NATO plánovalo invazi do Donbasu kvůli sestřelenému Boeingu.

Agenti FBI se chtěli zmocnit černých skříněk malajského BoeinguNěmecký novinář popřel zjištění mezinárodního vyšetřovacího týmu, zkoumal havárii malajského dopravního letadla a odhalil senzační detaily.

Úvodem stojí za zmínku, že to není jen další konspirační teorie, která vyvrací obvinění vyšetřovacího týmu. Nezávislý německý novinář Max van der Werff  prováděl vlastní vyšetřování po dobu pěti let. 
A ve svém filmu vyvrací verzi společného vyšetřovacího týmu ohledně účasti Ruska na tragédii -svědectví malajských úředníků, včetně těch, kteří vyšetřování přímo prováděli. 
Zaprvé je to malajský premiér Mohamad Mahathir a plukovník Mohamad Sakri, který je odpovědný za vyšetřování havárie Boeingu v malajské radě národní bezpečnosti.

Jak píše autor populárního blogu ZeroHedge John Helmer, film obsahuje svědectví malajské vlády
o fotografiích, videích a odposleších, že ukrajinská SBU celou tu dobu manipuluje. 

Současně oficiální úřady země poprvé tvrdí, že během prvního týdne po pádu letadla se USA pokusily zorganizovat vojenskou operaci  NATO na východní Ukrajině. 
Pod záminkou zachránit trosky letadla a zbytky těl. 
Ve skutečnosti byl však tento útok zaměřen na porážku milic DLR a dokonce na boj proti ruskému Krymu.

Internetový blog Zero Hedge publikoval velký materiál o novém 28-minutovém dokumentárním filmu nizozemského režiséra Maxe von der Werff.

Podle Mohamada Mahathira úředníci ze Spojených států, Holandska, Austrálie a NATO zahájili plán, jak do bojové zóny přivést vojenský kontingent o síle 9 000 lidí. 

Německo však bylo silně proti tomu a operace byla zrušena. 
Přesto Australané vyslali do Nizozemska a poté do Kyjeva zvláštní skupinu, čítající 200 lidí.

“Nedovolili nám, abychom se zapojili do vyšetřování od samého začátku,” připouští malajský premiér. 
– To je nespravedlivé a neobvyklé. Vidíme, že nehledají příčiny tragédie ani kdo za ni odpovídá. 
Prostě se rozhodli, že by to mělo být Rusko. Tuto pozici nemůžeme přijmout”.

Kyjev světu předal odposlech, který údajně dokazuje zapojení vůdců milic do havárie Boeingu. 
A svět je z větší části dobrovolně spolkl. 

Max van der Werff odešel s těmito filmy a záznamy do malajské společnosti OG IT Forensic Services, která
se specializuje na analýzu zvukových, obrazových a digitálních materiálů pro soudní spory. 
A nakonec, překvapení! Ukázalo se, že  záznamy obsahují všechny druhy manipulací, které lze vynalézt
– od vysoce kvalitní instalace až po hrubé lepení. Ve filmu je analogické svědectví německého experta Normana Rittera, který záznamy také prozkoumal a dospěl ke stejnému závěru.

Film je věnován zkoumání okolností havárie malajsijského letadla Boeing 747, které letělo 17. července 2014
z Amsterodamu do Kuala Lumpur a bylo sestřeleno raketou na obloze nad Donbasem. V důsledku havárie letu MH17 bylo na palubě letadla zabito všech 298 lidí.

Nový film Maxe von Werff si může nárokovat právo na označení “senzace”.
Nejenže znovu ukázal, jaké podvody byly prováděny během vyšetřování mezinárodního vyšetřovacího týmu.

Werff poprvé předložil důkaz, že agenti FBI se pokusili ukrást černé skříňky letadla a že NATO vedené Spojenými státy připravovalo invazi na východní Ukrajinu a dále na Krym.

Werff předložil důkaz, že mnoho důkazů ukradli nebo zfalšovali představitelé bezpečnostní služby Ukrajiny (SBU). Malajské úřady poprvé řekli o 9 000-silném kontingentu ozbrojených sil NATO, který připravil Washington první týden po havárii, pod záminkou obrany místa havárie.

Zjevným cílem operace bylo porazit povstalce na Donbasu a možný útok na Krym.
Plán byl zrušen kvůli tvrdému postoji Německa.
Přesto už 29. července EU a USA uvalily sankce proti Rusku, údajně je vinné za havárii letadla.

Malajsijští vyšetřovatelé 22. července provedli tajnou operaci s cílem získat černé skříňky, čímž zabránili pokusu o jejich zadržení Spojenými státy a Ukrajinou. O operaci mluvil plukovník Sakri, který na ni dohlížel. Tato operace zvýšila odpor Německa vůči plánovanému útoku a přinutila Holanďany, aby ji 27. července zrušili.

V rozhovoru, který se dostal i do filmu, malajsijský premiér Mahatir řekl, jak vlády Spojených států, Holandska a Austrálie zpočátku nechtěli zahrnout zástupce Malajska do vyšetřování a kladli jim různé překážky.

Najib Razak, který byl v té době premiérem Malajsie, už několik hodin po havárii letadla řekl americkému prezidentovi Obamovi, že nevěří v “ruskou stopu”. Podle Mahatira zbývající členové vyšetřovacího týmu od samého počátku zasahovali do práce vyšetřovatelů z Malajsie.

Ukrajinské úřady, vyšetřovatelům pod vedením plukovníka Sakriho, od prvních minut bránily ve vyšetřování. Například Malajsii nebylo dovoleno vstoupit na místo havárie a museli to dělat tajně a jednat se “separatisty”.

22. července v Doněcku dostal plukovník Sakri černé skříňky sestřeleného Boeingu. Po návratu do Kyjeva musel plukovník Sakri vyloženě bránit černé skříňky, protože se jich všichni snažili zmocnit včetně agentů FBI.

Kromě toho, zvukové záznamy, které předložil Kyjev a které komise ukázala na tiskové konferenci 19. června, byly zfalšované. Werff a režisérka filmu a koproducentka Yany Yerlashová se obrátili na malajskou společnost OG IT Forensic Services, která se specializuje na zkoumání zvukových, obrazových a jiných materiálů.

Na červnové tiskové konferenci v Holandsku Mohammed Hanafiya ben al Zakaria, mluvčí malajské generální prokuratury, který pracoval v mezinárodním vyšetřovacím týmu jménem malajské vlády, odmítl připustit vinu Ruska.

Členy vyšetřovací skupiny netrápí skutečnost, že udělali důležité závěry na základě mimořádně pochybných zdrojů: takzvaných “nezávislých” blogerů a sociálních médií, jakož i na základě podezřele špatné kvalitě fotografií a videa materiálů, nějakých digitálních napodobenin a těžko rozpoznatelných telefonických rozhovorů. Je zřejmé, že tato svědectví předložily zúčastněné strany.

Pozornost také přitahuje zvláštní dohoda podepsaná členy SVT – nezveřejňovat žádné informace, pokud alespoň jeden člen skupiny zpochybňuje jejich zveřejnění.

Je zřejmé, že přítomnost ukrajinských zástupců je zaměřena na jeden cíl – obvinit Rusko.

Dokumentární film o kolapsu Boeingu MH17, v AJ

https://www.kp.ru/daily/27007.4/4068700/
https://rusvesna.su/news/1563981932

sdílet na

1 Komentář
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře