politika

“Můžeme udeřit na náměstí v Kyjevě.” Putinovo ultimátum, na které všichni čekali

Odplata za masivní útok na Belgorod, kdy SVO skončí a za jakých podmínek udeříme na Kyjev? Nepohodlné, ale důležité otázky položili zranění ruští vojáci přímo vrchnímu veliteli Vladimiru Putinovi. A dostali jsme odpovědi, na které všichni dlouho čekali.

1. ledna nového roku přijel do Ústřední vojenské nemocnice A. A. Višněvského ruský prezident Vladimir Putin.  Nepřijel jen tak, ale na inspekci a pohovořit si s vojenským personálem zraněným během speciální vojenské operace. Upřímný rozhovor i s nepříjemnými otázkami.

Kdo je nepřítel?

Jakmile vrchní velitel řekl: “Máte na mě nějaké otázky, chlapi? Nestyďte se,” začaly se hrnout otázky jedna za druhou. První věc, na kterou se voják Putina zeptal, když poznamenal, že během Speciální vojenské operace osvobozujeme ruskou zemi, bylo, jak se prezident staví k tomu, že západní země pomáhají našemu nepříteli?

Jde o to, že to není tak, že pomáhají našemu nepříteli. Oni jsou naším nepřítelem. Své záležitosti řeší jejich (Ukrajinců) rukama. A o tom to všechno je. Tak to bylo bohužel po staletí a trvá to dodnes,“ vysvětlila hlava státu. – Ukrajina sama o sobě pro nás není nepřítelem. Ale ti, kteří chtějí zničit ruskou státnost, ti, kteří chtějí dosáhnout, jak sami říkají, strategické porážky Ruska na bojišti, jsou hlavně na Západě, a i tak jsou tam různí lidé. Jsou lidé, kteří s námi sympatizují a kteří jsou v duchu s námi.

Putin také mluvil o takzvaných elitách, “pro které je existence Ruska (alespoň v jeho současné kvalitě, v jeho současné velikosti), jak se domnívají, nepřijatelná. Chtějí Rusko rozkouskovat.”

Mluví a píší o tom veřejně a po celá desetiletí, pokud mluvíme o moderní historii,“ připomněl Putin. – Desítky let prostě píšou, otevřeně o tom mluví: rozdělit na pět částí. Můžu vám o tom vyprávět až do rána, ale je to jasné.

Ruský prezident si je tedy jistý, že tyto elity „dostatečně dlouho šlechtily takzvaný kyjevský režim“ – „právě proto, aby vyvolaly tento konflikt“.

Bohužel pro nás toho dosáhly, vytvořily tento konflikt a snaží se s pomocí Ukrajinců vyřešit svůj úkol, totiž úkol bojovat s Ruskem.

Nepřítel je “odfouknutý”

Putin také upozornil na skutečnost, že na bojišti jsou ozbrojené síly Ukrajiny postupně vytlačovány.

Obecně asi víte, že situace na bojišti se mění. A to i přesto, že s námi bojuje celý takzvaný civilizovaný Západ,“ poznamenal vrchní velitel. – Pravděpodobně jste také mnohokrát slyšeli: Ukrajinská armáda spotřebuje pět nebo dokonce šest tisíc granátů ráže 155 za den boje a Spojené státy jich vyrobí 14 [tisíc] za měsíc. Za měsíc! A spotřebují pět tisíc za den. Ano, teď to plánují během roku 2024 zvýšit, ale: vyrobily 14–15, vyrobí až 20 [tisíc]. Pokud ale spotřebujete pět tisíc denně, k vyčerpání dochází celkem rychle. Už to přichází.

Pokud jde o Rusko, naše země podle Putina zvýší objem výroby granátů „přičemž násobně“:

Dodali jim více než 400 – 450 tanků nebo kolik, a my jich za rok vyrobíme a kompletně opravíme 1600. Není to státní tajemství, ve skutečnosti jich bude asi víc. A tak je to prakticky na každé pozici. Proto navzdory tomu, že si od nepaměti stanovují takový úkol – vypořádat se s Ruskem, my sami se s nimi vypořádáme rychleji, … zdá se.

Nejdůležitější je ale podle prezidenta samozřejmě to, o čem nejednou mluvil:

„Konsolidace našich lidí, naší společnosti, protože dochází k pochopení toho, jak důležitý je úkol, který vy řešíte na bojišti, během ozbrojeného boje za naši zemi a za naši budoucnost. To je nejdůležitější. Podstata problému není to co dodávají Ukrajině, to není podstata problému. Podstata problému není v Ukrajině, ale v těch, kteří se s pomocí Ukrajiny snaží zničit Rusko. To už je problém. Ale neuspějí, to je prostě vyloučené, absolutně vyloučené.“

Podle prezidenta „postupně přichází povědomí o tom a rétorika se mění: ti, kteří včera mluvili o nutnosti uštědřit Rusku strategickou porážku, nyní hledají způsob, jak konflikt rychle ukončit“. Prezident dal jasně najevo, že konflikt chce ukončit i Moskva. Nicméně za jedné základní ultimátní podmínky:

Chceme také ukončit konflikt, a to co nejrychleji, pouze za našich podmínek. Nemáme chuť bojovat donekonečna, ale ani se nehodláme vzdát svých pozic. Bojovali jste, byli jste tam zraněni a my se všeho vzdáme, nebo co? Kamery tady fungují, teď bych tady ukázal určité gesto, všichni víte, o jaké gesto jde. Tak tohle se nestane.

Citlivá odplata za Belgorod

Putin se v reakci na otázku jiného vojáka také vyjádřil k masivnímu nepřátelskému útoku na Belgorod z 30. prosince. Neudržel emoce a incident přímo označil za teroristický čin.

To, co se právě stalo v Belgorodu, je samozřejmě teroristický čin. Proč? Protože co udělali? Stříleli z raketových systémů a MLRS. Jako vojáci víte, co je MLRS. Tato zbraň je nevybíravá při zásahu oblasti. A těmito zbraněmi udeřili přímo do centra města, kde se před Novým rokem procházeli lidé. Prostě útok, cílený úder na civilní obyvatelstvo. Samozřejmě se jedná o teroristický útok, jinak to nazvat nelze.

Měli bychom reagovat stejným způsobem? Samozřejmě, že můžeme, můžeme zasáhnout náměstí v Kyjevě a v jakémkoli jiném městě. Denisi, chodí tam děti, maminky s kočárky. Chápu, všechno ve mně vře, chci se tě zeptat: potřebujeme to udělat, útočit na náměstí?

V reakci na to voják vysvětlil, že nemluvil o útocích na civilisty. Věří, že je nutné zasáhnout armádu, infrastrukturu: “Potřebujeme úder jednou provždy, aby se nemohli vzpamatovat.”

A to je to, co děláme. Všimli jste si, že doslova druhý den byly takové údery naneseny? A dnes podle mě byly zásahy. I zítra budou, slíbil Putin.

Prezident připomněl, že zasahujeme vysoce přesnými zbraněmi na místa, kde nepřítel přijímá rozhodnutí, na místa, kde se shromažďuje vojenský personál, žoldáci a na další střediska tohoto druhu.

Především na vojenské objekty. A jsou dostatečně citelné, tyhle údery. Tak budeme i pokračovat. Pravděpodobně jste si všimli, že doslova následující den byly takové útoky provedeny. A dnes. A uděláme to zítra. Víte, jaký je smysl toho, co dělají: chtějí nás a) zastrašit a b) vytvořit uvnitř naší země určitou nejistotu. Ale my ze své strany budeme zvyšovat útoky, o kterých jsem se zmínil. Nepochybně. Ani jeden takový zločin – a to je samozřejmě zločin – proti civilnímu obyvatelstvu nezůstane nepotrestán. To je 100 %. O tom nemůže být pochyb.

Připomeňme, že 30. prosince zahájily ukrajinské ozbrojené síly kombinovaný raketový úder na Belgorod, nejsilnější od začátku speciální operace. V důsledku toho zemřelo 24 lidí, včetně dětí. Počet neustále roste.  Celkem bylo zraněno 110 obyvatel Belgorodu.

Ukrajinská armáda podle ruského ministerstva obrany zasáhla město dvěma kazetovými municemi z MLRS, mimo jiné raketomety Vampire české výroby. Odborníci se domnívají, že cílem nepřítele byl právě úder na centrum města a civilisty přeplněnou oblast.

Pro Pokec24 přeložila Janinna

http://kremlin.ru/events/president/news/73205
https://dzen.ru/a/ZZLChrpjDQZTjQ3P

sdíletj na

178 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
3. 1. 2024 01:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Jannino, díky, že jste to sem hodila.

sizok
3. 1. 2024 10:21

Trošku nám to tady zhrublo, co, Milane?

Albi
3. 1. 2024 10:59

Nemám teď čas se dívat na video, zatím mi stačí přepis. Ale nevíš, co to bylo za Putinovo gesto, resp. co znamená (nebo přibližně ve které minutě videa to je)??

3. 1. 2024 12:38
Odpovědět  Albi

Přece fakáč!
https://edu.ceskatelevize.cz/video/15828-jak-vznikl-fakac
Ale neudělal ho, protože kamery.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
3. 1. 2024 14:46

Aha, díky. 🙂

ModrýKlokan
3. 1. 2024 01:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak za druhé války jsme byli Hitlerova největší fabrika a válečná kovárna. Z rozhodnutí našich přemoudřelých otitulovaných (j)elit. Po válce jsme se z řady důvodů, ocitli možná překvapivě na straně poválečných vítězných mocností.

Tak nezbývá než doufat, že s tím tentokrát taky nějak vyjebeme. Ovšem nevím jestli je úplně rozumný na to úplně spoléhat.

Gales
3. 1. 2024 10:19
Odpovědět  ModrýKlokan

Pávek – sluha dvou pánů. – https://youtu.be/1YV935oi4FI

Jaroslav
3. 1. 2024 10:24
Odpovědět  ModrýKlokan

Tehdy jsme měli pro Rusko/SSSR nějakou hodnotu, a oni nás možná omylem považují za Slovany. Tak se vytvořili podmínky, československé jednotky, které bojovali proti nacistů. Na tom základě nám odpustili, sice se zatatymi zuby. Dnes jsme také my hyeny Evropy. A jak říká VVP, že západní elity kultivuji Ukr jako anti Rusko, to trvá již staletí, již za Rakousko Uherska. Viz koncentrační tábory pro ruské válečné zajatce v Terezíně. Tam je prevychovavali

Honza 1966
3. 1. 2024 11:21
Odpovědět  Jaroslav

Terezínské ghetto, vzniklo až za protektorátu. Tak do toho netahej Rakousko-Uhersko prosím. A neinternovali tam ruské válečné zajatce. Další faul od tebe. Nu což, účel světí prostředky, atd. Ach jo

Standa
3. 1. 2024 12:10
Odpovědět  Honza 1966

Nelži už zase!
Jaroslav
cit:,,již za Rakousko Uherska. Viz koncentrační tábory pro ruské válečné zajatce v Terezíně. Tam je prevychovavali…koneccit.
wiki…,,Ruský hřbitov válečných zajatců z 1. světové války intervenovaných v Terezíně. Hrobová místa 1132 vojáků označují betonové bloky s litinovými čísly. V čele hřbitovní plochy je umístěn kamenný monument z pískovcových bloků s pamětními deskami v azbuce.”
Pokud víš prd neplet se sem!

Boomer
3. 1. 2024 13:33
Odpovědět  Standa

.. Stando, právník by měl vnímat rozdíl mezi zajateckým a koncentračním táborem… co vás na té vaší almamáter učili?

Pravdomluvny
3. 1. 2024 13:44
Odpovědět  Boomer

Frickové drželi v podmínkách vyhlazovacího tábora, což je z mého pohledu skoro totéž,co koncentrační…..ale jsem laik.

Boomer
3. 1. 2024 14:20
Odpovědět  Pravdomluvny

.. není nikde psáno, že by si skladník nemohl přečíst Vergilia v originále, totéž platí pro laické dohledání Haagských(1899 car Mikuláš II.) a později také Ženevských konvencí, ta nejdůležitější pro tento spor je třetí Ženevská úmluva z 27.července 1929.
A že nebyla respektována Německem ani Sovětským svazem ve vzájemném vztahu k zajatcům protistrany, to už je věc jiná..

Pravdomluvny
3. 1. 2024 14:33
Odpovědět  Boomer

Úmluva je jedna věc a to,co jsem psal o zajateckých, potažmo vyhlazovacích táborech za druhé světové války je fakt, takže nebudeme slovíčkařit, když jde o podstatu.
Tady nejsme někde u soudu.

Boomer
3. 1. 2024 17:54
Odpovědět  Pravdomluvny

.. no, já jsem pro pregnantní definice, jinak se diskuse hned na začátku mění v hospodskou debatu, kde jeden o koze a druhý o voze.

Voda/vodka.. odna bukva i vot kakaja raznica!!! ;o)))

Standa
3. 1. 2024 14:20
Odpovědět  Boomer

Boo,,, Na jménu růže nezáleží, stačí, když voní stejně”!
Víte kolik Rusů atd. zemřelo v Německých,, zajateckých “táborech hlady , zimou na nemoce , popravy vyčerpání?Znáte rozdíl , když si tam s tím tak hrajete v názvosloví”?.

Boomer
3. 1. 2024 17:16
Odpovědět  Standa

.. rozdíly v produktivitě usmrcování neznamenají, že se ruské zajatecké tábory budou nacházet v jiné kategorii, než ty německé. Synkopa je synkopou, ať ji při produkci používá kvalitní dixík nebo váš šraml…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
3. 1. 2024 15:16
Odpovědět  Standa

A nespletli jste si všichni Terezín s Talerhofem?

Boomer
3. 1. 2024 17:51
Odpovědět  Albi

.. myslím že nespletli, on totiž prvoválečný Terezín má jednu pikošku..a tou je věznění a smrt Gavrilo Principa…

Pravdomluvny
3. 1. 2024 18:24
Odpovědět  Boomer

A pohřben má být na takzvaném Hřbitově bláznů vedla Bohnické léčebny.

Albi
3. 1. 2024 19:35
Odpovědět  Boomer

Domnívala jsem se, že to téma se týká tzv. ukrajinizaci.
To s Terezínem nesouvisí, a ruští zajatci taky ne.

Bacon
3. 1. 2024 20:09
Odpovědět  Albi

Souvisí, po rozpoutání světové války se využily seznamy ‚nespolehlivých‘. Jen bylo nutno někam ty nespolehlivé umístit. A tak podle britského vzoru vznikly v září 1914 v Thalerhofu nedaleko Štýrského Hradce a v terezínské pevnosti první koncentrační tábory na evropském kontinentu. Vláda nechala nacionalisty hlásat, že všichni Rusové jsou vlastizrádci, a za dojemné spolupráce se zglajchšaltovanými fanatiky organizovala pochody smrti.
Kdo mluvil rusky, měl vytyčenou cestu. Nedělám si nejmenší iluze, že zároveň ve svém fanatizmu si nacionalisté přišli na své a řádně si nabrali z majetku rusofilů. A zcela určitě si je podle toho vybírali. Ono to jinak na světě nechodí.Není znám počet mrtvých padlých cestou. Co se týče Talerhofu, mělo tam být umístěno přes dvacet tisíc lidí a podobný počet byl i v Terezíně, dohromady 40-50 tisíc lidí. Represe postihly asi 120 tisíc lidí. Ve skutečnosti celkový počet lidí nahnaných do pochodů smrti, stejně tak i skutečný počet zemřelých, není znám. Mrtví se prostě nepočítali ani cestou, ani v táborech. Dnešní odhady se zakládají na počtech těch, kteří genocidu přežili…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Bacon
3. 1. 2024 20:19
Odpovědět  Albi

Kdo mluví rusky, nemůže být loajální občan Rakouska-Uherska. Loajální občan je pouze Ukrajinec.

Čistky proběhly mezi politiky, důstojníky, učiteli i studenty, ale teror postihl i rolníky a dělníky. Zpočátku se jednalo pouze o degradace, propouštění, věznění a vyhrožování. Jsou i informace o hladomoru – mělo k němu dojít v roce 1913. Lidé odmítali vzdát se svého jazyka a své identity ve prospěch jakéhosi ‚ukrajinství‘. Ale pozor! To ukrajinství s sebou neslo výhody: klid, funkce, možnost si nakrást během pogromů… Zcela jistě se našli tací, kteří na to slyšeli. Armáda dostala seznam obcí, v nichž vyhráli ‚rusofilové‘. Tyto obce byly na začátku světové války srovnány se zemí. Ostatně podobně, byť ne tolik vyhroceně, to fungovalo i v dalších končinách Rakouska-Uherska, té občas tolik opěvované říše. Předmětem a obětí stejné politiky byli i ČechoslovácioDjiriSifrin

ModrýKlokan
3. 1. 2024 23:40
Odpovědět  Bacon

Anglosaxofoni, Habsburci, germáni, šlechta, bankéři… všechno jedna primitivní vražedná pakáž. Tehdy i dnes.

Bacon
3. 1. 2024 20:05
Odpovědět  Albi

nespletli,
obě místa působila stejně hanebně ve stejný čas

T a T

Boomer
3. 1. 2024 13:30
Odpovědět  Honza 1966

..nick Jaroslav sice motá hrušky s jabkama, ale o Terezínském ghettu fakt nepíše.
Ku*wa chlapi, než něco napíšete, tak chvilku přemýšlejte, jinak se tu hádáte o ničem!!!

Honza 1966
3. 1. 2024 13:48
Odpovědět  Boomer

Dík za upozornění. Zajatecký tábor nepopírám, ale koncetrační, v 1914 až 18? Asi jsem měl zmínit, že tam tehdy, za R-U nebyl žádný koncetrační tábor. Omlouvám se.

Boomer
3. 1. 2024 14:09
Odpovědět  Honza 1966

.. chovej se tak, aby omluv nebylo třeba, jináč dostaneš pohlavek. © naše babi
;o)))))

Standa
3. 1. 2024 14:22
Odpovědět  Boomer

Málo fackovala? Všiml jsem si! …ne vždy, musím podotkonout.

Boomer
3. 1. 2024 16:22
Odpovědět  Standa

.. tak na rovinu, Stando, jo? Vy budete asi takový právník, jako z kozí frndy patrontaška, toho jsem si zase všiml já…

Honza 1966
3. 1. 2024 16:02
Odpovědět  Boomer

Asi bych ho semtam potřeboval, jen už třicet let nemám ani jednu babi, otce nemám 43 let a matku rok. Ale jinak děkuji❤️

katango
4. 1. 2024 12:09
Odpovědět  Boomer

Moudrá to dáma.

Boomer
3. 1. 2024 14:25
Odpovědět  Honza 1966

.. koncentrační tábory pro civilní obyvatelstvo byly známým pojmem už před I. světovou válkou, obecně vešly ve známost v souvislosti s Druhou búrskou válkou(1899-1902).

Pravdomluvny
3. 1. 2024 14:34
Odpovědět  Boomer

A se jménem Churchill

Honza 1966
3. 1. 2024 16:04
Odpovědět  Boomer

Vím, ale do táború nacistů a pracovních táborů bolševiků měly hodně daleko.

Boomer
3. 1. 2024 16:25
Odpovědět  Honza 1966

..inu, vývoj v tomto směru svižně kráčel “..kupředu levá, zpátky ni krok!”

Bacon
3. 1. 2024 20:15
Odpovědět  Honza 1966

Presně,

v roce 1939 bylo celkem ve všech táborech, koloniích a věznicích téměř 2 miliony vězňů.

Z nich spáchalo politické zločiny 454.000 trestanců.

Počet těch, kteří zemřeli v táborech v období mezi lety 1937 a 1939 bylo vyčísleno asi 160.000 (nemoci – ještě nebyla antibiotika) 

Sovětský svaz měl 160 – 170 milionů obyvatel, byl vážně ohrožen cizími mocnostmi.

Během této velmi těžké doby držel Sovětský svaz maximální počet 2,5 milionů lidí ve svém vězeňském systému, tj. 2,4% dospělé populace.

Bacon
3. 1. 2024 20:21
Odpovědět  Honza 1966

V Talerhofu zřízení táborů znamenalo jen ohrazení prostoru, do něhož byli internovaní nahnáni tak, že zakrývali celou plochu. Baráky, spíše jen přístřešky, se začaly stavět až na konci roku 1914, do té doby byli vězni ponecháni osudu jen tak na zmrzlé zemi. O kvalitě rakouského personálu pod velením jakéhosi von Stadlera nemá smysl psát, ostatně němečtí následovníci o tři desetiletí později nic nového nepředvedli. Za dozorce s nejhorší pověstí platili Timčuk a Čirovský, oba samozřejmě ‚Ukrajinci‘. Podobně to platilo i o stravě. Asi nebyla tak vědecky přesná jako v Třetí říši, ale to byl snad jediný rozdíl. Personál se činil! Odhaduje se, že asi dva tisíce lidí bylo umučeno při soukromých zábavách. Tábor zrušil v květnu 1917 po svém nástupu na trůn Karel I. 

Albi
3. 1. 2024 15:09
Odpovědět  Honza 1966

Nikoliv. Jaroslav má pravdu. Terezínské ghetto bylo až později a určeno prioritně pro Židy
Vybraní Rusové byli “převychováváni” na Ukrajince za R-U. A dokonce ve “spolupráci s Poláky.
http://leva-net.webnode.cz/products/tabor-smrti-talerhof-aneb-utrpeni-halice/
“Rakousko–uherská monarchie použila „zkušenosti“ anglických kolegů a připravila svůj vlastní plán „očisty“ haličského území od neloajálního obyvatelstva. Přitom vzala do úvahy i metody svých polských kolegů, kteří za staletí haličského vlastnictví systematicky odstraňovali „ruské“ a nahrazovali je cizím, více loajálním obyvatelstvem. Ona loajálnost spočívala také na katolické víře, tj. pravoslaví bylo potlačováno (a po určitou dobu také zakázáno) a jedinou povolenou alternativou bylo náboženství katolické. ….
V „ukrajinském projektu“ byl hlavní úder veden na jazyk a historii. Již Poláci, kterým vůbec nevyhovovaly asociace při vyslovení názvů Malorus, Červená Rus, začali zavádět pro tato území jeden společný název – Okrajina, Ukrajina. Nebyl to jejich vymyšlený název, ale název, který pro tato území používali tamní židé.

Albi
3. 1. 2024 15:14
Odpovědět  Albi

Rakousko–uherská monarchie jen využila a „zdokonalila“ prostředky, které před ní používali jiní. Shovívavě na Haliči tolerovala tehdy módní „národní obrození“, které obecně probíhalo napříč Evropou zhruba od poloviny 19. století……

Povolené „obrození“ bylo využito k odhalení potencionálních nepřátel, určených k likvidaci. A druhým jeho „efektem“ bylo nenápadné spouštění „ukrajinského projektu“ pomocí, dnes bychom řekli, páté kolony. V jejich pojetí bylo vlastenectví zaměněno za nacionalismus jakéhosi výjimečného „ukrajinského národa“, který byl pod ruskou tyranií téměř vyhlazen a upadl do zapomnění. Co na tom, že chyběla historická fakta, chyběly důkazy? Co chybělo, bylo vymyšleno. A to, co původně začalo jako módní záležitost a nevinná hra hrstky mladých intelektuálů na „osobitý národ“, bylo podpořeno státní mocí jak Rakouska–Uherska, tak později Německa a Sovětského svazu, aby skončilo později u krveprolití a teroru na „rusofilech“ v dobách obou světových válek i dneška.
Projekt „ukrajinizace“ měl a má za úkol zbavit území rusky smýšlejícího obyvatelstva a nahradit ho jiným, ruskou kulturu nenávidějícím.”

Atd., atd – Více v odkaze..

Boomer
3. 1. 2024 13:26
Odpovědět  Jaroslav

.. koncentrační tábor je zařízení určené k internaci civilního obyvatelstva.
.. zajatecký tábor je zařízení určené k internaci válečných zajatců/vojenských osob.
Pletete pojmy s dojmy a tím vyvoláváte zbytečné spory…

Za první světové bylo na území Čech a Moravy několik zajateckých táborů, mimo Terezína také např. Josefov, Jindřichovice, Milovice, Martínkovice…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
3. 1. 2024 14:40
Odpovědět  Boomer

Asi nějaký omyl v názvosloví.Koncentrační tábor se jmenuje podle toho ,co se tam koncentruje. Např. zajatci! Něco jiného jsou vyhlazovací tábory za našich současných přátel. Tam se koncentrovali všichni včetně sovětských ,,zajatců”.Pěkně zkocertvovaných. Ale , když tito žabomyší válka dělá radost………………..

Boomer
3. 1. 2024 16:27
Odpovědět  Standa

.. no, takhle blbě by fakta neměl překrucovat ani advokát, Stando…

Pavel z Moravy.
3. 1. 2024 17:22
Odpovědět  Standa

V zajateckém táboře z 2. světové války v našem okrese byli internování zajatci více národnosti, ale absolutní počtem byli Rusové. A z kronik a poválečných rozhovorů bylo zřejmé, že s ruskými zajatci se zacházelo jako v koncentráku. Takže všichni germanofilové a západofilové buďte rádi, že jste nebyli Rusové a nebyli ve fašistických germánských táborech.

Boomer
3. 1. 2024 17:45
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Za druhé světové války zemřelo v německém zajetí údajně 3,3 miliony z celkového počtu 5,75 milionu sovětských zajatců, tedy více než polovina vojáků. Německý červený kříž pak odhaduje, že naopak v sovětském zajetí z celkem 3 milionů zajatých německých vojáků zemřelo 1,3 miliony vojáků, což je více než třetina. Je tedy jasné, že být zajatcem Němců a Sovětů nebyla žádná výhra a šance, že přežijí peklo zajateckých táborů, nebyla příliš velká.

Pravdomluvny
3. 1. 2024 18:28
Odpovědět  Boomer

Po Stalingradském výprasku skutečně Fricům v zajetí do zpěvu nebylo….. ovšem kdo s čím zachází,tím také schází.

Boomer
3. 1. 2024 18:56
Odpovědět  Pravdomluvny

C’est la guerre…

Honza 1966
3. 1. 2024 16:06
Odpovědět  Boomer

A u nás na přehradě říkali tehdy staří taliánská hráz a věž, stavěli to italští zajatci.

Boomer
3. 1. 2024 17:26
Odpovědět  Honza 1966

.. a taky měli na svědomí hodně dlážděných cest v okolí, převážně z velkých kostek tak baj voko 30x20cm, ale ty už málokde najdete. Jednu takovou krásnou jsem objevil na cyklotoulkách kousek od Třebechovic pod Orebem, nedaleko byl totiž v I. světové právě zajatecký tábor Josefov…

Bacon
3. 1. 2024 20:22
Odpovědět  Boomer

V Talerhofu zřízení táborů znamenalo jen ohrazení prostoru, do něhož byli internovaní nahnáni tak, že zakrývali celou plochu. Baráky, spíše jen přístřešky, se začaly stavět až na konci roku 1914, do té doby byli vězni ponecháni osudu jen tak na zmrzlé zemi. O kvalitě rakouského personálu pod velením jakéhosi von Stadlera nemá smysl psát, ostatně němečtí následovníci o tři desetiletí později nic nového nepředvedli. Za dozorce s nejhorší pověstí platili Timčuk a Čirovský, oba samozřejmě ‚Ukrajinci‘. Podobně to platilo i o stravě. Asi nebyla tak vědecky přesná jako v Třetí říši, ale to byl snad jediný rozdíl. Personál se činil! Odhaduje se, že asi dva tisíce lidí bylo umučeno při soukromých zábavách. Tábor zrušil v květnu 1917 po svém nástupu na trůn Karel I. 

Boomer
4. 1. 2024 07:40
Odpovědět  Bacon

..děkuji za informaci, leč Talerhofem jsem se v tomto vláknu nezabýval, připletl ho sem až nick Albi.
Problém mnohých diskutujících zde spočívá v tristní úrovni písemného projevu co do formy i obsahu, a mnozí to ještě navíc “zazdí” omezenou schopnosti pochopení takových textů. Ani jedno, ani druhé jim však nijak nebrání v zaujímání neochvějných postojů…

Tom
3. 1. 2024 01:51
Ohodnotit příspěvek :
     

Nakopejte jim prdel, nacistum zasranym!

Ladislav 💤
3. 1. 2024 06:49
Odpovědět  Tom

👍a co nejrychleji, potom ještě ty naše!

3. 1. 2024 07:55
Odpovědět  Ladislav 💤

Chtěl jsem napsat to samé…jestli nemají raketu navíc… 😀

Honza 1966
3. 1. 2024 11:29
Odpovědět  Ladislav 💤

Dle vašich ctihodných měřítek, je “našich” nacistů tak 85 až 95 lidí ze sta. Má ruská armáda tolik nohou, aby nakopla cca devět milionů lidí? Nebo vás pár stovek kopat samo, bez pocitu bezpečí s Krásnoj armíjou za za zády? Tak se ukažte hrdinové. Já si nezačal, po konfrontaci tu už pár let voláte vy.

Pravdomluvny
3. 1. 2024 11:32
Odpovědět  Honza 1966

A na ten počet jste přišel jak?
Z Fóra nebo Seznamu?😎

Standa
3. 1. 2024 12:13
Odpovědět  Pravdomluvny

Neustále sem tapetuje svá čísla vycucaná z prstu, resp. příručky MV, za které zde kope.
Je to z oblasti jeho vlhkých nočních přání.

Boomer
3. 1. 2024 13:38
Odpovědět  Standa

.. no jo, to víte, Honza 1966 je dělňas. A v takovém případě vy, jakožto double vysokoškolák, máte morální povinnost věci uvést na pravou míru i s patřičnými odkazy na relevantní zdroje informací. Nejste-li toho schopen, vraťte jim diplomy a současně se domáhejte, ať vám oni vrátí sobotáles…

Honza 1966
3. 1. 2024 13:58
Odpovědět  Boomer

Jsem sice živnostník “dělňas”, mám jen výuční list a maturitu na průmyslovce. Ale čísla beru z volebních výsledků. Od devadesátých let počet voličů a podporovatelů KSČM pořád klesá. Takže žádné cucání z prstu. I když k nim připočtu pidistrany se stejným světonázorem a část voličů ANO a SPD, není to víc jak plus mínus deset procent voličů.

Boomer
3. 1. 2024 14:28
Odpovědět  Honza 1966

.. no vidíte, dělňas a umí pracovat s daty.
Teď ještě aby totéž předvedl Standa, coby double vysokoškolák. Ale asi si budu muset počkat, pokud vůbec… ;o)))

Standa
3. 1. 2024 14:46
Odpovědět  Boomer

Část ANO a SPD a ostatní ,, pidistrany”? TOPka by se ani nevlezla do vlády , kdyby nenasedla do podvodu a výtahu jménem nelegální koalice. KDU také ne.Najdi se statistiky sám. Celá vláda je podvod.A podvodníci ze Starostů , kteří obrali Piráty mají na sebe pivku a jen -tak ,tak se dohodnou kvůli kaprům-nevypustí si rybník.

Honza 1966
3. 1. 2024 16:13
Odpovědět  Standa

Předvolební koalice jsou běžné v celém světě. I u nás jich bylo přehršel. Ods+Kds, potom Čtyřkoalice atd. Tehdy to byly taky nelegální koalice, nebo jen ta současná. Já měl ale na mysli pidistrany typu Národních bolševiků, Aliance národních sil a podobných proruských subjektů. Zřídkakdy přelezou procento

Pavel z Moravy.
3. 1. 2024 17:26
Odpovědět  Honza 1966

Běž se omýt studenou vodou, než zase začneš takhle žvatlat. Ale jo, páničci dnes takové řečičky oceňují. Dělňas a kope za pravici, to kapounky vždy potěší.

Boomer
3. 1. 2024 17:57
Odpovědět  Pavel z Moravy.

..jak jste starej, tak jste blbej.. a lepší už to nebude…

Pavel z Moravy.
4. 1. 2024 09:49
Odpovědět  Boomer

Až budete tak starej jako jsem nyní já, tak už svoji blbost nezvládnete, teď je ale ještě čas s tím něco udělat.

Boomer
4. 1. 2024 10:02
Odpovědět  Pavel z Moravy.

..blbost je věcí vrozenou, věk ji pouze umocňuje. Inteligentní člověk věkem nezblbne, ani se nestane přizdis*áčem.. tož to já su klidný, víte? Když umřu, rozhodně to nebude v předklonu…

“Smrt je nevyhnutelná, že? Tohle si uvědomíte o to víc, když se dostanete do mého věku. Já ale nemám strach. Jsem na ni připravený. Když odejdu, tak odejdu při něčem, co dělám nejlíp. Když bych zítra zemřel, nebudu si stěžovat. Užil jsem si.”
Lemmy Kilmister

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
4. 1. 2024 16:49
Odpovědět  Boomer

Ale v pelechu a sám,jak kůl v plotě.

Boomer
4. 1. 2024 21:27
Odpovědět  Pravdomluvny

..jo, hošíčku, my jsme velká rodina velkých chlapů, my nespáváme pod mostem…

Pavel z Moravy.
5. 1. 2024 09:33
Odpovědět  Boomer

Když už tedy citace, tak citace. Je to pouze strach, který lidi oslabuje, strach, že tu člověk již nebude, že už neuvidí své děti, že přijde o práci. Najednou zjistíte, že vše je pouze iluze, copak mně mohou ublížit ti, kteří mají strach, když já ho nemám. A já dodávám, z čeho bych měl mít strach, když smrt je přirozená. Ono je problém i nenávist. Nenávist vůči jedinci nebo národu se dá lehce vyprovokovat, protože lidské emoce mají tendenci být k tomu využity. Když někdo cíleně druhého likviduje, ať jde znovu o jedince či celek, dá se počítat s tím, že bude vrchovatě nenáviděný. Ale z mého pohledu, pokud je to možné, je lépe než nenávidět raději ignorovat, když to jde. U vztahů mezi národy a různými kulturami je to složité, ale u jednotlivých osob je ignorance druhých, kteří mi nejsou po chuti ukázkou mnohem větší duševní vyzrálosti člověka než zbytečná nenávist. A strach, tak ten já tedy určitě nemám. Život je cesta, cesta hledání i omylů a ta jednou končí. Je to prosté.

Pravdomluvny
3. 1. 2024 14:36
Odpovědět  Honza 1966

Pidistrany jsou dneska Lihovci a TROP 009.

ModrýKlokan
3. 1. 2024 23:47
Odpovědět  Boomer

Další vymaštěná filcka. Se tady množíte jelita.

Boomer
4. 1. 2024 07:44
Odpovědět  ModrýKlokan

..ale copak, Klokánku, copak takhle pozdě v noci? Nemohl jsi usnout, spát, táhla ti zima do krabice?

ModrýKlokan
3. 1. 2024 23:46
Odpovědět  Honza 1966

Co to žvaníš ty retardovaná filcko?

janle57
3. 1. 2024 11:02
Odpovědět  Tom

Už je na čase,aby pan Putin skončil s tou nesmyslnou humanitou a udělal
z Kyjeva,Oděsy a dalších velkých měst hromádky popela,přesně v americkém
vietnamském stylu,rázem bude po válce a navíc zavře hubu ušišlaným
provokujícím Polákům,lovcům šprotů z Pobaltí a zdejší elitě s pezidentčíkem
Pávkem a mamánkem Lipánkem k tomu.

Ladislav 💤
3. 1. 2024 12:05
Odpovědět  janle57

👍

Janaz
3. 1. 2024 17:02
Odpovědět  janle57

Ešte že Rusko má nekonečné viac rozumu ako ty a tí, ktorí ti to lajkli.

vlastimil.dorotik@ictbenefit.cz
3. 1. 2024 02:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Je asi nejvyšší čas, aby na ukrajinskou frontu vyjeli nezištně pomáhat, zachraňovat a bojovat sám Fiala i s celou svou demoliční partou a nikoho tady nezapomněli. Když dokážou tak úspěšně likvidovat vlastní zemi, tak Putinovi určitě také pěkně zatopí …… .

Edo
3. 1. 2024 02:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Podla mna by Rusi mali pockat kym sa bude konat faklovy pochod banderovcov a ten zasiahnut raketami nielen ,ze by bolo spravedlnosti ucinene zadosť.a zaroven by len zopakovali chocholsky utok takze by sa nemohli ani stazovat. No hlavne by mali pokope odpad spolocnosti ktory budu musiet beztak vyriesit.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
treza
3. 1. 2024 08:13
Odpovědět  Edo

Rusové 1. ledna rozbombardovali sochu bandery Šucheviče ve Lvově. Dobrý počin! Bohužel nejde plýtvat drahými raketami na každou sošku banderovského zločince.

Ladislav 💤
3. 1. 2024 10:07
Odpovědět  treza

Tam nebyla jen socha, ale……
Raket mnogo!

Pravdomluvny
3. 1. 2024 06:30
Ohodnotit příspěvek :
     

Banderonacistán ruské obyvatelstvo šetří????
To ani omylem a je na čase,aby Putin přestal s kokainistou Zelensskym jednat v rukavičkách!

Ladislav 💤
3. 1. 2024 06:51
Odpovědět  Pravdomluvny

Neboj, na všechny se dostane a brzo!

ijn
3. 1. 2024 08:04
Odpovědět  Ladislav 💤

jak dát jasně najevo, že s podporou a odzbrojením naší AČR nesouhlasíme, když poslanci nedodržují termíny (pondělky) setkávání s voliči (a PSP jim přesto platí nájmy kontaktních místností s voliči) ústavní soudci nekonají a nevyžadují na vládě řídit se Ústavou ČRa Bezpečnostní koncepcí ČR tím, že naši společnost zatahuje do vojenského konfliktu mezi SLOVANY, ANIŽ BY PRO TOTO JEDNÁNÍ BYLY JAKÉKOLIV DŮVODY!!! NACISTICKÉ ZVRHLOSTI OD r.2014 NA UKRAJINĚ DOKONCE NAŠI POLITICI PODPOROVALI???

Gales
3. 1. 2024 10:22
Odpovědět  Ladislav 💤

I Lady Černá bude litovat,až poletí vzduchem z okna, že ji Pánbůh nedal místo frndy křídla

Pravdomluvny
3. 1. 2024 10:52
Odpovědět  Gales

👍

Spam Janka
3. 1. 2024 09:04
Odpovědět  Pravdomluvny

tak zasa Putinovi Zelensky podla mna v urcitej miere vyhovuje. Vacsina jeho vyjadreni sposobuje spajanie Rusov, vacsina jeho skutkov vedie k depopulacii UA a tym padom menej vojakov, menej vycvicenych a menej zbrani. Zelensky uspesne demilitarizuje UA aj NATO, teraz este velmi uspesne rozosiera domacich tou mobilizaciou lazarov ci zien. Keby zahynul, tak okrem toho, ze by sa stal mucenikom, este by tam mohol prist podstatne mudrejsi a ten by proste z UA urobil obranny mociar a la Alzirsko ci Afganistan a to by sa Rusom pokracovalo podstatne pomalsie, drahsie a co do poctu obeti drahsie

vavi
3. 1. 2024 09:29
Odpovědět  Pravdomluvny

Zelenú krysu zatiaľ Putin potrebuje, aby mu podpísal úplnú kapituláciu…!

sergej
3. 1. 2024 09:59
Odpovědět  vavi

Umí jen pyjáno.

Ladislav 💤
3. 1. 2024 10:09
Odpovědět  vavi

Ten se toho nedožije, oni si ho sami pověsí!

vlad248
3. 1. 2024 11:12
Odpovědět  vavi

To by taky mohl podepsat Zálužný, kdyby zelí přestalo existovat.

Helena
3. 1. 2024 11:58
Odpovědět  vavi

Zelenskýmu už dlouho nikdo z papalášů západu nepřivezl fet, proto tam pravidelně každý měsíc jezdí ze západu na “návštěvy”/naposledy tam byl Blinkal nebo Soros?/. Teď Rus přitvrdil a papalášové se budou bát o kejhák. Za pár týdnů Putinovi stačí zamávat sáčkem kokainu Zelenskýmu před nosem a podepíše mu i vlastní rozsudek smrti.

zuza
3. 1. 2024 12:53
Odpovědět  Helena

fetom ho zásobuje jeho ochranka z malej pakistánie, Vraj ho naučili na nejaký modifikovaný syntetický kokaín, aby lepšie poslúchal. Takže obyčajný kokaín mu už nestačí.

Helena
4. 1. 2024 08:01
Odpovědět  zuza

Aby na ukradinu šlo dovézt koks aniž by ho potulní ukrlupiči po cestě nestopili, lze jedině přes státní návštěvy, které jsou neprodyšně hlídané a nikým nekontrolované. Jinak cokoli se převáží je ukradeno a slehne se po tom zem. A na nebi lítají jen rakety s bombami. Nefunguje tam totiž nic, jen potulní lupiči.

Horňácko
3. 1. 2024 07:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Stydím se za vládu, která pomáhá vraždit děti!

Ladislav 💤
3. 1. 2024 08:12
Odpovědět  Horňácko

👍takový mandát jsme jim nedali! To není vláda, jen parodie na vládu! Fašistická pavláda a musí byt tvrdě potrestána!

Honza 1966
3. 1. 2024 08:46
Odpovědět  Ladislav 💤

A opět, asi po sté, otázka. Jakým způsobem tu “pavládu” potrestáte. Zvolilo si ji obyvatelstvo. To, že ji teď nevěří, se dalo čekat. Ale v příštích volbách vyhraje asi ANO, možná i sestaví vládu s pomocí SPD. Ale ani Babiš, ani Okamura, nemají zájem na nějaký politický příklon k Rusku, jen obchodní. Okamura chce vystoupit z EU, v NATO zůstat. Babiš chce zůstat v obojí, jen tyhle organizace kritizovat. Ani jeden nemá v programu návrat k socialismu Stalinova, sovětského typu. V letech po válce občané, obdivujíce Rudou armádu, odsouhlasili vstup KSČ do vrcholné politiky. Ale po prohlédnutí, jak bolševismus vlastně funguje, přišly problémy. Měnová reforma 1953, popravy těch, co vlastně nic neudělali, tisíce lidí v pracovních táborech, násilné donucování k absolutnímu dodržování nového zřízení a podobně, způsobilo, že hned po uvolnění poměrů a lidi se trošku přestali bát, tak soudruhům vznikly potíže. Proto: bez vítězství Ruska, anexe celého bývalého SSSR(Moldávie, pobaltí),následné anexe celé bývalé socialistické Evropy, jsou vaše plány k ničemu. I kdyby tohle náhodou vyšlo, tak se k vám mnoho lidí přidá jen ze strachu, přesvědčeni nebudou. Stačí malý přípměr, cesty do zahraničí.

Honza 1966
3. 1. 2024 09:01
Odpovědět  Honza 1966

Nebudu se zmiňovat o cestách do blízkých zemí. Kolik obyvatel ČR navštívilo, za poslední čtvrtstoletí USA, Austrálii, Japonsko atd? Kolik Rusko? Poměr bude asi 100/0,02. Takže i když Rusko dosáhne svých cílů, tak budete muset fyzicky zlikvidovat 99 lidí ze sta, jinak máte problém do budoucna. Pak tady zůstanou jen přesvědčení proruští “Češi”, Češi evropští musí být zlikvidováni jak banderovci na Ukrajině. Hodně štěstí taváršči, vstaváj straná agrómnaja, vstaváj na smértnyj boj, sajůz něrušímyj, respůblik slabódnych, slatíla na vjéky velíkaja rus. Kupředu hurá, nepřátel se nelekej a na množství nehleď.😋😋🤣

Ladislav 💤
3. 1. 2024 10:13
Odpovědět  Honza 1966

Honzo, kdyby ti parchanti otevřeli hranice na východ, jsem v Rusku každý rok na Krymu na dovolené. Do usa? Nikdy! I kdyby mi to davali zdarma!

Pavel z Moravy.
3. 1. 2024 10:42
Odpovědět  Honza 1966

Tobě synku není pomoci, ty máš ten manuál současných slouhů v hlavě tak dokonale ukotvený, že to je až k smíchu. Víš co je Jin a Jang, víš co je střed a víš co je přemýšlet? Život je o hledání střední cesty a v té je potřeba kritiky i sebekritiky. U tebe je jasné, že trpíš jednostrannou zátěží k systému zvanému liberální kapitalismus i s jeho zdegenerovanými hodnotami. Ale pamatuj, tito páníčci se s nikým nemazlí, tak je nerozlob a pilně služ. Už tady chystají Orwelovskou společnost, sice potichu, ale přitom jednoznačně ukazují, že nepojedeš li jejich ligu, tak si ani nevrzneš.
.

Honza 1966
3. 1. 2024 14:10
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Odpovím jednoduše. Ty máš zase v kedlubně manuál bývalých slouhů socialistického tábora, ok? Mne nikdo nenutil volit prozápadní strany, do 89 byla jen jedna volba “jednotná kandidátka NF”. A pořád melu tu stejnou otázku: jste ve výrazné menšině, u nás plus mínus skorovrstevníků. A u mladých lidí do cca 45 let, vašim názorům věří a jimi se inspiruje jen jednotky jedinců z tisícovky. Bez násilné změny, kdy půjde té “pomýlené většině” o kejhák, nedosáhnete ničeho. Howgh

Pravdomluvny
3. 1. 2024 14:41
Odpovědět  Honza 1966

uSSa a malé Anglii už je úzko z toho,co si nadrobili.
A pokud mají dnešní mladí za rodiče fanatické milovníky udavače Havla a nemají vlastní mozek ani názor, nevidí a neslyší co se ve světě děje……. tak ať klidně věří tomu, že jim amiokupant ostatní trotlové z “””‘rádoby, demokracií””””pomohou.

Pavel z Moravy.
3. 1. 2024 17:33
Odpovědět  Honza 1966

Chlapče, abych ti řekl pravdu, mně to je jedno co si tady tvoje generace a mladší vykolíkují. Já to mám již za pár, ale vy se z toho co se tady do pár roků z té země i se svými dětmi stane, pose.rete. Takže ser.te si na hromádku degenerace dál, je mi to jedno.

ModrýKlokan
3. 1. 2024 23:54
Odpovědět  Honza 1966

Už jste skončili retardi a určitě to tušíte. Tvůj kvikot tomu odpovídá.

Pravdomluvny
3. 1. 2024 10:55
Odpovědět  Honza 1966

A co je krom NEsvobody a lhaní na každém kroku v uSSa zajímavé?????
Připouštím,že příroda v národních parcích možná,zbytek je 🤮🤮🤮

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Skeletor
3. 1. 2024 11:40
Odpovědět  Honza 1966

Podle sebe, soudím tebe.

Albi
3. 1. 2024 11:47
Odpovědět  Honza 1966

Vy byste se potřeboval alespoň rámcově dovzdělat a hlavně přemýšlet mozkem a ne politickými frázemi.

Rozumím vám, nejste proruský, máte na to právo, ale plést si tak zásadní pbecné pojmy jako třeba zaměňovat socialismus za dosud nikdy a nikde nerealizovaný “komunismus”, nevědět dnes, v “době internetové”, že marxismus už dávno odmítl ten nenáviděný Stalin apod.???
A hlavně charakterizovat socialismus jeho prvními ranými chybami, kterým se jistě nevyhnul žádný společenský řád, nesvědčí právě o vaší objektivitě.

Jestlipak berete v úvahu, že tzv. “socík” trval pouhých 40 let, zatímco otrokářský řád +/- 12 století (dokonce i v USA (sic!) od 1600 do 1865), feudální od 9. do 15.stol. a někde i déle?
Co je proti tomu směšných 40 let?

Až si tyhle informace ověříte a pokud možno promyslíte bez ohledu na politiku, potom pište své moudra.

Standa
3. 1. 2024 12:49
Odpovědět  Albi

On si nic ověřovat nemusí. On má příručku od MV!

Pravdomluvny
3. 1. 2024 13:00
Odpovědět  Standa

Sepsanou Rak-Ušanem,čOUDelkou a Pávkem……a to jsou nějací experti,no ni?

Honza 1966
3. 1. 2024 14:30
Odpovědět  Standa

Nemám žádnou příručku. Jen nemám v mozku, z třídního boje kostku.

Albi
3. 1. 2024 15:26
Odpovědět  Honza 1966

Kostku možná ne, ale co poučky dávno už do odpadu patřící?

ModrýKlokan
3. 1. 2024 23:56
Odpovědět  Honza 1966

Ty máš z mozku z fetu kostku. Naprogramovaný biorobot. Jsi směšný.

Honza 1966
3. 1. 2024 14:27
Odpovědět  Albi

Jasně, já si pletu pojmy a dojmy, jsem nevzdělaný atd. Kdo měl do prosince 1989 vedoucí úlohu ve společnosti, zakotvenou v ústavě ČSSR? KSČ. Dále bylo v ústavě výslovně zmíněno, že státní ideologií v ČSSR je marxismus-leninismus. Tak mi tady nevyčítejte neznalost. A že v Rusku, se J.V.Džugašvilli(Stalin) rozešel s marxismem a vrátil na trůn bolševismus? To má být vzor pro nás. Tajná policie všude a lidové soudy s trestem smrti za tři slova pronesená anglicky? Se proberte. Asi uvažujete, když se kácí les, padají stromy. Vy chcete být ti, co ten les budou kácet. K budování a obraně socialistické vlasti buď připraven. Vždy připraven. Ahoj šášulové.

Pravdomluvny
3. 1. 2024 14:42
Odpovědět  Honza 1966

Bože,to jsou manuály ala čOUDelka,ale hlavně pořád dokola…..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
3. 1. 2024 15:47
Odpovědět  Honza 1966

Pane Honzo – s prominutím – zopakuji:

Psala jsem o době, času, který měly různé společenské řády k diispozici aby se projevily – a byly to až desátky staletí. Socialismu bylo dopřáno pouhých 40 let. Jistě po několika staletích by i socialismus skončil na smetišti dějin, ale to by byl přirozený vývoj, nezáležící na “vedoucí úloze ve společnosti, zakotvené v ústavě ČSSR?”, ani na tom, “že státní ideologií v ČSSR je marxismus-leninismus“.

A jak prosím, měl J.V.Džugašvilli(Stalin) vrátit na trůn bolševismus, když tento není žádná politická kategorie, politická strana ani ideologie, ale způsob ruského myšlení – tj. řekněme – ruského způsobu života, jeho priorit apod.?

Neurářejte se, nezpochybňuji vaše vzdělání, ale vaši náchylnost k uvěření všem lžím, kterými vás krmí současná česká propaganda a vy ji ochotně bez výběru polykáte v domnění, že nic lepšího se nenajde, ačkoliv kdybyste chtěl – a věřím, že na to máte – musel byste vidět, z jakých odpadových ingrediencí je navařena.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Janaz
3. 1. 2024 17:07
Odpovědět  Honza 1966

Krepy blbeček, sice ho…no vieš a v živote si ani nečuchol k ruskej realite, ale budeš tu poučovať ľudí, ktorí to mali možnosť poznať . Evidentne si nadupaný srac..ami z ho…nometov zvané médiá.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Bacon
3. 1. 2024 21:33
Odpovědět  Honza 1966

presně,

podle dokumentů, během celé Stalinovy vlády (32 let) bylo odsouzeno k trestu smrti kolem 700 000 většinou zločinců (přesné číslo – 641 tisíc), a v táborech bylo
ve 30. letech od 0,4 do 1,9 milionu vězňů,
v průměru 1 až 1,4 milionu, z nichž většina byli zločinci
politických vězňů bylo 60 – 460 tis. Podle roků.

On January 1926, the population of the Soviet Union was 
148.6 million people. Fifteen years later,
on June 1941 the population had been increased to 196.7 million.
A decrease in USSR’s population took place between 1941 and 1946 (170.5 million), which is explainable by the huge casualties of the country during the Second World War.
After the War, during the period 1946-1951,
the Soviet Union’s population increased again, reaching 
182.3 million people on January 1951

ModrýKlokan
3. 1. 2024 23:51
Odpovědět  Honza 1966

Kvičíš hezky vemeno, ale nikoho to nezajímá kromě toho klauna Boomera. A budeš kvičet ještě víc, ale ještě ti to nedošlo.

Burák
3. 1. 2024 09:37
Odpovědět  Honza 1966

Mám takový pocit, že nepotřebujeme návrat k socialismu ani kapitalismu. Mě nejvíce mrzí, že nás kvůli korytům a moci posunuli jako společnost hodně zpátky. Kapitalismus je prostě přežitek a byl jím už po válce. Hitler se kupříkladu dostal k moci demokratickou volbou. Tehdy jsme se mohli posunout dál. Zeman kupříkladu prosazoval místo privatizace družstevní vlastnictví. Velké fabriky mohli spravovat sami zaměstnanci, podobně jako to měli v Jugoslávii ale to by vyžadovalo silný stát, který ochrání vnitřní trh. Po 89 totiž nechal stát všechny podniky uměle zkrachovat, když jim odebral hotovost, peníze na účtech a ještě zvýhodnil konkurenci ze zahraničí, nemluvě o ztrátě východních trhů, kam se nacpali naši údajní zachránci že Západu.
My potřebujeme vlastní politiku a vizi do budoucna. Vzpomínáte jak se všichni smáli petiletkam? Taková vize na pět nebo deset let je ale přitom opravdu potřeba. My musíme prostě najít společnou vizi, která bude vyhovovat všem.

skeptik
3. 1. 2024 10:45
Odpovědět  Burák

Hitler se dostal k moci za podivných okolností.

Bacon
3. 1. 2024 21:35
Odpovědět  skeptik

To je jednoduché, byl dosazen aby Němci, a de facto celá Evropa
táhli na Rusa,

nic nového pod sluncem.

Pravdomluvny
3. 1. 2024 10:08
Odpovědět  Honza 1966

Byla zvolena díky podFUCKU Rychetskýho,nevolilo je většina občanů ČR, takže žádný mandát vládnout a ničit stát nemají.

Ladislav 💤
3. 1. 2024 10:11
Odpovědět  Honza 1966

Tak jedině KSČM s paní Konečnou.

Honza 1966
3. 1. 2024 10:52
Odpovědět  Ladislav 💤

Jo a kolik lidí s volebním právem tuhle statopořádkumilnou partičku volí. Tak maximálně pět až šest procent. Posledně to byla asi půlka tohoto množstvi. A neříkejte, že je nevolí proto že se bojí, nebo, že jejich hlasy byly nezapočítány. Je to max 250 až 400 tisíc lidí. Ti co budou volit opozici, Babiše a Okamuru, taky nevolí proti tzv. Koze, jen chtějí zůstat u Kozy, ale s lepšími podmínkami. Pokud Rusko vojensky neovládne tu polovinu Evropy jako v 1945, tak jsou vaše sny nulové

Standa
3. 1. 2024 13:23
Odpovědět  Honza 1966

Chicht, volečku!

Albi
3. 1. 2024 15:56
Odpovědět  Standa

Nenadávej mu – takových je. ale přece jen jich ubývá, když na vlastní “kůži” konečně poznávají rozdíl mezi fialovými sliby a černou realitou.

Nepřeji mu to, ale není vyloučeno, že i jemu se dostane od jím preferované vlády podobného poučení.

Hany
4. 1. 2024 02:53
Odpovědět  Albi

Kdepak poučení. Plné polní se jim dostane. To budou čučet!

Boomer
3. 1. 2024 13:47
Odpovědět  Honza 1966

.. Honzo, já bych se vůbec nezanášel nějakými naivními sny o návratu komunistů k moci, ať si plácají co jim slina na jazyk přinese. Natož aby Rusko rozšířilo vojensky ovládané území na úroveň roku 1945. K čemu by jim to bylo, a co by je to stálo? Utichnou zbraně na Ukrajině, a znovu začnou obchody mezi Ruskem a EU, na to si klidně vsadím.
Na co už bych rozhodně nesázel, je budoucnost EU v současných parametrech..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Ladislav 💤
3. 1. 2024 15:13
Odpovědět  Honza 1966

Vyměnit Goebbls 24 a hned uvidíš jak se najednou změní preference! To je to fašistické sršní hnízdo zla co šíří lživou propagandu!

Honza 1966
3. 1. 2024 11:00
Odpovědět  Ladislav 💤

A jak přinutíte občanstvo je volit?

Ladislav 💤
3. 1. 2024 12:15
Odpovědět  Honza 1966

Mozkem, jestli ho ještě mají funkční.
Já jsem se v krásném socialismu narodil a nikdo mi nikdy nevyhrožoval! Žil jsem si v míru a klidu! Bez válek!
Za to dnes na stará kolena v hnusném zlodějském kapitismu nevíš co bude zítra! Války a chřest zbraní!
To se někomu líbí? Jestli ano, patří do blázinca!

Boomer
3. 1. 2024 13:59
Odpovědět  Ladislav 💤

..tak se vzpamatujte, už při volbách v roce 1990 se na ten váš krásný socialismus pod vedením slavné komunistické partaje voliči vy*rali:

Sněmovna lidu FS..13,6%..23 mandátů.
Sněmovna národů FS..13,8%..12 mandátů.

A pak už to šlo od deseti k pěti až po současnost… těch 99,94% procent v Národní frontě se vám už nikdy nevrátí!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
3. 1. 2024 14:46
Odpovědět  Boomer

No 99 sice ne, ale Národní frontu už máme jako vyšitou – akorát z druhé strany. Njn – kdo jde porád na západ, dojde na východ, protože kulatá, země je kulatá…….

Boomer
3. 1. 2024 16:34
Odpovědět  Markýza

..inu, to bude asi tím, že tam mají dost aktivistů Národní frontou prošlých a zakalených…

Pravdomluvny
3. 1. 2024 13:01
Odpovědět  Ladislav 💤

Jsem pro 👍

sergej
3. 1. 2024 15:00
Odpovědět  Honza 1966

Rychetský by měl odškodnit 1 000 000 podvedených voličů protože každý neměl čas na vyhlášku “zájmovců.

Boomer
3. 1. 2024 16:37
Odpovědět  sergej

..kdo je podvedenej, je taky blbej a takovej ať sedí doma, páč blbýmu natlučou i v kostele, natož v politickým boji!!

sergej
3. 1. 2024 18:51
Odpovědět  Boomer

Tak do kostela aktivisto nelez. 🙂

Boomer
3. 1. 2024 19:00
Odpovědět  sergej

.. já můžu, já nejsem ani blbej ani aktivista… ;o))))

ModrýKlokan
4. 1. 2024 00:02
Odpovědět  Boomer

To víš že jo prdelko, seš nejchytřejší a neaktivní. Tak nabumbat, přebalit a spinkat.

Boomer
4. 1. 2024 07:51
Odpovědět  ModrýKlokan

..no dobré ráno Klokane, já se tedy vyspal dobře, v teple a pohodlí svého domu, ale jak tak koukám na čas tvého příspěvku, musela s tebou v papundeklové krabici cloumat pěkná kosa, že jsi takhle zlostně flusal.

Hochu, v zimě nesmíš dopíjet zbytky v bufetu, ožralého tě charita nepustí do noclehárny!!!

katango
4. 1. 2024 12:17
Odpovědět  Boomer

Pro Klokana a Boomera. Kluci, nehádejte se. Nebo ne takhle blbě. Připadá mi, že toho máte dost společného a oběma vám fandím. To, co tady mezi sebou předvádíte, je zbytečné.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
4. 1. 2024 21:33
Odpovědět  katango

..no, já vám můžu klidně slíbit, že na ty jeho infantilní narážky reagovat nebudu. Z jeho strany ovšem budou padat i poté, co já zmlknu. A na to si vsadím!

katango
5. 1. 2024 15:48
Odpovědět  Boomer

Takový chytrý chlapi s rozhledem a hádáte se jak malí kluci na písku. Von mě praštil! Ale von mi sebral lopatku!

Pravdomluvny
4. 1. 2024 16:50
Odpovědět  Boomer

Bože,to skutečně “”””hvězdné “””””příspěvky o💩

Skeletor
3. 1. 2024 11:38
Odpovědět  Horňácko

Za tuto dosazenou “vládu” se musí stydět každý Čech který má asoň malinko šedé kůry mozkové, bohužel je to ale stále i v národě, že tak ještě jsou a dělají České republice jen zlo a ostudu.

Ladislav 💤
3. 1. 2024 12:16
Odpovědět  Skeletor

👍

Boomer
3. 1. 2024 16:42
Odpovědět  Skeletor

.. ku*wa, mě do toho netahejte, ano?!! Za tuhle vládu se můžou stydět jen ti, co dali hlas stranám sdruženým pětikoalici a ruku v ruce s nima pitomci v počtu 1 069 359 voličů, kteří svoje hlasy “hodili do kanálu” prostřednictvím nevolitelných politických šíbrů…

ModrýKlokan
4. 1. 2024 00:03
Odpovědět  Boomer

Nerozčiluj se prci, nebo ti pan doktor zase dá svěrací kazajku a klystýr.

unor 2022
3. 1. 2024 08:15
Ohodnotit příspěvek :
     

Uderit na namesti Kyjeve? Nemuzete. Ztratili byste nejen moje sympatie.
Nejste prece stejni barbari jako Izraelci.

Ladislav 💤
3. 1. 2024 12:19
Odpovědět  unor 2022

Na druhou stranu, když tyto prasárny a bez trestně a za podpory OSN dělá amícky válečny
zločinec už přes 200 let, tak je oslavovan!
Tak proč to pořádně nevyčistit jedním vrzem!

Pravdomluvny
3. 1. 2024 13:02
Odpovědět  Ladislav 💤

To čištění mělo být minimálně před rokem…..

unor 2022
3. 1. 2024 13:31
Odpovědět  Ladislav 💤

To opravdu neni cesta. Zvlaste, kdyz maji od Pana Boha v popisu prace byt ‘lepsi’ jako ti druzi. A vyradit ze hry Zelenskeho prave ted take nejde. Ale stale je dost jinych.

zuza
3. 1. 2024 13:02
Odpovědět  unor 2022

stačí udrieť na vybrané budovy v Kyjeve na Bankovej

Albi
3. 1. 2024 16:02
Odpovědět  unor 2022

No – mám za to, že zmiňování náměstí byl jen příměr k přesnosti ruských zásahů, ne že se konkrétně připravují vraždit civilisty na náměstích nebo jiných shromáždění

Hany
4. 1. 2024 02:57
Odpovědět  unor 2022

O tom gosudar právě mluví. Že by “mohli”, ale že na tom náměstí jsou maminky s kočárky.

Burák
3. 1. 2024 08:46
Ohodnotit příspěvek :
     

Závidím jim takového prezidenta. Je to člověk, který nepoužívá opotřebené fráze. Putin ví o čem mluví a dokáže trpělivě dlouze vysvětlovat jakýkoliv problém. A nyní si srovnejme toho našeho šaška z hradu, který mele doslova hovna, že už musím být tak sprostý. Tyhle loutky si nevšimli, že nejsou v Americe plné hloupých lidí, kterým ty jednoduché fráze stačí. Slyšel jsem pár proslovů amerických politiků a doslova jsem zíral jak hloupě zní vše co veřejně ventiluji a jak reaguje dav, kterému ke štěstí stačí stále opakovat Amerika kupředu, Amerika je nejlepší.

Vlastimil Čech
3. 1. 2024 10:04
Odpovědět  Burák

Přesně, pane Buráku! Přesně! Potřebujeme do čela státu někoho, jako je Putin.

Pravdomluvny
3. 1. 2024 10:57
Odpovědět  Vlastimil Čech

Kde brát a nekrást.
Nejblíž je Orbán, možná Fico,ale tady u nás…..?

Bacon
3. 1. 2024 21:37
Odpovědět  Vlastimil Čech

To by ho tento prostor musel porodit,

zatím generuje odpad,
nic jiného si nezasloužime.

Lubek
3. 1. 2024 09:15
Ohodnotit příspěvek :
     

Čomu v tejto dobe veriť, ale…
Čítal som úvahu, prečo pán Putin sedí cca 10metrov a ďalej pri rokovaniach, prejavoch a stretnutiach s cudzími. Vraj to súvisí s ohrozením atentátom, keď ľudia prichádzajú “mimo dostatočnú kontrolu”, vrátane cudzích štátnikov. Teraz by to nebola aktovka, ako v prípade Stauffenberga. Vraj to môže byť špeciálna, smerovaná výbušnina, či dokonca chemikália. (No a hneď ma napadlo, že ak by to bol angličan, tak jedine Novičok)
Chlapov v nemocnici určite vybrali, preverili, ale nebol ku nim taký nemapovaný prístup prípadným doručovateľom útočného systému ako k verejnosti. Tak sedeli celkom blízko. Verím aj tomu, že nie každý bol ranený, ale sedelo tam zopár vo výbornej kondícii a ozbrojených.
Veriť? Neveriť? Faktom je, že pán Putin sa zdržuje skutočne ďalej a teraz bol veľmi blízko.

Helena
3. 1. 2024 09:37
Odpovědět  Lubek

A vy se divíte? Být v Putinovo kůži asi není snadný, mít proti sobě zfetovaný magory z toho slavnýho západu.

Hany
4. 1. 2024 03:01
Odpovědět  Helena

Zfetovaný a absolutně vsehoschopný. A že jich je

Eva
3. 1. 2024 09:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusko neprohrává.
A stále více se ukazuje, že nejenom vojensky, ale hlavně lidsky.
Ono vlastně fakt platí, že Pravda a Láska vítězí, akorát v zemi, která nebyla myšlena…

Vlastimil Čech
3. 1. 2024 10:07
Odpovědět  Eva

Vystihla jste to bezvadně. Pravda a láska vítězí- v Rusku, co vítězí u nás?

Honza 1966
3. 1. 2024 11:08
Odpovědět  Vlastimil Čech

Snažší život na západě, tak jak posledních(až na krátkodobé výjimky), hromadu století. Dokud fyzicky nezlikvidujete tzv zlatou miliardu(Evropany mimo Rusů a jejich obdivovatelů, Američany včetně Kanaďanů, Australany a Novozélanďany, Japonce, Jihokorejce a Tchajwance) a to do posledního jedince, tak se vám to nepodaří. Hodně štěstí kamarádi(soudruzi).

Standa
3. 1. 2024 13:35
Odpovědět  Honza 1966

Schvalování genocidia. Štvaní na likvidaci národů z národnostních hledisek. Návrh na konečné řešení. Tvoje přání není na naší straně.Pust se do toho svého návrhu sám.Jednoho jedince nech-půjde do ZOO.
A mrkni na svůj návrh.A , jak to dopadne!
https://www.youtube.com/watch?v=L_L7hV8zK7A&t=189s

Standa
3. 1. 2024 13:46
Odpovědět  Standa
Standa
3. 1. 2024 13:47
Odpovědět  Standa

Bohužel MV zablokovalo zvuk.

Pravdomluvny
3. 1. 2024 13:52
Odpovědět  Standa

Potěš koště.
Temhle chybí ještě černý dlouhý kožený kabát,klobouk a odznak nacistické orlice a Operace Nacht und Nebel je zde opět v plné “””””nádheře a velikostí”””””

Albi
3. 1. 2024 16:14
Odpovědět  Honza 1966

Snazší život na Západě?
Zas hodnotíte jen podle skupiny, které se vám hodí.
Co třeba nový emigrant v USA? Myslíte, že bude opečovávaný jako Ukrajinec v ČR? Silně pochybuji – leda by to byl ruský emigrant-miliardář, kterého by mohli v rámci sankcí okrást.

Nebo imigrant, který měl štěstí a tamtéž se dostal třeba před 10 léty?
Jeho dítě, které se už narodilo v USA – tedy rodilý Američan, jehož rodiče mají s bídou na jídlo a nejnutnější potřeby k řivotu, ale už ne ani na zaplacení lékaře, natož na jeho vzdělání?

ModrýKlokan
4. 1. 2024 00:06
Odpovědět  Albi

Albi to chceš od toho blba moc. Na chápání jednoduchých informací nemá vybavení. Jede podle předepsanýho manuálu. Škoda času na tohle jelito.

Pijack
3. 1. 2024 10:41
Ohodnotit příspěvek :
     

Další skvělé vystoupení pana Putina. A nejen ze své úřadovny, ale přímo mezi lidmi… Tož ale tohle nepochopily novinářské hyeny z Českého mainstraemu, když nám zase vnucovaly idiotizmy o tom, jak tvář Putina vypadala jinak před vánocemi než po Silvestru… bože, ti mají starosti. Vzteky nemohou spát, protože Putin jim zase předvedl naprosto zjevnou realitu. Jako kdyby zde existovaly dva světy. Jeden z degenerovaného západu a druhý očištěný od zla a patologické propagandy.

zuzana
3. 1. 2024 15:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Šéf WHO vyhlásil válku masu ve jménu boje proti „změně klimatu“

https://aktax.cz/sef-who-vyhlasil-valku-masu-ve-jmenu-boje-proti-zmene-klimatu/

Pravdomluvny
3. 1. 2024 16:07
Odpovědět  zuzana

A co poslat šéfa WHO na doživotní dovolenou ke kmen lidojedů…..nebo na exkurzi mezi hladová prasátka????🤔😎

zuzana
3. 1. 2024 16:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Bývalý analytik CIA: Zpravodajské agentury se vměšují do voleb v roce 2024, aby zastavily Trumpa

https://aktax.cz/zpravodajske-agentury-se-vmesuji-do-voleb-v-roce-2024-aby-zastavily-trumpa/

Hany
4. 1. 2024 03:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Bezvadné video opravdového Státníka. A navíc lidový i s otázkami. Ale ten titulek! Jak že Seznamu! Putin právě že bombardování náměstí v Kyjevě vylučuje (“…maminky s kočárky…”).

Pavel z Moravy.
4. 1. 2024 10:06
Odpovědět  Hany

Někdo zase asi chtěl, aby ten titulek takto zněl.

vuk
4. 1. 2024 22:51
Ohodnotit příspěvek :
     

Západ jistě je nepřítelem Ruska (i Ukrajiny), je jím i zdejší fialový režim. Ovšem, málo platné, byli to Rusové, kdo si zvolil Jelcina, dokonce opakovaně. Byli to Rusové, kdo si v podstatě zvolil i Gorbačova. Právě tihle dva pánové zbavili Rusko většiny spojenců, jakožto “přítěže”.