Eric Zuesse: Lživá propagandistická fráze „Ilegální invaze Ruska na Ukrajinu“
Eric Zuesse via ModernDiplomacy
Zde je důvod, proč byla invaze Ruska na Ukrajinu dne 24. února 2022 skutečně legální podle mezinárodního práva:
Nikdo netvrdí, že americký prezident John F. Kennedy neměl mezinárodní právní oprávnění k invazi do Sovětského svazu, pokud by Sovětský svaz umístil rakety s jadernými hlavicemi na Kubě 1 131 mil od Washingtonu DC. Všichni připouštěli, že pokud by to Sovětský svaz a Kuba udělaly, byl by to akt agrese proti Spojeným státům, protože tyto rakety by byly tak blízko amerického velitelského centra ve Washingtonu, že by umožnily Sovětskému svazu uskutečnit bleskový jaderný útok. Udeřit tak rychle, že znemožní americkému strategickému velení včas rozpoznat útok a odpálit vlastní, odvetné, rakety.
Toto je princip, podle kterého každá významná světová velmoc má právo na národní sebeobranu a zakázat kterémukoli sousednímu státu, aby na svém území povolil umístění zbraní a sil velké světové velmoci, která je nepřátelská k této velké světové velmoci.
Zatímco Kuba je 1 131 mil od Washingtonu, Ukrajina je jen 300 mil od Kremlu.
Kennedy požadoval od Kuby i Sovětského svazu, aby na Kubě NIKDY nebyly umístěny žádné sovětské rakety a Sovětský svaz poté slíbil, že vyhoví tomuto požadavku národní bezpečnosti USA; tak byla odvrácena třetí světová válka.
Tentokrát byly agresory Amerika a Ukrajina; a Rusko vzneslo stejný požadavek jako JFK, ale jeho nepřátelé byli/zůstávají odhodlanými a do očí bijícími agresory – odmítli vyhovět.
Proč NĚKDO tvrdí, že dovolit Spojeným státům umístit své rakety pouze 300 mil (5 minut letu) od Kremlu by nepředstavovalo agresi USA a Ukrajiny proti Rusku? Přijetí Ukrajiny do NATO by vládám USA a Ukrajiny poskytlo právo umístit americké rakety 300 mil od Kremlu – něco, co by žádná racionální ruská vláda nikdy nedovolila.
Precedent kubánské raketové krize uznal, že Rusko má nyní právo v rámci národní obrany požadovat, aby Ukrajina NIKDY nebyla přijata do NATO.
Dne 17. prosince 2021 Rusko požadovalo písemné záruky jak od Spojených států, tak od jejich protiruské vojenské aliance NATO, že Ukrajina NEBUDE PŘIJATA DO NATO.
Dne 7. ledna 2022 Amerika a její spojenec v agresi NATO řekly ne.
To nechalo Rusko před volbou buď kapitulovat před Amerikou a jejím NATO, nebo napadnout Ukrajinu, aby se bránilo agresorovi – Americe – a udělat v podstatě to, k čemu Kennedy přiměl Sovětský svaz: souhlasit s extrémně rozumným (ve skutečnosti nezbytným) požadavkem chránící se velké světové velmoci a NIKDY nevpustit Ukrajinu do NATO.
Amerika (a její NATO) donutila Rusko k invazi na Ukrajinu, aby zabránilo jadernému „Checkmate!“ ze strany režimu Spojených států.
Všechny propagandistické orgány USA a spojenců (včetně akademických), které používají lživou frázi „ilegální invaze Ruska na Ukrajinu“, by proto měly být uznány za lháře, kterými ve skutečnosti jsou. (Jinak: musí prohlásit, že JFK porušil mezinárodní právo tím, že Chruščovovi vyhrožoval americkou invazí, pokud budou na Kubě umístěny sovětské rakety.)
Příklad kubánské raketové krize poskytuje podrobnější výklad Vestfálského principu nebo „Vestfálského státního systému“, jak jej definuje Oxford Reference:
PŘEHLED
Vestfálský státní systém
KRÁTKÝ ODKAZ
Termín používaný v mezinárodních vztazích, pravděpodobně vyplývající z Vestfálských smluv z roku 1648, které ukončily třicetiletou válku. Obecně se má za to, že znamená systém států nebo mezinárodní společenství zahrnující suverénní státní celky, které mají monopol na použití síly na jejich vzájemně uznaných územích.
Vztahy mezi státy se uskutečňují prostřednictvím oficiálních diplomatických vazeb mezi hlavami států a vlád a mezinárodní právo se skládá ze smluv uzavřených (a porušovaných) těmito suverénními subjekty. Tento termín znamená rozdělení domácí (vnitřní) a mezinárodní sféry tak, že státy nemohou legitimně zasahovat do vnitřních záležitostí druhého státu, ať už v prosazování vlastních zájmů nebo odvoláním se na vyšší představu o suverenitě, ať už jde o náboženství, ideologii, nebo jiný nadnárodní ideál.
V tomto smyslu tento termín odlišuje „moderní“ státní systém od dřívějších modelů, jako je Svatá říše římská nebo Osmanská říše.
Richard Coggins
RTC
Z: Vestfálský státní systém v The Concise Oxford Dictionary of Politics
V něm se zmiňují dvě „říše“ – Svatá římská a Osmanská – ale ve skutečnosti VŠECHNY říše porušují vestfálský princip. Patří sem i dnešní americké impérium.
Během druhé světové války byli Roosevelt a Stalin příznivci Vestfálského principu, zatímco Churchill, Hirohito, Mussolini a Hitler byli odpůrci Vestfálského principu. Truman a jeho osobní hrdina Eisenhower se stali nástupci Roosevelta a oba byli odpůrci Vestfálského principu.
To je důvod, proč začala studená válka: oba první dva američtí prezidenti po Rooseveltovi byli imperialisté. Vytvořili dnešní Ameriku, ovládanou vojensko-průmyslovým komplexem, mezinárodní americkou diktaturu, která dnes existuje a která nahradila Rooseveltovu demokracii.
Zajímavým aspektem toho je, že zatímco sunnitský islám (s vášní, kterou někteří z nich projevují pro vytvoření mezinárodního „chalifátu“), přijímá imperialismus nebo jej dokonce obhajuje (jako zastánci chalífátu), šíitský islám se staví proti imperialismu.
A to byl jeden z hlavních důvodů, proč šíitský Írán odmítají všechny imperialistické vlády.
Takto to vyjádřil íránský ajatolláh Chameneí ve svém „Projevu vůdce na setkání s vojáky a veliteli éry posvátné obrany“ z 21. října 2006:
Mezi obrannou a útočnou válkou jsou dva zásadní rozdíly, pokud jde o význam a obsah. Jeden rozdíl je v tom, že útočná válka je založena na přestupcích a agresi, ale to neplatí pro obrannou válku. Druhý rozdíl je v tom, že obranná válka je místem, kde se projevuje horlivost, odvaha a hluboká loajalita k ideálům. Tyto ideály mohou souviset s něčí zemí nebo … s náboženstvím. ….
To v útočné válce neexistuje. Když například Amerika zaútočí na Irák, americký voják nemůže tvrdit, že to dělá z lásky ke své zemi. Co má Irák společného s jeho zemí? Tato válka slouží jiným cílům, ale pokud Iráčan odolává této vojenské invazi a přítomnosti uvnitř své země, znamená to, že ukazuje odpor, vzdoruje a brání svou zemi, národní identitu a hodnoty, ve které věří. …,
Ode dne, kdy Saddámův režim zaútočil na Teherán a zasáhl letiště, až do dne, kdy imám (r.a.) přijal rezoluci – to byla slavná éra. A byla to slavná éra, až dokud Saddám znovu nezaútočil a naši revolucionáři a mudžahedíni ovládli celou poušť. Mládež Basiji z celé země se účastnila války a předvedla ohromující výkon. Tentokrát – podruhé, co Irák zaútočil – se jim podařilo přimět jej k ústupu.
V letech 1953 až 1979 byl Írán součástí (tj. vazalem) tehdy rostoucího amerického impéria a Chameneí v tomto projevu zásadně odmítl a zavrhl TUTO Ameriku. A tato Amerika je ve válce proti dnešním antiimperialistickým národům, zejména Rusku, Číně a Íránu, ale také proti jakémukoli národu, který je přátelský vůči kterémukoli z těchto tří.
Antiimperialistické národy jsou pro-vestfálské; imperialistické národy jsou (a vždy byly) anti-vestfálské.
Dnešní mezinárodní právo nezmiňuje vestfálský princip, protože Roosevelt zemřel a OSN (kterou vymyslel a pojmenoval) byla vytvořena k obrazu a podobě Trumana, a nikoli k obrazu Roosevelta; a proto uznává imperialismus (kterým Roosevelt vášnivě pohrdal a nenáviděl ho).
Pro Pokec24 přeložila Janinna
DOPLNĚNÍ:
Eric Zuesse je americký spisovatel a investigativní historik. (Je nutné připomenout, že rozmístění sovětských raket na Kubě předcházelo rozmístění amerických raket v Turecku. Ze strany SSSR se jednalo o vynucený krok, vyvolaný nepřátelskou akcí Spojených států v Turecku – pozn.red.)
Takové vysvětlení musí pochopit i mírně retardované dvanáctileté dítě. Pravděpodobně ale ne naše česko-ukrajinská vláda. Nebo už spíš ukrajinsko-česká?
V této souvislosti není bez zajímavosti dnešní Svatošova analýza – https://www.michalapetr.com/ – siruace.
Můj dojem? “Dělá si z nás Gargamel pr-del?”
Přečtu si později.
Včera ale zajímavá analýza ze stejného zdroje:
https://www.michalapetr.com/map-1519-putin-zuctuje-s-ukrajinou-neuprosna-data-ukazuji-ze-je-tesne-pred-dosazenim-sveho-cile/
Mně to připadá, že těsně před poražením Ukrajiny jsou už někdy od května, ne-li od března…
Ale určitě se to už každou chvíli zhroutí…
πα½
NA 100% V LEDNU = okrajina od plevele komplet VYČIŠTĚNÁ!
Tak každá válka někdy skončí, že? 🙂
A mně by se líbilo, kdyby skončila tak, jak MAP popisuje.
A před chvílí jsem náhodou v jedné diskuzi našla odkaz na zdroj, který některé údaje, zdá se, potvrzuje.
https://www.spectator.co.uk/article/the-red-line-biden-and-xis-secret-ukraine-talks-revealed/
Ale nejsem žádná analytička ani jiná odbornice na vojenské záležitosti zvlášť, tak fakt nevím.
Díky.
Tak jsem to přečetla – jestli je to pravda nevím, ale moc bych si přála, aby byla.
Trochu mi v tom nesedí “…obavy USA, že Německo a další východoevropské země, které se od prvních dnů zdráhaly masivně podporovat Kyjev”, a nejvíc část: “… tak jako poslušné Česko a Slovensko, by informaci o existenci tajného dodatku rusko-čínské smlouvy využily k úplnému odmítnutí válku Kyjeva proti Rusku podporovat.
Dobrovolně určitě ne, jedině kdyby jim to USA nařídily, ale ráda bych viděla, jak by okecala Pětihlavá saň svůj názorový obrat.
Mě tam toho nesedí víc. Přijde mi to spíš jako kompilát spekulací a faktů okořeněný typickým autorovým sarkasmem (aby se aspoň pomstil za porážky svých bohatýrů na bojištích, tak začal zvěrskými raketovými útoky proti ukrajinským elektrárnám trápit civilisty zimou a tmou), větou: “…je důsledkem existence tajného dodatku smlouvy “O přátelství bez omezení”, kterou 4. února letošního roku…” počínaje, tvrzením: “USA byly o existenci tajného dodatku informovány Čínou i Ruskem okamžitě po jeho uzavření, ale Washington své spojence v NATO oficiálně dále nijak neinformoval,” konče.
Tajný dodatek je proto tajný, že o něm nikdo neví, že. V tomto případě se mi zdá, že dokonce ani VVP a Si, natož Washington. Ale Gargamel o jeho existenci, kupodivu, ví. Tedy aspon se tak tváří. Pro jistotu však neuvádí zdroj, přestože ostatní svá tvrzení má ozdrojována. Asiže mu agentura JPP přijde jako zdroj žinantní. Nebo tys snad někde zmínku o tajném dodatku smlouvy RF-ČLR zaznamenala? Prostě přijde mi, že Gargamel našel knoflík – Souhlas Washingtonu s rozdělením Ukrajiny – a ulátal k němu rovnou celý kabát – je důsledkem existence tajného dodatku smlouvy.
Ale třeba mu křivdím.
Souhlasím, ty tajné dodatky se objevují při všech možných i nemožných příležitostech. Někdy to vypadá, že každá smlouva obsahuje i tajný dodatek, o kterém vědí jen gaučoví vyvolenci. 🙂
Je to nemotorně formulováno, musela jsem si to přečíst 2x – to “tak, jako poslušné Česko a Slovensko” mělo být v závorce. Čili, že by “Německo..a další země, které se zdráhaly masivně podporovat Kyjev” úplně odmítly, znajíce ten dodatek. Pobavilo mě zařazení Německa mezi východoevropské země, ovšem kdoví, kde to vyšťoural, Jestli překládal z nějakého amerického zdroje, je ta lokalizace klidně možná 🙂
Zapomněl jsem na to hlavní, proč mám tentokrát Gargamelovu analýzu za “analýzu”. Prostě za blábol. Kam s větou:
“Podepsáním míru mezi Ukrajinou a Ruskem s požehnáním USA tuto situaci změní. Rusko získá od Číny stejné záruky jako získá zbytek Ukrajiny od Washingtonu. Svět se opět rozdělí do dvou bloků, a toď vše,”
v souvislosti s dvacetiletým úsilím Gosudara o vybudování spravedlivého, multipolárního světa? Kam v tomto kontextu s BRICS a dalšími a dalšími iniciativami a smlouvami “antizápadu” posledních let, uzavíranými na bázi multipolarity? To si jako Si a VVP poklepou po rameni a to jsme se všemi krásně vyj-ebali a zbytek Eurazie + Afrika + jižní Amerika bude vrnět blahem jacíže to jsou pašáci, že si s nimi vytřeli pr-del?
Ono je toho ještě víc, ale nemám náladu celý den blábol větu po větě rozebírat a rozporovat. Popravdě tentokrát váhám mezi nechtěným úletem a chtěnou manipulací. Uvidím.
Zapomínáte ovšem na absoloventy dnešní lierální školy a školení fondů Sorose. Ti nepochopí nic, co je nedonutili si zapamatovat nazpaměť!
včera bylo na Telegramu že soros chcípnul, ale nikde jinde jsem to nenašel – takže uvidíme
To je uplne jedno, jeho syn bude jeste vetsi parchant.
Má 5 bastardů.
Ach! Taková krásná informace…..no, určitě to budou tajit, jak dlouho to půjde.
Jsem strašně zvědav na hysteráky těchto absolventů,až začnou dostávat
povolávací rozkazy.Pořád mám před očima kolik mladých v Praze bylo na
jaře obaleno UA vlajkou.Uvidíme ted’ to hrdinství.Zoufálé ovšem je to,že my
starší máme syny zrovna v tomhle věku.Ten můj 29 bez žlutomodré stužky
ani ránu.Mé argumenty nechce vůbec slyšet.Raději na to nemyslet.Co vám
budu povídat,mám o něj strach.My všichni máme o své blízké strach a to
mnohem větší než sami o sebe.
Za “B” je správně. Naše, ukajinsko – česká vláda. S tím retardovaným dítětem máte určitě pravdu, to se ale netýká převážné většiny dokonale vypláchnutého studentstva.
Sousedova dcera studuje druhým rokem fildu a už došla s ůžasným nápadem, přijmout do rodiny nějaké upchlíky. Rodiče jsou jak v jiříkově videní.
Ale to je plán, donutí ukrajince do každé rodiny a tím začne občanská válka. Dovedete si představit dva cizí lidi ve 2+1? My s manželkou to máme tak tak. Plus bez soukromí, smrad, wc spolu, jídlo nádobí, bordel, nevraživost, hnus! Nakonec asi vražda.
Takovou nam planuji budoucnost. Sdilene byvani, neboli bydleni.
V tom případě bych já vypakoval dcerunku.
Tak. Dcerunko, plať si svůj byt a pak si do něj můžeš vzít, koho jen chceš.
A co by řekla tomu, kdyby rodiče souhlasili ale za cenu toho,že se dcera omezí
na oblečení,mobilu a jiných vlastních požitků a bude se o ně starat komplet se
vším co budou potřebovat.Už vidím ten protáhlý obličej.
Ale oni to dobře chápou.Jenže nepovažují Rusko za hodna toho,aby Rusove mohli
požadovat svá práva na obranu.Z jejich pohledu je Rusko tak podřadné,že má jen
tiše sedět,držet hubu,nechat se rozkrázt a ještě za to poděkovat.Na západě se
považují za neskutečně nadřazení všemu ostatnímu.Pokud by Rusko napadli přímo,
viděli by i drzost v tom,že by se Rusové bránili.Nemůžu těm sviním přijit na jméno.
Nejen ,že byla chyba zrušit NATO,ale také je chyba zrušení Varšavské smlouvy,
která se mohla transformovat do vojenského paktu postkomunistických států ve
společné obraně proti západní expansi.
P.S – To další T v mém názvu je oprava.Už mě nebavilo mít tam chybu.Jinak jsem
to pořád já,váš starý chlupatý potkyš.
…že byla chyba nezrušit NATO…
Ano.Chybička se vloudila.
Umístění raket na Kubě byla odpověd CCCP (na Kubě skutečně byly) na umístění amerických raket v Turecku a stažení raket z Kuby bylo podmíněno stažením amerických raket z Turecka (do jednoho roku po dohodě)
To byla prvni lez, rep. zamlceni skutecnosti. Obvykla to taktika anglosaskych lharu a zlosynu.
Media nerekla, ze Rusove poslali rakety na Kubu az kdyz USaci nainstalovali sve rakety v Turecku! Jenom se mlelo o ohrozeni USaku, kteri delali do kalhot a JFK penil vztekem.
Druha americka lez: Japonci prepadli Pearl Harbour bezduvodne.
Ve skutecnosti byli donuceni jako Putin uderit, protoze US Navy obklicila Japonske ostrovy a zacala Japonsko skrtit embargem. O tom se nikde nepsalo a teprve ted to prichazi do podvedomi nekolika, kdo se zajimaji o zlociny anglosasu sidlicich v Londyne a Washingtonu.
Nehledě na to, že prezident a samozřejmě tajné služby VĚDĚLY o připravovaném útoku na základnu USA . Už den před útokem.
Jak jinak, pro veřejnost se uvádí, že nějakým nedopatřením se prezident o útoku dozvěděl až následující den.
A o to šlo, o válku.
Hele, ještě se musím vrátit k nedávnému tzv. armádnímu velitelskému shromáždění. Nic tak legračního a tragikomického jsem už dlouho neviděl. Vrchní velitel armády přijel na kriplkáře a pak ho museli podpírat dva špenáti, aby se nezřítil přímo na držku. A taky Černochová, která svého času pouze s obtížemi “vystudovala” nějaký učňák. Ale asi nejlegračnější byl komický chcípáček, prý náčelník generálního štábu, jakýsi podpraporčík Rehka, který vyhlašoval válku ruskému medvědovi. Asi nic nedokumentuje více dezolátní stav naší armády než tahle sestava bizarních a panoptikálních zoufalců.
Jak bude probíhat válka mezi Českem a Ruskem?
Rusko se projde přes Polsko, překročí Tatry a Karpaty. V tom okamžiku budou nuceně a pod hrozbou zastřelení zabavena v České republice všechna letadla, aby dopravila Českou vládu a Generální štáb na Maledivy. No a to bude celá ta válka. Vždyť to sami vlastně řekli tím, co neřekli! 🙂 🙂 🙂
Doufám,že to opět stihnou do šeříků.
Takle nějak :-)))
Jak by vypadalo, kdyby Česko napadlo Rusko? – Bing video
🙂 🙂 🙂
Můj táta, již v důchodu, dostal kdysi po listopadu nabídku jít zpět aspoň na pár let do České armády. Nejspíš proto, že “odskákal” 68. rok. Ale on ho jednak odskákal z jiného důvodu než, že by tu chtěl Američany a Němce a jednak se tomu vysmál. “Co já budu dělat mezi těma debilami?” Mezi těmi, co mu to nabídli, byli i ti, co jej tenkrát z armády “vyškrtli”.
A to trvá, trvá a trvá – i věkově to odpovídá, dnes je jim kolem šedesátky, když jim bylo přes 30 byli kádry totality a pěkně si vychovali svoje následníky, kteří dokážou převlíct kabát za 1 vteřinu. Mají stejné postupy jako tenkrát, stejné kecy..
Nase oslavovana armada je prolhany mythos. Zazil jsem ten ksindl dustojnicky a politrucky za komousu v armade. Legionari bojovali na strane Belogvardejcu, financovanych Anglosasy proti bolsevikum a usilovali o zanik a rozdeleni Ruska. Jako dneska na Ukrajine. Ukradli a rozkradli castecne caruv poklad a vozili ho v obrnenem vlaku po Sibirske magistrale. Vydali ho az kdyz bolsevici jim branili nalodit se ve Vladivostoku a uteci z Ruska. Vsechno co se pise o SNP a Prazskem povstani 1945 je popreni skutecnosti a plne lzi. Cesi oslavuji a stavi pomniky lidem, kteri je vedli uplne zbytecne na jatka a aby umirali v cizim zajmu. Uz tenkrat! Dnes v tom pokracuji! Smrkovsky a jini vyvolali uplne zbytecne krveproliti v Praze a meli dostat provaz. SNP bylo povstani organizovane zevne hluboko v tylu nepritele a muselo skoncit krveprolitim. To melo smyt hanbu Slovaku ve Slovenskem fasistickem state, kteri poslali 2 divize na Sovetsky svaz.
Dnes se vse opakuje, na Rusko ale utoci i vsichni jeho byvali spojenci s vazaly Americanu, samotne USA, GB. Vsichni dostanou pres drzku, tak je to nastavene!
To máme trochu podobné.Můj dědeček v r.1938 rotmistr,zástupce velitele
těžkého pěchotního srubu na Opavsku.Po okupaci znovu v armádě a v r.
1953 vyhozen,protože odmítl vstoupit do KSČ.Ale takových příběhů je
spousta.
Jaké okupaci zase?? Už by bylo načase přestat opakovat tento ideologický výmysl, který má jediný cíl, a to vyvolat nenávist k SSSR a pak dál živit nenávist k Rusku.
👍 👍 👍 👍 👍
Tady vám musím dát za pravdu, přitom Rattus má dobré názory. Ale zřejmě je to mladý člověk tak v setrvačnosti napsal v “okupaci”. Tohle vidění má spousta + – cca 60 sátníků. Nejednou jsem na netu napsal, aby Gosudar odtajnil materiály okolo 69. Myslím že spousta lidí by to neunesla, proč tomu tenkrát tak bylo. ❤ 🍀 🙋♂️
Jo mladý.Bejvávalo.Jsem čerstvý důchodce.Okupace Německem.Jasný?
Boha jeho.Vždyt’ je to z toho jasný.V roce 1938 vyhozen 1953.
O 1968 tam nemám ani slovo.
Dobrá příteli beru zpět. Tím tě vítám v klubu.❤🙋♂️
Děkuji.
Okupace z r.1939-1945.Po pořádném přečtení kde píšu o těžkých pěchotních
srubech by to snad mohl pochopit každý.
Mea culpa. Měl jsem zamlžený zrak asi. Teď už to vidím.
Docela by mě zajimalo kolik lidí mu pomáhalo naložit kládu na rameno.Není to
momentka na rozdíl od té s tou babičkou vedle.Kouká se přímo do objektivu.
Takže naaranžované foto.A tím nás fakt nepřesvědčí.
nejak autor zapomel ze od CHrustova to byla odveta a odpoved na umisteni raket v Turecku oni vubec na to co predchazelo temu co udelal CCCP radi zapominaju
Opichanci jsou vystaveni nebezpeci nahleho skonu. I po mesicich, mRNA jsou takto nastaveny. Nikdo nebude nahle umrti davat do souvislosti s ockovacim terorem a mRNA experimentalni terapii na lidech, podporovanou politiky a medii. Antivaxxery chteli zadupat do zeme, nedat jim moznost si nakoupit, vyhazovali je z prace. Ucelem bylo maximalni proockovani obyvatelstva za ucelem genocidy. Posledni jejich lez je demaskovana. Ockovani nechrani pred tezkym prubehem onemocneni! Protoze opichanci maji snizenou imunitu a nakazi se snadneji chripkou a infekcemi jak lide neockovani s neposkozenou imunitou. Prubeh nemoci je take tezsi nez u neopichancu.
Dusledky ockovani:
https://www.badatel.net/vakcinova-genocida-napreduje-nadmerna-umrtnost-na-celom-svete-vzrastla-uz-o-40/
Proc je tomu tak:
https://nastub.cz/w/6gAvh3vPsVei7PKSav6uoJ?title=0&warningTitle=0&start=7m10s
Novy film Died suddenly (Nahle zemrel) v anglictine se siri Evropou. Tady je 4 minutovy track v anglictine:
https://diedsuddenly.info/
Lidicky, tohle upozorneni je jeste dulezitejsi nez ty pozadavky, za ktere demonstrujete. Vsichni propagandiste ockovani musi byt volani k odpovednosti. A kdyz prijdou s novym ockovanim a ‘ohrozenim’, je treba je likvidovat. Nemilosrdne!
Jane, ta likvidace populace je rozjetá na mnoha frontách a očkovací teror je pouze jedna fáze. Další je ožebračení lidí, jejich zadlužení záměrně mladých, kteří si berou hypotéky na tvrdě předražené nemovitosti, po čase cena nemovitostí výrazně klesne a dluh bude větší než cena nemovitosti. Když pak přijde ztráta zaměstnání, přijdou o bydlení a ještě budou splácet prachy. O úmyslné inflaci se snad není ani potřeba bavit. Když k tomu přidáme ty sračky ohledně zeleného údělu s tou jakousi uhlíkovou stopou, řízenou migraci a řízenou podporu LGBTQI a další sračky z dílny globalistů, mělo by být i každému vypatlanci jasné co ho čeká. Bohužel, mozkovny současných generací jsou skutečně vyprázdněné a není jim pomoci. Z mého pohledu skutečně snad 5% lidí ještě přemýšlí a používá tento orgán k tomu, k čemu je určen. Naši škůdci zemští a také ti škůdci globální moc dobře vědí jak na tom duševně populace západu je, zdůrazňuji západu. Odsud jedině buď rychle vypadnout a nebo čekat to nejhorší i za cenu obětování se. Takhle to tady dopadne, nic radostného to nebude. Ale strašně rád se budu mýlit.
Vsechno vim, pisu tady, abych varoval.
Chlapče nebo děvčice, jestli ti to v mozku nedocvaklo co pro vás a další ti vaši globalisté chystají, tak není možné vás ani politovat. Když dá člověk někomu na vědomí, že všechny okolnosti ukazují na to, že globál provádí přípravu na zotročení lidských bytostí a ti lidé, kterých se to bude týkat k tomu ještě nadšeně hýkají, což tvoje mínusové hodnocení mého příspěvku naznačuje, pak si to zotročení plně zasloužíš. Čeká vás opravdu zářná budoucnost, já vám tedy nezávidím, ale vybrali jste si. Jak je to v té reklamě- vy za to stojíte.
Vzdyt se jim to zotroceni bude libit. Vse naprogramovame, bude o ne postarano, zadne starosti, nazrat take dostanou, sice nejake svinstvo z labolatori, ale porad lepsi nez okopavat zeleninu na poli a omyvat kravam cecky pred dojenim.
O kom mluvis, narcisi? Jen aby jsi se neposral!
Mluvím o těch, které zotročují a oni tomu ještě tleskají. Takže všem těm kterým se snažím nalít do kebule trochu vlastenectví, úcty k národu a důstojnost a oni reagují na takový příspěvek sprostě a nebo mně a jiným za naše rady jak nezrazovat vlast dávájí mínusy, samozřejmě mají na to právo. Z toho ale potom já usuzuji kolik je zde zaprodanců v této maličké kolonii. Ke komu patříš ty a proč člověka urážíš? Máš to zapotřebí?
To asi bylo myšleno na nějakou z toho odkazu,ty nejsi děvče…takový otevřený dopis…píšu tak někdy taky.
To jako fakt?Diskuze zde má slušnou úroven’ tak to nepokaž,ne vlastně
dle tvých slov neposer.
Bohužel se – jako obvykle – mýlit nebudete. Škoda. Taky bych si to přála.
U nás to naštěstí dopadlo o dost lépe, než na Západě…
Ty vaxxíny se jim při distribuci poněkud zkazily, takže čím dál od výrobce, tím menší škody…
Takže když čtete nějaké články přeložené z Anglie nebo z USA o dopadech vaxxín, tak to neznamená, že tady to je stejné… (což ale když budeme pokračovat nadále jako dosud, tak si nás podchytí a vyhubí s nějakým boosterem také…)
Při pohledu na statistiky, u nás umírá na vaxxíny asi 100 seniorů týdně navíc nad obvyklý průměr a nad Covid, narozdíl od jiných věkových kategorií, kde naopak nyní umírá méně než obvykle, protože leckteří z těch “na pokraji smrti” již zemřeli loni a předloni…
https://pi-alpha.org/CSU — statistiky úmrtnosti z ČSÚ srovnané s “Covidem” dle MZ ČR…
πα½
Prednostni ockovani senioru nebylo na jejich ochranu, ale likvidaci. Ti co prezili, byli v Anglii soustredeni do specialnich domovu, kde do nich cpali sedativa, ktere je pak zabily. Staty tak usetril spoustu penez na duchodech lekarske peci (nema osetrovatele, ani na platy), uvolni se byty a baraky. To vsechno co pisu mohu dolozit i statistikami. Umrtnost populace vzrostla po ockovaci genocide o 40 %. Budou to zkouset stale znovu, jestlize lide si to neuvedomi a neudelaji sami poradek, tj. nevyzenou zlocince u moci vsude kde vladnou loutky chazaru.
U nás úmrtnost nestoupla… V kategorii 65+ trochu, jen v kategorii 75+ významně…
Ve všech ostatních kategoriích u nás úmrtnost letos klesla pod obvyklý průměr…
Dopadli jsme zatím mnohem lépe, než na Západě…
πα½
A v té kategorii 75+ to zřejmě měly na svědomí ty šílené izolace v domovech důchodců. Jednou nedopatřením pustili do televize nějakého ředitele takového zařízení a ten napůl zuřil a napůl brečel, jak to bylo děsné.
Informace je nejlépe si vždy ověřit v našich vševědoucích médiích.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10216735906065055
Ta úmrtnost cca 100 týdně nad průměr a nad Covid je nyní…
Když tu byl Covid, tak to bylo mnohem víc… (cca 600-1000 nad obvyklý průměr týdně – viz tu moji statistiku CSU)
Na co ale umírají senioři nadměrně nyní?! Podle mě na následky vaxxín…
Když navíc spousta z nich zemřela loni, co by bývali zemřeli letos, tak měla být letos nižší úmrtnost než obvykle…!
πα½
(Jsem ty čísla psal z paměti… Ve skutečnosti bylo koncem září u nás cca 180 úmrtí týdně nad obvyklý průměr a nad Covid, a během Covidu bylo 1000-2000 úmrtí týdně nad obvyklý průměr 2011-2019…)
Tu statistiku CSU jsem aktualizoval o další měsíc…
Graf rozdílu od průměrné úmrtnosti, letošní čára je v tom zelená se čtverečky, a Covid červená s bílými čtverečky…
Není “žádný” důvod, aby ta zelená byla nad obvyklým průměrem… (nebo ta špička v týdnu 29 byla vlna vedra, to se dá pochopit… jinak to spíš vypadá jako zpožděný důsledek předchozí vaxxinace, třeba oslabením imunitního systému, a také se ty blod clots projevují až po pár měsících…)
Také viz, jak během Covidu byla celková úmrtnost ještě o dost vyšší – důsledky Lock-down, zanedbané lékařské péče a nošení škodlivých roušek, které zesilují nemoci…
πα½
Tohle vysílala Švýcarská televize.
https://otevrisvoumysl.cz/nahla-umrti-dokument-o-devastujicim-dopadu-covid-vakcin/
No a víte, že znám hromadu lidí, očkovaných 3x, ale ANI JEDNOHO! co by se chtěl očkovat počtvrté.
A to znám pár lidí,kupodivu ženy,které s takovou selekcí nepodvolených souhlasili.
Dokonce i s tím,že takový by se měli umist’ovat do koncentrčních táborů.Ten
fanatismus ke všemu co propaguje nebo nařizuje globalistická věrchuška je až
zarážející.
Aby oligarchovia a tých +/- 300 rodín čo vládnu svetu mali čo chcú, musia preto niečo robiť. Že zahynú státisíce či milióny ľudí? (netuším, či je emotikon “pokrčenia pliec”) Amerika sa nebabrala s indiánmi, nemala problém navoziť milióny černochov, dovolila ľuďom zbrane, využívala schopných a šikovných. Prispôsobovala si medzinárodné právo a inštitúcie. V novšej histórii nemala žiadnu vojnu a svoju účasť v iných vojnách využila na maximum. Proti tomu Rusko, na ktorého stále niekto útočil, možno na ňom skutočne aj skúšali socializmus, Rusko ktoré svoje “deržavnosti” berie za svoje a aj do nich investuje má oveľa horšie východiská oproti amerike vo vzájomnej rivalite. Kuba bol tak povediac priamy konflikt ameriky a ZSSR. Vietnam bol nepriamy konflikt, sovieti otvorene a výrazne Vietnam podporili a američania tam dostali na frak a museli zdrhať. Afgáncom podobne ako sovieti Vietnamu, zasa američania otvorene dodali PVO Stingery. Nemám poznatky ako to bolo v Afganistane s podporou Ruska proti američanom, ale po sovietoch aj amíci odtiaľ zdrhali. Sýria bola priam ukážkou rivality američanov a Rusov. V tom kontexte teda vnímam inak samotnú ukrajinu a inak rozťahovanie sa NATO bližšie k Ruským hraniciam, hoci to súvisí. Ukrajina je rivalita američanov a Rusov, podobne ako bol Vietnam. NATO pri Ruských hraniciach je nedodržanie dohôd a akýchsi nepísaných pravidiel koexistencie dvoch jadrových mocností. A tak oligarchovia hrajú svoju partiu šachu a pešiaci padajú a padajú.
Nase vlada je ukrajinskou vladou v exilu. Na Cesko kali, haji zajmy USA a Londyna, ne ukrajinskych obcanu. Okrade duchodce a kazdeho kdo jeste ma a posle to dosazene loutce – pucistovi a fetakovi. Ukrajina po puci na Majdanu neni zadny stat. Vladne mu nezvolena junta oligarchu a poskoku anglosasu. Podobne jako v komisi EU Lejno, atd. jsou jmenovani ouradove, vybrani na zaklade neschopnosti a tvarnosti, aby bez odmluv prosazovali narizeni anglosaskych chazaru.
Z Merkelove ted vylezlo, ze jako kanclerka nesmela usilovat o prosazeeni Minskych dohod a miroveho uspodarani konfliktu.
Z doby, kdy byl miloš z hradu ještě normální – proč otočil ? –
https://twitter.com/Tarakanchik_CZ/status/1595804836406202368?t=X1_fmdk9mdcwr8vgAcTRnw&s=35
KAŽDEJ POLITIK JE VYDIRATELNEJ. URČITĚ NA NAŠEHO
“1. NEJLEPŠÍHO PREZIDENTA OD SAMETOVÉHO PŘEVRATU”,
VYTÁHLI NĚJAKÉ SVINSTVO !!!!
Katastrofu na nas posila EU parlament skrze odsouhlasene embargo na energie a lide o tom nemaji ani poneti a shaneji darky. Neskutecne co se deje! Blbost stada zaslouzi trest a ten prijde brzy…
V článku zásadně chybí, proč doopravdy je Ruská válka na Ukrajině zcela spravedlivá a legální:
Ukrajina osm let útočila na Donbas a polovinu jej okupovala, vedla Genocidu proti ruskojazyčnému obyvatelstvu Ukrajiny… Útok Ukrajiny významně zesílil 17.2.2022 a chystala se Invaze…
Donbas požádal Rusko o ochranu a osvobození okupovaných území.
Takže Rusko podle Ius ad Bellum, podle práva na obranu spojenců, se do té války na Ukrajině vložil, zcela podle mezinárodního práva…
A Ukrajina nadále pokračuje se svým terorismem proti území Donbasu i Ruska (v Bělgorodské oblasti), což nadále ospravedlňuje snahu tyto útoky ukončit…
Zde článek, který to srovnává s Kubánskou krizí, v podstatě vyjadřuje, že jenom zájmy Velmocí se berou v úvahu, a co se děje s drobnými státečky mezi tím je naprosto nepodstatné, ty je možno hubit dle libosti, hlavně aby se jedna a druhá velmoc cítily bezpečné?
Jako Precedent tedy měl spíš zmínit doktrínu R2P – Responsibility to Protect, kterou Američané, byť poněkud falešně, šermovali, když napadli Libyi…
https://en.wikipedia.org/wiki/Responsibility_to_protect
Pillar III: Timely and decisive collective response – If any state is “manifestly failing” in its protection responsibilities, then states should take collective action to protect the population.
πα½
Bych to mohl vyprávět co všechno se tam dělo…mám čas a dark web znám do morku kostí… na Ukrajině jsi si mohl koupit i živé torzo dítěte s odřezanýma rukama a nohama, místo nich řetězy, jako hračku na zavěšení ke stropu…nějakej doktor to tam prodával…že má přísun z děstkých domovů….Satan tam řádil, těšil jsem se,až mu useknem hlavu.
No fujtajbl………………..jak se tohle vůbec může někomu vylíhnout v palici!!! Ale co se divím, stačilo vidět fotky Banderových věnců.
Ale povídejte, já o darkwebu vím jen to, že existuje.
A nezapomeňte na ty výkřiky o jaderné bombě, nekdy zkraje února.
suuudruHOVNIA ZO ZÁPADU, DO= bali CELÍ SVĚT
Jedinej týpek s hákovým křížem na těle! A mají Rusové právo to tam srovnat se zemí! To je jasné,každému kdo má čest! 40 000 000 životů za nás položili ! Vlčkové nezapomínají.
👍 👍 👍 👍 👍
Zelenského manželka řekla, že Ukrajinci jsou připraveni žít tři roky bez světla a tepla?????Hlavně ,že ta”π” ča zfetovaná,si žije v teploučku a v přepychuněkde na Bahamách!!!
Obzvlášť oceňuji neskutečnou odvahu a hrdinství milovaného Fialy, kdy po boku ministra zahraničí, Lipavského, oba statečně kráčí ulicemi bombardovaného Kyjeva. Od nich by se mohl učit i Rambo, nebo Arnold.
No to je úžasná představa – Terminátor Lipánek! :-))))
Clanok je dalsi v rade ktory ma v sebe ukrytu naslapnu minu !!
Pozor, vtedajsie ZSSR umiestnilo rakety stredneho doletu na Kubu AZ PO TOM, CO AMERICANIA INSTALOVALI SVOJE RAKETY JUPITER V TURECKU!! zkratenim doletu a naslednej neskorej proti-reakcie vtedajsieho Sovietskeho Ruska
Pretoze potom cely clanok vyznieva ako ze Sovietsky Zvaz nemal nic lepsie na robote,nez umiestnovat svoje rakety po celom svete, lebo niekto vo veliacom stabe vstal zlou nohou rano z postele! Tieto drizdy o Kubanskej krize, kde sa dookola omiela tento nasprostasty narativ ( vid tento clanok je dalsi v poradi) musi raz a navzdy prestat a dat veci na pravu mieru.
Ano umiestnili ich na ostrov ale ako vynutenu reakciu do ktoreh boli vtiahnuty, nie ako ich prvotny ktrok!!
Autorov portalu ziadam, aby si kontrolovali co sem umiestnuju a nedeformovali chronologiu a svetonazor citatela, je to velmi nebezpecne a vo vysledku je potom ten bordel ktory sa deje v sucasnosti!!
Kdyby se někdo jako já divil, proč si stěžujete, když to tam je na konci uvedené v poznámce, tak předtím to tam nebylo, (asi) Janinna vám to tam správně doplnila…
Mně předtím ani nenapadlo, že to někdo neví, proč měli Rusové rakety na Kubě, tedy kvůli Americkým raketám v Turecku…
Je možné, že to Eriz Zeusse neví nebo přehlíží? jinak ale správně podotknul, že z toho pak byli ve W.DC pos… až za ušima – oni rádi hrozí jiným, ale sami se dost bojí, když jim někdo oplatí stejnou…
Stejně jako se míchají do voleb všude ve světě, ale strašně křičí, jak se jim prý Rusové nebo Irán prý míchají do voleb… Evidentní Projekce…
πα½