historiepolitika

Připomenutí – LISTOPAD 1989 a pád VÝCHODNÍHO BLOKU

Petr Novák LISTOPAD 1989 a pád VÝCHODNÍHO BLOKU – GLOBÁLNÍ POHLED (rozšířeno)

Abychom skutečně pochopili, co se stalo v roce 1989 v ČSSR, tak se musíme vrátit velmi daleko do minulosti (hlavně do SSSR) a protože to většinu lidí (a “analytiků” už vůbec) ani nenapadne, tak se dívají na toto význam-
né období zcela mylně a to na základě propagandy jedné, nebo druhé strany a to je samozřejmě chyba.

Nás by měla zajímat co nejobjektivnější realita, jinak se budeme stále pohybovat od jednoho cinkotu klíčů ke druhému a jen budeme volit jiné vlky.

V minulosti jsem psal, že po Stalinovi přišel na post nejvyšší v SSSR Chruščov, tedy trockista, který začal s tzv. destalinizací, která tkvěla hlavně v tom, že úplně všechny nezdary a masakry přiřkl jemu, aby on sám vypadal jako rozený lidumil, ačkoliv to byla krysa, která přísahala Stalinovi oddanost až za hrob a přitom se třásla na to až bude mrtev a převezme moc. O tom že to byl až ohromující padouch svědčí hlavně ten fakt, že ho celý život bral Stalin jako stalinistu a trockistu v něm nerozpoznal.

Chruščov si kolem sebe vytvořil kádr mladých trockistů, kterým dával různé funkce a dle toho jak se osvědčili je posílal do vyšších sfér řízení, až se mu podařilo infiltrovat skoro celý aparát svými lidmi.
Jedním z nejvýkonnějších byl Jurij Andropov, ze známé židovské rodiny (velmi důležitá postava v našem “příběhu”) ze kterého udělal jednoho z tajemníků ÚV. A jak lidé studující Koncepci společné bezpečnosti (KSB) vědí, tak židé jsou kádrovou základnou Globálních elit (GE).

Jenže časem přišel zvrat. Po Chruščovovi, přišel jiný “vládce” – Brežněv, který byl ovšem stalinista!!
Andropov si uvědomil, že je v koncích, protože byl kádrem Chruščova a takového Brežněv nepotřeboval.
Ale Andropov se toho od svého bývalého pokryteckého šéfa mnoho naučil. Velmi rychle totiž pochopil, že má Brežněv hned tři velké rivaly se kterými si neví rady a tak se do nich okamžitě politicky pustil.
Brežněv byl za jeho podporu vděčen a když se tudíž potřeboval zbavit šéfa KGB, který stranil jeho rivalům,
tak bylo jasné, kdo bude novým šéfem této tajné služby.

Byl to rok 1967 a tímto rokem můžeme klidně označit čas, kterým se začal psát konec SSSR (a celého Východního bloku), aniž by to tehdy někdo tušil.

Andropov začal následně s vysidlováním disidentů za hranice, což byl “jeho” nápad (dostal to samozřejmě za úkol od těch, jejichž míra chápání je vyšší). Co tím vlastně udělal? Vytvořil v cizině obrovskou kliku lidí, která šla cíleně proti SSSR a připravovala podhoubí pro jeho likvidaci. Dotyční tedy nemuseli utíkat přes hranice, on je prostě pustil na Západ, aby tam vytvořili protisovětskou kliku.

Navíc prakticky všichni aparátčíci, kteří se kolem něj pohybovali za Chruščova, nakonec skončili “ve službách” Gorbačova, dalšího trockisty a finálního likvidátora SSSR.

Kdo velkým tlakem apeloval na Brežněva a ostatní členy vlády, aby se řešila situace v ČSSR v roce 1968 vojensky? Andropov. K čemu to mělo sloužit? K dehonestaci SSSR, zmírnění celosvětového tlaku na Spojené státy, které dostávaly kapky ve Vietnamu (což řešily bestiálním vedením války) a hlavně jako zkouška pro vedení Východního bloku. Pochopí, že události v ČSSR jsou pouze uměle vytvořenou akcí, kdy je při celosvětovém rozložení sil naprosté scifi, aby přešli Čechoslováci na stranu Západu?

Jenže nepochopili nic a to i díky dezinformacím KGB (Andropov), která hlásila, že v ČSSR jsou ozbrojení kontrarevolucionáři hrozící svrhnout režim.

A tak situaci, kterou mohli řešit politicky, řešili primitivní silou což nebylo nic jiného než zkouška na Afghá-
nistán, kam je chtěli amíci uvrtat a tím je postavit proti celému muslimskému světu.

Kdo nejvíce řval, aby se situace v Afghánistánu (1979) řešila opět vojensky? Samozřejmě Andropov, aby jako správný trockista (marxistický globalista volající po celosvětové marxistické revoluci) docílil další zkázy pro SSSR. Některé prameny uvádějí, že pro válku tamtéž se silně vyjadřoval i Gorbačov, který ji ovšem následně, jako správný “mírotvůrce”, v době svého vůdcovství, ukončil.

A pak přišel rok 1980 a události v Polsku. Co se tam dělo? Naprosto totéž co u nás v roce 1968, tedy další “Majdan”, ale tentokrát nikoliv řízen jako provokace, ale jako objektivní fakt.
Celý svět čekal sovětské tanky, ale soudruh Andropov byl radikálně proti!!! Jako trockista přeci nemohl jít proti trockistům, hlavně když byl jedním z podporovatelů a strůjců toho co se v Polsku stalo.

Vidíte tu obludnou zrůdnost? Když se v ČSSR odehrávalo totéž, tak to mělo být použito jen jako past na SSSR, proto byl Andropov pro invazi, ale když za 12 let Poláci dělali to samé, tak to bylo bráno z hlediska řízení již jako první krok k rozpadu Východního bloku, proto byl radikálně proti.

Sám se navíc po zvolení Generálním tajemníkem ÚV KSSS začal angažovat v “reformách”, které měly za cíl naprosto totéž co u nás v roce 1968 a v Polsku v roce 1980 (!!!), tedy ten pověstný “socialismus s lidskou tváří”, který tak usilovně nyní budují v Bruselu.

Likvidace Východního bloku se pak na chvíli pozastavila, protože opět vyhrál stalinista, ale “naštěstí” pro trockisty byl těsně nad hrobem, takže Gorbačov si jen počkal 13 měsíců a pak začal s finální likvidací, tak
jak ho od mládí připravovali.

Věděli jste, že byl spolužákem “našeho” trockisty Dubčeka z Lomonosovy univerzity v Moskvě a že se tam oba ještě přátelili s dalším pánem a to se Zdeňkem Mlynářem, jedním z hlavních aktérů Charty77?
Kdepak ty tři pány asi Globální elity (GE) indoktrinovali, zverbovali?

Pokud chcete zničit systém, který se celá desetiletí budoval, tak k tomu potřebujete kvalitní informační nástroje, kterými dokážete mezi lidmi co nejrychleji rozšířit informační pole, které do té doby neznali.

Ty nástroje byly tři

  • glasnost (otevřenost – zrušíte cenzuru a začnete šířit mezi lidi informace, které byly tabu),
  • perestrojka (přestavba – začnete zcela přebudovávat řídící struktury státu, tak aby se lidi cítili svobodnější a šíleli po Západu),
  • uskorenije (zrychlení – změníte ekonomické řízení státu tak, aby se více blížil Západu).

Vše bylo desetiletí připravováno a Gorbačov jen navázal na Andropova. Setkání s Reaganem pak bylo už jen pouhou fraškou pro fotografy, kdy všichni “ti nahoře” již dávno věděli, že je konec.

Naivkové, i u nás, si mysleli, že se svět zbavil komunistů a nyní půjdeme cestou “toho” Západu, jenže chyba.

Vyhrál Gorbačov a “jeho” Perestrojka nyní běží z Bruselu, kde je jeden neomarxista/trockista vedle druhého.
Při oslavách 30-ti let od pádu Berlínské zdi navíc Gorbačov prohlásil, že “těch 380 000 sovětských vojáku v Německu mělo jediný rozkaz – NEZASAHUJTE”, tedy jinými slovy – nechte tu “revoluci” proběhnout.

Vzpomínáte na Srpnový puč v Rusku v roce 1991? Stalinisté zatkli Gorbačova a pokusili se převzít moc v zemi. Byl to poslední chabý pokus o zvrácení situace. Akce trvala tři dny a právě na základě této události pak Gorbačov definitivně ukončil existenci SSSR a zrušil KGB.

Tento “puč” byl sice vymyšlen a vykonán stalinisty, ale ti byli již tak slabí, že s ním trockisté počítali a byli na něj dopředu připraveni a nejspíš jej i chytře vyprovokovali a následně řídili.

V momentě největšího zmatku vylezl s megafonem na tank Jelcin a emotivně prohlásil k vojákům, aby “nebyli slepým nástrojem dobrodruhů”, čímž ukázal své “hrdinství” a následně odstavil Gorbačova, kterého už nikdo nepotřeboval.

Loutka odvedla svou práci a šla zpátky do krabice. Po něm musela přijít loutka jiná, nezatížená minulostí, která kompletně rozvrátí Rusko a udělá z něj surovinovou základnu Západu, což se také podařilo (na čas).

USA nikdy nebyly bohatší, než když v Rusku “vládl” jejich Jelcin.

Že nevěříte tomu, že klidně někdo pracuje na tom, aby sám sebe odrovnal, připravil se o moc, byl za lháře, nebo dokonce zločince? Vy neděláte to co vám říká váš vedoucí? Že žádného nemáte? A řídíte se zákony a společenskými pravidly? Kdo vás tedy řídí? No přeci ten, který určuje ty zákony a ta pravidla.
Trockismus byl VŽDY pouze nástrojem Globálních elit (GE) k řízení společnosti.

Šlo o Samet a já psal hlavně o SSSR. Proč?
Aby bylo jasné, že celá Sametová “revoluce” byla jen dokonale sehraným divadýlkem, kdy jedni marxisté odstavili marxisty druhé, aby mohli přejít do další fáze budování “socialismu s lidskou tváří”, byť to znamenalo jejich vlastní odpis, jako “starých struktur” a nástup nových “komunistů”, kteří si tak ovšem dnes neříkají a slovo “trockismus” by hledali nejspíš na wikipedii.

Tak už je jasné proč nemohly přijet v roce 1989 tanky Varšavské smlouvy? V roce 1968 vládli v celém Východním bloku lidé typu Bilak, tedy stalinisté, ale v roce 1989, již byl celý tento blok infiltrován politiky typu Dubček, tedy trockisté. Takže tanky neměl kdo poslat, všude už byli jen “jejich” vlastní soudruzi.

Už je asi také jasné, proč se agent STB Zifčák vydával na rozkaz svých velitelů za mrtvého studenta,
aby lidi více vyburcoval k likvidaci systému?

Komunista (přesněji marxista) dělal vše proto, aby padl socialismus? Paradox?… Ne.

Trockisté jsou proti státu, proti národu, nezajímá je rasa a ani pohlaví, zajímá je permanentní, globální “komunistická” (marxistická!!!) revoluce a ta se právě děje, stačí se podívat na vzestup Číny, na zákony, příkazy a direktivy z Bruselu a neomarxistickou idiocii táhnoucí Evropou.

Už je pochopitelnější, proč se tak proti novému systému postavil Karel Kryl, jehož míra chápání byla na danou dobu obdivuhodná? Už je zřejmější, proč tvrdil toto?:

„Nevěř ostnatému drátu, byť se stokrát tvářil jak stonek růže…Sametem se dá krásně škrtit. A do sametu se koneckonců balily sťaté hlavy.”

Už dává smysl, proč se Soros chlubil tím, že byl na jednání – Havel, knížepán, komunista Čalfa, kde bylo Vaškovi oznámeno, že bude prezidentem?

Ne, že bude navržen, ale prostě jím bude!!!

Už je jasné proč komunisté zvolili Havla jednomyslně (!!!!!) prezidentem?

Paní Wendy Luers, manželka tehdejšího velvyslance USA W. Luerse se nechala v jednom rozhovoru slyšet (nádherně upřímně, naivní paní), jak s manželem v 80-tých letech z ambasády vše řídili a jak vše domlouvali. Na ambasádě pořádali “kulturní akce”, přesněji vernisáže a výstavy a tam čile komunikovali s chartisty, tedy svou pátou kolonou v ČSSR.

Tytéž chartisty pak následně po listopadu ONI (!!!) instalovali do vysokých funkcí a nechali je školit, aby věděli, jak se v dané funkci mají (a smějí) chovat.

Popisuje také, jak ji Ján Čárnogurský (nový předseda vlády) požádal o to, aby pomohla se zněním “naší” Ústavy a ona souhlasila – zavolala bývalému právnímu poradci prez. Cartera Lloyda Cutlera a ten ji spolu s chartisty a svým týmem spáchal.

A pak se obšírně rozmluvila také o tom, jak vše financoval jistý George Soros a Rockeffelerovy nadace a to hlavně školení nových kádrů (trénovali i “naše” ministry, protože neměli zkušenosti), stovky poradců z USA, učitelů angličtiny atd.

Naprosto přesně popsala, jak nad těmi českými a slovenskými “křováky”, kteří nic neznali, převzali kontrolu a absolutně je řídili.

Jak dehonestujete systém, který chcete odepsat, máte moc, a má to vypadat jako, že “revoluce” byla spontánní, vedena zespodu od lidí a nikoliv roky připravována na všech řídících úrovních najednou, po dobu mnoha let? Zvolíte do vedení ty největší hlupáky, kteří by nedokázali řídit ani trafiku a likvidace systému je zaručena. Vzpomínáte na Jakeše a Štěpána? Myslíte, že tyto klauny mohli jako nejlepší z nejlepších volit a poslouchat lidé typu Čalfa?

POZNÁMKA: Někdo by si mohl myslet, že byl J. Andropov vlastizrádce, ale nebyl jím. On si přál pouze rozbití SSSR a nastolení režimu jiného. Jenže si velice dobře uvědomoval, že všechny úkoly, které měl splnit mají vést nejen k rozpadu SSSR, ale i k totálnímu zničení Ruska jako národa a to již nechtěl.

Vytvořil tedy “švába”, přesněji “chybu v Matrixu” a založil v zemích Východního bloku Prognostické ústavy, kde se učila i tzv. globální studia. A tím vše zvrátil. Nechal odhermetizovat (ovšem jen vybraným elitám) znalosti řízení, které se mezi lidmi v žádném státě neučí a nikdy neučily.
Tím zajistil určitou kádrovou základnu “lídrů”, kteří mají potenciál docílit stavu, kdy již nebudou objektem řízení, ale subjektem, který řídí.
Na základě i těchto znalostí vzniklo časem KSB, které je ovšem dnes přístupné komukoliv.

Vše bylo a je jinak. Lhali nám a lžou nám. Jediný lék je neustálé zvyšování naší míry chápání globálních procesů, aby lidé zase “necinkali klíči” v naději, že “tvoří dějiny svým občanským postojem”, aniž by věděli,
že ze sebe dělají jen tupě ovládané stádečko naivních loutek.

I dnes si většina lidí myslí, že se celý Východní blok (během sedmi měsíců) rozpadl sám, přesněji díky tomu,
že se lidé ve VŠECH těchto zemích zcela “spontánně” a v jeden okamžik rozhodli svrhnout režim, který se také zcela spontánně rozhodl udělat – NIC.

Byl to samozřejmě jen další majdan ala Ukrajina, stejný jako v roce 68 u nás nebo v Maďarsku v roce 56, totožný jako se odehrál v době “Arabského” jara skoro ve všech zemích Blízkého východu atd.

Děkuji každému, kdo to dočetl až sem.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=3688602231166111&id=100000491120287

sdílet na

91 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
cool
15. 11. 2024 22:52
Ohodnotit příspěvek :
     

Jo jo

orinoko
16. 11. 2024 06:40
Odpovědět  cool

Máme hole v ruce!!

Ladislav 💤
16. 11. 2024 06:57
Odpovědět  orinoko

Máš pravdu, všechno nám ukradli!
Teď už máme i holou prdel!
Ten zasraný listopad nám byl čert dlužen!
Zlatý socialismus! Opravdu zlatý!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pijack
16. 11. 2024 08:43
Odpovědět  Ladislav 💤

Někde jsem viděl (na západě) sochu holého zadku. Takové to netradiční umění, moderní a tak… Zadek to byl hezký, takový velký bronzový před nějakou institucí. Tak snad se naši noví mladí umělci nechají inspirovat a kromě těch “nahotin” z trubek a drátů dokáží taky nějakou prdeI vymodelovat. Prý se našim mladým umělcům nedaří, chtějí pořád nějaké grandy, podporu a tak. Tož jsem zvědav, jestli by takový normální zadek vůbec uměli vymodelovat 🙂

Gales
16. 11. 2024 10:08
Odpovědět  Pijack

Modelem by jim mohl být Liliputánek.

orinoko
16. 11. 2024 17:40
Odpovědět  Gales

Dobrý!!!

orinoko
17. 11. 2024 11:45
Odpovědět  orinoko

Docela překvapivé. Na Národní dorazila ceska armádní ostuda.

https://youtu.be/LZYCB7MYcjU?si=InxNC2W5KAHYHTgN

Standa
17. 11. 2024 12:02
Odpovědět  orinoko

Ten musí mít kachní žaludek! Hanba mu!

orinoko
17. 11. 2024 13:02
Odpovědět  Standa

Hůř to slizl Liliputanek a rakUSAn.

orinoko
16. 11. 2024 06:50
Odpovědět  cool

Tak nějak. Tolik globálního kretenismu najdete jen u jedné curiny, která dodnes tvrdí veřejně podobné bláboly. Nahodilost žádná, improvizace žádná, samovyvoj žádný. V naprostém protikladu s Krejcim.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ijn
16. 11. 2024 07:10
Odpovědět  orinoko

21.11.1989 zapisují aktivisté občanské sdružení Zelený kruh na MS Praha, nic nenechala StB náhodám, přes ekofašismus ovládá KoZa Východ a suroviny do správných rukou – i vodu, majetkový převrat za min – 150 000 mld. Kč

Gales
16. 11. 2024 10:18
Odpovědět  cool

Lidé jsou nepoučitelní.Furt chce někdo mít navrch a diktovat druhým.Asi je to v genech že je ten druhý ohrožuje a tak se snaží mít věci pod svoji kontrolou.Možná že kdyby je řídil nějakej centrální mozek lidstva v který by měli důvěru,tak by tomu tak nebylo.I když ,,místní” potyčky by byly pořád.Nebo co.

Gales
16. 11. 2024 11:31
Odpovědět  Gales

Taky v tom může být zainteresovanej smysl pro inovaci. Ti ,,pokrokoví” chtějí nutit ty ,,zaostalejší” k pokroku a tak vznikají frakce které potom bojují proti sobě.

Viking
16. 11. 2024 15:51
Odpovědět  cool

NEuvěřitelné! Česko prodává 30 tis.nemovitostí

Zachytila jsem informaci, že ti hňupové z pětikolky připravují seznam všeho, co se bude prodávat. 

A že bude dlouhej – má prý jít až o 30 tisíc(!!!) různých nemovitostí. Ale nejen hrady, zámky, historické budovy, dokonce i hřbitovy jsou na programu!comment image Vláda potřebuje ukázat, že je menší schodek a honem před volbama 

“zalepit” děravý rozpočet.

To je něco NEuvěřitelného, jak Fialenko a spol. rozprodávají státní majetek! Tak si říkám, co asi z té naší republičky zbude, až k tomu všemu ještě zaplatíme dluhy za Ukrajinu???!!!comment image

Nemám slov…. a říkám si: eště štěstí, že su tak stará a nedožiju se toho, jak si nás-Česko jednou někdo přivlastní celé…. teda to, co z něj zbude…. 

Zde malá ukázka, kdybys o někom věděl, kdo má prašule nnazbytcomment image

Hrady, zámky a vily na prodej Česko 2024

Jirka
16. 11. 2024 19:25
Odpovědět  Viking

Jeste vyuzit prilezitost a zmocnit se majetku cizich za babku pro kamose. Petizmrdi jsou nejvetsi odpad naroda.

janle57
16. 11. 2024 17:26
Odpovědět  cool

Za vše, co nás po roce 1989 potkalo, můžeme poděkovat soudruhu Gorbačovovi, pokud
by ta jeho slavná perestrojka spočívala ve vyházení Jakešů, Bilaků a všech podobných
neschopných idiotů a nahrazením schopnými lidmi, se zachováním státního vlastnictví
klíčových odvětví, t.j. průmyslu, zemědělstvi a veškerých sociálních jistot a celý soc.blok
by se vydal cestou dnešní Číny, se zachováním vojenského obranného paktu, nikdy
by si tady pánové Havel, Klaus, Kellner, Křetínský a další ani nelízli a všichni mladí
by měli dneska určitě lepší životní perspektivu, takže by se tu dnes měl 17.listopadu
slavit den soudruha Gorbačova !!!

Autor
15. 11. 2024 23:20
Ohodnotit příspěvek :
     

nemyslím, že by Stalin bral Chruščova za Stalinistu a ještě s velkým “es”. Mnoho tomu odporuje, předevšěím chování Chruščova za války a hlavně kauza kolem jednoho z jeho synů, který byl popraven za zradu.
Problém byl jinde, zrovna jako v dnešním Rusku má Putin. Ti nejlepší šli tehdy za Velké vlastenecké války na frontu, šli bránit svou vlast. kdežto nepřátelé, jako příklad takjového je často uváděn Solženicyn, který v podstatě oproseděl za katrem zbytek války po velmi kratičkém úseku “frontového života”. Čili Stalin neměl dostatzek kádrů – “Kádry řeší vše” – aby nahrazoval proradnou, zažranou trockistiuckou “elitu”, která se vyhnula odvetným krokům za procesy “trojek” v letech 1937-8. Což měl za úkol L.P. Berija, který je právě proto trockisty nenáviděn a to dokonce ještě více než Stalin. Právě jediný Berija měl takové zkušenosti, které ho předurčovali k nejvyššímu postavení (to neznamená funkci, jako u Stalina, který dlouho neměl de facto žádné oficiální vládní funkcve až do předvečera před napadením Sovětského svazu. Jiní, mladší kandidáti byli odstraněni ještě před Stalinovou smrtí. A zbyl tedy jen Berija a Malenkov. Ostatní neměli šanci.

Autor
15. 11. 2024 23:31
Odpovědět  Peter 008

Určitý vliv na postavení Chruščova mohla mít jeho známost se ženou Stalina, dostal se tak do okruhu lidí, kteří přece jen měli přístup do jeho domácnosti. Kromě toho právě Stalin poslal Chruščovovi poznámku “Uklidni se hlupáku!” když ten navrhoval další navýšení kót pro odsuzování pomocí trojek a pro odstranění konkurentů, jak se to snažili v tom období kolem r. 1937 využít právě trockisté.
Právě výše uvedený kádrový hlad jim pak umožnil udržet svoje pozice a tím se úspěšně začlenit do boje o moc po Stalinově smrti.
Podobné nebezpečí hrozí i dnešnímu Rusku. Zrádci, patoilízalové, liberálové a pod. “nečisť” klidn ěsedí v týlu, ale skuteční vlastenci bojují i umírají za svou vlast.
To neznamená, že celý ten proces řídil právě Chruščov, jsou jiní, kteří sedí raději v pozadí a svými loutkami dosahují pro ně potřebných výsledků.
Brežněv byl sice mnohem více nakloněn Stalinově myšlence, ale je třeba si uvědomit, že za jeho doby bojovaly mezi sebou o moc nejméně tři, čtyři skupiny a Brežněv byl de facto kompromisem a meenším zlem, než Chruščov, který se nechal svým postavením opít a zneužíval svou moc.
je toho víc, ale stačí …

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
15. 11. 2024 23:54
Odpovědět  Peter 008

Jestli chce někdo znát skutečné pozadí toho všeho doporučuji tyto autory:
Jelena Prudnikova http://flibusta.is/a/25634
Jurij Muchin – knihy o Stalinově smrti http://flibusta.is/a/8542
Starikov dvoudílná kniha o Stalinovi http://flibusta.is/sequence/49455
Vladislav Šved http://flibusta.is/a/34118 z toho je zajímavá především jeho kniha o Gorbačovi,. autor byl členem ÚV KSSS a zástupcem za Pobaltí, je to jedna z nejlepších knih o tomto tématu podle mne
Grover Furr http://flibusta.is/a/47136 což je Američan a jsou tu zajímavé všechny jeho knihy, především o tzv. dokladu Chruščova o Stalinovi a o Katyni (!)
Vladimir Bušin http://flibusta.is/a/30189
Igor Pychalov http://flibusta.is/a/28727 bojoval v Lugansku v r. 2014

Všechny tyto knihy značně mění pohled na všechny události tak jak jsou “i dnes někdy” přijímány. A bohužel bez osvojení aspoň základu (značně obsáhlého nelze NIC tvrdit s naprostou jistotou a ani tyto knihy JI nedávají, jen naznačují, ale na základě FAKTŮ A ČASTO DOKUMENTŮ).
Zjednodušování událostí a postojů jednotlivých osob je přípustné jen do určité míry a musí odpovídat reálným činům postav.
Berte jak chcete.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
16. 11. 2024 00:18
Odpovědět  Peter 008

A pro ty, kdo umí rusky, o Gorbačevovi, jak to tam sprostě rozkradl v dohodě se západními bankéři:
https://fondsk.ru/news/2022/08/31/gorbachev.-vmesto-nekrologa.html

Tedy žádná dlouho připravovaná trockistická ideologie a pomalu připravovaný rozklad skrz Andropova… Prostě Gorbačeva, který začal dobré reformy, ale pak uplatili, aby to rozkradl, a pak se to ekonomicky zhroutilo… Nezasahovali jinde ve Východním bloku, protože se jim to hroutilo i doma, i v ostatních zemích, protože to byl z velké části organický proces…

A ovšem u nás v roce 1989 se to především rozpadlo kvůli Závisti. Lidé záviděli zápaďákům jejich blahobyt, plné obchody a moderní zboží… A kvůli všudypřítomným Lžím a Propagandě… Kdyby ti lidé nebyli celoplošně naštvaní a závistiví, tak by nějaký zvenčí zorganizovaný převrat neměl šanci…
Havlisti tehdy dobře podchytili všeobecnou naštvanost lidí…

πα½

Autor
16. 11. 2024 00:34
Odpovědět  P.A.Semi

Ne. Bylo to dlouhodobě plánované, jen nebyly určeny prvotně konkrétní osoby. Podobně jako se dnes mluví o Hitlerovi, ale na jeho místě mohlo stát více lidí, nedávno jsem si tady tipnul, že by to byl Goering. Gorbačov byl prostě “po ruce a nejvhodnější” materiál. A rozhodně neměl “čisté ruce”. Mezi skutečnými tvůrci Petrestrojky byl především Jakovlev, který byl svého času uklizen … do Kanady. Kolem něho se točilo vše podstatné.
Naštvanost. A co by se stalo kdyby to probíhalo bez přímého dohledu Moskvy, ty protesty a ta změna? V podstatě NIC. A kdyby to neprobíhalo za účasti rozvědek USA, pak by se k moci rozhodně nedostal ani Havel. I proto byl preventivně odstraněn z cety i Martin Dzúr, spolu s dalšími čtyřmi vysoce postavenými vojenskými činiteli Varšavské smlouvy a to prakticky naráz …
A jen tak mimochodem, chodil jsem tehdy několikrát týdně za těch protestů, jak vy píšete spodem Václaváku a po náměstí chodilo mnohem více lidí za svými věcmi, než poskakovalo kolem sochy … ovšem dali by se započítat jako protestující, ne? A o bych jím byl i já, jenž to viděl jinak? Ne kvůli režimu, ale kvůli tomu .. no co vlastně zázračně máme dneska.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
16. 11. 2024 00:38
Odpovědět  Peter 008

Vzpomněl jsem si na ten proslulý deficit zboží v SSSR, kdy po změnách NARÁZ zboží bylo všude a hned … to jen na dokreslení.

Slovan
16. 11. 2024 08:17
Odpovědět  Peter 008

Já si myslím že máte pravdu oba dva. Chtěli jsme se mít jako zápaďáci a naštvaný jsme byli taky. Vše se to pěkně sešlo, bo to bylo naplánmované a hezky.

Putinovec
16. 11. 2024 08:27
Odpovědět  Peter 008

Gorbačov byl vybrán i z toho důvodu , že byl plně ovládán svojí židovskou manželkou . Je to další úspěch několika tisíciletého židovského projektu nazvaného Institut židovských manželek a milenek , který slouží k převzetí řídících jednotlivců pod vlastní řízení . V minulosti tak byla zlikvidovaná nejedna mocná říše .
Spravně jste popsal ten fakt , že prevzetí moci po vraždě Stalina se účastnilo více skupin , což znamená generačně parazitické rodiny – mafie , které si jdou bezohledně za svým cílem . To můžeme plně vysledovat i při likvidaci Československa .
Co je stejné je Zadavatel , který stojí v pozadí ovládání těchto generačních idiotů , kteří si ve své neléčitelné hrabivosti neuvědomují , že likvidací hostitele parazit zlikviduje i sebe , jak ukazují příklady perestrojkařů , okradených a zlikvidovaných v “západním ráji” .

Bety
16. 11. 2024 14:12
Odpovědět  Peter 008

Já s vámi souhlasím. Kdyby byl Brežněv skutečný stalinista, tak za prvé by po odstavení Chruščova obnovil všechny ty velké projekty, už započaté, nebo dokonce před dokončením ,které pro rozvoj Ruska naplánoval Stalin.
Za druhé by zastavil ten obrovský nástup byrokracie spojený s otrockým memorováním marxismu, protože Stalin marxismus sice využíval ale ne otrocky
a zvlášť k marxistické ekonomice měl značné výhrady.
Za třetí by nedopustil stagnaci ve výrobě i ve vědě. Jistě by se toho našlo ještě víc. Brežněv asi čistý trockista nebyl, ale stalinista rozhodně také ne.
A jinak kdo věří, že všechny ty majdany v soc. táboře vypukly samy od sebe,
tak taky musí věřit tomu, že byl spontánní i ukrajinský majdan.

Pavel
16. 11. 2024 09:54
Odpovědět  P.A.Semi

Havlisté podchytili kulové! Ti byli tak jako dnešní vlády pouze nastrčené figurky. Jinak SSSR se nerozpadl zevnitř, ale byl stejně jako celý východní blok rozložený skrze barevné revoluce CIA! Debilové mladí komunisté a svazáci lačnící po moci(Mohorita a spol.) si mysleli, že se zbaví starých a usednou do jejich křesel jako páni. Ale splnili jen úlohu užitečných idiotů a přinesli nás na stříbrném podnose KoZa,který nás oškubal jak zlatou husu!!! Teď nemáme “holé ruce”, ale “holé v ruce”!

Autor
15. 11. 2024 23:58
Odpovědět  Peter 008

U nás sedí v pozadí BAKALA.

ijn
16. 11. 2024 07:21
Odpovědět  Peter 008

ročilddův pacholek dnes ve švajcu chráněn

Jirka
16. 11. 2024 08:34
Odpovědět  Peter 008

Ano, Kabala. Je to jen presmycka. Takhle si z nas delaji prdel. Prejmenovanim se, aby zmenou jmen na ruska, ceska, slovenska, atd. zakryli svuj zidovsky rypak.

16. 11. 2024 05:10
Odpovědět  Peter 008

“…chování Chruščova za války a hlavně kauza kolem jednoho z jeho synů,”
Není jasné, jestli je myšlen syn Chruščova nebo Stalina? Pokud se myslí syn Stalina, co byl zajat za války? A Němci s ním dělali propagandu zrady, která nebylo dokázána. Stalin nedovolil jeho výměnu, ne kvůli nějaké zradě, ale aby ukázal, že není výjimka, když jde o jeho syna…

Autor
16. 11. 2024 08:23
Odpovědět  primak

Za prvé neprovokujte. TOHLE je manipulace z vaší strany ať chcete nebo ne (přesný “obrat na jiné téma”). Napsal jste to přesně podle metodické příručky.
Za druhé syna Chruščova.
Za třetí žádný Stalinův syn NIKDY nespolupracoval ANI NÁZNAKEM S NACISTY! Kdyby tomu tak bylo, tak by se o tom mluvilo NEUSTÁLE jak tehdy, tak dnes.
Jakov Džugašvilli – dodnes není jasné, zda byl v zajetí a popraven, či zemřel v boji. Druhý syn byl pronásledován Chruščovem a “uklizen” na “klidné místo”, protože po smrti svého otce chtěl odejít do Číny, obviňoval zbytek vedení strany z vraždy svého otce. Právě jeho přivedl pod svůj obraz a řekl mu, že tohle je Stalin, jako symbol a ne jméno rodiny. Tak Stalin sám ukázal, jak se choval vůči onomu “kultu osobnosti”. Paradoxem je, že Chruščov mnohem více chápal svou moc na základě kultu osobnosti, tj. neomylnosti, než ten, koho pomluvil a to chování vůči sobě Chruščov zásadně vyžadoval
Stalin měl ještě osvojeného adoptovaného syna a ani ten jej nezradil.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
16. 11. 2024 16:29
Odpovědět  Peter 008

Za prvé já neprovokuji, kde to vidíte? Jaká manipulace z mé strany? Na Vaši chudou formulaci…
“Mnoho tomu odporuje, předevšěím chování Chruščova za války a hlavně kauza kolem jednoho z jeho synů, který byl popraven za zradu.”
…jsem jen poznamenal: “Není jasné, jestli je myšlen syn Chruščova nebo Stalina?”

“Za druhé syna Chruščova”. No to právě nebylo jasné, co básník chtěl říci.

“A za třetí”…darmo mluvit…

To je ode mně provokace, manipulace? Takto se chováte k diskutérům, kteří si – nedejž bože – dovolí něco poznamenat k Vašemu nedotknutelnému příspěvku. Dost si teď lituji, že jsem trávil hodiny dát něco dohromady pro tento web. I když jsem tím spíš myslel na naše lidi, kteří by se to měli dovědět, trochu víc, než co vy odněkud spachtíte.

Jirka
16. 11. 2024 08:30
Odpovědět  Peter 008

Chruscov byl Trockista, ne Stalinista! Jeho ukolem bylo znicit Rusum ikonu Stalina jako viteze na fasismem a zapadem ve valce! Nic ne neho nesmelo upominat. Vzali Rusum jejich symboly – rudou vlajku, prejmenovali Stalingrad i Leningrad!

Administrátor
P.A.Semi
15. 11. 2024 23:21
Ohodnotit příspěvek :
     

comment image

(ovšem nevím, jestli to bude moudré se toho účastnit?)

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
16. 11. 2024 00:42
Odpovědět  P.A.Semi

A Václav Novotný a další pořádají zřejmě kontra-akci?
On asi bude leckdo mít leckde akci…
πα½

comment image

https://www.czechfreepress.cz/vase-free-zona/1989-svetlo-na-zacatku-tunelu.html

Standa
16. 11. 2024 02:55
Odpovědět  P.A.Semi

Nechápu tvou repliku o,, moudrosti”! Vysvětli ,prosím!
Strach s represí tohoto režimu?? Z provokací BIS? Třeba to vyprovokuje nový Majdan ( už nikoli sametový), lidé jsou nes.štvaní.Někde se začít musí! Chce to Zifčáka!

Joe Arp
16. 11. 2024 10:15
Odpovědět  Standa

Taky mě to praštilo do oka. Taky bych rád četl, zda je moudřejší dřepět doma a proč. Tak do toho pane seminaristo!

Standa
16. 11. 2024 13:24
Odpovědět  Joe Arp

https://www.youtube.com/watch?v=QUNvk5RgMWA
Je lepší doma sedět….

Standa
16. 11. 2024 13:26
Odpovědět  Joe Arp
Joe Arp
16. 11. 2024 14:02
Odpovědět  Standa

Ano a prase Novotný si může místo buráků “mačkat jebáky”!

Putinovec
16. 11. 2024 08:31
Odpovědět  P.A.Semi

Vidím to jako účelovou provokaci některých klanů , které mají ten idiotský pocit , že dokáží zopakovat převrat v osmdesátém devátém . Jsou to idioti , kteří nechápou systém řízení a věří tomu , že stejná činnost povede ke stejným výsledkům .

Jirka
16. 11. 2024 08:37
Odpovědět  P.A.Semi

Jen z muzea? Ty hadry jsou vsude a potvrzuji, ze jsme podkolonii Ukrajiny. Podilame jim uz i penize duchodcu! Nas prezident i premier jsou nejhorsi na svete. Zajimaji se jen o prikazy z USA, jejich zeme je jim lhostejna.

Lenka
16. 11. 2024 18:39
Odpovědět  P.A.Semi

U Národního muzea je Václavák rozkopaný (návrat tramvají).

Standa
17. 11. 2024 11:30
Odpovědět  P.A.Semi

Právě je na ČT 24 oslavný přenos z Národní. Policajtů jak nasr….. Kolářová volá, jak jsme se měli špatně a , že je ,,svoboda “! Úplně mě znechutila. Přitom režimní herečka , dříve i nyní! P.Pavel promluvil také něco o svobodě . Že konečně může říkat , co chce ??? a dříve nemohl. Prý , jako voják nesměl! Proto asi byl předsedou ZO KSČ.

Administrátor
P.A.Semi
15. 11. 2024 23:33
Ohodnotit příspěvek :
     

Článek naprosto překrucuje a vnucuje pomatené a překroucené teze… Vymýšlí si bajky a lži…
V podstatě všechny informace v článku jsou překroucené, ale třeba zmíním – Gorbačev nebyl trockista, a nenavazoval na Andropova, ale teprve Gorbačov tu perestroku začínal… Ani Dubček nebyl trockista…

A teze na konci: “Lhali nám a lžou nám.” – především autor tohoto pamfletu…!

πα½

Standa
16. 11. 2024 03:00
Odpovědět  P.A.Semi

Tak to máš pravdu! Kroutil se mě ocas , když jsem to četl. Je to snůška blábolů, polopravd a lží. Překrucování, mlžení .Naprostá fabulace podle tvůrčí invence ,, autora”! Ten Novotný je politolog nebo placený distributor propagandy? Vlastně je to to samé!

Jirka
16. 11. 2024 08:39
Odpovědět  P.A.Semi

Maji vsude sve lidi, kteri utvareji informacni pole. Vsimnete si, ze nikde na svete nejsou demonstrace kvuli genocide v Gaze. Drive byly i v USA lide proti Vietnamske valce. Dnes ticho vsude. To doklada, ze i tyto demonstrace byly financovane a organizovane.

16. 11. 2024 16:32
Odpovědět  Jirka

Jak to “ze nikde na svete nejsou demonstrace kvuli genocide v Gaze”. Co je to za blbost lež? V kterém světě žiješ? Asi jen v tom českém…

Jirka
16. 11. 2024 19:27
Odpovědět  primak

Uved konkretne kde a kolik lidi, jebaku!

Editor
15. 11. 2024 23:34
Ohodnotit příspěvek :
     

Viděl bych dost podstatný rozdíl mezi situací 1968 u nás a situací v Polsku 1980. U nás byla poslední volná hranice se státem NATO (SRN), v Polsku 1980 nebyla. Jediná hranice Polska mimo Varšavskou smlouvu byla mořská hranice na Baltu, kde v té době byly 2 neutrální státy, NDR a od Polska dost vzdálené Dánsko oddělující Balt úžinami Skagerrak a Kattegat od Severního moře s jednotkami NATO. Ano, byla tam i SRN s přístupem na Balt. Obecně, situace Polska 1980 byla odlišná od naší 1968.

Administrátor
P.A.Semi
16. 11. 2024 00:26
Odpovědět  scipio

Také v Polsku to bylo hnutí opoziční skupiny, podpořené odbory, ale loyální komunistická vláda se to nějak snažila v rámci možností potlačit… Takže je sověti nechali, ať si to nějak vyřeší… Tam nevládla Solidarnosc, jen jim byly učiněny nějaké ústupky (už si to nepamatuji přesně)

Kdežto u nás se sama vláda odkláněla od toho Socialistického bloku, takže to tu neměl kdo řešit… Nepoštval to sem především Andropov, ale ukrajinský P. Šelest a snad i Polské a Německé vedení… (také si to už nepamatuji přesně)
(A těch důvodů v 1968 bylo víc, včetně skladů jaderných zbraní, které jsme jim nepostavili…)

πα½

Editor
16. 11. 2024 00:30
Odpovědět  P.A.Semi

Ty sklady se postavily, už se to tady probíralo, Na základě této dohody byly pak na území ČSSR v letech 1966 až 1969 vybudovány tři zvláštní objekty (Javor 50 asi 8 km jihovýchodně od Bíliny, Javor 51 asi 2,5 km severně od Borovna a Míšova ve VVP Jince, Javor 52 asi 4 km severně od Bělé p. B. ve VVP Ralsko). Poslední objekt byl dán do užívání sovětské straně na konci roku 1969, tudíž musel být rozestavěný už před invazí.

16. 11. 2024 05:03
Odpovědět  scipio

Sklady? Nebylo to kvůli ne skladům, ale silům (nebo jak se tomu říká) pro jaderné zbraně blízko NSR hranic, jejichž výstavbu Novotný brzdil?

ModrýKlokan
16. 11. 2024 13:33
Odpovědět  primak

Podzemní silo je termín pro objekt, ze kterého startuje těžká strategická balistická nukleární raketa. Objekty Javor 50, 51 a 52 pokud vím nebyly raketová sila, měly to být pevnostní armádní sklady raketového vojska, betonové bunkry pro skladování, servis, montáž a předávání nukleárních hlavic, mezi sovětským personálem (N hlavice) a českými raketovými jednotkami ČSLA (rakety). Rakety byly mobilní taktické nebo operačně-taktické, krátkého doletu (do 500 km?). Jestli tam manipulovali i s raketami středního doletu (do 5.000 km?) nevím a už je to jedno.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
16. 11. 2024 13:59
Odpovědět  ModrýKlokan

Ja okem šumela jak kvalitná šoustud ic universatil f Džibuta vyházet. Ty tópfrá posil za jadrovatá bábon Dchráb u hnas, f noý flasť Čochtanská populac.

Pavel z Moravy
16. 11. 2024 09:20
Odpovědět  P.A.Semi

Krucipísek Semi, jak vy si to pamatujete? Byl jste už na světě?

Joe Arp
16. 11. 2024 10:12
Odpovědět  Pavel z Moravy

Nebyl, ale nevadí “má načteno” a taky neví zda bude moudré jít 17tého na demošku s Vrábelem, ale něco o ní potom načte a zas nám to okomentuje!

Editor
16. 11. 2024 18:43
Odpovědět  Pavel z Moravy

přečetl to ze skvrn na Slunci

Joe Arp
16. 11. 2024 19:52
Odpovědět  scipio

Tak hlavně, že nečetl ze skvrn ve svých slipech! 🙂 🙂

Slovan
16. 11. 2024 08:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak jsem to vydržel, sice jsem chtěl už dvakrát skončit, bo se mi chtělo zvracet z toho etnika, kterého i zde určitá sorta nicků do krve obhajuje. I jsem snad včera někde tuna napsal, že jsme jen loutky a že si s námi už hodně dlouho dělají co chtějí. Je to zvláštní, lidstvo buduje, tvoří a pak tohle etnikum svými intrikami pošlou národy proti sobě, ty to vše zničí a jede se nanovo. Celkem by mě zajímalo, jak dopadne tahle óóbr zlodějna ukradení našeho státu, co budovaly naše generace. Kam zase utečou, kdo je schová a za 20 let začnou vystrkovat znova růžky a škodit.

Pavel z Moravy
16. 11. 2024 09:23
Odpovědět  Slovan

Jo jo na tohle etnikum se nesmí šáhmout. To by se prababičky zlobily.

Putinovec
16. 11. 2024 08:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Novák je podobný projekt jako VK . Neúspěšný projekt , který měl a má za úkol převzít nosnou linii KSB a DVTŘ a zároveň ji potápět .
Zadavatel při tomto projektu nepochopil , že samostudium KSB a DVTŘ je individuální samostatnou činností , která mimo jiné dokáže dostatečně účinně odhalovat podvržené imitační projekty .
V podstatě je to pastička na jednoduché hlupáky , kterou provozuje jednoduchý hlupák .
Vyvracet tu snůšku slepených blábolů je ztráta času , zdravý selský rozum snadno odhalí úcelové lži . Ale poslouží to jednak jako trénink toho , že je potřeba informace bedlivě třídit a vyřazovat plevy a dále jako ukázku informační války .
I v informační válce platí Těžko na cvičišti , lehko na bojišti . A právě proto dávám za tento článek pět hvězd , protože funguje jako protijed .

Jirka
16. 11. 2024 08:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Po valce u nas byl vdek k SSSR za osvobozeni. To umoznilo Unor 1948. Vse pak ale delali pro to, aby SSSR a Rusove se stali pro lidi u nas fuj (procesy se Slanskym), perzekuce politicka, rusti poradci u nas. To byly predpoklady pro Prazske jaro. Rusove jim to zmarili invazi na 20 let. Podarilo se jim to az s opilcem Havlem. Pak nastalo rozkradeni nasi zeme zapadem a jeji niceni az dodnes. Rusove uz memohli intervenovat, sami byli v Perestrojce, rizene ze zapadu jejich loutkami Jelcinem a Gorbacovem. Zapad je brutalne rozkradal a zavedl ohromny chaos. Teprve az V. Putin zacal konzolidaci zeme. Tu chteli stopnout majdanem na Ukrajine, vyzbrojenim Ukrajiny a vyprovokovanim ruskeho utoku neustalym ostrelovanim Donbasu. Podarilo se. Rusko ted uz bojuje s celym KoZa a jeho potencialem. Nedari se ho zlomit. Proto povedou valku az do uplneho zniceni Evropy.
To vse je jenom zidovska hra s Goyimy jako byla s Hitlerem. Ted jde o jejich genocidu a hospodarske zniceni! Redukci a zabijeni Slovanu navzajem. Cim drive si to lide uvedomi, tim lepe. Jedine zniceni Zidu, vyvlastneni jejich majetku, odstraneni lichvy muze zmenit dalsi dejiny lidstva. Jinak se vse bude opakovat.

Jirka
16. 11. 2024 08:25
Odpovědět  Jirka

Pokracovani. Jinak Zide povedou sve hry se zabijenim lidi v neustalych valkach, vyvolavanim hladomoru a prevratu dal!

Horňák
16. 11. 2024 09:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Přijdou zavzpomínat i předlistopadoví rudí mloci? Za KSČ vystoupí agent PePa/Pávek, za SSM vystoupí disident Břetislav Rychlík, a možná přinesou i ostatky Venci Havla.

maxim
16. 11. 2024 09:53
Ohodnotit příspěvek :
     

Vážení diskutéři, s tím dlouhodobým plánováním Západu, židů, zednářů, trockistů a dalších idiotů považujících se za elitu (taky to dnes doplánovali k slavnému jejich konci) je to velký omyl …
Lidé ještě nedospěli k tomu, aby byli chytřejší než přirozený Řád života (pro věřící symbolizovaný Bohem), stále 99,999999999999 % lidí je více nebo méně ovládaná pozůstatky živočišné -opičí pudové přirozenosti s primitivní nenažraností a se zažitým společným pomateným emocionálním jednáním nemajícím nic společného se skutečným rozumem Řádu života …
Jediný kdo byl schopen něco dlouhodobě plánovat byl Stalin, který absolutně svojí “askezí” nepříslušné vládcům …, byl nad mamonem, zájmy a emocemi ostatních menších nebo větších primitivů – lidských opic …
Znalci tajných nauk a náboženství vědí že vědoucím se může stát jedině člověk, který se povznese nad primitivismus ostatního světa ..

maxim
16. 11. 2024 10:09
Odpovědět  maxim

Takže závěr …, lidské dějiny nejsou plánované, je to ten historický proces marxistů tvořený následností lidské blbosti, pouze v některých etapách dějin když je všechno lidskou debilitou dovedeno k nejhorší degeneraci a úpadku se stane něco, a přijde někdo, a nastane vzepětí a posun ve vývoji …
Obrazně …. dějiny jsou jako vůz naložený hnojem tlačený lidmi z hnojiště …, vůz neustále zapadá do toho sajrajtu, a tak je lidmi zpětným a dopředným pohybem poněkolikáté rozhoupáván až je docíleno dostatečného impulzu síly k popojetí vpřed, než se vůz zase zpomalí a zase zapadne v tom sajrajtu, a tak se to stále opakuje …

Pavel z Moravy
16. 11. 2024 12:05
Odpovědět  maxim

Máte naprostou pravdu, vyzrát a pochopit, to jediné by mohlo lidstvo spasit. Zdá se ale, že to není možné, neboť někde v evolučním procesu došlo k chybě.

Rudolf
16. 11. 2024 11:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Někdy trvá desítky let, než si obyčejný člověk z ulice poskládá reálný obrázek o tom, co se ve skutečnosti stalo kdysi dávno v dobách jeho mládí, ale co mělo klíčové důsledky pro jeho pozdější život. A to vše v prostředí režimu od základu ulhaného, dezinformujícího a mystifikujícího.
Je třeba říct, že trockisti, neomarxisti, liberálové, neoliberálové, progresivisti jsou označení pro jednu a tu samou skupinu lidí, která má jediné přesvědčení a cíl: stávající systém je špatný, je třeba ho za každou cenu zlikvidovat a pak zavládne jaksi sám od sebe ráj na zemi. Nenabízejí žádnou náhradu, pouze likvidaci, nebo nějaký bizár. Přesně takto to provedl Gorbačov a spol. s východním blokem a SSSR.

Pribinove mesto
16. 11. 2024 12:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Možno preto židozednáři opantali Modrý západ a Červený východ, a dohodli sa na pade Východu, kedže jeho založenie aj financovali, ako aj riadili krvavé revolúcie Ruska a Číny…Tento faktor nemožno ignorovať, že išlo o dohodu Modrých a Červených židozednářů, ako to tvrdil dr.Husák, ” že sa dohodli”! A on nebol hlupák!!! Od tej doby sa svet prepólováva s trpkými skúsenosťami a bolesťami, plus vojnami. ” Zlý” Sovietsky zväz posunuli do Bruselu a Eurosojuzu, ako budúceho gulagu narodov, aj s opilymi kommie-cármi ako bol Juncker…A ” dobrá?” Amerika sa bolestivo ptesúva do Číny, ktorá údajne buduje ” Harmonickú spoločnosť” ( Socializmus s ľudskou tvárou?) s komunistami pri moci a surovym kapitalizmom v praxi…Všetci, aj Západní generáli armád horlivo študujú činsku filozofiu, Umenie vojny od Sun-tzu autora, o ” prelstení nepriateľa” na bojových poliach, ktorých je 9! Celá kniha má 13 kapitol, a 11.kapitola je najdôležitejšia! Samozrejme, že títo generali si všimli, alebo boli upozornení na to čo bezný človek v tejto knihe Umenia vojny( Art of War), a to je astronomická kombinacia týchto čísiel, ako 9 x13 a 9 a 11, plus 11 a 13…A kto pozná toto ” číselné umenie”, pochopi o čom to je

Lubek
16. 11. 2024 12:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Ani som to nečítal. Akurát by som rád poznal objektívny štatistický údaj, koľko ľudí pri trasení kľúčmi to vnímalo ako siahodlho rozoberá článok. Načo toľké rozpisovanie pre bežného človeka? Bol som vtedy mladý inžinier v strojárskej fabrike.
Robotníci mi zrazu s odstupom hovorili, že už nebude úradníkov, všetci budú musieť makať!
Robotníci mi hovorili, že na západe si ľudia z podpory v nezamestnanosti kupujú autá!
Robotníci aj kolegovia sa tešili, že budú cestovať! Začali do Rakúska na fritézy a mikrovlnky.
Ľudia všeobecne zatracovali komunistov, že budú konečne slobodné voľby!
Ľudia sa tešili, že konečne budú môcť súkromne vlastniť majetok!
Ľudia sa tešili, že im bude vrátený majetok, čo im zhabali komunisti! (konkrétne môjmu šéfovi vrátili malú fabričku, ktorú jeho otcovi znárodnili komunisti. Mal Sústruh, frézu a brúsku v jedenej miestnosti. Vrátili sa mu tri menšie, ale haly a skoro 50 strojov)
Ľudia sa tešili, že budú môcť podnikať!
Ľudia sa tešili, že už nebudú kadejaké politické plagáty a transparenty!
Zažil som v obchode pána, ktorý sa rozčuľoval nad potvrdenkou. Vraj už papierovačky nebudú.
Tomu ľudia zvonili kľúčmi….

Bety
17. 11. 2024 10:55
Odpovědět  Lubek

Já jsem si zase všimla, že dost lidí bylo spíše rozpačitých, ale pak masáž všech zdělovadel udělala své. My lidé jsme stádní tvorové, nechceme se odlišovat. Novinové stánky byly plné údajných komunistických zločinů a adorování soukromého podnikání. Také byly plné pornografie a bordely rostly jako houby po dešti. Lidi z práce zaplatili tři tácy – tenkrát to bylo dost prachů – na víkendový výlet autobusem do Francie s přenocováním buď v autobuse, nebo v písku na pláži. Vrátili se dost ztrhaní ale všechny kolem přesvědčovali, a myslím že hlavně sebe, jak to bylo skvělé.Nějaký podvodník vystupoval v TV s vysíláním pozitivních vln a všichni přikládali ruce na obrazovku, aby
ty vlny pocítili. Samozřejmě necítili nic, ale nepřiznali by se k tomu ani za nic. Odborníky vyhazovali z práce za to, že byli ve straně a nahrazovala je druhá, ale spíše třetí garnizura. Jedna paní jeřábnice mi dlouho potom vyprávěla, jak se z jejího mladého poskoka stal najednou manažer, který si na ni
vyskakoval jako na póvl a tak mu ta statečná paní skočila po krku. Vyhodili jí samozřejmě také, ostatně jako mě, protože jsem neplanula nadšením.

Standa
17. 11. 2024 11:13
Odpovědět  Bety

Musí se povinně ,, plát nadšením” ,v tom je ta ,,svoboda”! Musí se jít v jednom šiku, jinak ten kapitalismus nevybudujeme! A nenecháme si ho rozvracet od ,, populistů” , kteří tím, že chtějí více pro lidi sypou písek do ložisek při budování vyspělé kap. a globál. společnosti.
Vytvoříme novou , jednotnou Národní frontu ( koalici) z demokratických stran, které taktéž jednotně budou prosazovat ,, S USSA na věčné časy a nikdy jinak”! Transparenty nám vytisknou na americké ambasádě !

Bety
17. 11. 2024 11:21
Odpovědět  Bety

Tohle nebylo samo od sebe, bylo to naplánované a dobře připravené. A bylo v tom také hodně nevybíravého nátlaku, takže se lidé prostě přispůsobili.
A lhaní bylo na dením pořádku. Vzpomínám třeba na Rumunsko, jak psali a říkali, že tam
při pokusu – úspěšném – nastolit změny bylo zabito sedmdesát tisíc lidí, že umučili nějakého faráře a našli umučené lidi v ,márnici. Nic z toho nebyla pravda, farář se vrátil z výletu do Maďarska, v márnici byli normálně zemřelí lidé dodatečně “upraveni” (no Zifčák) a obětí bylo necelých sedmset ale až poté, kdy po sobě Rumuni zdivočelí pověstmi
a nebybíravým lhaním začali střílet. Což všechno bylo ze zprávy francouzské nezávislé vyšetřovací komise ( ono by to stejně vyšlo najevo jako s tím Zifčákem), ale to už kupodivu nikoho nezajímalo, i ten článek o tom v novinách byl někde na čtvrté straně a pěkně krátký.

Lubek
17. 11. 2024 11:48
Odpovědět  Bety

Vo fabrike odvolali riaditeľa. Šiel som s ním v aute do Bratislavy, šiel sa tam “zorientovať”. Viezli sme aj “súdruha” z Generálneho riaditeľstva. Úplne vecne hovoril o tom, že sa ide pridať na stranu revolúcie, že späť sa to už nevráti. Riaditeľovi radil, za kým má ísť, čo robiť.
Riaditeľa nahradil “revolucionár” z 1968meho. Tupý na zaplakanie. Stále iba rozprával, čo bolo, ako bolo voľakedy. Fabrika šla prudko dole vodou. Museli ho odvolať. Vrátil sa predchádzaúci riaditeľ, ale už bol poučený, skonsolidovaný. Fabriku síce znova rozbehol, ale vzápätí predal najvýnosnejší výrobný program Nemcom. Nemci rýchlo postavili v susednom meste halu, priviezli stroje a z našej prevádzky zobrali komplet všetkých ľudí, aj riaditeľa. Fabrika šla hore-dole, vzopäla sa po dosadení ďalšieho riaditeľa (menili sa +/- po roku) privatizovala sa v prvej vlne a nový majiteľ, tiež odborník, ju vydojil ako kozu do krvi.
V tých časoch bol môj šéf v Bratislave na stretnutí s bankármi. Vracali sme sa sami v aute, ja som mal niečo iné na vybavovanie. Zadumane mi hovoril, že v debate v užšom kruhu bankári hovorili, že skôr či neskôr z veľkých a stredných štátnych podnikov zostane štátu možno dákych 5%.

Lakon
16. 11. 2024 14:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Dočetl jsem to, ale trpěl jsem. Jakmile někde vidím sousloví typu Koncepce společné bezpečnosti apod., tak to čtu velmi opatrně a tudíž nerad. Mě tahle učení připadají nevěrohodná, vymýšlejí a roubují si události tak, aby zapadala do té jejich “víry”.

Takže něco z toho beru, něco ne.

slav
16. 11. 2024 14:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Obsah hodný zaradenia do učebníc. Samozrejme TÍ nositelia správneho názoru budú zas 17 teho ponúkať šampón Václava Havla, ktorému bola oveľa milšia LÁHEV.

skeptik
16. 11. 2024 19:14
Ohodnotit příspěvek :
     

V Bruselu nejsou neomarxisti ale fašisti.
Že v politice se nic nestane jen tak, že někdo tahá za nitky je všeobecně známo.

Jirka
16. 11. 2024 19:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Kdyz vidim tyhle pracky na te plastice z Narodni tridy prisahajici na zidovske usporadani sveta, je mi na nic. A jeste k tomu ty svicky od lidi, kteri se tak nechaji oblbovat.

Standa
17. 11. 2024 11:23
Odpovědět  Jirka

Dříve tam byla přísahající pracka Havla. Někdo ji natřel na červeno. To byl okolo humbuk!!!. Pak dali okolo mříž, aby se , zřejmě , i loajální Havlisté nedostali k líbání té bronzové pracky!

Pennys
17. 11. 2024 05:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Lenka Procházková: Můj 17. listopad. Naše děti tu vykradenou zemi postaví na nohy,?????????????????????????????????????????????????????????Lenko, nenechejte se vysmát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NAŠE DĚTI ,UŽ V ŽIVOTĚ PRACOVAT-MAKAT NEBUDOU!!!!!
PROČ???
PROTOŽE NECHTĚJÍ SI ŠPINIT RUCE, PRÁCE JIM SMRDÍ, A HLAVNĚ V RUKÁCH BUDOU MÍT STÁLE JEN MOBILI ,NEBO “VELIKÉ HOW a malé no”

orinoko
17. 11. 2024 07:37
Odpovědět  Pennys

Ona musí vidět jakousi chimeru. K čemu by byly minulé omyly?
Pastuji sebe odjinud:
17. listopad je svátek!! Ale především ten potlačovany , který posloužil jako záminka k prasecaku se symbolem Václava Hajzla, na nějž pořád někteří běžci v roli tehdejších sasku vzpomínají s pohnutím. …Mrda celá Chátra 77! To byl swingers klub! Kamen cihlu i bez malty lubrikantu.
17. listopad stojí pořád za pozornost, protože je to upomínka na zemřelé. Ale tehdy v roce 1989 nechcipnul ani pes! To jen iluSIOnisti vytvářeli kulisu pro revans zhrzelych majitelů molekul z minulých dob a pro bandu bezcharakternich vekslaku.
Ty nemáš trikoloru? , pravila svině, která ještě včera flusala na HajZLO Václava.
17. listopad je třeba si připomínat: Jako symbol korupce ceskeho ducha a nasledne ztracených iluzí v džungli lidské lobotomie.
Není student jako student. A musím připomenout jednu zapomenutou…Jarmila Bělikova.
https://youtu.be/KcbpUyN0kkM?si=AqUTDIwjwV4ohV7g

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Frank
17. 11. 2024 08:33
Ohodnotit příspěvek :
     

Není na co vzpomínat a už vůbec ne co oslavovat. Nepatří nám už ani pitná voda. To je výsledek toho svinstva. A doufám, že ti, co cinkali a jejich potomci jsou nadmíru spokojeni.

Slovan
17. 11. 2024 08:56
Odpovědět  Frank

Já se fakt omlouvám není to osobní, ale je to naše vina, nás občanů, daň za to, že vše necháváme plavat a nevadí že nám kálí na hlavy. Proboha jde o naše děti, vnoučata. Ani tady ty lidi nezatáhnou za záchranou brzdu. Co na to říci??? Mě osobně z té všudepřítomné negativity začíná šoustat v palici. Já to zkrátka nepobírám.

Joe Arp
17. 11. 2024 09:40
Odpovědět  Frank

Mrkněte na Hájkův ProtiProud, má tam pokec, se S. Novotným, pohadrákovým policejním ředitelem, ten tam vysvětluje jak to bylo s tou “revolucí”..

Burák
17. 11. 2024 16:52
Ohodnotit příspěvek :
     

O vše naší rodinu okradli. Otec to nevydržel a umřel. Pracoval u přidružené družstevní výroby na živnostenský list. A ano, nespletl jsem se. Otec měl od 87 státem povolenou živnost. A co víc. Obdržel i královskou podporu od státu. Tehdy mu dali na splátky Avii bez jakýchkoliv úroků, takže splácel jen čistou hodnotu náklaďáku. O tom si dnešní podnikatel může nechat jenom zdát. Po 89 rozebrali družstvo i proti vůli družstevníků. Tady nebyl zájem, aby družstva fungovali dál a minimálně jim házeli klacky pod nohy. Vzpomínám na tu kampaň za zrušení Jednoty. To bylo keců jak si Jednota přidává 20% marži a že soukromník by byl levnější. Pracoval jsem mnoho let v obchodě, tak se musím dnes smát. Vše byli jen lži. Víte kolik platíte marži kupříkladu Bauhausu, Obi atd??ani minimálně 80% na všem. V akcích i víc. Bazén, který v akci kupovali za 2500kc, prodávali za 8tis a lidí se rvali. Muškáty kupovali za 20kc a v akci stal multipack po 10ks 90kc.
V potravinách jsou marže o něco menší ale i tak to stojí za to. Kaufland vyžaduje u pivovaru každý 5 odebraný kamión zadarmo. Ty čísla se samozřejmě neustále pohybují ale rozhodně nemají pouze 20% jako kdysi Jednota.

Slovan
17. 11. 2024 17:05
Odpovědět  Burák

👍 👍 👍 👍 Já měl zase zedničinu, pod Komunálními službami už v 83. Věř či nevěř!! Nebo vedlejšák na topíče v letním kině, néé sranda, bylo to v místním zdravotním středisku. Pak mi tu jeden kokottt záviděl důchod.

Kelly
18. 11. 2024 06:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Kašlete na klíčkaře, co tu zvonili klíči před 35 roky, až si vyzvonili 3 biliony zadlužení státu. My měli včera demonstraci u Národního muzea za sundání ukrajinské vlajky a šli jsme pak průvodem kolem Národní třídy a řvali jsme hanba vládě. Podepište raději petici za odstranění banderovské vlajky vlajky z národního muzea i ze všech státních budov v ČR. Ven s Banderovci:
https://www.cr1.cz/?fbclid=IwY2xjawGdiK1leHRuA2FlbQIxMQABHXx7p5Q4wLmadODf-WFB6se5jBOkYscuxn4nRdshfaRfSnRjVD4mFVCWYg_aem_oFW1p1dUj3yeMtfn3dCJyA