Fialova vláda boří vztah, který staletí formoval oba národy. Komentář Štěpána Chába
Vláda Petra Fialy se rozhodla zničit vedle České republiky i naše stabilní mezinárodní vztahy. Ukončila tradiční společné jednání kabinetů ČR a Slovenska a pirátský Ivan Bartoš pozval do Prahy slovenskou opozici, premiér Fiala ji pak hostí. Snad abychom to řádění v porcelánu trochu zmírnili. Vztah se Slovenskem máme konstantně výborný. Jsou to bratia. A i když se u nich přehnala kdejaká politická slota, prezident i premiér obou států vždycky na první návštěvu po zvolení mířil ke svým bratřím. Stejně jako když byl politický nečas u nás, rozhodně to nevedlo k roztržkám. To s vládou Petra Fialy končí. Ale ukazuje to o naší vládě víc, než by chtěla.
Základem diplomacie i mezinárodní politiky je to, aby spolu státy mluvily. Aby mluvily i přes tisíce odlišných pohledů na svět. Musíme mluvit s Německem, s Polskem, s USA, s Ruskem, s Čínou… To je mezinárodní politika. Nesmí být ve stylu dvou sousedů, kteří se do krve zhádají a ženou se k soudu, protože jednomu roste na zahradě ořešák a druhý ho na své zahradě sklízí. Mezinárodní politika je křehká. A pokud se státy začnou chovat jako oni dva sousedé, můžeme se těšit na jediné. Na propad. Na propad ekonomiky, bezpečnosti, stability, předvídatelnosti. Je nadoblačně pitomé se domnívat, že mezinárodní politika a diplomacie se provádí jen se státy, s kterými bezvýhradně souhlasíme.
Právě velká diplomacie stála za rozkvětem evropského prostoru po druhé světové války, kdy politici došli k přesvědčení, velmi správnému přesvědčení, že bez komunikace nám lépe nebude. I myšlenka Evropské unie je postavená na tom, že spolu mluvíme, spolupracujeme a snažíme se o soulad. Kdyby se otěží unie nechopily ruce byrokratů, zanícených ideologů a extremistických levičáků, byl by to dobrý projekt. Ale tam je uhelný kámen celého problému nejen unie, ale i nynější vlády České republiky. V nepochopení role politiky a její nahrazení ideologií a aktivismem.
Přinejmenším od roku 2014 pracujeme na novém konceptu mezinárodní politiky. Ta stojí na základech ticha a propagandy, kterou si necháváme křivit pohled na svět. Ano, od referenda na Krymu jsme změnili diplomatickou komunikaci. Kdybychom lpěli na diplomacii staré školy – muset mluvit a tedy nenechat mluvit zbraně – nedojde k 24. únoru 2022. Evropa by teď zažívala pocovidový rozkvět, svět by dával smysl, většina populace by do budoucnosti hleděla s nadějí. Jenže nemluvili jsme. Místo diplomacie jsme na sebe jen křičeli, lhali si, podváděli se. Ne pouze Putin, obě strany jsou ponořené do tuposti své ideologie.
V rozhovoru Tuckera Carlsona s Vladimirem Putinem prezident Ruské federace řekl, že už dva roky nemluvil se svým americkým protějškem Joe Bidenem. Pro mnohé to je znak Bidenovy i Putinovy zásadovosti, kdy jistě tvrdí, že s tyrany z druhého tábora se bavit nebudou. Není s ním co řešit. Ale ano, v osobní rovině je to pochopitelné. V rovině mezinárodní politiky je to děsivé. Dvě velmoci, které drží v šachu svět, spolu nejsou schopné ani mluvit a špatný směr našeho vývoje trochu korigovat a vrátit ho do bezpečnějších kolejí. Putin dále zmínil, že spolu mluví alespoň tajné služby USA a Ruska. Což sice ne dost, ale aspoň trochu nahrazuje dětinské chování obou hlav soupeřících velmocí. Jistěže dětinské, jsou to hlavy států, musí spolu mluvit a snažit se urovnat to, co spolu natropily a kvůli čemu umírají desítky tisíc lidí. Což není, zdůrazňuju, není normální. To je výsledek právě oné dětinskosti, kterou nám hlavy států předvádí.
Podobné dětiny najdeme i u nás. Jen dětiny bez schopnosti cokoliv ovlivnit. Snad jen barvu podložky, po které se budou plazit. Jakživo by mě ovšem nenapadlo, že mindrák Fialovy vlády povede k roztržce se Slovenskem, které je odjakživa bratrský stát. Pochopitelně, že bratrský. To společné je prostě příliš významné, než abychom to mohli zamést pod koberec a tvářit se východním směrem jako prodloužená ruka těch lepších a uvědomělejších. Arogance se v mezinárodní politice odpouští strašně špatně. Víme to i z vlastní zkušenosti. A platí a musí platit pravidlo – lehce se bourá, ale staví se velmi těžce a dlouho. Fialova vláda boří vztah, který staletí formoval oba národy. Jak národ Slováků, tak i Čechů a Moravanů. Ta zpupnost a nedostatek pokory nynější české vlády je obludná.
Tupost, a jinak se tomu říct skutečně nedá, Fialovy vlády nádherně ilustruje Tchaj-wan. Na Tchaj-wan jsme s evropskou arogancí dob koloniálních vyslali dva vrcholné zástupce republiky. Jen proto, abychom ukázali Číně naše slepičí ramínka. Opět, nemluvili jsme, ale hulákali jako smyslů zbavení. Jako zapálení ideologové bez smyslu pro realitu. Letos si naplánoval cestu do Číny Petr Fiala. Čínu ekonomicky i technologicky potřebujeme, ač proti ní rétoricky vedeme třetí světovou. Čína se ovšem nedá přehlížet, je na ní závislý celý svět. Tak to prostě je. Jak Fialu v Číně asi uvítají? Jaké mu chystají za naši aktivistickou mezinárodní politiku ponížení? Rozhodně si ho zaslouží. Vymáchat jako hadr, nechat stát na recepci… ač pochybuju, že se k něčemu tak fialovsky nízkému Čína sníží. Ne že by byla politika Číny na vysoké úrovni, ani vzdáleně, ale v rámci mezinárodní politiky si udržuje standard – mluvíme spolu. Na rozdíl od nás. Hysterie není politika. My se prostřednictvím vlády chováme velmi hystericky.
Dovolím si v této souvislosti citovat československého velikána Josefa Holečka, který spoluformoval pozdní národní obrození a emancipaci Československa jako republiky: „Slovincům se zdá, že demoralisace českých řad už valně pokročila. Zdá se jim, že Čechové s lehkým srdcem a tuze záhy zpronevěřují se ideálům, které jim daly nový život a všechnu dosavadní sílu. … Zdá se jim, že Čechové již sešli na bludnou dráhu národního egoismu, jenž je zbaví všech vznešenějších snah, odejme jim schopnost dalšího duchovného rozvoje a možná velmi brzy přivede je do větší nicoty, než byla ta, ve které dlouho vězeli.“
Mám neodbytný pocit, že Fialova vláda své čtyři roky chce využít jen pro to, aby zničila všechno, na co byť jen dosáhne. Svatý Václave, tohle jsi nám neměl dělat. To jsi neměl dopustit.
Slovensku s námi přeju hodně trpělivosti. Vydržte, než to temné období Fialovy vlády přejde. Pak se zase pobratříme. Snad, snad to ta Fialovic vládní hyena nestihne zruinovat dokonale.
Zdroj: https://www.krajskelisty.cz/
To těm vlastizradným odpadům že záhrobí ústy sOUDce Rychetskýho nařídil udavač Havel……..ani Protektorátní vláda nebyla tak protičeská a pronacistická jako je pětidemoliční vlastizrada Petro Fialenko Banderonacistoviče ☠️
“Vaše strategie, která je založena výhradně na vojenské síle, nikdy nebude schopná vykořenit násilí, které je plodem beznaděje, vyvolané nedostatkem spravedlnosti a vzdělání, a neexistencí ohleduplného sociálního systému. Válečné akce jsou pouze jednou částí odpovědí na politické krize. Vyhrát válku, neznamená vyhrát mír. Terorismus a další ideologie nelze vymýtit jen bombami!”
Hergot, trefné vyjádření ke státu zvaném uSSa
Toto som niekde objavila : Když vyrábíš zbraně, musíš vést války. Když vyrábíš léky, musíš vytvářet choroby. Když půjčuješ peníze, musíš vytvářet dluh. Když Ižeš, potřebuješ novináře. Když potřebuješ, aby ti lidi zobali z ruky, musíš je nechat vyhladovět. Proto se děje to co se děje.
takze vyrobcovia dazdnikov vytvaraju burky?
Když vidím toho zmetka Fialu, tak je mi špatně.Parodie na chlapa, parodie na politika. Jak je možný , že takovej ubožák se stal premiérem a za dva roky tuhle zemičku poslal do kolen?
Nejste sám,kterému je z Banderonacisty a vlastizrádce v čele ČR zle a otvírá se mu nejen kudla v kapse……
Návod pro Fialu?fl=cro,24,50,965,542%7Cres,1200,,1%7Cwebp,75
Kamaráde, myslíš, že je Fiala natolik při smyslech, že si nechá od někoho poradit racionální chování? On je přece nonšalantní postava akademické sféry. On je na výši, on se přece nebude zahazovat v politice s někým dole. ON je nahoře. Sebestředný, významný, svět se točí kolem něj, nikoliv že by yl součástí světa. ON je výjimečný. Trend v politice udává přece on 🙂
Neblázněte, Galesi, vždyť by se počůral hrůzou.
Petro Fialenko Banderonacistovič má vrozenou F73 a A52 jako bonus, myšlení je tudíž vyloučeno.
Banderonacistovič??? to je dobrýýý
Díky 🙋
Myslím, že se Chába v něčem dost mýlí. Zaprvé, EU sice vládnou ideologové a byrokrati,
ale krajní levičáci? V tom je matení pojmů. To nejsou žádní levičáci, levice měla odjakživa
v programu bránit obyčejné lidi. Tuto ” levici” platí “velké prachy”, pro které jsou lidé obtížná lůza a jejich nárokem na slušný život si tak leda vytírají zadek. A aby moc neřvali, vyrobili jim nepřítele číslo jedna a další, k tomu používají pohádky o demokracii, ochraně planety
a nezřetelných hodnot. Jejich poskoci jako Fiala jsou v čím dál tím horší pozici, protože všechny ty lži přestávají fungovat ale přesto jedou nalinkovaně dál. A že by jeden blbý politik zničil náš vztah ke Slovákům je blbost.
Zadruhé vyčítá Putinovi že prý se nesnaží mluvit s USA. Copak se snažil málo??
Ale američtí a vůbec západní politici jsou ti, co odmítají jakýkoli dialog a dávají všemožně
najevo, že přijmou jen absolutní poslušnost a to nejlépe na kolenou. Místo dialogu preferují jen urážky a sankce. Ale ruská diplomacie je přesto úspěšná, je to vidět na rostoucím počtu států, které s Ruskem opravdu mluví.
Bety, oni ty pojmy krajní levičáci používají k poukázání na socialismus, tedy aby pro plebs vytvořili zdání, že tito co konají veškeré tyto prasárny se rekrutují právě z tohoto politického spektra. Ono ti lepšočlobrdíčci co se zde po 89 vyrojili a vyklubali ze skořápky nové buržoazní ideologie musí přece hledat nepřítele až ho jednou najdou. Takže ti u moci i ti kteří na ni čekají si ho již dávno našli. Ale jinak jsou si nesmírně podobní. S povýšeneckou arogancí a egem sahajícím až k nebesům nám, tedy lůze vykládají své pohádky o demokracii a jediném správném pohledu na svět, samozřejmě silně prokapitalisticky orientovaném na zbohatlickou vrstvu ke které náleží, která jak ti co u moci jsou, tak ti co se na ni třepou z nás dokáží při jejich chamtivosti stáhnout i gatě. Teď se to potvrzuje.
No já vím, ale rozčiluje mě to, jak jsou úspěšní v tom, jak převrátili pojmy. Kdejaké svoje svinstvo házejí na krk socialistům už jenom tím, že SVÉ lidi označují za levičáky, neomarxisty a třeba dnešní zelené, stejně jako před lety , kdy pomatené liberální
blbečky řízené CIA, kteří např. zavraždili Alda Mora přesvědčili, aby přijali název
Rudé gardy. A pak vykřikovali – podívejte se na ty zlé rudé (komunisty).
Sami pošlapávají lidská práva, ale přitom tvrdí, že je obhajují.
A lidé jim na to bohužel pořád ještě skáčou.
Velice rád si s vámi povídám, je totiž o čem. Díky.
V článku od Rostislava Iščenka na myslenkyocemkoli.blogspot.com s názvem Byla zvolena válka je docela podrobně popsáno co se v zákulisí evropských států děje. A dá se docela předpokládat, že pokud by došlo k velké válce, už na Ukrajině vstupují do bojů i ženy a to mají zřejmě připraveny i další kategorie obyvatelstva, nás se ta situace dotkne jako jednoho z prvních. Ale chtěl jsem zde dát info, že Tadescu se asi nedá věřit. Iščenko píše, že Nulandová odešla sama, takže žádné zatčení. Figurky na šachovnici se začínají hýbat a různě se s nimi kalkuluje do budoucna. Zálužnyj prý přijal post velvyslance v G.B, takže s Ukrajinou mající za cíl oslabit Rusko se pokračuje. Menší postup Rusů od Avdějevky prý západ utvrzuje, že se stále dá válčit a mezitím si připravit své ochotné, co tam za ty kapitalistické žraloky na Ukrajinu vletí a budou dál válčit. Lépe je ale přečíst si Iščenka.
Tadesco? Seznam alternativy. Akorát že z druhého gardu. Proto tam nechodím. Abych si každý jejich “ifo” x krát ověřoval, na to škoda času.
Jo, a díky. Když jsem po probuzení zabruslil na myšlenky, tak to tam ještě nebylo. Už jdu na to.
Na tyto všiváky chce jedině, všichni v republice do ulic! A rychle ovládnout televize!
TV OSTRAVO jseš schopna vysílat samostatně? A vysílat proti těmto fašistům? Nebo vám je taky jedno, co se stane s touto zemí?
Pokud by TV Ostrava šéfoval Jarek……♥️
Fialova vláda boří vztah, který staletí formoval oba národy. Komentář Štěpána Chába
Ako moze JEDEN Kristen nieco takevzvladnut….??!!!
Fajn by bylo, kdybychom na příští demonstraci zazpívali Československou hymnu, tedy včetně té části “Nad Tatrou sa blízká, hromy divo bijů”… Dovedete si představit, jak by vzteky omdlévala vyšinutá vzteklá Myrka, nebo Vystrčil a celá ta sestava protektorátních slouhů? To by byl zážitek 🙂
Ostatně, napadá mě, podle všech indicií, že podlézavá politika, kterou praktikuje Fialova vláda, se zpravidla provozuje za peníze. Dospěl jsem ovšem k opačnému zjištění. Naše vláda tu neřádí za peníze západu. Naše vláda to dělá dobrovolně, zadarmo… jen proto, aby si jich vrchnost v USA a Bruselu všimla. Snaživě vzhlíží na západ, doufajíc, že jim někdo poděkuje. Ale ani na výročí založení NATO je nepozvali, proč taky… jsou jenom sluhové. Sluhy na večírky šlechta nezve. Sluhové čekají v kuchyni na povel, aby přinesli jídlo a pití. A běda, jak někdo ze sluhů ochutná, nebo čichne ke kávičce. A čím déle to pozvání trvá, tím více jsou vzteklí na vlastní rodinné příslušníky. Přichází s nápady, jak zničit Českou měnu… pak jistě navrhnout vyměnit hymnu za Ódu na radost, vyměnit vlajku za hadr EU… nakonec budou chtít zrušit hranice země, jen aby je vrchnost v Bruselu pochválila.
1****👍
👍👍👍
Take konecne budete bez tych sprostych Slovakia! Halleluja, nice?
Jedovaté pro ty, kteří nechápou…..a nadsázka je skvělý nápad 👍
Závidím Ficovi a Orbánovi, že mají na své straně svůj národ.Nezávidím Čechům lokajskou pronacistickou vládu v čele s válečným zločincem a štváčem na Hradě.
Víte někdo , kdo organizoval klaku, která ně Orbána a Fica v Praze křičela,, hanba”. Několik desítek lidí!???????????
Víte jak se postavit nacistickému generálovi , který prohlásil , že lidé, občané Česka se mají až moc dobře, když na něj hází vejce…prý 7-10 Kč. Kde on žije?
Dodival jsem se na potopení Bismarcku na čt2 a zaujala mě tam věta kapitána: nikdy nezapomeňte, že jste němci a nacisti! Stačí?
Vládním nacistům určitě.
Jinak dokument byl v pohodě.
Byli jsme na demonstraci před předsednictvím vlády.Byli nás tam tisíce. I poldů a těžkooděnců.Hymna se zpívala.Stovky vlajek. Zatýkalo se! Příště to bude na Václaváku. Už brzy! Ve velkém!Podepisovaly se archy pro referendum, proti Ojru, Bruselu ,proti vládě i proti povinnému placení ČT .ATD!
Všichni přijedte! I BOO , který by mohl konečně vzít něco do ruky. Třeba ty podávky a jít přes náves k autobusu!
👍👍👍bravo tihle darebáci patří před soud ne vládnout!
.. můj čas ještě nepřišel. Až vy pos*rete co se dá, tak možná, právníku… ale nebudu sám a nepůjdu s vámi. S vámi ani vejšlap na Kokořín!
Už jsem to tady psal. ‘běží seriál “Kolaborovali s nacisty”, těším se na seriál “Kolaborovali s fašisty”.
Fialova sebranka by mohla dopadnout podobně.
Oni kolaborují s Banderonacisty.
Skvělý nápad s tou hymnou. Jasné, srozumitelné, nedá se to překroutit.
Fialova Vláda 😀 Pavláda! Markytánky miliardářů…
Ostuda národa Země Lva,že to ještě Havran neokukuje…
Že LVA se stal pejsek na řetězu……a řetěz lze přetnou stejně,jako pověstný Gordický uzel.
Ale zoufale není onen Alexander Makedonský v dohledu…..
Jeden den generální stávky připraví státní pokladnu o 10 miliard korun. Je to jediná zkouška síly kdy vždycky tratí stát. Stačí se sjednotit a vyhlásit generální stávku.
No a co?
Máš spočítáno kolik už tam naši fašouni do Banderostánu poslali?
A o kolik každý měsíc okradou invalidy a důchodce a vše jde opět do Banderostánu?
A máš spočítáno kolik miliard mizí v neziskovkách a dalších zašiváren?
Mohl bych pokračovat!
V bilionech ne v miliardách je dneska podpora Banderonacistánu ze strany pětidemoliční vlastizrady 🤮😡😡🤮😡
Tohle si skutečně nelajzla ani Protektorátní vláda v čele s Háchou (který dle mě byl PROTIPRÁVNĚ STÍHÁN A ODSOUZEN PO KONCI DRUHÉ SVĚTOVÉ VÁLKY).
P.S.
Stíhán za vlastizradu měl být a bohužel nebyl adenoidní vegetace v rypáku Beneš 👎
Ano vím, Ukrajina nás stála více jak 100 miliard korun. Na Neziskovky dává vláda 1,4% rozpočtu. Skoro to samé co na armádu.
Není to je paralelní řízení státu s.r.o. malou domů kmotry? 🙂
Kde máte SKUTEČNÉHO ŠÉFA ODBORŮ, KTERÝ ONU GENERÁLNÍ STÁVKU SVOLÁ……
No tak to je mi vás opravdu líto když vás musí svolávat pro vládní odbory. To je jak za komunistů. Zemědělci se také vykašlali na agrární komoru a vyrazili se svými traktory.
Údajně jen odbory mohou onu Generální stávku svolat.
Jak jsem koupil,tak prodávám.
Zákon č. 2/1991 Sb.; Zákon o kolektivním vyjednávání…§16-32.
Generální stávku jako terminus technicus zákon neuvádí, ale mohlo by jít o stávku solidární, kdy do stávky vstoupí více odborových subjektů na podporu stávky jednoho z nich, ale zákon upravuje podmínky pro legální stávku jen v souvislosti se sporem o uzavření kolektivní smlouvy, a to až po neúspěšném průběhu předchozích stupňů řízení před zprostředkovatelem a rozhodcem..
Tak hoško, jak jsi prožíval stávku želez. když Dušek jebal tvého ODS guru Klauze do pérdéle? Určitě jako oparagrofaný stávkokaz.
Už jsi něco vygůglil Suchprde? Zítra mě nezajímáš!
.. v té době jsem byl dost vysoko v jednom z odborových svazů na železnici a trval jsem na prodloužení stávky. Pos*ali se v kině… to máš tak, když rozhoduje moc lidí najednou, představ si, že by ti do kroucení volantem za jízdy kecali ještě nějací dva tři poraděnkové. Jak by to dopadlo, paviáne od volantu…
Tak v tom kině jsi byl určitě taky, čím to je, že že smrdíš falší oposume? Tys byl vždy “vysoko”, a asi pro jistotu i daleko od dění.
🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
..ale kdepak, paviáne, střídali jsme se nonstop u telefonu a faxu v koordinačním centru, mezitím jsme vyjížděli do uzlů, abychom udrželi stávkující ve střehu a současně zabránili nějakým provokacím a excesům. Hochu, smiř se s tím, že existují lidi, co nežili ubohý nudný život jako jsi žil ty a ten ožrala pod tebou, co ti dnes líže kulky..
Já bych držel stávkující ve střehu hlavně před tebou křivule. A kulky řeš s hraběnkou, ta ti je pere denně dočista, dočista!
A jste si jist, že o váš zájem onen”””suchoprd””””stojí 😃
A tebe to zajímá proč?
Aby lépe 🍓 volotrku z pičifarmy
.. i jen ho nechej, je zábavný asi jako ten pavián v ZOO…
Jen se přitul, zítra se stejně poštěkáte, kapitalisto z leknutí.
..ale jdi ty, paviánku můj oblíbený, já se srovnám s každým, i s tebou, jak vidíš. Ty jsi pro mě cosi jako náš obecní pastucha, nekonfliktně si pokecáme o ničem, dáme si štamprličku a on pak jde po svých, už je taky v penzi, akorát že je oproti tobě fakt boží člověk, škoda mu ublížit a někdy mi připadá i moudřejší než ty…
Buď rád, že aspoň obecní pasťuch se s tebou baví (jistě latinsky). Ty tam, ovčárský Podvemeno moc kámošů mít nebudeš, vy autoritářský hysterici to máte blbý.
..Joe, dálková diagnóza? Od paviána od volantu? To beru, to je na stejné vlně jako Rádio Jerevan… s tebou si museli v obecním zastupitelstvu užívat jedna radost.
Komunarde z vychcanosti
Myslím, že je nejvyšší čas hodit na to, co zákon uvádí či neuvádí a co upravuje či neupravujě, jako i na to kdo může či nemůže, howno!
Nějakej protest v mezích zákona je už dááávno leda k smíchu.
“Smím si, sím pěkně, v mezích zákona drobátko zaprotestovat?”
“Uctivost, ml´stpane. Ráčil byste podat demisi?”
Se z toho pos-seru.
Kamaráde, tak tobě bych si opravdu radit nedovolil. Však vidíš o co tady jde a jak se kdo vyjadřuje. Kopy, hmaty a další donucovací prostředky v rámci kapitalistického uspořádání světa dovoleny. To jen v socíku i obušek byl přes míru. A srovnání máš hned na světě i to, kdo je kdo.
.. najdi si tehdejší dikci zákona o SNB, než zase začneš chválit ten tvůj socialismus, abys nepsal zase takovou hovadinu jako teď. Ony ty donucovací prostředky byly v zásadě stejné, omezenče…
Donucovat k myšlení je výsada,ne slabost…..jako v zachodních demosraciiích 🙋
.. nehájím ani nezatracuji slepě jedno ani druhé, ale před realitou oči nezavírám. Neexistuje na světě sušenka, která by měla stejně silnou vrstvu čokolády na obou stranách… ;o))))
Myslíš se, domácí sušenky to umožňují,neb Ty jsi sám tvůrce a jak to dopadne je na Tobě 😉
.. a že jsi ten zmatený geront, tady to máš:
Zákon č.40/1974 Sb. Zákon o Sboru národní bezpečnosti.
Prostředky používané příslušníky Sboru národní bezpečnosti při služebních zákrocíchPoužití mírnějších prostředků
§ 32
(1) V zájmu ochrany veřejného pořádku, zejména k odvrácení útoku na sebe nebo na jinou osobu, při služebních zákrocích proti výtržníkům a jiným nebezpečným osobám nebo k překonání odporu, který směřuje ke zmaření služebního zákroku, úkonu či výzvy, jakož i k zabránění útěku zajištěné nebo předváděné osoby, jsou příslušníci Sboru národní bezpečnosti oprávněni použít hmatů a chvatů sebeobrany, slzotvorného prostředku, obušku, pout, služebního psa, proudu vody, vytlačování vozidly, úderu zbraní, výstrahy a varovného výstřelu do vzduchu.
.. tak o co byli ti socialističtí soudruzi od SNB lepší?! ;o))))))))
..a možná bude chvilku klid, dědek se nám zavzdušnil, než zase začne psát o něčem zouplna mimo mísu… ;o))))))
Odpovím ti tedy takto. Proč se i mně zdá, že smrdíš falší a jsi vždy tam kde je možné se vyhřívat na výsluní?
..takže jak jsem napsal výše.. mimo mísu a jen flusy.
Uznat, že zákon o SNB byl stejný za socíku jako i dnes o kapitalistické PČR, to už je mimo tvoje schopnosti? Necítíš se trapně?
;o))))))))))))
Víš ty lepšočlobrdíčku s egem do nebes, chtěl bych skutečně vědět jak ty jsi se choval v různých krizových situacích. Já kupříkladu nevím o tom a ani nemám zájem vědět kde je nějaké úložiště kde si mohu najít veškeré komenty kohokoliv. Nemám k tomu důvod, neb jsem nikdy nebonzoval, nedonášel a ani bych to neudělal ani svému největšímu oponentovi. S tím bych totiž nemohl žít. A nekoukám ani do gúglu abych mohl vytahovat na světlo světa různá moudra, abych se předvedl. To nemám zapotřebí. Jaký byl zákon o SNB fakt nevím, já se o to nikdy nezajímal. Víš, já jsem si žil ten svůj nudný, ale bohatě spokojený život. Neměl jsem to štěstí nebo smůlu se s donucovacími prostředky blíže seznámit. Po tom ti ale koneckonců je houno, tak jako mně po tom, před kým ty jsi panáčkoval a komu jsi leštil kliku a možná i kulky. Víš, když jsi ten omezený a obyčejný, jak mne často ty úžasný člobrdo s přebujelým egem nazýváš, tak se nemusíš před nikým plazit, neboť po žádných postech netoužíš a tudíž jsi sám sebou. A jinak, abych to zakončil zdvořile, polib mi otvor.
..ano, jsi omezenec, který s bohorovným klidem píše nesmysly a vydává je za absolutní pravdy, aniž by se namáhal s jejich ověřením. Vzorný synek rodné strany.
A když jsi nachytán na hruškách, flusáš a kňučíš… na víc se nezmůžeš. ;o))))
Moc hezky napsáno, škoda že to pán ve své nadutosti stejně nepochopí, nudný “člověk”. 🙋♀️
Pavel si dává práci s polidštěním opice, marně, i všemocné přírodě to trvalo desetitisíce let. Možná přijde i kouzelník, Gůůgl a údaj upřesní.
Evidentně Matka příroda neuspěla…..viz Markýza a podobní 😎
Nic ve zlým, ale pokud toto tvrdíš, tak víš o donucovacích prostředcích socíku a jejich používání howno. Je tam rovnítko a pokud to nevidíš, tak ideologický klapky na očích. Je úplně fuk, zda esenbáci či policie, páč kdo ti do krmítka sype, toho chraň a za to ty prachy bereš. Jenže zkušenost je nesdělitelná pročež sytý hladovému nevěří. Či snad bylo málo zmaštěnejch obuchem, včetně žen, v tzv. “palachově týdnu” a následně během různých protestů až do hadráku? To není o tom, že bych ve věci silových složek stál na té či oné straně, ale o tom, že dávám přednost tomu, vidět věci jak jsou.
.. na Jazzových dnech v devětasedmdesátém na Kampě se taky snažili, byl květen a tak jsme si z toho dělali smutnou srandu, že to jsou dozvuky velikonoc…
Chápu, to bylo veselí, když sis večer prolistovával svodky.
😊
Počkej až ho čokl přivede domů z vycházky, ten nám vycinká.
.. hm, ke svodkám SNB já přístup nikdy neměl, ale předpokládám, že občas se tam moje jméno objevit mohlo, já komunisty nemiloval, oni mě taky ne, ani jedna strana se s tím netajila, takže občas na nějaký ten zápis z jejich strany určitě došlo.
Zato si v rámci vlastního badatelského úsilí pravidelně nakouknu do jmenných evidencí v archivech StB. Beru to podle abecedy, teď momentálně jsem u písmene K, to bys Pepiku nevěřil, kolik je tam třeba Kolínských..
Díky nezklamals, to jsem přeci já, listuj dál, když už jsi udělal proval, najdeš jako můj řídící orkán. Rád bych zas od tebe dostal nějaký úkol. Likvidace Kocourka se nepovedla, promiň dals mi jeho souřadnice za svobodna, u tebe nevídaná chyba.
🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
Kurrwaa půjč mi ho taky na chvilku.
Strašně mě poflusal jdu pod sprchu. Je celej tvůj.
Já jdu taky radši na zahradu, strašně smdí, muším vyvětrat. Babka to svádí na mě, že já vypouštím a on je to mezitím mokroprd. Já to vyvětrám ale ty budeš mušet použít tlakové mytí. 🤣🤣🤣
No a proč bych se měl zlobit. Já o zákonu SNB nic nevěděl, neboť jsem se s donucovacími prostředky nesetkal. Výše to píši tomu lepšočlobrdovi. Dle mne jde o toto, tady se snaží většina vidět co dělali bezpečnostní složky před 89, ale už mají jaksi ideologickou mlhu, pokud toto dělá tzv. současný demokrat. A to, že před 89 tyto stejné donucovací prostředky používali i na tom tzv. demokratickém západě je zbytečné se bavit. U takových amíků na různých demonstracích proti stávkujícím vytáhli i zbraně a pifli si. Je o tom pár filmů ze skutečnosti. A moc se s nimi nesra.li. Ať už to dělá kdokoliv, je to bezesporu špatné. Tak potom si musíme vytvořit takové zákony a sepsat takovou ústavu, aby k ničemu takovému nedocházelo. Ale co potom s těmi, kteří budou svévolně, pouze z plezíru porušovat vše dané a stanovené pro normální soužití. Jak mi bylo sděleno, na Haiti se buď osvobodili nebo byli osvobozeni vězni a je to tam prý hrůza. Násilí v ulicích měst, kterému není nikdo schopen zabránit. Tam se to prý úplně vymklo kontrole. Takže, teď jde o to, jak nezneužít moci a přitom chránit obyvatele. Když bude například soused dělat v noci ve svém bytě bugr, jak ho zastavit, když slušná domluva
nepomáhá. Když u nás ještě před rokem fungovala restauračka, kde se hrála, tedy nějaká ta diskoška, nedovedeš si představit co se za bugr po půlnoci, klidně i do 3.hodiny noční na ulici dělo. Řev, doslovný rykot, mlácení do všeho co jim přišlo pod ruku, ráno člověk viděl zohýbanou značku, rozbitou lavičku apod. A nic se nedělo. Nebudu komentovat práci policie. Ale v živé paměti mám jak zareagovali na tu babičku někde v tom Uherském Brodě nebo kde, když neměla na puse ten hadr. Ano, máš pravdu, chce to vidět věci tak jak jsou. Ale, že by to takhle vnímal ten člobrda se kterým tu vedu spor, tak to ani náhodou. Když rovinu, tak rovinu. Byly chyby kdysi, jsou nyní. Konkrétně pro mne jsou nyní mnohem větší a to z toho důvodu, že škůdci zaprodávají celou vlast i se svými lidmi. A málokdo to vidí. A ti zapálení fanatici kapíku už vůbec ne, asi jde o majetky, o co jiného také, že jo. Tak jsem se rozkecal, ale i ty to máš někdy stejné, takže pauza.
Milane, včera jsem na to i zapomněl, už jsem byl líný. KDE VIDÍŠ, ŽE JÁ A PAVEL VYZVIHUJEME BÝVALÝ REŽIM???
Maximálně vypisujeme co se nám zdálo dobré,tak na to vzpomínáme. Co je to za propagaci? Pak nikoho nenutíme, aby nám na naše “blbé bolševické kecy” nevybíravě reagoval. Tady někomu jde o to tuna to rozhádat. A jestli to máš v hlavě srovnané, nepoložil jsi si otázku, že vše je v pohodě až na dva nicky a kdoví jestli ne jen jeden. Budu mluvit za sebe, já se tu furt s někým hádám a vyvolávám spory? Vychází ze všemi v pohodě, tak kde je chyba. Už jsme to tu řešili a už zase, mě to nebaví.
Pavel vše píše přesně. Já na to i pomalu nevzpoměl. Za komančů jsme si nedovolili jít ze zábavy a dělat bordel. To by byla gumoléčba. My jsme provozovali příjemnější chvíle, když to dovolilo počasí. Ale NIKDO TĚ PO CESTĚ NEOKRADL, NEZNÁSILNIL, NEZABIL. A dnes jak píše Pavel až na určité vyjímky si musíš poradit sám, tedy když to stihneš. Každý nebyl buchač na kterého si málo kdo přišel.
No a dnes tě nezbijí fízlové? Když budeš dělat bordel tak skoro ná, ale běda když to bude politického rázu a budeš garnituře narušovat KLID NA PRÁCI. A když ti řeknu, že mě za bolšána pomohli a to dvakrát a pozor!! nic jsem z toho neměl. Šlo o valuty a bony. No prošlo to. Pak asi v roce 88 nevím, jsem kvůli babě zbil fízla, kdy se ti to povede. On mě napadl, ale měl prac. neschopnost, tenkrát jsem měl bobky a chodil kanálama. Takže ať tu nikdo radši nemluví o rovnometru. Je to směšný. Zdar.
Čekám na oběd a z hladu už nevidím. Pavle já viděl modře Milana tak jsem mu napsal a dal to pod tebe. OMLOUVÁM SE. V případě neporomumění obraťte se na mého tiskového mluvčího. Děkuji. P.K. 🤦♂️🤦♂️🙄🤣🤣
A kde vidíš, že já vidím, že vyzdvihujete? Já jen říkám, že v jeho fungování nevidíte, co vidět nechcete, nic víc. A jo, zákrok silových složek u nás a na “západě” se nedal srovnávat, ale stejně se nedal srovnávat ani u nás a např. v Rumunsku.
Ono vám asi přijde, že stojím na “druhém břehu” ale není to tak. Kdybych už měl zvolit nějakou odpovídající alegorii, tak spíš stojím na ostrově mezi těmi břehy a v podstatě od puberty sleduji dění na obou březích s tím, že ten kapitalistický břeh mě postupně čím dál víc odpuzoval – a odpuzuje čím víc i dál..
O to víc jsem ale nasr-anej na komáry, protože od osmačtyřicýtýho komáří papalášstvo takřka bezezbytku proj-jebalo důvěru lidu a jako vrchol všeho ještě svůj lid zradilo. Nebo snad hadrák neuplichtily CIA + MI-6 ve spolupráci s KGB, a KGB ve spolupráci se zpravodajskými složkami socialistického bloku ve své sféře vlivu? Ostatně jak se asitak moh stát vrchní cenzor KSČ, soudruh Marián Čalfa, pohadrákovým premiérem, že. A co před tím?
Po celou dobu papalášstvo šlapalo na přezky lidem jako byl Valtr Komárek, nebo nepustilo k rozhodujícím postům lidi jako Skála, páč pro poctivce v té squadře nebylo místo, bo by je ohrožovali.
Jo, a všimni si, pro Skálu se nenašel rozhodující post ani ve struktuře KSČM. O čem to vypovídá už nechám na tobě. Ale právě to je jeden z důvodů, proč to opět hodím SPD, ač jsem po přechodnou dobu uvažoval i o Stačilo.
Milane – dokud jsi tu a tak trochu mimo téma článku, t.zn. info k vedlejšímu, kdes mi dal odkaz na ruskou demarši Německu.
Tady jse trochu rozsáhejší pohled na pozadí toho problému:
https://myslenkyocemkoli.blogspot.com/2024/03/byla-zvolena-valka-o-novych-planech.html
Už četl, ale díky 🙂
Tak ono to tak trochu pro mě vyznělo, jinak se vším s tebou souhlasím, ale nevím jak ty se mnou, tedy co jsem napsal. Je to pravda nebo NÉ? Od roku 75 jsem sledoval německou TV, takže nějaké info jsem měl.ARD, ZDF, BR, WDR a ještě tam myslím něco regionálního bylo. Co se týče Skály, tak tomu fandím, jen nevím jak Konečná? Aby to zase nebyla past.
Konečná? No nebudu odrazovat. Nakonec by bylo dobře, kdyby se Stačilo protlačilo do parlamentu. Akorát že Stačilo je vlevo asi jako moje zadní doura v poměru k půlkám, takže lidi práce opět nebudou mít v parlametu zastoupení
Milane, k volbám přijde možná půl milionů mladých a velká část starých voličů již bude na onom světě. A to jak ty mladé vychovali a jak je zpracovali ukazuje na to, že tady je téměř hotovo. Jsem si tím téměř jist. 34 letá masáž je dostačující, aby si na další desetiletí připravili volební elektorát. Nezlob se na mne, ale tento úkol z manuálu již dokončili. Odnárodnili tyto mladé generace a mám pocit, že příští volby to jenom potvrdí, ať bude zle jak bude. Takže rozebírat Konečnou nebo Okamuru již dle mne pozbývá smyslu. Jsem realista, jak to vnímám tak to komentuji, jsem také na tom břehu mezi optimisty a pesimisty. Ale táhne mne to spíše k těm pesoušům, vzhledem k tomu jak člověk vidí situaci kolem sebe. Čau.
No, Milane, ale komunisté nebyli jen Čalfa a někteří zrádci. S tím 89 je to ale asi složitější. Nu prostě Vlasovci tu stranu rozložili a k nim se natáhla kdejaká sebranka, která ucítila příležitost jak si z toho socialistického krajíce uhryznout. Spousta těch, žijících na západě na tuto příležitost čekala. Nevyšel jim 68, tak pokračovali s chartou a čekali na tuto příležitost. Jakmile začali doslova lovit každou duši do strany, tak se to začalo sypat. Já znal ale pár komunistů, dnes nejsou již mezi námi a ti byli charakterní a poctiví. Prostě ta stará garda, která by se dnes blížila ke stovce. A nemysli si, že je nemrzelo co se děje. Jenže i když chytří, nebyli na těch postech, že by mohli rozhodovat. Když byl po převratu v čele Filip, vím co někteří z nich říkali. Nazývali je pražskou klikou, přes kterou nejede vlak. Nedá se na to také dívat pouze z jedné strany. Tak je to asi všude. Ale to, co zde předvádí tito vládcové po 89, kteří se neštítí ničeho a kteří svůj majetek získali právě díky minulému režimu je tak odporné, že chtě nechtě prostě socík upřednostňuji. A nic jiného v tom prostě nehledám. A s tou cizinou, konkrétně ve státech, asi bychom se divili jak zacházeli s těmi
obyčejnými pracanty, kteří pro ně nejsou vůbec ničím. Ti jsou pro ně pouze plebejci, kteří jsou jim povinni sloužit. Jelikož se to i tady některým komunistům zajídalo, že měl náš plebs svoje práva a oni neměli nad svými dělníky tu moc jakou by potřebovali, přišlo to co přišlo. Za socíku se tě odbory zastali a i vedoucí dostali za uši. O tom se dnes manuálně pracujícímu může leda zdát. Tak se měj.
Nemá cenu zabejvat se tím co bylo a furt čumět nostalgicky přes rameno, jak bylo. To už bylo. Mě zajímá, co bude. Ale přesto, že nevěřím na změnu zevnitř, k volbám půjdu.
A ještě něco – není to jen o tom, že masáž a že vymřeli. Je to hlavně o tom, že polovina národa nacucaná defétismem a na volby se-re a protože se-re, nic se nezmění, a protože se nic nezmění, tak co bysme tam lezli a pes si honí vocas a já bych je, kdyby to šlo, nakopal do kulek. Takže tak. Ahoj.
No jo, ono je to složité. Je tu fakt nějaký razantní a nebojácný vůdce, který by vylezl na pódium a pěkně od plic to řekl tak jak to je bez chození kolem horké kaše? Copak takové tábory lidu, kdo se k tomu dnes odváží? Miluji knihy Václava Kaplického, nevím zda li jsi četl jeho knihu Táborská republika, úžasná kniha. Teď čtu jeho prý snad nejlepší knihu Smršť o sedláckém povstání v roce 1775 na Chlumecku, Bydžovsku a Hradecku. Toto si myslím, že je naše silná minulost. Ale tento lid je již jen nepatrným odvárkem hrdosti našich předků. Přitom v životě jde pouze o to být důstojný a nehrbit se před nikým na kolenou. Alespoň pro mne to tak je. Ale už jsme dávno v ri-ci. CHE zemřel chudý, pouze požádal Fidela, postarej se trochu o moji rodinu. A správný chlap řekl, neboj. To je kamarádství a solidarita.
To víže čet.
..pokud to ovšem neuděláš organizovaně, metodicky a pod přísným velením, tak půjdeš do báně a pes po tobě neštěkne, jestli teda přežiješ. A bacha, když někomu ublížíš, přizdis*áči tě hodí do stejného pytle k Mašínům… ;o)))))
:.bíbu ještě máš?
Tramtarará, už to jede, tahání Mašínů z hrobu, metodicky, jako vždycky. Přizdis*ráč už léta, hlavně opatrně, hlavně neukázat tak to je náš Suchoprd.
..jo, Mašínové byli kluci od rány, absolvovali po válce armádní diverzní kurzy, ti se nezakecali, zato ty jenom flusáš, neškodný pavián od volantu…
Tahání Mašínů měl na starosti udavač Havel a i toho ten vrah Ctirad poslal do prdele!
Vzdělávají se muhehe.
To bíbo – ne ta bíba. S pozdravem
Milan vulgo přizdisráč, co by dal Mašínům provaz.
..jo, dík za upřesnění.
Boomer, co by se Mašínům po kolena uklonil.
Bacha na loupání kříži a hexenšus! Už by ses taky nemusel narovnat.
.. neměj péči, brigadýre, tomu lze předejít pravidelným cvičením, denně stačí dvě půlhodinky a je to v suchu. Musíš mít ovšem dobrého fyzioterapeuta, který tě přesně nasměruje, co jo a co ne. A potom je život jedna radost.
A jen tak na okraj.. minulou neděli na jarmarku v Brně jsem si cosi pěkného pro životní radost vybral, čekám už jenom na avízo, že je krasavice připravená k převzetí… ;o)))))
Ale dyk já vím, že by sis poradil. Echtovní kapitálista zašitý na dost vysokém postu (tvoje slova) v odborech, si poradí za každého režimu kdy se hrbit, komu se klanět, komu poklonit, a kdy a jak se narovnat a mentorovat a halekat a obyčejnolid rovnat do latě, bo to plebs a nevědomá lůza, kteroužto lůzu svým neměřitelně vysokým IQ výýýsoko intelektuálně přečníváš, jak ti to tvrdí tvé ještě mohutněji nafouklé ego. Tož si tu svou radost užij, kapitálisto. ;o))))))))
Echtovní kapitálista zašitý na dost vysokém postu(tvoje slova).. kdy a kde Jsem tato slova napsal? Prober se, brigadýre, tady nejsou Vinařice…
Včera a tady. Je to sice jen o něco vejš, ale pro sichr ti to sem loupnu, taky bys to moh přes to svý vysokánský IQ nevidět.
Boomer
9. 3. 2024 19:57
Odpovědět Joe Arp
.. v té době jsem byl dost vysoko v jednom z odborových svazů na železnici…
Mě je u pr-dele, zda zašitej za socíku nebo za kapitalismu.
Navíc mi představa echtovního kapitálisty v kapitalistickejch odborech, při představě, jak tvrdě hájí zájmy plebejců – protože, a na to bych dal krk, hlavně své vlastní a plebs se jen vezl s sebou, že to jinak nešlo – ukrutně dráždí bránici a ze samýho kroucení hlavou nad tou tvou středulákovštinou mi už z toho mezi atlasem a čepovcem vyrašilo ložisko.
Ale je to s tebou prachšpatný. Evidentně už tohle:
Boomer
10. 3. 2024 12:33
Odpovědět Slovan
Já celý život při práci používal hlavu, práce to vyžadovala, no a po práci jsem v tom pokračoval, mozek nelze vypnout…
neplatí – kdyby platilo, tak by si ten tvůj nevypínací mozek pamatoval cos vypotil vejš, žejo. No a když ti holt furt jede na plný koule tak ti ho nejspíš začíná občas vypínat Alzheimer, že se mu udělalo nad tou neutuchající lopotou tvé mozkovny želé.
Prober se génie, tady nejsou Bohnice.
🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 👍 👍 👍 👍
Dobrej oddíl, ale i tam dělají chyby, i já bych mohl přispět do banku. Ale tady jde o tu atmosféru, čím houšť tím lépe.
Alespoň vím, co bys udělal s námi, kdybys mohl.
..no, osobně jsem se s nimi nesetkal, ale posílal jsem jim gratulace k výročím. A poděkování..
S tebou a tobě podobnými bych nedělal nic, vy sejdete ze světa sami od sebe, to mi stačí…
Je dobře, že ty tu budeš oblažovat věčně. Apropó jak jsou daleko s tvou sochou u vás ve vsi, prej sis jí naporoučel tak velkou, že se nevejde na náves tak budou starostovi bourat barák.
Tak díky, že jsi tak útlocitný člověk. Kdo by to do tebe řekl.
..to není útlocitnost, prostě jen nechávám volný průběh věcem, které se stanou tak jako tak. Každý sníh jednou roztaje a odteče, každé lejno přestane smrdět…
Tvoje lejno vystavují v místním kulturáku, aby se před ním poklonili? Nebo bude dokonce prodáváno v dražbě? Tak ho nechej přeparfémovat ať vydrží. Třeba z něho něco trhneš. Musí tě tam mít hodně rádi ti tvoji poskoci, neb na piedestal zajista patříš, svými výkony tady to dokazuješ. Až se dostaneš na ten piedestal moci, tak nezapomeň, kdo tě uvedl do života. Byli to ti ocmrndlíci z Pokecu. A teď mi polib.
….ehm, že jsem tak smělí, nespletl jsi se? Nechtěl jsi napsat přeformátovat?🤣🤣🙏
..”smělý”, ty lopato…
…..jó, tak příště vemene, ale hlavně že pochopil. 👍🤣
..co jiného může člověk čekat od dementa, který si myslí, že SNB byl zřízen jen tak po sousedsku, bez opory v socialistické zákonnosti. Tak čau, tesiláku…
Mašíni byli ODPAD, který měli rozjet parním válcem.
Otec hrdina, synové sráči a vrazi a jejich drahá sestra volila Pávka….kunda dementní 😡
Proto je tak obdivuje, bo je to jeho krev. Dnes nám vládnou. 🙄🤦♂️🤦♂️👎👎
Kdo je obdivuje?
Barde, nó kdo? Přece IQ 666
On sem chodí Fialenko Banderonacistovič?😎
Já už to s ním kamaráde ukončil. Nemá to smysl. Mám i jiné věci na práci a na zábavu a když ne, tak šlofíček po dobrém obědě a plzničce bude rozumnější než tyto debaty. S tebou se ale pobavím vždy rád a to o čemkoliv. A zrovna se zeptám, jak je to u vás se sluncem. U nás fakt svítí poskrovnu, pořád takové zataženo, prostě pochmurná nálada. Asi si na naši Severní Moravu ten řídící zasednul. Prý, máte tam houno, tak já ho vylepším. Čau.
TAK O CO? Tobě basu plzně, mě jemně, puk 15l od soukromníka. Cena přibližně stejná. 🤣
Jo, muší být veselo, furt lepší než být morous. Jsem už takový, neskutečně se někdy bavím, ale hádat se mě nebaví, když je rejpanec trefný, šitý na míru o to je to hezčí. Urážet nechci to ne, jen když jsem napaden. Taky si umím udělat prču sám ze sebe. No nic, ještě, no a od shánění informací tu mám Milana, Albi a jiné. A tak to má být. 👍🙋♀️
Jiné značky piva už téměř všechny zmršili, myslím teď lahvové. Naleješ to, je to hned bez pěny a po 2 minutách patok. Do hospody už nechodím, ty časy jsou pryč, když se šlo z práce a pak už kukala kukačka večerku. Kámoši jsou na pravdě jak se říká a teď už není s kým se pořádně pobavit. Tak mi zůstala jen ta lahvová plzeň a když je úplně nejhůř tak si koupím naproti baráku v krámě někdy krušáka, to ještě trochu jde, neboť plzeň v tomhle krámě je přes 40 za lahváče a to už mám fakt u zádele.
Nyní to svolala Agrární komora( před předsenicvím vlády . Před tím zas A.K.( neplet se to s Advokátní komorou)bojkotovala tisíc traktorů od Nezávislých. Malostranské nám. …to je právě,, ROZDĚL A PANUJ”. Když předseda Agrární komory jezdí s Fialou na jeho spanilé jízdy po krajích( kde je vypískali už vícekrát.)….Výborný nyní žvanil , že se to bude řešit! Nikdo neví , co se řešilo a vyřešilo 26.03 v Bruselu.Ticho po pěšině.Je faktem , že Výborný přišel dolů ze stejdže mezi nás, ale v kruhu uniformovaných a blábolil tam s několika vyvolenými.Asi tajnými.
Nyní to bude na Václaváku
Tancoši mají pašije?
Komedie to není ale režie je asi povedená taškařice.
https://www.michalapetr.com/map-1933-macronova-armada-na-ukrajine-analyza-bojove-sily-a-valecnych-moznosti-laserovy-satelit-yoda-donuti-putina-razne-reagovat/
Četl jsem to. Pokud to frantíci uskuteční, bude prd.el veliká jak za ocas skřípnou frantíka..
Rovnou předesílám, že Fialovy kroky a argumenty, které použil proti Slovensku, jsou katastrofa a nesouhlasim s nimy. Ale první co mě napadlo s touto naší podpasovkou vůči Slovensku, je datum s jinou podpasovkou, která se stala 14.brezna. 1939.
Druhá v zápětí následovala i s doprovodem made in Böhmen und Mähren 👎
BINGO!
🙋
Jen malý dovětek, myslím, že Vladimír jednat chtěl a několikrát se o to pokoušel. Takže Štěpáne on není dítě, které by trucovalo, že s tím mluvit nebude a nebude. Podsouváte mu něco co nedělá. Nemůže s nimi mluvit, protože jak sám řekl, oni neslyší a nevnímají co říká. Melou pořád to svoje, proto se s nimi jednat nedá. A za druhé, nikomu z těch lídrů západu se nedá věřit. A to je asi hlavní kámen úrazu.
Kdy se západu dalo věřit…..?????
Zcela určitě to bylo kolem, někde, pravděpodobně a jestli si teda dobře vzpomínám….
Joooo,tak v té konkrétní době určitě……😉
NIKDY !
Usetril jste mi ‘inkoust’. Diky.
M.t. Podzemní základny a Nový světový řád.
Co potřebujete vědět pro svoji budoucnost. PODZEMNÍ ZÁKLADNY DUMBs, MIZENÍ DĚTÍ, MIMOZEMŠŤANÉ | Exopolitika CZ
Plato Ozark…..
!!! !!! !!! TAK A JE TO TADY! SPŘEŽENÍ SE ROZJÍŽDÍ !!! !!! !!!
Zde vidko (cca 6 min.)
Putin dal Německu ultimátum, aby vysvětlilo, proč chtělo zaútočit s raketami proti Rusku!
https://rumble.com/v4i0ruw-putin-dal-nmecku-ultimtum-aby-vysvtlilo-pro-chtlo-zatoit-raketami-proti-rus.html
Zde něco k tomu:
https://www.novarepublika.cz/2024/03/rusko-dalo-nemecku-ultimatum-a-chce-vysvetleni-proc-luftwaffe-chtela-zautocit-na-ruskou-federaci-raketami-jaderneho-urceni-berlin-ma-lhutu-do-pondeli
Asiže bychom měli začít střihat metr…
Řekl bych, že ti kašpaři co si říkají vláda dostali instrukce škodit Ficovi ze všech sil a vést proti němu za pomoci bulváru špinavou mediální kampaň.
Očividně doufají, že když budou vytrvale pomlouvat a špinit Fica, že ho Slovákům znechutí a Fico padne.
Stejné co roky dělají proti Putinovi.
Naprosto přesný odhad situace.
A stejné, co je jim houby platný.
Mne třeba ta primitivní rusofobie, co tu vládne už dost let, přinutila podstatně revidovat názory a postoje, co se Ruska týče. Další kampaň ze mne udělala rasistu. Vidím černou tenistku a hned mi naskočí, co ona dělá v bílém sportu? Ta má tak leda roznášet pití divákům. A další a další.
Dúfam, že poradca Černochovej bude súdený nielen na Slovensku, ale aj v Čechách a to ho čaká ešte tretí súd, ten najvyšší…?w=600&h=612
%3Fsize%3D512x512%26quality%3D95%26sign%3D1fafd1ba9527199f030c528134d3185a%26type%3Dalbum%3AumT3ZK2s178SeC83HMWCdvVJt4g&cuid=2911865
BBC: Zalužnyj dostal 53 milionů dolarů za odmítnutí funkce prezidenta Ukrajiny.
Porochčenko jde kokaintransce Zelensskymu po krku…..v dubnu,max.v květnu bude v Banderonacistánu veselo
Iščenko píše, že přijal post velvyslance ve G.B. Je to všechno stejná banda parchantů jak tam na západě tak tady a o banderovcích netřeba mluvit. Ale pozor, nejsou to hlupáci. To je všeobecná mýlka. Ti všichni přesně vědí co dělají. Vše bylo vykalkulováno, zohledněn přístup populace k tomuto procesu. Nejdříve si oťuknete jak je lid připraven k masáži, koho můžete použít ke svému formování procesu a koho z něj vyloučit. To jsou ty tři či čtyři stupně řízení. Teď je lid zaujatý válkou na Ukrajině a oni budou provádět další protilidovou činnost, kterou mají ve svém manuálu. Pomalu a jistě otevírají Overtonovo okno a pokračují v likvidaci sociálních jistot a v prezentaci všeho toho marasmu, který mají v úmyslu do společnosti zavést. Není složité si to ujasnit, když se člověk zamyslí, vidí to před sebou jak na talíři.
Počínání Fialových kolaborantů je čítankovou ukázkou rozdělování. A pak, že rozdělují společnost dezoláti a ostatní mimopražská verbež. Markantněji už to snad ani nešlo. Jednoznačně se tedy potvrzuje teze, že volební vítězství vzešlé ze lží a nenávisti plodí dál už jen lži a nenávist. Kde je pravda a láska? No opět zadupána lží a nenávistí! Kdo jsou voliči těchhle šmejdů? Jsou stejní jako oni?
Asi preto sa naše národy rozišli…My sme mierumilovnejší a bez nemeckých génov..
Ten obrýlený zastupující říšský protektor se čtyřmi pochybnými tituly je to největší zlo, které postihlo tuto republiku. On je nejen hlupák, ale je to navíc nebezpečný prolhaný hlupák schopen naprosto všeho. To i Jakeš byl proti němu frajer.
Největší zlo je blbost a tupost jeho voličů…..a naše pohodlnost cokoliv změnit 🥴
Šéf ruské zahraniční rozvědky Naryškin: RUSKO VYHRAJE NAD KOLEKTIVNÍM ZÁPADEM PŘESNĚ VE CHVÍLI, AŽ BUDOU OSVOBOZENI VŠICHNI, KTEŘÍ CHTĚJÍ BÝT OSVOBOZENI! Se šéfem CIA má úzké vazby, které měly zůstat tajné! Rozborka Ukrajiny je hotová věc!