politika

USA chtějí přesunout břemeno Ukrajiny na své evropské kolonie

Spojené státy chtějí přesunout břemeno Ukrajiny na Evropu, píše infoBRICS. Je to snadné, protože země EU jsou tak závislé na Spojených státech, že je lze označit za americké kolonie.

Uriel Araujo

Generální tajemník NATO Jens Stoltenberg o používání raket dlouhého doletu na Ukrajině nyní říká:

„Vítám tento vývoj a tato rozhodnutí (že spojenci zrušili nebo uvolnili omezení používání zbraní), ale konečné rozhodnutí je na jednotlivých spojencích”.

Myslí tím Evropu.

V NATO pod vedením USA se zjevně objevuje vzorec – ten, který se týká přesunu břemene (a viny) na Evropu.

V tomto bodě je potřeba dodat nějaký kontext. Několikrát jsem psal o tom, jak se euro-americké partnerství a přátelství skládá z poněkud zvláštního spojenectví až do té míry, že připomíná zastřené nepřátelství.

Jen zvažte toto:

Washington se uchýlil k otevřenému nasazení teroristických operací proti velké evropské mocnosti, jako je Německo, a to bez následků – samozřejmě mluvím o vyhození Nord Streamu, jak slíbil sám Joe Biden, o obrovském aktu sabotáže, kterého se podle novináře Seymoura Hershe, který získal Pulitzerovu cenu, dopustil Washington.

USA vedou „dotační válku“ proti evropskému průmyslu prostřednictvím zákona o snižování inflace, zatímco prosazují své vlastní energetické zájmy na úkor evropského kontinentu.

I když je tato zrada Evropy v souladu s historickou zkušeností Washingtonu ve vztahu s partnery, s ohledem na vše výše uvedené není vůbec přitažené za vlasy tvrdit, že vztah mezi Spojenými státy a jejich transatlantickými evropskými „spojenci“ má koloniální charakter.

Hal Brands, profesor mezinárodních vztahů na Fakultě pokročilých mezinárodních studií Univerzity Johnse Hopkinse, popisuje roli, kterou hraje americký „benigní hegemon“ a představuje si evropský kontinent „bez objetí Washingtonu“, který se pak vrací do „anarchické a neliberální minulosti. ”

Takový scénář popisuje takto:

„Jaká je skutečná Evropa? Převážně mírumilovný, demokratický a jednotný kontinent posledních několika desetiletí? Nebo roztříštěná, nestálá a konflikty zmítaná Evropa, která existovala staletí před tím? Pokud vyhraje Donald Trump… možná to brzy zjistíme… Postamerická Evropa by se mohla nakonec vrátit k temnějším, anarchičtějším, neliberálnějším vzorcům své minulosti… Mnoho lidí – zejména Američanů – zapomnělo, jak beznadějný kontinent kdysi byl.

Zdálo se, že… Evropa je zemí „věčných válek“ a nekonečných problémů… [] prokletý kontinent…. Americká vojenská ochrana prolomila začarovaný kruh násilí tím, že chránila západní Evropu před Moskvou – a před jejími vlastními sebedestruktivními instinkty….

Američané jsou „nejlepší Evropané“, poznamenal západoněmecký kancléř Konrad Adenauer v roce 1949… Transformace začala násilnou demokratizací Západního Německa pod spojeneckou okupací. Zahrnovalo to použití pomoci Marshallova plánu k oživení a stabilizaci křehkých demokracií…Bylo to jedinečné řešení problémů Evropy ze strany USA…Americká intervence pomohla proměnit „temný kontinent“…v posthistorický ráj v srdci rozšiřování liberálního řádu.“

Zní to skoro jako obrana břemene amerického muže, že? Je to daleko od Pax American.

Jak se zdá, tito evropští barbaři se prostě nedokážou srovnat a přirozeně se vrátí ke svým starým neliberálním způsobům. Bylo by docela lákavé srovnat Brandsovu rétoriku s názory evropských kolonialistů o národech východu nebo Nového světa (apokalyptické úvahy Hala Brandse jsem komentoval jinde).

Domnívám se, že pointa, kterou se snažím sdělit citováním Brandova opusu o výjimečnosti, je zcela zřejmá.

Zatímco někteří Západoevropané si svou civilizaci představují jako „zahradu“ (a zbytek světa jako „džungli“), mnoho osobností amerického establishmentu a intelektuálů vnímá Evropu jako „temný kontinent“.

Opět se nejedná o pouhé cvičení rétoriky. Jakmile člověk začne chápat americkou hegemonii nad Evropou jako koloniální ve své podstatě, a to doslova, pak mnohem lépe pochopíme současný svět.

Například pokud jde o akce USA týkající se Gruzie a Ukrajiny, víme, že klíčoví evropští vůdci jako bývalá německá kancléřka Angela Merkelová a bývalý francouzský prezident Nicolas Sarkozy před tím z několika důvodů varovali – ale nakonec americký prezident George W. Bush prosadil svou a jak se často stává, americký zájem zvítězil.

Deklarace z Bukurešťského summitu Atlantické aliance z roku 2008 pak uvedla, že „NATO vítá euroatlantické aspirace Ukrajiny a Gruzie na členství v NATO. Dnes jsme se dohodli, že tyto země se stanou členy NATO“ (23).

Výsledkem tehdy byl rusko-gruzínský konflikt v roce 2008 – lze potvrdit, že roky 2014 a 2022 jsou také součástí výsledků pokračujícího trendu, konkrétně rozšiřování NATO. A přesto paradoxně strategická rusko-evropská energetická spolupráce pokračovala a to ještě v roce 2021.

Jak mohou Evropané dopustit takovou katastrofu? Proč se nepostaví proti Američanům? Odpověď může být docela jednoduchá. Jak to poměrně stroze řekl John Mearsheimer, uznávaný politolog z Chicagské univerzity: „Spojené státy řídí NATO a Evropané dělají, co jim přikážeme“ (viz video zde , přibližně v 1:59 min).

Nenechte se mýlit – žádné skutečné americké „stažení“ z Evropy nebude. Všechny ty řeči o evropské „strategické autonomii“ jsou prázdné.

To, co se nyní děje, je, že Washington obratně přesouvá břemeno ukrajinské krize na bedra evropského bloku (což bude mít dopad na evropský blahobyt a životní úroveň), přičemž z toho Američané zároveň těží – tím, že stále více závislejší evropští členové NATO nakupují americké zbraně, aby vyhověli standardům NATO (bohužel, o tom skutečně je i Trumpova rétorika).

Nyní je jasné, že politické, ekonomické a morální náklady spojené s Ukrajinou jsou příliš vysoké – nemluvě o riziku nekontrolované eskalace, která by mohla vést k jaderné válce. Je tedy načase dále posílit americkou proxy opotřebovací válku proti Rusku (jak to popsal bývalý americký velvyslanec ve Finsku, Earle Mack), a to tím, že se samotná Evropa stane plnohodnotným americkým zástupcem. Nejde jen o „otočení USA k Pacifiku“.

Uvědomění si, že evropský blok je dnes de facto americkou kolonií, je součástí teoretické snahy přijít s přesným popisem současného stavu věcí. Zamyšlení nad tím, co s tím dělat, když si to uvědomíme, by bylo dalším logickým krokem, zejména z evropského pohledu. Taková reflexe je dnes v Evropě jakýmsi zakázaným diskursem a stala se monopolem populistického tábora a takzvané „krajní pravice“.

Nemělo by to tak být. Je čas dekolonizovat Evropu.

Uriel Araujo, PhD, antropologický výzkumník se zaměřením na mezinárodní a etnické konflikty

Zdroj: InfoBrics
https://infobrics.org/post/42262

sdílet na

Souhlas
Upozornit na
44 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Jaris
25. 9. 2024 03:00
Ohodnotit příspěvek :
     

No to byl prave ucel. HnUSAci vyslali nudlovou babu na Ukrajinu udelat bordel, aby se zidohnUSAci zmocnili a okradli dalsi zemi s pomoci zidackeho zkurvysyna Zelenskeho.EU nadsene souhlasila, ze si taky trochu ukousne. (ze jo, Babishi a Fyjalo?) No a kdyz zidacky Blackrock za babku skoupil to, co chtel a udelal obrovske investice, tak najednou to bremeno bude hozeno na EUlalku, aby nesla zodpovednost za reparace.
Uvidime, jak ten ukrozidacky kabaret bude pokracovat.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
cool
25. 9. 2024 04:40
Odpovědět  Jaris

Hrůzaři zrůdaři egotautologií?
Vnitrostranickou fízlací kudrnkace hromádkovců bajonetizace brutopýrace papírového království kádrováků zdejšího zavedeného blázince přerozdělovačů & pasťáků “výchoF nestvůr hrůz zrůd pseudoškolastiky lágrů idiotátu a nejlépe se drží autorita nespravedlivě potrestanými – filozofická fakulta?
https://www.facebook.com/obcan.bily/videos/541960731609217/
A třeba: 24.9.2024 v 17:41

cool
25. 9. 2024 05:13
Odpovědět  cool

(eu) €araboafrika výměny obyvatel evropy za jejich prostředky a produkci ocasem OSN WHO WEF / vrtěti psem. Tak to určitě takový lágr se v 4. říši nácků vyzkoušeného lágru lockdownistů – mezi ploty lágru.
comment image
Dejte repete a tečku, sláva CO2.
https://cz24.news/digitalni-kompakt-osn-prosazuje-digitalni-id-pro-vsechny-na-planete-a-cenzuru-k-prosazeni-agendy-2030/

A se ještě úplně nezvedl ale jsou nativně “king vyexploatovaných direkcí spolčených 17%? agresivních psychopatů podvodníků lůzršlechty neo-feudalizace choutek a vášní “francimóru dvorečku bravurního sociopatátu kryplacemi nestvůr hrůz zrůd. Konec rétorického cvičení a jak říká profesor Staněk jakákoliv podobnost se spuštěnými procesy závislých aroganci a korupce moci je čistě náhodná.

Frank
25. 9. 2024 08:23
Odpovědět  cool

Už zase ti jebe?

cool
25. 9. 2024 09:10
Odpovědět  Frank

Jen si mlaskey bez aparátčíků.

cool
25. 9. 2024 09:37
Odpovědět  cool

Asi nejlepší byl kučera když s notýskem vyzvídal kdo viděl nějaké nápisy v 68. tak jsem nic netušíc řekl že na trafačce je ať žije dubček /mne rodiče nevarovali před psychopaty/ a ostatní už řvali smíchy, zapsal si jméno a řekl zanesu ti to do análu, Máš černý puntik, brzo rosteš pro kriminál. Učitel no. Ale salta tam dělala imrvére celá sborovna odpadu.

cool
25. 9. 2024 14:16
Odpovědět  Frank

Tobě jebe skulptůro. 🙂

cool
25. 9. 2024 14:18
Odpovědět  cool
Joe Arp
26. 9. 2024 00:21
Odpovědět  Frank

Franku jsi z obliga, tobě nemá jebat kde, šťastný to člobrdo!

cool
26. 9. 2024 06:53
Odpovědět  Joe Arp

🙂 tak

cool
25. 9. 2024 06:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Šmarňárna děti, vicompti 🙁
https://www.facebook.com/61556554340566/videos/415283524572655

Slovan
25. 9. 2024 07:59
Odpovědět  cool

Tak se mi to po dvou minutách kouslo, šlaka na tebe.😊

cool
25. 9. 2024 09:09
Odpovědět  Slovan

🙂

Viking
25. 9. 2024 13:58
Odpovědět  Slovan

To je Troll.

cool
25. 9. 2024 14:22
Odpovědět  Viking

Tak sis načechral peří imbecile.

ijn
25. 9. 2024 06:59
Ohodnotit příspěvek :
     

zbourání jaderek v SRN s pouhou 1/2 životnosti je ještě větší zločin, než vyhození NS-2 a deindustrializace EU jede plné pecky,

Anglossaský GP odepisuje EU jako celek, lid je nutné zahnat do takové bídy, že nástup války proti RF bude východiskem,…..stejné jako se “spasitelem Ádou” sionistické metody prověřené, se opakují s jinými EU herci – Bábou i fijalovým hnusem!!!

Nazdar
25. 9. 2024 08:58
Odpovědět  ijn

Nastup otroku zadluzenych a polovyzbrojenych muze jen posilit genocidu obyvatel EUhnie.

Bety
25. 9. 2024 12:41
Odpovědět  ijn

Kdysi jsem četla zhodnocení Marshallova plánu z hlediska těch, kterým bylo “pomoženo”. Už si nepamatuji podrobnosti, ale bylo to jakési utlumení výroby (někde přímo zlikvidování) tam, kde
to bylo pro USA žádoucí a jinde zase silný vstup amerického kapitálu tam, kde to bylo – v prvé řadě –
pro USA výhodné a žádoucí. a to i z politického hlediska. Nebo si někdo fakt myslí, že Marshallův plán byl aktem čirého altruismu ?

standa
25. 9. 2024 13:23
Odpovědět  Bety

Málo se píše , že ten plán byl podmíněn, že finance do něj vložené musí být vynaloženy na americké výrobky,poradce , investice atd…Takže vysoká návratnost…….

Bety
25. 9. 2024 14:00
Odpovědět  standa

Vlastně byl rok 90 nástup Marshallova plánu dvě, jen se na tom přiživili i ostatní naši “věrní” přátelé.

Antonín Körber
25. 9. 2024 07:34
Ohodnotit příspěvek :
     

..ano,..v EU se jedná o dvojí kolonizaci-malou a velkou je zde ale třeba uvést…proč by se zajímalo USA o žebráky?,když má jakýsi zástup,vždyť oni ani nic jiného nedovedou,totéž válka s Ruskem…nakonec se účastní až je rozhodnuté a jedou si pro výdobytky,…jenže ono to bude jinak,už je zná velmi dobře celý svět,dostanou ránu jako první a dobře ví,že takovou,proti níž se nemohou ani bránit a nepomohou jim ani užiteční idioti..

P9
25. 9. 2024 07:40
Pijack
25. 9. 2024 08:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Myslím, že se Američanům začnou brzy třást kolena. Od 2w stavěli své armády jako útočné na obranu své demokracie po celém světě. Počet jejich základen je znám. Opakuji – útočné. Válečná doktrína má útočný charakter. Víme to všichni, vědí to oni i my. Nikdy se tím netajili. A teď přijde ta bomba – nemají vlastní účinnou obranu na svém území. To znamená, že kdyby na USA zaútočila třeba Kanada, tak jí budou čelit jen výcvikové jednotky a domobrana – lehké motorizované jednotky… něco jako ve filmu “Válka světů” 🙂 Hlavní síla US NAVY spočívá v rozmístění flotil po celém světě, ale proti Ruským balistickým střelám nemají na domácím hřišti NIC, čím by hrozbu zničení zabránili. Doma jsou prostě do půl těla vysvlečení. A Rusové to vědí. Města a velké aglomerace nemají žádnou protiraketovou a protileteckou obranu. Kde by ji tak vybudovali, a proti komu? Těch pár leteckých základen pro výcvik pilotů a jiných odvedenců je jako lehká kavalerie. No, bude sranda, až se začnou letadlové lodě vracet k obraně své vlasti. Ukrojili si velké sousto a zaskočilo jim v krku. Svět je příliš velké bojiště. Afganistán, Irán i Vietnam ukázaly, že amíci umí prohrát i na 0,5% světového území 🙂

orinoko
25. 9. 2024 09:11
Odpovědět  Pijack

Český ekrazit:
Fiala není idiot, Pavel není ptakopysk, Foltyn není FOOLteen, Pekarova není pekari a Černochová není belice… jak se začalo v jurske kotlině šířit. Mně osobně současný dej nejvíce připomíná tanec mezi vejci, jaky sveho času predvadely podebrane COOLky Mr. Nečase. Šel bych dokonce jeste dál spolu s Marxem: Změna systému přichází vždy, když staré prostředky – transmise už nestačí současnému vývoji, ale nové ještě nejsou vyvinuté a v chodu. V konkrétním personálním obsazení – nasazení pak doba přináší zmatek i do Dypstaty, neb i v ní běží o koryta. Vůbec netušíte, co právě probíhá na coolturni scéně. Doba je těhotná bídou a ceciky sociku vysychaji. Ergo sevcovsky mlatek: Pro dějiny jména musejí zůstat čitelná , na scénu vstupuje madam odpovědnost.
https://youtu.be/YnJUMckrwhI?si=03gSbrsmVk01G3tt

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Nazdar
25. 9. 2024 08:55
Ohodnotit příspěvek :
     

Jakepak bremeno Ukrajiny pro USA? Vzdyt vsechny pujcky Americanu Ukrajine se jim skoro cele vratily na objednavky zbrani pro Ukrajinu. Ted, kdyz Ukrajina prohrala a z USA zadne pujcky nebudou, konci pro US zbrojare kseft. Proto nuti USA EUhnii krmit Ukrajinu dal. Nedavno tam poslala Lejnova nase dalsi 3 miliardy €. Bez nich Ukradina zbankrotuje.

cool
25. 9. 2024 09:25
Odpovědět  Nazdar

A jak se pochlubili i v pindostanu 90% půjček se jim vrací obratem do vojenskoprůmyslového komplexu a to je ještě nezačali platit a asi nebudou, nechají ručitele hádejte kdo to je, můžete 3x. No a euál jim půjčuje teď aby jim krmil molocha. S jejich nepřetržitou vymazlenou “indastry businessmanů jistě s pobídkami.
https://www.youtube.com/watch?v=zK87uDviI7M
Dělají falze flagisty prý na 30, konfliktů do roka a jižní ameriky, afriky, blízkého východu a kde všude je vykopali a vy si myslíte že s nakoupenými trupely výměny obyvatel kalergi dají evropě dobráci od kosti pokoj, že jo. Cvoci
https://www.rodon.cz/print/clanek.php?id=3886

janle57
25. 9. 2024 09:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Přesně v duchu vztahu Popcornlandu ke svým otrokářským vazalům,my už jsme dali dost,
tak budete dávat jen vy,berte kde berte,osekejte důchody,zpoplatněte veškerou zdravotní
péči a léky,zvyšte DPH na potraviny,to by bylo, abyste na tu naší milovanou Ukrajinu
nesehnali nějakou škváru,Ukrajina nesmí padnout,vy hlupáci,protože to by pak
ostrouhal ten náš Black Rock,kterému tam dneska už všechno patří.

Jura S
25. 9. 2024 12:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Pražské OPICE budou hýkat radostí, že jim do války s Ruskem nebudou amíci kecat, samo je jasné že Trump jako prezident do toho hodí vidle…

standa
25. 9. 2024 13:29
Odpovědět  Jura S

Ty deb…to jsou opice , co se sem naklepali od vás! Každý vůl s venkova se stěhuje do Prahy. Divím se , že už tady nejsi. Raději zůstan volem , kde jsi a chran tam Stan + Piráty+ODS + vaše černokabátníky! Pekarová tvůj sen , že?

Janaz
25. 9. 2024 23:02
Odpovědět  standa

Trafená hus zagágala.

cool
25. 9. 2024 14:26
Odpovědět  Jura S

Je to america first, především. Nějací “kromaňonci z východu ho zajímají jen když by mu vyprášili kožich a to opravdu od gutlinky nehrozí, pochopíš to?

Autor
25. 9. 2024 20:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Dekolonizace Evropy se může podaařit pouze za podpory Ruska. Jiné varianty jsou nereálné ve své podstatě, protože odpojují Evropu od “zbytku” Euroasie. A navíc vyžadují přímé střetnutí s americkými ne zbraněmi, to by bylo jen krajní variantou, ale politické odstřižení především od USA a nevyhnutelně také zároveň od Anglie. Bez poslední podmínky by se Anglie snažila ovládnout – a ona to provádí – kontinentální Evropu.

26. 9. 2024 15:42
Odpovědět  Peter 008

Už je to cca půldruhého roku, co Gosudar odpověděl na otázku intervjůka z chlívku KoZa, jakéže jsou cíle SVO, že ty cíle jsou od samého jejího počátku stejné – “demilitarizace a denacifikace (tzv.) ukrajiny” a pak k tomu, po asi vteřinové odmlce, ještě dodal: “…a bude-li to nutné, deamerikanizace Evropy.” Takže tehdy původní cíle SVO rozšířil a pak to pro sichr ještě dvakrát ve dvou projevech zopakoval.
Co mě osobně na tom překvapuje je, že kolem toho veřejně deklarovaného rozšíření cíle SVO o deamerikanizaci Evropy žádný humbuk z chlívku KoZa, a že ticho kolem toho trvá až po dnešní dny. Prostě jakoby se tak, navíc veřejně, Gosudar nikdy nevyjádřil.
No a jak tak karta ukazuje, nutné to bude a změna jaderné doktríny to dle mého stvrzuje.
Vlastně to je v podstatě jediné, v co pro budoucnost doufám. Že to nebude za podpory Ruska, páč podpořit můžu jen někoho, kdo už bojuje, a na to je Evropa příliš roztříštěná a pos-raná, ale z iniciace a za přímé účasti RF. Pak, pravděpodobně, vznikne, coby nárazníkové pásmo, i konfederace trojmoří – mezimoří atd. – zkrátka Středozem, leč ne jako RU2 a pod. na popud a pod patronátem CIA+MI6, ale pod patronátem RF a zřejmě i BRICSu.

26. 9. 2024 15:44

Proto ostatně ta moje posedlost volbami. Ne proto, že by volby mohly za stávající situace něco výrazně změnit, ale proto, aby se do parlamentu 2025 dostalo dost těch, kteří by mohli do spuštění operace “Deamerikanizace Evropy“ brzdit bandu ANO+ODS co to dá, a aby tato budoucí pravděpodobná koalice nezískala pohodlnou parlamentní většinu. Jakápak změna, když globalizátoři najeli na plán bé. To jest když zvítězí ANO, pod vedením aspenáka bureše, a spřáhne se resuscitovanou ODS, pod vedením bud Kuby, nebo někoho z jeho spolku.
Jen sledujte ten cvrkot. Co nevidět se kavárenských bažin zčistajana vypleskne nějaká strašně vlastenecká strana co to s námi myslí dobře – sichr líp, než nacionalistická krajně pravicová SPD a krajně levicové Stačilo! – nota bene pod lídriní z fujtablového KSČM! A bude se houfně kydat na ty aj na ty, hlavně aby zamotali šišku rozkvrdlaným vovcím, jejich hlasy získali pro sebe, a mohli se pak přitulit k ANO+SPD, když to s fízlpartají (přísahou) nevyšlo.
Hádám, že tady se Vidlák mýlí, ve svém tvrzení, že se politscéna pročistila a není tam už místo pro nějakou další stranu (podotýkám, že bych byl rád, kdyby měl pravdu Vidlák a já se mýlil). 

standa
26. 9. 2024 15:51

Běž do hajzlu!

26. 9. 2024 18:41
Odpovědět  standa

Co bych dělal ve tvým bejváku, bl-bečku se dvěma vejškama?

Joe Arp
26. 9. 2024 18:52
Odpovědět  standa

Už jsem ti psal několikrát, “ty běž do..kamsi”! Pouze tu škodíš + nadáváš hrubosti 4. cenové. V putyce budeš mezi svými! A běž na odvykačku!

Joe Arp
26. 9. 2024 18:53
Odpovědět  standa

Poznáváš se blbečku??

26. 9. 2024 19:50

Sakra, blbnu !!!
Přitulit k ANO+ODS – ne k ANO+SPD! Jak jsem zrovna myslel na SPD, tak mi to tam vlítlo. Takže ještě jednou – ANO+ODS!

ModrýKlokan
27. 9. 2024 00:35

To není vyloučený scénář… souhlasím.

Boomer
26. 9. 2024 16:13

.. Milane, já teda nechci bejt votravnej, dyť mě znáš přece! Jenže pomni stran toho Putinova dodatku, že: „Žádný plán nepřežije první setkání s nepřítelem, přesto je důležité plánovat. Bez plánování si o neúspěch přímo říkáte.“ © Helmuth Karl Bernhard von Moltke 
A to byl čí žák? No přece Clausewitzův…
Tudíž když Putin něco pustil už před půldruha rokem, v palici jeho i jeho týmu to muselo být zralé o pár let dřív. A určitě nejedou jen na jedno myšlenkové centrum, jednoválce jsou na ho*no!! Kiksne to a je konečná.. ne teda ta ukecaná, to nedejbože!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
26. 9. 2024 18:39
Odpovědět  Boomer

Jistěže, o tom žádná. Jako jedna z alternativ. Dyk jsme to tu už spolu přetřásali – že tým Putin a spol. se superpočítačem – odmítám výraz “umělá inteligence” vypracovávají “více možných”. A tohle je jedna z nich. Přičemž nepochybuji, že i k této “možné” je vypracováno “více možných” a ke každé té možné… atd. atd.

Boomer
26. 9. 2024 19:10

.. jo, prostě kombinují zapojení paralelní a sériové ad hoc…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
26. 9. 2024 20:52
Odpovědět  Boomer

Hezky s slova nakladl. Že už dááávno (a moc bych za to nedal, že krátce po zpětnavrácení Krymu) vypracované, je jen dobře. Pro nás a v podstatě i pro svět. Neznám nic horšího, než strategii vycházející z “práva silnějšího”, podloženou ne geopolitickou skutečností a souvislostmi, ale pouhopouhou arogancí, jak to předvádí Pentagram.
Ačkoli, pravda, na anglosasy nainstalované dem-enty s absencí myšlení, hrající si na “vládu” eurosajuzu, a na stejně tak naistalované de-menty ve “vládách” v jeho (zatím ještě) státních podmnožinách, to, zatím ještě, zabírá.
Sice se to už klíží a semo tamo se cukaj, ale příliš cudně na to, aby to mělo nějaký výsledek. Což je na druhou stranu dobře – aspon se znemožní ještě víc. Jó, to bude panečku kmitl v eurohujerské bažině, až bude KoZa dodělávat. To půjdou kabáty na dračku!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$