nezařazenévideo

Do posledního Palestince

Více než 100 Palestinců bylo zabito a stovky dalších byly zraněny v Pásmu Gazy čtvrtek, řekli zdravotníci Hamásu – což Izrael připisuje masivní tlačenici mezi lidmi zoufale volajícími o pomoc.

Stovky Palestinců čekají uprostřed rujn na pomoc

Izraelský útok na civiní auto, zabil šest lidí včetně dětí

Pohled z dronu před a po katastrofě

Všichni jsou mrtví,….

Izraelský útok zasáhl obytný komplex,…

sdílet na

206 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
ijn
5. 3. 2024 19:57
Ohodnotit příspěvek :
     

KoZa má za cíl několik národů jako posledních,….důležité bude pořadí,….nebo začneme od strůjců současného pekla jako prvních ???

Ladislav 💤
6. 3. 2024 15:24
Odpovědět  ijn

Obrázek šokující, tohle je ta amícká “demokracie” v praxi! Hnus!
A ještě fašistická EU jásá!

Pavel z Moravy
7. 3. 2024 08:26
Odpovědět  Ladislav 💤

Správně se ptají, co vám udělaly ty ženy a děti, že je necháváte takhle zabíjet okupantem z Izraele. Kdo umí anglicky, není od věci si všechny ty odkazy přečíst, aby pochopit co se tam děje. Představme si, že by toto dělal někdo nám. Tedy myslím, že by od nás jako naplánovaná provokace vyletěla raketa a potom by mocný soused začal likvidovat dětskou populaci a ženy.

Aragonit
7. 3. 2024 12:04
Odpovědět  Pavel z Moravy

Je to beznádejne Izrael bude vraždiť deti a civilistov ďalej a nikto s tým už nedokáže nič urobiť preto že Izrael je svätý a môže všetko a nie je vo svete sila ktorá by im v tom zabránila. Keď bude Izrael chcieť povraždí nás všetkých proste oni sa tak nadradili nad ostatné národy. Ich silou sú bomby zbrane a ten ich boh, “dobrý” boh ktorý im doslovne káže vraždiť hlava nehlava. Skrátka je to sfanatizovaná sekta ktorá sa ničím nelíši od fašistov Hitlerovského Nemecka

stefan
7. 3. 2024 20:37
Odpovědět  Aragonit

Aj Hitler je ich dielo ako vsetke ostatne vojny. Zid sionista na nich inkasuje zisky.

Aragonit
8. 3. 2024 23:05
Odpovědět  stefan

Presne máš pravdu Hitlera poslali proti Rusku

zdendulka
5. 3. 2024 20:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Pokud jsem pochopila, tak největším proviněním Palestinců je to, že bydlí na území, na které mají zálusk izraelští Židé… Chápu to dobře ? Protože pokud bude po jejich, po chuti Izraelců, bude to konec respektu ke hranicím jakéhokoliv státu… a všechno bude možné…. takové Izraelské Overtonovo okno…. nebo se pletu ?

Francin
6. 3. 2024 07:57
Odpovědět  zdendulka

Zdá se, že po tomto odhodlaném masakru civilistů, žen a dětí který předvádějí světu Izraelci se jim bude těžko hovořit o odsouzení holokaustu z II. sv. války. Zatím je ještě rozdíl v počtu bezbranných zmasakrovaných, ale odhodlání se zdá být stejné.

Pavel z Moravy
6. 3. 2024 10:05
Odpovědět  Francin

Už by se měl arabský svět přičinit o ukončení tohoto bezpráví. Jenže se jich to asi nedotýká tak moc, aby kvůli Palestincům byli ochotni riskovat. Když se ale člověk stále kloní před svým trýznitelem nikdy ke zlepšení jeho stavu nedojde. Vidíme to tady u nás, co banda škůdců předvádí a chystá se předvádět. Nu, když budou před nimi všichni na kolenou, proč by nemohli. Kam se poděl národ husitů volajících nepřátel se nelekejte, na množství nehleďte. To je kujwa hrůza tento lid, který po sobě nechává takto šlapat. To snad ani nácky za protektorátu nenapadlo.

Aragonit
7. 3. 2024 12:10
Odpovědět  Pavel z Moravy

Dnes sú ľudia do.raní a trasú sa o svoje pohodlie a nakupovanie v obchodných centrách a čučia pri televízoroch a čakajú ako to dopadne. Nikto nič neurobí a toto si elity veľmi dobre uvedomujú a preto budú môcť spraviť s ľuďmi čo budú chcieť. Však väčšinu už naočkovali a to bude stačiť aby dosiahli svoje ciele

Pavel z Moravy
8. 3. 2024 09:34
Odpovědět  Aragonit

Máte naprostou pravdu. To bylo řevu ohledně socíku, práva apod. A je zajímavé, že my obyčejní dělňasi jsme žádný problém neměli. Nikdo mi nic nenařizoval. Jednou za svůj život se mně zeptali, nechci li vstoupit do strany. Řekl jsem, že ne a tím to haslo. Celý socík jsem prožil v pohodě. A tady probíhají kydy, že je komouši otravovali už na základce. Teď na té základce jim práskají do hlav ty správné buržoazní základy morálky a těmto pokrytcům, kteří byli kdysi tak hákliví na jakýkoliv projev v socialismu to už najednou vůbec nevadí. A přitom jim ku.-rví charakter jejich dětí a pokouší se zmrzačit jejich duši. Máte pravdu, s tímto lidem si mohou elity dělat co chtějí. Ti lidé nemají žádnou sebeúctu a důstojnost a pud sebezáchovy je něco o čem nemají ponětí.

Aragonit
8. 3. 2024 22:58
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ja som bol pracant a aktivista organizoval som akcie v horách s mládežou vychovával som niekolko generácií k Badepovelovmu odkazu zanechať tento svet lepší akým bol keď sme naň prišli. Turistika skautink táborenie príroda kolektívny duch spoločného poznávania prírody a spolupatričnosti odkaz Tomasa Setona to boli hlavné myšlienky ktoré nás za socializmu tvarovali. Komunisti nám v ničom nebránili.Naopak nás podporovali a to všestranne. Potlachy, Indiánske tábory výkony na horách spoločné úchvatné rána a večery pri táborových ohňoch s gitarovými songami Rivolu a ďalších to bol pre mňa svet Socializmu. Indiánky Winetou to nás formovalo. Dobrodružstvo, Verneovky, Májovky a úžasné ilustrácie fenomenálneho talentu Zdeňka Buriana to bol náš svet Dostali sme voľno v škole preto že sa v dedine v kine premietal Winetov šiel do kina celý učiteľský zbor. To boli časy. Aj mňa chceli ako robotníckeho kádra do strany a už ma viedli ako skoro člena no nevedeli sa vyrovnať napokon s mojim priznaním že som veriaci.:-)

Aragonit
8. 3. 2024 23:03
Odpovědět  Aragonit

Inak som s komančami vychádzal veľmi dobre celý ten stredný káder u nás na dielni v strojárňach boli najväčší odborníci a pracanti a celkom skvelí pracovití ľudia žiadne podlosti som od nich nezažil. Samozrejme nič nie je ideálne ani socializmus nebol, ale oproti tomu čo zažívame dnes v tomto prekliatom kapitalizme to bola idilická doba relatívneho kľudu a pohody. Toto čo sa deje teraz je peklo na zemi. Peklo a vraždenie.

5. 3. 2024 21:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Mimo téma, ale musím. Tady máte Pavle121 důsledek té vykastrované stávky, jak jste se podivoval, co mi na vidlounovi vadí. Titulek:

Traktorů se nelekneme. Zemědělci tvrdě narazili, Stanjura jim na daních nesleví
A poslední odstavec:

Stanjura však vyloučil, že by se po čtvrtku mělo něco měnit. „Nemyslím si, že vláda má rozhodovat pod tlakem demonstrací. Demonstrování je sice legitimní právo, které nezpochybňuji, ale pokud si někdo představuje, že na základě toho se vláda takzvaně lekne a začne měnit svou politiku, tak se mýlí,“ zdůraznil.

https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-traktoru-se-nelekneme-zemedelci-tvrde-narazili-stanjura-jim-na-danich-neslevi-40463091#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=abtest250_box_sluzeb_nad_reklamu_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

ijn
5. 3. 2024 23:11

AfD má v SRN jednoduché heslo: Idioti nesmí vládnout….!!! v ČR platí dvojnásob…!!!!!!

Tom
6. 3. 2024 10:29
Odpovědět  ijn

co vás vede pane, tady je to podminkou.

6. 3. 2024 01:28

Jsem zvědav, až se vzbudím, co si přečtu že vzešlo uchvacujícího z té sleziny dvou Kenů – mikrona a hadrfouse 107.

Lékořice
6. 3. 2024 06:24

Proboha živýho ! Jak dlouho ještě ti šílenci typu Makrona , Zelenskýho atp., budou vládnout světu???!!!

skeptik
6. 3. 2024 08:27
Odpovědět  Lékořice

Až do jeho konce, mám obavy.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Vlastimil Čech
6. 3. 2024 12:22
Odpovědět  skeptik

O ten konec světa se chtějí přičinit.

6. 3. 2024 14:06
Odpovědět  Lékořice

Ti vládnou světu nemlich stejně, jako kašpárek pimprlovýmu dívadlu. A o to je to horší. Pimprlata ovládají další pimprlata a ty zase další pimprlata… A na konci jsou pimpralata jako například obchodní cestující s granáty hadrfous 107, nebo fialový ohnihřbet.

Lékořice
6. 3. 2024 16:42

Jde to takhle vysvětlit, ale to mě nijak neuklidní.

6. 3. 2024 20:12
Odpovědět  Lékořice

Tak to budtě ráda. V klidu jsou jen bl-bci, bo je neruší myšlénky.

Pavel
6. 3. 2024 17:04
Odpovědět  Lékořice

Vládnou akorát idiotům na západě co si to nechají líbit!

Lékořice
7. 3. 2024 06:03
Odpovědět  Pavel

Mám vtíravý pocit, že u nás mají také své poskoky. A není jich málo. na Seznamu atp. se houfují v tisícovkách. Stačí nahlédnout do diskuzí.

.

Markýza
6. 3. 2024 14:15

Zde ho máte jako toho Kena 😀 to se někdo rozvrkočil a vymaloval známé osobnosti jako Keny a Barbíny a s Pepou zjevně moc problémů UI neměla.

https://1url.cz/BuiTn

Markýza
6. 3. 2024 14:18
Odpovědět  Markýza

Mimochodem, v galerii je i Hlodalka Olinka, ale úplně nejlepší je Vystrčil – doporučuju! Ani jako Ken nepostrádá svůj žalostný výraz 😀

6. 3. 2024 22:26
Odpovědět  Markýza

Ale -emanovi a pospíchající bukvici moc lichotil.

stefan
7. 3. 2024 20:51

Je to vlada fasistov. S fasisti sa nerokuje,nevyjednava iba bojuje na vitaza. Fasizmus je celosvetovo zakazany. Preto fasisticky zapad ako Stvrta Risa EU s Wehrmachtom NATO napadli Rusko cez Ukrajinu,lebo ich zamer nastolit FASIZMUS v Europe po r.1989 odhalili,ze je riadeny Zidom sionistom USA,IZRAEL,V.B,VATIKAN. Su to stvoritelia a finac majstri fasizmu. Kde dosadili vnukov SSmanov,Gestapakov do vlad po Europe. Europu znova ovladol Fasizmus. A s tym sa iba BOJUJE na vitazstvo ine riesenie neexistuje. Rusko bojuje za NARODY Europy nie ich fasistickych vlad.

ModrýKlokan
6. 3. 2024 00:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Tohle je masová záměrná likvidace civilistů okupační silou na cizím území. OSN to tuším nazývá slovem genocida. Mám takový pocit, že tohle už nevyhnije, tohle si izraelský a anglosaský prasata pěkně odskáčou, obvyklý žvanění a lži už nebudou stačit.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
6. 3. 2024 01:40
Ohodnotit příspěvek :
     

Pro srovnání, a také jací lidé a jak tam asi žili předtím:
https://www.youtube.com/watch?v=W1r1z3x53ZU

Asi půl hodiny jde v Gaze s mobilem a točí, ulice, tržiště, pak postupně zadní uličky…
(asi to půjde postupně přeskakovat, kdyby na to nebyla půl hodina času…)

πα½

Jaris.
6. 3. 2024 04:05
Ohodnotit příspěvek :
     

Strasne! Preji zidackym kreaturam, aby je potkal v blizke budoucnosti stejny osud, ktery pripravili oni Palestincum. Zidaci nejsou lide, ale zdegenerovane bestie. Tohle, ze ma byt Bohem vyvoleny narod? Buh zidu je Satan.

Markýza
6. 3. 2024 14:28
Odpovědět  Jaris.

Jaris, věčná škoda, že NSDAP zaniklo, že? Vyhoupla byste se vysoko v jejich hierarchii.

Unter
6. 3. 2024 16:30
Odpovědět  Markýza

“Jaris, věčná škoda, že NSDAP zaniklo, že?”
Někdy mám pocit, že stejnou otázku si klade Ursula von der Leyenová.

Markýza
6. 3. 2024 16:33
Odpovědět  Unter

No, nedivila bych se.

Pavel
6. 3. 2024 17:19
Odpovědět  Markýza

To, že pojmenuje pravým jménem to, co židé páchají v Gaze,za to ji srovnáváte s nacisty?! Oč lépe se chová Izrael k Palestincům v Gaze,než se Němci chovali k Židům za II.sv.? Pokud by existoval ten jejich Bůh, už dávno by neexistoval žádný Izrael ani KoZa! To co páchají nyní je čistý středověk!!! A my na to jen tupě civíme a ještě přiléváme do ohně jejich podporou!

Administrátor
P.A.Semi
6. 3. 2024 19:24
Odpovědět  Pavel

Hospodin o nich nedávno psal mimo jiné: Lžidi lžou… Israel Evil…
A co o nich psal na Silvestra tu asi není legální opakovat, ale milé to nebylo, zato spravedlivé ano…

Jenže si myslím, že to nemůže nebo nechce řešit sám, protože bychom si tu měli uklidit sami… A je asi spíš třeba probudit naivní podporovatele a jejich svědomí, než zničit mafiány… Ono také když se kácí les, létají třísky, kdyby to Hospodin vyřešil nějakým Asteroidem, tak by nám tu bylo ouvej všem… (Možná ještě bude, já nevím…)

πα½

Markýza
6. 3. 2024 20:06
Odpovědět  Pavel

Nikoli. Za tu fanatickou vášeň, se kterou tak činí a která se tak neobyčejně podobá té německé. A nevím jestli lépe nebo hůře, ale ještě jsem neslyšela, že by Palestince naháněli dobytčákama do koncentráků a dusili je tam cyklonem.

Jaris.
7. 3. 2024 05:24
Odpovědět  Markýza

Moje vasen, markyzo, je pro spravedlnost a ta je Palestincum neustale odpirana. To je, bohuzel, holy fakt zidomilko vrahu a zlodeju.

Markýza
7. 3. 2024 09:14
Odpovědět  Jaris.

Ach….a kolik takových již zapalovalo. Vášní pro spravedlnost.
Nemáte, Jaris, nemáte. spravedlnost nespočí vá v tom, že se neochvějně postavíte na stranu jednou a jako šílená budete nenávidět tu druhou. To skutečně není spravedlnost. Ale jen si plaňte – v ohni své nenávisti už shořelo tolik lidí – proč ne vy?

Slovan
7. 3. 2024 09:38
Odpovědět  Jaris.

👍 👍 👍 👍 👍 👍

Aragonit
8. 3. 2024 23:09
Odpovědět  Markýza

To nemusia stačí že na nich hádžu bomby že do nich strieľajú a že ich nechajú vyhladovať. Nemusia na nich hádzať Cyklon B

6. 3. 2024 22:37
Odpovědět  Markýza

A pak zhoupla…

6. 3. 2024 22:36
Odpovědět  Jaris.

Vy huso – sory jako, ale co je moc je moc – zamyslela jste se vůbec někdy nad tím, jak by se chovali chudáci palestinci, kdyby měli tytéž technické a politické možnosti, co Židi? Já mezi nimi mám rovnítko – je to jen o možnostech a nic víc, žádný rozdíl. Myslím v daném regionu. Protože mimo středněvýchodní region už by rozdíl byl. Je. Stačí si zjistit, jak se chovají nebozí machometáni v eurosajuzu.

A do mě mínusáci, chci trumfnout Markýzu! Tužte se lemplové!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaris.
7. 3. 2024 05:20

Kopirovat Babisova slova ‘sorry jako’, nemusite. A pochopil jste vubec, Milane, proc se muslimove tak chovaji v EU? To proto, ze EU vlady ovladaji zide. Ne, ze ne. A EU staty podporuji v genocide Palestincu zidaky a nelegalni Izrael uz od r.1948. Zid byl a dodnes je na tom uzemi vrazedny vetrelec. Ale to byste musel znat trochu historii tzv. Fertile Crescentu a Kanaanu, kde zili puvodni obyvatele, kteri zidi/hebrejci vyvrazdili a uzemi si privlastnili. Navic vesmes vsechny politicky zamerene neZISKOVKY ovladane zidy maji zajem na tom, aby se BV co nejvice vylidnil a zkratka tam byly nepokoje. Tak nasmerovali muslimy z falesne humanitarni pomoci do EU mezi bile obcany. Duvod podobny – rozdmychat nepokoje a destabilizovat EU. Muslim se samozrejme msti EU prave za podporu teroristickeho Izraele. A vite, nedivim se jim.
Nic vic bych si totiz neprala, aby Palestincum byly dodany adekvatni zbrane a ten smradlavy, hnijici vred – zvany Izrael, finalne prevalcovali do tretice vseho dobreho a jednou pro vzdy. (poprve to byl Nabuchadnezzar, podruhe Rim ktery s zidy zametl) Mimochodem zidi maji autonomni stat v Birobidzanu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
7. 3. 2024 13:22
Odpovědět  Jaris.

Nemusím, ale můžu, když chci. A pochopil – na rozdíl od vás ale z Koránu, který jsem si prostudoval – a když jsem u toho, stejně pečlivě, jako Bibli – a židi ani Židi s tím nemají co dělat. Pro machometány jsme už třináct století jednostejná verbež nevěřících psů..
Kanánci byli kavkazská rasa, když už chcete poučovat – tedy Indoevropané – ne Arabové! Ten současný bordel má na triku Římská říše. A původně ne Arabové, ale rozmanitá náplava z blízkého a středního východu, včetně Arabů – kteří Arabové naložili s ostatní náplavou jak?! A opět Řím dal, po potlačeném židovském odboji před téměř dvěma tisíci lety, území název Palestina po historických Phelištejnech úmyslně, aby Hebrejce nas-ral. Historicky vzato, Hebrejci tam byli dááávno před náplavou, at už Kanánce vyvraždili či nikoli, pročež řeči o nějakém nároku a vražedných vetřelcích jsou jen manipulativní kecy. Ono se také tehdá území jinak než bojem nezískávala, že. Či snad ano?!
Hm… A že se nebouříte proti způsobu jakým jakým byla obsazena Austrálie Anglosasy? Který byl mnohem odpudivější, než co tehdá proběhlo na středovýchodu. Aspon se tedy nedochovalo, že by Hebrejci vystavovali Kanánce za vstupné v kleci.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
7. 3. 2024 14:09

Taktak, na Austrálii jsme dočista zapomněli. Na odebírání aboridžinských dětí z rodin, na nucené práce a nucené sterilizace, na to, jak příchozí trávili domorodce jako krysy……….ale to určitě taky všechno dělali Židi. Bude jich nejspíše Austrálie plná. A určitě to tam natrénovali – nakonec, Aboridžini byli na svém zhruba o padesát tisíc let déle, než Arabové v Palestině, takže pak už mašlička.

Milan
7. 3. 2024 14:21
Odpovědět  Markýza

Tak samo Sánové v Jihoafrice. Z nejstaršího národa světa, který za svých 70 000 let historie přežil vše, který však nepřežije objev diamantů a drahokamů v Kalahari, zbývá posledních 50 000 – padesát tisíc! – Sánů. A nikoho to nes-sere. Co jen jsem se jen kráce po vstupu na internet narozesílal dopisů a protestů, dokonce aj neziskovkám, a co? A nic. Jd od toho. MzzČ

Markýza
7. 3. 2024 15:10
Odpovědět  Milan

To je dost na udržení rodu, neblázněte. Otázkou je, jestli se přirozeně rozpynou v moři okolní populace (to je normální vývoj) nebo ne. Možná ani ne, však jste si asi všiml, jak se celá slavná globalizace najednou horempádem zase cpe do nějakých uchopitelných hranic.
Nakonec koně Převalského se stihli zvetit z nějakých padesáti nebožátek a dnes se zase čile prohánějí Mongolskem…….

7. 3. 2024 18:13
Odpovědět  Markýza

Dost?! Z původně mnohamilionového národa?

Mají genetické stopy, které nemá nikdo jiný na světě, a ty je řadí do kořenů rodokmenu lidské rasy – jsme s nimi ve vztahu, ale nejsou s námi úzce příbuzní. (Tož at vychcípaj…)
V minulosti obývali celou jižní polovinu Afriky, jak o tom svědčí dochované skalní rytiny a kresby … Dne 13. prosince 2006 vyhráli Křováci v dlouhotrvajícím případu historicky první soudní spor proti vládě. Soud počínání vlády označil jako „nezákonné a protiústavní“. Bylo také zjištěno, že Křováci byli vládou „násilně a neoprávněně zbaveni svého majetku“. Přestože jsou Křováci v Botswaně nejchudšími občany, případ se stal nejdelším a nejdražším v dějinách země … Vláda Botswany je v tuto chvíli v procesu schvalování dolu, ale již prohlásila, že Gemu nesmí poskytovat Křovákům vodu …  Před vystěhováním získávali Křováci vodu z vrtu komunity Mothomelo. Cisterna přivážela vodu do ostatních osad jednou za měsíc. Během vystěhovaní vláda zastavila tuto službu, odstranila všechny vodní zásobníky a vzala vrtům čerpadla, bez nichž jsou k ničemu … Diamantovým společnostem je však povoleno používat jakoukoli vodu… https://1url.cz/itpTB
Takže tak.

7. 3. 2024 18:16

Jo a ještě – Sanové, ne Křováci !!! Kurwa už!

Markýza
7. 3. 2024 20:48

Dost na to, aby udrželi. Pokud se nerozplynou v davu.

Slovan
7. 3. 2024 09:45

Milane asi by záleželo na spoustě okolností. Pak je tu to KDYBY co určití rádomyslitelé rádi druhému vnucují. A co se týče jádra, tak to některé muslimské země mají, co nemají rádi Izrael,nebo se pletu, no a nepoužívají. 😊

Pravdomluvny
6. 3. 2024 06:01
Ohodnotit příspěvek :
     

Díky tomu,jak se muhamtdi chovají v Evropě…..je mi to,co se tam děje úplně jedno!

Bety
6. 3. 2024 21:20
Odpovědět  Pravdomluvny

Ona existuje příčina a následek. Kdo asi ty muslimy do Evropy nahnal, nebo přímo pozval a proč?
Ti naši vládci uvítají zaprvé všechno, co odvrátí naši pozornost od jejich vládnutí a zadruhé je jim
úplně jedno, jaký druh poddaných mají, jen když budou poslouchat.
Znáte to: Když se dva perou, třetí se směje. A oni vysmátí jsou.

Pravdomluvny
7. 3. 2024 06:27
Odpovědět  Bety

Za to, že vlády nereagují na rozpínavost a vraždění muha@@@mrdu v Evropě Židé NEMOHOU!!!!!!

Pavel z Moravy
7. 3. 2024 08:45
Odpovědět  Bety

Ale vždyť je to jasné. Pozvali si je tito současní grázlové a nejenom k výměně obyvatelstva. Pochopme, že jim tady vadil bílý rozmalený kmán, který chce pobírat dávky, důchody a měl kvalitní sociální systém. Takže nejjednodušší je tady narvat cizí etnikum a poté se slzičkou v oku konstatovat, že jim musíme vyjít vstříc, musíme se nesmírně uskromnit a oni zatím v těch zemích, ze kterých tito migranti přicházejí si zajistí svoje pohledávky. Stejné je to i s Ukrajinci. Teď se tady vedou mezi námi řeči, že tam do té ukrajinské řeže pošlou, nebo by chtěli poslat naše vytuněné mlaďochy a ptá se někdo kolik je zde Ukrajinců, ochotných tam jít do boje? Vlastně budu napomenut, že oni dostali statut válečného uprchlíka a ta zdejší zhlouplá děcka dostala statut čeho? Vždyť je to přesně promyšlený plán na likvidaci Evropy, to je přece tak křišťálově průhledné vše to co se tady děje, že mne mrazí z toho jak to většina nevidí nebo nechce vidět. Ale zblblým Evropanům už asi není pomoci.

Milan
7. 3. 2024 14:23
Odpovědět  Bety

Džihád. Tečka. MzzČ

Markýza
7. 3. 2024 14:28
Odpovědět  Bety

No, to máte jako s vodou, stejný princip: poteče tudy, kudy to je nejsnadnější.

Boomer
8. 3. 2024 10:43
Odpovědět  Markýza

..no, tady jsem neodolal..

Biogeografická disperze.. při níž druh mění pro něho nepříznivé stanoviště, ponejvíce v situaci kdy kapacita úživnosti prostředí je vyčerpána nekontrolovatelnou natalitou v kombinaci s umělým snížení mortality, k úspěšné kolonizaci (nebo také biogeografické disperzi) jsou nutné 3 základní kroky: dostat se na nové území, přežít/využít tamní podmínky prostředí, rozmnožit se a založit novou životaschopnou populaci.. a to je základní model chování r- stratégů.

Tož ať se špánišfógli povedou…

Markýza
8. 3. 2024 13:18
Odpovědět  Boomer

Ježišmarjá….musela jsem si to vědecké ptydepe přečíst třikrát!
A co je strategie “přetvaruju si zobák a místo semínek budu lovit červy ve dřevě”? To je ta K- strategie? Já bych to nazvala strategií rostlinnou a strategií živočišnou – jen orientačně, samozřejmě.
A ještě zapomněli na strategii “nebudu si pořizovat tolik harantů, protože bude špatnej rok”, kterou znám od kojotů, šakalů a vlků, ale předpokládám, že ji používá kdekdo.
Anebo strategii lumíků 😎

Boomer
8. 3. 2024 15:56
Odpovědět  Markýza

.. já bych se přidržoval jen lidských parametrů, jsme nejvyspělejším biologickým druhem, i na vývoji našeho chování se podílejí také vnější vlivy.
Tady vidíte, že na složité otázky často neexistují jednoduché odpovědi, a pokud budu například srovnávat životní strategie více biologických druhů, můžu se dostat do situace, kdy se mi jednotlivé druhy budou přesouvat z kategorie do kategorie v závislosti na tom, se kterým druhem je srovnávám.
Tož nalejme si čistého vína.. judaismus je skupinová evoluční strategie jako každá jiná, stará se o prosperitu svých členů, a to často na úkor nečlenů, což je ale běžným jevem také u jiných/všech skupin!

Pro judaismus platí především:
– genetická segregace od okolního prostředí(oboustranná).
– eugenické snahy směrující k produkci znaků pro skupinu prospěšných.. inteligence, vysoké rodičovské investice(K-strategie), loajalita s vědomím závazku vůči skupině.
– zdrojová a reprodukční kompetice mez Židy a Nežidy.
– vysoká míra altruismu a kooperace uvnitř skupiny.
A přestože kořeny našeho rodu po meči(doslova!) prorostly na Hanou z prostředí pruských junkerů, chovám k Židům obzvláštní sympatie. A komu se to nelíbí, ať si pr*el políbí!!!

Markýza
8. 3. 2024 17:08
Odpovědět  Boomer

Takže typická strategie komunity ve víceméně permanentním ohrožení. Zrovna čtu jednu aljašskou detektivku, kde autorka brilantně v jednom odstavci popsala kolektivní psýchu Aleutů a proč jim nic neříká “mluvit sama za sebe”. Což je u Židů trochu jinak, já vím, taky nelověj losy 🙂 ale jinak velice podobné.

Boomer
8. 3. 2024 17:37
Odpovědět  Markýza

.. ano permanentní ohrožení vnějšími faktory má zásadní vliv na vývoj strategie. Ovšem.. podobný tlak vedl u jiné komunity ve srovnatelných startovních podmínkách k vývoji opačným směrem, do pozice r-strategie. Jako jeden z možných rozhodujících okamžiků pro jednu nebo druhou cestu bývá uváděno vyvedení Židů z otroctví, ke kterému u jiné skupiny nedošlo, když opustila svoji původní oblast výskytu. Jako příčina jejího upadnutí do dalšího otrockého vztahu bývá uváděna genetická její odlišnost.. mám jmenovat? Myslím, že nemusím, oni jsou s námi jedné krve, indoevropské…
;o))))

Markýza
8. 3. 2024 18:09
Odpovědět  Boomer

Nemusíte. Tak jako tak, poslední slovo stejně bude mít Harvardův zákon 😎

Jaris.
7. 3. 2024 05:31
Odpovědět  Pravdomluvny

Taky jste to nepochopil, stejne jako Milan a vestsina zdejsich komentatoru.

Pravdomluvny
7. 3. 2024 06:27
Odpovědět  Jaris.

Poslouchejte osobo,mluvte pouze L věcem,kterým SKUTEČNĚ ROZUMÍTE……!!!!!

Markýza
7. 3. 2024 14:17
Odpovědět  Jaris.

Hlásím se taky. Je pravda, že takovou šílenou nenávist, jakou tady vy a někteří vaši soukmenovci produkujete, to skutečně nejsem s to pochopit.

Boomer
6. 3. 2024 08:04
Ohodnotit příspěvek :
     

..hm, a když raketa vypálená z území Gazy vybuchne na území státu Izrael, tak neteče krev, jenom to lidi v okolí pocáká kolínskou a rozprsknou se konfety a bonbony pro děti?!

Kdo seje vítr, sklízí občas bouři…

Unter
6. 3. 2024 10:11
Odpovědět  Boomer

“Kdo seje vítr, sklízí občas bouři…”
To jsem tedy zvědavý, co sklidí židi? To bude mimořádná úroda.

Markýza
6. 3. 2024 14:19
Odpovědět  Unter

A kdo zasil židle?

Unter
6. 3. 2024 15:24
Odpovědět  Markýza

No přece rohatej – po ovoci poznáte je.

Markýza
6. 3. 2024 16:34
Odpovědět  Unter

Ježišmarjá….a proč židle? Já chci pohovky!

Unter
6. 3. 2024 17:25
Odpovědět  Markýza

Tedy jsem vás nesprávně pochopil.

Markýza
6. 3. 2024 20:07
Odpovědět  Unter

Ne….to jen já jsem si při mém rychločtení dosadila jedno písmenko do vašich slov. 🙂

Boomer
6. 3. 2024 14:41
Odpovědět  Unter

Uvidíme, nic víc k tomu nedodám…

Tom
6. 3. 2024 12:08
Odpovědět  Boomer

… ikdyž se to tady těm lidem nelibi Boomere, tak jste to napsal hezky trefně.
Máte odvahu názoru.

Boomer
6. 3. 2024 14:31
Odpovědět  Tom

.. no pravdu povědíc mě tady hlavně se*ou lidi, kteří nejsou sto měřit všem stejným metrem. A někteří zde nenávidí Židy až tak, že by je Eichmann s nadšením přijal do rodiny..

Vlastimil Čech
6. 3. 2024 12:25
Odpovědět  Boomer

Poučte mne, pane Boomere, která část Israele vypadá po zlounských útocích Arabů podobně jako Gaza?

Boomer
6. 3. 2024 14:23
Odpovědět  Vlastimil Čech

..pane Čechu, izraelsko arabských válek už tato oblast zažila několik a neválčilo se v nich v rukavičkách.
Palestinci mají svoje zastánce, ovšem já osobně neznám jediného z nich, kdo by je měl nebo chtěl mít doma na byt a stravu, nota bene za své, a troufám si tvrdit, že kdyby Palestince mordoval někdo jiný než Židé, ani pes by po nich neštěkl. Ale když někým cloumá neodolatelné puzení flusnout si na Žida, je mu i Palestinec dobrým důvodem…
A jen tak mezi námi.. kolik už jich máte doma vy?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
6. 3. 2024 14:29
Odpovědět  Boomer

Podepisuju.

Boomer
6. 3. 2024 19:46
Odpovědět  Markýza

..šmarjá, držte se ode mě “dále od Boomera dále”, nebo se tu o sobě dozvíte věci, že od vás vaše vlčice ani zaleželá játra nevezme… ;o))))

Markýza
6. 3. 2024 20:08
Odpovědět  Boomer

Ale nebojte. Jednak jsem se vždycky držela dále či blíže tak, jak jsem chtěla sama a druhak Zlatooká dobře ví svoje 😀

Vlastimil Čech
6. 3. 2024 19:05
Odpovědět  Boomer

Aáá, pán patří taky mezi obřezané….A kolikpak Židů chováte ve své domácnosti? Těch chudáčků, kterým tu zlí Arabové rok co rok zabírají další území. Díval jsem se na mapy Palestiny od roku 1948 doposud. Kam se chudáčci Židi schovají před ztlými a roztahovačnými Palestinci?? K Boomerovým??

Boomer
6. 3. 2024 19:38
Odpovědět  Vlastimil Čech

..á, pán mého ptáka neviděl, ale má jasno?! Židé se o sebe dokážou postarat sami, ale očmouzení plaváčci z mých i vašich daní žijí a množí se jedna radost. Já tu nekvílím nad ztrátami Židů, jen bych ocenil, kdyby bylo měřeno všem stejně.
Čechu, vy jste argumentační bezzemek….

Pravdomluvny
7. 3. 2024 06:29
Odpovědět  Vlastimil Čech

Muhamrdovič…… Vlastimil????
To jméno muftí povolil?🤮

Tom
6. 3. 2024 17:11
Odpovědět  Vlastimil Čech

Žádná část Izraele nevypadá podobně jako Gaza proto, že na to Arabové zatim nemají arzenál a odvahu. Asi si ještě moc dobře pamatují jak mavali bílým praporem po šesti dnech valky, když už tenkrát chtěli aby Izrael vypadal jako dnes Gaza.. Je neuvěřitelné, jak tak malý stát dokáže čelit nebezpečí ze všech stran. A kdyby měli Palestinci jadernou zbraň, tak by ji použili, ikdyby ji měli dovézt do Izraele na rudlu. O tom jsem přesvědčen.

Vlastimil Čech
6. 3. 2024 19:17
Odpovědět  Tom

…už tenkrát chtěli aby Izrael vypadal jako dnes Gaza… Něco chtít není trestné. Trestné je masové vraždění. Doufám, že někdo zločince odsoudí a potrestá. I sám oběšený Eichman se hromadám mrtvých civilistů -včetně dětí- v Gaze z pekla směje. Kdo z těch v Gaze megavrahů bude po právu taky oběšen? Jak to výše napsala Zdendulka:
” největším proviněním Palestinců je to, že bydlí na území, na které mají zálusk izraelští Židé”… Židi prostě chtějí celou Palestinu pro sebe…Podívejte se na mapy od vzniku Israele…

Boomer
6. 3. 2024 19:51
Odpovědět  Vlastimil Čech

..jo, Hitler taky chtěl to či ono, ale chtít se může, dokud se jen chce je pohoda klídek tabáček, že, tím nic nepokazil, akorát že průser nastal, až to začal realizovat. A kdyby ho svět zkrouhnul hned zkraje, když jenom kušnil na srazech soukmenovců, mohlo sice tenkrát Německo vypadat jako Gaza dnes, ale jinde by byl klid a nepřibyly by miliony hrobů, lidi by nelítali komínem jak netopýři…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
6. 3. 2024 20:10
Odpovědět  Boomer

To sice ano, ale tehdy si to nikdo neuměl pořádně představit, co z toho všeho vzejde.

Boomer
6. 3. 2024 20:23
Odpovědět  Markýza

..tady budu oponovat, varovali před tím někteří, a jednu válku s německým živlem měli v paměti mnozí. A špatná mírová smlouva je vždy základem další války, vítězové se na Německu napásli k přežrání a potom dali ruce pryč od zodpovědnosti, nechali poraženou zemi žrát kořínky. Špatný život je horší než dobrá smrt pro něco, to jim Němci za pár let předvedli…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
6. 3. 2024 21:26
Odpovědět  Boomer

Varovali, to máte pravdu. ale bylo jich málo na posun v mínění. Ostatní si říkali, že přehánějí.

Tom
6. 3. 2024 22:52
Odpovědět  Markýza

Jenom malinko doplním. Ono jich nebylo málo. Ono jich totiž hodně těch co varovali, skončilo hned v zárodku v lágrech. Takže na posun v mínění zapracoval přirozeně strach.

Markýza
7. 3. 2024 09:16
Odpovědět  Tom

Taky pravda.

Jaris.
7. 3. 2024 05:47
Odpovědět  Markýza

Paradox je, ze jsou dnes teorie, ze Hitler ma zidovske predky. Dokonce se o tom zminil i Lavrov a Izrael byl vzteky bezsebe. Putin to pak zehlil a omlouval kolegu, ze pry to tak nemyslel. 😀

Markýza
7. 3. 2024 09:19
Odpovědět  Jaris.

A víte, že tomu bych klidně věřila? Největší nenávisti a třenice se bezrtak zakládají v rodinách. Že byl Izrael bez sebe (myslím, že přeháníte) tomu by se soudný člověk nemohl vůbec divit. To je jako byste zjistila, že jste přímý potomek manželů Stodolových, jen znásobené.

Jaris.
7. 3. 2024 05:42
Odpovědět  Tom

To se to celi krvavemu Izraeli, kdyz maji za zady hnUSAky a cely zapadni svet.

Markýza
7. 3. 2024 09:20
Odpovědět  Jaris.

Zapomněla jste jedno S 🙂

Administrátor
P.A.Semi
6. 3. 2024 19:35
Odpovědět  Vlastimil Čech

Tedy zejména uvážíme-li, že velkou většinu z těch 1200 obětí zavraždila židovská IDF a ne Palestinci, kteří si je chtěli odvést jako rukojmí na výměnu nespravedlivě vězněných Palestinců…

Festival Nova někdo schválně dva dny před tím přemístil doprostřed cesty mezi Gazu a vojenskou základnu, kde jsou Izraelští vojáci, kteří tu Gazu hlídají… Udělali si z nich živý štít…

A když tam partyzáni byli a vzali rukojmí, poslali Izraelci 28 helikopter, vystříleli všechny náboje a vraceli se pro nové… Každé ujíždějící auto, které našli, preventivně rozstřílleli pro případ, že by v něm partyzáni unášeli rukojmí… Některé z těch lidí, co utekli z festivalu, zastřelila až ostraha Kibuců, kam se přišli schovat…

Do Kibuců najeli tanky a rozstříleli je – ty nejsou zničené samopaly, které měli partyzáni, jsou zničené z tanků, kterými tam najeli fašisté…

Stovky obětí byly spálené (zřejmě střelbou z těch helikoptér) tak, že nešlo poznat, jestli to byli Izraelci nebo Palestinci, proto ten počet obětí postupně snižovali z 1400 na 1200, prostě o 200 obětech prohlásili zpětně, že to byli Palestinci, protože to asi na těch ohořelých zbytcích nepoznali hned, ale až potom…?

πα½

Administrátor
P.A.Semi
6. 3. 2024 19:38
Odpovědět  P.A.Semi

Takže shrnuto – Palestinci jsou Partyzáni a bojovníci za svobodu,
ale Izrael jsou Fašisté, zrůdná Teroristická Mafie…

Od začátku tam byli židi jako Teroristé, od Begina až po Netansatana… A už dlouho (od 90-tých let) jim Hamás nabízí příměří a moratorium na vraždy civilistů, ale Izrael vytrvale odmítá a vraždí, kde může…

Proto se snaží tvrdit o Palestincích, že to jsou údajně “teroristé”, je to Projekce, zloděj volající “chyťte zloděje”, tříska a trám…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
6. 3. 2024 19:50
Odpovědět  P.A.Semi

Kteréžto informace jsou z webu ElectronicIntifada, kde je mají s odkazem na opoziční Izraelský tisk, zejména as Haaretz, ale i Ynet news a další… (a to jsem si zčásti ověřil, že to tam hebrejsky psali…)

Anebo z oficiálního vyjádření mluvčího armády IDF, že ten “friendly fire” (střelba do vlastních) by údajně nebylo “morally sound” (morálně pevné) vyšetřovat, protože ho bylo “příliš mnoho”…

πα½

Pravdomluvny
6. 3. 2024 08:20
Ohodnotit příspěvek :
     

Z budovy Invalidovny v Paříži sundali údajně kvůli Olympiádě kříž……sundat by naopak měli všechny muha@@@@mrdy a jejich mešity!

skeptik
6. 3. 2024 08:25
Ohodnotit příspěvek :
     

Je nepochopitelné a neuvěřitelné jakých zločinů je Západ stále schopen s hubou plnou žvástů o demokracii, evropských hodnotách a boji za svobodu.

Frank
6. 3. 2024 08:41
Ohodnotit příspěvek :
     

A tato zvěrstva páchají ti, kteří jsou převelice hákliví na každého, kdo zpochybňuje holocaust.

katango
6. 3. 2024 14:16
Odpovědět  Frank

Zpochybňujete-li holocaust, pácháte trestný čin.

Unter
6. 3. 2024 15:49
Odpovědět  katango

To se ale netýká Frankova příspěvku.

katango
6. 3. 2024 18:02
Odpovědět  Unter

To nemělo znamenat, že zpochybňuju Frankův příspěvek. Jen jsem se nešikovně vyjádřila.

Popírání holocaustu je trestný čin.

Nic osobního, jen ouřední přípodotek.

Markýza
6. 3. 2024 14:22
Odpovědět  Frank

Škoda, že nemáte v rodině někoho, kdo dejme tomu prošel Aušvicem. To byste taky nezpochybňoval, to vás ujišťuju.

Pavel z Moravy
6. 3. 2024 16:16
Odpovědět  Markýza

Že vás všechny ale tak nemrzí osud komunistů, kteří byli vyhlazováni úplně stejně. Toť podivné. A za druhé, i když někdo páchá na nějakém etniku tak hrozná zvěrstva, je to odporné, ale pokud se on sám poté toho dopouští také, jak to nazveme? Buďme trochu soudní. A jak říkám, v tomto konfliktu nikomu nenadržuji, protože dobrat se příčiny problému není jednoduché. Jak řekl ten moudrý rabín, vy máte pravdu, vy máte také pravdu, ale musím vám sdělit, že pravda je úplně někde jinde. Nejsme tak trochu pokrytci?

Markýza
6. 3. 2024 16:38
Odpovědět  Pavel z Moravy

A o Cikánech.
Nevím proč bych zmiňovala – onoho příbuzného šoupli do koncentráku proto, že byl Žid, ne proto, že by byl komunista – což ani nebyl.
A v článku o komunistech řeč nebyla.

unor 2022
6. 3. 2024 11:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Predevsim pro nick Pravdomluvny a Boomer. I kdyz ve zkratce.
..
Veci se deji postupne.
Nejdrive se jista cast arabske populace, kulturne odlisne, doslova vystve do Evropy. Pak se chvili pocka az nastanou prvni problemy a civilizacni strety.
Mezitim zidovsky stat zajisti neustale pripominani holokaustu na ruznych Tv kanalech po cele Evrope. Nacez na sebe vyprovokuje utok Hizballahu a v jeho prvni fazi dela zaskoceneho.
A i kdyz je to pruhledne jako ‘celofan’ hloupi evropane to polknou.
Co nasleduje popisuje clanek a v nem uvedene dokumenty.

Boomer
6. 3. 2024 14:40
Odpovědět  unor 2022

.. výhradně sám za sebe vám děkuji, že jste mi objasnil vaše parametry vnímání tohoto problému. Založím si ho do složky k názorům mnoha jiných, kteří stejný problém vnímají jinak než vy a dokonce i jinak než další jiní.
Život není černobílý a tisíc lidí tisíc chutí má…

Unter
6. 3. 2024 16:20
Odpovědět  Boomer

“Založím si ho do složky k názorům mnoha jiných,”
Doufám, že vedete složky jenom na názory a né na lidi.

Boomer
6. 3. 2024 19:43
Odpovědět  Unter

..blbe. Složky tu na sebe vedete sami, vy a vám podobní hlupáci…

Unter
6. 3. 2024 20:09
Odpovědět  Boomer

Co ta hysterická reakce? Panáček se odkrývá.

Boomer
6. 3. 2024 20:14
Odpovědět  Unter

.. nepodsouvej panáčkovi svoje obvyklé modely chování a bude klid a mír. Dokážeš to pochopit?

Unter
6. 3. 2024 20:46
Odpovědět  Boomer

To vy píšete, že si vedete složky s názory z webu, který se jmenuje Pokec.

Markýza
6. 3. 2024 21:28
Odpovědět  Unter

Untrerkunfte. Nad-sáz-ka. Panimajetě?

Unter
6. 3. 2024 22:01
Odpovědět  Markýza

Untrerkunfte? Může a nemusí, kdyby byla, asi by nereagoval jako blázen.

Markýza
7. 3. 2024 09:24
Odpovědět  Unter

Nojo pardon. Já když vidím vaše jméno, prostě se mi vybaví ty cedule, co se jich po plyšáku vynořilo 🙂
\a nevím, proč vám připadalo, že Boomer reagoval jako bláezn? Na výbuchy zuřivosti tady máme jiné experty.

Pavel z Moravy
8. 3. 2024 09:47
Odpovědět  Unter

Co mne sere nejvíce, že za socíku jim ty složky vedené na lidi vadily, což plně chápu, ale dnes by někteří z nich rádi ty složky vedly na své oponenty. Tak tyhle argumentace nemají chybu. A to jsou všechno ti, kteří se chlubí svým čistým morálním profilem.

Boomer
8. 3. 2024 18:11
Odpovědět  Pavel z Moravy

..a vám ani trošku nedochází, že vést na někoho složku v dnešní době není třeba? Vy si ji sám na sebe vedete na mnoho způsobů, a někomu někde stačí jen nastavit vhodný algoritmus, který vaše vnější projevy zachytí, ukládá a dokonce průběžně třídí a vyhodnocuje. Ale stále se najde dost fíčusů, kteří zastydli v parametrech popsaných manžet civilního strážníka Bretschneidera nebo papírových hlášení soudruhů/žek z uličního výboru…

Kur*a lidi, ve kterém století si myslíte že žijeme?

Boomer
6. 3. 2024 21:45
Odpovědět  Unter

..složky si vedu ve své hlavě, mozek je úložiště s obrovskou kapacitou. Vy si ani rámcově nepamatujete co kdo napsal, řekl, udělal?

Unter
6. 3. 2024 22:09
Odpovědět  Boomer

Tak v hlavě? Alespoň si nepopíšete manžety.

Boomer
6. 3. 2024 22:38
Odpovědět  Unter

.. blbe.

Unter
6. 3. 2024 22:58
Odpovědět  Boomer

Se vám ta složka v hlavě přetočila na začátek.

Boomer
7. 3. 2024 10:18
Odpovědět  Unter

.. názory blbců si složku nezaslouží, ty házím do virtuálního koše. A je vás tam plno…

Slovan
7. 3. 2024 10:51
Odpovědět  Unter

Dám vám jednu radu, nic o sobě na netu nepište, jen obecně. Jinak v případě neposlušnosti se vše otočí proti vám a vše bude proti vám zneužito. Nevím jestli jste chodil diskutovat na Pravý Prostor. Tam se splašil web, doufám že neúmyslně a ukázali se nepříčetným trpaslíkům vaše imail adresy i když od majitele webu byl slíben opak. Pokud máte v mailu svoje jméno a příjmení dokáží toho prorežijmní internetový šíbři náležitě využít okanžitě proti vám. Vypisují vaši identitu po různých webech, posmívají se a samo že pak dojde na vyhrožování. Jó také si ukládají do svých hlav vše co jste kdy napsal. V případě kousnutí a nepohodlného příspěvku, je vše to co se na vás ví okamžitě použito proti vám. Radím vám dobře, je mi už přes šedesát, jen v tom Rusku jsem ještě nebyl.

Unter
7. 3. 2024 16:16
Odpovědět  Slovan

Název mailu mám pseudonáhodný.

Slovan
7. 3. 2024 16:40
Odpovědět  Unter

Tak já ho mám už sám nevím jak dlouho a de-fakto mi to dělala dcera. A jak píši výše, web PP píše u vyplňovacího okénka, že údaje nebudou zveřejněni. Mě vůbec ve své naivitě nenapadlo, že narazím na tuhle svoloč, zákeřnou. Toď vše. Omluva z PP žádná, ale já už vím odkud vítr fouká. Jednou se to bude hodit, já nezapomínám.

Boomer
8. 3. 2024 16:03
Odpovědět  Slovan

..no tak sis ratlíčku zakňučel, obech*al něčí kotníky a co dál? Nic, že jo.. parta velkých psů už ti za pr*elí nestojí, tak jen ten výčepák ve sklepě.. tož si vydatně polej jazyk, na spálené synapse neber ohled, s tím málem co ti zbývá, už tu chvíli nějak vydržíš…

Boomer
7. 3. 2024 10:16
Odpovědět  Unter

.. že si vedu složky s názory z webu, který se jmenuje Pokec? A kde jsem co takového napsal, ty blbe? Tvůj svět je zúžený jen na Pokec? A stejné to mají mít i jiní?

Padej do svého kouta ohrady, žvýkej seno a nepleť se mezi lidi…

Unter
7. 3. 2024 16:17
Odpovědět  Boomer

Boomer 6. 3. 2024 14:40, zkus si to po sobě přečíst, vosle.

Boomer
7. 3. 2024 17:30
Odpovědět  Unter

.. kde v tom krátkém textu nacházíš informaci, že čerpám jen z diskuse na Pokecu? Abys potvrdil svoje zkratkovité myšlení, vkládáš do mých vyjádření to, co tam není. Blbe…

Unter
7. 3. 2024 18:36
Odpovědět  Boomer

.. kde rozporuju, z čeho všeho čerpáš? Abys potvrdil svoje zkratkovité myšlení, vkládáš do mých vyjádření to, co tam není. Blbe…

Boomer
7. 3. 2024 19:30
Odpovědět  Unter

Unter
 6. 3. 2024 20:46
 Odpovědět  Boomer
To vy píšete, že si vedete složky s názory z webu, který se jmenuje Pokec.

.. teď mi ty joudo najdi, kde jsem co takového psal…

Unter
7. 3. 2024 20:14
Odpovědět  Boomer

Už podruhé, joudo:

Boomer 6. 3. 2024 14:40 unor 2022

“.. vaše parametry vnímání tohoto problému. Založím si ho do složky k názorům mnoha jiných, ….”

Adresa diskuse:
https://www.pokec24.cz/nezarazene/do-posledniho-palestince/

Markýza
7. 3. 2024 20:38
Odpovědět  Unter

Unterkunfte a kde jste nechal předmětný Pokec? Někam se vám ztratil

Unter
7. 3. 2024 20:52
Odpovědět  Markýza

Nacházíte se na něm, Markýzo.

Slovan
8. 3. 2024 08:41
Odpovědět  Unter

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🙄 🙄 🤦‍♂️ 🤦‍♂️

Markýza
8. 3. 2024 09:30
Odpovědět  Unter

Ach, jak jste vtipný, pane rado! Dobrá, ať mě nemůžete nachytat. V Boomerově komentu, který citujete, není ani zmínka o Pokecu, přičemž vy jste jej obviňoval právě z toho, že si dělá složky na Pokecáře. Na lidi, kteří na Pokec přispívají, aby vás to zase nesvádělo.

Unter
8. 3. 2024 17:33
Odpovědět  Markýza

Nemůžu jinak, než vám to zopakovat jinými slovy, Markýzo. Boomer reagoval na komentář v diskusi na webu pokec24. Zmínka o Pokecu v Boomerově komentáři není nutná, vyplývá to z reality. Je to takhle lepší, Markýzo? Dovolte, abych vám takhle dlouhý komentář věnoval k dnešnímu MDŽ.

Markýza
8. 3. 2024 17:38
Odpovědět  Unter

Děkuji za věnování a jen dodám, že konkrétní zmínka o Pokecu v Boomerově komentáři možná nebyla ne proto, že by nebyla nutná, ale proto, že to myslel všeobecně. I tak je to možné.

Unter
8. 3. 2024 18:07
Odpovědět  Markýza

Jak to myslel Boomer, to ví on. Skutečnost je taková, že svou reakci napsal k předchozímu komentáři, umístěném na tomto webu. Nepřipadá vám tohle téma už poněkud rozvleklé?

Boomer
8. 3. 2024 18:25
Odpovědět  Markýza

..tak nějak asi myslí svoje komentáře Boomer, chce-li něco konkretizovat. Ale ani to nezabrání, aby někdo jeho konkrétní vyjádření či nevyjádření zevšeobecnil, pokud se mu to hodí do krámu. Tudíž bych link uzavřel, kdo si chce myslet ať si myslí, moje reakce k tomu není potřebná.

unor 2022
6. 3. 2024 17:15
Odpovědět  Boomer

Setrideni faktu v case nazyvate nazorem.

Boomer
6. 3. 2024 19:43
Odpovědět  unor 2022

..setřídění blábolů, které vy považujete za fakta, nelze považovat za nic jiného než názor, ten může mít i troglodyt, ovšem vždy jen na své úrovni.

Pavel z Moravy
6. 3. 2024 15:53
Odpovědět  unor 2022

No je vidět, že stejně se všem neměří. Záleží na tom, která lobby pracuje lépe. A v tomto případě židovská určitě. Ale jak vidno, osud Palestinců moc lidí nezajímá, vždyť oni jsou zrovna jenom takoví oukropci jako Češi, kteří jsou také ničím a nikým pro národy vyvolené. Nu až takhle budou devastovat Čechy, pak uvidíme. A to nenadržuji ani jedné straně, ale rozepisovat se o příčinách, těch bude tolik, že by na to nestačil dvouhodinový dokumentární film.

zuzana
6. 3. 2024 12:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Studie zjistila, že většina pacientů s dlouhým Covidem byla očkována

https://aktax.cz/studie-zjistila-ze-vetsina-pacientu-s-dlouhym-covidem-byla-ockovana/

zuzana
6. 3. 2024 12:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Muž tvrdí, že byl najat Ukrajinou, aby zavraždil Tuckera Carlsona

https://aktax.cz/muz-tvrdi-ze-byl-najat-ukrajinou-aby-zavrazdil-tuckera-carlsona/

stan
6. 3. 2024 13:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Mám rád historii. Vždycky mi bylo líto židů, kteří prošli koncentráky .Jejich utrpení bylo obrovské. Bohužel to jak se chovají v Gaze je naprosto identické s tím jak se k židům chovali němci.Nejsem a nikdy nebudu příznivcem isĺámu, ale to co Izrael předvádí v Gaze je totální genocida, vyhubení, vyhnání.Můžeme se donekonečna bavit o tom, kdo si začal, kdo je víc v právu, ale v tuto chvíli je jediné možné řešení…..Izrael musí z tohoto regionu zmizet, je jedno kam, ale v tuhle chvíli je jen otázkou času, kdy Irán a spol. Izrael zničí. Netvrdím, že pak bude v regionu ráj na zemi, ale konečně se bude moci začít budovat a ne jen válčit.

Markýza
6. 3. 2024 14:26
Odpovědět  stan

Uvidíme. prý už se chystá znovuzrození Chazarie. Po mém soudu by to bylo lepší řešení, než je teď. Ovšem pochybuju, že Palestinci něco vybudují – pokud se dobře pamatuju, po opuštění osad na Západním břehu jim tam Izrael nechal spoustu dílen a výroben – všechno srovnali se zemí.
Taky nezapomínejte, že je celá ta desetiletí víceméně živí Evropa.

Boomer
6. 3. 2024 14:47
Odpovědět  stan

.. a jen tak čistě teoreticky, vy se jako domníváte, že v případě exodu Židů z oblasti tam třeba Palestinci štandopéde začnou něco budovat?
To jsem vážně na pochybách, i tu čističku na jejich ho*na z pásma Gazy jim museli vybudovat jiní za své peníze a za pár měsíců byla kaput, rozkradená… asi ti zatrachtilí Židé, že jo?

Helena
6. 3. 2024 15:09
Odpovědět  Boomer

Ať si Palestinci i Izraelci žijí jak chtějí a jak jim to vyhovuje! Ale tohle je prachsprosté kruté, nelítostné vyvraždění Palestinců Izraelci. A Izraelci k tomu začátku vraždění použili starou fintu, kdy nechali svými odstřelit pár svých, aby to mohli použít jako napadení a začít vraždit. A kdyby Izraelci neměli za pr.elí USA a Brity, nic takového by se neodvážili.

Pavel z Moravy
6. 3. 2024 16:07
Odpovědět  Helena

Přesně tak, ať si ti i ti žijí jak chtějí. Ale toto je vraždění za přihlížení amíků a Britů, kteří jsou ochránci Izraele. A to, jak si Palestinci žijí je jejich vlastní zodpovědnost. Když bych já chtěl mít pouze kadibudku a ne splachovací hajzlík, tak mne také odstřelíte? Když chcete dát všem rovná práva, tak je nechte žít po svém. Pro sebe to chcete dodržovat, tedy žít si po svém, tam určitým lidem socík vadil, že jim říkal jak mají žít, ale najednou tady pro ty cizí se chcete chovat stejně, tedy nařizovat jim jak mají žít a to vám nevadí? Divný dvojí metr.

Markýza
6. 3. 2024 16:40
Odpovědět  Helena

No, moc neříkejte. Chtějí, aby je nadále živila Evropa, hádám a moc se plést nebudu.
A to se zase nelíbí mně.

Pavel z Moravy
6. 3. 2024 18:43
Odpovědět  Markýza

A že tady živíte domácí krkavce a banderovce vám nevadí? Že živíme západní nadnárodní koncerny také nevadí? Jaký je v to rozdíl? Och, že by nám zde přinesli zaměstnanost? Vždyť ti naši otroci jim dělají za pár šupů. A copak se nás ti Palestinci prosili, abychom je živili? Nejsem v tom zběhlý, ale myslím, že nám s nožem na krku nevyhrožovali, že se o ně máme postarat. A jestli jsme to dělali dobrovolně, je to náš problém. Je to jako s Číňany, když se tady objevují názory, že oni jsou vinni naší chudobou. Ani ti Číňané západ nenutili, aby převedl výrobu k nim. Tak ať řeknou, už nás nebavilo tady makat, řekli jsme si, že to Číňané za nás odřou, my levně koupíme a my vychcaní prodejci na západě draze prodáme. Myslím, že není těžké vždy říci jak to asi je a dívat se na věci trochu s nadhledem.

Markýza
6. 3. 2024 20:14
Odpovědět  Pavel z Moravy

No, příště tedy vyjmenuju všechno, co mi vadí, když na tom tak trváte. Koncerny šoupnu na první místo, to si pište, ale s banderovcema vám nepomůžu, my tu v kraji nějak žádné nemáme. Ukrajinců prdele tři, ale všichni pracujou jak nezavřený – pokud vím, v sociální síti se nehoupe žádný.

Markýza
6. 3. 2024 21:24
Odpovědět  Pavel z Moravy

Někam mi zmizel koment, tak znova:
Dobrá, propříště vám pokaždé vyjmenuju všechno, co mi vadí, když na tom tak trváte. Koncerny dám hned na začátek. Ovšem s banderovci vám nepomůžu – my je tu v kraji nějak nemáme. Ukrajinců spousty, ale všichni makají a zřejmě se žádný nehoupe v sociální síti, alespoň se tuhle podivovala paní z ouřadu, že žádný.
Číňani mě netankujou vůbec, tohle téma s vámi tedy probírat nebudu.
Co se nadhledu týče, to jste mě dost rozveselil – mně naopak kdekdo vyčítal, že mám přespřílišný nadhled a že je to děsný, jak vidím věci ze všech stran 🙂

Jaris.
7. 3. 2024 05:59
Odpovědět  Markýza

Vadi vam koncerny, Markyzo? A nespletla jste se? Ty totiz vetsinou patri zidakum, kteri z vas tyji. 😀

Markýza
7. 3. 2024 09:26
Odpovědět  Jaris.

Jaris, s vámi je to marný. Vaše rozlišovací schopnosti mají zjevně dost těsné meze, tak to nechme být.

Markýza
7. 3. 2024 09:29
Odpovědět  Markýza

Nebo abyste mi rozuměla: někdo odliší lila od fialkové a čtvrttón, vy nerozlišíte modrou od zelené a budete ráda, když uslyšíte tercii. To není nějaká dehonestace, každý jsme nějaký. Jen by bylo dobře, aby člověk, který neodliší (pomyslnou!!) zelenou od modré nechtěl určovat, co je nebe a co je les.

Tom
7. 3. 2024 21:02
Odpovědět  Markýza

Teda Gusto. 🙂 ( Světáci)

Markýza
8. 3. 2024 09:33
Odpovědět  Tom

Podívejte, já nemůžu fakt za to, že káně vidí ultrafialový čůrání myši a já rozeznám lila od fialkové a čtvrttóny. Vy zase jistě máte od mamičky přírody jiné dary.

Pavel z Moravy
7. 3. 2024 09:11
Odpovědět  Markýza

To chcete věřit paní na úřadě? Ta má za úkol se rozplývat nad ukrajinskou řízenou migrací, neb v opačném případě by se pod ní mohlo zhoupnout křeslo. Ti zde mají tolik výhod jak jsem slyšel, že naši lidé na ně nikdy nedosáhnou. Ale možná je to jenom, jedna paní povídala. A když vidím v těch jejich nákupních košíkách většinou cigára a vodku, tak o čem dál hovořit. To je fakt, že na to mají právo, to nepopírám, ale pokud vím, tak ti naši lidé na sociálních dávkách dostávali poukázky, aby si chlast a cigára nemohli koupit. Nevím jak to je ale teď. A co ti důchodci, kteří se nechali nachytat na důchodové připojištění, já tedy ne, já grázlům obzvláště z této země zásadně nevěřím a příplatek k připojištění už nedostanou a když budou chtít celé důchodové připojištění zrušit, všechny ty příplatky za tu předcházející dobu co získali budou muset vracet. Odběhnul jsem od tématu, to je fakt, ale ono to souvisí. Nu, jsme prostě otroci současného západního konglomerátu a asi se to většině líbí. Takže proti gustu, žádný dišputát. Ale chraň Bůh naši rozloženou krajinu.

Markýza
7. 3. 2024 14:26
Odpovědět  Pavel z Moravy

Já nevím, co vy tam u vás máte za úřady. Náš úřad například sice taky vyvěsil ukrajinskou vlajku, ale vydržela tam zhruba dva měsíce – na rozdíl od velké spousty jiných úřadů. Ale to jen tak bokem.
Navíc paní to neříkala oficiálně, potažmo do novin, ale v Tesku jiné paní při nákupech. A netuším, proč by se své známé měla u pultu s jogurtama rozplývat nad migrací, ať už jakoukoli – známá její křeslo jistě neohrožovala. Nehledě k tomu, že to říkala tónem nedůvěřivého úžasu.
Poslyšte, člověče, jak je možné, že máte okamžitě neochvějné jasno o situaci, o které nemáte ani maličké ponětí??

Pavel z Moravy
8. 3. 2024 10:12
Odpovědět  Markýza

Neberu vám lásku k tomuto systému ani jeho hodnotovému žebříčku. Každý to prostě máme nastavené jinak. Všichni vidíme, že tady vládne klika zprofanovaných politiků a jim sloužící ouřadové, soudní moc, policejní moc a vojenská složka státu. A ti prostí obyčejní lidé, jimž se říká lidově plebs dostal roli poslušných tvorečků, kteří mají celý tento konglomerát svojí neochvějnou láskou k západní buržoazní společnosti zaštítit. Je zvláštní, že vy všichni, kteří jste byli tak ukřivděni za toho nenáviděného socíku najednou s takovou lehkostí přecházíte všechny prasárny této společnosti. Mistr Jan to řekl dobře – co všechno může způsobit ztráta světského bohatství, které není ničím jiným než lejnem. Čechové se paktují se svými úhlavními nepřáteli a za toto lejno zaprodávají svoji čest a zem. Když už bych chtěl být hodně tvrdý, tak mohu říci pouze jedno. Současní parchanti překonávají vše co se zde do této doby událo.

Markýza
8. 3. 2024 13:21
Odpovědět  Pavel z Moravy

Vy máte zkratky! Jak by řekl jeden můj kamarád (dej mu pámbu nebe) – tahle zkratka je sice delší, ale zato míň schůdná 😀
Jste pěknej had vyklouz, víte to?

Boomer
8. 3. 2024 16:14
Odpovědět  Pavel z Moravy

.. jak tak koukám na vaše příspěvky výše, musím vyjádřit úžas nad vytrvalostí, s jakou dokážete svůj obdiv k socialismu zakomponovat do reakcí na jakékoli téma, i kdyby šlo o paličkování vamberecké krajky nebo stav sněhové pokrývky na Zemi Františka Josefa. A nevynecháte ani flusnutí po těch, kteří neobdivují s vámi…

Pravdomluvny
6. 3. 2024 17:15
Odpovědět  Boomer

👍

stan
7. 3. 2024 15:29
Odpovědět  Boomer

Ahoj Markýzo a Boomere, reaguji na vaše odpovědi. Já si vůbec nemyslím, že Palestinci jsou nějaký výkvět či elita lidstva.Nejspíš jsou i ve svém regionu bráni asi tak, jako u nás je brána menšina o které se raději zmiňovat nebudu.Ale jde o to, že stát Izrael je v tomto regionu doslova toxickým jedem pro ostatní, okolní státy arabského světa.Myslím, že byla velká chyba , že pod záštitou Velké Británie stát Izrael vůbec vzniknul.Vím, že se jeden čas uvažovalo, že by židé byli přesunuti na Madagaskar. Troufám si tvrdit, že pokud by se tak stalo, tak by v regionu byla stejně výbušná situace jako je tomu dnes v Izraeli. On je totiž problém v tom, že židé se nikdy nepřispůsobí, vždycky proti sobě poštvou místní obyvatelstvo.Čím to je nevím, ale ty pogromy po celé Evropě prostě nebyli jen náhodné, v podstatě se periodicky opakovali.Já osobně kolem sebe žádné židy nemám a nikdy jsem neměl, takže se nechci pouštět do žádných spekulací. Ale to že židé měli problémy všude, to není náhoda.

Markýza
7. 3. 2024 15:58
Odpovědět  stan

Souhlasím s tím, že národ židovský nějak dráždí. Čím přesně to je, asi neví nikdo; já to přikládám buď tomu, že jsou neuvěřitelně chytří a schopní, což je dáno kromě jiného i tím věčným pronásledováním. A nikdo nevidí rád, když nějaké té menšině upřete všechny možnosti obživy a dovolíte jí jenom opatrovat peníze s tím, že penězma se nenakrmíš. No a dopadne to jak to dopadlo – světovým bankovnictvím. To nas.ere, že? Chtěli jsme vás vyhladovět a vy takhle.
Kde přesně to vzniklo, ví pámbu: možná tehdy, když se je rozhodl bůhvíproč vyhubit faraon egypský a oni se vzepřeli, přežili – a zesílili..Nebo pak, když se o totéž pokusili Římani. Pak další a další, až do Němců. Kdoví. Ale všichni víme, že strázně buď zabijí – nebo posílí.
Že byl blbej nápad vracet národu židovskému území, které sice bylo historicky jeho, ale mezitím obsazeno Araby, to dnes vidíme všichni. Britové zkrátka byli rychlejší, než chytřejší.
Otázkou je co teď. Popravdě nemám tušení a nejen já – nikdo nemá………….

Unter
7. 3. 2024 17:03
Odpovědět  Markýza

Faraon egypský je snad nechtěl vyhubit, chtěl je jenom vyhnat, tak jako všichni ostatní. Možná měl strach o pyramidy, ale oni byly i pro židy moc těžké, tak odešli bez nich.

Markýza
7. 3. 2024 17:26
Odpovědět  Unter

No, to bychom se museli zeptat nějakého historika, specializovaného na dané období. A i tak si myslím, že se o tom moc neví. Maximum co jsem se dočetla bylo, že byli tehdy pokládáni za otroky, což je jim nelíbilo (no to by se jeden divil) jenže holt faraon je propustit nechtěl (to by se jeden divil podruhé) Do toho ovšem vlezlo deset ran egyptských, což jim pomohlo zdrhnout. Tak nějak zhruba.

stan
7. 3. 2024 18:14
Odpovědět  Markýza

Ahoj Markýzo, popisuješ to tak, jak to vidím i já.Problém židů je , že oni na rozdíl od ostatních národností , tak nějak nezapadnou. A tím , že jsou chytřejší, tak i vyčůranější a prostě umí si najít rychlejší cestu ke zdroji.Britové to celkově po 2 svět. válce vůbec podělali. Zhroutilo se jim impérium v čele s Indií a vlastně od té doby to žádná velmoc není, i když si na ní pořád hrajou.Jejich velké štěstí je , že Londýn
je finančním centrem světa/nebo alespoň do poslední doby byl/, takže ještě si udržují určitou pověst, ale v tuhle chvíli , kdy jde Evropa do hajzlu, tak tam jde i Británie. Ono stačí když vyjedeš někam mimo Londýn, žádné město z těch velkých mne neuchvátilo a anglický venkov je prostě venkov.

Markýza
7. 3. 2024 18:32
Odpovědět  stan

Taky pravda. Nezapadneš – budem tě mlátit, normální a pochopitelná strategie stáda. Nebo z tebe uděláme Omegu – strategie smečky. Obojího si národ židovský zakusil dost. Ovšem jak se to dělá, to zapadnutí, toť zapeklitá otázka…….pokoušela jsem se se o totéž celý život a ne a ne se zadařit. Až jsem se na to teda vyprdla. A to nejsem Židovka ani malíčkem, naopak – jsem Slovanka, všech Slovanek kapitánka.

stan
8. 3. 2024 11:08
Odpovědět  Markýza

Markýzo , také jsem slovan jak poleno.Po tátovi slovák, po mámě polák, ale léta žijeme v Česku, takže mám české občanství.

Markýza
8. 3. 2024 13:23
Odpovědět  stan

Poláci mi v genetice chybí, zato jsem ze čtvrtiny Ruska, ze čtvrtiny Slovenka, ze čtvrtiny Moravanka a ze čtvrtiny Češka 😀

Boomer
7. 3. 2024 17:23
Odpovědět  stan

..za jednu z více příčin, ne-li přímo za příčinu hlavní, takových vztahů mezi židy a nežidy, považuji rozdílný přístup životu, u Židů je dominantní K-strategie s vyšším důrazem na kvalitu a konkurenceschopnost potomstva s důrazem na vzdělání, která v obklopení společnostmi převážně r-stratégů přináší po čase zásadní sociální rozdíly a s tím i problémy ve vzájemných vztazích. Opírám toto tvrzení o srovnání parametrů soužití Židů v jiných oblastech s nežidovským obyvatelstvem se stejnou K-stratégií.

Gaza je Chanovem, Luníkem arabského světa…

Markýza
7. 3. 2024 17:35
Odpovědět  Boomer

To je zajímavý – a jak to vypadá když mají židi i nežidi tu K- strategii? Já o tom nikdy neslyšela, tak se ptám.
Ovšem otázka primární stejně zní “proč a kdy jste zvolili tu nebo onu strategii” V tom bude stejně nějaká evoluční nika.

Boomer
7. 3. 2024 18:36
Odpovědět  Markýza

.. životní strategie druhu se musí přizpůsobit podmínkám, ve kterých tento druh dlouhodobě žije, jinak by zanikl, takže evoluční tlaky ano.
Nás kupříkladu naše podnební pásmo přivedlo k vytváření rezerv pro období vegetačního klidu, od sběračství k lovectví a cílenému pěstování rostlin a chovu zvířat, jsme K-stratégové, od toho se odvíjí menší počet potomstva, předávání zkušeností potřebných k přežití, z toho plyne nutnost vyšší úrovně jazyka, atd, atd,.
Posuzování životní strategie by mělo probíhat jako srovnávání efektivity životních zvyklostí výhradně v rámci jednoho biologického druhu.

Zkuste si dohledat E.O.Wilson, biogeografie.

Markýza
7. 3. 2024 18:46
Odpovědět  Boomer

Neee…………předžvejkejte mi to, prosím. Víte, jak to říká Milan s tím předkremačním časem a mně navrch zítra přijede sestřenice, čeká mě zahrada a v neděli dorazí na oběd půlka rodiny, pročež ten oběd musí někdo vyrobit. A já si vymyslela španělský vtáky.

Boomer
8. 3. 2024 10:09
Odpovědět  Markýza

..dobře tedy, bude to v rovině biologické, abych nesklouznul k eugenice ;o)))

Organismy popisované jako r-stratégové obvykle žijí v nestabilním, nepředvídatelném prostředí. Zde je důležitá schopnost rychlé (exponenciální) reprodukce. Takové organismy mají vysokou plodnost a relativně malou investici do jednoho potomstva, jsou typicky slabé a podléhají proměnlivosti svého prostředí. “Strategickým záměrem” je zaplavit stanoviště potomstvem tak, aby bez ohledu na úmrtnost alespoň část potomstva přežila a rozmnožila se. Organismy, které jsou r-selektovány, mají krátkou životnost, rychle dospívají.

K-stratégové naopak zaujímají stabilnější prostředí. Během svého života produkují méně potomků, ale do každého z nich vkládají větší investice. Jejich reprodukční strategií je růst pomalu, žít blízko únosné kapacity svého stanoviště a produkovat několik potomků s vysokou pravděpodobností přežití. 

Markýza
8. 3. 2024 13:28
Odpovědět  Boomer

Neboli – ať to vezmu i z druhé strany – záleží, do jakého prostředí se dostanete. No ale co myši?? Zaujímají – aspoň u nás na lukách – rozhodně stabilní prostředí! Ale je pravda, že nevím, jak moc se množí, protože “myší dny” rozhodně nejsou často. To jsou ty dny,. kdy se nějak vyrojí na povrch a to se pak slítnou čápi, káňata i volavky a krkavci a nastane safari.

Boomer
8. 3. 2024 17:55
Odpovědět  Markýza

.. o kousek jinde píšu o ošidnosti srovnávání sociálních strategií rozdílných biologických druhů. Myši v bodě A porovnávejme jen s myšmi v bodě B, C, D… jinak je z toho maglajz.

Pavel z Moravy
8. 3. 2024 10:37
Odpovědět  Boomer

A jste si vědom toho, čeho se dopouštíte, když takto posuzujete obyvatele Gazy? Zkuste se takhle veřejně opřít u nás do romské populace. Pokud vím tak tady se musí chodit po špičkách kolem romské otázky a nyní již i ukrajinské. Nevím, co určité lidi může tak fascinovat na plemeni, které likviduje bez zábran děti a ženy druhého kmene. Á, chápu, pro tu elitu světa jsou to zřejmě primitivové. A nepochází náhodou většina té elity z židovské lobby. Jen se ptám, já to nevím. To má právo ten chytrý likvidovat ty hloupé jen proto, že je chytrý? Netvrdím, že Židé nejsou chytří, to ano, chytří jsou, jak se ale chytrost a vzdělanost snoubí s tím co právě dělají v Gaze. Jak je možné, že tam již dávno nenaběhly mírové sbory, aby ten masakr ukončily. Že by ty mírové sbory byly pod patronací a řízení Židů? Vždyť se přesně ví, že USA řídí právě oni. A jelikož jde u nich asi vždy o peníze, je jasné proč to i ono se ve světě děje. Ale určitě nejsou Židé jedinými hybateli dějin. Na tom co se děje mají vliv všechna možná etnika planety. Tento současný svět totiž řídí lidé bez skrupulí a to je to o co zde nyní jde. Ale váš společenský systém, tedy kapitalismus, nemá šanci toto vyřešit a svět zkulturnit

Boomer
8. 3. 2024 18:00
Odpovědět  Pavel z Moravy

.. jsem si vědom, že se nedopouštím ničeho jiného než posuzování faktů padni komu padni, a jsem schopen svoje postoje odůvodnit. Možná jste si toho ještě nevšiml, ale dělám to stále i v jiných případech. Já svoje komenty nezačínám krokem vzad, jako že “možná se mýlím, ale”… však to znáte. ;o))))

stan
8. 3. 2024 11:06
Odpovědět  Boomer

Boomere, ano židé dávají obrovský důraz na vzdělání a také proto většinou jsou schopni obsadit klíčové pozice v různých organizacích.Já bohužel nebo bohudík ? žádné zkušenosti s židy nemám, takže soudím dle toho , co jsem o této problematice četl.A vlastně mě i napadlo, že problém nastal ve chvíli, kdy anglosasové vytvořili prototyp nadčlověka, který ovšem byl právě anglosasem.V tu chvíli se tento nadčlověk vymezil i vůči židovskému etniku, které považoval za méněcenné.Ale nevím jestli v té hierarchii byl žid víc než slovan , nebo obráceně. Každopádně i odtud čerpá Západ svojí nadřazenost, že je něco víc než ostatní.

Boomer
8. 3. 2024 17:52
Odpovědět  stan

..stupeň admixture populací Židů a Anglosasů je nesrovnatelný. Anglosaský prototyp nadčlověka je něco jako hoóóódně velký bastard, odlišnost od Židů bych definoval jako rozdíl mezi skladem tříděného odpadu a divokou skládkou někde v křoví… z toho prvního může něco užitečného vzejít.

stan
8. 3. 2024 22:59
Odpovědět  Boomer

Jasně ,anglosasů je mnohem víc než židů, ale židi jsou mnohem vzdělanější .

Boomer
9. 3. 2024 16:56
Odpovědět  stan

..Židé mají především čistější genetické linie, Anglosasové jsou totální rasová a národnostní míchanice… nejčistější rodokmen u nich má americký stafordširský teriér.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Karel
6. 3. 2024 13:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Největší chyba Sovětského svazu byla, že zastavil nacistické běsnění a osvobodil židy.

6. 3. 2024 14:08
Odpovědět  Karel

Souhlas! Nebýt takovýchto zásadních chyb, nenarodil by ses, a svět by zůstal tvé geniality ušetřen.

Jaris.
7. 3. 2024 06:02

Zid a Nemec jsou si charakterove podobni. Kseftari a vrazi, co jsou o sobe drze presvedceni, ze jsou jakousi vyvolenou rasou, ktera bude ovladat svet.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
7. 3. 2024 14:27
Odpovědět  Jaris.

Páni………….sto milionů lidí a vy jste si proklepla všechny! Smekám čepičku!

7. 3. 2024 18:21
Odpovědět  Jaris.

…kerej správně patří anglosasům, žejo.

Markýza
7. 3. 2024 18:49

Rozhodně! Mimochodem – včera jsem zjistila, že Angláni jsou ještě větší sebestřeďáci, než Frantíci, protože zatímco Frantíci říkají neutrálně kanál La Manche, angláni….jampadá! English Channel. Co se člověčice nedozví na starý kolena.

7. 3. 2024 23:10
Odpovědět  Markýza

🙂

Pravdomluvny
6. 3. 2024 17:16
Odpovědět  Karel

Ty seš muhehe.

6. 3. 2024 14:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Vy nemáte v Palestině Sekery? Tak to vám nemohu pomoci.
https://www.youtube.com/watch?v=WX3IZU-9JtM

Pijack
6. 3. 2024 15:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Židi s velkým Ž jsou, byli a prasaty zůstanou. Ovládli už i USA a prostým Američanům to ještě nedochází. Tohle nemá s mentalitou východních zemí a hlavně Slovanů nic společného. A nechoďte na mě s nějakým holokaustem. Co je mi do toho?

Unter
6. 3. 2024 16:06
Odpovědět  Pijack
Pravdomluvny
6. 3. 2024 17:18
Odpovědět  Pijack

A co jsou muha@@@@dáni?!
Odpad všeho odpadu a spodina nejspodnější….. zdárně jim sekunduje Banderonacistán a uSSa.

jiří
6. 3. 2024 20:15
Odpovědět  Pravdomluvny
6. 3. 2024 22:44
Odpovědět  Pijack

To, cos ted vyblil, taky ne.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
jiří
6. 3. 2024 17:23
Naposledy upraveno$ s uživatelem$