historienezařazené

Zase je všechno jinak…

Štepán Kotrba: fb

Ředitelství FSB pro Smolenskou oblast odtajnilo archivní dokumenty o zločinech spáchaných nacisty v regionu během Velké vlastenecké války, včetně materiálů o popravách Poláků a falšování „katyňské aféry“ německými speciálními službami.

Archiv obsahuje certifikáty, zpravodajské údaje a speciální zprávy od kontrarozvědky Smersh z let 1944-1945. Významnou část dokumentů tvoří protokoly o výsleších Poláků, kteří sloužili u Němců na Smolensku, soudní znalec budapešťského městského královského soudu Imre Sechodi, člen komise pro vyšetřování vraždy polských důstojníků v Katyňském lese Boleslav Smektal a další zúčastnění.

Například rodák z Polska Eduard Potkansky, který sloužil v pracovním praporu vytvořeném Němci z Poláků v táboře na stanici Krasnyj Bor na Smolensku, řekl, že v létě 1943 se Němci rozhodli účastníkům ukázat pracovního praporu hroby polských důstojníků v Katyňském lese. „Podle Němců v těchto hrobech leželo až 12 tisíc popravených polských důstojníků a další až 3 tisíce lidí jsou na jiném místě a tyto hroby ještě nebyly otevřeny,“ připomněl Potkansky.

V blízkosti hrobů podle něj ležely laické důstojnické věci, polské peníze, osobní dopisy a dokumenty popravených důstojníků. „Všechny tyto věci, zejména osobní doklady a peníze, byly ve formě, ve které se nemohly uchovat v zemi od roku 1939 (kdy podle nacistických prohlášení důstojníci NKVD zastřelili polské důstojníky – pozn. ed.). například byly stále úplně nové a zdálo se, že nebyly v oběhu,“ poznamenal Polák.

Zajatec Roman Kowalski, který také sloužil v dělnickém praporu a navštívil masový hrob v Katyňském lese, ve svém svědectví dodal, že „z většiny mrtvol zastřelených bylo jasné, že šlo o velmi nedávné oběti“. „Ve zveřejněných seznamech popravených polských důstojníků v Katyni našli mnozí z našeho pracovního praporu mezi jmény zabitých své známé, kteří byli ještě dříve zatčeni gestapem a posláni do koncentračních táborů v Německu,“ zdůraznil.

Oba Poláci tvrdili, že věděli o nejméně sedmi případech poprav nacisty ve Smolensku těch, kteří mluvili o nezapojení SSSR do vražd polských vojáků a důstojníků.

Smectal řekl Smershi, že před válkou pracoval jako soudní tajemník polního soudu 14. polské divize a poté se stal správcem ruských dělníků v německém závodě Focke-Wulf. V dubnu 1943 byl jmenován delegátem do komise pro vyšetřování masakru polských vojáků a důstojníků.

„Jeden z vůdců Pozno SD (bezpečnostní služba Reichsführera SS – pozn. ed.), Sturmbannführer Gepner, měl rozhovor s komisí, ve kterém varoval, že jejich cesta do Katyně má propagandistické účely a že po návratu odtud by měli prohlašují, že osobně viděli 12 tisíc mrtvol polských důstojníků. <…> [Po návratu] SD nařídilo členům komise, aby před setkáními polských dělníků promluvili s propagandistickými zprávami o cestě do Katyně. zprávy byly dříve upravovány SD,“ podotýká archivní dokumenty.

Smektala připomněl, že v Katyni Němci předvedli komisi dva ruské občany a označili je za „svědky“ vraždy polských důstojníků. „Jako bývalému soudnímu pracovníkovi mi bylo z chování těchto „svědků“ jasné, že byli speciálně připraveni SD,“ řekl Smektal. Poznamenal také, že mrtvoly předvedené komisi nevypadaly, jako by ležela v zemi několik let: „Oblečení se nerozpadlo, ale na mrtvole [polského vojevůdce, brigádního generála Bronislawa] Bogatyreviče, spodní část obličeje s knírem a plnovousem zůstala zachována.“

Název „Katyňská aféra“ pochází z Katyňského lesa u Smolenska, kde byly v roce 1943 nalezeny hromadné hroby popravených polských válečných zajatců na území okupovaném Němci. Poprvé bylo objevení masových hrobů v Katyňském lese oznámeno v roce 1943 šéfem rozvědky německé skupiny armád Střed Rudolf-Christoph von Gersdorff.

Podle svědectví soudního znalce Imreho Sechodiho prezentovaného ve zveřejněném archivu se do Katyně ve stejnou dobu vydala odborná komise složená z lékařů a patologů z Německa, Maďarska, Portugalska, Švýcarska a dalších západních zemí. Jejich cílem bylo prozkoumat těla polských válečných zajatců. V komisi byli členové profašistických stran a organizací. Například maďarský profesor Ferenc Orsos, který v roce 1941 prosazoval zákaz sňatků Maďarů s Židy nebo Cikány, a poté spolupracoval s týmem SS Obersturmbannführera Otto Adolfa Eichmanna, známého jako „architekt holocaustu“.

V důsledku toho komise dospěla k závěru, že popravy byly provedeny NKVD na jaře 1940. Sovětský svaz tato obvinění popřel. Po osvobození Smolenska sovětskými vojsky byla vytvořena komise Nikolaje Burdenka, která po vlastním vyšetřování dospěla k závěru, že polští vojáci byli v Katyni na podzim roku 1941 zastřeleni německými okupačními silami. Tento závěr byl oficiálním hlediskem v SSSR a zemích Varšavské smlouvy až do roku 1990.

sdílet na

165 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Albi
11. 4. 2024 21:44
Ohodnotit příspěvek :
     

A není také divné, proč by Rusové vraždili a pohřbívali v Katyni, když je mohli dopravit daleko za frontu a popravit a pohřbít je v tichosti na místě, na kterém by je nikdo nehledal a nenašel?

Iberiusto
11. 4. 2024 22:40
Odpovědět  Albi

Je logické to co píšete Albi.
Kdysi v jednom článku byly informace, proč to Rusové neudělali. Hovořilo se o přetíženosti železnic směrem do vnitrozemí, kdy již docházelo k přesunům podniků na východ. Jinak to co píše pan Kotrba jsem zaznamenal i v jiných zdrojích dříve.
Dovolím si poznámku, pro mne nepochopitelné nenávisti polských elit k Rusku a rusům.
Poláci rádi poukazují na křivdy, které jiní vykonali vůči ním, ale velmi pečlivě schovávají své vlastní kostlivce hluboko “ve skříni”. Rusové dle jejich dnešnímu nazírání jsou jednoznačně odpovědni za Katyň, kde bylo zabito 12 000 vojáků. Proč se neřeší současně i jejich genocidální praktiky z roku 1921, kdy táborech jako je Tuchola, Brest, Rzalkow nechali “pochcípat” 80 000 zajatých bolševických vojáků. Proč poláci nezveřejní své šovinistické metody vůči menšinám (ukrajincům, bělorusům, židům, litevcům,…) v létech 1920 až 1939? V roce 1932 vyšla v Československu kniha “Polsko, žalář národů” od Jaroslava Vozky, který čerpal z prací francouzského historika René Martela, čerpal z dobového tisku a stížností na Polsko, které se řešili v Ženevě na zasedáních “Splečnosti národů”.

Pavel z Moravy.
12. 4. 2024 08:55
Odpovědět  Iberiusto

Když takové oznámení bylo zveřejněno od toho největšího ksindlu, tedy německých fašistů, tak je jasné o co tady šlo. Chytrému napověz a blbce kopni do prd.ele.

Tupý hulvát
12. 4. 2024 09:17
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Ano,nejen komu to prospívá,ale i kdo to říká,velká pravda.To platí obecně.Jen je to jedno,důležité je jen to,v co věří lidé,schválně se jich zeptejte.Ale vy to jistě víte,Kotrbu si přečte promile a z toho promile mu uvěří.Jéžiš,zase se opakuji,zase budu nudit.

Pavel z Moravy.
12. 4. 2024 10:42
Odpovědět  Tupý hulvát

Ale vůbec nenudíte. Nebudeme se povyšovat, to asi nemáme ani jeden z nás v úmyslu. Ale to nepatrné promile lidí, kteří vidí ty souvislosti toho co se zde dějí a jsou schopni je bez příkras pojmenovat se nebudou druhým moc zamlouvat. Vidět opravdu tu syrovou skutečnost v jaké se tato společnost nachází a natvrdo to pojmenovat ne každému vyhovuje. Jsem rád, že je nás pár, kteří vidíme jak to je a neděláme si iluze o tomto lidském tvoru. Dnes jsem si přečetl pár zajímavých příspěvků na aeronetu a musím říci, že většina z nich naši situaci zhodnotila výtečně. Já to vidím podobně, přibarvovat něco co přibarvit nejde je kontraproduktivní. Není lépe říci na rovinu jak situace vypadá? Ale ono se to té většině tak těžce poslouchá. A o těch co nevnímají vůbec a těch je 90 % se nemá cenu ani zmiňovat. Užívejte si pohodu přírody, určitě je vám tam na Šumavě fajn a mějte se.

PřemekJ
12. 4. 2024 11:07
Odpovědět  Iberiusto

Protože nejsou schopni smířit se s temnou érou autoritativního maršála Pilsudského, který v té době se svými jednotkami bojoval proti ruským bolševikům, ač byl dříve vězněm carského Ruska jako socialista, přesto se paktoval s Petljurou a také s německými vojenskými kruhy. Němcům přitom přiznával čitelnost a spolehlivost, zatímco Rusům nikoli. Své autoritářství pak prokázal v letech 1926 až 1935 po květnovém převratu, kdy vládl jako premiér Polsku tvrdou rukou, omezil funkce sejmu a výrazně rozšířil prezidentské při svém výrazném vlivu na důležitá státní rozhodnutí. V roce 1928 při volbách na něj poslanci v sejmu křičeli “pryč s fašistickou vládou”. V roce 1934 podepsal pakt o neútočení s tehdy již hitlerovským Německem na deset let (tedy pět let před podpisem podobného paktu SSSR – Německo, o čemž se mlčí). Po celou meziválečnou dobu byl v Polsku jeho příznivci budován Pilsudského kult osobnosti včetně zákazu jakkoli hanět jeho odkaz z roku 1938. Takže je vše jasné.

Gales
12. 4. 2024 19:03
Odpovědět  PřemekJ

Mimo téma…. Dva američtí představitelé říkají, že velký íránský útok na Izrael se očekává během několika hodin, uvedla CBS News.
Podle informací budou údery provedeny více než 100 bezpilotními letouny a desítkami raket na vojenské cíle uvnitř země.

Источник: https://rusvesna.su/news/1712937288

Noobody
13. 4. 2024 12:45
Odpovědět  PřemekJ

To PřemekJ 12. 4. 2024 11:07
Dovolím si malý doplněk k Vašim celkem správným info. Ten kdo prodal Rusko Němcům byl s. Uljanov/Lenin. Ten se stal placeným vlivovým agentem Německého GŠ a Ministerstva Zahraničí. To byl ten, kterému Němci zaplatili celkem více než 50 M zlatých Řííšských marek (přímo a přes Svédské banky), kteými byla spolufinancována VŘSR. Víte, jaké byly prvé dekrety bolčevické vlády?
Byl to dekret o míru a dekret o půdě. Proč tyto dva?? Protože k uzavření separátního míru se státy Trojspolku se zavázal Němcům a za to dostal prachy na svržení Cara a uchopení moci bolševiky (na VŘSR). Dekret o půdě pak fakticky rozvrátil bojeschopnou carskou armádu defétismem a masovým zběhnutím mužiků z fronty. V Carském Rusku byl nositelem práv muž. Když bolševici uzákonili a vyhlásili dekret o půdě (zestátnění a následné rozdělení půdy statkářů, kléru a šlechty mužikům), tak ženy v zápolí nemohli bez mužů půdu nabýt. Nejen u nás se lidé velmi rychle adaptují na novou situaci a sakry rychle reagují, když se něco rozdává “za darmo”. Proto i ruští mužici pochopili, že když chtějí dělat na svém, tak musí zahodit flinty a mzat domů uirvat vše, co k urvání je.

./.

Noobody
13. 4. 2024 13:11
Odpovědět  Noobody

./.
A tak se fakticky zhroutila fronta a byly vytvořeny podmínky pro Brest-Litevský mír. Tímto mírem, založeným na faktické kapitulaci, se Rusko ve prospěch Německa a CaK RU vzdalo obrovských území Ukrajiny. Zajímavé je, že Lew Bronstein / Trockij se jako zakladatel a současný velitel Rudé Armády odmítl účastnit podpisu B-L míru, se kterým vnitřně nesouhlasil a byl jeho odpůrcem. Logicky ani nemohl souhlasit, když jej do Ruska vyslaly USA bankovní kruhy, vybavily jej penězi na svržení cara, pro vznik bolševického státu připravily a na Jeckyl Islandu vycvičily 2.000 židovských revolucionářů (převážně z řad židovských kriminálních přistěhovalců). Tady byly 2 protichůdné zájmy. Němci chtěli uvolnit armády pro boje ve Francii proti Trojdohodě a vojskům USA. Naopak Trockisté v žoldu New Yorkských bankéřů měli zájem na rychlé porážce vojsk Trojspolku na západě a tedy na udržení Ruska ve válce. Oba agenti cizí moci ve vedení bolševiků se takřka servali a Leninovo křídlo zvítězilo jen díky tomu, že Lenin dokázal více bolševiků přesvědčit o tom, že mír s Trojspolkem je pro upevnění moci bolševiků důležitější, než splnění závazků vůči USA bankéřům a že ztracená území vyválčí zpět.

Iberiusto
14. 4. 2024 00:31
Odpovědět  PřemekJ

Ano, znám to co zmiňujete o Pilsudském.
Píše se o tom právě ve vzpomenuté knize “Polsko žalář národů” a rovněž v knize “Evropa- jaká je”, kterou napsal americký publicista John Gunther (mám 3. vydání z r. 1936).
Polsko bylo prvním státem, které po nástupu Hitlera k moci uzavřelo pakt s nacistickým Německem (26.1.1934, tzv. pakt Hitler-Pilsudski),
Ministr zahraničí Polské republiky Beck  k tomu  prohlásil:
Polsko o své vůli prohlašuje, že od nynějška spojuje svůj osud s osudem Německa… Polská vláda se prohlašuje od nynějška za osvobozenou od jakýchkoliv závazků vůči Československu a připomíná svoje přání stanovit společnou hranici s Maďarskem.

Noobody
14. 4. 2024 09:55
Odpovědět  Iberiusto

To Iberiusto 14. 4. 2024 00:31
Je super mít knihy napsané v zápětí po událostech. Tam nedochází k tak velkému zkreslení díky zájmům vlivových skupin, ale také jsou značně úzce zaměřené díky optice jednoho pozorovatele.
Máte pravdu o Paktu Pilsudsky-Hitler. Jeho cílem bylo posílit bezpečnostní pozici PL, vůči sousedům a navazoval na smlouvu s SSSR. V r. 1932 podepsalo PL s SSSR “Pakt o neútočení”, který byl v 1934 prodloužen do 31.12.45. Přes sovětské explicitní potvrzení závazků o neútočení v červnu 1939 podepsal MZV SSSR Molotov s MZV N Ribentropem tajný dodatek smlouvy R-M o dělení Polska mezi N a SSSR a 17.9.39 Rudá Armáda vpadla do PL.

Pakt Pilsudsky-Hitler Německo jednostranně vypovědělo 28.4.39 z důvodu nemožnosti vyjednat s PL obslužný koridor spojující N s Danzingem a Východním Pruskem (Königsberg), o který z důvodů zásobování tamní německé komunity Hitler usiloval. Polsko bylo opakovaně vyzýváno k výměně území, jeho prodeji či plebiscitu a obyvatel žijících na trase koridoru o tom, zda chtějí patřit PL či N. PL s podporou GB diplomacie jakékoli řešení koridoru i situace menšin v PL odmítalo a to se nakonec stalo roznětkou k aktivaci Fal Weis 1.9.39.

Evžen
16. 4. 2024 10:21
Odpovědět  PřemekJ

Také se zamlčuje že Hitler byl na pohřbu Pilsudskeho,nedávno to někdo zveřejnil fotku zpohřbu na YOU TOOBE…!?

Iberiusto
11. 4. 2024 22:53
Odpovědět  Albi

č.2
Proč Poláci nekamenují dnes tak jako za Katyň Rusko, tak stejně Ukrajinské nacionalisty, které nejbestiálnějšími metodami zavraždili 100 000 poláků na Volyni (plus byli tam i Židé, Bělorusové, Rusové, Češi,…). Mám z polských zdrojů materiály – výpovědi přeživších. Jsou to strašná svědectví.
Ukrajinci měli “Obrázkový Manuál” z 364 způsoby jak vraždit poláky. Proč USA zakázali Polské vládě, aby pro tato zvěrstva se nepouži termín Genocída? V Polsku na jednom pomníku této genocídy je nápis: ” Bože na nebi zapomeň na nás, pokud my zapomeneme na ně”. Dnes polsští politici plivou na Rusko, a boří pomníky osvobození. Při osvobození Polska padlo 600 000 rudoarmějců. Když kdysi toto Putin připomenul Tuskovi ten sklapl. Je urážkou lidí co nepřežili 2 svět válku, kdy Ukrajinský velvyslanec řekl, že Osvětim osvobodila Ukrajinská armáda. Dle pamětníka přežívšího holokaust Kolmera byli ukrajinští strážní SS-áci těmi nejhoršími v porovnáni s německými SSmany.

Frank
11. 4. 2024 23:26
Odpovědět  Iberiusto

Pšonci byli, jsou a budou vždy jenom proradné kurwy. A je mi nesmírně líto všech ruských vojáků, kteří padli při osvobozování těchto zmrdů.

Pravdomluvny
12. 4. 2024 05:59
Odpovědět  Frank

Přesně,napadli pohraničí Československa dřív, než Hitler!
A dnes Pilsudského, vrchního nacistů podporujeme v projektu Trojmoří😡

Ladislav 💤
12. 4. 2024 06:06
Odpovědět  Frank

👍 přesně!

Tupý hulvát
12. 4. 2024 09:42
Odpovědět  Frank

Máte pravdu,ale/to bude zase řev/.V žádném případě nezpochybňuji hrdinství Rudé armády.Ale oni by šli přes Polsko i Československo tak jako tak,oni chtěli zničit Němce,dojít do Berlína.Kudy jinudy by se tam asi dostali?Ano,osvobodili Prahu,to nemuseli.Stejně by mohli tvrdit že byli osvobozeni i Rakušané.Bylo to mnohem složitější,jen si uvědomte,jak se český národ choval,vyráběl pro Němce jak divý,nejvíc lidí bylo na Václaváku když vítali Hitlera.Stejně jako jistě existovala snaha Sovětů rozšířit socialistický systém na co největší území ,POVAŽOVALI TO ZA DAR PRO LIDSTVO!A já s nimi dnes souhlasím!Jen ti lidé si spravedlivý život nezaslouží,nemají na něj.

Albi
12. 4. 2024 10:23
Odpovědět  Tupý hulvát

“…jak se český národ choval,vyráběl pro Němce jak divý,nejvíc lidí bylo na Václaváku když vítali Hitlera…” ???

Jste “blbej, nebo navedenej”?
Jaký “národ? Uvědomujete si, že jsme tenkrát byli okupováni? Víte vůbec, co znamená okupace? Jak to, že se dnes alespoň navenek chováte stejně tak, jak vyčítáte rodičům, prarodičům?
Vy dnes!!! – v “neokupované” republice – nahlas. bez obav vyslovujete veřejně přátelství k Rusku a “agresi” nazýváte ruskou obranou?

Vážně? Kecko! Hrdino od počítače a věčný kritiku. Aspoň neurážejte naše rodiče, pra- nebo prapra- rodiče. Víte o jejich životě velký kulový!

Pavel z Moravy.
12. 4. 2024 11:03
Odpovědět  Albi

Albi, jsme okupovaní nebo ne? Jsme kolonie nebo ne? Sloužíme zájmům druhých nebo ne? Myslíš si, že okupace je jenom taková, kde symboly vojenské cizí moci jsou příromny v naší zemi? Nebo jsme okupováni i bez příromnosti cizích vojsk? Není tato okupace ještě horší, než ta s fyzickou přítomností cizích vojsk? Nelze přece popřít, že naše výtečné zbrojovky vyráběly zbraně pro nacistickou říši. To je prostě prosté konstatování stavu. Dnes tady u nás opravují techniku pro banderovce opět a i když to nemohu potvrdit, asi jsou slušně za tuto činnost honorováni, lépe než v jiných oborech. Zase podporujeme zlo. Nevím co tak hrozného T.H řekl. Řekl pouze to jak to bylo. Dnes jsme stejní jako kdysi, zase dovolíme, aby za nás jednali grázlové, kteří nás zaprodávají a našim jménem podporují zlo.

Albi
12. 4. 2024 12:56
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Pavle – a platí i pro Hulváta !
A co prosím, mohli lidé dělat jiného, mohl bys mi napsat?

Děláme my dnes něco proti? Můžeme vůbec něco? Nechodíme do práce? A nechodili bychom i do zbrojovek, kdyby nám je nezlikvidovali? Nebo se snad můžeme živit “manou nebeskou”?

Vy někteří máte tak negativní přístup k vlastnímu národu, pár kolaborantů a udavačů okamžitě vztáhnete na celý národ – samozřejmě mimo sebe, vy nic, ste svatí.
Kolaboranty a udavače mají všechny ostatní země, národy – i Rusové!

A když se nakonec projeví odpor – viz atentát na Heydricha – sice připravený v Anglii, ale bez podpory “domácích”, riskujících své životy. by neměl šanci, zas všechno špatně, zas knučíte, že to byla zbytečná provokace a co lidí tím přišlo zbytečně o život.

A jestliže Čechy vidíte jako ten nejodpornější národ, který existuje, za který se tak do krve stydíte,nevím, proč tu setrváváte.
Já jdu od toho!

Pavel z Moravy.
12. 4. 2024 14:24
Odpovědět  Albi

Ode mne jsi nic o Heydrichovi neslyšela. Beneš prý utekl a vzdal to. Kolem naší země samý nácek, co asi měl dělat? Už jsem to tady říkal, co bychom mohli dělat- pasivní odpor. Nechodit do supermarketů, nemít prašule v cizích bankách, neposluhovat grázlům. Dnes to napsal dobře jeden človíček na aeronetu – vylézt z tohoto bordelu, uskromnit se jak říká a raději nějakou dobu třeba baštit je n brambory, ale být sám sebou. Na to ale ta generace mazánků, které tak obhajuješ nemá. Opravují dnes té banderovské bandě vojenská vozidla, vím to a asi je platí lépe než kdekoliv jinde. Myslíš, že by byli tito lidičkové schopni jim říci, sere.me vám na to? Těžko, neměli by na mobily a cesty do Alp. Museli by vyžít s málem a hlavně museli by začít přemýšlet. Jo, každý chce přežít, ale jsou určité hranice. Ale máš v tom zásadní mýlku, ti, kteří tu techniku opravují a pracují pro banderovce to bohužel dělají rádi, to jsou jejich lidičkové, tak nevím proč se strefuješ do nás. My jsme je s T.H nestvořili. Jen kdyby jsi viděla kolik z té mladé generace, do 50 let podporuje tady ten zparchantělý systém. Zeptejte se svých dětí a jejich přátel, abyste viděli jak to v té mladší populaci skutečně vypadá.

Albi
12. 4. 2024 15:44
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Je to marný!
Nikdo tě přece do supermarketů chodi nenutí, ani mítř prašuje v bance. Jak dlouho myslíš, že takovou hladovku vydržíš?
A to má být ten pasivní odpor?
.
Promiň . ale kecáš blbiny.

Bety
12. 4. 2024 17:14
Odpovědět  Albi

Albi, lidé vidí I. republiku dnešníma očima, navíc přes růžové brýle, které jim Havel a spol. nasadili. Neumí si – zatím – představit, že lidé žili od výplaty k výplatě a ta jim – většině – stačila tak na zelňačku, brambory a jen na neděli s kouskem bůčku. Vlastně skoro celá třicátá léta tu řádila krize, většinu hotovosti spolkly drahé nájmy, vzpomínám na film, kdy si muž vzal svou hospodyni a první co udělal bylo dát jí spravit zuby, protože plebs na zubaře neměl. Dalo by se toho napsat víc, ale podstatné je, že si lidé nemohli vyskakovat a vybírat si, kde chtějí dělat a kde ne.
A co se týče toho Václaváku – kolik v té době asi tak žilo v Praze Němců? V Brně jich bylo padesát tisíc a přesně tolik se sešlo
na vítání nacistů. Neříkám, že se tam nebyli i nějací Češi, ale myslím, že se nabízí, že i v té Praze jich zas tak moc nebylo.
Fakta by se neměla vytrhávat z konceptu, anebo by aspoň měla být přesná. To není na vás, ale na ty, kteří bez přemýšlení
přebírají vše, co na nás vrhá špatné světlo.

Kolemjdoucí
12. 4. 2024 18:13
Odpovědět  Bety

Bohužel to “špatné světlo” na sebe svými skutky vrhá sám plebs. K Vašim objektivním řádků o 1.republice je třeba dodat, že české obyvatelstvo na sebe práskalo bez uzardění. Opomíná se fakt, že za R&U byly země Koruny české promořeny největším množstvím “tajných” policajtů … Nezmizeli po roce 1918 z povrchu zemského… Nakonec I ty parašutisty “nahlásil” vlastní – bolestivý paradox. Dnes se donáší také, minimálně stejně, jako v minulosti, ne, že ne … Zeptejte se kohokoliv z otevřených vedoucích, kteří mohou z vlastní zkušenosti porovnat nejen množství …

Pravdomluvny
12. 4. 2024 18:50
Odpovědět  Kolemjdoucí

Z dálky se Čurda kritizuje,ale jak se ve vypjaté situaci zachováte vy nebo já…. víme 💩

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Vlasta
16. 4. 2024 07:52
Odpovědět  Kolemjdoucí

Proboha, prestante uz s tim nesmyslem, jak se Cesi udavali! Je to stejna blbost, jako to, ze Mozart by Rakusan a Hitler Nemec. Podivejte se treba na Holandany. Tam to byl snad narodni sport. Napr. za udani Zida meli, myslim, 10 nebo 12 marek. A dalsi narody. My jsme treba nemeli svoji divizi SS. Ukrajinci snad 2, atd.

Pavel z Moravy.
12. 4. 2024 17:51
Odpovědět  Albi

Takže nespolupráce jsou blbiny? Tak na co si potom Albi stěžuješ, když vše je tak růžové. Tak si žij tu kapitalisticko – liberální pohádku s plnými supermarkety a přemýšlej jak změnit myšlení mladých i těch starších, kteří již nic více než konzum v palici nemají. Když nespolupráce s lidmi v systému, který se nás snaží zotročit je blbost, tak co tedy navrhuješ? Myslím, že nemá smysl se dohadovat. Každý máme jiné vidění problémů před kterými tato zbídačená země stojí. Ono to tady stejně klekne a neuděláš s tím nic ty ani já. To je prostě vývoj po spirále. Jsme teď v důsledku duševně vyprázdněných generací v absolutním úpadku. Tak se měj a užívej si toho nejlepšího co pro tebe ještě život přichystal. Nemám chuť se s nikým dohadovat, někoho urážet a to obzvláště tebe, neb jsi žena a ještě k tomu starší. Čau.

muzikant
12. 4. 2024 18:37
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Máš pravdu, Pavle, protože pasivní odpor může být natolik účinný, že by během pár minut zastavil válku nebo za pár dnů svrhl zločineckou vládu. Jenže většina lidí spolupracuje se zlem. Plní příkazy o kterých nemohou nevědět, že jsou založeny na nenávisti, chamtivosti, nespravedlnosti, lži, apod. Policisté, soudci, státní zástupci, úředníci všeho druhu, politici, ale i různí oligarchové. Je to duchovní otroctví, mluvil o tom Kristus.

Takže pasivní odpor ano, ale v reálu tím dochází spíše jen k mučednictví jednotlivců, než ke změně systému.

Pavel z Moravy.
12. 4. 2024 19:22
Odpovědět  muzikant

Nu, musel by to být pasivní odpor mas, ale to nejde tady s rozežranými jedinci. Takovou sílu tady nelze sjednotit. Takže pak je to opravdu mučednictví jednotlivců.

Tom
12. 4. 2024 18:55
Odpovědět  Albi

Skuste se Albi, podívat na velmi hezký film” Gándhí” Tam najdete odpověď na nespolupráci se špatným režimem i na to, jak dlouho se dá vydržet hladovka a čeho se s ní dá dosáhnout. Také tam uvidíte co za dobytek je Anglie. I slza vám ukápne. Jo a nevybuchuje tak. 🙂

Pavel z Moravy.
12. 4. 2024 19:19
Odpovědět  Tom

Ghándí je perfektní film a roli Ghándího, kterou ztvárnil Ben Kingsley, herecká špička.

Pravdomluvny
12. 4. 2024 18:48
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Je to marný ty bábě něco vymlouvat.
Je schopna tvrdit, že je:
Zrovna z hovna Přemyslovna 🤣

Markýza
12. 4. 2024 19:04
Odpovědět  Pravdomluvny

Máte špatně přezdívku. Měl byste se jmenovat Hov.nomluvný, ne pravdomluvný.

Pravdomluvny
12. 4. 2024 20:38
Odpovědět  Markýza

Maul halten alten hexe.

Joe Arp
12. 4. 2024 21:23
Odpovědět  Pravdomluvny

Tetka řeší jen co jí seškvařený lívanec v lebeni pobírá. Moc toho není.

Pravdomluvny
13. 4. 2024 07:21
Odpovědět  Joe Arp

👍👏😅
Dobrá hláška

Iberiusto
14. 4. 2024 01:58
Odpovědět  Joe Arp

Pro Vás platí: Nezáleží jak velké kladivo použijete, do hlupáka zdravý rozum nenatlučete.

Iberiusto
14. 4. 2024 01:54
Odpovědět  Pravdomluvny

Vážený zkuste zkrotit své ego.

Pravdomluvny
14. 4. 2024 12:20
Odpovědět  Iberiusto

Vaše rady si nechte pro Markýzu.

Tupý hulvát
12. 4. 2024 11:08
Odpovědět  Albi

Jo,jo,okupovaní tak,že Němci některé trestné akce raději neprovedli,aby se Češi nenazlobili a hezky poctivě vyráběli dál..Ten Václavák byl narvaný proto,abychom davově odmítli okupaci?A davy hajlovaly z donucení?Kdo je nutil,když v té době žádné represe ještě nebyly?Nebáli se později lidé hlavně sousedů?Proč si myslíte,jak říká Klaus,vy NEBLBEČKU,ŽE TENKRÁT BYLI LIDÉ LEPŠÍ NEŽ DNES?Lidé se nemění a nic jiného,než věčnou kritiku si ve většině nezaslouží.Jak víte,že jsem jen hrdina od počítače?Nekritizujete na jiných nálepkování?Holt,blbeček se nezapře,to myslím sebe,já se snažím nenadávat.

katango
12. 4. 2024 14:41
Odpovědět  Tupý hulvát

V Praze tehdy žilo hodně Němců.

Kolemjdoucí
12. 4. 2024 15:22
Odpovědět  katango

Ještě více v Brně, nicméně i tehdy bylo dost kolaborantů, úspěšných za všech okolností,, oportunistů, a také spousty obyčejných sviní, co si měnila jména.
Idealizujeme si sami sebe – nebýt faktu, že samostatnost, státní samostatnosti v r.1918 by v momentě – pokud by to bylo na tehdejších zdejších politických pantátech z Práglu a všech velkých měst – NEBYLO NIKDY DOSAŽENO, vše by pokračovalo dále, a čeští pantátové by navzdory tehdejším událostem okolo R&U hledali zrcadlové řešení jako za císaře pána, samozřejmě s českým vazalským postavením, páč jim to nešlo, a fungovalo to přece, ne … Navíc i za té 1.Republiky tady fašounské tendence ve velkém byly, jen se to kvůli sudeťákům nedělo otevřeně.
Máme to v krvi – respektive spousta prý Čechů jsou po generace fašouny, nácky – jen to dnes vyplouvá na povrch…

Markýza
12. 4. 2024 15:44
Odpovědět  Kolemjdoucí

No já ne. Neidealizuju si nic a nikoho. A všichni, kdo se trvale chvějí nějakým očekáváním, budou dřív či později zklamáváni – a to tak dlouho, dokud je podobné pitomosti nepřejdou, dokud si nesundají brýle, ať černé, nebo růžové a nezačnou vidět svět, jaký je.

Kolemjdoucí
12. 4. 2024 17:02
Odpovědět  Markýza

A přesně proto píši to co píši . Jde samozřejmě o zkratku – není možné se v omezeném formátu čemukoliv cele věnovat .

12. 4. 2024 16:54
Odpovědět  Kolemjdoucí

Mluv za sebe! Kolik procent to dle tebe je, ta “spousta”?

Kolemjdoucí
12. 4. 2024 17:17

Fajn, když to bereš osobně… Kolik je spousta ? Minimálně procentuální volební čísla demolice, opakovaná, dokonce 3x i s volbou Pávka. A to je špička ledovce. Vzhledem k volební účasti, respektive neúčasti, a k tomu, co v reálu domorodci mnohdy ve skutečnosti obhajují, brání ( pokud někdo na potkání tvrdí, že Demolici nepodporuje, a po chvíli začne obhajovat jejich kroky plus 107-ku, lže ), co z plebsu leze nejen v diskuzích, je zdravý “současný” odhad cca 40% – všichni voliči a fandové české pravice, k tomu připočtěme pirátské vymaštěnce a obdivovatele Pávka, včetně skrytých, 40% je reálných, spíše podstřel. Díky vymaštěnosti veřejnosti někteří netuší, že fašounský, náckovský postoj hájí – další lžou z vychcanosti. Co je ještě nejasné…

Autor
12. 4. 2024 21:51
Odpovědět  Tupý hulvát

Pak jste neviděl všechny snímky. Jednu jsem nemohl dost dlouho najít, ale byla. Plačící lidé a kolem jedou němečtí vojáci. Nakonec jsem ji našel.
A pokud jde o souhlas tehdy s okupací Německem – vetšinou (drtivou) to byli lidé, pokud byli Čechy a Moravany a ne Němci, kteří byli mezi tehdejšími podnikately, úředníky, členové fašistiockých starn u nás atd. I proto vývoj po válce šel tak jak šel. Lidé jim to nezapomněli a byli silně nespokojeni s tím, jak pravice bagatelizovala obvinění za spolupráci s nacisty!

Když manipulovat, tak se to musí umět!!
tady je ZCELA JINÁ FOTOGRAFIE, NEŽ BY SE MNOHA LÍBILO! Lidé PLÁČÍ A HROZÍ PĚSTMI!

comment image

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
13. 4. 2024 06:44
Odpovědět  Peter 008

A pak se tací strašně diví jako Divizny, že jim sebrali kozí chlívek a ještě k tomu rozpadlej. A dodnes prskají na netu jako kobra indická, samej flusanec. 🤮🤮🤮

Jaroslav
12. 4. 2024 11:23
Odpovědět  Albi

S tou výrobou má pravdu. Vyráběla se značné množství, v nákladních autech pro východní frontu prý až 60%. Narušit tyto vztahy se pokusili Britové zorganizovanim atentátu na Heydricha. S tím vítáním bych byl opatrnější, uvádějí se fotografie z Prahy kde žila spousta německého obyvatelstva. To je ve velké zkratce již historie. Z dnešního hlediska bychom se spíš měli dívat (?stydět) za to jak se chováme jako ty tzv hyeny Evropy a věrní sluhove tech co způsobili válku na Ukr, kterou věrně a proti vlastním zájmům podporujeme. Snad se dožijeme změny směru větru, to bude fučak

Kolemjdoucí
12. 4. 2024 15:39
Odpovědět  Jaroslav

Naopak, právě dnes plebs dokazuje svým chováním, volbou, názory, atd., že mezi těmi hajlujícími bylo více českého šmejdu než si připouštíme. Svá selhání, morální, mentální atd. tradičně svádíme na jiné – dnes jsme v situaci, kdy za nynější, ve společnosti eskalující a dominující fašismus a nacismus nikdo jiný než Česká entita vinu nenese. Fašismus i nacismus jsou pouze vývojové fáze kapíku, nic víc. A páč jsme papežštější než papež, volí se a podporuje extrémní verze – doma, jinde si díky vlezdoprdelismu nic nedovolíme…

12. 4. 2024 16:59
Odpovědět  Kolemjdoucí

Plerbs dokazuje? A ty jsi co, troldo?!

Kolemjdoucí
12. 4. 2024 17:58

To samé co ty, experte na vše. To jsou mi najednou logické veletoče – textově nakopávat demolici zadek, a zároveň se durdit při konstatování faktu, že spousta plebsu buď přímo je, anebo má více než tendenci a pochopení pro fašounství …. Den co den s nulovou účinností házet na sklo tuny odsuzujících komentářů, a obratem být za ex offo kolaborantů, křiváků, hajzlů, morálních mrzáků – především těch tichých, spořádaných a mnohdy tupých… Nebýt tohoto podhoubí, není dnešních šmejdů u vesla …

12. 4. 2024 21:47
Odpovědět  Kolemjdoucí

Expert na všechno těžko, ale na troldy a šmejdy rozhodně. Cítím hnilobu jejich ducha i skrz displej.
Opakuji – a ty jsi co, troldo? Nadpebejec? To samé co já sichr ne. V každém případě zmetek; odpad plivající na vlastní národ lživými informacemi; sra-čkomet defétismu.
Info o udavačích je lež, kterou rozšiřovalo samo gestapo – a po něm šmejdi tvé krevní skupiny -, protože se v protektorátu ve skutečnosti udávalo málo – proč asi tak skopci vydali zákon, že kdo nebude práskat, bude popraven i s rodinou? Že by proto, že už měli plné koše udání? Neskřípe ti to nějak?
Pokračuj dál, když už jsi šel okolo – nejlíp do howen kam patříš, jako každý trol. Rád bych viděl tebe, hrdinný srá-či, kdybys měl za protektorátu rodinu a dostal befelem: “Zejtra na Václavák a hajlovat! Nebo…!”
P.S. “Nebýt tohoto podhoubí, není dnešních šmejdů u vesla…”
Tož se pochlub, hrdinný jedufluse, kohos volil ty? Ale že se ptám, vyprázdněná entito. Pravdu stejně neřekneš.

Honzas
12. 4. 2024 11:45
Odpovědět  Albi

Vám by stačilo aby jste si dal dohromady čísla. na dnešní přátelé a představitelé německé unie nám tady za druhé světové války vyvraždili 300 000 spoluobčanů. Jenom o něco vyšší je číslo zahynuvších spojeneckých vojáků při osvobozování celé Evropy. vojáků rudé armády jenom při osvobozování Československa padlo 120 000. Za druhé světové války jsme nejdéle bojovali proti Ukrajincům. Od roku 1938 až do roku 1948. Říkalo se jim Banderovci a ukrajinští nacionalisti. nejhorší náš evropský soused je bezesporu Němec. Za 1000 let nás připravil o nemalou čas našeho území kde původní obyvatele poněmčit. Dodnes nám nevrátili 28 tu zlata. Nevím proč se s nima současná vláda paktuje, snad kvůli zisku tak jak to je v Čechách zvykem.

Slovan
12. 4. 2024 12:25
Odpovědět  Honzas

Ano v Praze vítali fašouny, ale nikdo už neříká kolik že jich v té Praze tenkrát žilo. Takže na tom Václaváku byla spousta němců. Je to všechno v prrdeelyy, lezeme jim furt do análů, místo aby cálovali. Ale to se to nabídne státnímu činiteli bakšiš a už to je všechno jinak. Tedy ne vzájmu občanů ale těch co nám dosadili. Pokud si neuděláme znovu 48 lépe nebude. A komplet.

Kolemjdoucí
12. 4. 2024 15:53
Odpovědět  Slovan

Dnešek, dnešní mira fašizace a nacifikace plebsu dokazuje, že tam tehdy bylo více českého šmejdu, než si připouštíte. A za dnešek nese PLNOU ZODPOVEDNOST ČESKÁ PRAVICE, říká si občanská, stejně jako DISIDENTSKÉ KRUHY. Bohatí jsou nácky jaksi internacionálně – cokoliv mimo ostrý kapík ohrožuje jejich majetek, jejich zdroje, zisky, JEJICH EXISTENCI.
Nemluvě o “historických mentálních dispozicích” české politické a podnikatelské vrstvy právě pro fašounství a náckovství …

Pravdomluvny
12. 4. 2024 18:54
Odpovědět  Kolemjdoucí

Plebs nebývá pravicově zaměřen!!!!
Kubiš, Gabčík, Valčík, Opálka,Švarc, Hrubý s Bublík byli TYPIČTÍ VELKOPODNIKATELÉ.🙈

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
12. 4. 2024 20:42
Odpovědět  Kolemjdoucí

Tak to vám bohužel nemohu potvrdit, bo jsem si ještě hrál v uhláku na horníka. Ale vy jste tam zřejmě také nebyl, tak znáte to jedna bába povídala.

Joe Arp
12. 4. 2024 22:05
Odpovědět  Slovan

Pavle nebuď skromný, tenkrát už v tom uhláku jsi vychoval Stachanova. Není tvá vina, že uhlák mu byl časem malý.

Pravdomluvny
12. 4. 2024 18:53
Odpovědět  Slovan

Přesně tak,bylo jich v Praze i Brně jako much na💩

Slovan
12. 4. 2024 20:44
Odpovědět  Pravdomluvny

Jak říkám nebyl jsem tam. Kdoví? Znáš to, zaručené informace.

Pravdomluvny
13. 4. 2024 07:23
Odpovědět  Slovan

Vím to od samotných Brňáků, pamětníků.

Albi
12. 4. 2024 13:26
Odpovědět  Honzas

Vám a Jaroslavovi ještě odpovím, ale pak si tu hrajte ty pseudinformační hry sami – zatím si ani nedokážete přestavit skutečný život ve válečných podmínkách.

Tak tedy ta odpověď a potom vám položím otázku:
Můj mažel byl rodilý Plzeňan. Když před nějakým rokem při vzpomínkách na konec války se objevovaly informace o bombardování plzeňské Škodovky a že prý při tom žádné ztráty nebyly, protože lidi byli předem varováni a do práce nešli, zeptala jsem se (sama “nepkzeňačka”), jestli je opravdu informovali a do práce nikdo nešel.

Odpověděl, že z Londýna sice varování přišlo, ale až když letadla odstarovala. To jednak lidé nemohli stihnout, než se ta zpráva mezi ně rozšířila – rozhlas pod německou kontrolou ji jistě nevysílal (!) a jiné možnosti nebyly´, navíc – Němci by s nimi pěkně “zatočili”. Dál to nerozváděl, ale mezi lidmi všichni věděli a viděli, jak to chodilo – na rozdíl od vás.
A teď ta otázka – odkud čerpáte ty zasvěcené informace o životě za války vy?

Pavel z Moravy.
12. 4. 2024 14:40
Odpovědět  Albi

Albi, prosím, pochopila jsi, že většina tohoto národa je zfanatizovaná mediální propagandou a nenávistná vůči našim ruským osvoboditelům a podporuje to co proti nim Koza provádí ? Nevím, jak to ještě chceš jinak vysvětlit. Mám to z vícero zdrojů, ale jestli se chceš tak uklidňovat a nevidět skutečnost, nic již říkat nebudu. Také jdu od toho, věční snílkové, kteří nechtějí vidět skutečnost jsou ztracení. Co nám asi tak pomůže si nalhávat, kolik nás, kteří vidí co se děje je. Je nás nepatrné množství. Ta většina je s otroctvím spokojená. A tím končím, fakt jsou tyto debaty bezpředmětné.

Albi
12. 4. 2024 16:02
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Sis nevšiml, že jsem psala o době minulé?
A že mi vadí dělat z národa ke kterému patřím špinavý hadr na podlahu?
Těší tě, že tedy i tvůj otec nebo matka byli taky určitě udavači a kolaboranti? A makali jak šrouby – nejspíš z lásky k nacistům? A ne-li, tak jak to můžete tvrdit o všech ostatních.

Válku nikdo z nás nezažil, ale v bezpečí a pohodlí domova, u počítače, to je každý hrdina, oprávněný kázat u vína o vodě.

Kolemjdoucí
12. 4. 2024 17:41
Odpovědět  Albi

Moji rodiče tu dobu zažili, a je dobře, že se dneška nedožili. O “kvalitách” plebsu v tehdejší době samozřejmě hovořili v souvislosti s dobou a případnými tvrdými následky za odpor, oponenturu, bez příkras. A vždy zdůrazňovali opatrnost v přístupu a otevřenosti vůči cizím lidem – jak říkali, nevíš, kdo odkud a z čeho pochází … Ostatně lido-demo země zveřejnily archivy s identifikacì svých spolupracovníků – což by NIKDY žádná tzv.západní kontrarozvedka neudělala ( tupý plebs toto vůbec nepobírá ), a onomu “lidu, veřejnosti” je fuk, že archivy gestapa, sd, atd. byly buď zlikvidovány, ale spíše dobře uklizeny právě u našich dnešních “spojenců” – aneb jak si vybudovat síť “vděčných sloužících”…

Pavel z Moravy.
13. 4. 2024 09:19
Odpovědět  Albi

Já sakra nepsal o tomto národu, že je to špinavý hadr na podlahu. Já píšu, že vidím, slyším a mám informace z vícero zdrojů a většina mi ukazuje jak je tato společnost zfanatizovaná a nenávistná k Rusům. Co já jsem již od různých lidí slyšel za urážky a špínu na Rusko a Rusy by bylo hnusné zde psát. Generace vzdělanců s tituly ve věku našich dětí, zeptej se jich a uvidíš co budou říkat. Prožívali svůj život v klídku a pohodě tato zlatíčka, ale zato jedovatou slinou prskají po všem ruském a nejenom po tom, většina i po historii našeho národa a rodičovské péči, protože ti je přece vychovávali v socialismu, který těmto mazánkům sice zajistil pohodový život, ale kapitalističtí grázlové dali socialismu jiný punc a tito bývalí smrkáči se nestydí po něm plivat. A dnes jsou ve většině zlem proti Rusům. Někteří Rusy nazývají bestiemi, co likvidují blahoslavené banderovce a není jich málo. Tak se seznam s myšlením dětiček 30 – 50 a uvidíš co mají v mozečku. Jestli ale toto vidět nechceš, nikdo tě nedonutí. Je to tvůj pohled. Více nemá smysl říkat.

Pravdomluvny
12. 4. 2024 18:59
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Nechápe LAUTR 💩

14. 4. 2024 00:03
Odpovědět  Albi

Viděl to v kině, zavrtanej v zábradlí.

Pravdomluvny
12. 4. 2024 18:52
Odpovědět  Honzas

Těch zavražděných bylo daleko víc!

Pipa
12. 4. 2024 13:55
Odpovědět  Albi

Vy netušíte jaké hlouposti plácáte, ale budiž.A pouze na okraj, dnešní Rusko není Sovětský´ svaz.A nebo je dnešní Německo také ještě nacistické?!
A slyšel jste někdy o dohodách USA s Gorbačovem o nerozšiřování NATO výměnou za umožnění sloučení Německa v r.1990. Můžete si ti nastudovat, materiály jsou dosu zatím ještě dostupné.A pakliže umíte anglicky na YT je k tomu přednáška známého amerického politika a profesora Mersheimera.

Standa
12. 4. 2024 14:37
Odpovědět  Pipa

Ano, nebyla to pouze ústní dohoda,ale i písemná! Nerozšiřování NATO!

Markýza
12. 4. 2024 14:49
Odpovědět  Pipa

Albi je holka. To je nějaká nová genderovština, oslovovat paušálně v mužském rodě?

Albi
12. 4. 2024 16:08
Odpovědět  Pipa

Jaké “hlouposti” ráčíte mít na mysli?
Reagovala jsem na bláboly, které se tu šíří o době, kterou nikdo z nás (nebo málokdo) zažil.
Co s tím mohlo mít společného tehdy neexistující NATO a jeho rozšiřování na východ po létech?

Iberiusto
14. 4. 2024 01:05
Odpovědět  Albi

Milá Albi, K.F. Frank 3 dny po zahájení Barbarossy měl v Krakowě projev o protektorátu, v němž mimo jiné zmínil, že český průmysl zajišťoval výzbrojí 45 němec. divizí, to bylo 27% zbrojní výroby říše.Ano byli jsme již tehdy “výrobnou” pro Reich. Dnes sice nejsme okupováni, ale opět jsme se stali “výrobnou” koho? Jinak vážil bych slova “agrese”. Pokud někoho zaženete do kouta, pak se nedivte, že proti Vám vystartuje. Toť glosa mého australského kamaráda, k té Putinově agresi. Je Vám známo, že Gorbymu američané slíbili, že se NATO nepohne ani o inch na východ, když přistoupí na sjednocení Německa? Je Vám známo, že se američané tak jako Rusáci měli spakovat z Evropy? Je Vám známo, že Havel byl pro rozpuštění NATO? Před časem jsem položil jednomu anglánovi, který odsuzoval rusko za válku na Ukrajině, otázku, když jsem mu vzpomenul války proti Afganistanu, Iráku, Líbyi, Srbsku, Sýrii “Máte stejný soucit k obětem válek, bez rodílu rasy, národa a víry?”
Proč dnes progresívcům vadí pouze válka na Ukrajině, ale výše uvedené války jsou jim šumafuk? Jsem z generace Lennona a jeho píseň “Give peace a chance”, https://www.youtube.com/watch?v=C3_0GqPvr4U, by měla znít na každém rohu!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
14. 4. 2024 06:09
Odpovědět  Albi

Jsi skutečně tupý! O jaké agresi tu píšeš?

Standa
12. 4. 2024 10:24
Odpovědět  Tupý hulvát

Dnes , jako diví vyrábíme a kupujeme zbraně pro nacistickou Ukrajinu za naše daně. V čele s nacistickým jenerálem na Hradě , co právě podepisuje bezpečnostní smlovu s Ukrajinou!
Víte , co to znamená?. Naše děti budou nasazeny na frontu.
SMRT UKRAJINĚ! I jenerálovi. Kde je ta Heidrichova zatáčka?
P.S. kolo mám!
PSS..Pokud ve volbách nesvrheme tuto vládu ,musí to jít jinak.
PSSS. Na Seznamu je článek , jak se nostalgie nevyplácí a , jak to bylo vše za ,, komunismu” špatné , drahé….

Tupý hulvát
12. 4. 2024 10:40
Odpovědět  Standa

Proč to píšete mě?

Albi
12. 4. 2024 10:48
Odpovědět  Tupý hulvát

Protože jste si o to řekl!

Putinovec
12. 4. 2024 11:31
Odpovědět  Tupý hulvát

Je potřeba si dát do souvislosti historická fakta . První světová válka byla o likvidaci současného rozložení moci – RU , Německé císařství , Ruské impérium a naopak uchopení světové moci anglosaským morem .
Druhá světová válka byla pokračováním té první , protože napoprvé se nepovedlo dosáhnout požadovaného cíle , vzhledem ke vzniku SSSR .
Takže se jednalo o jeden válečný konflikt , roztažený v čase .
A tady Nám vylézá ven informace o tom , kým , proč a za jakým účelem byla vytvořena ČSR .
V pozadí stála zednářská klika . Tím účelem bylo vytvoření úlu , kde pracovité včeličky vytvoří stabilní zdrojovou základnu , která poslouží na další pochod spojené fašistické Evropy , s cílem konečně už porazit a zlikvidovat Rusko – SSSR .
Cizíma rukama , pro cizí zájmy .
ČSR zde posloužila jako vykrmená tlustá husa , která pomohla zdrojové nakrmit nalomenou Německou armádu .
A teď si sám sobě můžete zodpovědět jednoduchou otázku , jak tuto globální agendu měl ČeskoSlovenský národ zastavit , když vůbec nechápal , co vlastně probíhá .
Tak jako dnes mnozí zase nechápou , co právě teď probíhá .
Ale nejsmutnější na tom je fakt , že tyto historická fakta stále až příliš mnoho lidí nechápe

Putinovec
12. 4. 2024 11:33
Odpovědět  Putinovec

a nejsou schopni dát si tato fakta do souvislosti . A tak mluví o tom , že ti předtím jsou pitomci , kteří způsobují ostatním příkoří .

Albi
11. 4. 2024 23:29
Odpovědět  Iberiusto

Opravená/upravená historie. Manipulce veřejným míněním. A přímo patologická nenávist k Rusům, za kterou jsou určitě materiální zájmy, , závist kvůli nerosty bohatému území – to určitě.
Ale možná ještě i něco z historie, o čem zřejmě nemáme ani ponětí.

12. 4. 2024 10:09
Odpovědět  Albi

Tady máš taky ukázku manipulace.
https://www.novinky.cz/clanek/podcasty-retezak-ze-za-komunistu-bylo-lip-sazka-na-nostalgii-data-hovori-jasne-40467049#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=abtest246_ribbon_sluzeb_varDD&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Všimni si té tabulky. S průměrným – ne zaměstnaneckým průměrným – příjmem, bez výdajů za nájemné, energie, léky, dostupnosti lékařského ošetření a počtu lékařů a zubařů na obyvatele, kvality školního vzdělání od základky po vejšky, cen za školní pomůcky, kroužky, dopravu, dětské oblečení – krásný trik s těmi botami, že? – kvality oblečení a kvality obecně, jistoty zaměstnání, jistoty důchodu a kolik z něj zbude, jistoty výše věku odchodu do důchodu, atd, nemluvě už o kriminalitě, bezpečnosti, absenci učňovských středisek a oborů a co to znamená do budoucnosti, výši majetku státu tehdy a dnes a celkové zadluženosti – tedy života na dluh jak obyvatel, tak státu a dalších náležitostech. A kvalita života tehdy a dnes? Nelze srovnávat.
Chce to asi klacek a pak ty štěpánky, havlíky a další řezat a řezat. Ne že by se jim pak rozbřesklo, ale ta úleva!

Albi
12. 4. 2024 10:54

No jo – krachující země plná prosperity a nadějných vyhlídek, lakovaná prime ministrem na růžovo.
Rozpadávající se chatrč maskovaná barevnými obrázky střídajícími se s “hvězdami a pruhy”.

A většina jim to “žere”, protože nechtějí být “sockami”, přestože jimi v očích těch lepšolidí nikdy být nepřestanou. 🙁

Standa
12. 4. 2024 11:23
Odpovědět  Albi

Máme se,, nejlépe za 33 let”!…Fiala. Možná , že on ano včetně vlády složené z předsedů stran….samý odborník na problematiku.
Připadá mi to jako venkovský , dřevěný záchůdek nad hnojištěm na čtyř kůlech s lávkou z prknem. Ti byly ze vnitř polepeny plakáty proti větru .
A ten jenerál a Černochová , co chtějí vést válku z RF z chudobince s holou prd.lí za naše peníze…jsou směšní, ale je fakt , že Česko se považuje za nejmilitantní stát ve světě.

Albi
12. 4. 2024 13:33
Odpovědět  Standa

Rozhodně pro to vláda dělá všechno, co může. V tam je tak aktivní jak snad nikdo nikde.

Pavel z Moravy.
12. 4. 2024 11:54
Odpovědět  Albi

Ale nebrečme. Nemuseli by tam sedět a degenerovat tuto zemi a lid. Stačilo by nespolupracovat s grázly. Ale kdo na to má, že jo? Nemusím navštěvovat jejich supermarkety, nemusím mít čmrdlíky v jejich bankách, mohu odmítnout výuku mých dětí v rámci genderismu a tak mohu pokračovat dál. Ale také k tomu musím mít důstojný a hrdý lid. Zapomeňte na to. Dětičky, pro tebe lidi 30 – 50 roků žádnou hrdost nemají. Jsou to již sobci odkojení kapitalismem. Malé děti a ty náctileté z toho mohu vynechat, ti mají ještě do moudrosti příliš daleko, aby je bylo možno z něčeho vinit. Ale chtějí li v 16 letech plnoletost, měli by již být potom v těchto letech vyzrálí. A 30 leté a výše omlouvat, že vy staří nesete za jejich nevyzrálost vinu je směšné. A co tak v 50 letech, stále budou ještě nevyzrálí?
.

12. 4. 2024 13:10
Odpovědět  Albi

Nevím co mě to popadlo, ale napadlo mě, spočítat si, o kolik procent platím vyšší nájem plus energie nyní než za komárů. A pak si to musel dvakrát přepočítat, protože jsem tomu nemohl uvěřit. Za komárů jsem platil za 75 m2 126 kaček, tj. 1,68 kaček za metr. Nyní za 26 m2 5 000 kaček, tj. 192 kaček za m2. Takže nájemné mi stouplo stočtrnáctkát! – ne o stovky procent, ale o tisíce procent !!! Paráda! At žije kapitalismus!

Slovan
12. 4. 2024 15:49

Já ti bydlení nabízel a krutě jsi mi odmítl a měl ještě nějaké nemístné pozbámky. Dobře ti tak. 🤣 26m2 tvl. to se tam bojíš otočit NÉ? Tak radši couváš. 🤣🤣🤣🙋‍♂️

Joe Arp
12. 4. 2024 16:50
Odpovědět  Slovan

Pavle to není papoušek, neriskuj.

12. 4. 2024 17:01
Odpovědět  Slovan

Pro singl akorát.

Pravdomluvny
12. 4. 2024 19:02

No jó,ty máš rodinu jako jako Hujerovci,to máš pak těžký 🤓🙋

13. 4. 2024 13:20
Odpovědět  Pravdomluvny

Co s tím má rodina co dělat, prdomluvný?

Pravdomluvny
14. 4. 2024 12:23

Přešlápni,třeba se ti uvolní závit v palici.

Slovan
12. 4. 2024 19:51

Milane já mám jen obývák 35m2. Udělal jsem si to tak schválně. Chtěl jsem cimru aby mi tam vyzněla moje Hard and Heavy aparatura. Měl jsem tři děcka a teď jsem tu z ježi……sám a i si někdy voláme mobilem , když se nemůžeme potkat. 🤣 Milane 155 m2. Sklep, podlaží, půda.

Joe Arp
12. 4. 2024 20:27
Odpovědět  Slovan

…inu tak my tě rozkulačíme na to ta ta frajere.

Slovan
12. 4. 2024 20:36
Odpovědět  Joe Arp

Ty primitivní atobusáku velký 💩 Jen přijďte, nasadím chvaty a parakotouly, a na závěr vás z nehybním do jedné hodiny, svým pěnivým mokem a pravým českým ovocem. Budete mít hlavu jako pátrací balón vod Čoudelky made in US. Jako bonus vám moje kozenka Líza zapěje ruskou hymnu. 🤣 🤣 🤣

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
12. 4. 2024 20:49
Odpovědět  Slovan

Tak to požor, požor, zastavil jsem bus mimo stanici, abych si s tebou vyjasnil pozici Čoudelky k vagině Lízy. To by Jiří mohl spáchat incest s Holinou na protest proti vemenu větrem vlajícímu k východu

Slovan
12. 4. 2024 21:38
Odpovědět  Joe Arp

Jdu do peří, zdar.

Pavel z Moravy.
13. 4. 2024 09:30
Odpovědět  Slovan

No jo, tak ty jsi za vodou. Ale postavil jsi to sám, to tě ctí. Ale pozor na mohamedány, sebranka zaprodanců bude hledat prostory pro tato stvoření. Tak zdokonal všechny ty chvaty a ještě si přikup nějaké zbraně na obranu. Kujwa, tady to bude přihořívat. Omladina se již na ně těší. Když venku potkávám 15 leté děvčice oblečené jen tak halabala, tak až je budou potkávat přistěhovalci, no, nebude to prd.el. A jinak, pozdravuj ženu, až ji v tom bludišti někdy potkáš. Čau.

13. 4. 2024 13:46
Odpovědět  Slovan

No a já si schválně sehnal garsonku na tělo – sháněl jsem do 30 m2 v přízemí na nějakém strategickém místě s aspon s třičtvrtěmetrovými nosnými zdmi. K čemu by mi bylo víc metrů? Před dveřmi ještě chodba kde mám tři skříně s nářadím a náhr. díly a před barákem dvorek s několika kaštany, kde se vrtám v autě když je třeba. Jo, a nosné zdi 1,15 m, takže venku šestatřicet a lidi padají na hubu a v noci maj v ložnici furt přes 30 st. a já tady 24 – nejvíc jsem tu měl 25 st, když byla ta vedra.
V dosahu do 12 km tři více než desetitisícová města – z toho jedno okresní (LTM), jedno pětitisícové a jedno třítisícové a tak samo daleko do rodiště, když mě čapne sentimet. Stejně tak daleko k dětem – synové v Lovosicích, céra v LTM – to je přesně ta správná vzdálenost abych byl poblíž když je třeba a naopak dost daleko na to, abysme si nelezli na nervy. Akorát sklep nemám, to jo, ale na druhou stranu to mám 1,2 km do parádní zelinářské prodejny ČESKÝCH PRODUKTŮ ze Zahrady Čech fungující v zimě v létě, takže vlastně sklepa mi netřeba. Zrovna teď, až to dopíšu, tam musím zajet pro brambory, cibul a Goldeny, bo ovoce je dědkům třeba. Také si tam můžu koupit medovinu. Neměnil bych.

Iberiusto
14. 4. 2024 03:16

K té tabulce by mohli mladí pánové z Novinek připojit:
Nájem 3 pokojového bytu 260 Kč/měsíc (rok 1984), ,
Novomanželsá nenávratná půjčka 30 000Kč, z čehož bylo možno zařídit 2 pokojový byt.
Rozpočet na stavbu domu r.1988 (podsklepený, 2NP, 10x14m) – 340 000Kč,
Voda 1Kč/m3, pivo 1,90Kč
Kolejné (ubytování na VŠ) bylo za 36Kč/ měsíc, jídlo v menze 2,60-2,60-2,60 (snídaně, oběd, večeře),

Iberiusto
14. 4. 2024 02:54
Odpovědět  Albi

Ano máte pravdu Albi. Dovolím si pár poznámek, či citací “Historie je snůškou dohodnutých lží, které píší vítězové.” Na druhou stranu “Kdo se neučí z historie je odsouzen ji prožít znovu” a “Dějiny se nedají znásilnit, a pokud se o to někdo pokouší, pak se mu to vymstí”.
Před časem jsem četl knihu vydanou v r. 1966 o likvidaci židů v Babím Jaru, napsanou pamětníkem této strašné události (“Smrt v rokli” Kuzněcov). V roce 2010 vydal americký “historik” T. Snyder knihu “Krvavé země” kde on popisuje Babí Jar. Použil popisy z Kuzněcovovy knihy, ale události popsal dle svého ideologického nazírání.
Ta přímo patologická nenávist k Rusům byla a je v těch co otevřeně či skrytě adorují nacismus. Nikdo víc nenáviděl Rusy než hitlerovští nacisté. Nevím zda sledujete v posledních cca 15 letech jak probíhalo v OSN schvalování rezoluce zakazující “glorifikaci nacismu” a to jak hlasovaly US a státy EU. Evropa hnědne.

stan
12. 4. 2024 13:45
Odpovědět  Iberiusto

Přesně jak to píšeš Albi. Stačí se jen podívat na film Volyň a tam v plné kráse v uvozovkách jsou vidět zvěrstva ukrajinců.

Putinovec
11. 4. 2024 23:56
Odpovědět  Albi

Po uzavření Brestlitevského míru , kdy bylo Ruské impérium notně osekáno a vytyčená nová hranice , garantovaná západem “jak jinak” , Anglie vyzbrojila Pilsudského Polsko a poštvalo Polsko proti Rusku , zmítaném vnitřní válkou do boje , za své zájmy .
Polská armáda překročila garantované hranice , zabrala Ruskou půdu a porazila sbor tehdy teprve vznikající Rudé Armády , v počtu asi 120 tisíc rudoarmějců , z nichž byl velký počet zajatý .
Pro tyto zajatce byl postaven sběrný – koncentrační tábor , dle odzkoušeného systému Anglie , v Búrských válkách .
Kůly a ostnatý drát , to bylo veškeré vybavení . Aby polská soldateska měla z čeho chlastat , tak zajatcům odebírala boty a oblečení . Tehdy tam zemřelo obrovské množství zajatých Ruských vojáků . Umučených Ruských vojáků v koncentračním táboře , postaveném dle anglosaských šablon .
Rusové nezapomínají . A proto tehdy , když Hitler porazil své oddané polské spojence , Ruská armáda postoupila na hranice svého západem garantovaného území , pochytala viníky a odpovědné osoby ze strany Poláků , za tehdejší masakr v koncentračním táboře a po rychlém polním soudu , došlo k zastřelení cca 1100 – až 1200 nelidských bestií .

Putinovec
12. 4. 2024 00:08
Odpovědět  Putinovec

Dlužno dodat , že polská sebranka se chovala na dobytém území jako stádo hovad a chovala se k místnímu obyvatelstvu , jako k dobytku .
Takže po opětovném zabrání svého území , místní obyvatelé vítali Ruskou armádu , jako svoje osvoboditele . Tak jako později , značná část Evropy .
To jsou informace , o kterých se nemluví , protože z nich odevšad vyskakuje anglosaský šmejd a jeho program genocidy vlastního , i ostatních národů .
Za prostudování stojí i informace o tom , jakým způsobem fungoval systém sirotčinců a koncentráků , pro chudé a staré v Anglii .
Dost o tom napsal Charles Dickens a na toto téma byla dříve řada článků na Zvědavci .
Takže když to uzavřeme , tak Rudá Armáda popravila odporné fašistické zmetky , které za stejná zvěrstva později soudil Norimberský proces .
A protože Rusové mají i dnes seznamy odporných fašistických zmetků , viz dodání systémů , které benderstán používá na terorizování civilních obyvatel , tak ještě leckomu bude velice horko .

Albi
12. 4. 2024 00:39
Odpovědět  Putinovec

Díky za doplnění historie.
O tom, jak se Britové chovali k sirotkům jsem něxo četla. Mimo jiné je nabízely k prodeji na práci do USA – nehledě na to, že spousta sirotků nebo nechtěných dětí prostitutek v sirotčincích zemřelo a bylo tajně pochováno. Hroby se našly až po dlouhých létech.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
12. 4. 2024 07:30
Odpovědět  Albi

Taková poznámka ke všemu výše uvedenému: skoro každý pokládá Němce za pořádné, za pečlivé, za systematické, ale BĚDA je když chcete cokoliv v Německu najít. Na rozdíl k tomu Rusové jsou pokládáni za barbary, lajdáky, za chaotické, ale ONI vždycky mají aspoň nějaké dokumenty!
A nebýt např. skutečného chaosu za Intervence po Říjnové revoluci, za německého napadení Sovětského svazu 41-45, a po pádu Sovětského svazu, myslím, že by těch dokumentů a důkazů měli mnohem více.
Někdy bývá všeobecný pohled na cokoliv tak klamný, jako existence skutečné demokracie v kapitalismu – je to sice pravda, ale ne TA CELÁ, že je to svoboda a demokracie (jak to chápou neznalí) je jen pro vyvolené!
Nejspíš proto mám rád paradoxy. Protože – bohužel – to o Němcích je sice pravda, ale ne celá, oni jsou takoví jen tehdy, když ničí, zabíjí a podvádějí.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Noobody
13. 4. 2024 15:17
Odpovědět  Peter 008

To Peter 008 12. 4. 2024 07:30

Dovolím si zásadně nesouhlasit!!
Němci jsou pedanti, detailisti, mají rádi ordnung a na základě něj jsou schopni precizně řídit, pracovat, vytvářet kvalitu, dodržovat nařízení, prac. postupy i zákony.
Rusové jsou z jiného těsta – jsou bohémové, rozevlátí, nad věcí se zpěvem a vodkou. Žádné citlivky, ani pedanti a dodržovat cokoli je nařízeno je pro ně problém.
V Rusku je možné nalézt z minulosti nohem víc než v Německu.
Logicky! Každý totalitní stát, což SSSR, ale i III. Říše bezeporu byly, má obrovský státní a bezpečnostní aparát, který vytváří množství dokumentů osvědčujících jeho funkčnost, akceschopnost a OPRÁVNĚNOST. V SSSR aktivně pracoval od r.1918, v Německu od r.1933, tedy o celých 15 let měně. To je zatraceně velký rozdíl, když bereme v úvahu období do konce 2.SV!!
Druhý a možná ještě podstatnější rozdíl spočívá v tom, že protinacističtí spojenci systematicky vyhledávali, sbírali a odváželi k analýze písemnosti všeho druhu z dobytých území a následně jich obrovské množství nevrátili, ale uschovali ve svých archivech. Proč se můžeme dohadovat, ale uvedu jeden příklad, jak jejich držba zásadně ovlivňuje pohled na historii.
./.

Noobody
13. 4. 2024 15:42
Odpovědět  Noobody

./.
Rudá Armáda obsadila KT Osvětim 27.1.45. Na místě zajistila celkem kompletnéí táborovou dokumentaci včetně rejstříků internovaných a tzv. “Pohřebních knih”, ve kterých se centrálně za KT vedla evidence mrtvých s příčinami úmrtí a přijatých opatřeních (kdy, kde a jakým způsobem bylo s tělem naloženo). Těch knih bylo údajně 27 svazků (sešitů) a evidence byla vedena ož do 18.1.45, kdy z Osvětimy odešel poslední transport a v KT zůstali jen ti, kteří nebyli ze zdravotních či jiných důvodů schopni a ochotni odejít před RA. O tom, že vězni měli možnost volby píše ve svých pamětech i někdejší heftlig a po té lovec nacistů Simon Wiesenthal, který spolu se svým otcem raději podstoupil pěší transport do Mauthausenu, než čekal na osvobození Rudou Armádou.
Svět se po válce dohadoval nad velikostí lidského neštěstí v KT Osvětim. Objevovali se info o průmyslové likvidaci vězňů a především židů formou topení v bazénech, pomocí elektřiny v kovových dopravních pásech, které oběti transportovaly do kremačních pecí, pomocí spalin z dieselových tankových motorů, pomocí motorových spalin ve speciálně upravených náklaďácich, až se nakonec ustálil názor o trávení vězňů v plynových komorách.

./.

Noobody
13. 4. 2024 16:09
Odpovědět  Noobody

SSSR se na tyto diskuse díval z povzdálí, neboť KT Osvětim používal ke stejnému účelu jako nacisté, jen původního osazenstvo nahradili zajatí Němci z ozbrojených složek a zadržené obyvatelstvo.
Na Pamětní desce před KT byl nejprve od 50. let uveden nápis, že v Osvětimi bylo usmrceno 6 milionů lidských bytostí židovského původu, který byl počátkem devadesátých let změněn na číslo 1,2M obětí nacistické zvůle převážně židů. Přes to, že SSSR a dnes RF disponují přesnými čísly, tak tyto dokumenty jsou pro badatele stále nedostupné, neboť Ruský archivní zákon dovoluje jejich zveřejnění až za 150 let (prodlouženo z původních 75 na dvojnásobek). Sověti též v 50.letech vybudovali poblíž vstupu do KT nefunkční atrapu “plynové komory”, která je ještě nyní vydávána za autentickou, postavenou Němci.

Otázka zní PROČ. Proč se fixlují dějiny, proč jsou lidem předkládány lživé informace a zatajovány pravdivé, proč se vytváří pseudorealita, když ta skutečná zřejmě byla dost hrozná??

Odpovědi lze nalézt, ale je třeba opravdu chtít poznat PRAVDU!! Je množství materiálů, kde se o pravdě píše. Jako o Katyni se lze dočíst třeba zde: https://1url.cz/Ru89V

Janaz
12. 4. 2024 07:13
Odpovědět  Putinovec

Podrobne o tom písala sériu článkov Jelena Ljubimova na Outsidermedia “Vyznání bývalé anglofilky”. https://outsidermedia.cz/clanky-autora/jelena-ljubimova/

Putinovec
12. 4. 2024 08:42
Odpovědět  Janaz

Ano , to je jeden z cyklů na téma generační anglosaský fašismus . Těchto článků vyšlo více . Jejich chování k domorodcům na dobytém území , jejich spojení s Vatikánskou ideologií zotročení a genocidy svobodných matek , likvidace milionů vlastních občanů pro anglosaskou “šlechtu” už nepotřebných , během kapitalistického století páry , zotročení vlastních obyvatel. , pro snadnější proces kolonizace dobytých území – světadílu .
Vždy jim přitom pomáhá zrada vnitřních klanů , na ovládnutém území . Anglie by nikdy nedokázala ovládnou Indii , pokud by nebylo místních vlastizrádných eli . Nepátral jsem po této linii , ale nic bych za to nedal , že právě Sunak je potomek kolaborantských elit Indie , které posloužily tehdy a slouží i dnes .
Zajímavý je i pohled na to , kdy započala likvidace vnitřního anglosaského systému ovládání světa . V sedmdesátých letech vyvrcholila poprvé agenda Dětí květin , připravovaná už od šedesátých let , která se “samaodsebe” přelila do podpory všech možných úchylek na úroveň povinného zbožňování a která likviduje samotný základ systému – rodinu.
V této době začala další akce na vnitřní likvidaci anglosaského řídícího systému , nasunováním cizích etnických

Putinovec
12. 4. 2024 08:57
Odpovědět  Putinovec

kultur . A obě tyto generační agendy kulminují viditelně právě teď .
A zde je namístě položit si otázku , jaká síla používá tuto generační techniku , k likvidaci už nefunkčního vzorce řízení .
Stejnou otázku si můžeme položit i v otázce , kdo pomocí Ideologie dokázal položit generačně funkční feudální systém .
Potom už se nástup nových ideologií a jejich likvidace začala zrychlovat , nástupem Zákona času .
Kapitalismus zlikvidoval mraxismus , mraxismus byl postupně přetaven do neoliberalismu , který maskuje otevřený fašismus a jsme v současnosti , kde je tento cyklus systémů trhán na kusy a při kterém zároveň dodělává Koncepce řízení , která toto vše porodila .

Albi
12. 4. 2024 09:14
Odpovědět  Putinovec

U vedlejšího článku jsem dala odkaz na analýzu MAP. Tady je znovu.
Druhý a další odstavec popisuje zajímavosti ve vztahu Anglie s USA konkrétně k Československu po 1. světové.
Měli jsme tu pochybnou “čest” být první.
O tom jsem opravdu nikdy nikde nečetla ani zmínku.
Podívej se – co tomu říkáš?
https://www.michalapetr.com/map-1964-bezpodminecna-kapitulace-kyjeva-putin-vcera-informoval-osn-o-sve-jedine-mirove-podmince-slovansti-kozacti-vyslanci-uz-s-gosudarovym-pozehnanim-jednali-30-brezna-v-moskve-s-ruskymi/

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Putinovec
12. 4. 2024 11:47
Odpovědět  Albi

Já jsem na to v podstatě odpověděl , aniž bych MAP četl , v odpovědi výše , na příspěvek Tupého hulváta , o odpovědnosti generací minulých , za spolupráci s fašistickým Německem .

Tupý hulvát
12. 4. 2024 09:27
Odpovědět  Putinovec

Takovéto informace by musely být zveřejňovány jinde,i když ani tady to mnozí určitě nevědí.

Bety
12. 4. 2024 20:45
Odpovědět  Albi

Mě především nikdy nešlo do hlavy, proč by to Rusové dělali.
Taky mi nejde do hlavy, že když se Poláci pod Pilsudským celá léta tak kamarádili s Hitlerem ,
který je pak krutě podrazil, obsadil je a hned nato nechal popravit přes šedesát tisíc!! polských důstojníků a inteligence, že nenávidí Rusy, kteří tehdy postoupili jen ke tzv. Curzonově linii –
to je k hranicím stanoveným mezinárodní smlouvou po I. světové. Tuto smlouvu Polsko ignorovalo,
sebralo toto území Rusku když bylo v oslabení a navíc jeho chování k sovětským válečným zajatcům bylo tak hanebné, že vůbec nezaostávalo za pozdějším chováním nacistů. Tak se mi zdá, že jim
Katyň přišla propagandisticky náramně vhod, aby si vylepšili své pošramocené, ušmudlané ego, stejně jako předtím Němcům, kteří potřebovali před
západní veřejností co nejvíc očernit jejich dočasného spojence.
A když se Rusové po počátečním ústupu ve Velké vlastenecké opravdu nestihli postarat o bezpečí
těchto zajatců, měli by Poláci své výčitky spíše adresovat svým bývalým milovaným spojencům ,
kteří se o ně zřejmě postarali po svém – a proto také později dobře věděli, kde hledat.

Pavel z Moravy.
13. 4. 2024 09:33
Odpovědět  Bety

Myslím, že jste to Bety vystihla přesně. Takto by se to dalo interpretovat.

Noobody
14. 4. 2024 10:54
Odpovědět  Bety

To Bety 12. 4. 2024 20:45
Lenin říkal: Učit se, učit se, učit se! Poslechněte moudré!!
Hitler nikoho nepodrazil, neboť pakt Pilsudsky-Hitler o neútočení 28.4.39 vypověděl z důvodu nemožnosti vyjednat obslužný koridor mezi Německem – Danzingem a Východním Pruskem díky podpoře PL ze strany GB, která sledovala své imperiální zájmy v E. Polsko podrazil SSSR, když jej proti smluvním závazkům ze smlouvy o neútočení zákeřně napadl!! Východní hranice PL byly stanoveny po Polsko-Sovětské válce 1919-21 tzv. Rižským mírem. Kurzonovova Linie nebyla Rusy ani Poláky akceptována, Rusko díky VŘSR a následným událostem ani nebylo na jednání přítomno.
Chování k válečným zajatcům bylo hanebné na obou stranách. Jen o vinách bolševiků se díky totálnímu ruskému infoenbargu a poválečné socialistické propagandě ve společenských vědách nic relevantního neučilo. Gulagy vznikaly již v počátcích OV a nezastřelení zajatí Poláci byli jejich obyvateli.
Katyň: https://1url.cz/Ru89V a přednáška prof. Hájka z července 45: https://1url.cz/Ru89j, myslím že závěr je pro PRAVDU hledajícího celkem jasný.

Ta Polsko-Ruská animozita je daná licoměrným chováním bolševiků – 17.9.39, Katyň, Varšavské povstání,…

ijn
11. 4. 2024 22:03
Ohodnotit příspěvek :
     

kdy budou odtajněny materiály o biologických laboratoří na Ukrajině i jejich donátoři??? Minulost znát je sice dobré, ale nedávnou současnost je nutné došetřit a míti pro budoucnost důkazy nezpochobnitelné a pravdivé, kdo skutečně ohrožoval zdraví testovaných osob a jakým způsobem nutil se nechat “vopíchat”…..???

Ladislav 💤
12. 4. 2024 06:08
Odpovědět  ijn

👍neboj, budou!

Standa
12. 4. 2024 12:43
Odpovědět  Ladislav 💤

V zásadě je to známo! Bylo předloženo OSN.Testované osoby byli vězni či bezdomovci.Těch 13 biologických laboratoří včetně vzorků a výsledků se nepodařilo úplně zlikvidovat. Byly podél hranic s RF a byly to specifické,genetické pokusy se slovanskými geny za účelem vývoje g. zbraní.

Slovan
12. 4. 2024 08:39
Odpovědět  ijn

👍 👍 👍 👍 👍 👍
Tady muším reagovat, napsal jste to velice dobře. Je třeba se poprat se současnými či nedávnými problémy které se udály, dávnou historii bych nechal na potom. Výše uvedené příspěvky jsou možná zajímavé, ale nikdo z pisatelů stejně neví jak to bylo, jen doměnky kdo co napsal. To bych řešil déleji, to už počká, to neuteče. Teď je třeba potrestat “vopíchání”, války na UA a v Gaze. Pardon málem bych zapomněl, řízenou migraci.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Kelly
12. 4. 2024 03:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Pan Skála za to šel málem sedět, že pochyboval o oficiální verzi fašistického Německa. Dnes už jsme tak daleko, že až někdo prohlásí, že pochybuje o tom, že komunisti zapálili Říšský sněm, že půjde také sedět natvrdo.

Plebej
12. 4. 2024 07:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Ke stejnému závěru o tom, že polští zajatci (i jiné osoby, např. tamní židé) byly u Smolenska zavražděny německými(!) okupačními jednotkami, dospěl po válce i čs. soudní patolog (prof. dr. Fr. Hájek, Důkazy katyňské). Ten byl za Protektorátu přinucen zúčastnit se ohledání pozůstatků zavražděných u Katyně, a po válce své osobní nálezy uveřejnil. Vyvodil z nich, že je nepravděpodobné, aby ti zabití byli postříleni již Sověty, kteří danou oblast opustili před létem 1941, když ustupovali před Wehrmachtem. Přitom se opírá o své celoživotní zkušenosti patologa.

Naskýtá se také otázka, a sice: proč by Sověti stejně tak (ve své “antipolské fóbii”) nepozabíjeli všechny polské vojáky, kteří se na území SSSR nacházeli, a proč by jejich velkému kontingentu umožnili, aby se dokonce konstituoval do Armády krajowe? Jednotky, která pak byla jako “korpus” přesunuta do bojů na Blízký východ a Afriky …

Slovan
12. 4. 2024 08:45
Odpovědět  Plebej

Nó a je tu další verze.😊

skeptik
12. 4. 2024 08:51
Odpovědět  Plebej

Naskýtá se otázka, proč někomu (KoZa) tak záleží na tom, aby vina za Katyňský masakr byla přisouzena SSSR (Rusku).

Albi
12. 4. 2024 09:16
Odpovědět  skeptik

Klasika. Rusku se přisuzuje všechno. Snad i kdyby do Země narazil meteor.

Pravdomluvny
12. 4. 2024 19:06
Odpovědět  skeptik

Hoď si korunou…..je to buď Žid nebo Rus.😑

Pravdomluvny
12. 4. 2024 19:05
Odpovědět  Plebej

Škoda, že jsme my v době napadení Pšonkem nemohli alespoň polovinu toho nazixindlu vystřílet!😡

Autor
12. 4. 2024 07:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Nuceným členem nacistické komise byl i český dr. František Hájek – patolog,který o tom napsal hned po válce knihu – sken knihy dr. Hájka Důkazy Katynské, http://www.pospolne.cz/files/DukazyKatynske.pdf původně to byla přednáška.
Je s podivem, že se tato kniha málokdy uvádí.
Zde je celý web – https://katyn-books.ru/library/index.html
A tady je velmi dobrá ze všech stránekl kniha amerického autora Grovera Ferra http://flibusta.is/b/660763
Za zmínku stojí knihy Jurije Muchina o Katyni, kde v knize Katyňský případ postupuje podle premisy – co nepotvrzuje západní, německou verzi, ale oni to uvádí jako svůj důkaz, je důkazem neviny NKVD. http://flibusta.is/a/8542

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Velitel
12. 4. 2024 08:28
Ohodnotit příspěvek :
     

“„Jeden z vůdců Pozno SD (bezpečnostní služba Reichsführera SS – pozn. ed.),”
Bezpečnostní službou SS byl Sicherheitsdienst zkratka SD, jistou dobu se to psalo Sicherheitsdienst des Reichsführers SS, ale co je Pozno podle mě neví ani autor .Nicméně k věci,
Po válce vydal český soudní lékař Profesor MUDr, František Hájek , který byl Němci zařazen do mezinárodní komise, která mrtvoly ohledával , když je jako Němci našli knihu Důkazy Katynské ve které na 55 stranách popsal co našel a nenašel, závěr byli to Němci, hlavní důkaz, použitá munice byla Německá do německých pistoli. Za citace s této knihy v ČR hrozí žaloba pro podporu genocidia.
Nicnéně i dnes by šlo snadno prokázat a to nezpochybnitelně kdo to byl, nejde zastřelit 20.000 lidí a nezanechat důkazy, hlavním důkazem je právě použitá munice, NKVD používala pistole Makarov a náboje 9 × 18 mm Makarov , teoreticky by šlo připustit i munici
7,62 × 25 mm Tokarev v každém případě Němci používali jiné zbraně a munici, nechci ted spekulovat, ale museli by se tam válet 7,65 × 21 mm Parabellum případně 9 × 19 mm Parabellum, zkrátka stačí vyrazit do lesů u Katyně i dnes se tam musí válet spousty kulek a nábojnic.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Noobody
13. 4. 2024 22:32
Odpovědět  Velitel

To Velitel 12. 4. 2024 08:28
Člověče – neblázněte!!
Do teď jsem byl domnění, že jste člověk znalý a v tpomto případě jste snad jen podlehl mediální manipulaci a bolševické propagandě. Když čtu Vaše: “NKVD používala pistole Makarov a náboje 9 × 18 mm Makarov , teoreticky by šlo připustit i munici 7,62 × 25 mm Tokarev …”, tak začínám mít pocit, že jste nic o Katynio nečetl a na víc píšete po nadměrném pobytu na sluníčku. Do očí bijící blbost je hned ta o pistolích Makarov – což nelze přehlédnout.

Dle Vaší logiky ozbrojené síly a policie používá jen zbraně a munici vlastní či schválené provenience. S tím lze skoro souhlasit i když typ použité zbraně a střeliva je jen indicií a bez ztotožnění s konkrétní zbraní nemá žádnou důkazní hodnotu. Vy stavíte jakousi konstrukci bez znalostí dobových artefaktů a podmínek. Sovětská tajná policie od dob Čeky až do konce VVV používala obrovské množství druhů a typů ručních zbraní. Zvláště operativci si zakládali na tom, že nepoužívali a nenosili armádní výzbroj, ale starou carskou, trofejní, nebo nově pořízenou v zahraničí. Walther PPK byla jedna z nejoblíbenějších pistolí důstojníků NKVD.
https://1url.cz/Ru89V

Boomer
14. 4. 2024 06:47
Odpovědět  Noobody

.. navíc náboj 9x18mm Makarov spatřil světlo světa až v roce 1946. No, a pokud někdo ví cosi o zbraních, měl by taky vědět, že v některých zemích bývala(a někdy ještě je..) definována ráže vývrtu hlavně měřením v drážkách a jinde zase v polích, což je rozdíl.. 9x18mm Makarov.. průměr střely 9,27mm; 9x19mm Parabellum.. průměr střely 9,03mm.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Noobody
14. 4. 2024 11:17
Odpovědět  Boomer

To Boomer 14. 4. 2024 06:47
Díky za rozšíření, já už to nechtěl dále rozvádět z důvodů dosažení kapacity 1200 znaků v komentu.
Seznámil jste se s odkazem: https://1url.cz/Ru89V ? Já jsem Vám jej i Semimu dával již v reakci na Vaši disputaci o ráži použité munice z níž odvozujete vinu za Katyň na straně Němců pod člénkem “Izrael je opojen beztrestrností”.

Tahle premisa je zcela zcestná! Kdyby za Katyň byli odpovědní Němci a prováděli exekuce pomocí 7,65mm Walther, tak by asi neměli zájem otevírat masové hroby, zvát desítky svědků, svolávat nezávislé patologické koncilium a zajaté spojenecké důstojníky, aby nakonec byli usvědčeni pomocí použité muinice a zbraní. To je konstrukce poněkud přitažená za vlasy a především značně nevěrohodná!!

Jak jsem psal již minule, tak pro naprostý nedostatek věrohodných důkazů byla Katyň sovětskými žalobci stažena z požadu jednání Norimberského procesu. Sověti neměli sebemenší zájem soudním dokazováním zjistit skutečné viníky a ty soudit, ale pouze a jen svalit vinu na Němce. Jejich záměr byl díky práci německé obhajoby zásadně narušen a tak Sověti, po konzultacích s Kremlem a na popud ostatních žalobců, případ Katyň stáhli z jednání.

Boomer
14. 4. 2024 17:42
Odpovědět  Noobody

.. já z možného použití munice neodvozoval stran Katyně ničí vinu. Upozornil jsem, že po první světové válce zůstala v Ruskou spousta zbraní všemožné provenience. Pouze technická připomínka, že balistika je na prd, pokud nemáte jistotu o ruce, která zbraň držela. Němci a Sověti v třicátých letech velmi aktivně spolupracovali, německé tanky byly vyvíjeny v Rusku jako “pásové zemědělské stroje”, a třeba zase sovětský bombardér Tupolev TB-3 byl “levobočkem Junkersovým”.
Tu práci o Katyni jsem četl, beru ji ovšem jako předváděčku, že student/ka dokáže pracovat se zdroji, třídit informace, vyvozovat z nich závěry, ovšem už se nezalamuje ona ani její lektor s takovou maličkostí, jako je “ruský Nagan”. ten revolver je belgický patent Nagant, asi tři miliony jich byly vyrobeny v Rusku pro potřeby armády, v různých verzích, od roku 1898 v Tule. Byl velmi spolehlivý a účinný, díky speciální konstrukci utěsnění spojení válce a hlavně, ovšem střílet s ním lidi do týlu by byla strašná dřina.. 7 výstřelů, vyklopit válec, vysypat nábojnice, nabít, zavřít válec, u těchto revolverů vyžadovala dvojčinná spoušť poměrně velký tah..

Boomer
14. 4. 2024 17:51
Odpovědět  Boomer

..při jejím stisknutí byl natahován bicí kohout a současně posouván nábojový válec směrem k hlavni, náboje měly specifickou konstrukci, střela byla celá zapuštěna v nábojnici, která se při posunutí válce nasunula do hlavně o cca.2mm, čímž došlo k utěsnění přechodu a teprve poté došlo k výstřelu. Takové nábojnice dokáže identifikovat každý, kdo o zbraních cosi ví.
Nagant byl velmi spolehlivý, nezasekával se…
S pistolí Walther PPK 7,65mm lehárko, vystřelíte, sama vyhodí nábojnici, nasune novou, natáhne bicí ústrojí.. napáskované zásobníky na 7 nábojů vám v krabici přináší poskok, třeba kripl rozumu mdlého, co nemůže na nohy, bolí ho záda, ale plnit zásobníky dokáže.

Potom už zbývá jen vyřešit otázku, zda se “pracovníci” posilňovali vodkou a šproty nebo šnapsem a schillerlocken…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
14. 4. 2024 18:14
Odpovědět  Boomer

.. no a jen tak pro osvěžení diskuse, Kurt Student, táta německých fallschirmjäger, byl vyškolen u sovětských soudruhů ve zbrani, ti měli hromadné výsadky perfektně nadrilované už ve třicátých letech…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Noobody
14. 4. 2024 19:32
Odpovědět  Boomer

To Boomer 14. 4. 2024 18:14
Studentův c.v. jsem nečetl a je to pro mne novinka. Díky za info. Doplním, že RA měla v předvečer VVV postaveno 6 (šest) vzduš-něvýsadkových armád, cca 245.000 vycvičených paragánů. Jistě víte, že paragáni jsou velením hromadně používáni výhradně při útočných operacích z čehož lze m.j. oprávněně soudit, že SSSR byl připraven na útočnou válku v Evropě. Po zničení sovětského letectva v prvých hodinách války na předsunutých letištích u západních hranic SSSR se z elitních paragánů stali prostí pěšáci sdílející osud prvosledových armád.

Nagan – ono to s tím spouštěním je opačně. U každého kusu bylo možné nejprve natáhnout kohout a poté přes spoušt spustit, takže nápor na “střílející” prst nebyl až tak velký. Ale proti Waltrovce to byl krompáč proti jednoruční motyčce. S Naganem jsem kdysi vystřílel cca 1200 nábojů. Byla to celkem dřina, ale také zábava a výsledky nebyly vůbec špatné. Při napínání spouští trefit na 25m pi. terč v černém však byla náhoda, ne umění. PPK byla taková zastrašující hračka se kterou se na terč střílelo nepříliš úspěšně. Malá, lehká, účinná což bylo na úkor přesnosti a precize rány. Střelba perfektní, ale s mizernými výsledky.

Noobody
14. 4. 2024 19:59
Odpovědět  Noobody

P.S. Za označení “ruský Nagan” bych nikoho blátem nevláčel. Rusko v Tule vyrobilo přes 3M kusů, což je zdaleka největší produkce a Nagant byl oficiálně zaveden co by služební zbraň v Carské armádě a snad i u policie.
Stejně tak bych se na nikoho nezlobil za označení “ruský Maxim” i když víme, že jej vynalezl Američan a vyráběn byl nejen v Rusku a SSSR, ale i v Německu a snad i jinde.
I já se dopustil v komentu výše chyb, když jsem psal o “Naganu” místo o NAGANTU. Jenže z huby mi to vždy lezlo lépe bez “t” a jak vyslovil, tak napsal.

Boomer
15. 4. 2024 08:58
Odpovědět  Noobody

.. blátem nikoho vláčet nemíním, ale studentská práce pod dozorem/oponenturou pedagoga by měla být precizní, aspoň pokud jde o terminologii, kterou lze snadno ověřit…

Ruská verze těžkého kulometu Maxim 1910 se v mnoha konstrukčních prvcích lišila od původního modelu Maxim 1883, dokonce byla vyráběna i vylehčená verze Maxim-Tokarev bez vodního chlazení, ovšem i tak prázdný “lehký kulomet” vážil skoro 13kg, s plným zásobníkem se blížil 16kg, s tím bych po poli běhat nechtěl…

Boomer
15. 4. 2024 08:41
Odpovědět  Noobody

..tady vám musím opět odporovat, Nagant byl pro potřeby ruské armády vyráběn ve dvou verzích: dvojčinná pro důstojníky(stiskem spouště postupně dojde k natažení bicího kohoutu a poté k výstřelu!) jednočinná(pro každý výstřel je nutno ručně natáhnout bicí kohout!!) pro nižší hodnosti, aby nedocházelo k plýtvání munici v zápalu boje.
Výhradně dvojčinná verze byla v Tule vyráběna až po skončení války.
Vaše srovnání s pistolí Walther PPK beru v plném rozsahu, pro účely Katyně tudíž mohla být první volbou…

Noobody
15. 4. 2024 11:37
Odpovědět  Boomer

To Boomer 15. 4. 2024 08:41
Dvojčinné bicí ústrojí značí, že bicí kohout bylo možné natahovat jako u jednočinného a pomocí spouště jej uvolnit k výstřelu, ale na víc i přes spoušť. Spošťová napínání bylo daleko náročnější na použitou sílu prstu ovládajícího spoušť, ale také obslužně jednodušší a rychlejší.

Katyň – uvádí se, že v Katyni úřadoval i šéf “mokrých prací” z Ljublanky, pozdější gen.mjr. NKVD Vasilij Blochin. Ten měl údajně osobně vykonat v dubnu 1940 přes 7.000 poprav. Nikoli v lese, ale ve sklepeních budov NKVD – zřejmě v Kalininu.
https://1url.cz/yuAdv
https://1url.cz/8uAdb

PřemekJ
12. 4. 2024 09:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Je zřejmé, že se KoZa neštítí 80 let šířit nechutnou lež o tom, že v Katyni vraždila NKVD. A nyní falšování i té vítězi psané historie pokračuje. Nacisté tak fakticky obhajují nacisty.

Tom
12. 4. 2024 10:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Celý svět slyšel tu zprávu TASu, celý svět zanechal hovorů, celý svět vyskočil od rozhlasu a zdvihl pohledy nahoru……

Pavel z Moravy.
12. 4. 2024 11:16
Odpovědět  Tom

Tome, díky, že jste to připomněl. Tak slavné výročí. To být u amíků, tak by z takového výročí byli posr.aní týden. A já blb mám od firmy Šturmanskoe hodinky vyrobené k výročí Gagarinova letu, moc pěkné. Ve středu ciferníku je mapka světa a ručička ukazuje místo pobytu Gagarina v daný čas jeho letu. Vyrobili pouze 2000 kousků. Takže kdo by měl zájem, koupí je na http://www.nejpanske. hodinky.cz.

Tom
12. 4. 2024 11:44
Odpovědět  Pavel z Moravy.

… 🙂 ta písnička se přes noc stala u nás velkým hitem, i na zábavách se hrála a znal ji i Gagarin. Dokonce se hrála i v SSSR. A dnes se hrála i u mě. 🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
12. 4. 2024 14:48
Odpovědět  Tom

To jo, mně bylo téměř 10 roků, když Gagarin vzlétl k obletu. Byla to sláva veliká. Mám to v živé paměti i když mně zrovna umírala máma.

Pavel z Moravy.
12. 4. 2024 14:54
Odpovědět  Pavel z Moravy.

I moje ségra zrovna letěla do světa. Ty bys měl být hrdý na ten svůj rok narození Gagarinovče a měl bys mít jeho portrét nalepený na vratech, abys nasral všechny ty vaše alpinisty, ty co fakt lezou v té skvělé předražené výzbroji na hory i ty alpinisty řit.ní. Víš jak by ti muselo dělat dobře vidět ty kyselé ksichty.

Albi
12. 4. 2024 16:21
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Přesně tak – “nasral všechny ty vaše alpinisty – to je nejlepší cesta ke sjednocení a změně systému. Tleskám.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
12. 4. 2024 19:39
Odpovědět  Albi

Ten předcházející můj koment měl být ke Slovanovi, ten vylítnul právě v tom 61 do světa. Tak ať se činí, kluk jedna šikovná.

Pravdomluvny
12. 4. 2024 19:11
Odpovědět  Tom

Údajně to byl nějaký náš příbuzný…..ale to nemám papírově podloženo 🙂

Slovan
12. 4. 2024 12:08
Odpovědět  Pavel z Moravy.

No jo no, no a? Gagarin letěl na oběžnou dráhu a já zase do světa, no a co?!!

Slovan
12. 4. 2024 12:34
Odpovědět  Slovan

Tady zas jedna statečná doktorka promluvila. To bychom měli co nejdříve řešit.

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Nasledky-covid-ockovani-hlavne-pro-zeny-Nikde-se-n

Pravdomluvny
12. 4. 2024 19:12
Odpovědět  Slovan

Neveselý čtení, byť.pravdivý🙈

Joe Arp
13. 4. 2024 10:00
Odpovědět  Slovan

Ten let do světa nám přibliž, tipuju, že ti mohlo být tak 8let.

Slovan
13. 4. 2024 10:05
Odpovědět  Joe Arp

Vždyť to tam píšu jasně. 🙄🤦‍♂️

Joe Arp
13. 4. 2024 10:59
Odpovědět  Slovan

Aha no vidíš BLIK! Nesmíš psát rychle já přemýšlím pomalu, ale taky jsi mohl napsat vylétl na svět a ne do světa, kujva!

Slovan
14. 4. 2024 21:15
Odpovědět  Joe Arp

Jó a Mokroprdovi naserrvíruji dalščí kompro na stříbrným podnose. Tak jsem to mušel zatočit.

Pravdomluvny
12. 4. 2024 19:10
Odpovědět  Tom

No jo, PRVNÍ ČLOVĚK V KOSMU 👍🇷🇺

zuzana
12. 4. 2024 16:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Spiknutí USA a NATO v Jižním Kavkazu

https://aktax.cz/spiknuti-usa-a-nato-v-jiznim-kavkazu/

TTT
13. 4. 2024 02:28
Ohodnotit příspěvek :
     

Zajímalo by mne, kde berou svou jistotu soudci, kteří odsoudili Dr. Skálu a další k podmíněným trestům za názor na tzv Katyňský masakr. A pokud udělali chybu, neměli by být někdy v budoucnu souzeni stejně jako K. Vaš nebo L. Polednová?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$