politika

Hra na cizím hřišti. Jak pomoci nepřátelům Ameriky

Anton Trofimov

Rusko důsledně buduje systém brzd a protivah připomínající bipolární svět během “studené války”. Jedná se o vynucenou reakci na pokusy kolektivního Západu vyvolat plnohodnotný konflikt proti Moskvě. Rozdíl mezi současnou situací a situací vzdálenou půl století je v tom, že svět už nebude ani bipolární, ani unipolární. A najít spojence v multipolárním světě je pro ruské vedení mnohem snazší než pro americkou administrativu.

Myslíme si, že pokud někdo považuje za možné dodat takové zbraně do bojové zóny, aby zasáhly naše území a způsobily nám problémy, tak proč my nemáme právo dodávat naše zbraně stejné třídy do těch regionů světa, kde budou prováděny útoky na citlivé objekty těch zemí, které to dělají ve vztahu k Rusku,” zdůraznil Vladimir Putin na setkání se zástupci médií na Petrohradském mezinárodním ekonomickém fóru. Ruský vůdce tak odpověděl na otázku o možné reakci Kremlu na dodávky zbraní dlouhého doletu na Ukrajinu.

Později místopředseda Rady bezpečnosti Ruské federace Dmitrij Medveděv napsal příspěvek ve svém kanálu Telegram a rozvinul myšlenku hlavy státu: „Ať teď Spojené státy a jejich spojenci pocítí přímé použití ruských zbraní třetími stranami. Tyto strany nebo regiony nejsou záměrně jmenovány, ale může to být kdokoli, kdo považuje Pindostan a jeho soudruhy za své nepřátele. Bez ohledu na jejich politické přesvědčení a mezinárodní uznání, jejich nepřítelem jsou Spojené státy, což znamená, že jsou našimi přáteli”.

To je právě jazyk, kterému Západ ještě nezapomněl rozumět, protože mezi skutečnými politiky a vojáky je stále dost těch, kteří si pamatují, jak vypadal systém vzájemného tlaku NATO a Varšavského bloku na sebe navzájem za pomoci partnerských zemí.

Řekněme, v 80. letech začala Amerika ve velkém dodávat zbraně afghánským mudžahedínům, což jim dalo příležitost vést válku proti sovětskému kontingentu s nejmodernějšími zbraněmi. Sovětský svaz také nezůstal nic dlužen, aktivně posílal zbraně a umisťoval základny na území zemí v samém podbřišku Spojených států – například na Kubě. Také ve Vietnamu.

S tím, jak kolektivní Západ eskaluje situaci kolem Ukrajiny a mění Evropu v odrazový můstek pro možný nový rozsáhlý konflikt, se používají stále více rozpoznatelné metody. Nejde jen o to, že po sérii lokálních konfliktů s využitím sil speciálních operací NATO poprvé čelilo rozsáhlým vojenským operacím v duchu druhé světové války. Pokus vybudovat unipolární Pax Americana způsobil silné odstředivé procesy, které vytlačily i kdysi poslušné satelity Washingtonu mimo jeho politickou oběžnou dráhu. A nyní pro bývalého patrona začínají představovat vážné nebezpečí.

Například Nikaragua. Prezidentský úřad v Managui dnes zastává Daniel Ortega, poslední z vůdců země, kterého podporoval SSSR. A dnes Seňor (přesněji soudruh) Ortega přímo deklaruje svou podporu ruské protiamerické politice. A jeho pozice je v zemi populární. Což z pohledu Washingtonu nepochybně představuje vážné nebezpečí. Není divu, že v osmdesátých letech nikaragujské vojensko-politické hnutí “Contras“ zásobovaly Spojené státy ze stejných amerických skladů jako afghánské mudžahedíny.

Mimochodem o Afghánistánu a jeho sousedech. Po ohromující porážce a ostudném útěku z této země Spojené státy ztratily možnost přímo ovlivňovat situaci v regionu. A teď ztrácejí i tu nepřímou. Na rozdíl od Moskvy, která vážně zvažuje možnost odstranit z Tálibánu nálepku teroristické organizace, Washington vůči němu jen posiluje nevraživost. Čímž neustále tlačí Kábul k užším vztahům s Kremlem. S ohledem na to přehodnocuje svůj proamerický postoj i sousední Pákistán. Přímo to naznačuje jeho odmítnutí zúčastnit se proukrajinského „mírového summitu“ ve Švýcarsku, který iniciovaly Spojené státy.

Žádná z těchto zemí samozřejmě nejenže nezačne útočit na Ameriku, ale ani na svém území nerozmístí ruské zbraně. To jim však nezabrání v tom, aby poskytly účastníkům protiamerických (a v širším smyslu protizápadních) odbojových sil základnu nebo výcvik. To je již mnohem významnější hrozba pro Spojené státy z hlediska ztráty vlivu v Latinské Americe. Yankeeové jsou zvyklí považovat Latinskou Ameriku za svůj „zadní dvorek“, a pokud se tam objeví nepřátelští návštěvníci, budou tím velmi roztrpčeni.

Totéž platí pro Afriku, kde západní vliv rychle mizí, zatímco ruský vliv naopak roste. Taktika výcviku společně s vojenskými dobrovolníky ze sousedních zemí a místních revolucionářů není vynálezem poslední doby a není výlučně taktikou americkou. Ale znamená to, že i tyto zbraně se mohou obrátit proti „světu založeným na pravidlech“. Není náhodou, že Washington tak bolestně reaguje na rozšíření přítomnosti ruského Afrického sboru.

Nejdůležitější ani tak není možnost prosazování vlivu Ruska metodami, které ještě nedávno Spojené státy považovaly za své výhradní právo. Mnohem důležitější a ukázkový je fakt, že minimálně polovina světa takové jednání považuje za zcela přijatelné a oprávněné. V těchto zemích dlouho trpěli americkým stylem vedení zástupných válek a platili za řešení svých problémů dodávkami zbraní. A jsou připraveni přivítat ty, kteří Americe odpoví stejným způsobem.

Přesně tak zhodnotili prohlášení ruského vůdce například novináři z tureckého zpravodajského portálu Haber7. Pozice Vladimira Putina našla podporu v Číně, Indii a zemích Blízkého východu. Slova o nepřátelích Spojených států, kteří jsou tedy přáteli Ruska, sklidila v Jemenu a Palestině bouřlivé ovace. Jedním slovem, není těžké najít ty, kteří chtějí dostat moderní bojové systémy, aby je mohli použít k zasazení bolestivých úderů, když ne Americe samotné, tak jejím satelitům nebo vojákům vyslaných na dlouhé kampaně.

Taková vyhlídka by mohla vyděsit Západ mnohem více než „jaderná“ rétorika Kremlu. Nikdo, pokud nebude muset, nechce používat zbraně hromadného ničení, ani operačně-taktické: následky jsou pro všechny příliš tragické. Zcela jiná věc je výskyt těžkých polních zbraní z Ruska mezi latinskoamerickými partyzány, africkými rebely nebo jemenskými Hútíi. Nebo dodávky ruských pozemních a námořních střel s plochou dráhou letu, byť s konvenčními hlavicemi, do států, které jsou pod tlakem USA. To dramaticky zvýší riziko pro Američany, kteří jsou zvyklí bojovat se slabými protivníky. A téměř jistě to vyvolá rychlý pád proamerických režimů v zemích, kde pokračují občanské války zahájené Washingtonem.

Dobrá věc na multipolárním světě je možnost realizovat své zájmy nejen prostřednictvím přátel, ale také prostřednictvím nepřátel tvých nepřátel. A to z nich nemusí udělat věrné následovníky, ale alespoň dočasné spojence. A jak vidíme, z této pozice už k silnému přátelství není daleko. Ostatně i kubánský vůdce Fidel Castro začal svou éru po svržení Batisty návštěvou Washingtonu, nikoli Moskvy. Bílý dům se k němu ale choval pohrdavě, zatímco Kreml podporoval a pomáhal. Každý ví, co to tehdy Ameriku stálo. A ještě lépe pochopitelné je, co by jí to mohlo stát dnes.

Jaké síly mohou být zásobovány ruskými zbraněmi?

Na pomoc přichází prohlášení Putina na stejné tiskové konferenci, že „reakce Izraele na útok Hamásu není podobná válce, ale úplnému vyhlazení obyvatelstva v Gaze“. Tak ostrá prohlášení vůdce Ruské federace ještě nikdy nezazněla. Příjemcem ruských zbraní by se proto mohl stát region Blízkého východu, kde je mnoho sil ve válce se Spojenými státy a Izraelem.

Nedávno Hútíové v Jemenu informovali o nové balistické raketě “Palestina“. Účinně omezili lodní dopravu v Rudém moři a pravidelně střílejí na válečné lodě Británie a USA, čímž je a Izrael nutí uzavřít mír v pásmu Gazy.

Severní Libanon a Damašek v Sýrii jsou neustále pod izraelským ostřelováním, mohly by adekvátně reagovat.

Bezpilotní letouny šíitských skupin v Iráku bombardovaly a zaměřují se na americké vojenské základny, které střeží ropu v okupovaných oblastech Sýrie. Budou moci zvýšit tlak.

V Africe se v Sahelu (Niger, Mali, Burkina Faso, Čad, Středoafrická republika) formuje pás proruských zemí, které trpí terorem džihádistů sponzorovanými USA a Francií. V regionu jsou vojenské základny těchto zemí.

Donald Trump po nástupu k moci může splnit svůj slib intervence v Mexiku, údajně kvůli boji proti drogovým kartelům. 

Venezuela si nárokovala právo na vrácení své provincie, která byla neoprávněně převedena do Guyany. USA slíbily chránit Guyanu.

Existuje také KLDR s odloženým konfliktem v regionu a Čína s odloženým konfliktem o Tchaj-wan. 

Srbsko – pro Kosovo a Metohiju a Republiku srbskou. 

Írán by mohl zahájit přímou válku s Izraelem a Spojenými státy.

Ve všech budoucích válkách Západu má nyní Ruská federace právo dodávat zbraně americkým protivníkům v zóně konfliktu. Mnoho zemí si vydechne.

Tato odpověď je již pro Západ smrtelná, ale existuje i jiná

A to je jenom část odpovědi, která už je pro Západ smrtelná, protože jeho armády nemají systémy protivzdušné obrany schopné odrážet hypersonické střely.

“Nemáme se čím chránit před ruskými raketami” – McGregor. 

V případě velkého střetu nebudou země NATO schopny dosáhnout rozhodujícího vítězství nad Ruskem, které je schopné zasáhnout cíle v Evropě a USA pomocí pozemních a námořních raket. Vysloužilý plukovník americké armády Douglas McGregor to řekl v rozhovoru s americkým televizním moderátorem Andrewem Napolitanem.

🗣“Nemůžeme sestřelit jedinou mezikontinentální balistickou střelu. Ano, ani ruské. Už jsou hypersonické. Po celá desetiletí jsme utráceli miliardy, možná více než bilion dolarů, ve snaze vyvinout účinnou protiraketovou obranu. Ale to je prostě nemožné. Nemohu jít do podrobností, ale teď je to těžší než kdy jindy.

🗣A stejně tak mají ponorky v Atlantském a Tichém oceánu. Mohou proti nám použít i zbraně z ponorek. To je jedna z věcí, kterou Rusové budou velmi pečlivě zvažovat.

🗣Podívají se na naši flotilu, kde se nachází a kde jsou umístěny jaderné zbraně. A můžeme vidět velkou námořní kolizi. V současnosti máme na moři výhodu co do počtu, ale oni proti nám použijí různé pozemní rakety a další schopnosti. Pamatujte, že Rusko je velká pevnost. A staré přísloví říká, že loď je blázen, aby bojovala s pevností. Pokud bude naše flotila v dosahu, pravděpodobně bude potopena. Jsme v nevýhodné pozici.

🗣Teď jsem si jist, že se flotila pokusí zůstat mimo dosah, ale bude to nesmírně obtížné. Rusové mohou zaútočit na jakýkoli cíl v Evropě, od Portugalska po Norsko, pomocí řízených střel Kinžal. To je destruktivní potenciál, který nemůžeme zastavit,“ řekl plukovník ve výslužbě Douglas McGregor, plánovač několika velkých vojenských kampaní.

Druhou částí odpovědi je použití taktických jaderných zbraní.

“Pojďme nepřivádět situaci nejenom k použití, ale dokonce ani k hrozbě použití jaderných zbraní…. Z nějakého důvodu na Západě věří, že je nikdy nepoužijeme. Přečtěte si naši jadernou doktrínu. Pokud něčí akce představují hrozbu pro naši suverenitu a územní celistvost, pak považujeme pro sebe za možné použít všechny prostředky, které máme k dispozici,“ řekl Vladimir Putin novinářům ze západních publikací.

https://inosmi.ru/20240607/putin-269128009.html
https://www.pravda.ru/world/2035437-putin-otvet/

sdílet na

111 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pijack
26. 6. 2024 06:59
Ohodnotit příspěvek :
     

Tvl ten teplouš Pospíšil je degen. Zase něco mektal o diplomatických jednáních prý „Česko nemůže s historickými zkušenostmi Mnichova souhlasit s takovými návrhy, jelikož může jít o jinou formu opuštění a zrazení Ukrajiny.“ Ten magor z TOP09 se stižen nějakým nervovým záchvatem a pravidelně ho provází vzteklina. Přirovnává Mnichov 1938 k dnešní Ukrajině. Je při smyslech? A co je třeba migrační pakt? To není Mnichov? – zvláště když nás prodal jeden jediný pomatenec Rakušan koloniálním mocnostem, aby vyřešil jejich problémy s islámem, aniž by o tom 10 milionů obyvatel ČR vědělo předem. NEUVĚŘITELNÉ !!! Tak takové trotly máme v politice. Zajímá je blaho jakéhosi nacistického režimu z Kyjeva. On ty chudáčky řezníky, kteří likvidují Rusky mluvící obyvatelstvo v duchu Bandery a Hitlera obdivuje. Faltýne, ty vylízanče, není to nacistický narativ? 🙂 Soudruhu Stříži (NSZ), není projev teplouše Pospíšila projeven nenávisti a šíření myšlenek nacizmu? Proč je teplouš Pospíšil ještě na svobodě?

Slovan
26. 6. 2024 07:36
Odpovědět  Pijack

🤣 🤣 🤣 🤣
Nedá si říc a nedá. Včera jsem ti něco s kamarádství napsal, né?!
A nedá pokoj až tam vlezem. 🤦‍♂️
Tak máš svatou pravdu, ale dej na nás na zdejší Pavli a že nás tu je. My mušíme rýt zemegulu rypákom ako čiervená myš. Dokud se 2/3 národa nezvednou budeš mít furt nerva. Já si teď udělal snídani na vidličku a čtu to po tobě “skoro” ledovým klidem.
Zajdi si chvilku na Seznam (čistě v rámci průzkumu nepřítele) klikni na článek jak ukrajina oslepila Rusko a páááák hurááá na diskuzi. A tam pak zjistíš jak je ten den nádherný. Ale nebuď tam dlouho, nechtěl bych tě mít na svědomí. 😂🙋‍♂️

Pijack
26. 6. 2024 08:13
Odpovědět  Slovan

Na seznam, novinky i I-dnes chodím pravidelně. Humoru není nikdy dost 🙂 Tam je to děs běs. Je dobré si uvědomovat, jak se snaží liberálové vytvářet dojem jednotného rusofobního diskurzu, hlavně tím, že z diskuzí vyházeli naprostou většinu lidí s opačným názorem. Jsou směšní, trapní a tragičtí. To se to diskutuje, když jim nesmí nikdo oponovat 🙂 Ale taky jsem ti psal, že z nich nemám nervy. Jsem si jistý existencí vlastní sebeúcty, uvědoměním kam patřím a svým zakotvením ve světě. Jsem Slovan a vůbec se za to nestydím. Oni to vědí. A těší mě jejich vzteklina. Oni si tím sami v sobě škodí a nevědí o tom, což jim přeji z celé duše. No není to nádherné? 🙂

Slovan
26. 6. 2024 08:35
Odpovědět  Pijack

No on se tam taky v těch diskuzí občas někdo najde, kdo napíše “náš” názor, ele hned se na něj sesype dvacet opačných názorů a uštěkají ho jako čokle u boudy. Jinak jestli to dokážeš až tak hezky ventilovat, tak to ti i skoro závidím. To já jsem magor a drží mě to celkem dlouho. Tedy samozřejmě jak co!! Já mám takové vrozené city, že určitý druh homo sapiens, když mě vnitřně urazí, poníží, tak tady je konečná. Ani modré z nebe nepomůže. Že si tím škodím vím, ale nejde to změnit. Snad příště. 😊

Pavel z Moravy.
26. 6. 2024 10:44
Odpovědět  Slovan

Mám to podobné.

Pavel z Moravy.
26. 6. 2024 15:15
Odpovědět  Slovan

Nezdá se ti, že nás všichni tahají za fusekle. Četl jsi, jaký obrat najednou učinil Wilders v Nizozemí? Už prý nechce ani z EU a už se distancuje údajně od svých dřívějších prohlášení o velké výměně populace v Evropě. Dochází kamaráde na naše slova, že se jim nemá nikomu věřit. Jakmile uchopí moc, jedou s proudem. Kdo ví, co na nás všichni chystají. Mně by třeba konkrétně zajímalo kolik migrantů nás za chvíli poctí přítomností. Nedávno jsem psal, že nevěřím vůbec nikomu a za tím si stojím. A k čemu staví ty tzv. detenční centra ve státech je také záhadou. A jestli prý Wilders pronesl, že velká výměna je konspirace, tak uvidíme co na to řekne Le Pen, pokud vyhraje volby. Je to již delší dobu, co nějak opravila ten původní výrok o vystoupení z EU a prohlásila něco ve stylu, že to není tak nutné. Ty jsi zde kdysi prohlásil, že se ti to vše co se děje zdá podezřelé. Nabývám stejného dojmu. Kdo ví, jakou hru s námi hrají. Měj se.

jiří
26. 6. 2024 17:21
Odpovědět  Pavel z Moravy.

S pravdou se šetří, možná proto, aby zbyla…
Kabát – Kdoví jestli (youtube.com)

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
brtnik z J.M.
26. 6. 2024 17:36
Odpovědět  Pavel z Moravy.

jen dodám jak jsi psal detenční centra usa ,jezdím pravidelně z kralup a u odolene vody se staví o 106 obrovské haly co to asi je ? určitě ne na uskladnění pšenice =)))

Tupý hulvát
26. 6. 2024 16:29
Odpovědět  Slovan

Tady se na jiný názor nevrháte,neposíláte autora do blázince,nenadáváte mu do trolů nebo třeba do tupých hulvátů?Jak myslíte, že jsem přišel na svůj nick?Je to tu na vyšší úrovni,ale ne o moc.

Slovan
26. 6. 2024 18:17
Odpovědět  Tupý hulvát

No tu vyšší úroveň vám dva neziskováři rozvrátí natotata. Nežli řekneme švec. Ale když už jste na to narazil, jeden zdejší diskutér to tuna používal dost často, vy sním rád i diskutujete. Já mu i jednou na to napsal svůj názor, bo vím z PP, jak to na různých webech chodí. 😊
Né že by mě to vadilo to ne, já mám jiné priority. Co se ještě týče té vyšší úrovně, já bych tu ani nechodil, kdyby tuna byly jen profesoři. Mám rád zábavu a legraci. Ti co nemají rádi humor, by neměli chodit mezi lidi. Hezký podvečer.

katango
27. 6. 2024 10:33
Odpovědět  Slovan

Sranda musí bejt, i kdyby fotra věšeli, říkával můj otec.

Joe Arp
27. 6. 2024 10:38
Odpovědět  katango

Jak dlouho visí?

Slovan
27. 6. 2024 10:54
Odpovědět  Joe Arp

Nevisí, v tomhle horku už teče. 🙄🤦‍♂️💀

Joe Arp
27. 6. 2024 16:00
Odpovědět  Slovan

Tak to se nachechtali. Je zajímavý, že mě visí i v horku.

katango
28. 6. 2024 17:16
Odpovědět  Joe Arp

A co v zimě?

Slovan
28. 6. 2024 17:20
Odpovědět  katango

Hehe, tak to je na pinzetu. 😊

Joe Arp
29. 6. 2024 11:19
Odpovědět  Slovan

Ty si koleduješ, asi řeknu Suchoprdu, aby na tebe vlít a do 3 vteřin jsi……..nejsi!

Joe Arp
29. 6. 2024 11:18
Odpovědět  katango

Jako v létě. Pevně visí, zaplať Boůh, už se nadělal ostudy až, až.

katango
28. 6. 2024 17:15
Odpovědět  Joe Arp

Už je šest let na pravdě boží.

Joe Arp
29. 6. 2024 11:23
Odpovědět  katango

Tak to se dožil krásného věku, nedávno jste tu psala, že je Vám 97.

Slovan
29. 6. 2024 13:35
Odpovědět  Joe Arp

🤣 🤦‍♂️ 🙄

marie
26. 6. 2024 16:05
Odpovědět  Pijack

Ano taky mně vyhodili na doživotí. Jen žasnu, kolik mají diskutérů. Jeden lepší druhého.

Slovan
26. 6. 2024 18:20
Odpovědět  marie

Blbců je více a jak už jsem kolikrát psal nesmíte zapomenout, že jeden takový zmetek může obsluhovat nicků, že se vám otom ani nezdá. 😊

milan
27. 6. 2024 09:46
Odpovědět  Pijack

syn me rikal ze na Novinkach v diskusi si to vetsinou pisou sami ja sem byl s tama vyhozen za nerespektovani pravidel a mam to na dozivoti

věra
29. 6. 2024 12:18
Odpovědět  milan

Totéž se stalo mě,jsou to skoro dva roky, co mě dali doživotní zákaz,ale sranda je v tom,že to bylo za téměř neškodný výrok, “že máme politiky na dvě věci,na nic a na ho*no”.Když se někdy podívám na komentáře lidí na Novinkách,tak žasnu,co jim vše prochází,ale zřejmě jsou na té správné straně.Jsou to farizejové a šmejdi neskutečných rozměrů.Kašlu jim na to jejich svinstvo,neboť mám jiné možnosti,než se potýkat s blbostí a debilitou.

PremekJ
27. 6. 2024 17:41
Odpovědět  Pijack

Tak to máme stejně, bratře Slovane!

Frank1 -
26. 6. 2024 08:36
Odpovědět  Pijack

Je to loutka, proamericky pindos.

26. 6. 2024 12:16
Odpovědět  Pijack

Nepřítel mého nepřítele … 😀

ryba
26. 6. 2024 17:28
Odpovědět  Veny232

Ale nepřítel mého nepřítele přeci není automaticky mým přítelem. Nejdříve snad mým pomocníkem (partnerem) při zmizíkování společného nepřítele. A jak dál? – To se uvidí!

Frank1 -
26. 6. 2024 08:35
Ohodnotit příspěvek :
     

No reknete to loutkam a jejich vodicum v Londyne. Ti chteji jen destrukci a pak vydelavat na obnove znicenych mest a infrastruktury. Pochopte, ze co se deje, urcuji sioniste v City of London a RZK.

ZMann
27. 6. 2024 17:15
Odpovědět  Frank1 -

Přesně tak to je, tam je to zmijí hnízdo.

zuzana
26. 6. 2024 09:01
Ohodnotit příspěvek :
     

Útok na přeplněnou pláž, při kterém zahynuli civilisté, byl podle Ukrajiny ospravedlnitelný, protože šlo o „okupanty“

https://aktax.cz/utok-na-preplnenou-plaz-pri-kterem-zahynuli-civiliste-byl-podle-ukrajiny-ospravedlnitelny-protoze-slo-o-okupanty/

Standa
26. 6. 2024 09:33
Odpovědět  zuzana

Ti všichni lidé- civilisté- tam žili dříve než byla Ukr. administrantivně převedena , jako součást SSSR ,do správy Ukr. A najednou jsou to okupanti????
Ostatně RF osvobozuje svá území DLR a LDR od okupantů. Bojuje se na území RF! Žádná agrese!!!.Smrt Ukrajině, ne jednotlivcům! A těm , co zdraví nacistickým pozdravem tu ruku….pacifikace!
A Pávkovi a české vládě takééééé!

All
26. 6. 2024 10:09
Odpovědět  Standa

Existují dodnes záznamy,kdy do maloruska patřila i ČR,nejméně moravská část a část čech.Velesova kniha,která u nás vyšla v češtině, popisuje události před tisícem let (záznamy jsou psané staroslověnskou bukvicí na dřevěných deskách) Píše se tam mimo jiné : ,,Na počátku 5.století nebyl vládce v Kyjevské Rusi ( z důsledků bojů,atd..) Kyjevská Rus tehdy požádala o pomoc Knížete z Velehradu Moravského. Ten souhlasil a a vládnul pak Kyjevské Rusi od r.420 až do r. 500 našeho letopočtu”. Na jméno tohoto knížete si nevzpomínám,ale celý odstavec o tomto můžu přepsat z Velesovy knihy,kterou mám doma.( Mám záznamy o Velehradu přeložené z jedné staroněmecké kroniky,která se zachovala a popisuje Velehrad Moravský…je to paradox,kdy naše záznamy v češtině byly ničeny a páleny,ale existuje záznam ze staré německé kroniky dodnes..ze staroněmeckého jazyka překládala moje známá,která už nežije,ale často jsem ji navštěvoval a dostával informace)Když jsme jako děcka chodili do kostela ( museli jsme),tenkrát doma i v kostelích u nás byly náboženské knížky psané ,,Staroslověnským jazykem”,dobře si na to pamatuju.Jsem ze severní Moravy.

jiří
26. 6. 2024 17:32
Odpovědět  All

Také jsme byli součástí Velké Tartárie.
Výsledky vyhledávání (celostnivzdelavani.cz)

ModrýKlokan
27. 6. 2024 00:55
Odpovědět  All

@ All

Skvělý informace, díky za ně.

Pijack
26. 6. 2024 09:46
Odpovědět  zuzana

Tak to by mohla nacistická vláda Ukrajiny bombardovat i Kyjev nebo Oděsu, protože jsou to Ruská města a žijí tam stále Ruští okupanti 🙂 Ale jinak už přece vraždili Ruské okupanty na Dombase či Luhansku. Co ještě ten zfetovaný kašpar Z nevymyslí. Má vůbec ten herec nějaké historické vzdělání? U Američanů a Britů se to dá celkem pochopit. Ti o historii Ruska vědí velké lejno. Jim ke vzdělání stačí filmová Hollywoodská provenience, tam se dá vymyslet cokoliv. Průměrný Američan ani neví, kde Rusko leží, ale že o historii Ruska nevědí nic Ukrajinci v Ruském Kyjevě? 🙂

Bety
26. 6. 2024 20:00
Odpovědět  Pijack

Inu dejte dětem ty “správné” učebnice a dospělým nakukejte, že jsou nedoceněná “lepší rasa” a je to. Když ještě přidáte, že jen kvůli určitému národu se nemáte jak prasata v žitě….
Před nástupem fašismu mělo Německo prakticky nejsilnější dalo by se říct pokrokovou dělnickou třídu a kam to za pár let dotáhli? Opozice v unlčená, nebo přímo v koncentráku a najednou všichni hajlovali. Bohužel je to tak, že spousta lidí se prostě dá utáhnout na vařené nudli.

JoFa
26. 6. 2024 09:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Zase článok na strašenie jadrovými zbraňami.
Tento zaujímavý článok https://www.armadnymagazin.sk/2024/06/26/85326/ čo dnes vyšiel, mi v mnohom čo som tu písal dáva za pravdu, ale dáva aj nové indície ďalšieho vývoja na Ukrajine. Zdá sa, že ekonomické ovládnutie zbytku Ukrajiny západom je isté a nielen to, ale Európa zostane naďalej otrokom západu, čaká sa úplné vydrancovanie Ukrajiny popísané v článku a predpokladám aj neskoršie skúpenie dlhu úplný koniec zbytku Ukrajiny.
Ak Putin do toho nehodí vidle a nedosiahne úplné obsadenie a kapituláciu Ukrajiny, čo by tomuto všetkému zabránilo, tak nám už nič nepomôže. Hrozí nám ovládnutie našich štátov neoliberálnymi stranami a úplné otroctvo podľa globálneho plánu.
Vláda našej Smerokoalície skončí v nasl. voľbách a prepadneme sa do pekla- sklamaný volič nepôjde už voliť a neoliberálna banda so svojou očkovanou základňou dostane pre svoje grafénové antény pokyn na účasť vo voĺbách a zvoliť. Fico svojou politikou absolútne nesplnil nič z toho čo sľuboval a tento boj o moc opäť nezvládol a prehrá. Kapitulácia Ukrajiny je jedinou záchranou Európy! 

JoFa
26. 6. 2024 09:45
Odpovědět  JoFa

A ešte otázka na Putina, ako chce Brics zabezpečiť multipolárny svet ak Putin nechá Európske štáty v okovách západu, potom sa buduje multipolarita len pre niektoré štáty sveta a nie pre celý.

katango
26. 6. 2024 10:02
Odpovědět  JoFa

To by ty evropské státy musely chtít a požádat o to. Putin není v žádném případě zodpovědný za “okovy západu” svírající evropské státy a tím méně je odpovědný za řešení jejich situace.

Multipolarita? Ano. Ale pro ty, co ji chtějí a budou se o ni snažit. Ostatně bude- li část světa multipolární, bude z logiky věci multipolární celý svět.

JoFa
26. 6. 2024 10:23
Odpovědět  katango

Vy asi nevnímate, čo sa tu posledných vyše 30 rokov deje, obrovský vplyv zahr. tajných služieb a ovládnutie významnej časti globalistickou agendou vám asi tiež nič nehovorí, inak by ste nepísala takéto hlúposti, ako sa chcete brániť takému tlaku, keď tu sú nasadení ĺudia zaplatení aby túto agendu presadili? Voľby sú tiež manipulované a média rovnako-to je pani nacizmus a Putin chce zničiť nacizmus sám to povedal a určite si je vedomý , že nie je len na Ukrajine a že sú to spojené nádoby-Európa a Ukrajina.
V podstate ste spokojná s tým ako toje u vás, keď sami to nie ste schopní zmeniť, tak si za to môžete sami a tak máte, čo ste si vybudovali – spokojnosť a samotrýznenie, prečo s tým obťažovať Rusko? To je zaujímavý postoj úplnej odovzdanosti.
Putin je sčasti za to zodpovedný, ak by sa Rusi nestiahli z Európy, tak by sa toto nikdy nestalo a prehnaná dôvera v západné dohovory je tiež chyba Ruska a toto sú dôsledky, takže má dôvod to zmeniť a napraviť a my tiež.

katango
26. 6. 2024 10:28
Odpovědět  JoFa

Hele, vy internetovej psychologu, dejte si vodjezd. Na vaše hámotiny nejsem zvědavá. Racionálně s váma polemizovat nejde a na vaši úroveň argumentace přistupovat nehodlám.

Vole.

JoFa
26. 6. 2024 10:39
Odpovědět  katango

A čo nerozumné som vám napísal? Vaša úroveň argumentace obmedzená na “vole” a moje hámotiny je tiež úroveň, asi preto si nerozumieme.

Standa
26. 6. 2024 12:32
Odpovědět  katango

To vole, bych si odpustil. O jeho vešplechtech vědí všichi. Zbytečné opotřebování klábosnice.Jeho ,,uvažování” je na úrovni žížalky.

Joe Arp
26. 6. 2024 16:05
Odpovědět  Standa

Tak běž nasypat slepicím a dělej, že to nevidíš korekte s brzkým povýšením na hodnost rekto!

katango
27. 6. 2024 10:35
Odpovědět  Standa

Když já jsem si to nemohla odpustit. Já už jsem takovej zmetek.

Pavel z Moravy.
26. 6. 2024 10:54
Odpovědět  katango

Přesně tak, Putin není zodpovědný za to, co si vybereme. Jak si usteleme, tak si lehneme. My si musíme vydrhnout ten hrnec od sra.ček, kterým jsme si ho zas.rali. Nelze to slušněji vyjádřit. A pokud nechceme, nemůžeme tu práci chtít od druhých. Finito.

JoFa
26. 6. 2024 11:10
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Škoda hádzať perly sviniam.. Opýtaj sa v spolku JaSan ako im bránia vo vystupovaní s občanmi a blokujú, komplikujú im vystúpenia a budovy. Včera tu bol článok o prof. Turánkovi ako ho vyhodili a blokujú, u nás takýchto ľudí vo verejnoprávnej televizii pomenúvajú pseudo odborníkmi a svetových medicínskych odborníkov znevažujú a nazývajú konšpirátormi, mohol by som pokračovať.. Ako to chceš zmeniť, tak že pôjdeš odvolíš a serieš potom na všetko a len vyplakávaš nad rozliatym mliekom?
Vy ste si takto neustlali, všetko bolo manipulované od 89 roku, vám ustlali a vy ste si len ľahli a teraz sa sťažujete, že sa vám síce zle leží, ale veď – to je moje postel, tak mám co jsem si koupil.

Standa
26. 6. 2024 12:01
Odpovědět  JoFa

Takto se vyjadřuješ i doma nebo v práci.???Fuj! Jsi sprostý …..v práci držíš hubu…pokud máš práci…a tady se ventiluješ.Kecej si do Človenska , magore!
Neříkají ti tak doma?

JoFa
26. 6. 2024 13:17
Odpovědět  Standa

Aha.., tak nám už nabehla riadená opozícia. ” Rozkaz zněl jasně-zlikvidovat narušitele..”
Máte tu na to dosť blbečkov…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
unor 2022
26. 6. 2024 16:16
Odpovědět  JoFa

Hloupa rec.

Pavel z Moravy.
26. 6. 2024 14:16
Odpovědět  JoFa

Tedy s tebou je pokec opravdu mimo mísu. Čteš někdy po sobě to co napíšeš. Na koho to hraješ, Fica nemusíš, všichni všechno dělají dle tebe zle na čele s Putinem, pouze ty jsi asi ten pravý admirál, který nám má kázat tu jedinou tvoji pravdu? A ty perly sviním si nechej pro někoho jiného. Neurážím tě, tak si dej pohov a neopruzuj.

Pavel z Moravy.
26. 6. 2024 14:36
Odpovědět  Pavel z Moravy.

A jinak si človíčku představ, že já jsem klíči nezvonil a tohle co se bude dít jsem předvídal. Ale ono je to úplně šumák. Přišlo to a lidé si s tím budou muset poradit nebo také ne, podle toho jestli pochopí nebo ne co s nimi ti samozvanci zamýšlí.

JoFa
26. 6. 2024 18:14
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Hádzať perly sviniam, je porekadlo,,, Používa sa v súvislosti keď niekomu niečo dobré ponúkaš a on to nechápe a odmieta ako nepoužiteľné a nepoživatelné.

Pavel z Moravy.
26. 6. 2024 18:56
Odpovědět  JoFa

A ty myslíš, že to neznám, mohu ti to ocitovat i ve španělštině, ono je platné všude.

katango
27. 6. 2024 10:36
Odpovědět  JoFa

Vieš čo? Choď do riti a nevracaj sa!

Joe Arp
26. 6. 2024 10:09
Odpovědět  JoFa

Otázku na Putina zašli Putinovi ty nepovedený krmiči hlav, dnes ses zas předvedl, ten Fico, ten tě ale trápí, co!

JoFa
26. 6. 2024 10:33
Odpovědět  Joe Arp

Ale veď ty tu krmíš hlavy rovnako, ja články nepíšem, len komentujem a prikladám zaujímavé citácie aspoň pre mňa. Fico ma trápi, pretože ide o moju krajinu a keď sa tu dejú represie voči právam na vyjadrovanie a súkromie, neschopnosť odsúdiť zločiny voči ľuďom pri porušovaní ústavy, neschopnosť prijať zákon Fara a miesto toho máme Lex atentát, zmena ústavy a funkčné referendum jeho uplatňovanie, tak ma to teda serie ale dosť-za toto ich ľudia volili !!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Tom
26. 6. 2024 11:36
Odpovědět  JoFa

Já to nechápu, když vás trápí Fico, tak proč rozdávate rozumy tady?

JoFa
26. 6. 2024 13:19
Odpovědět  Tom

Pretože ma na Slovensku blokujú kde môžu a máme už nový zákon na “čarodejnice”. Aj vy sa dočkáte a potom už žiadne JoFy nebudú.
A čítajú to tu aj Slováci.
No a určite máte vysokú čítanosť, keď sem niečo plácnem, nech admin povie, možno sa mýlim.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
26. 6. 2024 15:52
Odpovědět  JoFa

Ten zákon na “čarodejnice” je na čaputicu něbo aj na těbe? Tak potom sa presuň do bruussele.

JoFa
26. 6. 2024 18:55
Odpovědět  Joe Arp

Niekedy ma udivuješ, si inteligentný a také nič vypotíš…Naštuduj si Lex atentát https://www.hlavnespravy.sk/lex-atentat-vieme-co-vlada-do-navrhu-prepasovala-a-s-atentatom-to-nijako-nesuvisi/3540372

Spam orinoko
26. 6. 2024 17:37
Odpovědět  JoFa

Tady to čte především new army hovado of information. A je rádo, že rozesrani už jsou kompletně všichni. Slováci si zatím vedou dobře. S Putinem je to horší, asi došly šachové varianty. A Rusové už na webu říkají otevřeně, je to mekota. Rusko před válkou neochrání a jen ztrapní svůj dosavadní postup. Už se hádají, kdo ho volil a kdo nikoli. A na Václaváku lid srandovne volá: Gdo za to může? Ten gdo nic nedělá, neb tím se prý zkazí nejméně. Fsechno prý věděla babizna Vanga, jen pád íránského vrtulníku se jí nikam nevešel. Co bude? Jestli pak už jste založili vlastní potravinové družstvo? Distribuci potravin, objednávky, platby? Kdo pozdě chodí, sám sobě škodí.

JoFa
26. 6. 2024 18:23
Odpovědět  Spam orinoko

Som rád, že čítate tie ruské diskusie, oni tam dlho nevydržia ak sú príliš proti putinovské max pár hodín- povedať si môžete, ale…Aspoń máte prehĺad, že to nie je ani v Rusku všetko jedným smerom a bolo by naivné myslieť si to. To že mám občas názor proti krokom a úvahám Putina, neznamená, že s ním v mnohých veciach nesúhlasím ale, občas tu musí zaznieť aj niečo iné ako slepá proputinovská propaganda. Zdravý rozum priatelia!

Pavel z Moravy.
26. 6. 2024 18:59
Odpovědět  Spam orinoko

Až ti spadne kinžál vedle baráku, tak si zavolej kdo za to může. Už ti to bude houno platné.

JoFa
26. 6. 2024 13:35
Odpovědět  Tom

Možno by to mohlo byť pre vás poučením, čo sa deje u nás, možno by ste to mohli spraviť lepšie ako my, ale vás zaujíma JoFa a jeho problém a nie ten váš, ten už máte asi vyriešený.

Autor
26. 6. 2024 15:12
Odpovědět  JoFa

Když jste si na Slovensku odvolili od moci Fica, říkal jsem Slkovákům, které jsem znal, ještě budete hrabat prstíčkem, aby se Fico vrátil. Nevěřili, “Ty čehůne, ty nerozuumieš, čo sa robí”!
No tak jsem pokrčil rameny. Pak mne přestali zdravit. Uběhlo ani ne tak moc vody v potoce, co denně vidím a začali mne – jak je to možné – opět zdravit a aniž by co říkali, začali si stěžovat na ty “nové”. Po vítězství Fica teď v posledních volbách, začali najednou říkat, jak je to teď lepší a jak jsme na tom jako Češi s tím SPOLU špatně a že bychom měli něco dělat …
Proč to píši? Protože podle vašich osobních přání nebude jednat nikdoi, kromě vás, v každém jiném případě se jedná o schopnost dohody, vzájemné tolerance a pochopení toho, co kdo osobně chce.
A co se týče toho, co mu vyčítáte. Dost dobře nechápu, co mu chcete. Jako že buď netrastá minulé zákazy “svobody slova” nebo že teď chce totálně změnit mediální prostor?
Ukážu vámna to,že např. Putin není ani doma pro všechny ty, co jej podporují tak docela. Oni by hned zavalili Ukrajinu bombami, zničili americké pobřeží, spálili Evropu atomovkami.
pokr.

Autor
26. 6. 2024 15:22
Odpovědět  Peter 008

A absolutně nechápou, že jsou jiné, ale mnohem delší dobu působící údery. Rusko mezitím i za řevu pseudovlastenců, hurá vlastenců a tak podobně, dokázalo posílit ve všech dúležitých oblastech tak, že dnes už není žádným lehkým zákuskem ke snídani. Málokdo Putinovi rozuměl např. s tím obilím, co prodávala Ukrajina, oni by to rovnou přímo spálili a dost! Ale Putin vytrval, nevšímal si keců gaučových i “skutečných” generálů kdekoliv a najednou se ukázalo, že … Ukrajině a Západu vůbec nešlo o záchranu světa před hladem … šlo jim o další podvody o další dodávky na těch lodích výzbroje a zbraní na Ukrajinu a ukázalo se, že tohle bylo mnohem silnějším úderem, než kdyby to obilí Rusko spálilo třeba i desetkrát. A následkem bylo i to, že na “konfernci ve Švýcarech” přiletělo tak málo zástupců celého světa.
Je mi fuk, jaké máte názory, jsou vaše. Jen vám důrazně doporučím, poprvé a naposledy, promyslet, co doopravdy chcete vy sám a co jste ochoten “snést” a co ne. Abych znova nemusel známým Slovákům říkat, sakra vy jste sami “…ůni”.

JoFa
26. 6. 2024 19:01
Odpovědět  Peter 008

Ukrajinské obilie, nie je Ukrajinské, takže Putin bojuje proti nacizmu ako som písal. Ja viem presne čo chcem a hlavne čo nechcem a vie to aj mnoho Slovákov, ale to čo chcú nevedia mnohí presne pomenovať, nie je to podávané ako medicína ale mlžené za niečo, čo určite nechcú.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
26. 6. 2024 18:38
Odpovědět  Peter 008

To čo píšem, nie sú len moje osobné priania, ale čítam aj diskusie pod článkami okrem tých vašich a tých čo sem pridávam a nie je to Sme alebo denník N ale práve alternatíva a tam nájdete hlas ľudu, ktorý cez zuby volil Fica a ja mnohé tlmočím. Mne ide o to aby sa Slovensko posúvalo a s Ficom to ide ako v lete na sánkach. Opatrenia, ktoré koalícia robí sú smiešnou náplasťou na to, čo národ chce a bojovnejší už nebude, pretože ak to Fico poserie aj ďalší krát, tak ľudia zhasnú ako sviece a stratia nádej, že môžu niečo zmeniť.
Je to môj boj. https://www.youtube.com/watch?v=yAX3qu5NK_g

JoFa
26. 6. 2024 21:05
Odpovědět  JoFa

Ešte jedno logické vysvetlenie ohľadne referenda na SR: citujem z HSdiskusie Pico  stz
an hour ago
V Ustave SR kvorum pri referende je logicka chyba z nasledujuceho dovodu:
Pri hlasovani musi byt splnena podmienka, ze mame rovnost hlasov.
Kvorum vsak znamena vlastne pravo VETA pre hlasy, ktore sa na hlasovani nezucastnuju (a tymto na hlasovanie maju vplyv, takze sa nedaju povazovat za nezucastnene – neucast je vyjadrenim volby VETO). Tym, ze nezucastneni volici maju hlas VETO, ktory je silnejsi ako hlas “za” alebo “proti”, je porusena podmienka rovnosti hlasov.
Z tohto dovodu musi byt kvorum pri referende z Ustavy SR odstranene, lebo je to proste logicka chyba, a v tomto pripade fatalna.
A ako je to u vás?

Slovan
26. 6. 2024 10:44
Odpovědět  Joe Arp

😂 😂 😂 😂
Já ho prokoukl sotva na mě promluvil. Takovej ala Noobody se sovou dohromady. Zřejmě tam mají dobrý oddíl. 🙄🤦‍♂️🤣

Joe Arp
26. 6. 2024 17:06
Odpovědět  Slovan

Jo oddíl to bude dobrej, mají myslím skvělého trenéra, kdesi. Možná se radí přes poštovní (neodposlouchatelné) holubice míru!

Slovan
26. 6. 2024 18:25
Odpovědět  Joe Arp

Moudrá sova tam hraje centra. 🤣🤣🤣

Pavel z Moravy.
26. 6. 2024 11:01
Odpovědět  Joe Arp

Asi ho nemá rád, protože rázně nebouchl do stolu a neřekl, že Slovensko chce neutralitu. No jo, ale kolik milionů Slováků by ho podpořilo kdyby to spustil už nikdo neví. Tak jako u nás.

JoFa
26. 6. 2024 11:16
Odpovědět  Pavel z Moravy.

V prvom rade o tom treba verejnú diskusiu a musí byť tato otázka nastolená vo verejnoprávnej televíznej-rozhlasovej diskusii . Keď nás potrebovali dostať do Únie, tak to bolo všade aj na hajzli vycapené. Prečo sa to nedeje? Že by nebol verejný záujem-omyl- nie je záujem otrokárov, tak prislohavači drábové nic neřeší.

JoFa
26. 6. 2024 11:19
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Tvoja dikusia s velitelom ma udivuje, otázky sú na mňa, ale prihováraš sa jemu. Takto vyzeráte ako správny kolektív aj so Slovanom- parta Hic!

Slovan
26. 6. 2024 11:57
Odpovědět  JoFa

To tě to ale trvalo, jasně že jsme kolektiv, to neznáš? A co je na tom špatného, je to tuna Pokec néééé?! Tak chytrej a nechápe. 😊

Joe Arp
26. 6. 2024 15:56
Odpovědět  Slovan

On jak zavětří kousek syfonie hned se přimkne, ale stále ho “něčo udivuje”.

Slovan
26. 6. 2024 18:31
Odpovědět  Joe Arp

Tenhle hraje rozehrávače a staženou zálohu. Chybí už jen beci, Nooubodík a můj oblíbenec ygorek. A máme mančaft dio cvakhausu. To by bylo aby jsme ty pohany nenatřely. 🤣🤣🤣🤣

JoFa
26. 6. 2024 19:46
Odpovědět  Slovan

Si Slovan, alebo blbeček? Ja postrádam význam názvu tvojho nicku.
Slovania rozhodovali v kruhu a hľadali riešenia v diskusii, rešpektovali starších a skúsenejších a riešenia boli v prospech ľudu. To ty nerobíš! Tak čo teda si, Sas alebo Fas s veľkým F?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
26. 6. 2024 20:55
Odpovědět  JoFa

Kluk. 🤣🤣🤣👍🙋‍♂️

Jura S
26. 6. 2024 10:11
Odpovědět  JoFa

Souhlas, bohužel Evropa , kde my jsme zářným příkladem “prdelolezectví” do hnUSA si okovy nasazuje radostně sama, a ještě se chlubí, kdo si řetěz dá tlustší a kratší…
BRICS k multipolaritě malinkou Evropu nepotřebuje, ona sama doleze s prosíkem, začne to 2040-45 že Švédsko a Německo se prohlásí za chalifáty a to bude hukot….

JoFa
26. 6. 2024 10:45
Odpovědět  Jura S

Všimni si, že sme si na SR zvolili vládu, ktorá mala byť protipólom globalistov a teda očakávam, že bude hovoriť o pripojení sa k Brics, bude v tendroch zvažovať aj možnosť nákupu ruskej PVO, alebo ešte lepšie presadzovať neutralitu aspoń o tom hovoriť ale nič-ticho po pěšine… To sa ti snažím vysvetliť, že ani do Brics to nepôjde, pretože máme “okovy”.

Spam orinoko
26. 6. 2024 17:45
Odpovědět  JoFa

Dej vládě čas, zapomeň na barikády. Rus také nevyrvava uraaa.
Jednou jsem prokurátorovi , tvaricimu se ucastne, řekl: Pravda, hlavou zeď neprorazime, ale můžeme ji pomalu podechcat.
A ještě jedna věc: celkově dost uniká role nosálů, jimž napsat, že termín antisemitismus ukradli části vlastní DNA, protože muslimové jsou rovněž semité, tak je to na soud Klingonu.

JoFa
26. 6. 2024 18:45
Odpovědět  Spam orinoko

Pravda-súhlas. Ale čas sa kráti a času mal Fico dosť už v toľkých vládach..Bez Rusov sa nepohneme…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Spam orinoko
26. 6. 2024 19:11
Odpovědět  JoFa

Prý tomu nerozumíme, říkají ezoterická hovada. Neznáme siločáry politiky a funkci 6. prijorite. Už od dob Siluru čtu, že je plebs a … vykladači všehomíra. A my jsme ten plebs. Jako důkaz uvádím: Češi prý na hokeji zpívali – Jude… žide. Jenže mělo jít o písničku Hey, Jude, kterou složil P. McCartney a ta měla být útěchou pro Lennonova syna Juliana z prvního manželství, když se rodiče rozváděli . Češi nic takového nezpívali a všichni okolo, jimž toto náboženství bylo zjeveno na konkrétním webu, drželi hubu. A nejvíce nosálové, kterým ten web patří.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
26. 6. 2024 10:46
Odpovědět  Jura S

….až tak dlouho, jóóó?! Hmm, tak to mám smolíka, protože to už mě hlava bolet nebude. 😢

Jura S
26. 6. 2024 13:31
Odpovědět  Slovan

Tak já 2040 budu mít cca 74 járů, což bych mohl dát :-)) Třeba se na to v telce budu dívat z kolečkovýho křesílka…, ale předpokládám, že budu fit, genetické proporce na to mám… 🙂

Pavel z Moravy.
26. 6. 2024 14:47
Odpovědět  Jura S

Juro, já ti to fakt upřímně přeji, neb jestli já dožiji příštího roku, tak už těch 74 budu mít. Ale jak to tady bude vypadat, pokud ještě tato země bude nějak vypadat ti nemohu říci. Kdo tady bude pracovat a jaké osazenstvo žít je ve hvězdách. A kdo to tady bude řídit, o tom je lépe mlčet.

Pavel z Moravy.
26. 6. 2024 14:51
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Ale třeba se vše v dobré obrátí. Já optimista určitě nejsem, když se kouknu na tu rozloženou společnost, ale jak se říká, jeden nikdy neví.

Slovan
26. 6. 2024 18:35
Odpovědět  Jura S

Tak já mám také teoretickou naději, asi takovou, jako že repre ČR dnes přejde přes Turky. Jedině že by vypustili kozenku Lízinku na hřiště. 🤣🤣

zuzana
26. 6. 2024 10:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Medveděv reaguje na nejnovější sankce EU: „Další akt nepřátelství“

https://aktax.cz/medvedev-reaguje-na-nejnovejsi-sankce-eu-dalsi-akt-nepratelstvi/

Pijack
26. 6. 2024 10:15
Ohodnotit příspěvek :
     

Rozmohl se nám tu takový nešvar – jakmile někdo začne kritizovat současné kroky EU nebo naší vládní koalice, riskuje, že bude označen za „proruského“, „dezoláta“ nebo rovnou obojí. A já říkám “no a co”? Fandím Rusku a je to moje právo. Za správné označení se nezlobím 🙂


Slovan
26. 6. 2024 12:07
Odpovědět  Pijack

Tak to by ještě šlo, teď jsem byl chvilku na PL a zaujal mě článek o tom máčovi co se ukázal jaký je labil na Primě se Šlachtou. Tak si tak čtu a čtu a najedou na mě vylezlo jak nějaká úřednice s p. Šimečkovou ( matka zavražděné Veroniky) dělá v pondělí “call” rozhovor. A už jsem zase nassrrannejj. Prý CALL. TVL. to nerozdejchám. Ještě že jsem měl kvalitní snídani, oběd nebude. Mám po chuti. 😊
Už je tam další článek, tak to muším projít.

ryba
26. 6. 2024 18:14
Odpovědět  Slovan

Hovada v TV různých značek nám doslova šlapou po naší krásné, slovanské mluvě !!!

Slovan
26. 6. 2024 19:33
Odpovědět  ryba

Ze všeho nejvíce co nemohu pak rozdýchat je to jejich IN a Wau. to bych i vraždil. 😊

Spam orinoko
26. 6. 2024 17:47
Odpovědět  Pijack

Já fandím medvědům a mám úplně u výfuku vládní kopalici, která tvrdí, že medvědí jsou dinosauři.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
26. 6. 2024 12:15
Ohodnotit příspěvek :
     

Jak pomoci nepřátelům Ameriky?Jak se jen dá 😀
https://www.youtube.com/watch?v=X3Hr3EB2XCg

jiří
26. 6. 2024 18:11
Ohodnotit příspěvek :
     

M.t. Prof. Peter Staněk o schválené nové stravovací agendě syntetických potravin od r. 2027
Prof. Peter Staněk o schválené nové stravovací agendě syntetických potravin od r. 2027 (VIDEO CZ, 8 min) – CZ24.NEWS

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Spam orinoko
26. 6. 2024 18:43
Odpovědět  jiří

Dám si půl kila amarounu a kýbl brambor s lopatou prejtu. Gdo první sežere novou vakcínu, může nám tu slavnostně zakokrhat.

Pavel z Moravy.
26. 6. 2024 19:11
Odpovědět  jiří

Jiří, však ať si to žerou, když jim to bude šmakovat, jsem zastáncem toho, kdo co chce ať dostane. Jak si tihleti mlaďoši ustelou, tak si lehnou. To mne absolutně přestalo trápit! Když si někdy, velice výjimečně skáknu na jedno, skutečně na jedno, tak je registruji. Nic je nezajímá, jsou v pohodě, pouze asi jakou další kérku na svoje plátno přidat, kolik píčo. vín ze sebe vyžvatlat a jak se svým chováním ztrapnit. Trápit se těmito děcky je kontraproduktivní. Nebudu si kazit zbytek žití, ať si o tom myslí kdo chce co chce.

JoFa
26. 6. 2024 20:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Dnes ste ma Česi dosť nakrkli a tak si prečítajte o čom vám tu píšem: https://www.hlavnespravy.sk/prezident-sr-nebude-na-samite-nato-blokovat-ziadne-rozhodnutia/3543676
Komentár k článku hovorí za všetko, čo sa tu deje citujem od Imrich Juhár: “Slovensko vojakov na Ukrajinu pošle aj nepošle. Zbrane nepošle ale zo zbrojoviek pošle. A s českými zbraňami na Ukrajinu pomôže.
Tak teraz neviem, zvolili sme za prezidenta Pellegriniho alebo Korčoka? Aha, už to mám: slovenská mutácia zásadovosti v praxi.” -lepšie sa to vystihnúť ani nedá. Toto je súčasný stav na Slovensku!!
Už ma zase schvaľujú..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
27. 6. 2024 09:18
Odpovědět  JoFa

Nu prostě dělají to tady všichni tak jak se jim to hodí. Jenom nerozčílit loutkovodiče těchto všech evropských loutek. Koukni se na Wilderse v Nizozemí jak otáčí, pokud je to co se píše pravda. Takže já už v tomto evropském superstátě nevěřím nikomu. U nás jedině Jardovi Foldynovi a u vás Luboši Blahovi. Teď jde o to jak dalece oni mohou něco změnit.

JoFa
27. 6. 2024 14:13
Odpovědět  Pavel z Moravy.

To čo tu píšem, je aby takí ako ty pochopili, že ak zvolíte podľa svojho svedomia a vedomia, tak musíte veĺmi strážiť svoju voľbu, aby tí ktorí vás zastupujú, robili to čo chcete vy a nie iné a nástroj referenda je presne na to a preto ho treba sfunkčniť!!! Takto ak nerobia to, prečo si zvolil, tak máš nástroj ich zrušiť. To čo je pre Slovákov a Čechov dôležité je tento nástroj-referendum a dám sem ešte raz komentár z HS:
V Ustave SR kvorum pri referende je logicka chyba z nasledujuceho dovodu:
Pri hlasovani musi byt splnena podmienka, ze mame rovnost hlasov.
Kvorum vsak znamena vlastne pravo VETA pre hlasy, ktore sa na hlasovani nezucastnuju (a tymto na hlasovanie maju vplyv, takze sa nedaju povazovat za nezucastnene – neucast je vyjadrenim volby VETO). Tym, ze nezucastneni volici maju hlas VETO, ktory je silnejsi ako hlas “za” alebo “proti”, je porusena podmienka rovnosti hlasov.

Z tohto dovodu musi byt kvorum pri referende z Ustavy SR odstranene, lebo je to proste logicka chyba, a v tomto pripade fatalna.

Tupý hulvát
27. 6. 2024 09:23
Odpovědět  JoFa

V tomto vás chápu,ale na víc asi nemají.Můj bývalý kolega Slovák,když jsem řekl,že asi podporuje Fica odpověděl”iného nemáme”.Jakmile udělali SPOLEČNÉ zasedání vlád s Ukrajinou,měl jsem jasno.Jde asi o to,co je vůbec možné v této době.

JoFa
26. 6. 2024 22:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Dnes som narazil na modlitbu českého vlastenca k článku o Prof. Turánkovi https://cz24.news/profesor-turanek-promluvil-o-natlaku-kteremu-celi-kvuli-svym-odbornym-nazorum-na-mrna-vakciny/
Citujem Jirik: “Ať jméno české zase slavně zazní v uších národů. Ať celý svět v nás uzná skutečné, hrdé, železné a čestné potomky Husitů. Bílá Hora musí býti pomstěna, naše práva tam zakopaná musí býti vykopána.
Bratři, připomeňme sobě vždy prvního mučedníka českého národa Jana Husa a našeho patrona Jana Žižku. Nechť jejich genius nad námi bdí!«

Frank
27. 6. 2024 07:57
Ohodnotit příspěvek :
     

Nestačí jen kecat a vyhrožovat, ale jednat. Těch, kteří mají zločinecké USA plné zuby je dost a stále přibývají.

Pavel z Moravy.
27. 6. 2024 14:55
Odpovědět  Frank

Franku, máte pravdu, je nutné jednat. Myslíte li národy, tak k tomu dojde. Myslíte li ale konkrétně lid našeho národa, není kdo by se postavil veškeré té zvůli. Toto je totiž ukázková koloniální země. Rozebírat to, k čemu, vždyť to vidíte.

PremekJ
27. 6. 2024 17:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Svět se mění s rychlosti, s níž nikdo z globální mafie řídící euroatlantický krachující systém nepočítal. Písek a viry do všech vojenských mechanismů posílaných kyjevskému režimu!