64 miliard. Tolik budou Česko stát Ukrajinci. Ale prý se to vyplatí. Čísla z MMF
Evropa by mohla pro podporu ukrajinských uprchlíků udělat ještě více, píše se na stránkách Mezinárodního měnového fondu. V blogu, jehož autoři jsou Nicolo Bird a Neree Noumon, se mimo jiné píše, že větší integrace do evropských ekonomik a jejich pracovních trhů by prospěla jak Evropě, tak uprchlíkům. Na druhou stranu ale z článku vyplývá, že to všechno bude Českou republiku jen letos stát 1% HDP, což u nás dělá zhruba 64.000.000.000,- Kč.
Od únorové ruské invaze na Ukrajinu probíhá v Evropě největší uprchlická vlna od 2. světové války. Uprchlo téměř 8 milionů lidí, většina do zemí Evropské unie.
„Tato čísla se budou zvyšovat v závislosti na délce a závažnosti války,“ píše se ve zmíněném článku na serveru Mezinárodního měnového fondu s tím, že se správně nastavenou politikou by z toho mohly hostitelské země těžit s ohledem na současný nedostatek pracovních sil a stárnutí populace.
„Mnoho z těch, kteří uprchli, má jiný demografický profil než ti z minulých uprchlických vln,“ narážejí autoři na odlišnou skladbu, chování i sociální a pracovní návyky Ukrajinců a běženců z arabských a afrických destinací, kteří do Evropy proudili dříve.
Na druhou stranu průzkumy v Německu, Moldavsku a Polsku prý ukazují, že většinu příchozích tvoří děti a ženy do 40 let. Z grafu je zřejmé, že v Česku tvoří uprchlíci 4,5 % populace.
Procento populace tvořené ukrajinskými uprchlíky
Zdroj: IMF

Autoři dále uvádí, že Evropa na vzniklou situaci reagovala rychlou a rozhodnou podporou a téměř 5 milionů Ukrajinců je nyní registrováno k dočasné ochraně v EU. Dočasná ochrana umožňuje běžencům přístup k veřejnému zdravotnímu pojištění, vzdělání či na trh práce a podobně.
EU tedy podle článku odstranila mnoho překážek, kterým uprchlíci obvykle čelí, tím, že jim nabídla práva k pobytu, pracovní povolení a přístup ke zdravotní péči, školám, bydlení a bankovním službám.
Přesto autoři v úvodu konstatují, že by se mohlo udělat ještě víc.
Nesmí se ale přitom zapomínat, že pomoc uprchlíkům státy v první řadě také něco stojí.
Sami autoři píší, že podpora uprchlíků je spojena s určitými krátkodobými fiskálními náklady.
„V celé EU by mohly v prvním roce dosáhnout 30 až 37 miliard eur, tedy asi 0,2 procenta hrubého domácího produktu. Zemím s největším podílem uprchlíků, včetně České republiky, Estonska, Moldavska a Polska, by letos mohly vzniknout fiskální náklady ve výši zhruba 1 procenta HDP. Větší podíl žen a dětí povede k vyšším výdajům na péči o děti, vzdělávání a zdravotní služby,“ píše se v článku.
Pokud budeme hodnotu hrubého domácího produktu vztahovat k roku 2021, kdy jeho celková hodnota dělala za všechny kvartály zhruba 6.400.000.000.000,- Kč, dostaneme se v rámci České republiky k 64 miliardám korun, které nás současná uprchlická krize stojí podle expertů Mezinárodního měnového fondu.
To by mělo být vyváženo jejich možným přínosem do budoucna. Pokud se rozhodnou u nás zůstat, mohli by podpořit hospodářský růst a daňové příjmy, a zároveň pomoci zmírnit současné napětí na trhu práce.
„Odhadujeme, že ukrajinští uprchlíci by do konce roku 2022 mohli zvýšit počet pracovních sil v Evropě přibližně o 0,6 procenta a o 2,7 procenta v zemích s největším počtem příchozích, kde ukrajinští uprchlíci zmírní nedostatek pracovních sil,“ píší autoři s tím, že mezi země s největším počtem příchozích patří právě Česká republika.
Zmíněna je ale i možnost růstu nezaměstnanosti.
„Jakékoli zvýšení nezaměstnanosti v důsledku tohoto nárůstu pracovní síly bude pravděpodobně dočasné a první známky integrace uprchlíků do evropských trhů práce jsou slibné. Existují důkazy, že například uprchlíci v Polsku a Spojeném království našli práci relativně rychle,“ informuje článek v textu, který se ale nevyhnul slovům PRAVDĚPODOBNĚ, SLIBNÉ, či RELATIVNĚ.
To, jak noví uprchlíci ovlivní ekonomický růst v příštích letech, bude podle autorů článku záviset především na rychlosti a kvalitě jejich integrace na trh práce, zejména na tom, zda neskončí na špatně placených místech, která neodpovídají jejich kvalifikaci či dovednostem.
„Aktivní nástroje na trhu práce, které nebyly dosud v takové míře využívány, by mohly být lépe přizpůsobeny pro zlepšení dovedností uprchlíků a jejich úspěchu na trhu práce. Patří mezi ně například uznávání kvalifikací, jazyková příprava a služby při hledání zaměstnání a přizpůsobení,“ myslí si experti o případném uznávání vzdělání, či titulů z ukrajinských vysokých škol.
Potenciální navýšení pracující populace ukrajinskými uprchlíky
Zdroj: IMF

„Centrální vlády budou muset v zemích EU přiměřeně financovat místní samosprávy,“ zmiňují autoři další zvýšení nákladů pro země, které přijaly uprchlíky v souvislosti s financováním programů nejen v oblasti aktivní politiky trhu práce, ale také v oblasti vzdělávání, zdravotnictví, sociální péče a bydlení.
„Ty všechny budou potřebovat trvalou podporu,“ jsou si jisti experti.
Zároveň zmiňují i těžkosti některých vlád a problémy stávajících občanů v Evropské unii.
„Potřeba další podpory ukrajinských uprchlíků přichází pro Evropu v těžké době, kdy mnohé země bojují s rostoucími cenami energií a potravin a prudce zpomalujícím ekonomickým růstem,“ jsou si vědomi autoři příspěvku.
„Přesto je důležité pokračovat v silné solidaritě, která Evropě dosud umožnila tak účinně reagovat na uprchlickou krizi.“
Politika, která pomáhá uprchlíkům s ekonomickou integrací, pomáhá podle nich jak Evropě, tak těm, kteří utíkají z Ukrajiny.
Odlišný názor, než zmínění autoři článku ale zastává většina Čechů. Podle průzkumu agentury STEM/MARK jich 59 % odpovědělo, že vláda pomáhá uprchlíkům na úkor vlastních občanů. Napsal to server Aktuálně.cz.
Průzkum, o kterém server hovoří, provedla agentura v polovině října a data jím získaná byla neveřejná, Aktuálně.cz je ale má k dispozici.
„Překvapivé je, že s tímto názorem určitě souhlasí 35 procent respondentů. Většinou se lidé kloní k méně vyhraněným odpovědím, tedy spíše souhlasí nebo spíše nesouhlasí. Tady to neplatilo,” upozornil v Aktuálně.cz na razanci odpovědí analytik agentury Jan Burianec.
Data za včerejší den. pic.twitter.com/1jiKkwPvvs
— Ministerstvo vnitra (@vnitro) December 22, 2022
Dodejme, že k 21. 12. 2022 byl u nás podle údajů Ministerstva vnitra udělen statut dočasné ochrany 471 426 uprchlíkům. Na cizinecké policii bylo nahlášeno 639 754 osob.
Parlamentní listy a sítě
“….. se správně nastavenou politikou by z toho mohly hostitelské země těžit s ohledem na současný nedostatek pracovních sil a stárnutí populace”.
Ale?! Ukrajinci snad nestárnou?
Asiže budou víc šou-stat. A živit to za naše prachy, pochopitelně.
On je nedostatek pracovních sil?! Není to náhodou všechno trochu jinak?
Ale pokud skutečně je (velké pochybnosti), pak se ptám – jak dlouho ještě bude?
Za čtvrt roku bude volných pracovních sil že se z toho pos-erete, kre-téni!
Přesně tak.
Jak dlouho jim bude stačit těžká manuální práce, i když možná slušně placená, když kolem sebe uvidí stejně nebo i výrazně lépe placenou a dokonce třeba jen pár hodin doma v režimu “home office”?
No ale – co chtít od “odborníků”!
Mimochodem – na téma “evropských odborníků” je na OM článek
https://outsidermedia.cz/co-to-proboha-spojene-staty-delaji-svym-evropskym-spojencum/
“Kim Dotcom, finsko-německý metaforický Robin Hood ….. položil řečnickou otázku: Jak hloupí mohou evropští politici být? Po celou dobu byli využíváni se špatnými úmysly a přímo před očima doslova okrádáni. Diagnóza odhaluje, že kolektivní Západ upadl do konečného stadia pohlcení sebe sama a spěje ke své možná nevyhnutelné smrti”.
Už aby to bylo. Nenechme je zbytečně trápit, můžeme na tom vydělat všichni.
A jedna novinka:
Ředitelka Institutu pro mezinárodní politické a ekonomické strategie – RUSSTRAT Elena Panina:
https://myslenkyocemkoli.blogspot.com/2022/12/putin-meni-pristup-k-svo-na-ukrajine.html
Poté, co Západ veřejně odsoudil nejen ruské vedení, ale i Rusko jako stát (sporné jsou pouze detaily a fáze rozdělení), se jednání vyčerpala natolik, že to ruský prezident dal veřejně najevo. ….. Rusko sází pouze na vojenský úspěch.
Nejdůležitější v Putinově prohlášení ….. otevřené přiznání, že od nynějška se připojení k Západu a vytvoření strategického partnerství se Západem považuje za chybu a že opuštění tohoto kurzu je východiskem nové strategie politické třídy RF. To nevylučuje situační dohody, ale všechny budou uzavírány nikoli z pozice nějakého žádoucího strategického partnerství, ale z pozice koncepční konfrontace a budou vnímány jako vztahy s nepřítelem”.
Fialovci by možná měli urychkleně revidovat své plány
Díky.
V kontextu s tím, by tě mohlo zajímat, co jsem právě dokoukal. Na tom druhém odkazu si naklikni na Velké zasedání v Rusku; je to rozdělené do dvou částí. Hodil jsem to sem takhle, že se mi nechtělo čekat kvůli třem odkazům na schválení. Hm… Taky se tam můžeš svátečně zastydět za řeporyjskou swini, jak nás prezentuje v RF.
Ten první odkaz je mnohem kratší. Původně jsem ti sem chtěl hodit jen ten první, ale pak mi to nedalo. Jestli jsi schopna to stíhat v ruštině, tak se proklikej dabingem, jestli ne, tak naopak (můj případ) a ušetříš tak hafo času. Ale co ti radím.
Jen nechápu, jak mi mohlo uniknout to zasedání ministrů obrany Šanghajské organizace a SNS. Gosudar se s tím evidentně nes-sere. Umíš si představit jaká je za tím vojenská síla? Nemluvě už o ekonomické. No, ty asi jo. Ale fialový de-bil evidentně ne.
https://www.youtube.com/watch?v=1TEsp8cD8mg
https://www.youtube.com/@Vysilac
Vy masochisto…vy koukáte o svátcích na Řeporyjce??
Hele, co jsem vám našla – daleko lepší, než všichni řeporyjci!
https://www.youtube.com/watch?v=mHU-LvgYgDY
🙂
Jen malá poznámka – aniž bych koukal na odkazy. Zatímco většina světa nakupuje “zlato” na New Yorkské burze – prakticky “poukazy”, tak Rusko, Čína a ještě pár zemí kupuje zlato fyzické a schovává si ho doma. Pokud chtějí USA zabavit ruské zlato na západě – zabaví asi jen “zlatopisy” – poukázky. Když chtěli Němci vidět své zlaté rezervy, tak je do Fort Knoxu ani nepustili – že by se tam místo zlata proháněly jen myši? A Rusové a Číňani zatím pracují na tom, jak podložit svou měnu zlatem – fyzickým, ne papírem. Přijde chvíle, kdy americké dluhopisy a akcie nebudou vhodné ani jako toaletní papír (dneska mají stejně cenu jen v americkém toaleťáku).
Čína se tento rok zbavila téměř dvou třetin – odprodala je – amerických dluhopisů které jí ještě zbývaly. A pokračuje dál. Ještě v r. 2015 se leckdo podivoval, proč Čína nepoužije proti USA tento svůj “těžký kalibr”.
Propána – kdo to koupil?
Je to k pos-rání. Převážně některé africké země. Což si ne úplně dovedu vysvětlit. Vím, že mnoho afrozemí se začíná orientovat na Čínu a Rusko (resp. jsou úspěšně zpoza rusko-čínské opony měkkou silou orientováni) a tlačí se do BRICS+, ale nevím, které (a kolik jich je) jsou ve vazalském vztahu k USA. Také je možné, že se někteří z jejich potentátů snaží sedět na dvou židlích; že tak budou mít více želízek v ohni. Takoví afroerdoganové a afrobaťkové. Tedy než Baťkovi došlo, že sezení na té druhé židli by pro něj mohlo mít tragické důsledky.
Rusove brzy prestanou prodavat za natistene $ papirky. Jedine za zlato. Americane se dosud pakuji realnym zbozim za natistene $ a parazituji tak na celem svete.
Četla jsem a můj první pocit – bylo mi to líto. Je jasné, že k tomu Putin dospěl po velice, velice dlouhých a těžkých úvahách, a že si bude stát za svým.
Přesně tohoto zdánlivého váhání se týká to úsloví: “Rus dlouho sedlá ale rychle jede.” Ale když už se jednou rozjede, tak jede. A nezastaví až v cíli. A tím není jednání, jak si furt ještě myslí různí západní idi-oti, včetně ruských zmetků.
Vidíte. Právě mě napadlo, kolik by se ušetřilo mezinárodních nedorozumění, kdyby se protistrany napřed seznámily pořádně s vlastními příslovími – a vzaly je vážně.
V příslovích jsou zkušenosti a moudrost našich předků. Neposlouchat je, to je cesta do pekel – bohužel, máme na ni našlápnuto.
Spravne je: Rus dlouho zapraha, ale pak jede rychle!
Rus zaprahne uplne rychle, aby pak tryskem v noci ustupoval ,aby ruskyho vojaka ukr, ani nespatril..
Meli v Kremlu vazny obavy, ze ukr ,zacne strilet.Rychle zaprahne rus.
At ma nepritel radost a zajasa s nabytim zadarmo velkeho uzemi…
Taky udrzet si dobyte uzemi ,je vylozena ruska nevychovanst a zaroven bezohlednost k nepriteli..
Vybrane chovani dava pak nadeji, ze kazdy den se muze zapad ustrnout a povolit nejake aspon,vyzebrane vyjednavani o miru.
Ktere pak zapad pouzije hojne jako toaletni papir i s presidentem Gorbacevem, nebo s jinym ,ale to nevadi, zapraha se k jednani furt a porad..
Mne osobne vzdycky fascinuji prispevky , napr. na tema clanku :
“64 miliard zaplati nase vlada..”, ktere prispevky resi popisem a vysvetlenim,
,” muz pracuje a zena je s detmi doma”…
Ja nikdy nepochopim ty procesy a reakce ,ktery se odehravaji, aby tohle se nesouvisle spatlalo do sobe.Jak tohle muze bejt?
Na jednu hromadu..
Pak zase rus zaprahne a bleskem vlitne na U.
Ale to zase zapricini tvrzeni,ze zapraha pomalu..
Ses nejakej blbej, Pavle! A rus neni nic, pise se Rus! Nevis ani, o cem pises!
Ti svoje plány revidovat nebudou, ti jsou sebestředně ponořeni sami do sebe. A jejich strýčínek Sam a Schváb je určitě ujistí, že dělají správnou věc, tedy, že ničí svoji vlast. Tito lidé se tím, že zaprodávají naši vlast a ožebračují svůj vlastní lid netrápí. Vždyť jim to velká většina těch namyšlených a sebestředných klaunů podporuje. Mně se to jeví tak, že většině národa je osud vlasti lhostejný a osobně si myslím, že Evropa opravdu končí, až na pár zemí, které to možná jakž takž přežijí, pokud se trhnou z tohoto bruselského vězení národů a nebudou je řídit Šorošovci s Aspeňáky. Je to smutné, ale v nás nevěřím, s tím co mají mladí zakódováno v makovicích se moc dělat nedá. Ale kéž bych se mýlil a nějaká výrazná osobnost to tady alespoň trochu začala měnit. Dávám za pravdu Milanovi, že dnes snad jedině někdo znalý z SPD a možná nějaký další vlastenec prozatím ukrytý v závětří. Líbil se mi třeba pan Adam Bartoš z Nové Demokracie, jeho názory mne kdysi zaujaly, ale nevím samozřejmě jak je na tom teď.
Rusove uz meli asi nejmin 10 mesicu ,aby valku vyhrali.
Ovsem jejich mini armada,poridi jen mistni mini valku.
Spise prestrelka ..
Musi se dbat aby ruska armadicka nebyla nahodou pocetnejsi a silnejsi ,nez ta ukrovska, hrozila by ukrum, beda rychla porazka…
Setrit vojacky v valce Putinovi ,nuzno treba.
Kdyz jim konci smlouva ,pusti se vsichni vojackove z mini armadicky domu. Uprostred valky. To je bezva a s tim se pocita..
Pak nejsou.To ma nasledky. .Musi se ustupovat..
To je vsem genialnim Sojgeneralum a veleni v Kremlu uplne jasny a mne taky..
A dovoluje ukrum si dovazet vsecko co potrebuji..
Bez potizi..
Patriot stoji 500 milionu jeden.. A jeden naboj miliony 4..
Diky jdou do Usa ..
Zadny podekovni nam ani vdecnost..
Z ukoristenych otroku se prodavali jen ty kvalitni a nase jedna kronika se zminuje o cilem obchodu s otroky v 9.stoleti ,pod Vysehradem..
Drive bylo mozny se zminit, kdo byli tenkrat ty obchodnici
Nebyli tenkrat zavedeny ty lidsky prava vsude.
Rovnopravosti . Svododa slova.
Dnes je vyvoj pokroku zajisten , kdyz u sousedu odsoudili k trestu vezeni 97 letou babicku,spiklenecku..
Ktera se vyjadrila..
“A dovoluje ukrum si dovazet vsecko co potrebuji..
Bez potizi.”
Fakt? Proč tedy nezůstanou doma a neužívají si svého bohatství a pohodlí?
Proč Zelenský pořád někde škemrá tu o zbraně, tu o finance, tu o LIDI do masového mlýnku?
A otázka, na kterou asi odpověď nikdy nedostanu, přesto ji položím:
“Odkud vy máte tak dokonalé informace, tak dokonalý předled? Které tajné služby vám je dodávají, zatímco Moskvu, Londýn, Washington ignorují”?
Protože ty vaše, které tu prezentujete neodpovídají žádným jiným – ruským ani západním. Tedy?
Vzhledem k tomu, že mám vojenské vzdělání, tak dnes chápu “západní přístup”. hr na ně až z nás nic nezbyde a ruský přístup: šetřme svoje síly a civilní obyvatelstvo. Při použití západního přístupu – kobercové bombardování – by Rusové už dnes okupovali i Severní Irsko. A technika, co mají, je tak o generaci nad tou západní – znám je, to co ukážou, je už pro ně zastaralé, mají něco o jednu až dvě generace novější!
Sakra to jim to ale trvalo! Rus je znamy tim, ze dlouho, dlouho zapraha a pak o to rychleji jede.
Ta indukovana rusofobie do lidi na zapade je Rusum znama. Rovnez i genocida na Donbase ostrelovanim z modernich zbrani z USA a NATO, o niz uz pres 8 let nepisi media na zapade ani slovo! 20 000 zavrazdenych civilistu a deti jsou zapadnim zlocincum naprosto jedno. Nadruhe strane spusti medialni hysterii kvuli kriminalnikovi Navalnemu, kdyz zahaji hladovku.
Rusove proto nebudou mit zadne slitovani se zapadnimi degeneraty. Ale i toto globaliste tak naplanovali. A jejich podsvincata ve vladach zapadu jim napomahaji.
Jejich cinnosti nemaji nic spolecneho s blbosti vseho druhu.
Ani nemohou..
Na to je jednoduchá odpověď – stáhněte si z ulož.to Zmožkovu písničku “Všechno naruby” – a nekoukejte na to, že je z pohádky – lepší popis současné situace v České republice jen tak nenajdete – doporučuji doposlouchat (jsou to asi 3 minuty, posledních pár dnů si tím s partnerkou zvedáme náladu denně).
Myslím, že problémy s ukrajinci jsou dvojího druhu. Prvním je jejich vnímání
rodiny. Muž pracuje, žena je doma s dětmi. Klasické pojetí asijské rodiny.
Co nejvíce dětí, aby se zvýšila na maximum šance, že se o rodiče ve stáří
někdo postará. Druhým je chápání společnosti jako takové. Pro nás je budování naší
společnosti cílem, pro ně je to jinak. Je jenom prostředkem. neztotožňují se s ní.
Kriminalita, vydírání, krutost, ale i bezmezná absence empatie je známkou
toho, že jim na společném celku nezáleží. Stát pro ně nic neznamená.
jenom osobní prospěch za jakoukoliv cenu.
Pokud všechno sečteme, a je toho samozřejmě více, máme do budoucna zaděláno na velký problém. Již dnes je jich, ať si píše kdo chce, co chce, u nás milion.
Když pominu kriminalitu, která se začne dotýkat středních a malých podnikatelů.
horší bude jejich sebeuvědomování, že jsou něco lepšího, než my. že by si měli
založit své politické strany, spolky atd. A to je jen krok od toho,
aby se naše děti učily ve školách ukrajinsky a měli jsme dvojjazyčné pojmenování.
S jejich porodností a vynucenou agresivitou máme tak deset let.
Jsme v procesu totální ukrajinizace společnosti. a další ukrajinci přijdou. Brzy.
Víte, proč jich není více už teď? Protože se bojí ze svých bytů a baráků odejít.
V momentě, kdy odejdou, jsou vykradeni. Oholeni o všechno, co v bytě mají.
Proto odejdou, až jim budou lítat rakety nad hlavami. A to brzy nastane.
Pak se budeme mít na co těšit. Vyčerpaný zdravotní a sociální systém,
inflace, obrovská kriminalita, vraždy, mordy atd. Kdo bude chtít v takovém státu zůstat?
Nikdo zdravého rozumu. Mladí raději odejdou a proces ukrajinizace se ještě urychlí. Welcome to the Nihtmare, zpíval svého času Alice Cooper.
Tak vítejte.
zajímalo by mě kam asi mladí odejdou na západě jsou jiní přistěhovalci a problémy násobné a v améru na ně nikdo není zvědav
Rozptýlí se po Evropě. přesně tak zní zadání. Slované musí vymřít,
a jim v tom ukrajinci pomáhali za války, pomáhají jim v tom i dnes.
nechápou, že potom jsou na řadě i oni, hlupáci.
Sizoku, vím, že jste zde o tom mnohokrát psal, ale když jsem si přečetl ten význam Paretova pravidla, tedy poměr nevědomých a nehloubavých s poměrem vědomých a hloubavých je vše jasné. Tedy v běžné populaci 80: 20, ve vzdělané 70: 30, předpoklad u nás 90: 10 a v zdebilizované společnosti ke které se rychlostí blesku blížíme je to 95: 5. A tím končí všechny naše rozbory. Stávají se skutečně prázdným mlácením slámy, neboť tato země již skončila. Peter to napsal velmi dobře, ona nekončí teď, ona již skončila dávno. Jsme nyní neokoloniální společnost, jakou byly kdysi Indie, Čína a další. Jsme na tom tak pouze díky všem těm, kteří se o rozvrat této země po 89 zasloužili. Tenkrát, ač za socíku, pro mnoho nenáviděného, protože si z něho nemohli urvat to co chtěli jsme měli funkční zemědělství, průmysl, výtečnou kulturu a na světě si tato malá zemička vydobyla respekt. Nyní jsme nuly a také tak skončíme, protože jsme nic nepochopili. A tím končím, protože vše další je opravdu zbytečné mlácení prázdné slámy.
oni sú presviedčaní min 15 rokov, že sú niečo lepšieho a v posledné roky to prešlo do absurdnosti. Už som to tu písala, že v autobuse sedel za mnou ukrajinský smrad cca 17-19 ročný s nejakou ženskou a celý čas drístal (mimochodom, ukrajinčina je, oproti ruštine, naozaj škaredý jazyk). Ona povedala niečo o deukrajinizácii a ten smrad sa rozrehotal a povedal, že o 10 rokov tu bude deslovakizácia….
Přesně tak, jak to předpovídám. Na Slovensku, jak se zdá, to půjde rychleji. Ti chytří se budou chtít dostat co nejrychleji pryč, ovce zůstanou na porážku.
Trochu Vás, s dovolením, poopravím: na “výrobě” Ukrajince pracuje Západ už 1000 let – předtím to byli Rusové, jen jim už za Rakousko-Uherska začali vymývat mozky. Když to Stalin téměř vymlátil, tak jeho nástupce Chruščov (Ukrajinec), pak Brežněv (totéž) a později Gorbačov (sice Rus, ale ve snech v USA, kde mu stačila reklama na kečup a pizzu) to naopak ze všech sil (ukrajinizaci) podporovali. Takže Vašich 15 let, to je jen epizodka…
Ale vždyť to vše bylo předem připravené. Nevím, kolik jich tady je z té západní části, ale pokud si dobře pamatuji, tak tuším, že Hanák, ten co šéfuje tomu svazu zaměstnanců nebo někdo odtamtud již před léty plakal jak by tady potřebovali alespoň milión Ukrajinců. Nikdo mi nevyvrátí, že to neměli již připravené. Čekali jen na vhodnou dobu a ta doba se škůdci zemskými jim přišla vhod. Ale třeba se mýlím, nejsem vševěd, těch máme nyní více než dost, celou Strakovku a přilehlé pražské, brněnské a jiné okolí. Včera jsem četl, že Ukrajinec Podoljak vyhrožoval Iránu ohledně dodávek bezpilotních letounů Rusku. Dokonce nabádá západní společenství k útoku na íránské továrny. Tak mu nějaký íránec vzkázal, ať se uklidní, jinak, že by mohla Ukrajina skončit v předindustrální době. Ta arogance Ukrajinců je neuvěřitelná, oni se snad pasovali na božstva Evropy. Ono se ale není co divit, zdegenerovaná Evropa se všemi těmi zaprodanci se pro ně stala rájem. Nu, kdo chce kam, pomozme mu tam.
.
Také nemám nejmenší pochybnosti o tom, že celé toto divadlo je dávno důkladně připravené. S arogancí (vděčných) Ukrajinců mám osobní zkušenosti, – několik. Co se vedení Evropy, včetně nás týká, na to musel skutečně proběhnout konkurs největšíh debilů a podvraťáků.
Největším problémem jak se zdá je to, že se stále čeká na nějakého významného vlasteneckého vůdce, který by tu vlasteneckou frontu rozpohyboval. Jak se říká, kdyby to opravdu začalo, už ten proces nikdo nezastaví. A těm škůdcům by potom nepomohla ani ta zdebilizovaná část populace.
Musí to prostě zajiskřit.
Neobjeví se nikdo, tento národ už to má za sebou. Neprobudí se.
Stali se z nich ovce, bez názoru. Psát nemá smysl, opakoval bych se.
Gratulovat si mohou jenom ti, jež jsou na konci života.
Žili v nejlepší době, jakou mohli dostat.
Je malá naděje, že úplně v pr-deli ještě nejsme. Neříkám že je to nějaká óbrnaděje, ale furt ještě je. “Tonoucí se stébla chytá,” říká se – dej Bože, hodně tonoucích, stébla se chytajících. Jinak řečeno, ať si říká kdo chce, co chce, teď to už záleží jen a jen na nás. Jinou šanci, krom občanské války, už nedostaneme.
https://nastub.cz/w/ccuhTX8LBt2yFRQiXLzBFw
Příteli, čtu rád tvoje příspěvky, mají hlavu a patu a jsou kvěci.
Nevím, kolik ti je let, ale dle mých zkušeností, a to jich, myslím,
nemám málo, je to všechno ztraceno. V tomto rozpolceném
státě není žádný jednotící prvek, který by sjednocoval jakoukoliv opozici. Jsou jenom zájmy skupin a osobní prospěch jednotlivce.
To se netýká jenom nás, ale celé Evropy. Vyšší principy jsou dnes
prázdné fráze,kterým nikdo nerozumí. Jedeme na sestupné trajektorii a nic ji nemůže zastavit. Bohužel.
Také čtu rád příspěvky Milana i tvé a samozřejmě i dalších, kteří zde píší. Každý názor, pokud to není názor blba je potřebný. Většinou jsme již staří kozáci a kozačky, kdybych to měl tak vyjádřit, něco jsme prožili a holt to je potom na myšlení poznat. Mám podobný pocit jako vy, jedeme jak říkáte po trajektorii na dno, ale i Milanův názor, že to malé stéblo tam někde z té žumpy beznaděje natahuje svoji zchromlou pazouru je. Já necítím naději, ale moje žena ještě stále nějakou má, kéž by ženské intuice zvítězily, protože ženy jsou přece jen od přírody více optimistické.
Njn. Když ono se tomu těžko věří, že jdeme do pekel/na dno/do hajzlu a vůbec tam, kam slunko nesvítí.
Já to totiž poslouchám celý svůj dlouhý život, tyhle katastrofické předpovědi – a? No a nic, právě. Naše městečko prosperuje, pořád je co jíst, dýmem výfukovým už není zamořený svět….atakdále.
Ročník 51. Jsem. Do r. 89 vlastenecký antikomár, v současnosti pouze vlastenec.
Tak tedy jinak, přátelé. Abyste pochopili, jak to myslím s tou nadějí.
Řeknu si že na to se-ru, k volám nepůjdu, a vyhraje někdo s bruselské trojky – Barbí, jenerál, nebo Bureš.
A já na sebe budu mít vztek, že jsem jeden ze stáda pitomečků, kteří za to nesou přímou vinu.
K volbám půjdu a hodím to Baštovi. Vyhraje však někdo z trojky. Já sice budu mít dál vztek, ale už ne na sebe, ale na pitomečky, že jsou líní jít k volbám a neschopní pragmatického myšlení a budu je z frustrace ostouzet a klnout jim a tak vůbec, protože fakt by byl, že tu úplně poslední šanci skutečně pos-rali.
Hodím to Baštovi. Podobně jako já, že je to sice mizivá, leč kromě občanské války poslední šance, však bude uvažovat více vlastenců a Bašta vzdor všemu vyhraje. A nejen to – svoje sliby začne neprodleně plnit. A já? Inu, budu mít dobrý pocit.
Hodím to Baštovi, ten vyhraje, leč začne lavírovat a sliby plnit nebude.
A teprve pak to bude v pr-deli. Ne teď, ale potom už ano. Definitivně.
A já? Budu nasr-anej, ale budu mít čisté svědomí, že jsem učinil vše, co bylo v mých silách, aby vlast nezemřela.
Toť vše.
Souhlasím s tebou. Bohužel, jediné, co ti na to
mohu říct je:
Sice nic nezměníš, ale těš se svého dlouhého a klidného života. Většina ostatních takové štěstí mít nebude.
Jakejpak dlouhej život. Jestli se jsem se pobabil, tak mám před sebou ještě čtvrt století, jestli pomamil, tak patnáct let. Otázka je, zda je se na co těšit. Tedy krom dětí (tady si musím poklepat po ramenou; líné bezmozky jsem z nich nevychoval) a hlavně vnuček. A o to mně jde. Aby jejich život byl životem – ne živořením v tunelu bez světélka na koci.
No víte, já chodím k volbám poctivě a nadšeně celých těch třicet let – ale poslední dobou vám mám velice silný pocit, že je to úplně fuk. Že svět se stejně přeformátovává jinde a jinak – a rozhodně tím nemyslím idiotské korporátní záměry, udělat z nás všech tištěné spoje.
Jenže člověk se nesmí vzdávat. Radši padnou držkou přímo do howen, než se předem vzdávat. To je rozumné, protože vypočitatelné, jen u šachů a pod. A to chodím k volbám, na rozdíl od vás, už dopředu nasr-ranej, že se k nim opět trmácím zbytečně a že budu mít na své bližní zase ukrutnýho vzteka.
No……….ono se to v naší pidlivizaci nenosí. Ustoupit, couvnout. My jsme ti Marlboromani. Ale já už velice zvažuju, kam a kolik energie investuju – byť jsem na tom s věkem a věkovou prognózou podobně, jako vy. Ale plejtvat už se mi nechce 🙂
Berte to tak, že tyto volby, pokud dopadnou s souladu s našimi obavami, budou posledním plejtváním energií:
Příští volby už budou rozhodovat počítače, schválil před pár dny Brusel návrh mocné tzv. Benátské komise. A to je opravdu mocná organizace, ač jste o ní ještě neslyšeli.
Benátská komise totiž už 19 listopadu na konferenci rozhodla,, že příští volby v Česku i v Evropě už bude rozhodovat umělá inteligence. Úkolem umělé inteligence tak v příštích volbách bude:
Možná tyto prezidentské volby už budou těmi posledními volbami, které nebude řídit Benátskou komisí vybraná umělá inteligence.
https://www.michalapetr.com/
zde rozhodnutí Benátské komise. Stojí za to hodit si to do překladu:
https://www.coe.int/en/web/electoral-management-bodies-conference/conclusions-2022#
Už víte, proč tak vehementně tlačím na účast v prezidentských volbách a proč v nich vidím poslední šanci? Úplně poslední. Jsou to vlastně dvě šance.
První pro nás – že vyhraje Bašta.
Druhá pro nás, i pro Baštu (nestane se další politickou slibotechnou) – že dodrží co slibuje.
Pokud to nedodrží, nic se tím pro nás nezmění – půjdeme dál, bruselí nalajnou cestou, rovnou do záhuby.
Pokud to však dodrží, otevírají se před námi dopředu neodhadnutelné možnosti (nemůžeme dopředu znát reakci brusele, nemůžeme dopředu vědět zda nás tato reakce nesjednotí k odporu, tak jako svého času sjednotila k odporu radikální husity s umírněnými pražany, a když bylo nejhůř i s katolíky, ani jak to nakonec dopadne, nemůžeme vědět, zda v tom zůstaneme sami, nebo zda se uvnitř Eurosajuzu podaří spunktovat protibruselskou koalici atd. atd. – neznámých v této rovnici habaděj).
Zato v té první rovnici – vys-rat se na volby – není ani jedna neznámá – staneme se otroky v digitálním koncentráku. On si téměř každý z diskutujích myslí (a to vzdor zkušeností s covidfašismem, vakcinačními pasy, vzdor skutečnosti, že už šest roků sbírají všechny banky veškeré informace z platebních karet klientů a shromažďují je o jednom každém klientovi z celého světa v olbřímím úložišti za tím účelem v Praze vybudovaným – ono, milí moji, v naší matičce Praze -, vzdor cenzuře a politickým procesům, vzdor plíživému obsazování naší vlasti nacistickým elementem, vzdor vojenské spolupráci s tímto a výcviku – proti komu?! – skutečně ne proti nám?! – atd. atd.) že ten digitální koncentrák je cosi chimérického a fantasmogorického, v čase vzdáleného a nás se netýkajícího. A co už jiného, než otevřené dveře do digitálního koncentráku, jsou dop-rdele volby řízené umělou inteligencí, prám se?
Ale furt ještě máme šanci. I když maličkou. Ale rozhodně poslední.
Možná nakonec stejně skončíme v otroctví. Ale možná ne.
A právě za tu chabou naději “možná ne” musíme bojovat, byť by se nám zdála jakkoli mizivá. Proto musíme jít k volbám a volit Baštu, ať už si o něm myslíme cokoli. Protože je poslední reálnou šancí na záchranu českého národa.
Howgh.
Milane, osobně si myslím, že toto budou poslední prezidentské volby v naší zemi, pokud zůstaneme v tomto vězení národů. A jak to tak vypadá tak zůstaneme. V našem rodě je dlouhověkost mizivá, ale přiznám se, že život jaký by asi byl v digitálním koncentráku by pro mne nebyl, takže mi je dlouhověkost u pr.dele. Hlavní je pro mne důstojnost, nepodrobit se a dožít v relativní svobodě. Na životě v koncentráku nemám zájem. Já ještě v životě neměl žádnou platební kartu, seru jim na to a se.ru i na celou bandu z EU.
Já ji taky nemám ani kartu, ani účet. I pár zaměstnání jsem svého času kvůli tomu odmítl, když mi řekli, že si musím založit účet, aby mi na něj mohli posílat výplaty, že prý výplaty v hotovosti nevedou. Pokoušel jsem se tenkrát do toho navrtat nějaké médium, snad Novu nebo Primu, aby po tom šli, protože to je jasně nezákonné, ale nebyl zájem. A já prachy ani čas na nějaké deseti-patnáctileté lítání po soudech neměl. Možná kdybych měl, že bych si z toho udělal koníčka, ale takhle to nemělo cenu.
Nejde o mě, ale rád bych se ještě dozvěděl, jak to všechno dopadne. Nebo jinak. Lidem nevěřím, ale lidstvu ano. Tak bych ještě rád zjistil, zda oprávněně. Tak nějak.
P.S. Když si to řekne každej, že jak to tak vypadá, skončíme v koncentráku, a smíří se s tím, tak v něm natuty skončíme. Zatím už sice začínáme rýt držkou v zemi, ale ještě se můžeme pokusit o záchranu.
Vedohloubavci v akci ,sou v mensine a beda 90:10.
Beda beznadejnemu svetu s mizernym vyskytem10% vedohloubavce..Je to lepsi zabalit,prece ..
Skudci a aroganci, jsou jeste navrch. /A kanci/.Zaprodanci.
A zdegenerovany. Jeste vic..
Pokrokovi zpatecnici ,na Predindustrializaci ovci.
Nemam povedomost ani vzdelani , kterej z nich asi sem ja.
Melo by se to nejak akademicky roztridit ..A vyucovat.
A zdebilizace populace..To urcite dava a zajiskri ,vic nez 100%. Ovce bez nazoru,jsou vsude i na obzoru..
Musi tihle zacit obcanskou valku navic.Nebo nic.
Vyssi principy jsou na sestupne trajektorii..Ale zena ,kozacka je optimisticka..Zachvaty jsou z toho hysterii.
Profesor Stanek ,bez Pareta ,tvrdi,ze nastesti vesti ,/mame na stesti ty dalsi leta/,v pristich tisicich let teplota jasne klesne…
Tedy nehlesnu kdyz neklesnu.
Uz sem se toho stupidniho ohrivani v EU zalek..
Pjakin – https://vk.com/video/@irenaaneri?z=video351663392_456239375%2Fpl_351663392_-2
Zadání anglosasů zkázy ČR +Střední Evropy plní (protinárodní zrůdy a loutky v PSP) dokonale. Kdy pochopí dopady svojí zločinnost na společnost ČR i SE političtí grázlové ČR?!! Prohnilá justice ČR je spolupachatelem destrukce ČR, a to již nesmíme tolerovat,….. máme 5x dražší elektřinu v ČR, než v okolí a prokazatelně svědčí o zločinném spolčení politiků + energetiků ČR!!! Výměna velké části justice je nezbytná!!!
Ale vždyť ONI to dobře vědí! Jak “u nás” tak na Slovensku! A právníci všech druhů? Ukazuje se, že ve skutečnosti slouží především “právnímu” zakrývání zločinů. “Naivních poctivých právníků lidumilů je žalostně málo … Proto je tak obtížně prosazovat přes právo spravedlnost.
Jen okrajově souvisí…
V USA udeřila mega mrazivá vlna, jaká tam 50 let nebyla… Mrazy -45°C v Montaně, mrazy i na Floridě kde prý varují turisty, že ze stromů mohou padat zmrzlí leguáni…
Ta mrazivá vlna tam nejdřív psala písmeno F a potom dnes Ze – tedy “Eff Ze”, a je to nejspíš Boží trest za tu návštěvu Zelenského v DC…
πα½
Skvěle ukázano, jak správně se má podržtaška se má oblékat a co ji čeká. Nebylo to ono “zelí” také na jednom z ostrovů Epsteina?
No, profesor Staněk tvrdí, že dle posledních výzkumů má průměrná teplota severních zemí klesnout o 20 stupnů během následujících PĚTI až DESETI let. A že předělem bude Karpatský oblouk a Česká kotlina. Takže sice neumrznem, ale rozšlapou nás migranti ze severu, kteří budou zdrhat do přívětivějších krajin. Popravdě se zdráhám uvěřit, že, pokud ve zdraví dožiju, budu ještě svědkem nástupu doby ledové. Leč toto info mé zdráhání poněkud… rozkolísalo, abych tak řekl.
Ano, je to možné. Protože je “rozbit” Golfský proud. Již nějakou dobu de facto končí “kousek” na sever kousek od pobřeží Ameriky. Ovšem paradoxně zase se mění proudění vzduchu a to povede v Severní Americe nejspíše k větším vedrům v létě na celém území a větším mrazům v zimě. S deštěm to není tak jisté, ale je možné, že bude omezené množství vody. Za touto katastrofou stojí známý únik obrovského množství ropy do vod Mexického zálivu.
https://www.meteorologiaenred.com/cs/kolaps-Golfsk%C3%A9ho-proudu.html
Ostatně tak se pomalu, ale jistě mění jednak koloběh tepla přes oceány,.
Tak dlouho žvaní o změně klimatu, až se jí dočkali. A je způsobena člověkem jedná se především o ničení stromů, přírodních lokalit všeho druhu a “asfaltizaci planety” a výše uvedené “nečekané zašpinění” životního prostředí.
Ovšem změny počasí nebudou a nikdy nebyly všude stejné.
Pokud se Arktida oteplí, Evropa se ochladí, protože se do Atlantiku dostane hodně studené a méně slané vody.
Ještě nakonec budeme rádi, že krávy prdí!
S kolapsem Golfského proudu straší už dlouho, aspoň dvacet let, a pořád nic… Je to takový “Evergreen” strašáků…
U nás víc než Golfský proud podle mě ohřívá Grónsko, které otáčí Jet-Stream na jih, a k nám se vrací ohřátý přes Atlantik… Ten typický směr větrů nad Atlantikem není (podle mě) nijak závislý na tom, jakým směrem dole proudí voda…
Dále tedy Golfský proud nebo proudění vzduchu přes severní část Atlantiku prakticky nijak neohřívá Ameriku, jen Evropu…
πα½
Celkem to na té fotce Mirce sekne.
Uz nekdo z vas zazil, ze krava se uprdla? Je ne a to ziju na vesnici a kravy vidim kazdy den zblizka.
Já to vím, ale … Ale tvrdí to politici a hlavně Grééta! Tak to musí být pravda! Oni by nám určitě nelhali!
Já jo. Když jsem je jako kluk jezeďákům přes prázdniny brigádně pás. Ale prděly spíš až večer, když jsem je sehnal z pastvy a rozvalily se. Jo, a taky po siláži. Prděly. Třeba prděj jenom po čerstvým a po siláži. Ale že by prděly víc než lidi, to zas ne.
Děda a babička tomu nějak říkali, ale za Bpha si nemohu vzpomenout jak. Bylo totakové “opisné”. Ale pokud si pamatuji, tak ten zvuk souvisel spíše s tím jak jim “kručelo” v některém žaludku a nebo rovnou s tím, co tak “pláclo”. tak to mám zafixované já. Takže samostatně “prdět” jsem je neslyšel. Ale já pomáhal předvším s telaty, těmi nejmenšími, která jsem pomáhal krmit.
S tím souvisí jedna malá příhoda, kdy teta pracovala v kravíně, a já občas s ní chodil. Jednou jsem viděl nového býka, krávy byly odjinud také nové, a já viděl že ten býk je takový uválený. Tak jsem, prťavec, vzal kartáč nba srst a kam jsem dosáhl, tak jsem česal. Bejk držel, pamazuju si jak koukal vypoulenýma očima, co se děje, ale ani se nehnul, ba ani oháňkou nešvihal, jako obvykle. Najednou se objevila teta a zbytek mám od ní. Lekla se, protože to byl výstavní bejk, prostě plemenný a opravdu nádherný a silný. Bývalo s ním těžké pořízení a njednou drží ani se nehne a kouká po mně. Tetu obcházely mrákoty, ale nechtěla zvíře poplašit, atk šla a edcvadla mne opatrně. Teprve doma prý děda řekl, že to byl býk, který se narodil v tomhle kravíně a jak krávy byly odjinud, poslali ho shodou okolností sem.
Pokr.
Babička řekla že si na něj pamatuje a že to bylo jedno z těch telat – nejspíš proto že jsem je krmil – které se ke mně vždycky hrnulo. Když pak byla starší utrhl jsem na pastvě kus trávy a poddával jsem jim je a brali si.
Nikdy jsem se to nedozvěděl napevno, ale myslím si, že jsem jej nakonec poznal podle kresby kolem uší a čumáku. Nikdo mi nemůže vzít, že i kravy nemají paměť. Myslím si, že toho o zvířatech ve skutečnosti víme hodně málo.
Chodil jsem jej pak občas navštěvovat a vyčesat srst. Ať se o něm říkalo, co říkalo, mně nikdy nešvihl ani tou oháňkou. Mylsím si, že se k němu nechovali jak měli, pro jeho mohutnost se ho nejspíš báli. Ale jeho jsem nikdy prdět neslyšel.
No já bych řekla, že vás zkrátka nenapadlo, že by vám měl něco udělat – tak jeho to už pak nenapadlo tuplem. Se zviřatama to tak chodí…..mimochodem, vaše teta projevila báječnou dávku zdravého uvažování a znalostí.
Neříkám že prděli nějak moc, ale sem tam jo. To škrundání jo, ale s prdem se to splíst nedá. Ale stejně je to nějaký podfuk. Kráva prý prdí nejvíc, ale přitom koně někdy prdí klidně za pochodu co krok to prd. Nebo že by krávy pouštěly diskrétní šeptáky?
Hergot, to je téma!
Aspon máte hezkou vzpomínku. To já mám blbou. Byla tam taková hodná jalůvka a mě nenapadlo nic lepšího, než si před klukama z machrovství zahrát na kauboje. Jestli jsem kaubojoval dvě vteřiny, tak je to hodně.
A jak někdy prdí psi!! Ale ti prdí tiše, tak si toho gríndýláci naštěstí ještě nevšimli. :-)))
Nebrala bych to tak vážně. Je chytrej, má zajímavé závěry a nachází zajímavé souvislosti – ale přeci jen, je ekonom.
Bane. On vystudoval i další obory, včetně lékařství, klimatologie, kosmologie, kvantové fyziky a bůhví co ještě. Proniknutí do oboru na takové úrovni, aby o něm mohl přednášet na vědeckých sympooziích vědcům, prvoplánově v tom kterém oboru vystudovaným, konaných na téma toho kterého oboru který si osvojil, mu zabere, v případě náročného oboru jakým je třeba kosmologie, kvantová fyzika, či klimatologie, zhruba 5-6 let. Teď někdy pojede přednášet ušákům na nějakou světovou univerzitu tuším klimatologii, a minulý týden se u něj na chalupě vystřídaly tři vědecké návštěvy ze zahraničí. V současnosti jsou v celé Evropě pouze dva vědci s těmito schopnostmi. Jo, Frantíci si ho pozvali na přednášku do Paříže, tak je poslal do pr-dele, ať přijedou oni za ním, že už je na trajdání starej a chorej. Popravdě ho ale v době covidové něčím hrubě urazili, jak se podkecnul.
Jo, tohle ještě. Projížděl jsem si vidka osm let zpátky a jedna věc je jistá – kdyby jeho prognózy politici, včetně zahraničních, brali vážně, nehrozila by teď atomválka.
Jeho prognózy se totiž až děsivě vyplňují. Aspoň tedy ty geopolitické. Jak to bude s touto klimatickou prognózou se možná ještě dožiju. Nebo jinak – pokud se ty mezinárodní studie (tuším osmi vědeckých ústavů), z kterých vycházel, zakládají na reálných faktech, pak se máme na co těšit. Jedinou nadějí tedy je, že učené kebule ve svých studiích něco zkopali. Jinak řečeno chybná premisa, chybný výsledek. Kéž by!
A kam asi tak odejdou? Jednou pravda vyjde najevo. Jak to s tou válkou na ukrajině je. Pravda není kámoška času. Odejdou na pustou ukrajinu, kde nikdo nezůstane.
Oděsa je krásné město….
To je to oteplovani planety a je zpusobeno CO2 redukci a emisnimi povolenkami. Vsechno je jinak.
Správně. Je to paradox, ale je to tak. Nejlepší by bylo vysazovat tak – u nás – deset milionů stromů ročně ovšem neustále. I to je ale jen kapka. reálně by bylo třeba jen u nás tak 5x až 10x více.
Ale hlavně by to chtělo, aby věda byla Vědou a ne možností jen k výdělku a kariéře. Když porovnám počty vědců a vědců” vychází mi, že málo oborů je tak celosvětově neefektivních z hlediska výsledků.
Stanek se asi myli jako vetsina vestcu neklimatologu. Skutecne vedce nepousteji do medii, protoze ti rikaji, ze klima se prirozene stale meni a ze nan nema zadna lidska aktivita vliv a prokazali to uz nekolikrat.
Ha! Ha! Ha! On byl snad Peter Staněk někdy v posledních letech puštěn, ať už u nás, či na Slovensku, do médií?!
Neklimatolog? Jak je tedy možné, že k neklimatologovi si jezdí pro radu, či zvou ho k sobě, klimatologové z předních světových univerzit?
Hele Jene, žvaníte blbosti a o Staňkovi evidentně víte howno. Právě on totiž tvrdí, že lidská aktivita má má na klima mizivý vliv. Aspoň si podruhé zjistěte fakta, než začnete něco tvrdit.
Co kecate za voloviny? Prectete si poradne muj prispevek, debile!
Debile?
Za prvé sám zřejmě nechápeš cos napsal, za druhé jsi pro mě tímto oslovením spadl do kategorie srá-čů, pročež mi za třetí polib (_!_)
Hm… teď jsem sem zabruslil a uznávám, že to hahaha nebylo namístě a že jsem poněkud ujel. Jenže napsat o Staňkovi že je věštec a nevzít v úvahu, že právě on už roky hlásá jak je to s klimatem ve skutečnosti a co vše ho ovlivňuje a ignorovat, že přednáší i klimatologům…
MMF jaksi zapomnělo zmínit, že nejvíc uprchlíků z Ukrajiny uteklo do Ruska… (tedy pokud se budou počítat Evropské země každá zvlášť a ne celá EU dohromady)
http://www.infokuryr.cz/n/2022/08/06/osn-nejvetsi-pocet-ukrajinskych-uprchliku-prcha-pred-ruskou-agresi-do-ruska/
(někde jsem viděl i novější data, nyní už nevím kde…)
πα½
Ti tam byli uneseni, jak se občas zasvěceně vyjadřuje mainstream. Zvlášť pak děti.
Ale jinak – kdo by se divil, že se nechali unéšet – a rádi – když prezident Porošenko už v r.2014 sliboval, že jejich (ukrajinské) děti budou chodit do školy a hrát si venku na slunci, zatímco ty druhé (ruské) budou žít ve sklepích.
Někde jsem to zahlídla. Zkusila jsem znovu najít – Trubka mi nabídla asi padesát záznamů z parkurových závodů všude po republice.
Tak nevím, jak si to mám vysvětlit…………
To prohlášení porošenka je z dokumentu francouzské dokumentaristky
z roku 2015. Do yuotube stačí zadat DONBASS, měly by tam být i české titulky.
Shlédnout by ho měli všichni, kdo se obalují ukrovlajkou.
Jestli myslíte ten citát Porošenka, tak je mimo jiné i v tomto videu v čase cca 7:00
https://rumble.com/v1234e2-pravda-o-ukrajin.html
https://rumble.com/embed/vzgyec
(Pravda o Ukrajině, s českými i anglickými titulky)
πα½
Á, díky! Včera jsem si ten dokument sice vygůglila, ale právě se mi to nechtělo vidět celé.
MMF vždy pouze každou zemi zničilo. Profláklejší organizaci pohledat. Ale ono do toho odpadkového koše dnes patří všechny organizace, které zpovzdálí řídí amíci a západní banda plutokratů. Takže je úplně zbytečné tyto bandy vzpomínat.
Představa, že Ukrajinci u nás budou zabírat místa chybějících českých otroků, je sice pěkná, ale skutečnost je trochu jiná. Kvůli omezení prodejů do Ruska i dovozů materiálů z Ruska se v některých odvětvích komplikuje výroba a občas probleskují i zprávy, že část podnikatelů “kvůli našim sankcím” nebude mít pro koho vyrábět a zavře své podniky. Potom budeme mít dost problémů s našimi nezaměstnanými a navíc budeme živit nově nezaměstnatelné Ukrajince. Podle zpráv z EU se spíše než konjunktura blíží a prohlubuje krize. Rusko nám z ní nepomůže (sami jsme z Rusů vytvořili nepřátele – Babiš i Fiala a celá jeho vláda) a tak jsem spíše pesimista. Prostě děláme vše, aby se nám dařilo hůř a hůř.
Dost problémů budeme mít i tehdy – “když by se bylo by nic nedělo”. Je to smutné, ale země, která prakticky nic nevyrábí, nic ji nepatří nemůže očekávat nic jiného.
Bohužel – prostě a jednoduše jsme (neo)kolonií, která má za úkol se jen zadlužit, jednak aby se nedokázala osamostatnit a hlavně aby se “pán” měl dobře. Stačí se poučit na historii Indie, Číny, Afriky, Latinské Ameriky atd atd. jak probíhá “život” takové kolonie. Ovšem s tím rozdílem, že my tam padáme a oni se snaží z toho definitivně osvobodit.
Proto je mi osobně tak špatně, když se dívám kolem sebe na ty – především psychicky a myšlenkově – “tlustoprdy” a “tlustoprdky”, co “pořád ještě na to mají”. Asi je pro takové lepší být “hladově “sytým” otrokem” než svobodným Člověkem.
Dvojnásobný vítěz Stanley Cupu a český olympijský vítěz v ledním hokeji Dominik Hašek na Twitteru uvedl, že Národní hokejová liga (NHL), Asociace tenisových profesionálů (ATP) a Ženská tenisová asociace (WTA) by měly zaplatit za podporu ruských sportovců.
Ruští hráči hrají v NHL, která je nezávislá na Mezinárodní hokejové federaci (IIHF), bez omezení.
“Na světě jsou miliony lidí, kteří jsou zklamaní, že NHL, WTA a ATP stále umožňují ruským sportovcům hrát a tím podporují Rusko. Všichni tři budou muset za tuto podporu zaplatit,” napsal Hašek.
V únoru Hašek vyzval NHL, aby kvůli situaci na Ukrajině pozastavila smlouvy s ruskými hráči. V dubnu bývalý brankář požadoval, aby ruští hráči nesměli nastoupit k zápasům základní části mezi San Jose a Nashvillem, které se odehrály v říjnu v Praze. V létě Hašek navrhl, aby Češi za práci v Rusku dostali 15 let vězení. V prosinci uvedl, že připravil dopis pro NHL, ATP a WTA.
Kdyby držel hubu, mohl zůstat v paměti jako sportovec. Takhle zůstane v paměti jako debil.
https://rsport.ria.ru/20221225/gashek-1841260233.html
Na snímku je Ovečkin, který přepisuje jeden rekord za druhým. To mi vypadlo.
A ještě vypadla poznámka, že on sám Hašek by si měl teda jít sednout pro příklad jako první! Pamatuji si jen jeden jeho zákrok, jak dostal od Švédů gól z půlky hřiště, protože si chtěl hrát podobně, jako to dnes dělají fotbaloví brankáři. A zakopl.
Šťastně konstatuju, že s vámi můžu souhlasit – tedy stran Haška. Je to blb; bylo mu málo být hokejovou legendou.
Jj, pýcha předchází………..🤦♂️💩💩
Mate pravdu, uráží ruské sportovce i naše co za ne hraji a sam hrál a bral dolary když americani plošně bombardovali Jugoslávii to bylo v pořádku!?
Hasek nekoho ze vzteku vazne pri hokeji zranil a nejak se to ututlalo, asi penezi.
Hasek vejde do analu sportu jako dobry brankar a nejvetsi politicky kreten.
Myslím, že ani nešlo o lední hokej a ještě k tomu to byl nějaký přátelák. Před nějakým časem se o tom chvilku psalo. Už dlouho předtím jsem byla přesvědčena, že je hloupej, viz třeba jeho pokusy o podnikání a naprostá absence sebekritiky.
Kdo má v rukách, nemá v hlavě. A on opravdu hloupý je.
Většina narcistů a sebestředných lidí má hloupost vrozenou.
Stejně jako vztahovačnost, netoleranci a notorické lhaní.
Tím tu hloupost zakrývají.
lépe jste to napsat nemohl,za toto mne smazali profil na seznamu.
V Česku beztrestně poskakují s nakradenými miliardami až biliony Veškrnová Havlová, Fiala, Klaus, Zeman, Schwarzenberg, Topolánek, Nečas, Kalousek, Jurečka, Bakala, Komárek, Babiš, Kellnerová, Šmejc, Bartoníček, Popovič, Maděryč, Křetínský, Roman, Beneš, Vítek, Tykač, Dienstl, Fohler, Chrenek, Blašková, Moder, Polach, Beran, Šimáně, Strnad, Chrenko, Alojz Lorenc, Haščák, Dospiva, Koláčkové Antonín (MUS) a Viktor (OKD), Otava, Przybyla, Čmejla, Bobela, Pudil, Diviš, Štěpánek, Rokos, Tkáč, Jakabovič, Široký, Kožený, Chvatíková, Vostrý, Tesař, Procházka, Ziegler, Soudek, Maroušek, Pastrňák, Světlík, Stehlík, Junek, Charouz, Chvalovský, Zemek, Háva, Štáva, Juříček, Hlavatý, Karl, Rázl a Rázlová, Tomanové a herečka Brožová, Adamec ml., Rittig, Štrougal-Janoušek, Ulčák, Bobošíková, Provod, Mrázkové, Pitr, Kutal, Šišma, Milek, Morcinek, Marta Slánská a jejich rodiny.
Ve státně většinovém ČEZ mají teplá místečka Jan Klaus (48) i jeho druhá manželka Lucie Trková Klausová (32), Bc., vzdělání soukromá VŠFS; nejdříve byla asistentkou generálního ředitele ČEZ Daniela Beneše, poté v divizi Jaderná energetika, nyní na mateřské dovolené.
Šéf controllingu ČEZ Klaus junior si pořídil akcie ČEZ za víc jak 8 milionů korun. Většinu z nich prodal, a to za téměř 10 milionů.

https://ekonomickydenik.cz/sef-controllingu-cez-klaus-uplatnil-opci-a-nakoupil-akcie
Místo vězení se mají báječně.
Text by u obrázku měl být v tom smyslu – Úspěšní lidé se smějí tomu, jak s námi dokonale vytřeli podlahu …!
Z toho buclíka by měli jeskynky radost. Ani přikrmovat ho nemuseli. A kdyby si ještě počkaly až matinka vrhne další, což zas tak dlouho trvat nebude, měli by i dezert.
Hm… A já furt co je to tahleta předsudečná tentononc…
Než ho vrhne nebylo by naškodu mu napíchat nějaké vlásky navíc. 😋🤦♂️🙋♂️
Cyniku vošklivej!
🙋♂️ 🤣 🤣 🤣
Takhle se žije za naše v Česku…https://tv.idnes.cz/domaci/tomas-malina-podnikani-sidlo-luxus-popovicky.V190426_113137_idnestv_iri..5let 100 lillionů a nebo 1 1/2 r. za dva rohlíky. Zajímavé je že manželka mldr, je vedená jako kartářka – dobré a výnosné.
Teda, kdyby byla válka na Ukrajině, tak by tam musela být mobilizace a pak tu nejsou u nás ty náckové, nebo pak tam není válka a není tedy mobilizace, ale válčí tak cizí armády světa a pak tady ty náckové stejně nemají co děla.
Výborné vánoční přání prý od RT pro Evropany, titulky jsou v ruštině i angličtině, ale ani nejsou moc potřeba…
https://twitter.com/francis_scarr/status/1606347049284165632
πα½
V pohodě. Tak zle, podle tohoto vánočního poselství Ruska západnímu světu, nebude.
https://rumble.com/v22c8w8-vnon-video-santa-putin-bojuje-proti-woke-zpadu-video-2-min.html
Jojo. Kdysi mi někdo říkal, že Rusové nemají smysl pro humor. Tak povídám, že mají, ale ať dotyčný raději nechce, aby ho vytasili :-)))
Náhodou! Já v Milovicích od Rusů a Rusek, a pak v kriminále od jednoho ruskýho mafióza, slyšel hafo dobrejch fórů.
Tenhle mám od jedné ruské učitelky, co jsem s ní… kamarádil.
Přijdou zvířátka za liškou:
“Liško vstávej, jdeme na subotnik.”
“Ajajajaj, já nemůžu, mám jebačkové volno.
Příští týden (zkrátím to, ju?) to samé. Další týden opět. A po pár týdnech opět to samé – ale kryse to nedá:
“Týýý, liško, a co to vlastně znamená, to jebačkové volno?”
“Eto značiť, čto na subotnik jeb-bem .”
Subotnik – v Sovětsku dobrovolná sobotní (v den pracovního klidu) pracovní směna.
Ostatně ten fórek o zajíčkovi, jak si brousil drápky na medvěda, jak jsem sem hodil někdy před půl rokem, mám také od ní.
Tenhle je pro změnu od mafióza. Jde Paška pytlačit a potká hajnýho:
“Paša, ty kuda?”
“Sejčas uže v pizdu.”
No vždyť to říkám! Drsnej a drsnější. To bylo furt “adin dva tri četyri pjať….atd, až pifpaf, ojojoj, ubegajet zajčik moj.” prdlačky – moje ruská babička vždycky recitovala “umerajet zajčik moj”. A mmch, nás děti to nijak nestresovalo 🙂
Kde vy jste se bral tady v Milovicích? Za gazom, za gazom?
Jeden čas jsem ve svým brožovaným životě dělal taky jeřábníka na baucuku (stavební vlak) a pokládali jsme do “jejich” kasáren koleje. Hm… nejlepší guláš co jsem kdy jedl uměli v Lysé na nádraží a nejvíc hospod na hlavu co jsem kdy kde byl bylo také v Lysé. Ježíííš, tam bylo putyk! A do Dřís jsem se z tama jezdil koupat. Na nudapláž, co ji tam založila Jitka Zelenková. Tehdá to tam ještě bylo hezký. Nějaký čas po hadráku jsem tam já bl-beček opět vyrazil, ale když jsem viděl co z toho udělali, tak jsem vzal otočku.
Brožovaný život :-))) tak to je moc povedené! No na místě ubytoven (jestli přímo kasárna nevím) je naprosto úžasné Mirakulum, (nevím, jak máte velká vnoučata, ale do věku nějakých 12-14 vřele doporučuju) hřiště na celý den a pro všechny. Jak dopadly hospody v Lysé nevím, ale asi jako hospody obecně a Dřísy (asi myslíte jezero v Ovčárech?) se zvětšují a zvětšují. Mám už nějaký čásek chuť se tam zajet a mrknout, co tam zase vyhrabali.
Těžba písku je pro tenhle kraj vlastně požehnáním.
Zkomercionalizovali to tam až hanba. Proto jsem vzal otočku. Samej stánek a tak. No, vlastně ve Lhotě, pokud se nemýlím. Jenže Lhot je u nás hafo. Hm… rád bych se tím hrdil, ale brožovanej život jsem šlohnul Grosmanovi. Nebo Šimkovi?
Z těch ruskejch kasáren mám vůbec zážitky. Například kadím a přede mnou litinový roury a na nich výrobcem vylito: “Čechoslovackaja sovětskaja socialističeskaja republika.”
Chtěl jsem si to pak vyfotit, ale hnali mě aj s foťákem. Naštěstí byl komandír rozumnej a dali jsme si pár štamprliček. Nebo vojáci, co stříhali trávník nůžkama na křoví. Nebo sklad pohonných hmot, což byla díra vyložená fólií plná nafty. To všechno jsem si chtěl zvěčnit, ale musel jsem vyndat film a dát ho komandírovi. Roztáh ho na světle a pak mi ho vrátil. Ale udělal jsem s ním dobrej kšeft – sud benzinu za třista kaček. Jinak by to prej bylo za čtyřista, ale abych nebyl za ten film škodnej. Docela jsme si u toho štamrličkování pokecali. To jsem ještě stíhal chytat ruštinu.
No jo, no. Bejvávalo.
Jo, Lhota, to je hotovej tenhleten rezort. Ale jinak zde jezer na výběr a pořád přibývají.
Já mám vzpomínky, jak vojáci vláčeli vlakem takové spešl držáky, ve kterých měli obrovské koberce, co si kupovali důstojníci. A často se ptávali – jesť na Lyssij? Jako ten vlak. Já jim jednou s vážným xichtem pravila, že naopak jedou v Pragu, tak vystoupili…..ale pak mi někdo říkal, že z toho mají ta ucha děsné problémy u vrchnosti, tak jsem těch vtípků nechala.
Ukrajinci, kteří zde pracovali v minulých letech, něco málo zaplatili na sociálním pojištění. Takže těch 64 miliard si vyčerpali.Vyžírky banderovci sice nejsou totožní s pracujícími na stavbách, no ale co.
SPOLU před soud a do kriminálu.
AO častá SPZ zde. Tedy Západní Ukrajina, tam je válka asi jako v Harrachově. Sudetští Němci nám stačili, a budeme tu mít další problém a v učebnici dějepisu vraha a fasistu Banderu jako národními hrdinu ?
Lidi probudíte se někdy?
kdyby 64 mld. Kč zaplatila vláda ČR za dostavbu Temelína shodné technologie s ETE12, tak během 2 roků je zaplacen ETE3 a vyrábíme ročně 8 TWh pro domácnosti za 0,50 Kč/kWh, český energetický průmysl má zakázku a nekrachuje,….opak je pravdou, premiér je zrádce a justice protiústavní činy netrestá…!!!
Ukrajinští uprchlíci jsou převážně ekonomičtí. Zjistili, že dostanou téměř vše zdarma včetně lékařské péče a bydlení.Zoufalá situace na Ukrajině je vyháněla již před válkou. Nikomu z nich se nechce bojovat za Ukrajinu. Je velmi příjemný život v hostitelských zemích, tak proč by měli bojovat? Mají pocit, že celý svět je povinen jim sloužit a válči za ně. Chovají se jako primitivovní dobyvatelé z východu a my to mlčky trpíme, i když většina z nás ví co jsou zač. V srpnu 1968 nás obsadila vojska Varšavské smlouvy pod vedením Ukrajinců z 1.ukrajinského frontu. Tenkát jsme poznali, co jsou zač a oni se do dnešních dnů nezměnili.
musejí být ekonomičtí, kdyby na ukrajině byla válka museli by nastoupit v rámci mobilizace na frontu. Jinak by jim hrozilo později tresty za dezerci,…Tak jak to je?
Zastavte toho Ukrajinského Hitlera a bude po migraci.
Gkybi ste bily zodpovědní budete flustráty svjeta a pyjali a ni nehnete brvou, roboti. To s brutopýrací nedáváte, chudák výhek gramatic slabikář češtiňy. 🙂
Peklilo, kluzní slizevci, v dloubaží vrtmo krtili. Cuchtouši byli přepetcí a kvikve skřeptily. „Plkodlaka, synku, střez se! Má zuby drásné, spárný dráp! Brkavce boj se! Strachotřes budívá šmikochňap!“
To bys se divil kolik dementů ti rozumí. Na rozdíl od politiků, možná i ty sám co jsi zplodil. 🙂 A co tam není neprobudíš, holt roboti.
Tady vám “šwábuje celá šestikolka a lidé je mají za příklad. Tohle s blbostí nemůže dobře opadnout.
https://svobodne-radio.com/2022-12-23-studio-berlin-specialni-zpravodajstvi-geopolitan-hospodarstvi-a-ekonomika-1-cast/
No já mám obavu, že tohle nezplodil Milan, ale nějakej Morgenstern :-))) aspoň mi to tak připadá.
Ještě by možná připadl v úvahu Lewis – skoro spíš ten.
Jestli se pletu, tak se omlouvám.
Bingo! Žvahlav od Lewise, v jednom z českých překladů.
Máte můj hlubokosklon.
Tak snad.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Profesor-Keller-je-prekvapen-ze-jsme-se-vubec-dozili-letosnich-Vanoc-U-Fialy-pochybuje-o-soudnosti-724057/diskuse/predplatitelu
Profesor Keller je inteligentní chlap, který má všech pět pohromadě.
Profesor Fiala je absolutní idiot !!!
Mně fascinuje: vypadá jako příšernej fanoušek Spartaku Dolní lhota, vyjadřuje se jako Jeho lordstvo, humor jedovatej skoro jako Rus – a ještě dobrovolně opustil pašalík v E-parlamentu řka, že za to mu ty prachy nestojí :-)))
🙂 Se vzděláním úrovně skřížených vrat jo, tak takhle by to nešlo i když s čt orwell možná ani všichni lotři ZDROJE JSOU nechtějí soustružit na 3 000% dokonce druhými od vztyčení vysílacího stožáru, dříči.
https://www.youtube.com/watch?v=MP0fNOw3pvs
Fajn ,většina z Ukrajiny jsou ženy a děti ,potom lze očekávat velké množství zmrzačených Ukr.vojáků ,manželů ,kteří se budou léčit v Česku a budou např. bez nohou apod. Naše zdravotnictví bylo po převratu radikálně změněno na úspornou západní demokracii jak si poradí s miliónem odsunutých?
No jo, to je zákon vesmíru tak tu ždímali tvůrčí lidi že jim to v tomhle lágru školastik mentálů satanisti just spočítávají.
Co si budeme nalhávat, máme dlouhou tradici v podpoře nacismu. Nyní jsme se stali nacistickým státem. Země, která bezvýhradně podporuje nacistický režim na Ukrajině, země, která provádí výcvik ukrajinských nacistů, země, která jako jedna z 50ti odmítla hlasovat v OSN pro rezoluci odsuzující nacismus a fašismus. TO JE ČESKÁ REPUBLIKA!!! Takovou zemi nelze nazvat jinak než nacistickou. To je důsledek 12 měsíců vládnutí Petra “Karla Hermanna” Franka (zvaného Fiala), Víta “Reinharda” Heydricha (zvaného Rakušan) či Konrada Henleina (zvaného též Jurečka). Až sem jsme to “dotáhli” 33 let po převratu.
Musím vám dát za pravdu a celkem dost mě to vadí.
Mě to taky moc vadí a myslím, že tak cca 80% naší populace to vadí též. Jen hrstka mocenské struktury + sluníčka a kavárny to vyhovuje. vyznávající nacizmus oddělala od společnosti sama. Do té nicotné hrstky lidí spadá i umělecká úderka, která podporuje nácka Petra Pavla na Hrad. Pak připitomělá “mladá generace”, která zase podporuje blondýnu Danuši. Pak ještě prorežimní novináři jako Šafr, Mitrofanov a Pehe hehehehe 🙂 Není normální abychom tuto hrstku šílené politické galerky tolerovali.
To sice není normální, ale!!!
Zdar, tak já jsem přísnější, odhaduji to tak 65%. Otevři oči okolo sebe, já do toho zahrnuji všechny i ty pokrytecký zzmrrdy, kterým je u otvoru kam to bšží hlavně že oni jsou na výsluní. Je to asi hodina co jsem zhlédl na jůtube video, jak nějaký stýcu z Brna přijel teď na podzim na nějakou tu demošku do Prahy. Měl dobrý názory a kdybys viděl jak jse tam do něj lidi pustili cca 60 let + -. A takových tuna v ČR JE!!! Ti si nevidí ani na špičku nosu a jsou schopni tleskat pětikolce i s 50 tisícovými zálohamy na energie. Takže je to horší než si myslíš.🙋♂️
Dotáhli to naši fašouni daleko. Až je budou tahat vysoko, tak dejte vědět. Rád vypomůžu.
Hitler, Bandera ,Himmler a Heydrich a spol, urcite ted horce lituji ,ze se narodili predcasne do sveta , kterej je tenkrat nechtel zpatecnicky pochopit..Az teprve dneska …
Pletete si Nacismus a Fašismus…
My jsme nyní Fašistická země, kdežto Ukrajina je Nacistická…
(nám tady chybí ten pro-národní element…)
πα½
To bych opravdu neřekl. Zemi, jež otevřeně podporuje nacistický režim, nelze nazvat jinak než nacistickou. Fašismus byla zvrhlá ideologie založená na sociálních základech. Nacismus byla zvrhlá ideologie založená na rasové nadřazenosti s využitím jakýchkoliv forem násilí vůči “méněcenným rasám”. Máme blíže k ideologii nacismu, protože takzvaně “nadřazená rasa” různých grázlů se snaží násilně potlačit (a nebojím se říci) vyhubit nás méněcenné dezoláty – pomocí násilné nacifikace masmédii, pomocí násilné nacifikace dětí ve školství, pomocí silových aparátů a soudů, kterým vévodí různí pohrobci typu Kříže a jemu podobných soukmenovců. Myslím, že Putin v pytli na mrtvoly je toho více než názorným podobenstvím, kde by nás Rakušanové, MPA a další chtěli vidět. A to nemluvím o tom, že Jurečkové a Fialové jsou jako doma na sudetoněmeckých sjezdech a setkáních. Celá Fialova publikační tvorba zahrnuje 12 knih oslavujících sudetské Němce.
Ať je to co je to v každém případě je to špatné a je třeba to vybílit až do základů. Já bych to neřešil jestli je to ono nebo toto, zkrátka je to špatný, tak je třeba to zničit. Tady bychom se mohli už konečně pochlapit.
Twitter fungoval jako brainwashingový nástroj Pentagonu. Podobně fungují diskuze na Seznamu a iDěs pod dohledem BIS a vnitra.
https://cz24.news/lee-fang-the-intercept-twitter-bol-cele-roky-skrytym-online-nastrojom-propagandy-tajnych-sluzieb-a-pentagonu/
Vidím to takto :,,Transformace planety je v plném proudu a dá se čekat,že z USA se stane nový severní pol. Lepší podmínky pro život budou v pevninské oblasti Ruska, Číny, Jižní Ameriky a Afriky. Pod oceánem skončí Anglie,Itálie,Japonsko. Střední část Evropy bude zachována v kontinentálním uskupení euroasie.Evropa bude částečně pod vodou,její střední část , zejména ČR a SR bude zachována v relativně mírném pásmu s rychle se střídajicími teplot.rozdíly s udržitelným životem. Ví se to,dá se to očekávat.
Ta současná zima v USA je Boží trest za podporu Zelenského… Není to “nové pravidlo”…
Otočení gyroskopu Zeměkoule je poměrně dost vyloučené – různé báchorky o změně pólů jsou jen báchorky… Je v tom uložené ohromné množství energie, a na jejich změnu by bylo potřeba ohromné množství energie dodat – třeba nějakým zásahem hodně velkého Asteroidu? – což by mělo hodně katastrofické důsledky, to bychom tu nezůstali… (řekl bych, že by musel být o dost řádů větší než to, co vyhubilo dinosaury)
Což nesouvisí s magnetickými póly, které už teď nejsou na rotačních pólech – ty souvisí s víry v zemském jádru, které se sčítají kladné a záporné a výsledek je magnetická osa, a může se stát, že převáží jiná polarita a magnetické póly se přestěhují jinam, jako se v minulosti již mnohokrát stalo…
…
…
A kdyby rostála Antarktida a Grónsko, stouply by oceány prý o 60 metrů… Takže část Evropy by mohla být zalitá, a většina Ruska… Ale ty póly tam drží už miliony let, a vůbec to nevypadá, že by nějak významně tály… To “globální oteplování” znamená, že na pólech v zimě není -40°C ale -30°C (pokud to není jen Podvod se změnou starých dat směrem dolu?), a všude jinde třeba skoro o stupeň to začalo stoupat až poté, co s tím začali strašit, takže je pravděpodobné, že si to vyrobili uměle… Ale o stupeň nebo o pět neznamená, že by tály póly…
πα½
S tou změnou pólů někdo zkoušel zmiňovat Džanibekov effect, ale ten funguje pouze v případě, že těleso rotuje kolem druhé osy momentu setrvačnosti, což není případ Země, a druhak by to otočilo Zemi přesně o 180°, takže ani tak by to nedostalo Ameriku na pól…
https://www.youtube.com/watch?v=1x5UiwEEvpQ
πα½
Otepleni umozni otevreni severomorske cesty bez ledoborcu a Rusove budou pestovat banany a pomerance. Jih Evropy bude cvalat na sever.
Jo, tomu se nějak říká.
http://michalzouhar.cz/Odjinud02.php
Taky v horninách zjistili kolikrát se země přepólovala, 36?
Jenže magnetické přepólování nijak nesouvisí se zemskou rotací…
Magnetické pole je výslednicí několika vírů roztaveného železa v Zemském jádře, z nichž některé se točí na jednu stranu a další na druhou, takže mají opačné magnetické pole, a nějak se to sečte a výsledek tu máme jako globální magnetické pole… A relativně jednoduše se může stát, že převáží jednou ty a podruhé ty další, a magnetické pole se tak může snadno otočit… Na dně Atlantiku je to prý dobře zaznamenané, když tam postupně tuhne láva uprostřed a zaznamenává, jaké bylo magnetické pole v té době…
Ale to nijak nesouvisí s tím, že by se celá Země začala otáčet na jinou stranu…
Země je gyroskop, setrvačník, a ty drží danou osu rotace velmi dobře, a jen trochu se postupně otáčí v precesi, jako když víří roztočená káča… Tohle kroužení má periodu asi 26000 let, postupně se mění, kam náš pól ukazuje…
πα½
Tahle stránka, co odkazujete (michalzouhar), tvrdí, že Džanibekův effect může platit i pro Zemi a další planety…
Nemůže… Ta stránka a její autor se mýlí…
Džanibekův efekt vyžaduje, aby těleso rotovalo kolem druhé osy momentu setrvačnosti, a aby ten rozdíl os byl dost podstatný… Což není případ Země, ta rotuje kolem první osy momentu setrvačnosti (moment of inertia)
πα½
Ta současná zima v USA je náhodou špílec matičky Zeměkoule malé Grétě. :-))
Prosím Vás pěkně, aspoň na alternativě nás ušetřete toho odporného ksichtu.
OK,je odporné koukat na ten hnus slizského šedivého hada.
Jen houšť, je dobře ho pro větší nassraanoost ukazovat. To by bylo, že by nebylo. 😋🤣
Ale že má ten blyštivej Péťa smysl pro humor, co? Vezme si jiný brejle a vytasí klektáky a je srandy kopec!
Rusko tam ve statistice chybi. Do zleho Ruska uteklo nekolik milionu Ukrosu, asi 4. Nevim to presne! Na zapad utikali hlavne ti bohatsi Ukrosi z nacky prosyceneho zapadu Ukrajiny, mezi nimi i nackove a pedofilove.
Vzdusny balet a vysoka pilotaz. Tohle F35 neumi, jenom nosit atomovky.
https://www.youtube.com/watch?v=y8R3CvbdeDY
Ovšem podle tohoto je to jinak!
https://www.youtube.com/watch?v=TN9B0WP36iY
Tady je F35 druhý nejlepší a F22 první ovšem jestliže by se bralo to, že dnes je “u nás na západě” všechno naopak – naruby, pak by to odpovídalo spíš …
Vitejte v Rusku. Dalsi videa na youtube.
Rus a medved.
https://www.youtube.com/watch?v=mHU-LvgYgDY
Hele, taky jste ho objevil? :-))) Tak si ještě zadejte medvěd Tom – teda v azbuce.
Tak kolikrát těch 64 mld. vynásobíme, než se dostaneme ke skutečné částce? Ony se věci mají tendenci prodražovat, opačně to platí málokdy…
Vakcinacni holokaust a poskozeni zdravi jsou v mediich stale zamlcovany.
Co nejde uz tutlat jsou vydaje pojistoven na zivotni pojistky nahle zemrelych opichancu.
https://www.badatel.net/nemecke-data-z-poistovni-ukazuju-ze-88-ockovanych-ludi-denne-nahle-a-necakane-zomiera/
Jarda Dušek
https://tadesco.org/duse-k-tentokrat-o-virove-manii-a-jinych-pseudovedeckych-poruchach/
Toto je stejně zvláštní národ, dá- li se mu tak říci. Za socialismu se spolu s NDR měl prakticky nejlépe z celého východního bloku, teď se má prakticky téměř nejhůře z celé Evropy a poskakuje si svoji čtverylku, jako kdyby vyhrál první v loterii. Je to opravdu zvláštní neuvědomělý národ. Nedávno se hlupáci dohadovali jestli 60 miliard schodku není moc, jak tím zadluží zemi a nyní jen na Ukrajince vypláznou 64 miliard, ve skutečnosti to bude alespoň 100 a přiblblí čecháčci, moravané a slezané to vypláznou ze svých peněženek, protože tato proradná banda to ze svého nedá. Jedna moudrá učitelka, která již není mezi námi mi před lety při jednom setkání, když jsem se nad něčím rozčílil řekla, pane, však víte v čem žijeme a já ji do záhrobí nyní mohu říci, moudrá paní, kdybyste to teď viděla, co se z naší země stalo, už byste ani nezírala, doslova byste zkameněla v jaké žumpě žijeme a většina si u toho chrochtá.
Nechci se opakovat, stačí si přečíst jakoukoliv diskuzi na seznamu.
Někde jsem slyšel, že války se opakují cyklicky co 80 let. Plus, mínus.
Asi ta doba nastala. Z většiny populace se staly ovce. je třeba je eliminovat.
fialo ty zmetku aby ti mraz prdel roztrhl
Přečetl jsem si na http://www.conematevedet.cz velmi zajímavý rozhovor s profesorem ekonomie Michalem Hudsonem. Zajímavé počtení, které by se zde mohlo vložit. Už jsem od něj četl několik analýz a vždy to má hlavu a patu. V článku je vše co nás dnes ovlivňuje. Zajímavá je úvaha, že Rusko ani nemá motiv ničit Evropu, ta se ničí sama, stane se nejspíše skanzenem s podobným životem jako na Jamajce. Představitelé Evropy se totiž rozhodli stát se satelitem USA a také tak s nimi bude jednáno. Hudson říká, že dle něj konflikt na Ukrajině skončí v únoru či březnu, Rusko získá co potřebuje a zdá se, že Evropa mu bude moci být ukradená. Ono by to po vyhlášení Putina dávalo logiku. Skanzen Evropy akorát tak pro pobavení bohatých Asiatů a zadlužená Evropa bez budoucnosti. Takto se jeví prognóza pro Evropu. A naše zemička, s tou již dle mne nebude počítat vůbec nikdo. Ale třeba i Hudson se mýlí. Ale s tím, jak to zde amíci v Evropě vše ovládají je tento scénář velmi pravděpodobný.
Lavrov to vyjádřil přesně. Budou se západem, tedy i s Evropou jednat jako s nepřátelskými zeměmi a v podstatě si počkají na novou generaci politiků, kteří by mohli být vstřícnější ke vzájemným vztahům, ale Rusko nemá v úmyslu znova se spálit.
Já dodám, že Rusko nemůže mít zájem na tom, aby poblíž něho – je tu také Kaliningrad – aby tu bylo “divoce a nebezpečno”.
Hudson se nemýlí. Dojde k obrovské transformaci v Evropě. Rusům stačí
čekat, jak tady píše kolega nade mnou. Ukrajinizace Polska, Česka a Slovenska.
Začlenit obyvatele ukrajiny a čekat. Čekat na zhroucení celého středoevropského
systému. Západ s tím nebude nic chtít mít, alibisticky. Nastane konec světa,
jak ho známe.
Vlastně se možná schyluje k dalšímu rozdělení Polska. S tím rozdílem, že tentokrát Rusko nepřijme s velkou pravděpodobností ani jednu část do svého území. Sice nemám představu, jak to bude vypadat, ale myslím si, že jednotlivé části Polska se “vrátí” tam, kam dříve patřily. Možná bude rozděleno na samostatné části. Ale pokud tam bude rusofobický režim, bude vytvářet nebezpečí nejen pro Rusko a Bělorusko.
Vypadá to tak. Zcela ůplné zhroucení Evropy.Zem nikoho,jen supů,vlků,hyen požírající zbytky z té opičárny opic.Jestliže se vynoří nový vůdce z té tlupy opic schopný používat rozum,možná až pak nastane obrat a vůdce se pokusí přeobrazit ůzemí,co bývalo kdysi evropou.A jestli ne,příroda si sama poradí a oráči co byli,jsou a budou, zasejí zas pod svým sadem.
Sizoku, kdyby s námi komunisté jednali tak jako nynější neoburžujové, tak by zde bylo takové povstání jaké by nemělo obdoby. Proto nevím, jestli se usmívat nebo plakat, když slyším stále některé i vlastence mluvit o eurobolševicích, kteří to prý zde řídí. To by mně tedy ani ve snu nenapadlo, že nějaký Topol, Fiala a jiní by mohli patřit k bolševikům. Je vidět jak evidentně popletené to někteří lidé mají. Že je v dnešní elitě spousta bývalých komunistů, co je na tom divného, víme moc dobře kolik pravověrných buržujů by se stalo komunisty, kdyby se to otočilo? No, hafo. Ale toto co zde provádí tato grázlovská banda, to by komunistům nepřišlo ani na mysl. Ale kdo se chce i po současných zkušenostech s tímto hojit svojí nenávistí na socíku, jeho věc, nikdo to těmto lidem nebere. Jen je podivné, že nedokáže opravdu porovnávat.
Psal jsem, že jde o zájmy skupin a prospěch lidí.
Jě jsem stále více a více přesvědčen, že do této situace nás zatáhl Fiala.
A víš proč? Zájmy skupin a lidí. Chce své korýtko v neziskovce v Bruselu.
Udělá pro to vše. Zaprodá všechno, co je pro ostatní svaté. Člověk bez skrupulí,
bez cti. Lhář. Velkou inspirací je Tusk, nebo Dzurinda. Myslím, že věci jsou vždy
jednodušší, než se na první pohled zdají.
Proto tam tak nutně toho Fialu potřebovali do toho křesílka dosadit. Jelikož nevím proč mne většinou moje vnitřní tušení neklame, tuším, že tady u nás to fakt skončí hodně zle. A není síla, která by to zde rozpohybovala. Vím, je to složité, s těmito grázly jde již vyloženě o držku a kdo by chtěl dobrovolně třeba ve 40 opustit toto údolí. Mám někde moc pěknou báseň od kubánského básníka Bernala, ale nemohu ji najít, ale vím, že je tam sloka, Kdo nebojuje a neobětuje se za budoucnost, umírá spolu se svojí minulostí. Nějak tak to je asi napsané. Kubánci jsou ale jiná liga, tady by asi Bernal ani sebehodnotnější básní nikoho neoslovil. Až tu báseň najdu, dám ji zde celou.
.
To jsi řekl velice dobře, že některé záležitosti a věci jsou mnohem jednodušší než se zdají. Na profesůrka by to přesně sedělo , ale i na tu další ekipu kolem.
Mě tohle škatulkování na komunisty, neokomunisty, liberály a jiné označení vyloženě sseree. Já jsem si to zjednodušil na dobrého, nebo zlého člověka. Tzn. buď je to dobrý člověk, nebo swyně a to se snad pozná né?!! No a ty dva co jsi teď jmenoval, tak tam je to snad jasný né? I kdyby měli nad hlavou svatozář, ale oni ji tam nemají. Proč, protože jsou to ty vepřové samice. Tím to pro mne zhasne ať jsou v jakékoli straně.
Ruský prezident Vladimir Putin již “překročil Rubikon” v otázce zásahu proti jednotlivcům, kteří vyvádějí velké množství peněz ze země, uvedl ekonom Michail Chazin.
Hlava státu již dříve uvedla, že lidé, kteří vyvádějí peníze ze země, jsou pro Rusko nebezpečím, protože si neváží země, ve které žijí. Putin je přesvědčen, že se starají pouze o země, kde mají podnikatelé své peníze.
Chazin se domnívá, že nyní nastal bod zlomu mezi státem a oligarchy, kteří Rusko využívají pouze k vyvádění finančních prostředků do zahraničí.
“Pokud to (Putin. – pozn. red.) řekl, znamená to, že jasně chápe: tito lidé nejsou jen nebezpečím pro Rusko, ale neměli by se už dopouštět drastických činů – a obecně by měli být tak či onak potrestáni,” řekl Hazin v éteru rádia Hovoří Moskva.
Již dříve bylo oznámeno, že Vladimir Putin vyzval podnikatele, aby aktivněji investovali v Rusku.
https://inforuss.info/hazin-rasskazal-o-perelomnom-momente-v-otnosheniyah-putina-s-oligarhami/
Je to jeste horsi jak pisete. Oligarchove podnikaji a vydelavaji v Rusku, i kdyz mnozi ziji na zapade, kde je degenerati vyvlastnuji a sikanuji. Opovrhuji Ruskem a Rusy, jsou to Zide, specialne vybrani US poradci Jelcina a Gorbaceva. Mnozi podporuji Ukrajinu zbranemi i financne. To je FSB zname a shromazduje dukazy. Poslouzi pak k jejich vyvlastneni a potrestani za velezradu.
Vláda
https://www.youtube.com/watch?v=v69MFQhxKtg
by nemohla být horší, na beton. 🙂
Tak jsem si říkal, jestli to “vydím” původně na obrázku bylo součástí vtipu, nebo překlep…
Nyní tam je “vidím”, vypadá to lépe…
Ještě je tam zdvojené “to to”…
πα½
Ale mohla, mohla. Ovšem pomalu nás to přivádí k otázce, jestli vůbec nějakou vládu potřebujeme.