Německo bude zcela vypleněno: poprvé syrský migrant kandiduje do Bundestagu
V Německu se syrský migrant poprvé zaregistroval jako kandidát do Spolkového sněmu.
31letý Tarek Alausí přijel do Německa ze Sýrie v roce 2015 po balkánské trase.
Před sedmi lety Alausí studoval právo v Aleppu a Damašku. Student se poté začal účastnit protivládních demonstrací proti Bašárovi Asadovi a poté, jak píšou německá média, jako zaměstnanec Červeného půlměsíce „dokumentoval porušování lidských práv ve válečných zónách“. V roce 2015 opustil zemi.
Ve volbách v září 2021 bude Syřan kandidovat za Stranu zelených ve spolkové zemi Severní Porýní-Vestfálsko.
“Ucházím se o Bundestag jako první člověk, který unikl ze Sýrie,” napsal Alausí na svém mikroblogu.
Hlavním cílem v německém parlamentu pro syrského migranta je toto:
„Poskytnout politický hlas stovkám tisíc žadatelů o azyl v Německu.“
Podle Alberta Breiningera, ze strany Alternativa pro Německo, pokud vstoupí syrský migrant do Spolkového sněmu, bude to znamenat, že „Německo bude úplně vypleněno“.
“Z nějakého důvodu nechce bojovat v Sýrii za práva Syřanů, chce bojovat konkrétně v Německu za práva Syřanů a dalších uprchlíků. Bude bojovat, aby udržel brány otevřené pro všechny uprchlíky. To znamená,
že drancování Německa musí pokračovat stejným tempem,“ řekl Breininger pro EADaily .
Zástupce „Alternativy pro Německo“ si dále položil otázku:
„Nebylo by na škodu zjistit, do jakých protestů se v Sýrii zapojil. Jaké opoziční síly v Sýrii podporoval?
Komu přesně tam poskytl lékařskou pomoc jako zaměstnanec Červeného půlměsíce? Džihádistům?
Chtěl tam demokracii, nebo podporoval Islámský stát? Koneckonců, problém je v tom, že ve skutečnosti je velmi obtížné lidi bojující proti Assadovi nazývat demokraty. On (Tarek Alausí) by měl přesně pojmenovat tu vojenskou organizaci, kterou považuje za demokratickou a legitimní,“ shrnul Albert Breininger.
Džihádisté, tento pojem neexistuje. Je to výmysl. V arabštině slovo džihád znamená doslovně úsilí a tvrdá práce k dosažení něčeho. V islámské terminologii si zachovává doslovný význam ve dvou různých dimenzích, které jsou vyjádřené jako „malý džihád“ a „velký džihád“.
Velký džihád – je známý jako „duchovní úsilí“, boj mezi dvěma silami uvnitř nás samých: duší a tělem. Svědomí člověka je v konfliktu s tělesnými touhami. Tento duchovní konflikt je nikdy nekončící džihád uvnitř každého z nás. Islám od svých stoupenců očekává, že dají přednost duši a svému svědomí před tělem a jeho tužbami.
Půst v měsíci Ramadánu je příkladem každoročního tréninku na tento větší džihád.
Menší džihád – je ozbrojený boj, který ovšem neospravedlňuje užití násilí. Agrese proti žádným lidem není v islámu povolena, ale obrana je absolutní právo každého člověka a národa.
Islám povolil džihád pouze k obraně muslimů a jejich zemí a k udržení míru v muslimských společnostech.
Pojem džihádismus se poprvé objevil v jihoasijských médiích a ostatní novináři ho přijali po 11. září.
Islám je velmi složité a mnohostranné náboženství s mnoha proudy a školami.
V Koránu je džihád jedním ze základních pojmů, neznamená ani tak válku proti nositelům jiného náboženství, jako projev horlivosti při ochraně islámu a jeho prosazování ve světě – podle tohoto výkladu by džihád neměl být přirovnáván k agresi a násilí.
Ve skutečnosti jsou věci trochu komplikovanější.
Neměli bychom zapomenout na historický kontext, ve kterém byl tento koncept aplikován. Prorok Muhammad zdůrazňoval mírumilovnou stránku džihádu, ale poté následovala staletí aktivní expanze muslimů (v žádném případě mírumilovná) a boj proti mnoha nepřátelům. V tomto období se výzva k džihádu stala jedním z hlavních mobilizujících faktorů pro stoupence proroka Mohameda.
Malý džihád – správně by to měl být přesně ten ozbrojený boj, který musí věřící vést, aby chránili svou zemi, blízké, vlastní životy a samozřejmě chránili hodnoty islámu
(v nejširším slova smyslu).
V Islámu existuje obrovské množství interpretací džihádu meče – kdy může být použit, podmínky, metody, úkoly,…
To znamená, že teoreticky vše vypadá docela mírumilovně a velmi slušně, ale v praxi se v souvislosti s bojem proti nevěřícím nejčastěji používá výraz „džihád“.
Co je to za pitomost? Cituji:”Menší džihád – je ozbrojený boj, který ovšem neospravedlňuje užití násilí.” konec citátu. Ozbrojený boj bez násilí je totální nesmysl, přímo 3,14 čovina. K čemu zbraň, když se nepoužije a jak jde použít zbraň bez násilí? Proboha, co to hulíš nebo čicháš? Nebo, že by houbičky?