoče není. Můžeme jej brzdit, nikoli zastavit a vyskočit!
SPD ve vládě nebude!!!

Slovan
20. 7. 2025 10:02
Odpovědět  Noobody

Nó to jste nám objevil Ameriku. Však už se tuna o tom bavíme pár týdnů.
Já za sebe lehce doufám, že SPDé bude ve vládě. Ale je mi jasné proti čemu stojíme a o co se hraje. Píšu to snad dost pro vás srozumitelně.
No co vy? Jste si jistý že SPDé ve vládě nebude? Stačí ANO NE. Děkuji.

Noobody
20. 7. 2025 13:58
Odpovědět  Slovan

To: 20. 7. 2025 10:02
SPD je antisystémová strana, která prosazuje vystoupení z EU, NATO, zrušení Green Dealu, … a na víc i odvolatelnost a osobní odpovědnost politiků. Tohle jsou cíle, které naprosto spolehlivě působí proti globalizaci – systému z vnějšku snadno ovladatelné zastupitelské demokracii, která je spolehlivým výkonným orgánem zákulisního řízení. Dokud Okamura a spol nebudou na výplatní listině globalistů, nebo na ně nebudou mít dostatečně silné kompro, jiný způsob vydírání, či “motivace”, ale budou plnit předvolební sliby a sloužit svým voličům, tak jim spoluúčast na vládní odpovědnost nikdo nenebídne.
V případě účasti SPD ve vládě bude zřejmé, že se jeho vedení stalo stejně zkorumpované, poslušné a na vnějším řízené závislé, jako u všech ostatních stran.

Slovan
20. 7. 2025 14:35
Odpovědět  Noobody

Souhlasím, ale co když nastane zázrak a voliči dají SPDé třeba 20%. A ANO bude mít jen třeba 25%, zbytek Stačilo třeba 8%.

Noobodytož ješt
20. 7. 2025 17:53
Odpovědět  Slovan

To: 20. 7. 2025 14:35
Nedělá se to, ale odpovím otázkou.
Vy fakt věříte na zázraky? Tedy na to, že z ničehož nic národ prozře a že se rázem změní rozložení inteligence ve společnosti? Že si lidé v hlavách ujasní své priority, vyhodnotí minulé sliby Pětidemolice jako zcela účelovou lež, její aktivity jako cíleně protinárodní a na základě racionální analýzy budou volit?? Vy si opravdu myslíte, že těch 70% podprůměrných je toho vůbec schopno a že snad mají zájem se nad svou volbou hlouběji zamyslet???

Vraťte se zpátky nohama na zem a přestaňte snít! Pávek se stal prezidentem nikoli pro to, že je bývalý komouš, ale pro to, že se ženským líbí, jaký je fešák a frajer na motorce. ČSSD neztratila voliče pro neplnění svého programu, ale kvůli Kubiceho zprávě, kde vyslovil podezření a očernil Paroubka z pedofilie. A td, a td.Tak o čem tu mudrujete???

Slovan
20. 7. 2025 18:51
Odpovědět  Noobodytož ješt

Taky začnu otázkou, proč mě to píšete dvakrát?! Stačí jednou, nepotřebuji opakovat. To jestli sním co je na tom špatného. Až budete vědět něco o “druhém břehu” můžeme mudrovat. A 70%?? Kam na ty čísla chodíte? Ano, bude to hodně ale 70%, pchááá, to je humorné. Blbců je dost, to nepopírám, ale ne tolik. Mušíte chodit mezi lidi, né jen k hitlermarketům ale do širšího okruhu. Já třeba ve svém údivu zjištuji, že za posledního půldruhého roku spousta lidí změnila názor a začíná jim brnkat na majáku. Kdyby nějaká vlivná skupina zvedla prapor revolty, byste viděl kolik bych se jich přidalo. Prozatím je ten prapor na zemi, prozatím.

Pavel z Moravy
21. 7. 2025 07:33
Odpovědět  Slovan

Jmenovče, těch prostých, myslím tím fakt myšlením je mnoho. Oni jen tak z ničeho nic nevyzrají. Čau.

Slovan
21. 7. 2025 08:48
Odpovědět  Pavel z Moravy

Čo si predstavuješ pod takým pojmom prostých?
Nemuším být akademik, abych nerozeznal debila od trochu slušného člověka. Ale mezi tím co my (všichni) se tu flekujeme, kdo z nás vypotí větší moudro, tak u nich vrcholí přípravy, jak to cinknou k obrazu svému. Doufám že zaprší, včera jsem tu lapal po vzduchu jako když vyndáš kapra z vody. Hezký den a a dej si jednu zdravotní. 😊🙋‍♂️

Pavel z Moravy
21. 7. 2025 09:49
Odpovědět  Slovan

Nu, pod pojmem prostý myslím, že nepřemýšlí. To je jev ve většině společností běžný. Určitá část která myslí, je jedno jestli pouze pro svoje blaho či ne formuje celý zbytek populace, kterou svými slovy formuje. Pak ale zůstává pár procent jedinců, kteří tuto hru nehrají a řídí se svými pocity a myšlenkami. A věř, že těch, kteří jsou zde ovládáni je většina. Snažím se patřit sám sobě. Poslouchám, dívám se a vyhodnocuji. Jak se mi to daří nevím, ale vím, že si to co si myslím, že je správné, vytvářím sám. Když takový ekonom jako Stiglitz pronese, že východoevropské země by bez EU byly nejméně dvakrát bohatší než jsou teď, tak mi řekni, proč na to alternativci nereagují. Kvůli čemu ten odchod prodlužují jsem zde již psal mnohokrát. Opakovat se nebudu. Kdo chce vypadnout z vězení EU a NATO má můj hlas. Jinak budu potom doma louskat buráky, jak je to v té písničce tuším od Hop – Trop.

Noobody
20. 7. 2025 17:54
Odpovědět  Slovan

To: 20. 7. 2025 14:35
Nedělá se to, ale odpovím otázkou.
Vy fakt věříte na zázraky? Tedy na to, že z ničehož nic národ prozře a že se rázem změní rozložení inteligence ve společnosti? Že si lidé v hlavách ujasní své priority, vyhodnotí minulé sliby Pětidemolice jako zcela účelovou lež, její aktivity jako cíleně protinárodní a na základě racionální analýzy budou volit?? Vy si opravdu myslíte, že těch 70% podprůměrných je toho vůbec schopno a že snad mají zájem se nad svou volbou hlouběji zamyslet???

Vraťte se zpátky nohama na zem a přestaňte snít! Pávek se stal prezidentem nikoli pro to, že je bývalý komouš, ale pro to, že se ženským líbí, jaký je fešák a frajer na motorce. ČSSD neztratila voliče pro neplnění svého programu, ale kvůli Kubiceho zprávě, kde vyslovil podezření a očernil Paroubka z pedofilie. A td, a td. Tak o čem tu mudrujete???

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
20. 7. 2025 18:36
Odpovědět  Noobody

Noobody , jste fakt pašák, máte info, to se musí uznat. To čo popisujete, je realita a tak to bude, ano je to tak, je to připravené a ja som tiež pripravený, že to tak bude. Ste židosatanský prorok a my sa máme učiť, je mi to úplne jasné…No na mňa to nezaberá, je ešte vyššia moc a tá prináša nové reality pre tento svet a nie len tú vašu. Čo stým chcete urobiť? Poprieť to?

JoFa
20. 7. 2025 18:23
Odpovědět  Noobody

To je klamstvo čo píšete….SPD prosazuje referendum o vystoupení z EU https://www.spd.cz/program-vypis/ a o NATO tam není zmíňka.
Objetivně SPD není za vystoupení z EU a NATO!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
20. 7. 2025 10:37
Odpovědět  Noobody

Ano, Fico vyměkl a od Orbána to očekávám i já. U uskupení ANO s případnými partnery to bude dělat asi tak jak píšete. Koho si Babiš k sobě vezme nechci odhadovat, ale dle mne je to úplně jedno, protože ten zbytek tam bude hrát roli pouhých statistů, kteří možná něco navrhnou, ale nedokážou to uskutečnit, protože hlavní dvojblok Babiš se svým aspeňáckým souputníkem Havlíčkem žádné směřování mimo vytyčenou linii nedovolí. A ti druzí se nikterak nevzepřou, neboť vládní posty chtějí i když vlastně na jejich chod nebudou mít žádný podstatný vliv. A tím je z mé strany řečeno vše. Pokud bych se mýlil, budu rád. A dávám za pravdu Jofovi, že volba ČR na 1. místě je dobrá volba. Paní Vítové, A. Bartošovi a pokud by tam byl i H. Blaško docela důvěřuji. Říkám docela, protože je osobně neznám a já mám zásadu, že pouze osobní pohled z očí do očí odhalí jaký člověk je. Proto by se měli kandidáti pokud je to možné představovat lidem osobně, pokud to jde, tím myslím na veřejných setkáních.

JoFa
19. 7. 2025 10:51
Ohodnotit příspěvek :
     

Predpokladám, lebo to z člańku tak vyznieva, píše Kulhaj za SPD, mne je to osobne jedno, koho zastupuje, ale máte v celku jedno rozumné, čo ste dokázali, pospájať ten bordel v politických stranách. Obávam sa ale, že ani to vašu situáciu nevyrieši.
Plyn bude drahší, podniky budú krachovať a bude sa prepúšťať, energia tiež pôjde hore, takže vaša vláda, ktorá bude musieť šetriť a znižovať gigantický dlh, bude zdierať ľud a to si pridajte ako konsolidačný balík, takže vašimi voľbami vláda Fialenka nekončí, iba začína pod iným názvom.
Ak vás uteší že budete mať silnú opozíciu, tak je mi vás ľúto, pretože na to voľby nie sú aby ste mali silnú opozíciu v opozícii.
My totiž už takú opozíciu máme a sú to rovnako neschopní zmrdi, čo nás predajú EU ako naša vláda, takže vitajte v klube.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
19. 7. 2025 11:09
Odpovědět  JoFa

Myslím si, že v Čechách musí byť ešte oveĺa horšie, aby ľudia začali hľadať lepšiu cestu ako staronového Babiša.
Nemôžem sa však ubrániť dojmu, že keď je zle, hľadáte Osobnosť/Stalina/, ktorá bude za vás rozhodovať a Babiš je jediný koho poznáte-koho vám nalajnovali, čo je smutné.
Už ma zase schvaľujú, netuším síce za čo, ale seriem to…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
cool
20. 7. 2025 00:51
Odpovědět  JoFa

Když bude hůř budou ududkovaní a v letargii úplně což si s inkluzkami rukojmých směrnicemi vyzkoušeli & mkultra a jak říká vk příští rok asi spustí hladové hry a na to stačí cár papíru a kamiony nezavezou obchoďáky. Dva obědy prý stačí od toho kdo z koho. Když začnou řvát doma děti hlady tak vás sejmou z podezření zásoby, potom z “vděku.

Pavel z Moravy
20. 7. 2025 14:48
Odpovědět  JoFa

Stačí se přece podívat vedle ke germánům co ta jejich libtardí země s tou republikou dělá. Pečuje o přistěhovalce, elgébéťáky, zelené fanatiky a staří, chudí lidé a další volí mezi tím buď si koupit jídlo nebo neplatit plyn a elektřinu. Tam to dotáhli tito libtardi tak daleko, že lidem vypínají plyn a elektřinu. A jak potom můžeme dopadnout my bez průmyslu. Vidíš to velice dobře, ale budeš mít problém aby to druzí pochopili. Stále totiž žijí v zajetých kolejích naivity. Ani Stačilo, či SPD i když by byli v koalici nebudou moci ovlivnit směřování naší země. To by se mohlo stát pouze tehdy, kdyby tyto subjekty řídily stát pouze ve své režii bez těch, kteří jsou řízeni globalisty jak to zde byli již řečeno. To je naprosto jasné. Takže chtějí Babiše, budou ho mít i s celou agendou 2030, která k tomu náleží. Fialová hrůzovláda možná skončí, ale a dále si doplňte dle potřeby jak budete žít.

Jan
19. 7. 2025 11:02
Ohodnotit příspěvek :
     

A ze zbytku se dá vybírat podle toho, patříte li doprava či doleva. Je to na vás.
————————————————————————————————————
Nevím jak druzí, ale já nepatřím ani “doleva či doprava” jak se tady přes třicet let šíří mýtus. JSEM SVOBODNÝ SVÉPRÁVNÝ ČLOVĚK SCHOPEN ZODPOVĚDNĚ O SVÉM ŽIVOTĚ, SVOBODĚ A MAJETKU ROZHODOVAT SÁM. Jsem ochoten najmout si politické zaměstnance, které budu živit a platit, ovšem za podmínky že kvalitu jejich práce budu kontrolovat. https://obcanskyparlament.webnode.cz/uz-je-to-tady/

Jen nesvéprávní blbové vypíšou Bianco šek a svěří na čtyři roky nekontrolovatelný přístup ke své svobodě a majetku jakýmsi cizím samozvaným stranickým sektám a pak se všichni HRÓÓÓZNĚ DIVÍ. To může udělat JEDINĚ DEBIL!!!!

Až budu chtít, aby o mně a za mně rozhodovala nějaká sekta, raději než politickým stranám vypíšu plnou moc například Svědkům Jehovovým.

Pijack
19. 7. 2025 11:12
Odpovědět  Jan

Já se přiznám. Jsem Ruský agent. Koudelka to o mě říkal 🙂 🙂 🙂

Jura S
19. 7. 2025 11:25
Odpovědět  Pijack

Já se myšlenkově cítím jako “činsko-ruský” agent… kolaborant s BRICSem… :-))
Sám se divím, že ještě nejsem někde v “kachlíkárně” a Čoudelovy opice do mě netlučou a netrhají mi nehty abych prozradil komplice….

Jan
19. 7. 2025 11:26
Odpovědět  Pijack

To máš dobré. Aspoň ti Rusko platí. Já nemám z Ruska ani vindru a navíc mne bez mého svolení okrádá zdejši pseudodemogratycká fašistická stranická chátra. 🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pijack
19. 7. 2025 12:00
Odpovědět  Jan

Já toho agenta dělám taky zadarmo. Můj další úkol je volit SPD 🙂

delnas
19. 7. 2025 21:23
Odpovědět  Jan

Jane, …smekam…konecne mezi temi jesitnymi””‘radoby hytroliny konecne jeden co je tvorivy a ma “”FILIPA” jak rikala babicka Filomena….

Autor
19. 7. 2025 23:28
Odpovědět  Jan

Čili jste ochoten dělat přesně to, co dovádí svět k hrůzostrašným důsledkům. Oni si taky kupují, vychovávají a pěstují pro sebe vhodné politiky, stejně jako vy by dali vše nějakým těm Svědkům, což je mimochodem ještě jedna JEJICH pomocná síla.
Takže blahopřeji, kupte si vaši svobodu, stejně jako to dělají ti mnohem více finančně silnější než vy. Tím je také řečeno, jak dopadnete. .
Pokud je svoboda sobecká, není to skutečná svoboda ani za všechny vaše prachy, které si i se svým majetkem můžete … třeba zakopat.
Svoboda je možná jen ve svobodné společnosti. Jinak je to jen koupený prostor kolem vás. Přesně jako u těch, co dnes ve skutečnosti rozhodují.
To jste teda prozradil o sobě hodně. Vám nevadí ani tak to CO se děje, Vám vadí že ne PODLE VÁS.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
20. 7. 2025 00:26
Odpovědět  Peter 008

1+++
Nepamatuji si kdo napsal: “Nejvíce zotročeni jsou ti, kteří si myslí, že jsou svobocní” – ale měl pravdu.

To jsou hlavně ti ze skupiny “indiuvidualistů”, pro které jsou obyčejní pracující neviditelní, přestože v drtivé většině vykonávají práce nezbytně nutné k přežití VŠECH.
Uvědomují si vůbec, že peníze musí být vždycky podloženy PRACÍ? A to kolektivní prací? Protože zlata, bezcenných barevných papírků nebo jednotek a nul v účtech se nenajedí, neobléknou, nebudou mít střechu nad hlavou, protože bez práce nejen nejsou koláče, ale ani nic jiného?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Sasin
20. 7. 2025 00:42
Odpovědět  Albi

Vysvětlete to Trumpovi….

https://www.youtube.com/shorts/A_Dfl-7RlwU

Albi
20. 7. 2025 02:03
Odpovědět  Sasin

Vysvětlovat nwco tomu bláznovi je zbytečná práce. Ve vedlejším článku je odjaz na “otázky a odpovědi” Scottu Ritterovi – vložili shodně totéž Milan ze zahrady Čech a Peter 008, tam máš Trumpa tak popsaného a vysvětleného, že lépe ta snad ani nejde. Vřele doporučuji si ten odkaz otwvcřít. Abys nemusel dlouho hledat, tady je – český dabing:
Scott Ritter: Donald Trump je prolhaný pytel hnoje. Je to nebezpečný člověk
https://www.youtube.com/watch?v=VoJkx0vqWSE

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
standa
21. 7. 2025 09:10
Odpovědět  Albi

Díky,Al. Mám uloženo a rozesílám!

Jan
20. 7. 2025 06:04
Odpovědět  Peter 008

Mluvíte nesmysly. Než něco napíšete, přemýšlejte. Pokud teda nemáte přímo v popisu práce mystyfikovat, tam bych nesmysly chápal.

Autor
20. 7. 2025 07:51
Odpovědět  Jan

Tak si rozeberte slovo za slovem, co jste napsal. A neříkejte, že jste napsal “srandu”, či “ironii”. Ta vypadá a musí být vystavena zcela jinak. Na to jsou zákony jazyka. Plus zákon přemýšlení, logiky.
Když jste tohle, co jste napsal, nechtěl napsat, vyjádřit, říci, měl jste postupovat jinak.
Aha, já hlupák to nepochopil, vy vlastně ale děláte jako vid, že nevíte KDO a JAK dnes se snaží vládnout světem. Všechno odbudete mávnutím ruky, protože KAŽDÝ, kdo se vám nelíbí, je v.ů.l, protože VY přece víte, že si všechno LZE koupit. Přitom lze zůstat stranou ve světě, který si kupujete za “své” a jen pro sebe.
Já vám prozradím tisícileté tajemství – nemůžete si koupit zdaleka všechno a ani zdaleka všechny. Stejně tak platí prostý zákon – bez všech ostatních kolem vás, i těch, které nenávidíte, byste byl prostě NIC. Maximálně byste – jako každý individualista, kdyby byla společnost podle nich – mohl svobodně a samostatně poskakovat mezi stromy i po zemi. Jako ten tvor, ze kterého podle Darwina, pocházíme …
Takže žijte si ve své “nákupní” ulitě, ale nedivte se ničemu, co přijde.

Slovan
20. 7. 2025 08:15
Odpovědět  Peter 008

Voni všichni ti paragáni mají ten individualismus zakódovaný v sobě. To jim nemůžeme zazlívat. Je potom jejich problém, když se po čase vymotají z rákosí (roští) 🤣 tak se pak čudují co se všechno během té chvíle změnilo. Mušíme být tolerantní, oni to tak zkrátka mají. 🙄😲

standa
21. 7. 2025 11:04
Odpovědět  Slovan

Tolerance. Co je to ,,tolerance”? Tolerování této reality, špatné , musím podotknout!
Oni ,chtějí, abychom je tolerovali!
Já to odmítám!I tolerance má svůj konec! Nicméně , já necinkal , protže bylo jasné , že jde o rozkradení Východu!

Jan
20. 7. 2025 10:19
Odpovědět  Peter 008

Řeč je o voze a vy mluvíte o koze. Za posledních 25 let jsem snad tisíckrát různým nechápavcům vysvětloval základní logická fakta. A oni stále omílali své předsudky indoktrinované režimem. Už mne to házení hrachu na zeď opravdu smrtelně nudí. Máte možnost hlouběji přečíst můj web snad pochopíte PODSTATU VĚCI. Ale budiž, zkusím to ještě jednou maximálně jednoduše, stručně a srozumitelně poněvadž zde v diskusi není moc prostoru pro obsáhlé filosofické úvahy. Takže….takový pro jednoduchost příklad,…..Před dvěma tisíci lety se tady prý objevil Duchovní Mistr Ježíš (prosím ušetřete mne sáhodlouhých zbytečných debat zda tu byl, nebo nebyl a rozpitvávání nesmyslných chytání za slovíčka…já už to znám….vycházejme z faktu že tu byl….) Ježíš přinesl hlubokou filosofii vycházející ze samotné PODSTATY EXISTENCE. Nebyl jediný, před ním a po něm tady byli i jiní jen nezanechali tak hlubokou stopu. Ježíše, režim na přání tupého zfanatizovaného davu zavraždil. To jsou fakta která přiznává celý svět v každé bibli.

Jan
20. 7. 2025 10:32
Odpovědět  Jan

Po jeho odchodu se jeho filosofie chytil režim, který ji zdeformoval a udělal z ní manipulativní mocenský nástroj sloužící k vraždám loupežím (křižácké války upalování jinak myslících lidí atd.) V církvi vznikaly i “opozice a alternativy” Evangelíci, čeští bratři, Pravoslavní ale všichni se nějakým způsobem tak či onak odchylovali od původní Ježíšovy filosofie PODSTATY BYTÍ.

A teď přejdeme k jádru věci…..souhlasíte, že KAŽDÝ ČLOVĚK MÁ OD NAROZENÍ PRÁVO NA SVOBODU A KONTROLU SVÉHO ŽIVOTA? ???? To je klíčová otázka, pokud byste s tím nesouhlasil, nemá smysl abych tady dále ztrácel čas.

A pokud tedy každý člověk má právo na svobodu a kontrolovat svůj život, má právo kontrolovat i ty, kteří mu chtějí do života nějak zasahovat. Pokud totiž člověk se vzdá své svobody a nechá cizí lidi aby o něm rozhodovali, tak se objevují takové zrůdnosti jako Nacismus, bankovní teror, atd.

Svobodný člověk respektuje svobodu druhých bytostí (mně je nejblíže například STAČILO a SPD i když k nim mám výhrady, ovšem současně respektuji že někdo preferuje ODS TOP atd.

Jenže ten kdo myslí jako otrok nerespektuje Svobodně myslící lidi a chce aby byli stejní otroci jako on sám.

Jan
20. 7. 2025 10:43
Odpovědět  Jan

Já respektuji svobodu jiných bytostí, to ovšem nic nemění na tom, že považuji každého, kdo si dobrovolně sám nasadí na krk řetěz, za debila. Nechápu, jak se někdo může sám dobrovolně uvrhnout do otroctví. Ale budiž, je to jeho volba, jen ať ten svůj blud nevnucuje mně.

Jak už jsem psal, mně je nejbližší STAČILO a SPD. Ovšem respektuji, pokud někdo uctívá ODS či třeba i NSDAP. Mám jedinou podmínku……každá strana která mně Svobodnému člověku chce vládnout, musí být mnou kontrolovatelná. Jinak se jedná o teror. Nebo vy byste snad na čtyři roky dal klíče od svého domu bankovního účtu a nechal se třeba nahnat i do války nějakým cizím člověkem nebo skupinou jen na základě keců a potištěného letáku?

Pokud věříte, že současný režim bez kontroly referendem s beztrestností politiků je v pořádku, navrhuji vám vědecký experiment. Sejdeme se u právníka a vy na mne po dobu čtyř let přepíšete váš majetek a možnosti o vás a za vás ve všem rozhodovat. Slibuji vám že budu čtyři roky pečovat o vaše blaho. Když na mne po dobu čtyř let převedete veškeré své pravomoci a vzdáte se svéprávnosti UZNÁM, ŽE MÁTE PRAVDU A VAŠE VÍRA V TENTO REŽIM JE SPRÁVNÁ.

Tak co jdete do toho? Sepíšeme to?

Jan
20. 7. 2025 10:44
Odpovědět  Jan

Jo a ti Svědkové Jehovovi byla ironická nadsázka jíž jsem chtěl ukázat jakou hodnotu má dělat ze sebe u volební urny dobrovolně debilního otroka ve prospěch stranických sekt. Vy jste to nepochopil?

Stejně jako se snažím žít podlé PŮVODNÍ JEŠÍŠOVY FILOSOFIE ŽIVOTA a jsem opatrný k pozdějším upraveným manipulativním ideologiím katolictví, evangelictví, českých bratrů pravoslaví, RESPEKTUJI SVOBODU SVOU I SVOBODU KAŽDÉ JINÉ BYTOSTI a jsem velmi skeptický vůči manipulativním politickým stranám.

A VO VO VO TOM TO JE….

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
20. 7. 2025 11:55
Odpovědět  Jan

Jenže … jenže píšete prvotně určitým způsobem a tak jste se také vyjádřil. Po takových zkušenostech, co jste uvedl, byste měl být mnohem opatrnější na vyjádření. Slovo má svou sílu a musí být velmi dobře uváženo, pokud chci, aby to bylo náležitě pochopeno. Nemohu se vyjadřovat proti svému přesvědčení, nemohu si hrát na něco jiného, než uvedu. Za svými slovy si musí každý umět stát. A pokud tomu tak není, je lépe raději mlčet. Tečka.

Pavel z Moravy
20. 7. 2025 15:04
Odpovědět  Jan

Jane, vysvětlil jste to stručně, jasně a zřetelně a dle mne kvalitně. Ne se vším musím souhlasit, ale v tom podstatném máte naprostou pravdu. Já si myslím, že hlas se dá odevzdat pouze tomu kdo bez jakýchkoliv pochybností se zaváže, že bude pečovat o blaho svého lidu a národa v rámci samostatnosti. Pokud to jakkoli poruší, musí odstoupit z řídících funkcí. Tedy referendum ( skutečné) ne hrané, je nutností. Tak jako vy, neubírám nikomu právo volit si toho, ke komu vedou dotyčného sympatie, ale vymezuji se proti tomu, aby mnou někdo manipuloval a nařizoval koho mám volit, koho milovat a koho nenávidět. Jsem svobodná bytost, která si o tom rozhodne sama. Nepodvolil jsem se covidovému teroru, nepodvolím se dál. Raději zemřít ve stoje než přežívat na kolenou. Toto ruské přísloví citovali na shromážděních Hnutí PES proti covidové totalitě.

Spam krpo
20. 7. 2025 13:04
Odpovědět  Peter 008

Jana jsem pochopil jinak, možná proto, že neznám onen zákon ‘jazyka’. Vyšlo mi, že řešením(?) je referendum. Což vlastně ve stávajících podmínkách znamená změnu SYSTÉMU! Někdo už to tady říkal – jedině změna systému, nic jiného nám nepomůže.
A jak tu změnu provést? Chytrému napověz, hloupého kopni – víc to rozvádět nesmím!

cool
21. 7. 2025 11:24
Odpovědět  Spam krpo

Referendum nesmí být o klíčových otázkách = vystoupení z nato a eu, což je jedna mince o dvou stranách. Takže na podzim budete buď volit nouzi a válku nebo suverenitu.
https://www.facebook.com/ladislav.vrabel.2025/videos/1408949976879905/

Spam krpo
20. 7. 2025 12:45
Odpovědět  Peter 008

Ale dobře to Jan napsal – žádné volby politických stran (lhářů levých i pravých). Zbourat to tady a dál jen podle výsledků referend. Ano, množné číslo, protože toho bordelu je tady tolik, že to jedno referendum nespraví!

Slovan
20. 7. 2025 12:58
Odpovědět  Spam krpo

A ty si myslíš až začneš bourat, takže ti druzí na tebe, nás, budou jen nečinně koukat? Jsme v prrdeelyy, bo tohle nikdo bez velikého humbuku dohromady nedá. A bude to bolet, stačí si připomenout počínání a odhodlání jen těch které známe a tím je skoro celá vláda fanatiků nás objetovat za ukrajinu. A takových magorů tuna běhá.

Pavel z Moravy
20. 7. 2025 15:21
Odpovědět  Slovan

Nu, tak když to jinak nepůjde, tak to jinak nepůjde. Vždyť jsi zedník, vždyť víš, že staré shnilé a ještě z vepřovic se muselo zbourat. Co s tím jiného. Myslím, že pravdu bude mít Jan a třeba i Sasin – referendum potřeb je třeba. Další koalice, které budou 4 roky dělat z lidí zase voly nám netřeba. Ale já jsem starý pardál, těsně před završením své životní cesty, mně už to nějak neovlivní. Všichni moji kamarádi jsou již na druhé straně a mají u záde.lky co se tady děje. Člověk už pouze zkouší otevřít jim očiska. Já se svojí zarputilostí a dle systému bych mohl být označen nepřizpůsobivostí se již nezměním a ani nechci. Nechci být otrok i když už i nyní jím částečně jsem. Dávno jsem vyléčený z jakékoliv naivity, tedy, že bych měl věřit v nějakou spravedlnost. Ale to neznamená, že se budu paktovat s touto profláklou mocí. Já totiž zaprodance z duše nesnáším. Kdyby v 89 provedli převrat a ten převrat sloužil lidem, ani bych nepípnul. Ale ti grázlové již od počátku věděli, že si ho dělají pro sebe a pro své klany. Končím, příště vtip.

Pijack
19. 7. 2025 11:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Včera jsem napsal na adresu EU a Vondry nepěkný názor. Tvrdý a skoro sprostý. Admin mi ho zablokoval. Tak se tedy omlouvám, ale na tyto kreatury prostě nedokážu psát slušně. Už to nedám 🙂 Tak tedy k věci a slušně – morální zatuchlost lidovců je známá. Piráti jsou bolševici 21. století. ODS se přeměnila z pravice na progresivní služebnictvo EU. STAN je kapitola sama pro sebe – novodobá liberální “šlechta”, jejichž členové jsou líní, nic neumí, ale chtějí se živit politikou. My na Burze takovým kravaťákům říkáme RYCHLOKVAŠKY. Příkladem je Filípek, syn Nerudové. Vím jak to u ní v rodině bylo. Maminka (Nerudová) po propadáku na gymplu svému Filípkovi řekla: “No a co, pojď k nám, do politiky. Tam si vyděláš víc a nemusí toho moc umět. Já ti tam nějaké korýtko seženu” 🙂 Tak to s tou naší demokracií dopadlo – ke korytu se vedrali lemry, které ještě nikdy NIC nedokázaly. Z maloměšťáckých tradic se vyklubalo to nejhorší, co naše společnost zná. Žili jsme v tom, známe to, víme jací to jsou lidé – šprti, udavači, lemplové, kariéristé. Nastoupili na studie nepotřebných oborů, získali tituly v nepřehledném a korupčním vzdělávacím systému. Povahově pokřivení lidé vyhráli.

Pijack
19. 7. 2025 11:25
Odpovědět  Pijack

Jéjda, zázrak !!! Admin mi dnes ten inkriminovaný názor pod článek “Brusel schválil 18. balíček sankcí proti Rusku” zveřejnil. Čímž mu děkuji 🙂 🙂

Jura S
19. 7. 2025 11:27
Odpovědět  Pijack

ŠÁŠA Vondra…. to je exemplární případ havloida, toho by po chcípnutí měli dát do lihu a vystavovat.

Slovan
19. 7. 2025 12:50
Odpovědět  Jura S

Největší sranda je, co koluje po netu, jak je ještě za bolševika načapal jeden dízídent, když si zrovna ochutnávali 69 “křehké kuže z rýží”. Samozřejmě že ožralí jako prasata. Pfujtajbl, buzeranti buzerantský. Pak se může někdo divit, že nám vládne takto zkorunpovaný materiál. CIA, tajné služby KoZa si mušeli mnout radostí svoje špinavé pazoury, co jim liberiální českoslovenští kolaboranti poskytnuli kompromitujícího materálu. Pak se občane div, že nám tihle vlastizrádci řídí naše životy a naši vlast a dělají vše špatné vlastnímu lidu. Špína jedna!!

Pijack
19. 7. 2025 13:07
Odpovědět  Jura S

Kdyby to šlo, tak jeho “myšlenkovou metodou” bych mu vmetl do úsměvu, že má russké křestní jméno 🙂 Otázka pro jeho ego – sášenko, neměl by ses přejmenovat? Ať v tom Bruselu tolik netrpíš 🙂 🙂 🙂

Jura S
19. 7. 2025 13:33
Odpovědět  Pijack

Třeba Konrád Wondra :-)))

Ladislav 💤
19. 7. 2025 15:38
Odpovědět  Jura S

Brrrrrrrrrrrr! Nikdy!

JoFa
19. 7. 2025 14:49
Odpovědět  Pijack

O tom blokovaní by som mohol tiež niečo…Dnes už mne takmer všetko…

JoFa
19. 7. 2025 16:20
Odpovědět  Pijack

Ja dnes mám už zmazaný tretí komentár a ešte som nič poriadne nenapísal..
Dnes tam miesto Semiho sedí nejaký skurvysyn sionistický a maže hlava nehlava…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
20. 7. 2025 06:38
Odpovědět  JoFa

Včera mi zmazali komentár pre Pavla zMoravy kde som spomenul stav aký je v Č. R. na 1 mieste. Blokovacím slovom je práve Č. R. na 1 mieste. Tak až sem ste dospeli, že budú blokované komentáre s touto stranou? To je tak úbohé čo sa tu včera stalo, že mi je na grc.
CR na prvom mieste, je blokačné slovo rovnako ako Prde.l a Houno.
Tak ste sa v tej vašej predvolebnej demokracii dopracovali až k totalite, gratulujem, nemám chuť sem už viac písať..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
20. 7. 2025 11:07
Odpovědět  JoFa

Já jsem to teď v jednm příspěvku použil a prošlo mi to. Hoď to za hlavu. Ono to vypadá, že tady třeba někomu vadí jak tu situaci v našich zemích vnímáš a komentuješ ty. Opíráš se do Fica, který jednoznačně zrazuje svůj původní postoj nezastrašeného, tak se nediv. Tady ho většina i přesto jak mluví doma a potom venku mají za super vlastence. U nás je to podobné. Po volbách zde zase bude nářek až si Babiš s Havlíčkem vyberou ty, kteří jim půjdou na ruku a budou pokračovat ke konečnému cíli dokončení operace ” Život ve 4. Říši. A ” vlastenci ” budou mlčet, protože nebudou mít na chod vlády a směřování země žádný vliv. To už si dvojblok B + H pohlídá. A ti skuteční vlastenci na okraji společnosti budou přežívat, tedy ti, kteří vědí, že vystoupení z EU I NATO by samozřejmě nebylo jednoduché, ale přesto by to uskutečnili, protože skutečná volnost národa, ať je maličký jak chce je to nejcennější co máme. I kdybychom si o sobě rozhodovali blbě, ale rozhodovali bychom o sobě sami bez cizích poručníků. Zdá se ale, že tady to většině nevoní.

Noobodytož ješt
20. 7. 2025 16:42
Odpovědět  Pavel z Moravy

To: 20. 7. 2025 11:07

Pane kolego, vy mne neskutečně příjemně překvapujete svým textem. “… skutečná volnost národa, ať je maličký jak chce je to nejcennější co máme. I kdybychom si o sobě rozhodovali blbě, ale rozhodovali bychom o sobě sami bez cizích poručníků. Zdá se ale, že tady to většině nevoní.”

Zdá se, že jste konečně prozřel a zcela veřejně přestoupil z otrokářské lodi “Bolševisvismus” na naši svobodnou loď “Individualismus”. Buďte vítán a věřte, že se vám mezi námi pravičáky bude líbit. Možná si budete muset zvyknout na to, že syrové pravdy nebalíme do navoněných pozlátek, nelžeme, věříme heslu “Za svý na svý” a přejeme každému svobodu, která je vyvažována osobní odpovědností. Možná se změní struktura Vašich přátel, ale tak to v životě chodí. Vždyť to znáte – dřívější milenky jsou dnes obcházené osoby a bývalí kamarádi nevyhledávaní lidé, se kterými maximálně zavzpomínáte na někdejší společné zážitky, protože už máte zájmy jiné. I když, co si budeme nalhávat, nostalgické pocity se budou ještě dlouho ozývat.

Loď Bolševismus je mohutná, monstrózní, co vypadá jako Titanik. Nesolidně jako Titanik je i konstruovaná a proto ji čeká podobný osud.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
20. 7. 2025 17:35
Odpovědět  Noobodytož ješt

SUCHOPRDÍ ŽVÁSTY!!
To bude mít kolega radost až to bude číst. 🤦‍♂️
Chlape chcete ho zabít, už je to postarší člověk a vy na něj tyhle individualistické poblouzněniny. 🤣🤣😲🙏🙏🤦‍♂️

Noobody
21. 7. 2025 00:22
Odpovědět  Slovan

To: 20. 7. 2025 17:35
Jó, třeba tu byl, třeba ne. Kolego, dovedete si představit, že tu PzM byl, koment četl a zcela pragmaticky nereaguje? Já ano a právě pro to jsem napsal výše, na co jste reagoval těmi histerickými smajlíky.

Pavel z Moravy
21. 7. 2025 07:58
Odpovědět  Slovan

Já už loni na druhé straně skoro zůstal, nu a teď již pouze dožívám. Už to budu brát vše s nadhledem dle tibetského přísloví – nemá li problém řešení, starosti nepomohou. Věř ale, že co nás čeká, moc příjemné nebude, neboť oni to mají rozjeté na více frontách a bohužel většina lidu nedozraje k tomu aby to pochopila, kdo, jak a s kým směřuje ke konečnému zotročení lidstva. Určitě si vzpomínáš na slova A. Delona, který to vyjádřil jednoduše – v tomto světě žít nechci.

Noobody
21. 7. 2025 13:25
Odpovědět  Pavel z Moravy

To: 21. 7. 2025 07:58
Pane Pavle, děkuji za vaše vyjádření.
Moudrosti člověk nedosáhne přečtením tisíců stránek knih, vyslechnutím stovek přednášek chytrých lidí, ani vstřebáváním vnějších infozdrojů. To jsou jen podpůrné a nikoli nutné, zdroje. Moudrosti se člověku dostává prožitkem a jeho vnitřním zpracováním – jaká ponaučení pro další bytí si z něj odnese. Čím více a intenzivnějších prožitků, tím dříve se moudrost dostaví a tím je bohatší. Prostě v životě se vždy platí a je “Něco za něco”. Jsem rád, že jste tu s námi a doufám, že ještě dlouho budete. Držím palce!! 👍👍👍

Pavel z Moravy
22. 7. 2025 11:20
Odpovědět  Noobody

Díky.

JoFa
20. 7. 2025 17:44
Odpovědět  Noobodytož ješt

Vy žijete naprosto vo vašej kapitalistickej štruktúre ovládania moci kapitálom. Ešte som od vás nečítal článok, že by ste pripustil čínsky systém zjednotenia kapitalizmu a socializmu, kedy môžu fungovať kapitalistické korporácie v sosialistickom riadení. Toto Čína praktizuje aj keď je označovaná za socialistický systém. Vy to nechcete chápať, tento systém riadenia, je to pre vás nepochopiteľné, no je to evidentne funkčný systém.
Čína prišla na systém tejto spolupráce a zjednotila dva protipólne systémy v jeden a tak sa dostala na vrchol, pretože pochopila…
Toto je ťažko prekonateľné a preto západ proti Číne nemá ekonomický model, len hrubú silu a tým je povedané všetko-západ nemá systém a logicky sa môže len prispôsobiť alebo kapitulovať-čo je jedno a to isté!
Takto je otázka Ukrajiny vyriešená, pretože vojny vyhráva ekonomika a tá je na strane Číny a keď tá povie že Rusko vo vojne so západom nemôže padnúť, tak to tak bude a nejaký fašoun Mercz a Starmer na tom nič nezmôžu. Tak si dajte tabletku na pokojné snívanie a dívajte sa ako to Čína na Ukrajine dotiahne…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
20. 7. 2025 18:10
Odpovědět  JoFa

Určite mi napíšete, že je to nový systém globalistického riadenia presunutý do Číny. To asi ťažko…Žid si v Číne nepípne, takže globalizmus v Číne je možný, ale určite nie pod kuratelou židákov. Takže tie žvásty o presune moci globalistov do Číny si strčte do britských dezinformačných plátkov.

Noobody
20. 7. 2025 18:33
Odpovědět  JoFa

To: 20. 7. 2025 17:44
Děkuji za reakci, ale hned se do Vás opřu.
Proč si myslíte, že s Vámi MUSÍM souhlasit? Na základě čeho jsem povinen být na stejné názorové lodi jako Vy, nebo kdokoli jiný?!? Vy jste bolševik pár exceláns když si toto myslíte a na víc i zveřejňujete. Zřejmě si nepřipouštíte, že Čína je totalitární stát, kde se podpora KS Číny a názorová jednota lidu získává profízlováním (totální kontrolou), tlakem soc. kreditu, STÁTNÍM NÁSILÍM a převýchovou v tamních gulazích. “Zatvrzelí” individualisté jsou ze společnosti bez soudu a slitování eliminováni.

Nebudu Vám psát o počtech a důvodech rozsudků smrti, o práci tamní tajné politické policie, o vládou organizovaných násilných odběrech vnitřních orgánů vězňů, ani o cíleném státním násilí vůči Ujgurům, Falung Gongu a náboženským společnostem, protože to pro Vás asi není validní argument. Pro mne však ano a ani současný a zřejmě i dočasný, ekonomický úspěch Ćíny není schopen tyto mé výhrady přebít.

Svět se vyvíjí a globalisté zkouší různé formy ekonomiky. Zřejmě i Vy víte, že dnes velká firma je většinou akciová společnost ovládaná správní radou a je součástí nadnárodního korporátu = ovládaná globalisty.
./.

JoFa
20. 7. 2025 18:51
Odpovědět  Noobody

Tak by som rád vám pripomenul západný systém Epštajnov ostrov a zverstvá páchané na sfetovaných dievčatách a chlapcoch z celého sveta..A čo zverstvá Hilllary jej satanistickej kliky na deťoch a mladistvých a čo ďalšie praktiky ohľadne adrenochrómu a Britská a Európska satanistická štruktúra? Ste klasický príklad neobjektívneho fašistu, ktorý vidí len jednu stranu mince a svoje pôsobenie prehliada..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Noobody
21. 7. 2025 00:05
Odpovědět  JoFa

To: 20. 7. 2025 18:5
Úplně jsem nepochopil proč mi píšete o způsobech získávání ovládacích stimulů potencionální vlivové agentůry Mosadu a dalších zpravodajských služeb.
Nepodložené a na vodě postavené obvińování z čehokoli, aniž byste pochopil podstatu mého sdělení, Vám jde skutečně moc pěkně! Škoda, že tak dovedný a erudovanný nejste i při psaní svých komentů.

Noobody
20. 7. 2025 18:57
Odpovědět  Noobody

./.
Jistě znáte a jako já věříte, tezi z MLF, že ekonomika je základnou a politika její nadstavbou. Přeloženo do češtiny: Kdo ovládá ekonomiku řídí politiku. Jestliže v Číně je korporátní ekonomika ovládaná nadnárodními korporacemi, které zřídili vlastnícii globálních bank, tak současná politika je odrazem jejich vůle a cílů. TEDY – současná Čína není řízena KS a s. XI, ale toto jsou pouze vykonavatelé zájmů globalistů a Čína slouží jako laboratoř, předobraz a vzor, ke kterému je svět globalisty směřován. Všimněte si, jak funguje EU, jak jsou EK a EP systémově a formálně shodné s prací Nejvyššího Sovětu SSSR a současného řízení Číny. Jestli se naivně domníváte, že v Číně objevili nový ekonomický a sociální model, co osvobodí čínské kulie, tak se tragicky mýlíte. Naopak Čína je dnes příkladnou realizací Orwelova románu “1984”. Maova Kulturní revoluce stála život cca 40M Číňanů (zdroj – Černá kniha komunismu + množství info na webu). Stejně jako v SSSR otrocká práce lidí pod knutou biřiců a zákonů z KS přinesla své ovoce a vynesla (tehdy SSSR) ji na špici ekonomického rozvoje. Tehdy byl maják pokroku všech naivních bolševiků SSSR, dnes je to Čína. PROČ???

Z vůle GLOBALISTŮ!!!

JoFa
20. 7. 2025 19:23
Odpovědět  Noobody

Som presvedčený že Čína ekonomický model hľadá a nielen to, Ćína hľadá filozofiu existencie, Čína potrebuje oporu v myslení a to jej súčasný stav neponúka. Čínu čaká zmena, ktorá je nutná. Čína materiálne dokáže takmer všetko, ale nedokáže to idaelisticky podoprieť. Ideológia jej chýba, ľudia potrebujú vieru, to je ten rozmer, To tento systém neponúka a preto Čína hľadá… A nájde, ale to je na dlhšie..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
20. 7. 2025 19:31
Odpovědět  Noobody

Ak je Čína vykonavatel globalistú, potom mám otázku, prečo nie je na ich strane/západu/ vo vojne na Ukrajine.
Globalisti potrebujú zdroje a bez tých ruských nemôžu existovať.
Ak globalisti hrajú hru na Ukrajine, tak prehrajú, ak hrajú v Číne, tak prečo podporuje Čína, Rusko a nie židozápad v Amerike? Aký je teda podľa vás ekonomický zámer po ukrajinskej vojne?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Noobody
20. 7. 2025 23:39
Odpovědět  JoFa

To: 20. 7. 2025 19:31
Psal jsem to tu opakovaně, tak tedy ještě jednou. Globalistické řízení funguje podle iluminátského hesla “Ordo ab chao” = řád z neklidu, chaosu. Pro vytvoření nových globálních pravidel je třeba uvést svět do chaosu pomocí válek, krizí, pandemií, politických půtek. To je podhoubí, na kterém roste nový světobvý řád (NWO).

Metodou globalistů k dosažení cílů je vícenásobné půspobení na sobě nezávislými – antagonistickými prostředky – vícekolejnost. Oni nespoléhají na jeden plán, jednu cestu a jednoho vůdce, ale vždy mají alternativy, které manipulací staví proti sobě a konfrontují je. Vítěz je následně pověřen posunout kolo dějin vpřed, neb pokrok v režii globalistů se nedá zastavit. Tak to bylo za 1. SV (Trojdohoda proti Trojspolku), 2.SV (Vítězné mocnosti proti Ose), za Studené války (socialismus vs. svobodné demokracie) i nyní. Jen dnes nejsou 2, ale již 3 globální hráči. Neomarxistické USA spolu s EU, komunistická Čína a RF. RF dnes otevřeně soupeří s USA+EU při čemž se všichni vysilují a Čína zatím posiluje, aby se utkala o světovou hegemonii s vítězem konfliktu. Proto Trump chce ukončit válku mezi RF a Ua, aby zachoval sílu USA proti Číně.

./.

Noobody
20. 7. 2025 23:54
Odpovědět  Noobody

./.
Všichni jsou globalisty motivováni k získání převahy a vítězství nad ostatními, aniž si uvědomují, že jsou bezstrukturně řízenými vykonavateli záměrů globalistů. Ti usilují o rozpoutání 3.SV, aby na troskách civilizace se zbytkem depopulizovaného, totálně vyčerpaného a traumatizovaného lidstva dokončili pomocí Mesiáše cestu vyvoleného národa ke světové vládě a globalizaci.

Pavel z Moravy
22. 7. 2025 11:28
Odpovědět  Noobody

Je to tak, souhlas.

Spam krpo
20. 7. 2025 13:15
Odpovědět  Pijack

S těmi bolševiky to mám jinak, ale zbytek jo – souhlas.

Sasin
19. 7. 2025 11:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Předběžné výsledky v závodu ke korytům.

Všimněte si, že nikdo ze zúčastněných závodníků nemá v kapse žádný plán potřeb, který by zjišťovali u lidí. Na tričku nemají steré, mladé, matky s dětmi a důchodce. Jen své představy a své plány. A to už bude končit pomalu třicátý rok dvacátého prvního století, po zfalšování světového kalendáře.

A přezevšechno ještě dnes tyhle krysí závody někdo rozebírá, babrá se s těmi prorežimními “stranami” a politikaří obludnými fabulacemi o dokazování své , né vaší, úspěšnosti, kterou budete draze platit. A tabulku vede privatizátor, machr, ze všech machrů největší, který malíčkem řídí xxx podniků a má tolik volného času, že může vysedávat v parlamentní kantýně. Ostatní v pelotonu se těší na státní dotaci za výsledky v běhu ke korytu a politickoherecký dojem. Že ti to jako budou hlídat. Pak se rozlezou do chobotnice a budou IN-formovat, že to zase nejde… Muheeee

Pavel z Moravy
19. 7. 2025 12:20
Odpovědět  Sasin

No jo, ale většinový lid tohoto národa to tak asi chce, být odírán, oblbován, zesměšňován a připravován k obsluze panstva. Jan to napsal dobře. Co s tím ale chceš dělat, když některým se tak dobře v těch státních kantýnách žije. Ti si přece židli pod sebou nepodtrhnou. To, že nějací staříci, či svobodné maminy s dětmi mají kulové je nezajímá. Ty zajímají pouze jejich potřeby, jejich teplá místečka bez odpovědnosti a následnictví v rodinných klanech. Dívej se kolik vůdců v ODS už přežil Benda a přitom směřování kdysi a nyní u ODS je rozlišné i když v podstatě se stále hraje o koryta. A on to všechno přežil. Umění přizpůsobit se je dnes tou nejcennější devízou lidského tvora. V české společnosti chamtivců a zaprodanců jev normálně běžný. Mně už tady skutečně nemůže nic překvapit. Já jsem po tom 89 očekával příchod mnoha sr.aček, ale až takovou žumpu jsem ani já nepředpokládal. A to jsme si říkali vzdělaný národ. Co takoví chudáci amíci, z nichž polovina populace neumí v 15 letech číst a psát. Jak se potom manipuluje s nimi. Měj se.

Sasin
19. 7. 2025 12:30
Odpovědět  Pavel z Moravy

Jj, jsou to naše perly…Česká soda – Benda a zpívanky
https://www.youtube.com/watch?v=jz9w0wv9EBw

Lubos
19. 7. 2025 13:05
Ohodnotit příspěvek :
     

Dobře napsáno.
V podstatě nás čeká v budoucnu téměř nepožívatelný politický guláš, at chceme nebo nechceme. Zásadní je ANO, tedy sójové maso. To dlouho chutnat nebude. Jak to jenom dochutit? Za mne je Babiš schopen tam přihodit i splesnivělé koření v podobě někoho z bývalé Pětišpíny jen aby byl šéfkuchař. Motoristé by byli z těch údajně čerstvých náhražka bez chuti a bez zápachu. Pak nám zbývá neozkoušené Stačilo, kde člověk neví co to na talíři udělá, diky tomu. že přibrali do klubu dávno nepoužitelné socany,kteří jim(v tom s autorem nesouhlasím), spíše hlasy uberou. No a SPD je pro Babiše fuj-aspeňák Havlíček by ho zatahal za uši. Takže SPD, které jediné je schopné alespoň něco uklohnit pro budoucnost naší země dostane zákaz vstupu do kuchyně.
A tak budeme žrát ukrajinslý boršč, předražené odpadky z vysněného západu, hrozit povinně upocenou pěstičkou na Rusa před vlakem,ktetý bude odvážet naše potomky padnout za Krvavého klauna, aby ten koupil svým faganům další vilu někde v bezpečí a šlehl si další dávku.
ANO to zajistí.

Ivo
20. 7. 2025 01:07
Odpovědět  Lubos

Zapoměl jsi na Vrábela

Lubos
20. 7. 2025 03:25
Odpovědět  Ivo

Nezapomněl.
Psal jsem o stranách co mohou stavět koalice.
A tím příspěvkem jsi otevřel jeden problém.
I ta naše opozice se kádruje a kastuje mezi sebou. Snaží se kosmeticky upravovat, jeden není dobrý druhěmu
A to tedy dobré není.
.

Slovan
20. 7. 2025 07:38
Odpovědět  Lubos

Souhlasím, ale taková je česká nátura.

janle57
19. 7. 2025 14:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Pokud výsledek voleb nezruší Koudelka z BIS a potažmo ÚS, tak jak to mají domluvené
s prezidentčíkem Pávkem, pak pravděpodobný vítězem bude česko-slovenský ukrajinec
Babiš, který se ovšem bude muset řádně odkopat a prozradit, s kým bude chtít vládnout,
pokud bude mít na výběr SPD a Stačilo, za předpokladu, že se autíčkáři do PS nedostanou, většinu mít nebude, na to nebude mít hlasy, od PePy nemůže čekat, že by mu na tohle skočil, takže všichni uvidíme s kým bude nakonec vládnout, jen ať si každý vzpomene, že se zlodějskou ODS chtěl vládnout již nejméně 4x, ti pro něj a jeho špinavý byznys jsou menší nebezpečí než vlastenecké strany, které požadují referendum.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Ladislav 💤
19. 7. 2025 16:30
Ohodnotit příspěvek :
     

Mimo téma:

V roce 1169 kníže Vladimirsko-Suzdalský, ruský pravoslavný Svatý mučedník, Andrej Jurievič Bogoljubskij, sjednotil 11 historických ruských území, a pak, jak se píše v kronikách: “a dobyl a vypálil Kyjev, protože toto město zasévalo svár mezi ruské země i rodiny.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
cool
19. 7. 2025 20:11
standa
20. 7. 2025 07:02
Ohodnotit příspěvek :
     

cit:,,nesmyslnosti dopravních zákonů a omezení”
To poněkud p. Kulhavý pokulhává! Bez řádu dopravních předpisů bychom se ocitli někde v Indii! I , když už by i tam už na tom byli lépe! Jak si to Kulhánku představujete bez dopravních předpisů?

Noobodytož ješt
20. 7. 2025 17:00
Odpovědět  standa

To: 20. 7. 2025 07:02
“Bez řádu dopravních předpisů bychom se ocitli někde v Indii!”
A v tom právě tkví zásadní rozdíl mezi pavověrným bolševikem a svobodným pravičákem. Bolševik si nedovede představit řešení bez přesné a přísně vymahatelné státní regulece. Pravičák ví, že Indie je proti Evropě násobně dopravně zatíženější a ač bez dopravních předpisů, tak mají srovnatelnou nehodovost.
Čím pak to asi je, doktore práva světského? Že by snad svobodou rozhodování, jednání, tradicí a vymahatelnou odpovědností??

Naposledy upraveno$ s uživatelem$