blog

Když si nemohou udržet vládu, tak ten svět klidně spálí?

V noci z 16.11. na 17.11. prý elity houfně utekly z USA ve stovce letadel, zřejmě někam do Evropy. A 17.11. kolem Amerického poledne Biden a NYT vyhlásili, že povolí Ukrajincům používat své dalekosáhlé rakety pro údery do Ruska, aby záměrně vyprovokovali 3. světovou válku. Británie a Francie se k tomu přidaly, ovšem Britský premiér prý urychleně odcestoval do Brazílie... (nebo to již měl v plánu?) Dle hlášení amerického poněkud alarmisty ale velmi dobře informovaného - Hal Turner Radio Show...

Když prohráli volby a nemohou si udržet vládu v USA, a na smetení svého obrovského státního dluhu, se rozhodli spustit nyní 3. světovou válku, občany USA nechají klidně zničit a vyhubit, jak ostatně skrze Deagel Report předem ohlásili...?

Ruský parlament k tomu vydal varování: "If Western weapons strike deep inside Russian territory, our response to the West will be devastating." - pokud Západní zbraně udeří hluboko na Ruském území, naše odpověď bude devastující...

Zřejmě to dělají i proto, aby odvrátili pozornost od Iránu. Irán prý vydal zprávu NOTAM na 18.-20.11. všem leteckým společnostem, že nesmějí nad Iránem létat, protože budou střílet rakety, zřejmě na Izrael. A vytáhli prý 1500 raket a dalších 3000 připravených, devastující rána pro Izrael jako odpověď na Izraelský útok z 26.10. A obyvatelům Tel Avivu a Haify vydali Iránci pokyn k evakuaci, aby z těch měst vypadli, asi jako Izrael dává tyhle evakuační pokyny v Gaze a v Libanonu... Tak místo toho narychlo spustí něco jiného? Nevím, jak si tím chtějí pomoci... Do toho zpráva, dost možná falešná, že 17.11. upadl Iránský vůdce Ali Chamenei do kómatu, a kdyby v tom měl Izrael prsty, tak by logicky byla i ta Iránská rána devastující... (ale o Chameneim prý bývají podobné falešné hoaxy častěji...)

Je to sotva pár dní, co bylo na Slunci pár dní zobrazená velká trojka, možná Z 3, těsně potom, co tam při Trumpově zvolení bylo 45 wins 2 ... Tak nevím, jestli to pak bylo ohlašování třetí světové války, která už se tou dobou plánovala?

Krátká zpráva, P.A.Semi πα½ 2024-11-17

sdílet na

90 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
ijn
18. 11. 2024 05:31
Ohodnotit příspěvek :
     

v KoZa vládnou eugenici a jejich úchylka může zničit svět,….naše chyba, že jsme nebyli důslední při vyhodnocování psychické odolnosti politiků, a do vedení států dosadili kariérní loutky všech zvěrstev schopné!

Lze podepsat s jadernou velmocí RF – Mninské protokoly 2014 s cílem jejich neplnění a získání času na vyzbrojení Ukrajiny, očividně podvádět a k válce podřídit veškeré úsilí států??? Několik tisíc společností KoZa v RF rozvíjel s cílem konečného řešení = ovládnutí území 16,7 mil. km2 !!!

Odhalenou lstivost a pokrytectví politici KoZa chtějí zahladit velkou válkou, to vyvolá odpor lidu ke všem politikům KoZa a jejich ochranky nebudou stačit – i našich českých zrádných loutek….!!!

NOVÁ REVOLUCE v EU s jasným scénářem uchovat a posílit NÁRODNÍ STÁTY EVROPY!!!!!

cool
18. 11. 2024 08:35
Odpovědět  ijn

Dobré video z článku:
https://pravyprostor.net/co-prinese-trump-video/
& parafráze více takových “kožených a odvezl labskooderskou flotilu na vývar za železo někam do doků v honkongu. 🙂

Jarek
18. 11. 2024 08:45
Odpovědět  ijn

Naivně si myslí ti, kteří stojí za vším zlem světa, že uniknou, nebo se někde schovají. Pokud opravdu spustí válku proti rusovi jejich říše zla shoří a to,že se snaží někde zalézt, jen dokazuje jak vypatlané mozky to jsou,když se domnívají, že lze uniíknout.A ty co přežijí odvetu si mstitelé najdou i kdyby se zahrabali pod zem. Tihle válkychtiví magoři musí jednou pro vždy zmizet ze světa, jinak nikdy šTastný nebude.

Gales
18. 11. 2024 10:23
Odpovědět  Jarek
Petr
18. 11. 2024 09:10
Odpovědět  ijn

Vážně si myslíte, že jste někoho vybíral a volil do vlády? Tito kolaboranti byli po celou dobu vychováváni Aspen institutem a ve vhodnou dobu dosazeni do čela.Najděte si jejich kvalifikaci, téměř všichni Aspen a nebo Soroš, považujete to za náhodu?

Pijack
18. 11. 2024 09:33
Odpovědět  Petr

Máte 100% pravdu, ale domnívám se, že ijn psal o mocných KOZA, nikoliv o našich onucích. Novodobý VUML – ASPEN je samozřejmě institut implantovaný západem do našich kolaborantských dušiček, které by bez servility nedokázalo žít ani týden. Oni se musí omotat kolem lýtka svého všeobjímajícího, vševědoucího a moudrého učitele pravdy a lásky 🙂 🙂 🙂

Jarek
18. 11. 2024 16:36
Odpovědět  Petr

Jejich jedninnou kvalifikací je naprostá bezpáteřnost ,nenávist i k vlastnímu národu a ochota
sloužit jakémukoliv svinstvu i proti vlastnímu lidu v naději, že jim sionistický páníček nechá alespoň drobty ze stolu.

Standa
18. 11. 2024 05:59
Ohodnotit příspěvek :
     

To je špatně zamýchaný hemenex!
To já si na svém klidně vytvořím mapu USSA i s Yelou( supervulkánem),kam dopadne první ruská raketa a šmitec.
Když americké, britské, francouské rakety do Ruska , tak ruské rakety do těchto zemí! Legální odpovědi.

Standa
18. 11. 2024 07:28
Odpovědět  Standa

Je otázka jestli je nutná jedna , jediná raketa. Třeba je u Yelou kufříková bomba.Magma tam vře 10 m pod povrchem.Údajně by výbuch supervulkánu zničil třetinu USSA.

Spam Janka
18. 11. 2024 15:21
Odpovědět  Standa

Problem je, se klima by dostala taky uder, ze by sme unreli zrejme od hľadá

Frank
18. 11. 2024 08:20
Odpovědět  Standa

Snad “zamíchaný a šmytec” ne?

Spam orinoko
18. 11. 2024 08:32
Odpovědět  Frank

Tos mě teda namichnul. Musím si dát musli. Přehlasované u.

Pablo
18. 11. 2024 10:53
Odpovědět  Spam orinoko

Mapa znaků : alt + 0252 = ü

Standa
18. 11. 2024 09:41
Odpovědět  Frank

Víš prd , co je šmitec. Šmitec.návod na přípravuNež se pustíte do přípravy, vyndejte máslo i nivu z lednice a nechte je pořádně změknout. Změklé máslo dejte do mísy, přidejte papriku, chilli, cukr, pepř a česnek. Vše společně rozmíchejte vidličkou na hustou kaši. Nakonec přidejte tvaroh a nivu. Nivu je dobré nastrouhat nebo také rozmačkat vidličkou, aby byla znatelná struktura pomazánky a bylo vidět to, co je ve šmitci nejlepší, tedy niva. Kdo má rád hodně slané, může dle chuti i dosolit. Ke šmitci se nejlépe hodí chleba, ale můžete podávat i s jiným pečivem. Hodí se jako chuťovka k pivu, ale i na slavnostní příležitosti.

katango
18. 11. 2024 12:18
Odpovědět  Standa

Navrhuji ještě jiný recept. Není to šmitec, ale je to moc dobré a jednoduché. Lučina, důkladně rozmačkaná Niva a strouhané vlašské ořechy, v poměrech, které vám vyhovují, my dáváme vše v přibližně stejném objemovém množství. Namazat na veku a nahoru dát několik koleček banánu, ten je tam hodně důležitej.

Slovan
18. 11. 2024 18:14
Odpovědět  katango

Hlavně všechno přiměřeně. 😊

Slovan
18. 11. 2024 18:25
Odpovědět  Slovan

Také něco nabídnu:
Jedno balení olomóckých syrečků (nastrouhat, velké kapky)
Jedno pomazánkové máslo
Půlka másla origoš
Cibulka jarní, dávám tu lahůkovou
Okurka na drobno2-4ks dle velikosti
6-8ks feferonek kulatých, můžou být i hranatý
No a pár topinek a bečku píva a chuť se dobře napapat
Já to vše ručně prohnětu v misce
Snad jsem na nic nezapoměl, tento recept mám ze Zlína z jedné knajpy.

Autor
18. 11. 2024 06:16
Ohodnotit příspěvek :
     

Jestli se svět chce zbavit liberálů a neoliberálů (rozdíl je jen v možnostech a je nutno – konečně – aby lidé chápali, že tohle je podstata Západní civilizace!) musí se zbavit nadvlády banksterů, finnačních gangsterů, a jedinou zaručenou cestou je zrušení podílových fondů, akcií a podobných bezpracných možností “vydělávat”.
Protože právě PENÍZE vládnou Západu a v jejich jménu Západ dobýval a kolonizoval svět.
Zní to neuvěřitelně? Ale tak to je. Jestli se nepřijmou kroky na definitivní denacifikaci, a zároveň na DELIBERALIZACI, dostanou se díky “svým” financím ZASE k moci. A tentokrát se pak už nebudou nijak ohlížet na vůbec nic. Málokdo totiž chápe, že liberalismus je prostě pojmenování naprostého egoismu a sobectví ve jménu jen a pouze jednotlivce. Samotní liberálové v tomto smyslu bojují mezi sebou a to dost nemilosrdně. Sdružuje je jen zájem na osobní moci a boj proti jejich protivníkům.
I masová média by NIKDY neměla být v soukromých rukou a tozhodně ne vytvářet monopoly vlastníků – právě přes podíly a akcie. Např. novinář, který se úmyslně zpronevěří pravdivé informaci a objektivitě, by měl mít zajištěno doživotní místo u krumpáče …jako i VŠICHNI liberálové,

Pavel
18. 11. 2024 06:31
Odpovědět  Peter 008

Všechno špatně, buď nic nechápete nebo jste snílek žijící v jiném světě. Podstata všech žijících tvorů je být nenažranej, u lidí to platí 5tinásobně. A ta nenažranost se zvyšuje i s postavením na společenském žebříčku. A tahle hnusná geneticky zakódovaná lidská supervlastnost dotáhne civilizaci do konečný stanice. Nějací voliči, nějací novináři, politici a další verbež vůbec nic neovlivní. Přeji krásné a spokojené Vánoce, možná poslední v historii.

Standa
18. 11. 2024 07:24
Odpovědět  Pavel

Píšete o tom samém, jako Peter, pouze to samé jmenujete jinak. A zároven se popíráte. To je tvz. filosofický směr Solipsizmus.
Nic si s toho nedělejte ! Tím trpí ještě pár jedinců!

Slovan
18. 11. 2024 07:51
Odpovědět  Standa

Já si taky říkám co Peter napsal špatně a pak napíše to samé jen v jiném gardu. Já jen dodám, že ta chamtivost se dá ukočírovat společenskými zákony. Komu se to nezdá, že je to nedemokratické, že člověku by nemělo být bráněno vydělávar bilióny, tak at táhne do prrrrrdéééle!! A to pořádně hluboký. Tyhle zlomyslné myšlenky vznikají z jediného rozmaru, že mám tolik prostředků, že nevím co s nimi, tak vymyslím válku, vakcíny a jiná swynstva. Jediná očista světa je deratizovat tyhle škůdce.

Standa
18. 11. 2024 08:32
Odpovědět  Slovan

Holt, někdo obdivuje Bakaly, Komárky,Kellery atd. A někdo ne! Ti , co je obdivují jim ze spoda koukají do prd.le a oni na ně z výšky také ser.u! Jo, závist je zlá věc a plodí obdiv k ,, veličinám”!
Jim jsou totiž ,,společenské zákony ” někde u prd…Ale na chudý lid musí být přísnost! Takže za ukradené miliardy se netrestá a za ukradenou žvýkačku, rohlík dostaneš flastr.

Slovan
18. 11. 2024 09:26
Odpovědět  Standa

Stando už se mi mockrát stalo, když jsem na něco takového kdykoliv poukázal, kritizoval, že tak takhle né, byl jsm místními pokrytci obviněn ze závisti, a teď poslouchej to rád zveřejňuji, že to mohu dělat také, kdybych se pořádně učil. Takže podle takových spoluobčanů má právo krást, šmelit, podvádět ten” kdo se dobře učil”. A jak furt někdo vyzdvihuje vzdělanost a její praktičnost v chodu státu vidíme ve všech vládách po 89 roce. Nyní je to echt supr.

Rukikurin
18. 11. 2024 09:47
Odpovědět  Slovan

“A jak furt někdo vyzdvihuje vzdělanost a její praktičnost v chodu státu vidíme ve všech vládách po 89 roce”- no takovou vzdělanost jako mají poblitici v dnešní době ??? Vždy jsem se divil, proč třeba Ruml jezdí “studovat” do plzeňské vysoké školy když parlamentuje v Praze. Říkal jsem si že tam někde bydlí. Ale potom jsem se dozvěděl i o “studentce” z Chomutova, která štůdovala ve Plzni tak rychle, že ani nedovedla ukázat na mapě kde její almamater stojí. Takže -prázdné schránky plné chamtivosti

Slovan
18. 11. 2024 15:49
Odpovědět  Rukikurin

Inu, to bylo z kraje, že ju, to tam býly ti dyzííídéénti. Tak to byly kavárenští povaleči a místní ochmelkové. To jsem tam mohl jít rovnou já a mohu vám garantovat, že bychom rozhodně takhle nedopadli.

Pavel
18. 11. 2024 10:11
Odpovědět  Slovan

No nevím jak je to s tou vzdělaností a učením. Po hadráku “nejúspěšnější” podnikatelé mí spolužáci rozhodně nebyli žádní lumeni či jedničkáři.Spíše naopak, pouze to byli vyčuránci. Někteří dokonce ani neodmaturovali. Stejně jako ta hovádka co nám dnes vládnou. Samí filosofové, pak s tituly ze z Plzně nebo bývalé knihovnice.

Slovan
18. 11. 2024 10:47
Odpovědět  Pavel

😊 😊 😊
Jmenovče, to je právě to co mám na mysli. Vychcanci, ale ono se jich najde dost i mezi těmi co odmaturovali. Však píši všechny vlády po 89. Copak tam je málo titulů a jakpak hrabou pod sebe. Proč jsem uvedl ty študovaný? Proto, protože všude se uvádí že když je někdo vyštudovaný muší být automaticky slušný, vzorný, bezhůhoný. A ono je to skoro naopak.

Petr
18. 11. 2024 09:15
Odpovědět  Slovan

A přesně z tohoto důvodu vznikl listopad 1989. Pražáci měli plno peněz a mimo tuzex si za ně nemohli koupit to co chtěli tak nám sem natáhli zářný kapitelismus.

Standa
18. 11. 2024 12:16
Odpovědět  Petr

Pražáci měli s,, nataháním zářného kapitelismu” společné to samé , jako burani na vesnicích,vískách,městysech,městech.
Nebo si tady vyblábolíte, že ti studenti z Klárova a kolejí byli pouze pražáci ?
Právě, že v Praze byly ty Tuzexy ( a veksláci) a možné bylo si tam nakoupit žádané.
To na vesnicích a městečkách nebylo a proto tam burani houfně zvonili. Mají, co chtěli a pražáci také. Jsou snímky s celého Československa, jak se tam houfně srocovali.Od studentů po družstevníky a bílé límečky a vyvěšovali transparenty a zvonili.

Slovan
18. 11. 2024 18:30
Odpovědět  Petr

Petře, to byste valil bulvy jako kráva před kopcem, co mají místní aktivní kolenovrti na účtech. Občas se někdo prokece, nebo dědické řízení, nestačíte valit kukadla. Dovolím si tvrdit kam se pražáci za námi vesničany hrabou.

Autor
18. 11. 2024 09:43
Odpovědět  Standa

Jenom píšu, jak by to mělo být. Jinak můžeme čekat revanš finančníků a liberálů.

Standa
18. 11. 2024 12:23
Odpovědět  Peter 008

Reagoval jsem na Pavla.. Jinak, jejich ,, revanš ” zatím nehrozí. Jsou totiž u moci a hodlají si ji udržet . Alespon sliby pro hlupíše . Např , že potřebují ještě 4 roky , abychom se měli, jako v Německu.
Po r. 89 okamžitě slibovali , že za 3 roky se budeme mít , jako v Rakousku.Vzpomínáte? Situace se opakuje. Pro nepoučitelné!

Spam orinoko
18. 11. 2024 08:33
Odpovědět  Pavel

Hnací silou kapiku je lidská chamtivost.

Asi tak
18. 11. 2024 08:53
Odpovědět  Pavel

Pavle, ty píšeš o příčině, Petr o důsledcích.

Nadia 369
18. 11. 2024 13:37
Odpovědět  Pavel

Mylite se pane. Tyto vlastnosti nebyly a nejsou v genetickem kodu vetsiny zijicich tvoru teto planety. Pouze u nekterych a tech nebylo moc. To plati jak pro lidi tak pro zvirata. Techto par jedincu ale postupne zacalo pouzivat svoje spatne vlastnosti k ovladani ostatnich a ziti na jejich ukor. To, ze se tyto nedobre vlastnosti dnes ukazuji u dvou tretin lidske populace neni dane geneticky ale postupne ziskane a naucene. Jak kdysi lide zili pekne ukazuje stary film Osada Havranu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
18. 11. 2024 18:19
Odpovědět  Nadia 369

Osada Havranů, potažmo tyhle proto-komunistické slovanské osady, měly jednu zásadní nevýhodu – nikdy se nezmohly na to, aby živily mnichy, kteří se zabývají opisováním knih, a tedy neměli žádné písmo – však si také každý ve vesnici všechno dobře pamatoval, jak si to vyprávěli, tak proč to zapisovat?, a nezmohly se ani na živení pravidelné armády, takže je nejbližší velká říše smetla do propadliště dějin…
(a nezkoušejte argumentovat údajnou prastarostí bukvic, které sem ale prokazatelně přinesli z Řecka, nejspíš Cyril a Metoděj…)

Protože sedlák chápe, na co potřebuje chalupu a stodolu, ale nechápe, na co potřebuje univerzitu, chrám nebo i vojsko. Na to je potřeba osvícený vladař s autoritou, aby ty sedláky přesvědčil, že to musí podporovat daněmi…

πα½

Nadia 369
18. 11. 2024 20:02
Odpovědět  P.A.Semi

Mate velmi zajimavy zpusob popisu neceho,o cem zjevne vite velmi malo.To myslim bez urazky. Ale pochopila jsem co jste nejspis chtel rici. Prenesl jste muj komentar na Slovany -dobre, ale jak do toho vseho zapada komunismus jsem opravdu nepochopila. Nejspis vas zklamu ale slovanske uzemi zilo ve vzajemne sounalezitosti a rovnopravnosti nikoli v komunismu. A ano meli pismo zvane bukvica. Psali na drevo. A cyril a metodej bukvicu neprinesli (ani prokazatelne). Ti prinesli zkazu, zmar, teror a smrt. Mozna mainstream neni to nejlepsi misto k uceni se a pochopeni dejin.

Administrátor
P.A.Semi
19. 11. 2024 11:47
Odpovědět  Nadia 369

Protože tyhle slovanské osady byl původní originální komunismus:
Společně pracovali, společně jedli…
Věděla jste, že κωμη Komé, je řecky “Vesnice” ? κωμοπολις Komopolis je vesnice blížící se velikostí městu… Od toho je také slovo “Komuna”, a dnešní Komunální…
Takže tvrdím, že původní “komunismus” byl v těchto prvobytně-pospolných vesnicích…

Píšete “ve vzajemne sounalezitosti a rovnopravnosti” – to je přesně ten Komunismus…
Vy si to leckdo pletete se Socialismem, který je něco zcela jiného…!

A ty “bukvice” co tu údajně existovaly předtím, než to sem přinesli z Řecka, jsou jenom bajka… (Vysvětloval jsem to jinde už několikrát, mám to tu vysvětlit znovu?)

πα½

Administrátor
P.A.Semi
19. 11. 2024 12:00
Odpovědět  P.A.Semi

Řecká abeceda začíná : alfa, beta, gamma, delta, …
Ty názvy písmen v řečtině nic neznamenají…

Hebrejská (potažmo Aramejská) abeceda začíná: Aleph, Beth, Gimmel, Daleth. Ty názvy mají významy běžných slov: Vůdce (nebo vůl), Dům, Velbloud (nebo odměna), Dveře (nebo chudina, vlasy?), … atd…
Tedy názvy řeckých písmen pocházejí z Aramejštiny nebo možná z Féničtiny z Libanonu?

Řečtina nemá V, ale hebrejské Beth se někdy čte jako B a někdy jako V.
Proto když to přinesli Slovanům a potřebovali V, tak ho udělali z Beta, a posadili to hned vedle toho… To B (v) v azbuce vypadá přesně jako řecká Beta, protože to z toho pochází, protože v hebrejštině to B bylo někdo B a někdy V…
(Hebrejština má kromě toho ještě V jako wav na jiném pořadí, které se cestou do řečtiny ztratilo…)

V latince C vzniklo z řeckého G, proto dnes máme A,B,C,D …

Kdyby ten vývoj byl opačný, jak by se vysvětlila ta ztráta V v řečtině a tvar řeckého Beta?

Vývoj nejde a nešel od složitějšího k primitivnějšímu, ale od primitivnějšího ke složitějšímu…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Editor
18. 11. 2024 20:12
Odpovědět  P.A.Semi

Staří Řekové a Římané neživili mnichy a knihy přesto existovaly.

Administrátor
P.A.Semi
19. 11. 2024 11:51
Odpovědět  scipio

To je omyl nebo desinterpretace…
Měli říši, která vybírala daně, a z nich živili tenhle “nadstandard”, ať už to byli mnichové, nebo tehdy filosofové…

πα½

Joe Arp
18. 11. 2024 20:28
Odpovědět  P.A.Semi

Máš pravdu, sedlák nechápe proč by měl posílat část svých vydřených peněz “osvícenému ” panovníkovi na jeho osvícené války s jinými osvícenými panovníky, na rozšíření jejich osvícených panství! Rovněž univerzity zhusta vykládající potřeby osvícených panovníků sahají do kapes neosvícených sedláků, pro prachy, za které slibují osvícení. Resumé: když se v minulosti objevil první osvícený, měli mu utrhnout nožičky a nakopat prd*el, možná by jsme byli neosvícení, ale šťastnější!

Administrátor
P.A.Semi
19. 11. 2024 11:50
Odpovědět  Joe Arp

A právě proto neměli písmo, neměli kdo by to opisoval a četl, a neměli armády, nestavěli katedrály a vlastně nic, co by přesahovalo dřevěnou chalupu… A nic po nich nezbylo než vzpomínky, které uchovali křesťané ve svých knihovnách…

Stejně tak v Rusku, co tam bylo po těch starých dobách bylo jen v křesťanských knihovnách a v 18. století to jeden úředník objel a nechal spálit – moc toho nebylo…

πα½

Putinovec
18. 11. 2024 09:05
Odpovědět  Peter 008

Součástí řešení tohoto všechnosidovolování by mělo být i opatření , kdy zdroje toho , co občané státu potřebují pro zajištění svých potřeb , by měl vlastnit většinově na území státu stát , takže všichní obyvatelé státu . Vodu , půdu , lesy , energie a energetickou soustavu , státní banku atd .
A tím se vracíme k systému socialismu s tím rozdílem , že každý může podnikat samostatně ve svém oboru činnosti s tím omezením , že pokud dojde k rozšíření podnikání do většího celku , stát činnost tohoto podniku převezme .
Takže pokud si někdo vytvoří rodinnou pekárnu , chov zvířat , firmičku pro opravu a rozvod vody , tak je to soukromá činnost jedince či rodiny prospěšná pro celou společnost a tím i podporovaná .
Pokud by kdokoliv budoval komplex , který by tvořil stát ve státě , tam by stát přebíral řízení .
Samozřejmě je nutné vytvořit jednoduchá srozumitelná a rychle vymahatelná pravidla , jak pro tento druh vlastní seberealizace , tak pro kontrolu státního systému ze strany obyvatel a jejich práva okamžitě zvolené státní představitele odvolat a v případě potřeby potrestat .

Petr
18. 11. 2024 09:17
Odpovědět  Putinovec

Toto všechno bylo už v 80 letech za socíku, západ ale už šel do kytek a jeho jediná záchrana byla vydrancovat východ, což se jim podařilo.

Viking
18. 11. 2024 10:11
Odpovědět  Petr

Přesně, trefa. V 80-kách se začalo podporovat malé podnikání a bylo fakt fajn. Dnes nevíme co by bylo, jít to bez převratu CIA dál. Západ nám už tenkrát záviděl, osobně jsem byl u toho.

Slovan
18. 11. 2024 10:29
Odpovědět  Viking

Je mi z toho všeho zle, podělali jsme co jsme mohli. Jsou tací co si v to rochní, samozřejmě na úkor jiných “méně všehoschopných”.

Editor
18. 11. 2024 20:17
Odpovědět  Viking

V NDR byla cca 1/3 zemědělství a drobných služeb soukromá, soukromí pekaři, mnoho drobných výrob. Třeba výroba hud. nástrojů byla povětšinou soukromá a na vysoké úrovni. Cembala Ammer, hoboje Moennig světová záležitost.

Putinovec
18. 11. 2024 12:35
Odpovědět  Petr

A právě to je pro Ně obrovský problém . V Paměti Národa zůstává zkušenost o tom , jak funguje stát , který je jediným majitele národního bohatství .
To zotročený obyvatel západního koncentráku nikdy nezažil a proto tam tato zkušenost v jejich Paměti Národa chybí . A když něco chybí , tak si neuvědomují , že na to mají lidské právo . To znamená , že na rozdíl od Nás jsou to generační otroci .
Otroci , kteří znají jen otroctví .
Když se dnes s někým bavíte , tak často zjišťujete , že si své zotročení vůbec neuvědomuje . Jenže ta zkušenost uložená v Paměti Národa je nesmazatelná a vytváří tlak prostředí , který tlačí na psychiku . A to je proces , který směřuje k UVĚDOMĚNÍ si objektivní skutečnosti .
V určitou chvíli ten umělý matrix začne mizet a objevuje se to , co překrývá . Objektivní skutečný svět .

Nadia 369
18. 11. 2024 14:04
Odpovědět  Putinovec

Naprosty souhlas. Ted,namisto premysleni kde a proc jsme v ’89 udelali chybu bychom to, co se stalo meli videt spis jako zivotni lekci a poucit se do budoucna. Prilezitost zmenit system a vybudovat zpet to, co se osvedcilo a fungovalo brzy prijde.

P9
18. 11. 2024 08:01
Ohodnotit příspěvek :
     

Larry Johnson: Snaží se Biden rozpoutat válku se Severní Koreou?

https://kispep.wordpress.com/2024/11/18/larry-johnson-snazi-se-biden-rozpoutat-valku-se-severni-koreou/

Standa
18. 11. 2024 09:07
Odpovědět  P9

Je fakt, že použití amerických zbraní a jejich specialistů na podporu ukrajinských okupantů na ruském území je přímý válečný akt USSA a NATO proti Rusku a to má plné právo na tento útok odpovědět adekvátním způsobem na území NATO. Třeba vyhlazením nějaké ami základny v Evropě.Americké rakety budou také útočit na ruské základny …ale na území Ruska.Ami okupanti nikdy z dobitých států v Evropě nikdy neodešli. Ve Vyškově je jich spousta ( Ami tam mají základnu) včetně zbraní pro nacisty. Třeba by to válečného zločince z Jugošky a nacistického gerasima na Pražském Hradě zchladilo!

Pavel
18. 11. 2024 10:21
Odpovědět  Standa

Souhlas, odpovědí Ruska na útoky raketami NATO hluboko do Ruského území musí být likvidace britské základny na Maltě nebo Scapa Flow včetně jejich pýchy letadlové lodě Quinn Elizabeth, US základny v Sýrii a pokud se do toho zapojí Poláci či Pobaltí tak i strategické vojenské základny v Polsku či Pobaltí. No a jestli se připojí ti naši kašpaři pak Vyškov a MNO. Jak říká Švejk, chce to pořádnou přez držku!

Administrátor
P.A.Semi
18. 11. 2024 11:42
Odpovědět  P9

Severní Korea je tam jenom jako Propagandistické PR zdůvodnění, nemá to s žádnou realitou ani skutečnými důvody nic společného, a ani Kim nebude kvůli napadení Korejských vojáků na Ukrajině někoho bombardovat, inu, protože vojáci jdou do války s tím, že tam přijdou k újmě, s tím se počítá…

πα½

Putinovec
18. 11. 2024 08:39
Ohodnotit příspěvek :
     

To je informační mišmaš . Zpravidla se používá pro odvrácení pozornosti od objektivně probíhajícího řízení .

Administrátor
P.A.Semi
18. 11. 2024 11:35
Odpovědět  Putinovec

Je to krátký článek psaný ve tři ráno, který jen dává dohromady odkazy na naprosto související zdrojové články. Není to “mišmaš”, jsou to souvislosti, jejichž znalost je třeba pro pochopení !

(Dnes si přečtete leckde, že Biden dovolil použití raket proti Rusku a kdo všechno s tím nesouhlasí, ale že těsně před tím z USA utekla “elita” a že to přesně vychází na dobu, kdy Irán plánuje masivní útok na Izrael, jsem dnes ráno nikde ve svých oblíbených zdrojích neviděl…)

Mám tam na jeden print-screen textu, je to velmi hutné, žádná zbytečná vata…

πα½

Pijack
18. 11. 2024 12:01
Odpovědět  P.A.Semi

Osobně mám tušení, že o Bidenově souhlasu s raketami dlouhého doletu je výmysl liberálního mainstreamu, jak v Bruselu, tak i u nás. Naše novinářské onuce opíší klidně i suchý sopel z nosu. Nerozeznají fake od reality… a nebo to píší rádi, aby ten strach zasévali právě oni. Důvody přece mají, že? 🙂

Putinovec
18. 11. 2024 12:54
Odpovědět  P.A.Semi

Když kouzelník provádí trik , tak obecenstvu ukazuje jednu ruku a druhou ten trik provádí .
To co prezentujete , je právě ten pohyb jednou rukou aby nikdo nesledoval to , co ve skutečnosti probíhá .
Dříve řízení probíhalo tak , že přístup k informacím o tom , jak řízení probíhá bylo striktně utajeno . Důkazem toho je například dopis Alexandra Makedonského , ve kterém dostal vyčiněno jeho učitel – kurátor Aristoteles za to , že zveřejnil popis řídících procesů .
Takže šlo o systém informací pro všechny , to znamená , oč by se měl zajímat každý a systém informací pro řídící elitu , tedy o to , oč by se neměl zajímat nikdo nepovolaný .
Dnes vzhledem k Zákonu času žádná informace nejde skrýt , takže postupují opačně . Zahlcují informační systém tak , aby se běžný člověk nedokázal zorientovat v této informační Babylonské věži .
Vy nejste hloupý a proto Vás požádám : Srovnejte si v hlavě , zda když budu chtít na někoho útočit , vyzradím tyto plány s předstihem . Srovnejte si i tu informaci o tom , že elita prchá za svojí záchranou . A kam prchá ? Tato planeta je kulatá , není zde nikde za rohem . Každé výrazné narušení biosféry se týká bezezbytku všech . Nikdo nikam neuteče .

Administrátor
P.A.Semi
18. 11. 2024 15:48
Odpovědět  Putinovec

Oni provokují Rusko k válce, nebo ke zrušení všech těch červených linií, že je Putin jen falešný mluvka…
Takže součástí té provokace je samozřejmě to rozhlašování všude možně…

Oni se nesnaží Rusko napadnout, ale aby za ně “zlé” Rusko napadlo a zničilo USA…

Že elita odtamtud pro jistotu někam utekla je informace, kterou nerozhlašují, to psal jediný Hal Turner…

Kam prchá? To nevím, ale leckdo s tou jadernou válkou moc přehnaně straší, jak ukázal třeba Černobyl – příroda tam jen kvete… Tak to bude leckde chvíli zářit, ono to po týdnu nebo dvou už není tak nebezpečné…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
18. 11. 2024 15:50
Odpovědět  Putinovec

A že tam nemám ty vaše nic-neříkající bajky o abstraktním “řízení” bez zmínění skutečných pachatelů?

Inu, nemám…

Zato tam je dost jasně naznačené, kdo a proč za to může – tím, že se to dá do správných souvislostí…

Protože si myslím, že pro Pochopení je potřeba především znát Souvislosti… (Takže místo dnes obvyklých rozsáhlých analytických keců tam mám velmi stručně a hutně odkazy a informace, jež podle mě spolu souvisí a jsou potřeba pro pochopení širších souvislostí, a nevysvětluji to nijak víc, než je nezbytně nutné…)

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Putinovec
18. 11. 2024 17:46
Odpovědět  P.A.Semi

Stále jste ještě nepochopil ten fakt , že jste se stal hlupákem v průběhu informační války . Evidentně jste tu nápovědu s trikem kouzelníka nepochopil .
Informace nejsou do veřejného prostoru vrhány pro informování , ale pro dosažení určitého cíle či cílů , pomocí dávkování určitých informací . A tyto informace nemusí mít objektivní podstatu . Jinak řečeno , účelově se lže , pro dosažení požadovaných cílů .
S tím Černobylem jste to jistě nemyslel vážně . Musíte chápat , že je rozdíl mezi havárií jedné jaderné elektrárny , který biosféra dokáže sanovat a použitím mnoha jaderných střel při válce .
V takovém případě může dojít k tak závažným změnám v stávajícím systému MÍRY biosféry , že současný život při změně podmínek nebude možný .
Z toho co jste napsal čiší až příliš veliká samolibost , která svému nositeli kope až příliš hluboký hrob .

Administrátor
P.A.Semi
18. 11. 2024 18:28
Odpovědět  Putinovec

Zato vy vše chápete na 166% … Nebo spíš si svými bludy to pochopení zanášíte!

Hal Turner nevrhá ty informace za účelem vašeho domnělého řízení, nebo zahlcování… Je na jiné straně barikády a je škoda, že to nechápete…

S tím Černobylem – když těch jaderných bomb bude jen přiměřeně, tak se to v pohodě přežije, to jen kdyby to přehnali, tak to bude problém… Že budou mutace? No tak budou, to příroda přežila leckdy… Že bude deset nebo sto let zima? No to je asi horší, ale i to se tu přežilo… (Což neznamená, že to přežije 90% lidí…)

Leckdo stihnul utéct na jižní polokouli, třeba do Brazílie, víte, on se ten vzduch mezi polokoulemi nemíchá, nebo se míchá tak pomalu, že se to mezitím vyzáří…

Ohledně radioaktivity – ty nejagresivnější zářiče se vyzáří nejrychleji, a to co září ještě hodně dlouho, tak zase září pomalu a jen trochu… Nejhorší jsou první tři dny…

πα½

Putinovec
18. 11. 2024 20:00
Odpovědět  P.A.Semi

Vidím že tu samolibost jsem podcenil .

Administrátor
P.A.Semi
19. 11. 2024 12:10
Odpovědět  Putinovec

Asi to bude tím, že táta byl jaderný fyzik a já jsem to studoval z jeho učebnic během střední školy… A že pamatuji jak po Černobylu rostly v Praze pampelišky s třemi a čtyřmi květy na jednom stonku, ale během pár let se to zase srovnalo… A jak je kolem Černobylu pěkný prales a divoká příroda tam kvete fajn…
A ten Černobyl vyházel spoustu radioaktivního materiálu do vzduchu, možná víc než z jaderné bomby…
(To také záleží, jestli těch bomb bude deset nebo tisíc, to je pak velký rozdíl…)

Mimochodem mám doma kousek uranu zatavený ve skle, zdědil jsem to po tátovi, který to měl kus od pracovního stolu ve skříni… Vyrábělo to ČVUT, pamětní kousek pro bývalé studenty… Naprosto neškodné…

A s tou jižní polokoulí – já jsem to psal už dřív, že by se měly zakázat akce typu Bilderberg na jižní polokouli! Protože to tam takhle elita odjede a tu severní pak nechají spálit jadernou válkou…?! Protože se vzduch mezi polokoulemi skoro nemíchá a než se to dostane na jih, tak se to vyzáří…

Synové Noe si říkají ti nejhorší ze šmejdů… Jim nebude vadit, že to tu bude poloprázdné…!

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
19. 11. 2024 12:52
Odpovědět  Putinovec

Věděl jste, že WTC v New Yorku sundali jadernými bombami?

https://veteranstoday.com/2020/09/05/vt-nuclear-education-khalezov-on-mini-nukes-and-the-wtc/

https://web.archive.org/web/20180108043108/https://www.veteranstoday.com/2015/01/12/mapping-911-fort-lee/
(a tam dole viz Background Articles)

Celá kategorie článků:
https://veteranstoday.com/category/false-flag-investigations/911-and-terror-war/

A co z toho bylo? Přes 40 000 lidí tam zemřelo na rakoviny. To je smutné… Ale miliony lidí tam žijí dál…

Takže ono se to s těmi jadernými bombami obecně přehání, že by to byl naprostý konec světa, aby z toho měli lidé strach a nepožadovali po svých vládách bombardovat nepřátele…
(tedy ještě jednou – je rozdíl, jestli sundají pár velkoměst jadernými bombami, a nebo jestli jich budou tisíce a zamoří to na severní polokouli všude…)

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
19. 11. 2024 12:57
Odpovědět  P.A.Semi

Mimochodem oni tam na Veterans Today mají víc různých “claims“, že někde byly použity jaderné bomby, třeba i v Jemenu, ale i jinde…

Viz hledání https://duckduckgo.com/?t=h_&q=VT+Nuclear+Education+site%3Aveteranstoday.com&ia=web
a můžete se vzdělávat,

abyste mě pak samolibě nezkoušel obviňovat ze “samolibosti”…

πα½

jmm
18. 11. 2024 09:09
Ohodnotit příspěvek :
     

“…Když si nemohou udržet vládu, tak ten svět klidně spálí…”Ale prachatí “elitáří” taky půjdou do kytiček…

Administrátor
P.A.Semi
18. 11. 2024 11:45
Odpovědět  jmm

Oni především chtějí spálit lid v USA…
(Ta věta v titulku s tím “spálením” je přímo z toho článku Hal Turnera…)

Protože tady leckdo nechápete, že hlavní překážkou Globalistů je právě lid v USA, a jimi zvolený Trump, který se chystá hodit vidle do leckteré Globalistické agendy, a jak leckde uvidí, že to má pozitivní dopady, tak jim pak ty vidle do toho hodí i leckdo další…

πα½

Helena
18. 11. 2024 20:23
Odpovědět  P.A.Semi

Velmi se mýlíte. Překážkou není lid v USA. Překážkou je jim Rus, který je nechce pustit do své země dolovat a těžit. A další překážkou je jim ovčanstvo býv. vých. bloku, které nechce a nechce naběhnout do těch ukrzákopů, aby byla cesta k surovinám volná.

Administrátor
P.A.Semi
19. 11. 2024 12:16
Odpovědět  Helena

Nejde jim tolik o suroviny, jde jim o světovládu a o vyhubení přemnoženého lidstva
Smlouvy WHO a plánovaná příští plandemie, Covid byl jen na zkoušku…

(A k tomu Čína a Rusko jsou dost pro-globalistické, jen si myslí, že si ten Globalismus přizpůsobí své “multipolární” rétorice a že by to bylo něco jiného… Hezká slova, ale kam tím doopravdy míří?!)

(Čerpáte z různých internetových zdrojů, které se mýlí a rozebírají to, jak to vypadá na povrchu, co jim Globalisté staví na odiv, aby se koukali jinam, než je potřeba…)

πα½

Vladimír
18. 11. 2024 09:20
Ohodnotit příspěvek :
     

Takový hloupý senzacechtivý výpotek jakéhosi imbecila, Trojka na Slunci … také je tam tlusté střevo, soví hlava, mračoun … to nemůže být náhoda. Bravo Pokec 24.

Pijack
18. 11. 2024 09:39
Odpovědět  Vladimír

Palec nahoru.

Pijack
18. 11. 2024 09:26
Ohodnotit příspěvek :
     

To admin: Proboha proč devastujete celkem kvalitní informace nějakým bludem z obrázku slunečních erupcí a melete do toho číslo 3 a podobné kraviny??? Má to stejnou vypovídací hodnotu asi jako když děcko namaluje do písku dva obloučky – jeden si z toho vyvodí podobu zadku, druhý prsa, třetí se na to podívá zešikma a bude vědět, že dítě namalovalo trojku a jiný kolemjdoucí v tom uvidí řecké E 🙂 Copak nechápete, jak je to směšné a že to webu škodí?

Administrátor
P.A.Semi
18. 11. 2024 11:48
Odpovědět  Pijack

Je to jen připomínka, že ta 3. světová válka je na spadnutí a to píše leckdo… Ale leckdo nevidí ty další souvislosti…
A jedna další souvislost navíc vám neuškodí, ale vadí především ignorantům a imbecilům…

Je to lepší, než tam dávat do titulku nějaký AI generovaný obrázek…
comment image

https://lipovylist.cz/wordpress/nyt-biden-dovolil-americkym-zbranim-dlouheho-doletu-zasahnout-ruske-uzemi/

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pijack
18. 11. 2024 11:52
Odpovědět  P.A.Semi

Já fakt nevím jak souvisí obrázky z vesmíru s dementním Americkým presidentem, nebo válkou. A to prosím nejsem imbecil 🙂

Administrátor
P.A.Semi
18. 11. 2024 15:52
Odpovědět  Pijack

To je jedno, tak to nechte být pro jiné chápavější, v tomhle článku byly důležitější informace v těch odstavcích na začátku…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
18. 11. 2024 11:56
Odpovědět  P.A.Semi

A ovšem “Z 3” zřejmě není pobídka k další “Operaci Z” tentokrát proti Západu,

ale připomínka, že ta 3. světová válka by byla “Z“, tedy Konečná…

Také tam mezi tím Z a 3 vidíte ten atomový hřib? A nad ním nápis DIE
comment image

(tohle mohl být titulní obrázek článku, ale radši jsem tam dal ta letadla od Hal Turnera…)

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
18. 11. 2024 17:00
Odpovědět  P.A.Semi

Mne sa páči, že bojujete za svoje presvedčenie, robím to podobne. Obrázky zo Slnka sa mi páčia a uvidíme vzhľadom na nadchádzajúce udalosti nakoľko sú vaše predikcie úspešné. Myslím si, že demokrati chcú donútiť Trumpa k veľkej vojne, ale to sa nestane. Putin obrní Rusko pred takýmto útokom, tie strely sú zostreliteľné a zas tak veľa ich na Ukrajinu neprepašovali.
Dôležité je postupovať na Kyjev a doraziť ho. Tým sa vyrieši všetko. Už teraz je Ukrajina na zimu bez energie a Ukrajinci si toho zeleného mužíčka podajú ak nebude čím kúriť, nejde len o chudákov, ale aj oligarchia má ubytovanie na Ukrajine a potrebuje energiu. Je to dobrý plán, zima urobí svoje a už sa začína schladzovať. Vyderžaj pionier! Nastáva zocelenie Ukrajiny a budú zocelení až na kosť.

JoFa
18. 11. 2024 09:33
Ohodnotit příspěvek :
     

Tie rakety majú dostrel 300km a navádzané sú satelitmi, takže je otázne, že ak, tak aké satelity budú použité. Predpokladám že Starlink to nebude https://cz24.news/to-je-ale-obrat-musk-prave-vypnul-starlink-pro-afu-a-ruske-stihacky-uz-jsou-u-cernihova/ a tak stačí Rusom zlikvidovať tie ostatné americké, pretože nikto iný zo západu takúto možnosť nemá. Takže by som oprášil laserové delo a trochu to tam hore preriedil, aby si tu niekto nevyskakoval ..
Tá správa z Iránu z hľadiska 3 sv. vojny je zaujímavejšia, tam by sa to mohlo rozhorieť. To by sa amíci museli sústrediť inde ako navádzať rakety na Rusko.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
18. 11. 2024 09:54
Ohodnotit příspěvek :
     

Tady něco na zlepšení nálady, když je to pondělí. I když nám důchodcům už je jedno, co je za den.
Jak nadčasové…! – YouTube

Tupý hulvát
18. 11. 2024 10:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak už i tady máme ty idiotské bláboly o nápisech na Slunci. Tak nevím kam budu chodit pro informace, pokud to bude pokračovat.

Administrátor
P.A.Semi
18. 11. 2024 11:36
Odpovědět  Tupý hulvát

Idiot jste sám a choďte si kam libo…

πα½

Pijack
18. 11. 2024 11:54
Odpovědět  P.A.Semi

Nevyhrocujte to vzájemně, prosím. Nemá to cenu a nedává to smysl.

Administrátor
P.A.Semi
18. 11. 2024 15:54
Odpovědět  Pijack

Hele, on mě vydírá, s tím “pokud to bude pokračovat”…
Tak mu vzkazuji, ať si trhne…
πα½

miro
18. 11. 2024 11:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Když chceš zabít hada usekni mu hlavu v tom případě USA zbytek zdechne sám.

katango
18. 11. 2024 12:21
Odpovědět  miro

Ale pozor, i useknutí hadí hlava ještě dokáže kousnout!

Slovan
18. 11. 2024 15:55
Odpovědět  katango

….to i lidská 😊

Administrátor
P.A.Semi
18. 11. 2024 16:54
Ohodnotit příspěvek :
     

A další aktualizace od Hal Turnera:

Před pár dny psal, že “elity” mají v plánu přestřihnout Atlantické internetové kabely, obvinit z toho Rusko a vzít to jako záminku k válce…
Dnes prý někdo přestřihnul kabel mezi Finskem a Německem:
comment image
https://halturnerradioshow.com/index.php/news-selections/world-news/undersea-communications-cable-cut-finland-to-germany

(oni si ten svůj internet jen tak nepoškodí a tohle je na obvinění Ruska ještě lepší…)

Zároveň aktualizace v tom článku odkazovaném záměrně vyprovokovali 3. světovou válku :

Prezident Putin prý ve 3:30 místního (ruského) času urychleně odletěl do bunrů na Uralu, a nejmenovaní generálové spolu s manželkami prý také… Bez uvedení zdroje, těžko posoudit věrohodnost…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
18. 11. 2024 17:30
Odpovědět  P.A.Semi

A k tomu dodám : že nám na tuhle významnou eskalaci a případné rozpoutání 3. světové války 17.11.2024 ukradli naše výročí a Mezinárodní Den Studenstva je jistě jen “náhoda”, obvykle se používá spojení pure coincidence™ …

πα½

Administrátor
P.A.Semi
19. 11. 2024 12:18
Odpovědět  P.A.Semi

K tomu dodám, že o pár hodin později také někdo přestřihl internetový kabel mezi Litvou a Švédskem, dost možná stejná parta…?

https://lipovylist.cz/wordpress/poskozen-byl-take-podmorsky-internetovy-kabel-mezi-litvou-a-svedskem/

πα½