politika

Lars Bern: Mnoho z nás nechápe, že Rusové válku vyhráli

Západ využil chudoby ukrajinského národa a navedl ho do zástupné války proti Rusku, uvedl analytik Lars Bern ve vysílání SwebbTV. Evropu a Spojené státy nezajímá, kolik ukrajinských vojáků zemře, jen když naštvou Rusy. A Rusové už vyhráli.

Datum minimální trvanlivosti Švédských demokratů vypršelo, říká Lars Bern v Omvärldsanalys Swebbtv.  Strana se podle něj měla mnohem tvrději profilovat – jako AFD – a nepodporovat například válku na Ukrajině, která vedla jen k dalšímu úmrtí.

Právě v nejnovějším vysílání Omvärldsanalys Swebbtv Mikael Willgert a Lars Bern mimo jiné diskutovali o úspěchu Alternativy pro Německo v nedávných místních volbách ve východním Německu.

Lars Bern zdůraznil, že Švédští demokraté, kteří zastávají podobné názory na řadu otázek, naopak ztrácí půdu pod nohama.

Strana se podle Berna měla profilovat mnohem tvrději, jako AFD.

– Švédští demokraté se vyčerpali. Ztratili svou atraktivitu. Měli šanci stát se největší stranou, ale nevyužili ji.

– Mimo jiné by neměli podporovat tuto zatracenou válku. Koneckonců jsme na Ukrajinu nalili miliardy, vyhodili miliardy, a to úplně k ničemu. Vedlo to pouze ke smrti dalších ukrajinských mladých mužů. A Rusové tuto válku stejně vyhrají.

– To je něco, co lidé v naší zemi velmi těžko chápou. Rusové tuhle válku vyhráli! Celá fronta se hroutí.

Ukrajinská invaze do ruského Kurska je podle Berna „totálním selháním“.

– Přesně to zapadá do plánů Rusů. Ukrajinské ozbrojené síly posílají do Kurska spoustu elitních jednotek a Rusové sedí a střílí. Jen v Kursku včera zemřelo 450 mužů. A na celé frontě každý den zemře 2000 Ukrajinců.

Na ukrajinských hřbitovech jsou celé „lesy z vlajek, říká Lars Bern.

Západ využil chudé lidi na Ukrajině k vedení války proti Rusku.

– Je nám fuk, že jejich vojáci umírají, zatímco si zahráváme s Rusy.

https://1url.cz/11GVp
Původní článek

“Těžká chvíle”

Spojené státy vyhlásily poplach kvůli náhlému útoku na ukrajinské ozbrojené síly.

Ruská protiofenzíva v Kurské oblasti by mohla mít znatelný symbolický efekt, který by definitivně zničil naděje Kyjeva na úspěch jeho operace, píše americký list Wall Street Journal.

„Ztráta území v Kurské oblasti bude pro Kyjev symbolickou ranou,“ píše se v článku.

Jak publikace zdůraznila, úspěchy ruské armády mohou anulovat naděje na propagandistický efekt z kurského dobrodružství ukrajinských ozbrojených sil.

Rusko zároveň zahájilo protiofenzívu v oblasti Kurska při dalším vyostření vztahů mezi Ukrajinou a jejími spojenci, uvádí WSJ. Západní spojenci vyvíjejí tlak na Kyjev, aby formuloval realistické vojenské plány.

„Ruský útok v Kurské oblasti nastal v těžké chvíli pro Ukrajinu,“ shrnula publikace.

https://1url.cz/c1GVG

Agónie ukrajinských ozbrojených sil

Ruská armáda postupuje velkou rychlostí na všech frontách – jak v oblasti Kurska, tak na Donbasu, píše Strana.ua. Ukrajinské ozbrojené síly nejsou schopny tento nápor zastavit. Ukrajincům hrozí ztráta důležitých logistických uzlů Pokrovsk a Kurachovo, v jejichž oblasti již operuje ruská armáda.

Za posledních 24 hodin byla zaznamenána řada postupů ruské armády ve směru Pokrovsko-Kurachovskij.

Informuje o tom ukrajinský vojenský telegram Deep State a zveřejňuje příslušné mapy. Zde

Rusové rozšířili zónu kontroly na východních přístupech k Ukrajinsku a postoupili i v jeho jižních částech.

Kromě toho byla rozšířena zóna ruské kontroly na Nevelském výběžku, kde ruské jednotky postoupily o 4-5 kilometrů na 10kilometrovém úseku z Karlovky do Krasnogorovky.

Deep State také zaznamenává novou ofenzívu západně od Novgorodovky – asi jeden a půl kilometru směrem k Lysovce. To už je přímá cesta do Pokrovska.

Dříve bylo hlášeno, že malé skupiny ruských jednotek byly spatřeny ve městě Gornjak v Doněcké oblasti, které se nachází 10 km severovýchodně od Kurachova.

https://1url.cz/V1GVl
Původní článek

Rusofob Julian Röpcke bije na poplach

„Ruské jednotky dobyly zpět Krasnogorovku a Komarovku v Kurské oblasti. Zde je vizuální potvrzení. Skutečná situace může být mnohem horší než na mé mapě“ – Röpcke bije na poplach, Zelenského operace v Kursku je ohrožena.

Rusové již zahájili protiofenzívu

„Existují známky toho, že Rusové již zahájili protiofenzívu v Korenevu (oblast Kursk). Také znovu dobyli území. To už je jasné. Víme také, že ruský ministr zahraničí Lavrov říká, že ofenzíva byla úspěšná. A nyní uvidíme, zda má Ukrajina sílu odolat této protiofenzívě a udržet zabraná územích, nebo zda bude muset ustoupit“ – německý novinář Rainer Munz.

Perlička na závěr 😂

Rusové zahájili protiofenzivní akce v Kurské oblasti. Vše jde podle našeho ukrajinského plánu – Zelenskij.

sdílet na

82 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
ijn
13. 9. 2024 00:44
Ohodnotit příspěvek :
     

KoZa nechápe, že SLOVANÉ jsou neporazitelní,….. pokud nejsou vnitřně rozvráceni,….to je snaha KoZa posledních 85 let velmi zřetelná,…..KoZa umí poslední dobou podvádět rozvracet okrádat manipulovat i zabíjet,……nesmiřitelnost s jinými národy, pokud se jim postaví, KoZa šílí, ještě větší idioty než jsme doufali dosadí do vedení států,….. je na čase trhnout oponou a končíte zrůdy civilizace!!!!!

Horňák
13. 9. 2024 07:43
Odpovědět  ijn

Slované jsou i poláci, Slováci, češi a ostatní slovanská havěť co živí ukrajinské nacisty proti rusům? Rus se víc spoléhá na iránce než na,, bratry,, slovany.

ijn
13. 9. 2024 09:17
Odpovědět  Horňák

časem si odpovíš, které etnikum Slovany ovládá, mnohdy i Helmuty, kde je jejich (kromě Izraele) ohnisko v EU ???!!! A budeš chápat, k jak velké (v bílé civilizaci) čistce musí dojít!!!!!!!

Slovák
13. 9. 2024 10:41
Odpovědět  ijn

Chazari…A ti kontrolujou i Rusko…Vidíme to v Syrii…

Albi
13. 9. 2024 11:29
Odpovědět  Slovák

Tak tak. Chazaři jsou nesmrtelní.
Zvlášť ve zdejších diskuzích. Tam přežijí i jaderný Armagedon. 🙂

orinoko
13. 9. 2024 12:27
Odpovědět  Albi

Chazari jsou FAKT. Minimálně jejich využití nosaly je praxe dolozitelna věky. Ohledem na opačný přístup, zlehcovani prokazaneho, může signalizovat kmenovou příslušnost. Žid kritiku těžce snáší a má k vlastní ideologický přístup. Rovněž funkce Hasbary je nezpochybnitelna.

Tupý hulvát
13. 9. 2024 09:25
Odpovědět  Horňák

Ano, také přemýšlím, které neporazitelné Slovany má na mysli. Tyhle žvásty mám moc rád.

Albi
13. 9. 2024 09:43
Odpovědět  Tupý hulvát

1+++
Já taky. Je mám ráda! 🙂

Tom
13. 9. 2024 10:03
Odpovědět  Albi

kdyby napsal místo Slované, Rusové, tak je to pravda pravdoucí.

ijn
13. 9. 2024 10:59
Odpovědět  Tom

hádat se o detaily == základ fragmentace odporu. Jedete také v cizím žoldu, nebo jste jenom omezeni svým egem?!

Tom
13. 9. 2024 11:07
Odpovědět  ijn

hádat se o detaily? Já tomu říkám lhaní si do kapsy a v tom případě jsem asi omezen svým egem, když jinak nedáte.

Albi
13. 9. 2024 11:33
Odpovědět  Tom

1+++
Taky se tomu může říkat “chlubit se cizím peřím“.
Je to mnohem jednodušší než myslet a navic být objektivní a kritický i k sobě.

Jura
13. 9. 2024 19:43
Odpovědět  Albi

Což ti schází.

Albi
13. 9. 2024 11:30
Odpovědět  Tom

No právě! 🙂

Jan
13. 9. 2024 09:27
Odpovědět  Horňák

Mluvis o elitach, ktere zide dosadili jako sve poskoky do vlad slovanskych zemi. Neplet si je s obyvateli techto zemi. Ti se jich chteji zbavit, ale nemohou. Podarilo se to jen Ficovi a Orbanovi.

JoFa
13. 9. 2024 14:57
Odpovědět  Jan

Súhlasím, iba nesúhlasím s tým Ficom, židia nám to tu stále riadia, Fico je len bábka a robí to načo ho sem dali. Slovensko nie je slobodné, rovnako ako Rusko, manipulujú polovinou sveta. Máš pocit, že Babiš niečo zmení? Iba pribrzdí pád, ako u nás zafarbený blonďák.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Stan
13. 9. 2024 11:14
Odpovědět  Horňák

Popsal jsi to přesně,jak to je. Češi, Slováci, Srbové a hlavně Poláci se nechovají vůči Rusku přátelsky. Daleko větším přítelem jim je KLDR nebo Írán.

Jouda
13. 9. 2024 11:45
Odpovědět  Horňák

Pane Horňák, mazejte na Západ, tam se uplatníte …

Tom
13. 9. 2024 12:04
Odpovědět  Jouda

nemyslel jste nahodou Joudo, na Východ?

Albi
13. 9. 2024 13:19
Odpovědět  Tom

Nejspíš nepochopil ironii. Byla moc jemná pro zdejší momentálně taky “hurá Slovany”!

Jan
13. 9. 2024 09:24
Odpovědět  ijn

To rozvraceni Ruska zevnitr je ucinnejsi jak vsechny valky zapadu proti Rusku.
To zapad vidi s konecnou platnosti a dokazal to jmenovanim Rusky Judajevove do cela MMF od 1. listopadu. Co to znamena? Ze s Ruskem a BRICS chteji zide vice vydelavat jak na hrouticim se zapadu. Proto jede MMF delegace jednat do Ruska. Pozor nasi rusti bratri, velky pozor na ty zidaky!
Pro ne znamenaji penize vsechno!!!!!!

Putinovec
13. 9. 2024 12:17
Odpovědět  ijn

Ale chápou , velice dobře to chápou . Tato informace , jak nám říká historie , není pro Ně žádnou novinkou . Ale zatím krvácejí ty ostatní národy a likvidace od rozzuřených občanů hrozí pouze jejich loutkám .
Plně to pochopí tehdy , až půjde o tu převzácnou kůžičku , jejich parazitických rodů .

Jarek
13. 9. 2024 12:30
Odpovědět  ijn

On ten titulek lze napsat i tak , že jen blbec a nebo člověk naprosto bez znalosti vojenství ,si mohl myslet , že by rus mohl tu válku prohrát.

Přemek J
13. 9. 2024 13:45
Odpovědět  ijn

Dlužno podotknout, že mnozí Slované spí, ale jiné se již probouzejí a jiní, jako my, se brzy chopíme odpovědnosti. Pak budeme jako Slované neporazitelní, což již dnešní multietnický BRICS je.

Markýza
13. 9. 2024 08:16
Ohodnotit příspěvek :
     

Musím pochválit WSJ, a to bez legrace. Pochopil, že Kursk má na Rusy “znatelný symbolický efekt” 😀

Antonín Körber
13. 9. 2024 08:27
Ohodnotit příspěvek :
     

..nevím proč se pořád píše o invazi Ukrajiny do Kurska,když se iedná o invazi NATO a NATO je především USA,nikde jsem nečetl,že USA NATO prodala a žeby mohla EU vystupovat sambo-rambo,..to můžete klidně otevřeně říci,že EU vede po boku Ukrajiny zástupnou válku a je jen nastrčená, přičemž USA ji jen jenom jako řídí z ilegality..

Albi
13. 9. 2024 09:52
Odpovědět  Antonín Körber

Navíc invaze znamená něco jiného, než výlet Zelenského zdecimované armády na výlet typu “malého pohraničního styku”

Pro neznalé výraz z dob “socíku”, kdy bylo možné bez pasu, jen s “výjezdní doložkou” vyjet na vzdálenost asi 5 km od hranic např. do Polska. 🙂

Ladislav 💤
13. 9. 2024 11:55
Odpovědět  Albi

Nepravda! Mohl cestovat dle libosti po Polsku.

Albi
13. 9. 2024 13:25
Odpovědět  Ladislav 💤

S pasem!
Pravda, bylo to asi snadnější než na západ, ale stačila jen občanka a lejstro – “doložka”

orinoko
13. 9. 2024 12:29
Odpovědět  Albi

NeznaLOST neomlouvá.

Antonín Körber
13. 9. 2024 08:50
Ohodnotit příspěvek :
     

Je třeba si uvědomit,že okamžité Občanské války v USA a Izraeli zachrání svět od apokalypsy,tedy je to nejužitečnější počin v současném světě..i Musk pronesl geniální větu,..že tyto americké volby,pokud nebude zvolen Trump,budou poslední..PAMATUJTE SI TO ! ..zatopte si,možná to bude naposledy..

Gales
13. 9. 2024 08:54
Ohodnotit příspěvek :
     

Je pikantérií že nás politici varují před záplavami,iniciativně vystupují ve sdělovacích prostředcích – je před volbami, Ale přitom jim nevadí že nás ženou na smrt ve válce. Jenom blbec si z toho neudělá závěr.

Boomer
13. 9. 2024 09:14
Odpovědět  Gales

.. no ale to je naprosto pochopitelné.
Až/když bude po záplavách, můžou se tam ukázat v plném lesku, k obleku si místo italských bot na míru obují gumáky a budou vám vykládat, jak vám pomohli, taktně už pomlčí, že ta pomoc byla za peníze jiných občanů.
No, až/když bude po válce, přijdou vám osobně kondolovat, vyjádřit žal nad smrtí vašeho syna? Dostanete předtištěný kondolenční list, možná i s ověřeným digitálním podpisem, a taky to bude za peníze jiných občanů…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Tom
13. 9. 2024 10:18
Odpovědět  Boomer

Pamatuju si když Babiš před lety, při návštěvě nejvíce zasaženého regionu povodněmi sebou neměl žádného fotografa a ani se nechtěl fotit a nijak zviditelňovat. Byl výjimkou a z těchto povodní si pamatuji jen jeho. Už ho nikdo nenapodobil a tak to teď bude, jak píšete.

JoFa
13. 9. 2024 15:26
Odpovědět  Tom

Tome, to čo si napísal je ako keď som na ulici pochoval přejetého psa, tiež som tam nemal médiá a urobil som dobrý skutok.
Pointa je, že ma nikto za to nezvolil za premíera!
Ak vám to stačí na to, aby ste takého človeka spravili znova premiérom, tak sa nebudem ani ďalej rozpisovať.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Tom
13. 9. 2024 16:18
Odpovědět  JoFa

A věřil by jste tomu, že jsem byl také svědkem přejetí psa a dojel jsem domů pro rýč a vrátil se abych ho na nedaleké louce pochoval? No a přesto Babiše volit skutečně nebudu, jen jsem chtěl vyzdvihnout, že byl jediný kdo nestál o zviditelnění. Věděl jste třeba, že když byl premiér, tak celý svůj plat posílal na dobročinnost a nikde to nikomu na potkání nevykládal? Babiš je víc Člověk, než Fiala s celou svou partou dohromady. Nic víc jsem tím říct nechtěl.

JoFa
13. 9. 2024 17:05
Odpovědět  Tom

Tome, teraz pred vami stojí oveľa dôležitejšia voľba, tu nejde len o dobrý skutok, ale o skutok, ktorý vás vyvedie z marasmu, to bude skutok hodný premiéra a záchrancu-záchrancu Česka.
Ak obdivujete Orbána tak ho najdite medzi sebou a posaďte ho na kráľovský stolec.
My nemáme takého zatiaľ, nájdite ho vy a urobte ho “kráľom”!

Joe Arp
13. 9. 2024 17:30
Odpovědět  JoFa

Nechceš to tu vzít de bille?

Slovan
13. 9. 2024 18:41
Odpovědět  Joe Arp

Ten si počká. Teď ještě nééé. 😊

Gales
13. 9. 2024 17:03
Odpovědět  Boomer

Politik je kříženec mouchy a komára. Je na hovno a lidem pije krev.

cool
13. 9. 2024 23:42
Odpovědět  Gales

V korporátu je zaměstnanec & otrok a potom se nedivte jak se chovají.

Gales
13. 9. 2024 17:04
Odpovědět  Boomer

Politik je kříženec mouchy a komára. – Je na ho*no a pije lidem krev.

cool
13. 9. 2024 23:50
Odpovědět  Gales

Však oni je vytěží a potom je právnická “osoba – korporát se zdroji – fakt fikce, hmmm hledám slovo “optimalizuje mameluky. Nevím co je pudí že nepracují za plat těch kteří je mohou mít rádi. Nenažranost? …jak rádi se vraceli oligarchové do ruska když je ” zápaďáci exekuovali a Putin je nelágroval.

Josef K
13. 9. 2024 08:57
Ohodnotit příspěvek :
     

Výborný článek…
Andrew P. Napolitano: Svoboda projevu a ministerstvo politické spravedlnosti
https://kispep.wordpress.com/2024/09/13/andrew-p-napolitano-svoboda-projevu-a-ministerstvo-politicke-spravedlnosti/

Tom
13. 9. 2024 09:48
Ohodnotit příspěvek :
     

Tu perličku na závěr mohl Zelenskij vylepšit taky ještě takto: vojáci, nepřítel je všude kolem nás, tudíž nám nemůže uprchnout.

Albi
13. 9. 2024 11:41
Odpovědět  Tom

🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Pijack
13. 9. 2024 10:35
Ohodnotit příspěvek :
     

To samé jsem tvrdil hned první den SVO. Rusové vyhráli právě proto, že našli odvahu konečně na ty sprosté Banderovce zaútočit. Bylo to vítězství ducha !!!

Autor
13. 9. 2024 11:16
Odpovědět  Pijack

Ne. Rusové na Ukrajině vyhrávají ne proto, že mají za sebou jen odvahu zaútočit na banderovce, ale především díky síle svého ducha a neméně díky tomu, že zmařili plán Ukrajiny a spol. udeřit jako pvní! Průběh by byl zcela jiný a Rusko by to stálo velice mnoho obětí (násobně více než nyní . nejméně krát 10) a také nejspíš i pád ekonomiky. Rusko tím, že udeřilo po vyčerpání všech diplomatických možností PODLE MEZINÁRODNÍHO PRÁVA ochránit zájmy ruskojazyčných obyvatel území Ukrajiny, jen o malý krůček “předběhlo západní koalici v čele s USA a Ukrajinou. Tak jak to naplánovali na Zápdě v kancelářích vojenských i politických. Konec konců cílem minimum bylo ze strany Západu dobytí Krymu a udržení a vyhlazení Donbasu a Luganska. A to vše v zájmu ne států, ne politiků, ale v zájmu PODÍLOVÝCH FONDŮ, NADNÁRODNÍCH OBCHODNÍCH BAND.
Kdyby Rusko nedodržovalo mezinárodní konvence, nemělo by takovou podporu u mnoha států. protože pak by vypadalo prostě jen jako náhrada za koloniální nadvládu Západu.
Netřeba si nic nalhávat.
Vytlačování nepřítele z již jím zabraného území je TOTIŽ vždy obtížné, kromě nepřítele jsou tam i vlastní lidé.

Pijack
13. 9. 2024 11:32
Odpovědět  Peter 008

Jasně Petře, ale vždyť to se nevylučuje. Jde přece o to rozhodnutí v pravou chvíli. Co tomu všemu předcházelo moc nevíme, jen to hlavní – odvaha, rozum, vlastenectví a hlavně dokonalá diplomacie Kremlu. U nás převládá propaganda – v Rusku vládne diplomacie. Vítězství ducha Ruského lidu je nepopiratelná. Vše co učinili, učinili po právu.

Albi
13. 9. 2024 11:46
Odpovědět  Pijack

Ale víme, co tomu předcházelo.
Totéž, co vždycky. Území, peníze, nenávist!
Kamuflované tím, co je momentáně k dispozici.

Pijack
13. 9. 2024 12:45
Odpovědět  Albi

Ano i takto se dají naše shodné pohledy obarvit. 🙂

Autor
13. 9. 2024 12:36
Odpovědět  Pijack

Chci jen ukázat, že jen odvaha nestačí. Je nutno umět rozhodnout, kdy a co jak udělat či neudělat. TAKOVÉTO rozhodnutí je TA pravá odvaha. Všechno je to prosté a jednoduché, to složité je jen to, že my nevidíme do zákulisí a nechápeme okamžitý stav věcí.
Já vím, že se na to mnoho lidí “vykašle”, mávne rukou, zaťuká si na čelo, utrousí i jedovaté poznámky, že oni nejsou děti a tak podobně, ale vystavil jsem před pár dny úvod do psychologické války o uchvácení moci.
Skoro každý bude tvrdit, tohle znám, to jsem prožil, ale jednak těch jen uvedených ZPŮSOBŮ JE TŘINÁCT (!) a dost se od sebe liší, i když na první pohled je to podobné.
ĎÁBEL SE SKRÝVÁ V DETAILECH.
Mělo by to pomoci pochopit, jak je možné za realativně krátkou dobu proměnit priority společností, jako to proběhlo třeba i u nás nebo jak vidíme na Ukrajině.
Ale co, každý si musí umět vybrat. Já začal chápat politiku mnohem a mnohem lépe, když jsem se přestal denně zamořovat už jen zprávami v TV, v novinách atd. Což byla TA manipulace často kolem malého nevýznamného faktu. Dokonce z pěti pokusů, jsem uhodl přesně 3 volby. Ale už asi 15 let se tím nezabývám.

Autor
13. 9. 2024 12:47
Odpovědět  Peter 008

Dobře vím, že čtenáři budou spíše souhlasit s vámi, neuvidí často to, co jste sám měl VŠE na mysli, ale je to úderné, silné. Jenže já nabízím JEN NUTNOST přemýšlet, což nezkušeného bolí a vlastně ani neví JAK a na jakém základě přemýšlet. A k tomu – bez urážky – celkem krátké oznámení, názor nestačí.
Mějte se.

comment image

Nic osobního, jen banální snížení stavu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pijack
13. 9. 2024 13:02
Odpovědět  Peter 008

Ale vždyť já s tebou souhlasím. O plusové body tu ovšem nejde. Taky bych byl raději, kdyby lidé více přemýšleli sami. Děs je, že na přemýšlení mají ČT a Čro. “říkali to v telce, tak to musí být pravda”. Ta hrůze v nich jim nic neříká – že si berou za své i myšlenky stejných tupců jako jsou oni 🙂

jiří
13. 9. 2024 15:02
Odpovědět  Pijack

Dálkové ovládání nervového systému od roku 1934 – Zvuková kontrola mysli občanů.
Dálkové ovládání nervového systému od roku 1934 – Zvuková kontrola mysli občanů – Stop 5G

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
13. 9. 2024 16:15
Odpovědět  Pijack

Já vím a nepíšu – to zdůvodnění – adresně, to jen pár slovíček, jinak je to Pro jiné, pokud projeví zájem. Ach jo. Tady je vidět, jak se “nedopochopí” lidi, co mají na mysli to samé …

Pijack
13. 9. 2024 12:48
Odpovědět  Peter 008

šak říkám – odvaha rozhodovat. Naprostý opak můžeme sledovat u lempla Fialy jako premiéra. Tento človíček neumí rozhodnout ani o vlastní kravatě, natož o nějakém kroku vlády. Vždy se nechá jako správně vyplašený králíček vtáhnout do jalového a impotentního plkání… a to je proto, že se bojí. Bojí. Bojí. On se snad bojí vlastního prdu 🙂

Boomer
13. 9. 2024 13:40
Odpovědět  Pijack

.. v zásadních rozhodnutích odvaha hraje až druhořadou roli. Můžu být sice sebevíc odvážný, ale z letadla vyskočím s padákem na zádech až v okamžiku, kdy mám jistotu, že jsem nic nezanedbal, že jsem vše nacvičil, připravil, prověřil, opakovaně přezkoušel a zkontroloval sám, že to zkontrolovali i jiní, že jsem prošel kontrolou na čáře strojení a před “vykročením” do prostoru ještě prohlídkou výsadkového průvodce. Odvaha je až to poslední a musí být podepřena jistotou. A pro toho, kdo zodpovídá i za jiné, to platí stonásobně…

13. 9. 2024 16:01
Odpovědět  Boomer

Už je to dlouho, co jsem ti naposled řekl, že máš v pojmosloví bordel?

Slova, vzhůru lette, však myšlenko, dole stůj!

Boomer
13. 9. 2024 22:45

..stále častěji píšeš mnoho o ničem. Který pojem ti nepasuje?

14. 9. 2024 13:36
Odpovědět  Boomer

.. v zásadních rozhodnutích odvaha hraje až druhořadou roli. … pýčovina … vata … pýčovina … a závěrem pecka hodná https://www.youtube.com/watch?v=n82UcMjC1pk jednoho z nich:
…Odvaha je až to poslední a musí být podepřena jistotou…

JoFa
13. 9. 2024 16:40
Odpovědět  Boomer

Boomre , ale niekedy nemáte zázemie, prostě konáte pudovo a ste odvážny, to je hrdinstvo, pretože v sázke je život a nie je čas na zabezpečenie z tylu, iba urobíte, čo je správne. Niekedy nie je čas hodnotiť a predvídať, to vie len robot /pozri film Ja ,robot/, človek vyhodnocuje v strese to, čo je pre neho prirodzené -pomocou Ega.

JoFa
13. 9. 2024 16:48
Odpovědět  JoFa

Podľa vášho hodnotenia, ak by som v danej situácii uprednostnil váš návod pri jednaní napr. vyprostenie osoby z benzínového horiaceho auta, tak by som vyšiel ako zbabelec, pretože obeť uhorela pri výbuchu, pretože som si nestihol overiť všetky možnosti môjho vlastného zabezpečenia. A áno, nájde sa aj veľa hrdinov, čo to dali naprvú bez zabezpečenia a nedali to.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pijack
13. 9. 2024 17:40
Odpovědět  JoFa

Odvaha má tisíc odstínů. Zbytečně se nehádejte 🙂

Joe Arp
13. 9. 2024 17:56
Odpovědět  Pijack

Oni se nehádají, oni se doplňují.

Slovan
13. 9. 2024 18:17
Odpovědět  Joe Arp

🤣 🤣 🤦‍♂️ 🤦‍♂️ 🤦‍♂️ 🤣 🤣
TO-TÓÓÓI- TERVÁÁÁLÓÓ
Otééévři óóči bróuku, šmiky, šmyky, šmyk…..

Slovan
13. 9. 2024 18:33
Odpovědět  Slovan

Tóó takhle jednou paní učitelka zkouší děti ve třídě slova na písmenko, které určí ona sama. Tak děti copak máme za zvířátko na písmenko K, děti se hlásí ale i Pepíček známej to sprosťák, tak ho přehlídne a vyvolá Marušku, ta řekne kravička. A copak máme na P, Otakárku, prasátko, a pak říká a co třeba na T, nikdo neví, jen Pepíček. No paní učitelka přemýšlí a říká si na T žádné sprosté slovo není, tak ho vyvolá. Pepíček si stoupne a řekne Trpaslík, uča si oddechne, ale Pepa v zápětí dodá, ale s takovýmdle čůr…..em. 🤣🤣🤣

Joe Arp
13. 9. 2024 18:45
Odpovědět  Slovan

Tak to poslední slovo nevím, zkus ho třeba někým nahradit, abych si to uměl představit.

13. 9. 2024 22:11
Odpovědět  Joe Arp

Hadrfous na dvě písmenka

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
14. 9. 2024 10:08

Tak to je lepší, už to vidím úplně přesně!

14. 9. 2024 13:38
Odpovědět  Joe Arp

Kdybych napsal oud, vybarvil by se ti ještě přesnějc, ale to by už bylo na tři

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
14. 9. 2024 13:41
Odpovědět  Slovan

šmiky šmik

JoFa
13. 9. 2024 18:47
Odpovědět  Pijack

Ćítam tu tie idiotizmy okolo a som zdesený, čo za platený hnoj tu je, ja sa s Boomrom nehádam, vždy je to o názore a schopnosti ho logicky a fakticky prezentovať a on to vie, takže to nie je o hádaní, iba iný pohľad z iného uhla.
Ja som tu našiel pár inteligentov a som rád, že si s nimi môžem zapolemizovať. Ako by to bolo , keby sme mali na všetko rovnaký názor.

Boomer
13. 9. 2024 20:34
Odpovědět  JoFa

.. můj koment se netýkal nějaké náhodné extrémní situace, ale principů vedení společnosti k lepšímu příštímu. A tady není prostor na pudové jednání, nejste v tom sám, nesete zodpovědnost a musíte být připraven i na možné komplikace a případné ztráty.

Když hoří auto, více šancí na úspěch má člověk, který je na něco takového teoreticky i prakticky připravený, ví co nejdřív a co potom, nedělá chyby, průběžně vyhodnocuje rizikové faktory a nezmatkuje.
Hřbitovy jsou plné hrdinů.
Možná jsem deformovaný svým profesním životem, ale při mojí práci jsem se musel rozhodovat okamžitě a kvalifikovaně, tudíž neustálé soustředění, kontrola situace, a nebyl prostor pro chyby, opravné termíny se nekonaly, za chybu se člověk mohl dostat za mříže ajncvaj.
Při chybách na železnici se bortily plechy, praskalo železo a taky mohla téct krev. Kdo nebyl dostatečně připraven, mohl být nepříjemně překvapen. Žádná nehoda nevznikla sama od sebe…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
milan
13. 9. 2024 10:49
Ohodnotit příspěvek :
     

pan analytik by mel vedet ze zadny Ukrajinsky narod neexistuje a ze je to vlastne obcanska valka mezi Rusi a mam takovy dojem ze po rozpadu CCCP umysne nechali obyvatele zchudnout a spolu s ucenim kdy jim vstepovali nenavist proti Rusku je tak zmagorili ze uz nemeli problem poslat je na sve bratry a ze to bylo cilene

Albi
13. 9. 2024 13:39
Odpovědět  milan

Jen občanská válka mezi Rusy? Sancta simplicitas!
A podle čeho vybral Západ ty, které podporuje a proč zrovna ty “ukrajinské”?

cool
13. 9. 2024 14:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Fakt nevím proč si Koza myslí že úžeři zajistí cokoliv kvalitního, snad ne nosnou parazitací?

Pijack
13. 9. 2024 17:40
Odpovědět  cool

Koza nemyslí. Koza dělá jen bobky 🙂

cool
13. 9. 2024 19:43
Odpovědět  Pijack

V kurtsku určitě.

Jenda
14. 9. 2024 15:16
Ohodnotit příspěvek :
     

Nezapomínejme, že ,,jakýsi´´ Rothschild z hnízda London City onehdá pravil, že ,,oni´´si nemohou dovolit ztratit Okrajinu, neb tato hraje klíčovou roli v jejich realizaci plánů…Nebýt toho prvního úderu Rusů, tak se projevily všechny ty kolosální a letité investice do podzemních laboratoří a vše by vypadalo jinak. I tady.