blogvideo

Dá NATO zelenou útokům raketami do vnitrozemí Ruska? Bude podzim horký?| Martin Koller

Jsme opravdu na pokraji velkého konfliktu v Evropě? Co je předzvěstí výměny Ukrajinského vedení? Podaří se Američanům dostrkat Evropu do války s Ruskem? A co doutnající konflikt na Blízkém východě? Na tyto a další aktuální události reaguje vojenský analytik Martin Koller.

sdílet na

106 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
jmm
16. 9. 2024 07:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Ušáci do “Yellowstone”!

Jaromír
16. 9. 2024 08:00
Odpovědět  jmm

Ušáci půjdou, ale do Občanské války po 5.listopadu….

ijn
16. 9. 2024 11:28
Odpovědět  Jaromír

řešení problému ČR co dál potrestat první pachatele za naplnění sk.p. obecné ohrožení z nedbalosti pro průtahy při povolování protipovodňových staveb, které by OKI posílily=tedy bychom plnili Směrnici Rady 2008/114/ES,…

vymoci plnění úřední moci v ČR dosáhlo ABSURDNÍ ÚROVNĚ TROUBKY MUSELY ODSTRANIT PROTIPOVODŇOVÝ VAL prý postavený načerno,….papír povodeň nezastaví,…úředníci jsou dosazení politiky a v ČR dokonce beztrestní za způsobené škody

M.Š.
16. 9. 2024 18:26
Odpovědět  ijn

Zajímavé zjištění,že tento stát,zásluhou politiků,nebyl schopen za téměř třicet let přijmout fungující protipovodňové opatření.Zato nyní kecá kdejakej nýmand a je chytrej jak radio ČR1.Samozřejmě,když nejsou prachy,které ti šmejdi rozfrcali do černých děr…

Markýza
16. 9. 2024 18:39
Odpovědět  M.Š.

Stát asi ne, ale lidi si letos poradili daleko líp a rychleji, než před těmi 20 lety. Zkušenost jim zůstala.

nevýznamný
16. 9. 2024 12:39
Odpovědět  jmm

Iskander nebo Kinžál?

Pijack
16. 9. 2024 07:41
Ohodnotit příspěvek :
     

Pan Koller se občas vyznačuje svérázným, velmi svérázným výkladem analýz k současné politické i vojenské situaci u nás. Jeho postřehy jsou ozbrojující, mnohdy šokující. Ale když se nad nimi postupně zamyslím, musím smeknout klobouk.

Ostatně v tomto rozhovoru v posledních větách řekl zcela jasně a srozumitelně větu, s kterou souhlasím již několik let, respektive v mnoha podobách od doby vzniku Ruské federace. Tyto věty patří vytesat do kamene

– “Na Ukrajině nebojuje KOZA za Prahu. Je to válka globalistů proti svobodnému světu v zájmu nového světového řádu. Za naši svobodu a nezávislost proti globalistům bojuje Rusko”.´

TEČKA

karel2
16. 9. 2024 19:25
Odpovědět  Pijack

Pan Koller, položid, tam vyjmenoval vládní židy-neobanderovce, za které se stydí – jmenovitě zvláště Fialu, Černochovou a Rakušana.

Invaze chazarožidů z východu začala již před rokem 1918, následovalo až dodnes několik velkých vln této židovsko-chazarské invaze, poslední jsou nynější mnozí “ukrajinští váleční uprchlíci před ruskou agresí”. Za těch více než sto let jsou (ne)české mocenské, ekonomické a další pozice durch zažidované-zachazarované – jak je zřetelně vidět na všech “českých” vládách, a všude “na pozicích” v českém chazariátu “Czéchia” po Hadráku 89.

Tapinradio 21.10.2020 – Stanislav Novotný: Fenomén Václav Havel. Cynická hra na disidenta nebo humanitární zrada globalistů?
https://www.youtube.com/watch?v=K1PGb29fMvY

karel2
16. 9. 2024 19:50
Odpovědět  karel2

Po sionistickém Hadráku 89 ten nástup chazaro-židů, ten kooptovaný sionisticko-židozednářský “establišment”měl takovou “zvláštnost”: tehdy si lidi všímali s podivem, jak skoro všichni ti sametoví dyzydenti výrazně ráčkují, na těch hadrákových tribunách to ráčkovalo všechno tak, až ty tribuny z toho rachotily a drnčely.

V osmdesátkách byla na Barrandově natočena pohádka “O princezně, která ráčkovala”. Tato oblíbená pohádka po Hadráku 89 již nikdy nebyla nikde uvedena, byla zakázána chazarsko-židovským ráčkujícím establišmentem.

orinoko
16. 9. 2024 20:16
Odpovědět  karel2

No nekecej, tu pohádku pamatuju. A to ostatní zase zapadá do už známých faktu.

karel2
17. 9. 2024 19:18
Odpovědět  orinoko

Ty bejt blbej, viď?

Josef K
16. 9. 2024 08:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Andrej Martyanov: Černá kočka… 🙂

https://kispep.wordpress.com/2024/09/15/andrej-martyanov-cerna-kocka/

Slovan
16. 9. 2024 08:47
Odpovědět  Josef K

🤣 🤣 🤣 👍 👍

JoFa
16. 9. 2024 09:22
Ohodnotit příspěvek :
     

P. Koller je krásne opálený a užíva si záhradku a keď ho niekto vyruší a pozve do studia, mal by radšej klásť len otázky a nedodávať aj svoje názory, inak mu hrozí útok buldoga. Havel ako fenečka si už len pri náznaku nesúhlasu Kollera okamžite lehá na záda a vrtí ocáskem.
S drvivou väčšinou názorov p. Kollera sa dá len súhlasiť a to ako zhodnotil vedenie vojny zo strany Rusov je asi najlepšie hodnotenie aké som v médiách počul. Dnešný článok od Gargamela  https://www.michalapetr.com/map-2069-putinuv-rozkaz-рпх-ф-360-24k-7-listopadu-bud-kyjev-kapituluje-nebo-se-cela-zalezitost-okamzite-vyridi-jednou-pro-vzdy-analyza-nejrafinovanejsiho-valecneho-planu-jaky-g/  je pre mňa sklamaním, ale presne vystihuje to čo Koller povedal, v článku prichádza Gerasimov s novým úžasným plánom na víťazstvo vo vojne.Keď si to prečítate, tak skamenie každý kto minimálne čítal o nejakej vojne, opatrenia, ktoré sú popísané v článku ako inovatívne, mali byť urobené už na začiatku konfliktu na Ukrajine, presne ako Koller povedal a do 3 mesiacov mohlo byť po vojne! Kde bojoval Gerasimov, keď 2 roky mu trvalo prísť na tak geniálnu myšlienku?

orinoko
16. 9. 2024 10:14
Odpovědět  JoFa

Pravdu dis, bratře Korando. On je také vyVOLEne.

Boomer
16. 9. 2024 10:21
Odpovědět  JoFa

.. vaše úvaha o Gerasimovově strategii má několik ale.. kdyby Rusko vsadilo na bleskovou válku, mohlo by možná být za tři měsíce po válce, ale muselo by řešit problematiku vlastního oslabení a současně se vyrovnat s otázkou, jak stabilizovat a udržet pod kontrolou obrovské dobyté území plné na*raných a stále bojovných/bojeschopných Ukrajinců, ale Evropa by neutrpěla téměř žádné ztráty a současné synergické efekty v celém světě by neexistovaly nebo byly v zárodcích, ale nebyly by vytvořeny podmínky pro jejich další působení.

Za nějaký čas by svět nad ukrajinsko-ruským konfliktem mávnul rukou stejně, jako mávnul nad jinými/ předchozími. Koho dnes zajímá válka ve Vietnamu a další…
Koller se na věc dívá jako bývalý profesionální voják, a ti neradi vidí umírat jiné vojáky a velmi ochotně zapomínají, že pro ten okamžik hrdinské smrti byli velkou část své profesionální kariéry hýčkáni a krmeni daňovými poplatníky.

Zažil jsem jako voják ZVS zdražení v osmdesátých letech minulého století a do smrti si budu pamatovat, jak byli “vojáci z povolání” zděšení při pomyšlení, že by k něčemu mohlo dojít až do těch hrdel a statků, jistěže těch jejich…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gales
16. 9. 2024 10:41
Odpovědět  Boomer

Maj recht.Rychlé vojenské vítězství by mohlo vést k problémům s udržením kontroly nad dobytým územím a stabilizací situace, zejména pokud by obyvatelstvo bylo nepřátelské a odhodlané k odporu. Navíc by taková strategie mohla mít dlouhodobé negativní dopady na samotné Rusko
Je pravda, že svět má tendenci zapomínat na konflikty, jakmile se situace stabilizuje. Nicméně, současný konflikt na Ukrajině má hluboké geopolitické důsledky, které ovlivňují nejen Evropu, ale i celý svět. Sankce, energetická krize a změny v mezinárodních vztazích jsou jen některé z faktorů, které zajišťují, že tento konflikt nebude snadno zapomenut.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
16. 9. 2024 10:44
Odpovědět  Gales

.. Rusko má svoje zkušenosti s nacionalistickým ukrajinským odbojem z dob po II.světové válce, s banderovci se tam rvali ještě v padesátých letech…

orinoko
16. 9. 2024 13:31
Odpovědět  Boomer

A debilní emik dvakrát s Írákem . Teď už je odtud Arabové ženou svinskym, tzv. foltynofskym, krokem.

Boomer
16. 9. 2024 14:16
Odpovědět  orinoko

..pro udržení dobytého území musíte stávající obyvatelstvo buď získat na svoji stranu nebo vykynožiť. Oba postupy jsou efektivněji proveditelné po dlouhé válce, když už toho lidi mají plné kecky a je jich míň…

Je to formulace dosti tvrdá, leč jeví se mi jako velmi pravděpodobná.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
16. 9. 2024 11:18
Odpovědět  Boomer

Ale ja hovorím o likvidácii logistiky a infraštruktúry, to malo byť ako prvé než někam vlítnu a to sa nestalo 2 roky, likvidovali skôr pechotné zoskupenia ubytovne a bunkre a sklady, ale zdroje kadiaľ sa sklady plnili nechávali tak, železnice, cesty, letiská Odesu mali obsadiť ako prvú a dodnes funguje, Charkov detto.
No neurobili to, lebo gen.vedenie úplne zlyhalo pechota nebola dostatočne vycvičená a na ústupe ich masakrovali ukrofašisti, keby nebolo Wagnera a Achmat, tak už je tiež po vojne ale armagedon.
Odvolanie Surovikina bolo absurdné, na pozadí velenia je kopu prehmatov a zrád a o tom sa nepíše, o tom sem tam niečo Pjakin povie, ale aj to až v poslednej dobe, predtým bľabotal o ničom.Ak by bola Ukrajina rýchlo obsadená a nebol by čas na vyzbrojovanie a školenie ukrofašistov, tých by okamžite likvidoval Wagner a Achmat.
Ak už Rusi boli v Kyjeve na začiatku, akú logiku dáva ich stiahnutie a vypratanie sa ? Na základe sľubu Zelenského? Smejem sa hlasno, nad takou stupiditou!! Veď Rusi vedeli, že je to Ukrofašista, tak prečo spoliehali na jeho slovo, keď prišli robiť čistiacu operáciu antifašistickú?
To je ako keď rozdráždite osie hniezdo, ak ho nezlikvidujete hneď…

JoFa
16. 9. 2024 11:26
Odpovědět  JoFa

Ďalšia otázka je, prečo Rusi zaútočili až po Covide a nechali to prerásť do tak obrovských rozmerov, myslím Covidovú agendu a údajnú pandémiu. Mohli to skorším útokom zatrhnúť celé. Čo by urobila satanEurópa ak by Rus zaútočil už na začiatku “pandémie”, prečo čakali až sa ovakcínoval celý svet?
To sú otázky na židovské vedenie v Rusku! Od začiatku je to židošachpartia a to mi nikto nevymluví.
Ak by vo svet zúrila pandémia, tak obsadenie Ukrajiny by nebol problém a ak by Európa a západ začala podporovať vojnu, tak by zase nebol Covid a takto bolo oboje a PREČO?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
16. 9. 2024 11:33
Odpovědět  JoFa

Takto vymastili Covidom a vakcínami značnú časť sveta a už to teraz dobieha, ľudia zomierajú /aj v mojom okolí a relatívne mladí cca 50tnici/ a vojnou zlikvidovali ďalší takmer milión Slovanov a Palestincov.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
16. 9. 2024 13:21
Odpovědět  JoFa

..covidová problematika je mi šumafuk, očkovaný nejsem, testy negativní, zdráv a vesel, neřeším problémy jiných, každý svého osudu strojvůdcem…

orinoko
16. 9. 2024 13:34
Odpovědět  Boomer

Jenže VONI nás nenávidí. Vlastní selhání a debilita naserou vždycky nejvíce.

Boomer
16. 9. 2024 14:58
Odpovědět  orinoko

.. ještě horší je, když si dokážete poradit v situaci, která jim připadá naprosto zoufalá. Za dobrý skutek se u nás odjakživa po zásluze trestalo…

orinoko
16. 9. 2024 16:45
Odpovědět  Boomer

Dneska se mi jeví jako sen začátek osmdesatek minulého století, kdy jsem si v chladku uvědomil svůj věk, a začátek tzv. covidu, kdy jsem se rozhodl jít cestou jeste nevyzkousenou, tj. nepodvolit se. O fizly zase nebyla nouze. A když jsem řekl sestře u doktora, že si smakuladu nechám píchnout jen s jejich písemným vyjádřením, že moje případné zdravotní komplikace půjdou na jejich vrub, tak ji doktor vyhnal do místnosti vedle.
Tehdy si bandy zdravotníků tančili Jeruzalém na webu a vypadaly “schvacene”. A debilove se sadrovymi drzkami jim fandili. Je to jako kdyby hasiči dneska tancovali kolem stříkačky a zpívali Blíž k tobě, můj bože bliz, a chcivaxeri jim tleskali.
Život má být žit, řekl kdosi. Naštěstí ve slově vynechal d. A ne si ho nechat ukrást.

JoFa
16. 9. 2024 17:14
Odpovědět  orinoko

Pekne si to napísal.
Média majú embargo na správy o komplikáciách po očkování, aby nevznikla davová psychóza, ale myslím, že tí, čo si to dali u nás aj za 300€, tak to nikdy nepriznajú, že boli tak blbí a mnohým to ani nedôjde.
Skrátiť si život za 300€, keď je trend 80 a viac rokov je min. pošetilé. Ľudia milujú zmenu…
Mimochodom, ak vám niekto ponúkne 300€ za to aby ste si pichol vakcínu, nie je to trestné ak nemáte zmluvnú dohodu?
Opýtal by som sa právnika Fica aký má na to názor a prečo nie je ešte Matovič v base?.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
16. 9. 2024 19:34
Odpovědět  orinoko

.. žít co to dá a litovat nanejvýš jen věcí, které jsme nestihnul, ač jsem je stihnout mohl a měl…

orinoko
16. 9. 2024 13:33
Odpovědět  JoFa

Patamu, sto ja paterjal kamsamolskyj znacok.

JoFa
16. 9. 2024 16:47
Odpovědět  orinoko

Ošibka slučilas, nu što tipěr uže-ničivo.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
16. 9. 2024 13:11
Odpovědět  JoFa

.. ovšem při posouzení současné situace je nutno přiznat, že Ukrajině nechybí zdroje materiální, ale lidi schopní a ochotní bojovat už jaksi docházejí. A to je oč tu běží…

JoFa
16. 9. 2024 16:56
Odpovědět  Boomer

Aj keď to myslíte inak, tak podľa toho čo som písal, je úkol splněn, lidi Slované došli a keby mali možnosť, tak tam naženú ešte nás, vás, Poláky, Maďara zbytok slovanskej Európy.
Ja si nerobím ilúzie a čakám na ďalší krok satanLondona, to že už tvoria teroristické bunky ukrajinské v Európe, je znak, že to tak skoro neskončí. A dostávame k tomu čo ste napísal na začiatku, že sa rozvinie terorizmus a fašistická ukropartizánština pri rýchlom obsadení Ukarjiny, takže v podstate pri pomalom obsadení dopadneme ešte horšie, pretože by to bolo len na Ukarijnskom území v prvom prípade a v druhom to bude po celej Eu, takže horšie.

16. 9. 2024 17:42
Odpovědět  JoFa

Nepřišel na ni, už zaplatpánbů chromá kachna Gerasimov, ale koordinátor Djumin.

Tupý hulvát
16. 9. 2024 09:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Tento člověk musí být nutně placen fialou.Ten nenechá nit suchou na nikom, jeho slova se hemží lichváři, koryty, zločinci, zloději. Podle něj máme volit SKUTEČNÉ vlastence, kteří ale, podle jeho slov, neexistují.Ten je schopen rozvrátit a rozhádat kohokoli s kýmkoli! Buď je to blázen, nebo je placený rozvraceč opozice.

Mike
16. 9. 2024 10:01
Odpovědět  Tupý hulvát

Dokáže rozhádat jen ty, kdo nevidí v čem žijí a nechápou, že ovládání mas je studijní obor zakončený doktorátem, nebo certifikátem soudruha Soroše.

Pijack
16. 9. 2024 10:20
Odpovědět  Mike

Tak tak a je zajímavé, že nejvíc “vykopávají” ty příkopy ti, kteří tak vehementně volali v minulosti proti “rozdělování” společnosti. Jsou to opravdové svině.

Putinovec
16. 9. 2024 12:19
Odpovědět  Tupý hulvát

Dnes jsem dostal volební hadry . Už je odvoleno .

Joe Arp
16. 9. 2024 12:24
Odpovědět  Tupý hulvát

Přesně takhle o něm mluví placení rozvraceči od libtardů. V čem nemá pravdu? Moc ti vadí, že dává všemu názvy bez povinné korektnosti?

Slovan
16. 9. 2024 13:17
Odpovědět  Joe Arp

Jen je mi ale divné že po něm jako po jiných nejdou, říká to dost na tvrdo. Jestli se nepletu není náhodou obřezanej? Ale pravdou je to, že on takhle mluví snad o každém.

Joe Arp
16. 9. 2024 16:02
Odpovědět  Slovan

Obřez nevím, mě zatím stačí, že se s nimi nemaže. Nejdou po něm, těžko říct, do mejnstrýmu nesmí, zrovna jako jiní, jeho ranku. Je pravdou, že zmastí Konečnou, Okamuru, Rajchla, Bábu….., čímž taky dělá jakousi “službu” vládní lince. Toho Okamuru mu trochu zazlívám. S našimi neznalostmi zákulisí jsme v pérdeli, odkud čekat nůž do zad?

Slovan
16. 9. 2024 16:20
Odpovědět  Joe Arp

Jj, to je ono, nikdo neví. Ale to bylo a asi i dál bude, jsou to osvědčené metody, jako hodnej a zlej. Jak jsem sem dal před pár dny to video s tím Robinem Čumpelíkem, ten tam také říká, že v tom jedou všichni, včetně korejce. Však jen jak je vyhrožováno i na soc. sítích, kdo má asi tak zájem o někom úplně cizích lidech si ukládat jeho osobní údaje. Buď je to magor, nebo fízl. Ale fízl by to neříkal nahlas že jo. Takže zůstává magor. Zdejší noci tu bývají dosti chladné, to abych si vzal teplé prádlo. 😊😊

Joe Arp
16. 9. 2024 16:25
Odpovědět  Slovan

To víš osvědčený metody se těžko opouští. Prádlo ti chválím “teplé prádlo značky jégr, nosí Čech, Němec i negr”!

Slovan
16. 9. 2024 16:29
Odpovědět  Slovan
Joe Arp
16. 9. 2024 16:54
Odpovědět  Slovan

Kouk jsem to, Pavle to je praxe od r.90, sledovat to to je o rozum, a s tím počítají, s únavou sledujících. Nečetl jsem disk pod videm, tak nevím jestli někdo vzpomenul zdatného, novodobého pokračovatele v záchraně majetku ČR před cizáky a jmenovce, soudruha post zelináře Tomáše Pitra. Pochodeň pokroku stále hoří nesena “zdatnými”.

16. 9. 2024 18:55
Odpovědět  Joe Arp

A co instinkt? Nic?
Znalosti o kollerovi níže, v re na Tuponě.

Joe Arp
16. 9. 2024 19:37

Přiznám, že “re na Tuponě” mi nic neříká. Instinkt lehce brnká. No nicméně nevěřit úplně nikomu a ničemu si můžou dovolit jen Musk, Tykač, Kellnerová, Babiš……+150 dalších. Pro životemseploužících je to smrtící.

16. 9. 2024 21:40
Odpovědět  Joe Arp

Říkám snad nikomu a ničemu?
Tupon = tupý hulvát

Dag
17. 9. 2024 22:32
Odpovědět  Slovan

Pracoval na ministerstvu obrany, nevím zda jako ministr či poradce. Asi má jako bývalý vládní úředník nějakou imunitu? Anebo říká jen fakta,která může doložit,takže ho těžko nachytají….

16. 9. 2024 18:36
Odpovědět  Tupý hulvát

Fialou dle mého sice ne, ale jinak souhlas. Ostatně už za covidfašismu jsem se tu podivoval, jak je možné, že všemožné antivaxery a buřiče YT vymazával a banoval a rušil jim weby, leč Koller, který sprostačil a jeduflusal ze všech těchto na obě vlády (bureš + signál) a její “nařízení” zdaleka nejvíc, všude hravě proplouval.

Ostatně co je trvale v podrextu všech jeho sra-čkomenů? Nevím jak ty, ale já tam čtu: “Všici jsou swině, pročež nic neméácenu, pročež se na všechno vys-erte, o nic nesnažte a nic nedělejte,” s novodobým vylepšením “Čekání na Putina.” Je to zkrátka prolhanej rozvratnej zmetek non plus ultra s opravdu zajímavou minulostí, obzvláště pak, čas 26:00, kdo chvátá, tak od 30:30

PRO KOMUNITU KOLLEROVÝCH VĚŘÍCÍCH

https://svobodne-radio.com/2023-01-03-studio-beta-nad-dopisy-posluchacu-s-interakci/

Závěrem, pro kollerovi věřící, jen tolik.
Když jste mohli věnovat zmetkovi národa 47 minut, bylo by přinejmenším slušností věnovat 10 minut svým způsobem mučedníkovi národa (obžalován a odsouzen spolu se Skálou a Šifrínem za podporu terorismu a genocidia, a to za odbornou debatu o Katyni,

Markýza
16. 9. 2024 18:43

Jestli je prolhanej netuším, ale tohle je mi krajně protivné taky. Před pár dny jsem musela odložit knihu z těchže důvodů – všechno a všichni tam bylo na ho.vno. To se nedá, leda by byl člověk stejně žumpózní a souzněl s tím.

16. 9. 2024 18:48
Odpovědět  Markýza

Cákriš. Než jsem dosmolil dodatek, tak jste mi tam hupla. Věnujte tomu odkazu 10 minutek, ju? Prosím prosím.

Markýza
16. 9. 2024 19:58

Myslíte Kapala? O jeho osudu jakžtakž vím.

16. 9. 2024 18:47

což mělo za následek mozkovou mrtvici, takže je už třetí měsíc v bezvědomí).

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
16. 9. 2024 19:49

Ja si pamätám ako si ho Kapal volal do svojich relácií a potom mu raz z jednej relácie kedy si nesadli, Koller odišiel priamo počas vysielania-odpojil sa z četu pri priamom vysielaní a od vtedy si nemohli prísť na meno a Kapal je už tuším po smrti, takže Kapala nebudem rozoberať a aj tak nič moc o ňom neviem.
Koller stále funguje ako poradca a bol aj u nášho židojaštera Kaliňáka na diskusiu ohľadne zbraní.
Češi , máte samého ŚTB ka a neoliberála z Charty, vy sa z tých spolupracovníkov asi nikdy nevyhrabete, pretože to úzko súvisí s vašou udavačsko- progresívnou povahou.
Ten rozhovor je tiež tendenčný. Jeden na druhého kydajú v médiách- je to ubohé, ale to je česká realita a u nás je to bohužial podobné.

JoFa
16. 9. 2024 19:58
Odpovědět  JoFa

Na obranu Kollera poviem len toľko, že sa počas pred a po pandemie účastnil na stretnutiach židoIV na SR a otváral ľuďom oči a vystupoval s analýzami stavu a na Slovensku má preto stále svojich fanúšikov.

JoFa
16. 9. 2024 20:05
Odpovědět  JoFa

Boomer mi raz napísal, že rozlišuje ľudí na dobrých a zlých, skúste to aj vy Češi, Buďte gréckou bohyňou Diké a musíte vyhodnotiť spravodlivo, zlé i dobré skutky, než niekoho odsúdite.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
16. 9. 2024 20:27
Odpovědět  JoFa

.. inu JOFa, s naší situací je to si tak.. u nás bylo jen málo lidí, kteří si s tím minulým režimem nezadali, kteří dokázali říct čertovi naprosto rezolutně TÁHNI !!
Ten systém od malých lidí nepožadoval velké sviňárny, stačila mu jen malá svinstva, svinstvíčka, taková sousedská, pracovní, někdy dokonce i rodinná, ale byla snaha aby se zasvinil kde kdo. Odměny byly taky malé, nebo žádné, mnohdy těm malým stačil jen pocit, že mají na chvíli klid. A při vědomí si svých malých vin jsou teď tolerantnější i k velkým viníkům.
Pos*alo se to hned na začátku, když se tvářemi revoluce stali lidé jako Čalfa nebo Dubček. Jedniný z těch “bývalých”, kdo se tehdy zachoval jakž takž čestně, byl Pavel Kohout, když se ho ptali proč neaspiruje na nějakou veřejnou funkci, odpověděl.. “svoje členství v KSČ považuji za zásadní a neodpustitelné osobní selhání a z toho důvodu nemám právo aktivně zasahovat do veřejného života.”

Kdo si v takové zemi dnes může troufnout hodit kamenem po Máří Magdaleně?

Joe Arp
16. 9. 2024 20:37
Odpovědět  Boomer

Samozřejmě jen ty, že se ptáš!

Boomer
16. 9. 2024 21:02
Odpovědět  Joe Arp

..Pepiku, lidi se špínou na tváři já prostě jen obejdu, jednou přizdis*ač je pro mě navždy prizdis*áčem…

Tak čau, zas někdy, jo?

JoFa
16. 9. 2024 20:40
Odpovědět  Boomer

Viete prečo som to napísal, lebo viem..

Joe Arp
16. 9. 2024 20:41
Odpovědět  JoFa

Hezky vrťíš ocáskem, asi skutečně vieš!

JoFa
16. 9. 2024 20:43
Odpovědět  Joe Arp

No to si píš a nepruď..

Markýza
17. 9. 2024 21:00
Odpovědět  Boomer

Ale může. A já to zas můžu říkat, protože jsem si nezadala, ale ani jsem neměla potřebu říkat “táhni”. Prostě jsme se já a socik zcela minuli.
Tudíž – zadal či nezadal, v tom to není. Mí milovaní Češi neumějí vděk. V tom smyslu aby byli rádi, že je něco dobře, fajn, v pořádku. Furt musejí brblat. A s takovou se vám dost blbě vyhodnocují zlé i dobré skutky.
Je ovšem zajímavé, že takhle to chodí na rovině řečí – nebo v tomto případě keců. V rovině skutků jsme na tom s rozlišováním líp.

Boomer
17. 9. 2024 21:22
Odpovědět  Markýza

.. já nepsal že nikdo nemůže, jen jsem položil otázku.. kdo může? Dalo se to, dalo, jen člověk musel počítat s tím, že bude muset odložit na neurčito osobní ambice. Já měl třeba smůlu, že k vlastnímu rodovému pozadí jsem si ještě přiženil další rodové pozadí(..a to teda bylo!), v součtu toho už bylo pro někoho asi zu moc.. a ledy se hnuly. No, přiznám že ani slovem ani skutkem jsem si to nevylepšil, holt geny a memy.. aále co, lepší hrdé čelo než poplužní dvůr, kontinuita zachována.

Markýza
17. 9. 2024 22:57
Odpovědět  Boomer

No všakže. Položil jste otázku a já vám odpověděla 🙂 Ambice…….no ono asi jde o to, jaké máte. Moje kupříkladu se rovněž se socikem míjely a vlastně celé rodiny vůbec. Táta, který je měl asi nejvyhraněnější, zase působil v oblasti, která papaláše nezajímá a nezajímala ani komunistické. Ale měla jsem kamaráda (dej mu pámbu nebe) který pracoval na protileteckém radaru a ten teda musel hodně lavírovat, aby se umazal takříkajíc udržitelně.

Boomer
18. 9. 2024 10:26
Odpovědět  Markýza

..jo, taková byla realita. Minula sladká devadesátá.. a jsme v tom zase. Obyčejný člověk dnes může o nějakých změnách k lepšímu jen tiše snít a doufat, že se to možná pohne při dalších volbách, protože nějaká radikální změna mimo rámec voleb by zase byla jen někým řízená výměna u koryt. A zase by někde za oponou čekaly ty samé xichty…
Na falšování volebních výsledků u nás nevěřím, jako realitu však beru možnost jejich ovlivnění – a na to stačí televize, rozhlas a tisk.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
18. 9. 2024 13:21
Odpovědět  Boomer

…a krajánci, aj za móřem

Markýza
18. 9. 2024 14:19
Odpovědět  Boomer

To máme za trest za ty divoké devadesátky. Moc jsme se načmuchali svobodného větru a teď máme pocit, že je to k udušení. A ono je to přitom docela v pořádku. Politická repre sice na baterky, ale na současných povodních bylo vidět, že když o něco jde, lid se na repre vyprdne a udělá si po svém a líp.
Víte, ona je velká změna – časů, doby, paradigmatu – jak chcete. Tak velká, že já to teda čekala mnohem horší. Mnohem větší zmatky, mnohem divočejší souboje o svět.
Tlač a televíziu už jsem vypnula dávno, jako vosmdesátkách, pamatujete? chlapi si kupovali Rudý právo na zastávce a ve vlaku jste viděl, jak to rovnou otočili na zadní stranu 😀
Shrnuto a podtrženo – jsem docela spokojena s tím, jak se věci vyvíjejí. Mohlo být mnohem hůř.

18. 9. 2024 14:25
Odpovědět  Markýza

bude

Markýza
18. 9. 2024 16:47

Nemyslím si to. Nebesa už budehůři nakloněna byla.

18. 9. 2024 18:49
Odpovědět  Markýza

Tak to vám závidím. Kéž byste měla pravdu vy.

Markýza
18. 9. 2024 19:59

V to samozřejmě taky doufám, protože za kovidu to bylo vidět pěkně, že si bez podpory/nepodpory nebes moc neškrtneme. Ale samosebou, lidi jsou čeládka všelijaká, tak aby to neprokaučovali.

Slovan
16. 9. 2024 20:37
Odpovědět  JoFa

Máš v to kurewskej hokej, to jsem tu psal já, to jsem si i jistý. A už jsem to možná psal na PP, než jsem přešel sem. A začal jsem ten termín používat proto, protože se tu neustále osočovali a přeli o každou píkovinu s odkazem, že je dotyčný komunista, či bolševik, když má jiný názor. Udělejte si tam ordung v tom vašem sršním hnízdě, pomatenče. 🤣🤣🤣🤣🤦‍♂️🤦‍♂️👎👎

JoFa
16. 9. 2024 20:48
Odpovědět  Slovan

Skús ma citovať, pretože netuším o čom hovoríš .
Ak sme sa náhodou zhodli v myšlienke, tak to nie je copyright, ale náhodná zhoda. Teš sa, zhodli sme sa…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
16. 9. 2024 21:06
Odpovědět  JoFa

..joó, vyhledat dotyčný příspěvek a předložit ho k nestrannému posouzení, to po nich sice chtít můžete, ale nedočkáte se. Neumí to a kdyby snad uměli, sami sebe by usvědčovali ze lhaní a kydání hnoje…

Slovan
17. 9. 2024 08:51
Odpovědět  JoFa

Příspěvek z 20:05, na copyright seruu to mě nezajímá. A jak říkám, to už jsem psal na PP před xxx lety, když my dva jsme se ještě nepotkali, tedy snad, nevím kolik máš nicků. Psal jsem to tam, jak jsem napsal, že všichni ti vyhrožovači od kozího chlívku připisovali veškeré zlo tomu, kdo řekl něco pozitivního na soudruhy a byvalý režim. Jó a příště se pořádně dohodni s tou tvoji Googlovopu podržtaškou. ČEST.

Joe Arp
16. 9. 2024 19:58

“Nesnažte se o nic” tak prrrr,!!!, říká je třeba dát dohromady skutečně vlasteneckou stranu oproštěnou od současných politiků všech stran trvajících na setrvání v smrtícím NATO a EU. Nebo se pletu? Zmetek národa, to je nové vyznamenání, bude předávané na Hradě? Jaké jsou parametry k jeho dosažení? Trochu nadhledu ve vypjaté době.

17. 9. 2024 18:23
Odpovědět  Joe Arp

Zmetek národa je pro mě každý, kdo: čas 30:30 – a jsou tam i parametry nutné k dosažení titulu národního zmetka. Ale to je moc práce, že, kliknout si a věnovat tomu 10 min.
https://svobodne-radio.com/2023-01-03-studio-beta-nad-dopisy-posluchacu-s-interakci/

Ale to není jen o tom – to mi pouze potvrdilo můj názor. Utvářel si ho dva roky. A vůbec. Každý, kdo o druhých lže a hlásá defétismus, skrytý za líbivá radikální vlastenecká hesla, jako je OKAMŽITÝ odchod z eurosajuzu a NATO, není nic jiného než bud hlupec, nebo manipulátor. Ty vážně věříš, že je to pro nás možné ze dne na den?

Jaké strany trvající na setrvání v NATO a eurosajuzu? Stačilo! a SPD snad na tom trvají?! Leč jsme tam, z eurosajuzu vylézt za stávajících okolností je nereálné, takže holt prozatím nezbývá, než “model Orbán”. Který nezačal tím, že by začal vytrubovat vystoupení z NATO a eurosajuzu, páč dobře věděl, že je to – zatím – neproveditelné a Madarsko by se ekonomicky zhroutilo.
A kdyže to bude proveditelné? Jinak. Co myslíš, kdy začne Orbán laškovat s BRICSem?
A NATO prohlašují za zločinecký spolek jak Stačilo! Tak SPD !!! To vážně nevíš? Ne? Inu, jak vidno, kollerovi to oblbování vychází.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
17. 9. 2024 19:07

Okamžitý odchod, z EU a NATO, samozřejmě možný je, ale bude bolet, moc bolet! Ovšem je otázkou jak bude bolet každý měsíc setrvání v těchto spolcích, i proto, že budou zavádět nevratné změny např. euro….., už dnes nás zatáhli v rámci společných půjček do takových dluhů, že se z toho zeser.., pokud nás do tý doby nezatáhnou do války a že očkováni sajrajty budem třeba násilím, to si piš! Je to na dlouhé debaty a slámomlácení slámy stokrát vymlácené a kterou všichni známe a proto myslím, že díky za každý hlas v éteru, který na to upozorňuje! A teď jdu na to rádio.

18. 9. 2024 00:25
Odpovědět  Joe Arp

Na rovinu – plus minus do konce minulého léta jsem byl radikální zastánce okamžitého odchodu. Jenže pak jsem, někdy počátkem toho roku, změnil názor. Tedy ne najednou, takhle to u mě nefunguje, ale postupně.
No právě – např. zavedení eura. Myslíš, že by se u nás, s touto “vládou”, mohlo stát, že by se šprajcla? Takže co zbývá? Závod z časem a stihnout dosadit – my, voliči – vládu, která by ty koule měla. Rozhodně mi to přijde rychlejší, než doufání v zázrak.
Mimochodem – myslíš, že kollerův model “skutečně vlastenecké strany oproštěné od současných politiků všech stran trvajících na setrvání v smrtícím NATO a EU” má šanci se do parlamentek 2025 zrealizovat? To jest, že by zde do té doby vnikla taková vlastenecká strana? Já ani omylem. Proto, namísto fantazií, sázím na už v parlamentu upr-delené SPD a do parlamentu nakročené Stačilo!
Navíc jsem pevně přesvědčen, že ani koller, pokud není idi-ot – jakože není – něčemu takovému nevěří. Ale dobře to zní a vovce mu to žerou. Ostatně – můj názor – právě díky “kollerům” a jejich rozvratné činnosti propadlo o poslední parlamentky 1,2 mega hlasů, když zblblé vovce, namísto co by to hodili SPD, promrhali své hlasy za

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
18. 9. 2024 00:37

vlastenecké pidistrany.
Jo, volil jsem tehdy okamůru a bojoval za něj do poslední chvíle, ač už mě svým politikařením sr-al mnadmíru, ale naposled.
Ted volím ukecanou Katku – ne kvůli ní, coby předsedkyni KSČM, ale pro většinu těch ostatních v ansámblu Stačilo!. Ale kdyby byl předsedou KSČM Skála, volil bych kvůli němu.
Takže tak.

P.S. Ještě k euru
analýzy únor 2024V souhrnu lze konstatovat, že dvě maastrichtská konvergenční kritéria Česká republika v roce 2023 nesplní. Konkrétně nebude splněno cenové kritérium a kritérium fluktuace měnového kurzu. Vlastní ekonomická připravenost České republiky na přijetí eura výrazněji nepokročila

Takže je to závod s časem. Taky by se mohlo stát, že by eouroswině v zájmu věci přimhouřili oko, a pak by viděli že pokročila a připravenost.
Myslíš, že by koller – pro jednou to vezmu, jako modelovou situaci vážně – ten závod s časem se svou  skutečně vlasteneckou stranou oproštěnou od současných politiků všech stran trvajících na setrvání v smrtícím NATO a EU, vyhrál? Že taková u nás do voleb vznikne?
Vlastně jo. Jako minule. Vlasteneckých pidistraniček jak nas-ráno a my po volbách totál ve sra-čkách. A tentokrát bez naděje.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
18. 9. 2024 01:52

Na tu analýzu si klikni a najed si až dolů, na poslední odstavec.
Jak říkám – závod s časem. Vlastně nás – zatím – chrání absolutní neschopnost této “vlády”.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
17. 9. 2024 19:20

Okamžitý odchod je samozřejmě za této vlády nemožný, to ví každý.

Joe Arp
17. 9. 2024 20:04
Odpovědět  Joe Arp

V prvním přísp. nemělo být, vzhledem k druhému “okamžitý”. Jinak mě napadá proč věřit zrovna Kapalovi anebo zrovna Kollerovi? Z obou si vezmu jen to čemu jsem schopen uvěřit sám na základě život. zkušeností, asi jako spousta z nás. Do jejich hrátek v rozvědkách nevidím

18. 9. 2024 01:11
Odpovědět  Joe Arp

Protože jsem si o obou zjistil co se zjistit dalo. Jaký má kdo z nich životní příběh; stopu kterou za sebou zanechává.
Strom po ovoci, člověka po díle, swini po smradu.

P.S. Ne v rozvědkách, ale v rozvědce. Kapal v rozvědce nebyl. Naopak. Coby tuhý antikomár z kulackého rodu byl Kapal rozvědkou (myslím STB) za totáče naháněn a ostrakizován … … a to v téže době, kdy koller práskal a lepil známky do rudé knížky.
Hm… A pak se předhadrákový skalní antikomunista skámoší s přesvědčeným skalním komunistou a vyfásne spolu s ním trest.
Jojo, to jsou ty paradoxy, pane Vaněk.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
18. 9. 2024 07:44

No to je ono a pak se v tom vyznej, tady pak něco nesedí. Jinak dík za info.

Joe Arp
18. 9. 2024 12:12

No trochu jsi mi vykecal díru do hlavy, ale pravda já jejich životní pochody tak nesledoval, takže se držím SPD, přepřahání končí právě tou rozdrobeností a paraDoksama. Jinak dík.

18. 9. 2024 14:15
Odpovědět  Joe Arp

Jen předestírám dohledatelná fakta. Víš Džou, mě, vzdor věku, kdy už bych měl být spíše pozorovatel a sr-át na vše krom břuchu, at se snaží mládí vpřed, nedokáže nechat lhostejným dění kolem.
A obzvláště když vidím ty triky, některé tak lak levné, že z toho kritický rozum zůstane štajf, na jaký lidi naskakují. Tím spíše, když vidím, kterak na ně naskakují i skuteční vlastenci, kteří však jsou bud líní dohledat si o tom kterém bijci za lepší příští info, nebo na to prostě nemají čas.
Leč já, poté co jsem se kvůli “vakcinaci” stal už jen důchodcem, bez přídomku pracující, zároven s tou změnou získal doslova ze dne na den nečekaný dar – ČAS. Najednou si ho nemusím ukrádat po troškách. Zčistajasna jsem se stal vlastníkem svého vlastního, byt předkremačního, času. No a tím pádem mám čas se pídit. Není to tudíž dáno tím, že jsem chytřejší než většina mých bližních, ale tím, že mám na pídění více času, než pracující většina mých bližních. Takže tak. A nepřepřahej!

Zavři oči, odcházím. Baj baj

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Putinovec
16. 9. 2024 09:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Koller to špinavé prádlo probral důkladně . V každém případě je evidentní , že svinský západní systém jede šupem směrem dolů . A můžeme doufat , že to půjde opravdovým fofrem , než to sebranka stihne všechno pohřbít . O to hůř si to odskáče vlastizrádná sebranka .

nevýznamný
16. 9. 2024 12:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Zatím poslouchám – 24 minuta,… No, nevím, životní úroveň v Rusku podle zpráv roste. Dokonce i Světová banka (!!) vyhlásila asi před měsícem vyhlásila Rusko za zemi s vysokými příjmy obyvatelstva !!!!

Boomer
16. 9. 2024 20:33
Odpovědět  nevýznamný

.. není to jen v hmotné životní úrovni. Člověk možná dokáže oželet, že má za týdenní plat o jeden bochník chleba míň, když si může říct.. ale už dokážeme vracet rány a ještě k nim něco přidáváme.

nevýznamný
16. 9. 2024 21:35
Odpovědět  Boomer

… ono toho je ještě daleko více,… ale já jen reagoval na rozhovor před tou 24 minutou 🙂

nevýznamný
16. 9. 2024 13:18
Ohodnotit příspěvek :
     

No a k tomu zasílání US/UK do hloubky Ruska prostřednictvím Ukrajinců,…. Když začnou rakety padat na civily v okolí Moskvy, bude muset Putin, i když je to člověk velmi mírný a moudrý, už konečně reagovat,… Tak jaké má možnosti,… Lotyšsko s vyháněním Rusů,…? Litva s tou pomatenou komisařskou EU,…? Dobrý, na nějaký ten Iskander by NATO jistě nereagovalo, na to jsou tyto národy pro ně podřadné,… Co Poláci? Logický tah,.. šílenci, jež jejich rusofobie již několikrát málem strhla do Pekla,.. navíc je z něj museli vytahovat vesměs Rusové,… Nj., ale oni již mají poměrně dobře vybavenou armádu,… Slováci? Pravda, cíle ruských raket ve SR jsou známy – Košice, Kuchyně, Sliač, Bratislava,… Ale proboha proč? Národ je má většinově rád, u vlády rozumní lidé,…. Maďarsko? Nesmysl, vždyť Maďaři na UA trpěli stejnou genocidou jako etničtí Rusové na východě krajiny,… Takže, ať se na mne nikdo nezlobí,… Z mého pohledu by byly pro Rusy, v případě, že by chtěli pouze mírně vycenit zuby 2 cíle,…, a to konkrétně Rumunsko – areál nové základny USA pro 30 000 vojáků,… a nebo,… ano, uhodli jste,… Mošnov, Pardubice, Praha,.. a místa velitelství naši armády,… Je sice pravda, že

nevýznamný
16. 9. 2024 13:25
Odpovědět  nevýznamný

nás Rusové měli vždy rádi (a podle toho kameramana, který pravidelně jezdí na Krym s mexickou televizí, stále mají),… ale máme tu největší válečné štváče v Evropě, v lidech je již zakořeněna nenávist vůči našim osvoboditelů, bez nichž by zde téměř nikdo z nás nebyl, neboť naši předci by byli hromadně vyvražděni,… a pro Západ? Jsme ještě větší odpad než ti v tom Pobaltí,… stačí si jen vzpomenout na Mnichov 1938,… kdy nás spojenci Hitlera z Itálie a Velké Británie spolu s naším spojencem a Polák v zákulisí předhodili Hitlerovi a tím fakticky zahájili 2. světovou válku. Nakonec Kůdela jistě potvrdí, že pro ty na Západě mají Češi nižší cenu než příchozí z kolonií, které naši západoevropští “přátelé” po staletí vykořisťovali a v mnoha případech také masivně vyvražďovali,…
Poznámka závěrem: Češi jsou většinově neuvěřitelně hloupým národem,….

nevýznamný
16. 9. 2024 13:28
Odpovědět  nevýznamný

… spojencem z Francie….

JoFa
16. 9. 2024 18:24
Odpovědět  nevýznamný

Vaša analýza je zaujímavá a ste tu nový, tak ste zaujal, avšak Češi to nebudú a určite nie v prvej fáze, pretože tým by nič Rusi nezískali. Oni potrebujú odstrašiť ostatné štáty na podobné výstrely. Česko ako cieľ by iba pobavilo a viac naštartovalo satanLondon a rozhodne nezastrašilo.
Ak zotnete hlavu Hydre, tak možno jej narastie nová, ale bude sa už oveľa viac báť. Kde je hlava Hydry v Londone a Amerike, tá americká sa už dosrala a tá v Londýne sa doserie tiež, či vystrelí tú raketu alebo nie.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
16. 9. 2024 18:32
Odpovědět  JoFa

Hlavy Hydry síce zdieľajú jedno telo, ale myslí každá zvlášť a už si prestali rozumieť a to je koniec Hydry.

JoFa
16. 9. 2024 21:55
Odpovědět  nevýznamný

Za toto 10 palcov hore? Napíšete analýzu a dodáte urážku celého národa. Tým ste sa vyfauloval šéfe, a tých 10 blbov čo to laiklo bude asi na jednej vlne s americkým looserfašistom.
Osieraš si vlastný národ blbe, uvedomuješ si to? Vidíš len to, čo chceš vidieť! A vidíš len hovn.á.

nevýznamný
16. 9. 2024 13:32
Ohodnotit příspěvek :
     

Jo a ještě k plk. Kollerovi,… je to příšerně ješitný a domýšlivý člověk, … na druhou stranu se musí nechat, že se jeho předpovědi pravidelně vyplňují,… má přehled, zná prostředí,.. jen, jak už jsem uvedl na začátku, obrovská škoda toho jeho zbytečně přehnaného ega,… Jinak, aby bylo úplně jasno, vždy jsem ho rád vyslechl,…

All..
16. 9. 2024 14:14
Ohodnotit příspěvek :
     

Z Kollera jdou obavy. Ale taky se ví,že ukrajinského konfliktu se už ůčastní i USA s Anglií a Francie s Polskem aktivně i v kurské oblasti. A tak Putin podle posledních zpráv navyšuje počet zaměstnanců armády RF na 2 miliony 389 tisíc lidí,z toho aktivních bojovníků 1,5 milionů. Židozednáři tohle naplánovali a peče se to k roku 2025,ale nějak to vše urychlují a to počasí taky,souběžně. Začátek těžkých časů.

orinoko
16. 9. 2024 16:48
Odpovědět  All..

Zase jednou voda zkrizila plány imperialistu na nové Pan Demie.

nevýznamný
16. 9. 2024 21:44
Odpovědět  All..

Nezapomínejte, že je připraven možná až 1 000 000 šikmookých ze Severní Koreje,…

Jiří
16. 9. 2024 14:53
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusko promýšlí vše několikrát a usoudilo ,že vyčistí kraje ,kde je většina ruského obyvatelstva, tedy záruka bezpečnosti + nárazníkové pásmo. Bohužel ,nemají plán jak osvobodit Oděsu + enklávu u Moldavska. Ale věřím, že nová mapa zmenšené Ukrajiny se již rýsuje.

Horňák
16. 9. 2024 15:46
Ohodnotit příspěvek :
     

Pokud tyto rakety chochl vystřelí, tak je voják NATO musí celou cestu řídit. To je napadení Ruska z NATO.