blognezařazené

Aktuální informace k mRNA vakcínám – DŮLEŽITÉ – Video ke sdílení !!!


“Navýšíme počet státních zaměstnanců o 8.000 a přidáme jim 18 miliard.”

Dáší zprávy:

“Navýšíme počet státních zaměstnanců o 8.000 a přidáme jim 18 miliard.”

Petr Fiala na svém FB profilu v roce 2019:

“Navyšování počtu státních zaměstnanců je nezodpovědné a všichni na to doplatíme.”

Vláda Petra Fialy dnes 21.9.2022:

“Navýšíme počet státních zaměstnanců o 8.000 a přidáme jim 18 miliard.”

Moje babička na tohle říkávala – “to je tak, když si chlapec nevidí do huby.”

Nafukovat už tak notně přebujelý státní aparát v době hluboké ekonomické krize dokáže snad jen Fidel Castro a tenhle náš naivní nekňuba.

Nikdy bych nevěřil, že to řeknu, ale proti Fialovi se Stanjurou byli Babiš se Schillerovou naprosté rozpočtové superhvězdy.

Tohle je opravdu vláda národní katastrofy. Jinak se to nazvat nedá.


Viktor Orbán vyjednal v EU výjimku pro Maďarsko a může nadále dovážet plyn z Ruska.

CNN Prima News tento plyn ihned označila přívlastkem “krvavý”. Já bych volil jiné přídavné jméno – a to “levný”.

Ale když už jsme u toho – americký plyn po váce v Iráku, čínské mobilní telefony obsahující kovy těžené v občanskou válkou zmítaném Kongu, či ropa ze Saudské Arábie soustavně masakrující Jemen, jsou komoditami “nekrvavými”?

Tak to už pak plně chápu pojem dvojí metr.

P.S. Až tady v zimě nebude ani kubík, tak ještě budeme v Maďarsku prstíčkem škrábat, aby nám nějaký dodali.

Nebuďme prosím aspoň jednou za naivní hlupáky, seberme odvahu a udělejme stejný krok jako Maďarsko. Je to jediná cesta, jak naši ekonomiku zachránit před jinak neodvratným kolapsem.

sdílet na

98 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pat
21. 10. 2022 18:56
Ohodnotit příspěvek :
     

To vykastrované info o nových státních zaměstnancích je ale od autora klasický mediální faul.
Z těch osmi tisíc státních zaměstnanců má totiž být 6239 nových míst v regionálním školství.

https://www.newstream.cz/politika/stat-nabere-dalsich-osm-tisic-zamestnancu-za-platy-celkem-zaplati-navic-18-miliard

Pat
21. 10. 2022 19:27
Odpovědět  Pan Tau.

Ano, dokonce i dezinformační král – Česká sračkovize dala tu informaci celou.
Jen tady je to info okleštěné o ty učitelské.

Markýza
21. 10. 2022 19:42
Odpovědět  Pat

No protože je to info, že je vláda rozumná – proto sračkovize dávala, Pokec ne.
Hezky na tom vidno, jakej slalom musí chudák občan absolvovat, aby se dobral.
V tomto případě mi tedy nabírání státních zaměstnanců nevadí – je obrovský rozdíl mít třídu s 35, nebo 25 dětmi.

Gene
21. 10. 2022 20:07
Odpovědět  Markýza

Nevim, kolik z toho bude ucitelu, ale statnimu skolstvi neni co verit.

Aleks
21. 10. 2022 20:21
Odpovědět  Markýza

Počítáte s tím, že nastoupilo 70000 ukrajinských dětí? Můžete dělit třiceti a ještě připočtete ukrajinské asistenty pedagogů. Původně mělo nastoupit 140000, to těch 8000 nových zaměstnanců by bylo akorát…

Spike
22. 10. 2022 03:24
Odpovědět  Aleks

Já doufám, že jsou tady ukrajinci jen dočasně. Takže není nutné řešit školu.
Navíc, kolik učitelů umí ukrajinsky? Jakým způsobem by ta výuka měla vypadat? Učitel bude mluvit česky a ukrajinec bude čučet z okna, protože stejně ničemu nerozumí?

Spike
22. 10. 2022 03:14
Odpovědět  Markýza

Tento článek měl samozřejmě být obsáhlejší a podat více informací. Takže napsat, že 3/4 z navyšování počtu státních zaměstnanců jsou učitelé. Každá informace, která je dostupná, se má objevit také v článku.

Nicméně to nic nemění na faktu, že je to zbytečné rozhazování peněz a to navíc ve zcela nevhodnou dobu. A s promitím je to bezúčelné vyhazování peněz.

Já vím, jela tu léta učitelská propaganda a pindy o tom, že je potřeba co nejvíc bezhlavě lít peníze do školství. Takže se v tom pokračuje. Lije se víc a víc peněz do školství, zcela nepromyšleně a bezúčelně.
A je to snadný způsob vymývání mozků, protože lid se dá snadno přesvědčit, že dětičky budou vzdělanější, ikdyž fakta jsou naprosto jiná.

Spike
22. 10. 2022 03:17
Odpovědět  Markýza

Chci vědět, kde jsi viděla třídu s 35 dětmi. Možná v nějakém muzeu, jenže to byly dvě třídy sloučené dohromady.

Nospike
24. 10. 2022 01:41
Odpovědět  Markýza

Máš exaktní důkaz o tom, že to bylo rozumné?

Spike
22. 10. 2022 03:08
Odpovědět  Pat

Učitel snad není státní zaměstnanec? Učitel snad nečerpá ze státního rozpočtu? Každý normální člověk by v současné situaci učitele naopak propouštěl!!!!

Spike
22. 10. 2022 03:04
Odpovědět  Pat

Na tom nezáleží, v době ekonomické krize a šíleně rychlého zadlužování státu se NEMÁ navyšovat ani počet učitelů!!!
Proč by učitelé měli být vyjímkou z naší finanční rozvahy?

Teuton
21. 10. 2022 19:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Hlavně by mne zajímalo, o co se zase při demonstraci na Václaváku v Práglu 28. října pokusí BIS, Bezpečnostní informační služba, toho legračního joudy a tragikomického jantara Koudelky potírajícího si pupínky na konečníku kokainovou pastou. Minule se snažila mezi lidi infiltrovat Ukrouše a vyvolat rvačky a nepokoje, takže zůstává otázkou, co čučkaři vymyslí tentokrát. S Ukroušema jim to totiž hrubě nevyšlo.

Vül
21. 10. 2022 21:19
Ohodnotit příspěvek :
     

a co EU a NATO pane “PRO”?

Státy EU odstupují od klimatických závazků, protože energetická krize se stává skutečností a přichází zima.

Nejdříve Francie a nyní Nizozemsko vystupují z dohod …

Je úžasné, jak rychle se tyto šarády rozpadají při kontaktu s realitou, stejně jako se rozpadá narativ ESG, když zisky nebyly a nebudou.

Nospike
24. 10. 2022 20:31
Odpovědět  Vül

„PRO“ je takový manipulátorský název.

Spike
22. 10. 2022 03:33
Ohodnotit příspěvek :
     

Nuže přečetl jsem si nesouhlasné komentáře, žeprej se nabírali hlavně učitelé a učitelé nejsou státní zaměstnanci, takže je to v pořádku. Písatele komentů nechápu.
A ano, v článku mělo být celé vyjádření, takže i to, že 6000 z 8000 nových státních zaměstnanclů budou učitelé. Ale stále jsou to státní zaměstnanci. Stále jsou to zbytečné výdaje v době krize a rychlého zadlužování státu.
A navíc by mě zajímalo, když
Petr Fiala na svém FB profilu v roce 2019 prohlásil:
“Navyšování počtu státních zaměstnanců je nezodpovědné a všichni na to doplatíme.”
jestli to prohlášení obsahovalo i skutečnost, že učitele do státních zaměstnanců nepočítá a bere je jako něco extra a prohlášení se na ně nevztahuje.

Spike
22. 10. 2022 03:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Myslím si, že tento článek měl vyjít jako tři zcela samostatné články.

1. Aktuální informace k mRNA vakcínám – DŮLEŽITÉ – Video ke sdílení !!!
2. “Navýšíme počet státních zaměstnanců o 8.000 a přidáme jim 18 miliard.”
3. Viktor Orbán vyjednal v EU výjimku pro Maďarsko a může nadále dovážet plyn z Ruska.

Funguje tu přesvědčení, že článek musí mít nějaký minimální počet znaků, aby byl článkem?

Spike
22. 10. 2022 03:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Fidel Castro vládl na Kubě prakticky celý život a celou tu dobu Kuba fungovala.
Náš Fiala by tak dlouho vládnout nemohl, protože by opakovaně docházelo k bankrotům státu.

A když to srovním zase s někým jiným: Paroubek se veřejně přiznal, že šetřit nechce. Naproti tomu Fiala je pokrytec. Něco jiného slibuje a něco jiného dělá.

Nospike
22. 10. 2022 11:59
Ohodnotit příspěvek :
     

Mám možnost napsat svůj vlastní článek?
Byl by amatérský, ale nic bych za něj nechtěl.

Nedá mi to a musím napsat něco ke školství. Dlouhá léta se v médiích žvaní o nedostatku učitelů. Co je tím myšleno?
Odpíchnu se od jednoho starého článku, další nebudu hledat, protože ve všech se psalo stále to samé dokola do zblbnutí.
https://www.kurzy.cz/zpravy/465173-chcete-se-stat-ucitelem-je-jich-malo-vzdelani-tak-nepotrebujete/

vypíšu bodově informace z článku :

1.   prej je nedostatek učitelů, ale strukturu tohoto nedostatku se nedozvíme
2.   jsou citované dvě školy bez učitele cizího jazyka a jedna bez učitele hudební výchovy. Takže je nedostatek učitelů hudební výchovy a cizích jazyků?
3.   “Údajně chybí tisíce učitelů.” ÚDAJNĚ, tedy neví to jistě. Jak to, že to neví jistě???
4.   “Během deseti patnácti let odejde do důchodu silná skupina pedagogů, kteří výuku dnes táhnou,” == vyložená lež. Všichni staří učitelé do důchodu JIŽ ODEŠLI.
5.   “Kolik učitelů chybí, zatím není jasné.” Opravdu? Tak proč tedy píšou články o alarmujícím nedostatku učitelů, když vlastně vůbec neznají situaci?
6.   “Nabíráme nekvalifikované učitele nebo se k nám vrací ti, kteří šli do důchodu,” A to je špatně?

Nospike
22. 10. 2022 12:00
Odpovědět  Nospike

7.      Učitelé jsou potřební = tak tohle je lež sama o sobě
8.   až 60% absolventů pedagogických fakult nenastoupí do škol: neví to přesně? a co by ti absolventi jako měli dělat?
9.   “mnoho dalších po roce dvou rovněž odchází” = problém není v jejich platech, ale v tom, jak to funguje uvnitř školy
10.    učitelé chodí pracovat mimo obor.. A DO KTERÝCH OBORŮ ODCHÁZÍ? nikdo to neví? proč to nikdo nezjištoval?

11.Prej dle článku jsou ve školách silné ročníky žáků = to by znamenalo pouze dočasný nedostatek učitelů, který není třeba hrotit
12.na trhu je nedostatek pracovních sil = opět dočasný problém, nyní již příchází ekonomická krize, tedy bude nezaměstnanost, tedy lidé se budou do školství vracet.

Nospike
22. 10. 2022 12:01
Odpovědět  Nospike

Moje řešení problému:
1. Je třeba zjistit, jaká je situace a jaká je přesná struktura situace. Budeme vyrábět další a další tělocvikáře, když nám chybí učitelé angličtiny? Neexistuje žádný všeobecný učitel, takže nemůže existovat ani všeobecný nedostatek učitelů.
2. Nedostatek učitelů je jen v našich hlavách, -protože si to vymyslela média, -protože byl stanoven počet hodin, které musí každý žák bezdůvodně absolvovat.
Počty vyučovích hodin, které musí žáci absolvovat, se generace od generace zvyšuje, Proč? Nepramení nedostatek učitelů z tohoto?
3. Nepramení nedostatek učitelů z inkluze ve školství?
4. Proč neudělají plnohodnotné učitele z asistentů pedagoga?
5. Místo vyrábění nových a nových učitelů mohou rekvalifikovat stávající učitele na nový předmět. Proč to nikdo nedělá?

Nospike
22. 10. 2022 12:02
Odpovědět  Nospike

6. Proč si nikdo nevšímá učitelů, kteří jsou naopak nevytížení?
  Proč si školy nejsou schopny učitele navzájem půjčovat?
7. Proč musí být ve školách POVINNÁ hudební výchova? Nevyřešil by se nedostatek učitleů hudební výchovy zrušením povinosti tohoto předmětu?
8. Jaká je smysluplnost toho, že musí mít všichni učitelé vysokou školu? Jakou má ta vysoká škola úroveň? To by takový padedr. tělesné výchovy nebo hudební výchovy měl žákům přinést? Přinese jim něco víc, než učitel nekvalifikovaný?
9. Nemohla by se vyřešit nedostatek učitelů v jednom předmětu tím, že by se zrušil druhý předmět? 

Administrátor
P.A.Semi
22. 10. 2022 12:19
Odpovědět  Nospike

0. neměňte tu Nicky… Když tu jste jako “Spike”, tak tu nebuďte zároveň jako “Nospike”, ať vás nemusím vyhánět, jako Přemka Trol-1 … Říká se tomu sock-puppeting a je to druh Podvodu… (já vím, že jste to tak zřejmě nemyslel…)

1. Já jen doufám, že nám nebudou školství reformovat takoví, kteří nechápou, proč se děti musí učit hudební výchovu !
Nebo vám snad připadá, že dnes lidé a děti příliš mnoho zpívají ?! Myslím, že máme přesně opačný problém…

2. Učitelé jsou potřební, protože ti tvoří budoucnost našeho národa… “Montovna” sice vzdělané lidi příliš nepotřebuje, ale my nechceme být neustále jen Montovna…

3. Ta povinnost vysoké školy pro pedagogy je dost nevhodná – to zajišťuje, že jsou jen dobře indoktrinovaní pedagogové…

4. Rušení předmětů není vhodné… Víte, aspoň do začátku by měli mít Všeobecné Vzdělání alespoň na nějaké přijatelné úrovni…

πα½

Nospike
23. 10. 2022 11:54
Odpovědět  P.A.Semi

0. Podvod je, když zaútočím na nepohodlného uživatele deseti přezdívkama současně. Podvod také je, když reaguju sám na sebe.
A podvod je, když si internetový vyhledávač hraje na to, že nějakou webovou stránku vůbec nezná. Podvod je, když si redaktoři sami sobě píšou reakce na článek pod různýma přezdívkama.
Ale pokud mám jen více přezdívek a to je všechno, tak je to opatření proti indexovacím robotům. Opatření proti Finger printingu.
Asi takhle: Již několik let hodně krutě doplácím na to, že jsem si nedával pozor na to, abych byl na internetu doopravdy anonymní.
A člověk nemůže ani popsat, co se v naší zemi děje, protože lidé jsou již naprogramovaní na “to není možné” “to se stát nemůže” “přece to s námi myslí dobře” “proč by to dělali?” “jsou to filantropové”
Člověk tedy nanejde žádnou oporu, krom lidí, kterým se to děje také. Natož aby se dočkal nějakého vyšetřování a potrestávní placených pachatelů.
A pokud to nechápete, tak se sama, jako redaktorka, stáváte nedůvěryhodnou. Nakonec 99% redaktorů jsou zaplacení agenti a to i na takových stránkách, které se tváří, že odhalují zakázané informace.

Nospike
23. 10. 2022 12:13
Odpovědět  P.A.Semi

1. Já školství reformovat nebudu, nejsem iluminát / světová elita / mimozemšťan / poskok těch, kteří to tady ovládají, tedy NEMÁM a nikdy nebudu mít žádnou moc. Ke tvé radosti.

Ale dovolím si drze liberální či anarchistický výpad: NIKDO BY NIKOMU NEMĚL URČOVAT, CO SE MUSÍ UČIT !!!!

Kdo jsi, že určuješ druhým POVINNOST se učit hudební výchovu? Jsi snad Bohyně?

A skutečnost, že se snažíš NADIKTOVAT, co se kdo musí učit, znamená, že jsi DIKTÁTORKA, a stáváš se pro mě nedůvěryhodnou. Právě jsi přiznala, že jsi prohnilá.

Jen na okraj… Právě jsi napsala, že se děti musí učit hudební výchovu, ale nenapsala jsi žádný argument proč musí.

Musí protože.. ty si proste dupneš?

Každý žák by si sám měl určovat, jakou chce mít školu.

“Nebo vám snad připadá, že dnes lidé a děti příliš mnoho zpívají ?!”
Jako liberální člověk se nezajímám o to, kdo jak mnoho zpívá a je mi to jedno. Ty tedy chceš donutit lidi k tomu, aby více zpívali.
Bude tu chodit policie a rozdávat pokuty za to, že lidem není do zpěvu?
Budou chodit i dospělí lidé na povinné pěvecké akce? 
A víte, že tohle je totalita? Totalita je, když někdo rozhoduje, co budu dělat.

Nospike
23. 10. 2022 12:13
Odpovědět  Nospike

Pokud má hudební výchova DONUTIT děti k tomu, aby zpívali, tak je špatná právě proto, že jde někoho DONUTIT. To je diktát a totalita.

Je to pochopitelné? Vás se totalita líbí?

Administrátor
P.A.Semi
23. 10. 2022 23:31
Odpovědět  Nospike

Tak jednak jsem Chlap…

Povinnost děti cokoliv učit vyplývá z toho, že ty děti a často ani jejich rodiče nejsou schopné posoudit, co a proč potřebují do života…

A konkrétně Hudební Výchovu – abý více zpívaly, aby se jim lépe vyvíjelo kulturní chápání – aby byly méně “roboty” a více “lidmi”…
A třeba aby chápaly noty, durovou a molovou stupnici, aby si byly vědomé, do jaké kultury patří, a jaká kultura je tady cizí a škodlivá…

Poslechem hudby v ranném dětství se rozvíjí mozek, zejména matematické schopnosti… Nevěděl jste to ? Tak právě proto by lidé s polovičatými znalostmi neměli redukovat výchovu, co a proč je kdy potřebné…

Víte, a ten “diktát a totalita” vadí především Liberálům, kteří dovedli svět do morálního bahna

πα½

Nospike
24. 10. 2022 00:15
Odpovědět  P.A.Semi

Tedy z pohledu P.A.Semi
jsou všichni lidé NESVÉPRÁVNÍ
a proto potřebují, aby za ně rozhodoval někdo jiný.

Pane P.A.Semi, já mám vyšší IQ, než ty, a proto za mě rozhodovat NEBUDEŠ!!!

Zpěv a hudba je jen nepatrná část kultury.
Kultura je ve skutečnosti všezahrnující, to znamená, že zahrnuje veškerou lidskou činost.
Na základní ani střední škole se žel význam slova kultura neučí. A zcela chybně bývá přiřazováno rovnítko mezi kultura a umění.

Lidmi jsme proto, že jsme lidští.
Copak neznáš význam slova “nelidský”?
Robot je robotem proto, že nemá city, nikoliv proto, že nemá kulturu. Současní roboti nemají ani kulturu, protože nemají myšlení. Ovšem Terminátor ze stejnojmeného filmu kulturu měl. Pakliže máme schopnost cíleně přetvářet prostředí kolem sebe, tak vlastně vytváříme svoji kulturu. To však neznamená, že jsme lidští.

Jsi to ty, kdo má zcela chybné kulturní chápání. 
A také máš zcela chybnou představu o významu slova robot a významu slova lidé.
Robot, pakliže dosáhne inteligence, tak stále není člověkem, protože
1. je mechanický a nikoliv biologický
2. nemá city
ovšem v některých scifi filmech byly vymyšleni roboti, kteří měli city.

Nospike
24. 10. 2022 00:17
Odpovědět  P.A.Semi

City se promítají do naší kultury. Není však možné tvrdit, že kdo nemá city, tak nemá kulturu, jenom je ta kultura jiná.

Nospike
24. 10. 2022 00:21
Odpovědět  P.A.Semi

durovou a molovou stupnici teoreticky patří do základů hudby, ale v praxi jsme se o ní ve škole neučili, tedy ani to, že vůbec existují, ale vím, že existují, ze světa mimo školu, třebaže hudba není moje parketa.
Z pohledu učitelů, kterým chceš zvyšovat platy, jsou tedy nedůležité.

aby si byly vědomé, do jaké kultury patří,
Ano, je velmi důležité si být vědomí, do jaké kultura patřím, ale nemůže mě to nikdo nadiktovat, tedy nemůže mě nikdo vyučovat, že patřím tam a tam, na to si musí přijít každý sám.

Nospike
24. 10. 2022 00:31
Odpovědět  P.A.Semi

a jaká kultura je tady cizí a škodlivá…

Pokud narážíš na muslimy, tak ano, jsou někdy problémem, proto jsem byl vždy proti jejich migraci do Evropy.
Příliš odlišné kultury se nesnesou a musí to skončit špatně. Proto je nevhodné míchat lidi velmi rozdílných kultur.

Která kultura je cizí je diskutabilní. Například kultura křestanství je dovezená, ale my ji zcela chybně považujeme za domácí. Domácí je pohanství, které bylo prakticky vymýceno, ale je to původní domácí kultura.

škodlivá…
ano, některá kultura může být určitým způsobem škodlivá, ale z právního hlediska škodlivá kultura neexistuje a pokud ji hledáš, tak provokuješ policii.

Nospike
24. 10. 2022 00:38
Odpovědět  P.A.Semi

Poslechem hudby v ranném dětství se rozvíjí mozek, zejména matematické schopnosti

Řekl bych, že matematické schopnosti rozvíjím v hodinách matematiky.
A samo sebou je dobré mít pro matematiku nějaký talent.
To samé platí pro hudbu.
Pokud má člověk na něco talent, tak se to učí snadněji.
A pokud člověk nemá talent, tak by neměl být trápený víc, než je to nezbytně nutné pro jeho každodenní fungování..

Nospike
24. 10. 2022 00:49
Odpovědět  P.A.Semi

Lžeš a lžeš a zase lžeš.

Víte, a ten „diktát a totalita“ vadí především Liberálům, kteří dovedli svět do morálního bahna

Koho přesně považuješ za liberály? Celá Evropa je diktátorská, USA je diktátorské.

Tak třeba plyn. Liberální přístup je, že se plyn doveze do české republiky a teprve v české republice se každý jednotlivec bude moci rozhodnout, jestli je ten plyn pro něj dostatečně demokratický a chce jej, nebo není dostatečně demokratický
a nechce jej. Ale každý bude rozhodovat jenom za svoji vlastní spotřebu, nikoliv spotřebu někoho jiného.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
24. 10. 2022 03:08
Odpovědět  Nospike

Na celý tenhle “průjem” – je neslušné odpovídat na jeden příspěvek 6 příspěvky, protože pak není jasné, na který z nich má druhá strana odpovídat…

City se budují Kulturou, proto to nelze oddělovat.

Ohledně “ale nemůže mě to nikdo nadiktovat … že patřím tam a tam” – ale ano, my to těm našim dětem musíme “nadiktovat”, protože jim to zpočátku není jasné samo od sebe…
Máme zodpovědnost za to, abychom dědictví předků předali potomkům, a to dřív, než to ti potomkové budou chápat, proč… Oni to pochopí, až přijde čas. Ale některé věci je potřeba zasít vespodu do Duše, ještě než ta se může vědomě a zodpovědně rozhodnout, protože pak už je ale na citový rozvoj pozdě…

Cizí a škodlivá je tady Globalistická ne-kultura anglo-sasů, od Beatles až po opičí Rap… Ti nám tady převálcovali naši vlastní kulturu…

Ohledně toho, že poslech hudby rozvíjí mozek, především prý matematické schopnosti – je to poznatek z neurologie…
A to prý i v pre-natálním věku…

“Liberálové” se říká “Lieberals”… Oni lžou, že jsou “Liberální”, ale je to Tyranie Dekadence… Tam přesně to vede, když se zavrhla Konzervativní morálka…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gene
24. 10. 2022 05:08
Odpovědět  P.A.Semi

Semi, hudebka by mela zustat, narodni pisnicky, klasika a treba ty noty. Ovsem mluvit o skodlivosti bigbitu je myslim nesmysl. Tim mlade jen naserete. Navic skoro vsichni to poslouchame a nektere skladby jsou pekne. Clovek by mel mit prehled at si to umi zaradit. Misto vice by mela byt povolena vyuka doma, kdy decko vyucuje rodic a nebo nekdo v koho ma duveru. Diky tomu ze pracuji v zahranici nas kluk to mel prvnich sest roku a muzu to jen chvalit. Lide co jsou proti tomu by si meli neco o tom precist.

Nospike
24. 10. 2022 13:24
Odpovědět  Gene

To je zajímavé, bigbít je pro pana semi vysoce škodlivý. Ale hudební výchova, která bigbít obsahuje, je najednou velmi důležitá a rozvíjející.

Já za sebe jsem liberální. Takže at si každý zpívá a poslouchá co chce, ale ne tak, aby se vnucoval do věcí druhého člověka. A hudební výchova se vnucuje.

Rovněž jsem příznivcem domácího vzdělávání.
A vlastně je to způsob, jak udělat školství levnější, ale to není důvod, proč jsem příznivcem.

Nospike
24. 10. 2022 11:57
Odpovědět  P.A.Semi

Průjem máš možná tak ty.
Když píšu dlouhá příspěvek, tak mě to píše, že jsem překročil maximální počet znaků. Tady opravdu nedrobím příspěvky na menší z nějakých zákeřných důvodů.

Nospike
24. 10. 2022 12:39
Odpovědět  P.A.Semi

City se nebudují kulturou, city jsou vrozené.
Ale city mají vliv na podobu kultury.
Kultura je naprosto všechno, co děláme, včetně vulgárního nadávání v dopravní zácpě. Samozřejmě, že to není příklad hodný následování.
Já bych rozdělil kulturu na tu, která pramení z naší duše, a tu, která je venku kolem nás a snaží se nás nakazit, jako virus nebo bakterie. I rodičové mohou představovat naši nákazu.
Dnes a denně se nás snaží někdo přeformovat k obrazu svému a to na tisíce různých směrů. Kultura dnešní doby je pořádný chaos. Kultura 21. stolení je kultura chaosu.

Co přesně není dětem jasné? Že si musí co nejdříve v nejranějším věku nechat něco vnutit?

Nevím, co obsahuje tvoje děditství předků.
Ale protože máme kulturu chaosu, tak je někdy vhodné se vracet zpátky v čase a to třeba i hodně do minulosti. Na druhé straně bychom neměli z minulosti čerpat to zlé. Jako třeba “škoda každé rány, která padne vedle”. A nakonec nesmíme potomkům nic vnucovat.

Rozvoj matematiky v pre-natálním věku je více než směšný. V tomto věku si dítě uvědomuje jen to, zda se cítí dobře nebo špatně. Přičemž 90% času spí.

Nospike
24. 10. 2022 12:45
Odpovědět  P.A.Semi

Rozvoj dítěte raného věku je o tom, že 1. má nějaké geny 2. má dobré či špatné zdraví. Tedy rozvoj dítěte je dán BIOLOGICKÝM ZDRAVÍM. Podle toho se mozek dobře rozvíjí nebo nerozvíjí.
Mozek roste i tehdy, když nemá podněty. A to, zdali roste mozek dobře či špatně je dáno BIOLOGICKY.
Teprve pozdější věk je o podnětech z vnějšího prostředí.
Samozřejmě dítě může být zaostalé z nedostatku vnějších podnětů, ale to se týká teprve vyššího věku.
To, co narušuje vývoj mozku, jsou především VAKCÍNY.

Nospike
24. 10. 2022 12:46
Odpovědět  P.A.Semi

že hudba rozvíjí mozek jsem si už před léty četl někde na internetu, ale nemám důvod tupě věřit všemu, co si přečtu.

není žádný princip, jak by to mohlo fungovat. a navíc hudba s matematikou nesouvisí.

Nospike
24. 10. 2022 13:07
Odpovědět  P.A.Semi

„Liberálové“ se říká „Lieberals“… Oni lžou, že jsou „Liberální“, ale je to Tyranie Dekadence… Tam přesně to vede, když se zavrhla Konzervativní morálka…

Sice jsi to totálně popletl, ale konečně jsem se o tobě něco dozvěděl. Takže jsi konzervativec a to hodně věcí vysvětluje.
Konzervativec je Miroslav Kalousek, kterého nesnáším.

Liberálové se neodvozují z anglického světa, možná jen jazykově.
Liberálové je od Liberty a to znamená svoboda. Liberální lidé tu byly dávno před tím, než vznikl pojem Liberální.

Liberalismus usiluje o maximální svobodu, a to jak osobní, tak i ekonomickou, náboženskou a politickou. Klasický liberalismus dobře charakterizuje citát: „Svoboda tvé pěsti končí na špičce mého nosu” [zdroj?] nebo: “Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého.” Často se však svobody překrývají, a tak praktický výklad této jinak myšlenky je sporný.

Důležité je, že Liberalismus dává přednost právu jednotlivce před právem kolektivu. Tedy dává možnost jednotlivci vládnout sama sobě/ sám sobě. Demokracie může být totiž totalitní a demokratická současně. Demokracie je, když dva vlci a jedna ovce společně hlasují o tom, co bude na večeři.

Administrátor
P.A.Semi
25. 10. 2022 01:24
Odpovědět  Nospike

Ohledně délky příspěvku – někdy je potřeba se nad tím víc zamýšlet a méně chrlit, aby se to zkoncentrovalo…

Ohledně počtu příspěvků se tomu říká “sliding“, že ostatní odsunete pryč ze seznamu 15x “Nejnovější komentáře”…
Což jsem (nejen) kvůli vám opravil, aby tam každý byl jen jednou…

S tím rozvojem mozku třeba hudbou – a také musí děti brát věci v ranném věku do špetky, ohmatávat skutečné předměty – to také rozvíjí mozek, a ne šmidlat po placaté obrazovce…

A ovšem rozvoj mozku, rozumu a duše nelze redukovat na biologii… Také děti potřebují vyrůstat ve školním Kolektivu, aby se socializovaly, aby si zvykly vnímat vrstevníky… Třeba Altruismus je především dán okolnostmi výchovy…
Když dítě vyroste samo, stává se z něj sobec…

Ohledně Liberalismu – to je hezké, že máte nastudované zdroje, ale nezamýšlel jste se příliš nad konkrétními projevy a nad jejich příčinami a souvislostmi, a kam ty příčiny zákonitě vedou…

πα½

Nospike
23. 10. 2022 12:33
Odpovědět  P.A.Semi

2. Ano, učitelé tvoří budoucnost našeho národa, jenže v negativním slova smyslu. Učitelé vychovávají poslušné fackovací panáky.
Takže až nikdo nebude tvořit naši budoucnost, tak to bude obrovský krok kupředu.

Ale vlastně… učitelé jsou potřební, protože zásobují fabriky elit poslušnými fackovacími panáky. Je ale nutně pochopit PRO KOHO jsou učitelé potřební. Jsou potřební pro elity, pro náše pány, protože pro ně vychovávají otroky. Avšak pro nás otroky učitelé potřební nejsou. Naopak. Učitelé jsou škodliví, protože z nás vytváří ty otroky.

A dokonce ani tehdy, když budou mít všichni vysokou školu, tak si mzdou nepolepší a budou dál otrokama, co pracují od rána do večera a nemohou si dovolit mít chvíli volno.

Administrátor
P.A.Semi
23. 10. 2022 23:33
Odpovědět  Nospike

Víte, ideální otroci jsou Nevzdělaní…!

Naopak, abyste plně rozvinul svůj potenciál, tak potřebujete přiměřené vzdělání…

πα½

Nospike
24. 10. 2022 01:16
Odpovědět  P.A.Semi

Jistě, a právě proto se naše školství snaží o to, aby jsme byly nevzdělaní.
I chodící encyklopedie může být nevzdělaná a z našeho školního systému respektive výukových osnov jsou některé věci cíleně vypouštěny.

Administrátor
P.A.Semi
24. 10. 2022 03:56
Odpovědět  Nospike

“byly nevzdělaní” – buďto “byly nevzdělané”, nebo “byli nevzdělaní”…

Jistě že by na školství bylo co zlepšovat…

Jenže vy radíte to redukovat, ale naopak by se měla zrušit “Inkluze” a udělat školství na přiměřené úrovni, různě kvalitní pro různě schopné děti…

Jenže já znám i děti z Antroposofických škol, možná znáte Waldorfské školy, které mají trochu jiný systém výuky, a mohu porovnat, jací z toho vycházejí Lidé, jakou mají Lidskost…

Máte v normálních školách málo Hudební výchovy, málo Dramatické výchovy (aby děti hrály Divadlo, aby uměly sebevědomě vystupovat), málo Výtvarné výchovy… Příliš rozvíjíte Rozum a málo Duši…
(nebo asi by různé děti potřebovaly různé důrazy? možná na něco z toho jsou odpolední kroužky…)

Výtvarná výchova – třeba aby získávaly Cit pro Krásu, vnímání kvalit barev…
A nebo aby se naučily kreslit a malovat – to zjistí časem, k čemu to bude kdo z nich potřebovat…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Nospike
24. 10. 2022 11:53
Odpovědět  P.A.Semi

Ano, radím školu redukovat, a to

  1. z ekonomických důvodů
  2. z důvodu žádného volného času žáků. Myslím si, že by žáci měli mít i nějaký ten volný čas. Jenže žáci mají tolik vyučovacích hodin a následně domácích úkolů, že vůbec žádný volný čas nemají. A zde vás asi urazím, ale budu zarytě tvrdit, že i volný čas člověka rozvíjí.

Na druhé straně bych učivo i rozšiřoval. Tedy redukoval a rozšiřoval současně. Takže bych celkově měnil obsah školy, protože současný stav se mi nelíbí. Ale ještě jsem se nedostal k tématu, co bych do školy přidal.

Ovšem z ekonomických a volnočasových důvodů by celkový objem školy měl být zmenšen. A ano, může to být na úkor úrovně znalostí žáků, a přesto si myslím, že je lepší, když budou mít žáci více volného času.

Já bych znalosti rozdělil na klíčové a vedlejší. Paradoxně ve škole klíčové znalosti často chybí a naopak je tam příliš mnoho vedlejších znalostí.

Nospike
24. 10. 2022 01:19
Odpovědět  P.A.Semi

Ano, abych plně rozvinul svůj potenciál, tak by se mi mělo dopřát vzdělání.
Ovšem jaké!?
Takové vzdělání, které má vazbu na mé potenciály.

Nospike
23. 10. 2022 13:22
Odpovědět  P.A.Semi

3. Přesně tak. V podstatě dostávají diplom za to, že mají ty jediné správné názory.

A krom toho se z nějakého záhadného důvodu právě ve školách koncentrují psychopaté.

Nospike
23. 10. 2022 13:23
Odpovědět  P.A.Semi

4. Proč to není vhodné? Zapomínáte psát argumenty.
Kvalita všeobecného vzdělání je velmi mizerná. A to za situace, kdy se do všeobecného vzdělání investují neskutečné prostředky. A nejsem sám, kdo si to myslí, mohu se odkázat dokonce na velmi známou osobnost Václava Klause mladšího, který o tom mluvil v televizi.
A teď co s tím?
+ Stát je zadlužený, zaslužuje stále rychle, mělo by se šetřit. A já myslím, že je rozumné, přestat sypat peníze do černé díky. Tedy když něco nenese výsledky, a školství výsledky opravdu nenese, tak by se měl učinit útlum vyhazování peněz oknem.
+ Další věc je si stanovit, co je to všeobecné vzdělání a proč. Mrzí mě, že si tuto otázku nikdo neklade.
Myslím si, že všeobecné vzdělání by nemělo být o tom, že se snažím být chodící encyklopedií.
Také si myslím, že dnešní všeobecné vzdělávání není dostatečně všeobecné.
Všeobecné vzdělání by mělo mít VŠEZAHRNUJÍCÍ tématický záběr, což v současné době nemá. A všeobecné vzdělání by nemělo být o tom, že půjdu hodně do hloubky, protože to už není všeobecné vzdělání a je demagogie, když se za všeobecné vzdělání považuje.

Nospike
23. 10. 2022 13:23
Odpovědět  Nospike

+ A také si musíme uvědomit, že spousta vyučovacíh hodin si za cíl žádné vzdělávání neklade.
Když se učím zpívat, tak to nelze považovat za všeobecné vzdělání. Všeobecné vzdělání by bylo, že vím, že zpěv existuje, existují písně, zpěváci, hudba, ale pokud bych šel hodně do hloubky, tak se stávám buď odborníkem nebo fandou něčeho, a to už všeobecné vzdělání není.
+ Některé všeobecné vzdělání je důležitější, než jiné všeobecné vzdělání, což ale ty popíráš. Takže se nezhodnem. Zrovna v té hudbě se to dá opomenout.

Administrátor
P.A.Semi
23. 10. 2022 23:45
Odpovědět  Nospike

Píše se “neshodnem”… Vynechal jste češtinu ?
(“Zhodnout” je zajímavé slovo, které kdyby existovalo, znamenalo by “stát se hodnějším”… Souhlas je ale “shoda”…)

Zpěv rozvíjí v dětech Duši… Je to mnohem důležitější, než “chodící encyklopedie”…

50% populace jsou ženy. Měly by svým dětem zpívat…
Je to škoda, že to velmi často nedělají…

πα½

Nospike
24. 10. 2022 00:58
Odpovědět  P.A.Semi

jak můžeš vědět, co to slovo znamená, když neexistuje?

Nospike
24. 10. 2022 01:01
Odpovědět  P.A.Semi

Já mám na školní zpěv jen otřesné vzpomínky a duši mě to opravdu nerozvíjelo.

Nospike
24. 10. 2022 01:09
Odpovědět  P.A.Semi

Jakým způsobem by zpěv měl rozvíjet Duši? A co to je pro tebe Duše?

Za mě duši rozvíjí pestrost prostředí a možnost se rozhodovat sám za sebe. Pokud má dítě vše nadiktované a nepřemýšlí tedy nad tím, co by samo chtělo, tak jeho myšlení zakrňuje.

Hudba a zpěv mají smysl tehdy, pokud dokážou v těžké chvíli zlepšit náladu, dodat odvahu, nebo odlehčit situaci.
Školní zpěv je však zdrojem stresu a nic víc.

Administrátor
P.A.Semi
24. 10. 2022 03:10
Odpovědět  Nospike

“prostředí a možnost se rozhodovat sám za sebe” – to vám rozvíjí Rozum, ale ne Duši ani City…

“duši mě to opravdu nerozvíjelo” – duši mně to …
Je to vidět…
(jako pomůcka pro mě/mně – Vaška nebo Vaškovi, když tam je ten delší tvar, je tam mně…)

“jak můžeš vědět, co to slovo znamená, když neexistuje?” – z logiky jazyka…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Nospike
24. 10. 2022 11:44
Odpovědět  P.A.Semi

AD1
Ano, rozvíjí mě to rozum. A rozum člověk potřebuje k tomu , aby porozuměl svým vlastním citům.

AD2
Co je vidět? Nerozvinutá duše se projevuje pravopisně?

Na pravopis kašlu. NA mezinárodní úrovni se stydím za náš národ, který si o sobě nadutě myslí, jak je důležitý, když má zbytečně složitý pravopis.

Administrátor
P.A.Semi
23. 10. 2022 23:38
Odpovědět  Nospike

4. (ad “Zapomínáte psát argumenty”).
Umíte aspoň číst ?

Toto je argument: “Víte, aspoň do začátku by měli mít Všeobecné Vzdělání alespoň na nějaké přijatelné úrovni…”

A další vaše bludy – že školství nenese výsledky ?!
Víte, ten národ táhnou dopředu a k alespoň nějaké prosperitě především inteligentní vzdělaní lidé…
To jen otroci v montovnách žádné vzdělání nepotřebují, a ti, kteří si přejí úpadek nějakého národa, tak mu zlikvidují školství…

Že si prý “nikdo” neklade otázku, co je “Všeobecné vzdělání” ? Vaše naivita je pozoruhodná… To víte, že si kladou tuhle otázku, a již dlouho, ale v poslední době se to “všeobecné” začalo dost nesprávně redukovat…

πα½

Nospike
24. 10. 2022 01:12
Odpovědět  P.A.Semi

Umíte aspoň číst ? Opakovaně dokazuješ, že jsi trolem, pane P.A.Semi, a pokud máš opravdu pravomoc dávat lidem titul trol, tak je to opravdu smutné.

Administrátor
P.A.Semi
24. 10. 2022 03:12
Odpovědět  Nospike

Já tady jako “Trol-1” označuji jednoho najatého chlapa, který tu neustále mění přezdívky, aby to vypadalo, že jich tu je takových víc…
A označuji ho proto, aby ostatní nemohl mást…

Plameny
30. 10. 2022 13:03
Odpovědět  P.A.Semi

Ty jsi také najatý. Nejenom trolové jsou najatí, ale najatí jsou i ti, co za úplatu lžou. A to jsi ty. Lžeš nebo cíleně sděluješ polopravdy nebo jen polovinu pravdu a polovinu faktů zamlčíš. Viz tvé tvrzení, že pokud si člověk píchne jen ty nejdůležitější vakcíny, tak budou zcela neškodné.

Administrátor
P.A.Semi
30. 10. 2022 13:35
Odpovědět  Plameny

Když měníš přezdívky,je to podvod,jinde na to upozorňují explicitně… (nebo se vás najednou sešlo dnes několik, kdo s Linuxem používají stejnou Proxy v GB?)

Nejsem najatý, já to takhle dělám zadarmo…
Jak “polopravdy”? V rámci stručnosti to nelze rozvádět podrobněji… O očkování jsem toho napsal už hodně, mohl jsem i víc… O plánované genocidě očkováním proti Covidu jsem varoval už od prosince 2019, jen jsem myslel, že to přijde až o rok nebo dva později… https://pi-alpha.org/WPoHC.pdf na straně 10 dole…

Já neříkám, že jsou vaxxíny neškodné, ale je to otázka, co a do jaké míry je škodlivější – protože viz obrna, ta člověka doživotně zmrzačí… Je to tedy spíš otázka přiměřenosti…

Vaxxíny jsou biologické Zranění těla a jsou Špína, jenže do určité míry to tělo posilují… Když někdo není zvyklý na žádná zranění, a na žádnou “špínu”, tak ho to pak jednou skolí, až na nějakou narazí, když nebude mít žádnou odolnost…

Říká se “Zlatá Střední Cesta“…

A je otázka, jak současný problém skutečně zlepšit? Přestat opakovat lživou mantru “safe & effective”, a zaměřit se na kontroly jakosti, protože oni tam ti šmejdi občas namíchají těžké kovy, z toho je pak Autismus…

πα½

Gene
30. 10. 2022 14:01
Odpovědět  P.A.Semi

Semi, ty vakciny prisly v dobe, kdy vsechny take nemoci byly na ustupu, lide ziskavali vetsi hygienicke navyky a pod.. Podivejte se na narust autismu a alergii.

Nospike
23. 10. 2022 13:25
Odpovědět  P.A.Semi

Nutno říci, že všeobecné vzdělání není vzdělávací fanatizmus a snaha být borec ve srovnávaích testech. Je to snaha o všem vědět, že to existuje. A to je rozdíl.

Administrátor
P.A.Semi
23. 10. 2022 23:51
Odpovědět  Nospike

Všobecné vzdělání není jen o tom vědět, že něco existuje…

Je to znát svůj jazyk, umět počítat, znát geografii a historii, přírodovědu, a aspoň nějaké základy fyziky a chemie… Znát nějaký jazyk mezinárodní, nejlépe Angličtinu – jazyk všech Cizinců… (určitě jsem ještě na něco zapomněl…)

A k tomu na rozvoj Duše – Hudební výchova, Výtvarná výchova… Měly by mít ještě Dramatickou výchovu…

Tělocvik na rozvoj těla…

Škola vás mimo jiné musí naučit se učit… A zdánlivě zbytečné vstřebávání vědomostí vám rozšiřuje mozkovou kapacitu…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Nospike
24. 10. 2022 02:20
Odpovědět  P.A.Semi

Je to znát svůj jazyk
=> do jisté míry by měl člověk znát svůj jazyk, ale ne jako jazykovědec

umět počítat, znát geografii a historii
Se vším souhlasím, ale musí to být zdravá míra.
Z rovna historie se od určitého roku historie neučí vůbec. Divné to. Rokem 1945 všechno končí.

přírodovědu
I s tím souhlasím. Ale důležité je JAKÝM ZPŮSOBEM se ta přírodověda učí. Totéž přírodopis.

fyziky a chemie…
Ano samozřejmě, to je velmi důležité. Ale důležité je JAKÝM ZPŮSOBEM se to učí.

Cizí jazyk je odporný, ale je to jakási ekonomická závislost na dominantní zemi světa, takže se tomu nevyhneme. Takže také souhlasím. Je to nutné zlo.

Ano, zapomněl jsi skoro na všechno.

Hudební výchova, Výtvarná výchova… duši nerozvíjí. Nemá jak.
Výtvarná tvorba může někomu pomáhat a to sice psychicky, píšu tvorba ne výchova.  

Tělocvik na rozvoj těla… to jako vážně? Si děláš prdel? Tělocvik má dva cíle 1. člověka zhuntovat 2. co nejvíce psychicky zničit.

No jenom idiot může popsat všeobecné vzdělání tak, jak jej popsal P.A.Semi. Namísto všeobecného vzdělání vypsal obsah soudobé základní školy, která je poněkud děravá.

Nospike
24. 10. 2022 02:21
Odpovědět  P.A.Semi

zdánlivě zbytečné je doopravdy zbytečné. Jsem již opravdu dost starý na to, abych to věděl. Školu mám už dááááááááááávno za sebou.
rozšiřování mozkové kapacity je výkřik do tmy.

Nospike
24. 10. 2022 02:25
Odpovědět  P.A.Semi

Co to je u tebe rozvoj těla? Že má být každý povinně svalnatý? I dívky?

Administrátor
P.A.Semi
24. 10. 2022 03:16
Odpovědět  Nospike

Ještě…
Angličtina je Jazyk Cizinců… Skoro všude se s ní domluvíte, ale všude s ní mluví především Cizinci… Máme své vlastní krásné jazyky, které kvůli “ošklivé” a primitivní angličtině nesmíme zapomenout a odložit…

Když píšete “duši nerozvíjí” (o Hudbě a Výtvarnu), je vidět, že o tom naprosto nic nevíte…

Tělocvik – “člověka zhuntovat” – tím se buduje výdrž a tzv. “fyzička”…
A k tomu endorfiny, a proudění krve a okysličování – také pomáhají ostatní výuce…

Chlapi by měli být svalnatí, ženy samozřejmě ne… Také mají oddělenou tělesnou výchovu…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Nospike
24. 10. 2022 11:11
Odpovědět  P.A.Semi

Já vysvětlím svoje myšlení:

Mám liberární a anarhistické myšlení ve smyslu, že každému má být dána co největší svoboda ve všem.
A myslím si, že individuální svoboda by měla mít přednost před kolektivní svobodou.
Kolektivní svoboda totiž znamená, že kolektiv může svobodně nařídit povinné očkování a tím všem jednotlivcům svobodu ukradnou.
Kolektivní svoboda = totální nesvoboda jednotlivců

A právě proto jsem proti tomu, aby bylo cokoliv povinné, včetně povinné školy. Správně by měla být škola nepovinná. Pokud je povinná, dobře, ale mělo by toho být povinné co nejméně.
Pokud už je omezována svoboda jedince, tak by to mělo být sakramensky dobře odůvodněné a nemělo by to být spojené s žádnou kontroverzí (extrémní počet postižených dětí po vakcinaci a snaha to cenzurovat)
Kontroverze je také to, že žák přijde povinně do školy, kde je šikanován nejprve spolužákama a následně je šikanován učitelem.

Nospike
24. 10. 2022 11:16
Odpovědět  P.A.Semi

Cizí jazyk je nutné zlo, jak už sem napsal. Tedy uznávám jeho užitečnost, ale je to předmět z principu škaredý a nechutný.
Z principu co největší svobody jednotlivce by měl být nepovinný, čímž nepopírám jeho velkou užitečnost v dnešním světě. Rozhodně by se do jeho vyýuky mělo investovat a výukové skupiny ve školách by měli být menší. Nelíbí se mi, když se na anglištinu slučují žáci ze svou tříd, protože z principu by se měli naopak rozdělit na menší skupinky.

Nospike
24. 10. 2022 11:28
Odpovědět  P.A.Semi

Co se týše hudby a výtvarné výchovy, neříkám, že by se tomu lidé měli vyhýbat, ale nemá to být součást školy.

Základní škola by měla, podle názvu, se zaměřit jen na základní věci. A tohle jsou věci postranní.

Triviální škola, kterou zavedla Marie Terezie, znamenala ČÍST PSÁT A POČÍTAT, což jsou ty tři věci do slova triviální.

Dnešní základní škola je přebujelá.

Hudební a výtvarná výchova by neměla být povinná, protože

  1. je třeba co nejvíc respektovat svobodnou volbu jedince
  2. nepatří mezi předměty, které by člověk do svého života naprosto nutně a nezbytně potřeboval, jsou to pouze doplnkové předměty
  3. jestliže má stát málo peněz (a to má: možnost si zase půjčit nepovažuji za dostatek peněz, protože je to utrácení peněz, které nemám) , tak je vhodné šetřit zrušením nebo redukcí méně důležitých věcí.
  4. je diktutabilní, zda člověk pro zpěv a výtvarnou výchovu potřebuje asistenci placené osoby, natož osoby s vysokoškolským vzděláním a tudíš osoby finančně náročné

Z finančních důvodů by se měla hudební a výtvarná výchova zcela zrušit, protože náš stát je na zbankrotování.
Já bych se ovšem smířit s tím, že se tyto předměty pouze stanou předměty nepovinnými.

Nospike
24. 10. 2022 11:31
Odpovědět  P.A.Semi

Takový nepovinný předmět by měl výhodu pro samotné žáky, kteří se jej rozhodnou zůčastnit.
Nebyly by tam totiž žádní žáci, které to nezajímá, a potenciální mohou narušovat výuku. Někteří žáci dokonce narušují prostředí, šikanuji jiné žáky během vyučovací hodiny, zrovna výtvarná výchova je na takové šikanování jak stvořená, protože učitel nedává pozor, co se ve třídě děje.

Nospike
24. 10. 2022 11:36
Odpovědět  P.A.Semi

„fyzička“ může být užitečná, stejně jako mohou být užitečné velké svaly.
Přesto si myslím, že by člověk neměl mít povinnost si budovat svaly a fyzičku.
Pokud tuto povinnost nemají dospělí lidé, proč by ji měli mít žáci?

V návaznosti na další předměty tělocvik zhoršuje výuku, protože zpocení zdechlí a zničení žáci přijdou do dalšího předmětu, ve kterém nedávají při výuce pozor právě proto, že jsou zničení a zdechlí.

Navíc v českém prostředí slouží tělocvik na tvrdé šikanování žáků učitelem, tedy žáci jsou zničení rovněž psychicky.

Povinný tělocvik je tímpádem totálně neobhajitelný.

Administrátor
P.A.Semi
24. 10. 2022 11:56
Odpovědět  Nospike

U dětí je zásadní rozdíl, protože ty ještě nemají správnou představu o tom, co by měly chtít a proč…

Na samostatné rozhodování musí člověk dospět… Jenže pak už je pozdě rozvíjet city a další věci, které musí být v Duši zaseté naspodu pod vzděláním…

A leckterý člověk si myslí, že vůbec nepotřebuje jemné vnímání a cit pro kulturu a krásu, jenže se mýlí… A my ostatní také potřebujeme, aby tu byli lidé Kulturní, a ne bezdušší Roboti…
(ono je nejlepší nemuset o tom přemýšlet a prostě tou Kulturou a Uměním žít…)

Mezi svobodami jednotlivce a kolektivu je třeba nalézt vyváženou rovnováhu… Problém je především v tom, když ten Kolektiv někdo zmanipuluje, třeba podvodnými Masmédii, a pak jménem “Kolektivu” nutí lidem špatnosti, které by si bývali nevybrali, kdyby o tom měli objektivnější informace…

Těžko se to tu vysvětluje, že nejlepší režim je dobrá Teokracie nebo Autokracie, a bohužel nejhorší je špatná Autokracie, takže jako Systém to není vhodné zavádět, protože to k té špatné variantě dříve nebo později také dojde…

πα½

Nospike
24. 10. 2022 14:57
Odpovědět  P.A.Semi

Mě strašně moc vadí, když někdo dělá z lidí nesvéprávné. Proto jste mi nesympatický. Ale budu psát v klidu.

Dobře, takže nesvéprávný je nedospělý člověk, pro vás, a ten se musí násilně do všeho donutit, navést apod.
Kde je pro vás hranice mezi dospělým člověk a nedospělým a proč?

o tvém “ono je nejlepší nemuset o tom přemýšlet” si myslím své

Největší chyba lidí je, že nepřemýšlí… a nechávají za sebe přemýšlet někoho jiného.
A i kdyby člověk občas chyboval (tomu se nevyhne asi nikdo), tak je lepší přemýšlet sám za sebe.
Podle mě je nutné vychovávat děti od co nejčasnějšího věku k tomu, aby mysleli sami za sebe, aby si na to navykli, aby tím rozvíjeli své přemýšlení, aby se naučili řešit dilema “je lepší to nebo to?” a uměli si to rozebrat. Je takové přísloví :
starého psa novým kouskům nenaučíš.
Je tedy chyba vychovávat děti jako blbečky a počítat s tím, že od určitého věku se začnou chovat jako dospělí a samostatní. Nezačnou. Zůstanou to blbečci. A co hůř spráskaní blbečci.

Vidím velikou chybu v tom, že si dospělí lidé nedokážou sebe představit v roli těch dětí.

Nospike
24. 10. 2022 15:04
Odpovědět  P.A.Semi

Dejme tomu, že dítě je hloupé a nepochopí, že hudební výchova je skvělá, a nechodí do ní. Co se má stát potom? Když dítě dospěje, tak má začít litovat toho, že nechodilo do hudební výchovy? Kdyby, tak se to napravit, zpívat může začít kdykoli.v

Jde o to, že děláte, jako kdyby dítě mohlo udělat nějakou super fatální chybu, což ale z principu udělat nemůže.
V těchto otázkách nelze udělat fatální chybu.

A když budu mluvit za sebe, tak pochybuji, v mém věku, že do konce života se najednou něco stane a řeknu si “proč já blbec nemiloval hudební výchovu?”
Dejme tomu, že jako dítě jsem byl hloupý, protože jsem byl dítě. Jenže teď jsem už dávno dospělý a všechno cítím stále stejně!!!

Krom toho, mi nejde jen o zpěv samotný (do kterého by nikdo nikoho neměl nutit) ale rovněž i o to prostředí: Prostředí školy, školní třídy je z principu nepřátelské. Já jsem to tak cítil. A pokud bych si chtěl zaspívat, tak někde, kde budu úplně sám, nikoliv ve škole.

Nospike
24. 10. 2022 15:09
Odpovědět  P.A.Semi

Ano, kolektiv je zmanipulovaný
cíleným nedostatkem informací
a propagandou. Naprosto souhlasím.

další
Proč by měla být Teokracie nejlepší režim?
Mimochodem to zavádí povinné náboženství, což je nesvobodné.

Administrátor
P.A.Semi
25. 10. 2022 01:28
Odpovědět  Nospike

Proč je Teokracie nejlepší režim?

Protože jsou tací, kteří vědí lépe, než vy a běžní lidé, co vám z dlouhodobého hlediska prospívá víc…

Protože lidé sledují své sobecké krátkodobě prospěšné ale dlouhodobě škodlivé zájmy, protože zvolení politici slouží cizí lobby, protože si myslí, že nejsou nikomu zodpovědní…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
24. 10. 2022 12:09
Odpovědět  Nospike

Ohledně svobody – ain’t it harm none, do what thou wilt
Je tu ovšem otázka, kdo je to “none“, a co všechno je “harm“… Jestli to zahrnuje i vás samotného? Někomu ubližujete už tím, že vidí vaše zkažení…

Na to, abyste si zasloužil Individuální Svobodu, se musíte chovat Individuálně, originálně… (a nesmíte nikomu škodit víc, než jsou ochotní Tolerovat…)

Jakmile se ale z něčeho stane Systematický (Kolektivní) Fenomén, je třeba s ním zacházet Systematicky (Kolektivně), tedy nepřehlížet pro stromy les…

Svobodu si zasloužíte, když nejste člen valícího se stáda…

Je třeba podstatný rozdíl mezi Turistou, a mezi Migrační Invazí…

Anebo že jeden bere drogy, když tím nikoho nesvádí, asi by to nikomu nemuselo vadit, když ubližuje především sám sobě… Jenže když se to začne blížit, že desítky procent mladých lidí berou drogy, tak je to potřeba řešit systematicky, aby se to redukovalo, aby nám drogoví dealeři nezničili celou generaci lidí… (Třeba u těch drog ostatním ubližujete už tím, že to vidí, že třeba někoho svedete na zcestí… Drogy na veřejnosti tolerovat nelze (z principu ochrany slabších a čistších), v klubech a o samotě možná…)

πα½

Nospike
24. 10. 2022 15:18
Odpovědět  P.A.Semi

Na to, abyste si zasloužil Individuální Svobodu, se musíte chovat Individuálně, originálně… (a nesmíte nikomu škodit víc, než jsou ochotní Tolerovat…)

Problém je, že já druhým škodím už jenom tím, že si od druhých nechci nechat něco nadiktovat.

Například očkovací fanatici tvrdí, že jim neočkovaní lidé škodí, prej se od neočkovaných lidí mohou nakazit (pokud se mohou nakazit, tak asi to jejich očkování nefunguje).

S fanatikama z principu nemohu vycházet. Je zcela nepřijatelné, abych se nechal naočkovat jen proto, aby očkovací fanatici byli spokojení. Právě tím bych přišel o veškerou svobodu a byl bych v pozici totálního otroka.

Nospike
24. 10. 2022 15:24
Odpovědět  P.A.Semi

Poviné očkování bych přirovnal k povinému braní drog.

Administrátor
P.A.Semi
25. 10. 2022 01:33
Odpovědět  Nospike

Očkování je gigantický podvod…
Farma-gangsteři cíleně zhoršují zdravotní stav dětí, aby pak těžili profit z jejich nemocnosti…
Je to nejhorší hyenismus…

Optimální cesta je někde uprostřed, protože některá očkování jsou dost potřebná, ale jejich nadbytek způsobuje různé auto-imunitní poruchy… Nejlépe aby to bylo dobrovolné, aby byly různě očkované kontrolní skupiny, aby šly porovnávat v celkové nemocnosti…

Já doufám, že tím pokusem o genocidu s Covidovými vaxxínami především zabili “Očkování” celkově, protože nyní se spousta lidí probudila a informace již nejdou zadržovat cenzurou…
Covid a “clotshots” byly začátek konce povinného Očkování…

πα½

ModraDvojka
25. 10. 2022 22:59
Odpovědět  P.A.Semi

Nerozumím tomu, jaktože píšete, že očkování je gigantický podvod, ale současně píšete, že jsou potřebná očkování. Není to proti sobě?

Souhlasím, až na tady toto
“Optimální cesta je někde uprostřed, protože některá očkování jsou dost potřebná, ale jejich nadbytek způsobuje různé auto-imunitní poruchy… ”

Já bych to řekl tak, že některá onemocnění jsou závažná. Ale očkování potřebná nejsou, protože to, čemu se nedá věřit, z principu potřebné není. Potřebné je, abychom se očkování vyhnuli.

Ano, některá onemocnění jsou závažná, ale to není důvod otevírat pandořinu skříňku, to jest nechávat se očkovat.

-A pakliže ty svině záměrně vyrábí zkurvené vakcíny, tak z principu je lepší se neočkovat a nedát jim ani haléř. Zlé podniky je nutné bojkotovat. Pokud je nebudeme bojkotovat nikdy se jich nezbavíme.

A nakonec bych upozornil, že stát nejemže nařizuje povinné očkování, ale vybírá i konkrétní vakcíny od konkrétních výrobců, které se mají dětem píchnout.

Takže já žádnou prostřední cestu “některých důležitých očkování” neuznávám.

Kdo mě zaplatí odškodnění? Nikdo!
Speciálně v české republice ještě nikdy nikdo nedostal žádné odškodnění.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
26. 10. 2022 01:25
Odpovědět  ModraDvojka

To se těžko vysvětluje lidem, kteří zažili třeba děti po Obrně (Polio), která pak vymizela, když se zavedlo očkování…
Nebo mě jednou nechali přes noc v místnosti s Iráčanem, kterého ráno rovnou vezli na kliniku s TBC… Tehdy jsem byl rád, že jsem očkovaný…

Očkování posiluje imunitní systém, do určité míry… Když se ta míra přežene, tak se ten imunitní systém stane předrážděný a reaguje příliš – z toho jsou pak různá Astmata a Alergie, jakožto poruchy z přecitlivělého imunitního systému…

Dobře to vysvětluje tady:
https://www.kanal22.cz/clanky/zdravi/ockovani-a-antikoncepce/mudr.-ludmila-elekova—autoimunita-jako-dusledek-nadmerne-stimulace-imunitniho-systemu.html

Takže by se mělo začít podstatnou redukcí povinných vakcín, ale některé základní je vhodné mít… Jenže třeba na Spalničky se neumírá, naopak prodělané Spalničky posilují imunitní systém…

S kvalitou vakcín (pro děti) by se mělo udělat to, že se budou na testy odebírat náhodné vzorky v ordinacích, a ne testovat to, co dodá Výrobce…
Protože někdy v tom našli těžké kovy, které tam rozhodně být nemají… Ale nejsou tam vždy, jen to zřejmě přidají občas do nějaké šarže…

πα½

ModraDvojka
26. 10. 2022 14:58
Odpovědět  P.A.Semi

Já vím, že spoustu dětí ochrnulo po aplikaci vakcíny obrny. Takže asi tak.
Čím nebezpečnější nemoc, tím nebezpečnější i vakcína.
Proti TBC se používají antibiotika, takže se na to již neumírá. Krom toho pravděpodobnost, že člověk dnes chytne TBC je tak extrémně malá, že se kvůli tomu očkování, které je samo o sobě rizikem, nevyplatí.
Navíc nemoci by nemuseli mít tak vážný průběh , kdyby…
témeř 100% lidí má permanentní nedostatek vitamínů C a D. A třetina lidí má ještě navíc nadváhu. Doporučená denní dávka vitamínu C byla stanovena velmi nízko a k tomu je snaha lid co nejvíce vyděsit z pobytu na slunci, prej je z toho rakovina.

Ach ano, imunitní systém je předrážděný. Lze to přirovnat k psychologii. Když se ke člověku chovají všichni hezky, tak ten člověk je v pohodě. Když se ke člověku chovají škaredě, tak ten člověk není v pohodě a navíc už s tím dopředu počítá, takže na každou člověka spouští protiútok ještě dřív, než příjde očekávaný útok. A stane se z něj protivný člověk.

Vakcíny by měli mít poloviční dávku, i za cenu že nebudou tolik fungovat.
Příliš silné vakcíny vedou k předrážněnému imunitnímu systému, stejně jako příliš vysoký počet vakcín…

ModraDvojka
26. 10. 2022 15:04
Odpovědět  P.A.Semi

příliš mnoho očkovacích nemocí + příliš mnoho posilujících dávek + příliš silné dávky = předrážděný imunitní systém.

A když si matka dítěte stěžuje na to, co se s dítětem děje, tak je lékařem vyfuckována a současně vnucena zase další dávka vakcíny.

Další problém je, že se očkují příliš malé děti. Proč by se měly děti očkovat ve třech nebo šesti měsících? Kdyby náhodou tu zákeřnou nemoc chytly už před prvními narozeninami? Je extrémně nepravděpodobné nějakou z těch nemocí chytnout a ještě více nepravděpodobné chytnout tu nemoc již tak brzy.
První 4 roky života by se měly prostě risknout a nepíchat žádné vakcíny.
Já osobně jsem však zažil takové poočkovací stavy, že bych nemohl dát vakcínu ani staršímu dítěti, neboť bych měl pocit, že jej právě vraždím.

Také mám takový pocit, že některé šarže vakcíny jsou poněkud horší, než jiné šarže. I kdyby byla jiná vakcína pouze jinak naředěná vodou, tak je to obrovský rozdíl. Ten, co dostane dvojnásobnou dávku, tak je z něj autista. A ten co dostane poloviční dávku, tak se vysmívá, že jemu vakcína přece nic neudělala. (ale udělala, protože je to zjevně idiot)

Nospike
24. 10. 2022 01:23
Ohodnotit příspěvek :
     

P.A.Semi nenapsal pod svou přezdívkou žádný článek, ale vystupuje z pozice administrátora a to je podvod.

Administrátor
P.A.Semi
24. 10. 2022 03:35
Odpovědět  Nospike

Víte, já jsem tu jako Programátor, technická obsluha…

A ty články zde zatím třeba:

Moc toho není… Nepíšu “novinářské” články, já jsem Filosof… Viz https://pi-alpha.org/
A měl jsem pár připravených překladů, ale stornoval jsem je… Křesťanské články uveřejňuji jinde…

Nospike
24. 10. 2022 10:53
Odpovědět  P.A.Semi

Děkuji za vysvětlení a odkazy. Pěkný článek o opičích neštovicích, je teda převzatý jak vidím, ale dobře jste jej našel.
Jakýsi Pavla pod článek napsala komentář, že viry neexistují.
Správně jste napsal, že tahle teorie je omyl, který schválně šíří placení dezinformátoři, aby diskreditovali Alt-Média
Přesně to si myslím také. Tímto ve vás opět získávám důvěru. Spoustu alt-médií je falešných a je zde za účelem zdiskreditovat celý vesmír alt médií.
Dokonce si myslím, že právě PAvla patří mezi placené dezinformátory.
A zrovna ve svém příspěvku Pavla zdiskreditovala “ty hlupáky co se bojí elektrosmogu”
d) rychlým plošným zvýšením elektrosmogu

Jenže lidé, kterým dělá elektrosmog potíže, tak žádnou teorii o virech nemají. Pavla se snaží tyto lidi zdiskreditovat tím, že se tváří, že mezi tyto lidi patří.

Administrátor
P.A.Semi
24. 10. 2022 03:36
Odpovědět  Nospike

Když jste si se mnou chtěl poměřovat IQ:

Mám jen Gymnázium a 3x půl roku Vysoké školy, k tomu 30 let praxe jako programátor především ve zdravotnictví, k tomu šestnáct let samo-studia Astrofyziky (Solar physics, Planetary Dynamics, Theory of Relativity, Climatology), občas vydávám nějaké práce, moc ne…

Z Duchovních věd jsem studoval leccos, dnes jsem Křesťan, a mám zvlášť v oblibě Antroposofy…

Mluvím česky, slovensky, anglicky, ruskou televizi mohu sledovat v originálu, francouzštinu jsem měl 4 roky na gymplu. Slovanské jazyky umím přirozeně (polština, ukrajinština, srbština, bulharština). Umím číst hebrejsky – přeložil jsem třetinu Bible do češtiny https://bible.pi-alpha.org/ , umím trochu číst Biblickou řečtinu, jen minimálně latinu… Ještě bych se potřeboval naučit německy nebo španělsky, to mi chybí…

Byl jsem muzikant (baskytara), malíř, dnes už jen surrealistický fotograf… http://gallery.smilingtree.cz/

πα½

Nospike
24. 10. 2022 13:37
Odpovědět  P.A.Semi

IQ je vrozená inteligence. Poměřuje se IQ testem.
Samosebou člověk pak musí ještě budovat získanou inteligenci, aby mohl tu vrozenou co nejvíce využít.

Smekám kloubouk před vámi, kolik umíte jazyků, v tomto ohledu se já s vámi nemohu absolutně vůbec srovnávat.

ModraDvojka
26. 10. 2022 15:29
Odpovědět  P.A.Semi

Gymnázium je naprd a šla tam spousta lidí, kteří tam vlastně jít nechtěli. Na základní škole každému říkají “Běž na gymnázium, je to nejlepší škola”.
A lidé se na to nechají napálit.
A je tady takový nelogická věc, že člověk musí mít maturitu, aby mohl jít na vysokou školu. Avšak z libovolné školy s maturitou může jít člověk na libovolnou vysokou školu, takže o nějakém návaznosti učiva nemůže být řeč. A je to vlastně věc, skrz kterou 1. plýtvá životním časem studentů 2. vytváří zbytečné finanční náklady 3. teor. je to příčina nedostatku učitelů. To jest kdyby studenti strávili ve školních letech méně času, tak by nebylo potřeba tolik učitelů.

Nabízí se otázka, jestli je správné tlačit tak moc na všeobecné vzdělávání. A rovněž je otázka, zda tlačit na to, aby byla škola co nejobtížnější. A další otázka je, jestli by veškeré všeobecné vzdělávání mělo být předřazeno před vzděláváním odborným.
Tedy jestli by nebylo lepší chodit
na základní školu, pak na vysokou odbornou školu, a pak teprve ze všeho naposledy na gymnázium. Třeba večení, ale i denní, nebo výkendové. Ale byl bych rád, kdyby se nepracovalo tolik dní a hodin, jako dnes.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Nospike
24. 10. 2022 01:34
Ohodnotit příspěvek :
     

Někdo měl 8 letou školní docházku a někdo 9 letou školní docháízku.

Pár otázek k tomu:
Jsou děti po 9 letech školy vzdělanější? NE
Mají větší všeobecné vzdělání? NE
Mají v čemkoliv lepší přehled ? NE
Mají větší schopnosti? NE
Jsou lépe připravené na další studium? NE
Jsou lépe připravené pro život? NE
Cítí se lépe? NE
Měly díky devátému ročníku v životě a kariéře více štěstí? NE a NE
Měly vyšší pravděpodobnost na zbohatnutí?  NE
Dalo jim to větší samostatnost? NE
Naučily se více tvořivosti? NE
Stávají se z nich později lepší odborníci? NE

Nospike
24. 10. 2022 01:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Zkoumá někdo ve školách, na co mají děti talent? NE!

Nospike
24. 10. 2022 02:30
Ohodnotit příspěvek :
     

Udělal jsem archivní snapshot,
protože P.A.Semi brzy vymaže veškeré zdejší příspěvky, když se mu nepodařilo obhájit současný stav a podobu školství.
https://web.archive.org/web/20221023234922/https://www.pokec24.cz/nezarazene/aktualni-informace-k-mrna-vakcinam-dulezite-video-ke-sdileni/

P.A.Semi moc dobře ví, že obhajuje něco, co je špatné, ale prostě patří mezi ty, co stojí na straně zla.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
24. 10. 2022 03:39
Odpovědět  Nospike

Mýlíte se…

Ale děkuji za archivaci… Ale další archivujte, až to bude hotové, protože archive.org neuloží stejnou stránku mockrát…

Spike
24. 10. 2022 20:17
Odpovědět  P.A.Semi

___

Naposledy upraveno$ s uživatelem$