politika

Drulák: Válku už připravují. I to, jak nás tam zatáhnout. Zde důkaz

28.02.2024 9:24 | Rozhovor

Přímá účast NATO na Ukrajině? „Chápu to tak, že část establishmentu v NATO skutečně vážně připravuje a plánuje válku s Ruskem,” řekl ParlamentnímListům.cz politolog, profesor Petr Drulák. Důkaz? „To, že se náš náčelník generálního štábu objevuje v médiích mnohem častěji než kdokoliv z jeho předchůdců, není náhoda. To stejné vidíme i v ostatních členských státech NATO, proto si dovoluji tvrdit, že je to koordinovaná akce a nikoli úlet jednoho generála,” soudí Drulák. „Obávám se, že už mohou být připravené i operace pod falešnou vlajkou, která nás do té války mohou zatáhnout,” myslí si.

Sdílej

Foto: Hans Štembera
Popisek: Petr Drulák

Slovenský premiér Fico před pár dny vystoupil s tím, že některé členské státy NATO zvažují vyslání svých vojáků na Ukrajinu. Schytal za to bouřlivou kritiku, že si vymýšlí a straší v zájmu Ruska. Po pondělním jednání v Paříži ale francouzský prezident Macron sdělil, že takový plán skutečně nelze vyloučit. Co si z toho vzít? Sledoval tím Macron něco?

To lze přesně říci jen stěží. Jisté je, že Macronovi doma hoří půda pod nohama. O víkendu zažil obrovské fiasko, když se vydal na zemědělský salon, což je nejvýznamnější francouzská zemědělská akce roku a každý prezident tam vždy chodil. Macron tam dorazil s regimentem četníků, protože bylo zřejmé, že na něho jsou zemědělci nabroušení. Nemohl tam ani promluvit, protože na něho jen pískali a křičeli. Takto potupné přijetí ještě žádný prezident nezažil. Na domácí scéně obrovským způsobem ztrácí. Proto chtěl možná pozornost obrátit do zahraničí.

Řekněme si nejprve, proč to setkání k Ukrajině vlastně svolával, protože jeho kompetence není svolávat takové summity. Udělal to podle mého soudu proto, aby dal na odiv, že je respektovaný mezinárodní státník. Šlo o PR akci, která se trochu vymkla. Chtěl vyslat zprávu, že mu to sice doma moc nejde, ale venku je respektován. Pravdou je, že agenda, před kterou varoval Fico a která se na summitu skutečně probírala, dalece překračuje všechno, co se dosud dělo. Skutečně se tam hovořilo o připravenosti států vyslat své vojáky na Ukrajinu. Samozřejmě to bylo maskováno obvyklou kličkou, že by to byli pouze nějací trenéři a školitelé. Je potřeba si uvědomit, že přesně tímto způsobem začalo americké angažmá ve Vietnamu. Když se začne takto mluvit, každému je jasné, o co jde. 

Myslíte, že si sám Macron uvědomoval, co touto akcí v Paříži spustí, anebo se mu to vymklo z rukou?

Zda je to tak, že se agendy Macronova summitu zmocnili nějací atlantisté, kterých ve Francii není málo a prezident sám se stal obětí něčeho, co sám spustil, aniž by věděl kam to povede, anebo sám hraje tuto americkou hru, těžko říci. Z geopolitického hlediska je zřejmé, že Američané ustupují a chtějí, aby se Evropa víc angažovala. Dosud to bylo chápáno tak, že to Evropa zaplatí. Teď to posunuli dál s tím, že se začalo uvažovat o evropské vojenské angažovanosti. Musím říci, že tohle úplně nezapadá do vzorce francouzské diplomacie, proto na to nemám pohotovou odpověď. 

Dříve přece Macron jednal opačně, absolvoval množství telefonátů s Putinem, jejichž výsledky pak tlumočil světu.

Je to určitá karikatura Macronova prezidentství, kdy udělá jednu věc a současně její opak. Francouzi si z toho už pár let dělají legraci. Teď to stejné předvádí v diplomacii. Jeho vyjednáváním s Putinem bych se nedal moc mýlit. Když byl před dvěma lety v Rusku, udělal si z toho opět svou PR vizitku a dokonce veřejně prozradil to, o čem se s Putinem bavili a co mu ruský prezident říkal. Tím porušil základní diplomatická pravidla. Těžko si představit, že by ho tam potom brali vážně. Macron je z hlediska mezinárodní diplomacie svým způsobem odepsaný a jediné, čím se může zviditelnit, že rozjede tuto atlantickou kartu.

Bylo to celé s vojenským angažmá na Ukrajině jen plácnutí do vody, anebo by k tomu reálně mohlo dojít?

Všimněte si, že se v posledním zhruba roce vyrojili vysocí vojenští představitelé NATO po celé Evropě, kteří mluví o tom, že se v dohledné době musíme připravit na válku s Ruskem. U nás to říká náčelník generálního štábu, ale není vůbec sám. Tyto hlasy jsou slyšet z různých, hlavně menších, členských států NATO. Ukazuje to, že se v aliančním prostředí začíná se zapojením NATO na Ukrajině reálně pracovat. V takovém případě samozřejmě mluvíme o třetí světové válce. Chápu to tak, že část establishmentu v NATO skutečně vážně připravuje a plánuje válku s Ruskem. Považuji to za neskutečně nebezpečné, protože jsme se takové válce zase o krok přiblížili. Vypadá to, že v Evropě máme státy, jejichž vlády do toho jsou ochotné jít. To je na tom nejhorší.

Macron to jen celé shrnul, že na tom není shoda, ale znamená to, že vedle Fica jsou naopak lídři, kteří jasně říkají, že mají na takovou válku chuť. To je přece strašné. Už v tuhle chvíli si dovedu představit operaci pod falešnou vlajkou, kdy někdo v Pobaltí začne říkat, že byl napaden Ruskem a je třeba zasáhnout. V té chvíli se začnou rozjíždět pekelné mechanismy, které nás všechny zatáhnou do války. 

Delší čas tu zaznívají názory, že pokud Rusko spolkne Ukrajinu, jsme další na řadě. Na druhou stranu ale Rusové za dva roky nebyli schopni dosáhnout svých cílů na Ukrajině, jak potom brát vážně riziko napadení některého státu NATO? Je tu vidět značný nepoměr.

Propagandistická mašina NATO běží na plné obrátky. To, že se náš náčelník generálního štábu objevuje v médiích mnohem častěji než kdokoliv z jeho předchůdců, není náhoda. To stejné vidíme i v ostatních členských státech NATO, proto si dovoluji tvrdit, že je to koordinovaná akce a nikoli úlet jednoho generála. Je tu část nadnárodního hlubokého státu, která válku připravuje a jak jsem naznačoval, obávám se, že už mohou být připravené i operace pod falešnou vlajkou, která nás do té války mohou zatáhnout. Rusko podle mého soudu v tuhle chvíli na takové válce zájem nemá. Oni chtějí dosáhnout určitého uspořádání Ukrajiny, které je pro Zelenského kliku zatím nepřijatelné, ale nemyslím, že by Rusové měli zájem ovládat celou Ukrajinu a už vůbec nic nenaznačuje, že by měli zájem pokračovat dál na západ.

Pakliže by tady opravdu existovala nějaká lobby z NATO na válku s Ruskem, pak se musím ptát, komu nebo čemu by to prospělo, protože nám coby evropským státům těžko, my bychom tím přece trpěli.

Vidím za tím americký zájem. V tento okamžik myslím, že je americký zájem vrchovatě nasycen, protože jejich zbrojaři mají zakázky, jaké dosud nikdy neměli a evropský establishment se stoprocentně podřídil Spojeným státům. Pokud předsedkyně Evropské komise říká, že nepotřebujeme evropskou armádu, když tu je NATO, je to zcela opačný postoj od toho, co říkali lidé na jejím místě před lety. Nadto mají Američané odbytiště pro svoje produkty jako je ropa a zemní plyn. Nemluvě o přerušeném spojenectví mezi Ruskem a Německem, které bylo Washingtonu trnem v oku celou dobu. Američané jsou krátkodobě jednoznačným vítězem, ale dlouhodobě to poškodí i je, což oni zatím neřeší. 

V případě, že by došlo k válce, pak si dovedu představit, že se v tomto směru uvažuje o regionálně omezeném konfliktu, který by se z Ukrajiny přelil do části středovýchodní Evropy a došlo například ke vzájemné dohodě, že se nebudou používat jaderné zbraně apod. Vzniká totiž problém, jak současnou válku na Ukrajině dál živit. Jednak dochází Ukrajinci a dochází také trpělivost západního veřejného mínění, které je většinově jednoznačně proti válce. Ukrajinci dochází, peníze dochází. Když američtí stratégové vidí, co jim dosud válka přinesla, možná si říkají, že je škoda, aby vyhasla a je potřeba přiložit. Takto se to dá interpretovat. 

sdílet na

110 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
ModrýKlokan
28. 2. 2024 11:27
Ohodnotit příspěvek :
     

Nu co na to říci. Když jsme já a podobní tvrdili před dvěma lety to stejné co Drulák, následovalo ohlušující kvičení liberálních retardů a bečení ovcí. Případně výsměch. A je to tady. Nu pogodi zajac. Tšéska fójak, tópra fójak.

sizok
28. 2. 2024 17:50
Odpovědět  ModrýKlokan

Podle řeckého premiéra jsou státy Polsko, Litva, Lotyšsko, Estonsko a Velká
Británie ochotny vyslat své vojáky na okrajinu.
Jenom pro doplnění.

KerilB
28. 2. 2024 18:28
Odpovědět  sizok

Takze, podle tohoto, az to skonci bude mit Nemecko zase spolecnou hranici s Ruskem jako pred jiz vice nez 100 lety , rusove si budou jezdit zařádit na vikend do Warszavy tak jako to delaval pred prvni valkou nejaky Lenin . A Britanie zcela zmizi pod vodou, jako konecny trest za to ze anglicky trun tehda zradil ruskeho cara. Ale je to jen hypotéza, zatím …

Putinovec
28. 2. 2024 22:44
Odpovědět  sizok

Ve skutečnosti je válka hašena . Ten divadelní způsob přípravy na válku je právě proto , aby žádný konflikt v Evropě vypuknout nemohl .

Francin
1. 3. 2024 19:09
Odpovědět  sizok

Zdá se, že v některých hlavách v zámoří se připravuje znovu opakování starých scénářů : když se dva perou, třetí chce vydělat na obou válčících stranách a smát se. Ale doba pokročila, v zámoří už není bezpečno jako v předchozích válkách a doufejme, že hlupáci ve vedení evropských států už nebudou opakovat stejné chyby a v hlavách se jim rychle rosvítí i když momentálně to tak nevypadá. Není totiž možné, aby se US schovávala za NATO a tvrdili “ já nic já muzikant”.

ijn
28. 2. 2024 18:47
Odpovědět  ModrýKlokan

idioti a vydírané štětky nesmí vládnout,…..že paní…..kolik Ivo Rittig nasadil štětek do do PSP??? a do soudnictví, do SZ a VSZ???….VSZ se ptali Švýcaři, z jaké činnosti je v bankách XY miliónů ulitých v jejich bankách,…..nejsou z podpory teroristů??? Dodnes není nikdo potrestán……..!!!!!

Co na to fialová banda u koryt moci??? Vždyť sami sobě ničíme s našimi politiky společnou vlast tím, že necháváme za sebe rozhodovat mimořádně nekompetentními spoluobčany == politiky !!!

Řešení je vytrvat a žádat justici ČR, aby konala a odsoudila i zavírala včas naše politiky, kteří rozkrádají SR dary na Ukrajinu a dostávají odměny za poškozování zájmů EU i SR ČR!!!
Už doplatil pan poslanec Vondra škodu za ozvučení zasedání EU v Praze???
Už byly vyčísleny škody z covidového cirkusu v ČR???
Už byly zjištěny nad-úmrtí z vakcinačního cirkusu???
Už dodanili dealeři odměny za nasazení neprověřovaných vakcinačních roztoků???
Už dodanili zbrojíři zisky za prodané zbraně (často velmi předražené) a odměny lobistům???

Tupý hulvát
29. 2. 2024 08:20
Odpovědět  ijn

Justici?Vy jste se zbláznil?Nebo nejste evidentně schopen pochopit,co se tady děje.Nikdo nás nezachrání,nikdo nám nepomůže.Za třicet let se podařilo vytvořit celistvou jednotnou frontu,která je neprůstřelná.Bláboly mělo by se,měli bychom,vyházet je,pověsit je….TO JE SMĚŠNÉ.Je pozdě,je hotovo.Ani kdyby vyhráli komunisté s SPD nad 50%,nic se nezmění.Jsou nalezlí všude.
POMOCI MŮŽE JEN KATASTROFA,HLAD,VÁLKA.
CHCE TO TADY NĚKDO!?

Jaris.
29. 2. 2024 02:26
Odpovědět  ModrýKlokan

No tak podle komentaru z Lzidnes, Hovinek a youtube protiruskych kecalu, jsou tihle mamrdi nazhaveni do valky na Ukrajine zastrilet si na nenavidene ‘rusaky’. Czechia je podle RF na druhem miste nepratel Ruska hned po hnUSA. Rehka z nich jiste sestavi druhou Brankeleonovou armadu.
Mimochodem pred par dny byl pirat Lipavsky zebrat o zbrane v Australii. Obzvlaste mu slo o dodavku terennich vozidel. Nicmene Australie CR neco proda. Tisk vyzvedl stedrost CR a obzvlaste ceskou vladu vyzdvihl za pomoc a zdarma zasilane zbrane Ukrajine. To pry se hned tak nevidi.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
28. 2. 2024 11:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Hmm, tak pánové dopít, dámy dokouřit, zavíráme.
Když si v hlavě promítám podzim roku 89 a nějaký rok po, tak kdo by to tenkráte řekl, že jsme si vlastní blbostí vykopali hrob. Jakže je to o tom bidle? Ale zase to bude rychlé.

Pavel z Moravy
28. 2. 2024 12:02
Odpovědět  Slovan

Včera jsem shlédnul kompletně celý film Osvobození. Je to pár dílů. Tedy od operace v Kursku, po osvobození Kyjeva a hlavně ten úžasný pochod přes běloruské močály, což byl hlavní útok v roce 1944, který Němci absolutně neočekávali. Přechod tanků přes ty močály, kde byly položené hatě, to byl tedy kousek. Nu, tak ať si to s Rusy rozdají. Nejsem věřící, ale Bůh buď potom milostiv naší zemi.

Pavel z Moravy
28. 2. 2024 12:05
Odpovědět  Pavel z Moravy

Rusů tam zařvalo také dost, ale tam to bylo jasně řečeno, to je prostě válka a ztráty jsou na obou stranách. Ale ti kluci tedy, klobouk dolů.

Slovan
28. 2. 2024 12:58
Odpovědět  Pavel z Moravy

Všechny války je jedna velká šílenost a pomatení smyslů lidí. Ale odskáčí to jen ty dole, nechápů, když nějaký umrněnec si přeje válku v zájmu těch nahoře. Ten kdo přijde o život bude ON.

28. 2. 2024 14:59
Odpovědět  Slovan

Ale to tenhle geroj ještě neví:

Šestnáctiletý student z Dvořiště se upsal armáděDnes 13:26 – Strakonice

Šestnáctiletý student Zdeněk Klásek z Českokrumlovska se upsal armádě. Po střední škole bude sloužit u 25. protiletadlového raketového pluku ve Strakonicích. Důležitá je pro něho jistota zaměstnání a také stipendium. Právě na to se snaží budoucí specialisty z řad středoškoláků nalákat ministerstvo obrany.
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-sestnactilety-student-z-dvoriste-se-upsal-armade-40462316#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=abtest250_box_sluzeb_nad_reklamu_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Ale vypadá to s naší armádou dobře, žejo? Řehko, ty kašpare, jeden se už upsal, huráááá! To je úspěch!
Sem myslel, že si z té slávy kolem toho, že se jeden z desetitisíců upsal, ukáknu.

Gales
28. 2. 2024 15:16

Preložiť do Hornej Planej.

Slovan
28. 2. 2024 15:34

Nojo, to je ta mladická nerozvážnost, to já v jeho věku hledal co mají holky pod kalhotkama, jen tak ze zvědavosti. Čistě vášeň.

Pavel z Moravy
28. 2. 2024 16:34
Odpovědět  Slovan

Ten poslední díl samozřejmě končí dobytím Berlína, ale je to natočeno skvěle. I s těmi šachy zápaďáků, hlavně Churchilla. Když vidíš ten jásot těch lidí při příjezdu Rudé armády a to obrovské dojetí lidí, že je konec, nechce se ti věřit, že tytéž národy nebo alespoň někteří z jeho lidí opravdu touží znovu po masakru. Tyhle krvelačné parchanty nahnat na pustý ostrov, izolovat je od lidské společnosti a nechat je tam svému osudu. Kur.wa fix, copak je možné aby takoví týpci rozhodovali o osudu lidí a národů. Člověk si říká, co jsme to za srá.či, že toto dovolíme. Ale asi jsme. Tak se měj.

Slovan
28. 2. 2024 16:52
Odpovědět  Pavel z Moravy

Na pustý ostrov. Ve středu ostrova postavit věž, kde by měli jídlo a pití. Dostali by se k němu jen po provazovém žebříku. Zásoby na určitou dobu a pak je pozorovat, jak se budou žrát jako potkani. Velmi učinná metoda týrky.

Spam luda
28. 2. 2024 17:22
Odpovědět  Pavel z Moravy

No, ty scény vítání sovětských vojáků byly zčásti z území SSSR a zčásti od nás. My jsme vítali. Jinde vítalo možná pár jednotlivců.

Pavel z Moravy
28. 2. 2024 17:43
Odpovědět  Spam luda

Ale i Poláci je třeba vítali ve velkém.

Evžen
28. 2. 2024 18:24
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ti zmetci pro svoje špinavé ego chcou zničit planetu, nejdřív do této války přinutili Ukrajinu a dnes se Ukrajině nedaří podle zadání a nechtějí vypadat jako podrazaci tak stále to vraždění podporují! Před soud v Haggu by měli předstoupit celé vlády EU mimo Maďarská a Slovenská…!

Tupý hulvát
29. 2. 2024 08:50
Odpovědět  Evžen

Ty jsi další génius u tohoto článku.JAKÝ PROBOHA SOUD V HAGGU,ty nevíš,co je to zač,vždyť je to jedna pakáž.

Śverák
29. 2. 2024 10:15
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pepík z orlických hor

Śverák
29. 2. 2024 10:15
Odpovědět  Śverák

Pepík z Orlických hor

Joe Arp
28. 2. 2024 16:29
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle zas bych je zas tolik nepřeceňoval. Byla jiná doba, jiná výchova, NKVD jim při útoku dejchala na zátylek a velký vožď vše sledoval. Lampioni stříleli pro každou malichernost. I v dnešním Rusku bude plno “mamánků” odkojených gaučem a PC.

Pavel z Moravy
28. 2. 2024 17:55
Odpovědět  Joe Arp

Joe, my si vůbec nedovedeme představit co za obětavost museli ti kluci prokázat, protože mnohokrát šli proti obrovské přesile a oni šli někdy do téměř ztracených akcí. Oni neměli kde couvnout, všem šlo o krk. To, že se s nimi jak říkáš politické vedení asi nepáralo je jasné. Vždyť šlo opravdu o přežití národa a tam jdou nějaké city stranou. Mám nahraný celý tento film Osvobození, Bojovali za vlast a samozřejmě Osud člověka a to hrdinství těch lidí, kteří ví, že se možná nevrátí domů je opravdu něco. Mně se zdá, třeba se mýlím, že ti Rusové té doby tak nelpěli na životě, prostě je to tak jak mi padne karta. U nás i 85 letý skučí, že by chtěl ještě požít. Já chápu, každý chce žít, ale oni jsou mnohem více odolní, nebo alespoň byli. My k tomu máme daleko. Tak to vnímám já, ale může být, že blbě.

Slovan
28. 2. 2024 18:22
Odpovědět  Pavel z Moravy

Jak píšeš, kdyby velící důstojníci polevili, ta Sověti tu válku prohráli, fašouni byli v obrovské řesile. Vezmi si Dukelský průsmyk co padlo jen vojáků na tom kousku. Hnali je tam jako na jatka, postupovali že šli přes mrtvoly svých kamarádů. Němci mušeli chladit kulomety, bo jinak se jim kously. To samé v té Normandii, měli je tam jako na Václaváku. Je na diskuzi pačemu eto bylo. Asi bylo už tenkrát moc lidí na planetě, JAKO DNES. Proto muší být výřad. Nejlépe Slovanů.

Joe Arp
28. 2. 2024 18:37
Odpovědět  Pavel z Moravy

Nejsme ve sporu!! Jen s tou dobrovolností a za Stalina s bodlem v prdeli bych byl opatrný. Tam měli válku od smrti cara, byli otužilí to ano, i samohonkou povzbuzení (moře po kolena). Co je čekalo v Stalinově režimu, to skoro i na frontě, moc na volbu neměli. A ty filmy, hezké, na slzu v oku. Ale třeba u Stalingradu je hnali na zteč s holýma rukama jako dobytek ani pušky pro ně neměli, krása! Po vítězství ze zajateckých táborů rovnou na Sibiř, o tom v Bojovali za vlast, a dalších už pasáže nejsou, v podstatě nešťastnej národ.

Slovan
28. 2. 2024 19:28
Odpovědět  Joe Arp

S tebe ještě jednou něco bude jestli nenatáhneš ráfy. 😊
Napsal jsi to hezky, nevím co má znamenat ten mínus. Bacha je tady. 🤣🤣
Dostal jsem chuť na ballady od W.A.S.P. Tak mám blahem postavený chlupy fšude, jen ten jedinej furt nic. 🤣🤣🙄🤦‍♂️

Joe Arp
29. 2. 2024 08:20
Odpovědět  Slovan

Ahoj Pavle, jsou na mě zlí, já takovej dobrák dokonce jsem krad jen když byla tma. Pěkně jsem ty ležatý čárky obulel, dokonce jsem šel s provazem na zahradu, pak jsem se ale uříz, nedalo se to čuchat tak s tím budu muset žít.

Slovan
29. 2. 2024 09:09
Odpovědět  Joe Arp

Nic si z toho nedělej, Mokroprd tě ve všem zastane, co zastane ve všem o 100% předčí. Není ničeho co by nezvládl.
Tak se s tím už přestaň trápit a smiř se s tím, na věčné časy a nikdy jinak.

Tupý hulvát
29. 2. 2024 09:18
Odpovědět  Joe Arp

Ty jsi speciální diskutér,těch je málo,věříš západní propagandě o Stalinovi a Rusku za jeho vlády a nevěříš jejich propagandě dnešní.Napadlo tě někdy,že i s tím Stalinem,gulagy a NKVD to mohlo být jinak?Víš,kdo ty informace o Rusku dlouhodobě šíří?Proč by ti samí parchanti,kteří nejprve rozpoutají válku a pořád o ní lžou,měli mít o STALINOVI pravdu?

Slovan
29. 2. 2024 09:43
Odpovědět  Tupý hulvát

😊 😊 😊

Slovan
29. 2. 2024 09:55
Odpovědět  Tupý hulvát

😊 😊 😊 🙄 🙄 🤦‍♂️ 🤦‍♂️
Já jsem třeba do nedávna nevěděl, že existují břichomluvci. Člověk objevuje stále něco nového. To že někdo něco neviděl neznamená že to neexistuje, mám pravdu že jo?

Joe Arp
29. 2. 2024 10:54
Odpovědět  Slovan

Vidíš než jsem kdysi zaregistroval Suchoprda netušil jsem, že bozi žijí na zemi. Jsou to ale šoky.

Slovan
29. 2. 2024 11:39
Odpovědět  Joe Arp

To máš ještě furt dobrý, když je to Suchoprd, tak proline trocha konvalinkové vůně a do pár vteřin je zapomenuto. Ale když včas nezastavíš toho Vlhčáka, tak to je pak legrace. Ještě horší je to, když máš kraťasy. To je Óbr průseerr. To už nevokecáš. Tady je to na deratizaci. 🤣

Joe Arp
29. 2. 2024 17:38
Odpovědět  Slovan

Tak u nás Suchoprd neměl nic společného s prdy, říkalo se tak člověku bez smyslu pro humor, případně biflovači “suchých” dat třeba z Googlu.

Tupý hulvát
29. 2. 2024 11:03
Odpovědět  Slovan

Nechápu souvislost s mým komentářem.Jsem tupý hulvát.

Joe Arp
29. 2. 2024 10:52
Odpovědět  Tupý hulvát

Takže Solženicin je lhář, Berja a Jagoda miláčci? Teď jsem dočetl autobiografii Stalinovy dcery Světlany, doporučuji! Západu nevěřím ani, že leží na západě, ale Pavlem zmiňované filmy točené během války a krátce po válce byly taky tak trochu propaganda, nemyslíš? Vůbec nesnižuji zásluhy vojínů v bojích II.sv., byly ohromné, polemizoval jsem jen s “dobrovolností” vrhání se do marných útoků.

Pavel z Moravy
29. 2. 2024 18:59
Odpovědět  Joe Arp

Joe, Osvobození bylo natočeno asi již v novém miléniu.

Boomer
29. 2. 2024 19:16
Odpovědět  Pavel z Moravy

..v průběhu let 1967-1971…

Pavel z Moravy
29. 2. 2024 09:41
Odpovědět  Joe Arp

Já se spíše snažím vidět to obrovské sebeobětování těch lidí, kteří nemají kde couvnout, neboť je všechny podle doktríny, že jsou podlidé vyvraždí. Zkus se na to dívat z hlediska, že ti jde o absolutní bytí a nebytí. A tady šlo o celý národ. Naše zbrojovky Němce krmily, spousta sousedních států bojovala s fašisty bok po boku. Já naopak si myslím, že Stalin udělal co mohl pro záchranu národa. Ženy za frontou makaly tak, že tady by se o tom určitě nikomu ani nesnilo. Po válce ženy makaly v továrnách v provozech jako soustružnice a v dalších dělnických profesích. Tady se tomu ubožáci posmívají, ale mužská pracovní síla chyběla a že byli muži potřeba v armádě je jasné, vždyť nebylo ještě na konci války daleko od dohody mnou zde zmiňovaného A. Dullese s nacisty, že se dohodnou a všichni se obrátí proti SSSR. Četl jsem co pro nás Dulles chystal. Já tedy ruskému národu nezávidím, prošel si neuvěřitelným martýriem a proto jim přeji vše nejlepší a ať si svoje nepřátele dobře pohlídají, protože ti jsou schopni čehokoliv a zdá se, že i my. To je odporné, jednou se tady v této zemi budou všichni stydět co byli zač.

Joe Arp
29. 2. 2024 11:00
Odpovědět  Pavel z Moravy

Jak jsem napsal, nejsme ve sporu!! Jen úplně nevěřím Vlastenecké roli Stalouše. Byl 14dní po napadení zalezlej jak krysa, pak zjistil, že mu jde taky o jeho prdel, tak hnal lidi na bodáky proti tankům. Jinak ti vše podepisuju!

Miloš
1. 3. 2024 17:09
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavliku,vo vojne je to ináč.Ak prežiješ prvý útok,rychlo otupieš.Pozri si film Balkánska hranica,Solncepiok,9.rota tie konflikty nie sú ani 30 rokov staré.

Pavel z Moravy
29. 2. 2024 19:16
Odpovědět  scipio

No tak potom i všechny západní filmy o bojích na západě Evropy, o vylodění, bojích v Normandii, v Ardenách, filmy o akcích v Norsku, kde spojenci potřebovali získat informace o rušičce Freja jsou hovadina? Já viděl i spoustu dokumentů. Tak kupříkladu přechod přes běloruské bažiny a močály, vybraný jako hlavní trasa jarní ofenzívy v roce 44 se odehrál asi jak? Snad ne v hlavě maršálů, ale byl to skutečný a obrovsky odvážný průlom, kterým Němce zaskočili. A kdo říká, že je hnali jako na jatka, koukněte se na filmy z 1. světové války, když vojáky hnali na šturm a vzadu v zákopech zůstalo pár vojáků, kteří měli rozkaz bez milosti zastřelit ty, kteří by se chtěli obrátit a nejít do úplně zbytečného masakru. Mám hodně filmů natočených podle skutečných událostí, samozřejmě, že se vždy kvůli atraktivitě děje něco upraví. Ale podstata zůstává. Já před všemi vojáky 2. světové války jak na východě tak na západě smekám. Ptám se, jak bychom se zachovali my? A to je to o co mi jde. Nezažili jsme to, nekritizujme.

Pavel z Moravy
1. 3. 2024 08:32
Odpovědět  scipio

Neberte tedy z historie vůbec nic, jak z filmů, knih a vytvořte si je podle svého vidění. Kolik materiálu po různých archivech, zámcích a jinde musely třeba sesbírat naše literární veličiny, aby nám napsaly hodnotné romány z naší historie? Také i to vy určití kouzelníci s fakty neuznáte? Nu dobrá, víra v nové pojetí dějin vás zachrání. Nic proti tomu. Je to vaše vidění.

janle57
28. 2. 2024 11:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Ano,takže všichni mamánkové,co leží doma na gauči,čumí do PC a lifrují svoje
moudra do diskuze na Seznamu,zatímco jim maminka nosí baštu přímo do huby,
připravte se,otec vlasti prezidentčík Pávek společně s vrchním zeleným gauleiterem
Řehkou,v odborných vojenských kruzích známého jako atomová řehtačka, vás brzy
pošlou na výlet na Donbas,zákony už na to připravují,pirátská partaj Vás na cestu
nafasuje konopím pro osobní potřebu,abyste byli v rauši,když Vás Rusové budou
mlít na kostní moučku,šťastnou cestu a dobré pořízení, vzkazují všichni chcimíři !!

Pavel z Moravy
28. 2. 2024 11:57
Odpovědět  janle57

Proti gustu, žádný dišputát.

Lukas
28. 2. 2024 15:30
Odpovědět  Pavel z Moravy

Z prvu kokainova lajna,byva vždycky fajna.Poté přijde ukrajinska múka,
Stalinove varhany a neviš,kde je noha ruka.

Pavel z Moravy
28. 2. 2024 16:38
Odpovědět  Lukas

Pěkná skládačka.

Markýza
29. 2. 2024 16:32
Odpovědět  Lukas

Tak to je moc pěkné. 😀 Můžu šířit?

Honzas
28. 2. 2024 12:47
Odpovědět  janle57

Dávám 100 bodů.

Pipa
28. 2. 2024 14:20
Odpovědět  janle57

A navždy sbohem ❗️👍

katango
1. 3. 2024 10:35
Odpovědět  janle57

Po konopí budete vospalej.

Karel
28. 2. 2024 12:27
Ohodnotit příspěvek :
     

Největší terorista světa USA a jejich zločinecká vláda toužící po moci nad světem začínají chápat, že Rusko na Ukrajině vyhraje a oni musí udělat něco aby neztratily glanz. Proto se snaží vyvolat válku v Evropě a bedlivě si hlídají aby se tento konflikt nepřenel přes Atlantik do jejich domovů.

Ladislav 💤
28. 2. 2024 12:37
Odpovědět  Karel

I tam dorazí a brzo!

Boomer
28. 2. 2024 14:28
Odpovědět  Ladislav 💤

.. ostrý konflikt přes Atlantik nepřichází v úvahu, ale to co USA ohrozit může, se jmenuje občanská válka…

Pavel z Moravy
28. 2. 2024 16:48
Odpovědět  Boomer

Nu, kdyby se zapojili osobně, tedy lidskými zdroji, tak bych to nevylučoval. Natolik hloupí ale oni nejsou, rozehráli to dobře s tupými liberálními Evropany a pokud vyhraje Trump, ten na nějakých válkách mít zájem nebude. Tomu půjde spíše o uklidnění domácí situace a o obchod. A navíc Putinovi jde o ekonomiku přednostně také. Oni už se potom domluví tak nějak jak to bude možné. Je ale také možné, že se USA rozpadne, ale to by válkychtivým demokratům podle mne nepomohlo. Tam u demokratů jsou u moci skutečně neskuteční idioti.

Pavel z Moravy
28. 2. 2024 18:07
Odpovědět  Pavel z Moravy

Tak schválně, co se ti nelíbilo příteli – tupí liberální evropané, neskuteční idioti z řad amíckých demokratů, nebo ten Trump a jeho zájem o obchod a ne o válku a nebo dokonce to, že Putin také upřednostňuje ekonomickou spolupráci? Asi já, že jo. Tak lupni mínusku. Mně to dělá strašně dobře. Nedávno jsem tady dával co řekl Werich o těch přizpůsobivých a nepřizpůsobivých. To pak ukazuje, že mám pravdu, ale jinak já mám nějaké známkování u zádele. Letos to již bude 58 roků co jsem opustil škamna ZŠ. tak zase někdy.

Slovan
28. 2. 2024 18:24
Odpovědět  Pavel z Moravy

….příteli…..🤣🤣🤣🤣🤣🙄🙄🤦‍♂️🤦‍♂️🙏🙏

Boomer
28. 2. 2024 18:48
Odpovědět  Pavel z Moravy

..tož to by mě zajímalo, komu tohle píšete, já to určitě nejsem a nebudu. Pokud bych chtěl k něčemu z vašeho komentáře cosi připodotknout, udělal bych to přímo a zostra, bez nějakého červeného tlačítka, známkování mám taky u zádele a vícekrát jsem navrhoval jeho zrušení. Ale inkluzivní obrázky bych ponechal hravým skoroanalfabetům…

Já osobně si od Trumpa slibuji obnovení jeho minulé politické linie, se zaměřením na Pacifik, on je opravdu byznysmen a s Putinem máte taky pravdu, kooperace na úrovni rovný s rovným nebo konfrontace, račte si vybrat, to je jeho dlouhodobý postoj…

Markýza
29. 2. 2024 08:38
Odpovědět  Boomer

Velký bojovník s Velkým obchodníkem – řekla bych spíš kooperace. Je to přirozenější. Aby nám v tom všem ještě nebyl užitečný Veľký bocian.

Boomer
29. 2. 2024 09:43
Odpovědět  Markýza

.. Bocianovy kontakty by se ale v určité fázi hodit mohly, ne že ne!

Osobně se domnívám, že po těch našich volbách se nehrnul do koalice, anžto měl odněkud ze svých kontaktů echo, že pro další budování politické kariéry nastane nepříznivé období, určitě to nebylo z obrázků na Slunci…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
29. 2. 2024 15:48
Odpovědět  Boomer

Ještě k tomu když uvážíme, jak si notoval s Doníkem 😀

Tupý hulvát
29. 2. 2024 09:28
Odpovědět  Boomer

Hraví skoroanalfabeti musí být strašně chytří,já vůbec nevím,co ty připitomělé obrázky znamenají!

Boomer
29. 2. 2024 09:36
Odpovědět  Tupý hulvát

..tzv. výtvarné umění současnosti má tu výhodu, že si ho každý může vyložit po svém.

Zkuste ale třeba Michelangelova Davida interpretovat jinak, než jako urostlého bojovného chlapa s prakem přes rameno…

Markýza
29. 2. 2024 15:48
Odpovědět  Boomer

Víceméně urostlý junior, který si to zatraceně rozmýšlí 😎

Boomer
29. 2. 2024 19:20
Odpovědět  Markýza

.. inu, v té době musel autor být v určitých ohledech dosti opatrný, obzvláště v případě biblické postavy. Jak říkal na vojně jeden podplukovník.. hej, svätí boli, no aj tí prdeli…

Pavel z Moravy
29. 2. 2024 09:53
Odpovědět  Boomer

Na vás to nebylo a já se musím přiznat, že mám známkování také u zádele a když už, tak dávám palec plus a mínus vynechávám i když nesouhlasím. Já chtěl pouze zjistit co tomu dotyčnému vadilo, proto jsem mu dal na výběr z těch možností, abych zjistil která ta moje pasáž je prostě na houno a já se v ní mýlím. Nic víc nic míň. Tak mně to připomnělo školní roky, za nás mínusky ve škole frčely. Taková 1- , nebo 2- , ani geňa, ani blbec.

Slovan
29. 2. 2024 10:19
Odpovědět  Pavel z Moravy

Já se ti fakt divím, ty se asi rad koupeš v řece, ale teď je přece ještě jen chladno. Stejně to dopadne vždycky tak že se utopíš, i kdyby tam bylo po kotníky vody.

katango
1. 3. 2024 10:37
Odpovědět  Slovan

Ulopit se lze i v kaluži, když do ní padnete hubou (=ksichtem) a nevstanete.

Slovan
1. 3. 2024 18:31
Odpovědět  katango

Souhlasím i se tak u nás stalo jednou. kdysi. Samo že byl ožratý ako to prasca. Nikdo se nevyhneme svému osudu.

Markýza
29. 2. 2024 08:35
Odpovědět  Pavel z Moravy

Občanská válka přeci nesouvisí s hloupostí, nebo chytrostí.

Miloš
1. 3. 2024 17:51
Odpovědět  Boomer

Boomer,presne.Občianská vojna zničí USA.Pride v čase keď bude v USA vládnuť prezidentka.A Európu zapadnú tiež.Vieš keď som to v starých knihách proroctiev čital,nechápal som ako sa to môže vôbec stať.Teraz už chápem.Snažím sa,ako môžem na to pripraviť moju rodinu.Ak to samozrejme prežijeme.Takže užívajte si život kým žijeme.

Burák
28. 2. 2024 13:27
Ohodnotit příspěvek :
     

No v zahájení válek pod falešnou vlajkou je Západ přímo přeborníkem. Dala by se o tom už napsat celá encyklopedie, kolik jich je. Nejhorší je, že to ty kurvy vždy přiznají až tak po 40 letech.

Helena
28. 2. 2024 13:36
Odpovědět  Burák

Stále si myslím-a s odstupem času víc a víc, že akce CIA 21.12. na FF měla být startovním výstřelem k zahájení protiruského šílenství a nenávisti a k začátku Velké války. Ale to se nepovedlo a myslím, že není těžké vydedukovat, komu poděkovat-ale neee nahlas, přišel by o místo. Takže DÍKY! On ví.

Pipa
28. 2. 2024 14:18
Odpovědět  Burák

Ale kurvy jsou to pořád !

Ladislav 💤
28. 2. 2024 15:41
Odpovědět  Pipa

👍

me2d44
29. 2. 2024 09:23
Odpovědět  Burák

Hezký den. Ale pořád platí – což jsem kdysi kdesi vyčetl: Západ války začíná, ale Rusové je ukončují.

Aleš
28. 2. 2024 16:04
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusko nemá zájem na Evropě v ruinách, má zájem na Evropě zákazníků, ropa, plyn, atd. …
Váleční štváči patří před soud, jako např Řehka a další.

Boomer
28. 2. 2024 16:35
Odpovědět  Aleš

.. myslím, že Rusko už Evropu odepsalo, na zadní dvorek se dostane jen pokud něco zbyde…

Markýza
29. 2. 2024 08:39
Odpovědět  Boomer

Já vám nevím. Takhle zjevně jistě, ale v hloubi duše……..

Boomer
29. 2. 2024 09:38
Odpovědět  Markýza

..inu, jisté náznaky tužeb po reinkarnaci slovanské vzájemnosti jsou, ale ponejvíce na straně ne ruské…

Markýza
29. 2. 2024 15:50
Odpovědět  Boomer

No to právě nevím. Rozhodně tam nejsou obrácené tendence. Nebo je aspoň nevidím, ovšem domnívám se, že kdyby byly a jen trochu viditelné, mejnstrým by se jich radostně zmocnil řka “vidíte ty zrádné Rusáky.”

Boomer
29. 2. 2024 19:23
Odpovědět  Markýza

..dojde na nás jako došlo na Podněstří, ale nikdo se nás prosit nebude, na to můžeme zapomenout…

Pavel
28. 2. 2024 17:13
Odpovědět  Aleš

Souhlas, ale válečný
.„Věřím, že všichni ti, kteří těží z války a přispívají k jejímu vzniku, by měli být zastřeleni hned první den občany své země.“ — Ernest Hemingway

Fanny
28. 2. 2024 20:33
Odpovědět  Pavel

S tím se nedá než souhlasit.

ijn
28. 2. 2024 20:38
Ohodnotit příspěvek :
     

žárovkové referendum,…..a přesně ve 20.00 všichni vaříme na 1,85 – 2,2 kW varné konvici vodu na referendový čaj 1000 000 domácností x2 lidé= 2mil občanů je k vyhlášenému energetickému referendu :…….hlasování pro ANO zapni, pokud nechcete do války,…. nezapínej kdo chce na Ukrajině bojovat, == spotřeba elektřiny bude stejná,
eliminovat podvody na sítích lze ustavit kontroly z řad občanů == občanské hlídky,….nebo téma jak nejlépe pomáhat??? pro ilustraci dat a čísel 2000W x 1 000 000 kW=2000 MW to by bylo znát,…… nový Temelín ČEZ i ČEPS nespustí jen tak!!!!!!
ČR ušetří miliardu za referendum i namísto korespondenčního hlasování,…..pily jsou zakázány zapínat, ty se do čajového referenda 20.00 nebudou smět zapínat,…. sousedé musí hlásit, kdo bude řezat a podvádět!!!!!!!!

me2d44
29. 2. 2024 09:35
Odpovědět  ijn

Tak tohle tu už jednou bylo! Nevím, nakolik jste pamětník, ale za socialismu v sedmdesátých letech ČT natočila seiál – “Rozpaky kuchaře Svatopluka” (mám staženo/uloženo a suprově se u toho bavím – dnes si to už nestáhnete, protože zablokovali stahování z ulož.to.cz) – tam, kromě diváků v sále – hlasovali o pokračování (vždy byly natočeny 2 verze, režie se jednou spletla a pustila tu druhou) žárovkami i domácnosti – v přímém přenosu natáčeném kamerou na paneláku v Bohnicích.

Tupý hulvát
29. 2. 2024 08:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Tenhle vzývaný Drulák tvrdí,že agresivní Rusko přepadlo demokratickou ukrajinu.Tak je také určitě podle něj správné ji všemi prostředky zachránit,ne?

Markýza
29. 2. 2024 08:42
Odpovědět  Tupý hulvát

Á, hulvát….no, nepředpokládám, že byste Druláka nějak sjížděl, že ne? Tak vám prozradím sladké tajemství: jste vedle, jak ta jedle.

Tupý hulvát
29. 2. 2024 09:35
Odpovědět  Markýza

No když tvrdí to první,měl by si myslet i to druhé,co myslíte vy,máte to sjeté?

Joe Arp
29. 2. 2024 10:42
Odpovědět  Tupý hulvát

Drulák je podivný myslitel, ve svém NALEVO na dotaz zda je tu politik který myslí na zájmy ČR chvíli dumal nad Bábou, pak ho zavrhl, na Okamuru ani nevzdechl. M. Koller, kterému dost věřím hodnotí Druláka jako kašpara.

29. 2. 2024 13:39
Odpovědět  Joe Arp

Salónní revolucionář, přeceda Strany mírného pokroku v mezích zákona. Lepšolid neschopný překročit svůj stín.

Joe Arp
29. 2. 2024 17:30
Odpovědět  scipio

Ano je nekompromisní a to je špatně, když vidíte ten odpad v politice? S kým by měl dělat kompromisy s těmi kolaboranty? Držím mu palce i když ani Koller o něm dobře nesmýšlí, ale zatím neuhnul, zaplať Bůh! Jinak s tím uspořádáním myšlenek např. v debatě u moderátorských hyen co neustále skáčí do řeči, tlačí a střídají bleskově témata bych tě chtěl vidět!

Slovan
29. 2. 2024 17:52
Odpovědět  Joe Arp

Ták, neuhnul a víme co udělá. To že mele jako kafemlejnek to má v japonských genech, pro nás Čechy je to trošku divné, ale důležité je že deží slovo. Tedy povětšinu.

Pavel z Moravy
29. 2. 2024 19:25
Odpovědět  Slovan

Prostě to shrňme, jak se zdá tady nebude pro Čechy a Moraváky nikdy nikdo vhodný. Tož na to ser.me. A čekejme na spasitele.

Slovan
29. 2. 2024 20:26
Odpovědět  Pavel z Moravy
Boomer
29. 2. 2024 19:31
Odpovědět  scipio

..politické kompromisy by měly v určitém poměru vyjadřovat jednotlivé podíly stran dle výsledku voleb, jenže tato teorie padla v okamžiku, kdy se strana nebožtíka Luxe stala jazýčkem na vahách a osvědčilo se jí to.
Ten chlap nadělal ostudy a škody víc, než Iškariotský(.. i vlastním!!) a má stále zdatné následovníky…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
29. 2. 2024 17:48
Odpovědět  scipio

To když budeš chtít, tak na každém něco najdeš, však víš, není ten co se zavděčí všem. Tady jde o to hlavně zastavit tu šílenou zadluženost a ty neskutečný kopance a výmysli proti svým občřanům. Samozřejmě zarazit válčení s RF.

Joe Arp
29. 2. 2024 20:03

Přesně, mírný pokrok, hlavně nikoho moc nenas*rat!

Markýza
1. 3. 2024 08:56
Odpovědět  Joe Arp

Anebo naopak – hrdě vpřed! Neustupovat! Všechno, nebo nic! My vyhrajem! A pak………………..naserete třeba medvěda.
Nebo draka.

Joe Arp
1. 3. 2024 09:36
Odpovědět  Markýza

Nebo kozu, nebo orla, nebo kobru, nebo koně, nebo….existuje jedna pravda ” jak jednou ukážeš, že se bojíš, už tě nikdy nepřestanou strašit”!

Markýza
1. 3. 2024 18:25
Odpovědět  Joe Arp

Ale božínku………………..

Joe Arp
1. 3. 2024 20:00
Odpovědět  Markýza

Kelišová ????????????……

Markýza
29. 2. 2024 13:49
Odpovědět  Tupý hulvát

Víte……….myšlení je někdy daleko složitější, než si představujete. Málokdy bývá lineární. Nebo teda v lajně, ať mi rozumíte.

Jaroslav
29. 2. 2024 10:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Nato se již války na Ukrajině účastní, dodávkami techniky, ale i přímou účastí svých vojáků v obsluze této techniky. Přece nenechají Patrioty obsluhovat ukrajince