politika

Jan Schneider varuje: BIS se dostává do kolejí StB. Koudelka měl být už dávno odvolán

2.8.2022 11:03 odp.

Bezpečnostní analytik a chartista Jan Schneider v relaci Aby bylo jasno komentoval činnost šéfa BIS Michala Koudelky. Nelíbí se mu, jak práci BIS medializuje. Už dávno měl být dle mínění Schneidera odvolán. „Doufali jsme, že se zpravodajská služba v novém hávu bude chovat úplně jinak, než kdysi Státní bezpečnost, ale ono se to přesně dostává to těchto kolejí,“ zmínil.

Foto: Hans Štembera
Popisek: Bezpečnostní analytik a komentátor Jan Schneider

Schneider dlouhá léta působil v BIS stejně jako současný šéf BIS Michal Koudelka.

Hovořil o tom, jak si ho pamatuje z devadesátých let: „Já jsem pana Koudelku v podstatě moc neznal, protože on byl taková tichá kancelářská síla. Vím, kde pracoval, ale já byl na jiném odboru. Byl to v podstatě podřízený pana generála Langa. Jak se na jeho působení kouká teď, nevím. Za generála Langa Bezpečnostní informační služba zdaleka nebyla tak medializovaná jako nyní. Kdo to panu Koudelkovi poradil nevím, ale pokládám to za nesmírně nešťastné, protože z BIS se stala taková vlivová agentura, což je role, která zpravodajské službě absolutně nepřísluší“.

Přiblížil, co na práci Koudelky považuje za nešťastné: „On má kontakty s příslušnými politiky ze zákona, čili když nebudou medializovány, tak je to v pořádku. Ale proč se má veřejnost dozvědět to, že pan ředitel BIS navrhuje ministru školství, aby pozměnil osnovy vyučování dějepisu podle představ BIS?! No, to je něco obludného. Za tohle měl být už odvolán,“ konstatoval Schneider.

A táže se – pokud má BIS fungovat jako vlivová agentura, tak pod vlivem koho? „No, tohle dokážou dobře utajit. Je to pod vlivem našich spojenců. Především těch, kde dostal pan Koudelka vyznamenání. Když dostane ředitel kontrarozvědky, čili obranné služby, vyznamenání od služby ofenzivní, tak to jistě budí nějaké otazníky,“ poznamenal, že v kontaktu mají být služby obrané a služby ofenzivní, nikoli napříč. Narážel na vyznamenání od americké CIA.

Ředitel Koudelka nedávno poskytl rozhovor zpravodajskému portálu Seznam Zprávy, kde řekl: „Znevažování předsedy Senátu a předsedkyně Poslanecké sněmovny má tendenci nahlodávat důvěru společnosti ve stát. BIS na to bude muset reagovat.“

Na vyjádření Koudelky reagoval Schneider následovně: „Dopustím se těžké politické nekorektnosti: Je to nešťastné, stát by se to nemělo. Doufali jsme, že se zpravodajská služba v novém hávu bude chovat úplně jinak, než kdysi Státní bezpečnost, ale ono se to přesně dostává to těchto kolejí. Taková slova by z úst ředitele BIS nikdy neměla padnout, a ani taková myšlenka by ho nikdy neměla napadnout, “ kroutil Schneider hlavou, že to cítí jako určité zastrašování. „Takové znevažování jakéhokoli politického činitele je výsostným právem každého občana,“ dodal.

Kromě jiného se Schneider věnoval i blížící se prezidentské volbě. Řekl, jak se dnes dívá na to, že po 32 letech se lidé s komunistickou minulosti, jako jsou Andrej Babiš a Petr Pavel, umísťují na prvních příčkách v přímé volbě prezidenta v průzkumech veřejného mínění. „Možná někoho naštvu, ale říkám si, že by to tak asi mělo být. Dnes se bavím se spoustou lidí, kteří do roku 89 byli na druhé straně, a seznávám, že ty věci nebyly až tak úplně jednoduché a černobílé. S těmi komunisty to bylo tak i tak,“ uvedl signatář Charty 77.

Hovořil o dvojím metru, když u Babiše média i politici jeho komunistickou minulost neustále zdůrazňují, zatímco u generála Pavla jí omlouvají, podle některých si jí odčinil službou v NATO. „Je to používání dvojího metru. Jak se to komu hodí,“ konstatoval Schneider s tím, že Babiš podle něj s StB nespolupracoval: „Já jsem na ty soudy do Bratislavy jezdil. Na základě svých zkušenosti i na základě jedné publikace Ústavu paměti národa mohu zodpovědně říct, že jsem přesvědčen, že Andrej Babiš spolupracovníkem Státní bezpečnosti nebyl,“ prohlásil Schneider.

Zajímavé podle jeho slov je, že publikaci vydal Ústav paměti národa, ale před soudem se k ní neznal. „Přitom jsou tam nepřímé indicie, které přesně pasují i na Babišův případ, že to bylo zfalšované,“ dodal Schneider.

„U generála Pavla žertem říkáme, že je to špion z Východu, který se v NATO dostal úplně nejvýš. Je to jejich problém, já bych jim až tak tu třicet a více let starou minulost nepřipomínal,“ doplnil bezpečnostní analytik, že to není rozhodující, ale podstatná je jejich činnost a postoje v současné době.

K tématu rusko-ukrajinského konfliktu predikoval, kdy by boje mohly ustat, nyní je komentuje jako přetahovanou o to, kdo bude mít lepší výchozí pozici pro diplomatická jednání. „Vypadá to jako nekonečné přetahování, které může rozhodnout zima. V zimě zamrznou bojové aktivity, protože zimy tam dokáží být dost kruté. Pak nastane příhodná doba pro začátek diplomatických jednání. Já doufám, že se bojové aktivity nepotáhnou až do jara,“ zmínil Jan Schneider.

Zdroj : Parlamentní Listy

sdíletj na

100 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
All
3. 8. 2022 00:53

Ne nene,žádné příměří na uk nebude,nacismus bude vymýcen úplně.A BIS,tahle ostudná a bludná politická šaškárna co je taky nanic,jen na ostudu,proboha vždyť vzorem pro BIS jsou STB z padesátých a šedesátých let,jsou stejní,stejné zlo. Začínají stejně.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
3. 8. 2022 08:12
Odpovědět  All

Vyšetřit, přehodnotit, zatvoriť. Do jednoho.

Helena
3. 8. 2022 08:24
Odpovědět  All

Přesně tak, praktiky STB převzala SPOLU do puntíku. SPOLU a babišovci jsou stejní jako komunisti v padesátých letech. Jejich pasák je ale dnes amík s anlány a skopčáky. Jen mají babišovci jako naoko navenek působit jako rozdílně. Pro případ, že by ovce otravné chtěly “změnu”-zase. Povšimněte si lidí za ANO, jak mluví a jak potom jednají-mají v popisu práce kecama oblbovat vovce, ale ve skutečnosti škodit a škodit !! Volitelní jsou jen SPD.

me2d44
3. 8. 2022 10:42
Odpovědět  Helena

Helenko, nezlobte se, já přitvrdím – STB a VKR se před plyšákem báli i komunisti. Dneska před BIS se klepeme všichni, protože ani netušíme, jaký úkol od velvyslanectví USA dostanou – a pro USA jsme Indiáni na vyhubení…..

Helena
3. 8. 2022 10:50
Odpovědět  me2d44

Tak vy se před BIS klepete strachy. Tak už se neklepejte a pojďte 3. 9. s námi, platíme je totiž z naších prachů, jsou to naši zaměstnanci.

Lev Prchala
3. 8. 2022 10:52
Odpovědět  Helena

Naši NEJSOU,jsou CIA.

me2d44
3. 8. 2022 11:45
Odpovědět  Lev Prchala

Po těch dlouhých letech v armádě – se neklepu. Ale demonstrace? no, kdyby se z toho měla vyvrbit defenestrace, tak o tom budu uvažovat. S klíči na náměstí to národ zkusil už jednou – a dneska vidíme výsledek. Nejsem příznivce násilí, ale v některých případech je potřeba. A jak jsem ateista, tak:
Ktož sú boží bojovníci
a zákona jeho,
prostež od Boha pomoci
a úfajte v něho,
že konečně vždycky s ním svítězíte.
 
Kristusť vám za škody stojí,
stokrát viec slibuje,
pakli kto proň život složí,
věčný mieti bude;
blaze každému, ktož na pravdě sende.
 
Tenť pán velíť se nebáti
záhubcí tělesných,
velíť i život složiti
pro lásku svých bližních.

Praktický příklad máme!!!

Pavel K
3. 8. 2022 11:50
Odpovědět  Helena

Zrovna asi vám jsem tohle napsal někde dolejš.

sizok
3. 8. 2022 22:01
Odpovědět  Helena

Gestapo si z daní platili taky němci.

[Trol-1] spam Lukas
3. 8. 2022 10:40
Odpovědět  All

Souhlasím. Taky doufám, že ty ruský nácky z UA vyženou.

Lev Prchala
3. 8. 2022 11:22
Odpovědět  [Trol-1] spam Lukas

F73+A52+F100+F200+F600+F800,ty raději zmlkni a neztrapňuj se čOUDElníku ml.

Milan ze Zahrady Čech
3. 8. 2022 02:40

Koudelka neměl být především jmenován.

Pavel K
3. 8. 2022 08:14

On to ten na Hradě moc dobře věděl cože to je za kujóna.

[Trol-1] spam Tom
3. 8. 2022 02:58

Andrej Babiš zcela jistě spolupracovníkem StB byl. Dokumenty hovoří jasně.

Milan ze Zahrady Čech
3. 8. 2022 03:53
Odpovědět  [Trol-1] spam Tom

Souhlas! Dokonce je zaznamenáno i jak nažvanil o čem kecali kolegové a jednoho naprášil za politický vtip. Byl to opis výpisu jeho svazku u STB a teď mě se-re, že jsem si to neuložil. Jenže to by pak měl člověk archív nabobtnalej jak BISka kompro. Nehledě k tomu, že jako zahraniční pracovník spolupracovníkem STB být musel.

Ladislav
3. 8. 2022 06:03

💤 Nejenom StB, ale je i agentem cia! Jak se naparoval, když se procházel v tom sršním hnízdě! Pamatujete na Vrbětice? Ten plačtivý proslov k národu? Komedie hadra!

sizok
3. 8. 2022 08:11

Udavačský národ.

Lev Prchala
3. 8. 2022 09:40
Odpovědět  sizok

Národ za to nemůže,to jenerál čOUDelka dostal notičky od CIA a muselo se za každou cenu něco na Rusy najít.

Milan ze Zahrady Čech
3. 8. 2022 15:36
Odpovědět  sizok

Howno! Není jediný národ bez práskačů! Není! A nepráskalo a nepráská se u nás víc než v jiných národech. Ale jen my ach, a s jakým potěšením, rukamalomíme a bědujeme nad sebou a lijeme na sebe kvanta špíny a zatracujeme se a žvaníme jak se nácci podivovali nad množstvím udání – jenže tak to bylo všude! Ale jen my si, na rozdíl od ostatních národů, které svou sviní tvář před světem zahalují, pereme své pos-rané jegrovky veřejně a když už howno, tak ho ještě rozplácáme aby to mělo jó efekt! Howgh!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Bety
3. 8. 2022 19:03

To sedí! A víte, kdo nejvíc vykřikuje, že jsme národ práskačů? Napovím –
Ti, co se dnes udáváním živí.

me2d44
3. 8. 2022 11:51

Jen na okraj: Víte, kde jsem slyšel NEJVÍC politických vtipů??? Na velitelských shromážděních v armádě – a vyprávěli je samotní politruci…..

Milan ze Zahrady Čech
3. 8. 2022 15:38
Odpovědět  me2d44

A já o Cikánech? Od Cikánů, ve všech třech NVÚ kde mě komáři převychovávali.

Lev Prch
3. 8. 2022 06:20
Odpovědět  [Trol-1] spam Tom

Udavač Havel byl SPOLUPRACOVNÍKEM StB PROKAZATELNĚ!!!!!!🤮😡🤮😡🤮😡🤮😡🤮😡🤮

Ladislav
3. 8. 2022 06:36
Odpovědět  Lev Prch

💤 Ta zdechlina už nikoho nezajímá! Jde o živé zrádce!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Karel
3. 8. 2022 07:31
Odpovědět  Ladislav

Zrádce zůstane zrádcem i po smrti. A další generace by se o něm měli dozvědět a vzít si ponaučení, že zrada se neodpouští.

Lev Prchala
3. 8. 2022 08:11
Odpovědět  Ladislav

Ale měla by zajímat,mělo by se mladým vtoukat do makovic,že jejich idol byl špína horší,než Emanuel Moravec!

Pavel K
3. 8. 2022 08:27
Odpovědět  Ladislav

…..ale kde kdo se jím ohání, jak je to dlouho, co trtkal ten belgický fašista fialovýho fašistu. A těch příkladů by bylo spousty. Zrzavý potkan je zakořeněn v kavárenských šmejdech a ve všech neziskovkách a to je hodně lidí. Vymítit a vystavit mimo zákom.

[Trol-1] spam Lukas
3. 8. 2022 11:31
Odpovědět  Ladislav

To je fakt. Tak už prosím ČR nezrazuj.

Lev Prch
3. 8. 2022 15:18
Odpovědět  [Trol-1] spam Lukas

Vypni se gramofone,tvoje vlastirádná deska je ohraná.

PENNYS
3. 8. 2022 07:23
Odpovědět  Lev Prch

1.

Lev Prchala
3. 8. 2022 08:11
Odpovědět  PENNYS

NET ZA ŠTO…..-)

Milan ze Zahrady Čech
3. 8. 2022 15:39
Odpovědět  Lev Prch

Agent s krycím jménem Profous.

Karel
3. 8. 2022 07:35
Odpovědět  [Trol-1] spam Tom

Předložte důkazy, zatím je nikdo nepředložil. O Rakušanovi se říká, že jeho dědeček byl za války v Kolíně u SS. Neviděl jsem důkazy ale pokud budu uvažovat jako vy, budu to tvrdit jako pravdivý fakt.

Lev Prchala
3. 8. 2022 09:42
Odpovědět  Karel

U exveolvysrance Kokotláře a jeh synátora máme jasno….dědeček byl nácíček.

PENNYS
3. 8. 2022 07:20

To už víme přeci dávno kam směřuje biska scizínevládnoucí fyjalovou vládou!!! Jak proČítám český Národ je opravdu NEPOUČITELNÝ.lidi chtějí opět Babiše??!!??
Když vidím jak “Pjetikolka” OPĚT S OBROVSKOU POMOCÍ VŠECH ČESKÝCH MÉDII+ SOUDCOVKÉ STOLICE,NEZISKOVEK,zahájila volební program opět NEJVĚTŠÍ JEJICH TÉMA ZA VŠECHNO MUŽE BABIŠ!!!……MÁTO VUBEC CENU JÍT VOLIT????????????????????????????
 „Fandíme mu, chceme ho zpátky za premiéra,“ zaznělo například. „Hlavně zdravíčko,“ popřála mu žena.
Nevím pan Babiš je opradu daleko menší ZLO ,nežli ta co vládne i nevládne,SPÍŠE LIDEM ŠKODÍ,
TAKŽE NÁRODE, OPĚT VOLÍME BABIŠE!!!

Blb a sirky.jpg
Helena
3. 8. 2022 08:05
Odpovědět  PENNYS

Babiš a pětiflus jedou podle stejných not a mají stejného pasáka CIA a Brusel. Jen mají Babišovci rozkaz chovat se jako navenek jinak, zblbnout ovčany, všimněte si, že ve skutečnosti dělají to samé co pětiflus, Jediní volitelní jsou SPD !!

Lev Prchala
3. 8. 2022 08:12
Odpovědět  Helena

Helenko,tady věta o podpoře SPD bude brzo na Černé listině!

Helena
3. 8. 2022 08:31
Odpovědět  Lev Prchala

Na černé listině byla naše rodina 40 let za komunistů, když okradli a zničili naší rodinu, která se tomu bránila, o živnosti, příbuzný emigroval, 1 příbuzný jezdil v 68 s americkou vlajkou na autě a my děti jsme nesměly studovat to, co jsme chtěly. Takže černá listina dnešních estébáků nás nepřekvapí.

Pavel
3. 8. 2022 09:13
Odpovědět  Helena

Heleno, nic mi do toho není, ale proč nejezdil s československou vlajkou? Teď tady jezdí s ukrajinskými vlajkami a určitě je to špatné.

Helena
3. 8. 2022 09:26
Odpovědět  Pavel

Dejte si z okna auta vlajku Ruskou a projeďte se s ní – třeba po Praze-a uvidíte co se bude dít. Je to úplně stejné jako tenkrát, jen v opačném gardu.

Pavel K
3. 8. 2022 10:02
Odpovědět  Helena

Ale to je špatně né?!! A proč se projíždět s cizí vlajkou, po Praze by se mělo mávat s Českou.

me2d44
3. 8. 2022 12:05
Odpovědět  Pavel K

Já si jen přidám – malinko – proč vlastně Pražáci demonstují s davem ukrajinských vlajek? Je to proto, že Ukrajinci 8 let vraždili civilisty na Donbasu? No SLÁMA U KRAVÍNA!!!

Pavel K
3. 8. 2022 17:33
Odpovědět  me2d44

Proč? Asi se jim zachtělo, aby po nich stříleli jak v 68.

me2d44
3. 8. 2022 12:06
Odpovědět  Pavel K

Já si jen přidám – malinko – proč vlastně Pražáci demonstují s davem ukrajinských vlajek? Je to proto, že Ukrajinci 8 let vraždili civilisty na Donbasu?

me2d44
3. 8. 2022 12:07
Odpovědět  Pavel K

Já si jen přidám – malinko – proč vlastně Pražáci demonstují s davem ukrajinských vlajek? Je to proto, že Ukrajinci 8 let vraž-dili civilisty na Donbasu? No SLÁMA U KRAVÍNA

Pavel K
3. 8. 2022 17:35
Odpovědět  me2d44

Koukám máš to tu čtyřikrát. V tu dobu tento web asi něco pokousalo. Mě to vůbec nešlo nahodit ještě ve 14 hodin, pak jsem mušel odjet. 🙋‍♂️

me2d44
3. 8. 2022 12:08
Odpovědět  Pavel K

Já si jen přidám – malinko – proč vlastně Pražáci demonstují s davem ukrajin-ských vlajek? Je to proto, že Ukrajinci 8 let vraž-dili civilisty na Donbasu? No SLÁMA U KRAVÍNA

Lubor
3. 8. 2022 15:24
Odpovědět  me2d44

Důvod je jednoduchý. Rusko napadlo nezávislý stát. Stačilo mezitím vedle Ukrajinců zabít i tisíce Rusů. To by člověk nečekal.

me2d44
3. 8. 2022 12:08
Odpovědět  Pavel K

Já si jen přidám – malinko – proč vlastně Pražáci demonstují s davem ukrajin-ských vlajek? Je to proto, že Ukrajinci 8 let vraž-dili civilisty na Don-basu? No SLÁMA U KRAVÍNA

Pavel K
3. 8. 2022 09:33
Odpovědět  Pavel

👍 👍 👍 👍
68 nebylo nic jiného než první pokus Západu se přiblížit k SSSR!! Nic jiného, to po dnešních informací a současného dění musí trknout každého chápajícího člověka. Každá křivda a ta SVÁ pravda bolí. Ale i kdyby to tenkrát dopadlo, že by nás rusové neobsadili, tak dřív nebo později by ty naše firmičky a soukromníčkové dopadli jako dnes. Spousta by jich zkrachovalo už třeba okolo roku 80-85. To zkrátka bylo jen oddálení toho co máme dnes. Zem by byla plná arabáčů a negrů, už teď je jich tu dost. Otevřete oči VY kritici a věčně se točící se na 68. Putine, prosím dej českému národu odtajnění událostí okolo 68, ať spouta komunistobijců chytí za nos.

Helena
3. 8. 2022 09:48
Odpovědět  Pavel K

Ano, to je přesný popis dějin při ohlédnutí se zpět. 89 a “revoluce” byl konečně podařený majdan, který byl v 68 preventivně zmařen Rusy. To ovšem nic nemění na praktikách totalitního státu a totalitních vládních mafií. Už máme zkušenost, že v totalitním státě, jako je ČR, nic není nemožné.

Pavel K
3. 8. 2022 10:00
Odpovědět  Helena

Paní Heleno, chápu že je někdy těžké se vyrovnat z minulostí, ale čím dříve to člověk dokáže, tím hodnotnější život budemít ten budoucí. Jiná možnost neexistuje, žádná. 🙋‍♂️

Helena
3. 8. 2022 10:16
Odpovědět  Pavel K

S minulostí to mám srovnáno. Jen je zvláštní sledovat, jak se dějiny opakují a jak ať východem nebo západem dosazená vrchnost opakuje stále stejné postupy a hesla-jen zabalená do jiného obalu, na které tupé ovce naletí/některé z tupé důvěřivosti a některé z prohnané zisku a mocichtivosti/. Aneb bajka o tom: “Jak se krvelačný západní imperialista vlkem v rouše beránčím stal.

Ladislav
3. 8. 2022 11:21
Odpovědět  Helena

💤 1* ****************** 👍

Pavel K
3. 8. 2022 11:58
Odpovědět  Helena

Na to vám opět odpovím, protože ta zloba se line jako smrad vše z jednoho hnízda, ANO z jednoho a samého hnízda. Pak stačí v pravou chvíli uplatit loutky a co se tenkrát nepovedlo se zkusí znovu, proto se to pořád opakuje. Koneckonců jsem někde před časem četl, že jsme už tu několikátá civilizace. A zase se to opakuje. Jaro, léto, podzim, zima se taky mechy opakují, tak to všechno asi má tak být. 🙋‍♂️

Lev Prchala
3. 8. 2022 10:56
Odpovědět  Helena

A Vy se svými zkušenostmi by jste chtěla mít od roku 1968 takovou demokracie,jako je ta pohadráková?????Já děkuju všem,že NÁM V TOM BYLO ZABRÁNĚNO!

Pavel K
3. 8. 2022 11:11
Odpovědět  Lev Prchala

Presně!!! 👍👍👍
I když musíme uznat cena byla vysoká. Ale jestli jde někomu o cestování, tak ať si zjistí kolik procent lidí ČR každý rok jede do zahraničí. Jen letos: naše ulice má 12 baráků cca 35 lidí. Prozatím k 3.8. nevím o nikom tuna, že by byl na zahraniční dovolené. Tak cože?!!! Vy, kteří se furt oháníte tím vaším cestováním. 🤣🤣💩👎👎

Pavel K
3. 8. 2022 11:14
Odpovědět  Pavel K

Ještě doplním, jsou doma. Vím že mají dovolenou a tráví ji DOMA vy magoři z neziskovek.
P.S. A není to z důvodu, že nemají prachy. 🤣💩💩💩

Lev Prchala
3. 8. 2022 11:24
Odpovědět  Pavel K

Ono ne každý,kdo má peníze musí vyvalovat predel u moře jako””naše””sereblity…..

Ladislav
3. 8. 2022 11:20
Odpovědět  Helena

💤 Velká škoda, je ho Rusko nezmařilo i v tom debilním roce 89! Dnes by se to žilo, pane!

Helena
3. 8. 2022 11:32
Odpovědět  Ladislav

Ano, dnes už by to bylo asi hodně jiné, ale voda by byla naše, plynu by bylo hafo, elektřiny taky, doly by dolovaly, fabriky ze kterých jsou dnes ruiny, ty by vyráběly: traktory, motorky, autobusy, letadla, auta, hudební nástroje, lesy by byly zelené a ne vykácené zničené holiny….

Pavel
3. 8. 2022 15:24
Odpovědět  Helena

A jaké nádherné oděvy a celkově konfekce na úrovni tady byla. Snahy šily ručně šité boty. Čepice a kožichy z Kary, ty si mohly dovolit i dělnické ženy. Prostě se potvrdila naše československá všestrannost. Na vypsání by nestačilo možná ani dvouhodinové ťukání na klávesy. To je k nevíře, co s tím ti grázlové udělali. Kdyby od roku 89 nebyli u moci zaprodanci, tak věřím, že naše země by dokázala s tím co tu v 89 bylo s rozumným hospodařením a zlepšením těch provozů, kde to bylo potřebné učinit zázraky. Jenže k moci se dostali handlíři a korupčníci, lidé kteří za mrzký groš jsou schopni prodat každého. Nebudu zde opět citovat Mistra Jana, již jsem to zde dával, ale to na co Hus poukázal je zde

Pavel
3. 8. 2022 15:30
Odpovědět  Pavel

a jak se zdá, jde to s českým národem stále. Zrada vlastního lidu a zájmu vlasti je u některých těchto lidí na prvním místě. Pro prachy a moc udělají vše. Jen stále nemohu pochopit, jak může pár stovek nebo tisícovka jedinců ovládat celý národ. Pravděpodobně proto, že jsou to lidé s absolutním deficitem myšlení. Já jim ale řeknu opravdu co jsou, jsou pouze slouhové a otroci svých páníčků. Jinak to nemohu pojmenovat.

[Trol-1] spam Lukas
3. 8. 2022 11:34
Odpovědět  Ladislav

Rusko tehdy těžko, jedině esesesr, to už se ale začínalo po Afghánistánu sypat.

Lev Prch
3. 8. 2022 15:22
Odpovědět  [Trol-1] spam Lukas

Jestli se SSSR začalo po Afghánistánu sypat tak uSSa se zhroutí co nevidět!!!!!Dvacet let ho okupovali,kradli drogy, popíjeli s ISIL a vraždili civilisty, hrdinové prodělaný🤮🤮🤮🤮

Milan ze Zahrady Čech
3. 8. 2022 15:25
Odpovědět  Ladislav

Howno howno slavnej soude. Řvali bychom jak nás rusáci dusej a že to svině bolševický a čárali po zdech Ivan go home a demonstrovali bychom dokud by nám to nezaškubli a disidentili a remcali a měli vlhké sny o západu a spřádali bychom fantasmagorie kdeže už jsme už mohli být nebýt rusáka a RVHP a zkrátka bychom magořili přesně tak, jako v osmašedesárém. To až teď jsme chytrý vůkol a trousíme moudra, že jsme si tu západní “civilizaci” okoštovali na vlastní kůži.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
[Trol-1] spam Lukas
3. 8. 2022 10:45
Odpovědět  Pavel K

Zase jeden Bilakovec obhajující okupaci Československa v r. 1968. Hnus rudej.

Lev Prchala
3. 8. 2022 10:56
Odpovědět  [Trol-1] spam Lukas

Zmlkni a skoč do zdi lahvičko!

Pavel K
3. 8. 2022 11:17
Odpovědět  [Trol-1] spam Lukas

Byl jsem na sluníčku a jsem rudej, vy jste byl u mě doma, že to víte. To jste BabaVarga, nebo jak se ta paní jmenovala, nééé?!!

Milan ze Zahrady Čech
3. 8. 2022 15:42
Odpovědět  [Trol-1] spam Lukas

Na osmašedesátej ti se-re barik, píše se 2022 a okupuje nás Eurosajuz!

[Trol-1] spam Lukas
3. 8. 2022 19:46

Nějak jsem si nevšiml, že by tady měla EU nějakou armádu, kromě zástupu úředníků totiž ani žádnou nemá 🙂

Mike
4. 8. 2022 12:32
Odpovědět  [Trol-1] spam Lukas
  1. 14. června 1968 odstranili ženisté ČSLA protitankové bariéry na Šumavě, včetně drátů a protipěchotních zátarasů. Bundeswehr se chystal na povel z NATO překročit hranice.
  2. V noci z 20. na 21 srpna 1968 vydal generál Parker rozkaz k zavěšení atomových bomb na bombardéry, čekající na základnách v tehdejší NSR.
  3. Doučit historii Lukáši, ať nejsi za blbce. Jo a ještě si vyhledej pravdivé informace o generálu Šejnovi.
  4. Za vším byl jetel, pastva pro voly. Tak dávej pozor, ať se ho nepřežereš.
Joe Arp
3. 8. 2022 16:16
Odpovědět  Pavel K

Ahoj Pavle, taky už jsi opustil nůši hadů, PP? Co se tam dnes producíruje za schvině, no známe své Papenheimské. Až na tenhle příspěvek narazí motýlí lejno, oblíkni se do atombordelu! Zdraví Maricopa, jo a nesestřeluj cvičně větroně u Rokycan!!!

Pavel K
3. 8. 2022 17:43
Odpovědět  Joe Arp

Jo ahoj, opustil neopustil. Začalo mě to tam ssrátt, nepotřebuji se z někým přetahovat v inteligenci. Jaký máš názor na někoho, co rozumí všemu, má 50% příspěvků a je tam 26 hodin denně. Není tam přátelská atmosféra a to neustálé přihlašování mě rvalo koule. Fakt hrozný. 🙋‍♂️

PENNYS
3. 8. 2022 08:31
Odpovědět  Helena

Nepochopila jste SAR-casmus??? s nekteryma názory SPD souhlasím, ale zde v cechach :::::::::::::::::::::::::::::::::::????

Pavel K
3. 8. 2022 09:06
Odpovědět  PENNYS

Ale že vás havlozmrdy ten Okamura přivádí k šílenství co???
A ještě to píšeš pod cizím nickem ty hnUSSoto.

Pavel
3. 8. 2022 09:29
Odpovědět  PENNYS

Toto není můj příspěvek přátelé. Já z malého města na severu Moravy nemám o SPD téměř žádné povědomí, znám je asi tak jako většina. Někdo se za mne vydává. Čekal jsem, kdy dojde i na mne a jestli je to skutečně nějaký jiný Pavel se dá těžko odhadnout. Myslím si, že z mého slovesného vyjádření mne zdejší diskutéři poznají. To pouze škůdci zemští nedokážou pochopit, že jejich jediná pravda je už absolutně provařená a že my všichni víme, že pracují proti tomuto lidu a národu. Babiš a celé ANO, tak jako tady ten slepenec co to tady rozvrací je absolutně nevolitelný. Bohužel, přeformátovanců a to jak mezi mladými tak bohužel i mezi starými je tu tolik, že já to tedy moc dobře nevidím.

[Trol-1] spam Ladislav
3. 8. 2022 09:37
Odpovědět  Pavel

Ne, je to jenom směšnej kašpárek 😜

Pavel K
3. 8. 2022 09:43
Odpovědět  Pavel

Kdo tady má jaké názory víme, takže příteli klídek. Asi toto ovlivnit nemůžeme. Ale přesto se zeptám. Já tu dlouho nejsem, dělo se toto i předemnou, nebo až když jsem tuna začal psát? Jestli za Béé, tak je to jasné. Pro mě. 🙋‍♂️

Lev Prchala
3. 8. 2022 09:44
Odpovědět  PENNYS

Hele,blátošlap byl vypuštěn z Izbičky pre opilcov.-)

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
PENNYS
3. 8. 2022 16:06
Odpovědět  PENNYS

“Myly mojy Zloty”
: musíme si nalít trošku vína KDO VIDÍ V ČESKÉM STÁTĚ POLITICKOU STRANU KTERÁ JE PRO NORMÁLNÍHO VOLIČE OBČANA
PŘIJATELNA????? NIC, ŽÁDNÁ STRANA PRO NÁS NEUDĚLÁ NIC DOBRÉHO
ANI JEDNA STRANA NENÍ VOLITELNÁ-DOKUD ZDE BUDE VLÁDNOUT ČT24,BAKALOVÉ MÉDIA ,SOROŠOVY NEZISKOVKY, RYCHLÍ UPRCH Z eu ,A HLAVNĚ TACÍ JAKO p. “RYJCHETSKI” a spol:JINAK JE VŠE “πči”

Pavel K
3. 8. 2022 08:33
Odpovědět  Helena

👍 👍 👍 👍
Stačí jedna věta. Podívejte se VY příznivci Babiše jak hlasují jeho europoslanci v brusele. Ne jednou proti zájmům ČR. STAČÍ?!! Ale tupoňu nepochopí.

Milan ze Zahrady Čech
3. 8. 2022 20:54
Odpovědět  Helena

Zapomínáte na MI-6 a hierarchický systém padajícího howna. Pasák CIA v součinnosti s MI-6 pasou Brusel a teprve přes něj nás. Bruselská politika je suverénní asi tak na stejné úrovni jako Německá se svým kancléřským vázacím aktem.

Frankie
3. 8. 2022 08:28

Čučkař Koudelka se hodně dlouho třese na generálské epolety jako moucha na kravské lejno a přitom takový hudlař neměl bát nikdy šéfem BIS jmenován.

Frankie
3. 8. 2022 08:29
Odpovědět  Frankie

…být…

Aleš
3. 8. 2022 08:49

BIS a StB jedno jsou. Kryjí kriminální organizaci SPOLU

Pavel K
3. 8. 2022 09:15
Odpovědět  Aleš

Co jim zbývá, však v tom jedou společně. Včera mi přišlo do mailu, jak se dva pánové nebojí, podali na Rakušana trestní oznámení, poliši to samo zametli pod koberec , tak podali další a už i na ty dva vysoce postavený policajty za porušení zákona a jejich odvolání. Chce se to se nebát a HLAVNĚ “nnessrratt na veřejné dění chodu státu. Kuurwwa však to jsou do jednoho naši zaměstnanci a MY se jich budeme bát a o něco prosit, když jsou ze zákona povinni!!!! TO SNAD NÉÉÉÉ!!!

Pavel
3. 8. 2022 11:11
Odpovědět  Pavel K

Oni jsou tam aby sloužili blahu národa. Mají zodpovědnost před lidem, to nejsou jejich firmičky ve kterých si mohou se svými podřízenými dělat co se jim zlíbí, protože většina lidí není ani v odborech. Ovšem takové odbory, co vlastně dělá pan Středula? Tady měl již probíhat neuvěřitelný fičák z odborových svazů. Nechci být neuctivý, ale tyto odbory, škoda mluvit, každý ví o čem je řeč. Vždyť pár stovek, nebo možná tisícovka lidí chce diktovat desetimilionovému národu. Není to zvrácenost. Sakra lidé, probuďte se.

Pavel K
3. 8. 2022 17:46
Odpovědět  Pavel

Pravdu máš!!! 👍👍🙋‍♂️

[Trol-1] Honza
4. 8. 2022 09:37
Odpovědět  Aleš

On pro ně taky špicluje Babiš?

Lev Prchala
4. 8. 2022 09:57
Odpovědět  [Trol-1] Honza

Kraďousek se jim jevil v lepším světle,vzlali ho místo Babiše.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
janle57
3. 8. 2022 09:59

Nechť si každý velmi dobře vzpomene jak se postavil Babiš ke jmenování nebo
odvolání ředitele BIS agenta CIA Koudelky,já nic,já muzikant,vzpomeňte si dobře
kolikrát za svojí éru,když byl u lizu,zval opakovaně do vlády ODS a jak jí podlézal
až i samotným tunelářům z ODS byl směšný, jak správně řekl M.Koller nevládne
pětikoalice ale šestikoalice,podle toho se taky ve sněmovně hlasuje,Fiala je
Babišův člověk,takže příští volby,pokud se toho nechopí vlastenecká fronta
Rajchl,Okamura,Trikolóra a a ostatní protestní strany,nestane se u nás vůbec
nic a pojede to takhle pěkně dál ke všeobecné radosti všech čummobilů.

Helena
3. 8. 2022 10:53
Odpovědět  janle57

Mluvíte mi z duše.

Pavel
3. 8. 2022 11:23
Odpovědět  janle57

Lépe se to říci nedá, ale koukejte na skutečnost. Moje hlava mi to, co se zde děje už opravdu nebere. Okrádají a ožebračují nás, likvidují naše úspory, protiprávně cenzurují a vyhrožují, o akci Covid raději pomlčím a přesně toho se zúčastnil Babiš a teď jde ruku v ruce s těmito současnými škůdci a lidé ho budou znovu volit? Ještě stále ho vidím jak plakali s Hamáčkem ohledně těch Vrbětic. Neskuteční herci. Už mi to hlava opravdu nebere a jak to tak vypadá ani nevezme. Začínám mít pocit, že tento národ si skutečně nic lepšího nezaslouží. Vím, že je to řečeno tvrdě, ale nepomůže absolutní pád na dno, aby se alespoň ti staří probrali? Fakt nevím.

Pavel K
3. 8. 2022 17:49
Odpovědět  janle57

👍 🙋‍♂️ 👍 👍 👍

Teuton
3. 8. 2022 10:37

Vždy, když něco slyším o čučkařích, vybavím si jejich loňskou ” vrbětickou lež,” respektive očekávám, že za deset let tahle parta komiků a jelit z pražské Nárožní ulice zjistí, že loňské tornádo mají na svědomí ruští agenti.

Ladislav
3. 8. 2022 11:29
Odpovědět  Teuton

💤 Díky za připomenutí, v Bulharsku vyhodili taky muničák, co myslite, byl to taky Čuk a Geg? Co Bulharská cia? Zvláštní ticho na Gebls24! Taky Vrbětičtí agenti?

Teuton
3. 8. 2022 15:10
Odpovědět  Ladislav

Na hlavní čučkárně, chci říct v sídle BIS v pražské Nárožní ulici, spekulují s myšlenkou, že za požár v Hřensku obviní “agenty z Vrbětíkova.” Z těchto srandovních Čoudelkových vemen si už dělá srandu skoro každý.

Jiří
4. 8. 2022 10:15

Uvádí se ,že BIS se stává stejnou jako STB.Protestuji, rozdíl je obrovský a to politický pravo – levý. Dnes mohu zazlívat Chartě77,že viděla jen úzký pas lidských práv a ne vše kolem . Snad se společnost vzpamatuje a bude přemýšlet koho volit. Pětikolka je jasná, lhaní,rozkrádání a válka. Naproti tomu se má postavit společenství vlastenců.

Gales
4. 8. 2022 19:29

Koudelka neměl být vůbec jmenován.Tak by to bylo správné.Popřípadě hned odvolán po návštěvě v Langley.