Soutěž v tuposti pokračuje
26. 06 2025
www.inadhled.live Už nějakou dobu se podivujeme nad tím, jací odborníci vládnou v České republice, v Evropě i jinde. Kdysi platilo úsloví. „Ševče, drž se svého kopyta“. V poslední době se razí spíše heslo: „ Herče, najdi si své koryto“. Nejde vždy o naše prodejné umělce, tím hercem je myšlen i politik, který, ač z jiného oboru, je ochoten vzít jakékoliv místo, ze kterého může profitovat.
Největším nepřítelem loutkovodičů jsou samostatně uvažující jednotlivci s dostatečně vysokým IQ schopní přemýšlet. Naopak nejsnáze ovladatelnými jsou nenažraní a ambiciózní hlupáci schopní za pár grošů nechat vyrabovat stát, účty občanů i firem, ovšem jen těch k tomu předurčených. A takových je v politice skutečně dost. Kdybychom měli sepsat abecední seznam, byl by extrémně dlouhý a začínal by Adamovou Pekarovou. Následovala by hromada šmejdů a asi v půlce bychom usnuli vyčerpáním. Protože takovou koncentraci buď hloupých, ale dostatečně progresivních, nebo vychytralých tu máme a drží se zuby nehty svých funkcí. Pokud vynecháme pár regionálních politiků z menších obcí, i když ani u starostů malých vesnic to nemusí být pravdou, většina ostatních se těší především na příjmy a prospěch občanů je nezajímá.
Státní správa se tak už před mnoha lety stala především zdrojem korupce, krádeží a odklánění peněz. A čím jsme dále od roku 1989, tím toho stát spravuje stále méně a ti správci musí být v loupežích vynalézavější. Bitcoiny jsou ukázkou toho, kam až může státní úředník klesnout. Nenažranost se nijak nesnižuje, takže podvody a odklony se dostávají do dříve nemyslitelných dimenzí. V devadesátkách stačilo pod rukou prodat levně Českou spořitelnu, zašmoulit nějakou fabriku, pohrát si s bankou. Později Kalousek nakoupil padáky nebo utvořil prostředí pro církevní restituce. Způsobů, jak vydělat, bylo mnoho, většina z grázlů je využila. Teď už stát nemá nic, dotace se o něco více hlídají a ne každý je ředitelem Motolské nemocnice. Zbývá ještě dost prostu na levárny kolem ČEZu a dalších polostátních podniků, ale přeci jenom nasytit tolik hladových krků není nic jednoduchého. Bitcoiny tak byl pokus zalepit díru po končící Ukrajině.
Nejsme naivní, politici a jejich vodiči mají připravený Green Deal poskytující mnoho variant, jak občany ještě okrást. Dále tu budou obrovské daně, ze kterých se budou kupovat předražené zbraně, prostě si vždy něco najdou. Ale protože všeobecná inteligence pseudolídrů klesá, budeme svědky častějších „odhalení“. Viz Leyenová a její covidový byznys. Bohužel, vůle tyto lidi trestat vyprchává. A k lynčování se dav zatím nemá. I proto z nás budou dělat blbce nadále.

Jindřich Kulhavý
Tak největší novinkou je snad to,že Miss Venezuela zjistila, že ty jestli vůbec 3% co Socani mohou získat jí bachor u koryta nenaplní a tak tato *hrdá 😉* socanka škemrá u STAČILO o spojení. Vidlák, bojovník za vakcinaci(který by snad opíchal několikrát vlastní tchŷni 😉), začíná přemýšlet. A proč ne? 5% též neni jistých a hlad je hlad.
ÁNO, STAČILO odhaluje pravou tvář. Přece nenechá Vidlák lukrativní spojení s Babišem Macinkovi aTurkovi. Kručí mu v bříšku. Jednáním s Soc.Dem. se STAČILO samo vyřazuje. To už Kačenka neukřicí.
Křičet na lidi bude při dalším vakcinačním teroru. Třeba ji Bača donese tlačenku jak Zemanovi.
Lidé bděte! Už zcela vážně nám zůstalo jen SPD.
A ďábel zisku v politice
umí pokoušet 😉
Snad SPD nezhřeši- dejme mu šanci.
Ano, dáme.
Díky Ĺaďo,
je to na První zprávy.
No nechci machrovat, bo mě nikdo nepochválí, tak muším sám, já Okamuru volím co vlezl do politiky. Co já už snesl posměšků a nadávek. Aspoň medaily bych mohl dostat za vytrvalost. 😥😥
No tak nevím,…
Nevím, proč jako socka bych měl volit Svobodné nebo ODS2,… Chápu, nejsou progresivitě, ale v mém zájmu je potrestat zloděje, zastavit rozevírání nůžek,… Navíc, chtěl bych Ondřeje Dostála za ministra zdravotnictví. Obávám se, že je to v tomto státě jediný člověk, který je ještě schopen zachránit zdravotnictví. Jinak, dobře,… Venezuela je naštěstí proti válce a navyšování nákladů na armádu, ale dávat se dohromady s progresivistickými idioty typu Petříček, Dienstbier,… no nevím Dane, aby to nebyla cesta do Pekla,… A vůbec, minule před volbami,… jak jsem se snažil přesvědčit Okamuru, aby se dali dohromady s mladým Klausem,… nebyli a výsledek tu máme poslední tři roky,..
Jinak, aby bylo jasno, od převzetí ČSSD Sobotkou jsem SPD volil. Navíc, na svého poslance si nemohu ani stěžovat, neboť u něho byla odezva na mé dotazy téměř okamžitá,… což se nedá už říct už tak u Foldyny (ale odpovídá), a už vůbec ne u Okamury či Davida.
No socani se tak prezentují odjakživa. Je jedno s kým, ale chtějí být u toho.Typičtí čeští “politici” křiví jak turecká šavle, prodejní, hloupí, neschopní, naprosto bez jakýchkoliv kádrů či odborníků,ale vtíraví jak pitralon.
No navíc mi připadá, že socani stejně nedostanou tolik hlasů aby se rozptylovaly hlasy levicově smýšlejících.
Ani dement jim nemůže uvěřit, že zajistí 13.důchodek a postaví X-tisíce bytů. Kdyby jim někdo věřil tak socani vedou předvolební preference.
A nejdůležitější je stejně základní otázka- podpora Ukrajiny.
Další podpora Ukrajiny znamená bídu pro naši zemi a život mezi poházenejma prázdnejma plechovkama teplákovejch hrdinů.
To: 26. 6. 2025 13:15
No a co byste od Maláčové čekal jiného? Ona, ani socdemáci nejsou parta pitomců, která šla do politiky, že se doma nudili a připadalo jim to zábavné a sexy. Ne, ne!! Ona stejně jako každý jiný touží po moci a prosazování svých vizí do společenské reality a ty prachy za poslanecký či senátorský mandát jsou bonus na víc. Tedy mimo Bendy a spol, Ti jsou na nich existenčně závislí!
Jak by asi byla schopna se 3 až 5% podporou cokoli prosadit? Tou samou logikou došla Pétidemolice k ustavení předvolebních koalic a přesměrování a přeformátování tuzemského směřování v ekonomice, zahraniční, bezpečnostní i sociální politice! ANO bylo jasným vítězem voleb, ale vládu nesestavilo a tak je zem v takovém stavu, do jakého ji vehnal fialový hnus.
Já se naopak domnívám, že tohle rozhodnutí Maláčové je jediným správným pro zachování jakékoli levicové politiky u nás. To co předvádí Fialova vláda je skutečná imploze české státnosti a pro zachování “rozumné” a vyvážené politiky je nutné mít vybalancované vidění světa, jeho problémů a především orientaci na blaho vlastních voličů a všech občanů. To Fiala naprosto zazdil ve jménu zájmů globalistů.
Promiňte,
ale nesmyslné sociální sliby, které nelze zplnit, nejsou sociálni politika.
Sociálni politikou jsou jen sliby splněné a to v takové rovině aby nešlo o styl po nás potopa.
Byla-li by zde NEULHANÁ sociálni strana, byl bych jejim příznivcem pokud by se nesnažila o eurohujerstvi.
To: 26. 6. 2025 20:09
Pane kolego, ze svého úhlu pohledu máte pravdu. ALE – Maláčová zná inteligenční složení tuzenské společnosti a přesně ví, že oslovit může jen zoufalce, sociálně frustrované a “momentálně” zaostalé stylem “slibem neurazíš”. Každý hlas se počítá!! Vůbec nikdo nerozliší, zda jej vhodil člen společnosti MENSA, nebo obecní Pepek Vyskoč, všechny mají stejnou váhu a validitu. A o tom to je. Její cílovou skupinou nejste Vy, já, ani většina zdejších čtenářů, ale Ti, co uvěří jejím populistickým slibům. V konečném důsledku ale o ně vůbec nejde, jen o jejich hlasy, díky nimž se lze dostat k moci a uskutečnit své skutečné politické záměry. Zda to bude stejné, jako s předvolební rétorikou Fialy a naprosto protikladnou povolební realitou, seznáme až v případě, že se soc.demáci propracují do parlamentu a následnně zúčastní vládní odpovědnosti.
Děkuji za odpověď.
Parádně výstižno.
Nicméně ještě dodatek.
Jaká je pravděpodobnost užitečnosti Maláčové opět ve vysoké funkci?
Tehdy ta rádoby kontrola zaměstnavatelů s mladým Stropnickým byl trapas a hlavně bez užitku. S prvky směšnosti.
Navíc v té době zcela jistě nešlo o problém, který by trápil společnost.
A hlavně ty dnešní předvolební sliby nejsou uskutečnitelné-tedy vědomá lež.
Skvělý článek, z pana Kulhavého velkou radost mít gen.Koudelka asi nebude,
asi se brzy octne ve spárech soudržky gestapačky Bradáčové, která ho za tohle
a další obdobné články v kyberprostoru obžaluje z rozvracení kapitalismu
ve prospěch RF se sazbou 15 let natvrdo v st. převýchovném zařízení jménem
Mírov, koneckonců mistra Jana Husa taky za pravdu v Kostnici upálili, doba se
sice mění, ale lidé u moci zůstávají stále stejní !!
Opět s vámi musím souhlasit. Především: Maláčová je aspeňačka, Havlíček-faktický šéf ANO je aspeňák, Babiš je jen maskot. To mluví za vše. Přečtěte si všichni co Aspen institut má za cíle: především obrovskou nezaměstnanost. Aspen inst. je veden CIA, provozní je Soroš. Obrovská nezaměstnanost má být pro ovce důsledek grýndýlu, aby zastřeli v pozadí CIA a Soroše. Zapadá do toho i těch 5% na “zbrojení” – což ve skutečnosti má být megatunel na vysátí prašulí nejen z naší země, ale ze všech zemí býv. vých. bloku. Západ se okrást nenechá. Pak stačí kupecké počty: zvítězí ANO-aspen, přibere si na doplnění % Stačilo se SOCDEMáky-aspen. Pávek tohle podepíše! Hlavně musí splnit hlavní požadavek: nepřipustit k moci opravdovou opozici SPD+PRO+TRIKO. To jim USA a Brusel zakázali. Stejně takovým způsobem vyšachovali AfD skopčáci a dosadili napodruhé Merze.
Proto pokaždé někdo vykřikuje, jak někdo z SPD+PRO+TRIKO támhle a tuhle něco řekli, ale nikdo neřekne nic konkrétního, protože nic konkrétního není! Jsou to jen snadno zapamatovatelné výkřiky pro vovce. Gró věci-že SPD+.. je jediná opozice a pročeská strana- zůstává vymlčeno. Pyjalodozimetrům i jejich var. B: ANO jde opravdu o všechno.
Těžko přetěžko se bečící ovečky přesvědčují k myšlení, když jsou regály plné žrádla a letadla lítají do vysněných exotických krajin. A tam se ty slovanské ku… roztahují, vyndavají kozy na pastvu a šoustají s černouškama a doma pak po kávárnách vyprávý a předhání se o zážitky, která ulovila s větším ohonem. Této generaci je úplně jedno, co ti ostatní. Tady vlastenectví nehledat.
To máte pravdu. Ale tentokrát dojde úplně na každého. Ušetřen nebude nikdo. Žádný čecháček amíky ani západ vůbec nezajímají. Jak říkám: Somálsko bude proti ČR bohatstvím oplývající země.
A hlavně jde o všechno jejich páníčkům: USA, Londýnu a jejich výkonné pracce Bruseli.
A to všechno je: zrušit zdravotní pojištění a zavést přímé platby za zdrav. péči, zrušit důchody, razantně zvýšit všechny daně, k tomu jim poslouží “grýndýl”, při tom vovce strašit Ruskem. Prostě bez skrupulí okrást komplet celou ČR o vše co tu ještě blbým ovcím zbývá. Těch 5% bude z operace zánětu slepého střeva za 250 000,-..za zlomenou nohu za 120 000,-.. za daň z nezatepleného domu ve statisících, důchody – jak avizoval Kalousek-snížit min. o 20%. Nezbyde nám NIC ! A ještě si budete nuceni vzít u americké banky úvěr na zlomenou nohu vašeho dítěte, protože na to prostě mít nikdo nebude.
Všechny ty prachy půjdou USA ! Proto Trump tak vyvádí kvůli těm 5%. Ve skutečnosti to bude mnohem více.
Amerika ty prachy nutně potřebuje – nikde jinde to už nemají kde vzít. Potřebují se zahojit, aby mohli přes NATO táhnout pro ruské zdroje. A bojovat v zákopech budou poláci, češi, slováci, rumuni – a ještě rádi půjdou chcípnout do zákopů, protože budou zadlužení, bez bydlení, bez žrádla, bez práce, bez peněz. Na co myslíte, že si drží Zelenského-aby jim se svými fašo zkušenostmi velel. USA a záp. ušetřen.
Beriem čo ste napísala ako názor a nie ako fakt, tak si zaoponujem. Stačí ak mi odpoviete na otázku: Prečo by Rusko čakalo niekoľko rokov, než sa euronato vyzbrojí proti nim?
Je jednoduchšie euronato zlikvidovať a riešiť eurosituáciu po svojom a načo dávať šancu nepriateĺovi na vyzbrojenie pre ďalšiu konfrontáciu-to by Rusi museli byť úplne na hlavu! Vám to príde normálne? Logicky sa budem snažiť ovládnuť situáciu teraz a žiadne 2025-2030 pre NATO nebude..
Odpověď: Rus může ležet na gauči a čekat a sledovat cvrkot jak se Amík zmítá v krachu: Afrika jim nedá nic, Irán jim pohrozil, že jim humanitárně vybombarduje Floridu-jestli do Iránu nepřestanou strkat rypáky, amícká prodloužená válečná vraždící pracka Izrael je už částečně vybombená, uzavřená v kruhu arabů, kteří izroše k smrti nenávidí a je otázka času, kdy Izrael bude zničen ekonomicky. Zbývá býv. vých. blok: ten vysají viz výše. A příp. zákopoví hrdinové z býv. vých. bloku budou mít životnost cca 24 hodin, takže ani ty polní kuchyně nebudou třeba.
Buď se jim podaří prorazit do Ruska, ale spíše ne. V každém případě se USA na býv. vých. bloku na čas zahojí. Dál amík nepřemýšlí, nikdy nepřemýšlel co potom.
Ale amík sa nezahojí, pretože zbytok Euronata bude vyrábať tiež zbrane tzn. GB,D.F a všetci ostatní budú kupovať hlavne u nich, toto nie je akcia na americké zbrane, ale na európske!!! Čo by malo euronato z toho, že zvýšia výdavky a budú kupovať americké zbrane? Nič..Už je vám jasné, že toto je projekt euronato? Európa a ani Amerika nemá zbrane, ktoré obstoja v konkurencii s Ruskom a už vôbec nie s Čínou, tzn. že pre krajiny NATO ja nákup takýchto zbraní naprosto stratovou záležitosťou. Japonci to vedia tiež a preto sa búria..
Zoberte si, že ten náš obrezaný cocout Kalihnát, nakúpil Izraelskú PVO. Ako uspela v súboji s Iránom asi viete a prečo teraz nikto toho cocouta neženie na zodpovednosť, že čo si to za šmejd dovolil nakúpiť? A toto čaká celú podriadenú eurogojim, chápete, ide len o biznis a tupci ovládaní židmi ako je naša vláda bude kupovať, môžu prskať že nie , ale budú a Kaližidojašter to sám predviedol ako to bude.Toto je na doživotie za vlastizradu, nákup nefunkčnej a neaktuálnej PVO…To je absolútny neodborný lapsus, to je proste na okamžitú demisiu…
Dohlédněte trochu dialej. Euronato neexistuje, existuje jen NATO řízené USA. Důkaz: kdo nařizuje celému “NATO” všechny prachy dát NATU? USA. Kdo je na konci všech zisků ze všeho-USA. Americe je všechno jedno. Ze VŠEHO chtějí ZISK, je jim jedno, kdo zbraně vyrobí, koho ty zbraně zabijí, zajímá jen jedno: prachy za ty zbraně skončí přes NATO v USA. Je jim všechno absolutně FUK !! Zajímá je jen ZISK, ruské suroviny a aby se NIKDY válečný zmar nedotkl amerického území. A tomu podřídí VŠECHNO !!
To: 26. 6. 2025 18:36
Vy pořád ještě uvažujete podle kdysi zavedeného mustru, že politici všech barev a národů mají blaho svých voličů a národní zájmy za jasnou prioritu. Jako byste nevěděl, nebo alespoň netušil, že politici jsou herci, hrající dle scénáře a pod režijním vedení mimo dohled diváků (jejich voličů a občanů). Prostě vlastizrada je dnes zcela normální a běžnou aktivitou převážné většiny vládních jelit i části zákonodárného sboru všech zemí světa.
Euronato bude dělat to, co si budou přát globalističtí loutkovodiči, nikoli to, co by dělali skuteční zástupci lidu, pracující v zájmu svých občanů. Jestli jim bude záležet na tom, aby se euronato přezbrojilo na zbraně z Číny, tak se vsaďte, že to tak bude!! Třeba ne hned, ale ONI své zájmy prosadí – vždy!! V současnosti to vypadá tak, že když země NATO (i našimi Hujery) podpořily 5% HDP na zbrojení, tak je utratíme za zbraně převážně USA provenience. V EU jsou předražené energie, stagnuje vývoj, nejnovější technologie a technologické parky se přestěhovaly do USA, surovinová základna s těžbou a na ně napojený těžký průmysl se řítí do kytek. Tady můžeme skládat drony z čínských součástek, na násobně víc nemáme!
Bohužel skutečnost je mnohem, mnohem horší: prachy sice utratíme za za usa zbraně, ale ty zbraně prostě NEJSOU-není z čeho je vyrobit. Jen se “zaplatí za fakturu z USA” ale nic dodáno nebude a absolutně nic se nestane. Mají jen staré střepy, které vrhnou na ruské hranice a blízkovýchodní “vojáky”-buď se to povede – ten vpád do Ruska – nebo ne. Každopádně vývar pro USA bude. Nejsme pro ně i pro západ absolutně nic, nemáme pro ně hodnotu ani 1 Palestince. Nezajímá je, jestli tu pochcípají miliony lidí hlady pod mostem.
hELENO, OPĚT MUSÍM SOUHLASIT. usa absolutně nějaké Česko nezajímá. To jen debil Fiala si myslí, že když ho přijal Biden, tak že patříme na Západ.Pro Západ jsme jen odpad
To jste už slyšel, že ten Nordstéém, nebo nějaká roura tam je v provozu, ale zavřená? Že stačí jen otevřít kohout.
To: 26. 6. 2025 19:33
Tahle info se ve veřejném prostoru objevila zhruba 14 dní po demolici. 1 roura NS 1 není poškozena, je natlakována, prodělala zátěžové testy, ale díky obstrukcím na Německé straně nebyla a hned tak asi nebude, uvedena do provozu. EU si zakázala podporovat válku RF s Ua odebíráním energonosičů a tím to zatím zvadlo.
Ja si samozrejme uvedomujem situáciu a presne viem ako to je, to že píšem o vlastizrade a zločinu, neznamená že som naivný, ale znamená, že to vidím a nahlas o tom hovorím a vidia to mnohí ďalší a preto to píšem, pretože s tým nesúhlasím. Ak sa budem pozerať na svet ako vy, že je to normálne a nič proti tomu neurobím a nepoviem, tak nič nezmením a budem ako oni, alebo ovca do stáda.Vy to robíte tiež a mne to vytýkate.
S tým zbrojením v prospech US nesúhlasím z jednoduchého dôvodu, Nemecko, Británia a Fr. rozhodne nebudú robiť US poskoka a prikyvovať na 5%HDP len preto, že to chcú US, ale preto, lebo chcú z toho ťažiť. Na čo bude Európa, ak bude kupovať americké zbrane, ktoré sú na nič-neschopné konkurovať východu? To môžu predávať aj svoje a bude to mať rovnakú účinnosť. Śtáty EU sú len na to, aby kupovali-na nič iné.
V inkluzkách je debilizují že Putin potažmo rusko a oni nebudou bojovat s autoritami. // f lágru absurdistánu
https://www.youtube.com/watch?v=rLGLAkNQuGw&list=RDrLGLAkNQuGw&start_radio=1
🙂 Vytelpanější dorost a mládež od pozvratu nebyla, nejhorší že jim to hypotékářům zůstává i kdyby nechtěli v dluhovém otroctví a přesně se to rozevírá s podělávkou naprostého kondomia pouze s loutkami globalistů NWO nestvůr hrůz zrůd.
1+
Ako nezávislý pozorovateľ si myslím, že SPD ma rovnaké a možno ešte väčšie chúťky dostať sa do vlády s Babišom ako ostatní. SPD je dlhé roky v opozícií a to sú značné finančné výdaje a pokladna je prázdná a Okamura potrebuje konečne naplnit a vrátiť to svoje, čo do toho dal, takže ja by som to takto ako píšeš nevidel.
SPD by malo podľa mňa uprednostiť spoluprácu so Stačilo, pretože inak bude vtiahnuté do eurohujerskej hry a vy sa žiadnych veĺkých zmien nedočkáte. Bude to Klondajk ako u nás.
Ćo budete potom písať, keď SPD s Babišom otočí a začne mlžit? Zaručíš sa že SPD nezradí a udrží líniu, ktorú razí?
Dôveroval by som tomu Blahynkovmu příslibu, čo podpísali mnohí politicky činní ľudia a volil tých čo ho podpísali a čím ich je viac v jednej strane, tým je pre mna dôveryhodnejšia-Přísliby budú zverejnené krátko pred volbami, tak vyberajte rozumom, ja by som tak urobil tiež, ale u ás nikto také niečo neponúka.
SPD NIKDY s ANO ani Stačilo nemůže jít do koalice. To má ANO přísně zakázáno západem a Stačilo je úzce s ANO svázáno. A také to striktně dodržují !
SPD zlomyslně a okatě zvalo ANO do případné koalice, aby vovcím otevřeli oči, ale ti se kroutili jak hadi, že s extrémisty NIKDY, NIKDY. To samé Stačilo – slyšeli jste někdy, že Vidlák, či Konečná či Maláčová zvou ke spolupráci SPD+PRO..? Že Stačilo či SOCDEM usiluje o spojení celé opozice proti Pyjalodozimetrům a ANO? NIKDY, že?! Naopak Vidlák-Stačilo se mnohokrát vyjádřil, že není nějaký ten Rajchl či Okamura.
A o tom to je.
Vy ste ešte nedozreli na takú úroveń spolupráce, aby ste sa zjednotili pre vec a to presne vystihuje tieto maškarády s presunmi a spájaním. Vy vite, že to co máte je špatné a védí to i ty strany, co jsou v opozici nyní, ale nejsou schopny jednoty v jednu silnou stranu a tím je dáno, že je to zase obchod a dohody a podvod na lidu.
Paní Heleno,
s potěšením čtu opět vaše příspěvky.
Chybíte zde, začínáte být zde vzácná jako šafrán.
Díky za doplnění, není co dodat.
Doplnila jste mne skvěle.
Zdravím spřízněné duše a přeji pohodové léto. Není tolik času.
Stačilo měla v porfoliu ČSSD , že jmenujete Maláčovou.??? Mýlíte se záměrně či neúmyslně?Celý váš článek je zavádějící!
Luboši, nevím, ale zdá se mi že ti Vidlák není moc sympatický. Mě osobně se líbí jak píše i jak přemýšlí,ale to spojení se SocDem se mi teda nelíbí.Hlavně proto, že Venezuela Maláčová je ze stejného ranku jako Petříček nebo Hamáček a ty opravdu nemusím.A s tím opícháním…..víš taky jsem na tom byl a neměl jsem na rozdíl od spousty lidí kolem mě žádný problém, ale to neznamená, že teď když mám informace co to bylo za svinstvo co nám píchali, tak bych se už opíchat nenechal. Jenže v tý době byla taková hysteriie kolem , že člověk snadno podlehl. Jinak já pořád mám takový neblahý pocit, že ty naše volby budou hodně zmanipulovaný.Nechce se mi věřit, že to nechají jen tak, zvláště když viděli v Rumunsku, že se dá pro ně nepříznivý výsledek vyhlásit za neplatný a takhle to můžou zkoušet do té doby, až prostě se jim to bude líbit. A vůbec bych se nedivil, kdyby z nějakého důvodu z voleb vyřadili SPD. tO JIM LEŽÍ HODNĚ V ŽALUDKU .
Vidlák je nasadený židák, podobne jako David Martínek a Kulhavý. Povedzte mi ako je možné, ak denne chrlia články. na kvalitný článok je nutná príprava, mnoho zdrojov a info, pospájať súvislosti a tu sú denne články od týchto ľudí-píše to AI?
Máte to tam premorené Mosadom a už sa to smeruje tam kam treba, len to netušíte.
Opýtajte sa Peter008, Kunštekovej ako im dlho trvá jeden článok?.Kto píše články tým vyššie? Vidlák dodá článok takmer denne a ešte stihne behať po tribúnach a prednášať. To je asi superman…
Dôležité je zostať stále v povedomí, pretože národ má krátku pamäť. Píšu o všetkom a o ničom aby udržali svoju pozíciu a čítanosť a darí sa im. Ten kto píše myšlienky, tak nemôže písať denne, píše ak je o čom a musí to mať hĺbku a hodnotu.
Stane,
skutečně rád Vidláka čtu. Ale kvalita díla nemusí znamenat morální kvalitu autora. Ty trapné covidové články Vidláka, podporujíci omezování lidské svobody a práva jednotlivce a za něž se dodnes neomluvil jsou pro mne neprominutelná záležitost. Též Takešiho hrad atd. Je to, bohužel, -ajzl, byť talentovaný.
Podporoval jednou omezeni svobody, důsledky pro sebereflexi nevyvodil, až se mu to bude hodit, lidskou svobodu popře zas, a možná brzy, pokud uspějí.
,
Tyhle frašky nemá smysl už ani komentovat, ale přece jen někdo musí tlačit na vrata z druhé strany, že?
Není přece možné, legální aby ty mafiánské strany šly do voleb a pak se chovaly jako každá zvlášť.
Koalice, jak se zvyklo říkat seskupením loupežníků je podvod. Tam lezou jako jedna a uvnitř se roztahují jako tři, čtyři, pět a podobně. Tenhle Trojský kůň asi žádný soud neodsoudí, ale nevymlouvejte se, že to má nějaký smysl.
Jediné co smysl má, je sečítat požadavky průběžně celý rok, kdy každý si zakřížkuje v pořadí co si myslí, že by bylo dobré udělat, jako ve sportce stejným mechanizmem, akorát na vkládání volitelných požadavků, bude potřebné potvrzení o registraci. Měsíčně to sečíst a na konci roku z toho sepsat úhledně sepsanou ústavu, s grafy a cenou, co to bude STÁT.
Až potom najmout lidi na práci o úkole, který k tomu dostane vybavení, auto, telefony a sekretářku.
A když to nebude umět nebo se zjistí že si strká ze společného do vlastní kapsy, tak dostane kopačky a vrátí co zmizelo. Takhle soudruzi, takhle. Jinak to raději nepište.
Založte si hnutí Skončilo, protože tady to opravdu skončilo.
Strany , či “hnutí”, zakládají boháči nebo lidi s dlouhými prsty.
Nejdříve musíme znát, co, jak, a potom najmout lidi na práci ve společném úkole, který k tomu dostane vybavení, auto, telefony a sekretářku. Dnes to není ani obráceně.
Co skončilo?. Nějak potřebuji vysvětlení, proč hnutí Skončilo skončilo!
Hnutí Skončilo tady Stando není. To jsem dal jako příměr ke všem těm straničkám a hnutím, které jsou jedny za 18 a druhé za 20 bez dvou. Tak já například slyšel, že ne všichni z SPD by chtěli vystoupit z EU. Co je na tom pravdy nevím, takže se za případný omyl omlouvám. Víte, věřit tady někomu, nu to dá přemýšlení. Proto jsem Stando napsal, založte si hnutí Skončilo, protože tady to skončilo. A zase jsem v realitě.
Článek dobrý, vcelku nadšený souhlas. jen taková malá polemička s myšlenkou v posledním odstavci.
Cituji: “Ale protože všeobecná inteligence pseudolídrů klesá, budeme svědky častějších „odhalení“.” Až do čárky naprostý souhlas! S těmi častějšími odhaleními bude, podle mne, velký problém. Politici jsou stejný vzorek populace, jako každý jiný. Jen inteligence je poněkud vyšší a po čase ve funkcích se jejich dřívější morální princypy a hranice mezi dobrým a špatným hodně rozostřují a gumovatí. Jestliže jsou politici inteligentnější = chytřejší a obecně tato vlastnost ve společnosti klesá, tak se žádného tsunami v rámci odhalování jejich průšvihů vůbec neobávám, natož abych na něj nedočkavě čekal. Bude to némlich stejné jako dosud!
O tom žádná.
Tak oni vyhráli volby a nemají se funkcí držet zuby nehty?Proč by to proboha dělali?A jak víte, že jim jde jen o peníze?Určítě jsou mezi nimi i TAKOVÍ blbci,kteří si myslí, že to dělají dobře.
Lid je má rád a po zásluze je odměňuje – Z mítinku v Kopřivnici odjížděl Stanjura s vejci na zádech
No snad ta vejce na zádech nebyla ta “,dolní vejce” 😉
I když do těch by potřeboval Stanjura alespoň nakopat. 😉
Dozimetrová žebrota opět bděle zasáhla proti “rozvraceči demogratyckého pořádku a mírumilovné prosperity”. Důchodci hrozí desetitisícová pokuta. Dozimetrům, bitkoinům, kampeličkám nehrozí nic. Inu, tak tu žijem…..
Rusko: Americko-Izraelské údery na Írán jsou „hrubým porušením“ mezinárodního práva
https://aktax.cz/rusko-americko-izraelske-udery-na-iran-jsou-hrubym-porusenim-mezinarodniho-prava/
Po II.sv.válce tady začali řádit stejní (větší?menší) šmejdi a hajzli, neskutečně podobní těm dnešním koryťákům. Myslíte, že to v těch padesátých letech min.století šlo řešit v rukavičkách? A jak to tedy chcete řešit teď, nechcete jim doufám ještě poděkovat za skvěle odvedenou práci?
Nu, ona si ta většina myslí, že to nějakými volbami vyřeší. Přikvačí zde luxusní průmysl, budou se stavět levné byty, zdravotnictví bude eňo ňůňo, ale jaksi nikdo neví jak by se to mělo dělat a také s kým. To je prča veliká, pořád si lhát do kapsy a utěšovat se, že teď to s těmi novými vyjde. A v jakém to prosím bude systému, v tomto co zde je ? No tě pic.
To že se Stačilo spojuje ze Soc. dem mě je úplně u (_!_). Tak ať se spojují, já bych se taky neraději spojil, ale dnes nééé, v tomhle vedru a počasí by to mohl být můj závěr. Já když čtu na PL a samozřejmě i jinde ten kvíkot, tak si ťukám na hlavičku a hned mě napadá, že to spoustě lidí vadí, demokrati. Já spíše sleduji, kdo co dělá pro společnost, pak koukám na ostatní.
Otázka je na akej platforme sa spojujú. Spojenie by malo byť nie koalícia, ale jeden spoločný názov-jednota a vtedy uverím, že takéto spojenie je pre vec. Prečo? Pretože po voľbách sa na chrbte Stačilo dostane pravdepodobne Socdem do sněmovny a začnú hrať svoju hru a preto po spojení musia tvoriť jednu stranu a vystupovať ako celok, to je pointa jednoty, koalícia je vždy podvod na voličoch, kedy má šancu jedna zo strán odstúpiť, ale už ako strana ve sněmovně a to je už iná situácia ako pred voĺbami.
To: 26. 6. 2025 18:15
To co píšete má hlubokou logiku a souhlasím s Vámi.
Ale také si uvědomuji, že jsou hranice možného. Nyní je třeba přelézt 5% práh do sněmovny a ve volbách “umístit” co největší počet hlasů, aby jich co nejméně “propadlo” k největším stranám. Jistě znáte to staré přísloví: “Jeden je málo a dva jsou moc.” Sama se ani jedna strana nemusí dostat do parlamentu, proto se spojují. Až tam budou, tak může dojít k rozkolu, protože parciální zájmy a osobní ambice jednotlivců mohou převýšit zájem společný. Co s tím? Má tenhle rébus nějaké řešení? A jaké??
Samozrejme že má, strany nesmú uhnout, musia si udržať svoju líniu toho čo hlásia teraz, budú aj ve sněmovně. České volby nie sú žiadnou výnimkou v Európe. Všetko budú manipulovať médiá a prieskumy, nové kauzy. Kto ovláda médiá má moc, preto český volič neunikne tejto manipulácii a stane sa ako vždy ovcou. Ak je Stačilo českou alternatívou, alebo SPD, tak nesmú uhnúť a to je to najpodstatnejšie, pretože keď im zaštrngajú mešcom pred očami, tak nesmú podľahnúť a to si myslím, že neustojí žiadna strana v Čechách.
To: 26. 6. 2025 21:05
Krásná teorie i zadávací podmínky. Je to vůbec reálné? Není to vše v lidech a jejich ochotě, schopnosti a možnosti držet slovo a lajnu? V Čechách máme jedno krásné přísloví k věci: “Šedivá teorie – zelený strom života.” Postě nic není takové, jak si to vysníme, protože realita je mnohem pestřejší (barvitější), než si dokážeme představit.
Pokud se spojí Stačilo se Socdem, tak to pěkně poserou, teď mají dobré vyhlídky, doufám že si jsou toho dobře vědomi.
Čítaj: https://cz24.news/stacilo-je-dalsim-politickym-subjektem-kteremu-hrozi-infiltrace-aspen-institutem/
To: 26. 6. 2025 19:00
Tyhle články vypadají jako velmi hodnotné a objevné, ale je tomu skutečně tak? Jistě přinášejí zajímavé informace, ale také mají sílu vyděsit členy STAČILO, kteří nakonec mohou ze spojení s socdemáky vycouvat. Radost by z toho samozřejmě měly především strany Pétidemolice. Hypotézou je, zda takový článek nebyl sepsán na základě konkrétní objednávky někoho z těch, kteří by si z nesouladu STAČILO se SOCDEM radostí mnuli ruce.
Ste kovaný mlžič a je mi to známo už dlho čo vás občas čítam a už nepočúvam. Pre stačilo je spojenie so socdem velmi nelogické a súhlasím s Dežom. Soc dem je presiaknutá hnilobou a ak chcú spoluprácu, tak musia ponúknuť všetko a nie len niečo. Stačilo sa vydalo na cestu zmeny a so Soc dem by tá zmena bola ťažko uskutočniteľná.Ak spojenie so Soc.dem, tak pod jedným názvom a na to Soc.dem nepristúpi a tým je to dané, je to nemožné uskutočniť. To čo má Stačilo v programe je priveĺmi revolučné a toto Soc.dem neponúka, tí hrajú na istotu postupu, takže takéto spojenie by prospelo len Soc.dem. Prečo sa napríklad Stačilo nechce spojiť s Vítovou? To by bolo revolučnejšie spojenie…
To: 26. 6. 2025 20:55
K té uvozující invektivě se vyjadřovat nebudu – Váš problém.
Netuším, co by měla ještě Soc.dem nabídnout, než reziduum svých skalních voličů a těch, kteří skočí na jejich populistické sliby. Myslíte třeba “Lidový dům”, nebo nesplacené palmáre nebožtíkovi JUDr. Altnerovi, nebo co dalšího?
Stačilo se především musí dostat do sněmovny, mít co nejvíce poslanců (koaliční potenciál), dostat se do vlády a pak teprve může uvažovat o jakýchkoli legislativních změnách. To je před STAČILO ještě zatraceně dlouhá cesta!! Prvním krokem je překročit 5% hranici a k tomu je Soc.dem nejvhodnější a logický partner. Vítová je možná politicky vhodnější (větší průnik cílů), ale jaká je její reálná podpora a volebnní potenciál? Bude mít alespoň 0,5% voličské podpory? To ta Maláčová dá jistě čtyřnásobek a možná více. Na víc je možné, že Maláčová brzy díky nemoci odpadne a Konečná si zbytek soc.dem omotá kolem prstu. Možná i tenhle aspekt je ve hře. Dienstbier, Petříček a další vohnouti jsou figury bez aktuálního vlivu a politické síly, z těch Maláčová ani Konečná obavu mít nemusí.